Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Spekulacje: Kto za De Geę? Valdes, Casillas, Reina...

» 22 stycznia 2013, 21:38 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United intensywnie rozgląda się za następcą Davida de Gei. Tak przynajmniej twierdzi angielska prasa, która prześciga się w spekulacjach na temat potencjalnego sukcesora młodego Hiszpana na Old Trafford.
Spekulacje: Kto za De Geę? Valdes, Casillas, Reina...
» David de Gea nie ma w Anglii dobrej prasy
Czy Manchester United potrzebuje nowego bramkarza?
De Gea nie ma dobrej prasy na Wyspach Brytyjskich. Każdy drobny błąd bramkarza Czerwonych Diabłów jest wytykany przez dziennikarzy, a w ostatnim czasie media coraz intensywniej zaczęły poddawać w wątpliwość przyszłość 22-latka w ekipie sir Alexa Fergusona.

Zdaniem angielskiej prasy De Gea po zakończeniu sezonu miałby wrócić do rodzinnej Hiszpanii, gdzie przymierzany jest do zespołów Realu Madryt i FC Barcelony. To otworzyło dziennikarzom drogę do prasowych spekulacji i na chwilę obecną z Czerwonymi Diabłami jest łączonych aż siedmiu golkiperów.

Pierwszym z celów transferowych jest Victor Valdes, który po zakończeniu sezonu odejdzie z Barcelony. Na korzyść obecnego golkipera Katalończyków miałoby przemawiać olbrzymie doświadczenie. Valdes ma na swoim koncie ponad 300 meczów w Primera Division.

Co ciekawe Hiszpan nie jest jedynym zawodnikiem z La Liga, którego jako następcę De Gei wymienia prasa. Dziennikarze łączą Davida z transferem do Realu Madryt i automatycznie „transferują” w drugą stronę Ikera Casillasa!

31-letni bramkarz ma ostatnio nie po drodze z Jose Mourinho i jak zauważa The Telegraph nie może być pewny swojej przyszłości na Santiago Bernabeu. Jeśli konflikt w nadchodzących miesiącach się pogłębi, to być może sir Alex Ferguson stanie przed szansą sprowadzenia na Old Trafford jednego z najlepszych bramkarzy na świecie.

Na liście życzeń szkockiego menadżera znajdują się także inni bramkarze – Asmir Begovic ze Stoke City, Fernando Muslera z Galatasaray i... Jose Reina z Liverpoolu.

Na tym dziennikarski koncert życzeń się jednak nie kończy! Prasa łączy z Manchesterem United także bardzo młodych bramkarzy. O krok od podpisania umowy z wicemistrzami Anglii jest ponoć Dean Santangelo z drugoligowego klubu niemieckiego FC Augsburg.

– Mój ojciec miał w środę telefon z Manchesteru United. W ten weekend lecę do Anglii i podpiszę tam kontrakt – miał powiedzieć Santangelo.

19-letni bramkarz niegdyś znajdował się na celowniku Reading, ale ostatecznie wylądował w FC Inglostadt 04. Do Augsburga trafił w tym sezonie i zanotował jeden występ w... klubowych rezerwach. W Manchesterze United na chwilę obecną mógłby liczyć na grę w kadrze U-21.

W ostatnich dniach ucichły natomiast spekulacje na temat Davida Gila z Atletico Madryt. 18-latek był ponoć obserwowany przez Martina Fergusona, brata sir Alexa i skauta Manchesteru United.

Według Juliana Cuevasa, agenta Gila, młody bramkarz nie zaprząta sobie głowy transferem. Jego obecny kontrakt z Atletico obowiązuje do 2015 roku. – Marzeniem Davida jest debiut w pierwszym zespole Atletico – podkreśla Cuevas.

Jak na prasowe spekulacje reaguje De Gea? Wygrzewa się w katarskim słońcu i z dala od prasy spokojnie przygotowuje się do sobotniego meczu FA Cup z Fulham.


TAGI


« Poprzedni news
Parish: Zaha zostaje z nami do końca sezonu
Następny news »
Tom Cleverley celuje w Puchar Anglii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (145)


CDA: Man United za nic nie sprzeda De Gei . Moim zdaniem jest on jednym z najlepszych bramkarzy na świecie, a zamiast się go pozbywać powinni sprzedać Lindegaarda. Idealnym kandydatem na jego miejsce według mnie byłby Antonio Adan.Posiada wielkie umiejętności i świetne warunki fizyczne jak na Premier League.
» 27 stycznia 2013, 15:01 #133
kerrtoip: Valdes - tego zawodnika nie chciałbym widzieć w United choćby miał przyjść za darmo.
Casillas - wątpie by człowiek od początku kariery związany z Realem miał odejść przez sprzeczkę z trenerem, jeszcze i tak nie jednego przeżyje znając Real .
Natomiast Muslera to całkiem ciekawa propozycja. Mimo wszystko wolę widzieć w bramce De Gea'e niż kogoś z tamtej trójki.
» 25 stycznia 2013, 17:53 #132
neymar11: dawid to wielki talent i grzechem było by go wyrzucanie na bruk a casillas on odejdzie z realu tylko jak skonczy kariere :D
» 25 stycznia 2013, 17:29 #131
Fabio: Ten pseudonews jest ŻAŁOSNY !!
» 25 stycznia 2013, 13:25 #130
skalar304: Dla mnie całe te spekulacje to głupota. Jak niby Ferguson ma oddać 22-letniego, utalentowanego Davida, który w ostatnich meczach pokazywał się z naprawdę świetnej strony? I jak można pisać, że Casillas odejdzie z Realu? Prędzej Mourinho wywalą z klubu, niż Ikera.
» 25 stycznia 2013, 11:39 #129
Pucant: Valdes to jakiś żart czy co?
» 25 stycznia 2013, 01:43 #128
argreto: Taki tam szczegół Augsburg gra w I lidze niemieckiej(Bundeslidze).
» 24 stycznia 2013, 19:13 #127
RedDevilFan79: To chyba skecz??
De Gea zostanie,to jest super golkiper...
» 24 stycznia 2013, 09:40 #126
Kynys: Tylko Sandomierski!!
» 24 stycznia 2013, 00:54 #125
KoperManUtd96: De Gea jest świetnym bramkarzem i przede wszystkim młodym. Mam nadzieję ze to tylko głupoty wymyślone przez dziennikarzy.
» 24 stycznia 2013, 00:17 #124
cvx: Co za brednie.

Jak za słaby na United, to po co Barcelonie? Brak słów, kogoś wyobraźnia poniosła
» 23 stycznia 2013, 19:54 #123
devil444445: Byle nie najlepszy drybler świata (super V)

Wiem że David zostanie
» 23 stycznia 2013, 18:20 #122
pWned: Może lepiej niektórych informacji nie podawać na devilpage... szkoda czytać te bzdury podawane codziennie przez ''dziennikarzy''.
» 23 stycznia 2013, 18:01 #121
UnitedKinq: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2013 17:57

Fernando Muslera!! dobry jest nie za wsysoki jak na ta pozycje ale ma charakteri mlodych tez mozna sprowadzac niech sie ogrywaja w rezerwach
nie lubie de gei ale jescze mozna mu dac szanse moze cos z niego bedzie
» 23 stycznia 2013, 17:55 #120
SirBetter: Mam podobne zdanie, deGea w niektórych elementach jest słaby, np. wychodzenie do piłek, czasem się boi, a czasem nie może dojść do żadnej piłki. Niektórzy czyszczą całe pole karne, a David taki trochu nie poradny.

Muslera to dobry typ, na MŚ 10' pokazał klasę.
» 24 stycznia 2013, 12:51 #119
groszek: niech sie ogarna z tymi newsami bo mamy swietnego bramkarz z przyszloscia a bramka z totenhamem nie byla jego wina bo kto pisze takie newsy nie widzial poprzednich interwencji
» 23 stycznia 2013, 17:51 #118
BaRtAs21: Szczerze żal mi wszystkich, którzy piszą teksty w stylu 'Jeśli już to tylko Casillias lub...' brak słów...
» 23 stycznia 2013, 17:44 #117
adrian93: Najlepiej było by kupić Szczęsnego do United!!:)
» 23 stycznia 2013, 16:30 #116
PanMichal: Wielki Wojtuś Szczęsny to błędy robi w każdym meczu co gra i jakoś nikt z tych wielkich "znafców" na niego nie najeżdża...
» 23 stycznia 2013, 15:54 #115
cejotinho: Bo Arsenal nie walczy o mistrza, pewnie dlatego. Jak dla mnie De Gea powinien zostać, ma prze sobą wielką przyszłość. Z drugiej strony zawsze w fifie do United kupowałem Cassillasa
» 23 stycznia 2013, 22:11 #114
brylaantes: jak coś to tylko casillas
» 23 stycznia 2013, 15:01 #113
PastaDoCiasta: De Gee zastąpi Reina, Valdes, Casillas i jakiś 19 latek z drugiej ligi niemieckiej... gratulacje... Reaina napewno odejdzie z looserpoolu do ManUtd i jest lepszy od De Gei, Valdes to samo, Casillas napewno odejdzie, 19 latek z drugiej ligi niemieckiej jest ngeniuszem i nas zbawi
» 23 stycznia 2013, 14:09 #112
igor0026: To jest jakas paranoja obwiniaja De Gee a wcale nie zawinil w meczu z Spurs . Cały mecz bronil dobrze byl skupiony i mial kilka swietnych interwencji. Uwazam ze David powinien z nami zostac poniewaz gdy odejdzie bedzie gwiazda przyszlego klubu tak samo jak Pogba ktory odszedl od nas.Uwazam takze ze Lindegaard jest od wiele gorszy niz David i oczywiscie starszy wiec ma co zaprzatac sobie glowy zmiana 1 bramkarza . DZiekuje - WIELOLETNI fAN RED DEVILS
» 23 stycznia 2013, 14:06 #111
Diabelred: 98 rocznik ,wieloletni fan red devils , aha... ,chyba nie znasz znaczenia slowa wieloletni,ty jestes co najwyzej kilkuletnim :)
» 23 stycznia 2013, 21:50 #110
belman: P.Tyton bedzie dostepny no i A.Boruc sie rozkreca lub wyrwac Fabianskiego z Arsenalu. ha ha. Czujecie jakby Reina miał przyjsc do nas? to jakies brednie. a tak poza tym De Gea to dla mnie b. dobry bramkarz. popelnia bledy czasami to fakt, ale za to jak zrobi parade to na skale swiatowa. ktory brazmkarz nie popelnia bledow? on jest mlody i caly czas sie rozwija. zostanie z nami. GGMU
» 23 stycznia 2013, 13:41 #109
luk1920: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2013 13:03

Śmiech na sali co te gazetki wymyślą. David to młody, naprawdę zdolny bramkarz. W wielu spotkaniach uratował nam tyłek, a za bramkę z Tottenhamem jest tak gardzony przez tych całych "znawców". Skoro jest to wina Davida to dlaczego nie ma tu wzmianki o naszych defensorach, którzy doprowadzają do takich sytuacji? David ma naprawdę dużo roboty na boisku i z większości wychodzi obronną ręką, ale tutaj jednak obrońcy dopuszczają do tych sytuacji, więc dlaczego nie mamy zmienić również obrońców ? Tak apropo ciekawe jak się chłopak musi czuć gdy czyta takie informacje.
» 23 stycznia 2013, 13:02 #108
vip14: Ja tam nie widzę potrzeby rozglądania się za nowym bramkarzem. David jest bardzo dobrym bramkarze, a więc nie ma sensu.
» 23 stycznia 2013, 12:32 #107
tomManUnited: Ciekawi mnie co na to SAF
» 23 stycznia 2013, 12:05 #106
Bovver: taki news na poprawe humoru matheo ;) co ta brytyjska prasa nie wymysli.... DDG potrzebuje jeszcze 2 lat wg mnie zeby sie ograć w BPL na dobrym poziomie. Chłopak sie dopiero uczy a SAf na pewno nie wydał 20 mln na kogos kogo po roku by sprzedał...
» 23 stycznia 2013, 11:43 #105
Damianos500: De Gea bardzo dobry młody bramkarz,który musi się ograć i potrenować kilka aspektów swojej gry i będzie bardzo,bardzo dobrze. David z OT się nie rusza! :)
» 23 stycznia 2013, 11:30 #104
Castway: Nie wierze, że bramkarz przy takim tłoku i walce w we własnym polu karnych potrafi wypiąstkować piłkę tam, gdzie zechce - to zwykła loteria. David to niezwykle perspektywiczny bramkarz i nawet ja pomimo tego, że w tego typu sprawach bywam niesamowicie niecierpliwy - uważam, że należy dać mu jeszcze sporo czasu. Wierze w to, że za jakiś czas będzie on jednym z naszych najpewniejszych punktów w drużynie.

Popełni błąd to siada na ławce, zagra dobre zawody to chcą go wymienić. Szkoda mi go, nie zasługuje na to - na moje wsparcie jako kibica może liczyć, chociaż to nie wiele ... nie daj się im David!
» 23 stycznia 2013, 11:22 #103
BaRtAs21: youtube.com /watch?v=ndhmdwIswp8 tyle w temacie :)
» 23 stycznia 2013, 11:17 #102
Juwenalis: Fabiański! Ktoś w tym artykule o nim zapomniał... Przeciez chłopak młody, zdolny,a grzeje ławe w Arsenalu. No chyba, że SAF ma plan i wróci Tomasz Kuszczak. Ewentualnie są jeszcze Pawełek i Maciej Szczęsny...
» 23 stycznia 2013, 11:10 #101
Rasiak: Twój avatar idealnie pasuje odnośnie tego newsa.
» 23 stycznia 2013, 11:35 #100
greg94: Nie widzę sensu w oddaniu najlepszego bramkarza w tym przedziale wiekowym i kto ma go zastąpic?
Valdes prosze to jest niepoważne facet od paru lat ma do okolo 3-4 strzały do obrony na mecz i do tego jeszcze coś wpuszcza. Reina gra w Liverpoolu i to wystarczy Casillas troche stary już, Begovic i Muslera jak dla mnie są za słabi dla United
» 23 stycznia 2013, 11:01 #99
PLDan11: Jezu, co się dzieje? Za jakiego De Geę? Nawet nie widzę opcji, żeby go oddać komukolwiek, bo wszędzie zrobi taką karierę, że będzie wart dużo więcej, niż teraz. Barca ostrzy sobie na niego zęby, a jak tam przejdzie, to szybko stanie się gwiazdą, a my będziemy sobie znowu pluć w brodę, tak jak z Pique, albo chociażby z Pogbą.
» 23 stycznia 2013, 10:22 #98
Exigen: Już pisałem że tak długo jak żyje SAF tak długo David bd 1 bramkarzem. A gdy SAF odejdzie De Gea bd miał taką renomę że nie bd miał nawet zamiaru ruszać się z OT bo bd jednym z najlepszych bramkarzy świata. A media uwzieły się na niego bo jest młody na tak odpowiedzialnej pozycji jak bramka... Nie po to ściągneliśmy na OT Davida żeby go oddać kiedyś Barcelonie albo Madrytowi... Zastanówcie się nad Jego słowami buduję "MŁODĄ" drużynę na "LATA". To po dzwon sprzedawać taki talent ? A David to nie jest człowiek który się łatwo poddaje, ciągle podkreśla że cały czas uczy się na OT i że ciągle jego umiejętności wzrastają. Więc przestańcie się zamartwiać...
» 23 stycznia 2013, 10:18 #97
adamek: tak uratował na dupe w maczu totenhamem .chodz był też winny wielu golom kturych straćiliśmy więc jak by już saf miał już kogoś kupować tylko cassilasa
» 23 stycznia 2013, 09:46 #96
swiderski4: Hahahaha Valdes przecież to ofiara losu a nie bramkarz,już bym wolał zostawić pustą bramkę niż tą ofermę w niej stawiać.W barcelonie gra tylko dlatego że nikt nie oddaje strzałów na jego bramkę a już ktoś celnie strzeli to jest 90% szans że padnie gol.Reszty nawet nie komentuję bo szkoda klawiatury zużywać,David jest niezły musi tylko poprawić grę na przedpolu i parowanie piłek.
» 23 stycznia 2013, 09:45 #95
Hudson123: A mi Valdes zawsze imponował dryblingiem.
» 23 stycznia 2013, 09:54 #94
CatUtd: Drybling to jes to czym najczesciej mnie zaskakuje... ;)
» 23 stycznia 2013, 11:05 #93
mihau30122: Dryblingiem to on sam siebie zaskakuje..
» 24 stycznia 2013, 12:52 #92
MDuch7: Tak, tak ... ratuje nam tyłek w meczu z Tottenhamem oraz w kilku innych meczach, a Ci go chcą sprzedać. Dobre :D
» 23 stycznia 2013, 09:37 #91
Sowka: Valdes jest słabym bramkarzem w porównaniu np. do Reiny, śmiem przypuszczać, iż jest słabszy nawet od De Gei tylko nie ma zbytniej pracy na bramce dzięki obronie jak i taktyce Barcy (posiadanie piłki i przynudzanie publiczności). Takie jest moje zdanie na ten temat.
» 23 stycznia 2013, 09:32 #90
KacyK: Valdes hahahahahah dobre hahaaha jak mnie to rozbawiło ;]
» 23 stycznia 2013, 09:19 #89
pitersloma: To wszystko to bzdury i nieprawda .SAF owszem nie jest bardzo zadowolony z Davida ale nie hce go sprzedawac .
» 23 stycznia 2013, 08:35 #88
crupek: Chcesz się pośmiać z tragicznego poziomu sportowej prasy? Zapraszamy do Anglii. Tutaj dostaniesz codzienną dawkę śmiesznych artykułów po których od razu poprawi Ci się humor.
Teraz na poważnie. Valdes? Dziękuję bardzo. Czasami popełnia takie błędy, że głowa mała. Casillas jest nie do ruszenia. Reszty nie komentuję bo nie zasługują na grę z diabłem na piersi.
I proponowałbym stworzenie przez DP działu plotki, i wrzucania tam takich właśnie newsów. Ale nie, sorry. Nie opłacało by się bo wchodziło by tam jakieś 10% ludzi ;)
Tylko David! Dziękuję.
» 23 stycznia 2013, 08:25 #87
pudelVBA: Powinni ściągnąć z powrotem Johna O'Shea. Już kiedyś u nas bronił i całkiem nieźle mu szło :)
» 23 stycznia 2013, 08:06 #86
kadza10: Nawet tego nie czytałem... David robi postępy z meczu na mecz a tutaj już spekulacja... Dla mnie de Gea to bramkarz na lata ! :)
» 23 stycznia 2013, 07:59 #85
placek34: W MU widziałbym np. takich bramkarzy:
- Thibaut Courtois
- Roman Weindefeller
- Manuel Neuer
- Tim Howard
- Rene Adler
» 23 stycznia 2013, 07:50 #84
nomati666: Howarda już u siebie jakiś czas widzieliśmy. Rewelacji nie było.
» 23 stycznia 2013, 08:24 #83
Diabel16: A jak bys kupil bramkarza Chelsea?
» 23 stycznia 2013, 14:05 #82
hater1993: Wszyscy Ci bramkarze sa slabsi od DDG. I jedynie Curtois ma podobny(moze nawet wiekszy) potencjal co David, a na sile mozna dolozyc Adlera. Neuer i Howard bardzo pewni, aczkolwiek nie robiacy roznicy bramkarze. Weidenfeller co najwyzej dobry bramkarz, a najwiekszym jego plusem jest jego charakter, dyrygowanie obrona co w United raczej nie mialoby miejsca na taka skale.
» 23 stycznia 2013, 14:50 #81
Diabelred: hater no chyba troszke sie zagalopowales Neuer slabszy od De Gei? omg jeszcze tylko brakuje zebys powiedzial ze De gea jest w tej chwili najlepszym bramkarzem swiata...Neuer ma lepsza gre na przedpolu,na linii prezentuja sie podobnie,takze jak juz to Neur jest na te chwile lepszy,lub co najwyzej na tym poziomie co De Gea,ale napewno nie slabszy...
» 23 stycznia 2013, 21:58 #80
hater1993: Neuer jest slabszy i to widac w tym sezonie. Jeden aspekt w ktorym jest lepszy(nieznacznie) to gra na przedpolu, choc i tu grajac w Bundeslidze DDG moglby mu dorownac. A na lini chyba nie ma lepszego bramkarza od Davida(moze jedynie Buffon nie jest slabszy). Nie wiem na ile ogladasz Bundeslige, ale taki Adler jest lepszym bramkarzem niz Neuer w tym sezonie. Nie mialem bardzo okazji zobczyc ter Stegena, ale w tamtym sezonie tez mi bardziej imponowal. Mysle zeby go stawiac jako najlepszego bramkarza(zeby byl chociaz cien szansy) musi Buffon odejsc na emeryture i Begovic spasc z forma, a na to raczej sie nie zanosi. Jak dla mnie to mu brakuje jedynie doswiadczenia i pewnosci w grze na przedpolu. Jedynym bramkarzem kompletnym jest Buffon, to podkreslam. A Casillas narazie jest bez formy(jak na niego).
» 24 stycznia 2013, 18:16 #79
michalmisiu: Taaa, te szmatławce to normalnie mnie rozbrajają. Zaraz napiszą, że Hart jest bliski Old Trafford albo Peter Schmeichel wróci z emerytury i wspomoże Sir Alexa...
» 23 stycznia 2013, 02:29 #78
TheGiggsy11Boy: A może Rio na bramkę!
Kiedyś bronił u nas karnego w meczu więc!?
» 23 stycznia 2013, 02:28 #77
Marasisonlyone1: ludzie nie czytajcie tego nie ma sensu SAF nie pusci dawida w ciagu conajmnie najblizszych 3 lat jak nie dluzej
» 23 stycznia 2013, 01:10 #76
ogorek: ja proponuje Johnnyego O'Shea na bramke. raz sobie poradził całkiem nieźle :)
» 23 stycznia 2013, 01:02 #75
arctic: O nie, o nie, o nie, większych bzdur nigdy w życiu nie czytałem, nigdy przenigdy... DDG ma złą prasę, a co Valedez będzie miał lepszą? Reszty doniesień nie chce mi się opisywać... To nawet spekulacjami nie można nazwać to jest fantastyka, mój Boże, Wiedźmin i LOTR mają na noc..
» 23 stycznia 2013, 00:59 #74
UrbannLegend: De Gea jest świetny, a może być jeszcze lepszy. Oglądanie Casillasa w trykocie Diabłów byłoby czymś świetnym, ale nie ma podstaw, żeby wymieniać np. Ikera za De Geę. Zresztą nie mam pojęcia, skąd takie plotki, to zupełnie nie byłoby w stylu Fergusona sprzedawać dobrze spisującego się w większości gier młodego, perspektywicznego bramkarza.
» 23 stycznia 2013, 00:47 #73
Triiinity: Przy tej ilości poparcia proponuje założyć partię w Polsce
» 23 stycznia 2013, 00:38 #72
Kozzie: Pff... nie wiem kto takie żalowe newsy wymyśla. Wystarczy już tego co p. Neville zrobił krytykując otwarcie zawodnika w TV. Takie zachowanie nie przystoi legendzie klubu, Fergie powinien do niego przedzwonić i wyprostować to. :/ Jeden błąd i już się pozbywają Davida, w dodatku błąd dyskusyjny bardzo, polecam obejrzeć powtórkę i przyjrzeć się Evrze i Vidzie co robią. Takie piły bierze bramkarz Vida powinien się elegancko odsunąć, a Evra zamiast kryć Lennona to zostawia mu 3 metry miejsca i sam pcha się jeszcze do tej piłki. Naszej obronie przydałby się kubeł zimnej wody na łeb, bo te chłopaczki to ostatnimi czasy drepczą tylko po boisku. Może jak Buttner zagra pare razy to Evra zacznie zasuwać jak przystało na jednego z najlepszych defensorów.
De Gea jest jednym z lepszych bramkarzy na wyspach, a będzie się cały czas doskonalił. VDS też popełniał błędy, czasem dużo gorsze (pamiętam jak kiedyś łapiąc dośrodkowanie "na klate" nie atakowany wepchnął piłkę do własnej bramki) tylko wtedy większość dzieciaków nie miała jeszcze internetu i nie było tyle hejtu :/ A kandydatura Valdesa? To świadczy o tym jak poważni są ci "dziennikarze". Czasem myślę, że dzieci mają pamięć na tydzień wstecz i każdy zapomniał już jak VV próbował okiwać Di Marie we własnym polu karnym... To jest tragiczny błąd, nie kiepskie piąstkowanie w trudnych warunkach i przy leniwych obrońcach.
» 23 stycznia 2013, 00:33 #71
grandes: Nie zwykłem oceniać newsów po tytule ale nie zamierzam czytać czegoś co jest tak głupie. Za Reine Casiliasa i Valdesa to w reprezentacji niedługo (no może przesadziłem jeszcze sporo sezonów) będzie właśnie DDG, jestem pewien.
» 23 stycznia 2013, 00:15 #70
SapphirUnited: Mam gdzies krytykow, ja jestem z Dejvidem bo charakter i umiejetnosci ida w parze z United.
» 23 stycznia 2013, 00:04 #69
Hermes17: A podobno United kontroluje media... :D
» 23 stycznia 2013, 00:04 #68
shaqu: Valdes - no way, Iker nie do ruszenia, a David zostaje i tyle w temacie
» 23 stycznia 2013, 00:04 #67
rafael1604: Okażcie mu chociaż trochę szacunku!
Bycie kibicem to nie tylko wspieranie klubu jako instytucji, ale także wspieranie każdego zawodnika z osobna.
David ma 22 lata, a więc może spokojnie grać jeszcze przez ponad 15 lat.
Czy taki bramkarz, który stałby się legendą klubu przy Sir Matt Busby Way nie jest inwestycją wartą poczekania sezonu na eksplozje talentu?
» 22 stycznia 2013, 23:54 #66
Amycus: LOL, ZAL itp,itd... De Gea jest naprawde wspanialym bramkarzem, od kąd van der Saar odeszedł David naprawde zrobil olbrzymie postepy. A to ze zdarza sie mu wpuscic tzw klopsa to nie znaczy ze trzeba go sprzedawac I moge sie zalozyc ze BOSS nie jest takim idiotom jak Benitez ktory w nagrode posadzil Dudka na lawce za to ze wygral Liverpoolowi LM. A takie bledy jakie robi David to sa blachostki w porownaniu z tymi jakie robil Seaman, Valdes I inni, wiec niech dadza spokoj Davidowi bo mam nadzieje ze za pare sezonow zamknie buzie tym ktorzy w niego nie wierza.
Pozdrawiam

Ps. Sorki ze nie ma polskich znakow ale pisalem z telefonu a nie chcialo mi sie ich wlaczac
» 22 stycznia 2013, 23:52 #65
Klimaa: Nie chce się czytać takich newsów. De Gea jest bardzo młody jak na bramkarza. Alex o tym wiedział kupując go. Trzeba dać mu czas. Ma szansę zostać czołowym bramkarzem na świecie.
» 22 stycznia 2013, 23:50 #64
chicodegea: Nie ogarniam o co chodzi w tym wszystkim. Rozumiem jakby sie uczepili Naniego czy Valencii no ale Davida. Broni coraz lepiej i jest w tym momencie pewnym pewnym punktem zespolu. Zadnych Valdezow ani innych grajkow!!
» 22 stycznia 2013, 23:41 #63
hater1993: Z powyzszych bramkarzy tylko Begovic to ostatnio poziom DDG! Casillas ostatnio, czyli jakis rok prezentuje sie co najwyzej dobrze, bez tego blysku geniuszu jaki byl kiedys(moze oceniam przez pryzmat wczesniejszych lat i to robi kontrast). Valdes, Reina? Wiecej szmat to chyba tylko Barthez byl w stanie puscic. Dwaj bramkarze z ktorych bledow byl najwiekszy smiech. Muslera? Przecietniak. O tym bramkarzu z niemiec pierwszy raz slysze(co nie dziwi, jesli zagral AZ 1 mez w rezerwach Augsburga(2.Bundesliga)). Gil? Przeciez tego chlopaka trzeba by bylo ogrywac pare lat. Ja osobiscie jesli DDG mialby by odejsc(mysle, ze w gre wchodza tylko konflikty wewnetrzne) to widze na jego miejscu Begovicia, Curtoisa, ter Stegen lub Leno. Nikt wiecej sie nie nadaje, tak mi sie przynajmniej wydaje.
» 22 stycznia 2013, 23:41 #62
niedoniebieski: Nie liczyłbym, że Chelsea sprzeda United Curtoisa. Reszta jak najbardziej w zasięgu finansowym.
» 22 stycznia 2013, 23:47 #61
sisinho: Ter Stegen to ostatnio tragedia w Niemczech. Jak widać wybrali znane nazwiska a nie dobrych bramkarzy do tego artykułu.
» 22 stycznia 2013, 23:53 #60
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2013 23:22

Współczuje De Gei tej nagonki, ale bardziej współczuje pierwotnym autorom takich newsów takiej głupoty..

Jak można być aż takim ignorantem jak np. Gary Neville i wypisywać/ wypowiadać się w taki sposób o naszym bramkarzu?
W ostatnim meczu uratował nam kilkoma świetnymi interwencjami, cały czas poprawia swoją grę co widać, a tak ludzie go hejtują..

Jeszcze zeby bramka z kogutami to w 100% jego wina, a gdzie była obrona? Po pierwsze dali w ogóle dośrodkować to podanie, po drugie nie przecięli piłki, po trzecie nikt nie doskoczył do piłki wypiąstkowanej przez Davida, nikt nie zablokował podania i na koniec nikt nie zablokował strzału, ale i tak wszystko wina Hiszpana...

Masakra, co kolejke bramkarze popełniają jeszcze większe błędy, ale wszyscy skupiają sie tylko na De Gei

Co za głupota ludzi na wyspach, zamiast cieszyć sie, ze mamy dobrego bramkarza, ktory podnosi poziom gry w lidze, to go hejtują, skłaniając go, do przeprowadzki...

A już najbardziej dziwie sei Newillowi, Ferguson powinien zamknąć mu japę, bo wcale to Davidowi nie pomaga...

Gary już zapomniał jakie błędy sam popełniał?

Śmiech na sali i żal, jeśli De Gea ma na tyle śilną psychikę, że to wytrzyma, to wytrzyma już wszystko i będzie tylko jeszcze lepszym bramkarzem, mam nadzieje, że na długie lata w United!
» 22 stycznia 2013, 23:20 #59
DevilFan: jak bym mógł to bym zlajkował twój post 100% racji, przekonwertuj na eng i wyslij Nevillowi.
» 22 stycznia 2013, 23:48 #58
jamaj05: Wiesz co, bardzo bym tego chciał :p

Mam nadzieje, że Ferguson swoje już mu powiedział

Wielki były czerwony diabeł, a takich rzeczy nie rozumie
» 23 stycznia 2013, 11:30 #57
Szakal: Dobrze, że David nie zna za dobrze angielskiego to pewnie nie rozumie tych bzdur :D
» 22 stycznia 2013, 23:10 #56
Raphael10: z Liverpoolu i Jose Reina o zgrozo. Nigdy.
Dla Pana drzwi ZAMKNIĘTE !
» 22 stycznia 2013, 23:10 #55
Charon: Może od razu Valencie na bramkę? Kiedyś był taki news, że chłopak ma predyspozycje...
Denerwują mnie takie spekulacje angielskiej prasy... Ja uważam, że De Gea zrobił wielkie postępy i będzie tylko lepiej. Trochę mu nie szło na początku zeszłego sezonu i teraz wystarczy, że pierdnie w złą stronę i zaraz go chcą wywalać ze składu... Paranoja...
» 22 stycznia 2013, 23:10 #54
Charon: Według angielskiej prasy pewnie każden jeden by się lepiej od De Gei na bramkarza nadawał...
» 24 stycznia 2013, 12:48 #53
czerwonydevil: Tak. Bo Ferguson kupił De Gee, nie wiedząc, że będzie potrzebował ogrania, czasu na aklimatyzacje i po prostu czasu na rozwój... Kupiliśmy talent na miarę Casillasa i sprzedamy go po 2 sezonach? Chłopaka który nieraz ratował nam tyłek w meczach w których zespół zawalał sprawę?
Czasem aż żal czytać te wszystkie artykuły prasowe...
Ja jestem wielkim fanem talentu Hiszpana i mam nadzieję, że zamknie usta krytykom, chociaż będzie ciężko, bo wszystkim bramkarzom zdarzają się wpadki, a na pewno częściej zdarzają się je w/w Valdesowi, który ma tyle "ogrania", niż teraz De Gei który ma przed sobą minimum 10 lat gry...
» 22 stycznia 2013, 23:01 #52
mcis: wiesz bo sprawa wyglada tak, ze te wszystkie ploty sa tworzone przez ludzi, ktorzy zajmuja sie pilka jako caloscia. ty i ja wiemy, jak prezentuje sie David w czasie gry. inni slysza, ze bramkarz wposcil glupirgo gola i tworza na tym historie.

btw. to ten sam tym historii co ze sprzedarza Groszka do AM za kilkanascie mln euro. ktos przeczytal, ze Javier ma 12 bramek, ale grzeje lawe, wiec wytworzyl historie o konflikcie i o tym, ze SAF nie widzi go w zespole. a przeciez wejscia z lawki to nasza tajna bron, a Javier to nasza reinkarnacja Ole...
» 22 stycznia 2013, 23:07 #51
czerwonydevil: Wiesz, najbardziej śmieszy mnie, gdy wyzywa się tutaj Javiera, ponieważ nie jest technicznym magikiem. Bramki strzela. Często najważniejsze. Ale tu i tak komuś coś nie pasuje. Nasz atak bardzo mi przypomina atak z 99r. :)
» 23 stycznia 2013, 00:24 #50
maciek300626: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2013 22:57

Droga "Redakcjo"!
Myslę że dodawanie takich newsów jest zbędne i nie potrzebne gdyż to tylko wku..(denerwuje) ludzi czytających strone. Ktoś puszcza plote i leci w świat a w tym zero prawdy . Pozdrawiam:)!
» 22 stycznia 2013, 22:56 #49
mcis: na devilpage potrzebny jest dzial z plotami transferowymi
» 22 stycznia 2013, 23:03 #48
marjo: ta.. a może majdan odrazu..
» 22 stycznia 2013, 22:54 #47
Milas: David na pewno zostanie z nami.Nie ma co spekulować na ten temat.Widać poprawę w jego grze i może stać się jednym z najlepszych o ile nie najlepszym bramkarzem na świecie więc głupotą byłoby sprzedawanie tego zawodnika.
» 22 stycznia 2013, 22:47 #46
Giggs88: Czy ktokolwiek mający choć minimalną wiedzę na temat piłki mógłby twierdzić że lepiej dla United by było sprzedać De Geę, a w jego miejsce ściągnąć Valdesa? Dziennikarze chyba zaczynają się licytować kto potrafi większe bzdury napisać, jak tak dalej pójdzie to niedługo pojawią ploty o powrocie Kuszczaka.
» 22 stycznia 2013, 22:44 #45
mcis: no i wykrakales? i po cos sie odzywal z tym Kuszczakiem? redaktorzy suna juz pewnie przeczytali twoj komentarz i juz powoluja sie na "sprawdzone zrodlo z odoczenia MU"
» 22 stycznia 2013, 22:49 #44
BigAlex: A skąd ta wasza pewność ? Ferguson w przypadku pozycji bramkarza jest najmniej pobłażliwy co pokazały jego decyzje przez te ponad 20 lat..

Jeszcze kilka słabszych interwencji w powietrzu i De Gea naprawdę może wylecieć, ta rotacja z Linedegaardem to nie przypadek, w Anglii bramkarz musi grać dobrze w powietrzu, zwłaszcza w takim klubie jak United, w lidze hiszpańskiej De Gea lepiej się sprawdza.
» 22 stycznia 2013, 22:44 #43
MatiMU10: Czy Ty myslisz, że SAF nie wiedział co robi wydając na niego tyle milionów? Że nie potrzebne mu będą występy, żeby nabrać doświadczenia na wyspach, tylko od pierwszego meczu bedzie super bramkarzem?

Taki ktoś jak On, nie wydaje gotówki na bramkarza, który ma być naszą przyszłością, a potem chce się go pozbyć
» 22 stycznia 2013, 23:07 #42
BigAlex: Ja myślę że jeśli dalej będą mu się przytrafiały takie błędy, dajmy na to w przyszłym sezonie, to tak SAF jak najbardziej jest do tego zdolny, co z tego że 18 baniek, skoro te błędy będą mogły kosztować United cenne punkty..trofea, tu nie ma miejsca na takie rzeczy to jest Manchester United, bramkarz musi bronić na najwyższym poziomie praktycznie od zaraz..
» 22 stycznia 2013, 23:16 #41
sisinho: @BigAlex

Może czas wymienić obronę? Bo Tottenham naszą obronę rozjeżdżał jak chciał, co pokazała akcja Bale'a, który 2-3 zwodami minął całą obronę. Wystarczy popatrzeć na inny przykład - Reina, przez 2 sezony nikt nie rozumiał dlaczego Benitez wymienił Dudka na Hiszpana, ciągle babole i wtopy a miał więcej lat gdy przychodził do Liverpoolu niż David do nas.
» 22 stycznia 2013, 23:50 #40
MatiMU10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2013 01:00

Dokładnie, skoro on tyle razy ratuje nam dupę, a w szczególności obrońcom, to nie można mówić, że przez jego jedyny błąd tracimy punkty.
Tu najbardziej boli to, że w meczu, a nawet i w meczach United, najlepszym graczem zostaje bramkarz. W poprzednim sezonie nasi bramkarze obronili najwięcej strzałów...

A co do tych błędów, nie ma więcej niż 5-7 bramkarzy, którzy potrafili by bronić przez te 90 minut na takim poziomie, a którzy nie popełniliby takiego błędu jakim jest złe wypiąstkowanie. Wybijali by piłkę dobrze, ale pewnie w poprzednich sytuacjach wyciągali by piłkę z siatki.
» 23 stycznia 2013, 00:57 #39
ManUtdFun: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2013 22:42

Jak ja czytał takie brednie to aż mnie oczy szczypią. Kto wypisuje takie pierdoły?? Gdyby nie De Gea w tamtym sezonie mielibyśmy kilka pkt mniej od City, a w tym nie wiem cyz mielibyśmy lidera. To jest dopiero jego drugi sezon a moim zdaniem gra FENOMENALNIE. Wiadomo, przytrafiają mu się błędy, ale to nei robot - zawsze będzie je popełniał. Z resztą, obrońcy nie zawsze mu pomagają. To jest przyszły najlepszy bramkarz świata. On ma wszystko, a ma zaledwie 22 lata!! Marzy mi się, aby grał u nas całę karierę albo przynajmniej te 10-15 lat.
A nawet jeśli SAF "chce go sprzedać" to kto na jego miejsce?? Valdes? hahahaha! Tyczka lepiej broni od tego człowieka. Reina? Po co nam dziadek?
Mamy zajeb**tego bramkarza w składzie, ambitnego, ciężko pracującego chłopaka, który robi swoje! Mówicie, że David popełnia błędy?? To co powiecie na to:
youtube.com /watch?v=Fk-TRewbCZg ;]
Won od de Gei!!
» 22 stycznia 2013, 22:42 #38
mcis: zgadzam sie z 90% twojej wypowiedzi. nie zgadzam sie z opisem Valdesa. gdyby nie byl on przycmiony przezte wszystkie gwiazdy z Barcy to kibice postawiliby mu oltarzyk. zreszta rak jak zrobili to swojego czasu kibice RM wobec Ikera. Valdes jest moze nieco slabczy niz Iker lub Buffon, ale to poziom Harta....
» 22 stycznia 2013, 22:47 #37
masterbm2: haha Valdes troche słabszy od Ikera albo Bufona haha to jest to brawa dla tego Pana
» 22 stycznia 2013, 23:08 #36
jajko22: A ja się całkowicie zgadzam z Twoją opinią na temat i De Gei jak i Valdesa.Do Valdesa to tylko dodam że jest on przesiąknięty mentalnością "barcelońskich dziewczynek" a poza tym jego błędy bramkarskie są żenujące.Od bramkarza w jego wieku powinno się wymagać więcej stabilności formy a i nie bez powodu nawet barcelona chce się pozbyć tego pajaca !!
» 23 stycznia 2013, 00:22 #35
mcis: tez bylbym przerazony gdyby mnie takie glupoty przesladowaly. niestety David i Nani nie sa warci nawet jednej nogi CR
» 22 stycznia 2013, 22:42 #34
dizik1989: Mało jest topowych drużyn w Europie ( nie ma wcale?) gdzie pierwszym bramkarzem jest ktoś tak młody jak De Gea. Przez to też media tak wytykają każdy jego błąd, tłumacząc brakiem doświadczenia lub co gorsza - brakiem umiejętności. Akurat nie Valdes i Reina również popełniają babole i jakoś nikt w Liverpoolu czy Barcelonie nie myśli o kupnie nowego bramkarza (w sumie teraz Barca musi myśleć o kupnie bramkarza, ale tylko dlatego, że sam Valdes chce odejść). Nawet w tym sezonie Hartowi się błędy zdarzały i też jakoś cicho było. Także media powinny być chociaż troche bardziej obiektywne.
» 22 stycznia 2013, 22:35 #33
Sllowy: Won od De Gea, nie wiem czego oni od tego super bramkarza chcą, jeden z najlepszych w tym momencie i do tego młodziutki, zostaje u nas i niech go ktoś spróbuje stąd ruszyć.
» 22 stycznia 2013, 22:30 #32
BartekMU10: De Gea jest MŁODZIUTKI a i tak już jest jednym z najlepszych bramkarzy. Spokojnie z dwa sezony i będzie nie do ruszenia w bramce. Te spekulacje zaczynają mnie już naprawde denerwować. 1 BŁĄD (jeśli można to tak nazwać) i już ma sie wynosić? Bitch please...
Polubiłem bardzo Davida i mam nadzieje że zostanie do końca kariery.
» 22 stycznia 2013, 22:27 #31
M1LKA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2013 22:23

tak głupie ploty że aż przykre.

valdes w united... takiej głupoty to nawet gimbus w fifie by nie popełnił.
» 22 stycznia 2013, 22:22 #30
Nynus: hahahahahahha xD
» 22 stycznia 2013, 22:27 #29
Grubson: Ludziska spokojnie on jest jeszcze młody jeszcze sezon i mamy najlepszego bramkarza na swiecie ;] GGMU !
» 22 stycznia 2013, 22:22 #28
Nani1900: hehe dobre, my mamy sprzedawać De Gea, bo jest słaby, a sprzedamy go Barcelonie lub Realowi...To oznacza, że my jesteśmy o wiele lepsi od Barcy i Realu, bo u nich sobie poradzi. Jaki to ma sens ?
» 22 stycznia 2013, 22:22 #27
Funias: David wcale nie jest gorszy od bramkarzy tutaj wymienianych :) Jego młody wiek to bardzo duży plus, zrobił niesamowity postęp. Byłoby głupotą się go pozbywać i zatrudniać jakiegoś dziadka. David już nie raz pokazał, że ma ogromny potencjał... Mało to razy ratował nam tyłek? A błędów nie popełnia ten kto nic nie robi...
» 22 stycznia 2013, 22:20 #26
Vecrius: Valdes to se do 3 ligi moze isc de gea 100 razy lepszy
» 22 stycznia 2013, 22:16 #25
Pucant: chyba do okręgówki
» 25 stycznia 2013, 01:44 #24
orchi650: Hahahhahahahahahaahhahahhah
Tyle do tego !
» 22 stycznia 2013, 22:16 #23
Diabolo: DDG jest fenomenalny,ma 22 lata, z czasem przybierze na wadze dzięki czemu będzie lepszy na przedpolu. Jego instynkt powala na kolana! Nie od dziś wiadomo, że Hiszpan nie ma łatwego życia z mediami w Anglii, nikt nie pochwala jego świetnych interwencji w meczu z Spurs, ale błędy potęgowane są komicznie. Valdes to chyba jakiś żart, Iker nie odejdzie z Madrytu! Całe te spekulacje są o dupę rozbic. Jak dla mnie w bramce nie ma co zmieniac, przydałby się ktoś na skrzydła i do środka, jednak o tym media nie piszą.
» 22 stycznia 2013, 22:15 #22
Vecrius: Środek jeszcze ale boki to nasza pięta achillesowa
» 22 stycznia 2013, 22:18 #21
Pawlo: Mi by się nawet nie chciało tłumaczyć takiego bezsensownego newsa.
» 22 stycznia 2013, 22:11 #20
mava3345: Sory ale myślę że Fergi wie jaki potencjał jest w Davidzie i to co tu pisze to zwykła głupota
» 22 stycznia 2013, 22:04 #19
RudyDiabel: Taki humorystyczny akcent na koniec dnia ;)
» 22 stycznia 2013, 22:01 #18
lolis: ja tam nie widzę by SAF był nie zadowolony z DDG skoro na niego cały czas stawia to jednak jest zadowolony.
» 22 stycznia 2013, 22:01 #17
bartoszek4502: a co ma stawiać na lindegarda który jest słabiutki ale fakt chyba powinien być za takie parady :D
» 22 stycznia 2013, 22:21 #16
groszek14: Ps.Valdes...to chyba jekieś nieporozumienie...on to może De Gei stopy całować,najwyżej polska liga...
» 22 stycznia 2013, 22:00 #15
Diabel16: Jeden Valdes polozy klub na kolanach,tylko nie On,to niech juz David zostanie....Muslera to swietny gracz,transfer Ikera nierealny,Reina to zart:)
» 22 stycznia 2013, 22:02 #14
Filet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2013 22:01

Casillas mógłby u nas pograć a co:) Van Der Sar też nie był młodzianem jak trafiał na Old Trafford.

Valdes to klaun a nie bramkarz.

Reina furory nie robi ale może dlatego że gra w Looserpoolu. Dopy nie urywa.

A w ogóle to dlaczego media wyspiarskie piszą tylko o Hiszpanach, Niemcy zawsze miały dobrych bramkarzy, niech tam poszukają.
A co do De Gei to jeszcze raz wybije piłkę rywalowi pod pysk i przez to United straci punkty to SAF posadzi go na ławce.
» 22 stycznia 2013, 21:59 #13
nomati666: Równie to prawdopodobne, jak to, że będziemy mieli w składzie Jana Tomaszewskiego.
» 22 stycznia 2013, 21:58 #12
groszek14: A może do gry wróci Maciej szczęsny,albo kupmy Sandomierskiego...)))co ci dziennikarze mają w głowach,naprawdę chyba nie mają o czym pisać,to muszą na kompletnych bzdurach zarabiać!David popełnił jeden błąd i już jest skreślany...buuuuu...kto ich nie popełnia...on zostaje i BASTA...on będzie numerem JEDEN na długie lata...pozdro ziomki...GG MAN UNITED
» 22 stycznia 2013, 21:56 #11
PR1OR: hahaha... się uśmiałem, zapomnieli napisać o powrocie Kuszczaka i potencjalnym transferze Boruca z Southampton ;>
» 22 stycznia 2013, 21:55 #10
Baster: Haha, zabawne ;D Jedyna opcja, że przyjdzie do nas bramkarz to odejście Davida do klubu typu Real. I tu pojawia się pytanie czy Real wyłoży grube miliony za DDG. Bo jak mamy go stracić to musimy zarobić - a tani nie był ;p

Jest opcja, że kupią bramkarza 'starego', na sezon bądź dwa żeby David miał jeszcze więcej czasu. Ale i tak nie widzę sensu. Po co to komu? Już lepiej wzmocnić środek obrony, bądź pomoc.
» 22 stycznia 2013, 21:55 #9
scobos2: po co pisać taki z du py news ?
» 22 stycznia 2013, 21:53 #8
RadsonRadson: De Gea zostaje i koniec . Jest dobry i nie wiem o co im chodzi mówiąc , że nie idzie mu na wyspach .
» 22 stycznia 2013, 21:49 #7
garryfisher: to już paranoja -.- oglądając mecz jakoś nie zauważyłem aż tak dużego błędu de Gei, a ci się rozpisują już nad następcami. bez sensu. David to bramkarz na lata. nie wiem jaki byłby sens go sprzedawać. ile razy ratował nam tyłek. w samym meczy z Tottenhamem dzięki niemu nie przegraliśmy. Moim zdaniem zawodnik meczu z kogutami.
» 22 stycznia 2013, 21:49 #6
sisinho: To by była dopiero głupota - zamienić Hiszpana na kolejnego hiszpana (Valdes, Casillas czy Gil) w dodatku 2 dużo słabszych w tym jeden, który robi większe babole niż De Gea.

Jak widać prasa angielska nie ma o czym pisać.
» 22 stycznia 2013, 21:49 #5
jankes9031: Dobre zakoczenie notki ;) oby De Gea nie przejmował sie tym , bo rzeczywiscie każdy bład jest mu wytykany.
» 22 stycznia 2013, 21:47 #4
Taurus: Ale wymyślają, jeejku..., nie wiadomo czy śmiać się czy denerwować z takich bzdur, De Gea nigdzie nie odejdzie, moim zdaniem jest to znakomity bramkarz, ma bardzo dobry refleks, wiele piłek wyjął których inny bramkarz NIGDY by nie wyjął, nawet ten z najwyższej półki, jak dla mnie De Gea numer jeden i oby jak najdłużej !
» 22 stycznia 2013, 21:45 #3
mufcmetallica: Co Ci dziennikarze mają w głowach :) Nawet nie chcę mi się tego komentować . Valdes ?? nie dziwie się że odchodzi z FCB skoro jest za słaby na poziom Barcy :)
» 22 stycznia 2013, 21:45 #2
Bartolek05: Głupota. De Gea zostanie nie bądźcie śmieszni.
» 22 stycznia 2013, 21:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.