Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Daily Mail: Lewandowski blisko United

» 1 grudnia 2012, 12:05 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail
Poranek w angielskiej prasie mija pod znakiem ponownych spekulacji na temat transferu Roberta Lewandowskiego do Manchesteru United.
Daily Mail: Lewandowski blisko United
» Robert Lewandowski chce odejść z drużyny mistrza Niemiec
Jak informuje Daily Mail polski napastnik poinformował już podobno swoich znajomych, iż z końcem obecnego sezonu odchodzi z Borussii Dortmund.

Również władze mistrza Niemiec pogodziły się ze stratą swojego najważniejszego gracza, który chce spróbować swoich sił w innej lidze niż Bundesliga.

Kontrakt Lewandowskiego kończy się w przyszłym sezonie, a Manchester United ma nadzieję, iż przechodząc na Old Trafford stworzy on udany duet z zakupionym wcześniej z Borussii, Shinji Kagawą.

Według informatorów Daily Mail sir Alex Ferguson jest przekonany, że 24-letni Polak w połączeniu z Robinem van Persiem oraz operującym za ich plecami Waynem Rooneyem dałby mu najsilniejszą linię ataku w Europie.


TAGI


« Poprzedni news
Paris Saint-Germain chce Naniego
Następny news »
Składy: Reading - Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (132)


hony6kks: Może zaufajmy trochę SAF bo z tego co pamiętam to podzielone opinie chodziły również o transferze RVP do UNITED . SAF wie co robi ! ;)
» 3 grudnia 2012, 08:35 #122
Taurus: A ja jakoś myślę żeby się nie nadawał do United, poza tym nie przejdzie i tak.
» 2 grudnia 2012, 17:41 #121
kapidomagala: 1.na pewno przejdzie

2.bardzo sie nadaje
» 3 grudnia 2012, 18:17 #120
Taurus: A ile smoków w Twej bajce się znajduję? Nie ta bajka kolego :)
» 3 grudnia 2012, 23:54 #119
Amsterdammmm: Zobaczycie że kucharski mu spie.... karierę. Prawa jest taka ze Lewandowski to przyzwoity napastnik europejskiego formatu. Żadna wybitność. Bardzo dobrze sprawdza się w systemie gry BVB ale to wszystko dzięki świetnej pomocy i ofensywnym bocznym obrońcom. Prawda jest taka ze u nas nie dostawałby tyle dobrych podań i gra nie była by prowadzona pod niego. RVP i Rooneya nie wygryzie. W BVB ma świetne warunki klub się rozwija - nie dadzą się wykupić i jak jeszcze nabiorą doświadczenia to może być jedna z głównych sił w europie - pomoc maja taka ze w zgraniu są tylko za Barceloną
» 2 grudnia 2012, 15:13 #118
Marcal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2012 14:19

Lewandowski w United? Czemu bynie, nie wydaje mi się żeby był problem ze znalezieniem mu miejsca na boisku. Po pierwsze Rooney gra na wszystkich pozycjach (oprócz obrony, ale oczywiście się wraca) w tym momencie, Van Persie może grać na szpicy, ale też na lewym skrzydle dobrze sobie tam radzi,a Lewandowski może grać na szpicy oraz podwieszonego. To prawda mamy dobry atak i mamy problem z obroną ,ale Jones i Smmaling są jeszcze młodzi brakuje im jeszcze wprawy. Wydaję mi się że Welbeck zostanie wypożyczony. Co do transferu Lewandowskiego jestem ZA!
» 2 grudnia 2012, 14:16 #117
leiva1876: Najsilniejsza linia ataku w Europie wolne żarty to wszystko spekulacje. Dziwne że w polskich gazetach nic nie wiadomo jedno co wiadomo że na pewno Lewym interesuje się Juve.
» 2 grudnia 2012, 11:25 #116
vip14: Czy ja wiem.. czy w ogóle jest sens go sprowadzać na OT? Nie oszukujmy się, ale Rooney i RvP są lepsi od Lewandowskiego, a więc siedziałby na ławie i byłoby po nim. Lepiej niech zostanie w BVB, bo tam może w pełni rozwinąć skrzydła i w spokoju grać tam do końca swojej piłkarskiej kariery.
» 2 grudnia 2012, 08:36 #115
federicoo: Hahahah :)
To może teraz przedstawisz nam w czym Lewandowski jest słabszy od Welbecka, czy Chicharito? Dla mnie przyjęciem piłki, umiejętnością przetrzymania jej oraz wykończaniem akcji Lewy bije Welbecka i Groszka na głowe (choć może jeśli chodzi o skuteczność Groszek mu dorównuje). To typowy napastnik, który według mnie z łatwością zaaklimatyzowałby się w EPL. Po pierwsze jest SILNY, po drugie szybki, bo trzecie cechy, które wymieniłem wcześniej, a po czwarte równie uniwersalny co Rooney, bo może grać jako ofensywny pomocnik, cofnięty napastnik i wysunięty striker.
DDG
Rafa, Vidic, Jones, Fabio/Evra
Nani, Anderson, Kagawa
Rooney,
Lewandowski, Van Persie.
Czy taki skład nie wygląda pięknie, ofensywnie ze skutecznym zabezpieczeniem linii defensywnej z hasającym Ando od obrony do ataku?
» 2 grudnia 2012, 13:34 #114
Krystiano98: Ando nie ma kondychy, zeby od obrony do ataku biegac :D
» 2 grudnia 2012, 23:31 #113
mrozek179: Według mnie Lewy jest dobry i dal by rade w angielskiej lidze ale jak by zostac przy BVB to lepiej Hummelsa zeby Vidicia zastapil albo na pomoc GĂśetze.
» 2 grudnia 2012, 00:43 #112
brylaantes: De Gea
Rafael Vidic Evans Evra
Kagawa Carrick Anderson
Rooney Lewy V.Persie

?
» 1 grudnia 2012, 23:55 #111
IceBox: Niiiieee tylko nie Lewandowski po co on nam i jeszcze tyle pieniędzy . lepiej kupić Marouane Fellaini i Beckhama ;)
» 1 grudnia 2012, 23:33 #110
antoniovalencia: Beckhama to można brać w ciemno i to za darmo! Gość by pokazał stare dobre zagrywki... O króla asyst by jeszcze powalczył:) SAF Dzwoń do Los Angeles za Becksem!
» 2 grudnia 2012, 00:56 #109
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2012 21:43

I po co on nam kolejny napastnik ? juz teraz mamy ich za duzo...poza tym tylko lawka czekalaby go w United,bo chyba nikt racjonalnie myslacy kibic nie pomysli ,ze taki Lewy bedzie chasac w 1 skladzie ,a taki Robin bedzie grzal lawe...Lewy lepiej ,zeby zostal w BVB ,tam przynajmniej jest popularny i ma zapewnione miejsce w podstawie.Jedyny plus z tego transferu bylby taki ,ze czesciej pokazywali by nasze mecze grupowe LM w TVP :)
» 1 grudnia 2012, 21:38 #108
Zywo08: Ja powiem tak. Fegie jest w United 25lat. On wie co robi i jeśli zdecyduje się go ściągnąć będzie to miało sens, a i sam Szkot będzie miał w tym jakiś interes ;)
» 1 grudnia 2012, 21:11 #107
LeoMessi10: Jeszcze czego... wydawać miliony z błoto. Żadnych transferów , zbieramy 150 milionów na Ronaldo , musimy przebić kwotę PSG i City.
» 1 grudnia 2012, 21:06 #106
Melweder: SAF raczej nie zaplaci wiekszej kwoty niz ta, za jaka sprzedal Ronaldo
» 1 grudnia 2012, 21:53 #105
kocio10: Jak już jesteśmy przy BVB to bardziej widze tutaj Gundogana lub Reusa.
» 1 grudnia 2012, 18:37 #104
orchi650: Szczególnie że, Reus przyszedł do BVB w tym sezonie ...
» 1 grudnia 2012, 21:04 #103
kocio10: A czy ja powiedziałem, że przejdzie ? Powiedziałem tylko kogo widze tutaj z BVB, co się napinasz...
» 2 grudnia 2012, 11:57 #102
Edwin13: Nie chcę tego transferu, bo Rooney, RVP, Chicha, a nie chce mi się wierzyc, że SAF wystawi trzech napastników. A czy za słaby? Bzdura, za słaby nie jest. Bo w lidze mistrzów też sobie radzi, Bayernowi hat-tricka strzela, to w Anglii by lamił>?
» 1 grudnia 2012, 18:09 #101
1996kutno: W lidze angielsiej nie potrzeba dużo techniki tym bardziej, że Lewy grał by na szpicy, Gotze mógłby jeszcze do Manchester United przejść:D
» 1 grudnia 2012, 17:58 #100
lenka: Faktem jest, że fajnie byłoby gdyby Polak grał dla United, ale mam mieszane uczucia, chyba lepiej żeby taki transfer nie doszedł do skutku.
» 1 grudnia 2012, 17:48 #99
siabadaba: Jest za słaby technicznie.
» 1 grudnia 2012, 17:44 #98
orchi650: No tak bo w Anglii technika to podstawa ^^
» 1 grudnia 2012, 21:05 #97
kocio10: Technika = przyjęcie piłki, drybling... Technika to nie są tylko triki. W każdej lidze świata technika jest potrzebna, po co komu piłkarz który piłki przyjąć nie umie i odskakuje mu na 5 metrów.
» 2 grudnia 2012, 11:58 #96
demektczew: To ma sens. SAF wie co robi. Nie na darmo ściągnął Kagawe :)
Jak wszyscy wiemy oni dwaj bardzo dobrze sie rozumieli w BVB :)
» 1 grudnia 2012, 17:35 #95
Edwin13: No właśnie, Lewy z Kagawą w BVB nie najlepiej ze sobą współpracowali.
» 1 grudnia 2012, 18:05 #94
Yosu: Szanuję Lewego, ale realnie patrząc, to on nie nadaje się do United. On prezentuje zupełnie innym styl gry. W dodatku miałby duży problem z przebiciem się do pierwszej 11, bo z RvP i Rooneyem nie ma co rywalizować. Na dodatek nie grał na angielskich boiskach i nie mierzył się z tamtejszymi obrońcami. Miejmy nadzieję, że podejmie rozsądną decyzję w sprawie swojej dalszej kariery.
» 1 grudnia 2012, 17:33 #93
LechuK: lewanda jest bardzo dobry.ale w te ploty to mi sie wierzyc nie chce.mamy 3 bardzo dobrych napastnikow wiec po co na lewanda.dziwia mnie wogole te plotki bo chyba naszym problem jest srodek pola i ogolnie cala pomoc to jeden wielki chu........j atak to nasza najmocniejsza bron wiec jego wzmacnainie wedlug mnei jest akurat zbedne
» 1 grudnia 2012, 17:23 #92
Kajdano: Napastnikow mamy swietnych wiec Lewy jest zbedny, wzmocnien trzeba w innych formacjach bo atak mamy znakomity.
» 1 grudnia 2012, 17:08 #91
PastaDoCiasta: Ten news zaprzecza sam sobie: Manchester United ma nadzieję, iż przechodząc na Old Trafford stworzy on udany duet z zakupionym wcześniej z Borussii, Shinji Kagawą.

Alex Ferguson jest przekonany, że 24-letni Polak w połączeniu z Robinem van Persiem oraz operującym za ich plecami Waynem Rooneyem dałby mu najsilniejszą linię ataku w Europie.

To gdzie on ma grać z Kagawą?? Na bramce?
» 1 grudnia 2012, 17:04 #90
antoniovalencia: Pewnie Rooney na skrzydle, albo też Kagawa na lewe skrzydło... Czy Lewandowski by sobie w MANU poradził... hmm... no ciekawe. Życzę mu jak najlepiej. Może i to nie głupie żeby do nas przyszedł.
» 1 grudnia 2012, 17:08 #89
4EverManUtd19: On by się tu nie przydał już prędzej Fellaini,Martinez,Eriksen oni by się przydali no i ewentualnie Rodriguez
» 1 grudnia 2012, 16:52 #88
orchi650: Ewentualnie tak jakby już nie było kogo to można by kupić ^^
Aż mi się Ciebie nie chce czytać :D
» 1 grudnia 2012, 21:07 #87
SirPatrick: Jestem ciekaw gdzie odejdzie.
» 1 grudnia 2012, 16:36 #86
sloniu24: nawet gdyby lewy dołączył do united nie miał by miejsca w podstawowej 11 tylko by zmarnował sobie karierę a ja myślę że to kolejna plotka.
» 1 grudnia 2012, 16:30 #85
HuiSton: proszę nie tylko nie Robert, to jest drewno do potęgi, podobny styl do Mario Gomeza, już szybciej widzę go w Chelsea gdyby oni nie ściągnęli Falcao albo Cavaniego, ale ewentualnie Liverpool, proszę, tylko nie do nas!
» 1 grudnia 2012, 16:16 #84
wegiel86: to juz nie Rasiak jest z drewna?
» 1 grudnia 2012, 16:25 #83
orchi650: Możesz uargumentować swoją wypowiedz @huiston ??
» 1 grudnia 2012, 21:08 #82
kocio10: Robert jak na wysokiego piłkarza to technike ma dobrą. Drewno to to nie jest, geniusz futbolu też ale stwierdzenie, że ma słabą technike, jest drewnem nie jest na miejscu.
» 2 grudnia 2012, 12:00 #81
HuiSton: czyli umiejętności techniczne ma takie jak Roo czy RvP?
» 3 grudnia 2012, 17:51 #80
TylkoManUtd: tylko nie to ! nie dla Lewego w United !
» 1 grudnia 2012, 16:15 #79
marsin7: Zgadzam się z Tymi którzy mówią,że Robert nie jest nam potrzebny, mimo tego,że nic do niego nie mam, to jednak na taki klub jak MU jest jeszcze za słaby (przynajmniej na podstawowy skład)
Ale w Borussii można by zrobić zakupy, a mianowicie moim zdaniem przydali by się nam : Bender oraz Hummels, obaj są bardzo młodzi i świetnie się zapowiadają. Goetze byłby jeszcze lepszym rozwiązaniem, ale chyba nie stać nas na to aby go kupić.
» 1 grudnia 2012, 15:52 #78
maly91: Ja tam bym go chciał jednak wcześniej go u nas nie widziałem ale teraz kto wie jeszcze Sneidera za Cleverley a bo moja cierpliwość do niego powoli dobiega Końca no chyba że złapię formę trzymam kciuki no ale jak dalej bedzie grał piach no to nie widze miejsca dla niego !! w 1-wszej 11
» 1 grudnia 2012, 15:26 #77
saharicus: No to mamy szczęście, że nie ty jesteś SAFem. Po co w United Sneijder?
» 1 grudnia 2012, 17:08 #76
cypek23: Lewandowski = Chicharito .
Moim zdaniem Robert jest nam zbędny . Myśle że trafi do Arsenalu ;]
» 1 grudnia 2012, 15:24 #75
feddie: jestem tego samego zdania co kolega :) myślę, że robert jest właśnie podobny do hernandeza a poza tym mamy wiele opcji... rooney może zagrać jako napastnik, welbeck, chicharito no i van persie, także ławka :P
» 1 grudnia 2012, 15:26 #74
suuchy: Kupię jego koszulkę jak będzie grał w United. Koleś kiedyś powiedział "w końcu będziesz mógł kupić sobie koszulkę".
» 1 grudnia 2012, 15:16 #73
lukaszek9000: Nieeeeeeee
» 1 grudnia 2012, 15:03 #72
Szyszunia: ja tam bym wolał goetzego niż jego :D
» 1 grudnia 2012, 14:46 #71
Polson: Taki atak wyklucza z gry skrzydła.

Nie ma sensu się rozpisywać na temat tego transferu i tak tu jest 1000 mądrzejszych :)
Niech oni się produkują.
» 1 grudnia 2012, 14:42 #70
Miszcz1908: No tak , przecież w środku mamy 6 zawodników , a w napaści samych dziadków.
» 1 grudnia 2012, 14:41 #69
naniLuis: Nie chce go u nas :) .
» 1 grudnia 2012, 14:35 #68
kuba949: Zbyt piękne aczkolwiek możliwe boje sie tylko o to ze gdybyśmy juz mieli Lewego to czy on na pewno dawałby rade!?

Byłoby wspaniale gdyby grał w tak wielkim klubie:)
» 1 grudnia 2012, 14:37 #67
Lynryx: Fabio? Chyba Rafael ;> Ale jeśli Fabio uda się przebić w QPR i rozwinąć tam swoje umiejętności, to bardzo chętnie widziałbym go na LO z powrotem w United. Ach.. bracia bliźniacy po obu stronach boiska.. to przecież same plusy. Taki fermenty by się dział, że ho ho ;)
» 1 grudnia 2012, 14:58 #66
KOMUCR7MP: Blisko Manchesteru i blisko Juve :/
» 1 grudnia 2012, 14:27 #65
JohnPieklo: To byłaby naprawdę fajna sprawa, gdyby Polski napastnik strzelał gole dla najlepszego klubu świata.
» 1 grudnia 2012, 14:26 #64
PLDan11: No właśnie. Gdyby strzelał...
» 1 grudnia 2012, 14:29 #63
danio14kw: Problemem byłoby wtedy gdyby się zawiesił i tylko grzał ławę. Serca by pękały Polakom :). Poza tym Fergie kombinuje za bardzo. Ilu napastników on chce?? Wazza, RvP, Welbz, Chicharito i do tego jeszcze Lewy... Trochę przegięcie, bo któryś z nich napewno musiałby siedzieć na ławie, a na 4 napadziorów wydaje mi się, że jest OK. Napad to jedyna pozycja, z którą nie ma problemu w tym sezonie :). Niech pomyśli lepiej o pomocnikach, bo Giggs i Scholes pewnie odejdą po tym sezonie i obrońcach, bo ta niestabilna forma Rio nie może się podobać i problemy Vidicia też nie są czymś zbyt pozytywnym. Do tego dodałbym, że rotacja bramkarzami jest niepotrzebna. Moim zdaniem jest to oczywiste, że De Gea wygrywa rywalizację z Lindegaard'em, a to, że grają na zmianę nie pozwala David'owi utrzymać tej najlepszej formy. Bramkarz musi być 1 podstawowy!!
To tyle ode mnie :)
» 1 grudnia 2012, 15:19 #62
tamis: Jacy niektórzy ludzie potrafią być tępi za przeproszeniem. Rozumiem, że go nie chcecie, bo Welbeck przestanie się rozwijać lub nie potrzebny nam kolejny napastnik. Ale mówienie, że Lewandowski jest słaby to naprawdę trzeba być jakimś kretynem. Nie chcę tu nikogo wyzywać, ale to co niektórzy tutaj piszą to aż nie chce mi się czytać.

Przecież Robert nie bez przyczyny został "Najlepszym Zawodnikiem Bundesligi 11/12". Strzelić ponad 20 bramek w lidze niemieckiej to naprawdę coś.

Szczerze to ja też go tu nie chcę. Wolałbym, żeby został w BvB lub poszedł do Turynu, bo tam może zostać jedną z największych gwiazd Europy. Chociaż pod skrzydłami sir Alexa mógłby zawojować Europą nieraz.

Pozdrawiam.
» 1 grudnia 2012, 13:54 #61
pawbuk6: Lewandowski jest dobry, ale chyba nie potrzebny nam kolejny napastnik - nawet jeśli jest lepszy od Chicharito i Welbecka, to i tak na pewno słabszy od RVP, a teraz gramy głownie taktyką z jednym napastnikiem.
Jeśli już brać kogoś z BVB, to tylko Goetzego - nie wiem dlaczego, ale mam przeczucie, że on jest w stanie wskoczyć na poziom, który obecnie prezentują Messi i Ronaldo :)
» 1 grudnia 2012, 14:14 #60
tamis: Zgadzam się z Tobą kolego. Goetze może stać się jednym z lepszych na swojej pozycji na świecie. Chociaż Hummels też nie jest jakimś przeciętniakiem, a to on mógłby zastąpić naszych łamiących się stoperów (odpukać).
» 1 grudnia 2012, 14:18 #59
eM31: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2012 14:22

Niemiec jest nie do wyciągnięcia z Dortmundu. Niemiecka ekipa zażąda dużej kwoty za niego, a poza tym Goetze czuje się dobrze w Dortmundzie. Ma dopiero dwadzieścia lat więc jeszcze sporo przed nim.
» 1 grudnia 2012, 14:21 #58
tamis: No tak, ale lepiej go chyba wyciągnąć teraz. Bo w kolejnych latach kwota może wzrosnąć, a wtedy już na pewno do nas nie trafi.
» 1 grudnia 2012, 14:26 #57
Nani1900: Co do Goetze to podobno ma w kontrakcie wpiasaną klauzule w wysokości 37 mln euro czyli 32 mln funtów. Kwota duża, ale talent jeszcze większy ;)
» 1 grudnia 2012, 16:56 #56
liaam: No to za... w tym samy czasie City kupuje Isco świetnego młodego rozgrywającego świetnie SAF super zakup...
» 1 grudnia 2012, 13:53 #55
kalafior: Lubie go, ale nam nie potrzebny jest Lewy. Potrzebujemy skrzydła, śp i ewentualnie śo. Ale nie 5 napastnika.
» 1 grudnia 2012, 13:44 #54
eM31: Środkowy obrońca? Rozumiem, że Nemancja i Rio to już stare byki, ale mamy Evans'a, Smalling'a i Jones'a (mam nadzieje, że będzie grał na środku). Newralgiczną częścią obrony jest prawa flanka. Mamy tam tylko Rafaela, który w obecnej formie nie odda tego miejsca. Lewa flanka ma się dobrze. Pat, Alex no i Fabio, który obecnie jest na wypożyczeniu.

Musimy znaleźć prawego obrońce i środkowego pomocnika np. Eriksen lub Isco (marzenia bardzo odległe).
» 1 grudnia 2012, 14:18 #53
Nani1900: Z Borussi tylko Hummels i Goetze. Napastników więcej nam nie potrzeba. W ataku wolałbym :

Gotze/Kagawa
Van Persie Rooney

To by było piękne ;)
» 1 grudnia 2012, 13:35 #52
zamaro: To ja już wolę, żeby Kagawa wrócił z po kontuzji i wszedł na ofensywnego, a do ataku wcisnąć Roo i RVP, niż mamy Lewego ściągać, mimo całego sentymentu do Polaka, United i Lewy nie pójdą w parze. Ale jeśli go chcą kupić to obym się mylił w swojej ocenie :)
» 1 grudnia 2012, 13:31 #51
michael18: Jak widze takiego newsa to wydaje mi się , że jestem jeszcze na bani po wczorajszej imprezie :D
» 1 grudnia 2012, 13:28 #50
elegancko904: Z tego co wiem Lewy mialby grac obok RVP a pod nimi operowałby Rooney. Naprawde nie rozmiem tego oburzenia związanego z tym transferem. Lewandowski to jeden z najlepszych napastników w Europie. Świetnie się zastawia, potrafi przytrzymac pilke, dobrze gra głową i do tego co najwazniejsze swietnie wykancza akcje. Gra United sie zmienia i to widac. do gry w diamencie taki napastnik bylby strzalem w dziesiatke. Chcialbym tlyk ojesczze dodac ze to sa PLOTKI! a to oznacza ze ten transfer wcale nie musi dojsc do skutku takze przestancie tutaj rzucac gromami na SAFa. On wie co robi;)
» 1 grudnia 2012, 13:09 #49
Widera: lewy nam niepotrzebny mamy 3 dobrych napastników Roo RvP i groszek
lepiej kupic SPO i skrzydłowego bo Young gra sraszne dno od momentu transferu do MU
» 1 grudnia 2012, 13:08 #48
erni93x: Z BVB tylko Hummels!!
» 1 grudnia 2012, 13:04 #47
listek007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2012 13:02

Ta, kolejny napastnik podczas gdy skrzydłowi grają dno, a środkowi pomocnicy tak kaleczą, że Rooney musi się cofać i przez to nie wykorzystuje swojego potencjału strzeleckiego. Kompletna bzdura!
» 1 grudnia 2012, 13:00 #46
Egonek: Jeśli mamy mieć najlepszy atak w Europie to potrzebny nam klasowy ŚPO a Roo powinien grać z przodu z RvP
» 1 grudnia 2012, 12:57 #45
tomManUnited: Jest sens 5 dobrego napastnika?
Rooney Rvp Hernandez Welbeck Lewandowski? za duzo tego,
wolałbym obrońcę Hummelsa itp.
» 1 grudnia 2012, 12:55 #44
lukas0970: I powraca temat Lewandowskiego...Robert jest bardzo dobrym piłkarzem, ale nie wydaje mi się aby u nas strzelał tak jak w Bundeslidze. Po pierwsze w Borussi nie ma aż tak dużej presji, jak byłaby w MU, po drugie Lewy ma wyśmienitą pomoc w postaci Goetze, Reusa i Błaszczykowskiego. Dla dobra jego dalszej kariery lepszą obcją byłoby pozostanie w Dortmundzie, tak mi się bynajmniej wydaje.
» 1 grudnia 2012, 12:54 #43
jamaj05: Eee tam, ploty

Lepiej kupić rozgrywającego, żeby Roo nie miał takich zadań w meczu i wtedy to on, przez swoje umiejętności stworzy zabójczy duet z Robinem

Jakoś nie widze Lewego w United, tym bardziej, ze wtedy Javier albo Welbeck odejdą już na bank

Kagawa sie wykuruje i wtedy Rooney bedzie mógł spokojnie grać swoje
» 1 grudnia 2012, 12:50 #42
Damianos500: Żaden napastnik nam nie jest potrzebny. Co innego obrońca czy skrzydło ;d
» 1 grudnia 2012, 12:43 #41
Domestos: nie miałby miejsca w składzie przy takich graczach jak rooney , van persi, danny welbeck, hernandez , już lepszy jest od niego Macheda, według mnie jest on strasznie słabym graczem, nadawał by się tylko kosic murawę na old trafford
» 1 grudnia 2012, 12:38 #40
madzioms: strasznie słaby gracz, tak? To dziwne, że taki słaby piłkarz strzelił w tamtym sezonie chyba ponad 20 bramek i wiele klubów z europy chciałyby go mieć w drużynie.
» 1 grudnia 2012, 12:45 #39
Domestos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2012 12:57

bo jak sie ma takich pomocników jak goetze to wystarczy żeby podali mu pod bramką a on strzeli
» 1 grudnia 2012, 12:56 #38
slavkoo91: Pewnie, Lewandowski jest Polakiem i wiedzie mu się dobrze, więc krytykujmy go ! Ja postawiłbym go przed Hernandezem i Welbeckiem w szeregu, nie mówiąc już o Maczecie. Jego transfer jest mało prawdopodobny, ponieważ Welbeck ma ogromny potencjał a Chica jest naszym talizmanem, ale to nie jesst wykluczony. A strasznie słabym graczem to jest Caroll a Liverpool potrafił za niego zapłacić 35 grubych baniek.
» 1 grudnia 2012, 12:59 #37
grandes: Głupota niewarta komentarza
» 1 grudnia 2012, 12:35 #36
burza502: za welbecka go wymienic
» 1 grudnia 2012, 12:34 #35
kostek17: chyba sobie żartujesz w tym momencie....haha
» 1 grudnia 2012, 12:36 #34
maciek300626: zartownis z Ciebie ;D:D:D:D:D
» 1 grudnia 2012, 12:37 #33
PoGizmc: najlepiej to kupic hummelsa lub suboticia i zaczac sie wzmacniac od obrony ten sezon juz pokazuje ze cos w obronie nie gra... atak mamy wporzadku odrabiamy straty ale nie lepiej wzmocnic obrone zeby nie potrzebne bylo odrabianie??
» 1 grudnia 2012, 12:34 #32
KubaDevil: Lewandowski udowadnia, że zeszły sezon nie był tylko jednorazowym wybrykiem. Ale jakoś nie widzę go w United, mamy RVP, Rooneya, Hernandeza no i od bólu Welbecka (mam nadzieję, że wróci do formy). Może troszkę później...
» 1 grudnia 2012, 12:31 #31
marjo: dobrze że to tylko Daily Mail
» 1 grudnia 2012, 12:31 #30
Biafra: szkoda, że niektórzy dalej nie rozumieją, iż DM ma najlepszy serwis futbolowy w Anglii. Ogólnie to gazeta pokroju 'Faktu', ale ten dział akurat mają świetny. To oni jako pierwsi pisali o transferach Ronaldo i RvP tak gwoli ścisłości ;)
» 1 grudnia 2012, 14:35 #29
luk1920: Nie rozumiem po co nam Lewandowski. Lewandowski trafia bramki, gdy dobrze rozegrają mu piłkę, a u nas musiałby o nią walczyć, więc według mnie nie jest on potrzebny. Mamy w dość dobrej formie Chicharito, mamy chyba najbardziej udany transfer Van Persiego oraz Rooneya. Welbecka i Henrigeza czy jakoś tak + młodzi gracze np Kean, Coffie czy King (chyba, że ktoś odszedł, a o tym nie wiem). Chciałbym widzieć zamiast Lewandowskiego w końcu jakiegoś środkowego pomocnika, który ożywi naszą grę. Po drugie nasze skrzydła od jakiegoś czasu z najsilniejszych stały się bardzo słabym punktem naszej gry, więc zrobiłbym coś w tym kierunku. Więc już są dwa transfery pomocników, które według mnie bardziej by się przydały. Również w formacji obronnej przydałyby się transfery, bo ciągle nękają nas kontuzje, a gra Carrickiem czy Valencia w defensywie na pewno dla zawodnika nie jest na plus. Takie moje zdanie.

Pozdrawiam.
» 1 grudnia 2012, 12:29 #28
slavkoo91: Chyba sugerujesz się wynikami z livescore i wypowiedziami innych ludzi. Robert to walczak, gra świetnie plecami do bramki, jest silny fizycznie i niezły technicznie. Ma instynkt strzelecki i potrafi zdobyć bramkę z niczego. W czym Groszek czy Welbz są lepsi od niego?
» 1 grudnia 2012, 13:02 #27
luk1920: Co ma Livescore do mojej wypowiedzi ? Ty chyba jesteś wielkim fanem Lewandowskiego. Liga angielska, a Bundesliga to dwa inne światy. Po drugie zauważ ile bramek Robert strzela w reprezentacji, a tam właśnie musi walczyć o piłkę. W Borussi jest Goetze i inni, którzy potrafią rozegrać piłkę, w United nie ma aż takich rozgrywających i Robert musiałby liczyć bardziej na siebie.
» 1 grudnia 2012, 15:10 #26
Hadectaz: Chyba nie chcesz powiedzieć, że MU jest na poziomie reprezentacji Polski?
» 1 grudnia 2012, 15:29 #25
luk1920: Nie, nie chce ? Stwierdzam fakt, że Nasi pomocnicy mają problemy z rozgrywaniem piłek, a Robert właśnie potrzebuje aby ktoś mu piłkę idealnie podał. Musiałem tutaj napisać o reprezentacji, bo to jest właśnie idealny przykład jak Robert sobie radzi gdy nie dostaje dokładnych piłek, a nie, że porównuje grę Diabłów do gry reprezentacji.
» 1 grudnia 2012, 16:09 #24
Amycus: Moim zdaniem lepiej by było jakby piszczka i błaszczykowskiego wzięli zamiast lewego.
» 1 grudnia 2012, 12:26 #23
gzzz: Błaszczykowskiego już bym chętniej tu zobaczyła:D
» 1 grudnia 2012, 12:29 #22
maciek300626: Blaszczykowski sie nie nadaje do Anglii, niestety.
» 1 grudnia 2012, 12:38 #21
Smart: Dlaczego? Widzę oczami wyobraźni jak ogrywa Shawcrossa czy innego Mertesackera :]
» 1 grudnia 2012, 12:58 #20
Paps: A ja widzę jak Schowcross łamie Kubie nogę , gdy ten go mija :D
» 1 grudnia 2012, 13:23 #19
maciek300626: o pozniej trafia na takiego A.Cola lub M.Richardsa albo też G.Johnsona i zostaje sprowadzony na ziemie, dosłownie :D
» 1 grudnia 2012, 14:27 #18
Smart: Albo pod okiem SAF'a doznaje progresu i po 2 sezonach robi się z Kuby CR7- złota piłka, król strzelców, i po 30 do PSG za 70mln :]
» 1 grudnia 2012, 17:51 #17
Smart: Po co nam Lewy? Jest niezbyt waleczny, truchta od obrońcy do obrońcy i "żeruje" na Gotze. Poza tym, mamy Welbecka i Chicharito, którzy sercem do gry go wciągają nosem.
» 1 grudnia 2012, 12:24 #16
wlodekzlc: Nie ma miejsca.
» 1 grudnia 2012, 12:24 #15
lukasz34: chyba sobie jaja robią jak lewy przejdzie do united to nic nie będzie grał on tylko potrafi kończyć akcje sam na sam i nic wiecej w angli sobie nie poradzi lepiej niech idzie do juventusu to jest moja opinia
» 1 grudnia 2012, 12:23 #14
nomati666: Lewy jest trochę za słaby jeśli chodzi o dynamikę gry. Jednakże, za tym transferem przemawiają 2 rzeczy: po pierwsze, Lewy grał dużo lepiej w Borussii, gdy grał za nim Kagawa - więc może to być dobry duet. Po drugie, i najważniejsze - Robert pod opieką dobrych trenerów, z przeciętnego stał się jednym z najlepszych graczy w Europie (choć jego gra nie jest widowiskowa). A u nas mamy bezapelacyjnie lepszy sztab niż w Dortmundzie. Robert mógłby jeszcze bardziej doszlifować swoje umiejętności, i szybko zaadaptować się do nowej ligi (w Bundeslidze udało mu się to nadzwyczaj szybko). Może Ferguson widzi w nim to, co widział np. w Solskjaerze (grali w podobnym stylu, a jaką Norweg jest teraz legendą na OT).
» 1 grudnia 2012, 12:19 #13
boger: Jeżeli kupimy kolejnego napastnika to już na pewno będziemy grać diamentem .
» 1 grudnia 2012, 12:17 #12
SuVeReN: Rooney, Lewy, Van Persie, Hernandez, Welbeck. Nie, za dużo tego. 4 to już wiele, a 5 to masakra. Szczególnie, że Lewy potrzebuje bardzo dobrych podań, a z aktualną pomocą...
» 1 grudnia 2012, 12:14 #11
winiar97: Ja zamiast Lewego chciał bym Getze on jest bardzo młody i juz jest jednym z najlepszych w Bundeslidze ,a za kilka sezonow moze byc 1 z najlepszych na swiecie
» 1 grudnia 2012, 12:14 #10
IJ09: wydaje mi się, że jest za słaby ;]
» 1 grudnia 2012, 12:13 #9
maciek300626: mi sie nie wydaje, ja to wiem :) Lewy nie dla United jak dla mnie:)
» 1 grudnia 2012, 12:19 #8
maciek300626: nie,nie,nie,nie,nie i jeszcze 1000 razy nie! 3x nie!
» 1 grudnia 2012, 12:13 #7
miko29: pytanie jest takie: czy lewandowski jest rzeczywiście lepszy od welbecka i hernandeza?
» 1 grudnia 2012, 12:13 #6
gzzz: raczej nie... teoretycznie miło by było mieć polski akcent w drużynie,ale pewnie skończyłby na łatwie,poza tym...potrzebne nam inne zakupy x_X
» 1 grudnia 2012, 12:20 #5
eM31: Jeśli popatrzymy na aspekty Napastnika to Polak spisuje się lepiej niż Anglik. Świadczą o tym bramki, a z tego rozliczany jest zawsze napastnik.

Według mnie Lewandowski jest w lepiej formie niż Welbeck. Dużo się mówi teraz o Polaku, czy to w kontekście odejścia do United lub Juventusu. Klub z Turynu potrzebuje na gwałt dobrego napastnika, a my możemy się tylko rozglądać. Ważniejsze skrzydła niż atak.
» 1 grudnia 2012, 12:44 #4
Kamixxx: no ciekawe jak wtedy bysmy grali ?

3 napastnikow ? a gdzie Kagawa ?
Welbeck i Hernandez zeszli by na dalszy plan
» 1 grudnia 2012, 12:11 #3
pierzunio: Kagawa i tak by był zapewne w szpitalu :)
» 1 grudnia 2012, 12:14 #2
Crychol6: Wydaje mi się że niemożliwe ;)
» 1 grudnia 2012, 12:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.