Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

David Moyes potwierdza kolejną ofertę za Fabregasa

» 22 lipca 2013, 15:34 - Autor: Rio5fan - źródło: ManUtd.com
David Moyes oficjalnie potwierdził, że Manchester United po raz drugi zwrócił się do FC Barcelona z ofertą za Cesca Fàbregasa. Przypomnijmy, iż Duma Katalonii już raz odrzuciła zapytanie klubu z Old Trafford warte 25 milionów funtów.
David Moyes potwierdza kolejną ofertę za Fabregasa
» David Moyes oficjalnie potwierdził, że Manchester United po raz drugi zwrócił się do Barcelony z ofertą za Cesca Fàbregasa. Przypomnijmy, iż Duma Katalonii już raz odrzuciła zapytanie klubu z Old Trafford warte 25 milionów funtów. Aktualna propozycja mistrzów Anglii oscyluje w granicach 30 mln funtów.
Czy Manchesterowi United uda się sprowadzić Cesca Fabregasa na Old Trafford?
- Rozumiem, że Ed Woodward uzyskał odpowiedź i rozmawiał z przedstawicielami Barcelony. Myślę, że złożyliśmy drugą ofertę za Fàbregasa, ale to nasz dyrektor wykonawczy zajmuje się tą sprawą bardziej ode mnie - przyznał menadżer United na konferencji prasowej w Yokohamie.

- Kiedy jesteś zainteresowany topowym graczem, to zrobisz wszystko, by ta transakcja doszła do skutku, tak też zamierzam postąpić. Mam nadzieję, że uda się popchnąć całą sprawę do przodu.

Mimo, że do końca okienka transferowego pozostał nieco ponad miesiąc, to były szkoleniowiec Evertonu po raz kolejny uspokaja fanów Czerwonych Diabłów.

- Tak naprawdę nie mam żadnych rewelacji do przekazania. Myślę, że wszyscy spodziewali się tego, że najważniejsze zakupy zostaną poczynione nieco później. Kibice powinni pamiętać, że zacząłem pracę w Manchesterze dopiero 1 lipca, więc tak naprawdę jestem menadżerem od trzech tygodni - podkreślił Moyes.


TAGI


« Poprzedni news
Wywiad z Alexandrem Büttnerem
Następny news »
Moyes wyczekuje współpracy z Shinjim Kagawą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (114)


Fabio: United brakuje właśnie kogoś takiego jak Cesc i Moyes powinien starać się o niego wszelkimi możliwymi sposobami, nie ważne czy fair, czy nie !!
» 28 lipca 2013, 09:34 #105
Widera: juz mamy prawie połowe okienka transferowego a u nas bieda z transferami
inni sie zbroja a my nic
mam nadzieje że DM ma jeszcze kogoś innego na oku , kogos kto może poprawić naszą gre i kupic ich jak najszybciej bo poczatek sezonu mamy trudny
» 23 lipca 2013, 14:08 #104
mufcx: Fabregas jest już w drodze, także luz :)
» 23 lipca 2013, 14:41 #103
Lcris: RenĂŠ Meulensteen managerem Anży.
» 23 lipca 2013, 13:49 #102
mufcx: Wszystko z transferem Fabregasa układa się perfekcyjnie. Lepiej się to toczyć nie mogło. Za kilka dni może być już u nas :)
» 23 lipca 2013, 13:33 #101
SkakajMUFC: Zaha *.*
» 23 lipca 2013, 12:40 #100
Insane89: Beka, admini na głównym newsie ustawili, że United złożyło drugą ofertę za Fabregasa, a to, że ta oferta juz została odrzucona jest w jakimś mały newsiku xD
BTW
Pique: "Manchester United are wasting their time. It took a long time for Cesc to get his dream move back home and he won't give it up."
» 23 lipca 2013, 12:01 #99
Abrakadabra: a ja mam beke z tego że za 10 min zaczyna się mecz United, a tu nawet w tym jak nazwałeś małym newsiku o tym nie wspomnieli..
» 23 lipca 2013, 12:11 #98
Evra666: Po co się uparł na Fabregasa ten transfer jest niemożliwy w sumie lepszym wyjściem będzie zakontraktowanie Yohana Cabaye :)
» 23 lipca 2013, 11:42 #97
Evra666: Dzisiaj wyczytałem że Nani jest we Francji i negocjuje z AS Monaco jak stracimy takiego zawodnika to gratulacje dla DM...
» 23 lipca 2013, 11:31 #96
misiek88: jakbyś ty był trenerem to byś go na pewno zatrzymał. (;
jak nie gra to niech idzie, proste.
a wgl to SAF go nie wystawiał i dlatego chce odejść. DM nie ma z tym nic wspólnego.
» 23 lipca 2013, 11:34 #95
Devil007: Widzę,że zaburzenie psychiczne.
» 23 lipca 2013, 11:29 #94
misiek88: ktoś tu chce być jak Stanisław Wokulski...
» 23 lipca 2013, 11:32 #93
trezegram: De Gea Rafael Keane Evans Fabio Cleverley Jones Anderson Welbeck Van Persie Januzaj skład na dzisiejszy meczyk:)
» 23 lipca 2013, 10:59 #92
Lcris: Są tacy piłakrze jak MAREK HAMSIK, YOHAN CABAYE, CHEICK TIOTE to nie uparł sie na Fabregasa... dawno za taka sume by miał kogoś z tej 3.
» 23 lipca 2013, 10:46 #91
misiek88: Tiote rzeźnik Oo
jeszcze by naszych pozabijał. :D
» 23 lipca 2013, 11:32 #90
EnJoy: Strata czasu on zostaje :(
» 23 lipca 2013, 10:18 #89
slaweknh: to pomylka,wiedzialem,ze w angli jest 50,ale myslalem ,ze hiszpanie maja nizszy okolo40
» 23 lipca 2013, 10:03 #88
DEPE: hiszpanie maja nizszy, 48% ale katalonia ma 56% jako jedyny region
» 23 lipca 2013, 12:56 #87
slaweknh: od poczatku nie wierze w ten transfer oto dlaczego:
1cesc marzyl o grze dla barcy,jego marzenie sie spelnilo,dlaczego po 2 latach mialby odchodzic?
2jest hiszpanem,wiece mieszka we wlasnym kraju,pieknym miescie oferujacym mniejsze podatki
3gra w klubie,ktroy gwarantuje mu gre o najwyzsze trofea zarabiajac swietne pieniadze
moze zarzad zeby zamydlic oczy kibica specjalnie wystosowuje oferte,ktora i tak bedzie odrzucona a jak cos powiedza :staralismy sie o cesca,ale nie wyszlo.Jezeli barca chcialaby sprzedac hiszpana to powiedzialaby to otwarcie i tu pojawiaja sie ropniaki i daja z miejsca 60 .
» 23 lipca 2013, 09:45 #86
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2013 10:01

slaweknh - niescislosc w punkcie 2. w katalonii sa najwyzsze podatki dla najbogatszych chyba w calej unii: 56% (co ciekawe np. w madrycie podatek wynosi 48% - tak wyglada tamta liga.... ze jeden klub placi wiekszy podatek od drugiego, cos o co ostatnio mialo pretensje wiele klubow francuskich = sprawa z Monaco). w anglii podatek wynosi bodajze 50%.
» 23 lipca 2013, 10:00 #85
yokowal89: arda turan z atletico madryt i po temacie:) gość gra rewelke w środku pomocy :)
» 23 lipca 2013, 07:12 #84
yokowal89: ale się uwzieli na tego fabregasa, a jak dla mnie, to on lepszy od modrica czy hamsika nie jest.
» 23 lipca 2013, 07:10 #83
noxu955: ja myślę że Moyes by nie potwierdzał złożenia oferty gdyby transfer był nie realny. Prawda jest taka, że sprawa przybrała na sile bo zawodnicy wypowiadają się na temat tego transferu...Moyes potwierdził złożenie oferty więc nie może byc tak źle. Mysle że Barcelona sie zgodzi sprzedać fabsa za ok 40 mln. Nie jest im on aż tak niezbędny. Maja dobrych pomocników no i świetną szkołkę. Pożyjemy zobaczymy.
» 23 lipca 2013, 01:07 #82
Gallacher: Ponoć kolejna oferta za CF została odrzucona.Wchodźcie dalej temu graczowi jak i FCB w tyłek.Oni mają nasz klub gdzieś a działacze po raz 3 jak się nie mylę składają ofertę i po raz 3 odrzucona - darujmy se go po nie po to odchodził z Arsenalu do FCB by znowu wracać do PL także chyba tylko naiwni wierzą w jego transfer jak i Thiago oraz CR :)
» 22 lipca 2013, 23:17 #81
MakaveL1112: lepszy pomysł od zakupu fabregasa
» 22 lipca 2013, 23:06 #80
kap: Każdy kupuje,sprzedaje, a u nas kolejna oferta za gracza który na 100% do nas nie przyjdzie. a w pomocy dalej bedzie biegał 40-letni Giggs. Strootman w Romie, Thiago w Bayernie, ach ta nasza polityka ;0
» 22 lipca 2013, 22:21 #79
saharicus: Po co wspominasz o Strootmanie i Thiago skoro Moyes o nich nie myślał.
» 22 lipca 2013, 22:24 #78
Taurus: O Thiago owszem, myślał, Strootman to jedynie wymysł.
» 22 lipca 2013, 23:36 #77
dev13: Kolejna oferta ca Cesca odrzucona Ed dajesz ciala ..
» 22 lipca 2013, 20:41 #76
RadsonRadson: Podobno poszła trzecia... ostatnia. 35 milionów funtów plus dodatki. Podsumowując, oferta ma wynieść 41 milionów funtów.
» 22 lipca 2013, 23:56 #75
brin: jakies zrodlo?
» 23 lipca 2013, 02:24 #74
Widera: no i odrzucili
ciekawe czy DM ma kogos innego tez na oku
wczoraj czytałem na orange sport i na stronie Juve że DM interesuje się Vucinicem
» 22 lipca 2013, 20:22 #73
mcis: to jest OP.....
» 22 lipca 2013, 20:27 #72
erkol79: DM - David Moyes
» 22 lipca 2013, 20:43 #71
mcis: ale Vucinic to OP.....
» 22 lipca 2013, 20:46 #70
Diabelred: Vuciniciem juz niby SAF sie interesowal kilka miesiecy temu. Mam nadzieje ze Moyes nie chce przejac czesci szrotu Juve(Vucinic)...
» 22 lipca 2013, 21:03 #69
mcis: SAF interesowal sie nim 2 lata temu... ostatnio to byly tylko ploty
» 22 lipca 2013, 21:17 #68
donbartolo: Barca odrzuciła drugą ofertę.
» 22 lipca 2013, 20:20 #67
KubaAlexKlimek: O właśnie Hamsik też mógłby być
» 22 lipca 2013, 20:11 #66
Diabelred: Barsa druga 40 milionowa oferte takze odrzucila :). Ciekawe czy Moyes szarpnie sie na 60 mln ;d. Nad taka oferta Barsa napewno musialby sie dluzej zastanowic. Poza tym nawet jezeli Barsa na taka oferte by sie zgodzila, to watpie aby Fabs chcial do nas dolaczyc, ze wzgledu na Ars...
Predzej wrocilby do Ars niz przeszedl do nas, choc nie powiem chcialbym w tym wypadku sie mylic ;)
Ciekawe czy to tylko zaslona dymna czy naprawde jest jakas minimalna szana na kupno Cesca.
» 22 lipca 2013, 20:09 #65
JackDaniels: Nie wiadomo, w arsenalu nic by nie osiagnal... jest w Barcie, wskoczyl na jakis poziom jezeli chodzi o range klubu... jakby miał odejsc to bardzo prawdopodobne ze przystałby na United bo jestesmy duzo lepszym zespołem... to podobna sytuacja jak z Roo tez watpie ze odszedłby do Arsenalu... moze i jakos by sie wypłacili... ale nic by tam nie osiagnal.
» 22 lipca 2013, 20:43 #64
Satler4: Hmm, złożyliśmy ofertę wysokości 30 milionów a nie 40. Pierwsza to była 25 mln. Myślę, że byśmy dali 40 i by się już mogli zastanawiać.
» 22 lipca 2013, 21:09 #63
DEPE: JackDaniels - za duzo tego trunku pijesz
» 22 lipca 2013, 22:09 #62
designer: co do tego Arsenalu to gosc ma racje. Jakbys nie wiedzial to powtorze to calkiem na trzezwo. W Arsenalu nikt nic nie wygra jeszcze przez bardzo dlugi czas. Lata posuchy trwac beda w tym klubie przynajmniej kilka jak nie kilkanascie lat. Van Persie mial dosc przegrywania wszelakiego rodzaju rozgrywek dlatego odszedl do United i zdobyl z nim to co nie udalo mu sie nigdy zdobyc z Arsenalem. Jesli wiec Rooney pragnie poczuc smak porazki niech przechodzi do Arsenalu. Tak samo wyglada sytuacja Fabregasa. Z nimi czy bez nich Kanonierzy dlugo nie beda pretendentem do tytulu mistrzowskiego.
» 23 lipca 2013, 02:12 #61
KubaAlexKlimek: Z Powella może być 2 Schols zobaczymy ale tak jak mówiłem można spróbować ściągnąć Mate pasował by to naszego klubu
» 22 lipca 2013, 20:08 #60
Satler4: Mata to ofensywny pomocnik a my już mamy tam ścisk. Potrzebny jest typowy środkowy pomocnik, który rozgrywa z głębi pola.
» 22 lipca 2013, 21:10 #59
mcis: Hamsik, Hamsik, Hamsik 30mln i jest nasz.....
» 22 lipca 2013, 19:55 #58
Satler4: A to nie jest ofensywny pomocnik? Czy ja wiem czy tak tanio go oddadzą.
» 22 lipca 2013, 21:11 #57
mcis: nie, to typowy SP.... za 35mln uro czyli 28mln funtow powinni sie zgodzic.....
» 22 lipca 2013, 21:19 #56
gosc1234: Napoli ma dużo kasy, sprzedali Cavaniego na dodatek, ich prezydent chyba mówił, że nie chcą sprzedawać piłkarzy, bo to by oznaczało, że wszystko można kupić, Cavani odszedł bo klauzula została użyta
» 22 lipca 2013, 22:26 #55
ZenekBenek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2013 19:21

Sport.es: odrzucona druga oferta za Fabregasa
» 22 lipca 2013, 19:21 #54
Kosiarz1220: Mam nadzieję, że go kupimy. Chociaż jest Carrick, Clev, Powell, Januzaj.
» 22 lipca 2013, 19:05 #53
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2013 19:10

z nich tylko Carrick nadaje sie. Z calym szacunkiem dla pozostalych ale w Premiership szybko ta trojka zejdzie na ziemie i oby nie byl to zbyt silny upadek dla nich bo moga sie juz nie pozbierac. Potrzeba nam klasowego pomocnika najlepiej kogos kto ma tez reprezentacyjny staz. Mlodiz niech sie ogrywaja uczac od lepszych od siebie a mecze przede wszystkim z czolowka Premiership zostawic tym ktorzy graja w futbol juz od bardzo dawna.
» 22 lipca 2013, 19:10 #52
gosc1234: elementarza panowie nie znacie, Januzaj nie jest ŚP, i pewnie nie będzie, elementarz się kłania, dziękuje dobranoc
» 22 lipca 2013, 19:33 #51
mcis: januzaj to OP, wiec to raczej pozycja Kagawy i Roo. ponadto mysle, ze Tom raczej wroci na swoja pierwotna pozycje czyli na skrzydlo. mam takie przeczucie....
» 22 lipca 2013, 19:53 #50
19wziono94: a możę Toni Kroos ? wydaję się solidny czemu o niego nie powalczymy ?
» 22 lipca 2013, 18:55 #49
Devil1878: bo Bayern go nie pusci. a po drugie to chyba nie ta pozycja, ktorej potrzebujemy.
» 22 lipca 2013, 19:01 #48
FanUnited69: Bardzo bym chciał go zobaczyć w naszej drużynie, ale ten transfer jest jeszcze mniej prawdopodobny niż Fabregasa :) Bayern go nie puści, a po drugie jest Niemcem i nie będzie chciał wyjeżdżać z kraju.
» 22 lipca 2013, 19:01 #47
19wziono94: Kroos śmiało możę grać na środku i ddobrze sobie tam radzi
» 22 lipca 2013, 19:24 #46
pawlik010: wierzycie że barcelona sprzeda kolejnego śp ?
» 22 lipca 2013, 18:20 #45
maxi7777: i tak i nie xD
» 22 lipca 2013, 18:41 #44
Rooni126: Pisza ze juz oferte odrzucili .... ;p
» 22 lipca 2013, 18:53 #43
FanUnited69: To się złoży trzecią, może kolejna sprawi że zmienią zdanie :)
» 22 lipca 2013, 19:02 #42
Satler4: 40-45 milionów i myślę, że się zgodzą.
» 22 lipca 2013, 19:45 #41
mcis: 35+bonusy (w funtach oczywiscie), wiecej sie nie oplaca.
» 22 lipca 2013, 19:54 #40
profesor999: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2013 18:12

Widać ze jesteśmy zdesperowani pozyskaniem kogoś do środka ,ale ciężko powiedzieć czy jakikolwiek transfer wypali.
» 22 lipca 2013, 18:12 #39
Widera: Fabs zawodnik świetny razem z RvP bdb sobie radzili w Arsenalu
jednak wyciągnięcie go z FCB będzie bardzo trudne sam powiedział że chce zostać w Hiszpani + do tego z tego co wiem to Arsenal ma prawo pierwokupu
» 22 lipca 2013, 17:51 #38
Hadectaz: Dużo zawodników mówi różne rzeczy nie zgodne z prawdą. CO do Arsenalu to już od Fabsa będzie zależało czy będzie chciał do nich wrócić czy do nas przyjść.
» 22 lipca 2013, 18:52 #37
FanUnited69: Zgadzam się z tobą w stu procentach ;)
Przecież jakby Fabregas był nie do wyciągnięcia to Moyes i spółka nie składaliby drugiej oferty :)
» 22 lipca 2013, 19:05 #36
Fabio04: @loofi
Masz całkowitą rację. Nasz klub nie słynie z wydawania ogromnych sum, więc moglibyśmy raz zaszaleć. Ludzie na tej stronie narzekają na marny środek, a jak za wszelką cenę chcemy kupić świetnego rozgrywającego to im coś nie pasuje. Ludzie jesteśmy w 3 najbogatszych klubów więc jak potrzebujemy wzmocnienia to nie ma na co czekać.
» 22 lipca 2013, 22:48 #35
Kaczor5454: Pytanie do Was. Co myślicie o obecnym składzie ? Czy gdyby nie udało się ściągnąć kreatywnego środkowego pomocnika z laserem w nodze to Moyes będzie w stanie coś ugrać w tym sezonie ? Według mnie mamy o oczko słabszy skład w porównaniu do tych najsilniejszych klubów. Aleks potrafił ich ogarnąć po swojemu i wycisnąć z nich tyle by coś zawsze ugrać. Słowem, to były jego małpy i wiedział co z nimi zrobić aby cyrk się kręcił. Choć brak kogoś pokroju Fabregasa było widać. Teraz może być trudniej. Chyba, że Kagawa błyśnie :) Ale przydałby się mimo wszystko pomocnik, który potrafi rzucić dalekie długie podanie, dograć dobrze w tempo z rewelacyjnym przeglądem pola. Który byłby pomocny przy wyprowadzaniu kontr, przy podaniach prostopadłych i przy ataku pozycyjnym.

Jak myślicie ? Czy bez takiego transferu Moyesowi uda się być w Top 3 PL ?
» 22 lipca 2013, 17:28 #34
DevilFan: to lasery są legalne w nogach?
» 22 lipca 2013, 17:30 #33
Kaczor5454: Nie wiem, trzeba się spytać odpowiednich ludzi :p Choć z drugiej strony Becks miał i grał, więc ... :p
» 22 lipca 2013, 17:44 #32
Devil1878: powiem Ci tak, ze ja sam mam watpliwosci do tego czy Moyes to odpowiednia osoba na miejscu managera United. jezeli chodzi o srodek pola, to przez lata dzielil i rzadzil w nim Scholes (wyjmujac 2 ostatnie sezony). od momentu jak Rudy zaczal grac mniej, zaczelo cos sie psuc w naszej grze. Scholes byl przez lata najwazniejszym elementem ukladanki Fergusona, nie Ronaldo, Van Nisterlooy, Rooney. wlasnie ten rudowlosy pomocnik. trzeba zaznaczyc, ze Paul byl postacia wybitna na swojej pozycji, malo znajdzie sie rozgrywajacych z takim przegladem pola, regulacja tempa gry, dlugim podaniem. dla mnie tylko Pirlo i Xavi potrafia w podobnym stopniu pokierowac gra zespolu jak Scholes. w ostatnim sezonie gra srodka pola oparta byla glownie na Carricku i kims do pary (Cleverley, Anderson, Giggs). jak widac Ferguson potrafil z takim srodkiem pola zgarnac majstra, ale to wlasnie byl Ferguson. nie wiadomo jak bedzie z Moyesem. moim zdaniem jezeli transfer srodkowego pomocnika nie dojdzie do skutku to mamy marne szanse na Mistrzostwo Anglii. uwazam, ze z top3 nie wypadniemy, ale patrzac na poczynania Chelsea i Man City ciezko widze nastepny sezon.
» 22 lipca 2013, 19:13 #31
Satler4: Najpierw każdy chce klasowego pomocnika a jak już są oferty to jest marudzenie. Myślę, że jak Moyes powalczy to może go wyciągnąć. Jedyne do czego się można przyczepić to to, że nie wiemy czy w razie niepowodzenia z Fabsem Moyes ma już jakąś alternatywę, ale jak mówił, stara się robić wszystko po cichu więc chyba nie należy się obawiać.
» 22 lipca 2013, 17:22 #30
RedSidePower: i to mi sie podoba , zero stresu na stanowisku które mało kto potrafiłby przejąć , krótko zwięźle i na temat
SAF wiedział kogo wybrać , ale prasa przesadza , bo na Tytuł BOSS to Moyes musi jeszcze zapracować
» 22 lipca 2013, 17:10 #29
rataj1993: to nie prasa tylko sam SAF powiedział...
» 22 lipca 2013, 23:13 #28
DevilFan: nie ograniczajmy się do 2 dobrych transferów. Bądźmy jak Juventus czy Napoli ot co!
» 22 lipca 2013, 17:31 #27
Olo: Nie. Bądźmy jak Manchester United.
» 22 lipca 2013, 17:40 #26
DevilFan: oczywiście Varela i Zaha nam wystarczą, po co gracze z doświadczeniem skoro młodziaki sobie poradzą z presją.
» 22 lipca 2013, 21:23 #25
HernandezManU: Po pierwsze nie składali by 2 oferty za Farbregasa gdyby nie było szans go pozyskać a po 2 Barcelona miała na oku jakiegoś młodego pomocnika za 20mln, a z tego co wiem całą kasę na transfery poszła na Neymara więc dając za Cesca 30mln powinniśmy go kupić. To tyle w tym temacie.
» 22 lipca 2013, 16:46 #24
marsin7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2013 16:49

nie, ponieważ Barsie po sprzedaży Fabsa nie zostałby żaden ŚP na dobrym poziomie
» 22 lipca 2013, 16:47 #23
Olo: Xavi, Iniesta, Song lol...
» 22 lipca 2013, 17:41 #22
Hadectaz: Mascherano, Busquets
» 22 lipca 2013, 18:55 #21
HuiSton: Song to środkowy pomocnik?
tak samo Mascherano i Busquets?
» 22 lipca 2013, 22:36 #20
padre: nie no, powinni was zatrudnic w sztabie moyesa, jak to mozliwe, ze wy tak przebiegle widzicie, ze nie ma szans na ten transfer, a zaslepiony, glupi moyes na to nie wpadl..

chwile, a moze on wie wiecej?
» 22 lipca 2013, 16:27 #19
diament: nie mi sie wydaje ze pomimo 50tki Moyes jest trollem i wchodzi na Devilpage i zobaczyl ze byla spina po pierwszej ofercie i zlozyl druga zeby trollowac
» 22 lipca 2013, 16:39 #18
messengerUTD: Skoro United złożyło drugą ofertę tzn, że ten transfer jest realny. Inaczej odpuściliby sobie i skupili na innych piłkarzach. Moyes przyznał, że Ed negocjuje z Barceloną więc jest coś na rzeczy.
» 22 lipca 2013, 16:25 #17
swees: Albo robi zasłonę :) W mediach o Cesc'u a w rzeczywistości własnie dopina inne transfery - tak też może być, ale nie ma co snuć domysły. Moyes na pewno podziała coś na rynku transferowym, o to bym się nie martwił :)
» 22 lipca 2013, 17:50 #16
champione2013: Nie ma szans na ten transfer ... po co w ogóle dają ofertę eh .
» 22 lipca 2013, 16:20 #15
DEPE: gdyby Cesc byl pilkarzem arsenalu to przeczytalibyscie na ich stronce ze Moyes nie ma szacunku do nich. jak on smie sie wogole wypowiadac.

transfer bylby mozliwy gdyby nie odszedl Thiago.barcelona nie zostanie z samym Xavim. chyba ze maja kogos na oku tylko nie wiem za bardzo kogo by mogli miec.
» 22 lipca 2013, 16:13 #14
dkmanu: moium zdaniem to zależy ile pokaże neymar, jeśli pokaże, że jest w formie, to messi pójdzie na środek pola.
» 22 lipca 2013, 16:22 #13
United45: z samym Xavim?? a Song Busquets Iniesta Mascherano Jonathan Dos Santos to co?? bez Fabregasa ze spokojem sobie by poradzili bo na jego pozycji gra już Iniesta Sanchez Messi i Sergi Roberto
» 22 lipca 2013, 16:36 #12
Evra666: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2013 16:12

Z tego co wyczytałem jesteśmy zainteresowani kupnem Eduardo Salvio, ponoć Benfica wycenia sobie go na 40 milionów.
» 22 lipca 2013, 16:12 #11
swees: Gdzieś to wyczytał? W The Sun? xD
» 22 lipca 2013, 17:52 #10
FanUnited69: Fakcie ;D
» 22 lipca 2013, 19:07 #9
padre: nie wiem co jest fajniejsze:
czytanie newsow na podstawie artykulow The Sun, Onetów i innych tego typu "źródeł",
czy
czytanie komentarzy pod oficjalnymi wypowiedziami dla ManUtd.com, w których uzytkownicy podważają te wypowiedzi bazując na wczesniej zdobytej wiedzy z The Sun, Onetów itd.
» 22 lipca 2013, 16:01 #8
Evra666: DM chce sprowadzić Yohana Cabaye za 15 milionów ^^
» 22 lipca 2013, 15:56 #7
charnas: podasz jakiś link czy coś? też o tym słyszałem właśnie
» 22 lipca 2013, 15:58 #6
KubaAlexKlimek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2013 15:44

Powinniśmy poszukać jeszcze kogoś bo niewygląda na to żeby Barcelona sprzedała nam Fabregasa jak dla mnie moglibyśmy spróbować sprowadzić Mate z Chelsey skoro i tak jest na wylocie
» 22 lipca 2013, 15:43 #5
Satler4: Nie ta pozycja...
» 22 lipca 2013, 17:17 #4
RudyDiabel: Bardziej ciekaw jestem alternatyw, gdy ten transfer nie wypali, co jest bardziej, niż prawdopodobne.
» 22 lipca 2013, 15:43 #3
smugga: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2013 15:42

Jego transfer jest nierealny. Już łatwiej będzie wyciągnąć Modricia za 40 mln z Realu.
» 22 lipca 2013, 15:40 #2
rege: Modric jest lepszy, ale Madryt go na pewno nie sprzeda, bo za niedługo odejdzie Xabi Alonso, więc Luka stanie się filarem środka pola, a już teraz gra najlepiej jako ŚP w Realu obok właśnie Xabiego. Mają tam teraz Alonso, Modricia, Casemiro, Illaramendiego, Khedire, ale każdy im się przyda.
» 22 lipca 2013, 15:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.