W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
O godzinie 11:30 w Nyonie w Szwajcarii rozpoczęło się losowanie par fazy pucharowej Ligi Mistrzów. Gościem dzisiejszej gali był Steven McManaman.
» O godzinie 11:30 w Nyonie w Szwajcarii odbyło się losowanie par fazy pucharowej Ligi Mistrzów. Gościem dzisiejszej gali był Steven McManaman. Gracze sir Alexa Ferguson wylosowali Real Madryt! Pierwszy mecz zostanie rozegrany na Santiago Bernabeu.
Zasady losowania: - Zwycięzcy grup muszą grać z zespołami z 2. miejsc z fazy grupowej, - Kluby z tych samych federacji nie mogą zagrać przeciwko sobie, - Kluby z tej samej grupy nie mogą zagrać przeciwko sobie, - Pierwszy mecz zostanie rozegrany na stadionach zespołów z 2. miejsc fazy grupowej.
Zespoły z 2. miejsc: FC Porto, Arsenal, AC Milan, Real Madryt, Szachtar Donieck, Valencia CF, Celtic Glasgow, Galatasaray
Zwycięzcy grup: Paris Saint-Germain, Schalke 04, Málaga, Borrussia Dortmund, Juventus Turyn, Bayern Monachium, FC Barcelona, Manchester United
Wylosowane pary: Galatasaray - Schalke 04 Celtic Glasgow - Juventus Turyn Arsenal - Bayern Monachium Szachtar Donieck - Borrussia Dortmund AC Milan - FC Barcelona Real Madryt - Manchester United Valencia CF - Paris Saint-Germain FC Porto - Málaga
Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.
Komentarze (419)
czarny060: Matii17: JEST JEST !! Król powraca na Old Trafford :D
Cantona wraca ??
Co do meczu to mam spore obawy bo RM dostaje po tyłku w lidze i ma sporą stratę do Barcy i raczej ta strata jest już nie do odrobienia więc skupi się na LM co dobrze nam nie wróży ale spokojnie są prawie dwa miesiące do meczu a i MU gra lepiej z mocniejszymi rywalami
buku1: Trzeba remisu na Santiago Bernabeu albo remisu. Jeśli przegramy 2 bramkami lub nawet jedną to Mourinho postawi autobus na Old Trafford tak jak to było z Barceloną jak wygrali 2-1 w tamtym sezonie na Camp Nou albo jak prowadził Inter co też wtedy postawił na taką defensywę choć Barca wygrała 1-0 ale nie awansowała dalej
tomManUnited: Chciałem Valencie a trafił się Real, zobaczymy czy United jest w stanie pokonać królewskich będzie ciężko ale wierzę w sukces, takiego meczu nie można przegapić
huxx:Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2012 08:08
Wspaniale! Najlepszy możliwy scenariusz, prawdziwy sprawdzian i z całą pewnością uczta dla oczu. Czekam na dwumecz z niecierpliwością i nie bez optymizmu. Real gra ofensywną piłkę tak jak United i tak jak United ma ostatnio problemy w obronie, więc będzie ciekawie. :D
[edit] Ahh... I oczywiście cieszy powrót Ronaldo na OT, fajnie będzie go zobaczyć.
Vaacov: Strasznie się cieszę z tego losowania. Nie mogę się już doczekać meczu. Oby 13 luty okazał się pechowy dla Realu, a szczęsliwy dla nas. Ronaldo zostanie należycie przyjęty. Skoro na Etihad śpiewali "Viva Ronaldo" To na OT będzie całkiem ładny chórek :)
Ps. Do napinaczy i pseudo kozaków: Chociaż w okresie świąt przestali byście się upokarzać i pokazywać swojąÂ nędzną osobowość zdolnąÂ tylko i wyłącznie do krytykowania innych. Trochę pomyślunku i szacunku do innych.
charlie102: Kluczem do sukcesu będzie kilka rzeczy:
1. Jak najmniejsza liczba kontuzji
2. Dojście do bardzo dobrej formy Vidicia i ogólna poprawa gry naszej defensywy
3. Mecz życia będzie musiał zagrać De Gea (a stać go, pamiętajmy, grał w Atletico, dla niego będzie do szczególny mecz ;) )
4. Utrzymanie formy RvP oraz Roo (ten punkt jest chyba najważniejszy, nie wygramy dwumeczu nie strzelając bramek)
13 luty! Chyba każdy prawdziwy kibic UNITED po wygranej na Santiago zapomni, że dzień później będą walentynki, myślę że nasze kobitki nam to wybaczą :)
Trelefele: Ciesze się jak dziecko! Ogralismy MC a teraz bedziemy mieć szlagier z Realem! Coś niesamowitego, juz czuje te emocje :D, pizza piwko i taki mecz, genialnie!
aro1:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2012 22:45
Teraz to będziemy mieć Swansea, Newcastle i West Brom. i całą resztę a Real masz 13 lutego. Także pojedz pizzy, popij piwka i rozpracuj do tego czasu nasza taktykę na PES'ie jak dziecko.
trezegram: uff to spoko. W takim razie coś na stronie TvP się im pomieszało...
Pierwsze mecze odbędą się we wtorek 12 lutego â Celtic zagra w Glasgow z Juventusem, a Valencia podejmie Paris Saint-Germain. Dzień później dwa arcyciekawe spotkania. Na Donbas Arenie Szachtar zmierzy się z âpolskąâ Borussią Dortmund, a na Old Trafford Manchester United rozegra szlagierowy mecz z Realem Madryt.
aris019: Wielki plus przed rewanżem to to,że Real gra 03.03.2013 z Barca na wyjezdzie kolo 22;00 jak co roku,wiec po meczu musza sie pakowac i na drugi dzień do nas przylecieć,beda wy..dymani po el clasico(chyba ,że zagraja rezerwami i bedzie pogrom)i prosto do nas na mecz:) Gdzie u nas sytuacja wyglada dobrze,mamy niezbyt cieżkie mecze i duża przerwe miedzy meczami:)
kruk581: Arcytrudne zadanie przed nami! wierze w nasza ekipe, mysle, ze jestesmy w stanie pokonac Real, jednak to niezwykle grozny przeciwnik, dla ktorego bez dyskusji trzeba miec szacunek! w tym sezonie druzyna z Madrytu postawi na LM, jak zapowiadal sam Mourinho, jednak liga dla nich to juz praktycznie przegrana, watpie aby jeszcze zdobyla prowadzenie. Man Utd to sila, zjednoczenie, wiara we wlasne mozliwosci! jestesmy jedyni w swoim rodzaju! pierwszy mecz aby na remis, najlepiej 1:1. u siebie, aby wygrac!
RedDevil1996: No zapowiada się kapitalne widowisko, po raz pierwszy Ronaldo przeciw MU, jestem ciekawy jak się zaprezentuje i jak przywitają go kibice. Powinniśmy wykorzystać najsłabszy punkt Realu, czyli Arbeloę. Z całym szacunkiem dla piłkarza, ale uważam, że jest wielu lepszych na prawej obronie (np. nasz Rafael). Liczę na 3:2 dla Diabełków w dwumeczu. Wiadomo, łatwo nie będzie i stawiam 1000 zł, że Królewscy nam coś strzelą.
RedDevil1996: Fakt, ale Arbeloa wyróżniał się najmniej w każdym turnieju. W Realu są gracze wybitni. Arbeloę uważam za conajwyżej ponadprzeciętnego...Jednak nie wolno go lekceważyć. Jeżeli Ashley utrzyma dobrą formę to Hiszpan będzie miał sporo pracy...
charlie102: Przed rewanżowym spotkaniem na Old Trafford, Real zagra u siebie z Barceloną także plus dla nas. My za to przed 1 meczem mamy rewanż u siebie z Evertonem. Niesamowicie zapowiada się ta rywalizacja, czekam z niecierpliwością na ten megahit. Mam nadzieję, że wreszcie pokażemy swoją siłę i przełamiemy tą niemoc na drużynach hiszpańskich.
charlie102: Co do tych Gran Derbi: znając Mourinho, to już drugi raz nie da się upokorzyć i będzie chciał ograć Barcelone. Odpuści ten mecz wtedy, jak będzie miał 20 punktów straty, w takiej sytuacji prawdopodobnie skupi się na rewanżu z nami. Ale nie ma co gdybać, chyba bardziej czekam na ten mecz niż na grudniowe derby z city :D
Diabel16: Mam nadzieje ze Ronaldo po przywitaniu uswiadomi Sobie ze tu jest Jego dom i po sezonie do Nas wroci..Tu mial wszystko:legendarnego trenera,wspanialych kibicow,kolegow,zawsze mial wsparcie.A w Madrycie cos nie wyjdzie i gwizdy,traktuja go jak najemnika.Wielu bylych i obecnych graczy podkresla magie tego klubu...SAF jest trenerem ponad 20 lat a futbol to ogromny biznes!Piekne:)
Filet: No teraz my przejmujemy pałeczkę i mam nadzieję że dobiegniemy aż do finału. To miłe że kibic Chelsea kibicuje nam w Lidze Mistrzów:) Ja też kibicowałem Chelsea jak eliminowała Barcelonę i w finale także gdy przebiła napompowany do granic możliwości bawarski balon hehe:) Jak United odpada to kibicuję pozostałym drużynom angielskim chociaż może za wyjątkiem City. Gdyby oni przeszli to życzyłbym im odpadnięcia, no chyba że trafili by na barcelonę hehe - to skomplikowane:D
Filet:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2012 18:52
Ja widzę taki scenariusz: Real strzela jedną za drugą, do przerwy jest 3:0 dla Realu. Special One popada w samozachwyt... W przerwie Fergi 'tłumaczy' chłopakom że grają na wyjeździe i żeby strzelać bramki (delikatnie ie mówiąc) - musicie strzelić przynajmniej dwie bramki, za dużo od was wymagam? No nie irytujcie mnie, takiej do bani gry to nie widziałem u was w tym sezonie, chcecie żeby mi tak zostało po meczu?
No i bierzemy się do roboty, mecz kończy się 3:2 dla Realu.
W rewanżu United wygrywa 2:0 i co tu dużo gadać hehe:)
Halas1234: ale głupoty piszecie Boże...
a jak dostaniemy 3;2 od realu i zremisujemy na Old Trafford ? Tu nie ma co liczyć na powroty jak w lidze tylko wygrać ten dwumecz i przejść do 1/4 i licze na dobry występ naszych chłopaków !
GGMU !
Halas1234:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2012 19:17
moim zdaniem brak odrabiania wyniku 3:0 to mniej zawałów fanów Manchesteru ;) i po swoim doświadczeniu nerwów itp... więc z takim ,,Realem'' naprawde trzeba się spiąć żeby nie mieć straty , najlepsza wygrana , remis. Przegrana i bedzie ciężko odrobic pozniej na Old Trafford :)
Filet: Taa, nie jest łatwo. Czasem mi się wydaje że ta symbioza z United i przeżywanie każdego meczu to przekleństwo hehe. Ale nagrody też są. Już cieszyłem się z dwóch finałów Ligi Mistrzów wygranych przez United i było by fajnie znów to przeżyć po raz trzeci hehe
Filet: No cóż Real to wielki klub z wielką historią i to bardzo mocna drużyna. Mourinho to jest ten trener którego chętnie bym widział na Old Trafford po erze sir Fergusona - po prostu wybitny manager.
Forma obu drużyn na pewno będzie inna niż obecna co nie znaczy ze gorsza:)
Myślę że dla obu drużyn ten dwumecz będzie swego rodzaju testem, sprawdzianem w Europie, zwłaszcza dla MU, bo Real jest na topie United muszą odbudować pozycję w Lidze Mistrzów, ale jeżeli przyjdzie odpaść z Realem Madryt to nie będzie to żaden powód do wstydu chociaż ambicje są u nas znacznie większe niż 1/8 finału hehe:)
Bardzo się cieszę z wylosowania 'królewskich', ufam że to będzie dobre widowisko i zrewanżujemy się wam za porażki w 2000 i 2003r.:)
Filet:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2012 21:15
Nie wszyscy, ale ja zaliczam się do tych którzy nie lubią Barcelony i to nie z powodu że oklepali nas dwa razy w finale bez problemu tylko zwyczajnie - nie podoba mi się ich 'styl gry' i tyle heh:)
Finał Real - MU byłby z pewnością wyjątkowy, ale jak wygrywać to z najlepszymi a skoro przypadło w 1/8 to trudno hehe:)
b90: Na awans z Bayernem w zeszłym sezonie też taki mieli i co ugrali :) Nie ma sensu brać tych stawek do siebie. Z kim by nie grał Real czy Barca to i tak ich będą faworyzować ale to zgubne
uzil25: Fajnie, lecz trzeba uważać. Mnie jedynie to martwi że powiedział że żałuje że wystawił młodych graczy w tamtym sezonie w LM i nie wyszliśmy z grupy więc nie cierpliwie się ponieważ Rafeal da Silva to świetny zawodnik i moim zdaniem musi grać na prawej flance a czy tak będzie?
Ehhhh oby drugi rok z rzędu MAN UTD nie żegnało się z LM bardzo wcześnie mam nadzieje że Murinho dobrze powiedział- Fergusona nie da się pokonać Glory Glory Manchester United.
Nani1900: Rafaela by nie wystawił? Przecież to nasz najrówniejszy i jeden z najważniejszych zawodników. Fergusonowi chodziło o młodych graczy a nie takich jak Rafael który jest jako jeden z pierwszych wybieranych do składu. On w tym sezonie ominął chyba 2 lub 3 mecze.
EmigrantPL: Super! Ciekawe tylko jaki skład wystawić na Real?? jeśli ma grać Kagawa, to nie wiem gdzie go wsadzimy, najlepiej takie ustawienie jak z City, Arsenale i Chelsea, tylko szkoda Kagawy na ławkę sadzać
UrbannLegend: Przypomina mi się dzieciństwo i 4 -3 z Realem! Piękne czasy. Jeśli Królewscy pozostaną na takim poziomie, na jakim są dziś, to nie mam obaw, że awansujemy. ;] W sumie mało mnie obchodzi, który mecz będą transmitować, bo i tak obejrzę pewnie w necie, ale zirytowałoby mnie takie nagminne transmitowanie Polaków, nawet gdy mają oni mniej ciekawy mecz...
miko29: Jeśli zagramy w podstawowym składzie bez żadnych kontuzji to po Realu nie będzie co zbierać. Cris będzie chciał wracać w czerwcu do MU po tym meczu :P
vip14: Nie licząc FC Barcelony to Real Madryt jest najcięższym rywalem w tej edycji LM. Szkoda, że na taki zespół trafiliśmy, ale mam nadzieję, że wygramy i pokażemy kto jest najlepszym zespołem w LM :)
mikifiki: Ja również. Jak ogrywać, to dobrycg graczy a nie jakichś patałachów. Jak spadać, to z wysokiego konia. Liczę na ciekawy dwumecz, dużo bramek i awans MU.
barto159: '' oho.. mało tego, że liga już przegrana to jeszcze liga mistrzów zakończy się na 1/8 rozgrywek '' Jeden z komentarzy z forach Realu Madryt .
Licze na wygraną :)
sisinho1982: dobrze ze trafiliśmy na Real:D panowie zeby wygrac Ligę mistrzów trzeba grac z najlepszymi!! nie piszcie ze to najbardziej utytułowana drużyna świata, po cześci macie racje ale to było bardzo dawno temu jak nas na świecie nie było a od Zidana nie zdobyła nic!! a trochę latek minęło:D po za tym Polskich Drużyn nie ma a z kimś trzeba grac bo za nic nam Ligi nie oddadzą:D dziekuję !!
JacexMU: Z wylosowanych par, przypuszczam, że drużyny po prawej stronie przejdzie do następnej kolejki. To może jakiś znak ;)
Szczerze mówiąc, nie dawno gadałem z kumplem właśnie na temat obecnego sezonu i mówiłem, że najlepszy sezon byłby gdybyśmy wygrali Ligę Angielską i Ligę Mistrzów w której pokonalibyśmy najpierw Real a później Barcelone, jak na razie wszystko się układa po mojej myśli. Oby to co powiedziałem się spełniło. (10 lutego odwiedzam Old Trafford już nie mogę się doczekać). GGMU!!
Deluxe: Marzył mi się ten mecz od 3 lat, więc siłą rzeczy się cieszę. United kocham, Real lubię. Dwa wielkie kluby, może być różnie. Lipa by była, jakbyśmy to przegrali, bo tak długo marzyłam o spotkaniu tych obu drużyn, no ale zobaczymy. Wierzę w Diabełki :) GGMU!
Diabel16: Sila rzeczy jesli trafia sie na najbardziej utytulowany klub w historii nie mozna mowic ze to on ma pecha tylko My..Ja liczylem na Porto:(..Gdybysmy choc mieli gracza klasy Ronaldo(ze musial tam isc,tu mial wszystko)
marcelbwin:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2012 16:29
Będzie to na pewno jeden z najbardziej widowiskowych i najtrudniejszych meczy LM (o ile nie ostatni),ale wierzę w siłę MU i że powrót Kagawy bardzo dobrze wpłynie na grę Van Persie'go i Rooney'a
Hazelos: Wkoncu super meczyk na arenie europejskiej ;) widze ze wielu ma nastawienie bojowe jak ja ;D Mam nadzieje na niesamowite widowisko i popis Rooney, RvP i co by nie bylo niech i CR7 sie zaprezentuje ;) byleby Man Utd w 1/4 ;D
skot18: Los zawsze nie będzie nam sprzyjał. Zrobił to w fazie grupowej, i nie możemy się już kłócić, że trafiliśmy na Real. Nie ma się co martwić, przegrywają ze średniakami u siebie w lidze, to dlaczego mieliby wygrywać z faworytami? Trzeba tak myśleć. Sam chciałem, żebyśmy teraz wylosowali DOBRĄ drużynę (nie czołową) typu AC Milan. Stało się inaczej i trzeba z tym żyć. Jeżeli podejdziemy do tego meczu skoncentrowani i z najlepszym składem (Oby SAF-owi nie skoczyło na myśl wstawienie Lindeegarda), to wygramy. Zwycięstwo dałoby nam dużo wiary, że możemy wygrać z każdym. Więc nie zamartwiać się tylko Glory Glory Manchester United! ;-)
damianz5:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2012 15:42
Cieszę się że zagramy mecz z Realem moze i troche za wczesnie ale trzeba wierzyc w MU ale duzym minusem jest to ze w cwiercfinale czekac bedzie na nas (jesli damy rade) barcelona ktora ogra slaby milan ciezko byc optymista ale trzeba :P
PiterParker: Ciekawe jak przywitają kibice Ronaldo na OT... Moim zdaniem nie tak jak Beckhama, w końcu odszedł do wymarzonego rywala... Ale na pewno mecz będzie fajny i ze smaczkami :)
Diabel16: Real ma teoretycznie lepszych zawodnikow(bramka,raczej obrona i pomoc,atak dla Nas ,Ich wielkim atutem jest Ronaldo bo My takiego gracza nie mamy ale za to Mamy najwiekszego trenera w historii ).Glory MU:)
Raphael10: No to mamy Królewskich.Na tym meczu na Old Trafford po prostu trzeba być.To będą kolejne piękne momenty.
Special One i CR7 to już elektryzuje.Kto może niech przyjeżdża na mecz 5 marca.
welllone: Naszym problemem z Realem będzie to, że już na tym etapie można stwierdzić, iż LM to jedyne trofeum jakie może wygrać Real w tym roku. Moim zdaniem postawią wszystko na LM, ponieważ liga jest już raczej stracona. Mają 13 pkt straty do Barcelony i nie zanosi się na jakiś szczególny pościg w ich wykonaniu. Mou nie wygrał z Realem LM i myślę, że na tym obecnie zależy mu najbardziej.
Co do losowania moim zdaniem trafiliśmy na możliwie najtrudniejszego przeciwnika. Nie będzie to spacerek. Liczę na wygraną, ale odpadnięcie z Realem nie jest plamą na honorze. Lepiej z nimi niż z jakimś Galata czy Porto.
cvx: Racja. W dodatku po przerwie zimowej Real może odzyskać formę. Niemniej to MU jest faworytem, a zwycięstwo nad Realem może dać nam kopa w kolejnej fazie.
fsza: To dobrze, że trafiliśmy Real. Serio. United potrafi się spiąć na takie mecze jak mało który zespół, jeśli United wygra to dostaniemy duży zastrzyk energii, chęci i wiary w siebie(bo chyba tego tak naprawdę brakuje), jeśli przegramy, no to cóż będziemy mogli się skupić na PL z czystym sumieniem. Real w tej chwili wydaje się najsilniejszym przeciwnikiem, bo w lidze już chyba nie ma co marzyć o zwycięstwie a wiadomo zdesperowany przeciwnik jest najgroźniejszy, z takim składem jak ma Real i Mourinho to już w ogóle. Ale jeśli naprawdę myślimy o wygranej w LM to musimy być zdolni radzić sobie również z takimi przeciwnikami.
muni: Dla tych co jeszcze nie zrozumieli, ze to dla nas najgorsze losowanie z możliwych napisze jedna rzecz. Zajęliśmy 1 miejsce w grupie trafiliśmy na Real. Galatasaray zajęło 2 miejsce w grupie trafili na Schalke. Amen
HuiSton: @muni - radzę tobie zastanowić co najmniej 5 razy zanim coś tutaj napiszesz. nikt nie ma tutaj zamiaru słuchać narzekań bo masz okres, albo "co".
muni: Dla tych co jeszcze nie zrozumieli, ze to dla nas najgorsze losowanie z możliwych napisze jedna rzecz. Zajęliśmy 1 miejsce w grupie trafiliśmy na Real. Galatasaray zajęło 2 miejsce w grupie trafili na Schalke. Amen
czerwonydevil: Miałem przeczucie, że to będzie Real. Wolałbym taki finał, ale cóż.
Zapewne będzie tak, że raz TVP pokaże MU, a raz Borussie. Wolałbym aby pokazali mecz na Old Trafford aniżeli na stadionie Realu. :)
Diabel16: Ronaldo wraca do domu!!Zrobil ogromny blad odchodzac.Tu byl tym kim Messi w Barcelonie i to tu zdobywalby seryjnie ZP i wygrywal puchary...Ale kto wie?:).Albo ta slynna koszulka:Jest tylko jeden Ronaldo,wtedy byla na wyrost ale dzis,chyba smialo mozna stwierdzic ze lest lepszym pilkarzem od Brazylijczyka...Bedzie trudno ale to tylko sport...
Diabel16: Maradona-nie musze przedstawiac
Di Stefano-5 Pucharow Europy,bodaj 2x ZP,8 mistzrostw Hiszpanii itd
Ronaldo-najbardziej wszechstronny pilkarz w historii,gdyby nie Messi bylby inaczej oceniany(w styczniu dostalby rek.4 ZP bo 2 juz z Nim przegrał)
Pele-wiadomo
Cruyff-3x LM,3x ZP,wielka legenda jaksu i Barcy....
bzowy21: Szykuje się Meeega mecz. Jak wygrywać, to z najlepszymi. Najważniejsze, że nie trafiliśmy na Szachtar, bo to byłby najtrudniejszy dwumecz. Prognostyk przed 1/8? Remis/skromne zwycięstwo MU w Madrycie i pewne zwycięstwo 2-0/3-1 na Old Trafford. Na chwilę obecną, Real jest kolosem na glinianych nogach i to Diabły są faworytem tego dwumeczu.
Domestos: Marzyłem o tym żeby zobaczyc pojedynek Ronaldo vs United SAF vs Mourinho ale teraz gdy zobaczyłem że jest tak rzeczywiście to już bym tak nie wolał.
ReedSnakee: Czekałem na takiego rywala. Uważam, ze jeśli wygramy z Realem to da nam to takiego kopa ze już będzie tylko z górki. Ciekaw jestem jak zareagują kibice na powrót CR na stare śmieci- myślę ze bardzo pozytywnie. Kluczem do wygranej będzie wyłączenie Ronaldo z gry.
Taurus: No to pięknie.. będzie bardzo ciężko, obawiałem się że Real lub Barca i tak jakby myślami wykrakałem, Real faworytem ale United może pokazać się z dobrej strony..
IMMM: Wooo niezłe losowanie mamy już 3 szlagiery na tak wczesnym etapie:
Arsenal - Bayern Monachium
AC Milan - FC Barcelona
Real Madryt - Manchester United
MlodyRWLK: szykuje się piękny mecz !! United jak najbardziej może wygrać to starcie !! powrót ronaldo na "stare śmieci " to bedzie coś co trzeba zobaczyć !! Pozdrawiam
MlodyRWLK: szykuje się piękny mecz !! United jak najbardziej może wygrać to starcie !! powrót ronaldo na "stare śmieci " to bedzie coś co trzeba zobaczyć !! Pozdrawiam
maxi7777: myślę że zatrzymanie Ronaldo jest kluczem do sukcesu . Ferguson na pewno zna jego słabe i mocne strony - w końcu to ono trenował go przez tyle lat i przyglądał się jego rozwojowi. jednak nie pionek czyni zespół , więc ja postawiłbym na żelazną obronę , i pilnowanie skrzydeł . Man Utd jest jak najbardziej w stanie pokonać Real , tylko Ferguson będzie naprawdę musiał wytężyć swój umysł i wymyślić bardzo dobrą taktykę .
Maciek89: Ale szans zbyt dużych to my nie mamy :/ Real będzie faworytem... Szansa jest bo w tym roku gramy dobrze z kontry, ale Real jest na razie od nas lepszy... A jedyną nadzieją na transmisje w tvp wydaje się byc transfer "lewego" do united :]
mepol: REAL w 1/8. Rok odpadliśmy rundę wcześniej - myślę, żę jednak można spodziewać się transferów w styczniu. Tak czy inaczej, rozbijemy ten plastikowy REAL.
oldtrafford: Wyczekiwany powrót Ronaldo na Od Trafford.Ciekawie jak kibice go przyjmą , będzie to bez wątpienia najciekawszy mecz tegorocznej ligi mistrzów , wygra lepszy , czyli United !
SEBEKMU11: Ja w ogóle nie rozumiem jak można mówić Polska Borussia przecież to jest Niemiecki klub a to że gra tam 3 polaków nic nie oznacza .Co do transmisji to myślę że jednak TVP ma więcej rozumu od Polsatu i wybierze ciekawszy mecz a nie tak jak to zrobił Polsat wybierając mecz Barcelony bodajże z Szachtarem zamiast MU Chelsea .
MDuch7: No ładnie ładnie, szkoda tylko że Real przegrał już ligę i na LM się pewnie zbierze.. ale to nic, ofensywa niech zachowa formę ew. Nani wróci + Vidic z Ferdkiem niech zagrają na full swoich możliwości to damy radę.
Ta3k: Nie wiem czemu wszyscy się tak cieszą. Gdyby mecz był za tydzień to może byłoby łatwo, bo Real ma dołek. Niestety pojedynek jest za dwa miesiące. Real ma prawie zerowe szanse na ligę, więc skupią się na tych pucharach, które jeszcze mogą wygrać czyli najważniejszy z nich LM. Real na pewno złapie formę na wiosnę. Można powiedzieć, że to mógłby być finał, albo spokojnie półfinał. Nie jestem pewny, ale nie wydaje mi się by SAF miał bardzo dobry bilans spotkań z Jose, więc weźcie też to pod uwagę. Mecz jednak będzie na pewno ciekawy.
Malina05: I musimy czekać na to spotkanie aż 2 miesiące :(!! Tak jak chciałem! Najlepiej trafiliśmy jak mogliśmy :D bo z kim sie zmobilizować maksymalnie jak nie z czołowym zespołem z Europy? I do tego powrót Cristiano na OT :)!! już nie mogę się doczekać żeby zobaczyć nasz magiczny duet przeciwko Casillasowi !
zamaro: Spodobał mi się komentarz jednego z fanów Realu na ich stronie na parę minut po losowaniu :
"no to zawitamy w piekle......", nie umiem doczekać się na ten dwumecz. Wierzę w United i jak każdy zawodnik i kibic United chcę wygrać ten mecz, ale jeśli odpadniemy z Realem Madryt nie będzie to wstydem, bynajmniej nie takim jak odpadnięcie z CL rok temu.
Widowisko mam nadzieję będzie na miarę dwóch najlepszych marek na świecie, pozostaje nam czekać !
Mam tylko nadzieję, że jakieś kino w okolicy pokaże dwumecz na dużym ekranie :)
chewbacca: Jestem bardzo niezadowolony! Co oni sobie myślą?!
Że będę spokojnie czekać prawie 2 miesiące na taki mecz? ;D
Nie wytrzymam tyle czasu arrrghhh
xerham97: Trochę więcej optymizmu. Wylosowanie Realu nie oznacza od razu odpadnięcia.. I lepiej trafić na Real bez formy niż na jakieś Porto w pełnym gazie.
wieszocochodzi: "żeby wygrac LM nie trzeba wygrywać z najlepszymi tylko trzeba mieć szczeście w losowaniu i mieć łatwą drogę do finału"
buahahahaha. skąd ty sie urwales? jak dla mnie to jestes cipką ktora sie boi.
wstyd mi, ze UNITED ma takich kibicow. UNITED TILL I DIE! my sie nikogo nie boimy!
Bro: Ja też uważam, że to najgorsze losowanie z możliwych, ale możemy ich przejść. Fakt, że są bez formy nie znaczy, że za 2 miesiące będzie tak samo. Również nie rozumiem ludzi, którzy się z tego cieszą.
Czarny901: A moze tak zaczac ibaczej? od razu ze odoadniemy to czas pokaze i wyniki meczu. Trafila sie dobra okazja sprawdzianu prawdziwego sprawdzianu. A i jeszcze jedno prawdziwy kibic zawsze jest ze swoja druzyna na dobre czy zle nie liczy sie tylko wygrana. Mam nadzieje ze bedzie piekne widowisko i mam nadzieje ze wygramy ale co by nie byl i tak zawsze bede sie trzymac tego klubu bo jest on On moja miloscia :)
wieszocochodzi: "żeby wygrac LM nie trzeba wygrywać z najlepszymi tylko trzeba mieć szczeście w losowaniu i mieć łatwą drogę do finału"
99 rok:
grupa śmierci z bayernem i barcelona
ćwierćfinał: inter
półfinał: juve
finał: bayern
to rzeczywiście potwierdza te słowa pffff ktoś kto pisze takie bzdury nie powinien miec prawa sie tu wypowiadac ani nie powinien sie podawac za kibica UNITED!
co za roznica czy sie odpadnie w polfinale cwiercfinal czy sie przegra final?
zwyciezca jest tylko 1 a cała reszta to przegrani, zeby byc #1 musimy wygrywac ze wszystkimi!
PanTedeusz:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2012 14:02
Chyba się zapominacie o czym jest tu mowa.
Rozmawiamy o tym, że trafiliśmy najgorzej a nie że o ten czy tamten jest lepszym czy gorszym kibicem.
wieszocochodzi - twoje argumenty z poziomu rynsztoka to sobie wrzucaj na manusity.
99 mamy 2'12 zaraz 2'13 , pewnie nawet nie pamiętasz tamtych czasów a uważasz się za alfę betę i omegę, odbij.
wieszocochodzi:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2012 14:04
ja na razie jako jedyny przytoczylem merytoryczne argumenty siegajac do historii spotkan w lidze mistrzow, a to ze napisalem na tego typa, ze jest cipką to najlzejsze okreslenie jakie mozna powiedziec na te ciepłe kluchy, wy macie jaja w majtkach w ogole? z taka mentalnoscia jak wy macie jakby pilkarze UNITED taka mieli to by grali w okregowkach angielskich
człowieku TY masz 18 lat, a ja mam 34, moglbym byc twoim ojcem jakby pierwszy raz mi wyszedl, wiec o czym TY mowisz... to Ty wtedy miales 5 lat i waliles w gacie
muni:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2012 14:16
Po pierwsze nigdzie nie napisałęm, że przegramy, tylko, że trafiliśmy najgorzej jak mogliśmy.
Po drugie nie pierdziel mi tu o jakimś 99, bo ja mówię o ostatnich latach. I nie szukając daleko patrzymy na ostatni sezon. Chelsea z kim musiała wygrać aby awansowac do finału? Napoli, Benfica, Barcelona. Z kim musiał wygrać Bayern aby awansować do finału? Basel, Marsylia, Real. Mieli tylko po jednym klasowym rywalu i to dopiero w półfinale. Także następnym razem pomyśl zanim wdasz się w dyskusję.
Więc jeszcze raz powtórzę, aby wygrać LM wcale nie trzeba w 1/8 pokonać Realu, w 1/4 Bayernu, w 1/2 Barcelony, tylko spokojnie przychodzić kolejne fazy w meczach ze średnimi rywalami.
ess: Jeżeli nie będziemy w stanie pokonać Realu to i tak nie wygramy LM na skróty. W końcu trafilibyśmy na Bayern, Barce, Juve. Sam napisałeś, że przegranych nikt nie pamieta, więc co za różnica czy odpadniemy w 1/8 czy 1/2. Może tylko emocji. Myślę, że to my będziemy faworytem, Real teraz nie ma formy, łapie łatwe porażki. GGMU!
muni: Możesz wyjaśnić słowo "nie potrzebujmy"? Lepiej się namęczyć z mocnym rywalem? Potem potracić punkty w lidze? Nabawić się niepotrzebnych kontuzji? Tego według ciebie potrzebujemy?
wieszocochodzi: a co to? im mocniejszy przeciwnik tym wieksza szansa na kontuuzje? co TY za bzdury insynuujesz? vida sie na pol roku na basel wyleczyl, co za roznica z kim gramy? taka sama szansa na kontuzje... wez TY sie obudz bo chyba jeszcze dzis nie wstales
wazza89: muni masz rację - jednak takie wyzwania są zapisane w DNA tego klubu. Ja również wolałbym Porto jednak przebieram nogami czekając na widowisko.
z tymi kontuzjami mogłeś sobie darować. Wysiłek is wysiłek;)a co do punktów - wygrana w takim dwumeczu może nakręcić United i będzie to miało wspaniały efekt w lidze. Jeżeli odpadniemy skupimy się tylko na jednych rozgrywkach;)
spOntan: Wynik jest mniej istotny, bo w końcu po tej nudnej fazie grupowej dostaliśmy mecz który śmiało mógłby się odbyć w finale :) Liczę na super widowisko.
Czarny901: Nie jestem w stanie powiedziec jak jestem szczesliwy nie dlatego ze lubie real jest wrecz przeciwnie ale mamy bardzo dobrego przeciwnika i teraz musimy naprawde pokazac na co nas stac. musimy pokazac sie od diqbelskiej strony i wkoncu przywiezc drugi z naszych pucharow do naszego domu :)
Cinz: Ostatnio chyba sie spotkali 9 lat temu, na Santiago było 3-1 a na OT 4-3, pamiętam jeszcze jak Figo zakręcił piłke w okienko (chyba tego nie chciał) i ten genialny rewanz (4:3) to były coś. Niestety MU odpadli ale przeżywałem to bardzo mocno. najlepsze para 1/8 LM jaka mogła się trafić, tvp musi to pokazać :)
Patryk0146: No wiesz, teraz też zamiast pokazać mecz w Doniecku gdzie ważyły się losy Chelsea to uraczyli nas Barceloną, niby jest głosowanie SMS więc powinno być luźno bo United i Real ma ogromną ilość kibiców w Polsce, ale kto wie? Ewentualnie jakiś pub, ale wolałbym z ziomkami na chacie zobaczyć ten meczyk.
jerzy666: Przerąbane mówiąc krótko , trafiliśmy najgorzej jak można było trafić i coś czuję że niestety może to być koniec sezonu w lidze mistrzów ale ostatnio real jest w słabszej formie i jak ją utzrymają to jest szansa ale z hiszpańskimi drużynami to się nam źle gra weźmy chociażby athletic bilbao w zeszłym sezonie a Real jest jednak lepszy od nich no nic trzymam kciuki może się uda
konrad120792: nie porównuj Ligi Europejskiej z Ligą Mistrzów. Tak samo jak ten Orłowski do dziś się podnieca jak to Bilbao odprawiło United, a prawda była taka, że w nosie każdy miał tą LE.
trikos: Real jest słabszy od nas Rafael z Valencia siądą na Ronaldo, Carrick z Clevem na Ozila i po realu obrony nie mają a Fergie umie ustawić zespół ! GGMU !
b90: Czemu stawiasz MU na straconej pozycji? Real to nie Barcelona, a obecnie tylko jej możemy się obawiać. Real nie potrafił pokonać Borussii, a z City ledwo u siebie wyrwali zwycięstwo. Van Persie z Rooneyem odpalą celowniki to Casillas nie będzie wiedział co się dzieje :)
mireczek: Spodziewałem się komentarzy typu "o nie, na pewno przegramy", a tu proszę - pełne nastawienie bojowe :) Tak trzymać, lepiej trafić nie mogliśmy, cóż to będzie za widowisko!
10wazzar10: Nie ma co porównywać formy zespołów, bo to lutego może być różnie... życzę nam jak i Realowi pełnego składu, bez żadnych kontuzji, a wówczas będziemy świadkami świetnego widowiska. Przewidywałem Real albo Celtic i trafiłem :)
JWRJWR: Patrząc na obecną formę Manchesteru United i porównując ją z aktualną formą Realu Madryt, mogę powiedzieć, że Królewscy nie mają czego szukać w Europie jeżeli nie poprawią swojej gry, zgrania oraz skuteczności. Lubię ManU, więc lepiej odpaść z nimi, niżeli z np. Barceloną.
konrad120792: do Lutego to oni 10 razy mogą jeszcze formę złapać. Ja się tam z takiego obrotu nie cieszę, dobrze jedynie, że rewanż mamy u siebie. Najbardziej nie chciałem Porto,Szachtara i Realu. Marzył mi się Celtic albo Milan. Guzik wyszło. Chcesz być najlepszy to graj z najlepszymi, nie ma innego wyjścia. Musimy dać radę.
Murek3: "Real Madryt swój pierwszy mecz z Manchesterem United rozegra 13 lutego o godzinie 20:45 na Santiago BernabĂŠu. Rewanż odbędzie się 5 marca o 20:45 na Old Trafford."
Kanapka: Czyli dwa razy po meczach z realem jak bóg da będziemy grać w pucharze anglii, a przed meczami z realem z kolei mecze u siebie pierw z Evertonem potem z Norwich . Czyli w miarę dobrze się ułożyło
pilsudczyk: Cieszę się jak dzidziuś :) To będzie prawdziwe święto na Santiago Bernabeu i Old Trafford. Ferguson kontra Mourinho, powrót Ronaldo, Van Persi i Rooney naprzeciwko Ozila, Ronaldo, Benzemy. Jeśli utrzymamy obecną formę, ominą nas kontuzje i co NAJWAŻNIEJSZE! SAF nie poustawia piłkarzy w jakiejś dziwacznej formacji tylko zagra klasycznie 4-4-2 to na Bernabeu remis a u nas zwycięstwo ;)
Ave Marszałek!
Diabelred: Piekny wynik losowania,wkoncu topowa druzyna w LM ;d.Szanse 50-50,oby tylko Roo i Robin byli zdrowi ,wtedy to juz polowa sukcesu :),bo o ile Roo mozna w miare zastapic Kagawa,o tyle Robin nie ma dobrego zmiennika,bo sorry Chicha tylko jako joker,a Welbeck coz ,aby Anglik zdobyl bramke potrzebuje kilka setek,a tych pewnie bedzie na lekarstwo w meczach z Realem,dlatego za wszelka cene musi zagrac Robin,bo jemu w przeciwienstwie do Welbecka moze wystarczyc do zdobycia gola tylko 1 setka..
Kosiarz1220: Z jednej strony to dobrze, a z drugiej źle ponieważ:
a) Jeżeli wygramy z Realem to oznacza, że trofeum Ligi Mistrzów jest jak najbardziej do wzięcia
b) Spotkanie z Mourinho i Ronaldo, ich tzw. transfer do United stoi otworem,
c) Jeżeli przegramy, oznacza to, że kuleje nam dalej defensywa.
To tyle, mam nadzieję na świetny mecz, oraz na korzystny dla nas wynik! Powodzenia United, 3majmy za nich kciuki!
Murek3: Albo mi się wydaję albo Ty liczysz na transfer Ronaldo do United?:D Nieźle... Kto mu da taką kasę jak Real/PSG/City? Bez komentarza;). Nie wróci na pewno, bo po co miałby to robić?
freestyler7: Jest tak jak chciałem. Szykuje się świetny meczyk :)
Mam dziwne przeczucie, że Ronaldo coś ustrzeli i nie będzie celebrował tych bramek. :)
Pomarancz:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2012 12:41
Genialnie że trafiliśmy na Madryt, mam nadzieje że zaczniemy fazę pucharową z pompą i poślemy podopiecznych Portugalczyka i Szefika do piachu. ;)
Co to za przyjemność dochodzić do finału z jakimiś śmiesznymi drużynami jak np w 2010 a potem zawód w finale czemu Barca tak nas zdominowała, przecież jesteśmy finalistą.
PS: jeszcze co do powrotu Ronaldo do Teatru Marzeń, jakie to ma znaczenie? liczy się tylko zwycięstwo.
lelek11: Już nie mogę się doczekać tego meczu! Powrót CR7 na Old Trafford, myślę że kibice przywitają go pieśniami i brawami. Jak wygrywać to z najlepszymi! GGMU!
buli93: Jeżeli ominą nas kontuzje i utrzymamy dobrą formę , to możemy pokonać każdego. Real na razie jest w dołku, ale to tylko kwestia czasu gdy złapią wiatr w żagle. Dobrze, że rewanż gramy u siebie bo to nas stawia w lepszej sytuacji. Ferguson na pewno będzie zmotywowany by wygrać, bo przecież pamięta swoje klęski z Mourinho w PL.
iamarctic: Na forach kibiców Realu ludzie się zastanawiają jak Ronaldo zostanie przyjęty na Old Trafford. To się mogą zdziwić ^^ Szczególnie jak kibice zaczną śpiewać 'Viva Ronaldo!' :D
SEBEKMU11: iamarctic nasi kibice na pewno lepiej go przywitają niż fani realu którzy mają tylko pretensje do niego jak mu nie idzie a zapominają ile dla nich zrobił .
SEBEKMU11: Jestem tego pewien że wygramy , miałem przeczucie że trafimy na Real i mam przeczucie że z nimi wygramy .Real jest do pokonania co pokazała Borussia . Fajnie będzie znów zobaczyć CR7 na OT .
Marthir: Jeśli nasza defensywa zagra tak jak wtedy gdy w fazie grupowej straciliśmy tylko 1 bramkę to mamy wielkie szanse by wyeliminować Real. Wiemy że w tym sezonie nasza defensywa traci sporo bramek ale za to atak strzela sporo i mnie to cieszy w końcu Rooney ma najwięcej asyst lidze a Van Persie strzela ważne bramki. Wracając do szans United w dwumeczu z Realem to daję nam 60 do 40 i liczę że Rooney i Van Persie poprowadzą United do samego Finału LM
Amsterdammmm: Zagrać defensywnie na SB - drużyny Mourinho nie umieją grac ataku pozycyjnego. REal jak ma dłużej piłke to im przeszkadza i kopią się po czole. Odgryzać się szybkimi atakami i powinno być dobrze
sssexton90: Najgorsza opcja z możliwych, będzie bardzo ciężko...nie to żebym w nas nie wierzył ale obiektywnie patrząc szanse są 50/50. Wolałbym się mierzyć z Realem w półfinale bo tak jak odpadniemy np w 1/8 to duzo stracimy na rankingu, prestiżu i dużo wpływów z uefy i transmisji
jurek: Kto powiedział że odpadniemy?
Widzę, że wszyscy na tej stronie to pesymiscie wspołczuje wam.
Ja jestem w 100% pewny że wygramy i przejdziemy dalej
MANUGLORy: ale wiesz wyeliminujemy real to jeden ale bardzo duży krok do finału bo real jak zostanie wyeliminowany teraz to nie będzie go później moim zdaniem jest fajnie i chętnie znowu zobaczę CR7 na Teatrze Marzeń i co z tego że w białej koszulce :)
nomati666: jurek ma rację. Obrona sprawuje się ostatnio bardzo dobrze, Vidic wrócił, De Gea w bardzo dobrej formie, Cleverley coraz lepiej z Carrickiem no i RvP i Rooney w ataku. Ja jestem optymistą.
antoniovalencia: I się spełniło! Teraz to trzeba zagrać i wygrać przed wszystkim!! W 1/4 finału Barca... LM wygrywa Manchester United! Cristiano Ronaldo wraca na przyszły sezon na Old Trafford.
antoniovalencia: Manchester United grał wtedy z Realem w 1/8 Finału LM. Na Santiago Bernabeu 3:1 dla Realu M. Na Old Trafford 4:3 dla MANU (dwa gole Beckhama) niestety odpadliśmy wtedy. To była ostatnia potyczka pomiędzy tymi dwoma klubami. Liczę na rewanż! Liczę na nasze zwycięstwo! GGMU!
Adam1992: Ciężki rywal, ale to właśnie na nich miałem nadzieje trafić !! Czuje wysokie zwyciestwo u siebie i skromne 1:0 na wyjeździe :). Na kogo byśmy nie trafili to i tak musimy wygrać aby osiągnąć upragnone zwyciestwo w LM, wiec skonczcie marudzic i jedziemy z Realem !!
erykk: Niesamowite losowanie, same konkretne mecze... ja już sie doczekać nie moge, moim zdaniem damy sobie rade z realem :D Roo i RvP zdominują dwumecz
Lektyn: Szlagier. Cieszę się, że to Real. Mimo słabszej formy w ostatnim czasie Realu będą bardzo silni na ten dwumecz. Najlepsze, że rewanż na Old Trafford, jestem dobrej myśli :)
oscarinho: Ja nie wiem z czego się kibice Realu cieszą :D jesteśmy drużyna , która w przeciągu ostatnich 5 lat 3 razy była w finale LM, real w finale grał ostatnio 10 lat temu... W roli faworyta tej pary to raczej my jesteśmy :)
Marthir: Czeka nas wielka bita!! Ferguson kontra Mourinho, Rooney konta Ronaldo. Liczę że United pokona Real ale na pewno nie będzie łatwo lecz jeśli zagramy tak jak wtedy gdy wygrywaliśmy LM to mamy szanse powtórzyć tamten sukces i szczerze w to wierze.
aliant93: Większość z Was jest tak pewna awansu jakbyśmy trafili na zespół z Wysp Owczych. Nie piszcie, że Real jest bez formy bo do meczu jest 2 miesiące i równie dobrze to United może być czasem bez formy. Pamiętam jak trafilismy w 2010 roku w 1/4 Bayern i tez wszyscy przed meczem byli przepewni awansu, a chyba nie muszę przypominac jak się to skoczyło!
Patryk0146: Dokładnie bo Barcelonie by zostały tylko Hiszpańskie zespoły, dlatego zaraz ich przydzielili do Milanu, i nie ma żadnej drabinki, będzie losowanie, co roku te same pytania. Trzeba przejść Real i przed finałem zagrać w 2 meczu z Barcelona, bo w finale nas znowu rozklepia.
grobla95: Ale wszystkim bije z tą Borussią... Na która strone sie nie wejdzie, to pierwszy news ze Borussia gra z Szachtarem. 50% newsow na kazdym portalu sportowym jest poswiecona Borussi. Traktuja ich conajmnej jak Reprezentacje polski... Co to jakies nasze dobro narodowe ?
mycka86: Wylosowaliśmy jedną z dwóch najgorszych opcji. Druga to szachtar. Ale dla takiego klubu jak MU co roku celem jest wygranie ligi mistrzów, więc prędzej czy później i tak będziemy musieli grać z najlepszymi
kean16: zgadzam się jednak Real w tej fazie rozgrywek byl najgorszym rozwiązaniem! trzeba wierzyć że ich forma po nowym roku się nie odbuduje! to będą bardzo emocjonujące mecze! jeśli chce się wygrać ligę mistrzów trzeba pokonać każdego rywala GLORY GLORY MANCHESTER UNITED
Dragorwyin: Real w dołku, bez formy... spokojnie jest grudzień, mecze w lutym, czyli mają czas na złapanie rytmu i pewnie tak się stanie. Jak Milan został przydzielony do FCB to już wiedziałem, że United będzie z Realem. Obawiałem się tego, ale wierzę w United, bo jak wygrać LM to trzeba pokonać najlepszych by stać się najlepszym, dodatkowy smaczek, jak FCB będzie na drodze do zwycięstwa. BELIEVE !
Zywo08: Jedyny + tego wszystkiego to to że na pewno będzie ten mecz w TV bo jest to szlagier. Mecz ciężki ale damy radę wystarczy tylko zagrać ofensywnie. Na pewno Ronaldo sobie nie pogra bo zawodnicy United wiedzą co on potrafi bo się wszystkiego na OT nauczył, choć w ostatnim czasie powiększył swój repertuar.
Filet: Hehhehe, a miałem takie przeczucie cholera jasna jak mi się ono sprawdza ostatnio:) A los bardzo dobry tak przeczuwałem i tak chciałem:) Wyeliminowanie Realu to nie byle co, tego trzeba naszej drużynie:)
mam pytanie. dlaczego do milanu przydzielili z miejsca Barcelone?? została malaga, psg barca i united. Malaga odpada ponieważ grała z nimi w grupie. Natomiast United PSG mogły spotkać się z Milanem
nosiema: bo gdyby trafil na manchester to w grupie tych zespolow wygranych zostalyby tylko malaga i valencia, a zespoly z tego samego kraju nie moga grac ze soba w 1/8
wazza89:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2012 12:03
nosiema mylisz się. Zostało jeszcze PSG. NO i Valencia była runners up. Moim zdaniem przyczyna jest inna ale tez tego nie ogarniam w tej chwili na gorąco. Zresztą to była połowa losowania i było więcej opcji. Dziwna sprawa.
nosiema: nie myle sie, jezeli milan trafilby na kogos spoza hiszpanii to potem ktoras hiszpanska druzyna musialaby grac z inna hiszpanska, a to jak wiadomo nie moze sie stac w 1/8
sreber: gdyby wylosowali United to zablokowali by inną parę bo Real grałby z PSG. Pozostaje Valencia i Porto do rozlosowania na Malagę i Barcelonę. Nie mogą grać drużyny z tego samego kraju między sobą.
Jeśli obrona się nie "zcementuje" będzie bardzo ciężko ograć Real, ale wierzymy...
ciawa: a pamietacie kto byl jeszcze w koszyku zwyciescow grup... chociaz juz wiem. Barcelona musiala grac z Milanem, poniewaz Valencia i Real sa z tego samego panstwa ( automatycznie odpadaja ), a Milan nie mogl grac z Malaga ( ta sama grupa ) ;)
mikrofalowka: racja. Dziwiłem się z tym że nie może być Porto-Barca ale wtedy musiałby być mecz Milan-Malaga. Ok zgadza się wszystko, dzięki za odpowiedź!
ciawa: dlaczego tak wczesnie ? :(... cieszycie sie wszyscy, ale nie zapominajmy, ze Real to Real. moze nie w wielkiej formie, ale zawsze ( na pewno nie bedzie latwo i przyjemnie )
oscarosa: i dobrze że nie będzie łatwo i przyjemnie, teraz United będzie miało okazję pokazać charakter, a poza tym masa ludzie chce zobaczyć znowu CR na Old Trafford - cieszmy się bo w końcu chodzi o emocje a poza tym jakbyśmy trafili np na celtic i byśmy przegrali to dopiero byłby przypał, a tak to przynajmniej możemy przegrać z najlepszymi - ale i tak wygramy :D
pilchu: Moglo byc gorzej, Szachtar bylby bardziej wymagajacym rywalem, do tego trzeba leciec na ukraine w lutym, gdzie klimat jest innt niz w Anglii. Lepiej bedzie nam sie gralo w Hiszpanii.
RedDevil5: Smieszny to jestes ty i twoj zalosny komentarz,.Jak mamy byc najlepsi to musimy wygrywac z najlepszymi i gdyby nam sie nie udalo ja nie bede widzial w tym wstydu bo nie wydaje mi sie zeby Real byl jakims ogorkiem,Takie mecze ciesza!!
aliant93: Inaczej będziesz gadał jak odpadniemy, ale ciesz się póki jeszcze możesz. Ja jestem zwolennikiem żeby przejśc do finału jak najmniejszym nakładem sił ale widzę, że ty wolisz dobry zespół ale potem wielką szansę na wielkie nic. Za 10 lat nikt nikt nie będzie pamiętał z kim graliśmy. Będzie pamiętał kto wygrał trofeum!
grobla95: Idz sezonowy pajacu kibicowac Barcelonie, im nie robi różnicy z kim graja. Sorry, ale wole zebysmy grali ze słabszymi i doszli do finału, niz zebysmy odpadli w 1/8 bo gramy z wielkim Realem i to nie wstyd jak odpadniemy. A Real skupi całe swoje siły na LM, bo w lidze juz nie ma szans.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.