Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Transfer Van Persiego tuż-tuż?

» 5 sierpnia 2012, 12:34 - Autor: matheo - źródło: Mail on Sunday
Robin van Persie jest coraz bliżej Manchesteru United. Napastnik Arsenalu może trafić na Old Trafford już w przyszłym tygodniu – informuje Mail on Sunday.
Transfer Van Persiego tuż-tuż?
» Jeśli wierzyć doniesieniom mediów, Robin van Persie jeszcze przed startem sezonu może zostać Czerwonym Diabłem
Sir Alex Ferguson jest ponoć optymistą, jeśli chodzi o transfer Van Persiego do swojego zespołu. Szkot wierzy, że uda się pokonać wszystkie przeszkody i Holender zostanie piłkarzem Manchesteru United jeszcze przed rozpoczęciem nowego sezonu.

Menadżer Czerwonych Diabłów wierzy, że dojdzie do porozumienia z Arsenalem, który chce za swojego piłkarza 25 milionów funtów. Szkot jest skłonny zapłacić za Van Persiego około 20 mln funtów.

Najskuteczniejszego napastnika Arsenalu w swoich składach chcieliby mieć również trenerzy Manchesteru City i Interu Mediolan.

Van Persie został niedawno włączony do kadry Arsenalu na przedsezonowe zgrupowanie w Niemczech, co wzmogło spekulacje na temat jego przyszłości. Media zaczęły sugerować, że być może Holender podpisze nowy kontrakt z Kanonierami. Van Persie ponoć jednak nadal wyraża chęć gry dla klubu z Old Trafford i – jak stwierdza Mail on Sunday – jest to as w rękawie sir Alexa Fergusona.


TAGI


« Poprzedni news
Powrót Fletchera coraz bliżej!
Następny news »
Oviedo dumny z zainteresowania United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (101)


danonenn: Wymarzony atak Roo i RvP
to przecież dwaj najlepsi strzelcy w PL
» 7 sierpnia 2012, 17:35 #99
Cinz: van Persie jest w MU tak jak Modrić hehe, do 31 sierpnia wszystko sie wyjaśni ;)
» 6 sierpnia 2012, 12:55 #98
wacuchplacuch: ale Modric na pewno nie będzie w Manchesterze, zresztą van Persie też więc właściwie masz rację
» 6 sierpnia 2012, 13:20 #97
kruk581: gdyby RvP przeszedlby do nas, to bylbym zadowolony z tego transferu.
» 6 sierpnia 2012, 12:22 #96
HubsS1: Ja w głowie mam taki pomysł, żeby Van Persiego pozyskali za 10 mln funtów i dorzucili do tego Berbatova. :D
» 6 sierpnia 2012, 12:12 #95
HubsS1: Rooney będzie jako cofnięty napastnik a Van Persie wysunięty jeśli dojdzie do transferu.
» 6 sierpnia 2012, 12:09 #94
vip14: Bardzo dobrze. Wayne Rooney będzie miał towarzysza w ataku co da nam na bank Mistrzostwo Anglii. Glory, Glory Manchester United !
» 6 sierpnia 2012, 11:53 #93
Olo: Dzisiejszy mecz pokazał że nie mamy napastnika... Byłem na nie dotychczas, ale widzę że jednak opłaci się go ściągnąć.
» 5 sierpnia 2012, 21:57 #92
Martin: Wczorajszy mecz pokazał, że Danny jest świetnym napastnikiem. Niesamowicie uniwersalnym, posiada strzał z bliska i z dystansu. Świetna technika, luz w grze i dynamika. Czego brakło? Tylko skuteczności, ale ta sama przyjdzie razem ze świetną grą.
» 6 sierpnia 2012, 02:00 #91
MUFC16: Matrin co ty wypisujesz?! Wystarczy zobaczyć skrót poniżej i chyba pierwsza akcja MU. Pokazał Danny klasę:) Piłka go zabiła:)
» 6 sierpnia 2012, 10:53 #90
manooch: Martin, jak Welbeck ma technikę to ja jestem papież ;P
» 6 sierpnia 2012, 11:13 #89
BeNyUnited: Martin ma rację, Welbeck technicznie jest świetny, nie wiem jak możecie tego nie widzieć. Jego problem polega na tym, że stara się wybrać trudniejszy wariant kiedy chce wykończyć akcję.
» 6 sierpnia 2012, 15:48 #88
Martin: @manooch,
W takim razie kłaniam się, papieżu. Jak można mówić, że Danny nie ma techniki? A piękna asysta piętką do Andersona w meczu ze Spurs rok temu? Później równie piękne odegranie do Antonio, gdy ten asystował przy bramce Hernandeza bodajże z Boltonem. Tego typu 'specjalnych' zagrań jak i świetnego dryblingu było w minionym sezonie mnóstwo. Oczywiście zgaduje, że wg Ciebie technikę to mają Messi, Ronaldo czy Aguero, a Welbeck jest słaby. Spoko.
» 7 sierpnia 2012, 00:37 #87
Bartolek05: Danny ma wszystko, ale te marnowane setki są niewybaczalne... moim zdnaiem dobrze spisał by się jako cofnięty napastnik, bo technikę ma świetną ale wykończenie to już inna bajka.
» 9 sierpnia 2012, 15:33 #86
waddle: Jestem jak najbardziej ZA! Ale tylko za rozsądną cenę. Max 22-24 mln funtów. Nie płaci się więcej za prawie 30 latka.... Dlaczego? Wycena piłkarza jest jak wycena papierów wartościowych (heheh), czyli należy wycenić obecną wartość przyszłych korzyści wynikających z danego zakupu. Przyszłe korzyści z zakupu RvP to góra 3 sezony gry na wysokim poziomie, a potem jego wartość spada do zera:( Dlatego płaci się większe sumy za młodych graczy:)

Jednak zakup Lucasa za 30 mln funtów, to jednak przesada... Ten chłopak niczego nie osiągnął. W reprezentacji olimpijskiej jest zaledwie rezerwowym.... No i do czego nam kolejny skrzydłowy?? Tego kompletnie nie kumam! Przecież jest Valencia, Nani i Young!
» 5 sierpnia 2012, 21:42 #85
JavierHernandez: Jaki skrzydłowy?!?!?!?!?
Człowieku Lucas Moura jest ofensywnym środkowym pomocnikiem mogącym występować na skrzydle!!
ale jego nominalna pozycja jest środek pomocy!!
ile można mowic?
» 5 sierpnia 2012, 21:53 #84
waddle: A może odwrotnie?
» 6 sierpnia 2012, 00:13 #83
rc7: V P jest konieczny ,widać jaki skuteczny mamy atak było dziś ,a jeszcze jakaś kontuzja i leżymy .
» 5 sierpnia 2012, 21:31 #82
theatreofdreams: Rooney tylko na atak ja myśle że RvP nie potrzebny to samo było z Lewym po EURO trafić na Old Trafford a jakoś nie widze by grał na tournee :)
» 5 sierpnia 2012, 21:26 #81
bartkoz: A co się stało że nie kupujemy Lewgo, media już podpisały mu kontrakt a tu nici. Ach...ta Polska prasa
» 5 sierpnia 2012, 20:35 #80
MANUGLORy: cieszył bym sie ale nie wiadomo co z tym będzie
» 5 sierpnia 2012, 19:29 #79
siara93: zapewne totalna plota, ale pomarzyc i miec nadzieje zawsze mozna. ja jestem zagorzalym fanem talentu RVP, a takim skladem mozna spokojnie atakowac lige mistrzow:

De Gea
Rafael, Vidic, Rio, Evra
Valencia, Carrick, Scholes/Cleverley Nani/Young
Roo,RVP.

Jakos zdecydowanie wole united w wydaniu 442.
» 5 sierpnia 2012, 19:22 #78
brylaant14: czyli Kagawa do rezerw?
» 5 sierpnia 2012, 22:55 #77
Bartolek05: no ofc. przecież był kupowany właśnie by zasilić do rezerw, co nie?
» 9 sierpnia 2012, 15:34 #76
maxi7777: Ciekawi mnie skąd Ferguson dostał tyle kasy na transfery.bo jeśli co roku dostaje 50 mln to jeśli kupi oprócz Moury RVP to przekroczy 50 mln
» 5 sierpnia 2012, 19:02 #75
Kubaa: skibka zgadzam się ale ja wole Naniego od Yng i Fletchera od Scholesa. Jeśli wyzdrowieje
» 5 sierpnia 2012, 18:17 #74
damianuszka: Zapraszam do ligi "The Best League" w Polskiej Fantasy LIDZE!! Kod, który należy wpisać to : 891442521 Serdecznie zapraszam! czym tan więcej tym lepsza zabawa!!
» 5 sierpnia 2012, 17:54 #73
azir7: no i gitara po co ten pederasta miał by przechodzic do United
» 5 sierpnia 2012, 17:51 #72
MenToS0295: Troche szacunku do zawodnika :)
» 5 sierpnia 2012, 19:55 #71
Synus: raczej nie ta sama firma, GM to koncern a Chevy to tylko jedna z marek koncernu ...
» 5 sierpnia 2012, 16:48 #70
Devilmane13: Osobiście uważam, że nie jest on zbyt potrzebny. Oczywiście byłoby to duże wzmocnienie, ale według mnie można lepiej zainwestować te 20 milionów, np. w Eriksena, który mógłby pograć jeszcze z 10 lat..
» 5 sierpnia 2012, 16:30 #69
xyz: Moim zdaniem RVP zostanie w Arsenalu, dlaczego? Już wyjaśniam. Robin jest kibicem Kanonierów już od dziecka, jest jego kapitanem i ulubieńcem fanów, myśle że zaś sam zawodnik niechciałby stracić tego wszystkiego przechodząc do któregoś z klubów z Manchesteru. Głównym powodem niezadowolenia Robina jest brak wzmocnień, sam zawodnik postawił ultimatum albo Arsenal robi konkretne transfery albo odchodzi, a co ma miejsce w Londynie? Giroud, Podolski, Cazorla czyli grajkowie z światowego TOPu.
» 5 sierpnia 2012, 16:05 #68
pawelkck2: tylko nie on ;/
» 5 sierpnia 2012, 15:59 #67
SkowronUNITED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2012 15:43

DG
Rafa-Rio-Vidić-Baines/Evra
Valencia-Moura-Carrick/Rudy-Young/Nani
Rooney/Kagawa
RVP/Welbeck

I 11 na ten sezon gotowa a w przyszłym roku. Może Llorente, Moutinho, Możliwe że Eriksen lub Sneijder i git ;)
» 5 sierpnia 2012, 15:41 #66
hitman90: Taa... szczególnie Moura - skrzydłowy/ofensywny pomocnik z tyłu;)
» 5 sierpnia 2012, 15:43 #65
SkowronUNITED: Chodziło mi że on odegra role ofensywną.
» 5 sierpnia 2012, 15:47 #64
devil444445: jaki kurcze rudy
» 5 sierpnia 2012, 16:38 #63
Martin: Rudy Lis, nie znasz go? Ferguson sprowadził w tym oknie transferowym trzech zawodników.. Nick Powell, Shinji Kagawa i Rudy 'Rudy' Lis :)
» 5 sierpnia 2012, 18:35 #62
SkowronUNITED: Rudy? Kto jest innym rudym prócz Scholesa ?
» 5 sierpnia 2012, 22:35 #61
Martin: Rudy Lis, nowy nabytek Czerwonych Diabłów. O ile mi wiadomo, ów zawodnik będzie występował z 13 na plecach i jest polskiego pochodzenia, po prababci. Nie jest źle :)
» 7 sierpnia 2012, 00:45 #60
manutdkevin: Po co nam lewandowski jak będziemy mieli atak doskonały RoonEy i RVP
» 5 sierpnia 2012, 14:50 #59
nysa94: A po to ze RvP jest stary? a My inwestujemy w młodych, ja jestem zdania, że nie przyjdzie do nas z Arsenalu a jeżeli już to będzie spełniał rolę jak każdy inny stary w naszym składzie na ataku czyli Owen i Berbatov. i ten pogra z sezon a potem forma upadnie i co raz bliżej do emerytury i zacznie klepać ławkę. Zamiast się cieszyć, że Polakiem sie interesują, że w końcu jakoś z dobrej strony, i może się pokazać to lepiej nie dawać szansy a brać przeżytki. Polać panu za rozum.
» 5 sierpnia 2012, 15:47 #58
nysa94: Btw. Drużynę buduje się na lata nie na sezon, dwa.
» 5 sierpnia 2012, 15:48 #57
nysa94: PRZECIEŻ podobno Lewandowski jest już ugadany z United, i ma dojść do nas za rok, tym samym Borussia ma rok na znalezienie następcy?

http : //www . goler. pl/ Lewandowskipilkarzem-ManUtd-Borussia-zgodzila-sie-na-a13350

Usuńcie te spacje z początku.
» 5 sierpnia 2012, 14:36 #56
hitman90: Podobno ^^ Nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek SAF zapłacił za piłkarza i czekał na niego rok:D W ogóle takie praktyki gdzieś istnieją? Poza tym, Ferguson sam podkreślił odnośnie Kagawy, że obserwują piłkarza zawsze ok. 2 sezonów, żeby się upewnić, że to nie jednorazowy wybryk.
» 5 sierpnia 2012, 16:55 #55
haribo99: a RvN? Czekal na niego przez rok, bo mu transfer obiecal! Nie przeszedl testow czy doznal odrazu kontuzji (nie pamietam dokladnie sytuacji), ale SAF i tak na niego poczekal, wiec czemu nie mialoby tutaj tak byc?
Co do Lewego w United? moim zdaniem nie ten format i nie ten styl druzyny. Co Lewy potrafi pokazal na EURO i stwierdzam, ze nie nadaje sie do United.
» 6 sierpnia 2012, 00:54 #54
Klimaa: Prawdziwa ofensywa w transferach ze strony United której od wielu lat nie widzieliśmy. Robi się ciekawie, poczekajmy do oficjalnych potwierdzeń.
» 5 sierpnia 2012, 14:30 #53
NaniN17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2012 14:28

Oby to nie plotka bo gdyby nie to zagralibyśmy formacją 4-3-3 obrona- Vidic Ferdinand Evra, Ravael: Pomoc Young Nani Valencia ( Lub za Valencie Kagawa ) Atak-Rooney Robin Van Persie Welbeck
» 5 sierpnia 2012, 14:24 #52
Element: Chyba Ciebie poj***** ? Gdzie defensywnie usposobiony pomocnik, kto z nich ma rozegrać? W każdym meczu byłyby po 2-3 bramki w plecy, pomyśl zanim coś napiszesz
» 5 sierpnia 2012, 14:31 #51
Kjebab: Ty jestes na prawdę taki głupi czy tylko udajesz ?
» 5 sierpnia 2012, 14:32 #50
NaniN17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2012 14:35

''Element'' ty kur.. myślisz że w każdym meczu 2-3 bramki w plecy no gratulacje
» 5 sierpnia 2012, 14:34 #49
NaniN17: ''Kjebab'' ja to nie ty ;D
» 5 sierpnia 2012, 14:35 #48
Lukixp: głupiś
» 5 sierpnia 2012, 14:46 #47
pixmanek: Nie ma to jak 3 potencjalnych skrzydłowych wystawić w środku pomocy. Podejmiesz się pracy w United za Fergusona? Prosimy.
» 5 sierpnia 2012, 14:51 #46
gosc1234: jaka żałosne ustawienie zawodników...
już lepiej
De Gea
Rafael Vidić Ferdinand Evra
Carrick Scholes Kagawa
Valencia Rooney Nani
» 5 sierpnia 2012, 15:08 #45
skibbka: nie no bez przesady ;)
Rafael, Vidic, Ferdek, Evra
Nani, Scholes, Lucas, Kagawa, Young
Rooney.
Ja tak to widzę ;)
RVP jakoś nie chce w United
» 5 sierpnia 2012, 15:37 #44
Fabio: Lucas zaakceptowany ( wg news'a na tej stronie ) ,RVP co raz bliżej United ,olaboga ,aż się nie chce wierzyć:D:P
Ale w oba transfery uwierzę dopiero wtedy jak zobaczę ich zdjęcia z SAF'EM ,lub Gill'em ,tak jak to było w przypadku Kagawy i Powell'a !!
Jeśli to będzie prawda ,to widać ,że SAF się mocno wnerwił ( delikatnie pisząc ) tym ,że City zdobyło majstra i ,że United nie wyszło z grupy w LM w sezonie 11/12.
Ale czasem takie szoki są potrzebne ,by staruszek przejrzał na oczy:D
Oby to była prawda te oba newsy na temat tych zawodników;D
Jednak mimo wszytko jeszcze jakiś boczny obrońca by się przydał i wtedy będę happy:D
» 5 sierpnia 2012, 14:11 #43
Damianos500: RVP u nas? Dobry gracz,ale przecież Berba słabszy nie jest. Potrzeba nam LO,ale wątpie,że ktoś dojdzie w razie kontuzji Evry pewnie będzie grał jakiś młodzian. potrzeba rozgrywjącego,ale wątpie,że ktoś dojdzie,bo SAF będzie stawiał na Cleva,Rudego i Ando..
Czekam z niecierpliwością na nowy sezon.
» 5 sierpnia 2012, 14:07 #42
hitman90: Pogba oficjalnie w Juve.
» 5 sierpnia 2012, 13:56 #41
Becks7: no co ty, żartujesz! -.-
» 5 sierpnia 2012, 15:13 #40
biolekkk: w czas :d
» 5 sierpnia 2012, 15:29 #39
oldtrafford: Oby to była prawda Sir Alex wie co robi.Nadchodzące dni będą bardzo kluczowe w kwestii Lukasa i Robina.
» 5 sierpnia 2012, 13:49 #38
BoShE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2012 13:42

Czy to jest sen o.O na początku Oferta za Lucasa zaakceptowana a teraz RvP tuż tuż ? Rany jak tak się stanie to kocham SAF xd
» 5 sierpnia 2012, 13:41 #37
Damianos500: Taa,a rozgrywającego i LO nie mamy.
» 5 sierpnia 2012, 13:59 #36
chicharito111: ktoś z dwójki Moura - Kagawa bedzie rozgrywac to oczywiste
» 5 sierpnia 2012, 14:08 #35
GBest93: Moura to drugi Hazard . Też swoje potrafi . Sprowadzić Van Persiego a Rooneya do środka dać !
» 5 sierpnia 2012, 14:59 #34
hitman90: Rooneya do środka?! Tylko po co??
» 5 sierpnia 2012, 15:48 #33
Marti24: Przydałby się van Persie. Jednak, jak już będzie on zaklepany, to trzeba będzie sprzedać Berbatova. Mając 2 klasowych napastników, 2 niezłych rezerwowych i 3 nastolatków, to niestety nie będzie już dla niego miejsca.
Swoją drogą ten tydzień będzie kluczowy - jeżeli do najpóźniej 15 sierpnia nikogo nie zaklepiemy, to już skład się nie wzomocni.
» 5 sierpnia 2012, 13:27 #32
mateomufc: berbatova trzeba sprzedac bo ojedzie za darmo za rok , van persie.. sam nie wiem co o tym myslec
» 5 sierpnia 2012, 13:27 #31
Bartoosh21: Jeżeli Ferguson kupi i RvP i Moure a nie sprowadzi żadnego obrońcy to możemy się spodziewać, że albo Evra będzie grał cały sezon i Smalling z Jones'em będą znów rzucani z środka na prawą stronę albo w przypadku kontuzji bocznego obrońcy przejdziemy do ustawienia bardzo ofensywnego - mianowicie 3-5-2(wariant 3-2-3-2) jaki grali Włosi na Euro..

Jones - Rio - Vidic
Carrick - Scholes
Valencia - Kagawa - Nani/Young
Rooney - RvP

gdzie pewnie Carrick i Scholes mieliby sporo zadań defensywnych, zabezpieczanie boków i środkowych obrońców za to reszta zajęta by była atakowaniem.. w sumie najlepszą obroną jest atak a przy takim ustawieniu na prawdę mogłoby to nieźle wyglądać..

Kagawa totalnie wolny elektron mógłby skakać po bokach pomagać skrzydłowym, Rooney zajmując jego miejsce dawałby możliwości w rozgrywaniu, RvP który lubi schodzić do boków równiez mógłby wymieniać sie pozycjami..

Mówcie co chcecie ale nie mając zbyt wielu obrońców w składzie takim ustawieniem można by grać ze słabszymi przeciwnikami.. z resztą, trójka obrońców wcale nie musi być gorsza od czwórki.. skupieni na obronie stoperzy byliby bezpieczniejsi niż skrzydłowi obrońcy którzy mogą nie zdążyć z powrotem..
» 5 sierpnia 2012, 13:01 #30
arctic: Jak dla mnie bomba.
» 5 sierpnia 2012, 13:27 #29
PLDan11: Niezły pomysł, ale czy aby nie trochę zbyt szalony? Zauważ, że Sir Alex nigdy nie testował takiego wariantu nawet na tych sparingach z cienkimi drużynami. Uparł się na bezsensowną formację z jednym napastnikiem i na pewno w przyszłym sezonie czymś takim znowu zagramy z wybranymi przeciwnikami. Oby nie było to City...
» 5 sierpnia 2012, 14:03 #28
Element: Bezsensowna formacja powiadasz? Znawca się znalazł, buhaha. Kto, jak kto, ale SAF wie co robi, więc mordy w kubeł ...
» 5 sierpnia 2012, 14:33 #27
Bartoosh21: PLDan11 - oczywiście ze trochę szalony ale MU już grali 3 obroncami z Wolfsburgiem jak sie nie mylę gdzie grał Fletcher - Carrck i Evra w obronie :)
» 5 sierpnia 2012, 16:43 #26
sssexton90: RVP, Moura i Baines i będzie piękny skład o walki o najwyższe cele
» 5 sierpnia 2012, 12:59 #25
Luck3r: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2012 12:58

Jeśli wierzyć mediom to:
- Lucas Moura - 30 mln funtów
- Robin van Persie - 20 mln funtów

To już mamy 50 mln funtów, a taki był fundusz na ostatnie transfery, do tego dochodzi fakt, że Sir Alex Ferguson, potwierdził transfery dwóch piłkarzy. Jednak nie chce mi się wierzyć, że sprowadzi RvP, gdyż na lewej obronie nie mamy zastępcy Evry...
Wg mnie SAF będzie bardziej zdeterminowany ściągnąć Lucasa, aniżeli RvP.

Może uda się ściągnąć Baines'a lub tego młodego obrońcę ze Swansea Taylora o ile się nie mylę.
» 5 sierpnia 2012, 12:57 #24
kamil1700: Za Evre jest Fabio :D
» 5 sierpnia 2012, 13:11 #23
arctic: spokojnie na lewą może jakiś młodzik wskoczy
» 5 sierpnia 2012, 13:28 #22
dzaru: Fabio poszedł na wypozyczenie
» 5 sierpnia 2012, 13:29 #21
uzi103: Omg a w newsie napisanym półtorej godziny wcześniej napisane jest:
" Media sugerują również, że Szkot będzie starał się o Robina van Persiego, ale Holender z każdym dniem jest coraz bliżej pozostania w Arsenalu. "
Masakra...
» 5 sierpnia 2012, 12:57 #20
dr96chicharito: To wszystko jest zbyt piękne by mogło być prawdzie... :D
Jeszcze okaże się, że wieczorem przeczytamy newsa, że Lucas nie wybiera się na żadne testy medyczne, a info o RvP zostało wyssane z palca...
» 5 sierpnia 2012, 12:51 #19
Rookuf: za dużo dobrych wiadomości dzisiaj ...
» 5 sierpnia 2012, 12:47 #18
VanDerSar111: jeszcze llorente :)
» 5 sierpnia 2012, 12:45 #17
hitman90: I do tego Ibra?:D Jeśli RvP by doszedł to napad byłby impnujący: Roo, RvP, Chica i Welbeck (prawdopodobnie Berba pożegna się z MU). Po co nam jeszcze ktoś??
» 5 sierpnia 2012, 13:00 #16
michael561: Ale posypało dobrymi newsami! :D
Na początku "Oferta za Lucasa zaakceptowana!", za chwilę "Powrót Fletchera coraz bliżej!" aż w końcu "Transfer Van Persiego tuż-tuż?
Teraz fajnie by było żeby to nie były tylko bajki dziennikarzy ;)
» 5 sierpnia 2012, 12:43 #15
b90: Takiego transferu nam brakuje, dawno nie kupiliśmy piłkarza tej klasy
» 5 sierpnia 2012, 12:42 #14
Garfild7: Wg mnie jest on bdb piłkarzem , ale po co nam napastnik? Rooney , Chicharito(dobra forma) Welbeck i Macheda który bardzo pozytywie zaskoczyl mnie na turnee. Moim zdaniem gdyby juz przyszedł RvP to Welbeck idzie na wypożyczenie .
» 5 sierpnia 2012, 12:39 #13
kocek: Prędzej Macheda na wypożyczenie jak Welbeck.
» 5 sierpnia 2012, 12:41 #12
dzaru: haha dobre Wellbeck na wypozyczenie chyba oszalałes, już predzej Macheda i Bebe. Jak przyjdzie to odejdzie Berba i bedziemy miec tercet Roo Chicha Wellbeck RVP
» 5 sierpnia 2012, 12:41 #11
b90: Berba odejdzie na 100%, Chicharito i Welbeck to wciąż napastnicy znacznie odstający od Rooneya, a Macheda ... nie nadaje się do gry w tym klubie. Na wypożyczeniu nie mógł nawet zmieścić się w pierwszym składzie, a co dopiero w MU. RvP by się przydał, nowy duch w drużynie. Piłkarz który wpłynąłby na wyniki w całym sezonie.
» 5 sierpnia 2012, 12:46 #10
Pauleta77: chyba kibicujesz od paru miesięcy skoro takie bzdety piszesz - Chicha gra coraz gorzej, 1. sezon mu wyszedł, bo nikt go nie znał, teraz jeśli szybko nie poprawi techniki to kariery snajperskiej na OT mu nie wróżę; Welbeck jest naszym najlepszym napastnikiem, zaraz po Roo, tylko słabo wychodzą mu wykończenia, niewiele strzela bramek, ale jest młody i dobrze prosperuje, a Ty chcesz go na wypożyczenie wysłać?; Macheda? proszę Cię, co roku na tournee rządził i strzelał bramy, przyszło co do czego w lidze, to nawet na wyp. w QPR lądował na ławie..
Nie jestem zwolennikiem RVP na OT, ale jeśli piszesz "po co nam on? skoro jest Chicha i Macheda", to ja odpowiem "HAHAHA"
» 5 sierpnia 2012, 12:53 #9
matsonasd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2012 15:23

@dzaru
Od kiedy tercet to 4 osoby?
» 5 sierpnia 2012, 15:23 #8
kuboo: No nie wiem. Może i jest jednym z najlepszych napastników na świecie,ale z tego co wiem to więcej napadziorów to nie potrzebujemy.
» 5 sierpnia 2012, 12:38 #7
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2012 12:39

To już jest za wiele, sam nie wiem czy w to wierzyć...Lukas i Van persie. Mielibyśmy chyba najlepszy okno w historii klubu. Jak dojdą obaj to Barcelona, $ity, Chelsea, Real mogą się już bać:). Mam nadzieje, że to nie kolejna plotka.
» 5 sierpnia 2012, 12:38 #6
Szmon: Ze niby Van Persie 20 mln a Moura 30? Cos jest nie halo...
» 5 sierpnia 2012, 12:37 #5
Boss: Van Persie za rok może odejść za darmo, ja na miejscu Arsenalu cieszyłbym się każdym groszem za niego. W styczniu może już negocjować kontrakty z innymi klubami :)
» 5 sierpnia 2012, 12:39 #4
kocek: Kasa z Chevroleta i General Motors jest, także kto wie..?
» 5 sierpnia 2012, 12:40 #3
szajba7: kocek nie kompromituj się...
» 5 sierpnia 2012, 13:17 #2
Fabio: @kocek
Chevroleta i General Motors to TA SAMA FIRMA ,tylko pod 2 RÓŻNYMI NAZWAMI !!
» 5 sierpnia 2012, 14:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.