Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Hernandez marzy o Potrójnej Koronie

» 23 sierpnia 2012, 17:28 - Autor: Bart - źródło: Goal.com
Triumf Manchesteru United w 1999 roku pamięta każda osoba interesująca się piłką nożną. Javier Hernandez wyjawił, że chciałby być częścią drużyny, która powtórzyłaby takie samo osiągnięcie.
Hernandez marzy o Potrójnej Koronie
» Chicharito ma jasno określone cele na przyszłość - wygrać The Treble!
- Moim prawdziwym marzeniem - i przyrzekam, że nie jest to strzelenie arcyważnego gola - jest zdobycie Potrójnej Korony. W jednym roku chcę zdobyć Mistrzostwo Anglii, wygrać Ligę Mistrzów - w moim debiutanckim sezonie byliśmy tak blisko... - oraz zwyciężyć w FA Cup - komentował Chicharito.

- Uważam, że The Treble jest najbardziej skomplikowanym zestawem do wygrania w piłce nożnej. Tak więc to jest moje marzenie, podnieść te trzy trofea w jednym sezonie. Gdybym zaliczył sezon, w którym nie będę grał zbyt dużo, ale będę mógł wygrać te puchary, będę najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi.

- Musimy zapomnieć o utracie tytułu z zeszłego sezonu. To był bardzo dziwny sezon. Manchester United zawsze wygrywa trofea, a rok temu wywalczyliśmy jedynie Tarczę Wspólnoty. Zdajemy sobie sprawę, że ostatnie rozgrywki były rozczarowujące. Musimy wrócić do naszej najlepszej formy i postarać się wygrać wszystkie zawody.

- Filozofią Manchesteru United jest to, aby ciągle grać, cieszyć się grą, ciężko pracować i nieustannie walczyć. Myślę, że to pomoże nam jako zespołowi. Zarówno doświadczeni jak i młodzi zawodnicy chcą się uczyć i walczyć dalej, aby nie zaliczyć powtórki z ubiegłego sezonu - zakończył Javier Hernandez.


TAGI


« Poprzedni news
Giggs: Transfer Robina to znak dla rywali
Następny news »
Ritchie: Robin pomoże napastnikom

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (45)


Fabio: Javier i Potrójna Korona ?!
Hahaha dobre , Hernandez jest stanowczy za słaby na LM i taka jest prawda !!
Meksykanin nadaje się ,ale na ligę ,CC i The FA Cup ,ale LM to za wysykie progi na Jego nogi !!
» 25 sierpnia 2012, 07:21 #43
kanaryjski: z taką grą zapomnijcie o jakiejkolwiek koronie:) trzeba to sobie powiedzieć owarcie szału nie ma i bedzie coraz gorzej ....
» 24 sierpnia 2012, 18:16 #42
Groszek1990: Też o tym marzę, miałem tylko 9 lat i od 2 lat dopiero kibicowałem diabłom, lecz pamiętam te emocje i pierwszy raz jako dzieciak , nie mogłem spać z radości, ale szczerze...Z taką grą, jak z Evertonem to nie mamy na to szans, mam nadzieję, że Boss coś wymyśli, bo na razie czarno to widzę.
» 24 sierpnia 2012, 10:49 #41
satan23: Kończ Waść filoźić a zabieraj się za granie i to się tyczy również pozostałych.
» 24 sierpnia 2012, 10:10 #40
vip14: A który piłkarz, kibić i człowiek związany z United nie chciałby mieć przyjemności, aby powtórzono ten sukces. To jest jedno z moich marzeń, aby Man Utd zdobyli tą Potrójną Koronę :)
» 24 sierpnia 2012, 10:08 #39
NaniN17: Ty chicha o potrójnej koronia a my nawet 1 trofeum nie możemy wygrać....
» 24 sierpnia 2012, 07:45 #38
Klimaa: Kto o tym z nas nie marzy. Jeszcze na pewno uda się zdobyć potrójną koronę!
» 23 sierpnia 2012, 23:48 #37
Talibb: news z 15.08 ;)
» 23 sierpnia 2012, 23:28 #36
brylaant14: najlepiej ligę, LM,FA,Carling Cup ;)
» 23 sierpnia 2012, 22:58 #35
michal98: Wierzę, że uda nam się zdobyć potrójną koronę ;) może nie w tym sezonie ale za 2-3 sezony, czemu nie?
» 23 sierpnia 2012, 22:54 #34
Maciek89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2012 21:29

SAF Valencia to zespół o kilka klas lepszy od Evertonu, który nigdy chyba nie grał w europejskich pucharach ;) Jesteśmy lata świetlne za Barcą i Realem i możemy wyeliminować ich z LM w tym sezonie tylko cudem. Po twoich wpisach wnioskuję że jesteś dzieciakiem i masz zerowe pojęcie o piłce, tak więc nie będę Ci już odpisywał.

Piszecie że mamy szanse w angielskich pucharach, że spokojnie FA Cup można nam już przyznać, nie zgodzę się! Jest dużo dobrych ekip i pewnie jak zwykle wcześniej czy później odpadniemy zarówno z FA jak i z CC. Niby mamy szeroki skład, ale SAF kompletnie nim nie rotuje, albo gra najlepsza '11' albo jacyś dublerzy i od lat puchar anglii nie jest dla nas...
» 23 sierpnia 2012, 21:26 #33
Fabio: " SAF Valencia to zespół o kilka klas lepszy od Evertonu, który nigdy chyba nie grał w europejskich pucharach ;)... " - niby jesteś młodszy od Mnie TYLKO 2 lata ,a nie pamiętasz ,że " nietoperze " wygrały PU w sezonie 03/04 i bodajże co najmniej tylko z United w grupie w rozgrywkach LM byli rozlosowani 2 razy ,nie licząc sezonów gdy nie trafili na Red Devil's w żadnej fazie tych rozgrywek.
Masz jakąś kiepską wiedzę ,albo oglądasz mecze w europejskich pucharach " od święta ".
Drobna rada ,jak czegoś nie wiesz ,lub nie jesteś pewnie ,to się nie wypowiadaj na dany temat ,bo się ośmieszasz ,lub najpierw sprawdź info na dany temat i dopiero potem pisz. Bo potem wychodzą takie farmazony z tego co wyklepiesz na klawie ,no chyba ,że lubisz robić z Sb kretyna ,to proszę bardzo ,przynajmniej humor się poprawia;D ,podczas czytania Tw komentarzy.
» 25 sierpnia 2012, 07:34 #32
RockyMU: Potrójna korona,Aha.Chodzi pewnie o

Mistrzostwo+Puchar Angli+Puchar Ligi ?

TRZEBA COŚ UGRAĆ W LIDZE MISTRZÓW A NIE TYLKO KRAJOWE PODWÓRKO !

Rozgrywający:Cleverley i Kagawa to jest dość dobry duet.Kagawa taki fałszywy skrzydłowy + Carrick jako Defensywny Pomocnik,lub Scholes do rozegrania piły w razie kiedy Clev by sobie nie radził.Na drugie skrzydło Nani.Z przodu Rooney a przed Nim Van Persie.Obrona - Vidić,*Ferdinand (Jones) oraz Evra i Rafael.Bramka = De Gea

Tak to widze w tej edycji LM
» 23 sierpnia 2012, 21:24 #31
Maciek89: "Rozgrywający:Cleverley i Kagawa to jest dość dobry duet."
- po tym przestałem czytać - dziękuję.
» 23 sierpnia 2012, 21:30 #30
Veon: Co ty masz do Kagawy ? :P
» 24 sierpnia 2012, 09:09 #29
Maciek89: Nic, ale jak zagrałw duecie z Clevem chyba wszyscy widzieli - on musi grać z Carrickiem a Clev to zupełnie nie poziom United, tak samo jak grubasek...
» 24 sierpnia 2012, 13:35 #28
messengerUTD: Myślę, że Mistrzostwo Anglii i Fa Cup są jak najbardziej w naszym zasięgu, jednak trzeba spiąć poślady, nie popełniać głupich błędów(Ferguson) i nie lekceważyć innych. W tamtym sezonie objechaliśmy City na ich stadionie, tylko po to by potem przegrać z Liverpoolem, wpuszczając Berbatowa i Giggsa w 94 minucie.. Litości.

Z Ligą Mistrzów jest trochę gorzej, ale czy wygranie jej jest aż takie nie realne? Nie przesadzamy. Chelsea pokonała Barcelonę, a Bayern Real, więc jak widać można. Nie ważne jakim stylem, ważne, że wygrali.

Chciałabym znowu zobaczyć Diabły jak w 2008 roku jak podnoszą puchar LM i znów się poryczeć jak dziecko.. Eh.
» 23 sierpnia 2012, 21:01 #27
PLDan11: Fergie niestety popełnia coraz więcej prostych błędów, przez które chłopakom gra się gorzej, bo są tak, a nie inaczej ustawieni. Ale kto nie ryzykuje, ten nie ma. Mam nadzieję, że poprzedni sezon służył do testowania różnych dziwnych pomysłów, i że Sir Alexowi wróci rozum do głowy i wystawi z Fulham normalną obronę ;)
» 23 sierpnia 2012, 21:32 #26
Veon: Wielu pode mną pisze ciągle Barca i Real. A co oni to jacyś bogowie piłki ? W zeszłym sezonie Bayern i Chealsea pokazały że mają głęboko gdzieś to że wszyscy "eksperci" ich skreślali. I co ? I w finale nie grała żadna drużyna z Hiszpanii.

Osobiście wolałbym by MU nie trafiło na Barce bo SAF po prostu nie potrafi grać przeciwko nim. 2 razy finał z Barcą i 2 razy takie ustawienie że można było liczyć tylko na cud. A Chealsea postawiła na żelazną defensywe i poteżne kontraataki i opłaciło się.
» 23 sierpnia 2012, 20:26 #25
nowy000: Według mnie nie weszli do finału bo pomiędzy tymi meczami było GD które mogło zdecydować o mistrzostwie. A jak każdy wie ile sił zawodnicy wkładają w ten mecz. A Chelsea już o nic nie grała pozostała LM i dzięki wielkiemu szczęściu i zmęczeniu rywala weszli do finału. Bayern podobnie oni już też o nic nie grali tylko skupili się na LM. Gołym okiem było widać że pod koniec Real nie miał sił. Wojnę zrobili tym co ustalają terminarz i teraz ich drugi mecz będzie w marcu. Jeżeli nie widzisz różnicy w jakości piłkarzy naszych i Barcy czy Realu to chyba inne mecze oglądamy. W tej chwili na 10 meczy z nimi może 1-2 byśmy wygrali. Taka prawda. W dzisiejszej piłce siła i wybieganie to nie wszystko a tym charakteryzowały się drużyny z Anglii. Dzisiaj trzeba mieć w drużynie graczy kreatywnych o niesamowitej technice. Dla tego Hiszpania miażdży wszystkich od ME w Austrii i Szwajcarii. Man City też ligę wygrał dzięki temu. Postawili na kreatywnych graczy jak Silva, Nasri, Aguero i dla tego nas zgnietli (gdyby ich trenerem był ktoś lepszy do Manciniego to już rok temu walczyli by o LM). Jeżeli uważasz że Anderson, Carick, Clevery to magicy i kreatorzy gry to nie dziwie się że wtopiliśmy mistrzostwo. Sam Kagawa nic nie zmieni. Trzeba było walczyć o Modricia, Moutinho albo kogoś podobnego do środka pola. Bo to w tej chwili jest nasz słaby punkt.
» 23 sierpnia 2012, 21:10 #24
Veon: Chealsea i Bayern dzięki wielkiemu szczęściu weszli do finału ? To ja chyba oglądałem inne mecze :P
Ta El Clasico które "decydowało" o mistrzostwie. Każdy może mieć jakąś wymówkę. Ale czy LM nie jest większym trofeum ?

Nie powiedziałem że nie widze różnicy jakości, bo jeśli będziemy grać tak jak z Evertonem to nawet o wyjściu z grupy nie można pomarzyć.
Chce tylko by ludzie nie myśleli że poza tymi 2 zespołami nikt inny nie ma szans na zwycięstwo.

Na drużyny z wieloma kreatywnymi graczami trzeba grać z kontraataku z wieloma graczami na własnej połowie. Wtedy nie ważne jak bardzo jest kreatywny, dobrze ustawiona defensywa sprawi że piłka nie doleci w pole karne. :P

Taa. City nas zmiotło. Wygrali jeden mecz z nami 6:1 oraz ledwo, ledwo ligę. Skoro wygrali ledwo lige to znaczy że gdzieś się potkneli czyli można ich pokonać.

Carrick to defensywny pomocnik jego rola sprowadza się do innych rzeczy
Anderson to niewypał.
Cleverley też.
Więc mamy Carricka defensywnego pomocnika często nie docenianego i Kagawe kreatywnego ofensywnego pomocnika.
Może teraz pójdźmy w skrzydła. W końcu to TEŻ linia pomocy.
Valencia - solidny równo grający skrzydłowy.
Nani - gdyby tylko grał równo byłby prawdopodobnie jednym z najlepszych skrzydłowych na świecie.
Więc ostacznie w wypadku gdy wszyscy najlepsi są wystawieni, mają forme itp. to nasza linie pomocy wcale tak nie odbiega od innych.
» 24 sierpnia 2012, 09:07 #23
Yon: Nie przesadzałbym z tym Realem i Barcą. W końcu Real co roku jest wielkim faworytem do triumfu w LM, a od 10 lat nie wygrali jakoś ani razu. Za to wielcy znawcy od dawna przewidują upadek Manchesteru, który jakoś po każdej porażce się podnosi. To chyba nie Real był w ciągu ostatnich lat 3 razy w finale z czego raz wygrał. Porażka z Evertonem o niczym nie świadczy. Mamy parę kontuzji w obronie. Kagawa nie jest jeszcze całkowicie zgrany z drużyną(Rooney trochę się gubił przy jego podaniach piętką), nie wspominając o RvP. Jeśli ominie nas sytuacja z ostatniego sezonu(kontuzje) to jestem pewny, że wygramy coś istotnego. Czy to będzie The Treble? Myślę, że przyjdzie na to poczekać jeszcze z sezon lub dwa, ale wszystko jest możliwe.
» 23 sierpnia 2012, 18:41 #22
Vover: Zgadzam się w 100%
» 23 sierpnia 2012, 21:43 #21
tytyty23: Zgadzam się, szczególnie z defensywą. Wyleczą kontuzje i będzie lepiej, sądzę, że coś ugramy w tym sezonie.
» 24 sierpnia 2012, 16:33 #20
SAF: Maciek89 w tym momencie gdy Real remisuje u siebie 1:1 z Valencią to... tak samo można powiedzieć... Everton od Valenci gorszy nie jest.
» 23 sierpnia 2012, 18:23 #19
SAF: nowy000 Real i Barca to się zesrać mogą, to nie oni żądzą pilką, wszystko się może zdarzyć. Nie uważam byśmy byli od nich gorsi, tylko te kontuzje...
» 23 sierpnia 2012, 18:22 #18
Maciek89: O potrójną koronę to może się bić Barca z Realem (pierwsza runda już dziś). W obecnej sytuacji, gdy deklasuje nas Everton, tego typu 'oświadczenia' są nie na miejscu...
» 23 sierpnia 2012, 18:14 #17
StretfordEnd: Przestań marzyć tylko weź się za robote,bo poza pierwszym sezonem,jesteś na poziomie ligi np.francuskiej czy holenderskiej,zarabiasz grubą kaske to gryź trawę!
» 23 sierpnia 2012, 18:11 #16
Skorek90: Nie dawno chciał odejść jak dowiedział się o transferze RVP do United a teraz chcę potrójnej korony ;/
Lubie skubańca ale niech się zdecyduję co chcę robić !
» 23 sierpnia 2012, 18:00 #15
Diabelred: to bardziej media chcialy, aby odszedl a nie on sam ;)
» 23 sierpnia 2012, 18:08 #14
Bartolek05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2012 19:03

Sorry, że offtop, ale aż dziwne, że pod Skorka newsów nie ma wzmianki o jego piosence :D
» 23 sierpnia 2012, 19:03 #13
FanaticMU: Hernandez nigdy sam nie chciałby odejść od United. On kocha ten klub więc Skor musiałeś wpaść na jakieś plotki - niestety. Ten chłopak jest zbyt skromny. A bramkostrzelność stracił przez kontuzję która na jakiś czas wykluczyła go z gry. Od tamtego meczu coś się zepsuło i chłopak nie strzela...
» 23 sierpnia 2012, 19:10 #12
messengerUTD: Co za bzdura. Hernandez nie chciał odejść. Po transferze Robina to media zaczęły wrzeć i łączyć Meksykanina z Arsenalem. Chicharito to Czerwony Diabeł, nie odejdzie. ;)
» 23 sierpnia 2012, 21:02 #11
Scrito: Po takiej grze jaka widzialem w pierwszej kolejce licze na to ze United odzyska tytul, a o potrojnej koronie nie ma nawet co marzyć
» 23 sierpnia 2012, 17:56 #10
nowy000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2012 17:54

slavkoo91
Mi brakuje kreatywnych graczy. Może Kagawa to zmieni. Ktoś kto potrafi zagrać genialne podanie. Dla tego Barca i Real mają na resztą przewagę. Barca ma Fabregasa, Messiego, Xaviego, Inieste. Real ma Ronaldo, Di Marie, Ozila, Alonso. A my Rooney czasami Nani i to tyle. Oby Kagawa odpalił i będzie dobrze chyba :)
sory źle kliknąłem
» 23 sierpnia 2012, 17:52 #9
MANUGLORy: jak nie ma kontuzji to ława jest dobra welbeck giggs chicharito chociaż ostatnio słaba forma waleczny fletcher jest dobrze
» 23 sierpnia 2012, 17:50 #8
nowy000: Z takim składem to my możemy o ligę i puchar powalczyć ale i tak będzie ciężko. A na LM nie ma szans. Barca i Real nie dopuszczą by powtórzyła się sytuacja z zeszłego roku. A porównując nasz skład do ich 11 to nie jest aż tak dramatycznie ale gdy spojrzymy na ławkę...
» 23 sierpnia 2012, 17:41 #7
kujawa: sklad jest dobry tylko z ustawieniem cos nie tak ;)
» 23 sierpnia 2012, 17:43 #6
slavkoo91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2012 17:51

Bramka- obstawiona wystarczająco. Mamy 3 świetnych środkowych obrońcow (Evans- świetna forma w zeszłym sezonie, Vida i Rio wiadomo), oraz dwóch obiecujących graczy (Jones i Smalling). Brakuje mi w tej formacji tylko świetnego prawego obrońcy w dobrej formie. Boki pomocy mamy imponujące, bo Young Nani i Valencia potrafią zrobić z piłką niesamowite rzeczy, są szybcy i potrafią zdobywać bramki kiedy są w formie. W środku pomocy mamy Carricka, Scholesa, Kagawe, Cleverleya, Andersona- którzy zdecydowanie potrafią grać w piłkę. Kiedy Clev i Ando osiągną optymalną formę są nie do zatrzymania, grają na fantazji i nie mogę się doczekać kiedy tych trzech magików (Kagawa, Ando i Clev) będzie w 100% formie. Cała trójka potrafi rozgrywać niekonwencjonalne, ale też i najprostsze piłki (bardzo efektywne). O napadzie po transferze RvP nie muszę chyba nic mówić. Jedynym problemem jest nieregularna forma i brak zgrania spowodowane kontuzjami. Dopiero się przebudziłem więc moja wypowiedź jest bardzo chaotyczna, ale możecie sobie to posklejać ;)
» 23 sierpnia 2012, 17:49 #5
tomek220123: tez tak mysle
» 23 sierpnia 2012, 18:05 #4
ZuczekUnited: @slavkoo91 Cleverley i Andrson "magicy" hahaha
» 23 sierpnia 2012, 18:19 #3
Diabelred: nom slavko troche przesadziles nazywajac ich magikami ;D
» 23 sierpnia 2012, 18:24 #2
FanaticMU: Slavkoo w środku to ja bym liczył na magików. Ale mamy tylko 2/3 magików. Scholes, Kagawa i czasami Carick. A poza tym niestety reszta która czasem ma przebłyski i to wszystko.
» 23 sierpnia 2012, 19:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.