Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Nani i Anderson gotowi na Liverpool

» 11 stycznia 2013, 12:21 - Autor: Bart - źródło: ManUtd.com
Na piątkowej konferencji prasowej sir Alex Ferguson potwierdził, że w niedzielnym spotkaniu z Liverpoolem wystąpi zarówno Nani jak i Anderson. Do zdrowia wrócił również Phil Jones, ale menadżer uważa, że zawodnik ten bardziej przyda się w powtórce meczu FA Cup z West Hamem.
Ferguson: Nani i Anderson gotowi na Liverpool
» Na piątkowej konferencji prasowej sir Alex Ferguson potwierdził, że w niedzielnym spotkaniu z Liverpoolem wystąpi zarówno Nani jak i Anderson. Do zdrowia wrócił również Phil Jones, ale menadżer uważa, że zawodnik ten bardziej przyda się w powtórce meczu FA Cup z West Hamem.
Wayne Rooney również ma szansę wrócić na mecz z Młotami, po tym jak opuścił 4 ostatnie mecze wskutek kontuzji kolana.

- Mam nadzieję, że Wayne wznowi dzisiaj treningi, co będzie oznaczać, że jego powrót jest bliski. Nie sądzę, aby były tutaj jakieś problemy. To typowa kontuzja. Jeżeli zacznie dzisiaj trenować, będzie dostępny na środowe spotkanie - komentował Fergie.

- Nani również wrócił do treningów i będzie w niedzielnej kadrze. Jones także jest zdrowy, lecz wydaje mi się, że zagra dopiero w środę. Anderson trenuje już od 10 dni, więc na pewno będzie w kadrze na Liverpool.

- Podsumowując, mamy zdrową kadrę. Nie wiem ile to potrwa, ale dobrze jest mieć wszystkich zawodników do dyspozycji.

- Oczywiście to Liverpool, mecz derbowy. To się nigdy nie zmieni. To zawsze będę intensywne, emocjonalne i ważne spotkania. Wszystko czego oczekujecie od meczu derbowego, prawdopodobnie wydarzy się w niedzielę. Plus jest taki, że przystępujemy do rywalizacji w dobrej formie - zakończył sir Alex Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho na Old Trafford na meczu z Liverpoolem
Następny news »
Evansowi nie straszne czołowe zespoły EPL

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (110)


vip14: Dobrze wiedzieć. Przynajmniej będziemy mięli pewniaków na boisku !!
» 12 stycznia 2013, 10:29 #101
Klimaa: To jest idealna chwila dla Naniego aby pokazał się wreszcie z dobrej strony. W drugiej części sezonu musi pomóc drużynie w walce o najwyższe cele.
» 11 stycznia 2013, 23:05 #100
Milas: Jestem ciekawy co pokaże Nani w nadchodzącym meczu,oby nas pozytywnie zaskoczył !!
» 11 stycznia 2013, 21:54 #99
Arecki: Noo Nani nareszcie :)
» 11 stycznia 2013, 21:34 #98
DAMINOS2: świetna wiadomośc;) Anderson przed kontuzją miał świeetną forme:) zobaczymy co Nani pokaże :D
» 11 stycznia 2013, 20:20 #97
dominikMU: GGMU NANI rozgromi liverpool
» 11 stycznia 2013, 20:10 #96
trick: Powrót Naniego brzmi fajnie, ale pamiętajmy że Nani formy nie ma od dłuższego już czasu, miejmy jednak nadzieję że z Nanim stanie się to co z Valencią, czyli po kontuzji zacznie grać świetnie. Powrót Ando to świetna wiadomość, nareszcie mamy środek pola w pełnym składzie i mam nadzieję że na boisku w nie długim czasie zobaczymy Ando i Toma w duecie środkowych.
» 11 stycznia 2013, 19:56 #95
tomek220123: Dobrze!!Nani mam nadzieje wróci do ofrmy i obsmyra obrońcy jak tyczki valenica(dojdzie do formy kiedyś)
Ando i jest git i jeszcze jak by roo wrócił nic wiecej nie trzeba
mam nadzieje że wygramy z Live
GG man united
» 11 stycznia 2013, 18:18 #94
erni93x: Ando niech zagra,byle by Nani nie grał,mam nadzieję,że jeszcze odejdzie.
» 11 stycznia 2013, 18:13 #93
CheziChez: Jeszcze będziesz mu stopy całował jak zacznie nam wygrywać mecze. Gorzej od Valencii nie zagra, a może przez ten czas kiedy nie grał przemyślał sobie wszystko i jutro zaskoczy wszystkich świetną grą. O ile oczywiście zagra ;)
» 11 stycznia 2013, 18:19 #92
MUFAN94: Pojutrze ;)
» 11 stycznia 2013, 19:09 #91
CheziChez: Racja :) nie wiem skąd mi się to jutro wzięło ;D
» 11 stycznia 2013, 19:32 #90
kruk581: Zdecydowanie przeciwko odejsciu Naniego z MU! Anderson i Nani od pierwszej minuty.
» 11 stycznia 2013, 20:04 #89
erni93x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2013 21:26

myślicie,że z tak ważnym rywalem rekonwalescencii zagrają odrazu?? hah dobre sobie.Co do Naniego to sam już niewiem,bo zachowuje się jak gwiazdka,a grą nie przekonuje,jednak zobaczymy,czy przemyślał coś.Jeśli nie to za 25 mln spokojnie można sprzedać.
» 11 stycznia 2013, 21:21 #88
Bartex1309: Ale mnie ucieszyła ta wiadomość, zwłaszcza po moim jakże nieudanym dniu ale mniejsza z tym.
Czekamy juz tylko na Wazze.Oby Nani jak najszybciej powrócił do swojej optymalnej formy bo wszyscy wiemy że Nani w formie potrafi sam wygrać mecz :)

Pozdro dla kibiców Utd. z poznania
» 11 stycznia 2013, 17:58 #87
MUFAN94: Nareszcie, bo brakowało ich :) Great news!!
» 11 stycznia 2013, 17:53 #86
jambor79: szukam osób które maja bilety i leca na mecz z Evertonem 10.02.13
» 11 stycznia 2013, 17:25 #85
kruk581: Wracamy do gry! ;) Mega wiadomosc dla mnie, czekalem na ta informacje juz od dluzszego czasu!
» 11 stycznia 2013, 17:20 #84
belman: bardzo czekam na ten mecz. jestem ciekaw o forme Naniego oraz tego co naprawde sie z nim dzieje. te wszystkie spekulacje na jego temat juz mnie draznia. oby bylo tak: Nani faktycznie zazadal podwyzki a do tego nie prezentowal sie dobrze, ale teraz wroci i zagra dla nas mecz zycia, wygramy 3-1 z Liv.. Nani strzeli gola i od tej pory jego forma bedzie caly czas na wysokim poziomie i dostanie podwyzke i wszyscy beda happy.Dajcie spokoj Valencji to nasz czlowiek choc troche spadla mu forma ale wciaz jest diablem i dobrym skrzydlowym. Grajmy o mistrzostwo i badzmy razem, GGMU!!
» 11 stycznia 2013, 17:08 #83
Diabelred: Jak dla mnie Valencia zbyt pewnie poczul sie w skladzie(z powodu dluugiej kontuzji Naniego) i dlatego spadla mu forma ;),cos podobnego do Evry :).Dobrze ,ze wraca Nani dzieki temu bedzie walka o miejsce w podstawie :)
» 11 stycznia 2013, 17:19 #82
belman: moze nie to ze zbyt pewnie, ale wszyscy wiemy ze zdrowa konkurencja dziala dobrze na wszystkich. GGMU
» 11 stycznia 2013, 18:21 #81
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2013 19:24

Valenci spadła forma...czy wy nie widzicie, że od początku sezonu gra piach i jest kompletnie drewniany ? Nie potrafi nic, ani strzelać ani dośrodkowywać, ani dryblować. Tylko pracowitość mu została, bo swoją szybkość nawet stracił.
» 11 stycznia 2013, 19:23 #80
belman: chcialbym aby Valencja wrocil do dobrej dyspozycji. podoba mi sie jego gra z Rafaelem. GGMU
» 11 stycznia 2013, 19:56 #79
naniLuis: Super wiadomość. Ferie zaczęły się pięknie :-)
» 11 stycznia 2013, 17:02 #78
Domestos: po rooneyu, nani jest moim ulubionym zawodnikiem MU
» 11 stycznia 2013, 16:55 #77
kari17: Nani też jest moim ulubionym piłkarzem
» 11 stycznia 2013, 17:02 #76
Diabelred: A co to ma do tresci newsa(poza tym ze dotyczy Naniego)?,moim Robin,ale jakos nie chwale sie tym w komentach do newsow o Robinie ;d
» 11 stycznia 2013, 17:15 #75
kari17: Mam nadzieję, że Nani i Anderson zagrają chociaż po 20 minut. Wygramy z Liverpoolem 3-1, a chłopaki strzelą po golu.
» 11 stycznia 2013, 16:50 #74
cejotinho: Arsenal zacząłby coś wygrywać, nie miałbym nic przeciwko gdyby zaczęli już w sobote
» 11 stycznia 2013, 16:33 #73
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2013 16:28

Wiekszosc widze zachwyca sie powrotem Naniego i traktuje go jak nowy transfer,tylko nie wiem z jakiego powodu skoro Nani prezetowal sie przed kontuzja,wcale nie lepiej niz Valencia teraz,takze to w jakiej jest teraz formie jest wielka zagadka...,co innego Ando,ktory przez kilka ostatnich jego meczy prezentowal sie bardzo dobrze :).Licze,ze powrot Naniego,podziala na Valencie,tak samo jak na Evre przyjscie Buttnera :)
» 11 stycznia 2013, 16:23 #72
Michau38: Z tego co pamiętam, to SAF często wystawiał Naniego na takie derby (myślę, że chodzi tu o mocną psychikę Naniego)
» 11 stycznia 2013, 16:26 #71
pizdariusz: Nani w kiepskiej formie jest lepszy niz Valencia w swojej 'najlepszej'. Zresztą Valencia w ostatnich tygodniach wygląda fatalnie, Nani miał bardzo długą przerwę także pasowałoby dać mu szansę. Murzyn niech da odpocząć swojej prawej nodze.
» 11 stycznia 2013, 16:40 #70
pizdariusz: Jaja sobie robiłem z kolorem ich skóry. Poważnie, to naprawdę Valencia powinien odpocząć bo w tym sezonie gra naprawdę fatalnie. Nani ma coś to udowodnienia i myślę, że może wyjść to całej drużynie na dobre i oby w ciągu tego miesiąca złapał formę bo trzeba ograć Real. A z Valencią i jego magiczną prawą nogą to może wyglądać jak w finale z Barceloną w 2011, gdy kompletnie nie mógł się odnaleźć jako skrzydłowy.
» 11 stycznia 2013, 17:20 #69
Nani1900: Diabelred

Od zawsze krytykowałeś Naniego, ja to rozumiem, ale mówienie, że Nani grał słabiej niż Valencia od początku sezonu jest kompletnie niezrozumiałe. Dobra, obaj grają słabo, ale Nani przynajmniej coś robi, potrafi wrzucić, potrafi dryblować, potrafi też lobować bramkarza i strzelać ( nie z dystansu :) )
A Valencia co ? Staje, rozgląda się. Nie wie co robić, albo cofa piłkę, albo z całej siły zagrywa ją w pole karne. On stracił wszystkie swoje atuty z poprzedniego sezonu.
Nani jest nie przewidywalny, a Valencia jest strasznie czytelny.
Problem Naniego leży w nie regularnej grze i w słabej psychice. On nie stracił umiejętności, nadal ma najlepszy drybling w klubie.
Porównywanie Naniego z Ronaldo jest bezsensowne, on nie osiągnie poziomu Ronaldo. Jeśli się go ocenia pod tym punktem to jest słaby, ale jakby tak popatrzyć to Nani jest najlepszym naszym skrzydłowym i solidnym graczem, nie genialnym jak Ronaldo, ale solidnym.
Podaj mi swoje argumenty w których Valencia w formie jaką ma od początku sezonu jest lepszy od Naniego...
» 11 stycznia 2013, 19:35 #68
Diabelred: Nani1900,gdzie ja napisalem ze Valencia gra lepiej niz Nani w tym sezonie ;o?Napisalem ,ze Nani ,, prezetowal sie przed kontuzja,wcale nie lepiej niz Valencia'',ale tez nie napisalem,ze gorzej,co najwyzej tak samo :).Bo jak czytam wypodziedzi innych ,to wyglada to tak, gdyby to Robin mial kontuzje,bedac wczesniej w swietnej dyspozycji ;d.Z naszych skrzydlowych w tym sezonie tylko odziwo najslabszy Young z trojki jest w formie :).Dlatego tez pisalem,ze wcale nie zdzwilbym sie gdyby SAF wystawil Naniego liczac na jego niekonwencjonalne zagrania ;),Tak jak tez nizej pisalem,na papierze Nani jest naszym najlepszym skrzydlowym,jednak rzeczwistosc boiskowa jest taka ,ze ma super 1/5,6 meczy.Najgorsze jest to ze w tych nastepnych 5,6 cieniuje i to strasznie ;/
» 11 stycznia 2013, 21:00 #67
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2013 21:23

No tak, ale liczę, że Nani będzie grał reguralnie i trzymał równą formę. Valencia niestety nawet takich przebłysków nie ma. Oczywiście zgadzam się z tym, że w obecnej formie Young jak jest najlepszy.
» 11 stycznia 2013, 21:23 #66
swiderski4: W końcu wracają,mam nadzieję że nasz grubasek nie stracił formy:D,a Nani w końcu złapie wiatr w żagle.
» 11 stycznia 2013, 16:05 #65
775330: Cudowna informacja, chcę zobaczyć w środku pola dwójkę Cleverley - Andreson.
» 11 stycznia 2013, 15:49 #64
wladek22ban: bez szans :) Liverpool ma zbyt mocny środek pola na taką ofensywę z naszej strony a po resztą Anderson dopiero wraca
» 11 stycznia 2013, 15:59 #63
messengerUTD: Nie ma mowy. Carrick to jest podstawa.
» 11 stycznia 2013, 18:00 #62
775330: Według mnie Carrick gra strasznie przeciętnie w ostatnim czasie, zgadza się uspokaja grę i rozgrywa piłkę z obrońcami no czasami mu się zdarzy zagrać groźną piłkę do przodu, ale jak na takie działa jakie mamy z przodu chłopak robi za mało, gra Andersona bardziej mi się podoba jego poruszanie się po boisku, szybkość w rozgrywaniu piłki, nieprzewidywalność są jego największymi atutami, Carrick robi wszystko wolno, rusza się jak mucha w smole, i w niektórych meczach traci piłki po których tracimy bramki. Mam ogromny szacunek do Carricka, ale nie wydaje mi się aby był podstawą..
» 11 stycznia 2013, 18:57 #61
Nani1900: @775330

Przeciętnie ? Przecież bez niego teraz nie istniejemy co pokazuje mecz z WHU. Nie porównuj Andersona z Carrickiem, zupełnie inny styl gry.
Carrick jest w swojej życiowej formie od początku sezonu. Mówisz, że rusza się jak mucha w smole i jest wolny, ale przecież nie wszyscy muszą być kreatywni. Mogę ci dać świetny przykład, Chelsea, tam jest nadmiar kreatywnych zawodników na każdej pozycji i na gołe oko widać, że nie brakowało im tylko napastnika tylko kogoś w środku takiego jak Carrick u nas który potrafi zachować spokój i jest wolniejszy. U nich w środku zazwyczaj są Ramires-Mikel. Ramires to kolejny zawodnik Chelsea bardzo kreatywny. Mikel trochę mniej, ale nie prezentuje poziomu Carricka. Jeszcze Lampard który ma swój wiek. Im właśnie brakuje takiego jak nasz Carrick, dobry w odbiorze, trochę powolny i nie pakujący się w drybling a za to myślący jak Carrick.
Carrick to zdecydowanie podstawa.
» 11 stycznia 2013, 19:44 #60
775330: Nie mówię że to co robi jest złe, lecz nie odpowiada mi taki styl gry. Ile razy wygraliśmy w tym sezonie przekonująco? Praktycznie w każdym meczu męczymy się z rywalem i wydaje mi się że powodem tego jest właśnie Carrick, który robi wszystko zbyt statycznie. Nie podoba mi się to że tracimy pierwsi bramki, jestem przyzwyczajony do tego co robił Manchester kilka lat temu - wysysanie życia z rywala i egzekucja w postaci wielu bramek.
» 11 stycznia 2013, 20:02 #59
Skori17: każdy widzi inaczej, każdy ma swój gust, każdemu podoba się inny styl gry etc etc. ja jestem za Andersonem i Tomem i już. możecie się nie zgadzać, droga wolna ;) .
@ Nani wszystko ok. tylko o co chodzi z Lampardem ? wiek ? praktycznie ten sam co Carricka . Frank ma 34 czy 35 nie wiem , pewny nie jestem. Lampard jest nieprzewidywalny mimo wieku ;)
» 11 stycznia 2013, 20:16 #58
Nani1900: Carrick - 30 lat
Lampard - 34 lata
Jest różnica ;)
Nie mówię, że Lampard słaby. Wręcz przeciwnie, ostatnio bardzo dobrze grał.
» 11 stycznia 2013, 21:21 #57
wlodekzlc: W końcu NANI !
» 11 stycznia 2013, 15:47 #56
Nani1900: Świetna wiadomość, oby Nani i Anderson odyskali formę. Mam nadzieje, że Nani przejmie miejsce w 11 za drewnianego i czytelnego Valencie.
» 11 stycznia 2013, 15:27 #55
Skori17: no to niech Nani pokażę tą finezję :D
okej Valencia czytelny z tym się zgodzę, tylko jaki on musi być szybki bo praktycznie każdy wie , że ma prawą nogę i zwód do końca boiska robi, skuteczne to jest przyznaję . Chociaż w ostatnim meczu zadziwił mnie swoją lewą nogą, co kilka razy odegrał, czy wrzutka, kopara mi opadła :D a drewniany, to niby kto? ? Ashley ? wątpie.
» 11 stycznia 2013, 15:50 #54
wladek22ban: Jak w tamtym roku Antonio maił świetną formę to był najlepszy a teraz jest drewnem? człowieku zastanów się co ty mówisz jak dla mnie Valencia jest nadal naszym najlepszym skrzydłowym
» 11 stycznia 2013, 15:56 #53
Skori17: do kogo bijesz wypowiedzią wladek ? bo nie wiem o co chodzi, Nani1900 piszę, że Valencia jest tylko czytelny a nie drewniany :)
» 11 stycznia 2013, 19:18 #52
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2013 19:51

@Skori17, wladek22ban

W sumie drewniany też jest. No i co, że w zeszłym roku miał dobrą formę, jak teraz od początku sezonu gra padake. Nawet Young jest bardziej kreatywny i mniej drewniany, lepiej wrzuca i lepiej strzela. Przecież Valencia stracił wszystkie swoje atuty, szybkość i dobre wrzutki. Teraz nie umie dryblować, a jak wrzuca to tylko na siłę po ziemi na oślep. Valencia staje przed rywalem i albo zagrywa do tyłu, albo z całej siły po ziemi na oślep. To nie jest ten sam Valencia...Ja nic do niego nie mam, ale on kompletnie nic nie gra. Widzieliście takiego samego drugiego skrzydłowego co tylko schodzi na prawo i wali z całej siły w pole karne ? Valencia kompletnie nie potrafi strzelać, nie trafia w piłkę.
Podajcie mi jakieś zalety w grze Valenci oprócz pracowitości.
» 11 stycznia 2013, 19:49 #51
Skori17: ja Cię rozumiem tylko.. każdy wie, że schodzi na prawą nogę a i tak przeważnie się goście gubią ma z tego co widać dynamiczne przyspieszenie, praktycznie zawsze to samo robi a jednak ich " robi " . Ostatni mecz oglądałeś ? więc nie muszę mówić jak grał, lewa i prawa chodziła. pierwszy raz widziałem jak zagrywa lewą w pole i to na prawdę ładnie. ja nie widziałem jak Valencia dryblował osobiście, bo to co robi ( na prawą ) to nie drybling, robi to co ten jak mu szło... aa messi. Drybling ma np Nani . strzelać ma trudno, prawonożny zawodnik z prawej strony boiska.
» 11 stycznia 2013, 20:04 #50
Nani1900: Dynamiczne przyśpieszenie to miał w poprzednim sezonie, teraz już mniej się nabierają, bo stracił swoją szybkość. Co do strzałów to z prawej strony jest ciężko, ale jak ma sam na sam po podaniu Van Persiego na prawą nogę to wypadało by trafić w piłkę, a przypominam sobie taką sytuacje i nie trafił.
Tak samo w meczu z WHU, ma na prawą nogę z bliskiej odległości a trafił w nią strasznie nie czysto.
» 11 stycznia 2013, 21:27 #49
wladek22ban: Piłkarz ma być skuteczny a nie "widowiskowy" Valencia odzyska formę i będzie git potrzeba mu po prostu chwilki
» 11 stycznia 2013, 21:38 #48
Skori17: no i prawidłowo pogadaliśmy , wymieniliśmy zdania bez napinek :D
klasa :)
» 12 stycznia 2013, 10:36 #47
Bro: Bardzo dobra wiadomość. Z tym, że Nani pewnie zacznie na ławce, ale myślę, że wystąpi w tym meczu. Anderson może od początku..? Co do Rooneya to może na ławce usiądzie. Miło usłyszeć, że jedynym kontuzjowanym i do tego dochodzącym do zdrowia jest Wayne:)
» 11 stycznia 2013, 15:18 #46
przema: No swietnie;) ando juz od 10 dni trenuje ale saf sie nie chwalil i dobrze ;d super ze nani wraca i roo;d
» 11 stycznia 2013, 15:13 #45
pavel03: Fajnie, że Nani wraca :) Liczę na jego dobry powrót i podpisanie kontraktu.
» 11 stycznia 2013, 14:44 #44
Mazi1989: Znakomita wiadomość. Szczególnie czekam na występ Naniego. To będzie nasze największe wzmocnienie zimowe
» 11 stycznia 2013, 14:39 #43
grandes: W kadrze będą ale czy wystąpią to inna sprawa :)
» 11 stycznia 2013, 14:34 #42
Robal: Nani długo nie grał, więc nie wiadomo jak z formą. Miejmy nadzieję, że to ostania kontuzja Ando na najbliższy czas. Ciekawe czy Nani podpisze kontrakt.
» 11 stycznia 2013, 14:30 #41
winiar99: gorszej formy od Valenci to na pewno nie bedzie miał
» 11 stycznia 2013, 14:52 #40
Robal: Słaba gra Valenci polega na tym, że dochodzi do pola karnego i staje w narożniku nie wie co ma zrobić.
» 11 stycznia 2013, 15:32 #39
Funias: Cieszy powrót Naniego jak i Ando! Szczególnie wyczekiwany jest powrót Portugalczyka, bo Valencia ostatnio nie zachwyca... Ale pewnie i tak pewnie on zagra od pierwszej minuty. Tak jak już ktoś wspomniał w końcu zaczynamy żegnać się z tym szpitalem, jeszcze tylko Rooney i sir Alex ma w czym wybierać ;)
» 11 stycznia 2013, 14:25 #38
Bartoosh21: jedyna kontuzja: Rooney.. omg.. dawno tak dobrze z naszą kadrą nie było..
» 11 stycznia 2013, 14:17 #37
Diabelred: ,,głupie zagrania ale Ronaldo tez tak miał''- a czy przez brak myslenia u Ronaldo,takze przegralismy jakis mecz,a co za tym szanse na puchar??
poza tym nawet nie porownuj Naniego do Ronaldo,bo Nani jest lata swietlne za Ronaldo..
Nani nie dosc ze nic nie gral,to jeszcze szkodzil(mecz z Chealsea w pucharze ) ,czy to nie sa wystarczajace powody do posadzenia go na lawie??Nani fakt na papierze jest lepszy,ale na boisku jakos tego nie widac,o niestabilnej formie Naniego juz nie mowie,bo tu wiadomo 1/5,6 dobrych meczy gra,by reszte zagrac tragicznie...
A co do finalu ,to gdybac to sobie mozemy ;)
» 11 stycznia 2013, 16:15 #36
grzecho7654: No nareszcie! Anderson i Nani na mecz z Liverpool'em! :) Na takiego newsa właśnie czekałem. :)
» 11 stycznia 2013, 14:05 #35
tomManUnited: A ja wam mówię że Rooney się pojawi na ławce w meczu z Liverpoolem.
» 11 stycznia 2013, 13:42 #34
SapphirUnited: Nani jako zimowy transfer haha dobre sobie. Niech pouklada sobie w bani chlopak i zacznie grac w pilke a nie zachowywac sie jak panienka. Gra dla najlepszego klubu i jeszcze stawia warunki.. Napewno on jaki i Ando nie zagraja w postawowej 11nastce. Formacja bedzie zaczynac sie od samego Robina, Young > Kagawa > Valencia 100 % zagraja od 1 minuty. Obrona, Evans > Ferdinand i mysle, ze Linde zagra w bramce.
» 11 stycznia 2013, 13:33 #33
orchi650: Linde ? hohoh ^^ Mam nadzieje, że nie mówisz poważnie ...
» 11 stycznia 2013, 13:36 #32
tomManUnited: mam nadzieje że bredzisz z tym bramkarzem
» 11 stycznia 2013, 13:42 #31
Budewajn: Ja bym bardzo chciał żeby Linde się pojawił ... na ławce
» 11 stycznia 2013, 13:47 #30
DamianoMU: Nie wiem co niektorzy widza w tym Lindee , De Gea go miażdzy .
» 11 stycznia 2013, 13:53 #29
maly91: z tym Linde to żartujesz prawda .....?
» 11 stycznia 2013, 14:00 #28
SapphirUnited: Tez uwazam, ze Linde jest slabszy! Ale po ostatnich spekulacjach pracy mysle, ze SAF postawi na dunczyka. Widzieliscie pewnie tematy ' GAME OVER! SAF ready to sell De Gea and buy Begovic ! Moze cos jest na rzeczy, mam nadzieje, ze nie !
» 11 stycznia 2013, 14:18 #27
leesiuu: a co czytałeś? The Sun czy The Daily? :)
» 11 stycznia 2013, 15:12 #26
IMMM: Człowieku skąd Ty wyciągasz wnioski, że Nani ma jakiś problem z klubem? Bo gazety tak piszą? SAF wyraźnie powiedział, że ten zawodnik jest potrzebny, a Nani ma jeszcze dużo czasu do wygaśnięcia kontraktu może dlatego nie podpisuje nowego? Pomyśl trochę.
» 11 stycznia 2013, 15:42 #25
slawekmatera: Nani raczej nie zacznie w podstawie, Valencia gra slabo ale puki są wyniki to Alex nie bedzie kombinował na siłe a co dopiero z LFC. Nani i Anderson to tacy sprinterzy ktorzy w razie czego moga w ost.30-20 min rozbujać naszą pomoc jakby było źle.... nie ważne kto zagra byle 3pkt były!!
» 11 stycznia 2013, 13:29 #24
karpiu2201: O chłopie! Anderson sprinterem, hehe dobre. zdejmij klapki
» 11 stycznia 2013, 13:50 #23
kudi1: Widziałeś kiedyś Andersona w akcji przecież jest bardzo szybki. [link usunięty]
» 11 stycznia 2013, 14:03 #22
Diabelred: Ando sprinterem haahahah,raz ostatnio przebiegl pol boiska i juz robia z niego sprintera ;D
» 11 stycznia 2013, 16:06 #21
trick: Ando jest bardzo szybkim piłkarzem, wiadomo że sprinterem jak Walcott czy Ronaldo nie jest, ale jest bardzo szybki i pokazał to nie raz, chociażby w tym sezonie kiedy zrobił 60 metrowy sprint w pogoni za piłkarzem przeciwnej drużyny, co więcej miał do niego straty z 10 metrów, a dogonił go na lajcie.

To że mało biega to nie znaczy że jest wolnym piłkarzem, po co ma biegać jak szalony i męczyć się, on i tak nawet na stojąco potrafi dograć takie piłki że nie ma potrzeby by biegał dużo.
» 11 stycznia 2013, 19:45 #20
slavkoo91: Czyli fantazja wraca do Manchesteru. Oby Nani i Ando osiągnęli szybko szczytową formę, to wraz z Kagawą i Youngiem stworzą fantastyczną formację.
» 11 stycznia 2013, 13:20 #19
RooneyMU: Uważam że Nani to nasz największy transfer w okienku zimowym. Jeżeli w pierwszej jedynastce wybiegnie to Drew.... Valencia to ja się załamę. Już lepszy jest Bebe od niego.
» 11 stycznia 2013, 13:15 #18
satan23: Nani niech się dobrze zaprezentuje bo cena leci w dół..
» 11 stycznia 2013, 13:20 #17
ghiio: @satan23
tylko że jak się dobrze zaprezentuje to po co go sprzedawać? ;]
» 11 stycznia 2013, 13:45 #16
Zed: Chyba miał na myśli, że powrót Naniego to jak nowy transfer, wzmocnienie składu. ^^
» 11 stycznia 2013, 14:08 #15
ghiio: @Zed

No oczywiście zgadzam się z RooneyMU że to wzmocnienie tak jakby transfer ale satan23 napisał coś o cenie a wysoka cena niewątpliwie będzie klubowi przydatna tylko i wyłącznie w sprzedaży która będzie nie uzasadniona jeżeli będzie dobrze grał.

Ogólnie jestem za tym żeby wszystko zostało po staremu. Niech on zostanie, niech zacznie grać i niech się od niego odwalą hejterzy a wszystko będzie dobrze.
» 11 stycznia 2013, 14:22 #14
Diabelred: No Naniego nie nazwalbym jako nowy transfer...Nie zapominajcie ,ze Nani przed kontuzja nic nie gral,tak jak teraz Valencia...Nie wiadomo,czy dalej nie bedzie gral padaki...
» 11 stycznia 2013, 16:05 #13
luka14735: wreszcie nani bd miał okazje do grania i wrocenia do formy . Naniiiiii
» 11 stycznia 2013, 13:01 #12
sprite1080: Czyżby, spoglądając no umieszczoną obok sekcje z kontuzjami, SAF dysponował wreszcie pełnym składem :)
» 11 stycznia 2013, 12:55 #11
RamirezMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2013 12:40

Na konferencji SAF powiedział, że zarówno Nani, jak i Anderson będą brani pod uwagę przy ustalaniu składu, co nie jest powiedziane, że zagrają w tym meczu, więc uważajcie, żebyście się nie przeliczyli. Opócz tego Wayne raczej nie ma szans zagrać z The Reds, ponieważ dopiero wczoraj wznowił treningi, natomiast może być gotowy na mecz FA Cup.

Choć powiem szczerze, że nie zdziwiłbym się jak w podstawie nagle wyszedł Rooney. Naprawdę, Boss jest zdolny do takich rzeczy, zresztą już niejednokrotnie podawał sprzeczne informacje na konferencjach, przecież to jest cwany lis.

A na pytanie co z Lampardem i Zahą odpowiedział: "Mamy styczeń, co ja mogę powiedzieć? Nie ma tematu, więc nie mam wam nic do powiedzenia." (dokładnie tłumacząc) Dziwna wypowiedź szefunia :)
» 11 stycznia 2013, 12:35 #10
redmati: Przy obecnej formie Valencii jestem za tym, żeby zagrał Nani, gorzej raczej niż Ekwadorczyk nie wypadnie, a może wniesie jakąś świeżość, kuleją nasze skrzydła w tym sezonie niestety :(
» 11 stycznia 2013, 12:34 #9
BigAlex: Ferguson nie jest głupi, nie wystawi Naniego kosztem Valencii dopóki gra w deensywie będzie taka jaka jest, a już na pewno nie na LFC.
» 11 stycznia 2013, 12:37 #8
BigAlex: Na ławe z nimi.. Giiggs-Carrick-Scholes/Tom-Young/Valencia
» 11 stycznia 2013, 12:31 #7
UnitedProClub: No i dobrze W takiej sytuacji na Liverpool może wyjść taki skład
DDG
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Nani-Carrick-Kagawa-Young
Rvp-Chicha
» 11 stycznia 2013, 12:23 #6
BaRtAs21: Dokładnie ;) Zamiast Rio musi zagrać Jonny.

Jeśli wyjdziemy w takim ustawieniu i zagramy skoncentrowani w tyłach to typuje 2:0 dla Diabełków ;)
» 11 stycznia 2013, 12:51 #5
Fabio: Zgadzam się z @Holden666
» 11 stycznia 2013, 13:06 #4
gosc1234: haha Kagawa nie gra na swojej pozycji, on może zagrać na skrzydle albo jako ŚPO a tu jest na ŚP
» 11 stycznia 2013, 13:16 #3
indyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2013 13:20

Ferguson raczej nie posadzi Toma na ławce. Cleverley zamiast Hernandeza lub Kagawy. Tak to według mnie może wyglądać. Oczywiście jeśli Cleverley zamiast Chicharito, to Tom do środka a Japończyk za RvP ;)
» 11 stycznia 2013, 13:19 #2
Fabio: @gosc1234
Z Fergiem NIGDY NIC NIE WIADOMO ( !! ), więc znając szkota mógłby "zaszaleć" i wystawić Shinji'ego jako ŚP. SAF jest nieprzewidywalny w wystawianiu składu i desygnowaniu piłkarzy na przeróżne pozycję.
» 11 stycznia 2013, 16:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.