Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Evra: Robin to nasz nowy van Nistelrooy

» 5 listopada 2012, 10:50 - Autor: Biafra - źródło: goal.com
Patrice Evra, po zdobyciu przez Robina van Persiego dziesiątej bramki w tym sezonie, nie mógł nachwalić się Holendra, porównując go do byłego gracza Manchesteru United, Ruuda van Nistelrooya.
Evra: Robin to nasz nowy van Nistelrooy
» Patrice Evra nie mógł nachwalić się Robina van Persiego
Napastnik Czerwonych Diabłów jest sensacją kampanii 2012/13, walnie przyczyniając się do kolejnych zwycięstw swojej nowej drużyny, a ostatnio także do awansu na pierwsze miejsce w Premier League.

Jak przyznał w ostatnim wywiadzie francuski obrońca, jest sporo podobieństw między Robinem i Ruudem.

- Van Persie to po prostu gracz klasy światowej - wyznał Evra. - W każdym meczu doskonale widać, dlaczego Manchester United tak się o niego starał, a Staruszek dwoił się i troił, by go pozyskać.

- Swoją przygodę z klubem zaczął niesamowicie i mam nadzieję, że utrzyma swoją formę, ponieważ na Old Trafford jest to niezbędne, aby grać w pierwszym składzie. Reszta drużyny na pewno postara się o dobrą atmosferę dla Robina.

- W ten weekend ludzie mogli zobaczyć, iż van Persie jest niezwykle odporny psychicznie. Patrzysz na niego i masz wrażenie, że gra dla United od wielu lat. Jak dla mnie jest spore podobieństwo między nim i Ruudem van Nistelrooyem.

- Po pierwsze, zarówno Robin, jak i Ruud są Holendrami. Jednak przede wszystkim chodzi mi o styl gry, o klasę i sposób w jaki przyjmują piłkę.

- Miałem okazję grać z van Nistelrooyem i doskonale pamiętam, jak niesamowitym graczem był. Robin jest podobny, to zawodnik kompletny. Mam nadzieję, że nie poprzestanie na tych 10 bramkach - zakończył Patrice.


TAGI


« Poprzedni news
Premiera: Sir Alex Ferguson - Futbol, cholera jasna!
Następny news »
Robin o nowej pozycji w ataku United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (21)


Fabio: CR przestał być " nominalnym skrzydłowym/pomocnikiem " mniej więcej od sezonu w którym zgarną Złotą piłkę, czyli od triumfu ManUnited w LM.
A co do kwestii, które poruszyłeś odnośnie RVN to był typowy " lis pola karnego " , coś jak Inzaghi tylko, że w wydaniu Oranje.
Co do jednego się nie zgodzę Ronaldo ( brazylijski ) & Henry całokształtem jako napastnicy byli zdecydowanie lepsi niż holender ( co nie umniejsza klasy i techniki RVN, po prostu w/w dwójka była lepsza ) .
» 6 listopada 2012, 12:24 #19
wariat68: Robin pasuje do naszego klubu wyśmienicie (jak pięść do oka ) aby tak dalej :)
» 5 listopada 2012, 20:05 #18
Klimaa: Szkoda że wcześniej nie przyszedł do nas. Teraz ma tylko kilka lat na to by kibice się w nim zakochali ;-)
» 5 listopada 2012, 17:18 #17
funManUtd17: Chyba już Ruuda nie pamiętacie. Robin jest świetnym graczem, naszym najlepszym aktualnie, ale Ruud był lepszy. Poza tym mieli trochę inne role. Ruud w sezonach 2001/2002 i 2002/2003 strzelił łącznie 80 bramek. W pierwszym 36 a drugim 44. Nawet Ronaldo w swoim najlepszym strzelił "tylko" 42 bramki w MU. Wszyscy się jarali jak Ronaldo przekroczył liczbę 50 goli w sezonie w Realu, a Ruud zbliżył się do tego w MU, gdzie mamy trudniejszą ligę i ogólnie nie mieliśmy tak dobrego zespołu jak Real.
» 5 listopada 2012, 13:05 #16
Miszcz1908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2012 13:22

w 2001,2002,2003 Liga Angielska nie była najlepszą jak za czasów Ronaldo. Przemyśl wszystkie ligi i zespoły , które tam jeszcze grały na poziomie . Ronaldo był pomocnikiem i zacznijmy do tego , ale nie odejmuje nic RVN , ponieważ "maszyna do strzelania" (jak powiedział Szpakowski po meczu United z Realem) był niesamowitym zawodnikiem.
» 5 listopada 2012, 13:21 #15
designer: spokojnie Evra. O to mozesz byc spokojny. VP na bank strzeli zapewne duzo wiecej goli niz 10. Jestem o tym w 100 % przekonany. Cieszy mnie jego doskonala forma bo nie tylko RD ale i moje Oranje na tym skorzystaja. Bardzo mnie cieszy ze United znow ma w swoich szeregach niezwykle utalentowanego Holendra.
» 5 listopada 2012, 12:51 #14
Gibkikuba: Sarkazm, świetnie. Powiedz, kiedy EVRA strzelił ostatnio dwie bramki w sezonie (dodam, że to dopiero listopad)? Jak grał słabo, Fergie wystawił Buttnera, ten zaprezentował się bardzo dobrze, Patrice to zauważył i gra na na prawdę wysokim poziomie. Obrona jak mur, a w ostatnim meczu nie było Younga, tylko evra. Więc trochę szacunku.
» 5 listopada 2012, 15:05 #13
Bro: Zgadzam się, Evra w meczu z Arsenalem grał jak profesor.
» 5 listopada 2012, 18:09 #12
PaToManU: Evrze tylko przyszedl ktos do rywalizacji na jego pozycji i jak odskoczyl na swoj poziom. Powiem tak oborna sie przebudzila czas na srodek pomocy tylko Carricka ,to niewiem co moze obudzic jedynie rywalizacja z innym zawodnikiem !.. Mamy profesora Scholes ,ale ma swoje lata i nie ma co sie na niego denerwowac ze nie trzyma sie 90 minut . Potrzebny jesz na defensywny pomocnik ,bo kazdy blad na srodku to wielkie niebezpieczenstwo .
» 5 listopada 2012, 19:24 #11
Gibkikuba: A od Carricka również proszę się odczepić. W zeszłym sezonie najlepszy śpd obok Yaya Toure. W tym sezonie formę utrzymuje.
» 6 listopada 2012, 07:22 #10
Cinz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2012 12:42

RVN to lis pola karnego, RVP gra bardziej z drużyną.
» 5 listopada 2012, 12:42 #9
Fabio: w pełni się zgadzam;)
» 6 listopada 2012, 09:34 #8
Jacques: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2012 12:22

@Bede1991: Cieszy mnie to, że jestem sprawcą cudzego uśmiechu, jednakże ja oceniłem ich tylko z perspektywy gry dla United.
» 5 listopada 2012, 12:21 #7
INCE: Moim zdaniem Robin jest znacznie lepszy niż Rud, lepsza technika, większa walka, więcej gra poza polem karnym czyli ma również udział czasami w defensywie, potrafi strzelać gole poza pola karnego. I co najważniejsze potrafi lepiej zdobywać samodzielne bramki przez co nie jest skazany tylko na podania kolegów. Rud niestety strzelił po samodzielnych akcjach raptem 4 może 5 goli.
» 5 listopada 2012, 11:31 #6
Jacques: Zgadzam się, jednakże należy zwrócić uwagę na to, że często wystarczyło kopnąć piłkę byle jak w pole karne, a tam ni stąd ni zowąd Ruud dostawił nóżkę :D hehe Co rekompensowało brak samodzielności :)
» 5 listopada 2012, 12:19 #5
cvx: Czasy się zmieniły, teraz napastnicy robią znacznie więcej niż kiedyś :)
» 5 listopada 2012, 13:13 #4
SYSTEM: Śmiem twierdzić że RVP jest lepszy od RVN.
» 5 listopada 2012, 11:07 #3
Jacques: Mówienie o tym, że jest lepszy jest jeszcze za wczesne, ale idzie w dobrym kierunku, bo on ma jeszcze technikę. Pamiętam jak za czasów RVN było się pewnym, że jak Ruud jest na boisku to United mają już przynajmniej jednego gola :) To samo było z Beckhamem. Jak rzut wolny był w okolicach pola karnego to na 90% mieliśmy już bramkę.
» 5 listopada 2012, 11:21 #2
Bede1991: Ciężko mi ich porównać , RVN był mega skuteczny mega, strzelał praktycznie wszystko z pola karnego, ciężko mi przypomnieć sobie chociaż kilka bramek oddanych zza16, z Robinem jest podobnie .Dwóch równorzednych snajperów ale JAcques : proszę Cię :D jest za wcześnie żeby mówić czy jest lepszy czy gorszy?:P przecież gra juz x lat na wysookim poziomie i można śmiało ich porównywać bo tu chodzi o umiejętności piłkarskie a nie występy dla United.Bez wjazdu na Ciebie, po prostu wzbudziło to mój uśmiech :D
» 5 listopada 2012, 12:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.