Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nani niedługo podejmie decyzję

» 8 czerwca 2013, 16:20 - Autor: Bart - źródło: Sky Sports
Nani przez cały ubiegły sezon był typowany na jednego z pierwszych zawodników do sprzedania w letnim okienku transferowym. Portugalczyk grał bardzo mało w porównaniu do ostatnich lat i nie prezentował wysokiej formy.
Nani niedługo podejmie decyzję
» Portugalczyk nie wie jeszcze, czy zostanie w klubie
Jego kontrakt wygasa w następnym roku. Rozmowy na temat nowej umowy stanęły w miejscu. Ferguson często bronił skrzydłowego, jednak nie przekładało się to na ilość występów.

Po wygranym 1:0 meczu Portugalii z Rosją, Nani mówił: - Nie zadecydowałem jeszcze gdzie się przenoszę, oraz czy w ogóle się przenoszę. W następnych kilku dniach podejmę decyzję o mojej przyszłości.

26-latek dołączył do United w 2007 roku ze Sportingu Lizbona. Od tamtej pory rozegrał ponad 200 meczów w barwach Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
McGuinness: Moyes był od dawna na oku United
Następny news »
David Gill tłumaczy powody zakupu Zahy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (77)


Fabio: Słaby sezon ?!
Co Ty prdl !!
Nani ma tylko przebłyski ' geniuszu ' & talentu, który rzekomo posiada. Mecz na miarę Sw możliwości zagra 1, a potem kilka meczu dno i tak w kółko. Nie potrafi na dłuższy czas ustabilizować formy i za to niech ma pretensje TYLKO i WYŁĄCZNIE do SIEBIE !!
» 11 czerwca 2013, 08:28 #74
adrian93: NANI musi zostać,bo bez niego,to nie ten sam MU będzie!!
» 9 czerwca 2013, 16:26 #73
IMMM: Odejdzie, a potem będzie tak jak z Pogbą. Wszyscy znawcy będą żałować, że sprzedaliśmy takiego zawodnika.
» 9 czerwca 2013, 12:34 #72
Cinz: Dokładnie, widząc gre Pogby tak myślę po jakiego grzyba został on sprzedany.
» 9 czerwca 2013, 15:39 #71
chudy1948: Pogba nie został sprzedany tylko odszedł bo nie przedłużył kontraktu
» 9 czerwca 2013, 18:26 #70
vip14: Moim zdaniem Nani powinien bez zastanowienia zostać w United. Może i w ostatnim czasie nie grał dużo, ale to nie jest powód żeby go sprzedawać. Jest on młodym zawodnikiem, który ma przed sobą karierę. Myślę, że Nani pozostanie w United :D
» 9 czerwca 2013, 11:59 #69
Maaattttt: A jaki może być powód, żeby sprzedać zawodnika? Nani jest u szczytu kariery. Rok do końca kontraktu, jeden gol i dwie asysty w 10 rozegranych meczach, nie dał tej drużynie prawie nic w tym sezonie, dodatkowo ciągle niezdecydowany czy będzie rozmawiał o kontrakcie czy nie. Nie uważam, żeby zasługiwał na podwyżkę. Dla mnie sytuacja jest jasna, jak nie przedłuży umowy od razu to trzeba skorzystać z napływających ofert, ewentualnie wykorzystać go jako kartę przetargową za kogoś innego, żeby nie odszedł za darmo za rok.
» 9 czerwca 2013, 12:29 #68
Marti24: Nie chcę narzekać, ale niedługo połowa czerwca, a poza młodym prawym obrońcą nic jeszcze nie kupiliśmy. Scholes odszedł, Fletcher - wątpię w jego powrót do formy, o ile w ogóle wróci do gry, więc środek wymaga wzmocnień jak cholera. Potrzebny jest klasowy rozgrywający i zmiennik dla Carricka - Fabregas i pewnie Alcantara zostaną w Barcelonie, więc zostają nam Stootmann, Cabaye, Eriksen oraz Fellaini (kiedyś była mowa jeszcze o Gaitanie). Ja osobiście kupiłbym jeszcze skrzydłowego, bo skrzydła MU są kiepskie.
» 9 czerwca 2013, 07:54 #67
lolis: po co ci Eriksen? to nie jest zawodnik box-to-box ani typowy śp... to jest zawodnik który gra za napastnikiem... taki jak Kagawa... po co kolejny taki zawodnik? aby obijał się na skrzydłach?
» 9 czerwca 2013, 11:03 #66
Maaattttt: Dopiero połowa czerwca, pierwszy mecz o stawkę (niewielką) zagramy 11 sierpnia. Czasu do końca okresu przygotowawczego, ba, do jego rozpoczęcia, jest mnóstwo, więc czemu być w gorącej wodzie kąpanym? Formalnie Sir Alex nadal jest szefem, więc cierpliwości, transfery będą, to nie są wyścigi. A szybki transfer Fernandinho za 40 mln euro do City to hit sezonu. Wolę przemyślane ruchy, wszystko w swoim czasie.
» 9 czerwca 2013, 12:35 #65
lolis: Nani się wstrzymuje teraz bo gdyby dalej SAF był to by powiedział że, odchodzi... wróci po zgrupowaniu kadry usiądzie do rozmów z Moyesem i się dowie czy Moyes go widzi dalej w United czy nie, jak nie to papa.
» 8 czerwca 2013, 22:58 #64
Klimaa: Nie słychać nic o rozmowach odnośnie przedłużenia kontraktu więc wydaje się że klub będzie musiał go sprzedać..zapewne wszystko wyjaśni się do końca czerwca.
» 8 czerwca 2013, 22:47 #63
Domestos: Nani ma dobry drybling w fifie, a co do transferu to mi obojętnie, lecz żal pozbywać się takiego młodego gracza, który za rok może być na wyżynach swoich umiejętności.
» 8 czerwca 2013, 21:06 #62
erni93x: 26 lat to młody gracz? Okeej dla mnie młodzi gracze,to od 17-24 lat,wtedy rozwijają się szybko,a potem powinni stanowic o sile zespołu.
» 8 czerwca 2013, 21:51 #61
Maaattttt: 26 lat to gracz, który już wkroczył w najważniejszą fazę kariery, ale fakt, że jeszcze parę lat przed nim. Tylko wyżej Nani nie podskoczy i jeśli chodzi o umiejętności to osiągnął już swój szczyt. A 17 lat to jeszcze dzieciak, który do zespołu w najwyższych ligach się nie nadaje.
» 9 czerwca 2013, 12:24 #60
Nani1900: Niech Nani porozmawia z Moyesem czy będzie mu dawał szansę, bo Nani marnuje swój wielki talent.
» 8 czerwca 2013, 20:35 #59
erni93x: Masz racje.Marnuje swój talent(wielki talent to ma CR7,Rooney,Ibra itd) swoimi fochami,zachowywaniem sie jak księżniczka,słaba psychiką,i nierówną formą.
» 8 czerwca 2013, 20:54 #58
krysbe: @rni93x skończ człowieku pier* bo mi się rzygać chce od czytania Twoich uwag i zastrzeżeń do zawodników. Owszem, nie muszę tego czytać jednak tak irytujące jest to co wypisujesz, że samo się rzuca w oczy.
Ty najlepiej wiesz, że Nani strzela fochy, nieodpowiednio się zachowuje, ma słabą psychę i Bóg wie co jeszcze.
» 8 czerwca 2013, 21:25 #57
erni93x: Tak wiem bo to widać.Jeśli masz ze mna jakiś problem,to nie czytaj moich postów.
» 8 czerwca 2013, 21:49 #56
ForeverMU: @krysbe
V
A myślisz, że czemu nie gra? Dlatego, że Valencia i Young biją go na głowę czy dlatego, że wnerwia Fergusona strzelając fochy na temat nowego kontraktu?
» 8 czerwca 2013, 22:01 #55
krysbe: Problem w tym, że nie widać. Gdybać i wyciągać pochopne wnioski nie znajdując się w tym otoczeniu każdy może, a pismaki wypisują wszelakie brednie.
Chodzi o to, że krytykujesz tak naprawdę bezpodstawnie sugerując się newsami.
Nani ma prawo ubiegać o lepsze warunki kontraktu i to jest normalną rzeczą w przypadku jego wygaśnięcia, pracował na to odkąd "tutaj" przybył i jak najbardziej należy mu się patrząc przez pryzmat całości.
Każdy z nas widzi, że tak naprawdę zarabia marne pieniądze w porównaniu do innych graczy w United i Lidze angielskiej, którzy odbiegają klasą od niego i wg mnie jego żądania, a raczej agenta nie są wygórowane.
Gdyby miał słabą psychikę to nie próbowałby chociażby udowodnić pod koniec sezonu gdy tylko dostał w końcu tą szansę, że potrafi grać jak na niego przystało. Opisywałem też jakiś czas temu jak postrzegany jest przez sztab szkoleniowy w United, tylko, że w tym przypadku poparte to było wywiadami, a nie wymysłami dziennikarzy.
Gdyby miał okazje regularnie grać, co większość podkreśla to formę by utrzymał, więc nie dziwmy się, że gra jak gra ostatnio.
Nie wiem do czego się odnosisz, że stwierdzeniem, że strzela fochy.
» 8 czerwca 2013, 22:03 #54
krysbe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2013 22:08

@ForeverMU bo go Ferguson z góry skreślił jak i innych wielkich graczy wcześniej. Walczy o swoje i tyle, przynajmniej ma charakter.

btw i całe szczęście, że to nie SAF będzie decydować o jego przyszłości teraz.
» 8 czerwca 2013, 22:07 #53
messengerUTD: Same zwyrole.. Ferguson się uparł na Naniego, Moyes też nie widzi go w klubie.. do zakładu karnego z nimi! Skoro obaj widzą, że coś nie gra to dziwi mnie czemu wy tego nie widzicie. Walczy nie o swoje tylko o podwyżkę. Nie od dziś wiadomo, że Fergie nie lubi fochaczy to i kończą potem jak Nani.

"btw i całe szczęście, że to nie SAF będzie decydować o jego przyszłości teraz. "

No to teraz będziemy czekać na obelgi pod adresem Moyesa :D
» 8 czerwca 2013, 22:11 #52
krysbe: oj koleżanko... Moyes nigdzie nie podkreślił, że nie widzi dla niego miejsca w składzie.

"No to teraz będziemy czekać na obelgi pod adresem Moyesa :D "

to jest raczej nieuniknione ;p
» 8 czerwca 2013, 22:15 #51
thetalar: powinien porozmawiać o swej pozycji w Manchesterze i wtedy zdecydować, dodatkowo mogłby zostać na połowę sezonu i zobaczyć czy będzie grzał ławę. Szkoda że Valenicii daje się szans więcej niż dla Naniego.

P.S nie wjeżdżam na naszą 7, lecz padaka mnie łapie gdy widzę jak biegnie przez połowę skrzydła, aby stanąć na 5 minut i wrzucić na hamulca
» 8 czerwca 2013, 19:34 #50
DaRell14: i wycofac do tylu :0
» 9 czerwca 2013, 08:56 #49
krysbe: i poskakać w miejscu czekając na piłkę.
» 9 czerwca 2013, 09:40 #48
Pomarancz: Nani powinien zostać, to świetny grajek i jedyny z naszych skrzydłowych posiadający drybling, może po przyjściu Zahy to się zmieni. Wracając do naszego acro-portugalczyka, jeżeli serio chcą go opchnąć to trzeba się spieszyć, za chwile będzie sytuacja jak z Berbą, gdzie sprzedajemy króla strzelców premier league za 5 mln o.O.
» 8 czerwca 2013, 19:33 #47
konczito: Nani ma zostać i koniec
» 8 czerwca 2013, 19:08 #46
Olo: "niedługo podejmę decyzję" - wielka księżniczka. Do widzenia panu!
» 8 czerwca 2013, 18:53 #45
Fabio: Popieram
» 8 czerwca 2013, 19:59 #44
erni93x: Ja rowniez.Jest slaby,a chce jeszcze przywileje jakby byl CR7.
» 8 czerwca 2013, 20:09 #43
messengerUTD: Widzę, że są tu jeszcze ogarnięci ludzie którzy nie są fanbojami Naniego. Mi to neutralne czy zostanie czy nie. Jeżeli tak - okej, ale bez żadnej podwyżki i niech gra na swoje 100%. Nie? Wybulić jak najwięcej kasiory od Monaco i kupić pomocnika.
» 8 czerwca 2013, 20:31 #42
Nani1900: @messengerUTD

Fanboje? Nie, ludzie którzy wierzą w umiejętności Naniego. Cały czas bronisz De Gea i Valencie? Mam cię nazywać ich fanbojką?
» 8 czerwca 2013, 20:40 #41
erni93x: Nani@ De Gei nie trzeba bronic,bo obok Carrersa,Rafaela i RvP był najważniejszym zawodnikiem w tym sezonie.A Valencia mial beznadziejny sezon.Mi to w sumie tez obojętne,Nani moze zostac,ale bez zadnej podwyżki.messengerUTD dobrze pisze,Nani nie zasluguje na podwyżke.Niech gra na swoje 100% to za 3 lata napewno dostanie,tyle,ile będzie chciał.
» 8 czerwca 2013, 20:53 #40
messengerUTD: Bronię Tonego V? Niee. Przecież wielokrotnie powtarzałam, że miał bardzo bardzo słaby sezon, to jest to bronienie? Po prostu jak czytam te wyzwiska pod jego adresem to mi się słabo robi, tym bardziej, że rok temu był to nasz najlepszy zawodnik którego wszyscy nosili na rękach, chwalili, a teraz nagle drewno.

De Gei już nie trzeba bronić, chłop sam sobie poradził z krytyką. Też trzeba zauważyć, że krytyka na początku pod jego adresem była strasznie nadmuchana i przesadzona.
» 8 czerwca 2013, 22:13 #39
Nani1900: @mess

A ja nie piszę, że Nani gra słabo od 1.5 sezonu? Ja piszę tylko, że ma umiejętności, a nie, że gra dobrze. Mimo to nazywacie mnie fanbojem :)
» 8 czerwca 2013, 22:26 #38
messengerUTD: Jakoś się nie spotkałam z tym twoim tekstem, że od 1.5 roku gra słabo. Zawsze przytaczałeś statystyki gdy pisałam, że w 11/12 grał słabo. bo grał od grudnia aż do kwietnia. Umiejętności ma, ale formy od prawie 2 lat nie i to jest główny powód dlaczego nie dostaje podwyżki, a on się jeszcze dziwi..
» 8 czerwca 2013, 22:38 #37
Nani1900: Statystyki miał dobre, ale nie pisałem, że rozegrał dobry sezon. Statystyki jedynie potwierdzały, że to nie był beznadziejny sezon. Forma, formą...przynajmniej jego formę można jakoś wytłumaczyć:
- kontuzje
- nieregularna gra

Oczywiście, że nie zasługuje na podwyżkę i nie powinien się dziwić, że jej nie dostaje.
» 8 czerwca 2013, 23:01 #36
Fabio: Ludzie Nani ma tylko przebłyski ' geniuszu ' & talentu, który rzekomo posiada. Mecz na miarę Sw możliwości zagra 1, a potem kilka meczu dno i tak w kółko. Nie potrafi na dłuższy czas ustabilizować formy i za to niech ma pretensje TYLKO i WYŁĄCZNIE do SIEBIE !!
Dla Mnie był do sprzedaży już przed sezonem 12/13, ale że gwiazdorek za dużo chciał zarabiać u ruskich to niestety musiał zostać:(. Jak tylko da ktoś odpowiednią kasę za niego 20-30mln euro to powinniśmy pożegnać kolegę CR z reprezentacji i będzie spokój.
» 11 czerwca 2013, 08:27 #35
FanUnited69: Tak apropo Naniego to ja zauważyłem w United małą zależność. Dokładnie chodzi mi o to że jak grał w sezonie 2010/2011 Berbatov u nas w ataku to Nani miał najlepszy sezon w karierze, w sezonie 2011/2012 Rooney był w formie i grał w ataku to znowu Valencia miał najlepszy sezon w swojej karierze. Berbatov najlepiej ogarniał podania Naniego, a Rooney Valenci.

Wiem że to jest dziwnie napisane, ale nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć :)
Co wy o tym myślicie ?
» 8 czerwca 2013, 18:53 #34
Nani1900: Jedną z przyczyn może być to, że Berbatov jest trochę lepszy technicznie od Rooneya, a Nani miażdży Valencie pod względem techniki. Valencia i Rooney to są pracusie, a Nani i Berbatov są graczami lepszymi technicznie.
» 8 czerwca 2013, 20:18 #33
Olo: Może to po prostu chemia :)
Jest ogólnie wiadome że Nani i Rooney trochę ze sobą konkurują na boisku, przez co ta ich współpraca nie układa się aż tak rewelacyjnie jakby mogła.
» 8 czerwca 2013, 20:51 #32
BigAlex: Nani ? OUT ! :]
» 8 czerwca 2013, 18:36 #31
Fabio: Jestem za;)
» 8 czerwca 2013, 20:00 #30
grobla95: Wydaje mi sie, ze jest to jeden z zawodników zmarnowanych przez SAF'a... Po odejściu Ronaldo grał świetnie, jak przyszedł Valencia, zaczał z niewiadomych powodów grzac ławe. Gdyż Fergie chyba uważał ze drewniany Valencia jest od niego lepszy. :P
» 8 czerwca 2013, 18:02 #29
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2013 18:10

Zmarnowanych? Co ty gadasz.. Jeżeli ktoś go zmarnował to tylko on sam siebie. Tymi fochami i nie równą formą. I Nani i Valencia nie miał formy, więc co to za różnica który grał? Tyle, że Antonio był pożyteczny w obronie. A po drugie Ferguson nie lubi gwiazdek i nie pozwoli aby ktoś strzelał fochy. I dawał Naniemu bardzo jasne znaki, że albo podpisze kontrakt na warunkach klubu albo trybuny. Tygodniówki większej nie dostanie i koniec.
» 8 czerwca 2013, 18:09 #28
FanUnited69: messengerUTD

Skąd wiesz że Nani fochy strzelał ? Ja o takim czymś nie słyszałem, tak samo nie słyszałem o tym że chce zarabiać więcej pieniędzy i przez to nie podpisuje nowego kontraktu. Może Naniemu chodzi o to że grał tak mało w poprzednim sezonie ?
» 8 czerwca 2013, 18:45 #27
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2013 18:55

No skoro nie chce większej podwyżki to dlaczego nie podpisze kontraktu który oferuje mu klub? Przecież rozmowy trwają od ponad pół roku. A dlaczego miał grać skoro nie miał formy? To logiczne, Ferguson sam mu dawał takie znaki - albo nowy kontrakt i grasz, albo nie i wypad. Mógł się Nani targować o podwyżkę po sezonie 10/11 kiedy miał kapitalny rok, a teraz to sobie może... nic w sumie nie może :) Albo podpisuje i się bierze w garść, albo Monaco i inne kluby czekają.
» 8 czerwca 2013, 18:54 #26
Adam11: Według mnie ten gość powinien zabrać się za granie a nie negocjowanie pensji. Żeby w negocjacjach mieć siłę argumentów trzeba mieć coś do zaoferowania. Na tą chwilę jedne co dobrego można powiedzieć o grze Naniego to: "Valencia jest od niego dużo słabszy technicznie i miał fatalny sezon".

Ale ten "argument" zaraz Nani straci bo jestem przekonany, że Valencia wróci do świetnej formy i w nowym sezonie będzie bardzo ważnym ogniwem w układance Moyesa. Antonio to typ inteligentnego rzemieślnika a tacy zawsze spadają na cztery łapy.

Ja typowałem Naniego do transferu koło grudnia i jak na razie nie widzę możliwości żeby został. Chyba, że skończy negocjacje, pozostanie przy swojej starej pensji a w nowym sezonie będzie chciał udowodnić na co go stać - a stać go na wiele tylko z niezrozumiałych przyczyn nie potrafi wskoczyć na wyższy poziom.
» 8 czerwca 2013, 17:58 #25
grobla95: Jak ma sie wziąc za granie, jeżeli w całym sezonie dostał szanse gry od 1 minuty chyba tylko w 7 meczach. A od Antka wcale gorzej sie nie prezentował, bo po prostu sie nie dało. Co nie zmienia faktu ze Antonio w podstawie wychodził dwadzieścia kilka razy.
» 8 czerwca 2013, 17:59 #24
Adam11: Wystawianie słabego Valenci miało swoje przyczyny. Nani nie jest w stanie wywiązywać się tak jak Antonio z zadań defensywnych.

Kolego uwierz mi, gdyby Nani na treningach i w tych kilku meczach dał argumenty Fergusonowi do tego żeby grał to by regularnie wychodził w podstawowej 11 - Pomyślałbyś w 2007 roku że w 2013 ustalanie składu Ferguson będzie zaczynał od Carricka? Bo ja nigdy bym w to nie uwierzył. Można? Można.

Nani miał bardzo słaby sezon, ale to zdarza się każdemu piłkarzowi. Ale nie każdy piłkarz grając piach wykazuje się takim tupetem, żeby w tych okolicznościach negocjować podwyżkę pensji.

Nie uważasz?
» 8 czerwca 2013, 18:06 #23
Enorel: Z jednej strony szkoda mi Naniego, lecz z drugiej od paru lat gra średnio. Fakt na tle Valencii i Younga jest wciąż najlepszym skrzydłowym United, jednak dwaj wymienieni to już w ogóle dno ( jak na taki klub jak MU ). Dlatego uważam, że może powinien odejść, a za kasę za niego przyjść ktoś nowy. No i możecie mnie wyśmiać itd, ale nie wiem czemu mam wrażenie, że mr. Zaha w niedługim czasie może stać się czołowym graczem diabłów. Naprawdę chłopak ma potencjał i tą radość z gry co Groszek, jeśli się przyłoży do treningów to będzie wymiatać.
» 8 czerwca 2013, 17:57 #22
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2013 17:48

Mi się wydaje, że odejdzie. Jak ma zostać to niech podpisuje kontrakt na warunkach klubu, a nie jego wygórowanych tygodniówkach. Jeżeli podpisze kontrakt to niech się bierze w garść, spina 4 litery i zaczyna grać jak w 10/11 i bez żadnych fochów.
» 8 czerwca 2013, 17:47 #21
grobla95: Jeżeli 130 tys które Young dostał na wejściu i które zarabiają w City zawodnicy regularnie grzejący ławe jest dla Ciebie wygórowane, to pozdro.
» 8 czerwca 2013, 17:58 #20
messengerUTD: Serio porównujesz United i City? W City każdy na wejście ma więcej niż nasze 3/4 składu. W United sobie trzeba na to zapracować dobrymi występami i nie strzelać fochów tylko się brać do roboty. Young z agentem taką tygodniówkę wynegocjowali i tyle.
» 8 czerwca 2013, 18:08 #19
Pomarancz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2013 19:24

Wiki, gadasz ciągle o fochach a nie zauważasz że Young na starcie dostał 130 a piłkarzem od Naniego lepszym nie jest, co więcej jest totalną pomyłką transferową.
» 8 czerwca 2013, 19:24 #18
messengerUTD: A czytasz to co napisałam wyżej? Young wynegocjował taką tygodniówkę wraz ze swoim agentem i to się raczej nie zmieni aż do podpisania kolejnego kontraktu przez Ashleya. Ja go tam lubię, uważam, że stać go na dużo. Wejście w 11/12 miał super, potem zaczęły się kontuzje. 12/13 też miał do kitu bo urazy.. Ale w formie naprawdę robi różnice. Nani też dostałby podwyżkę gdyby grał na poziomie, a tak nie jest od 1,5 sezonu.
» 8 czerwca 2013, 20:30 #17
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2013 20:37

Pomarancz ehh kolejny ,ktory nie rozumie sprawy z Youngiem.Young gral swietnie w AV(tam nie mial ciagle kontuzji jak u nas dzieki czemu mogl ciagle byc w wysokiej formie) i dlatego zapracowal sobie na taka tygodniowke.Myslisz ze jakby Nani gral super,to zarzad nie bylby chetny do podpisania nowego kontraktu i nie zgodzilby sie na warunki Naniego.

Nani jest najlepszym naszym skrzydlowym ,ale tylko na papierze.Szkoda jednak ,ze podczas samych meczow gdy obaj razem grali nie widac bylo jakiejs roznicy pomiedzy gra Naniego,a Younga.
» 8 czerwca 2013, 20:34 #16
mkoti6: Wpiszcie w YouTube!
"9 minutes ! of the Robin van Persie football freestyles"

youtube.com/watch?v=ptjyhp_Xrdo
» 8 czerwca 2013, 17:42 #15
IMMM: Fala hejtów na Nanim za 3...2...1...
A nie zaraz wczoraj zagrał przyzwoicie do Portugalii, to hejtu nie będzie :3
» 8 czerwca 2013, 17:30 #14
Diabelred: Spokojnie Nani to nie Linde.Portugalczyk(zreszta podobnie jak Rooney) na tej stronie ma pelno fanboyow,ktorzy beda go zawsze bronic...
» 8 czerwca 2013, 20:25 #13
HuiSton: Nani z tym co pokazał w tym sezonie, OUT!!
Nikt tu go nie chce.
» 8 czerwca 2013, 21:32 #12
SapphirUnited: Koniec kariety na OT. Mam nadzieje, w Monaco sa duzo wieksze pieniazki niz rzadal w United, badz w Rosji. Dziekuje za wszystko.
» 8 czerwca 2013, 17:14 #11
elff3: Mam nadzieję że zostanie
» 8 czerwca 2013, 16:52 #10
danio14kw: No w tej sytuacji naszym najlepszym skrzydłowym jest prawie 40 letni Giggs więc nie jest dobrze...
» 8 czerwca 2013, 16:51 #9
TykiMikk: Bez względu na to, czy Nani zostanie, czy odejdzie, David Moyes powinien kupić skrzydłowego. Słaba forma Valencii, oraz częste kontuzje Younga. Również problemem jest brak optymalnej pozycji dla Kagawy, który często był wystawiany właśnie jako skrzydłowy, a sam Jurgen Klopp podkreślał, że to naturalny ofensywny pomocnik. Jednak właśnie z konieczności zmuszony był grywać jako winger. Nie wspominając o dannym Welbecku, jednak w jego przypadku to bardziej złożona sytuacja.
» 8 czerwca 2013, 16:37 #8
krysbe: Mam wielką nadzieje, że postanowi zostać.
» 8 czerwca 2013, 16:25 #7
CheziChez: Myślę, że jeśli Nani będzie dostawał regularnie szanse na grę i nie będzie miał kontuzji to udowodni swoją wartość bo w formie jest naszym najlepszym skrzydłowym i jednym z najlepszych na świecie.
» 8 czerwca 2013, 16:25 #6
radzioch: dokładnie, a w tym sezonie grał dużo mniej niż Valencia który przecież tej formy nie miał mimo regularnego grania;/
» 8 czerwca 2013, 16:32 #5
YaankesKing: Najczęstsze słowa w komentarzach pod grą Naniego "W formie jest najlepszy", szkoda tylko że jego forma jeszcze nigdy się nie ujawniła, przynajmniej nie w United bo w Portugalii gra całkiem nieźle.
» 8 czerwca 2013, 16:48 #4
Triiinity: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2013 16:52

@YankesKing - nie popadajmy ze skrajności w skrajność. Drugą połowę sezonu 09/10, cały 10/11 i początek 11/12 miał naprawdę dobry. Jednak od listopada/grudnia 2011r., do ostatniego dnia sezonu 12/13 grał po prostu słabo, a jego wkład w drużynę był wręcz minimalny. Nie chcę się rozwodzić już nad przyczynami, bo jest ich kilka, nie zmienia to jednak faktu iż we wspomnianych przeze mnie okresach grał dobrze.
» 8 czerwca 2013, 16:52 #3
Pomarancz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2013 19:28

I to mówi koleś który jest psycho fanem gościa który nigdy nie miał formy, leczy się miesiącami, jest w coraz gorszej kondycji fizycznej chociaż raz czytałem gdzieś w twoich komentarz że podobno nie jest gruby ;) Co jak co, ale Nani nawet bez formy jest w stanie wnieść do United niż "manchesterski kaka". :)
» 8 czerwca 2013, 19:27 #2
Nani1900: Popieram triiiinty i Pomarańcz :)
» 8 czerwca 2013, 20:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.