Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Welbeck bliski wypożyczenia do Reading

» 9 stycznia 2013, 12:44 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail
Jak informuje Daily Mail, władze Reading zamierzają wypożyczyć do końca sezonu z Manchesteru United, napastnika Danny'ego Welbecka.
Welbeck bliski wypożyczenia do Reading
» Danny Welbeck może wkrótce opuścić na chwilę Old Trafford
Według prasy sir Alex Ferguson jest zdecydowany pozwolić swojemu podopiecznemu na taki ruch, który miałby zostać sfinalizowany jeszcze przed weekendem.

Danny, po przybyciu na Old Trafford Robina van Persiego spadł nieco w hierarchii napastników i obecnie plasuje się nie tylko za Holendrem, ale również Waynem Rooneyem oraz Javierem Hernandezem.

Dzięki wypożyczeniu do Reading miałby szanse na regularną grę w meczach o punkty, na czym zależy nie tylko Welbeckowi, ale i sir Alexowi.


TAGI


« Poprzedni news
Ze zdrowiem Rooneya jest coraz lepiej
Następny news »
Petrucci i Wootton mają pomóc młodemu Fergusonowi

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


franek10: Zupełnie bez sensu po pierwsze to dobry rezerwowy a po drugie podczas absencji np.: Valenci,Younga i Naniego kto będzie grać na skrzydłach? Welbeck jest nam potrzebny!!
» 10 stycznia 2013, 17:54 #57
PanMichal: Welbeck moim zdaniem bedzie bardzo dobrym napastnikiem jezeli popracuje nad wykanczaniem akcji
» 10 stycznia 2013, 14:41 #56
RedDevil1996: Jedyne czego mu brakuje to zimna głowa w wykańczaniu akcji. Pod tym względem ustępuje zarówno Rooney'owi, RVP jak i Chicharito. Jeżeli to poprawi i dołożymy do tego jego niezły drybling, to mamy napastnika na ładnych parę lat...
» 10 stycznia 2013, 10:18 #55
Fabio: Czysta głupota !!
Jak już mają kogoś wypożyczać to Machedę, a nie anglika !!
Ciekawe co będzie Danny zostanie wypożyczony, a któryś z pozostałej 3 ( Roo, RVP & Chicha ) dozna kontuzji i zostanie TYLKO 2 ( bo Włocha nie liczę !! ) ?!
Znów będzie grał Young, jako cofnięty napastnik ?!
Olaboga !!
PARANOJA i CZYSTA GŁUPOTA wg Mnie !!
» 10 stycznia 2013, 10:08 #54
vip14: Nie wiem czy jestem za wypożyczeniem go do Reading czy nie .. Jestem neutralny w tej sprawie, ale biorąc pod uwagę to, że Welbeck w United gra rzadko, a więc może by go tak wypożyczyć ?
» 10 stycznia 2013, 06:53 #53
Arecki: Szczerze mówiąc to jestem bardzo zaskoczony. Tylko żeby nie było zaraz że miejsce dla Lewego się robi haha :D
» 9 stycznia 2013, 23:05 #52
Taurus: Tak trochę mnie to zaskakuje, ale z drugiej strony jakoś nie chce mi się wierzyć w takie bzdury..
» 9 stycznia 2013, 20:34 #51
iamarctic: Nie wiem czy dziwi mnie, czy śmieszy bardziej, że można tak bardzo jeździć po 22-letnim chłopaku, który jeszcze na dobre nie zagrzał sobie miejsca w pierwszej drużynie. Niektórzy najchętniej przy pierwszej okazji sprzedaliby Welbsa. A nie każdy rozwija się tak szybko jak Rooney czy Owen, żeby w weku 17-18 lat strzelać kilka-kilkanaście bramek na sezon. Dajcie mu czas, zobaczycie że z tego chłopaka będzie jeszcze dużo pociechy! W Sunderlandzie już pokazał że potrafi strzelać, jeśli gra regularnie.
» 9 stycznia 2013, 19:53 #50
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2013 23:26

W poprzednim sezonie tez u nas gral gral regularnie,a jakos nastrzelal sie(chodzi o gole) tyle co wiecznie rezerwowy w tam tym sezonie Chicha...
» 9 stycznia 2013, 23:26 #49
iamarctic: masz rację co do porównania osiągnięć Chicharito i Welbecka w tamtym sezonie, mówię jednak przede wszystkim o tym, że w tak młodym wieku graczom zdarzają się silne wahania formy. Zobacz jak dwa sezony temu fatalnie grał Evans, co nie wystąpił to zaliczył jakiegoś klopsa. W poprzednim sezonie dostał szansę na regularną grę z powodu kontuzji w formacji obronnej i na teraz jest chyba najpewniejszym punktem defensywy MU. Welbeckowi potrzebny jest czas i minuty na boisku, będą z niego ludzie.
» 9 stycznia 2013, 23:45 #48
Diabelred: No 2 Roo czy Robinem nie bedzie...,ale fajnie jakby chociaz strzelal te 15 bramek co sezon :)
» 10 stycznia 2013, 00:18 #47
Diabel16: moze odejsc nie tylko na chwilke,gdyby byl tak dobry nie byloby problemu..
» 9 stycznia 2013, 19:23 #46
welllone: Wypożyczenie to aktualnie najlepsze rozwiązanie. Cofniętego napastnika zawsze może grać Kagawa bądź Young dlatego pisanie, że mamy tylko i aż 4 napastników jest sporym niedomówieniem.
W dodatku jest jeszcze Macheda który od biedy może zostać wypróbowany w razie jednoczesnej kontuzji Roo i RvP co jest mało prawdopodobne.
Danny aktualnie i tak nie wnosi zupełnie nic w ofensywie United. Owszem coś tam przyjmie, przytrzyma nawet rozegra ale jak widać bramek nie strzela, a teoretycznie od tego jest.
Na skrzydło jest za mało dynamiczny i to że rozegrał tam kilka spotkań nie oznacza, że się nadaje. Valencia też grał jako obrońca i nikt na siłe z niego obrońcy potem nie robił.
Zagrać z przymusu, a grać na swojej pozycji to dwie zupełnie różne sprawy.
Dlatego moim zdaniem nie ryzykujemy nic na jego wypożyczeniu, a możemy tylko i wyłącznie zyskać łącznie z Dannym. Gra w BPL tydzień w tydzień nawet ze słabszymi partnerami dużo więcej go nauczy niż ciskanie nim po skrzydle i sadzanie go na ławie. Aktualnie jest napastnikiem nr 4, a przy ustawieniu diamentu spada jeszcze niżej.
Jestem w 100% na tak. Szkoda stracić wychowanka tylko dlatego, że nie miał szans rozwoju w młodym wieku, po sezonie czy dwóch odejdzie obrażony, że nie dostawał szans. Tak pogra sobie z dwa na wypożyczeniu i wtedy będzie mógł rywalizować z RvP który będzie już tylko starszy :P
Swoją drogą patrząc na jego wiek to aż tak młody nie jest. Roo, Becks czy Giggs dużo szybciej zaczynali kariery i z większym hukiem.
» 9 stycznia 2013, 18:31 #45
Mazi1989: Zaskoczony jestem tymi informacjami, ale przyznam, że byłoby to z korzyścią i dla zawodnika i dla Reading
» 9 stycznia 2013, 18:01 #44
Marti24: v. Persie, Rooney i Hernandez to zdecydowanie pierwsza trójka napastników. Czterech napastników w przypadku, gdy średnio gramy dwoma napastnikami jest liczbą odpowiednią.
Welbeck - strzelił tylko jedną bramkę... Wydaje mi się, iż on nie pasuje do MU. Odsunąłbym go od składu na rzecz Machedy i porównał z Welbeckiem. Jeżeli Macheda spisałby się lepiej, to on powinien zastąpić Welbecka.
» 9 stycznia 2013, 17:54 #43
ziomboy777: kontuzji doznają Roo i RVP... i zostaje sam Chicha.. zatem jeżeli to prawda to będzie to bardzo ryzykowny , niemądry ruch...
» 9 stycznia 2013, 17:22 #42
ForeverMU: Jak tak na to patrzysz to nie ważne ile byśmy mieli napastników i tak wszyscy mogą być kontuzjowani.
» 9 stycznia 2013, 17:46 #41
ziomboy777: czyli twoim zdaniem dwóch kontuzjowanych napastników naraz jest mało prawdopodobne w naszym klubie?... glad for U
» 9 stycznia 2013, 19:13 #40
Diabel16: Ale to musialby byc wyjatkowy pech...
» 9 stycznia 2013, 19:21 #39
cvx: Poza tym jest jeszcze Kagawa i Young, a od biedy Macheda
» 9 stycznia 2013, 23:29 #38
jamaj05: Dziwnie ta sytuacja wygląda

Niby mamy 4 napastników, których można wystawaić w każdym meczu i to dużó...dlatego Welbeck mógłby zostać wypożycziny
Z drugiej strony przy kontuzji któregoś z napastników, jak teraz Roo, przydałoby sie w składzie, nawet jako rezerwowy

Tym bardziej, że może też grać na skrzydle, gdzie jeśli Valencia i Nani nie beda w najbliższym czasie w formie może robić różnice...

Dlatego ja jestem za zostawieniem Danny'ego w klubie
» 9 stycznia 2013, 17:11 #37
damian2987: bzdura. dziekuje.
» 9 stycznia 2013, 16:39 #36
Miszcz1908: Często gramy jednym napastnikiem , więc sądzę iż byłby to bardzo dobry ruch.
» 9 stycznia 2013, 16:23 #35
Kajdano: Fatalny pomysl, obecnie mamy 4 swietnych napastnikow i wg mnie jest to idealne zestawienie. Roo ma czasem jakies kontuzje i mamy szczescie, ze RVP i Chicha sa caly czas zdrowi ale Welbeck musi byc jako zabezpieczenie. Danny co prawda potrzebuje regularnej gry i w Reading by to mial ale bez niego mozemy zostac na lodzie. Jak chcemy walczyc na kazdym froncie to musimy miec szeroka kadre. Do tego Welbeck potrafi grac na skrzydle a my w tym sezonie nasi wingerzy spisuja sie slabo i ostatnio w ofensywie musial grac Rafael...
» 9 stycznia 2013, 16:22 #34
Diabel16: Nie przesadzaj,RVP i Roo to klasa swiatowa,Meksykanin troche nizej ale Welbeck?Ma 22 lata i co pokazal?Jeden genialny wystep na Euro...
» 9 stycznia 2013, 17:22 #33
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2013 23:33

Zapominasz o Maczecie,do tego w przypadku ostrego szpitala w ataku,zawsze moga grac Kagawa i Young...
» 9 stycznia 2013, 23:31 #32
BroneK1878: Tylko oby wrócił, bo ostatnio wszyscy zawodnicy których wysyłaliśmy na wypożyczenia od nas odchodzili...
» 9 stycznia 2013, 16:13 #31
Taurus: Ale cieniasy odeszły xd
» 9 stycznia 2013, 20:35 #30
atos1987: Niech idzie jaknajdalej od MU.
» 9 stycznia 2013, 16:02 #29
SYSTEM: Jeśli wypożyczenie to tylko z możliwością powrotu w każdym momencie sezonu. Jeśli przyjdzie taka potrzeba wrócił by do nas.
» 9 stycznia 2013, 15:52 #28
czqu: Ruch świetny, tylko pod jednym warunkiem - Welbeck powinien według mnie ogrywać się na pozycji schodzącego skrzydłowego w ustawieniach 4-3-3/4-2-3-1, bo jako środkowy napastnik za słabo wykańcza akcje. Chyba każdy to widzi.
» 9 stycznia 2013, 15:35 #27
Klimaa: Pomysł bardzo dobry, tylko że w drużynie musimy mieć 4 napastników..ale Alex coś wymyśli.
» 9 stycznia 2013, 15:28 #26
mcis: Macheda, Young ewentualnie Kagawa
» 9 stycznia 2013, 15:42 #25
Caspa: sezon jest jeszcze długi.Kampanie są meczące .Kiedyś rvp bedzie musiał odpocząć.Powinien zostać.
» 9 stycznia 2013, 15:26 #24
Samuelikson: Masz rację ale w perspektywie wielu sezonów w przyszłość to bardzo dobry ruch :) Więc ciężko jakoś wybrać dobrą opcję :D
» 9 stycznia 2013, 15:42 #23
Raphael10: Szkoda, ale jak ma szansę na regularne występy to niech idzie.
» 9 stycznia 2013, 15:10 #22
grandes: Niech zostanie, niedługo wszystkie rozgrywki się skumulują, wypożyczenie do tak słabego klubu nic mu nie da, takie jest moje zdanie
» 9 stycznia 2013, 14:59 #21
Diabelred: za to napewno wiecej da ciagle grzanie lawy u nas :)
» 9 stycznia 2013, 15:23 #20
grandes: nie grzeje ławy ciągle to po 1, po 2 teraz będzie miał więcej okazji bo nie da rady grać ten sam skład w 3 różnych rozgrywkach
» 9 stycznia 2013, 18:51 #19
Diabelred: Moze i ciagle nie,ale porownaj sobie jego czestotliwosc wystepow z poprzedniego i z tego sezonu,chyba jest znaczna roznica...
» 9 stycznia 2013, 23:22 #18
meszcz: Niech idzie. I tak nie gra u nas, zdobędzie doświadczenia.
» 9 stycznia 2013, 14:38 #17
SapphirUnited: Blad.
» 9 stycznia 2013, 13:56 #16
Hazelos: Jakos nie jestem przekonany do wypozyczenia go ale jak juz ma gdzies isc to napewno jakis lepszy klub nie Reading ;) poradzilby sobie zapewne w WBA czy Norwich ;)
» 9 stycznia 2013, 13:45 #15
waterfordpany: Welbeck to przeciętniak myślący tylko o zagrywaniu piętkami itp. itd.
Wyjdzie mu raz na 50 takich zagrań i tyle , bez żalu niech idzie i się uczy dalej , grając co kolejkę
» 9 stycznia 2013, 13:43 #14
PLDan11: Dobry ruch o ile to prawda - odzyska tam formę ;)
» 9 stycznia 2013, 13:26 #13
Cris89: Absolutnie nie. Welbeck musi zostać. Tak jak wcześniej kolega napisał za moment dojda mecze Ligi Mistrzów i nie zapominajmy o tym jak często nasi gracze łapią kontuzje. Ferguson powtarzał nie raz, że w drużynie potrzebnych jest 4 dobrych napastników. Jak chca kogos wypożyczyć to niech obiorą za cel Machedę.
» 9 stycznia 2013, 13:23 #12
ericcantona93: "jak chcą kogoś wypożyczyć" - to nie jest ich zachcianka, że sobie kogoś wypożyczą.
Welbeck jest w takim wieku, że musi grać. to wypożyczenie to ogromna korzyść dla niego. i dla United. bo na przyszły sezon będą mieli piłkarza bardziej doświadczonego, lepszego. Gra co tydzień w Reading będzie da mu więcej niż siedzenie na ławce w United.
A kontuzje... minęło pół sezonu i Welbeck jak nie grał tak nie gra. nie sądzę aby to się zmieniło.
Poza tym, nie pamiętam dokłądnie jakie są zasady, ale chyba, jeśli klub nie płaci żadnej kwoty za wypożyczenie, to klub macierzysty może ściągnąć piłkarza w dowolnym momencie wypożyczenia (poprawcie mnie jeśli się mylę)
moim zdaniem ten pomysł to świetne rozwiązanie.
» 9 stycznia 2013, 13:34 #11
Marcinwp91: Niestety nie, w umowie musi być zapisany osobny punkt, że klub macierzysty może ściągnąć zawodnika w dowolnej chwili, na co pewnie Reading się nie zgodzi. Nie jest to zależne od kwoty odstępnego za wypożyczenie. Czy nie zapłaciliby nic, czy zapłaciliby 5 mln funtów, jeżeli nie ma zapisanej osobnej adnotacji, United nie wyciągnę Welbecka szybciej.
» 9 stycznia 2013, 14:57 #10
zygman: Oby nie, wiadomo ze Welbeck bardzo chce czesto grac, ale jak bedzie liga mistrozw liga i puchar na pewno bedzie mial okazje. Niech zacisnie zeby i chwile poczeka poza tym jak pare osob wspomnialo - KONTUZJE, te nas nie omijaja :)
» 9 stycznia 2013, 13:21 #9
radzioch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2013 13:04

no tak tylko Roo podatny na kontuzje w tym sezonie niech jeszcze ktos zlapie i bedzie kiepsko, poza tym ze skrzydłowymi mamy problemy a on gra tam coraz lepiej
» 9 stycznia 2013, 13:04 #8
ManUnited1997: Według mnie nie zaciekawie no ale nie wiem...
» 9 stycznia 2013, 12:53 #7
rc7: Tak ,tylko niebawem dojdzie LM ,i jak jeden lub drugi z napastników chwyci kontuzje / odpukać / to ciekawe kto będzie grał .A zmiennicy tez muszą być na taką ilość meczy jakie będą do rozegrania .
» 9 stycznia 2013, 12:50 #6
tomManUnited: właśnie po przeczytaniu tego Newsa o tym samym pomyślałem, od przybytku głowa nie boli, tak sądzę.
» 9 stycznia 2013, 13:02 #5
Diabelred: Jest jeszcze Maczeta :D
» 9 stycznia 2013, 13:06 #4
sisinho: Taa, który nie dostaje szans z ogórkami a w pucharach dostaje same końcówki ;s
» 9 stycznia 2013, 16:26 #3
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2013 12:49

Jak dla mnie bylby to swietny ruch ze strony SAFa :).Moze grajac w Reading nauczylby sie w koncu strzelac bramki :)
» 9 stycznia 2013, 12:48 #2
Exoon: hahaha to już mamy miejsce dla Lewego :D przepraszam nie mogłem się powstrzymać ;p
a tak na poważnie to wyjdzie mu na +
» 9 stycznia 2013, 12:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.