Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ronaldo: Zamierzam wypełnić swój kontrakt z Realem

» 14 stycznia 2013, 16:41 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail, The Sun
Cristiano Ronaldo przynajmniej na jakiś czas uciszył wszelkie spekulacje odnośnie swojego powrotu do Manchesteru United, przyznając, że pozostanie w Realu Madryt na pewno do końca sezonu 2014/15.
Ronaldo: Zamierzam wypełnić swój kontrakt z Realem
» Cristiano Ronaldo nie zamierza w najbliższym czasie wracać na Old Trafford na stałe
Portugalczyk w ostatnim czasie był często łączony z przenosinami na Old Trafford, po tym jak przyznał, iż nie jest do końca szczęśliwy w Hiszpanii.

Jednak były piłkarz Czerwonych Diabłów w opublikowanym dzisiaj wywiadzie, wyznał, że pozostanie w Madrycie przez najbliższe dwa i pół roku, czyli do końca jego umowy z Królewskimi.

- Na pewno wypełnię swój kontrakt z Realem, jestem co do tego pewny - powiedział Ronaldo. - Co będzie później? Nie mam pojęcia, wydarzyć się może dosłownie wszystko - czytamy na zakończenie w wywiadzie.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: To Vidić zdobył zwycięskiego gola
Następny news »
Ostatnia prosta w walce o pozyskanie Zahy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


vip14: ... a po kontrakcie do United xD
» 16 stycznia 2013, 20:33 #49
brylaantes: no to za ponad 2 lata witamy z powrotem :)
» 14 stycznia 2013, 22:45 #48
ostry0811: cenilem go jak gral w United, w realu stal sie placzkiem i panienka, czasem nie moge patrzec na jego idiotyzm, mimo ze bede lubial go zawsze bo to czlowiek United i Fergussona, ale wroci predzej czy pozniej, na100%
» 14 stycznia 2013, 22:01 #47
showdark: az sie specjalnie zalogowalem zeby Ci napisac ze jestes idiota :)
» 15 stycznia 2013, 03:15 #46
ostry0811: idiota to Cie zrobil bachorze
» 15 stycznia 2013, 06:58 #45
trick: Gdybyś był piłkarzem, gdybyś oddawał swoje serce i zaangażowanie dla kibiców i klubu takiego jak Real, gdybyś strzelił 150 bramek w 150 meczach nie oczekiwałbyś od kibiców i klubu odrobiny szacunku? Jak w ogóle można gwizdać na piłkarza po słabym meczu, kiedy w 30 innych strzela on ponad 40 bramek? Ronaldo jest tam traktowany jako robot, ma zawsze być najlepszy, ma zawsze strzelać bramki. Mimo że prawie zawsz to robi kibice na niego gwizdają i jeszcze FIFA robi sobe jakieś jaja, kiedy Ronaldo zdobywa puchary, strzela ponad 70 bramek w sezonie i nie dostaje złotej piłki. To jest bzdura i tyle, trudno się dziwić że Ronaldo nie jest szczęśliwy w Realu.
» 15 stycznia 2013, 07:10 #44
ostry0811: ja nie napisalem nic takiego, zgadzam sie z Toba ze real to klubik bez kibicow, napompowany kasa, gdzie po roku sukcesow mieszaja cie z blotem, gwizdza, jak np murinho. Tez mysle ze ronaldo zaluje troche odejscia z MU, ale to byl jego wybor, nie chcial odejsc do leprzego klubu bo real takim wtedy nie byl, byl na dnie kiedy ronaldo tam przychodzil, ale wedlug mnie przeszedl do realu tylko dlatego ze chcial byc najdrozszym transferem w historii,. A mi chodzilo o to ze sie przewraca, patrzy na sedziow, macha rekami, to nie jest zachowanie godne tak wspanialego pilkarza jak on
» 15 stycznia 2013, 08:26 #43
1996kutno: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2013 09:46

ostry jestes idiota
» 15 stycznia 2013, 09:45 #42
Amsterdammmm: trick - jakie puchary zdobył?? Mistrzostwo Hiszpanii?? to w europie jest jakby nie patrzeć ok 53 mistrzów swoich krajów. Do ZP zabrakło mu LM lub ME żeby przykrył rekordowy rok Messiego. FIFA nie robi sobie jaj tylko ludzie piłki, selekcjonerzy,kapitanowie i dziennikarze federacji wybierają najlepszego z pośród siebie a idiota trzeba być żeby patrząc na grę nie widzieć ze aktualnie Messi jest indywidualnie najlepszy.
» 15 stycznia 2013, 12:27 #41
ostry0811: kutno bachorze jestes tak prymitywny ze Twoje rozgarniecie umyslowe pozwala ci tylko obrazac innych , dziecko ktore swiat pilki zna z btavo sportu, nie bedzie mnie uczyc, odrob lepiej prace domowa bo mamusia ci pryte zleje
» 15 stycznia 2013, 13:51 #40
ostry0811: amsterdam- masz racje ale o tym czy indywidualnie messi jest leprzy mozna dyskutowac:-P bo ronaldo jest szybszy, wyzszy, lepiej gra w powietrzu, lepiej bije wolne, leprze uderzenie z obu nog, technika podobna, nienawidze messiego podobnie jak wiekszosc z was, ale szanuje i on jednak ma to cos, co sprawia ze jest najleprzy, jedyny, i pobije weszelkie mozliwe rekordy w europie
» 15 stycznia 2013, 13:57 #39
Raphael10: *ostry0811

oj oj grabisz sobie takim określeniem.
Ty napisałeś to świadomie ?
» 15 stycznia 2013, 16:15 #38
cypek23: ogólnie to faktycznie Ronaldo był lepszy pod każdym względem gdy grał dla United niż dla Realu, a jeśli chodzi po porównywanie Messiego do Ronaldo to pod względem indywidualności Ronaldo przebija wszystkich bez dwóch zdań. Messi może jest bardziej bramkostrzelny ale proszę zauważyć że wszystkie sytuacje przy których strzlela gole tworzą mu najlepsi na świecie pomocnicy ;] Myślę że gdyby na miejscu Messiego w Barcelonie wstawić Ronaldo czy nawet Van Persiego to myślę że liczba bramek byłaby podobna ;]
» 15 stycznia 2013, 19:02 #37
ostry0811: napisalem to swiadomie, bo trzeba szanowac nawet najwiekszych wrogow, a to przeciez sport, wiec tym bardziej trzeba oddac komus fenomen jaki posiada, mimo ze go nie lubie, delikatnie mowiac, tak jak i calej faworyzowanej przez wszystkich farsy...
» 15 stycznia 2013, 19:12 #36
wojakadik: ostry0811 Zgadam sie z tb :)
» 16 stycznia 2013, 11:49 #35
Drill20: Wyobraźcie sobie nasz skład, gdyby doszedł CR. RVP, z tyłu Rooney, na skrzydłach CR i Nani(jeśli będzie w formie). Wtedy moglibyśmy znowu wygrać LM.
» 14 stycznia 2013, 19:48 #34
Nani1900: A teraz nie możemy ? Chwilami LM to loteria, tak jak Chelsea ją wygrała to chyba nie można powiedzieć, że zasłużenie.
» 14 stycznia 2013, 20:49 #33
SapphirUnited: Drill marzyciel. Nani nie bedzie podstawowym czlowiekiem United. Pogodz sie pozatym Nani1900 ma racje z tym, ze kazdy moze wygrac.
» 14 stycznia 2013, 21:06 #32
Amsterdammmm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2013 19:42

A ja myślę ze jest szansa żeby przeszedł po tym sezonie - potrzebna jest do tego kooperacja z Barceloną.
Teraz w Hiszpanii zaczyna się granie co 3 dni - dwumecze pucharu króla - ćwierćfinały i półfinały + Liga
najczęściej hiszpańskie drużyny mają spadek formy w lutym po intensywnym maratonie

1 mecz LM United gra na Santiago Bernabeu (termin w środę) - dobrze było by wyciągnąć bramkowy remis a i w tej formie co jest Real to i o małe zwycięstwo będzie można się pokusić.

Rewanż jest w we wtorek i dużym plusem jest ze w kolejce ligowej przed meczem Real gra u siebie z Barceloną - chyba nawet w niedziele!. Zabiegają się za piłką a Mourinho nie wystawi raczej w takim prestiżowym meczu rezerwowego składu bo zakończyło by się pogromem i kompromitacją.
Wiec będą do trafienia i to ostro

A eliminując ich United zwalnia Mourinho, serwuje letnie wietrzenie szatni Realu, zmianę prezesa - w takiej atmosferze Ronaldo sam będzie nalegał na transfer

+ jeszcze Messi może pomóc dewastując statystykami CR
» 14 stycznia 2013, 19:41 #31
Robal: To oczywiste, ze Ronaldo zostanie w Realu, pewnie jest też to, że nie wróci do MU. Wie, że stracił wiele z piłkarskiego życia odchodząc z OT u nie chce się do tego przyznac nawet przed samym sobą.
» 14 stycznia 2013, 18:15 #30
mcis: wie, ze duzo stracil i to jest widoczne w jego wypowiedziach. jednak, zeby teraz go sprowadzic trzeba 150-200mln. moim skromnym zdaniem, zaden pilkarz na swiecie nie powinien kosztowac wiecej niz 40mln. za te dwa sezony z hakiem bedzie za darmo. bylem przeciw, gdy wszyscy trabili o odkupieniu go z Realu, ale gdyby przyszedl za darmo to mona by mu nawet dac 400tys tygodniowo czyli jakies 22mln rocznie, to bys sie zwrocilo z samych koszulek.
» 14 stycznia 2013, 18:33 #29
Robal: O tych cenach piłkarzy to masz rację.
» 14 stycznia 2013, 20:03 #28
trick: mcis, twoje pieniądze że Cię to interesuje?

Piłkarze kosztują tyle i ile są warci. Ronaldo i Messi są warci każdego grosza, to piłkarze którzy GWARANTUJĄ bramki i dobrą grę. Dobzi piłkarze mogą kosztować w granicach 40 baniek, ale Ronaldo, Messi czy Roo to piłkarze, którzy są znacznie więcej warci niż reszta.
» 15 stycznia 2013, 07:19 #27
SaiyaJiN: No i bardzo dobrze ja mam nadzieję że jak wypełni kontrakt z realem wróci do nas za friko (może on też tak chce właśnie zrobić żeby nie naciągać nas na koszty) będzie miał wtedy tyle lato co RvP przychodząc do nas wiec myślę że wciąż będzie potężnym wzmocnieniem ;) GG MAN UTD!!
» 14 stycznia 2013, 18:13 #26
Domestos: ta super a masz na tygodniówkę? bo ja nie mam
» 14 stycznia 2013, 18:15 #25
TraN: Całe szczęście, że zarząd Manchesteru ma. Inaczej ciężko byłoby go opłacić, jeśli nikt z nas by nie miał :(

trolololo
» 14 stycznia 2013, 18:24 #24
mcis: @SaiyaJiN

mozesz sobie policzyc. Na CR MU zarobilo 85mln. teraz wart jest pewnie tyle samo, bo nieco sie rozwinal pilkarsko, ale tez sie postarzal. wiec wez sobie te 85mln i podziel przez 21, wyjdzei nieco ponad 4. czyli mozna mu dac 21mln rocznie czyli nieco mniej niz 400tys tygodniowo. dodatkowo policz sobie wplywy marketingowe. te 20mln rocznie to by sie pewnie z samych koszulek i innych dupereli zwrocilo. wiec to interes marzenie swietny pilkarz + 85mln. a CR moglby spokojnie grac do 35 roku zycia
» 14 stycznia 2013, 18:37 #23
Domestos: Moim zdanie powinno się szkolic nowych, młodych zawodników, tak jak MU robi to cały czas, a nie kupywac gwiazdy tak jak City i Chelsea albo Real albo PSG itd. Można nieraz wydac dużo kasy jak np. na RvP, ale nie 90mln!!
» 14 stycznia 2013, 17:55 #22
trick: Tak tylko powrót CR to nie nowy transfer, tylko to piłkarz który wróciłby do United za podobną cenę za jaką został sprzedany, więc ogólnie nie wydamy na transfer więcej niż 20 milionów, a 20 baniek za Ronaldo... to grosze.

Z resztą on jest gwarantem zwrotu kosztów, same koszulki zwróciłyby połowę kosztów transferu, do tego kontrakty reklamowe i inne bzdety.
» 15 stycznia 2013, 07:21 #21
Domestos: z tym że opłaca się kupic innych piłkarzy za cr7 to się zgadzam ale za luka albo snejdera to już nie
» 14 stycznia 2013, 17:53 #20
mcis: 100% zgodnosci z Domestos'em....
» 14 stycznia 2013, 18:45 #19
dabro90: Sneijder - i całą powagę wypowiedzi szlag trafił.
» 15 stycznia 2013, 00:15 #18
trick: Luka Modrić i spadłem z krzesła. Czym jest Real bez Ronaldo pokazała Osasuna, nie widziałem żeby Modrić zrobił jakąkolwiek różnicę w Realu. Modrić jest przereklamowanym przeciętniakiem, który nie robi na boisku niczego co mogłoby w ogóle wołać o transfer do United.

Cristiano Ronaldo jest wart każdych pieniędzy, to gwarant bramek, ofensywnej gry i po prostu świetnej gry. To facet, który razem z Messim jest najlepszym piłkarzem na świecie, Leo i CR to duet, który razem... byłby chyba genialny i obaj są takimi profesjonalistami że spokojnie by się dogadali.
» 15 stycznia 2013, 07:15 #17
Pomarancz: Bardzo dobrze, na cholerę nam on? Trzeba kreować nowe gwiazdy a nie stare odkupywać.
» 14 stycznia 2013, 17:34 #16
swiderski4: Niech siedzi w Realu,nie jest nam nie zbędny szczególnie za kasę jaką trzeba by było za niego wyłożyć.
» 14 stycznia 2013, 17:28 #15
czareks444: Do kiedy ma kontrakt? Jeśli tak powiedział to jest duża szansa, że odejdzie po zakończeniu kontraktu.
» 14 stycznia 2013, 17:13 #14
Biafra: Przecież to jest napisane w newsie...
» 14 stycznia 2013, 18:00 #13
czareks444: Sory, nie zwróciłem uwagi na to gdy czytałem.
» 15 stycznia 2013, 11:28 #12
Castway: Nie jesteśmy w stanie go wykupić - przykra prawda :( może kiedyś znowu zobaczę go w trykocie manchesteru united, pozostaje cierpliwie czekać ...
» 14 stycznia 2013, 17:06 #11
czareks444: Powiem tak. Transfer Ronaldo do Realu zwrócił się Hiszpanom ponoć po pół roku, więc gdyby do nas wrócił to dochody ze sprzedaży gadżetów Ronaldo również byłyby gigantyczne i po pewnym czasie transfer mógłby się zwrócić.
» 14 stycznia 2013, 17:16 #10
DamianoMU: Ten Transfer Ronaldo do Realu to nie wypał szczerze mówiąc , bardziej cieszył się z gry w Manchesterze i tu grał lepiej.
» 14 stycznia 2013, 17:40 #9
Bumshakalaka: Daily Mail jest akurat jednym z najpewniejszych źródeł...
» 14 stycznia 2013, 16:54 #8
meszcz: W nagłówku znowu jest The Sun. Oszczędźcie sobie takich newsów. Ile można?
» 14 stycznia 2013, 16:44 #7
Biafra: Skoro w newsie jest wypowiedź Ronaldo, to jakie znaczenie ma skąd jest news? Cytat to cytat, nie rozumiem kompletnie takiego podejścia...
» 14 stycznia 2013, 16:53 #6
Fabio: @Biafra
Daj Sb siana z userem @meszcz, to czysty czerstwiak, szkoda na taką osobę czasu !!
To nic, że ' The Sun ' jako 1 gazeta napisała o przenosinach DB7 do Realu, CR7 do Real'u i RVP na OT ( przypomnę tylko, że zdecydowana większość ludzi jak za pierwszym razem czytała te newsy to łapała się za głowę jak to możliwe itp. ).
To nic że ' The Sun ' ma jeden z lepszych działów sportowych na wyspach, ale przecież jak ktoś widzi, że dany news pochodzi z właśnie z ' The Sun ', czyli dla większości ludzi z polskiego ' Super Expressu ' to już na wstępie go skreśla tak jak zrobił to @meszcz.
Biafra nie którym choćbyś dawał niezbite i niepodważalne dowody, na poparcie Sw słów to i tak Ci nie uwiężą !!
Po prostu są ludzie i parapety, stołki i taborety, a do której z tych 3 grup wymienionych po ludziach należy użytkownik @meszcz to już sam sobie osądź.
» 15 stycznia 2013, 10:17 #5
messengerUTD: I po co chłopie i po co? Gnijesz tylko tam..
» 14 stycznia 2013, 16:43 #4
Taurus: Jak tylko spojrzę Daily Mail albo The Sun to odrazu wiem że to jakieś jaja, po prostu czasem trafia im się szczęśliwie...
» 14 stycznia 2013, 16:43 #3
messengerUTD: tyle, że tutaj masz cytaty, więc..
» 14 stycznia 2013, 16:59 #2
Taurus: Cytaty też zmyślają ;]
» 17 stycznia 2013, 18:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.