Cookies na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików Cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Jeżeli rozumiesz i akceptujesz powyższy fakt, kliknij w link obok. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, zapraszamy do zapoznania się z naszym działem "Polityka Cookies", klikając na link po prawej.

Akceptuj pliki Cookies

Więcej informacji

Chevrolet nowym sponsorem Manchesteru United!

» 30 lipca 2012, 18:00 - Autor: Szejp - Źródło: manutd.com
General Motors oraz Manchester United ogłosili, że na mocy porozumienia począwszy od sezonu 2014/2015 amerykański producent samochodów Chevrolet zostanie nowym, głównym sponsorem drużyny z Old Trafford.
Chevrolet nowym sponsorem Manchesteru United!
» General Motors oraz Manchester United ogłosili, że na mocy porozumienia począwszy od sezonu 2014/2015 amerykański producent samochodów Chevrolet zostanie nowym, głównym sponsorem drużyny z Old Trafford.
Będący dotychczas oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu Chevrolet, stanie się również sponsorem na koszulkach z logo ekipy Czerwonych Diabłów. Amerykański koncern tym samym zastąpi firmę AON, z którą wicemistrz Anglii nie zdecydował się przedłużyć umowy. Co warte odnotowania, Chevrolet jest dopiero piątym głównym sponsorem w 134-letniej historii klubu.

O zawarciu porozumienia z motoryzacyjnym hegemonem poinformował dzisiaj dyrektor handlowy United, Richard Arnold:

- To fantastyczne posunięcie ze strony klubu. Pomimo iż jesteśmy partnerem Chevroleta od zaledwie sześciu tygodni, to nasza współpraca już zdążyła przynieść oczekiwane rezultaty, które będą skutkowały wymiernymi korzyściami zarówno dla United, jak i każdego z naszych fanów, liczących ponad 659 milionów.

- Chevrolet jest kluczowym dla nas partnerem i jestem pewien, że również i oni doświadczyli niesamowitego wsparcia kibiców, generowanego w Azji, Południowej Afryce i Europie. Ta umowa zobowiązuje United i gorąco wierzę, że przyniesie ona korzyści każdemu, kto troszczy się o klub.

Głos postanowił zabrać również wiceprezydent General Motors’ North America ds. sprzedaży i usług w USA, Alan Batey:

- Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że udało nam się połączyć naszą markę z takim klubem jak Manchester United. Patrząc na to ile fanów ma na całym świecie ten klub, nie sposób się nie zachwycić. Nasza współpraca wybiega jednak daleko poza suche statystyki, bowiem związek ten opierać się ma na silnej więzi emocjonalnej, która otoczy drużynę, gdziekolwiek ta się nie uda.

- Jeśli wziąć pod uwagę podstawowe wartości, którymi kieruje się Chevrolet, pasję naszych klientów oraz ponad 100-letnią historię koncernu, to nie ma wątpliwości, że partnerstwo z Manchesterem United jest idealnym posunięciem.

- Patrzymy przed siebie z dużym optymizmem i doceniamy możliwości, jakie dało nam związanie się z tym legendarnym klubem - zakończył Batey.

« Poprzedni news
Inter Mediolan przechwyci Ayewa?
Następny news »
FA oskarża Ferdinanda o rasizm


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (105)


hubertus122: wyjazdowe 2012/13
» 31 lipca 2012, 21:14 #101
MANUGLORy: niech tylko dają kase
» 31 lipca 2012, 20:34 #100
itopaw: [link usunięty]
» 31 lipca 2012, 17:53 #99
itopaw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2012 17:45

Które koszulki według was były najlepsze? Bo według mnie te z 2008 roku
» 31 lipca 2012, 17:45 #98
mikifiki: z sezonu 2003/2004
» 31 lipca 2012, 18:53 #97
50cent: No szkoda, ja bym był za BMW bo najlepsza marka najładniejszych samochodów na świecie + 3 litery :D
» 31 lipca 2012, 17:25 #96
Koroner: Juventus podobno szykuje oferte za rvp... Nie rozumiem dlaczego inne kluby potrafia dopiac prawie kazdy transfer a u nas musi byc wiecznie telenowela... i wkurza mnie takie stawianie na hernandeza czy machede.. przeciez oni sie po prostu nie nadaja do gry w manchesterze.. Roo i welbeck to teraz jedyni wartosciowi napastnicy... w czym roo nie jest typowym snajperem.. i co dalej? lucas ktory na pewno zostanie przynajmniej jeszcze rok w brazylii.. a gdzie temat moutinho? jakby go chcial taki real to juz by tam gral.. na sile sprowadzanie lewego obroncy.. po co fabio poszedl na wypozyczenie skoro baines to kolejna telenowela a nawet powstal temat sprowadzenia jeszcze starszego a.cola z chelsea.. kagawa przyszedl szybko bo o to chodzilo.. odchodzi park.. przychodzi inny azjata.. (ale pilkarsko to tez jest +) ostatnio przeczytalem ze ferguson moze wydac jeszcze 50 mln euro.. ale na kogo? moutinho zostaje.. lucas tez pewnie.. niby rvp byl pewniakiem fergusona a teraz boje sie myslec ze do nas nie przyjdzie.. ale i tak beda po mnie jechac zwolennicy naszych napadziorow.. a berbatov? o niebo lepszy od hernandeza.. a ma odejsc.. najlepiej bedzie jak ferguson odda paleczke mlodszemu trenerowi ktory wprowadzi u nas nowoczesny styl gry.. pozdrawiam
» 31 lipca 2012, 16:58 #95
vip14: Fajnie, ale AON już zniknie :/ No cóż.. :D Trzeba się rozwijać xD
» 31 lipca 2012, 15:36 #94
jarek87999: 30ml mamy dostac rocznie wiec o 10ml wiecej niz Aon
» 31 lipca 2012, 12:23 #93
rooney99: Ja się przyzwyczaiłem do krótkich nazw na koszulkach, nawet lepiej wyglądają takie 3literowce. Ale większa kasa się przyda :), byleby nie w kieszenie Glazerów, tylko na transfery i zadłużenia.
» 31 lipca 2012, 11:38 #92
Roo10ney: Koszulki United dla mnie charakteryzowały się zawsze przejrzystością. "AIG" oraz "AON" nic nie przebije. Pewnie będzie tak, że się przyzwyczaimy ale mi teraz najbardziej właśnie AON przypada do gustu - bez zbędnych fajerwerków.
» 30 lipca 2012, 23:10 #91
KaReKDaReK: Od sezonu 13/14 Nike będzie ubierać naszych ''dobrych znajomych'' z Etihad Stadium, więc nie zdziwiłbym się jeżeli United wróci do współpracy z Umbro, bo z Chevroletem już jest potwierdzona.
» 30 lipca 2012, 23:10 #90
PanTedeusz: a moze jednak Adidas?
» 30 lipca 2012, 23:41 #89
radekpulawski: czemu ta frajernia wszystko zagapia po Nas?? Chca pilkarzy ktorych chce SAF, koszulki beda miec te same, to nie długo mancini zazyczy sobie uzywanych bokserek calego MU, bo sa zwycieskie.
» 31 lipca 2012, 08:09 #88
Akwinata: radekpulawski - jak myślisz, że sponsoring wygląda tak, że trener sam szuka sponsora, to się mocno mylisz. Klub wybiera najbardziej odpowiadającą ofertę i tyle. Jak tutaj jest jakieś odgapianie, to ja jestem Tajem.
» 31 lipca 2012, 08:31 #87
Castway: umbro ma lepsze stroje :)
» 31 lipca 2012, 12:32 #86
krysbe: Adidas produkuje najciekawsze stroje, w następnej kolejności Puma.
» 31 lipca 2012, 13:10 #85
brylaant14: żółte logo na czerwoną koszulkę ? - , - Audi byłoby lepsze - ,-
» 30 lipca 2012, 22:55 #84
DonLitek: http: //px6.streetfire. net/0001/73/31/1003713_600.jpg


Jak mi dadzą takie cudeńko na koszulkę, nie mam nic przeciw ;D
» 30 lipca 2012, 22:29 #83
kruk581: niedlugo na koszulkach "biedronka".. a nie! zajete przez nasz reprezentacje narodowa, to my wezmiemy "TESCO"
» 30 lipca 2012, 22:26 #82
UrbannLegend: A ja myślę, że będzie pasować, o ile wzór koszulek nie będzie jakiś tragiczny. ;]
» 30 lipca 2012, 22:15 #81
satan23: świetnie jankeskiej kampanii ciąg dalszy.. Chev'y aka Daewoo duma amerykańskiego wieśniaka i polaka.. a potem może Kia lub Mc Donalds ?? Wiem, że chodzi tylko o pieniądze ale w strategiach marketingowych jest wiele innych aspektów.. Strategia promowania sokera za oceanem ?? Glejzerowie na polu golfowym dobili targu z właścicielem Cheviego.. Słono trzeba płacić żeby promować ten złom. A my poza pieniędzmi nic nie zyskujemy.
» 30 lipca 2012, 22:09 #80
Akwinata: Kolego ja wiem, że Ty jedyne Chevrolety to znasz z polskich dróg, więc faktycznie nie ma to nic wspólnego z prawdziwym Chevy, ale popatrz na Corvettę, Camaro (nawet te nowsze) czy kultową Impalę. Nie wspominając o całej serii świetnych aut z lat 70 i 80 z tej marki. Zanim zaczniesz opowiadać głupoty, to wsiądź w jakiś muscle car i dopiero się wypowiadaj. Pitolisz totalne stereotypy chłoptasia, który w życiu nie widział na oczy porządnego modelu z tej stajni (choć osobiście jestem fanem zupełnie innej marki ;)). Rynkowo jest to solidna i stabilna firma, która sypnie kasą - o to chodzi w sponsoringu, więc nie sap.
» 30 lipca 2012, 22:32 #79
Xeres: Jeśli dla Cb Chevrolety to jest złom, to ja sobie nie potrafię wyobrazić czym Ty jeździsz na codzień. Pewnie wielki zwolennik Golfa III z wyżartym zawieszeniem. A co do marki KIA, to podlega ona pod Hyundaia, więc także nie widziałbym przeszkód, no chyba, że cały czas żyjemy w latach 90tych, gdzie koreańskie samochody były niestety z niższej półki.
» 31 lipca 2012, 07:11 #78
satan23: W przeciwieństwie do innych wypowiadam się opierając o własne doświadczenie i obserwacje.. mieszkałem w U$A tam pracowałem i miałem nieprzyjemność jeździć tymi autami. Jestem fanem motoryzacji i bardzo mi się podobają amerykańskie auta właśnie z tamtych lat. Trochę śmieszy minie Twoja ocena nie znając mnie osobiście. Gwarantuje Ci że jeździłem większą liczbą ciekawych samochodów niż większość forumowiczów.. A wasz poziom komentarzy pt Golfy @ 3 itp tylko świadczą o Was, tak więc oświecę powyższych "chłoptasi" nie każdy klepie biedę i w takim gronie się obraca.. Niektórych stać na inne auta a kogo stać na pewno nie wybiera marki o jakiej mówimy.. Poza tym w Polsce można spotkać sporo zakompleksionych cfaniaczków w Hamerykańskich autach, jeśli tego nie dostrzegasz to widocznie zaliczasz się do tego grona. A wy wielcy znawcy śmigaliście kiedyś tymi autami ?? Bo ja tak.
» 31 lipca 2012, 13:48 #77
Akwinata: satan23 - też mieszkałem w USA, pracowałem i miałem przyjemność jeździć tymi autami. Poniekąd też jestem fanem motoryzacji. Ale co to ma do rzeczy? Napisz może najpierw czym jeździłeś, co to miało pod maską i z czym te samochody zestawiasz, a nie sapiesz jak typowy retard, który wymyślił sobie jakąś historyjkę i nie argumentuje rzeczowo.
» 1 sierpnia 2012, 00:04 #76
satan23: Nie mam zbytnio czasu grzebać i szukać modeli którymi jeździłem bo ciężko to spamiętać ale parę modeli utknęło mi w pamięci. Czym jeździłem: Camaro 4 generacja 2002 z tego co pamiętam - może ten najnowszy jest ciekawszy.. Corvetta C 5 oraz kilka jakiś miniejszych autek pikapów i vanów które mieliśmy na stanie firmy, oraz przez 2 lata byłem skazany na jeżdżenie Fordem Mustangiem jeżeli już mam się określić to Corvetta najlepiej wypada, co nie znaczy że mi się podoba lubię. Po tym już mi wystarczy tych cudów motoryzacji. Na tym się skończyła moja przygoda z autami pochodzącymi z USA. Natomiast do porównania jeździłem BMW seria M3 M5 oraz zwykłe 3 i 5 nie liczę tu Xów 3,5 i 6 bo to inna beczka, Porosiak Boxter za słaby , Mercedes C, E, CLK 55 AMG, SL500, S, Audi S3, S8, A4, A6, A8, Q7, A5 reszty nie pamiętam ;] No i ostatnio miałem przyjemność - trudno było by pominąć bo mnie zmiażdżył Nissan GTR z 700 kucykami pod maską :) - wypier!! a na koniec standardowo Subaru Impreza - którą bardzo lubię za charakterystykę pracy dźwięk i świtne 4 łapy ;] Jeśli już się bawiymy w wyliczanie to ulubione marki z dostępnych dla normalnego człowieka i w ramach zasięgu BMW,Subaru,Audi,Land Rover a targety na emerturę to Ferrari ;] O autach typu Opel Ford Citroen Fiat Peugeot nie ma co wspominać. Jak wspomniałem parę lat jeżdżę i ciężko mi sobie przypomnieć wszystkie auta.. Mam nadzieję że to Ci wystarczy i satysfakcjonuje. Amerykańskie auta to lata 60 i 70 na tym koniec nie zmienię zdania, chętnie zobaczył bym parę modeli z tamtych lat w swoim garażu. Jednak obecnie jak dla mnie tylko wozy naszych przyjaciół z za zachodniej granicy kolejno BMW Audi i Merc. pzdr
» 1 sierpnia 2012, 09:28 #75
Akwinata: satan23 - bajkopisarz z Ciebie niesamowity. Tyle modeli aut nie przewija się nawet przez komis, w którym bywam średnio raz w tygodniu i sprzedają 20-30 sztuk miesięcznie (i nie jest to komis u tada pod gruszą z Golfami III) a Ty przewinąłeś przez blisko 10 lat (bo mniej więcej tyle najstarsze auto które wymieniłeś ma) jakieś 25 aut z czego sporo z budami zmodowanymi. Obudź się może, bo takie bajanie nic nie wnosi. Wymieniłeś auta, dałeś zero konkretów i podejrzewam, że gdybym spytał Cię o szczegóły z Mercedesów, w których siedzę od lat, bo sam takowym jeżdżę i w rodzinie eksploatowane było już kilkanaście egzemplarzy, to byś miał solidny problem z szukaniem po forach odpowiedzi ;) Do tego znowu nijak się odniosłeś do zarzutu, że Chevrolet ze swoimi flagowymi modelami to śmietnik. Do tego Camaro z segmentu takich aut jak Probe zestawiać jako muscle car. I na zakończenie kolejność też mnie powaliła :D Mam nadzieję, że to tylko subiektywne odczucia, bo Audi jest za Mercedesem i BMW daleko w tyle jeśli chodzi o ogólny wizerunek samochodów (czyli luksus, skuteczność, prestiż, silniki tuningowane, ekonomia uzytkowania i jazdy). No ale niektórzy lubią markę, która jako jedyna została wybrana jako właściwa do produkowania luksusowej limuzyny, bo tylko nią byli zainteresowani kupcy (chodzi mi o Maybacha) i jej samochody są po prostu nie do zajeżdżenia (to dlatego produkują GLe dla wojska czy ciągniki do TIRów) a niektórzy bajają w obłokach i rzucają ogólniki. Zresztą zestawiać Chevroleta z Mercedesem czy BMW to jak porównać pralkę i lodówkę - bardzo inteligentne. Zupełnie inne aspiracje rynkowe, inne modele flagowe, inna tradycja robienia samochodów i podejścia do klienta.
» 1 sierpnia 2012, 22:44 #74
satan23: Cóż zamiaru przegadywać się nie mam, to że ty pracując w komisie ?? nie miałeś w ręku takich samochodów to nie znaczy że inni nie mieli okazji nimi jeździć.. tak się składa że znam parę osób które sobie kupują takie samochody bo ich na to stać. Mało tego kolego spotkałem osobę która takich aut kupuje/sprzedaje kilka w roku.. Jak się domyślasz nie pisałem że to moje zabawki ponieważ to nie mój poziom ani jak widzę tym bardziej Twój. Zakończmy tą rozmowę prowadzącą w stronę niekończącej się autostrady ponieważ nie mam zamiaru zdawać testów z ilości i kolorów kontrolek na desce rozdzielczej. Każdy ma swoje upodobania i gusta o których teoretycznie się nie rozmawia, powinny być poparte przeżyciami i doświadczeniem których sporo zebrałem i dlatego mój stosunek do plastikowych tandetnych,zawodnych, topornych jak wozy drabiniaste amerykańskich aut jest taki nie inny. Spytałeś jakie auta mogę porównać ? Dostałeś odpowiedź. Mam nadzieję iż masz świadomość istnienia jeszcze innych ludzi nie tylko śmigających Lanosami z nakładkami i wiedz nie każdy fan przebywający na forum jest burakiem z Golfa 3. pzdr
» 1 sierpnia 2012, 23:23 #73
Akwinata: Nie powiedziałem, że pracuję w komisie - czytanie ze zrozumieniem się kłania. Niemniej od dzieciaka miałem styczność z autami sprowadzanymi z zachodu w liczbie 80-100 rocznie i drugie tyle kupowanych w Polsce i doskonale wiem, że normalny pracujący człowiek nie ma czasu porządnie pojeździć tyloma samochodami i wyrobić sobie porządną opinię. To, że ja znam osobę, która jeździ nowym Audi W12 nie oznacza, że ta osoba kupuje co chwile nowe auta i daje mi pojeździć. Owszem sprzedaż kilku takich aut w roku jest możliwa, ale skoro mówiłeś, że jeździłeś Pickupami i Vanami w pracy, to raczej nie była to praca, w której dano Ci służbową BMkę serii 7. Nie wiem skąd tekst o "poziomie" skoro nie wiesz co u mnie w garażu stoi - po prostu bajanie o jeżdżeniu wszystkimi autami z górnej półki u kogoś, kto pracował na saksach, jest młody i nie podaje żadnych konkretów odnośnie specyfikacji tych aut jest dla mnie po prostu kpiną. Nadal nie odniosłeś się konkretnie do sprawy, mówisz cośo plastikach i przytaczasz Audi (wszystkich serii, co jest też idiotyzmem, bo jak porównać Aveo do A8 to ja nie mam pojęcia), które na przykład w A3 i A4 aż śmierdzi tworzywem. Ja też mogę wypisać sobie auta, które znajdę w necie i stwierdzić, że w porównaniu do Lotusa to Chevrolet kiepsko się zbiera, ale powiedzmy sobie szczerze - taki argument jest argumentem idiotycznym i niemerytorycznym. Co do Golfa 3 - akurat to jest bardzo porządny samochód jeśli chodzi o mechanikę i blachę. Dla osób, których nie stać na nowe auto, na pewno bardziej poleciłbym takiego Golfa (oczywiście nie po wiejskim tuningu) niż jakieś Audi (np A4-B5) na śmieciowym, bo aluminiowym zawieszeniu.
» 2 sierpnia 2012, 08:54 #72
satan23: No popatrz to bardzo analogiczna sprawa ponieważ ty nie pracujesz w komisie a jednak masz styczność z autami i wypowiadasz się na ich temat.. Ja w czasach liceum koniec lat 90(proszę się nie sugerować cyferką 23 przy niku bo nie ma ona nic wspólnego z wiekiem - aż dziw bierze że 90% ludzi zawsze tak schematycznie myśli) miałem okazję pojechać i "dorobić" sobie do kieszonkowego a przy okazji odwiedzić kawałek świata.Nie sądzę żeby to było czymś złym lub ujmującym komukolwiek a tym bardziej świadczyło o "poziomie" czy też "statusie". Właśnie tam podczas pobytów pracując w rodzinnej dużej firmie moich przyjaciół miałem okazję zasamkować jazdy samochodami sporej części modeli które wymieniłem. Nie użyłem stwierdzenia że byłem w posiadaniu czy też testowałem te marki lub może ścigałem się nimi poprostu miałem okazję nimi pojeździć, czasem to była paro minutowa przejażdżka a niekiedy prę dni. Dlatego też te niesatysfakcjonujące Ciebie moje porównia są takie a nie inne. Nie mam możliwości jeździć tym czym chcę dla porównania, ponieważ to nie jest moim etatowym zajęciem. Jeśli Cię ciekawi to w chwili obecnej pracuję w takim gronie ludzi których stać na takie auta i nimi jeżdżą a z chwilą pojawienia się nowego modelu idą do salonu i je poprostu kupują jedynym problemem jest wybór koloru karoserii stąd mam takie możliwości skorzystania.. Nie mam tu zamiaru przepychać się bo nie ma czym, a tym bardziej udowadniać czegoś komuś w pewnym sensie "zamkniętemu" wystarczy że muszę w taki sposób przegadywać na codzień z urzędnikami i pseudo "biznesmenami" a cwaniaków jak wiadomo w kraju nie brakuje. Odnoszę wrażenie że Ty poprostu nie akceptujesz takiego stanu rzeczy (masz jakieś kompleksy??) W każdym razie na chwilę obecną w mojej rodzinie jeździ kilka sztuk samochodów, które wcześniej wymieniłem a w gronie przyjaciół i bliskich znajomych spokojnie uzbiera się ich więcej. Proponuję trochę szeżej spoglądać na świat a niżeli na ten który Nas otacza. pzdr
» 2 sierpnia 2012, 12:07 #71
Akwinata: satan23 - tyle, że ja swoje podejście buduje na specyfikacji technicznej, doświadczeniu iluś samochodów, którymi jeździłem i którymi jeżdżą zawodowi kierowcy u mnie w rodzinie a nie tym, że przejechałem się 12304 autami przez 100 metrów "bo kolega dał". Ja nie sugerowałem się liczbą 23 i nie mam nic do pracy w USA - sam wiele razy tam byłem, co prawda nie pracując w charakterze fizycznym, ale jednak. Nie mam żadnych kompleksów - to nie ja zacząłem wrzucać na markę tylko dlatego, że część modeli jest po prostu zwyczajnych do przemieszczania się (jak większość samochodów) i nie uwzględniając tych pozytywnych projektów. Uwierz - nie imponuje mi to, że masz znajomych z fajnymi autami. Nie narzekam na to czym jeżdżę, ale jest to dla mnie tylko środek lokomocji, który ma być wygodny, reprezentacyjny i skuteczny. Chciałbym mieć Eleanorkę z 67 roku, ale nie wszystko na raz ;)
» 2 sierpnia 2012, 23:40 #70
satan23: Ja niestety stety nie jestem głową mechaniczną choć jako dzieciak latałem po warsztacie wujka i tam spędziłem sporo lat.. Ale jeśli posiadasz wiedzę techniczną no to już inaczej się wybiera i spogląda na w zasadzie wszystko a w tym wypadu auta. Mogę tylko ocenić auta tak jak w większości ludzi tylko po wrażeniach z jazdy i ewentualnie zasięgnąć rady wuja przy zakupie... ;) A powiem Ci że w śród klasyków samochodowych to w większości marzy mi się właśnie sporo aut amerykańskich i to nawet z lat 50, 60 i 70 :) Niesamowite produkowali wozy nie wiem czy motoryzacja doczeka się jeszcze kiedykolwiek takich wynalazków.. Podczas wycieczki nad Nniagarę trafiłem na zlot aut z tamtych lat i dopiero jak zobaczyłem je na żywo podcięło mi z nogi !! Jeśli chodzi o staż jeżdżenia to najdłużej z pośród aut z za oceanu to jeździłem w Polsce przez 2 lata Mustangiem 4,6 GT z 1999 (chyba 260 kucy) Jednak osiągami nie powalał i pojechał poszedł na warsztat i został poddany modyfikacjom nie powiem co było robione, bo nie ja to robiłem i nie ja za to płaciłem ;) W każdym razie moc była podniesiona do ponad 300, zmieniony układ wydechowy (to ryczało !!:) i wymiana całej tapicerki na skórę czarno-czerwoną :) bo ta oryginalna była bardzo marna, no zawieszenie również zostało ulepszone bo w naszych warunkach marnie się nim jeździło.. To są moje największe zastrzeżenia co do tych aut.. poprostu nie lubię, zdecydowanie uwielbiam BMW jeśli chodzi właściwości jezdne(trochę km nimi zrobiłem w różnych warukach zima lato góry plaża) Lanie się tu rozgadaliśmy o autach a piłka poszła w las ;) pzdr
» 3 sierpnia 2012, 08:43 #69
Akwinata: Raczej się nie doczeka, bo teraz auta robi się na zasadzie - jak największy wypas, ale żeby było trochę awaryjne, żeby na częściach zarobić 3 razy tyle ile z samochodów. Ja akurat BMW niezbyt lubię (choć ostatnia seria 7 jest ładna) i jestem fanem gwiazdy także nieco inna bajka :D Tak czy siak - kontrakt dla Manchesteru korzystny finansowo i nie ma co narzekać, bo mógł się trafić sponsor typu Roleski i wtedy byłoby kwaśno.
» 3 sierpnia 2012, 09:20 #68
satan23: Miejmy nadzieję że dzięki tamu zastrzykowi pieniądze zapracują na zmniejszenie długu.. A to to ja znów mam odwrotnie ostatni jaki mi się podobał to był W 124 :) a potem przez lata kompletnie nic.. Ale ostatnia generacja, tak najładniejsza od lat :) To ze względu na moje zamiłowanie do bardziej surowych kanciastych minimalistycznych i chłodnych wnętrz ;) A w Mercu czułem się jak w jakimś środku pączka z lukrem :D
» 3 sierpnia 2012, 14:30 #67
Maxey: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2012 21:58

Malina05 - nawet nie muszę szukać: Porsche, Ferrari, Lamborghini.
» 30 lipca 2012, 21:55 #66
Akwinata: Porsche - bardzo przeciętne Cayenne, które nie ma nic wspólnego z samochodem terenowym (proponuję porównać do GL'a czy LandCruisera). Lamborghini - Cheetah, której zaniechano produkcji, bo nie było zainteresowania na rynku. Ferrari - paskudna 330GT, która miała mierne osiągi jak na auto z tej półki. Nie ma ideałów i zawsze znajdzie się kij ;)
» 30 lipca 2012, 22:49 #65
Maxey: Tylko gdyby nie to przeciętne Cayenne, Porsche prawdopodobnie byłoby dziś w tym miejscu co Saab.

Odnośnie Cheetah mnie zagiąłeś, bo o tej zabaweczce nie wiedziałem.

Czy 330 GT jest paskudna, to możnaby trochę podyskutować. Natomiast osiągi faktycznie nie były nadzwyczajne.

Jak to mówią, jak ktoś chce uderzyć, to kij się zawsze znajdzie ;)
» 1 sierpnia 2012, 21:55 #64
Akwinata: Co do Cayenne - rynek amerykański ratował Porsche bo zawsze byli chętni na ich sportowe auta. Cayenne rzutem na taśmę schodzi, bo jest boom na SUVy, ale nie oszukujmy się - porównując to z ilością SUVów od Mercedesa czy BMW, które są w podobnej cenie lub nawet droższe, to ilość Porsche wygląda biednie.
» 1 sierpnia 2012, 22:45 #63
Martin: Sharp'a i Vodafone'a to mi nic nie zastąpi, ale Chevrolet też powinno ładnie wyglądać ;)
» 30 lipca 2012, 21:23 #62
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2012 20:39

Pewnie jest to najwyższy kontrakt w historii klubu, długość podpisanej umowy na to wskazuje.
Szkoda że United naciska na amerykański rynek. Bądź co bądź Chevrolet znany jest właśnie w Ameryce - porównując go z naszym byłym sponsorem (Audi) odpada w przedbiegach ;-) ale nie to się liczy przecież.
» 30 lipca 2012, 20:39 #61
Li4kim: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2012 20:33

ifotos. pl/zobacz/mutshirtj_rqhqrna.jpg/ na szybko w fotoszopie kumpel zrobił.
» 30 lipca 2012, 20:33 #60
PanTedeusz: i3.lulzimg.com/ceb406cdf2.jpg
» 30 lipca 2012, 20:36 #59
HouseII: Proszę Cię... do 2014 mam nadzieję, że nasza domowa koszulka przestanie przypominać obrus...
» 30 lipca 2012, 21:39 #58
DAMINOS2: a moze tak logo GM? :D
» 30 lipca 2012, 22:16 #57
martin86: ciekawe jak będą wyglądały koszulki z logo chevroleta nawet fajne auto jest na tym zdjęciu
» 30 lipca 2012, 20:27 #56
satan23: Świetne.. idź do najbliższego salonu i kup sobie.
» 30 lipca 2012, 22:11 #55
martin86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2012 22:41

@satan23 leczysz kompleksy na forum?
» 30 lipca 2012, 22:41 #54
satan23: Nie wiem skąd taki wniosek ?? A ty się bawisz w psychologa ?? :]
» 31 lipca 2012, 13:39 #53
bzowy21: Rozumiem, że umowa z audi już wygasła tak? Szkoda, bo jest to o wiele lepsza marka. Poza tym kółeczka i napis "audi" fajnie by wyglądały na koszulce.
» 30 lipca 2012, 20:12 #52
Klimaa: Tak, Chevrolet zastąpił Audi.
» 30 lipca 2012, 20:36 #51
dr96chicharito: Jak według mnie, to AON super się prezentuje na koszulkach - duże, szerokie i białe litery. A kto wie jak to będzie z tym Chevroletem. :/
» 30 lipca 2012, 19:55 #50
michal94klb: A za kilka lat ten sam tekst że nie widzę innych koszulek jak z Chevroletem bo XYZ się będzie gorzej prezentować...Tak jak było z przejściem z Vodafone na AIG,z AIG na AON i w przyszłości z XYZ na XXZ
» 30 lipca 2012, 20:24 #49
Kris91: Ja tam najbardziej lubiałem logo AIG :D
» 30 lipca 2012, 20:32 #48
PanTedeusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2012 20:37

Ja SHARP , ale
"Tak jak było z przejściem z Vodafone na AIG,z ->AIG na AON"

AIG z AON to prawie dla mnie żadna różnica. , pochylony i pogrubiony napis bez ramki ot co.
» 30 lipca 2012, 20:37 #47
1996kutno: aig najlepesze i te koszulki z czarnym pasem :) sezon 2009/2010
» 31 lipca 2012, 08:40 #46
MDuch7: Taaa @1996kutno masz rację :) Teraz Zagłębie Lubin ma podobne :D
» 31 lipca 2012, 13:17 #45
dr96chicharito: Pfff! Nie widzę jakoś naszych trykotów z logo Chevroleta. :/
» 30 lipca 2012, 19:51 #44
SetvillE: Nie chcieli uratowac Saab-a a teraz duze pieniadze nam daja xD
» 30 lipca 2012, 19:48 #43
NaDeRoo: SZkoda że nie porsche, ale lepsze niż fiat albo inne tanie marki
» 30 lipca 2012, 19:42 #42
gafciu7: masz coś do Fiata??!! xD Brava całkiem nieźle się udałą :P
» 30 lipca 2012, 20:18 #41
JRI: Porsche? ;] please...
» 30 lipca 2012, 20:37 #40
satan23: Prosiak to marka sama w sobie nie musi się reklamować. W przeciwieństwie do tego czegoś.
» 30 lipca 2012, 22:13 #39
Xeres: Od razu GM, a nie...
» 31 lipca 2012, 07:18 #38
sk8bob: Powiem wam ze jakos nie pasuje mi ten sponsor... ;/ Moze dlatego ze marka auta słaba i nie wypuszcza na rynek dobrych aut
» 30 lipca 2012, 19:19 #37
michal94klb: W ogóle beznadziejne auta to są... A założę się o dychę że nigdy lepszym nie będziesz jeździł. Chevrolet nie robi ,,dobrych,, aut?Śmieszne

Zresztą,może być i Biedronka-ważne żeby rzucili sporo forsy.
» 30 lipca 2012, 19:35 #36
Bartoosh21: Camaro
» 30 lipca 2012, 19:41 #35
Jerome: Camaro to nie to samo co kiedyś. Teraz robią wynalazki jak Spark, Aveo, Lacetti i inne badziewia. Nawet współczesa Corvette mimo iż chętnie bym taką przytulił to jest plastkowa i tandetna.
» 30 lipca 2012, 19:52 #34
ashley18: Nie robi dobrych aut ? Zobacz w stanach tam większość ludzi jeździ chevroletami, tam to jest wiodąca marka nie to co w Europie. Chociaż i w Europie mają ciekawe modele jak Corvette czy Camaro. Zachęcam także do poczytania historii tej marki ;)
» 30 lipca 2012, 19:53 #33
Malina05: Dla wiadomości ludzi, którzy uważają Corvette czy Camaro za tandetę to tak naprawdę g***o wiecie ;) wybaczcie ale samochody te zaliczyły bardzo duży progres ostatnimi laty i choć nadal odbiegają od Europejskiej jakości to i tak są co raz lepsze :) Tandetą były stare modele ale te nowsze są już o niebo lepiej wykonane. Poza tym Corvette nie jest samochodem do oglądania w środku tylko do delektowania się brzmieniem silnika i jego mocą ;) A o Corvette ZR1, która bije wszystkie obecnie super samochody na północnej pętli dużo mówić nie muszę ;) a jeśli logo Corvette by było na koszulkach to będę w 7 niebie :P
» 30 lipca 2012, 20:04 #32
JRI: Z każdej marki można znaleźć dobry model, sztuką jest by każdy model był dobry. Co z tego, że dwa modele są spoko, co ;]?
» 30 lipca 2012, 20:38 #31
Malina05: Nie znajdziesz firmy, w której każdy model byłby dobry :) Chevrolet po prostu stworzył dwa super-samochody dzięki czemu może rywalizować z innymi oraz zwykłe samochody miejskie, które kupują jakieś dziadki i jeżdżą już do końca życia. Nie pochwalam tego ale firma musiała wyjść jakoś z kryzysu więc poszła w tą stronę ;)
» 30 lipca 2012, 20:45 #30
satan23: Ręce mi opadły jak to zobaczyłem.. brak słów..
» 30 lipca 2012, 22:14 #29
haribo99: @Jerome - a we Włoszech jeżdżą Fiatami i uważasz, ze to dobre auta? Jedyne co im dobre wyszlo to Panda. Chevrolet tak samo jak większość koncernów wali coraz mniejsze koszty produkcji, aby cena była przystępna, bo ludzie już nie chcą aut na 10-20 lat. Liczy się cena! A skoro cena jest niska to jak jakość może być wysoka?
Co nie zmienia faktu, że jak sypią kasą to marka może być. Moim zdaniem logo mają fajne, jak NIKE dołoży fajny design koszulki to może wyjść coś pięknego.
» 30 lipca 2012, 22:44 #28
Xeres: @Harib
A może FIAT jest złą marką? Szczególnie ich silniki, które są wciskane między innymi w Opla i Alfe. Szczególnie, gdzie od 2014 powstaną 2 silniki dla Fiata od Ferrari na 450 i 500KM.
» 31 lipca 2012, 07:21 #27
PotrzebujeInfo: Chevrolet sponsoruje także Liverpool [...] jest ich motoryzacyjnym partnerem ;/
» 30 lipca 2012, 19:09 #26
michal94klb: A Nike Arsenal,Barcelone i masę innych klubów.
» 30 lipca 2012, 19:33 #25
wlodekzlc: Fajnie, zawsze jakaś zmiana. Myślę, że i koszulki na tym skorzystają.
» 30 lipca 2012, 18:47 #24
United45: ale to będzie dziwnie wyglądac CHEVROLET to wogóle się zmieści na tej kopszulce mogłby ktoś zrobić taki fotomontasż z taką koszulką ze sponsorem chevrolet
» 30 lipca 2012, 18:45 #23
JRI: Napisałeś "Fotomantasż" bo nie wiedziałeś czy z końcówką SZ czy Ż? ;] mieszczą się takie napisy jak Quatar Foundation czy Standard Chartered więc i Chevrolet się zmieści... Ale jak to będzie wyglądać...
» 30 lipca 2012, 18:57 #22
chicharito111: jri czego spodziewałeś się po 13latku ?? jedyne co jest dziwne to umowa dopiero za dwa sezony będzie obowiązywać
» 30 lipca 2012, 19:07 #21
United45: sorry literówka wiem że sie pisze fotomontaż
» 30 lipca 2012, 19:29 #20
Li4kim: Z AONem podpisaliśmy umowę na 4lata więc logiczne jest że Chevrolet wchodzi w 2014/15.
» 30 lipca 2012, 19:40 #19
Martin: Szkoda, że umowa nie wchodzi w życie od dnia dzisiejszego. Nie mam nic do Aon'u, ale Chevrolet to dopiero robi wrażenie ;)
» 30 lipca 2012, 18:34 #18
ericooo85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2012 18:27

liczę że w końcu wrzucą jakiś dobry desing strojów. Oby wrócili do czasów SHARPA :) Nike średnio się spisało choć koszulki z sezonu 2007/2008 z pasem z tyłu i ta nowa biała wyjazdowa są dobre. Szkoda że częściej nie potrafili ucieszyć kibiców UTD .
» 30 lipca 2012, 18:26 #17
JRI: Wcale się nie cieszę. AON jest spoko i nie zajmuje dużo miejsca na koszulkach... Już widzę ten żółty krzyż albo napis CHEVROLET. Jeszcze nie lubię tej marki... Żenada.
» 30 lipca 2012, 18:24 #16
riv8: Najważniejsze, że dają na United kasę. Chevroleta montowanego na rynek europejski zawsze omijałem szerokim łukiem i nie zamierzam tego zmieniać ze względu na sponsoring MU.
» 30 lipca 2012, 18:57 #15
JRI: Kasa kasa, ale jak to będzie wyglądać ;]?
» 30 lipca 2012, 18:58 #14
mikifiki: Cieszmy się, że to nie Osram :)
» 31 lipca 2012, 18:44 #13
Bartoosh21: Nike nie ma pomysłu na koszulki? hmm.. co by nie mówić Nike jest najpopularniejszą i najbardziej lubianą marką, mam znajomego który jest kibicem Realu i twierdzi że wolałby gdyby byli sponsorowani przez Nike dzięki czemu byłby większy dostęp do gadżetów, ciuchów itp..

Mi osobiście Adidas nie podchodzi..
» 30 lipca 2012, 19:40 #12
haribo99: proszę Cię, raz im wyszły koszulki (z tym czarnym V, nie pamiętam z którego sezonu). Reszta jakaś taka nijaka, a te aktualne... no nie bede sie wypowiadal, ale bardziej na stol pasuja... UMBRO to bylo cos :)
» 30 lipca 2012, 22:47 #11
niedoniebieski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2012 18:14

To od 2014 czy od dzisiaj? Nie rozumiem dokładnie od kiedy z tego artykułu.
» 30 lipca 2012, 18:13 #10
Li4kim: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2012 18:22

Dziś podpisali umowę która wchodzi w życie (po wygaśnięciu tej 4-letniej z AONem) w sezonie 2014-2015.
» 30 lipca 2012, 18:21 #9
peli: "General Motors oraz Manchester United ogłosili, że na mocy porozumienia począwszy od sezonu 2014/2015 amerykański producent samochodów Chevrolet zostanie nowym, głównym sponsorem drużyny z Old Trafford."
» 30 lipca 2012, 18:23 #8
niedoniebieski: Już zmienione. Wcześniej było napisane tak, że wynikało z tego , że oficjalny sponsor od 2014, a logo od dzisiaj. :) Ale dzięki za odp.
» 30 lipca 2012, 18:24 #7
Szejp: @niedoniebieski nikt tego tekstu nie edytował. było napisane jak jest teraz.
» 30 lipca 2012, 18:45 #6
niedoniebieski: Cóż. Czuję się jak w tej reklamie z hot-dogami. "No ja chyba jestem nienormalna". Zaraz po zamieszczeniu artykułu napisane jest jak wół "od dzisiaj" (nie w wytłuszczonym tekście , tylko niżej) po czym po pół godziny tego już nie ma, mimo, że nikt tego artykuły nie edytował. Magia.
Wiem, że to byłoby dziwne gdyby było od dzisiaj, ale nie próbuj ze mnie robić ślepca, że wcześniej było identycznie.
» 30 lipca 2012, 19:06 #5
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2012 19:21

wybacz, walę ściemę, aby zrobić z Ciebie idiotę. Wybacz...

PS: Żeby nie było: teraz ten tekst lekko poprawiłem (literówka w tytule), ale wcześniej go nie edytowałem.
» 30 lipca 2012, 19:19 #4
Wade: Fajnie lubię tą markę samochodów :).
» 30 lipca 2012, 18:10 #3
Li4kim: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2012 18:12

Pytanie jak będzie wyglądało logo, sam napis Chevrolet, znaczek czy to i to.
A co do samej umowy to Chevrolet musiał zapłacić tyle żeby odstraszyć kogokolwiek, od AONu dostaliśmy rekordowe 80 mln za 4 lata, 7 lat na koszulkach... myślę że dostaniemy ponad 200 mln, które oczywiście pójdzie na spłatę zadłużenia ;)
» 30 lipca 2012, 18:10 #2
Damian90: dokładnie 28 mln za sezon x7 co daje nam 196 mln :)
» 30 lipca 2012, 18:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.

PrzejdŸ do góry strony