Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: De Gea najlepszy

» 20 sierpnia 2012, 23:51 - Autor: Bart - źródło: MEN
Manchester United nowy sezon Premier League zaczął słabo. Waleczny Everton wygrał skromnie, lecz zasłużenie w meczu na Goodison Park. Po spotkaniu przyszedł tradycyjnie czas na oceny zawodników. Sprawdź, jak graczy sir Alexa oceniali dziennikarze MEN.
Oceny pomeczowe: De Gea najlepszy
» David de Gea otrzymał najwyższą nogę wśród graczy United
De Gea – Wspaniała pierwsza połowa w wykonaniu Hiszpana. Jego parady momentami były fantastyczne. Ocena: 8.

Valencia – Niestety pierwszy mecz o stawkę w koszulce z numerem "7" nie wypadł dobrze. Ocena: 6.

Carrick – Zazwyczaj wygląda na bardzo spokojnego w swoje roli, jednak przeciwko Fellainiemu sytuacja wyglądała całkowicie inaczej. Ocena: 5.

Vidić – Jego wpływ na drużynę nie zaniknął przez ostatnie 8 miesięcy. Nemanja był tam, gdzie potrzebowała go drużyna. Ocena: 7.

Evra – Nawet sprowadzenie nowego lewego obrońcy w osobie Alexa Buttnera nie pomogło w rozpaleniu iskry u Francuza. Ocena: 5.

Nani – Zaczął błyskotliwie, jednak szybko zanikł gdy Everton przejął kontrolę nad meczem. Ocena: 5.

Scholes – Grał jak na szpilkach po tym jak szybko dostał żółtą kartkę. Później nie potrafił już poderwać zespołu do walki. Ocena: 6.

Cleverley – Bardzo dużo biegał po boisku, aby być dostępnym dla kolegów z drużyny. Niestety piłka za rzadko do niego dochodziła. Ocena: 7.

Kagawa – Spokojny i momentami efektywny debiut ligowy Japończyka. Ocena: 7.

Welbeck – Niestety nie dostał odpowiedniej okazji w ataku, która zmusiłaby Fergusona do pozostawienia van Persiego na ławce rezerwowych. Ocena: 5.

Rooney – Miał kilka groźnych momentów, jednak większość meczu to frustrująca gra Anglika. Ocena: 6.

Zmiennicy:

Van Persie
(za Welbecka w 69') – Tylko kilka okazji do błyśnięcia. Ocena: 5.

Young (za Naniego w 78') – Brak okazji do zmieny obrazu gry. Ocena: 5.

Anderson (za Cleverleya w 85') – Jeden średni strzał. Ocena: 5.

Jakie są Wasze oceny piłkarzy po pierwszym meczu Manchesteru United w nowym sezonie?


TAGI


« Poprzedni news
Falstart Czerwonych Diabłów, Everton lepszy od MU
Następny news »
Ferguson: Zabrakło wykończeń

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (113)


OsKi17: Według mnie squad na Fulham:
David
Evra - Vidić - Carrick (bo nie ma nikogo innego) - Buttner
Cleve - Scholes
Valencia - Nani
R.V.P - Roo lub Welbeck
» 23 sierpnia 2012, 13:38 #110
tojapl: De Gea-Evra,Vidic, Carrick, Valencia-A.Young,Kagawa,Fletcher(albo Powell/Anderson), Nani-R.van Persie,Rooney
» 23 sierpnia 2012, 14:05 #109
maju35: Tyle w temacie:Utd było w cieniu Evertonu poprzez ich świetna gre,BAins pokazał ,że wart jest tych pieniędzy...
GG Man Utd
» 22 sierpnia 2012, 18:22 #108
vip14: Jakby nie David to przegralibyśmy jakieś 3, 4:0. Robin van Persie też się nie popisał grą, a o Rooney' u już nie wspomnę.
» 22 sierpnia 2012, 13:15 #107
Bayron: De Gea-8
Valencia-4
Carrick-3
Vidić-4
Evra-3
Nani-3
Scholes-5
Cleverley-6
Kagawa-8
Welbeck-5
Rooney-6

RvP-za krótko aby oceniać
Anderson-za krótko aby oceniać
Young-za krótko aby oceniać
» 22 sierpnia 2012, 09:35 #106
inekk10: Rooney 6 ? haha cała drużyna oprócz Davida, Shinijego i Cleva zasłużyła na pojazd
» 22 sierpnia 2012, 11:58 #105
inekk10: Ja to co zauważyłem u Nani'ego to to że w reprezentacji prezentuje On w miarę równy poziom, tylko w MU ma takie wachania, może to być spowodowane albo tym że nie pasuje mu coś w drużynie, typu jakiś konflikt bądź taktyka.

Opcja druga jest taka, że Luis pracuje na swój transfer albo na nowy kontrakt .
» 22 sierpnia 2012, 00:46 #104
bialy500: '' AndeSRON " ... D: wstyd się w takim czymś pokazywać wgl na boisku Premier League... xd że nikt tego wcześniej nie zauważył? :P

[link usunięty]
» 21 sierpnia 2012, 22:20 #103
atis700: Jak to możliwe że Cleverley dostał taką samą ocenę jak Kagawa?! Absolutnie się nie zgadzam. Tom jak dla mnie maks 6
Druga sprawa Welbeck nie 5 a jak dla mnie 6,5.
Reszta ok.
» 21 sierpnia 2012, 21:57 #102
gigsiu1991: Skład na Fulham

De gea ,Evra (bo nie ma nikogo innego),Vidic,Carrick,Rafael,Anderson,Cleverley,Young,Kagawa,Valencia,R.V Persie
» 21 sierpnia 2012, 21:07 #101
piaskun223: Po co tam Rooney
» 21 sierpnia 2012, 21:26 #100
alaSz97: gigsiu ma racje, ja bym na jakis czas roo na lawie posadzil, od jakiegos czasu nie prezentuje swojej najlepszej formy..
» 21 sierpnia 2012, 21:52 #99
Rooni126: Rooney nie prezentuje tej formy od jakiegos czasu moze dlatego ze to byl pierwszy mecz w sezonie ? a jesli liczyc sparinigi to jak w ostatnim zagral ? A prawda jest taka ze on bez formy jest lepszy niz nie jeden nasz pilkarz w zyciowej formie.A co do skladu to Rooney za Younga i ktos (obojetnie kto) za Cleverleya
» 22 sierpnia 2012, 01:07 #98
messengerUTD: A no i z tego miejsca chciałabym pozdrowić sezonowych Lindegaardowców ;)

Kto ma być naszym nr jeden? Odpowiedź była w meczu z Evertonem.
» 21 sierpnia 2012, 20:59 #97
AgEnT: Wczoraj oglądałem tylko 2 połowę i dzisiaj po obejrzeniu obszernego skrótu 1 stwierdzam, że De Gea zagrał zajebiście i chyba tylko z tego możemy się cieszyć. Kapitalnie bronił, 9 to jest minimum!
» 21 sierpnia 2012, 20:33 #96
przemekk28: Baines pokazał, że opłacałoby się wyłożyć za niego troszkę szmalu. Evra bezbarwny czyli jak w tamtym sezonie, ciekawe co ten Buttner pokaże, ponoć średniak, ale zobaczymy.
» 21 sierpnia 2012, 19:56 #95
Jacetto888: clev 7 ? max 5 , naprawde..
» 21 sierpnia 2012, 19:23 #94
kewcio222: hmmm. Co raz wiecej huczy o wypożyczeniu kaki. gość w sumie 30 na karku ma. forme nie zawsze stabilną (nie taką jak za starych lat w Milanie) ale jednak przeblyski geniuszu ma. Przy SAF'ie może i by trzymał ją przez większość sezonu. płacić nic za niego nie trzyma a np. na taki everton by sie przydał. jest też eriksen. chłopaczyna grać potrafi i to nie źle i nie jest aż tak zły. Nasz boss musi sie wkońcu obudzić i ponownie sięgnąć do kieszeni. może gdy odejdzie na emeryture nowy trener nie bedzie bał sie wydawac duży pieniędzy :>
» 21 sierpnia 2012, 17:12 #93
kubcio77: De Gea 9, Vidić,Kagawa 7, Roo, Welbeck 6, Clev 5, reszta 3-4
» 21 sierpnia 2012, 16:49 #92
messengerUTD: Mój mąż się nieźle rozkręcił. Pisałam, że sezon będzie należał do Davida i tak też się stanie.
» 21 sierpnia 2012, 16:41 #91
Asterix: Jak dla mnie Nani i Evra mieli tzw. "gorszy dzień" delikatnie to nazywając jeśli chodzi o notę dałbym po 3 za wczorajszy mecz, ale wiem że stać ich na dużo więcej to jest tylko kwestia rozegrania się. De Gea świetny mecz piękne parady szkoda że nie zachował czystego konta nota jak najbardziej na 10. Kagawa świetny debiut w lidze, ciekawe rozwiązania jeśli chodzi o podania spokojnie można przyznać 8jak i nawet 9. Reszta ocen jak dla mnie jest ok. Co do całości zespołu gra wyglądała fatalnie, ale to pierwszy mecz i wiem że się podniosą i zaczną grać tak jak powinni. GLORY MAN UNITED !
» 21 sierpnia 2012, 16:14 #90
kocek: Dzięki Bogu, że mamy Kagawe. Gdyby nie on gra United wyglądała by wczoraj jeszcze gorzej niż wyglądała.
» 21 sierpnia 2012, 15:05 #89
Gajos1996: De Gea-10
Valencia-6
Carrick-3
Vidić-8
Evra-3
Nani-2
Scholes-5
Cleverley-7
Kagawa-9
Welbeck-7
Rooney-7

RvP-5
Anderson-5
Young-4
» 21 sierpnia 2012, 14:53 #88
chester123: Gea - 10
Valencia - 6
Carrick - 5
Vidic - 8
Evra - 2
Nani - 2
Scholes - 6
Cleverley - 6
Kagawa - 9
Welbeck - 6
Rooney - 6

Young -5
Anderson- 5
Robin-5
» 21 sierpnia 2012, 14:24 #87
kotletus12: Welbeck Scholes Evra i Nani myślę że to oni najbardziej zawiedli.. Zdecydowanie najlepsi gracze na boisku to Kagawa, który wybiegal do podań, byl ruchliwy i mądrze chcial rozegrac pilke tylko po prostu nie mial z kim.. No i oczywiscie De Gea (kapitalne parady naszego mlodego bramkarza).
Apropo Nemy to stać go na duuzo więcej Fellaini go zdominowal w powietrzu.
RvP do niego absolutnie nie mozna miec pretensji bardzo sie ucieszylem gdy wszedl na boisko na OT powinien wyjść w pierwszej jedenastce ( za Welbecka).
» 21 sierpnia 2012, 13:13 #86
Danny19: Mecz był beznadziejny, gra United była fatalna.
Oceny zawodników:
de Gea-10-gdyby nie on skończyłoby się 3:0 dla Evertonu albo gorzej.
Valencia-1-jako obrońca on się nie nadaje, wszyscy robili z nim co chcieli, do przodu także nie grał, był bardzo słaby.
Carrick-1-zawinił przy bramce, w walce z Fellainim i Joveticiem był jak dziecko, pozwalał im na wszystko w polu karnym, on jest pomocnikiem nie obrońcą, w następnym meczu chcę Woottona.
Vidic-5-najlepszy zawodnik obrony, jednak także nie zagrał jakoś rewelacyjnie, jak cała obrona,
Evra-MNIEJ NIŻ ZERO!!-beznadziejny, Ferguson kupuje dla niego zmiennika, a my potrzebujemy podstawowego lewego obrońcy, Evra może i był kiedyś dobry, ale teraz to jest poprostu żałosne, Welbeck musiał naprawiać jego błędy, nie atakował, nie nadążał za akcjami.
Scholes-3-powinien był dostać czerwoną kartkę, uratowała go chyba tylko renoma, po 70 minucie nie miał już siły, jest poprostu za stary, nadaje się tylko jako zmiennik, aby grać na ostatnie 30 minut, po 70 minucie, Fellaini biegał wokół niego i robił co chciał, a Rudy tylko patrzał na niego i chodził po boisku.
Cleverley-0-grał słabo, to już wolałbym zobaczyć w tym meczu, jakiś nasz prawdziwy talent(Lingard lub Tunniclife), on ma 23 lata, a gra jak młodzik, nadaje się tylko to średniaka europejskiego, lub jako zmiennik, ale nie do drużyna, która walczy o najwyższe trofea. Podać do tyłu lub oddać piłkę Scholsowi to każdy umi, w obronie nic nie grał, nawet Gibson robił z nim wszystko, był zagubiony, zero podań do przodu, dużo biegał ale nic z tego nie wynikało, a zmarnowana okazja, strzał do niemal pustaej bramki, masakra.
Kagawa-9-nasz najlepszy zawodnik z pola, starał się robił co mógł, wracał się, ale nie otrzymywał podań, Scholes i Clev nic nie rozgrywali, pamiętajcie, że Kagawa nie jest rozgrywającym tylko ofensywnym, on ma dostać piłkę od tyłu i strzelić, lub wysunąć napastnikowi, robił to, próbował, ale nie miał z kim grać.
Nani-MNIEJ NIŻ ZERO-słaby, dośrodkowania albo za mocne lub za krótkie, częściej to drugie, próbował dryblywać, ale od razu tracił piłkę, nie umiał podać, w obronie też nic nie grał.
Welbeck-5-starał się, pamiętajcie, że on nie grał wcoraj jako napastnik tylko jako lewoskrzydłowy, więcej musiał pracować w obronie, grał za dwóch, ponieważ Evra nic nie robił, ta jedna okazja, gdy wychodził sam na sam, powinien być rzut wolny, był tam faulowany, o wiele lepszy od naszej gwiazdki Rooneya.
Rooney-1-SAF trzymał go chyba tylko z powodu jego nazwiska, w następnym meczu powinien zacząć z ławki, a RvP od początku, wracał się by rozegrać ale to nic nie pomagało, a wręcz przeszkadzało, bo od tego mamy Kagawe, a jak Rooney się wracał Japończyk nie miał komu zagrać, mam nadzieję, że od kupna RvP Rooney nie będzie świętą krową i ł SAF posadzi go na ławce.

W tym meczu ewidetnie było widać brak ŚP, ale SAF oczywiście wie lepiej. Mam do niego szacunek za to co zrobił, był najlepszym trenerem na świcie, ale na starość chyba ma klapki na oczach i nie widzi co się dzieje. Clev nie nadaje się do United, Scholes za stary, Ando z powodu nadwagi nie jest w stanie zagrać pełnych 90 minut. Wszyscy piszecie, że pomocników mamy sporo, ale dlaczego idziemy na ilość a nie na jakość? Szczerze mówiąc od roku myślę, czy nie byłoby lepiej gdyby Ferguson odszedł na emeryturę, bo Szkot ma już trochę za dużo sentymentów, nie ważne jak źle grałby Scholes, czy Evra nie zdejmie ich, nie widzi naszego najgorszego punktu, pomocy zamiast tego sprowadza napastnika, ok, RvP przyda się, ale nadal potrzeba nam pomocnika, powinniśmy powalczyć o Witsela lub Eriksena.
Nie piszcie Witsel beee, bo złamał nogę Wasylowi, że nie potrzebujemy tu brutali, a ku*wa, Keane to był święty, Scholes nigdy nikogo nie przewrócił, Vidic, to nikog nie popchnał, Rooney może był święty, nie pierdzielcie takich głupot, potrzeba nam walczaka.
potrzeba nam także LO i to potsawowego i to na teraz, oraz rezerwowego PO.
SAF przejrzyj na oczy, bo United zaczyna się staczać, jak dalej będziesz taki sentymentalny skończymy jak Arsenal lub co gorsza Liverpool. Zapomnij o sentmentach i wrzuć z 11 Scholesa i Evra, a daj szanse młodszym lub dokonaj jakiego porządnego transferu i nie licz każdego grosza jakiego wydasz, czasy się zmieniły, zapomnij o latach 90. Patrz co dzieje się tu i teraz, a nie pierdziel głupot.
» 21 sierpnia 2012, 13:01 #85
Danny19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 13:02

No to czekam teraz na komentarze zakochanych w MU, dla których każde słowo Safa to świętość. Czekam na komentarze typu: "Jak ci się nie podobva to idź do City", lub " Won z tej strony". Czasami trzeba spojrzeć trzeźwo na sytuację w drużynie, ale przez różowe okulary. Czy wy widzicie co się dzieje, zeszły rok pojechaliśmy na wielkim farcie, miliśmy tylko ogromne szczęście, że mieliśmy szanse do samego końca, gdyby nie krótka słabość City, to już przed derbami wszystko by się roztrzygnęło, a w tym roku nadal możemy liczyć tylko na farta, tym bardziej, że bardzo silna w tym roku będzie także Chelsea.
Nie pierdzielcie też głupot, że graliśmy na trudnym terenie, a w Londynie, jak nam się będzie grało? Jeżeli chcemy być mistrzami musimy wygryważ ze wszystkimi pretedentami do tytułu, a nie tylko liczyć na łatwe punkty z słabszymi, jeżeli Everton to trudny przeciwnik i mogliśmy z nim przegrać to mecze z City, Chelsea czy Arsenalem powinniśmy oddać walkowerem by się nie ośmieszyć.
Jeden transfer, tylko jeden transfer mógłby odmienić wszystko, transfer pomocnika.
» 21 sierpnia 2012, 13:01 #84
HouseII: Jak ci się nie podobva to idź do City
» 21 sierpnia 2012, 13:49 #83
kondziooozdw: Jak to jeden pomocnik, wczoraj większość graczy z ofensywy nie radziła sobie tak jak powinna. Uważam, ze Everton zagrał naprawdę dobrze, United nie miało pomysłu na dojście do okazji strzeleckiej. Oby to się zmieniło w następnym meczu.
» 21 sierpnia 2012, 14:07 #82
bzowy21: Nie wiem czemu Ferguson na siłę próbuje z robić z Valencii bocznego obrońce. Przecież to widać, że Antonio jest rasowym skrzydłowym i często nie radzi sobie w defensywie. Zamiast postawić na Rafaela, to dziadek eksperymentuje. A wczorajszy mecz Naniego, to najgorszy występ od meczu z City 1-6. Evra- tragizm. Ten cały Buttner nie wiem czy będzie dobrym zmiennikiem Francuza. Zamiast wcześniej kupić Baines'a, który rozegrał wczoraj (po raz kolejny zresztą) dobry mecz.
» 21 sierpnia 2012, 12:46 #81
bartek: najgorzej carrick gral a van persie powinien byc w pierwszym skladzie a grali de gea inie welbeck najlepiej grali david de gea i shinji kakawa
» 21 sierpnia 2012, 11:54 #80
simix: kagawa - 8 - nasz najlepszy zawodnik w polu , de Gea - 9 , van Persie 7 bo wyłożył Kagawie 100 % piłkę
» 21 sierpnia 2012, 11:11 #79
soldier: 7 dla Vidica?! Przecież wczoraj był kompletnie zagubiony w obronie. Do tego powinien wylecieć z boiska.
Rooney to chyba za nazwisko dostał lepszą ocenę, niż Wellbeck.
Reszta ocen ok, może poza Nanim, bo dla niego to nawet 5 to za dużo.
» 21 sierpnia 2012, 10:46 #78
elpajaco93: Vidic to spokojnie zasluzyl na 7, nie wiem czy ogladales ten sam mecz ale widac ile sie znasz na pilce -,- . Roo biegal szukal gry, a jak chcial bys wiedziec to pilce noznej nie tylko daje sie pkt za bramki tym bardziej jak nie grasz na szpicy jak danny -,-
» 21 sierpnia 2012, 11:22 #77
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 12:59

haha " a jak chcial bys wiedziec to pilce noznej nie tylko daje sie pkt za bramki tym bardziej jak nie grasz na szpicy jak danny"- a gdzie ja skrytykowałem Danny'ego?
A co mnie obchodzi, że Rooney szukał gry? Coś chyba musiał na tym boisku robić. Nic mu wczoraj nie wychodziło i tyle w temacie. Vidic był niepewny (tak samo jak reszta obrony, na ich tle to rzeczywiście nie najgorzej), w sumie nie ma się co dziwić bo długo nie grał. Jednak pisanie: "Jego wpływ na drużynę nie zaniknął przez ostatnie 8 miesięcy. Nemanja był tam, gdzie potrzebowała go drużyna." to kpina.
» 21 sierpnia 2012, 12:57 #76
daCunha17: Nie wiem, co Clev jeszcze robi w tym klubie... On nic nie umie! Przyspieszenie, technika, drybling, strzal, kreatywnosc, kontrola tempa, przeglad pola, wszystko nawet Park mial/ma lepsze. Ale to nic! Ma tylko 23 lata.
» 21 sierpnia 2012, 10:44 #75
acedeka: Clevz jest naszym najlepszym rozgrywającym. W grze na jeden kontakt nie znam w United lepszego zawodnika. Z Kagawa beda szalec, trzeba tylko taktyke umiejetnie ustawić.
» 21 sierpnia 2012, 10:55 #74
gosc1234: hahaa Kagawa i Scholes - każdy z tej dwójki jest lepszy od Toma, choć ja tam uważam że może coś ten chłopak zrobi
» 21 sierpnia 2012, 11:13 #73
daCunha17: Anderson nawet jest lepszy. Defensywny Carrick wiecej daje z przodu od tego gwiazdorka. 23 mlody z potencjalem... kpina! Kiedy zrozumiecie cymbaly, ze pilkarz w jego wieku jest juz doroslym i uksztaltowanym zawodnikiem! No chyba ze w Polsce. Miejsce tego celebryty jest w West Bromie.
» 21 sierpnia 2012, 13:02 #72
nosiema: co ty masz za problem z tym cleverleyem? wczoraj tylko on i kagawa mieli chec do gry, pokazywali sie do podan. a to, ze tom z pilka przy nodze musi czekac pol godziny na ruch kolegow to nie jego wina.
» 21 sierpnia 2012, 14:56 #71
GGMU17: A więc tak..
De Gea- Kilka fantastycznych interwencji w pierwszej połowie , w drugiej oprócz puszczonej bramki nie miał nic do roboty. 8
Valencia- Za mało gry do przodu , a gdy już się włączył to nic ciekawego nie potrafili razem z Nanim wykreować. Tradycja brak lewej nogi (elementu zaskoczenia) widać było ,że nie mógł ograć Bainesa ,gdyż zawsze pójdzie do swojej lepszej prawy stopy. 5
Carrick- Przegrywał masę pojedynków z Fellainim ,ale nasz Nemanja także nie dawał rady napastnikom Evertonu , nie wiem czy wygrali chociaż jedną główkę z Fellainim. 5
Vidic- lepszy od Carricka , ale to jeszcze nie jest szczyt formy Nemy. Walczył za siebie i co chwilę asekuracja Evry. 6
Evra- Słabo,słabo,słabo. Tragiczna gra w defensywie , w ofensywie w pierwszej połowie jeszcze Mu coś wychodziło , w drugiej natomiast Hibbert nie dał Mu dośrodkować ;) 5
Nani- bez komentarza, słabiutki występ portugalczyka. Dośrodkowania co było główną cechą Naniego , w tym meczu żadna nie trafiła na głowę kogoś z naszych . 4
Scholes- cały czas grał do tyłu , zwalniał tempo gry zamiast przyspieszać , kilka crrosowych podań , ale to za mało jak na gracza takiej klasy. 5
Cleverley- Fajnie walczył , oddał serce na boisku , jeszcze brakuje mu odwagi aby uderzyć z dystansu jak jest okazja. Ogólnie ładnie pokazywał się do gry. 7
Kagawa- Najlepszy obok De Gei . Cały czas pokazywał się do piłki, chciał grać krótkimi podaniami , jego wrzutka na głowę Rooneya pod koniec 1 części spotkania fantastyczna. Bardzo ruchliwy , będzie z niego coś jak David Silva :) 8
Rooney- bezproduktywny , w ataku zero zagrożenia bramki , gdy próbował zejść na skrzydło dośrodkowania nieudane , potrzebują większego zgrania z Kagawą ,gdyż japończyk lubi grać z pierwszej piłki i to jest fantastyczne jeśli chodzi o przyspieszenie akcji.5
Welbeck-Więcej zagrożenia stwarzał niż Roo. W następnym meczu powinien wyjść od początku obok RvP . Fergie powinien spojrzeć nie na nazwisko ale na to jak się zaprezentowali podczas wczorajszego meczu. 6

O zawodnikach z ławki ogólnie : za mało czasu na pokazanie się Ando i Ashley, RvP w ogóle nie widoczny , ale nie szukali go koledzy, musiał sam się cofać po piłkę ,za mało treningów z zespołem , poczekajmy trochę ,aż stworzą kolektyw. :) Tyle ,Joł/
» 21 sierpnia 2012, 10:44 #70
acedeka: zgadzam się.
» 21 sierpnia 2012, 10:58 #69
filip13: W komentarzach wszyscy daja Naniemu 3,4 a w sondzie ma juz 800 glosow....
Kto głosuje na naniego to znaczy że jest kompletnym idiotom i kretynem.....
» 21 sierpnia 2012, 10:37 #68
daCunha17: Naucz sie pisac, bo chyba sam jestes idiotom.
» 21 sierpnia 2012, 10:40 #67
Tomasson10: Wiesz co to znaczy sarkazm? Chyba nie, ta 13 to pewnie twój wiek ;)
» 21 sierpnia 2012, 11:12 #66
filip13: A gó.. no cie to interesuje ile mam lat. Nie zgadles. Nie 13. Chyba ty nie umiesz pisac. I idz do okulisty jezeli oddales glos na nANIEGO. HAHAHAHAHHA
» 21 sierpnia 2012, 13:00 #65
daCunha17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 13:09

My lecimy do okulisty. Tobie przyda sie psychiatra i kaftan gimbusie niedokochany. To jest zaiste smutne ze takie czlekoksztaltne sie udzielaja. Wiesz co to ironia, zart, tradycja? Tak to na tej stronce jest. Ktos zagra fatalnje, to sie go mianuje MOTM. Polecam slownik gramatyczny i ortograficzny.
» 21 sierpnia 2012, 13:05 #64
HouseII: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 13:52

@Marchew
Nie po każdym meczu. Tylko gdy United przegrywa :P Jak wygrywamy albo szczęśliwie remisujemy to jest cacy.
» 21 sierpnia 2012, 13:52 #63
jakub90: Gea - 10
Valencia - 7
Carrick - 6
Vidic - 8
Evra - 7
Nani - 2
Scholes - 6
Cleverley - 6
Kagawa - 10
Welbeck - 7
Rooney - 9

Young -5
Anderson- 5
Robin-7
» 21 sierpnia 2012, 10:20 #62
GBest93: hahaha.

De Gea - 9
Valencia - 5
Vidic - 6
Carrick - 3,5
Evra- 4
Nani - 3
Scholes - 7
Cleverley - 6
Kagawa - 7,5
Welbeck - 7
Rooney - 5


Tak to powinno wyglądać
» 21 sierpnia 2012, 10:32 #61
Panel1996: De Gea - 9
Valencia - 6
Vidić - 6
Carrick - 5
Evra - 4.5
Nani - 4.5
Scholes - 6
Cleverley - 6
Kagawa - 7
Welbeck - 6
Rooney - 6
» 21 sierpnia 2012, 10:13 #60
NaniZwd: de gea - 8
valencia-6
vidic-6
carrick-4
evra-4
cleverley-6
nani-5
kagawa-6
scholes-6
welbeck-5
rooney-4
anderson-5
van persie- 6
young-6
» 21 sierpnia 2012, 10:47 #59
wazza89: pierwszy raz zabawie się w oceny;)

Gea - 9
Valencia - 5
Carrick - 5
Vidic - 6
Evra - 5
Nani - 4
Scholes - 5 - powinien wylecieć z boiska
Cleverley - 6
Kagawa - 8
Welbeck - 6
Rooney - 5

Young 5
Ando 5
Rvp 5
» 21 sierpnia 2012, 10:06 #58
oldtrafford: Zdecydowanie najlepszym zawodnikiem we wczorajszym meczu był De Gea.Pewnie bronił , był po prostu bezbłędny , na duże brawa zasługuje także Kagawa.Jeśli chodzi o Robina nasuwa się jedno pytanie dlaczego Sir Alex wystawił go tak późno?
» 21 sierpnia 2012, 09:45 #57
wazza89: miał 22 minuty i wypracował jedną groźną akcję. Widocznie stremowany i nie dość wkomponowany w zespół. Z każdym meczem będzie lepiej.
» 21 sierpnia 2012, 10:09 #56
sirPatton: De Gea - 9
Valencja - 6 i + za końcówkę
Carrick - 5
Vidic - 7
Evra - 5
Nani - 0 (od takiego piłkarza wymaga się więcej, z taką grą to może sobie co najwyżej w polskiej ekstraklasie pokopać)
Cleverley - 6
Scholes - 5
Kagawa - 8
Rooney - 6
Welback - 5

Van Persi - 7
Young - 6.5 (była by wyższa gdyby wszedł wcześniej)
Anderson - 6
» 21 sierpnia 2012, 09:35 #55
filip13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 09:26

Ja Przepraszam bardzo ale kto oddaje głosy w sądzie na najlepszgo piłkarza meczu?? Ten kto oddał głos na Naniego musi sie udać do okulisty bo jak oglądał mecz to chyba go z kimś pomylił. 555 głosów o 9:15 ile ludzi ma problemów ze wzrokiem.....
De Gea : 9
Kagawa : 8
Vidic : 7
Nani : -1
reszta lipa jak narazie
» 21 sierpnia 2012, 09:21 #54
84cantona7: popieram w 100% chociaż ktoś oglądał ten sam mecz co ja A na Naniego to chyba głosują dzieci FIFY i PES
» 21 sierpnia 2012, 09:41 #53
wazza89: nareszcie ktoś wspomniał o pesie!! hehe ;)
» 21 sierpnia 2012, 10:10 #52
kocio10: filip13 to z tym Nanim to sarkazm, ale widocznie nie wiesz co to jest :)
» 21 sierpnia 2012, 14:10 #51
nosiema: vidic tez nie zagral jak na niego przystalo, fellaini przykrywal go dzis czapka i wygrywal praktycznie wszystkie pojedynki glowkowe
» 21 sierpnia 2012, 14:52 #50
zygman: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 09:00

Fajnie dostac najwyzsza noGe? :P
» 21 sierpnia 2012, 08:59 #49
matsonasd: Kiedy wy wkońcu zobaczycie że ten Cleverley jest mocno przereklamowany...a do tego wcale nie jest młody...dla mnie ten zawodnik to może grać w drużynie typu Southampton, a nie na OT.
» 21 sierpnia 2012, 03:23 #48
possebon: Cleverley gra w pierwszym składzie i słusznie. Brał udział w IO więc ma kilka tygodni przewagi w przygotowaniu do sezonu nad pozostałymi zawodnikami. Zagrał nie gorzej niż Kagawa i Scholes. Prawda jest taka, że ze składu wypadnie nie Cleverley tylko rudy bo ma już swoje lata i stać go co najwyżej na 60 minut dobrej gry raz na 10-14 dni.
» 21 sierpnia 2012, 03:50 #47
poland: ale niestety co prawda to prawda, TOM jest prze-słaby, powinien się ograć w meczach rezerw i dopiero wtedy wrócić do nas
» 21 sierpnia 2012, 04:56 #46
turek: on ma 23 lata, juz sie wiele nie nauczy. Jak dla mnie to taki sam sredniak jak Gibson i Obertan dla ktorego nie powinno byc miejsca w Manchesterze bo to za wysokie progi
» 21 sierpnia 2012, 08:29 #45
Rooni126: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 02:50

Mam nadzieje ze w sobote zobacze Andersona bo naprawde w meczach towarzyskich juz widac lapal forme a dzis mial tak malo czasu i zdolal rozruszal ta dretwa gre a ten "sredn strzal" to bylo jedno z niewielu sensownych dzisiaj zagran bo jak mozna grac do upadalego wrzutki z ktorych nic nie wynika albo zostaly zablokowane ...I ogromne brawa dla De Gei
» 21 sierpnia 2012, 02:49 #44
xMASAx: Polałbym Ci kolego ale niestety wszystko wczoraj wypiłem :) Niestety ten mecz to był taki wielki eksperyment, ale na pewno dalej będzie lepiej. Po prostu chyba jako jedyny wielki zespół trafiliśmy na naprawdę trudnego przeciwnika w pierwszej kolejce.
» 21 sierpnia 2012, 08:46 #43
orion: De Gea sie rozkreca ,a mam nadzieje ze będzie jeszcze lepszy . Wyszło jak wyszło bede kolejne spotkania. Drużyna musi sie zgrac, pojawili sie nowi gracze a niektórzy grali nie na swoich pozycjach. Zobaczymy co sie bedzie działo w następnych spotkaniach
» 21 sierpnia 2012, 01:46 #42
Frt: Zgadzam sie! Nie mam pojecia skad taka ocena dla Cleverley'a... Przeciez on nie zagral zadnej dobrej pilki. Przyjac podanie i wycofac albo oddac Scholesowi to potrafi kazdy.

Nie mam zdania co do Andersona, bo gral za krotko.

Kagawa to dla mnie pozytywne zaskoczenie. Jest szybki i inteligentny. Patrzac na to jak prezentowal sie na tle dzisiejszego United to boje sie losowania LM...
» 21 sierpnia 2012, 02:03 #41
nosiema: nie mozecie zrozumiec, ze byc moze mial on inne zadania niz granie prostopadlych pilek do przodu? nikt nie zauwazyl, ze tom przez caly mecz wychodzil na pozycje i odpowiadal za plynnosc w grze mu? ludzie skad ta nienawisc do cleverleya? zagral duzo lepiej od scholesa, i oprocz kagawy i de gei byl naszym najlepszym pilkarzem
» 21 sierpnia 2012, 07:47 #40
Jacetto888: nosiema: zadna nienawisc, zwykla ocena , a koledzy wyzej maja racje , cleverley nie gral kompletnie NIC. utrzymanie plynnosci gry MU.. serio? serio ? myslalem ze to zalezy od wiecej niz jednego zawodnika..
» 21 sierpnia 2012, 19:27 #39
peter48: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 00:45

Jak dla mnie oceny Redakcji są nieco zawyżone...

Wg mnie

De Gea - 8 - Wybronił wszystko co się dało i do tego dobrze wprowadzał piłkę do gry.

Valencia - 6 - Everton raczej atakował środkiem lub prawą stroną więc nie miał dużo roboty w obronie, za to w ataku 869 razy dośrowywał w rywala i był mało kreatywny.

Carrick - 4 - Myślałem że bardziej niepewnego obrońcy od Evansa z początku tamtego sezonu w MU nie zobaczę, a jednak...

Vidić - 7+ - Jedyny pewny punkt drużyny w obronie.

Evra - 6 - Dużo biegał w ataku, ale raczej niewiele wniósł (syndrom Parka), w obronie dość niepewny.

Nani - 3+ - Najsłabszy w naszej drużynie. Nic mu nie wychodziło i do tego niecelnie podawał.

Kagawa - 6+ - Niezły występ, dokładne podania, kreatywność, zaangażowanie, ale też nie powalił i nie byłem motorem napędowym naszej drużyny.

Rooney - 6 - Coś robił, ale od niego wymagamy więcej. Mimo wszystko zawiódł.

Welbeck - 6+ - Nie byłem jego fanem, ale dzisiaj imponował zaangażowaniem i oddał parę groźnych strzałów. Ale szału nie ma bo przecież gola nie strzelił, a to jest chyba najważniejsze dla oceny napastnika...
» 21 sierpnia 2012, 00:44 #38
peter48: a no i Clev 6+ bo podawał celnie ale nie "zrobił różnicy", a Scholes 6- bo też nie grzeszył kreatynością i gdyby nie magia nazwiska to pewnie wyleciałby z boiska za dośc nierozsądne faule...
» 21 sierpnia 2012, 00:48 #37
tomasz1at: Vidić - 7+ - Jedyny pewny punkt drużyny w obronie.
to on nie upilnował Fellainiego
» 21 sierpnia 2012, 08:35 #36
Szpilka23: Nie wiem jak ty ogladales mecz ale to Carrick go krył przy tej akcji
» 21 sierpnia 2012, 08:49 #35
buttonman: Porażka jak najbardziej zasłużona, dlatego przyjąłem ją spokojnie. Ważne by chłopaki z Fulham pokazali klasę i wrócili na swoje tory :)
» 21 sierpnia 2012, 00:33 #34
Maciek89: Kagawa nie istniał! Środek zdominowany przez Everton, a ktoś tu daje mu 7, jak dla mnie zasłużył na 2, to samo cała reszta, Vidić - 5 a De Gea - 10, to co ten chłopak dziś wyciągał rzuca na kolana !
» 21 sierpnia 2012, 00:30 #33
FanUnited69: Kagawa nie istniał ? Dobre :)
Biegał chłopak starał się coś wykreować z przodu ,ale nie miał zbytnio z kim grać , mógł strzelić bramkę i przez cały mecz był aktywny.
Maciek89 ty chyba inny mecz oglądałeś tak mi się wydaje ;p
» 21 sierpnia 2012, 00:41 #32
funManUtd17: A co takiego popsuł Vidic ze zasluzyl na 5? Zagral bardzo pewnie. Kagawa zagrał dobrze. Jedno świetne podanie do Wlebecka co wyszedł prawie sam na sam. Ogarnij się. Kagawa nie miał grać w środku pola, tylko ofensywnego pomocnika. Od rozgrywania był Scholes i Clev.
» 21 sierpnia 2012, 00:57 #31
XxNaniXx: Yaankes, to kim jest Kagawa, jak nie środkowym/ofensywnym pomocnikiem? Może skrzydłowym? Według mnie zagrał bardzo dobre spotkanie, on nadawał szybszego tempa akcji, dobre rozciągnięcia, gra z pierwszej piłki, wypracował 2-3 dogodne sytuacje.
» 21 sierpnia 2012, 01:02 #30
SZEWCZYK34: Prwada jest taka ze gdyby nie Kagawa to mielibysmy o polowe mniej sytuacji pod bramkowych. ;) Wynik napewno frustrujacy ale moim zdaniem Japończyk zaliczył udany oficjalny debiut.
» 21 sierpnia 2012, 01:37 #29
wazza89: Maciek89 Kagawa nie istniał? United miało 3 klarowne sytuacje w tym meczu i wszystkie trzy wypracował japończyk.
Kagawa miał sporo kontaktów z piłką i naliczyłem tylko 2 lub 3 straty. Dodatkowo pokazywał się na pozycje i dobrze wchodził między formacje evertonu. Winą za dominacje The Toffies można obarczyć Cleva ora Paula natomiast nasz nowy nabytek grał wyraźnie przed 16. przeciwnika. To moje argumenty na to że nie masz racji. Może teraz Ty poza stwierdzeniem faktu rozpiszesz się dlaczego Kagawa nie istniał Twoim zdaniem? Chętnie posłucham.
» 21 sierpnia 2012, 08:17 #28
bartek1018: Jak dla mnie na plus głównie Kagawa, DeGea, Vidic i może jeszcze Welbeck i Tom, choć ten nie był fenomenalny. Pozostali zawodnicy z Nanim na czele muszą się poprawić. Na Old Trafford w następnej kolejce mam nadzieje zobaczyć Evansa, i Valencie ale na prawym skrzydle, do tego moze Carricka przesunąć za Scholesa, zaś Anglikowi dać wolne, on się jeszcze nie raz przyda ale trzeba zacząć sobie jakoś radzić bez niego. No i RvP od początku.
» 21 sierpnia 2012, 00:29 #27
gonzu252: -,- Obrona nie grała strasznie (chociaż z dużą dozą szczęścia) . Tego czego mi brakowało to Valencii na skrzydle a nie tułającego się w obronie .. Przecież jest Rafael , niech SAF w końcu mu zaufa .. to jest przyszłość .. Oby były "Złe dobrego początki" . GLORY MAN UNITED !
» 21 sierpnia 2012, 00:20 #26
madd118: SAF mu zaufał, czego dowodem jest '2' na koszulce, ale Rafael odpoczywa po igrzyskach, dlatego nie grał.
» 21 sierpnia 2012, 01:22 #25
SqUaRe: Kagawa i De Gea bardzo dobre spotkanie reszta średnio
» 21 sierpnia 2012, 00:11 #24
Rasiak: Cleverley i Kagawa po równo? Świetnie! Co do Valencii, rzadko się zdarza, żeby gracz z 7 na plecach grał na obronie... Graliśmy 2-6-2 w pewnym sensie.
» 21 sierpnia 2012, 00:09 #23
harris: Mi bardzo podobała się gra Kagawy dużo grał z pierwszej i wychodził do gry, będzie z niego spory pożytek :)
» 21 sierpnia 2012, 00:03 #22
RobvanKlu5i: Grał z pierwszej ale Rooney tak niechlujnie odgrywał że niejeden amator lepiej by to zrobił. Ale Kagawa jak najbardziej obiecująco.
» 21 sierpnia 2012, 00:13 #21
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 00:28

Japończyk zagrał dobre zawody ( żeby za bardzo go nie wychwalać:P ) ,dla Mnie prezentował się nadspodziewanie dobrze;D i był pozytywnym zaskoczeniem. Szkoda:( ,że momentami próbowaliśmy niemalże " wejść z piłką do bramki " ,zamiast próbować chodź czasami strzelać z dystansu.
» 21 sierpnia 2012, 00:25 #20
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 00:04

JEST BŁĄD !!
" Nani - Zaczął błyskotliwie, jednak szybko zanikł gdy Eveton przejął kontrolę nad meczem. Ocena: 5. " - powinno być EVERTON !!
Co do ocen:
Cleverley o 1 w dół
Kagawa o 1 w górę
Anderson ? - w parę minut zrobił więcej i lepiej wyglądał niż Tom przez 85 minut spotkania PARANOJA !!
reszta okey;)
Evans wracaj !!
I KONIECZNIE jakiś KONKURENT dla Evry !!
» 21 sierpnia 2012, 00:03 #19
FanUnited69: Fabio nie przesadzaj z tym że Anderson zrobił więcej od Toma. Oddał jeden groźny strzał na bramkę i na tym się skończyło. Tom mógł dzisiaj strzelić gola ale jak trzeba było przypierdol.... to on za lekko strzelił.
» 21 sierpnia 2012, 00:10 #18
FanUnited69: Konkurenta dla Evry już podobno mamy a jest nim Alexander Buttner.
» 21 sierpnia 2012, 00:13 #17
Fabio: @FanUnited69
Podobno:P Dopóki nie zobaczę oficjalnego info z potwierdzeniem ,to NIE UWIERZĘ !!
Piszesz:
" Fabio nie przesadzaj z tym że Anderson zrobił więcej od Toma.(...) Tom mógł dzisiaj strzelić gola ale jak trzeba było przypierdol.... to on za lekko strzelił. " - przypominam ,że Cleverley to ROZGRYWAJĄCY ,a z tego zadania wywiązał się BARDZO SŁABO !!
» 21 sierpnia 2012, 00:20 #16
AgEnT: Anderson akurat dzisiaj bardzo dużo wniósł, mimo iż oglądałem tylko 2 połowę, to bardziej został mi w pamięci Anderson niż Tom ...
» 21 sierpnia 2012, 00:20 #15
ericcantona93: FanUnited69
Tom dzisiaj po prostu zagrał tragicznie. Ja nie wiem kto mu tę siódemkę przypisał ? chyba ktoś kto przejrzał co najwyżej pomeczowe statystyki.
Cały mecz zagrywał piłkę po szerokości, tak to może grać środkowy pomocnik w naszej ekstraklasie, a nie w tak mocnym klubie w tak silnej lidze. Może procent celnych podań miał wysoki, ale naprawdę żadna sztuka zagrać do kolegi ustawionego zaraz obok. Scholes też nie zachwycił, ale ocenę powinien dostać wyższą niż Tom. Przynajmniej brał na siebie ciężar gry momentami. W destrukcji nawet jak nie miał szans w starciu z Fellainim np. to go przynajmniej trochę poturbował, Tom zwyczajnie odstawiał nogę.
Anderson też nic nie pokazał, ale przynajmniej zrobił trochę wiatru, zmuszał przeciwników do koncentracji. bo gdy Tom miał piłkę, Everton mógł już spokojnie ustawiać krycie.
Bardzo słaby mecz. nie wiem kto to oceniał.
» 21 sierpnia 2012, 00:24 #14
FanUnited69: Dobra koledzy nie będę już dalej ciągnął tego tematu ale powiem jedno Tom zagrał to samo jak cała nasza linia pomocy.
ericcantona93
Co do tego Scholesa to ja bym się nie zgodził. Niby walczył z tym Felainim ale nic nam to nie dało. Co do jego gry to niczym się nie różniła od gry Toma oprócz tego że kilka razy bezmyślnie faulował rywali.
» 21 sierpnia 2012, 00:37 #13
cir: Nani i Evra tragedia. Dawno tyle niedokładności u nich nie widziałem. Welbeck też mnie jakoś nie przekonał.

Na plus rewelacyjny De Gea oraz kreatywny Kagawa, któremu bardzo chciało się grać.

Asle mimo wszystko, Everton chyba spotkanie sezonu zagrał. A od zdobycia bramki bronili się niemożliwie...
» 21 sierpnia 2012, 00:03 #12
PanDuzeA: Skala ma podobno 10 punktów, więc nie wiem czemu oceny zaczyna się od 5? Dla mnie wygląda to następująco: De Gea 9 (Nie wiem czy mógł zagrać lepiej), Valencia 5, Vidic 6, Carrick 5 (powinno być mniej, ale to nie jego pozycja), Evra 4, Scholes 6, Cleverley 5, Kagawa 6, Nani 2 (gdyby nie pojedynczy dość groźny strzał, byłaby piękna jedynka), Welbeck 5, Rooney 4 (choć serce mi krwawi).
» 21 sierpnia 2012, 00:02 #11
Rasiak: 5.0 jest chyba oceną startową.
» 21 sierpnia 2012, 00:09 #10
jasiu500: 6 to ocena wyjsciowa.
» 21 sierpnia 2012, 00:31 #9
ziomboy777: wspomnicie moje słowa... ten sezon będzie dosyć słaby... ale od następnego będziemy bardzo mocni...
» 21 sierpnia 2012, 00:01 #8
NostraAdamus: Nani, Rooney, Evra i SAF powinni się wstydzić za ten mecz! tragedia w wykonaniu naszych zawodników.
» 20 sierpnia 2012, 23:57 #7
FanUnited69: Dla twojej informacji Rooney i Nani muszą się rozegrać żeby prezentować swój poziom. Zagrali dzisiaj słabo tak jak cała drużyna.
» 21 sierpnia 2012, 00:11 #6
art20: cleverley za wysoko reszta okej
» 20 sierpnia 2012, 23:56 #5
fronczi: Kagawa oczko wyżej a Clev niżej
» 20 sierpnia 2012, 23:55 #4
boniocfc: Nie od razu Kraków zbudowany. Everton zaliczył dziś znakomtie spotkanie
» 20 sierpnia 2012, 23:53 #3
Chmielu: Ale wiesz, że gra się tak jak przeciwnik pozwala. Nie boli mnie pierwsza jedenastka bo ona w teorii nie była zła ze względu na kontuzje. Szczególnie prawa strona miała bombardować, a jak wyszło wszyscy widzieliśmy. Najbardziej boli mnie pasywność Sir Alexa na to co się działo na boisku, no tego nie mogę zrozumieć.
Nie pozostaje mi nic innego jak z bólem iść spać i liczyć na sprawdzenie się przysłowia złe dobrego początki.
Pozdrawiam wszystkich prawdziwych fanów Man United.
» 21 sierpnia 2012, 00:06 #2
kubcio77: TAk Mancheser United ma grać tak jak mu pozwala 8 drużyna poprzedniego sezonu.Za niedługo będzie z Otelulem albo Steauą grali na ich warunkach..
» 21 sierpnia 2012, 16:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.