Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

MU w IV rundzie FA Cup! Powrót Rooneya i Naniego

» 16 stycznia 2013, 23:02 - Autor: michalg - źródło: DevilPage.pl
Po słabym spotkaniu Manchester United pokonał w III rundzie Pucharu Anglii West Ham United 1:0. Siedmiu zmian w składzie w porównaniu z pierwszym spotkaniem na Upton Park, dokonał sir Alex Ferguson. Wśród zmienników znalazło się dwóch rekonwalescentów (Nani i Wayne Rooney), którzy znacząco przyczynili się do awansu Czerwonych Diabłów do kolejnej rundy Pucharu Anglii. Portugalczyk umiejętnie rozciągał obronę rywali a angielski napastnik zdobył jedynego gola w spotkaniu, choć powinien zdobyć ich co najmniej dwa.
MU w IV rundzie FA Cup! Powrót Rooneya i Naniego
» Po słabym spotkaniu Manchester United pokonał w III rundzie Pucharu Anglii West Ham United 1:0. Jedynego gola w środowy wieczór na Old Trafford zdobył powracający do składu po kontuzji Wayne Rooney. Anglik przestrzelił jednak też karnego. W kolejnej rundzie Czerwone Diabły zagrają z Fulham.
Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu z West Hamem?
W 6. minucie piłkę na dwudziestym metrze od bramki Jussi Jaaskelainena przyjął Alex Buttner i bez chwili zastanowienia uderzył. Strzał Holendra był niestety bardzo niecelny. Dwie minuty później krótkim wybiciem piłki ,,popisał się” Anders Lindegaard. Futbolówkę w środku pola przyjął i odegrał do Ricardo Vaz Te, który oddał lekki strzał w środek bramki Duńczyka. Bramkarz Manchesteru United nie miał najmniejszych problemów z obroną uderzenia Portugalczyka. Chwilę potem było już 1:0 dla gospodarzy. Kapitalnym podaniem na wolne pole do Javiera Hernandeza popisał się Anderson. Chicharito stanął ,,oko w oko” z Jussi Jaaskelainenem, ale odegrał do lepiej ustawionego Rooneya, który wślizgiem wpakował piłkę do pustej bramki.

W 27. minucie Manchester United mógł prowadzić już dwoma golami. Najpierw po świetnie rozegranym rzucie rożnym w trójkącie Giggs-Valencia-Nani, strzałem z powietrza Jaaskelainena próbował zaskoczyć portugalski skrzydłowy. Piłka po jego uderzeniu minęła Fina i zmierzała do siatki, ale z interwencją zdążył Daniel Potts, który wybił ją z linii bramkowej. Ta akcja toczyła się jednak dalej i po chwili znowu w polu karnym zrobiło się gorąco. Wrzucał Antonio Valencia, a najwyżej wyskoczył Chris Smalling. Główka Anglika poszybowała jednak w środek bramki i nie sprawiła golkiperowi gości najmniejszych problemów.

Gospodarze zdecydowanie przeważali w pierwszej połowie. Bardzo widoczni na skrzydłach byli Valencia i Nani, którzy co rusz nękali obronę Młotów. W końcówce bardzo ładnym uderzeniem z ponad dwudziestu metrów popisał się Wayne Rooney. Strzał Anglika był silny i precyzyjny, ale w tej sytuacji kunsztem bramkarskim nie po raz pierwszy w tym spotkaniu, wykazał się Jussi Jaaskelainen, który odbił piłkę do boku. Chwilę później świetną kombinacyjną akcję Buttnera, Chicharito i Andersona zakończył ofiarnym wybiciem piłki na rzut rożny Gary O’Neill.

Trzy minuty po przerwie Czerwone Diabły powinny prowadzić 2:0. Świetnym sześćdziesięciometrowym rajdem popisał się Rafael, który zagrał piłkę do Chicharito. Błąd w obronie popełnił Diarra i Meksykanin wyszedł w sytuacji sam na sam z Jaaskelainenem. Napastnik Manchesteru oddał silny strzał, który poszybował tuż nad bramką West Hamu. Powinno być w tej sytuacji 2:0.

Później nastała przewaga West Hamu, który dość często gościł na połowie gospodarzy i przeprowadzał groźne akcje. W 59. minucie Młoty mogły, a nawet powinny wyrównać. Piłkę, po błędzie Buttnera w polu karnym przyjął Matthew Taylor i zamiast strzelać, próbował odegrać do lepiej ustawionego Carltona Cole’a, który miałby przed sobą pustą bramkę. Na szczęście Lindegaarda, z pomocą zdążył Rafael i wybił piłkę, która niechybnie zmierzała do napastnika gości.

Później swoje szanse mieli m.in. Hernandez i Valencia po stronie Manchesteru i Matthew Taylor oraz Gary O’Neill po stronie gości. Świetna okazja na zmianę wyniku nadarzyła się w 79.minucie. Boiskowym cwaniactwem w polu karnym wykazał się Ryan Giggs, który nabił rękę Jordana Spence’a. Sędzia Phil Dowd wskazał na ,,wapno”. Do piłki podbiegł Rooney i fatalnie przestrzelił. Jedenastka Anglika przypominała tę Davida Beckhama z meczu z Turcją kilka lat temu.

W 86.minucie piłka wreszcie znalazła się w siatce West Hamu. Kapitalnym podaniem do Hernandeza popisał się Giggs. Meksykanin znalazł się ,,oko w oko” z Jaaskelainenem i pewnie pokonał bramkarza. Niestety jego radość trwała tylko kilka sekund, ponieważ sędzia liniowy podniósł chorągiewkę sygnalizując, słusznie zresztą, spalonego. To była ostatnia ciekawa akcja tego meczu. Po słabej grze Manchester United pokonał West Ham United 1:0 i awansował do kolejnej rundy FA Cup, w której rywalem Czerwonych Diabłów będzie Fulham.

Manchester United 1:0 West Ham United

Bramka: Rooney 9’

Manchester United: Lindegaard - Rafael, Jones, Smalling, Büttner - Valencia, Anderson (Carrick 67'), Giggs, Nani (Scholes 78') - Rooney, Hernandez.

West Ham United: Jaaskelainen - Spence, Tomkins, Reid, Potts - Diarra (Nolan 65'), O'Neill, Diame, Taylor - Vaz Te (Lee 78'), C Cole (Colisson 65')


TAGI


« Poprzedni news
Van der Sar podziwia klubowych weteranów
Następny news »
Puchar Anglii: Fulham przyjedzie na Old Trafford

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (96)


theatreofdreams: Rooney znów strzela Super!! :D
» 17 stycznia 2013, 17:59 #90
Lejn: Cieszą powroty Naniego Rooneya i Adersona którzy pomimo nie za dobrych występów orzywili nieco grę mam nadzieję że SAF nie odstawi Naniego na boczny tor i portugalczyk zagra jeżeli nie w następnym meczu przeciwko w Spurs to kolejkę później i na stałe zagości u nas w pierwszej jedenastce. GG Man UNITED !!
» 17 stycznia 2013, 17:00 #89
Raphael10: WAZZA WAZZA coś ty zrobił z tym karnym
» 17 stycznia 2013, 15:51 #88
MatiMU10: Zważywszy na skład w jakim graliśmy, wynik i grę oceniam słabo. Ale do tego dochodzą powroty po kontuzjach więc nie można narzekać. Dodatkowo jestem pod ogromnym wrażeniem Giggsa. To co koleś robi mając na karku czterdziechę to już łamanie praw futbolu :D
» 17 stycznia 2013, 14:00 #87
marsin7: Giggs bezapelacyjnie najlepszy na boisku, wczoraj jak oglądałem mecz to nie mogłem uwierzyć w to co widziałem, biegał, wrzucał, podawał
Nani dobry występ, bez fajerwerków, ale należy pamiętać, że gra pierwszy raz od bardzo dawna.
Rooney jak dla mnie słabo, strzelił bramkę, ale miał pustą bramkę i ten karny...
Valencia kilka fajnych akcji po za tym nawet ok, mam nadzieję, że to zwiastuje powrót do formy z poprzednich sezonów.
Pozostali zawodnicy przeciętnie, ale najważniejsze że gra którą prezentowaliśmy pozwoliła nam na zwycięstwo :)
» 17 stycznia 2013, 12:48 #86
oberyn: Rooney całkiem dobry powrót, no i bramka nawet, mam nadzieję, że teraz się na dobre odblokuje. Nani? Mnie niezbyt przekonał... Okej, gdyby nie obrońca strzeliłby gola, ale tak to skrzydła dzisiaj niewidoczne, a Nani przewracał się w prawie każdym starciu, co mnie tak zaczęło irytować, że aż miałem nadzieję na żółtko dla niego (które otrzymał napalony na zdobycie gola Hernandez :P ). Wg mnie najlepszy powrót zaliczył Anderson. Co prawda widać, że przerwa zrobiła swoje, przez co z kondycją jeszcze gorzej u niego, ale piłki grał bardzo ładne, zwłaszcza to podanie rozpoczynające bramkową akcję. Obrona się spisała, pomoc też (oprócz skrzydeł) no i atak. Chociaż za cały mecz nie wstawiłbym więcej niż 7 niektórym zawodnikom. To wszystko jest moja opinia, więc bez spiny :)
» 17 stycznia 2013, 12:11 #85
Filet: Na górze jest napisane że mecz był słaby, ja się z tym nie mogę do końca zgodzić. Zawiodła tylko skuteczność. Giggs wypadł rewelacyjnie, Rooney nie zapomniał jak się gra mimo iż przestrzelił karniaka, Grochu robił co mógł żeby strzelić gola ale wczoraj akurat mu nie wyszło, Buttner i Nani na plus, skład był trochę pomieszany - ogólnie uważam że United zagrał dobry mecz, graliśmy w tym sezonie lepsze i gorsze mecze od tego ale słabym bym go nie nazwał. Fergie nie musiał wprowadzać cudownej broni - RVP także nie było źle.
» 17 stycznia 2013, 11:46 #84
Nani1900: Jakiego okienka? Przecież Rooney uderzał w środek bramki.
» 17 stycznia 2013, 11:05 #83
marsin7: strzelił jak Ramos na Mistrzostwach Europy. ŻENADA
» 17 stycznia 2013, 11:52 #82
swiderski4: Bardzo dobry mecz szkoda tylko że nie było 2 lub 3-0,najbardziej szkoda karnego i strzału Naniego wybitego z przed linii ale najważniejsze że jest awans.
» 17 stycznia 2013, 10:30 #81
vip14: Pierwsza połowa należała do Nas, a druga do West Ham. Szkoda, że Rooney nie strzelił karnego :/ Ogólnie mecz 6/10. Najlepszym zawodnikiem według mnie był Ryan Giggs. Nie ma sensu roztrząsać tego meczu tylko trzeba cieszyć się ze zwycięstwa. Glory, Glory Manchester United ^^
» 17 stycznia 2013, 09:09 #80
Skori17: dokładnie zgadzam się tylko dla mnie jest dwóch miszczów we wczorajszym meczu Rayan i Rafel , był wszędzie na prawdę git gość :D
» 17 stycznia 2013, 10:30 #79
AlexFerguson10: Ciekawe co czuli obrońcy WHU jak 40 letni walijski czarodziej wchodzil w nich jak w szwagierke. Kosmiczny gość.
» 17 stycznia 2013, 07:42 #78
Keyen: Średni mecz, szkoda karnego, ale ważne, że jest awans. Giggs wymiatał, naszym skrzydłowym to powinno być trochę wstyd, że grają słabiej od takiego staruszka, oczywiście z całym szacunkiem dla Ryana. Gdyby on był chociaż z 10 lat młodszy..
» 17 stycznia 2013, 07:14 #77
bondar: Mecz sredni w naszym wykonaniu,momentami nawet slaby.Giggs zawodnikiem meczu.Valencia nawet nawet.Mial pare udanych dryblingow,malo strat,moze wroci chlopak do formy:)Przyszedl w koncu ten moment w ktorym musze wyrazic opinie na temat Hernandeza.Obiektywna opinia na temat tego pilkarza jest taka ,ze swoimi umiejetnosciami ten zawodnik pasuje co najwyzej do Gornika Łeczna ,a i tak nie wiem czy nie za wysoko.Wiekszosc tutaj sie nim podnieca ,bo wchodzi z lawki najczesciej i strzela gole.Nie widzialem ,bramki Hernadeza zza pola karnego.Moze ktos mi przypomni?Malo tego, czasami to nie on strzela gole ,a pilka sie od niego poprostu odbija.Nawet jesli strzela gola w meczu czy dwa to czesto ma tyle sytuacji ,ze powinien strzelic nawet 5 bramek,ale nikt nie zauwaza tego.Wczoraj mial dwie sytuacje.Jedna 100% gdzie musi pasc gol,a przy drugiej fakt faktem bramkarz byl blisko niego ,ale moim zdaniem mogl sie lepiej zachowac.Zero techniki ,powtarzam zero!Nastepna rzecza sa jego pozycje spalone w trakcie meczu.Rece opadaja.On nawet chyba nie kontroluje tego.Moja wypowiedz jest kierowana ,do ludzi ,ktorzy maja te same spostrzerzenia co ja,ale oczywiscie zaraz spadnie lawina komentarzy ze sprzeciwem,komentarzy ,ktore sa zbedne ,bo to co napisalem jest obiektywne i nie da sie tego podwarzyc.Pozdrawiam
» 17 stycznia 2013, 07:12 #76
nosiema: a widziales bramke inzaghiego zza pola karnego? ten chlop tez cale zycie stal tylko w polu karnym i palił na potege, a nie przeszkadzalo mu to w byciu jednym z najlepszych napastnikow w europie
» 17 stycznia 2013, 07:15 #75
meszcz: Dopóki nam ratuję dupę , to dla mnie on może strzelać nawet z trybun strzelać.
» 17 stycznia 2013, 07:37 #74
Bacek: Nie żebym cię krytykował, ale Hernandez to właśnie typ napastnika, który czeka w polu karnym i wbija piłkę do siatki. Rooneyem czy van Persiem on nie jest i nie będzie, ale gole strzela i to jest fakt a napastnika rozlicza się z bramek a nie z ich wyglądu. Pozdrawiam
» 17 stycznia 2013, 07:50 #73
PLDan11: "...bo to, co napisałem jest obiektywne". No, to żeś dołożył do pieca, stary :) Chicha to świetny napastnik, a że wczoraj nie wykorzystał paru okazji? Zdarza się. Przypomnę, że ma więcej goli od Rooneya, więc gdzie w takim razie nasz Wayne się nadaje, jeśli Groszek do Górnika Łęczna? ;) I powtórzę po raz kolejny: nie ważne jakie gole strzela, ważne że uratował nam parę razy tyłek trafieniami, które nie były jakoś szczególnie piękne. Ale BYŁY w przeciwieństwie do takiego Welbecka.
» 17 stycznia 2013, 10:16 #72
Nani1900: "...zaraz spadnie lawina komentarzy ze sprzeciwem,komentarzy ,ktore sa zbedne ,bo to co napisalem jest obiektywne i nie da sie tego podwarzyc..."

Czyli tylko twoja opinia jest prawidłowa? Śmieszny jesteś.
Chicharito to klasyczny napastnik dostaw noge, jeśli uważasz, że tacy się nadają do Górnika Łęczna to kompletnie nie znasz się na piłce. Chicharito ma talent do znajdowania się w polu karnym, a co do jego spalonych to przecież on musi ryzykować i szukać okazji do strzelania bramki. Dzisiaj np. mu się udało i asystował przy bramce Rooneya. Chicharito strzelił już 12 bramek a czego wymaga się od napastnika? Na pewno nie bramek spoza pola karnego, od tego są pomocnicy i skrzydłowi. Chcicharito to solidny napastnik. Ty widać kompletnie nie znasz się na piłce.
» 17 stycznia 2013, 10:31 #71
Lynryx: nie da się tego podwarzyć, oj nie da, bo warzyć to można przy dużym dopływie ciepła w głowie. na szczęście poza bondarem jest masa ludzie, którzy nie są pogrzani tak jak on, w związku z czym atmosfery nie podgotują(lub jak wolisz- podwarzą) tylko wyrażają się chłodno i profesjonalnie. Ucz się tego bratku, bo wyrażać się rozsądnie jest warto. I nie da się tego podwaŻyć. pozdrawiam :)
» 17 stycznia 2013, 13:23 #70
Damashi: Dwa słowa. Van Nistelrooy. Your argument is invalid. ;)
» 17 stycznia 2013, 15:47 #69
bondar: Lynryx nie wymadrzaj sie ,bo sam popelniles blad w swojej wypowiedzi.Jestem czlowiekiem i mam prawo sie pomylic.Damashi zobacz sobie bramki Van Nisterlooya.Strzelal gole po akcjach indywidualnych,wiec nie ma sensu porownywac Hernandeza z Van Nisterlooyem.Chicharito strzela gole ,ale praktycznie wszystkie bramki mu wypracowuja koledzy.Czyli jaki z tego wniosek?Jak by calej druzynie nie szlo ,to taki Hernandez nie jest w stanie jedna akcja indywidualna,jakims przeblyskiem przesadzic o wyniku meczu,a moim skromym zdaniem zawodnik takiego klubu jak Manchester United powinien umiec cos wiecej niz dokladac noge,tak jak ktos tu wspomnial.Chawal mu za to ,ze strzela te gole.Oby jak najwiecej.Nie chce sie tutaj klocic z niektorymi ,bo to jest moja opinia ,a niektorzy sie tutaj za bardzo spianaja.Glory
» 17 stycznia 2013, 17:31 #68
Nani1900: Jeśli ktoś nie potrafi sam zmienić oblicza spotkania to gra na poziomie "Górnika Łęczna", ciekawe. Mało jest zawodników którzy potrafią sami zmienić spotkanie.
» 17 stycznia 2013, 18:16 #67
UnitedProClub: Cieszy awans ale to spotkanie po prostu było słabe,niewykorzystane setki , zmarnowany kolejny Rzut karny.. Oby z Fulham poszło nam lepiej.
» 17 stycznia 2013, 06:12 #66
raszer: I Sir Alex powinien wycisnać gre w podstawowym składzie Giggs'a. Czemu? Ten Pan ma prawie 40 lat i gra lepiej od 25 Latków (Young, Valencia) ,bo Nani dopiero wraca. Może nastąpi jakaś mobilizacja wezmą sie do roboty a Ryan Udowodnij by , że był i bedzie ważnym ogniwem druzyny ;)
» 17 stycznia 2013, 00:49 #65
adriann1986: masakra to karne w wykonaniu Rooney'a, to juz lepiej jakby Hernandez wykonywal,
» 17 stycznia 2013, 00:32 #64
raszer: Giggs powinien podejsc ;)
» 17 stycznia 2013, 00:45 #63
PatrykSNK: Naasza gra nie była słaba ale na mecz ligowy z kogutami muismy pokazac cos wiecej! Brawo Diabły w tym roku to my zdobedziemy Fa Cup!
» 17 stycznia 2013, 00:13 #62
unitedmanfan: Czy mógłby ktoś stworzyć filmik z tego meczu kiedy Giggs jest przy piłce? To jeden z najlepszych występów wśród wszystkich skrzydłowych United w tym sezonie. Z góry dzięki.
» 17 stycznia 2013, 00:08 #61
Piotrek66: Moim zdaniem najlepszy na boisku był Giggs. Smalling i Buttner tez zagrali świetny mecz
» 16 stycznia 2013, 23:49 #60
Qrka: genialny Giggs, tyle w temacie.
» 16 stycznia 2013, 23:44 #59
Adam11: Zastanawiam się jak to się stało, że mając na boisku Giggsa w takiej formie do karnego podszedł Rooney. Dla mnie sprawa jest prosta. Jeśli Giggs jest na boisku i sędzia dyktuje 11 to tylko on powinien podchodzić do piłki. Ten przestrzelony karny mocno mnie wkurzył. Zawodnik takiej marki jak Rooney nie może tak hurtowo marnować 11 bo może łatwo stracić pewność siebie jeśli chodzi o ten element gry.

Od kilku lat nie mogę się doczekać wygranej United w tych rozgrywkach. Jeśli udałoby się wygrać ligę i FA Cup to byłbym w 7 niebie!
» 16 stycznia 2013, 23:41 #58
karuzel91: Niestety nie mogłem zobaczyć meczu, może ktoś zapodać jakimś linkiem ze skrótem, w którym widać jak nasz prawie 40 letni czarodziej wymiata?
» 16 stycznia 2013, 23:35 #57
przema: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.01.2013 23:34

Wygrana malym nakladem sil i dobrze pograli rezerwowi i wracajacy po kontuzjach, nie wiem dlaczego od kilku lat roo tak podkreca pilke przy karnych bez sensu ... zamiast to uderzyc prostym podbiciem to on sie wyglupia a dzisiaj to nie wiedzial w ktory rog uderzyc i wybral nie wiadomo co w sam srodek i 3 pietro..
» 16 stycznia 2013, 23:33 #56
designer: Rooney i karne to totalna porazka. Ferguson powinien zakazac mu wykonywac karne i wyznaczyc innego. Odkad Rooney nie strzelil karnego z Barcelona w letnim okresie przygotowawczym a potem jeszcze przestrzelil dobitke z 5 metrow nie umiejac trafic do pustej bramki, wiedzialem ze ten sezon bedzie kiepski dla niego jesli chodzi o ten staly fragment gry. No i sie nie pomylilem. Mija prawie pol roku a ten wciaz nie potrafi trafic z 11 metrow- ZENADA!
» 17 stycznia 2013, 04:46 #55
dawidmanutd13: United wciąż na dobrej drodze - kolejne dosyć pewne zwycięstwo. Gra Diabłów może nie była dziś porywająca, ale w pucharze najważniejszy nie jest styl, ale przebrnięcie do kolejnej rundy. Dziś momentami z boiska wręcz wiało nudą, ale West Ham tylko raz przez cały mecz zagroził naszej bramce, a to co pokazaliśmy z przodu wystarczyło na przeciętnego rywala.

Ryan Giggs - człowiek, którego niedawno po jednym nieudanym meczu połowa z was wyrzucała na emeryturę, dziś o klasę przewyższał na boisku wszystkich. Był po prostu wszędzie, dobrze rozgrywał, ciągnął naszą grę lewym skrzydłem, miał kilka znakomitych podań, zagrał po prostu świetnie. Mimo tego że niedługo stuknie mu czterdziestka wcale nie odstawał kondycyjnie od reszty, a powiedziałbym że wręcz przeciwnie - w końcówce wciąż zasuwał aż miło. Walijczyk bez wątpienia był bohaterem tego meczu. Pochwalić trzeba też Chicharito - był pod grą, znalazł się w kilku dobrych sytuacjach, do spółki z Roo i Andersonem wypracował pierwszego gola i dobrze wywiązał się ze swoich zadań. Zastrzeżeń nie można mieć do obrońców - Jones i Smalling spisali się bardzo dobrze, a nasza defensywa była nie do przejścia dla gości. Nieźle spisał się Buttner, było go pełno z przodu, ale zaliczył parę błędów w obronie - póki co to taki nieokrzesany młodzian, który musi jeszcze dużo pracować, bo momentami sprawia wrażenie jeźdźca bez głowy. Dobrze się jednak zapowiada. Dobrze w mecz wszedł Anderson, cudowne podanie przy jedynej bramce, ale z czasem trochę oklapł i słusznie został zmieniony. Rooney grał całkiem dobrze, strzelił gola, ale cieniem na jego występie kładzie się rzut karny - jak można tak fatalnie strzelić? To już niepierwszy karny Rooneya zmarnowany w dziwny sposób. Na koniec Valencia i Nani, cóż... teoretycznie skrzydła mamy mocne, ale jak jest w praktyce każdy widzi. O ile Nani jest usprawiedliwiony tym, że dopiero wraca po kontuzji, o tyle Valencia wciąż gra na równym, żenująco niskim poziomie. Chłopak zgubił gdzieś formę i nie może jej odnaleźć, a szkoda, bo lubię go i w poprzednim sezonie bardzo podobała mi się jego gra.

W weekend czeka nas ciężka wyprawa na mecz z Tottenhamem i Fergie ma aż nadmiar bogactwa w ataku - van Persie, Rooney, Kagawa, Anderson, Cleverley, Carrick, a to tylko zawodnicy środka pola i ataku. Myślę jednak, że chciałby on mieć tylko takie problemy. Po dzisiejszym meczu myślę, że warto byłoby spróbować z Giggsem w pierwszym składzie - gorzej niż nasi skrzydłowi (oprócz Younga, który ostatnio gra nieźle) w obecnej formie raczej już nie zagra, a pokazał, że wciąż może sporo wnieść do naszej gry. Osobiście chciałbym zobaczyć taki skład: De Gea - Rafael, Ferdinand, Vidić/Evans, Evra - Carrick, Cleverley - Young, Rooney, Welbeck/Giggs - RVP.

Pozdrawiam.
» 16 stycznia 2013, 23:32 #54
kubaks16: Kolego co do pocisku na Naniego się niezgodze. Chłopak wrócił po kontuzji i zagrał bardzo dobry mecz (biorąc pod uwage czas przez który nie grał).
Na 100% zagrał lepiej od AV7 który gram mecz w mecz a więc takie moje zdanie

Pozdrawiam
» 16 stycznia 2013, 23:45 #53
dawidmanutd13: Nie pocisnąłem Naniego, napisałem jedynie że nasza gra na skrzydłach w tym sezonie wygląda poza paroma dobrymi meczami Younga tragicznie. Tak jak ty napisałem też że Nani grał wczoraj pierwszy mecz kontuzji co usprawiedliwia jego występ, który był duuużo poniżej jego możliwości.
» 17 stycznia 2013, 15:08 #52
Klimaa: Szkoda że nie strzeliliśmy kolejnej bramki by uspokoić grę. Tak trzeba było martwić się trochę o ostateczny wynik. Ale zawodnicy nie zagrali na 100%, kilku myślało już o pojedynku ze Spurs.
» 16 stycznia 2013, 23:30 #51
Masta: Ogolnie jeszcze mam pare takich spostrzezen:
75' ruleta Buttnera pierwsza klasa :D
70' akcja groszka z rooneyem zakonczona niepowodzeniem ale fajnie sie rozumieja
72' gdy z lawki wstal Robin fajny komentarz angielskiego komentatora: ''Nadchodzi'' (on to oczywiscie po ang powiedzial)
wywalczenie przez giggsa karnego klasa swiatowa wkrecal ich jak sroby w deske brawo Giggs.



OK teraz czekam na krytyke :P
» 16 stycznia 2013, 23:27 #50
lecho: Zmontuj z tego filmik :)
» 17 stycznia 2013, 07:57 #49
alexandragt: 72 minuta:"-Here he comes! -Oh dear." :D
» 17 stycznia 2013, 10:47 #48
Masta: Powiem tak, jak na mecz United slabo, jak na sklad ''B'' nawet moze i ujdzien ale moje spostrzezenia:
-Rafael dobrze na swoim poziomie.
-Smalling rzadzil w obronie i walczyl jak lew, bardzo dobre spotkanie
-Jones przecietnie
-BĂźttner jak na mlodego diabla dobrze sobie poczynal, ale chlopak potrzebuje jeszcze duzo czasu nim stanie sie klasowym obronca jakim jest Evra,
-Ando piekne podanie do Groszka, i pokazywal chec do gry dobry wystep
-Giggs jak dla mnie zawodnik meczu, kopara mi opadla co ten facet wyczynial
-Nani dobry wystep jak po kontuzji staral sie chlopak
-Hernandez szukal gry oddal pare strzalow ogolnie plus asysta dobre spotkanie
-Rooney.. jak dla mnie Ronney nic nie pokazal gdzies zgubil forme jak dla mnie poza bramka nic nie pokazal moze i biegal ale bezproduktywnie..

Schooles - jego wystep pozostawie bez komentarza.
Carrick dobry wystep utrzmywal sie przy pilce i uspokoil gre.
» 16 stycznia 2013, 23:23 #47
Rasiak: Schooles? ;D
» 16 stycznia 2013, 23:28 #46
Masta: Sory Grzesiu jedno o za duzo, nie tylko ty sie mylisz na boisku :P
» 16 stycznia 2013, 23:31 #45
Bartex1309: hehe :D
» 16 stycznia 2013, 23:38 #44
tikorr: Alex Ferguson o Ryanie Giggsie:
"To taki piłkarz, który nawet w budce telefonicznej potrafi okiwać dwóch przeciwników"

Aż mi się łezka w oku zakręciła, przypominały mi się mecze Giggsa z sezonów 90'-93', na miejscu naszych skrzydłowych zastanowiłbym się nad sobą i zaczął harować na treningach.
» 16 stycznia 2013, 23:20 #43
patrykbor2: Giggs dzisiaj zdecydowanie powinien zostać zawodnikiem meczu. To co wystawiał dzisiaj to była czysta poezja od razu za nim wg mnie Buttner bardzo dobre spotkanie w jego wykonaniu. Dziękujemy za zwycięstwo.
» 16 stycznia 2013, 23:18 #42
kkkamil: Giggs najlepiej !!, zrobił wiecej niż nasi wszyscy skrzydłowi razem wzięci
» 16 stycznia 2013, 23:14 #41
Nani1900: Cieszy powrót Rooneya, Naniego i Andersona ;)
Nani może i nie zagrał świetnych zawodów, ale dobre. Nadał trochę kreatywności na skrzydła, oddał groźny strzał i zaliczył parę niezłych zagrań. Oby wrócił Nani z sezonu bodajże z 2010-2011 ;)
Anderson chwilami świetny, gdyby nie te kontuzje to mógłby być na prawdę czołowym SP, ale to tylko gdybanie ;)
Rooney średnio, niby strzelił, ale mecz ogólnie średni w jego wykonaniu.
Giggs genialny, jak ten stary Giggs. Grał jakby miał 25 lat.
Buttner, zaliczył niezłe spotkanie, parę ładnych zagrań.
Valencia, jak od początku sezonu, bezproduktywny...Chociaż dzisiaj było lepiej to nadal nie jest to.

Czekamy na mecz z Tottenhamem.
» 16 stycznia 2013, 23:13 #40
Filet: Dobrze kurna że nie doszło do dogrywki a co gorsza do karnych bo kurna krucho by było.

Ryan Giggs dla mnie Man of the match! Dzisiaj grał Giggs z drugiej połowy lat dziewięćdziesiątych, zupełnie jakby przeniósł się w przyszłość he he.

Ważne że jest awans i to po dobrym meczu. Gdyby była lepsza skuteczność np. Groszka oraz zwłaszcza ROONEYA(wrrr) to nerwówki by nie było, ale jak pisałem przed meczem nerwówka będzie, grunt że wygramy:)

Glory Glory Man. United
» 16 stycznia 2013, 23:11 #39
qba93: Giggs - genialny mecz, mimo swojego wieku biegał jak poparzony, walczył, naprawdę świetne spotkanie
» 16 stycznia 2013, 23:11 #38
alkohochlik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.01.2013 23:09

Buttner najsłabszy, Giggs najlepszy.
» 16 stycznia 2013, 23:08 #37
meszcz: Buttner najsłabszy? To chyba inny mecz oglądałeś...
» 16 stycznia 2013, 23:09 #36
RedDevil5: Buttner najsłabszy?,chyba musisz sie przespać bo za dużo alkoholu wlałeś w siebie ;>
» 16 stycznia 2013, 23:10 #35
wladek22ban: UWAGA! nie karmić trolla :)
» 16 stycznia 2013, 23:11 #34
kubaks16: hahah xD kolega włączył sb transmisje na ostatnie 5 min pewnie :D
» 16 stycznia 2013, 23:11 #33
sv650: zgadzam się, Buttner bardzo słabo, Giggs przepięknie dziś!!
» 16 stycznia 2013, 23:11 #32
Nani1900: Buttner dobry występ.
» 16 stycznia 2013, 23:14 #31
bartoszek4502: W sumie to dzięki Buttnerowi nie straciliśmy bramki,a według mnie najsłabiej to nani zagrał
» 16 stycznia 2013, 23:14 #30
alkohochlik: Zapomniałem dodać, że według mnie był najsłabszy, że macie problemy z rozwijaniem pojęć to nie moja wina, ale wam wytłumaczę, nie grał źle, ale na tle innych graczy wypadł blado, miał kilka celnych podań, kilka niecelnych, parę razy udało mu się odebrać piłkę, parę razy go wyprzedzili, nie wiem na jakiej podstawie ktoś pisze, że włączyłem sb(?) transmisję na ostatnie 5 min, a kto inny nie zna pojęcia trolla (pewnie sam niedawno dowiedział się, że takie coś w internecie funkcjonuje). Jeżeli ktoś dalej ma problemy ze zrozumieniem, to ja już nic na to nie poradzę. :)
» 16 stycznia 2013, 23:33 #29
PanMichal: Dlaczego slaby mecz?? Bardzo milo sie ogladalo i bez zawalu.
» 16 stycznia 2013, 23:08 #28
9michal6: Troche szkoda że Giggs nie podszedł do karnego skoro był na boisku. Sam SAF przyznał że jest najlepszy w United jeśli chodzi o jedenastki, myślę że gdyby to on uderzał byłoby 2:0
» 16 stycznia 2013, 23:08 #27
kubaks16: Powiem tak spotkanie na średnim tempie. Pierwsza połowa była nasza , a na początku drugiej wkradł się lekki chaos w nasze szeregi ale zdołaliśmy wszystko uporządkować na całe szczęście.
Co do naszych zawodników którzy wrócili po kontuzjach.
Roo no może i nie strzelił karnego ale starał się zagrać jak najlepiej jak to nasz Rooney 100% sił włożył w ten mecz
Nani po kontuzji zagrał bardzo fajny mecz. Moim zdaniem zagrał dużo lepiej od naszej pro "siódemki" ogólnie ciągnął skrzydło i starał się
Anderson no wkońcu jakoś zagrał kilka dobrych zagrań wiadome kilka strat ale zdecydowanie Ando na plus
» 16 stycznia 2013, 23:08 #26
GGManU: Buttner & Giggs.Ta dwójka zagrała dzisiaj najlepiej. :)
» 16 stycznia 2013, 23:08 #25
sv650: Buttner??
» 16 stycznia 2013, 23:10 #24
Lynryx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.01.2013 23:20

Ach, rozumiem zdziwienie- to przecież BĂźttner a nie jakiś Buttner. Teraz już się chyba wyjaśniło, miło, że mogłem pomóc ;)

edit- cholera, naprawdę na tej stronie nie ma tego znaku? Really? Strona fanowska United nie posiada symbolu, który występuje w nazwisku zawodnika tego klubu? No błagam...
» 16 stycznia 2013, 23:17 #23
rooney121: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.01.2013 23:07

Czemu pisze że po słabym dobrze było ;P w 1 poł świetnie graliśmy w 2 słabiej ale dobry meczyk. Giggs zawodnik meczu !! Cieszy powrót Ando, Roo, i Naniego. A i Antek nieźle grał niewliczając tego strzału w kosmos ;D GGMU !!
» 16 stycznia 2013, 23:07 #22
Choski17: pełno literówek w artykule
» 16 stycznia 2013, 23:06 #21
DevilsPoland: Kolejny karny w sezonie nie strzelony muszą to poprawić.
» 16 stycznia 2013, 23:06 #20
aris019: a Ando to nie rekonwalescent??przecież też wrócił świeżo po kontuzji i grał w podstawie:)
» 16 stycznia 2013, 23:06 #19
michalg: Tak, ale do leadu pasował Nani z Rooneyem:)
» 16 stycznia 2013, 23:12 #18
Rasiak: "Po słabej grze Manchester United pokonał West Ham United 1:0 i awansował do kolejnej rundy FA Cup, w której rywalem Czerwonych Diabłów będzie zwycięzca spotkania Fulham-Blackpool."

Już Fulham wczoraj w dogrywce wygrało. ;)
» 16 stycznia 2013, 23:06 #17
tikorr: mam nadzieję że po tym 5 w sezonie przestrzelonym karnym (chyba na 9) RVP stanie się wykonawcą rzutów karnych
» 16 stycznia 2013, 23:05 #16
RedDevil5: z tego co wiem to RVP już strzelał u nas i również się nie popisał...
» 16 stycznia 2013, 23:06 #15
meszcz: Przypominam że RvP w meczu z Southampton też nie strzelił. :D Jak dla mnie Giggsy powinien dzisiaj strzelać, w meczu z Chelsea ładnie uderzył.
» 16 stycznia 2013, 23:07 #14
Rasiak: Ehe, to 2 albo 3 przestrzelony karny Łejna.
» 16 stycznia 2013, 23:12 #13
krysbe: Najlepiej do wykonywania karnych nadaje się Carrick, najpewniejsza i najdokładniejsza noga, a nawet dwie;)
» 16 stycznia 2013, 23:14 #12
tikorr: Chyba 3x podchodził i 2 trafił. z czego jeden to chyba w tym meczu co strzelił 3 gole
» 16 stycznia 2013, 23:15 #11
Michau38: Karny w wykonaniu Rooneya - level miszcz
» 16 stycznia 2013, 23:05 #10
IMMM: Lvl Ramos.
» 16 stycznia 2013, 23:05 #9
Rasiak: Do Ramosa mu wiele brakowało... Z Diabełków najbliżej rekordu Ramosa był chyba Beckham. ;>
» 16 stycznia 2013, 23:07 #8
redmati: Panowie... Ramos nie ma konkurencji :D
» 16 stycznia 2013, 23:25 #7
mazurek6663: zapraszam wszystkich fanow United z Olsztyna i okolic na fejsa Manchester United Olsztyn Fanclub
» 16 stycznia 2013, 23:05 #6
RedDevil5: Dobry mecz,cieszy powrót Naniego,Roo i Ando,Giggs dzisiaj był niesamowity,wszystko mu wychodziło.Smalling również zagrał dobry mecz jak i cała nasza Deffensywa.Szkoda tylko tego przestrzelonego karnego przez Roo,nie mniej jednak najważniejsza wygrana i Awans do IV rundy.
» 16 stycznia 2013, 23:04 #5
naniLuis: Nani przyzwoity występ.Wiedziałem,że tak będzie. Prowadzimy do przerwy,a w drugiej połowie się bronimy. Musimy zabić ten nawyk. Za półtora tygodnia gramy z Fulham u siebie w czwartej rundzie więc liczę na lepszy występ niż w meczu z West Hamem. W niedzielę Tottenham,musimy zdobyć White Hart Lane! Glory United!
» 16 stycznia 2013, 23:03 #4
meszcz: Giggs MOTM!
» 16 stycznia 2013, 23:03 #3
IMMM: Buttner MOTM!
» 16 stycznia 2013, 23:04 #2
tikorr: Giggs jest mistrzem, co on dzisiaj robił to szok.... :) najlepszy skrzydłowy!!
» 16 stycznia 2013, 23:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.