Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Trafienie Rooneya daje remis Anglikom

» 17 października 2012, 20:22 - Autor: lewd13 - źródło: ManUtd.com
Wayne Rooney strzelił pierwszego gola w meczu Polska - Anglia, który ze względu na zły stan murawy został przeniesiony z wczoraj na dzień dzisiejszy.
Trafienie Rooneya daje remis Anglikom
» Wayne Rooney strzelił dzisiaj bramkę, która dała remis reprezentacji Anglii
Napastnik Manchesteru United swoim strzałem głową wyprowadził zespół Synów Albionu na prowadzenie, jednak wyrównujący gol Kamila Glika odebrał Anglikom komplet punktów.

Rooney strzelił tym samym swojego trzeciego gola w ciągu niecałego tygodnia, po dośrodkowaniu Stevena Gerrarda z rzutu rożnego. To trafienie było podobne do bramki, jaką strzelił Robin van Persie w meczu Ligi Mistrzów z CFR Cluj.

Tom Cleverley ciężko pracował w pomocy i oddał jeden strzał na bramkę przeciwnika. Danny Welbeck wszedł na boisko za Jermaina Defoe'a i miał jedną sytuację sam na sam z polskim bramkarzem, jednak Przemysław Tytoń wszedł zwycięsko z tego pojedynku.

Ten wynik oznacza, że w grupie H eliminacji Mistrzostw Świata, Anglicy prowadzą w tabeli mając na koncie 8 punktów po czterech rozegranych spotkaniach.

Hodgson zdecydował się zmienić Rooneya na 17 minut przed końcem meczu na Alexa Oxlade-Chamberlaina, jednak także on nie potrafił zagrozić polskiemu bramkarzowi. Cały mecz natomiast rozegrał Michael Carrick, który dobrze pracował w destrukcji.


TAGI


« Poprzedni news
McClair o systemie szkolenia młodzieży
Następny news »
Solskjaer zastąpi Fergusona za dwa lata?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (76)


Scrito: Mecz rozegrał słaby, przynajmniej odpracował to zdobywając gola. Od jakichś dwóch sezonow denerwuje mnie pewne zachowanie Rooney'a. Mianowaicie za kazdym razem, gdy ktorys z kolegow z druzyny jest faulowany to anglik zamiast walczyc o pilke do samego konca, macha rekami i domaga sie gwizdka.
» 18 października 2012, 22:17 #70
Mafioski: Nie moge ... szkoda słów :| mam nadzieje ze to ostatni post tego typu bo okazuje sie ze niektorzy maja nasrane w głowach. 90% dodajacych komentarze typu "szkoda ze anglia nie wygrala" zapewne ma zawyzony wiek na profilu bo tak naprawde maja chyba po 8 lat z mysleniem "kibicuje tam gdzie rooney gra" a pozostale 10 % to moze i dorosli ludzie ale za taka gadke to do kamieniołomu wyslac do konca zycie bo ich wgl nie szkoda. Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz czy ktos byl na meczu i cieszyl sie z bramki anglików ja osobiscie bedac tam i widzac takiego goscia zrzucił bym go z trybun.
» 18 października 2012, 18:23 #69
Filet: Każdy może kibicować komu chce. Nie możesz bić Polaków którzy kibicują Anglii. Tak samo nie możesz bić Polaków którzy kibicują Manchesterowi United - właśnie dlaczego nie kibicujesz polskiemu klubowi tylko MU? Co to za kibic MU który był by za Legią np. gdyby trafiła na MU w jakichś rozgrywkach. Ale wczoraj grały reprezentacje.
Ja powiem szczerze, mam sympatię dla Anglii i kibicowałem tej drużynie na euro jak i zawsze. Ale przede wszystkim jestem kibicem Manchesteru United i ten wynik wczorajszy jest mi obojętny tak naprawdę. Nie interesuje mnie czy Polska wyjdzie z tej grupy czy nie. Już w latach dziewięćdziesiątych przestały mnie interesować wyniki polskich kopaczy. Pseudogwiazdy które spartaczyły euro i wzięły pół miliona chyba zł nagród do podziału za zajęcie czwartego miejsca w grupie he he:) Wczoraj zagrali co prawda dobry mecz, ale co mnie to obchodzi, w ogóle nie obchodzi mnie polska reprezentacja.
» 18 października 2012, 19:09 #68
Mafioski: Kibicuje Górnikowi Zabrze :) aaa i nie chce bić Polaków tylko zrzucać z trybun :)
» 18 października 2012, 23:18 #67
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.10.2012 17:55

Wg Mnie news CAŁKOWICIE NIEPOTRZEBNY I ZBĘDNY !!
Pamiętając, że jest to POLSKI serwis o ManUnited, ManUnited jest angielskim klubem, a Anglicy rywalizowali z Polską.
» 18 października 2012, 17:52 #66
vip14: Bramka z główki normalna jak każda. Szkoda, że Anglia nie wygrała, bo grała fatalnie. Jak na taką Reprezentację słabiutko, ale na szczęście Anglia nadal jest pierwsza :D
» 18 października 2012, 17:45 #65
michal98: Co by ta Anglia zrobiła bez Rooney'a...
» 18 października 2012, 15:04 #64
optimus111111: SZCZEL sobie w głowę
» 18 października 2012, 15:53 #63
gubieMILE: ty chyba jestes pierd$#%^&&*, maja najlepszych srodkow obroncow na swiecie, bocznych tak samo, pomoc na srodku jest moze srednia, ale skrzydlowi - rewelacja, znowu z przodu - klasa swiatowa : waza, i mlodziez danny i ten caly chamberlain czy jakos tak... a po drugie to my tez nie jestesmy znowu tacy slabi, tylko nie bylo do tej pory dobrego trenera, mam nadzieje ze fornalik sie sprawdzi i awansujemy do mistrzostw... glory MU
» 19 października 2012, 15:52 #62
satan23: A wczoraj mi wpadł bilet za free więc skorzystałem żeby zobaczyć kilku chłopaków z United :) To była moja pierwsza wizyta na tym obiekcie i muszę przyznać że jestem zadowolony.. dobrze że w tym wszechobecnym syfie mamy takie miejsca.. fajnie by bylo gdyby jeszcze było kogo oglądać..
» 18 października 2012, 10:48 #61
wacuchplacuch: Angole tragedia, Carrick i Clev na początku grali jak paralitycy, Johnson podobnie - im się w ogóle chyba nie chciało, byli pewnie obrażeni, że musza zostać dzień dłużej i byli już przy weekendowej kolejce
» 18 października 2012, 09:24 #60
Maro107: Czytając komentarze niektórych delikwentów, wstydzę się za takich "rodaków"...
» 18 października 2012, 00:05 #59
jamaj05: czego się wstydzisz? że nie kibicowali polsce?

nie mylmy patriotyzmu z nacjonalizmem czy szowinizmem!!

w konstytucji nigdzie nie jest zapisane, że należy kibicować polskiej drużynie gdy ta gra z kimś mecze

ja kibicowałem i zawodnikom United i Polakom, cieszyłem sie podwójnie

tak wiec BEZ PRZESADY- ALE W OBIE STRONY
» 18 października 2012, 00:26 #58
bouli777: Można kibicować graczom United, ale pod warunkiem, że taki Roo strzeli gola ale Polacy strzelą zawsze o 1 więcej.
» 18 października 2012, 07:46 #57
jamaj05: serio nie widze większego sensu w takim kibicowaniu, zresztą to co miałem ci odp napisałem kilka postów niżej

nie róbmy z siebie wielkich patriotów bo pewnie połowa hejterów pod tym newsem nie wie nawet co to znaczy, a pozostali nie stosują sie do takich zasad nawet w 50%
» 18 października 2012, 10:12 #56
Klimaa: Polska uzyskała remis dzięki bardzo słabej postawie Anglików. Coś czuje że zemszczą się na nas na Wembley.
» 17 października 2012, 23:31 #55
DelPiero: Ja uwazam, ze to anglicy uzyskali remis, dzięki fartownemu golowi Rooneya (po rykoszecie od plecow jednego z naszych reprezentacyjnych obroncow)
Zarowno Anglicy jak i Polacy mieli swoje sytuacje, jednak to zdecydowanie Polska wyglądała w tym meczu lepiej.
O wiele ciekawiej oglądało się akcje konstruowane przez naszych graczy ;) Zabrakło szczęścia no i Lewy zagrał przeciętnie w 2 połowie...
» 18 października 2012, 03:55 #54
hitman90: A gol Polaków nie był fartowny?? Beznadziejny błąd Harta, który do wczoraj miał opinię nieskazitelnego bramkarza. Generalnie Anglia nie taka straszna i na Wembley już pokazali z Ukrainą jak grają. Lewy zagrał przeciętnie w drugiej połowie?:) Hehe... chłopak był najlepszym piłkarzem na boisku przez cały mecz. Jako jedyny umiał przytrzymać piłkę, przepchnąć się, dograć do kolegów. A jako że nasi super skrzydłowi oprócz dobrego sprintu nie mają nic, to i Lewy od nich podania nie dostał dobrego. Nawet później się sam cofał, bo z nimi to grać w FIFE może co najwyżej.
» 18 października 2012, 11:04 #53
TraN: Mów, że kibice City i Chelsea to sezonowcy.
Nie kibicuj Polsce, bo ta reprezentacja nic nie osiągnęła od kilkudziesięciu lat.
Polish logic.
To taki komentarz odnośnie co niektórych komentarzy.
» 17 października 2012, 23:04 #52
United123: Anglicy powinni skopać tyłki Polakom!!
» 17 października 2012, 22:35 #51
Devill96: hmm życząc swojemu narodowi porażki jesteś nikim innym jak @@@@ ,
» 17 października 2012, 22:39 #50
1996kutno: zgadzam się, pierw polskie kluby i reprezentacja polski potem manchester united i anglia
» 17 października 2012, 22:58 #49
jamaj05: whaaaat?? a czemu tak? bo urodizliśmy się w polsce? każdy z warszawy najpierw możę kibicować tylko legi?? a każdy z kongo czy kambodży musi kibicować najpierw swoim zespołom?? O_o

buhahaha, u mnie pierwsze jest zawsze United, a co do dzisiejszego meczu to trzymałem kciuki za polske i czerwonych diabłów- nie zawiodłem sie na nikim ;]
» 18 października 2012, 00:20 #48
bouli777: No właśnie, z prostego przykładu - bo urodziliśmy się w Polsce. Nie rozmawiamy o klubach, ale o reprezentacji narodowej. Jak byłeś w podstawówce (chyba masz ten poziom za sobą) to uczyłeś się: Kto Ty jesteś: Polak mały, więc powinno dać Ci to do myślenia komu w pierwszej kolejności powinniśmy kibicować.
» 18 października 2012, 07:54 #47
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.10.2012 10:08

nie martw sie, mam to już za sobą dawno dawneo temu
zamiast zadawać takie idiotyczne pytania sprawdzaj sobie daty urodzin

po drugie dziwna interpretacja tego wierszyka, bo ja sie nigy w tym nie doszukałem przekazu o kibicowaniu reprezentacji w piłce nożnej

nie widze nic złego w wolności słowa i myśli, tak wiec jeśli Polak nie obrażając przy tym polskich piłkarzy i kibiców trzyma kciuki za inną reprezentacje

moja prawdziwa miłość do futbolu zaczęła sie od MU, i jeśli ktoś ma podobnie a kibicuje na dodatek drużynie w której tacy piłkarze grają to postępując według sumienia nie robi niczego złego

mi to rybka kto by wygrał w czorajszym meczu, stawiam wartości narodowe na pierwszym miejscu i mógłbym spokojnie walczyć za ojczyzne gdyby była taka konieczność, ale jeśli ktoś wolał wygraną Anglii to uszanujmy to i tyle

odróżniajmy zawody sportowe i swoich ulubieńców od normalnych wartości narodowych
» 18 października 2012, 10:07 #46
listek007: Najpierw polskie kluby i reprezentacja Polski? Nie rozśmieszaj mnie człowieku. Dla mnie zawsze United będzie najważniejsze, potem w hierarchii mam reprezentację Anglii, a Polska jest mi obojętna, jak wygrają to dobrze jak nie to nie będę płakał. Nie jestem patriotą, nie kocham swojego kraju, nie umiecie tego uszanować? Dlaczego mam robić coś wbrew sobie? Jak ja nic nie czuję do tej drużyny i mnie nie obchodzi? Ja nie miałem wpływu na to gdzie się urodziłem, gdybym mógł wybrać to wybrałbym UK!
» 18 października 2012, 10:55 #45
bouli777: Ty tak myślisz na serio? Jak tak to w takim razie aż dziw bierze, że nie piszesz na stronie komentarzy po angielsku. Korzystając z podpowiedzi Jamajo5 zobaczyłem skąd jesteś i dochodzę to wniosku, że jak pewien polityk powiedział, że na Śląsku nie mieszkają Polacy to mógł mieć trochę racji, ale w tym przypadku to chyba zakamuflowana nacja angielska.
» 18 października 2012, 12:58 #44
cesarz: to powinieneś dostać kopa w d... i spieprzać na lotnisko, leć se do swojej Anglii.
» 18 października 2012, 14:03 #43
Pomarancz: Hahaha :D
» 18 października 2012, 17:13 #42
jamaj05: nie no, ja jestem dumny z bycia Polakiem i się tego nie wstydze, ale uważam też, że można kibicować komu się chce i narodowość nie jest żadnym wyznacznikiem
» 18 października 2012, 17:48 #41
RockyMU: I wy Angolom kibicowaliście ? Wstyd.
» 17 października 2012, 22:29 #40
1996kutno: Zgadzam się, Wstyd dla dzieci
» 17 października 2012, 22:59 #39
HooLiGaN: Zachowujecie się jakbyście kibicowali reprezentacji angli niż polsce,wstyd
» 17 października 2012, 22:26 #38
tomManUnited: Za co wstyd ile to można wytrzymywać??
Polska od 30 lat nie gra nic, remis z Anglią to dobry wynik dla Anglii nie dla Polski
» 17 października 2012, 22:28 #37
kijana: Nie mam pojęcia jak dla Anglii ma to być dobry wynik skoro to oni byli faworytami i to oni prowadzili. Anglia też nic nie pokazuje ostatnio, mając takich zawodników powinni dochodzić do półfinałów, a przegrywają już w pierwszym meczu po wyjściu z grupy.
» 17 października 2012, 23:27 #36
SapphirUnited: Nie czepiajcie sie Toma, jak Anglia moze grac Carrick, Gerrard i Clev? bez jaj, Hodson sie ponizyl ^^ remis sie nalezal ale Anglii a Polsce 3 pt. Brawo Roo!
» 17 października 2012, 22:26 #35
hitman90: Haha;) Clev grał padakę i tyle. Nie podawał dobrze, nie strzelał i z tą pracą w środku też bym nie przesadzał. Rooney mimo słabszego występu pokazał się i w obronie i w środku i gola zdobył. A Tom? Jak zwykle. Przy takiej grze, długo w tej kadrze nie pobędzie.
» 17 października 2012, 22:11 #34
TraN: Mnie jakoś specjalnie nie dziwi, że środkowy pomocnik grał słabo na skrzydle.
» 17 października 2012, 23:05 #33
hitman90: Szczególnie, że ciągle grał w środku.
» 18 października 2012, 11:01 #32
Martin: No niestety nie udało się wygrać, a szkoda. Po golu Wazzy liczyłem po cichu na gole pozostałych diabłów, ale nie udało się. Nie powiem, trochę się wkurzyłem jak Glik wyrównał :/ Mam nadzieję, że Synowie Albionu zrewanżują się na Wembley i najlepiej jeśli w rewanżu zagra Baines. Ashley Cole jest do niczego, widać, że gra na tej pozycji tylko za nazwisko :/
» 17 października 2012, 22:09 #31
Devil007: Dziwne,żeś się uczepił tylko jego...
» 17 października 2012, 22:14 #30
KING: to patriota z Ciebie. bez komentarza
» 17 października 2012, 22:27 #29
RockyMU: Wypierdalaj stąd ty frajerze.Polska dla Polaków.Nigdy nie stawiaj klubu nad narodem.
» 17 października 2012, 22:28 #28
jamaj05: hasłami polska dla polaków przynosisz większy wstyd narodowi kolego :)
» 18 października 2012, 00:22 #27
wacuchplacuch: Polska dla Polaków? no to księża na Księżyc!
» 18 października 2012, 09:27 #26
TykiMikk: kibicowanie 11 facetom, którzy biorą za to kasę to dla was patriotyzm?
» 18 października 2012, 13:14 #25
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.10.2012 16:21

Ahm ;) tak też myślałem. Ale ja od zawsze jestem nie tylko fanem Manchesteru United, ale także reprezentacji Anglii i co? Mam 'wyjść' ? ;) Gdzie w ogóle ban dla RockyMU, lub jakieś ostrzeżenie? ...
» 18 października 2012, 16:21 #24
Nani1900: Nie rozumiem co Hodgson chciał osiągnąć ustawieniem praktycznie bez skrzydeł. To jest ich najmocniejsza broń - od zawsze w Anglielskiej piłce dominowały skrzydła a dzisiaj ? Cleverley i Milner obaj to nie skrzydłowi. A byli dostępni tak szybcy i nieźli skrzydłowi jak : Oxlade-Chamberlain, Walcott, Lennon, Johnson.
Chyba chciał zagrać mega deffensywnie i jeśli tak to remis powinien go cieszyć.
» 17 października 2012, 21:40 #23
BugsonWazza: Walcott był do gry? To ja o czymś nie wiem? podobno wpadł na jakiegoś bramkarza i ma kontuzje
» 17 października 2012, 21:47 #22
lolis: czy ja mam tylko takie wrażenie, że jedyna Reprezentacja która gra w piłkę na równym poziomie w klubie jak i rep to tylko kadra Hiszpanii? Bo jak widzę grę Anglii, Holandii, Włochów, Francji to tylko zamknąć oczy... Po prostu tragedia. Te reprezentacje napchane "gwiazdami" nic nie potrafią ugrać... Hiszpania mądrze zrobiła budując skład na 2 klubach, w Anglii można byłoby tak samo zrobić.
» 17 października 2012, 21:38 #21
mikifiki: I na jakich klubach oprzeć tę reprezentację? MU plus kto? Arsenal, gdzie Anglików jest jak na lekarstwo. Chelsea - to samo, City też nie za wiele. W przypadku kadry synów Albionu to jest raczej niewykonalne do zreazlizowania. Na 3-4 klubach już można coś zbudować ale na 2 to zdecydowanie za mało.
» 17 października 2012, 21:41 #20
Rasiak: Hart, Jones, Smalling, Lescott, Richards, Rodwell, Barry, Milner, Carrick, Cleverley, Powell, Young, Welbeck, Rooney, Sinclair. Jakiś skład by z tego był, ale nie najmocniejszy.
» 17 października 2012, 21:55 #19
MrKubinho: trzeba dodać również dłużą listę kontuzjowanych
» 17 października 2012, 22:09 #18
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2012 22:22

Hiszpańskie kluby w mniejszym lub większym stopniu opierają swoje drużyny na piłkarzach z kraju. FCB to w ogóle wzór do naśladowania, ale kuźnia talentów Athletic jest jeszcze bardziej rygorystyczna. W 11 Realu gra 4 podstawowych zawodników kadry. A Anglia? Mam wrażenie, że tylko SAFowi z tych topowych klubów zależy na młodych wyspiarzach. Welbeck, Clev, Jones czy Smalling to prawdopodobnie przyszłość Anglii. Wengerem wszyscy się jarają, że gra dzieciakami i zawsze jest w TOP3, szkoda tylko, że te dzieciaki są z każdego kraju świata poza Anglią. O CFC czy City nie chce mi się mówić. O.. jeszcze w Liverpoolu zaczęto stawiać na młodzież, tyle, że to nie topowy klub;P
» 17 października 2012, 22:22 #17
designer: i bardzo dobrze ze zagrali slabo. Angolom nigdy nie bede kibicowac nawet jesli tam graja zawodnicy RD. Im wiecej nieszczesc na Anglie tym bardziej bede usatysfakcjonowany a dzis Polska powinna byla wygrac z ta slamazarna reprezentacja udawajaca wciaz ze jest w elicie a tak naprawde juz dawno z niej wyleciala na zbity pysk.
» 17 października 2012, 21:20 #16
Akwinata: Co Ty tak jadem na Anglię plujesz? Jakieś kompleksy, czy nieuzasadnione pretensje o II wojnę światową?
» 17 października 2012, 21:44 #15
wacuchplacuch: Akwinata
no bo tak jest - Niemców za wojnę a Angoli i Francuzów za to, że nie przybyli z odsieczą; faktem jest, że było to nieco bardziej skomplikowane niż się wydaje po lekcjach historii w szkole
» 18 października 2012, 09:26 #14
Akwinata: furiosus - nie wiem po co te głupie przytyki i "spuszczaniu", które są wyssane z palca. Oglądam Anglików, bo lubię zawodników United i angielski styl gry. Wybacz, że uważam utożsamianie kibicowania reprezentacji Polski z patriotyzmem za prowincjonalny idiotyzm. Dla mnie patriotyzm to szacunek do kraju, jego tradycji, historii i wartości oraz praca na rzecz jego dobrego imienia - kibicowanie jedenastu przeciętnym kolesiom (z których część tak naprawdę nie ma nic wspólnego z polskością), którzy grają pod szyldem jednej z bardziej skorumpowanych organizacji w tym kraju nie ma nic wspólnego z patriotyzmem, więc oszczędź sobie tych wypocin i naucz się czym jest faktycznie patriotyzm.

wachuchplacuch - no jak będziemy współcześnie kierowali się takimi kategoriami myślenia to daleko zajedzie nasza polityka zagraniczna. A Anglicy i Francuzi nie pomogli Polsce z prostego powodu - nie było ŻADNEJ klauzuli mówiącej o pomocy militarnej. Beck podpisał umowę o pomoc "wszelkimi możliwymi sposobami", w skład których wchodziły również oświadczenia o duchowej solidarności w razie konfliktu, co też alianci zrobili.
» 18 października 2012, 10:56 #13
Akwinata: Mógłby ktoś opisać grę poszczególnych zawodników Anglii (chodzi mi oczywiście o tych występujących w Manchesterze), bo nie miałem możliwości obejrzenia meczu :S
» 17 października 2012, 21:03 #12
EmigrantPL: wszyscy słabo, Carrick tylko nieźle pracował w defensywie
» 17 października 2012, 21:12 #11
scobos2: nie czaje, a nie obchodzi cię bardziej jak zagrał Tytoń, Wasilewski czy Piszczek?
» 17 października 2012, 22:04 #10
Akwinata: scobos2 - nie, nie obchodzi mnie to. Oglądam tylko Manchester, bo lubię ten klub i jestem w stanie z radością wygospodarować czas na oglądanie ich meczów. Na resztę nie mam czasu i szkoda mi go. Oglądałbym mecz Polska-Anglia gdybym mógł, tylko ze względu na Rooney'a i resztę z Manchesteru - po prostu nie lubię naszej reprezentacji i utwierdziłem się w tym przekonaniu zmuszając się do Euro.
» 17 października 2012, 22:43 #9
Krzyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.10.2012 15:30

Z całym szacunkiem Akwinato, proszę nie wmawia mi, że gdyby taka klauzula była to by coś zmieniło ;)
Co do samej kwestii patriotyzmu to może się on wyrażać w różnej formie i nie masz monopolu na ocenianie czy coś jest patriotyzmem czy nie.
PS. Miało być post wyżej, ale mniejsza o szczegóły.
» 18 października 2012, 15:29 #8
Akwinata: Krzyk - nic takiego nie zamierzałem wmawiać - takiej klauzuli by po prostu nie było, bo Anglicy wiedzieli, że nie chcą zbyt szybko angażować się w konflikt, stąd taki kształt umowy im odpowiadał, bo kierował pierwszy impet na Polskę. Świetnie o tym pisze Cat-Mackiewicz w książce "Polityka Becka".
Nie mam monopolu na patriotyzm, ale jest jego klasyczne rozumienie (np. u Dmowskiego), które ma sens i daje wymierne efekty, a nie jest tylko prowincjonalnym ględzeniem.
» 18 października 2012, 16:15 #7
rychu7777: clev to jest taka padaka... anderson przy nim to czarodziej srodka pola
» 17 października 2012, 20:52 #6
sisinho: "Tom Cleverley ciężko pracował w pomocy i oddał jeden strzał na bramkę przeciwnika."

Dużo niepotrzebnych dryblingów, dużo strat i niecelnych podań. Ogólnie żaden z Anglików nie zagrał jakoś wybitnie.
» 17 października 2012, 20:30 #5
Smart: Dobrze, że newsa zrobili, bo nikt nie wiedział.
» 17 października 2012, 20:30 #4
lewd13: Dziękuję, że doceniasz moją pracę ;)
» 17 października 2012, 20:33 #3
Smart: To był raczej żarcik. Nie chciałem cie urazić redaktorku :)
» 18 października 2012, 15:41 #2
sssexton90: Rooney grał bardzo dobrze zaś według mnie reszta naszych Diabłów słabo, oby ze Stoke pokazali się z lepszej strony.
» 17 października 2012, 20:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.