Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Głośne transfery? Na jaką pozycję?

» 21 kwietnia 2013, 12:15 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Sir Alex Ferguson nie przewiduje poważnych wzmocnień w letnim oknie transferowym.
Ferguson: Głośne transfery? Na jaką pozycję?
» Sir Alex Ferguson nie wykluczył transferu Roberta Lewandowskiego do Manchesteru United
W czerwcu do Manchesteru United wrócą Wilfried Zaha z Crystal Palace i Fabio da Silva z Queens Park Rangers. Fani Czerwonych Diabłów nie powinni spodziewać się głośnego transferu, tak jak miało to miejsce w ubiegłym roku, kiedy na Old Trafford trafił Robin van Persie.

– Na jaką pozycję? To główna kwestia – odpowiada sir Alex pytany o sprowadzenie wielkiego nazwiska do Manchesteru United.

– Zazwyczaj w tym kontekście mówi się o napastnikach, a u nas sytuacja jest wystarczająco skomplikowana z napastnikami, których mamy.

Sir Alex na łamach niedzielnej prasy został również zapytany o transfer Roberta Lewandowskiego z Borussii Dortmund.

– Bayern Monachium też jest nim zainteresowany, czyż nie? Musimy trochę poczekać i zobaczymy w jakiej będziemy sytuacji, kiedy wygramy ligę. Być może wtedy będziemy mieć na to inny pogląd – stwierdza Ferguson.

– Myślę, że wzmocnienia będą raczej drobne. Być może, chociaż tego nie wiem. Zależy to od wielu rzeczy, takich jak dostępność zawodników. Nie każdy chce sprzedawać swoich piłkarzy.

– Kogo potrzebujemy? Mamy grupę młodych piłkarzy: Shinji Kagawa, Jonny Evans, Chris Smalling, Phil Jones, Rafael, Fabio, Alexander Büttner, David de Gea, Tom Cleverley, Danny Welbeck i Chicharito. Wszyscy są młodzi i mogą u nas z powodzeniem grać przez lata. Możemy też po nich spodziewać się jeszcze lepszej gry.

– Phil Jones i Chris Smalling mogą znacząco się podciągnąć, jeśli będą omijać ich kontuzje. W tym sezonie widzieliśmy poprawę u Welbecka, który rozwija się cały czasu. Kwestią wymagającą poprawy u Danny'ego jest zdobywanie bramek. W ostatnim sezonie strzelił 12 goli, a w tym tylko dwa. W reprezentacji Anglii wygląda natomiast jakby miał strzelać w każdym spotkaniu – dodaje Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: To był atak na De Geę
Następny news »
Kidd: Mancini dokona wielkich rzeczy z City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (123)


m1ch4l: Proponuje zakupić Kristiano Ronaldo ,Valencia to klasa sama w sobie ale niestety jest za słaby.
Dalej chcemy Messiego,który nas trochę rozrusza ,Bale ,który szypko biega i proponuje kupić
Akinfenwe ,jest silny ,ciężki i daje radę w 4 lidze angielskiej

Pozdrawiam
» 23 kwietnia 2013, 23:22 #114
Misza90: Własnie gruchnęła wiadomość, że Goetze idzie do Bayernu..więc jeden kandydat na wzmocnienie Czerwonych Diabłów mniej. Obiektywnie: Eriksen i Strootman i będzie dobrze. Obaj wydają się realnym celem, nie powinni kosztowac zaporowych cen, sami na pewno byliby zainteresowani. Choć jeśli SAF dalej wierzy we wkomponowanie się Kagawy do drużyny (zagrał parę naprawdę dobrych meczy) to na Eriksena może się nie zdecydować. Isco to też dobra opcja, ale podobno fan FC Barcelony i jeśli miałby przechodzić do MU tylko po to by czekać aż ofertę złoży mu Blaugrana to lepiej szukać kogoś innego.
» 23 kwietnia 2013, 21:13 #113
Wayne10: Po pierwsze sprzedaż niepotrzebnych piłkarzy takich jak Anderson,Macheda,Bebe,Amos,Scholes,myśle że Fletcher nie wróci już po tej chorobie i chyba jednak Nani(wogóle nie gra tylko siedzi na ławie)
Kupno 2 środkowych pomocników wydaje mi sie że odpowiednia osoba na zastepstwo Carricka bedzie Strootman i młody Eriksen(nie chce przedłużyć kontraktu z Ajaxem) Dokupienie jeszcze Isco lub Gaitana za Naniego bo nie wydaje mi sie ze Zaha może nie dac rady grac przez cały sezon a Young moze łamac sie jak w tym , Valencia może sie ogarnie od nastepnego sezonu a jak nie to sprzedaż Valenci i Younga a kupienie Jamesa Rodrigueza . Ale to tylko moje zdanie
» 23 kwietnia 2013, 17:52 #112
parys18: moim zdaniem do MU powinien przejść Isco również nie głupim rozwiązaniem by było sprowadzenie Goetze i Reus, a z old trafford powinien pożegnać sie Nani i Anderson.
» 23 kwietnia 2013, 11:29 #111
Misza90: Przydałby się rozgrywający na środek pomocy i skrzydłowy z najwyższej półki. Bramka, obrona i atak są w porządku. Jeśli kogoś odpuszczać to skrzydłowego, bo przychodzi Zaha, a Nani, Young, Valencia mogą mieć lepszy kolejny sezon. Ale istnienieje ryzyko, że tylko pomnoży liczbę nieprzykonywujących skrzydłowych w klubie, oby nie, zobaczymy. CR7/Bale wnieśliby United na nowy, wyższy poziom, ale to raczej marzenia ściętej głowy. Rodriguez? Mam mieszane uczucia. Na środek marzyłby mi się Fellaini, uniwersalny, sprawdzony w Premier League, może i rozegrać i w razie potrzeby zastąpić Carricka. No ale to również mało prawdopdoobny transfer. Dużo bardziej jest Strootman i Eriksen, przy czym pierwszy to bardziej alternatywa dla Carricka, tudzież uzupełnienie go w środku pola, a drugi to bardziej rozgrywający senso stricte.

Co do akcentu polskiego w tej dyskusji - kolejny napastnik wydaje mi się teraz po prostu niepotrzebny, ale traktowanie Lewego przez wielu polskich 'kibiców' to śmiech na sali. Facet drugi rok z rzędu strzela ponad 20 bramek w jednej z trzech najsilniejszych lig świata, teraz idzie na króla strzelców, gra w klubie, który ostatnio 2 sezony z rzędu wygrywał Bundesligę, a teraz jest w półfinałach LM, gdzie notabene Lewy też ma strzelonych 6 bramek, a wszędzie głosy drewniak, cienias, za słaby itp. Widocznie jesteście (to do tych krytykantów) przenikliwsi niż menedżerowie czołowych klubów świata i po prostu marnujecie się przed monitorem. Strzela mało w reprze? Nie on pierwszy i jedyny, wielu czołowych napastników miało zastój w kadrze. Reprezentacja gra inaczej, Obraniak z nim nie współpracuje i w ogóle często gra piach w kadrze, a reszta pomocy w reprezentaji narodowej, to poza Błaszczykowskim, po prostu nie ta klasa. A że gole napastnika są w dużej mierze zależne od pomocy - Ameryki nie odkryliście. Gorętszymi nazwiskami na rynku napastników są teraz Cavani, Falcao czy Neymar, ale też nieporównywalnie droższymi, co dla wielu klubów może stanowić atut na korzyść Lewego. Jak wspomniałem, w United kolejny napastnik wydaje mi się po prostu niepotrzebny, a na pewno nie priorytetowy, ale w każdym z pozostałych pólfinalistów LM mógłby się odnaleźć, jesli by tam na niego stawiali. Bayern? Nie jest gorszy od Gomeza i Mandżukicia, jakby sprzedali któregoś z nich, zrobiłoby się miejsce, no i sprawdzony w lidze. Real? Magia firmy robi swoje, ale przyjrzyjmy się faktom, Higuain 13 goli w lidze, Benzema 8. Jakby sprzedawali któregoś z nich, również Lewy móglby przyjść. Barcelona? Znowu magia firmy robi swoje, ale nie trzeba bardzo głębokiej analizy by zobaczyć, że jeśli Alexa i Pedro (i młodego Tello) potraktujemy jako skrzydłowych, a Messiego jako ofensywnego pomocnika to okazuje się, 9tką z prawdziwego zdarzenia jest tylko starzejący się Villa. Ostatnio Messi gra de facto jako napastnik, ale gdyby chcieli zmodyfikować styl to nawet tam znalazłoby się miejsce dla Lewego. Nie jest to pierwszy wybór dla tych klubów i są lepsi napastnicy od niego, ale jeśli ktoś szukałby wariantu oszczędnościowego, to nawet tam by się mógł odnaleźć.
» 23 kwietnia 2013, 08:19 #110
waterfordpany: od trzech lat pomoc leży i kwiczy , grają tam teraz goście nie na poziomie United a znowu gadka brzmi w stylu jest ok , super itd.itp.
Styl zespołu nie istnieje w zasadzie , nie ma komu rozgrywać szybkich akcji , zestawmy pomoc United z pomocą czołowych klubów angielskich i europejskich i co widzimy ? dramat widzimy
» 23 kwietnia 2013, 07:48 #109
Norbas: Ja bym stawiał na Isco dobrze z piłką chodzi i można by było go za jakieś 20 mln zgarnąć. Mam nadzieję, że Lewy nie dojdzie bo to będzie koniec jego kariery.
» 22 kwietnia 2013, 19:14 #108
vip14: Wielkie transfery mogą być, ale oby Sir Alex nie sprowadził Lewandowskiego, bo tylko by się w United zmarnował. Mam nadzieję, że Sir Alex Ferguson go nie sprowadzi xD
» 22 kwietnia 2013, 17:29 #107
eiden: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2013 14:34

Coroczne spekulacje czas zacząć. Ja osobiście się zgadzam z Fergusonem, w tym momencie. Ma jeszcze dużo czasu na decyzje w sprawie zawodników. Problem leży w pewnym miejscu, które ciężko określić.

Niestety moim zdaniem z powodu Roo, drużyna jest w przebudowie już dość długo, dlaczego? Spójrzmy.. Zespół buduje się wokół konkretnych graczy, a po odejściu CR7 został nam właśnie Wayne jako wybitna jednostka w przednich formacjach. Obecny sezon jest lepszy nie tylko ze względu na wpadki rywali, ale też na związek Roo-RVP (ameryki nie odkryłem, co nie?), ale szczerze mówiąc ja czuję niedosyt. Niektórzy zachwalają sobie Rooneya jako najlepszego napastnika na świecie.. wybaczcie, ale RVP obecnie jest napastnikiem. No właśnie więc co z Roo? Mam wrażenie, że od kilku sezonów on sam nie wie do końca co i gdzie chce grać. Nie problem w ustawieniu SAFa, ale właśnie z naszym nr. dziesiątym. Pamiętam jak oglądałem go kilka lat temu z zachwytem jaki to niesamowity napastnik jak nie odpuszcza i pracuje na drużynę, szczerze od odejścia CR7 (może trochę później) jest cieniem samego siebie, o ile to w ogóle jego cień.

Schodzimy do pomocy i co? I nic, jest Clev, jest Ando, jest Powell, jest Kagawa, jest Carrick, jest Rooney, jest Scholes, jest Giggs, kurde bez tej ostatniej dwójki.. zapomniałem, że już 2013 rok.
Nie ma co mówić, że Ci gracze nadają się do odstrzału, bo tak nie jest. Jednak oni mają być pomocą dla pierwszego składu w tym wieku, a nie jego podporą czy oparciem.
Tutaj (w pomocy) winę widzę akurat bardziej po stronie Alexa, ale znów pytanie co z Rooneyem? Ostatnio widzimy go cofniętego do tejże formacji, jak dla mnie to chłopak gra z sentymentu obecnie, bo po prostu jak się ocenia zawodnika.. to wiadomo, że jeden będzie dawał z siebie 50 % i będzie lepszy od innych, a inny da z siebie 100% i nadal będzie mu brakować tego błysku, mimo to wolę patrzeć na wypruwającego sobie żyły zawodnika za klub niż to co się obecnie dzieje z naszą gwiazdą.
Tytuły, tytułami.. Tylko chciałbym w końcu zobaczyć przypieczętowanie takiego tytułu prawdziwym widowiskiem, grą która porwie kibiców z trybun, bo obecnie to się nie dziwię tej ciszy na OT, a co mają robić? Klaskać dwa razy w ciągu meczu gdy ktoś pomyśli, że wypadałoby zaatakować?

Kolejne pozycje to obrona, dołączę tutaj od razu bramkarza, co widzimy? Przynajmniej tutaj widzę ja, to co mi odpowiada. Jest bramkarz, są środkowi, są skrzydłowi obrońcy, wszystko ma ręce i nogi.. I to mi się podoba, mimo problemów i tracenia na początku sezonu wielu bramek, wszystko się zazębia i wygląda naprawdę dobrze. Może dlatego, że tutaj Rooney nie raczej już nie pasuje, ale kto wie?!

Podsumowując co myślę? Przede wszystkim trzeba jakoś poukładać zespół. Nie potrzeba wielu transferów jak dla mnie, myślę że potrzeba jednego uzupełniającego środek pomocy, kogoś dobrego, solidnego, ale niekoniecznie głośnego nazwiska. Wybór pozostawiłbym Alex'owi.

Nasz największy problem: Niewykorzystanie potencjału poszczególnych zawodników, za których grają gracze starsi, bądź nieefektywni. Przykład wspomniany Giggs przez wielu, czy według mnie obecnie Rooney, którego brak formy porównałbym do Naniego, różnica tkwi w klasie zawodników.

PS. Co do naszych skrzydłowych, to wierzę i w Younga i w Valencie, Naniego oraz perspektywicznego Zahę
» 22 kwietnia 2013, 14:31 #106
tojapl: Cabaye lub Strootman, Negredo/Defoe, sprzedac Fabio i Welbecka- Chicharito zostaje!
Moze jesccze Baines, Dawson/...Celeban(żart, ale to moj ul. polski pilk.), Facao! ...Neymar!
M.Bastos, C.Diabate, Veloso, Salvio, Moze Hoewedes, Guaita(na pewno lepszy od Lind.), R.Palacio...
J.Moutinho, Navas, CR7, Bale, Lennon ;
» 22 kwietnia 2013, 15:20 #105
Satler4: Rooney jest jednym z najlepszych NAPASTNIKÓW w Angli jak i na całym świecie ale powtarzam, NAPASTNIKÓW a nie pomocników. To, że SAF zmienił ustawienie z 4-4-2 na 4-5-1 oznacza brak miejsca dla niego w ataku bo gra tam RvP...
» 22 kwietnia 2013, 15:54 #104
eiden: @Salter4: Jeśli chodzi o bycie jednym z najlepszych to owszem, ale swego czasu można go było uznać najlepszym. Poza tym nie mówię, że nie ma przebłysków czy czegoś w tym stylu, ale zaniża swoje możliwości. Z resztą to samo tyczy się Naniego.

Bądźmy szczerzy nie jest to zawodnik na sprzedaż, ale zawodnik z którym coś trzeba zrobić, bo możliwości ma dużo większe niż prezentuje.
Według mnie mając dwa tak wielkie asy, to te nasze piękne karty powinny co najmniej w sezonie strzelać po 20 bramek w samej lidze i jak najbardziej jest to możliwe.
» 22 kwietnia 2013, 16:35 #103
Satler4: Wayne póki nie będzie grał normalnie w napadzie i nie przestanie się aż tak przyczyniać do rozgrywania to nie będzie strzelał tak wielu bramek. Jemu jak i Naniemu kontuzje trochę zepsuły sezon z tym, że Nani nie chce podpisać kontraktu. Rooney z tego co pamiętam zazwyczaj grał lekko cofnięty ale LEKKO a nie jako trzeci środkowy pomocnik. Ale prawdą jest, że od sezonu 2010/11 już nie prezentuje wielkiego poziomu.
» 22 kwietnia 2013, 17:46 #102
eiden: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2013 21:01

Ja nie pamiętam starego Rooneya przede wszystkim od dwumeczu z Bayernem i urazu kostki, jak dobrze pamiętam. Od tamtego momentu brakuje mi zadziorności. Mam wrażenie, że zaczął odstawiać nogę i rzadko szarżuje na 100%. To akurat subiektywne spostrzeżenie. Cały czas czegoś brakuje w jego grze, a szkoda miałem nadzieję, że będzie z niego trochę następca Keana pod względem charakteru i chęci walki, czasami wręcz przesadnej. :)
» 22 kwietnia 2013, 20:57 #101
Szprot00: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2013 12:09

sorki dodało się dwa razy
» 22 kwietnia 2013, 12:09 #100
Szprot00: Nie ma się tak co spinać. Nie kojarzę żeby SAF w okresie przedsezonowym nie zakupił jakiegoś zawodnika. Pewnie z jakiegoś powodu nie chce na razie się z tym zdradzać (być może żeby inne sępy się nie rzuciły na jakiegoś zawodnika). Nie zapominajcie ile lat SAF siedzi już w tym zawodzie, ponadto ma pod sobą jeszcze sztab asystentów, z których zdaniem naprawdę się liczy.

Z drugiej jednak strony nie ma się co spodziewać nie wiadomo ilu wzmocnień. Po prostu ceny za danych zawodników nie są wymierne w stosunku do ich umiejętności, wszystko to przez arabów i ruskich, którzy nie liczą się z wydatkami i ich następstwami. W tej kwestii się akurat z SAF-em zgadzam, nie ma co wydawać za jakiegoś grajka 50 mln, a kiedy United wyraża zainteresowanie jakimś zawodnikiem to jego cena wzrasta przecież dwukrotnie.

Mamy dopiero kwiecień, a okienko transferowe trwa bodajże do 1 września. SAF nie wie jeszcze jak młodzi Zaha i Fabio wkomponują się w zespół, a to też będzie miało pewnie znaczenie w kwestii wzmocnień.

Ja tam martwić się zacznę jak zobaczę taką grę United w przyszłym sezonie jak w kilku ostatnich meczach, a na razie zostawiam wszystko w rękach SAF-a, chłop naprawdę wie co robi przez ponad dwie dekady.
» 22 kwietnia 2013, 12:07 #99
Fabio: Opchnąć Hernandeza i sprowadzić kogoś za niego, jakiegoś zastępce dla Carricka ( chyba, że sztab będzie całkowicie przekonany, że Fletch podoła w nowej kampanii ) i jakieś skrzydło ( bo nie wiadomo co będzie z Zahą ), bo ta pozycja to w United ŚMIECH NA SALI & TRAGEDIA !!
» 22 kwietnia 2013, 10:53 #98
mantup89: Hernandeza sprzedawać ? Ogarnij...
» 22 kwietnia 2013, 12:32 #97
vip14: Zgadzam się z mantup89
» 22 kwietnia 2013, 17:23 #96
Fabio: Mówcie co chcecie, dla Mnie Chicha jest zbędny, i nadaje się TYLKO i WYŁĄCZNIE NA ZMIENNIKA !!
Jak widzę go w podstawie, to Mnie szlag trafia !!
» 23 kwietnia 2013, 14:06 #95
Lcris: Na co nam ten drewniak lewandowski ?? chyba do podawania piłek zza murawy... hah lewandowski... to może od razu Grzesia Rasiaka weźmy jak sie mamy błaźnić.
» 22 kwietnia 2013, 10:13 #94
Lcris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2013 10:20

btw z nim bedzie tak samo jak kiedyś ze Smolarkiem... plotki gdzie on to nie pójdzie kto go nie chce już miał iść do Interu, Juventusu a wylądował w Santanderze a później w rezerwach polonii... to samo bedzie z tym o to drewniakiem. A nawet jeśli Rooney odejdzie w co nie wiereze to byle lewandowski go nie zastąpi... Neymar, Cavani, Falcao, Hulk to są odpowiednie nazwiska.
» 22 kwietnia 2013, 10:17 #93
Maaattttt: Drewniak Lewandowski będzie królem strzelców Bundesligi, Smolarka nawet tego z najlepszych lat wciąga nosem. Jest silniejszy, skuteczniejszy, lepszy technicznie, świetnie utrzymuje się przy piłce i zastawia. Nie pojmuję dlaczego zamiast cieszyć się że mamy jednego z najlepszych napastników w Europie lepiej ciągle tkwić w pełnym kompleksów przekonaniu że Polak nie może być dobry. Gdzie dzisiaj jest Hulk? Jakby Lewy grał dla Niemiec, Portugalii czy innej Bośni to by dopiero było pianie z zachwytu.

Też wolałbym pewnie mieć w drużynie Falcao, Lucasa, Neymara czy ponownie Ronaldo, fakty są takie że Robert jest pewnie bliżej United i na pewno nie będę płakał jeżeli jeden z najlepszych i najbardziej w tej chwili cenionych napastników dołączy do zespołu.
» 22 kwietnia 2013, 17:05 #92
eiden: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2013 17:34

@Maaattttt: Jak mam być szczery to odpowiadanie takim osobom to walka z wiatrakami, za co podziwiam. Lcris dobrze skomentował czego chce "nazwiska", a ja wolałbym Lewandowskiego zamiast Falcao, Cavaniego czy Neymara, szczególnie zamiast Brazylijczyka, który na europejskich boiskach jest zupełnie niesprawdzony. Lewy to niezwykły napastnik, który pracuje z drużyną, a to ma ogromne znaczenie, świetnie współpracuje z innymi zawodnikami dzięki czemu ma możliwość dokładania nogi do wbijania piłek w bramkę, ale przecież jest z Polski, więc jest drewniakiem. Nawet jak zdobędzie złotą piłkę to będzie nikim, dlatego też rozmowa ta nie ma sensu. Tym bardziej, że nie podali nawet jednego sensownego powodu, dlaczego nie? Porównywanie go do Smolarka, to jak porównywanie Rooneya do Smolarka.. Ludzie to zupełnie dwie inne ligi. Zobaczymy choćby gdzie gra BVB za czasów Lewego, a za czasu Smolarka i już nasuwa się pewna myśl.
» 22 kwietnia 2013, 17:31 #91
Lcris: dlatego nie bo nawet nie przebije ani RvP ani Rooneya ani Hernandeza a nawet Welbecka ;d jak on ma przyjść to już wole widzieć w ataku Wela i Chcicarito ;d niż znów się załamywać jak to było gdy widziałem Sung Parka... W angli go rozniosą ;d Kagawa co ? wielka gwiazda borussi a w MU ?? miał pare przebłysków ale to nie to samo ;) "Neymar nie bo nie sprawdzony w europie" a Lucas ?? bawił się ze szmaciarzami z barcelony... walczył w obronie jak i w ataku a w rep brazyli tylko ławka ;d na pewno Neymar by się lepiej sprawdził w Europie niż Robinho, jest młody i jeszcze sporo sie może rozwinać, szybki prezentuje jakąś technike drybling a lewuś ?? sam nie umie nic wypracować, musi grac z kimś jest jak messi bez xaviego i iniesty to on tak samo bez błaszczyka goetze i reusa bedzie grał u nas czyli klapa ;d o Hulku nie słychać za bardzo bo poleciał na kase Zenitu ;d a o rosyjskiej lidze w ogóle mało sie mówi ;d tak tak niech kasa idzie w błoto na lewandowskiego ;d
» 22 kwietnia 2013, 20:17 #90
eiden: Na tym polega fenomen Lewandowskiego, że jest graczem pasującym do angielskiej ligi, dlaczego? Dobrze gra głową, potrafi się zastawić, jego przyśpieszenie nie jest fenomenalne, ale nie jest złe, jest po prostu dobre, poza tym drybling również posiada, choć porównywać do Ronaldo czy innych nie ma co. Z Brazylijczykami już tak jest, że ciężko ocenić ich po przenosinach do Europy, raz się udaje, raz nie. Dla mnie Lewy mógłby dołączyć, ale tylko pod warunkiem, że wcześniej odszedłby jakiś inny napastnik, a do tego mam nadzieję nie dojdzie. Z resztą czemu my mówimy o napastniku w United, skoro potrzeba środkowego pomocnika. Ogółem mówiąc, to przede wszystkim chodzi mi o fakt, że nie doceniacie Lewandowskiego, niestety.
» 22 kwietnia 2013, 20:53 #89
rag7: środek pomocy! Obecny jest za słaby
» 22 kwietnia 2013, 08:53 #88
YaankesKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2013 04:30

Ta wypowiedź potwierdza jedno. Czas zmian nadszedł nie tylko w kadrze meczowej.

Lata doświadczeń, geniusz trenerski i facet pyta się "jakie wzmocnienia?".

Otóż panie Alexie:

Skrzydłowy - ktoś kto trzyma formę, a jak nawet ma spadek formy to przynajmniej umie dobrze dograć piłkę, coś jak Beckham... nawet bez formy jego dośrodkowania były kapitalne, a to czy mijał obrońców czy tracił piłki nie miało wtedy znaczenia. Co innego kiedy w tym sezonie nasi kapitalni skrzydłowi, tj. Valencia, Young i Nani mieli mnóstwo strat, do tego Valencia bez formy nie potrafi zrobić niczego. Young i Nani czasami mieli mały przebłysk i coś tam z tego wpadło, ale to nie zmienia faktu, że przez 9 miesięcy nie mieliśmy żadnego skrzydłowego w dobrej formie. Przyjdzie Zaha, super, młody z dużym potencjałem, ale czy on od razu będzie grał jak Giggs czy CR7? Nie sądzę.


Mamy końcówkę sezonu, mistrzostwo w zasadzie zdobyte, a w środku pola nadal biega Jones i Giggs, czy moje pytanie wydaje się dziwne, DLACZEGO TAK JEST? Dlaczego na ławce siedzą Anderson i Cleverley i co więcej dlaczego siedzą bez żadnej przyczyny. Obaj są zdrowi, obaj są niezłej formie, a na pewno lepszej niż jest nasz dziadek Giggs, mimo to i tak Ryan gra w środku pola. Dlaczego najlepszego napastnika na świecie jakim jest Roo gramy w środku pola? Dlaczego w ostatnich meczach sezonu kiedy mamy taką przewagę w lidze, to na boisku nie widzimy Powella, Ando, Toma, Chicharito, Naniego i innych zawodników, którzy w tym sezonie grali mało? To zaczyna być irytujące że człowiek który stworzył potęgę jaką jest United zaczyna robić z niej taką białą myszkę, takiego królika doświadczalnego pod tytułem "Czy ja, wielki Sir Alex Ferguson jestem w stanie bez wzmocnień wygrać z każdym?".

Patrząc na piłkarzy United mam ochotę powiedzieć - "niech Roo, Ando, Tom i Nani odejdą z United bo SAF marnuje ich wielkie talenty". Nie mogę już patrzeć na zagubionego Roo który w ciągu sezonu gra na 5 pozycjach. Nie mogę patrzeć na Ando, który zagrał niezły mecz, potem naprawdę dobry mecz, a po jednym słabszym znów siada na ławce rezerwowych i jak on ma poczuć pewność siebie i rytm meczowy? Bzdura kompletna i szczerze mówiąc jeżeli nadal gra United ma tak wyglądać to przestanę oglądać mecze, bo United w tym sezonie prezentuje poziom klubów z Ekstraklasy. SAF musi się opamiętać bo to mistrzostwo jest w większej mierze zasługą błędów naszych przeciwników, aniżeli naszych zwycięstw.
» 22 kwietnia 2013, 04:28 #87
FanaticMU: O tak. Skrzydłowy który byłby w stanie "pociągnąć" grę gdy drużyna nie bardzo wie jak się przenieść na stronę rywala. Moim zdaniem może warto by było powalczyć o Garetha Bale'a. On nie boi się wziąć ciężaru gry na siebie. A jak narazie to w sumie nasi boczni obrońcy biorą na siebie cała flankę a nie dzielą się nimi z pomocnikami skrzydłowymi. Bo tak jak na obronę narzekać nie można, tak na pomoc nawet trzeba (oczywiście chodzi o skrzydła).

Również denerwuję się że taki Powell, czy Cleverley nie gra. Roo na środku to już jest przesada. Można by było to ustawienie wgl całe przegadać i zawsze byłoby coś do powiedzenia.

!! I czemu Ferguson dziwi się że Welbeck strzelił w tym sezonie 10 bramek mniej?!! - przecież to napsastnik a nie skrzydłowy...a cęsciej widac go na szkrzydle niestety...


Moje propozycje (już widzę opinie niektórych) -
- Gareth Bale - bo skrzydłowy który ten ciężar gry na siebie weźmie jest nam niezbędny (w pewnym okresie taką roloę odgrywał u nas Ronaldo)
- Errikssen - podobno nie chce przedłużyć kontraktu z Ajaxem. Może udałoby się go pozyskać jeszcze taniej? ;)

pozdrawiam ;)
» 22 kwietnia 2013, 10:46 #86
redmati: O ile Eriksen jest realnym transferem i moim zdaniem by się przydał, o tyle wg mnie Bale, który rozgrywa rewelacyjny sezon i widać, że nie boi się brać ciężaru gry na siebie, jest nie do wyjęcia, a nawet jeśli to za olbrzymią kwotę. Nie sądzę, że SAF zapłaci za niego tyle pieniędzy...
» 22 kwietnia 2013, 12:15 #85
pawel2809: Środek obrony i skrzydła. Obrona albo za stara albo trapiona ciągłymi kontuzjami. Nani na sprzedaż. W zamian Zaha i jeszcze ktoś na lewą, bo Young to też porażka. I przestańcie gadać głupoty, że Roo najlepiej się sprawdzi w pomocy. Przecież to śmieszne.
» 21 kwietnia 2013, 22:55 #84
Klimaa: Wydaje się że jednak pomoc potrzebuje wzmocnień. Brak głośnych transferów nie oznacza że nie zobaczymy nowej twarzy w tej strefie. Wiadomo jaka jest sytuacja i co roku nie możemy oczekiwać wielomilionowych transakcji. Mimo że nie zawsze zgadzamy się z Alexem musimy mu zaufać bo on wie jak osiągać sukcesy.
» 21 kwietnia 2013, 22:25 #83
Olo: Właściwie to najbardziej prawdopodobny transfer to Lewandowski. Dlatego nasz skład może w przyszłym sezonie wyglądać m/w tak:

Lewy-van Persie

Welbeck-Carrick-Rooney-Young

Evra-Vidic-Ferdinand-Rafael

de Gea

Rooney i tak już raczej zostanie cofnięty do pomocy na stałe, nie ma się co łudzić :/
» 21 kwietnia 2013, 22:22 #82
kruk581: Isco.
» 21 kwietnia 2013, 21:25 #81
SHEBESHYNMU: dobry pomysł na 10 naprawde konkretny gracz
» 21 kwietnia 2013, 22:05 #80
przema: Ten sie jeszcze pyta na jaka pozyjce!! moze na srodek panie Ferguson !! on by tylko napastnikow kupowal a srodek nic
» 21 kwietnia 2013, 21:11 #79
Marcin23: Na atak nikogo nie trzeba,obrona również jest oblegana i to chyba najbardziej,ale w pomocy nam trzeba oprócz zahy prawidzwego skrzydłowego jak bale/isco oraz rozgrywającego najlepiej strootman,Jeśli przyjdzie do nas chociaż jeden znany zawodnik na pozycję środkowego pomocnika/skrzydłowego to będzie dobrze.
» 21 kwietnia 2013, 19:54 #78
Szilk: Jak nie wzmocnią drugiej linii to w przyszłym roku nie ma szans na Mistrza - inni nie dadzą się już tak zaskoczyć - to jest gadka pod właścicieli Klubu - którzy najchętniej nic by nie dali a tylko brali . Mamy w tej chwili 3- 4 skład w lidze a to oznacza , że w Lidze Mistrzów dalej tylko 1/8 będzie osiągalna bo żeby dalej-to trzeba mieć skład. M.C. i Chelsea to frajerzy, że z takimi składami nie walczą o Mistrza ani o finał LM ale gdyby było inaczej mielibyśmy kwaśne miny. I jeszcze jedno - gramy ostatnio naprawdę kiepsko - gdyby to za wrażenia i widowiskowość przyznawano punkty to myślę ,że bylibyśmy na 7-8 miejscu bo nawet drużyna Boruca prezentuje się wg mnie ciekawiej niż my- przykre to ale prawdziwe.
» 21 kwietnia 2013, 19:46 #77
JJmc: Wzmocnienie środka pola to podstawa, bo wszystko się na Carricku opierało w tym sezonie. Skrzydłowych mamy pod dostatkiem, a to że żaden z nich nie odnalazł formy przez ten sezon to nie oznacza, że w następnym sezonie będzie tak samo i że trzeba się ich pozbyć.
» 21 kwietnia 2013, 19:31 #76
xiondz: A ja wam mówię że latem roku pańskiego 2015 skład Man United zasili z wolnego transferu nie kto inny jak...CR7 ... :P taka jest moja skromna opinia (i możecie się z nią nie zgadzać, nie dbam o to). Wg mnie CR7 transferu z Realem nie przedłuży za żadne pieniądze (ma ich pod dostatkiem) a poza tym po ostatnich informacjach o ingerencji firmy Nike w staranie się o powrót CR7 do MU przynajmniej ja nie mam żadnych wątpliwości że Ronaldo do nas wróci. Sam CR7 na każdym kroku powtarza jak mu było dobrze w MU i jakim to niemalże ojcem był dla niego SAF. Jeśli SAF w roku 2015 będzie dalej naszym manago to CR7 do nas wróci. Liczę też że do tego czasu Powell się ładnie rozwinie (czytaj: ogra na wypożyczeniu) i że Kagawa też się zgra z zespołem i będzie błyszczał na swej pozycji.
Nie chciałbym też by MU kupował za grube miliony jakieś gwiazdy, jako wieloletni kibic wolałbym jakąś perełkę z drużyny juniorów która poprzez ogranie się w rezerwach trafiłaby do pierwszego składu... Nazwiskiem nie sypnę... (pozdro dla hejterów i gimnazjo-pieniaczy) ];->
» 21 kwietnia 2013, 18:57 #75
KacyK: Nie potrzebujemy wzmocnień i mamy świetnych młodych graczy, a jak przyjdzie co do czego to wchodzi Giggs tak to wygląda. Gdyby wchodzili na boisko młodzi to myślałbym tak za parę lat oni będą stanowić o sile tego zespołu, a tak wchodzą nasi staży wyjadacze i myślę że Ci młodzi nie są aż tak rewelacyjni skoro nie dostają szansy gry. Ja osobiście kupiłbym skrzydłowego na lewa stronę.
» 21 kwietnia 2013, 18:56 #74
lehu: A wiecie co jest najlepsze?, dzisiaj wychodząc z domu, usłyszałem wiadomość, O BVB o ich wygranych meczach i nagle zaczał sie skecz, zaczeli mówić, a nawet cytować SAF'a, że on jest bardzo zaintersowany Robertem i prawie dopieli juz transfer opierajacy sie na 20 Mln.... jeszcze jak oni to smiesznie cytowali... Widze, że telewizjii nie ma co już oglądać..a co dopiero wierzyć w ich wiadomości
» 21 kwietnia 2013, 17:05 #73
Diablista16: Niezbędne jest poważne wzmocnienie na skrzydłach. United brakuje światowej klasy skrzydłowego. Mamy Naniego, który swoją grą jest w stanie zadecydować o losach meczu, ale nie wiedzieć dlaczego szansę gry stale dostaje słabo, bardzo słabo spisujący się Valencia czy Young. Brakuje tego polotu w grze jak za czasów CR7, Naniego, gdy regularnie grał. Przez te wręcz kulejące skrzydła nasz styl gry jest często nie ładny dla oka. Ferguson powinien poważnie pomyśleć nad ściągnięciem CR7 co wydaje mi się nie możliwe, ale takiego Bale'a wszyscy z nas na pewno z chęcią oglądali by w barwach Czerwonych Diabłów, jeśli latem nadarzy się okazja to United powinni niezwłocznie zdobyć sumę na Bale'a.
» 21 kwietnia 2013, 16:58 #72
erni93x: Nani był w stanie zdecydować o losach meczu.Co nam z takiego piłkarza,który na 20 meczów zagra 1 dobry,i żyje marzeniami żeby być jak Ronaldo? Sprzedać jak najszybciej,i kupić rozgrywającego.Moje marzenie to Bale,ale to nierealne.
» 21 kwietnia 2013, 18:09 #71
danio14kw: Ludzie Marek Hamśik! Genialny Słowak, który gra w Napoli! Długoletnie rozwiązanie naszych planów :D .
» 21 kwietnia 2013, 16:50 #70
barnaba1987: mam nadzieje ze żartujesz
» 21 kwietnia 2013, 17:23 #69
erni93x: a Messi? Podobno,że Barcelona jest w stanie sprzedać go za 200 mln.Brać bo oferta!
» 21 kwietnia 2013, 18:31 #68
Nani1900: Priorytetem powinien być rozgrywający. Jedyna prawdopodobna opcja solidnego rozgrywającego to Eriksen, który podobno nie chce podpisać kontraktu, a kończy mu się pod koniec przyszłego sezonu. Ajax na pewno będzie chciał zarobić, wiec powinno wystarczyć 15 mln funtów co jest ogromną promocją jak na obecne czasy. Szkoda, że takich informacji dowiaduje się ze stronny Tottenhamu...zwłaszcza, że wielokrotnie United interesowało się Eriksenem. Devilpage informuje tylko o napastnikach i obrońcach. Są też takie opcje jak Moutinho, Vidal, Marchisio, Veratti, ale nie ma praktycznie żadnych szans na ivh zakup. Wystarczy Eriksen, takiego gracza na brakuje. To nie jest Fifa czy inny FM, a my nie jesteśmy City, Chelsea czy PSG. Oczywiście można marzyć o takich zawodnikach jak Bale, Gotze, Isco czy Muniain, ale najważniejszy jest solidny rozgrywający...
» 21 kwietnia 2013, 16:14 #67
bartekfun1998: Zgadzam się co do słowa tylko jak dla mnie brakuje mi solidnego i równie grającego przez cały sezon skrzydłowego. Oby Valencia już przełamał się na dobre bo inaczej trzeba będzie kupić kogoś. Teraz to będzie trudne najlepiej młodego skrzydłowego za nie dużą kasę ja chyba mimo wszystko dałbym na kogoś z tej 4 : Taarabt( jego QPR prawdopodobnie opuści ligę a on raczej wolałby grać w PL cena: około 10-15 mln?) Youness Belhanda ( obserwuje jego grę wprawdzie ostatnio mocno nie zachwyca, ale jak dla mnie wpasował by się dobrze cena: nwm może 12.5 mln) Hatem Ben Arfa ( Dobrze wyszkolony technicznie szybki, zwinny tylko się za mocno "hami" ale to chyba da się naprawić cena: 12-17 mln) i ostatni Angel Di Maria ( w realu najczęściej siada na ławce jeśli Mou odejdzie to nwm czy inni menadżerowie chcieliby go cena:15-22mln) cena w euro
» 21 kwietnia 2013, 16:26 #66
Satler4: Jeszcze Strootman by się chyba nadał ale nie wiadomo czy łatwo go będzie wyciągnąć ;).
» 21 kwietnia 2013, 16:27 #65
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2013 17:19

@bartekfun1998

W końcu któryś z naszych skrzydłowych musi odzyskać formę. Z tych co wymieniłeś to widziałbym Taarabta. Myślę, że cena powinna wynieść nawet 5-8 mln funtów.

@Satler4

Strootman to raczej taki uniwersalny ŚP. Dobry w deffensywie, ale i w offensywie potrafi zagrać, a my potrzebujemy bardziej rozgrywającego

@adios

Po pierwsze co z tego, że interesuje się nim Liverpool? To jakaś wielka konkurencja? Interesuje się nim też wiele innych klubów.
Po drugie mogę podać przykład van Persie. Zagrał beznadziejnie na Euro, a grał w Holandii gdzie są wielcy gracze. To znaczy, że Robin jest beznadziejny? Proszę cię, nie ma co patrzyć na grę w reprezentacji. Kolejne przykłady. Messi nie gra świetnie w Argentynie, Piszczek gra świetnie w Borrusi, a jak gra w Polsce? Dalej wymieniać?
Tak jak napisałem, Eriksen prawdopodobnie nie podpiszę kontraktu, wiec jest to możliwy transfer.

Chciałbym jeszcze poruszyć temat wymienianego tutaj Jamesa Rodrigueza. Czy ktoś z wymieniających go widział w jakimś meczu, czy tylko wymienia go, bo jest popularny w mediach i za cenę która jest dużo zawyżona? Może dlatego, że jest nazywanym nowym Ronaldo? Ja nie widzę w nim nic wielkiego. Jest wielu od niego lepszych np. Gotze czy Isco, a ceny podobne - Gotze trochę droższy. Według mnie Rodriguez jest przereklamowany i cena z niego jest o wiele zawyżona.
» 21 kwietnia 2013, 17:15 #64
Satler4: I właśnie ta uniwersalność Strootmana jest dobra bo może on i zastąpić Carricka i grać razem z nim. Moglibyśmy mieć w tedy zabezpieczony środek pola i kogoś kto gra dobrze do przodu a np. Eriksen już tak nie pogra w defensywie. Co do Jamesa to 100% racji. W meczu z Bragą nic nie pokazał. Dla mnie jest on słaby i w PL nic by nie zrobił. Liczę, że Zaha się rozwinie dość szybko i będzie siał zamęt, Myślę, że prędzej poradzi sobie w PL niż James. Jest dość szybki, silny i nieźle kiwa. Oszlifuje się i mamy dobrego skrzydłowego. Jeszcze gdyby Nani podpisał kontrakt to już by było świetnie.
» 21 kwietnia 2013, 17:30 #63
Nani1900: @Satler4

Oczywiście Strootman jak najbardziej, chociaż raczej będzie trudniej go wyciągnąć niż Eriksena. Z resztą też się zgadzam.
» 21 kwietnia 2013, 17:34 #62
Satler4: No pozostaje czekać na okienko. Miejmy nadzieję, ze sezon się jutro skończy, może w tedy będzie się mówiło więcej o transferach ;).
» 21 kwietnia 2013, 18:10 #61
iMU: Strootmana właśnie nie będzie tak ciężko wyciągnąć. Sam mówił, że jego cel to Anglia w pszyszłości, jeżeli PSV nie będzie grać w LM to kolejny powód do odejścia, a niedawno agent mówił, że Strootman odszedłby, jeżeli przyszłaby oferta odpowiednia dla PSV.
Kevin jest rewelacyjny, częstwo oglądam na Polsat Sport News ligę holenderską i on jest obok Eriksena i Lensa najlepszym piłkarzem tej ligi.
Gra obok van Bommela, czyli tak jak u nas mógłby obok Carricka, plus często mógłby sam grać jako DM. Ostatnio jak były mecze reprezantacji to kto był kapitanem Holandii? Strootman, mimo, że na boisku byłi RvP, van der Vart i kilku innych bardziej doświadczonych, podobnie w PSV, jest vice kapitanem po van Bommelu, pomyślcie, co on mus robić w szatni, że treter tak mu ufa. Często widać jak na boisku pokazuje innym gdzie się mają ustawić, lubi krzyczyć i walczy z przeciwnikami, nie boi się ostrej, a także częst nieprzepisowej gry, często dostaje żółte kartki, bardzo mi przypomina Roy Keana, a takiego lidera nie było u nas od dawna.
Umiejętności też ma świetne: 9goli i 12 asyst jak na CM/DM to świetny wynik, Carrick ma gorsze staty, o Cleverleyu nie mówiąc. Jego uderzenie z lewej nogi to poezja, pamiętam uderzenie z 30 metrów w meczu z Rumunią i nie wiem jak to bramarz obronił. Potrafi odebrać piłkę, przebieć kilkanaście metrów i świetnie wyłożyć piłkę, tak zanotował ostatnie asysty w meczach z Ajaxem i AZ. Zdarzyło mu się nawet grać na ofensywnym pomocniku(mecz z Napoli w LE) Zawodnik super i myślę, że nie kosztowałby więcej niż 15-20mln Ł.
» 21 kwietnia 2013, 18:17 #60
Satler4: I tutaj kolejny + Strootmana. Wielu tutaj mówi, że brakuje nowego Roya a Strootman nie dość, że młody to ma taki temperament i dość spore umiejętności, dodać do tego oszlifowanie przez SAF-a i mamy świetnego ŚP.
» 21 kwietnia 2013, 18:42 #59
GGManUtd: wiemy już że nasz skład jest po prostu słabszy od składu Realu, przypuszczamy również, że jest on słabszy do składu Barcy, Bayernu. Jeśli chcemy liczyć się w europie potrzebujemy wzmocnień, nie oszukujmy się. Wydaje mi się, ze nie potrzebujemy kolejnego napastnika a skrzydłowego (tak wiem, że przychodzi Zaha). Kogoś takiego jak Bale ale jego będzie strasznie ciężko ściągnąć. Przydał by się ktoś do środka pola bo poza Carrickiem jest problem. Kagawa się nie wkomponował, być może potrzebuje jeszcze trochę czasu, Cleverley jest jeszcze wciąż młody i na niego też trzeba poczekać, Anderson miał pozytywne akcenty ale jak na ten moment nie jest to osoba , na której można oprzeć filozofię gry. Jeśli chodzi o środek obrony to jest bardzo dobrze, na bokach mamy również odpowiednich ludzi. W bramce DDG, być może przydał by się jakiś alternatywny zmiennik bo Lindegaard jest porządny ale nic ponad to.
» 21 kwietnia 2013, 16:01 #58
Satler4: Zmiennik dla Rafaela też by się przydał.
» 21 kwietnia 2013, 16:27 #57
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2013 16:03

Sprzedac Ando(ktory mysle,ze mial on juz wystarczajaco duzo czasu,aby udowodnic swoja wartosc...),kupic Stroontmana/Moutinho,w przypadku odejscia Naniego kupic Jamesa Rodrigueza i bede zadowolony :)
» 21 kwietnia 2013, 15:59 #56
lukas0970: W tym sezonie gramy równo, ale niestety słabo w porównaniu z innymi, z poza rodzimej liga, bo tu też wiele drużyn ma z tym problem(z tej górnej półki oczywiście), dlatego oczekiwałbym od sir Alexa nieco poprawy w tym aspekcie.

W letnik okienku bardzo prawdopodobne, iż opuści nas kilku graczy, a kilku jak np. Scholes, Giggs czy Ferdinand nie będą grali już tak często/dobrze jak to miało miejsce w poprzednich sezonach, także wzmocnienia będą potrzebne.

Pierwchy ruch pownien być skierowany w strone ŚP, jako partnera dla Carricka, bo jak na taki klub nie mamy poważnego zawodnika. Najsensowniejszy wydaje mi się Strootman lub Portugalczyk Moutinho, obojek potrafią grać zarówno ofensywnie jak i defensywie. Wydatek rzędu 20/25 mln. Drugi w kolejności transfer to zawodnik potrafiący grać na skrzydle jak i pełnić role ŚPO (kreatora akcji). Na myśl przychodzi mi Isco, Eriksen i James R. Każdy z nich jest bardzo młody, uzdolniony no i drogi, bo potencjalnych kupców brakować nie raczej będzie. Kolejne duża kwata rzędu 25/35 mln.

Nie wiem czy ktoś z nich do nas trafi, ale żeby chociaż jeden zasilił naszą drużyne, to byłbym jak najbardziej zadowolony.
» 21 kwietnia 2013, 15:55 #55
ess: według mnie potrzebny jest jakiś ŚP(np. Eriksen albo Fellanini), sprzedać Andersona, bo z niego nic już nie będzie. Następnie skrzydła-Nani, Zaha, Valencia, Giggs, Young, Kagawa, nie za dużo ludzi jak na 2 pozycje? W ataku i w obronie żadnych zmian nie potrzeba
» 21 kwietnia 2013, 15:42 #54
jamaj05: Ze środkiem się zgadzam, ale skrzydła...

Ilość nie przekłąda się na jakość:

Giggs bedzie grywał pewnie tak czesto jak scholes-czyli prawie w ogóle, wolałbym pozbyć się Younga i Naniego a na ich miejsce dać kogoś kto będzie ciągnął grę jak kiedyś w United CR7,a teraz jak w swoich klubach Bale, Hazard, Nasri, Ribery...
Potrzebujemy kogoś na krzydle kto bedzie potrafił świetie dośrodkować, ale też zejść na skrzydło, kiwnąć, minąć w biegu 2 obrońców i strzelić
Nani sie na takiego grajka pisał, ale nie wiadomo jak to z nim bedzie. Może Zaha tak będzie miał, ale prawdopodobnie za rok-dwa
» 21 kwietnia 2013, 15:55 #53
YaankesKing: Cudownie tylko że Kagawa to nie jest skrzydłowy, Giggs na skrzydle już nie daje rady, Valencia to kompletne drewno, Nani bez formy, Young bez formy, Zaha to wielka niewiadoma. Jedyny piłkarz który tutaj powinien zostać w United to Anderson, a ty chcesz go sprzedać. Sprzedać to trzeba Valencię i Naniego, bo za nich będą duże pieniądze, a i tak nie ma z nich żadnego większego pożytku.
» 22 kwietnia 2013, 04:16 #52
soldier: A z Andersona jest jakikolwiek?
» 22 kwietnia 2013, 08:28 #51
ess: @jamaj05 przecież napisałem, że mamy za dużo zawodników na skrzydłach, chyba że czegoś nie zrozumiałem.
@YaankesKing Kagawa nie jest skrzydłowym, ale często na tej pozycji gra. Anderson nic nie daje i nie będzie przyszłością klubu, więc nie wiem po co ma zostawać.
» 22 kwietnia 2013, 13:26 #50
jamaj05: Dać do Evertonu Younga, dołożyć kasy i brać Fellaini'ego

Pozbyć się ando, oprócz zahy dokupic jeszcze jakiegoś skrzydłowego, ktory z miejsca będzie robił robote w United. Ani Nani ani Valencia przez cały rok nie są przekonywujący, a troche za duże ryzyko dawać im szanse w następnym sezonie nie mając Planu B. No chyba zena skrzydłach bedzie grał Welbeck, Roo i Kagawa, ale to nie jest pozycja dająca 100% ich możliwości.

Chyba ze przejdziemy na 4-3-3, wtedy oprócz Fellainiego nie potrzebowalibyśmy nikogo. Chociaż ustawienie w diament też nam dało w tym sezonie wiele wygranych meczów.
Do obrony nie ma się co przyczepiać, niby na prawej stronie tylko Rafael, ale jak kogoś sprowadzimy toani Smalling ani Jones nie pograją za wiele.


Ja, nie licząc Zahy spodziewam sie ze przejdzie jeszcze i tak 1-2 zawodników, bo SAF jest chory na LM imoże mówić co chce, ale wie ze ciezko bedzie bez wzmocniń za rok.
» 21 kwietnia 2013, 15:32 #49
JakubekMU: Potrzebny ŚP, DOBRY ŚP,! tyle w temacie
Valencia out...
» 21 kwietnia 2013, 15:13 #48
Diabelred: Heh jakby SAF mial tak co roku outowac graczy ,ktorzy nie mieli w danym sezonie formy,no to chyba podczas okienek musialby na ich miejsce sprowadzac po 5-10 graczy ;)
» 21 kwietnia 2013, 15:46 #47
JakubekMU: oglądasz mecze Valencia ma ten sam zwód od 2 sezonów każdy obrońca już to zna na pamięć,według mnie nic szczególnego do gry nie wnosi
» 23 kwietnia 2013, 22:38 #46
szabo1878: sprzedac valencie i andersona sypnac groszem kupiec bale'a i moutinho i mozemy naprawde myslec o potrojnej koronie. w sumie jest tylko jeden problem...SAF nie sypnie groszem :/
» 21 kwietnia 2013, 14:47 #45
brennt: niepowazny jestes :)

anderson jest wart z 5-8 mln, valencia pewnie z 10mln. za bale chca 100mln... duzo bardziej prawdopodobny jest powrot ronaldo na ktory wszyscy maja nadzieje jak na powrot beckhama, a szans na to nie ma prawie zadnych
» 21 kwietnia 2013, 15:24 #44
xxxcichy465xxx: Ja bym się nie załamał jakby SAF chciał ściągnąć Moutinho i Rodrigueza , no i może Eriksena :>
» 21 kwietnia 2013, 14:18 #43
Diabelred: no i moze frytki do tego :)?.Jezeli choc 1 z nich by do nas trafil to juz powinnismy sie cieszyc :D.To nie Fifa ,ze w 1 okienko przyjdzie do nas nie wiadomo jak wiele znanych nazwisk :P
» 21 kwietnia 2013, 15:43 #42
chremien: 2007: Hargo, Nani, Anderson, Tevez
» 21 kwietnia 2013, 16:52 #41
barnaba1987: chremien- i który z wymienionych przez ciebie graczy byl wtedy sławny?
Hargo- miał za sobą jeden dobry sezon w Bayernie, pare dobrych meczy w reprezentacji. No w sumie można powiedziec ze znane nazwisko
Nani- "noname" z portugali, malo kto wiedział o jego istnieniu
Anderson- niby miał to być wielki talent ale jednak sprawa wyglada podobnie jak z Nanim
Tevez- Bardzo dobry zawodnik, grywajacy w slabych klubach. Gwiazda to to nie byla
» 21 kwietnia 2013, 17:42 #40
chremien: Hargo- miał kilka dobrych sezonów w Bayernie. Ponadto przed transferem wystąpił na 2 mistrzostwach świata i 1 ME. -> €25.0mln
Nani- noname? Wystąpił w LM, miał kilka meczów w reprezentacji U21 i był po debiucie w 1 reprezentacji -> €25.5mln
Anderson- podobnie jak Nani -> €31.5mln
Tevez- obecnie możesz powiedzieć o Neymarze, że gra w słabym klubie. Tevez grając w Boce i Corinthians miał 113meczów(51goli). Neymar teraz ma 102(54), więc porównywalnie. -> wypożyczenie €12.7mln

Oczywiście nie byli wtedy sławni jak Messi czy Ronaldo. Jednak bardziej chodziło mi o wydaną kwotę w 1 okienku. Skoro wzmocnili się za ponad €100mln to nie znaczy, że nie mogą powtórzyć tego ruchu(tak, wiem mało prawdopodobne).
» 22 kwietnia 2013, 00:03 #39
AdrianLOP: ŚRODEK POLA - United rzadko kiedy robi "głosny" transfer, ale ja chcę go tu i teraz(w lato) :)
» 21 kwietnia 2013, 14:16 #38
erni93x: Thiago Alcantara/Gundogan/Khedira/Draxler.Jeśli SAF kupi chociaż jednego z nich będę zadowolony.
» 21 kwietnia 2013, 14:09 #37
Diabelred: Alcantare bym z gory wykreslil ,to taki odpowiednik naszego Cleva,tyle ze w Barcelonie.Przez media juz zostal nazwany nastepca Xaviego.Co innego jesli Thiago sam nalegalby transfer ,wtedy faktycznie jest szansa...Ja jednak wolalbym bardziej doswiadczonego Moutinho.
» 21 kwietnia 2013, 15:37 #36
Satler4: Tyle, że Thiago chyba prędzej zasługuje na miano następcy Xaviego niż Clev na następcy Scholesa. Chociaż zobaczymy, może jeszcze wybuchnie ale jakoś się nie zapowiada.
» 21 kwietnia 2013, 16:47 #35
erni93x: Za 20 mln Alcantara jest do wzięcia,więc czemu nie.Gorszy od Cleverleya i Andersona to on napewno nie jest.
» 21 kwietnia 2013, 18:32 #34
kamills1988: Kurde przecież od jakiegoś czasu szukamy rozgrywającego, więc pytanie sir Alexa jest trochę dziwne. Gdy jedną nogą był u nas Lucas ludzie prawie odetchnęli z ulgą, tymczasem PSG sprzątnęło go nam z przed nosa, a trzeba przyznać mu, choć widziałem go głównie w meczu z Barcą, że gra fantastycznie w tak młodym wieku. Wielka szkoda i trzeba się rozglądać za następnym Lucasem.
» 21 kwietnia 2013, 13:56 #33
RedDragon: Czytałem ten komentarz z pożałowaniem ale kiedy dojechałem do sprzedać Fletchera to nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać....
» 21 kwietnia 2013, 14:00 #32
orchi650: Za Jacka co najmniej 50 funciaków trzeba mieć... Eriksen 20 + Rodriguez 25+ Anderson... Więc hmmm... Szczerze wątpię.
» 21 kwietnia 2013, 14:07 #31
mycka86: Bale i Wilshere są nie do ruszenia ze swoich klubów. Nie jestem pewien czy wyłożenie 50+ mln Ł by coś zmieniło w tej kwestii. Transfer Rodrigueza wydaje się sensowny, ale też niewiadomą pozostaje to czy by się sprawdził w angielskich realiach. Potrzeba nam ŚP, który jest zarówno dobry w destrukcji jak i potrafi pociągnąć grę do przodu. Taki drugi Scholes. Moutinho chyba by najlepiej pasował. Ale znając SAF i tak pewnie wszystkich zaskoczy
» 21 kwietnia 2013, 14:37 #30
waldir10: Orchi650
Za 50 funtów to ja go biore do mojej ligi podworkowej! Ba - wziąłbym nawet pozostałych za te 20, 25 ;D

A co do transferow-śogolnie POMOC, w szczegolnosci środek pola. W tej chwili co prawda rządzi tam Carrick, a jego partnerem jest perspektywiczny Cleverley. Przemeblowywani bywaja Giggs lub Kagawa, no i czasami grywa tam Anderson. Scholesa-jak widac juz nawet SAF nie bierze pod uwage. W kazdym razie chyba kazdy z nas chcialby widziec tam jakiegos wielkiego pilkarza, bo to co mamy to odrobine za malo.

Druga sprawa-skrzydla. MU zawsze stawial na gre skrzydlami, a pilkarze tam grajacy byli wielcy. W tej chwili to troche wyglada bardziej ubogo!
ILOSC nie znaczy JAKOSC bo co z tego, ze mamy Valencie, Younga, Naniego, Kagawe i wracajacego Zahę-skoro Valencia w tym sezonie slabiutko, Young-w kratke, Nani-z nim to niewiadomo, Kagawa-mimo ze na lewej potrafi grac, to nie jest to typowy skrzydlowy-szarpiacy flanką na pelnym gazie i dogrywajacy mocne pilki, a Zaha-jeszcze zbyt niedoswiadczony kaliber. Dodajmy jeszcze Giggsa, ktory jak wiadomo-mlody nie jest i jak widac nie gra u nas calego sezonu mecz w mecz.

Uczciwie powiem, ze nie widze miejsca dla Eriksena! Pilkarz oczywiscie godny podziwu i w ogole, ale z tego co widzialem na Youtubie i Euro to jest to ofen. pomocnik-wiec nie pasuje do systemu gry United, a poza tym mamy juz tego typu Kagawe.
Wspomniani Verratti i Wilshere-to wazni pilkarzy swoich klubow-watpie by odeszli. Z kolei Thiago A. stawiam na rowni z Cleverleyem (a nawet jesli Thiago jest lepszy to Clev ma lepsza charatkerystyke do naszego stylu gry).
Tak wiec pomoc mimo, ze niby jest w kim wybierac-to tylko nielicznych mozna uznac za mocny i pewny punkt zespolu na przestrzeni sezonow.

Mi osobiscie ciagle marzy sie Moutinho.

Z kolei cieszy bogactwo napastnikow i obroncow!
» 21 kwietnia 2013, 14:46 #29
lax007: Powrót Ronaldo + Eriksen/ Goetze i nikt nie podskoczy
» 21 kwietnia 2013, 13:46 #28
orchi650: Ooooo o to chodzi, może Ronaldo jeszcze namówi Messiego swojego przyjaciele... Wtedy to juz w ogóle :)
» 21 kwietnia 2013, 14:07 #27
erni93x: Jeszcze Messi i Rasiak i mamy kadre na 10 lat -,-
» 21 kwietnia 2013, 14:08 #26
designer: skrzydla panie Ferguson. Powtarzam- skrzydla. Valencia do wymiany, Young nie gra bo jest kontuzjogenny. Nani gra w kratke, Giggs- nie zagra w kazdym meczu na pelnych obrotach. Powtarzam wiec ze potrzeba United kogos z nazwiskiem i porzadnym stazem reprezentacyjnym na skrzydlo, kogos kto nie odnosi tylu kontuzji i potrafi optymalnie grac przez wieksza czesc sezonu.
» 21 kwietnia 2013, 13:45 #25
Vilen: Czy spośród wymienionych zawodników przez SAF'a jest choć 1 skrzydłowy?(pomijając Welbecka który gra czasem na skrzydle)...No właśnie, na tą pozycję kogoś potrzebujemy i to nie jednego a 2 :) Ktos na rozegranie tez by sie przydał bo syf nedza i ubóstwo w ostatnich meczach..
» 21 kwietnia 2013, 13:11 #24
MatiX123: SAF dobrze powiedział . Połowa ludzi komentujących to to poprostu sezonowcy którzy nie widzieli innych sezonów np Naniego bądź Valencii . Są to utalentowani zawodnicy potrafiący grać naprawdę dobrą piłkę , mają słabszy sezon i co i każdy ich wyzywa ... . Zobaczymy za roczek sezonowcy jak będziecie dziękować Valencii , Youngowi i Naniemu za to co zrobili w sezonie :)
» 21 kwietnia 2013, 13:02 #23
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2013 13:51

marzenia chlopie, marzenia. Young moze jeszcze cos pociagnie, Nani kto wie- jest to jedna wielka niewiadoma, ale co do Valencii nie mam watpliwosci ze gosc jest na sprzedaz. On juz nie poprawi nic w swojej bardzo przewidywalnej grze i tym ze niemal kazde jego dosrodkowanie jest blokowane przez pierwszego lepszego grajka bez porzadnych umiejetnosci. Co do Valencii to facet jest wypalony i nalezy go sprzedac czy to sie co niektorym podoba czy nie. Taki fakt i nic tego nie zmieni. Nie zacznie on grac zaraz ala Ronaldo, bo brak mu takiej techniki i nieprzewidywalności jaka bezproblemowo sobie wyrobil Cristiano. Takich skrzydlowych nam potrzeba! To nie sredniak Premiership tylko Manchester UTD.! Jak Valencia chce szlifowac forme to niech to robi gdzie indziej a nie w jednym z najwiekszych klubow swiata.
» 21 kwietnia 2013, 13:48 #22
iMU: Tom Cleverley? hahaha, a to dobre. Kiedy on ostatnio wszedł od pierwszej minuty, a no tak mecze z Realem na OT, od tamtego czasu minęłó pótora misiąca i 7 meczy w PL po drodze, a na boisku spędził uwaga: 17minut vs Norwich i 7 minut vs Sunderland. Normalnie przemęczył się, nasza przyszłość środka pola w wieku 24 lat wchodzi co 5 meczy na końcówki, to kiedy bęzie grał od początku? W wieku 30 lat? No tak, przecierz to jest idealny wiek na wejście do pierwszej 11. Ja w całym tym sezonie przypominam sobie może 1-2 dobrych meczy Anglika, ale za to pamiętam kilkanaście jego wywiadów. Niech coś pokaże na boisku, a potem niech się wypowiada. Tom to zawodnik na drużynę typu max Everton, lub u nas jako solidny rezerwowy.
Potrzeba nam Kevina Strootmana, to jest zawdnik, który może grać u boku Carricka (tak jak to robi obok van Bommela w PSV), lub zastępować go na DM. Plus dobrze byłoby mieć Eriksena, świetny rozgrywający, 100 razy lepszy niż Clev i Ando i o 3 i 4 lata młodszy od tej dwójki.
» 21 kwietnia 2013, 13:02 #21
Vervvis: Panowie spokojnie ! Myślicie iż czemu jest tak dobra atmosfera w naszej szatni ? Co powie że chcą umocnić środek pola ? Wiecie jaki będzie to cios dla naszych środkowych bo pomyślą sobie że już nie są potrzebni ? On jest klasowym psychologiem.. Założę się że jeśli będzie dostępny jakiś piłkarz wysokich lotów na rynku to go kupi.. :)
» 21 kwietnia 2013, 12:52 #20
MakaveL1112: jakis defensywny pomocnik jest potrzebny bo ando wypada i schols odpada
» 21 kwietnia 2013, 12:44 #19
corAngar2: Hehe polubiłem Draxela po tym jak nim zacząłem kosić w PES ;p Dobry typek ;D
» 21 kwietnia 2013, 12:59 #18
redmati: W poprzednim oknie też niby nic, a przyszedł RVP, więc nie ma co się ślepo nastawiać, zresztą moim zdaniem to jakieś gierki SAFa -'nikt nie przyjdzie, ale jeszcze zobaczymy, zależy kto będzie dostępny, możemy mieć inny pogląd'. Ja chętnie bym zobaczył kogoś z dwójki Strootman/Eriksen i jakiegoś lewoskrzydłowego - Young nie pokazuje tego co w AV, momentami gra po prostu słabo, a Nani moim zdaniem pożegna się z United, Giggs nie jest w stanie grać już na takich obrotach, więc sprawa robi się skomplikowana.
» 21 kwietnia 2013, 12:31 #17
Panel1996: Andersona i Powella nie wymienił :D
Poza tym pamiętajmy, że mamy Zahę ;)
» 21 kwietnia 2013, 12:27 #16
BartekMU10: Skrzydłowy, środkowy pomocnik i prawy obrońca. Tak bym to widział, przyda się rywalizacja o pierwszą 11-tke w United.
» 21 kwietnia 2013, 12:26 #15
Satler4: Ehh wiedziałem, że tak będzie. Kupimy jakiegoś noname za 5 milionów który nie będzie grał w pierwszym składzie. Czyli w kolejnym sezonie znowu wymęczone wyniki z ogórkami i przegrane z elitą? No super...
» 21 kwietnia 2013, 12:25 #14
BerbaFan: przypomnieć sytuację chociażby Chicharito lub Jonesa?
» 21 kwietnia 2013, 14:04 #13
Satler4: Tak a weźmy np Buttnera, Powella... SAF wpuszcza takiego Giggsa zamiast Powella na końcówkę meczu.
» 21 kwietnia 2013, 14:25 #12
bisegna: Jak czytam taką wypowiedź SAFa to mnie od razu krew zalewa, czy On przez swoją zgryźliwość na stare lata stał się mało obiektywny?
» 21 kwietnia 2013, 12:25 #11
Satler4: Ale wiadomo jak wyglądały derby z City czy mecz w FA Cup z Chelsea...
» 21 kwietnia 2013, 12:42 #10
Fisher45: My nie mamy i też nic nie wygrywamy, prócz ligi. Może jak będziemy mieć to coś wygramy w końcu?
» 21 kwietnia 2013, 12:43 #9
marsin7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2013 12:23

Tak jak mówiłem on nie zamierza nikogo kupować, bo my mamy dobry skład...
Wkurza mnie już ta oszczędność naszego dziadka, no ale po co mamy wzmacniać zespół, skoro wygraliśmy mistrzostwo, a w LM nas oszukali, w derbach graliśmy dobrze, jego myślenie jest po prostu żałosne...
» 21 kwietnia 2013, 12:23 #8
Adamczik: Potrzebujemy skrzydłowego i rozgrywającego z najwyższej półki SAF. Dobrze o tym wiesz. Na dobrą sprawę defensywny, też byłby wskazany, bo Carrick raz, że się starzeje a dwa, może nie powtórzyć tak udanego sezonu.
» 21 kwietnia 2013, 12:21 #7
TheMatiZ: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2013 12:22

Rozgrywający, proszę. Goetze dobry pomysł tylko wątpie czy Borussia chce go oddać...a jak już to na pewno nie za małe pieniądze.
» 21 kwietnia 2013, 12:21 #6
adaswolf4: 50mln funtów jak nic...
» 21 kwietnia 2013, 12:25 #5
mielan92: Goetze byłby dobry ! Utalentowany i młody.
Osobiście ja bym sprzedał Valencię i Younga. (Jeżeli w przyszłym sezonie pokażą to co w tym) . Chcesz grać w jednym z najlepszych zespołów świata ? To musisz grać na takim samym poziomie.
» 21 kwietnia 2013, 12:39 #4
patrykbor2: Christian Eriksen, Thomas Ince, Kevin Strootman, Nathaniel Clyne, James Rodriguez. Bardzo chciałbym zobaczyć u nas w druzynie kogoś z wyzej wymienionych. :>
» 21 kwietnia 2013, 12:21 #3
Michu02: Clyne odpada, bo dopiero przeszedł do Southampton
» 21 kwietnia 2013, 12:23 #2
qrejzol18: dalej grajmy Cleverleyami i andersonami i dziwmy sie ze dostajemy w dupe od Cwelsow,Realow itd. a w meczach z ogorkami czasami nie mozemy wyjsc z wlasnej polowy... brawo SAF
» 21 kwietnia 2013, 12:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.