Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Prasa: Pięcioletni kontrakt dla Lewandowskiego

» 28 grudnia 2012, 19:44 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Manchester United zapłaci Borussii Dortmund 18 milionów funtów za Roberta Lewandowskiego. Polski napastnik miałby trafić na Old Trafford latem przyszłego roku – czytamy w piątkowym The Sun.
Prasa: Pięcioletni kontrakt dla Lewandowskiego
» Robert Lewandowski jest intensywnie łączony z transferem do Manchesteru United
Czy widzisz miejsce dla Roberta Lewandowskiego w Manchesterze United?
Lewandowski ma podpisać z Manchesterem United pięcioletni kontrakt, który będzie mu gwarantował zarobki w wysokości 80 tysięcy funtów tygodniowo. Oznacza to dwukrotną podwyżkę w stosunku do obecnych poborów Polaka w Borussii.

Sir Alex Ferguson próbował sprowadzić Lewandowskiego na Old Trafford już minionego lata. Działacze Borussii skutecznie odpierali jednak zakusy Czerwonych Diabłów, a do wicemistrzów Anglii ostatecznie trafił Robin van Persie.

Teraz sytuacja się zmieniła, bo Lewandowski zapowiedział, że nie przedłuży wygasającego w 2014 roku kontraktu z mistrzami Niemiec. Borussia nie chcąc oddawać swojego zawodnika za darmo musi więc zgodzić się na sprzedaż piłkarza tego lata.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Nie wiem, jak można krytykować Giggsa
Następny news »
Giggs: Nie możemy narzekać na obecną pozycję

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (173)


rooney121: A ja bym go wziął. Z przodu by grał z RvP a za nimi Rooney ;D Chicha go będzie zmieniał a Welbeck na skrzydło i git ;D
» 29 grudnia 2012, 18:01 #144
manooch: święta racja, Bale byłby strzałem życia dla nas. On może grać wszędzie i wiem, że na ataku też by się sprawdził. Zawodnik dający wiatru drużynie, ja się jaram jego grą i uważam, że już dorósł do największego futbolu i nie jest już on tylko krnąbrnym jeźdźcem bez głowy ale tworzy różnicę na boisku. Czemu on w tym Tottenhamie tak siedzi? Mógłby przecież kluby dobierać jak rękawiczki, no chyba, że klubów na niego nie stać a jest taka opcja ;D
» 29 grudnia 2012, 15:51 #143
Filipdm: czym tu się ekscytować. the sun to najmniej wiarygodna gazeta jaką widziałem w uk. czytają ją głównie angielskie robole, z których połowa to i tak analfabeci
» 29 grudnia 2012, 14:37 #142
ZuczekUnited: Srodkowi pomocnicy potrzebni!! Moutinho lub Marchisio lub Modric RAZ !
Lewy to moglby za 2 lata zawitac, kiedy Van Persie juz sie troche podstarzeje.
» 29 grudnia 2012, 14:22 #141
Damianos500: Po co on nam no po co? Potrzebny nam jakiś skrzydłowy (obecni bez formy,Nani na wylocie),środkowy pomocnik,bo prawdziwego kreatora gry nie mamy. Anderson jest ok,ale kontuzje. I może jakiegoś obrońce. Oby to były jakieś plotki.
» 29 grudnia 2012, 12:46 #140
Fred78: Według mnie sprawa wygląda tak,przychodzi Lewandowski,co by było największą głupotą ze strony Fergusona i momentalnie z drużyny odchodzi Hernandez i Welbeck.Transfer wogule nie przemyślany,wydaje mi się,że są inne pozycje w zespole,które należy wzmocnić,np.skrzydła,środek pola,a nie atak który obecnie jest jednym z najlepszych w całej Europie
» 29 grudnia 2012, 12:13 #139
AirXess: już bym wolał Błaszczykowskiego lub Piszczka. Lewy jest słaby jak barszcz ...
» 29 grudnia 2012, 11:55 #138
grzecho7654: Też pomyślałem o Kubie Błaszczykowskim:) przecież atak wygląda fenomenalnie... RVP, Rooney, Chicharito... a prawe skrzydło? Valencia dość często ostatnio rozczarowuje...
» 29 grudnia 2012, 12:16 #137
acek93: barszcz akurat nie jest słaby dobrze gra :>
» 29 grudnia 2012, 12:25 #136
mielan92: Jak dasz dwie łyżeczki do kubka to aż taki słaby nie jest :P
» 29 grudnia 2012, 13:22 #135
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2012 11:46

W ogóle niepotrzebny nam ten zawodnik. Mamy najlepszy atak w całej Premier League i jeden z najlepszych na świecie. Nie ma miejsca u nas na Lewandowskiego gdyż mamy Rooneya,Robina,Chicharito,Welbecka, młodego Henriqueza, który wydaje się być perspektywicznym zawodnikiem i wciąż Machede mimo wszystko. Jedyną rzeczą, która nam jest potrzebna to transfer środkowego obrońcy bo ta formacja w tym sezonie jest bardzo przeciętna. Na miejscu SAF'a opowiadałbym się za transferem Hummelsa ponieważ można go również za podobne pieniądze, może nieco drożej kupić. No cóż zobaczymy, moje przeczucie mi mówi,że jednak kupimy Roberta gdyż za dużo wiadomości o nim więc coś musi być na rzeczy,a skoro go nawet nasz Boss oglądał w akcji to praktycznie możemy być pewni tego transferu.
» 29 grudnia 2012, 11:45 #134
vip14: Załóżmy, że Lewy przejdzie do United i co dalej. Przebije się przez "mur" jaki stawiają Rooney, czy RvP ? Wątpię. Sir Alex Ferguson zrobi jak chce, ale ja nie widzę przyszłości Lewego w United !!
» 29 grudnia 2012, 11:26 #133
Klimaa: Robertowi sodówka uderzyła do głowy. Powinien zostać w Dortmundzie i tam tworzyć swoją legendę!
Mam nadzieje że ten transfer jest wyssany z palca. W lidze angielskiej może sobie nie poradzić.
» 29 grudnia 2012, 11:17 #132
Hoser1992: jestem dokladnie takiego samego zdania ;) Borussia gra teraz piekna pilke i maja szanse w lidze mistrzow i kolejne tytuly w przyszlym sezonie ;D
» 29 grudnia 2012, 11:50 #131
M1ck3y: Zgadzam się z przedmówcami :D
» 29 grudnia 2012, 21:48 #130
ziomboy777: jeżeli to prawda to uznaje to za żenujący transfer... Jak dla mnie Lewy wcale nie jest takim świetnym piłkarzem na jakiego go kreują polskie i zagraniczne media... dał bym wiele żeby SAF znalazł chęć na kupienie Fellainiego i Hummelsa (ewentualnie Rodrigueza jak odejdzie Nani) zamiast wydawać kasę na polską gwiazdeczkę...
» 29 grudnia 2012, 11:13 #129
slawekmc7: Według mnie transfer w ogóle nie przemyślany. Mamy już super 4 w ataku a trzeba pamiętać o ciekawych gościach w rezerwach jak kupiony i wypożyczony Henriquez czy Joshua King...... Jedyne czego się obawiam to że skoro niby Lewy jest klepnięty już z takim wyprzedzeniem to może odejść któryś z 4....RVP i Welbeck na bank nie. Hernadeza raczej też nie oddadzą bo gość pewnie zostanie żeby się jeszcze rozwijać....pozostaje Rooney. Nie wiem czy widzicie ale ostatnio nie ma w nim takiej radości jak zawsze nawet po zdobyciu bramki...nie kipi już energią. Boje się że może być z nim jak z Beckhamem i jest coś na rzeczy do RM a jeśli tak to byłbym mega wkur....
Proponuje zakup tylko i wyłącznie do pomocy. Smalling i Jones jeszcze sie wyrobia na srodku. No chyba ze zakup Subotica lub Hummelsa.
» 29 grudnia 2012, 11:13 #128
rafik123456789: po co nam ten kołek
» 29 grudnia 2012, 10:20 #127
Mike91: Zostawmy z 60mln w BVB i kupmy pakiet Hummels,Goetze,Lewy :D
» 29 grudnia 2012, 10:18 #126
DGA: tak , na pewno włodarze BVB się zgodzą. 100% :)
» 29 grudnia 2012, 13:51 #125
Adamczik: MU potrzebuje defensywnego pomocnika z prawdziwego zdarzenia, jakim kiedyś był Keane. Przydałby się również rasowy stoper, jako zamiennik dla starzejącego się Ferdinanda. Później wzmocniłbym skrzydła. Dopiero na końcu martwiłbym się atakiem. Fergie zaczął najwyraźniej od końca.
» 29 grudnia 2012, 09:40 #124
kacper78: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2012 09:53

A schmelcer jest potrzebny, tak ? Przecież tego lata przyszedł Buttner jako naturalny zmiennik dla Evry. Bardziej potrzebny jest nam stoper np. Hummels.
» 29 grudnia 2012, 09:53 #123
MANUGLORy: nie no bez jaj z całym szacunkiem dla Lewego ale nie da rady w PL to nie to co Bundesliga dla niego ewentualnie liga hiszpańska
» 29 grudnia 2012, 08:46 #122
Cygaro: Lewandowski nie jest potrzebny w United. Wiele razy to już powtarzałem i widzę, że spora część użytkowników podziela moje zdanie. Ludzie mówią, że jest on w ścisłym gronie dziesięciu najlepszych na świecie. Bez wahania mogę wymienić piętnastu graczy ataku, którzy umiejętnościami przewyższają Lewego. Sami zresztą mamy takich trzech w składzie. Polak na Old Trafford będzie grzał ławę i taka jest niestety prawda. Zamiast wydawać pieniądze na napastnika powinniśmy wzmocnić defensywę. Nie opłaca się to ani nam, ani Lewandowskiemu.
» 29 grudnia 2012, 08:12 #121
Matekunited: Rooney do pomocy i jedziemy :D
Oczywiście to tylko The Sun... :D
» 29 grudnia 2012, 01:31 #120
unitra7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2012 01:32

Według mnie Lewy nie ma co szukać w United, chociaż bardzo go lubię to wydaje mi się że to jeszcze nie ten poziom.W Borussi każdy gra pod niego a w United tak nie ma każdy musi zasuwać żeby dostać piłkę...
Wiec to jeszcze nie ta pora na taki klub...Chociaż cieszył bym sie bardzo gdyby przyszedł i grał bardzo dobrze... GGMU!!
» 29 grudnia 2012, 01:31 #119
Miszcz1908: Sneijder.
» 29 grudnia 2012, 01:04 #118
marekfurm123: Jeśli jakaś z tych plotek o transferze Ronaldo i Lewego ma być prawdziwa to wolałbym żeby darowali sobie lewego bo napad mamy świetny, a kasę lepiej przeznaczyć na dobrego skrzydłowego lub odkładać na Ronaldo - to drugie to troszkę takie marzenie, ale chciałbym ponownie zobaczyć go z diabełkiem na piersi ;)
» 29 grudnia 2012, 00:36 #117
Puchaczor: Wiadomość dnia! "The Sun" donosi, że... Lewandowski nigdzie się nie przenosi ;)
» 29 grudnia 2012, 00:14 #116
xxxcichy465xxx: Jak już kupią Lewego to niech Welbeck pójdzie na wypożyczenie , bo już teraz wogóle nie gra a co dopiero jak jeszcze Lewandowski będzie .Ale ja osobiście wolał bym ,żeby kupili jakiegoś dobrego skrzydłowego .
» 28 grudnia 2012, 23:49 #115
Sideswipe: kto wierzy w te bajeczki?...
» 28 grudnia 2012, 23:46 #114
pierzunio: No wiesz, jak ten temat ciągnie się i ciągnie od kilku miesięcy to to już przestają być bajeczki więc ja wierzę.
» 29 grudnia 2012, 00:06 #113
HuiSton: ze Snejderem bylo to samo...
» 29 grudnia 2012, 09:46 #112
Hubert3: Ale oni mają rację skoro nie chce przedłużyć kontraktu z BVB to muszą go sprzedać w 2013 bo tak to w 2014 odszedłby za darmo. A za darmo go nie oddadzą więc dlatego sprzedają go do MU. Ale je także nie popieram tego pomysłu.
» 29 grudnia 2012, 18:50 #111
cris342: Przyznam szczerze , że przez cały czas nie mogłem się do niego przekonać . Teraz uważam , że jest dobrym piłkarzem z potencjałem na gracza światowego ale myślę , że jedyny problem u nas to skrzydła i je trzeba wzmocnić . W ataku Roo I RVP to już gwiazdy raczej nie do wygryzienia a Chicharito i Welbeck to świetni zmiennicy i materiał na przyszłość.
» 28 grudnia 2012, 23:45 #110
raszer: The sun druga wyborcza a nawet Fakt , masakra i wy to ludzie wierzycie, Nie ma ani cytatów ani komentarzy oficjanych zadnej ze stron.
Pozdrawiam
Z mojej strony to tak: jestem przeciwny temu trasferowi, a po 2 dajcie ta podwyzke dla Naniego.
» 28 grudnia 2012, 23:38 #109
Zyvold: The Sun podało też "plotki" o odejściu Ronaldo i transferze RvP :)
» 28 grudnia 2012, 23:48 #108
xxxcichy465xxx: Albo mi się wydaje albo The Sun mówiło o tym ,że Moura idzie do PSG . Ale nie jestem pewien .
» 28 grudnia 2012, 23:51 #107
gosc1234: The Sun powiedziało też że Modrić idzie do United
» 28 grudnia 2012, 23:52 #106
xxxcichy465xxx: Lewy będzie zarabiać 80 tyś funtów , a na podwyżkę dla Naniego nie ma . -.-
» 28 grudnia 2012, 23:33 #105
SapphirUnited: A wy dalej gledzicie, chyba wszyscy z wiara w te brednie pracujecie dla "The Sun" niestety ale robert musi osiagnac duzo wiecej zeby dostac szanse gdy dla najlepszych klubow. Kucharski w pogoni za hajsem, oby nie zepsul kariety polaka. Nie przekonuje mnie 'Levy' ze wzgledu na reprezentacje. Wiem, ze malo kto ma z nim grac w naszej narodowej druzynie ale on daje max 65 % z siebie podczas gdy w niemczech przekracza czasem 100 %
» 28 grudnia 2012, 23:29 #104
trance: Dla mnie to jakaś kpina, nie mówię, że on jest słaby, ale MU to jeden z lepszych klubów świata, więc bez jaj. To chyba może cieszyć gimbusów piszących "ManU", bez obrazy.
» 28 grudnia 2012, 23:05 #103
koko672: Masz racje :)
» 28 grudnia 2012, 23:08 #102
Zyvold: Piszę ManU, jestem taki zły...
» 29 grudnia 2012, 13:15 #101
koko672: Po co nam Lewandowski ?
» 28 grudnia 2012, 23:02 #100
pierzunio: Bo SAF tak powiedział, a z nim się nie dyskutuje :D
» 29 grudnia 2012, 00:11 #99
Cygaro: Tyle, że SAF w tej sprawie się na razie nie wypowiedział.
» 29 grudnia 2012, 08:16 #98
Arks: Roo grał ostatnio piach, Hernandez jest dobry tylko z ławki mógłby być dobrym zmiennikiem a czasem wskakiwać do podstawy :)
» 28 grudnia 2012, 22:57 #97
Raphael10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2012 22:50

Czytałem że na tym transferze Wazza może dużo stracić.
Lewandowski w ataku z Robinem van Persie'm, wspierany przez swojego byłego kolegę z Borussii Shinji'ego Kagawę, z Antonio Valencią na jednym skrzydle i Ashleyem Youngiem na drugim. Takie ustawienie dyktuje jedno, zasadnicze pytanie: gdzie jest Wayne Rooney?"
» 28 grudnia 2012, 22:48 #96
piokrop: No na pewno wirtualna polska to rzetelne źródło informacji.
» 28 grudnia 2012, 23:10 #95
Zyvold: Jak już to za RvP i Lewym właśnie Rooney.
» 28 grudnia 2012, 23:49 #94
ChampionDevils: Moim zdaniem powinien zostać w BVB jak dotąd kapitalnie spisują się w LM , ale jeśli już chce odejść to myślę , że w Arsenalu mógłby się pokazać, Giroud zawodzi ... lub może Liverpool wspomógłby Suareza ;p W ManU nie ma czego szukać takie jest moje zdanie
» 28 grudnia 2012, 22:30 #93
Crisyne: Rafael > Piszczek
» 28 grudnia 2012, 22:41 #92
boluse: masz racje @Crisyne Rafael > Piszczek , wydaje mi się jednak, że z całym szacunkiem ale Piszczek>Jones,Smalling
» 28 grudnia 2012, 22:49 #91
Crisyne: boluse - tak, ale ich nominalna pozycja to ŚO a u nas niestety grają na PO, chociaż ostatnio Jones grał całkiem dobrze jako PO ;-)
» 28 grudnia 2012, 23:14 #90
corvel: Kupmy Lewego to będą transmitować mecze LM w TVP. Nie mam nSport wiec to mi na ręke hihi. Teraz bede za tym zeby do nas przyszedł:D
» 28 grudnia 2012, 22:17 #89
Keyen: Sądzę, że jeśli dodałeś ten komentarz to masz internet, a jeśli masz internet to oglądanie meczu nie powinno być dla ciebie problemem. :)
» 28 grudnia 2012, 22:45 #88
gosc1234: to zależy, ja mam internet a na oglądanie więcej niż 2 meczy miesięcznie nie mogę sobie pozwolić
» 28 grudnia 2012, 23:54 #87
pierzunio: Haha padłem kolego :) A tak propo tych meczów w TVP, to powiem szczerze zdenerwuję się, gdy zamiast hitu 1/8 - Real vs. ManUtd, puszczą BVB - Szachtar.
» 29 grudnia 2012, 00:12 #86
Keyen: Raczej puszczą Real - Man Utd bo pierwszy mecz będzie wybierany przez telewizje, a nie przez widzów, chociaż kto ich tam wie. :)
» 29 grudnia 2012, 02:02 #85
swiderski4: Nudzą mnie już te plotki,dziennikarze robią sensacje z niczego jak zwykle z resztą,według mnie Lewy jest nam nie potrzebny bo mamy wystarczająco dużo dobrych napastników.
» 28 grudnia 2012, 22:00 #84
AgentP: Dużo osób mówi, że On dobry jest tylko w BVB gdzie ma od kogo dostawać podania, i jest tylko malym trybikiem w tej machinie, więc ja się pytam, czy my mamy gorszych graczy od rozgrywania niż BVB?

Lewy nie z przypadku zdobywa tyle bramek, mało potrafi wspaniale asystować... On ma szanse zostać gwiazdą światowej piłki, leczy "my" polacy jesteśmy takim narodem, który nie docenia tego co ma i tylko narzeka...Czuje, że więcej ludzi w Niemczech czy Anglii uważa go za gwiazdę niż Polacy, to jest smutne...

Lewy w koszulce United zdobywający gola, nie mogę się doczekać! GLORY!
» 28 grudnia 2012, 21:57 #83
orion: Mało to piłkarzy ma szanse zostać gwiazdami światowego formatu ?? Dla mnie jest przeciętny.(Borussia to dobre miejsce dla niego) Moze z Welbeck miał by szanse powalczyć o byc numer 4 a to trochę mało...... To nie chodzi o to ze wszyscy na niego narzekają. Tylko po prostu do United nie pasuje (to chyba nie jest wina polaków? )
» 28 grudnia 2012, 22:28 #82
AgentP: Jak prawdą jest, że SAF tak mocno się nim interesuje oznacza to, że może zostać gwiazdą, nawet gdyby to miał być 10, 15 czy 20 napastnik, bez powodu boss go nie obserwuje, pomocników też mieliśmy wielu gdy przychodził Ronaldo i co?
» 29 grudnia 2012, 13:07 #81
Karas: POLAK PRZYDAŁBY SIĘ W MANCHESTERZE UNITED MIĘDZY INNYMI ZE WZGLĘDU NA NAS KIBICÓW TEJŻE DRUŻYNY W POLSCE.
DOBRE WYSTĘPY LEWEGO MOGĄ NAM UŁATWIĆ WIELE RZECZY ZWIĄZANYCH Z KIBICOWANIEM CZERWONYM DIABŁOM
A WEDŁUG MNIE MOŻE NA SPOKOJNIE POWALCZYĆ O MIEJSCE W SKŁADZIE Z CHICHARITO, ROONEYEM I RESZTĄ POZA OCZYWIŚCIE VAN PERSIEM KTÓRY JEST POZA JEGO ZASIĘGIEM NA OBECNĄ CHWILĘ
» 28 grudnia 2012, 21:56 #80
orchi650: Popieram !
» 28 grudnia 2012, 21:59 #79
RobvanKlu5i: Przede wszystkim transmisje meczów Manchesteru w LM w TVP.
» 28 grudnia 2012, 22:00 #78
Karas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2012 22:10

chociażby nawet to ;)
Lewandowski-najlepszy Polski piłkarz a więc i może z jakąś ekipą z ManU by przyjechał do Polski czy coś tego typu.

a może akurat tak się rozwinie- gdzie jak gdzie ale w najlepszym klubie świata- i zostanie gwiazdą ManU i kiedyś cała drużyna do Polski zawita;)

a tak z innej paki polecam film o ManU, kto nie oglądał warto dla każdego kibica;)

[link usunięty]
» 28 grudnia 2012, 22:09 #77
Karas: zapomniałem o linkach :D
film United z 2011 roku;)
» 28 grudnia 2012, 22:11 #76
SuVeReN: A ja nie chcę Lewandowskiego. Za duża tutaj konkurencja, a poza tym wyczułbym napływ fanów Lewandowskiego do MU. Chodzi mi o kibiców z Polski, którzy zaczęliby kibicować Manchesterowi. Nie podoba mi się takie coś. Wiadomo, więcej fanów. Ale to nie będzie to samo
» 28 grudnia 2012, 23:06 #75
zaborca63: Optymiści. Już widzę Lewandowskiego w koszulce United, strzelającego wspaniałe bramki w Lidze Mistrzów oraz jako króla strzelców PL. Zachwyty w Polsce, polska reprezentacja pnie się na szczyty dzięki Robertowi, który jest sławny na cały świat, wygrywamy w końcu MŚ 2014! A teraz zejdźmy na ziemię... Lewandowski jest słabszy od Robina, Rooneya i Hernandeza. Jedynie mógłby powalczyć z Welbeckiem choć i tak sądzę, że z Dannym również jest na przegranej pozycji. Wiadomo, że mając dwóch piłkarzy na podobnym poziomie angielski klub wybierze Anglika :) Podsumowując, zostawcie w spokoju Roberta, niech sobie gra w Dortmundzie i niech tam podbija Bundeslige, a u nas po prostu nie ma czego szukać.
» 29 grudnia 2012, 12:42 #74
Domestos: Jest za słaby na United, według mnie może na OT kosic trawę i tyle. Czytałem ostatnio w gazecie, w dziale sport, że MU chce go kupic za 70 mln. HAHA
» 28 grudnia 2012, 21:54 #73
SuVeReN: 70 mln czego? Chyba złotych. A przelicz to na funty.
» 28 grudnia 2012, 23:07 #72
Osslar: Za pewne chodziło im w przeliczeniu na naszą polską walutę, czyli 70 mln polskich złotych.
» 28 grudnia 2012, 23:21 #71
M1ck3y: Skąd ta pewność? Między Bundesligą, a ligą angielską jest przepaść. Przynajmniej moim zdaniem.
» 29 grudnia 2012, 21:48 #70
M1ck3y: Czyli jak? Bo jakoś świetnej współpracy między tym duetem z Chelsea nie zauważyłem :)
» 29 grudnia 2012, 21:46 #69
jankes9031: duet?
» 28 grudnia 2012, 21:39 #68
Crisyne: Duet ? haahha :D chyba trio :D
» 28 grudnia 2012, 21:43 #67
RobvanKlu5i: bo zawsze mógłby ktoś zrozumieć że van i persie to dwaj różni piłkarze :) i wtedy byłby kwartet :)
» 28 grudnia 2012, 21:58 #66
ZdzichuKrecina: efekt jak dziecko dostaje komputer na święta
» 28 grudnia 2012, 23:14 #65
mufc28: Po co nam Lewy !!Mamy Welbecka,Chicharito,Rooneya i RVP.
Jeśli już to niech kupi Hummelsa.
» 28 grudnia 2012, 21:19 #64
MakaveL1112: Mam prośbe da mi ktoś avka na devil page jak tak to z góry dzieki . odp: na PW
» 28 grudnia 2012, 21:08 #63
lecho: Prawda jest taka, że na chwilę obecną Lewandowski jest lepszy zarówno od Welbecka, jak i od Groszka. Problem z nim polega na tym, że ma sposób grania podobny do mieszanki RvP i Roo, więc trochę trudno byłoby go wkomponować w ten skład.
» 28 grudnia 2012, 21:08 #62
TheMatiZ: Jeżeli kogoś z BVB to najprędzej Großkreutz'a, GĂśtze albo Hummelsa.
» 28 grudnia 2012, 21:07 #61
MakaveL1112: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2012 21:11

lepiej niech kupi hummelsa bo obrona to troche piach
» 28 grudnia 2012, 21:10 #60
M1LKA: GrossŸkreutz'a? Poważnie? A na co tam ten troll na lewą pomoc czy obrone? jedno z najsłabszych ogniw w BVB zwłaszcza w tym sezonie.
» 28 grudnia 2012, 21:48 #59
mcis: jezeli zajmujemy sie Sunem, oto jego typowania transferowe na to okienko. dwa najciekawsze:

MU:
TARGETS: Theo Walcott (Arsenal), Victor Wanyama (Celtic), Alen Halilovic (D Kiev), Robert Lewandowski (B Dortmund) Ezequiel Garay (Benfica).
BUDGET: £20million CHANCES: Very slim. Alex Ferguson has said he will ‘definitely not’ be signing anyone in January.


Chelsea:
TARGETS: Andre Schurrle (B Leverkusen), Radamel Falcao (Atletico Madrid), Paulinho (Corinthians), Joao Moutinho (Porto).
BUDGET: ÂŁ75million CHANCES: Falcao will cost ÂŁ50m and a central midfielder is needed if Frank Lampard leaves.

i niech kazdy oceni prawdopodobienstwo tych transferow
» 28 grudnia 2012, 21:05 #58
MakaveL1112: lepiej jak by go kupił Juventus
» 28 grudnia 2012, 21:04 #57
MakaveL1112: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2012 21:02

czytałem newsa że MU ma sprowadzić CR7 i lewego za 150 mln euro
» 28 grudnia 2012, 21:02 #56
1996kutno: A skąd kasa na CR7 ?
» 28 grudnia 2012, 21:17 #55
jankes9031: mozliwe ze ze sprzedzazy roo
» 28 grudnia 2012, 21:41 #54
czerwonydevil: Ja już wiem, że on do nas przyjdzie. Coś jest na rzeczy i chyba tylko idiota powie, że nie. Plotka? O plotce media przestają pisać po jednym, dwóch artykułach. A tu już kolejna gazeta piszę o jego transferze do MU. Ciekawe jak sie zmieni nasza taktyka, gdy Robert do nas przyjdzie. No, chyba, że ktoś odejdzie. Ale jakoś nie sądzę.
» 28 grudnia 2012, 21:00 #53
MakaveL1112: fergiemu już od starości odwala
» 28 grudnia 2012, 20:59 #52
18Manchester78: Co do Lewandowskiego mam mieszane uczucia. Z jednej strony fajnie by było jakby przyszedł bo wiadomo polak w wielkim Manchesterze i takie tam. Ale z drugiej strony 4 naprawde dobrych napastników i świadomość że będzie grzał ławe. Podejrzewam że z nim będzie tak jak ze Smolarkiem czyli wielkie nadzieje na światowego klasy piłkarza a później idzie do polskiej Ekstraklasy z podkulonym ogonem. Jednak ten transfer jakoś mnie nie przekonuje i niech lepiej pójdzie gdzieś gdzie naprawde będzie miał pewną gre.
» 28 grudnia 2012, 20:57 #51
zaborca63: 18 mln funtów? Jak na przyszłego gościa podającego ręczniki to drogi wydatek.
» 28 grudnia 2012, 20:56 #50
siabadaba: Popieram.
» 28 grudnia 2012, 21:17 #49
laskavvv: zaczynają mnie denerwować te plotki :/ ciekawe kogo miałby zastąpić? niech już się skończy ta saga pt Lewy w United lepiej niech dalej kopie w borussi bo tam ma szanse na regularną grę
» 28 grudnia 2012, 20:53 #48
Devilfaan: Przyjdź, pośladki Ci się uformują idealnie do ławki :)
» 28 grudnia 2012, 20:53 #47
ManUtdever: To jest przesądzone, że on do nas trafi tylko nikt tego nie potwierdza. Ferguson powiedział sobie, że Lewy będzie u nas grał i zarzucił na niego swoje sieci. Więc on na 100% będzie grał u nas tylko nie ma oficjalnego potwierdzenia, ponieważ kluby nie chcą robić zamieszania, a całą sagę transferu prowadzą tylko media. Fergie uparł się na niego, że będzie na Old Trafford latem i tak będzie czy ktoś tego chce czy nie. Całe to halo wywołały niepotrzebnie media, a one i tak na pewno zdają sobie z transferu sprawe.
» 28 grudnia 2012, 20:52 #46
mUTD4ever: Przydałoby się żeby adm tej strony nie zniżali się do tak niskiego poziomu przkazywania informacji, by dodawać takie ch****owe newsy xD To że można się przy okazji pośmiać to jedna sprawa, ale druga str medalu to mianowicie że każdy gimbus tej strony łyka jak pelikan tego typu treści a potem ma skrzywiony umysł bo uwierzył w te brednie i żył w swoim wyimaginowanym świecie xD

Lewandowski to może pójdzie, ale do The Championship:) Historia polaków w BPL na kolana nie powala:) Wszyscy mieli zwojować BPL ale żaden pusty patirotyczny umysł nie pojął, że mentalnie polak jeszcze kolejne 150lat nie będzie nadawał na fali na jakiej rozgrywa się mecze w angielskiej lidze. Olisadebe (Portsmouth) 2005-06, Rasiak (Tottenham Hotspur, Bolton Wanderers) 2005-08, Smolarek (Bolton) 2008-09, Świerczewski (Birmingham) 2002-03. Same kozaki ale wielkie gówno pokazali w angielskiej lidze. Nie piszę tu o bramkarzach, bo Kuszczaka wstyd wspominać, Fabiański to też w dużej mierze chybiony zakup, jedynie Szczęsny może coś tam gra, ale i tak sporo mu brakuje do bycia gk najwyższych lotów.
» 28 grudnia 2012, 20:51 #45
Filet: Ja nie wiem czy Lewy będzie w MU czy nie będzie - wszystko jest możliwe.

Możliwe nawet tak jak napisałeś że angielski gigant z Leeds który został podobno dofinansowany będzie lewym zainteresowany:)

Po za tym prawda czy nie prawda o lewym w MU pogadać chyba wolno? A nazywanie takich od razu gimbusami to przesada.
» 28 grudnia 2012, 21:00 #44
Filet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2012 20:48

Czyżby latem któryś z naszych napastników wyleciał? No bo jeżeli ten news to prawda to ciężko by znaleźć miejsce w składzie dla lewego. No chyba że zaczniemy grać trójką napastników i wygrywać mecze jeszcze bardziej hokejowo 6:5, 7:6, 5:3.

Co do lewego uważam że w premier league by sobie poradził, nawet u nas też tylko na chwilę obecną ja go w MU nie widzę. Co będzie to będzie. Jeżeli trafi do nas to pozostanie mu kibicować żeby dla nas strzelał no bo co? Ja mu źle życzyć nie będę...
» 28 grudnia 2012, 20:45 #43
mcis: zawsze mozna zrezygnowac z gry szerokim skrzydlem i zagrac trojkatem w polu karnym. na szpicy vP z nim w waskiej lini Lewy-Kagawa-Roo

co do formy to nie jestem przekonany co do Lewego. On z pewnoscia ma umiejetnosci potrzebne do gry, ale brakuje mu psychiki. on musi byc glaskany i dopieszczany. musi grac w kazdym meczu, bo bez regularnosci traci forme. nie wiem czy SAF jest mu w stanie zapewnic regularne wystepy. raczej takie wystepy na jakie moze liczyc Wellbeck lub Groszek...
» 28 grudnia 2012, 20:52 #42
Filet: SAF to dobry psycholog, więc z psychiką lewego sobie poradzi:)
» 28 grudnia 2012, 21:03 #41
mcis: @Filet
a poradzil sobie z Tevezem, Berba, Veronem i innymi??
» 28 grudnia 2012, 21:09 #40
Filet: Lewy nie jest chyba tak 'skrzywiony' jak ci których wymieniłeś zwłaszcza Tevez:P Po za tym pacjent musi chcieć współpracować no i nikt nie jest cudotwórcą nawet Fergie hehe:)
» 28 grudnia 2012, 21:17 #39
mcis: Lewy po niudanym Euro rzucil sie z zebami na Smude. Nie bede osadzal czy slusznie czy nie, ale juz sam fakt daje do myslenia. jesli zawodnik nie ma respektu do trenera tylko obwinia go o wszystkie porazki to juz tez cos mowi. moim zdaniem na euro polegli i pilkarze i trener, wiec Lewy powinien raczej cichutko siedzie niz opowiadac co dzialo sie w szatni i na treningach...
» 28 grudnia 2012, 21:25 #38
bialy500: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2012 20:35

ah ta zawiść Polaków, że jakiemuś rodakowi coś się udaje w życiu
» 28 grudnia 2012, 20:34 #37
Fabio: Podbijam;D !!
» 28 grudnia 2012, 20:33 #36
mcis: kto wie gdzie bysmy byli bez niego. pewnie nawet nizej niz Everton. Roo z dwoma kontuzjami w tym sezonia reszta miala wachania formy. mogloby byc ciezko z bramkami...
» 28 grudnia 2012, 20:37 #35
michor7pl: Bez bramek RvP bylibyśmy na 8 miejscu - jego gole dały nam 17 punktów.
» 28 grudnia 2012, 21:06 #34
siabadaba: Porównaj sobie Lewego do RvP...
» 28 grudnia 2012, 21:19 #33
Fabio: @siabadaba
Porównaj Sb wiek i doświadczenie Roberta i Robina !!
» 29 grudnia 2012, 12:44 #32
mcis: @Fabio
jesli Sun rzuca wszelkimi mozliwymi kombinacjami transferowymi na jakie tylko wpadnie. to nic dziwnego, ze czasami trafi. szkoda tylko, ze na 1 dobra plotke wypada 9 blednych. a po czym widac, ze to plotka? a widziales jakies odniesienia do konkretnych osob i ruchów? ja nie. widze tylko ogolniki, ktore na dodatek sa potem blednie tlumaczone przez polskie portale. jak w tym przypadku. Sun podaje tylko, ze MU planuje zlożyc oferte, ale nie pisze nic o zadnych ustaleniach...
» 28 grudnia 2012, 20:44 #31
mcis: zawsze mozna zrezygnowac z gry szerokim skrzydlem i zagrac trojkatem w polu karnym. na szpicy vP z nim w waskiej lini Lewy-Kagawa-Roo
» 28 grudnia 2012, 20:39 #30
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2012 20:55

@marsur74
Nani - won, niech idzie tam gdzie mu bedzie dobrze
Groszek - jako zmiennik vP
Anderson i Clev na sam srodeczek z Carrickiem i Powellem
pozostaja: Roo, Kagawa, Young, Valencia, Wellbeck i Lewy w walce o 3 miejsca za wysunietym napastnikiem...
» 28 grudnia 2012, 20:54 #29
Olszak: Każdy pisze, że po co Lewandowski pcha się do Manchester United, ale każdy Pan Kowalski, który byłby na miejscu Roberta przyjąłby propozycję od takiego klubu, jakim jest United bez chwili wątpliwości i nie patrzyłby na to czy jest tam Ronaldo albo czy ma znowu tu być Ronaldo, Rooney, RvP, Chicharito czy Welbeck. Ferguson jest wielkim trenerem i na pewno wie co robi. Zawsze znajdą się hejterzy, którym jak zwykle coś nie pasuje. Zróbcie coś ze swoim życiem, a nie siedzicie przed komputerem całe dnie i oceniacie innych.
» 28 grudnia 2012, 20:26 #28
Cygaro: Tylko po co przyjmować ofertę wielkiego klubu ze świadomością, że będzie się tam grzało ławę. Tym bardziej, że ma ofertę też z innych poważnych ekip, jak Juventus, gdzie grałby zdecydowanie częściej.
» 29 grudnia 2012, 08:14 #27
Olszak: Owszem. Macie również swoją rację.
» 29 grudnia 2012, 09:45 #26
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2012 20:28

to nie moze byc bezposredni przeklad z Suna, tylko powtorka za jakims Polskim portalem. w Sunie wyraznie jest napisane, ze MU planuje zlozyc oferte na 18 mln i zaproponowac 5 letni kontrakt....

"ROBERT LEWANDOWSKI is set to complete an ÂŁ18million move to Manchester United in the summer.
The Borussia Dortmund striker will be offered a contract worth ÂŁ80,000 a week over five years."
» 28 grudnia 2012, 20:24 #25
PLDan11: Przyjdzie co do czego i Borussia znowu powie, że nie było nawet żadnych ofert :)
» 28 grudnia 2012, 20:11 #24
demektczew: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2012 20:11

Ktoś ma jakiś pomysł jak SAF chciałby go ustawić razem z Roo, RvP, Chicą i z Kagawa ? Ja jakoś tego nie widze.
» 28 grudnia 2012, 20:09 #23
luki77: po co nam lewy,niemiecka to nie angielska piłka raz go skoszą i kontuzja na pół roku,szkoda kasy !!
» 28 grudnia 2012, 20:08 #22
bialy500: właśnie, że bundesliga co raz bardziej przypomina angielską z roku na rok ;] na pewno jest lepsza niż jakieś Serie A... ;d
» 28 grudnia 2012, 20:33 #21
19michal94: To są zwykłe ploty. Czytając "The Sun" to tak jakbyśmy w Polsce czytali "Fakt"... SAF na pewno nie sprowadzi Lewego.
» 28 grudnia 2012, 20:07 #20
barosz: Niby tak, ale to The Sun jako pierwsi podali informację o odejściu C.Ronaldo do Realu.
» 28 grudnia 2012, 20:17 #19
K3bo: Chciałbym Polaka w MU, ale po co on nam, napastników nam nie brakuje :)
» 28 grudnia 2012, 20:06 #18
charnas: on jest dobrym, nawet bardzo dobrym piłkarzem, ale tacy w Anglii grają powiedzmy w Fulham czy Stoke, on musiałby być świetnym piłkarzem i niespotykanym talentem.
» 28 grudnia 2012, 20:13 #17
Bro: Jak to mówi jeden Pan: "W d*pach wam się poprzewracało". Lewandowski jak najbardziej tak. W Fulham czy Stoke to mogą tylko pomarzyć.
» 28 grudnia 2012, 20:36 #16
Mackofan: Ale zastanówcie się.Czy SAF sciagalby go tutaj gdyby nie dal mu szansy gry?zastanowcie sie logicznie
» 28 grudnia 2012, 20:02 #15
nomati666: Mi się wydaje, że po tym jak sprawdza się u nas Van Persie (głównie czeka na podanie i bezlitośnie wykańcza akcję). Z Lewym jest podobnie. I może szuka dla RvP zmiennika :D
» 28 grudnia 2012, 20:02 #14
gosc1234: z całym szacunkiem Robin ma 29 lat, Lewandowski będzie na początku jego zmiennikiem, a później po prostu następcą
Jestem na tak dla tego transfesru
» 28 grudnia 2012, 20:19 #13
siabadaba: Tylko, że Lewy ma 3 razy gorszą skuteczność...
» 28 grudnia 2012, 21:22 #12
xxxcichy465xxx: @siabadaba , Lewy ma gorszą skuteczność ? Z tego co wiem to ma chyba 15 bramek w tym sezonie .
» 28 grudnia 2012, 23:35 #11
19michal94: Lewy nie jest potrzebny na Old Trafford, tylko by sobie tutaj zniszczył karierę, bo by nie pograł. Mamy czterech super napastników. Wystarczy zobaczyć, kto siedzi na ławce: CHICHARITO. Wątpię, żeby Lewandowski wchodził z ławki częściej niż on...
» 28 grudnia 2012, 19:59 #10
Bro: Też wątpię, bo częściej pogra w pierwszym składzie.
» 28 grudnia 2012, 20:38 #9
dariuszeklol: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2012 19:58

tss . ;) the sun ~ i wszyskto jasne -,-
» 28 grudnia 2012, 19:58 #8
19michal94: The Sun...
» 28 grudnia 2012, 19:57 #7
kamil112: poco nam lewy
» 28 grudnia 2012, 19:55 #6
Yosu: Niech ten cały teatr się skończy. Z całym szacunkiem do Lewego, ale tu nie ma dla niego miejsca.
» 28 grudnia 2012, 19:52 #5
MDuch7: Tak, tak ... SAF chwali Javiera, RvP mamy w super formie... goli strzelamy dużo.. Raczej Hummelsa sprowadzimy.
» 28 grudnia 2012, 19:50 #4
klb9k: Z Kagawą też tak było , pół roku newsów i doszło do skutku :) może będzie tak samo :)
» 28 grudnia 2012, 19:48 #3
dtomasik7: Coś mi się wydaje, że jego przyjscie jest całkiem możliwe ;)
» 28 grudnia 2012, 19:46 #2
voda3: Kpina !!
» 28 grudnia 2012, 19:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.