Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

West Brom - MU: 10 goli na pożegnanie sir Alexa

» 19 maja 2013, 19:02 - Autor: rogi - źródło: DevilPage.pl
Mecz lepiej rozpoczął się dla MU, który dłużej utrzymywał się przy piłce i stwarzał sobie groźne sytuacje pod bramką gospodarzy. Na efekty przewagi Czerwonych Diabłów nie trzeba było długo czekać. Już w 4. minucie po bardzo dobrej akcji Hernandeza i dośrodkowaniu Meksykanina strzałem głową Bena Fostera pokonał Shinji Kagawa.
West Brom - MU: 10 goli na pożegnanie sir Alexa
» Sir Alex Ferguson musiał robić dobrą minę do złej gry po zremisowanym 5:5 spotkaniu z West Bromwich Albion. Jego zespół roztrwonił 3-bramkowe prowadzenie i choć Fergie przed meczem zapowiadał, że musi wygrać ostatnie spotkanie w swojej trenerskiej karierze, Czerwone Diabły do Manchesteru wracają zaledwie z punktem na koncie.
Zawodnik meczu z WBA to:
The Baggies nie zdążyli otrząsnąć się po bramce dla Manchesteru United, gdy przegrywali już 0:2. Dobrą akcję na skrzydle przeprowadził Antonio Valencia. Ekwadorczyk wrzucił mocno piłkę w pole karne. Tam nieszczęśliwie interweniował Jonas Olsson, który zaskoczył bezradnego Fostera.

Po tej bramce gra się uspokoiła i United oddali nieco inicjatywę WBA. Nie oznaczało to jednak, że Ben Foster pozostawał bezrobotny. Chwilę po drugiej bramce niezłą akcję przeprowadził van Persie, który zagrał futbolówkę do Valencii. Aktywny tego dnia Ekwadorczyk dograł do Hernandeza. Meksykanin z kolei próbował znaleźć Kagawę. Niestety piłka nie dotarła do Japończyka. Gdyby tak się stało, byłoby pewnie 3:0.

Co nie udało się w tamtej sytuacji udało się chwilę później. Katem WBA okazał się tym razem Alex Buttner. Holenderski obrońca zwieńczył kolejną bardzo ładną akcję Czerwonych Diabłów. Były gracz Vitesse Arnhem dostał bardzo dobre podanie od Toma Cleverleya i bez namysłu uderzył na bramkę Fostera. Anglik nie mógł nic zrobić, gdyż strzał Buttnera był zbyt precyzyjny. Piłkarze Manchesteru United podobnie jak i WBA naprawdę postarali się by 1500 i jednocześnie pożegnalny mecz sir Alex Ferguson zapamiętał na długo.

Manchester United rozgrywał popisowy mecz, ale trzeba przyznać też, że WBA przypominali śniętego rycerza w tym meczu. Ten śnięty rycerz obudził się jednak na chwilę w 40. minucie. Andersa Lindegaarda pokonał James Morrison, po bardzo dobrym dograniu Grahama Dorransa. Błąd w tej sytuacji przydarzył się Buttnerowi, który nie upilnował rywala. Było 1:3.

Drugą część gry lepiej rozpoczęli gospodarze, już pięć minut po rozpoczęciu zdobywając bramkę. Jej autorem został Lukaku, który w przerwie zmienił Ridgewella. Przy golu nie popisał się Anders Lindegaard, który słabo zabezpieczył dalszy słupek swojej bramki.

Na odpowiedź ze strony United również nie trzeba było czekać - Robin van Persie świetnie wykorzystał zamieszanie pod bramką Fostera i wpakował piłkę pod poprzeczkę z bliskiej odległości. Wynik 2:4 wydawał się niezagrożony.

Sir Alex Ferguson wykorzystując wolną zmianę zdjął z boiska Toma Cleverleya i w jego miejsca wstawił Ryana Giggsa. Chwilę później Walijczyk cieszył się już z Chicharito z piątej strzelonej tego popołudnia przez United bramki. Meksykanin w swoim stylu z kilku metrów wpakował piłkę od bramki po dograniu od Ryana z lewej strony.

Na niespełna 20 minut przed końcem meczu Ferguson wykorzystał drugą zmianę, wprowadzając przy 3-bramkowym prowadzeniu na boisko Scholesa w miejsce aktywnego dziś Kagawy. Anglik chwilę po wejściu na murawę, walcząc o piłkę, wyciął równo z trawą zawodnika gospodarzy, za co jednak nie zobaczył kartki.

Gdy do końca meczu zostało 10 minut, drugą bramkę strzelił Lukaku, ponownie nawiązując kontakt bramkowy z United. Znowu nie najlepiej zachowała się obrona United z Evansem na czele, który nie upilnował napastnika gospodarzy.

Guma w buzi Fergusona zaczęła obracać się szybciej, gdy WBA ponownie strzelili gola! Nie minęła minuta po trafieniu Lukaku, a czwartą bramkę dla swojego zespołu dołożył Mulumbu!

Czerwone Diabły, mając zapewne świadomość, że to ostatni mecz Fergusona na ławce trenerskiej, szukali kolejnej bramki. Dobre sytuacje stwarzali z przodu Giggs z Valencią, jednak ani Chicharito ani van Persie nie mieli wystarczającej precyzji, aby wykończyć te akcje.

Na koniec punkt dla swojej drużyny zdobył Lukaku, zwieńczając swój wspaniały występ po wejściu na boisko z ławki rezerwowych. Po raz kolejny obrońcy United pozwolili na zrobienie bałaganu pod własną bramką, co skrzętnie wykorzystał Belg.

Po meczu Fergie pożegnał się z kibicami, uścisnął rękę kilku stewardom i choć uśmiech nie schodził z jego twarzy podczas drogi do szatni, gdyby był to środek sezonu, miałby pewnie idealną okazję do uruchomienia swojej słynnej suszarki...

West Bromwich 5:5 Manchester United

Strzelcy:
WBA: James Morrison 40', Romelu Lukaku 50', 81', 86', Youssouf Mulumbu 81'
Manchester United: Shinji Kagawa 7', Martin Olsson 9' [sam.], Alexander Büttner 30', Robin van Persie 53', Javier Hernandez 63'

WBA: Foster - Jones, McAuley, Olsson, Ridgewell (Lukaku 46') - Yacob, Mulumbu - Dorrans, Morrison (Fortune 79'), Brunt - Long (Rosenberg 79')

Manchester United:
Lindegaard - Valencia, Jones, Evans (Ferdinand 83') , Büttner - Cleverley (Giggs 60'), Carrick, Anderson, Kagawa (Scholes 69') - Van Persie, Hernandez


TAGI


« Poprzedni news
Składy: West Bromwich Albion - Manchester United
Następny news »
Van Persie królem strzelców Premier League!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (130)


Fabio: Ostatni mecz SAF'A w roli managera United nie mógł być zwyczajny i taki nie był, na pewno sporo ludzi dzięki temu wynikowi dobrze zapamięta ten mecz.
» 22 maja 2013, 16:48 #128
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2013 03:23

Valencia,Young,Anderson powinni odejsc z tego zespołu.
Valenci nic już nie wniesie do gry, jest tak przewidywalny że szkoda słów.
Young wg mnie w ogóle zły transfer, to zawodnik na zmiane nie na podstawowy skład, gra w miare dobrze jeśli United wysoko prowadzi lub nie ma presji.
Anderson 6 lat nic nie gra, on sam powinien poprosic o transfer.
» 21 maja 2013, 03:19 #127
tojapl: Lindegaard niby najlepszy? Pffff! cienias na maksa i tyle...
Valencia WRESZCIE zagral bardzo dobrze, najwazniejsze, ze gra u nas RVP!
Szkoda strasznie, ze Ferguson odchodzi.
» 21 maja 2013, 13:16 #126
Lcris: Oficjalnie G. Bale przedłużył kontrakt z T'hamem. Wieć Bale juz odpada z listy... Oficjalnie też Mou zwolniony więc są szanse na CR7 ale wole James'a Rodrigueza do środka Fellaniego/Tiote/Cabaye i na obrone Suboticia i jest skład. Zaha & Rodriguez oboje szybcy, zwinni, z zajebistą techniką i dryblingiem także Nani, Valencia i Young by sobie patrzyli tylko z ławki jak się gra. Dalej mam przed oczami mecz MU z Crystal Palace w pucharze w tamtym sezonie jak to Zaha bawił sie jak z dziećmi z takim Parkiem, Andersonem Evansem czy Fabio... nie dawali mu rady ;)
» 20 maja 2013, 21:04 #125
Lcris: btw tu znalazłem filmik z tym youtube.com/watch?v=nQKu38MZkic
» 20 maja 2013, 21:10 #124
Zyvold: jeszcze Warzywniaka i Koseckiego i jest tytuł.
» 20 maja 2013, 22:50 #123
UnitedProClub: Valencia,Buttner,Chicha-kapitalny mecz Linde-z powodu na to że nie mogę pisać bluzgów pominę to milczeniem.... UDUSZĘ GNOJA
» 20 maja 2013, 15:51 #122
Tervin: Sie rozstrzelali chelsea z Lukaku bedzia miała pocieche
» 20 maja 2013, 14:25 #121
slawekov: No takiego wyniku to się nikt nie spodziewał, jeśli ktoś taki obstawił to musiał zgarnąć gigantyczną kasę :D
» 20 maja 2013, 11:54 #120
rc7: Teraz wiem czemu Boss przeszedł na emeryturę,bo jak jeszcze ze 2 mecze jego zawodnicy takie by mu zafundowali by chyba na zawał zszedł albo zadławił gumą ! Wygrywać 3:0 ,następnie 5:2 a skończyć na 5:5 to jakaś masakra żeby taki klub jak MU miał mecz pod " kontrolą " dał sobie wpakować 5 bramek ! Chyba należy przeprowadzić " wietrzenie magazynów " i dokupić " świeżej krwi " .
» 20 maja 2013, 08:55 #119
18seba78: Pomyślałem sobie: Zagłosuję na Antonio, zagrał bardzo dobre spotkanie (zwłaszcza, jeżeli spojrzymy na jego występ pod kątem całego sezonu). MOTM należy mu się jak nikomu innemu z naszej drużyny. Sprawdzam wyniki i... Padłem ze śmiechu ;) Widzę, że pomimo rozczarowania i smutku spowodowanego odejściem naszych legend, kibicom wciąż nie brakuje poczucia humoru ;) Co do samego meczu, cieszy wyborna skuteczność naszego ataku, chłopaki zagrali na wielkim luzie, bez obciążenia psychicznego. Końcówkę spotkania i grę obrony, pozostawię jednak bez komentarza, sami widzieliście co się działo :/
» 20 maja 2013, 00:27 #118
Klimaa: Jedno jest pewne - Sir Alex nigdy nie zapomni swojego ostatniego meczu. Szkoda że to już koniec przygody Bossa jako trenera..
» 19 maja 2013, 23:59 #117
szyszla85: ale po co taka spina.. po wynikach ostatniej kolejki PL widać,że piłkarze juz myślami są na urlopach.. nie tylko w naszym meczu padło sporo goli,a Tottenham czy Arsenal spinali dupe o LM, wieć był dla nich to mecz o życie,tak jakby:p szkoda ze nie zakończyło się 6:5 dla nas bo Fergie zasłużył na wygraną.
» 19 maja 2013, 23:23 #116
sisinho: A myślałem że Ci co dostali szansę to chcieli się wykazać przed nowym trenerem. Jak widać głupio myślę, i rezerwowi pewnie też olali to spotkanie ;s
» 20 maja 2013, 11:56 #115
brylaantes: Lindegaard to co zrobił przy golu na 5-5 to jakaś parodia -.-
» 19 maja 2013, 23:21 #114
welllone: Widze, że wszyscy tak jak ja dziękują Andersowi za wspaniały ostatni mecz Sir Alexa Fergusona na ławce trenerskiej.
Brawo Anders Lindegaard oby tak dalej.
» 19 maja 2013, 22:52 #113
likethiisgame: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2013 22:51

Ogólnie to jest ankieta na najlepszego piłkarza meczu a nie ma w niej Toma Cleverleya, który jak dla mnie był piłkarzem meczu haha :) (to było serio) .
A teraz odnośnie Lindegaarda uważam, że sobie jak najbardziej zasłużył na pochwały co widać po sondzie ;] już dawno nie widziałem tak genialnych interwencji.
» 19 maja 2013, 22:43 #112
TraN: Zgadzam się i też to zauważyłem.
» 19 maja 2013, 22:58 #111
Sideswipe: Brawo Fergie za dawanie odpoczynku naszemu mlodemu bramkarzowi, bo przeciez byl nie w formie i wcale nie potrafi bronic (nie to co dzisiaj linde) i nie potrzebuje sie rozwijac ani nabierac doswiadczenia, tak jak musi to robic giggs, ferdinand i scholes, musza sie ograc w meczach o nic. Brawo.
» 19 maja 2013, 22:13 #110
RedTomz: Nie rozumiesz czegoś. Ten mecz był symboliczny i wyjątkowy. Wprowadzenie Giggsa i Scholesa też miało charakter symboliczny i całkowicie rozumiem i popieram to posunięcie Fergusona. A Lindegaard jako bramkarz rezerwowy swoje też musi zagrać. A kiedy jak nie w takim meczu jak dzisiaj?
» 19 maja 2013, 22:20 #109
xerham97: porównanie ławki DDG a gry Giggsa i Scholesa jest trochę dziwne i niezbyt mądre.. ;|
» 20 maja 2013, 01:40 #108
sisinho: @RedTomz

Nie nie musi zagrać. Jeśli ma być na boisku a nie grać to lepiej żeby nie grał. Mam nadzieje że to był ostatni występ Duńczyka w United. Za rok DM postawi na Davida, i raczej nie będzie rotował składem przy tak słabym rezerwowym bramkarzu.
» 20 maja 2013, 11:58 #107
Kiepski1998: Szacunku troche dla weterana.
» 19 maja 2013, 22:10 #106
Kiepski1998: nono Valencia dzisiaj pokazał klase :D Duży plus dla niego. Rozpaczam po odejściu Fergusona ale jednocześnie nie moge sie doczekać przyjścia Moyesa. Licze na to, że bedzie wystawiał zawodników takich, którzy są w formie, a nie tych których "lubi".
» 19 maja 2013, 22:07 #105
Evra666: Lindegaard chyba zapomniał dla jakiego klubu gra dostał szanse i jej nie wykorzystał po prostu ten klub nie jest dla niego mam nadzieje ze pozbęda się go.
» 19 maja 2013, 22:00 #104
YaankesKing: Wszyscy krzyczą na to co zagrał Linde, a nikt nie widzi jak grał United z przodu... ustawienie z taką czwórką jak Carrick - Ando, Clev - Kagawa dało nam taką szybkość w ataku że to masakra jakaś. Ktoś kto chce się pozbywać Ando jest nienormalny, mam tylko nadzieję że nowy trener da grać chłopakom w takim ustawieniu bo ewidentnie widać że to jest ekipa, która może rozjechać każdego. Brakowało tylko dobrej obrony i WBA pewnie przegrałoby 5:1 albo i jeszcze wyżej.
» 19 maja 2013, 21:46 #103
zenon07: Lindegaard to porażka, wolabym juz Januzaja na bramce
» 19 maja 2013, 21:24 #102
HuiSton: ja bym wolał jednak zenon07 na bramce.
» 19 maja 2013, 21:31 #101
Murek3: Myślę, że zenon07 to świetny bramkarz:D
» 19 maja 2013, 21:36 #100
mateusz09874: trzeba go na testy wysłać, napisać list do Moyesa (jest nowy to się nie zorientuje)
» 19 maja 2013, 22:10 #99
sisinho: A co to za różnica czy broniłby "Zenon07" czy Lindegaard, skoro każdy strzał by obaj puścili?

Pewnie jedyna to taka że zenon to amator i nic by nie brał za bronienie :)
» 20 maja 2013, 11:59 #98
HuiSton: Lindegaard obronił kilka strzałów, więc nie wydziwiaj.
» 20 maja 2013, 16:01 #97
sisinho: Każdy strzał zagrażający bramce. 6 było celnych, 5 wpadło do bramki, więc cały 1 strzał obronił hoho.
» 20 maja 2013, 19:58 #96
HuiSton: Lepsze to niż nic.
» 20 maja 2013, 20:31 #95
Murek3: hehe Linde prowadzi:D
» 19 maja 2013, 21:24 #94
pWned: Linde
» 19 maja 2013, 20:50 #93
M3JG3R: Takim samym sposobem wygrało koko euro spoko tak i linde wygra ;]
» 19 maja 2013, 20:49 #92
Kanapka: hahahaha Linde gracz meczu :D
» 19 maja 2013, 20:41 #91
dominikMU: valencie to rozsadnie był chyba wybierany bo dobrze zagrał ale lindegaard .....
» 19 maja 2013, 20:36 #90
Satler4: To co Lukaku robił z naszymi obrońcami to masakra ale jest jeden plus, Scholes i Giggs dostali szanse ogrania się.
» 19 maja 2013, 20:29 #89
IAmUnited: Tak, to nie wątpliwie zaowocuje w przyszłości :)

Jeśli ktoś nie patrzył na wyniki sondy, a chce sobie poprawić humor to niech na nią spojrzy. POLECAM! :D
» 19 maja 2013, 20:31 #88
Diabelred: Dokladnie ,szkoda ze 3 lata starszy od niego Welbeck tak nie potrafi :/
» 19 maja 2013, 20:58 #87
Murek3: Zawsze marzyłem o tym aby Lukaku grał dla United, niestety gra w Chelsea od 2011...
» 19 maja 2013, 21:32 #86
Satler4: Welbeck to nie drybler ale za to jest bardzo szybki, zawsze to jakiś atut ;). No szkoda ale co poradzić...
» 20 maja 2013, 16:45 #85
IAmUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2013 20:28

Szkoda, że SAF nie wpuścił Januzaja. Na pewno dałby więcej niż Scholes (z całym szacunkiem). Zmiana Giggsa nawet, nawet w końcu asystę zaliczył. Osobiście zdjąłbym van Persiego. Gola miał ... ale na tym koniec, cały mecz był niewidoczny. W jego miejsce Kagawe a za niego i Groszka Janka :D Na koniec wolałbym Vidicia zamiast Ferdka, ale cóż. Mecz słaby, aczkolwiek mocno emocjonujący. Myślę, że Diabły mogły dać z siebie dużo, dużo więcej, ale nie można się czepiać. Valencie to chyba ktoś nam podmienił, zagrał jak nie on. Czyżby wielkie przebudzenie? Być może ... szkoda, że tak późno;/ Oby następny sezon miał lepszy. Lindegaard powinien chyba wywiesić tą flagę, bo to co pokazał... jak napisał ktoś na czacie: jeden z goli, który strzelił Lukaku, a właściwie uderzona przez niego piłka leciała tak wolno, że De Gea jakby mógł to by z ławki do niej dobiegł :D

P.S. Szkoda, że nie było wyniku 7:5 dla nas. To by było pożegnanie (7+5=13, liczba tytułów ligowych sir Alexa) ;D
» 19 maja 2013, 20:25 #84
emenems: dobrze, że 7+5=13. XD
» 19 maja 2013, 20:31 #83
Murek3: hahaha:D Matura to bzdura!
» 19 maja 2013, 21:38 #82
kocio10: Co buraka spalił haha ;d
» 20 maja 2013, 13:08 #81
Mati177: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2013 20:25

Lindegaard nie powinien być nawet rezerwowym bramkarzem w United
» 19 maja 2013, 20:23 #80
naze: od kiedy 7+5=13 ? ..
» 19 maja 2013, 20:31 #79
IAmUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2013 20:34

Sorry, sorry 12. Efekty przemęczenia (a może doznanego szoku) :D Gdyby było 8:5 wtedy było by fajne pożegnanie;D Dzięki za poprawkę :P
» 19 maja 2013, 20:33 #78
belinea89: boshe what's a shame .....
» 20 maja 2013, 08:41 #77
HuiSton: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2013 20:13

Co jak co, ale Valencia wreszcie zagrał na minimum oczekiwań.
Jednak ten mecz nie zremisował sam Aders, zremisowała go cała drużyna, od kiedy Manchester United opiera się na 1 zawodniku? United to drużyna, zapamiętajcie to sezonowcy, jeszcze z początkiem sezonu nie było tutaj takiego ruchu jak teraz, wiele nowych nicków wypisujących bzdury podobnych do tych które wypisują sezonowcy z innych stron!
» 19 maja 2013, 20:13 #76
atos1987: Cała drużyna zapracowała na 5 bramek na plus a 1 gość spokojnie 3 bramki może zapisac na swój rachunek...
» 19 maja 2013, 20:17 #75
HuiSton: co by było gdyby...
gdybanie jest bez sensu, stało się, koniec, pozamiatane, ale czemu wszyscy jadą po naszym bramkarzu?!
» 19 maja 2013, 20:20 #74
MartinMU: a co mają go chwalić za beznadziejny mecz?
» 19 maja 2013, 20:30 #73
HuiSton: Ten remis to nie odzwierciedlenie gry tylko 1 zawodnika.
» 19 maja 2013, 20:31 #72
Bartolek05: HuiSton ma rację,
tego meczu nie "przegrał" nam jedynie Anders ale również cała obrona i pomoc, która po 60 minutach gry NIC nie robiła oprócz spacerku gdy piłkę mieli napastnicy gospodarzy. Takie zaangażowanie w pożegnalnym meczu Sir Alexa? Porażka...
» 19 maja 2013, 20:42 #71
Diabelred: Huiston daruj sobie gdy tracimy bramki to zawsze jest to wina tylko Linde,gdy tracimy bramki (jak gra De Gea) to zawsze jest to wina tylko obroncow,przynajmniej wg wiekszosci tutejszych userow...

Nie mowie ze Linde nie popelnil bledow przy bramkach,no ale kpina dla mnie jest obarczanie i hejtowanie za stracone bramki tylko Linde,zamiast obrony i Linde...
» 19 maja 2013, 20:55 #70
HuiSton: No, też nie podoba mi się ta fala sezonowców co nadciągnęła na DP.
» 19 maja 2013, 21:10 #69
Petrus147: defensywa Man Utd nie radzi sobie z szybkimi kotratakami i tyle . własnie tak ciezko gra MU bez Rooney'a.
» 19 maja 2013, 20:13 #68
mik3: Myślę, że kliknę dla fazy Lindegaarda motm a tu zonk, 50% :D poczucie humoru widzę większości dopisuje. Our Legend! AL!
» 19 maja 2013, 20:13 #67
Rafael: Żenada Lindegaard bardziej pasuje do 2, 3 ligi angielskiej niż do Premier Leuge.
» 19 maja 2013, 20:10 #66
Petrus147: jesli obrona jest niepewna to bramkarz tez (jaki by niebyl czy to de gea,czy inny swiatowej klasy brakarz)
» 19 maja 2013, 20:15 #65
Paxius: Gdyby SAF postawił w bramce na Davida to mecz byłby wygrany. Lindegaard przy 4 bramkach mógł zachować się lepiej, ale obrona też się nie popisała. Valencia zagrał bardzo dobry mecz, 2 asysty i ogólnie niezłe wrzutki. Kagawa również zagrał dobry mecz, mam nadzieję, że w następnym sezonie będzie grał za plecami RVP. Japończyk spokojnie może przekroczyć granicę 10 goli i 10 asyst, jeżeli nie będą męczyć go kontuzje. Szkoda, że Januzaj nie miał okazji do debiutu, pewnie gdyby Fergie dalej był trenerem to młody Belg zrobiłby to samo co Pogba, ale u Moyesa może dostanie szanse.
» 19 maja 2013, 20:02 #64
dominikMU: lindegaard nie zagrał aż tak zle ;D
» 19 maja 2013, 19:52 #63
rogi: zagrał fatalnie tak naprawdę :D
» 19 maja 2013, 19:57 #62
IMMM: Co za loża szyderców - 48 głosów na Lindegarda jako MOTM :D
Jak dla zawodnikiem meczu Kagawa, gdyby nie zszedł prawdopodobnie wygralibyśmy ten mecz jeszcze wyżej.
» 19 maja 2013, 19:41 #61
M62: Panowie co tak jeździcie po naszych? Ja akurat meczu nie widziałem, ale wynik 5:5 czyli remis a nie porażka to na pożegnanie SAF-a chyba godny wynik?

Ja rozumiem że nie jednemu United dziś zawalił kupon, ale zachowujecie się niektórzy gorzej jak liście na wietrze, co mecz to inne nastroje.
» 19 maja 2013, 19:30 #60
bober89: gdybyś widział mecz wiedziałbyś skąd krytyka:P obrona odwaliła niezłą kaszanę - ale bez spiny, mecz o pietruszkę. Nic tak na prawdę się nie stało.
» 19 maja 2013, 19:39 #59
designer: stalo sie bo United przez to nie wie co to zachowanie honoru. Mecz o pietruche czy nie nalezy go wygrac skoro jest sie mistrzem i zegna sie zywa legende klubu.
» 19 maja 2013, 20:11 #58
ShijiKagawa: dobry mecz de gei
» 19 maja 2013, 19:30 #57
kap: jak zawsze
» 19 maja 2013, 19:41 #56
vip14: No po prostu doskonale :/ 3 bramki przewagi i ostatecznie remis 5:5.. Zawiodłem się na piłkarzach United i to bardzo.. Szkoda mi Sir Alexa, bo to nie jego wina.. Masakra :/
» 19 maja 2013, 19:27 #55
Welbzz: glosujmy na lindegaarda MOTM
» 19 maja 2013, 19:26 #54
belinea89: YES SIR
» 19 maja 2013, 19:29 #53
mkoti6: Panowie załamka postawiłem Manchester na kuponie, do wyjęcia ponad 400 zeta a oni coś takiego odwalili.
» 19 maja 2013, 19:25 #52
mikifiki: W takim meczu o pietruszkę nie wiem, czy bym postawił na jakąkolwiek drużynę.
» 19 maja 2013, 19:31 #51
mkoti6: Kurs 2,0 na wygraną co jak co ale to ostatni mecz Fergusona więc spodziewałem się wygranej
» 19 maja 2013, 19:34 #50
SAF123: Nie rozumiem krytyki w stronę Andersona. Widać, że z każdym meczem ten facet czuje się coraz pewniej. Gdyby nie łapał często kontuzji, nie byłoby problemu ze środkiem pola.
» 19 maja 2013, 19:25 #49
Dzastyn: Truchtem pod pole karne przeciwnika :)
» 19 maja 2013, 19:29 #48
Dzastyn: Z tą obroną to daleko nie pomkniemy :) przychodzi drużyna która zaczyna cisnąć i strzela 3 bramki w 10 minut i nasi sobie nie radzą z ciśnieniem. Należy tu chyba coś zmienić. Do tego Linde i Anderson mogli by powoli sie pakować ;)
» 19 maja 2013, 19:21 #47
TylkoManUtd: co ty płaczesz człowieku. takie zestawienie obrony (plus bramkarz) miała miejsce pierwszy i ostatni raz. na ławce Vidic, Rio, Evra oraz Rafael. wiesz o tym? szkoda tylu straconych ale nie ma co płakać
» 19 maja 2013, 19:35 #46
Dzastyn: Akurat Nemanja Rio i Evra nie będą grać wiecznie ;)
» 19 maja 2013, 20:34 #45
Heeee7: Mówiłem ze z Lindegaardem to my nawet meczu o pietruszke nie wygramy...
» 19 maja 2013, 19:19 #44
99iw: 10 bramek w meczu i 5 strzelonych ładne pożegnanie sAF szkoda ,że 5 straciliśmy -.-
» 19 maja 2013, 19:19 #43
BarenS: Mimo żałosnego popisu bramkarza i obrony, to i tak największym rozczarowaniem było to, że nie ujrzałem Januzaja na boisku...
» 19 maja 2013, 19:18 #42
ManUtdFun: Myślę, że Jenuzaj by wszedł w tej 80-83 minucie. Niestety nasza kochana obrona w minute puściła 2 bramki i występ młodziana stał się niemożliwy ;/
» 19 maja 2013, 19:21 #41
rav7: Mimo, że wynik był dzisiaj sprawą drugoplanową, bo widać było to po grze, mimo prowadzenia 5-2 dać sobie wbić 3 bramki z takim West Brom to jest niedopuszczalne. Lukaku robił z obroną co chciał, a Lindegaard udowodnił tym meczem, że nie nadaje się nawet na ławkę w MU. SAF zamiast dać szansę Januzajowi przy pewnym wyniku (chociaż jak widac 5-2 nie okazało się pewne) to ogrywał Giggs'a i Scholes'a. Rozumiem Scholes na pożegnanie, Giggs niby zaliczył asystę, ale taki Evans wydawało się, że grał z urazem, można było go zmienić wcześniej i dać też pograć młodemu Belgowi. No cóż, nie udało się Fergiemu wygrać w ostatnim meczu w karierze, jednak i tak odchodzi jako zwycięzca :)
» 19 maja 2013, 19:18 #40
belinea89: lindegard i wszystko jasne ....najbardziej żałuję że januzaj nie zagrał tylko SAF wpuszczał dziadków żeby się ogrywali znowu
» 19 maja 2013, 19:17 #39
zygman: Scholes ostatni mecz w karierze, Giggs bardzo dobry mecz wiec pozdro. Gdyby nie taka sytuacja na bank by Januzaj wszedl, ale trzeba bylo reagowac na to co sie dzialo na boisku
» 19 maja 2013, 19:28 #38
SzejN: Zaczne od poczatku, mecz bardzo ladny i fajnie sie go ogladalo.

Na ogol ekipa z United grala bardzo ladny, przyzwoity futbol.

Valencia chyba znalazl swoja pozycje, zagral najlepszy mecz w tym sezonie.
Podlaczal sie, rozgrywal, podawal, napewno pomagala mu szybkosc w dziesiejszym meczu.

Zaskoczyl nawet Cleverley, widac, ze w meczach z sredniakami gra "pilke do przodu", a nie tylko do najblizszego partnera w tyl.

Anderson, chyba jeden z najlepszych na boisku dzis, razem z Carrickiem i Kagawa.
Biegal, rozgrywal, gral bardzo dobrze. Mecz na plus w jego wykonaniu. Miejmy nadzieje, ze nie bedzie lapal kontuzji. To nie bedzie nam nikogo potrzebnego na srodek, ofc. jesli dojdzie jeszcze Fellani, bo jakas rotacje musimy miec, a Anderson to nadal nie pewny gracz.

Jones zagral dzis slabe zawody, byl on chyba tym najslabszym ogniwem w obronie. Popelnial bledy, po niektorych moglo to sie skonczyc bramka. Nawet chyba sie skonczylo jedna.

Lindegaard, trzeba odrazu pomyslec o sprzedazy go. Albo wypozyczyc, zero refleksu, robiony dzis na boisku jak dzieciak z podstawowki. Nie obronil ZADNEGO strzalu na bramke, co najwyzej zlapal pare wrzutek, a reszte pomogli obroncy swoja ofiarnoscia. Wg. mnie wszystkie, albo 4 z tych 5 bramek, mozna wpisac na jego konto. Porazka.

Buttner, bardzo fajnie gral, chociaz raz mu sie zdarzylo skiksowac na jego niekorzysc. Gdyz wpadla bramka, ale Lindegaard, gdyby byl dobrym bramkarzem powinien to latwo wyciagnac.

Hernandez, bardzo mi sie podoba jego styl gry, jest wszedzie i wchodzac na boisko zawsze zostawia tam serce. Dobry mecz w jego wykonaniu, chociaz skutecznosc musi koniecznie poprawic. Bo po pierwszej polowie powinien miec juz hattrick, przynajmniej.

RvP sredni mecz, praktycznie caly czas nie widoczny, ale strzelil bramke, wywiazal sie z swojego zadania. Ale od niego powinno sie wymagac wiecej.

Pierwsza polowa byla pod nasze dyktando i tak naprawde, po pierwszej polowie powinno byc ok. 5:0, 6:0 dla ManUtd, bramka, ktora wpadla to nie porozumienie, ale coz zrobic - futbol.

Po dzisiejszym meczu dochodze do wniosku, ze nasz srodek pola, gdy Anderson nie jest kontuzjowany, jest calkiem sprawny i dobrze gra. Chociaz Ando wygasl ok. 60-70 min. Ale to tylko znaczy, ze musi popracowac nad kondycja.

Mecz powinien byc pewny i spokojny, ale bledy w obronie zrobily swoje, wynik taki to w glownej mierze zasluga naszego bramkarza zastepczego - Lindegaarda, miejmy nadzieje, ze tylko nas straszyl tym, ze "nie wywiesil jeszcze bialej flagi", dla nas jak i dla niego lepiej by bylo poprostu odejsc w tym okienku.

Mam nadzieje, ze wraz z przyjsciem Moyesa, z klubu pozegnamy paru graczy M.in. Valencia, Young powinni sie juz pakowac, dolozmy do tego Cleverleya i mamy pieniadze na rasowego skrzydlowego, plus wschodzaca gwiazde na srodek, doplacajac do calosci zaledwie grosze.

Szkoda, ze wlasnie tak konczy sie kariera SAFa, jeszcze przy wyniku 5:2 myslalem o tym, ze jakby sie skonczylo 6:2, to bylby wynik idealny, niestety w koncowce marzylem juz o tym by wynik poprostu sie nie zmienil, bo bylismy na krawedzi.

SAF - powodzenia!
» 19 maja 2013, 19:15 #37
atos1987: Oglądałem i miałem wrazenie że to reżyserka na pożegnanie SAF... Poprostu show w wykonaniu Lindegarda. Nie wiem jak on w ogóle trafił do United.. DNO. Z tym poziomem to widziałbym go w naszej ekstraklasie. Drugim grajkiem meczu dla mnie był anderson, jak tylko dostał piłe to oddawał czym prędzej a gdy drużyna szła w pole karne WBA ando spacerkiem kicał zamaist biegać.
Szkoda ale mecz napewno atrakcyjny dla oka..
» 19 maja 2013, 19:14 #36
mepol: Oddawał czym prędzej ? Jako jedyny szarpał akcje do przodu zamiast klepać bez sensu na 40 metrze...
» 19 maja 2013, 20:08 #35
karpiu2201: no to chłopaczki zrobili prezent SAF-owi, nie ma co... shame, bloody hell...
» 19 maja 2013, 19:13 #34
charnas: zagraliśmy jak średniak z dużym potencjałem, ale chociaż ciekawie było, nie zawsze przecież pada 10 goli ;d
» 19 maja 2013, 19:11 #33
naniLuis: Lindegaard...
» 19 maja 2013, 19:10 #32
Welbzz: linde wpuscil w 1 mecz z 7 razy mniej bramek niz de gea w lidze przez caly sezon :D
» 19 maja 2013, 19:09 #31
mu007: szkoda że ten ostatni mecz zremisowaliśmy trudno dzięki sir Alex Ferguson za wszystko czego dokonałeś
» 19 maja 2013, 19:08 #30
patrykbor2: Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd. Chociaz z drugiej strony pobiliśmy kolejny rekord, tzn jest to pierwszy mecz w BPL zakończony wynikiem 5:5. WestBromwich upokorzyl nasza defensywę. Ogromna szkoda, ze już więcej nie ujrzymy Sir Alexa Fergusona na lawce MU. Dziękujemy Ci za wszystko Boss'ie, to wlasnie dzięki Tobie jesteśmy tu gdzie jesteśmy. GGMU!
PS. Po tym spotkaniu Anders chyba jednak wywiesi biala flage.
» 19 maja 2013, 19:08 #29
Diabelred: Jezeli jestescie OBIEKTYWNI to bedzie oprocz tradycyjnego hejtowania Linde,hejtowac rowniez obrone ,ktora zagrala dzis jednym slowem katastrofalnie...:)
» 19 maja 2013, 19:07 #28
tupi666: Ze szczerego serca dziekuje Sir Alexowi Fergusonowi za tyle lat w chwale ! by niesamowity..
Dzieki Bosie ! :]
Po tym meczu zapewne bedzie niedosyt, ale zawodnikiem meczu powinien zostac Andres Lindegaard..
» 19 maja 2013, 19:07 #27
Rapfun: Mecz był naprawdę dobry, typowy dla BPL. Szkoda że tak odpuściliśmy ale to nie był dobry skład ale GGMU!
» 19 maja 2013, 19:06 #26
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2013 19:06

Musiałem wyjść przy stanie 3-0 dla United. Przed chwilą włączam livescore i 5-5. Zatkało mnie... Muszę zobaczyć skrót, bo widziałem tylko 3 pierwsze bramki. Niestety wydaje mi się, że naszym brakło motywacji.
» 19 maja 2013, 19:06 #25
kaberdo13: ILE EMOCJI! ILE NERWÓW! ILE GOLI! mecz konkret,szkoda tylko,że remis.3maj się BOSS
» 19 maja 2013, 19:06 #24
Nani1900: Najważniejsze, że nabiliśmy kolejny mecz Scholes i Giggs :)
» 19 maja 2013, 19:06 #23
profesor999: Krótkie podsumowanie meczu:
Piękne pożegnanie Fergusona , trafne zmiany , dobra dyspozycja bramkarza.
Dziękuje Fergie!
Czekam na Moyesa
» 19 maja 2013, 19:05 #22
Murek3: Trafne zmiany:P i dobra dyspozycja bramkarza, o tak;)
» 19 maja 2013, 19:06 #21
tupi666: Dobre zmiany trzeba przyznac :]
Bramkarz genialny :D
A Tak szczerze czekalem na Januzaja :D
» 19 maja 2013, 19:08 #20
devil897: ale bedzie hejt :P
» 19 maja 2013, 19:05 #19
PatrykSNK: Szkoda tego meczu ale czasu juz nie cofnimey prawdziwe pożegnanie było mecz temu na OT, żegnaj sir Alex żegnaj Paul spokojnej emerytury czuwajcie nad Manchesterem United.
» 19 maja 2013, 19:05 #18
Dzastyn: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2013 19:08

Dziękuje Sir Alexowi za wszystko co zrobił dla naszej drużyny ! :) Dziękuje za wszystkie lata Giggsowi i Scholesowi, ale ich czas dobiegł końca :) Na szczęście ten mecz pokazał dla kogo na Old Trafford powinien się kończyć czas po tej rundzie ;) Miejmy nadzieje że Moyes zrobi kilka przetasowań :) GGMU !!
» 19 maja 2013, 19:04 #17
wazza89: Już tęsknie...
» 19 maja 2013, 19:04 #16
Murek3: Po ostatnich słowach Lindegaarda sądziłem, że nawiąże rywalizację o nr.1, myliłem się, totalna klapa.
» 19 maja 2013, 19:04 #15
mikifiki: Dawno nie grał, dlatego się nie dziwię, że taką padakę nam dzisiaj pokazał. Co nie zmienia faktu, że nie stanowi rywalizacji dla DDG.
» 19 maja 2013, 19:26 #14
vanperisie987s: ładny mecz dużo goli jak na ostatni mecz sezonu
» 19 maja 2013, 19:04 #13
Szakal: Szkoda, że nie wygraliśmy tego ostatniego meczu. Zremisowaliśmy go na własne życzenie.
» 19 maja 2013, 19:03 #12
zygman: OOoooo Anders Lindegaard!! OOoOoo Anders Lindegaard!!
» 19 maja 2013, 19:03 #11
Diabelred: Hejty w strone Linde czas zaczac :D
» 19 maja 2013, 19:03 #10
zygman: Zasluzyl :D
» 19 maja 2013, 19:04 #9
Murek3: Hejty hejtami, ale sam przyznaj, że zagrał fatalnie...
» 19 maja 2013, 19:05 #8
Szakal: Szczęście w nieszczęściu, że był to mecz o nic. Swoim występem potwierdził tylko, że jego miejsce jest na ławce, a może jeszcze dalej ;)
» 19 maja 2013, 19:05 #7
Diabelred: Murek3 ok nie zagral dobrych zawodow,no ale jednak obrona rowniez zagrala zle.I to mnie wlasnie wkurza ze cala wina jest zrzucana na Linde,tak jakby tylko on byl winien straty tych bramek...
» 19 maja 2013, 19:09 #6
devilnero17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2013 19:10

na pewno nie na ławce takiego klubu jak Manchester United :)
» 19 maja 2013, 19:10 #5
Murek3: Obrona też fatalnie...
» 19 maja 2013, 19:13 #4
orchi650: PARANOJA ... TYLE !
» 19 maja 2013, 19:03 #3
Mateusz2111: Widać ile daje Kagawa a ile Scholes.
» 19 maja 2013, 19:03 #2
bober89: Scholes wszedł, żeby zaliczyć ostatni mecz w karierze i inaczej by pewnie się nie pojawił.
» 19 maja 2013, 19:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.