Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Pracujemy nad transferami

» 25 lipca 2012, 21:39 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Sir Alex Ferguson nie marnuje czasu i aktywnie poszukuje nowych piłkarzy, którzy mogliby zasilić szeregi Manchesteru United. Szkot obiecał, że jeszcze w tym okienku postara się sprowadzić kogoś na Old Trafford.
Ferguson: Pracujemy nad transferami
» Sir Alex Ferguson chciałby jeszcze tego lata sprowadzić do Manchesteru United kolejnych zawodników
Czerwone Diabły tego lata już kupiły Shinjiego Kagawę z Borussii Dortmund i Nicka Powella z Crewe Alexandra. Na tym transfery prawdopodobnie się nie skończą, bo z Manchesterem United łączonych jest wielu piłkarzy.

W ostatnich dniach sir Alex Ferguson potwierdził, że na celowniku Manchesteru United znajdują się Robin van Persie (Arsenal) i Lucas Moura (São Paulo). Prasa od dawna łączy natomiast wicemistrzów Anglii m.in. z Luką Modriciem (Tottenham), Christianem Eriksenem (Ajax Amsterdam) czy João Moutinho (FC Porto).

– Staramy się pozyskać kogoś do naszego składu. Pracujemy nad jedną czy dwoma sprawami – przyznał w środę sir Alex Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Z nogą Powella wszystko w porządku
Następny news »
City wycofa się z walki o van Persiego?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (118)


wisniak73: [link usunięty]
» 27 lipca 2012, 13:57 #118
manutdfan92: Jeśli SAF mówi "Pracujemy nad transferami" to wiedz, że coś się dzieje;) Osobiście nie jestem przekonany to tych najbardziej pożądanych przez wszystkich nazwisk.
Co do Moury to nie rozumiem do końca zasadności tego transferu - przecież to ta sama pozycja co Kagawa, zatem w przypadku jego przyjścia do nas, jeden z nich by grzał ławę. Chyba że Fergie chce go przesunąć w głąb pola, co oznaczałoby nałożenie na niego zadań defensywnych, a do tego ten chłopak się nie nadaje. To przecież taki typ piłkarza z wielkim ciągiem na bramkę, którego się dobrze ogląda, a nie regulator gry. Z młodych brazylijskich talentów bardziej pasowałby do nas Ganso, którego spokojnie można określić mianem "rozgrywającego", a nie "ofensywnego pomocnika".
W kwestii van Persiego też jestem lekko sceptyczny. Piłkarz z niego świetny i w tym momencie jest okazja kupić go po promocyjnej cenie, ale nie przekonuje mnie jego już zacny wiek oraz rozbuchane ego. Jak ktoś słusznie zauważył, dwie osobistości piłkarskie o trudnym charakterze razem w ataku to często bomba o opóźnionym zapłonie. Holender zapewne zażyczyłby sobie też nie małej tygodniówki, co mogłoby by budzić kontrowersje w drużynie. Kolejne pytanie, które warto sobie zadać to czy rzeczywiście go potrzebujemy, skoro wszystko wskazuje na to, że przechodzimy na system 4-2-3-1? Konsekwencją tego będzie rywalizacja 5 (wliczam Berbę, bo jakoś nikt go nie chce kupić) napastników o jedno miejsce.
Reasumując, w całym tym transferowym zawrocie głowy zapominamy gdzie mamy braki czyli na środku pomocy i bokach obrony. Nawet gdy nie dojdzie do transferów Lucasa czy RvP, nie będzie tragedii, ale na granie staruszkiem Scholes'em i nie najmłodszym już Evrą nie powinniśmy sobie pozwolić. Ja liczę mimo wszystko na Moutinho i lewego obrońce (niekoniecznie Baines'a).
» 26 lipca 2012, 14:53 #117
monnie: moja opinia uchodzić będzie za wysoce niepopularną, ale nie widzę Moury w naszym składzie. Ja doceniam jego umiejętności, talent, szybkość, zazdroszcze koordynacji ruchowej jak tak śmiga między obrońcami i zawija nogami na lewo i prawo (swoją drogą jestem ciekawa, jaki byłby z niego tancerz hiphopowy), ba, nawet odczuwam z nim pewną więź, bo jest ode mnie dzień starszy. Obawiam się jednak, czy by się odnalazł w PL. Tu się gra inaczej, natychmiastowa szarża na bramkę po przejęciu piłki nie zawsze skutkuje. Poza tym Groszek też miał być gwiazdą po transferze do Europy, może jeszcze jego czas powróci, na razie większość z nas jest zasmucona jego formą. Skoro jednak SAF będzie w stanie przystosować Lucasa do angielskich warunków, to ja mu ufam. To raz.

Dwa - nasza kochana młodzież mile nas zaskakujaca w tournee. Zastanówcie się, czy Ajax Cape Town to drużyna dorównująca chociażby Evertonowi czy Spursom. Nie twierdzę, ze nie zasługują na szansę w rozgrywkach na Wyspach, ale przestrzegam przed hurraoptymizmem. To, że mamy Brady'ego nie znaczy, że Baines będzie bezużyteczny.

Trzy: a własnie, Baines... jak czytam komentarze "Alex dawaj na maxa RVP i lucas....jak sprzedaz ando i berbe kup za to bainsa i gramy...." to zbiera mi się na mdłości, a w ciąży nie jestem. Baines i Lucas/RVP to jest ten max. Czuję w kościach, że Dimitar zostanie i bardzo współczuję mu z tego powodu. Sporo tutaj przeciwników transferu van Persie'go, są one zrozumiałe, ale w przeciwieństwie do Moury sprawdza się na angielskich boiskach i ufam mu bez względu na jego wiek. Lucas natomiast mogłby panowac wśrodku pola.
» 26 lipca 2012, 14:02 #116
Koroner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.07.2012 12:48

Witam;) Wedlug mnie do skladu brakuje lewego obroncy czyli prawdopodobnie nastepnym transferem byc moze bedzie Baines. Kolejnym Lucas (licze na to), ale zaczynam powoli w to watpic:/ Jest z niego wielki talent ale te pieniadze odstraszaja! jezeli ten transfer nie dojdzie do skutku to raczej widzimy u nas v.persiego.. Osobiscie wolalbym Moutinho, ale ostatnio temat jego transferu ucichl troche wiec wydaje mi sie to malo prawdopodobne. Przyjscie v.persiego spowoduje cofniecie Roo do roli rozgrywajacego co bardzo bym nie chcial... takze duzo tu rozmyslac ale i tak swoje zrobi SAF.. Pozdrawiam:)
» 26 lipca 2012, 12:47 #115
dzaru: Skoro mają byc 2 transfery to najbardziej pasuje mi Lucas i Baines. Nie pogniewałbym sie jakby przyszedł Van persie ale wczesniej wymieniona dwójka jest nam bardziej potrzebna, bo napastników mamy nie najgorszych poza tym Bebe w tournee gra świetnie i on mógłby byc tym czwartym, bo licze że Berba jednak odejdzie.
» 26 lipca 2012, 12:18 #114
vip14: Ja jestem za sprowadzeniem RvP na Old Trafford. Nie muszę już pisać czemu, ale nie wiem też, dlaczego połowa użytkowników tego portalu nie chce go w swoich szeregach. Piłkarz dobry, a więc... :D
» 26 lipca 2012, 11:46 #113
jamaj05: kupujmy!!

kupujmy każdego DOBREGO piłkarza, a co, niech MU będzie miał ich 5000, po co dawać szanse świetnym piłkarzom będącym już w MU, jak można tyle nakupować...

jak RvP miałby przejść za 25 mln, a Berba sprzedany zostałby za 5mln, to ja w tym logiki nie widze, bo za 1-2 sezony jak Welbeck i Hernandez staną się już prawdziwymi światowymi gwiazdami to van Persie będzie w tej samej sytuacji co Berba teraz
» 26 lipca 2012, 12:34 #112
Agusssia: Ej co wy z tym van Persim taką gorączkę macie ? Mamy przecież świetnego Welbecka, który musi grać jak najczęściej a jak miałby niby to robić gdyby Holender do nas doszedł ? Mamy mniej świetnego Hernandeza, który słynie z umiejętności ustawienia się w polu karnym...
Poza tym jest Roo, jest jak na razie Berbatov...
Potrzebujemy jedynie kreatywnego piłkarza w środku pola, który by rozrzucał podania właśnie wyżej wymienionym piłkarzom ktoś to nada tempo naszej grze takim piłkarzem jest niewątpliwie Kagawa, ale myślę że Fergie powinien popracować nad kupnem jeszcze jednego grajka.
» 26 lipca 2012, 13:44 #111
bojhaaker: Jak Sir Alex Ferguson mówi że pracują to znaczy że będą te transfer :).
» 26 lipca 2012, 11:00 #110
SEBEKMU11: http:// sport. tvp. pl/pilka-nozna/anglia/aktualnosci/lucas-moura-w-manchesterze-united/8070904

Moura w MU
» 26 lipca 2012, 10:48 #109
Krzyzu: Nie ma informacji na oficjalnej stronie MU = Nie ma transferu.
» 26 lipca 2012, 10:51 #108
L3XT3R: "News" z poniedziałku + informacja przetłumaczona z daily mirror.
» 26 lipca 2012, 11:20 #107
Martin: Ten z choinki się urwał...
» 26 lipca 2012, 12:13 #106
xiondz: Czym dluzej tudzież czesciej czytam na DP newsy i pojawiajace sie pod nimi wpisy to coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu iż tutaj co trzeci jesli nie co drugi user ma sie za madrzejszego od Fergusona i osmieszaja sie owi delikwenci ze wszech miar inteligentnymi wpisami kogo to Fergie MUSI kupic, na jaka pozycje NA JUZ brakuje nam wzmocnień, jakie numery w skladzie POWINNI miec konkretni zawodnicy w skladzie United, ktory gracz (...i za jaka kwote) powinien byc NATYCHMIAST sprzedany a ktory gracz za chwile, kupno ktorego gracza bylo klęską/porażka/wtopą Fergusona, jaki junior MUSI odejsc bo nie rozwija sie tak...jak wy byscie tego chcieli (no tak, wszak wy jestescie stałymi bywalcami osrodkow szkoleniowych, bywacie w szatni Moss Lane podczas przedmeczowych odpraw i rozmów motywacyjnych no oczywiscie jestescie wszyscy szczesliwymi posiadaczami calorocznych karnetow na mecze juniorow i rezerw) ...Gdy Fergie w wywiadzie ujawnia nazwisko gracza ktorym sie interesuje to co poniektorzy osmielaja sie krytykowac ów wybòr....podajac wlasnych (w wadzym mniemaniu lepszych) zawodnikow.
Ogarnijcie sie wy konkretni, do ktorych adresuje powyższa wypowiedz. Macie czelnosc krytykowac tudziez podwazac slusznosc decyzji czlowieka ktory jest zywa legenda United, czlowieka ktory mimo iz jeszcze nie zakonczyl kariery to juz zasluguje na pomniki, tytul Lorda i miano managera wszechczasow, smiem watpic by ktokolwiek zdolal kiedykolwiek pobic rekord Fergiego w dlugosci stażu pracy w jednym klubie. Ośmielacie sie na krytyke a ide o zaklad ze 99,9% z was nie dala by sobie rady w trenerce nawet w B klasie ze juz o Premiership nie wspomne. Czytajac niektore wpisy to ogarnia mnie żal i wstyd za niektorych wypowiedzi i żółć z nich płynaca.
Amen.
» 26 lipca 2012, 10:27 #105
L3XT3R: Daj na luz, to tylko anonimowe komentarze pod newsami ;) takie "Cierpienia młodego fanatyka" ^^
» 26 lipca 2012, 11:24 #104
Waze: Mamy księdza w szeregach DP! :)
» 26 lipca 2012, 13:39 #103
Marti24: Dwa transfery. Zakładając, iż jest prawdą, że MU ma 50 mln Ł, chciałbym, by MU kupiło trzech zawodników: Bainesa, Eriksena oraz Moutinho. Przy odrobinie szczęścia ci piłkarze są do kupienia za tyle. No może za 55-60 mln Ł Nie jestem przekonany co do tego Moura - za młody i Brazylijczyk, a oni nie sprawdzają się w MU. Wydaje mi się, iż skończy się tak, że do MU trafi Moura i van Persie.
» 26 lipca 2012, 10:17 #102
tonik223: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.07.2012 10:17

Lucas+ ktoś jeszcze i bedzie oki
» 26 lipca 2012, 10:16 #101
m1ch4l: Lucas i Baines albo jakiś środkowy pomocnik
» 26 lipca 2012, 09:51 #100
kalek87: Lucas to środkowy pomocnik
» 26 lipca 2012, 10:59 #99
SEBEKMU11: Lucas to nie śeodkowy pomocnik ,to ofensywny środkowy pomocnik a to już różnica .
» 26 lipca 2012, 11:03 #98
satan23: A ja bym nie chciał RvP.. szkoda by było żeby Danny i Groszek dzielili ławę bo to jest przyszłość i powinni regularnie grać..
» 26 lipca 2012, 09:33 #97
nomati666: Poza tym powiedzmy szczerze - RvP jest jak na Manchester United po prostu za stary na transfer.
» 26 lipca 2012, 10:00 #96
wrobel1992: Zgadzam się Nomati v Piersi jest za stary! Uwazam, ze bardziej w przyszłości możemy liczyć na Welbecka niż Chicharito.
» 26 lipca 2012, 10:03 #95
Elrok: Tylko, ze Groszek i Danny mogą nigdy nie osiągnąć poziomu RvP. Wiem, że u nas stawia się na młodych, ale jeden transfer starszego doświadczonego pełnowartościowego napastnika potrafiącego strzelić ponad 20 goli w słabszym zespole za 25 mln to okazja. Niech pogra nawet 3 sezony i odejdzie. Jest o wiele lepszy niż młokosy. Zrobił by różnice. Nie musiał by grać cały czas. Danny i Chicharito dostawali by swoje szanse. W piłce nożnej chodzi o to, żeby wygrywać trofea, a nie tylko rozwijać młodych zawodników, którzy w większości nigdy nie będą wielkimi gwiazdami. Dla mnie ten transfer byłby wisienką na torcie. Gdyby pomógł zdobyć choć jedno mistrzostwo to już by się zwrócił :)
» 26 lipca 2012, 12:35 #94
satan23: Coś mi przeszła ta gorączka transferowa, mam wrażenie że jeśli dojdzie do ewentualnych transferów to i tak najbardziej będziemy zadowoleni z Kagawy..
» 26 lipca 2012, 09:29 #93
Kubaa: Wg mnie na pewno Lucas, możliwe że też Baines. Na pewno nie Robin v Persie,
» 26 lipca 2012, 08:53 #92
pablomu: Pracuj dziadzia, pracuj. Oby tylko na gadaniu się nie zakończyło.
» 26 lipca 2012, 07:53 #91
rychu7777: dokładnie:)
» 26 lipca 2012, 08:29 #90
adasko6969: Przede wszystkim Lucas + najlepiej środkowy cofnięty rozgrywający i drżyj Europo.

Pozdro
» 26 lipca 2012, 07:22 #89
hank: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.07.2012 01:01

Moutinho
» 26 lipca 2012, 00:59 #88
viliar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.07.2012 02:54

Lepszy duet w United w ostatnich 10 latach? RvN + Roo. Koniec.
» 26 lipca 2012, 02:54 #87
L3XT3R: Dwight Yorke i Andy Cole - ich nic nie przebije, zajebiście oglądało się ten duet w akcji!
» 26 lipca 2012, 08:47 #86
erni93: Pfff. Najlepszy duet na świecie to Genkov i Biton. Miażdżą.
» 26 lipca 2012, 08:48 #85
Kajdano: Teraz pisze do przeciwnikow transferu RVP niech mi ktos powie jaki duet napastnikow w ostatnich nawet 10 latach bylby lepszy niz Wazza i Van Persie ? Bo wg mnie to by byla absolutna deklasacja.
» 26 lipca 2012, 00:43 #84
Martin: Wazza i Welbeck. Jeśli ten drugi dalej będzie kontynuował grę w pierwszym składzie, to spokojnie za 1-2 lata stworzy z Rooneyem lepszy duet, niż teraz zrobiłby to Robin.
» 26 lipca 2012, 00:51 #83
gruby3001: Zapomniałeś już o Ruudzie van Golu?? Takiego snajpera nigdzie nie znajdziesz już...
» 26 lipca 2012, 07:33 #82
jamaj05: lewandowski i rasiak, co prawda roo przebija lewego, no ale rasiak miażdży rvp
» 26 lipca 2012, 08:41 #81
L3XT3R: Tak jak wyżej pisałem Yorke i Cole jak grali razem, nie było na nich mocnych.
» 26 lipca 2012, 08:49 #80
blejd7: Yorke i Cole najlepsze lata gry mieli chyba trochę ponad 10 lat temu więc się nie liczą :)
» 26 lipca 2012, 09:02 #79
jamaj05: a tak poważnie jeśli chcesz znać lepszych 2 napastników, którzy ze soba na co dzien w jednym klubie grają, bądź grali:
roo i RVN
messi i villa
Roo i Henrik Larsson
CR7 i Benzema
Robinho-neymar (rep.)
Aguero-Balotelli
falcao-hulk
Ronaldo-Raul
Henry-Trezeguet
schewchenko-inzagi
Cole-Yorke
Eto-Henry- barca wtedy wygrała wszystko
Roo- Tevez

oraz

Messi- Ibra i Drogba - Torres
nie sprawdziły się te pary za bardzo, no ale na papierze wygladały super, dlatego skąd ta pewność że Roo i RvP nie podzielą losu ostatnich??
» 26 lipca 2012, 09:04 #78
Maszyna: Messi- Ibra nie wypalil, bo Ibra kompletnie nie pasowal do stylu farcy, a
Drogba - Torres to polaczenie wypalajacej sie gwiazdy z przereklamowanym pacholkiem, gdzie obaj musieli grac na szpicy.
Duet Roo-Perski to wydaje sie najlepsze co moglibysmy zobaczyc w przyszlym sezonie, obaj zawodnicy sa w szczytowej i do tego Wazza gra cofnietego... nie ma lepszego rozwiazania na atak, koniec.
» 26 lipca 2012, 11:03 #77
Gumowy: wdł mnie Lucas by starczył
» 26 lipca 2012, 00:02 #76
Klimaa: Przydałby się uniwersalny boczny obrońca który może grać zarówno na prawej i lewej stronie.
» 25 lipca 2012, 23:49 #75
L3XT3R: a są w ogóle tacy? (ofc grający na poziomie United)
» 26 lipca 2012, 08:50 #74
DarkTwistedRoni: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 23:25

2 transfery? Lucas i Baines :)
SAF na tourne "tasuje" młodymi nie bez powodu. Moim zdaniem zasili ewentualne braki w składzie własnie nimi. Jest kilku wybijających się i SAF być może ich wcieli do 1 składu :) Choć z drugiej strony wrócił pomysł z Carrickiem na środku ... obrony xd
» 25 lipca 2012, 23:24 #73
iceblast007: aż się zdziwisz... nie ma kim grac po prostu bo ludzie są po euro i przed olimpiada... dlatego są tak wielkie braki w składzie. Młodym daje się pokazać bo nie mają już po 16 lat tylko po 19 - 20 a w takim wieku zaczynają największe gwiazdy. Daje im się pokazać żeby byli chętni na wypożyczenie ich i jeśli zrobią postępy (patrz. powrót welbeck'a z wypożyczenia) to SAF weźmie ich do pierwszego składu. Obecnie można mówić że Lingaard, Petrucci czy Blackett mogli by walczyć o pierwszy skłąd ale wydaje mi się że to tylko przed sezonowe tournee a nie PL i gramy z przeciętniakami
» 26 lipca 2012, 01:42 #72
sektus97: hitman90 podzielam twoje zdanie.. :D
» 25 lipca 2012, 23:05 #71
hitman90: Dzięki!:)
» 25 lipca 2012, 23:16 #70
jarek87999: Alex dawaj na maxa RVP i lucas....jak sprzedaz ando i berbe kup za to bainsa i gramy....
» 25 lipca 2012, 23:01 #69
brylaant14: ja się modlę jedynie o Moure ale wątpię żeby przyszedł
» 25 lipca 2012, 22:45 #68
Draciel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 22:23

Zobaczmy co z tego wyjdzie ;)
» 25 lipca 2012, 22:20 #67
powereete: Ale powiedzcie mi po co wam ten RvP. On ma juz 30 lat i nie wiadomo ile jeszcze pogra na najwyższym poziomie. Zadajcie sobie pytanie, co takiego pokazał na euro??
» 25 lipca 2012, 22:19 #66
jamaj05: w fifie im się dobrze gra Roo i RvP w ataku..
nie ma już kibiców którzy nie chcieliby transferu gracza z arsenalu, Liverpool'u czy city...

nie interesuje ich ze holender ma już prawie 30 lat a trzeba dać sie ograć Hernandezowi i Welbackowi, i wiekszość twierdzi, że za van persiego conajmniej 25mln się należy..

takie to już czasy niestety chyba nadeszły
» 25 lipca 2012, 22:30 #65
blejd7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 22:44

28 lat.
Gdybyśmy kupili CR7 za 30-40 mln to byłbyś zadowolony? Pewnie tak mimo, że jest tylko o rok młodszy.
RVP to poziom bardzo zbliżony do Roo. Wellbeck jeszcze 2-3 lata będzie musiał pograć aby doskoczyć do ich poziomu a SAF nie chce aby jakiś uraz, który wyłączy Roo z gry na kilka tygodni miał przesądzić o tytule. Poza tym nie sądzę aby SAF całkowicie zrezygnował z systemu 4-4-2 a para napastników RVP-Roo byłaby najlepszą parą środkowych napastników ostatnich lat

jamaj05

Jeżeli mamy dać czas aby się ogrywali młodzi to skończymy jak Arsenal. Hernandez od kilku miesięcy gra beznadziejnie. Wellbeck po dobrym początku sezonu też już nie gra tak dobrze. Jeżeli mamy się opierać na samym Roo to zawalimy tytuł jak dwa sezony temu gdy w końcówce sezonu wypadł Roo i nie potrafiliśmy wygrać łatwych meczy. A jeżeli trafi mu się znowu seria spotkań bez bramki to nie sądzę aby Chicarito, który już nie jest taki nieprzewidywalny jak w pierwszym sezonie dał radę strzelić w ciągu 10 meczy jakichś 5-6 bramek. Wellbeck ma spory potencjał ale skuteczności też jeszcze nie ma wyjątkowej.

Też bym chciał abyśmy dawali szansę młodym (Petrucci, Lingaard czy Blacket) ale mogłoby to Nas kosztować utratę miejsca w pierwszej 4 a nie dostanie się do LM było by olbrzymią stratą finansową.

SAF zrobi jak będzie uważał. Na Berbę nie żałował 30 mln, RVP byłby tańszy o jakieś 10 mln a jest od Bułgara lepszy. Mam nadzieję, że SAF zdecyduje się kupić jeszcze kogoś kto będzie nie tylko uzupełnieniem składu ale pozwoli poprawić nasz styl gry
» 25 lipca 2012, 22:33 #64
jamaj05: po pierwsze, to van persie jest z 83r, i za 12 dni kończy 29 lat!!, a ronaldo jest z 85r więc jest 2 lata młodszy!! więc jeśli się już wymądrzasz i zgrywasz znawce to przynajmniej staraj się robić to rzetelniej albo poćwicz nad najprostszymi matematycznymi działaniami (odejmowanie, dodawanie)

po drugie nie porównuj Roo i CR do RvP, holender jedyne co ma z nimi wspolnego to to, że może kiedyś koło nich stał...

gdyby nie ostatni sezon, gdzie cały arsenal pracował na RvP bo w sumie tylko on im został i wykańczał akcje kolegów to niczym by się ie wyróżniał, tym mniej prawdopodobne że utrzyma swoją foreme jeszcze przez rok, a już na bank nie przez 2 sezony...

po trzecie skąd ta pewnośc że Welbeck jeszcze potrzebuje 2-3 lat?? do takiego poziomu jak Roo?? powiedział ci to FM 2012?? lol, historia piłki nożnej zna wiele przypadków, kiedy napastnicy z miesiąca na miesiąc stawali się gwaizdami..

lol
» 25 lipca 2012, 22:55 #63
jamaj05: i nie mówie o dawaniu szans Pertrucciemu czy Blacketowi..oni mogą wchodzić na ostatnie minuty jak MU wygrywa kilkoma piłkarzami..

ale śmieszne jest to, że Welbecka czy Hernandeza ktoś nadal nazywa młodymi i twierdzi że muszą sie przez 2 sezony jeszcze ogrywać, ludzie chyba robią to z przyzwyczajenia tylko, bo ta 2 napastników dzieki tylu występom w BPL i wystepom w reprezentacji jak MŚ czy ME ma większe doświaczenbie nież niejeden 30 letni napastnik któregokolwiek klubu z ligi angielskiej...
» 25 lipca 2012, 23:01 #62
Martin: @blejd7,
Twierdzisz, że Danny potrzebuje jeszcze 2-3 lat nim doskoczy do poziomu Wazzy i RvP. Zgadzam się z Tobą, ale.. Czy wiesz, dlaczego Rooney jest dzisiaj największą gwiazdą Manchesteru United? Bo gdy przyszedł do klubu nikt nie blokował mu miejsca w pierwszym składzie i mimo młodego wieku Wayne mógł się cały czas rozwijać grając w piłkę, a nie siedząc na ławce. Myślisz, że Danny mu dorówna jeśli posadzimy go teraz, w momencie kiedy każdy jeden występ daje mu niezwykle dużo doświadczenia i pewności siebie i wpuścimy do pierwszego składu Robina, który pogra jeszcze max 2-3 dobre sezony, a później sam stanie się rezerwowym jak Berbatow dzisiaj?
» 25 lipca 2012, 23:16 #61
jamaj05: Martin@

zaraz cię zlinczują, że Welbeck i Hernandez sie do MU nie nadaje i że potrzebujemy super-hiper-najlepszego napastnika jakim jest RvP bo inaczej jak się Roo coś stanie to leżymy

a prawda jest taka, co zrszta ostatnio hiszpania udowodniła podczas euro, chociaż nie porównuje hiszpani do MU, że jeśli jest odpowiednia siła ofensywna, mocny ciąg na bramke przeciwnika głównie ze strony pomocy, co SAF próbuje poprawić sciągając Kagawe, Powella(potencjał na przyszłość), czy próbując kupić Lucasa to będzie więcej sytuacji podbramkowych i więcej bramek i nie tylko Roo musi odpowiadać za gole, a jak dużo bedzie sytuacji to każdy bedzie strzelał, Welbeck i Hernandez tak samo

przykłąd?- bebe i macheda w ostatnich meczach sparingowych
» 25 lipca 2012, 23:29 #60
blejd7: Nie porównujmy sparingów do Premier League. Każdy klub z czołówki się zbroi bardziej niż my. Szczęśliwie udało nam się wygrać kilka meczy w zeszłym sezonie, w których nie powinniśmy mieć problemu z przeciwnikiem. Myślę, że druga taka okazja kupienie takiego napastnika jak RVP nie nadarzy się szybko, bo gdyby nie to, że za rok kończy się mu kontrakt to pewnie trzeba byłoby wydać na niego min. 40 mln.
Wellbeck ok może stać się świetnym napastnikiem ale Chicarito? Od początku było widać, że ma braki w technice, podaniach i dośrodkowaniach. Jasne nie każdy piłkarz musi być kompletny, jednak w zeszłym sezonie widzieliśmy u niego raczej regres a nie poprawę gry.

jamaj05 jak chcesz być taki dokładny to RVP jest starszy od CR7 o półtora roku a nie dwa, a jak podałem rok bo patrzyłem na obecny wiek nie daty urodzin. Jeżeli chodzi o Holendra to regularnie w ostatnich latach ma średnią około 1 bramki na 2 mecze w lidze, Danny ma 1 na 3.

RVP jest w tym momencie sporo lepszy od Danny'ego jednak nie ukrywam, że mam nadzieję, iż Danny mu dorówna. Tylko czy mając 22 lata będzie w stanie to zrobić zobaczymy.

Nie uważam, że musimy kupić RVP ale jeżeli trafia się odpowiednia okazja to warto. Rok temu prawie wszyscy chcieli Sneijdera, który wiek miał porównywalny do Robina, do tego był bez formy a za transfer trzeba było dać 40 mln i tygodniówkę podobną do Roo.

Według mnie SAF bezwzględnie powinien kupić Lucasa i jakiegoś typowego def. pomocnika, chyba że postanowi przesunąć Jones przed dwójkę stoperów ale wątpię w to.
» 26 lipca 2012, 09:18 #59
jamaj05: blejd@

dokładnie RvP jest starszy o CR o 1 rok i 8 miesięcy, więc nawet w przybliżeniu do całośąci daje 2 lata, a juz na pewno jest 2 lata starszy rocznikowo, co widać i o to mi chodziło

wiele było przypadków niby ułożenia świetnej pary napastników na papierze jak Drogba i Torres, czy Ibra i Messi, tyle że oni się nie sprawdzali i skąd ta pewność ze w tym sezonie RvP od razu zacznie świetnie grać tym razem pod dyktando MU? to są inne taktyki niż z arsenalem, inne ustawienia inna myśl i inna presja
a już na pewno inni zawodnicy, którzy w arsenalu z holenderm grali na niemalże na pamięc i mieji 100% zaufania do niego, ciekawe czy gracze jak Rio, Scholes czy Evra będą mieli takie samo zaufanie do van Persiego

tak, moim zdaniem też najlepiej kupić np Lucasa, bo chodzi tutaj o wzmocnienie siły ofensywnej, co zaowocuje większą liczbą sytuacji podbramkowych i większą szansą ze każdy strzela, co już pisałem

mógłby przyjść jeszcze Baines, który jeśłi by sie dobrze wpasował u nas w lewego obrońce i za rok fabio wróciłby z wypożyczenia i dobrze by sie spisał to można byłoby sprzedawać najstarszego z całej trójki Evre i przynajmniej część pieniedzy by się zwróciła za rok
» 26 lipca 2012, 09:33 #58
jamaj05: i chodzi o to, że Welbeck pewnie nie dorówna w tym sezonie vanPersiemu z arsenalu, pytanie tylko czy po ewentualnym przejściu do MU RvP będzie w formie przynajmniej dorównującej Welbeckowi z Manchesteru?
» 26 lipca 2012, 09:37 #57
10wazzar10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 22:10

Carrick(Tunner,Tom) Scholes (Clev, Petrucci)
Lucas (Antek), Kagawa, Nani (Young)
Roo

me gusta :)
» 25 lipca 2012, 22:09 #56
UnitedFan: A w przypadku przyjścia RVP bardziej ofensywne ustawienie:

Carrick (Clev,Ando, scholesa nie licze bo nie zagra w każdym meczu)
Lucas/Valncia-Kagawa-Nani/Young
Roo-RVP
» 25 lipca 2012, 22:40 #55
danielos97: Dla mnie to jest 11 marzenie, ewentualnie jeszcze ktoś na pozycję Scholesa np. Moutinho i w następnym sezonie walczymy o Potrójną Koronę :D
» 25 lipca 2012, 23:22 #54
KaReKDaReK: A tak poza tym, tak ludzie mówią na City na PSG, że wykupują za grube miliony wielkich piłkarzy. United jest inne i wyjątkowe: stawia na wychowanków i sprowadza piłkarzy, którzy dopiero u nas stają się wielkimi gwiazdami. I tak samo będzie w przypadku, jeżeli uda się nam sprowadzić Baines'a czy Moure.
» 25 lipca 2012, 21:59 #53
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 23:21

Baines to raczej gwiazdą wielką nie zostanie...
» 25 lipca 2012, 23:20 #52
Lencio350: Moutinho do środka ograny grajek i tańszy nie to co Lucas Moura i RvP no to byśmy sie zamkli w tych "niby" 50 mln
» 25 lipca 2012, 21:59 #51
MDuch7: Też tak myślę:


25 mln za Moutinho + 25 mln za RVP i mamy te 50 mln wydane ale jeszcze pozbyłbym się Andersona.
» 25 lipca 2012, 22:15 #50
blejd7: tylko, że Moutinho to środkowy pomocnik, Moura to ofensywny pomocnik bądź skrzydłowy. Moutinho to zawodnik na poziomie Fletchera czy Carricka. Moura to piłkarz, który za kilka lat razem z Hazardem i Neymarem mogą zdetronizować Messiego i CR7 z pozycji najlepszych piłkarzy na świecie
» 25 lipca 2012, 22:29 #49
Lencio350: O to kolega chyba ekstraklasy portugalskiej nie ogląda i euro przespał Moutinho obok Iniesty jeden z najlepszych środkowych pomocników na Euro ;)
Moura może talent ma ale co 2 Brazylijczyk jest utalentowany więc tutaj byłbym ostrożny
» 25 lipca 2012, 22:46 #48
Lencio350: Anderson dobry gracz tylko kontuzjowany dość często może w tym sezonie bedzie zdrowy to zawsze alternatywa do środka
» 25 lipca 2012, 22:48 #47
MDuch7: Szkoda że nie można nigdzie postawić kasy że Moura i Neymar to będą niewypały transferowe bo postawiłbym na to jakieś 2-3 tys. zł. !
» 26 lipca 2012, 13:34 #46
chicharito111: eee gdzie wy chcecie upchnąć mourę i jeszcze RVP ??
Gdzie niby Moura będzie grać wg was ?
3 skrzydłowych powiedzmy światowej klasy w pomocy Kagawa + Scholsy atak RVP I ROO i gdzie tu miejsce dla Moury ?
Jezeli SAF miałby do dyspozycji RVP I ROO wątpie aby ktoś z nich hasał na skrzydle nie mówiąc juz o ławcę

De Gea
Rafael Vidic Rio Evra
Valencia Carrick Nani
Kagawa
RVP ROO

GDZIE MOURA NIBY ?? RVP + Baines tyle starczy
» 25 lipca 2012, 21:59 #45
Castway: Człowieku, ze ktoś grał w poprzednim klubie na jakiejś pozycji nie znaczy, że nie można go przesunąć na inną. Czy wy wszyscy macie coś z głowami?

----- Rooney --- RVP -------
-- Nani -- Lucas -- Valencia
---------- Kagawa -----------

o nie pierdziel, że zbyt ofensywnie bo ręce opadają ... rooney pracuje wszędzie na całym boisku, kagawa też świetnie odbiera i obsługuje kolegów świetnymi podaniami. No ale to tylko jeden z pomysłów ...
» 25 lipca 2012, 22:04 #44
chicharito111: yhy a jako def pomocnik to będzie ? Myślisz że Vidic czy Rio będą łatać dziury w pomocy ? Chyba sobie kpisz ... Co da ci że ROO będzie biegać po całym boisku ? Def pomocnik to podstawa obecnie nie można zagrać aż tak ofensywnie tzw pomocnik dobry w defensywie oraz w ofensywie a nie wystawiasz 6 ofensywnych zawodników na 4def .
» 25 lipca 2012, 22:08 #43
danielos97: A powiedzcie mi na co nam RVP? Jest to zawodnik światowej klasy, ale jeśli mamy grać z ofensywnym pomocnikiem to wątpię na grę 2 napastnikami, na ławkę nam potrzebny nie jest.
» 25 lipca 2012, 22:11 #42
hitman90: @Castway,
Teraz to dowaliłeś do pieca xD Nooo... Kagawa jako ostatni pomocnik:D W Fifie (no i moim PESiku:D) dało by radę, w realu - nie.
"Człowieku, ze ktoś grał w poprzednim klubie na jakiejś pozycji nie znaczy, że nie można go przesunąć na inną" - nie wiem od kiedy kibicujesz MU, ale prawdopodobnie nie znasz przypadku Andersona, który właśnie z pozycji ofensywnego pomocnika został cofnięty bardziej do środka pomocy. Efekty wszyscy znają.
» 25 lipca 2012, 22:13 #41
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 22:14

Myślisz, że taka ekipa nie zagwarantuje nam dłuższego utrzymywania się przy piłce? Zapewne gra toczyłaby się na połowie przeciwnika a nie oglądać się czy przypadkiem obrona da sobie rade ...

ps. kagawa to nie anderson ...
» 25 lipca 2012, 22:13 #40
hitman90: Myślisz, że do utrzymania się przy piłce trzeba mieć w środku pola trzech skrzydłowych (bo Lucas to skrzydłowy) i ofensywnego pomocnika??

P.S. Kagawa, tak jak Anderson nie poradziłby sobie z tyłu.
» 25 lipca 2012, 22:18 #39
blejd7: Jasne, że będziemy się utrzymywać dłużej przy piłce ale przeciwko takiej Chelsea czy City jak już piłkę stracimy to nie odzyskamy jej dopóki przeciwnik nie odda strzału albo nie podejdzie aż pod pole karne. Jeżeli miałby grać Kagawa z Mourą w środku to w ataku grał by tylko jeden napastnik a na def pomocy musiałby grać ktoś typowo defensywny a Carrick się do tego nie nadaje. Carrick musi mieć obok siebie zawodnika, który też potrafi odebrać piłkę ale i dobrze rozgrywa np. Moutinho.

Jeżeli RVP i Moura trafi na OT to coraz częściej będziemy oglądać na prawej obronie Valencię, a Berba i Anderson według mnie pożegnają się z klubem
» 25 lipca 2012, 22:25 #38
Waze: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 22:49

Sądzę że SAF posunie się na tyle żeby pozyskać RVP (pozyskanie tego zawodnika może, sprawić Szkotowi dużo kłopotów. Holender żąda od nowego klubu dużą tygodniówkę, więc nie jestem pewien co to tego zawodnika) i Moure. Bainesa raczej nie zobaczymy (w tym okienku transferowym) na Old Trafford, ponieważ SAF eksperymentował już z Bradym (chociażby w dzisiejszym meczu. Nie jestem do końca pewien, ale na pewno w pierwszym meczu towarzyskim), otóż przeniósł Irlandczyka na lewą flankę i przyznam że radził sobie na prawdę dobrze. Nawet sam Sir Alex Ferguson przyznał w pewnym wywiadzie, że mógłby zastąpić Patrice Evre. Jestem przekonany że w tym okienku transferowym, niestety ale nie zobaczycie reprezentant Anglii.

De Gea
Rafael - Vidić/P.Jones - Rio - Evra
Valancia - Carrick/Scholes - Nani/Moura
Kagawa/Moura
RVP/Welbeck - Rooney
» 25 lipca 2012, 22:44 #37
RadsonRadson: Jak wy myślicie , że SAF zmieni ustawienie to jesteście w błędzie . dalej będziemy grać 4-4-2 i dlatego chce RVP .
Roo - RVP
Nani - Kagawa - Carrick - Valencia
Evra - Rio - Vidić - Rafael
DdG .
» 25 lipca 2012, 23:10 #36
hitman90: @blejd7,
przestań wypisywać jakieś bajki.. Nani i Valencia tak się nadają do utrzymywania piłki... powiem Ci jak ta taktyka z Mourą, Valencią, Nanim i Kagawą w lini pomocy by wyglądała. Zepchnięcie do defensywy i czekanie na jakąś kontrę, bo nikt nie przetrzymałby piłki dłużej przy nodze. Valencia musi mieć miejsce, żeby się rozpędzić, Nani tak samo, Kagawa gra klepę pod polem karnym a nie biega w środku i rozrzuca a Lucas to nawet nie wiem, nie znam tego piłkarza.
» 25 lipca 2012, 23:13 #35
grobla95: hitman90
Z Mourą jest podobnie jak z Nanim i Valencja, on nie potrafi utrzymac pilki przy nodze i uspokoic gry. On od razu rusza z szarża w strone bramki rywala, czy to skrzydłem czy srodkiem, a przynajmniej tak robił w Lidze Brazylijskiej, ale nie wiem na ile w PL obrońcy mu na cos takiego pozwolą. Bo tamtych miłjał jak pachołki.
» 26 lipca 2012, 02:43 #34
Danso: RVP byłby genialnym posunięciem (wtedy najlepszy atak w Anglii i prawdopodobnie i w Europie). Ale przecież mamy kilku świetnych piłkarzy na tej pozycji: Roo- bezkonkurencyjny na dodatek Welbeck w coraz to wyższej formie(nadal się rozwija), moim zdaniem ostatnio niedocenianego przez wielu Berbatova nie raz i nie dwa udowodnił, że zna się na swoim fachu. No i wdziera się powoli nutka świeżości mianowicie Bebe. Więc jak pisał przedmówca należy skupić się na prawdziwym rozrywającym, a może i dwóch. Kto wie w jakiej dyspozycji bd Flech, Tom jeszcze nie dorósł do brania ciężaru gry na siebie, a Scholes niestety nie jest wieczny :/. Więc może by tak kupić tego Modricia albo Moutinho ?!! tyle ode mnie !
» 25 lipca 2012, 21:55 #33
10wazzar10: Eriksen to nie piłkarz na PL na chwilę obecną, zapamiętajcie to ludzie...
» 25 lipca 2012, 21:55 #32
RooneyMU: Jak dla mnie kolejność transferów:
1. Lucas Moura
2. RVP
3. Moutinho
4. Baines
5. Eriksen

Mam nadzieję że kupimy dwóch pierwszych piłkarzy z tych wymienionych.
Wtedy to będzie jedno z najlepszych okien transferowych od wielu lat.
» 25 lipca 2012, 21:51 #31
hitman90: A mogę zapytać na jakiej podstawie taka kolejność?? Bo jeśli chodzi o dziury w składzie, to i w ataku i na skrzydłach jest ok. RvP jest dostępny, luz, powinni o niego powalczyć, Lucas, perspektywiczny, utalentowany, ale to co dzieje się na środku pomocy woła o pomstę do nieba. Tam trzeba kogoś, kto z Kagawa stworzy dobry duet.
» 25 lipca 2012, 21:57 #30
kruk581: no jak dla mnie dobry duet moglby byc z Lucasem ale i rowniez z Moutinho. RvP to dla mnie super byla by sprawa. ale masz racje hitman, Chelsea konkretnie zbiera sily, czyzby planowali powrot sprzed lat? najprawdopodobniej.
» 25 lipca 2012, 23:15 #29
hitman90: Chelsea FC właśnie ogłosiła na swojej oficjalnej stronie, że pozyskali Oscara. Mają do tego Hazarda i realnie się zbroją. MU do tej pory ściągną jedynie Kagawę (bo Powell to nie jest transfer na teraz) i lepiej, żeby postarało się jeszcze o kogoś... Ale czytając to 'pracujemy nad jedną czy dwiema sprawami' od razu nasuwa się Lucas i RvP, czyli oficjalne stanowiska SAFA... a o środkowym pomocniku jak nie słychać, tak nie słychać....
» 25 lipca 2012, 21:45 #28
10wazzar10: a na c**j nam on ?:) Mamy Tunnera i Petrucciego, obaj już teraz są lepsi od Andersona... Baines i Moura jeszcze :)
» 25 lipca 2012, 21:49 #27
DarkTwistedRoni: Zgadzam się z kolegą wyżej. Moura (środek/skrzydło) i Baines (lewa obrona) i możemy zaczynać :)
» 25 lipca 2012, 21:51 #26
hitman90: Ta.... mamy też Cleverleya i dojdzie Fletcher, ale co z tego, jak jedyną postacią, zdolną do rozgrywania piłki jest Scholes, który powrócił z... emerytury?? Petrucci i Tunner?;] Człowieku, zejdź na ziemię, mamy też Powella, ale zanim oni wejdą do 11 to trochę wody w Wiśle jeszcze upłynie. Moura to też mega ofensywny piłkarz. Potrzebny jest ktoś do środka, kto umie coś zrobić z piłką a nie tylko podać do najbliższego kolegi (patrz: Anderson, Carrick, Clev itd..).
» 25 lipca 2012, 21:55 #25
10wazzar10: a od czego przyszedł Kagawa niby? dziwny jesteś ^^
» 25 lipca 2012, 21:58 #24
Draciel: @hitman sądzę, że SAF da jeszcze jeden sezon Grubemu i reszcie- jak nic nie wyjdzie, to pewnie za rok wzmocni środek. W następne lato prawdopodobnie odejdzie także Rudy, więc bądź co bądź będzie do tego zmuszony (dwa razy tego samego błędu na pewno nie popełni). Zakładamy oczywiście, że Alex dalej będzie trenerem United ;) a co do samych transferów- bardziej boję się, że lewa strona zostanie w takim stanie w jakim jest... Zapewne przyjdzie RvP i Lucas. To oczywiście świetne transfery, ale przydałoby się także wzmocnić defensywę. Jeśli chodzi o mnie to, chciałbym Moutinho i Bainesa, to wszystko :P
» 25 lipca 2012, 21:59 #23
chicharito111: dostałeś kagawę więcej piłkarzy w środku nie upchniemy Carrick i Kagawa do tego dwóch napadziorów
» 25 lipca 2012, 21:59 #22
10wazzar10: Kagawa będzie rozgrywającym, za nim Scholes i Carrick, albo Tom i Ando, czy na co liczę, Tunnicliffe lub Petrucci ;)
» 25 lipca 2012, 22:01 #21
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 22:09

@10wazzar10,
potrafisz rozróżnić pozycję ofensywnego pomocnika/schowany napastnik, od rozgrywającego..? Bo mam wrażenie, że dla Ciebie to jedno i to samo ^^ Domyślam się, że nie oglądałeś Borussi, bo piszesz jak ostatni noob, ale pomogę Ci. Kagawa w Borussi miał za sobą zawsze dwóch zawodników, odpowiedzialnych za rozgrywanie i defensywę - Sahin/Kehl a w zeszłym sezonie Gundogan/Kehl. Oni byli odpowiedzialni za odbiór piłki i rozegranie, każda piłka przechodziła przez nich. Kagawa to typ zawodnika uczestniczącego w końcowej fazie akcji. Carrick nie jest w stanie zaopatrywać w dobre podania Kagawy i innych a Scholes nie rozegra całego sezonu w pierwszym składzie. Idealnym rozwiązaniem byłaby para Fletcher + dobry playmaker, którego nam brakuje. Mam nadzieję, że to Ci trochę rozjaśniło sytuację.

P.S. Wydaje mi się, że pozycję Kagawy można porównać do Oezila. Niemiec ma najwięcej asyst w Realu, ale to Alonso z Khedirą robią największą robotę w środku, czaisz??
» 25 lipca 2012, 22:06 #20
Draciel: @10wazzar10- Tom i Ando razem w parze= minimum jedna brama w plecy na mecz. Nie ma innej opcji. Nawet pogrążony we wszystkim co najgorsze Arsenal w pamiętnym z wiadomych powodów meczu wrąbał nam dwie bramki. Żaden z nich nie dorównuje w defensywie Karasowi. W dodatku prawdopodobieństwo, że obaj będą w tym samym czasie zdrowi jest mniejsze niż: porządek 10 kwietnia pod Pałacem, transfer Rasiaka do Barcy czy mięsny jeż na wigilijnym stole.

"Tunnicliffea lub Petrucciego" nie skomentuje, bo nawet nie ma za bardzo czego.
» 25 lipca 2012, 22:14 #19
10wazzar10: O wszystkim doskonale wiem, wiem też gdzie gra Shinji, ale skoro mamy Carricka w składzie, Cleva, Scholesa i Andersona, nie spodziewaj się, że Ferguson kupi kolejnego pomocnika...

Carrick to pewniak do pomocy, partnerował mu będzie pewnie Scholes na zmianę z młodymi ;)
» 25 lipca 2012, 22:14 #18
10wazzar10: draciel@ jak uważasz, że Tunner nie poradziłby sobie w United w seniorach, jesteś w błędzie - wolę oglądać jego, czy Petrucciego, niż cienkiego jak du*a węża Andersona...
» 25 lipca 2012, 22:16 #17
hitman90: Dla mnie możemy mieć jeszcze kilku środkowych, ale kiedy Ty mi zadałeś pytanie: "a na c**j nam on ?:)", ja odpowiadam - bo żaden z tych których mamy, nie potrafi zrobić tego co robi Scholes czy inny wysokiej klasy środkowy pomocnik, dlatego uważam, że transfer Modricia (czy kogo tam, na takim poziomie) sprawiłby, że Manchester United stałoby się drużyną kompletną.
» 25 lipca 2012, 22:21 #16
Draciel: @Wazzar- mam co do tego pewne obiekcje przyznam szczerze... Gdzieś tam był wypożyczony, owszem, ale gra przeciwko ogórkom z Championship czy z 1 ligi, to co innego niż zabezpieczanie środka przeciwko Chelsea, City czy nawet jakiemuś przeciętniakowi pokroju (hihi) Liverpoolu ;)
» 25 lipca 2012, 22:23 #15
10wazzar10: Fergie to Fergie, nie ma co sie napalać na transfer kolejnego pomocnika, tylko mniej więcej kombinować, jak to może wyglądać w ustawieniu...

Tunner ma jaja w przeciwieństwie do Andersona i dobry strzał, 19 lat i wciąż się rozwija, ciężką pracą można sporo osiągnąć, w tamtym sezonie było kilka meczów, gdzie nie miał kto za piłką pobiegać... a Tunner potrafi to świetnie, oglądam go w akcji od dwóch lat i muszę przyznać, że zrobił postęp nie mały i robi dalej
» 25 lipca 2012, 22:26 #14
Draciel: Również trzymam za niego kciuki ;) na pewno SAF sprosta wyzwaniu! Jestem pewien, że jak nie w tym, to w następnym sezonie mistrzostwo wróci na OT ;)
» 25 lipca 2012, 22:31 #13
TraN: Tak jak ostatnio- jeden LUB dwa transfery. Ale oczywiście, jak nie kupimy Eriksena, Moutinho, Moury i RvP to będą żale, czego to SAF (oj przepraszam, powinienem napisać "ten stary dziad") nie naobiecywał.
» 25 lipca 2012, 21:44 #12
Draciel: Może trochę szacunku do człowieka, który jest ponad 50 lat starszy od Ciebie? Nie wspominając ilekroć mądrzejszy...
» 25 lipca 2012, 21:54 #11
KaReKDaReK: To że SAF ma taką a nie inną politykę transferową to nie jest powód żeby GO obrażać!
» 25 lipca 2012, 21:57 #10
Hellsing: Brak w narodzie pojęcia, czym jest ironia?
» 25 lipca 2012, 22:05 #9
Mazak: to była ironia geinusze
» 25 lipca 2012, 22:05 #8
tonik223: TraN napisał "BĘDĄ ŻALE" czytanie ze zrozumieniem panowie
» 25 lipca 2012, 22:08 #7
Lukixp: przeczytaliscie chociaz co TraN napisal, czy tylko kawalek zawarty w cudzyslowie?
» 25 lipca 2012, 22:10 #6
Wilku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 22:14

Mam nadzieje ze SAF dokona trafnych decyzji.

PS. Witamy sezonowców. ;)
» 25 lipca 2012, 22:12 #5
Draciel: @Lukixp- przeczytałem całość
@tonik223- co jedno ma do drugiego?
@cała reszta co myli ironię z obrażaniem- nie chwalcie się pojęciem, którego nie rozumiecie, to taka mała rada na przyszłość. Bardzo dobrze reflektuje sarkazm o ile on JEST. To, że gość napisał coś w cudzysłowie, albo w nawiasie, to nie znaczy, że jest to ironia. Ja też mogę napisać (ale z Was tępe ch..) i nie będzie to ironia... Czego uczą w tych polskich gimnazjach, Boże...
» 25 lipca 2012, 22:24 #4
hank: Draciel jestes zalosny przeczytaj jeszcze z 10 razy moze dotrze co mial na mysli TraN. albo zapytaj w domu cos ala "tata a marcin powiedzial"
» 26 lipca 2012, 01:06 #3
TraN: Czytam niektóre komentarze i nie wiem, czy daje się trolować, czy ten naród jest taki tępy. Popieram SAFa w każdym calu i mam dla niego szacunek. Napisałem to w kontekście wyśmiania niektórych użytkowników, którzy go obrażają.
» 26 lipca 2012, 10:09 #2
tonik223: ale taki Draciel toego nie rozumie
» 26 lipca 2012, 10:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.