Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Guardiola: Chcę Thiago Alcantarę w Bayernie

» 11 lipca 2013, 14:03 - Autor: Bart - źródło: Sky Sports
Pep Guardiola, nowy menadżer Bayernu Monachium wyjawił, że zamierza ściągnąć do bawarskiego zespołu Thiago Alcantarę, który od kilku tygodni jest wiązany z transferem do Manchesteru United.
Guardiola: Chcę Thiago Alcantarę w Bayernie
» Nowy boss Bayernu za wszelką cenę chce ściągnąć do Monachium zawodnika Barcelony
- Chcę Thiago Alcantarę. Prosiłem o jego transfer. Nie wiem jednak, jak to się zakończy - komentował otwarcie Guardiola.

- Nie sądzę, aby to był jakiś problem. Rozmawiałem z władzami klubu o mojej koncepcji zespołu i wytłumaczyłem, dlaczego właśnie chcę tego zawodnika. Jest jedynym piłkarzem, którego chcę mieć. On albo nikt inny. Mamy wielu graczy, ale potrzebujemy tej wyjątkowej jakości, jaką może wprowadzić Thiago.

- Klub ostatecznie zadecyduje. Przekazałem im swoją opinię. Nikt nie odejdzie z Barcelony, dopóki nie będzie czuł, że nie gra wystarczająco dużo. Thiago chce grać. Dlatego właśnie złożyłem propozycję klubowi - powiedział Pep.


TAGI


« Poprzedni news
Zmiany w terminarzu Premier League
Następny news »
Patrice Evra: Moje utwory źródłem sukcesów MU

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (108)


mkoti6: blaugrana.pl/news/13775/bayern_wplaci_klauzule_za_thiago.html

Za wolno działaliśmy a wszystko przez ten podatek bo Manchester chciał się dogadać z Barceloną a tymczasem Bayern ma wpłacić cała kwotę wraz z podatkiem ehhh
» 12 lipca 2013, 18:26 #102
jackes: Za Thiago niech kupią młodego Niemaca Merkela. Moim zdaniem ma dobry rozwój.
» 12 lipca 2013, 16:34 #101
vip14: Jeśli Guardiola chce Thiago w Bayernie, a Moyes chce go w United to zapowiada się ciekawa walka o niego xD
» 12 lipca 2013, 15:26 #100
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2013 13:47

Coz przy SAFie nie bylismy zbytnio konkurencyjni,a co dopiero teraz przy Moyesie, ktory ma niestety zerowy autorytet wsrod klasowych pilkarzy... Miedzy innymi dlatego bylem przeciwny Moyesowi, ze po prostu klasowi gracze moga nas omijac szerokim lukiem wybierajac zamiast Moyesie prace przy Mou, czy tak jak prawdopodobnie Thiago przy Pepie...

Pep tlumaczy sie ze niby sezon jest dlugi i potrzebna jest szeroka kadra, tylko ile Thiago moze zagrac wiecej tam meczy niz w Barsie 5 ,6? Kazdy wie ze Thiago u nas gralby w podstawie( bo wieczny mlody talent Clev czy ciagle kontuzjowany ,niedoszly talent Ando, to zadna konkurencja) tylko chyba sam Thiago o tym nie wie. Dziwne ze wyzej stawia prace z Pepem niz regularne wystepy u nas, o ktore tak naprawde mu chodzily. Oby nie bylo tak ze teraz kazdy klasowy zawodnik bedzie nas omijal wybierajac prace przy Pepie, Pellegrunim, Mou, czy Ancelottim(+ Zidanem, ktory jak widac jest magnesem patrzac na przyklady Isco i Varana, :/ ). Obysmy tylko nie obudzili sie z reka w nocniku i zostali z Ando i Clevem :(.

Az zal patrzec ze juz nawet taki slaby team jak Swieci potrafili sprowadzic Wanyame , ktory za kilka sezonow moze byc drugim Yaya Toure. Przeciez po co nam byl kenijczyk, Carrick bedzie gral wiecznie...
Oby tylko Moyes nie zrobil z Jonesa ( ktory ma potencjal do gry na stoperze) defensywnego pomocnika. :/
» 12 lipca 2013, 13:46 #99
hater1993: Po co Wanyama jak przyjdzie slaby Strootman. Niestety z logika u brytyjczykow zawsze bylo srednio. Co do Jonesa, on napewno nie jest gorszym defensywnym pomocnikiem niz stoperem, wiec tu nie trafiles.
» 12 lipca 2013, 23:06 #98
OldTrafford1988: Nie no wszystko po staremu jesteśmy zainteresowani piłkarzami i zamiast działać to inne kluby skorzystają tak jak Bayern na Thiago jak i Roma bądź Napoli na Strootmanie.

A prawda jest taka, że ważne transfery robi się przed obozami/tournee żeby mogli się zgrać z resztą zespołu. A u nas jak na razie na Vareli się zaczęło i oby się na nim nie skonczyło.
» 12 lipca 2013, 13:08 #97
slawekov: Nic dziwnego, że chce go u siebie, w końcu najlepiej z trenerów zna się na jego możliwościach. Tym bardziej teraz powinniśmy o niego zabiegać i nie pozwolić sprzątnąć sobie sprzed nosa. Świeża porcja transferowych ploteczek z kraju i ze świata krotkapilka.pl/artykul,plotki_transferowe_25,846
» 12 lipca 2013, 12:11 #96
Notic: Z każdym rokiem to samo, już prawie kogoś podpisujemy(akcja rozwija się przez miesiąc do dwóch). Nagle jeden zespół również wyraża chęć na pozyskanie tej osoby i ostateczne rozliczenie wygląda tak, że zostajemy z substytutami tamtego zawodnika bo głównego celu transferowego nie udało nam się ściągnąć.....
» 12 lipca 2013, 11:03 #95
Olo: Widzę że ktoś się naczytał słownika wyrazów obcych ;)
» 13 lipca 2013, 13:54 #94
Latar: Spokojnie koledzy. Należy spokojnie obserwować i czuwać. Thiago może iść do Bayernu, może również do Legii Warszawa. To jest jego wybór. Podobno chce grać, a w Barcelonie nie pogra za wiele. W Bayernie pogra? Czy Wy nie obserwujecie i nie analizujecie tego co się dzieje? Bayern kupił Goetzego w tym okienku, a to jest Niemiec. Bayern to klub Niemiecki i zawsze w Bayernie czy innym "budderwaffe" jak był do wyboru Niemiec lub ktoś inny to wybór był oczywisty. Czy sądzicie, że Bayern pozwoli, aby na ławce siedział Schweinsteiger czy Goetze? Za rok są mistrzostwa świata i tam ZAGRAJĄ niemcy i grać w Bayernie będą Schweinsteiger, Goetze, Kroobs, Can... I znów przypominam, że władze Bayernu to NIEMCY, a oni mają do siebie to, że szanują swoje pieniądze i nie wydają ich na lewo i na prawo. Thiago Bayernowi nie jest potrzebny. Guardiola na pewno chciałby samych latynosów, ale nie w Niemczech. Tam nie zrobią ŁKS'u czy swojego czasu Pogoni Szczecin. Bayern to mają być Niemcy i to będą Niemcy. Tyle o Bayernie.

Bardziej sądzę, że przepychanka jest z samą Barceloną. Dla nich utrata Thiago za 18 mln jest troszkę smutna. Xavi się starzeje, jest presja itd.
» 12 lipca 2013, 10:43 #93
lukaszek9000: Twoim zdaniem zarząd Bayernu powinien być na Niemcami, ale czy oni nie potraktują PG jako najlepszego na swiecie.
» 12 lipca 2013, 12:48 #92
Welbzz: najlepiej niech sobie thiago odpuszcza i dadza kolejna oferte za bainesa....
» 12 lipca 2013, 08:25 #91
wiruch: do tego kupmy w końcu tego Garaya i najlepiej odkupmy z Evertonu za 15 baniek Gibsona i ruszamy po The Treble!
» 12 lipca 2013, 08:41 #90
TraN: Męczą mnie już te medialne spekulacje, co chwila jakaś nowa informacja. Thiago miał już kilka razy podpisywać z nami umowę, według niektórych źródeł, teraz ma podpisać z Bayernem, pewnie niedługo znowu się plotki na temat innego klubu pojawią. Niech to się już skończy, obojętnie z jakim skutkiem. Tak samo z resztą jest ze Strootmanem. Najpierw:
"Strootman na dniach w United?" Potem:
"Strootman zostaje w PSV", by w końcu po paru tygodniach przerwy zobaczyć:
"Strootman otwarty na transfer".
Wiem, że media na tym zarabiają, ale litości..
» 12 lipca 2013, 00:38 #89
muni: Nie martwcie się już mamy nowy cel. Davide Astori. Kolejny obrońca. Także jesteśmy na prawdę bardzo blisko gry w nowoczesnym ustawieniu 8-1-1.
» 11 lipca 2013, 23:39 #88
Klimaa: Jak zawsze wszyscy rzucają nam kłody pod nogi. Klub musi sprowadzić pomocnika bo to już ostatni dzwonek!
» 11 lipca 2013, 23:15 #87
oioioi: Niezmiernie cieszy mnie ten news!
» 11 lipca 2013, 23:01 #86
mu007: i po co Bayern się wtrąca
» 11 lipca 2013, 21:15 #85
Fabio: Nie tyle Bayern co Guardiola:(
» 12 lipca 2013, 07:31 #84
Dzastyn: Klasyka. Wszyscy dudnią o nim nie wiadomo jak długo i kończy się jak się kończy, czyli lipą. Może młody Valera wystarczy jako wzmocnienie i to że mamy najlepszych obrońców w wieku ok 33 lat, którzy przecież będą grać całą wieczność ? Jak wiadomo Scholes będzie wspierał nasz klub duszą, więc uzupełnienia nie potrzebujemy na jego miejsce bo to wystarczy. Widocznie trzeba wszystko przegrać to może potem się ktoś w końcu obudzi i ogarnie dobry transfer albo mając zawodnika w garści sfinalizuje do końca ;) Jeśli nie to w końcu część odejdzie, nikogo nie kupimy i będzie z nami kiepsko.
» 11 lipca 2013, 20:44 #83
dzigaa: ktory to juz raz czekanie w nieskonczonosc ma taki final. nie wiem czy to kwestia targowania o kilka procent, ale troche tak to wyglada. Sytuacja wydaje sie dosc prosta: gosc chce odejsc, ma klauzule, my go chcemy, jestesmy w stanie zaplacic pozadana kwote, dac pozadny kontrakt, a zabieramy sie do tego jak pies do jeza. transfery powinno sie zalatwiac szybko i po cichu, jak sie przeciaga line to raz ze przestaje byc dyskretnie i dwa ze przez to zglasza sie ktos bardziej konkretny. mam nieodparte wrazenie ze niemal wszelkie transfery w United zalatwia sie najdluzej, proces decyzyjny jest rozciagniety do niesamowitych rozmiarow. Byc moze w ostatnich latach wyalismy dzieki temu troche mniej, ale za to duzo wiecej pilkarzy ktos nam podebral. poprawcie mnie jesli sie myle. pozdrawiam
» 11 lipca 2013, 20:33 #82
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2013 19:38

Ja pieprze takie transfery tacy obrotni skauci jesteśmy załośni wypuszczamy za grosze mlodych utalentowanych pomocników Pogba, Ljaić a kupić nkogo topowego do pomocy nie potrafimy Moyes popraw sie bo Scholsa już nie ma jest co prawda Kagawa i Carrick ale to za maly potencjał moim zdaniem reszta pomocnikow to tylko uzupelnienie skladu i zmiennicy.
» 11 lipca 2013, 19:33 #81
emenems: Moyes niczego nie zawinił jeszcze a już mu karzesx sie poprawić.
» 12 lipca 2013, 07:54 #80
muni: Nie martwmy się. Kupimy Bainesa, Garaya i będziemy grać ustawieniem 8-1-1. Będziemy pierwszymi grającym takim ustawieniem. Inni zorientują się, że to najlepsze ustawienie dopiero za parę lat, kiedy mu już będziemy daleko z przodu i nikt nas nie doścignie.
» 11 lipca 2013, 19:26 #79
dev13: I znowu dzialacze MU i sam Moyes dali d.....y Thiago Alcantara w Bayernie :(
» 11 lipca 2013, 19:24 #78
justdudi: Heh szkoda, zawsze to samo...Ale tak już musi być skoro taki klub jakim jest Manchester United zatrudnia trenerów pokroju Davida Moyesa, nie dziwię się, że żaden zawodnik nie chcę do nas przyjść, a Rooney chcę odejść, szkoda, że Pep poszedł do Bayernu, a nie do nas. Pewnie nie przejdzie do nas nikt, albo Garay i Baines hahaha, Vidić skończy kariere, Roo z Nanim odejdzie, i nadejdą chude lata tak jak w looserpoolu, współczesna piłka to też marketing i dobre zarządzanie, po odejściu Fergiego United straciło na atrakcyjności względem nowych piłkarzy, będą woleli pewnie grać w Chel$sea z Mourinho, niż u nas. Jedyną szansą było zatrudnienie znanego i dobrego trenera lub jakiś spektakularny transfer...
» 11 lipca 2013, 19:12 #77
Pomarancz: Wielka szkoda że znowu przegrywamy walkę o młodego utalentowanego piłkarza.
» 11 lipca 2013, 17:58 #76
pynduryndu: no to raczej nie ma się już co łudzić :) mógłbyś mi powiedzieć gdzie sprawdzasz coś takiego?
» 11 lipca 2013, 18:12 #75
roofiUNITED: Przyjmowali zaklady , ze Rooney bedzie gral w Realu i tez pozniej sie wycofali z tego a tu nic teraz nawet nie zapowiada zeby Rooney od nas odchodzil. Ja nadal wierze , ze Thiago madrze wybierze i za pare dni bedzie oficjalne potwierdzenie.
» 11 lipca 2013, 18:43 #74
HernandezManU: Mam nadzieje że Thiago odrzuci ofertę Bayernu i dojdzie do nas. Skoro Thiago chce dużo zarabiać to dajmy mu większą tygodniówkę i będziemy mieli najlepszego młodego ŚP.
» 11 lipca 2013, 17:52 #73
Cygaro: Bez względu na to co mówił dyrektor sportowy PSV musimy ściągnąć Strootmana.
» 11 lipca 2013, 16:47 #72
mkoti6: Żal patrzeć jak tak wielki klub jakim jest niewątpliwie Manchester United nie potrafi sprowadzić żadnego klasowego środkowego pomocnika.
» 11 lipca 2013, 16:40 #71
mkoti6: Przeczuwałem że tak to się może skończyć. Długo to się ciągnie i niby wszystko fajnie a ostateczny rezultat taki że nie umiemy załatwić transferu kiedy inne kluby z top 10 również się interesują danym zawodnikiem. Ilu już zawodników mieliśmy kupić ehhhhh.
» 11 lipca 2013, 16:35 #70
Bartik08: Po co Pep chce Thiago, skoro on tam jest nie potrzebny. W United grałby w głównym składzie. Wg mnie Pep zachowuje się w tej sytuacji jakby chciał osłabić Diabły i zrobić nam na złość.
» 11 lipca 2013, 16:24 #69
4lex: Ze swojej ukochanej Barcy odszedł, bo "szukał nowych wyzwań". Takim wyzwaniem mogło dla niego być United, które jest jednak trochę w przebudowie. Za to poszedł sb do klubu, który wygrał wszystko...
Taka sama różnica jak między Mou i Guardiolą jest między Ronaldo i Messim. Wszystkim zależy na kasie jednakowo, jednak pierwsza 2 nie udaje że jest inaczej, a w przypadku "świętego" Messiego tak jest. Właśnie dlatego jest przez wielu uważany jako lepszy... zero szacunku.
» 11 lipca 2013, 16:24 #68
EnJoy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2013 16:23

Z nieoficjalnych informacji Thiago był dzisiaj widziany w Manchesterze. Nie pytajcie skąd mam info. Po prostu tego się dowiedziałem
» 11 lipca 2013, 16:21 #67
United45: Nam jest potrzebny Defensywny Pomocnik a nie kolejny Ofensywny mi zawsze podczas okinka transferowego marzy sie Xabi Alonso ale to marzenia...
» 11 lipca 2013, 16:20 #66
Edge17: No właśnie Thiago chce grać. Nie wiem gdzie Guardiola chcę wcisnąć Alcantare. Pomoc Bayernu jest bardzo silnie obsadzona, co więcej jest obsadzona gracami reprezentacji Niemiec, więc wątpię żeby Thiago któregoś wygryzł. Jestem Kibicem Manchesteru United, lecz moim drugim ulubionym zespołem jest właśnie Bayern, i dlatego niezbyt bym chciał żeby Bayern ,, zabrał' nam Thiago. Nasza pomoc kuleje i to mocno, pomoc Bayernu jest jedną z najlepszych na świecie, jak nie najlepszą na obecną chwilę.
» 11 lipca 2013, 16:13 #65
lukaszek9000: Wiesz, możemy kupić Cabaya z NC, gra dobrze, tylko on ma 27 lat, a thiago 22 więc thiago bardziej opłacalny.
» 11 lipca 2013, 15:28 #64
champione2013: No tak nawet mogłeś powiedzieć słaby albo fatalny 4 mistrzostwa z Barca + 2xLM to nic tak a Moyes dostał w spadku drużyne bo Fergim i co z tego ? Zawsze można coś spieprzyć .
» 11 lipca 2013, 15:54 #63
YaankesKing: Barcelona w tym sezonie grała w zasadzie bez trenera i zdobyła mistrzostwo Hiszpanii, do tego doszła do półfinału CL. To Xavi, Iniesta i Messi kreują grę Barcelony, im trener jest potrzebny jak rybie ręcznik. Są geniuszami i w zasadzie z trenerem czy bez Barcelona i tak gra swój futbol. Guardiola jest słabiutkim trenerem, teraz po raz kolejny dostaje drużynę w której nie trzeba nic zmieniać, drużynę która wygrała wszystko. Zdobędzie z nimi znów kilka pucharów i mit "wielkiego" Guardiolii zostanie podtrzymany.
» 11 lipca 2013, 15:59 #62
seju: 4 mistrzostwa Barca zdobyłaby z Tomaszem Hajto na ławce i Świerczewskim jako asystentem. A Ligę Mistrzów mieli szansę wygrać znacznie więcej razy. Z drużynami które strzelają w bramkę raz na mecz to trzeba chcieć przegrać. Guardiola nie potrenuje dłużej niż 2 lata w Niemczech. Może po 1 sezonie go nawet wywalą. Zgadzam się w 100% z Novakiem. Co do Thiago to teraz okaże się czy zasługuje na to żeby być Diabłem. Łaski robić nikomu nie musi. My nie potrzebujemy tylu wzmocnień co reszta.
» 11 lipca 2013, 16:02 #61
Amsterdammmm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2013 17:40

Dzieciaki musicie być bo zapewne nie pamiętacie Barcelony z przed ery Pepa. Grała piach i przegrywała Lige ze stratą 18 punktów do Realu.
Barcelona nigdy nie grała takiej piłki jak za Guardioli wystarczy obejrzeć mecze z przed sezony 08/09 jeśli jesteście przynajmniej średnio inteligentni (tzn. ze umiecie sami sobie wiązać buty) to powinniście zauważyć różnicę. Pozbył się R10 Deco poukładał po swojemu i wygrał 14 trofeów - trzeba być totalnie zakompleksionym szczekającym ignorantem by nie doceniać jego roboty.
» 11 lipca 2013, 17:39 #60
seju: To era Messiego stary człowieku, nie Pepa. Dobrze pamiętam Barcę Cocu, Kliverta, Rivaldo jak i Ronaldinho. I nie dostrzegam iskry "geniuszu" Guardiolo za nic w świecie tak jak nigdy nie dostrzegę jej w Rafie Benitezie, którego co poniektórzy za wielkiego trenera uważają. Myślę, że gdyby Mourinho objął blaugranę po Porto wówczas na długo nikt by im nie dorównał, nawet my Czerwone Diabły.
» 11 lipca 2013, 23:36 #59
littleParrot: Ten transfer oddala się od nas coraz bardziej...
Na początku naprawdę wierzyłem, że ten Thiago zasili szeregi naszego klubu. Ale zaczynam w to wątpić coraz bardziej. Najpierw to zwlekanie, teraz Pep.
Jeśli dobrze pamiętam, to transfer miał zostać potwierdzony w piątek na konferencji Moyesa.
A tam ani widu ani słychu...
» 11 lipca 2013, 15:14 #58
Niemanek1920: Kurde. Wszystkie kluby umieją zrobić transfer w krótkim okresie , a my jednego zawodnika sprowadzamy pół okna transferowego.
» 11 lipca 2013, 15:12 #57
tomManUnited: Ja chce piwo i co z tego?
Chcieć można wszystko pożyjemy zobaczymy Moyes nie odpuści.
» 11 lipca 2013, 15:09 #56
Niemanek1920: Jacie zapewne Thiago do nas nie dojdzie..
» 11 lipca 2013, 15:02 #55
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2013 15:08

Thiago bylby sporym wzmocnieniem, ale wole zebysmy kupowali graczy z mniejszych klubow, a nie wykupywac graczy ktorzy sie nie lapia do pierwszego skladu w swoim klubie. Jeszcze nic nie jest pewne, ale Guardiola mowi dosc przekonujaco i Thiago moze skusic sie na jego propozycje (oczysiscie przekonujaco, ale dla Thiago, bo tam bedzie gral jeszcze mniej niz w Barcelonie) Liczylem na transfer kreatywnego pomocnika...Zostaje Eriksen ktorego od zawsze chcialem, Manchester United intersowal sie nim w ostatnich dwoch sezonach, a teraz kiedy jest okazja, zeby go wyciagnac za promocyjna cene to w ogole nie ma plotek, ze sie o niego staramy. Goscia mozna wyciagnac za 15 mln funtow. Eriksen to wielki talent i jest on do nas nie trafi to juz nie wiem kto trafi...moze jakis no-name.
Tak samo jest okazja, zeby sciagnac dobrego skrzydlowego/falszywego skrzydlowegk Adema Ljajica. Kilka laf temu byl jedna noga u nas, jednak przeszedl do Fiorentiny a teraz jest okazja, zeby go wyciagnac za 10 mln euro. Niedawno podobno Moyes sie nim interesowal, ale przeciez po co korzystac z okazji.
» 11 lipca 2013, 15:00 #54
kap: Eriksen=Kagawa ta sama pozycja
» 11 lipca 2013, 15:12 #53
Nani1900: Brednie, to zupelnie inne pozycje. Eriksen to typowy rozgrywajacy. Ajax gra formacja 4-3-3 tam nie ma miejsca na cofnietego napastnika/offensywnego pomocnika.
Kagawa gra za napastnikiem jako taki wolny elektron.
Juz bardziej mozna powiedziec, ze Thiago gra jako offensywny pomocnik. Czesto tak gra np. w finale U-21.
» 11 lipca 2013, 15:21 #52
Krzyk: Brednie to Ty Nani1900 akurat piszesz. Ustawienie 433 to typowe ustawienie dla ofensywnego pomocnika, który ma za sobą dwóch środkowych pomocników o mniej lub bardziej defensywnym usposobieniu.

Co do Eriksena to nie wiem o nim na tyle by się sprzeczać jaką odgrywa rolę, ale z tego co słyszałem raczej właśnie ofensywnego pomocnika. Może nie jest on tak ofensywnie usposobiony jak Kagawa, ale tak czy inaczej jego osoba wykluczałaby gre Kagawy, bo to dałoby zbyt ofensywnie nastawiony skład
» 11 lipca 2013, 17:18 #51
marsin7: oni obaj grają trochę jak ofensywni pomocnicy
» 11 lipca 2013, 17:23 #50
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2013 19:09

@krzyk

Masz rację, przez chwilę nie pomyślałem.
» 11 lipca 2013, 19:09 #49
lukaszek9000: Giggs. Rooney, kto nastęmy idzie do środka? może buttner? będzie miał dużo szans na gre
» 11 lipca 2013, 14:46 #48
profesor999: Może Fabio właśnie wrócił z wypożyczenia >?
» 11 lipca 2013, 14:54 #47
rataj1993: De Gea na środek powinien iść
» 11 lipca 2013, 15:08 #46
Marcin23: nawet na stronie barcy wszyscy mówią że on tam będzie jeszcze więcej grzał ławę niż w barsie,i ja też tak uważam.Nawet jak będzie miał wysoką formę to schwainstigera czy kroosa nie wygryzie,a na def pomocnika maja martineza i gustavo zaś thiago nie jest def. pomocnikiem.Więc po co on tam idzie?Przecież nawet idiota wie że u nas grałby znaacznie więcej niż w bayernie bo wystarczy nawet na papierze zobaczyć sobie skład.
» 11 lipca 2013, 14:41 #45
ManUnited1997: Czyli Thiago odrzucamy;00
» 11 lipca 2013, 14:38 #44
profesor999: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2013 14:36

Nie dziwie się Bayernowi , zawsze chcieli mieć bardzo solidnych rezerwowych .
Nie rozumiem dlaczego zawodnicy omijają nas szerokim łukiem . Może to wina zarządu , w klubie powinniśmy zatrudnić dyrektora sportowego który potrafiłby przekonać zawodników do transferu do nas.
W realu jest Zidane , PSG ma Leonard , u nas przydałby się taki Beckham który mógłby być łącznikiem między transferami do united.
» 11 lipca 2013, 14:36 #43
Marcin23: PSG już nie ma leonarda.
» 11 lipca 2013, 14:41 #42
profesor999: Do końca okienka transferowego ma , a pozatym zobacz jacy zawodnicy zawitali do drużyny za jego kadencji w klubie.
» 11 lipca 2013, 14:43 #41
Marcin23: Za jaką kasę.$hity klub bez żadnej historii i tradycji też spójrz jakich ma piłkarzy.Wystarczy mieć siana dużo to piłkarze przyjdą.
» 11 lipca 2013, 14:48 #40
profesor999: Ja myśle inaczej , pieniądze to jedno ale transfery Lucas i Hazarda nie doszły do skutku dlatego że jak oni to określili klube te (psg i Chelsea ) przedstawiły im lepszy projekt klubu.Plan rozwoju drużyny i transfery czego u nas brakuje.
» 11 lipca 2013, 14:52 #39
Cz4ki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2013 15:47

Ich "projekt" to dać 50tys $ wiecej tygodniowo niz konkurencja, ot cala filozofia.
» 11 lipca 2013, 15:46 #38
iMU: Jakoś się nie dziwię. Od roku mówię, że United nie jest dobrym kierunkiem dla młodych, zdolnych zawodników. Aktualnie po co miałby ktoś do nas dołączać? W MU NIE STAWIA SIĘ NA MŁODZIEŻ!
Sproaqdźmy kolejnego obrońce i kolejnego napastnika przed 30 i grajmy formacją 4-1-5 z średnią wieku 30lat, a za 5 lat skończymy jak Milan czy Inter, oni też nie myśleli o młodych, o przyszłości, też opierali drużynę na starszych i co teraz?
MU ma teraz więkiszą średnię wieku całej drużyny (licząc Henriqueza i Powella) większą od CFC, City, Bayernu, BVB, Realu, Arsenalu, Barcy, Atletico Madryt, Milanu, PSG.
Nasze wielkie talenty? Pokażcie mi je bo ja poza Rafaelem i de Geą ich nie widzę.
Jones, który na swojej pozycji w poprzednim sezonie zagrał może 3 mecze?
Smalling? heh,
Anderson? 25 lat i nadal jest gorszy zawodników rezerw Barcy, Clev,
24lata- niewiele lepszy od Ando
Welbeck- tak, napastnik, który pod brmką potyka się o piłkę.

BVB ma Reuso, Hummelsa, Gundogana, Bendera, o Bayernie pisać nie będę bo połowa składu to zawodnicy poniżej 25lat z niesamowitym talentem, Real podobnie, Barcelona i świetną szkółkę, z której wychodzą takie talenty jak Delifeu, Thiago, Sergio Roberto, Rafinha, i do tego Neymara, nawet PSG ma lepszą młodież od nas!!

Czy w zarządzie siedzą idioci? Czy takie staruszki są czymś więcej niż grupą pochlebstw? Serio, nawet Arsenal jest w tym roku bardziej aktywny niż my, Juve ma już lepszy skład od nas, i do tego też młody, a co my mamy? NIC. Jak widać to nie jest wina trenera, bo za Fergusona od kilku lat było podobnie, naprawdę nie wiem jakim cudem namówiliśmy RvP. Czy oni się kiedyś obódzą? Jak tak dalej pójdzie to w następnym sezonie będziemy oglądać plecy City i CFC, tym bardziej, że oni mają teraz lepszych trenerów. W LM pewnie znowu skończymy na max 1/8.

Mówicie o tym mistrzostwie, a wiecie, że zdobyliśmy tyle samo pkt co rok temu? 89!
Do tego różnica bramek w porównaniu z poprzednim sezonem jest GORSZA!! Rok temu różnica wynosiła 56 goli, w tym roku już tylko 43! To aż 13 mniej.
Wygraliśmy mistrzostwo tylko dlatego, że City i CFC miało gorszy sezon, teraz Mourinho napewno lepiej poukłada drużynę, Pellegrini to nieporównywalnie lepszy trener niż Mancini.
W FA Caup doszliśmy tylko do 1/4 finału, czy to naprawdę taki dobry wynik? W bezpośrenich starciach z top 5 nie istnieliśmy na boisku, z CFC zwycięstwo tylko dzięki sędziemu, City mieliśmy 3 akcje na cały mecz, z Liverpoolem na Anfield sędzia, z Tottkami to była parodia piłki.
Gdzie jest ten Manchester? Czy im naprawdę wystarczy to co mamy? Czy oni nie chcą nic więcej wygrać?
» 11 lipca 2013, 14:28 #37
klb9k: wg mnie jedyny realny transfer zostanie przeprowadzony w środku okienka transferowego po tym jak Moyes zobaczy każdego bliska i będzie mógł coś stwierdzić. co nie zmienia faktu że się częściowo z Tobą zgadzam bo takiego słabego środka to nie pamiętam to jest po prostu dramat :)
» 11 lipca 2013, 14:35 #36
MRSSS: sam się "obÓdź"!
» 11 lipca 2013, 14:36 #35
Krzyk: Trochę jednak przesadzasz. W ostatnich latach Ferguson próbował wprowadzić młodych i w sumie nie wygląda to tak źle. Praktycznie całą linię obrony łącznie z bramkarzem moglibyśmy stworzyć z młodych zawodników i nie była by to taka zła obrona. Co do innych pozycji to jest Zaha na skrzydle, jest Welbeck i Henriquez na napadzie. Inną kwestią jest czy są na tyle dobrzy by przedostać się do składu na stałe.

W kwestii środka pola to problem wynika z tego, że Ferguson uwierzył w talent Cleverleya i Andersona. Stąd brak transferów na tę pozycję. Niestety wiara ta okazała się płonna.

Podsumowując fakt jest taki, że na każdą pozycję mamy pakiet młodych zawodników, jedynym niechlubnym wyjątkiem jest środek pola. To trzeba zmienić i myślę, że zarząd i trener są świadomi tego faktu
» 11 lipca 2013, 15:09 #34
YaankesKing: Krzyk, Twoje bzdury mnie rozbawiły.

Ilość występów i gra Roo oraz Giggsa w środku pola pokazują jak właśnie SAF wierzył w talent Ando i Toma. SAF powinien odejść wcześniej, od odejścia CR nawet on się posypał, jego wielki geniusz zaczął upadać. Zmarnował talent Rooneya, marnował talent Ando i Naniego. Próbował z Jonesa robić pomocnika i takiego zapchaj dziurę jak z O'Shea. To co SAF wyprawiał w ostatnich 3 sezonach wolało o pomstę do nieba, przestał budować drużynę, chciał za wszelką cenę odejść w chwale mistrza, zdobył 20 tytuł dla United, ale zostawił przeciętny skład.

Co więcej, piszesz o pakiecie na każdą pozycję, a tak naprawdę jedyną pozycją na której mamy pakiet młodych zawodników jest właśnie środek pola, tam mamy trójkę chłopaków. Powell, Ando i Cleverley.

Skrzydła? Mamy obecnie 4. Valencia jest słaby, Young co chwila ma jakiś uraz i gra przeciętnie, Nani ma duży potencjał ale jest zwykłym tępakiem, a Zaha to taka sama niewiadoma jak De Gea po przyjściu do United. Jeżeli gdzieś mamy się wzmacniać to właśnie na skrzydłach, tam gdzie cała gra United leżała przez cały sezon. Cała wina leciała na środek pola, że nie umieją rozegrać piłki, a niby z kim? Z drewnianym Antkiem czy z 40 letnim Giggsem?

Gdzie jest następca dla Carricka? Nie widzę.

Środek obrony, tam mamy jakieś talenty? Kto? No bo chyba nie Smalling czy Jones. Ci panowie dzisiaj nie są zupełnie gotowi na grę na tak wysokim poziomie. Rio i Vidić za chwilę będą kończyć kariery, obaj ostatnio łapią urazy i są znacznie mniej dynamiczni niż kiedyś. A te młode chłopaki z akademii to pokazali jaki w nich jest potencjał z Chelsea w Pucharze.

Prawa obrona, gdzie jakiś zmiennik dla Rafaela?

Napastnicy, Robin Van Persie i Rooney. Mamy jokera Chicharito który jak wchodzi od pierwszej minuty to w okolicach 40 minuty jest już bezużyteczny oraz Welbecka który w polu karnym potyka się o swoje nogi. To są te talenty które mają zastąpić takich piłkarzy jak Van Persie i Rooney?

Jedyne pozycje które mamy dzisiaj obsadzone całkiem dobrze, to jest lewa obrona, bramka i właśnie środek pola. Taki Anderson gdyby w końcu dostał 100% zaufania, którego nigdy nie miał to byłby jednym z najlepszych rozgrywających na świecie, ale SAF wolał wstawić dziadka Giggsa albo Roo na środek pomocy.

Dziwi Cię, że Anderson grał słabo? Chociaż nie wiem kiedy, bo przeważnie grał nieźle i był jedynym zawodnikiem który starał się przeć do przodu kiedy reszta leciała w kulki przy wyniku 1:0 dla United. Z kim Anderson miał rozgrywać piłkę? Z Valencią który jedyne co robi to sprint do linii i nieudolna wrzutka w pole karne? A może z Giggsem, który akurat bajeczną techniką nie grzeszy, a i szybkościowo też już nie jest młodziakiem. Za sobą miał bajecznie wyszkolonego Carricka, uwielbiam Carricka za pracę z tyłu, ale w ofensywie jest przeciętny, ma genialne długie piłki, jednak techniki zero, na kombinacyjną grę z nim nie ma co liczyć.

Anderson po przyjściu Thiago mógłby stworzyć z nim duet marzeń. Jeżeli jeszcze dodamy do tego Kagawę i Robina to aż włos na rękach się jeży.
» 11 lipca 2013, 16:18 #33
bober89: SAF nawet w meczach, w których wygrywał 3:0 wolał pod koniec meczu wpuścić Giggsa niż np Powela, więc i nie ma co się dziwić, że młodzi do United nie lgnęli.

z Andersonem problem jest jeszcze taki, że pomimo lat jakie spędził w United Ferguson miał mało czasu, żeby go wstawiać, bo ten albo się leczył, albo był świeżo po kontuzji. moim zdaniem nic z niego nie będzie i nie ma co liczyć, że wreszcie się obudzi, bo że umiejętności ma duże nie wątpię.

nie widziałem za bardzo Alcantary w akcji, ale jeśli jest tak dobry jak wszyscy mówią, to czemu tak mało gra? wiem, jaką pomoc ma Barcelona, ale potrafią wprowadzać młodych graczy i wydaje mi się, że by go więcej używali.
» 11 lipca 2013, 16:33 #32
Krzyk: YaankesKing, SAF wierzył w nich przed sezonem. Może nie zauważyłeś, ale na początku Cleverley grał sporo, Ando nie grał jak zwykle z uwagi na kontuzje. W ciągu sezonu SAF zapewne przestał wierzyć, że z Cleverleya cokolwiek wyrośnie oraz że Ando dojdzie kiedyś wreszcie do optymalnej formy i było jak było. Wcale nie mówię, że było dobrze.

Co do pozostałej części to chyba nie zauważyłeś meritum mojej wypowiedzi. Nie chodzi mi o to czy mamy dobrych czy też kiepskich młodych, ale ich mamy. Odpowiadałem tutaj tylko na jednowymiarowy i błędny post iMU. SAF starał się czy to kupić czy to wprowadzić z akademii jakiś młodych do składu. Są tego dobre przykłady jak Rafael czy Jones, przeciętne jak Welbeck oraz tragiczne jak Clev.

Twoje niezachwiana wiara w Andersona staje się już zabawna. Swego czasu podobnie było też z Cleverleyem, ale tu nawet Ty sobie chyba w końcu odpuściłeś ;) Anderson może i ma potencjał, ale jest jednym z wielu zawodników, którzy z różnych względów owego potencjału nie potrafią wykorzystać. Może w tym sezonie nie będzie miał kontuzji i nagle oszołomi świat, ale to póki co gdybanie.
» 11 lipca 2013, 17:13 #31
crribs: Przecież Guardiola jasno deklaruje że zamierza dać szansę chłopakowi, to że Bayern w poprzednim sezonie wyglądał naprawde imponująco i grał prawdopodobnie najładniejszy dla oka i przede wszystkim skuteczny futbol nie oznacza że wszyscy ze "starego" składu zachowają miejsce, nowy menadżer to prawdopodobnie nowa wizja i zmiana sposobu gry, skoro Guardiola otwarcie mówi że chce tego zawodnika to znaczy że ma wobec niego jakieś plany, coś więcej niż tylko posadzenie go na ławce i dawanie szansy na ostatnie 20 minut.
» 11 lipca 2013, 14:28 #30
Krzyzu: Generalnie Głardiola to zawsze był kłamliwy szczur. Nigdy nie ogdladałem jego konferencji, bo nie mogłem patrzeć jak opowiada bajeczki z tym swoim uśmieszkiem. Kiedyś powiedział, zeby kibice Bayernu sie nie martwili, bo on tutaj tiki taki nie zrobi... bzdura roku. Będzie na pewno, klepanie piłeczki :)
» 11 lipca 2013, 14:22 #29
klb9k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2013 14:23

Znając życie ostaniemy się ze środkiem pola clev , ando , carrick i grający trener giggs z biedy będzie rzucany jones. Ten środek pola to jest po prostu tragedia poza carrickiem to reszta naszych ŚP jest na środek tabeli a nie na klub walczący o trofea. Tak słabego środka to ja nie pamiętam od dawna DRAMAT !
» 11 lipca 2013, 14:22 #28
grandes: Dla Thiago to gorsza opcja moim zdaniem. Guardiola ma jednak kontakty i Thiago może przejść z jakąś klauzulą pierwokupu korzystną dla Barcelony.
» 11 lipca 2013, 14:22 #27
Krzyk: Myślę, że nie o klauzule się rozejdzie, a o wole zawodnika. Guardiola kontakty ma, ale weź pod uwagę, że Barcelonie niezbyt na rękę wzmacniać dodatkowo potencjalnego głównego konkurenta o LM
» 11 lipca 2013, 14:26 #26
Krzyk: Ciekawe o tyle, że to wiązałoby się z brakiem miejsca dla Schweinsteigera, na co jakoś wątpię by zgodziły się władze Bayernu. Z naszej perspektywy to o tyle kiepskie, że wobec wyboru Manchester United vs Bayern z Guardiolą to wybór Alcantary będzie raczej na naszą niekorzyść...
» 11 lipca 2013, 14:16 #25
muni: Jedyny plus pójścia Thiago do Bayernu to taki, że Guardiola rozpieprzy tą świetnie funkcjonującą drużynę i będzie o jednego rywala w walce o najwyższe cele mniej. Przecież ten śmieszny pseudo trener zrobi tam taki burdel, że wszystko się zawali. Kompletnie nie rozumiem ruchu Bayernu w zatrudnieniu jego.
A my musimy się skupić na własnych wzmocnieniach i zapomnieć o Thiago, bo on nie chce do nas przyjść. A piszę już o tym od dobrych dwóch tygodni. Także szybko musimy znaleźć nowy cel i jak najszybciej go zakontraktować. Podobno jest zainteresowanie Konoplanka. Bardzo fajne wzmocnienie skrzydeł.
» 11 lipca 2013, 14:15 #24
Krzyk: Dość kategoryczna opinia na temat Guardioli, ale mam podobne wrażenie. Tym bardziej, że Guardiola przespał chyba moment, w którym jego tiki-taka przestała się sprawdzać (czyt. zeszły sezon).

Co do Konoplanki to jestem zdecydowanie za :) jakiś młody perspektywiczny lewy skrzydłowy jak najbardziej się przyda. Przy odrobinie szczęścia mielibyśmy skrzydła na lata :)
» 11 lipca 2013, 14:24 #23
Sorata: Krzyk: "w którym jego tiki-taka" - Guardiola nie stworzył tiki-taki ;). Stworzył ją, o ile mi dobrze wiadomo Cruyff.

Guardiola po prostu poprzez swoje lata w Barcy, przejście wszystkich szczebli zawodniczych i trenerskich wpoił sobie tą filozofię, i tak jak np. SAF zawsze chciał grać z kontry szybko skrzydłami, tak Guardiola chce grać tikitakę. To się chyba nazywa playbook o ile kojarzę, i każdy trener powinien coś takiego posiadać.
» 11 lipca 2013, 16:40 #22
Krzyk: Masz rację ;) sęk w tym, że ja wcale nie napisałem, że on ją wymyślił. On ją po prostu stosował przez całą swoją trenerską karierę w Barcelonie.

Co do playbook to może i każdy trener powinien posiadać, ale powinien też potrafić od niej odstąpić :)
» 11 lipca 2013, 17:24 #21
Sorata: O widzisz, to troszkę źle Cię zrozumiałem, wybacz :P. Co do playbook'a, kiedyś oglądałem jakiś program na C+, i bardzo spodobała mi się wypowiedź Jerzego Engela, który mówił wtedy bodajże o zmianie trenera w Polskiej reprezentacji, i stwierdził, że Fornalik będzie musiał znaleźć kompromis pomiędzy swoim playbookiem, a tym do czego przyzwyczajeni są nasi reprezentanci z klubów, i poprzednich lat reprezentacji :P.
» 18 lipca 2013, 15:43 #20
DAMINOS2: A sam Pep niedawno mówił ze nie będzie nikogo sprowadzać z Barcelony do Monachium :P
» 11 lipca 2013, 14:12 #19
LukasDudek7: Kolejny transfer z głowy. Znowu będziemy skupować jakieś resztki pod koniec sierpnia i liga mistrzów znowu nie dla nas.
» 11 lipca 2013, 14:11 #18
rybak: To baran jeden ...... Thiago jest nasz! W bayernie będzie grzał ławe jeszcze bardziej niż w barcelonie ! Obyśmy w tym okienku transferowym kupili Bale Ronaldo Gundogana albo jakiegoś innego Cabaya i rozdupcyli ten popierdzielony bayern w LM
» 11 lipca 2013, 14:11 #17
sisinho: Nie kupimy żadnego :P
» 11 lipca 2013, 14:20 #16
rybak: NIE KRACZ
» 11 lipca 2013, 14:22 #15
Kiepski1998: Bayern można rozpieprzyć tak czy tak ... United są w stanie wygrać z każdym także wydaje mi sie że to nie bedzie problem ...
» 11 lipca 2013, 14:26 #14
rybak: Prosze cie ..... nasza gra w tym sezonie sprawiała , że zbierało mi sie na wymiociny . Strzelamy 1-2 bramki i sie bronimy nieważne z kim gramy , nawet z QPR tam było .....
» 11 lipca 2013, 14:37 #13
sisinho: Niestety, Bale/Ronaldo nie do wyciągnięcia. BvB nie puści kolejnego gracza no a Cabaye za słaby na United. Co do gry to masz racje, tylko zapatrzeni optymiści nie widzą problemu w naszej grze.

Często oddajemy inicjatywę z drużynami z dołu tabeli, nie mówiąc już o kilku spotkaniach z Top 6, gdzie rozpaczliwie się broniliśmy.
» 11 lipca 2013, 17:29 #12
Damianos500: W tytule jest błąd w nazwisku Pepa. Co do Thiago to,żal patrzeć,że każdy się wzmacnia tylko nie my.
» 11 lipca 2013, 14:11 #11
Dzastyn: No i Barca, bo z tym transferem co zrobili to świata na razie nie zawojują :D
» 11 lipca 2013, 20:46 #10
Kiepski1998: on tam jest niepotrzebny !! LUDZIE!!
» 11 lipca 2013, 14:04 #9
lukaszek9000: guadriola robi 2 barcelone bez napastników, kto ma piłke ten strzela.
bayern pokazał jaki ma głupi zarzad nie przedłużając Henckesowi umowy
» 11 lipca 2013, 14:10 #8
DAMINOS2: potrzebny potrzebny :) świetny partner u boku Carricka :P
» 11 lipca 2013, 14:11 #7
JRI: Mogę się mylić, ale to chyba sam Heynckes nie chciał przedłużać umowy...?
» 11 lipca 2013, 14:12 #6
rybak: DAMINOS2 ; czytanie uważniej .... on TAM jest niepotrzebny
» 11 lipca 2013, 14:13 #5
Krzyzu: Henkes idzie na emeryture.
» 11 lipca 2013, 14:14 #4
DAMINOS2: Sorka, źle przeczytałem xD
» 11 lipca 2013, 14:14 #3
lukaszek9000: @JRI on chciał, ale oni nie chcieli, bez gadania gdy guardiola był wolny dali mu kontrakt.
» 11 lipca 2013, 14:14 #2
chester123: osobiście się z tobą zgadzam sam wolę strootmana ewentualnie matićia z benfiki, według mnie thiago nie grab zbyt dobrze w defensywie od tych panów, a to w premier leauge jest bradzo ważne
to jest anglia nie hiszpania :P
» 11 lipca 2013, 15:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.