Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sao Paulo odrzuciło ofertę United

» 20 lipca 2012, 11:46 - Autor: 10wazzar10 - źródło: SkySports.com
Sao Paulo twierdzi, iż odrzuciło ofertę Manchesteru United za Lucasa Mourę.
Sao Paulo odrzuciło ofertę United
» Czy United odpuszczą w walce o Lucasa wobec wygórowanych wymagań Sao Paulo?
As olimpijskiego składu Brazylii, był przedmiotem oferty w wysokości 35 mln euro ze strony Czerwonych Diabłów.

Wicemistrzowie Anglii wysłali kilku przedstawicieli, na czele z szefem skautingu Jimem Lawlorem, by dojść do porozumienia z brazylijskim klubem.

Dyrektor Marco Aurelio Cunha wyjaśnił, że tylko Neymar jest droższy od Lucasa jeśli chodzi o Brazylijczyków i wycenił Mourę na 50 mln funtów.

- Manchester United złożył bardzo ważną ofertę w wysokości 35 mln euro, jednak będą musieli się trochę bardziej postarać - cytuje wypowiedź Cunhy TMW.

- Dla nas tylko Neymar jest więcej wart od niego, później jest Lucas i nie sprzedamy go za mniejszą sumę.

- Lepiej mieć dobrego zawodnika w składzie, niż dużo pieniędzy w banku.


TAGI


« Poprzedni news
Brady pracuje nad zmianą pozycji
Następny news »
Amos podekscytowany wypożyczeniem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (52)


Elventar: eriksen odpada bo powiedział że zostaje
modric kiedyś wolał chelsea od MU a teraz pewnie by chciał real madryt
snaider ... bez komentarza
sahin nie przekonuje mnie jakoś swoją grą
lucas to jak widać włodarze klubu sao paulo chcą się nachapać jak najbardziej...
mountinho tutaj jest szansa na pozyskanie go
baines osobiście wolał bym żeby na tej pozycji wprowadzać młodzież ale hej.. czemu nie?

ps: a jednak MU ma kase ;p ale nie przekonuje mnie kupowanie na siłę/za wszelką cenę
» 20 lipca 2012, 16:28 #44
sisinho: A co ma Baines do pozostałych zawodników wymienionych przez Ciebie?
» 20 lipca 2012, 18:40 #43
swistek: jak to co ? będzie nowym środkowym ! :D
» 20 lipca 2012, 22:18 #42
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 15:28

Nie potrzeba nam brazyliskich gwiazdek typu neymar, lucas. Lucas wykonał kilka efektownych zwodów i tak na prawde nic więcej. Wiec nie wiem skąd się wzieła kosmiczna cena 50 mln, myśle, że nie jest wart nawet 20 mln. Nawet nie potrzebujemy nikogo na jego pozycje, bo jest to offensywny pomocnik - tak jak Kagawa.

Potrzeba nam prawdziwego środkowego, najlepiej kogoś z tej trójki :
Moutinho
Eriksen
Sahin

Kolejność nie przypadkowa ;).
» 20 lipca 2012, 15:27 #41
lukas0970: Jestem pod wielkim zaskoczeniem tego, iż zarząd złożył ofertę w wysokości 35 milionów za 19 letniego Brazylijczyka, który tak naprawdę jeszcze bawi się w piłkę w San Paulo. Nie ukrywam, że ja także z chęcią chciałbym żeby grał u nas, jednakże za taką sumę jaką chcą działacze jego klubu nie ma sensu rozbijać banku.

Cieszy mnie fakt z tego, że pieniądze na klasowych graczy są i możemy się spodziewać mega transferu, nieco tańszego niż Moura.
» 20 lipca 2012, 13:53 #40
MlodyRWLK: Zamiast składać oferty za Lucasa , lepiej powalczyć o Eriksena , bo jeden talent juz straciliśmy , a był nim Hazard , który ładnie sie prezentuje w Chelsea . Szkoda takiej kasy na tego lucasa , eriksen to jest to czego United brakuje :)
» 20 lipca 2012, 13:51 #39
jarek87999: za ta kase to mozemy kupic eriksena 20ml(19asyst i 7bramek w 33meczach)+ van persi 20ml i baines 12ml wiec.wtedy mamy 3pilkarzy wiec mozna sie pozbyc berbatova i andersona=15ml.kasa na wynagrodzenia sie pokryje i jest ok..tyg van persiego=berbatova i owena.eriksena=parka..bainsa=andersona, kagawa= kuszczak i pogba.mozna zaczynac sezon pozdro
de gea
rafael-rio-vidic-evra
eriksen-kagawa
valencia-rooney-nani
van persi
» 20 lipca 2012, 13:49 #38
Danny19: Takie ustawienie nie może być, gdzie jest miejsce dla defensywne pomocnika?
Kagawa i Eriksen to ofensywni zawodnicy, a kto będzie rozbijał akcjie rywali? W takim wypadku ktoś z tej dwójki musiałby pójść na ławkę, Ven Persi jest nam niepotrzebny!!
Rooney na szpicy, a Kagawa na miejsce Roneya, a ŚP to Carrick i Eriksen i wtedy możemy grać.
No i jeszcze Ferdinand na ławkę, a w jego miejsce Jones.
» 20 lipca 2012, 14:12 #37
MustaKilla: To jest tzw. cena zaporowa. Wyraźnie chcą żeby został, bo nikt za niego 50mln funtów nie da. No może prawie nikt.
» 20 lipca 2012, 13:43 #36
JasnaLiryka: Klasyczna 7 , widziałbym go tu
» 20 lipca 2012, 13:33 #35
riv8: Jest tylu doskonałych i na obecną chwilę lepszych pomocników za mniejszą kasę - choćby Fellaini z Evertonu, Moutinho, Modrić przede wszystkim. Sao Paulo nie chce sprzedać Lucasa i trzeba się z tym pogodzić. Gracz ma z nimi ważny kontrakt, a sam też się do Europy nie spieszy. Jak dla mnie może grać w lidze brazylijskiej do końca swych dni ważne, żeby powalczyć o chłopaka, gdy złoży za niego ofertę jakieś City czy CFC (choć to też wątpliwe szejkowie wyraźnie przystopowali a Romek ma Hazarda) bo z Realem czy Barceloną nawet nie ma co konkurować (każdy gówniarz chce dziś do barcy czy realu - taka moda)
» 20 lipca 2012, 13:32 #34
Danny19: Po pierwsze, napisz to jeszcze raz, bo prawie słowa nie napisałeś poprawnie, i prawie nic nie można odczytać :).

50mln? hahaha, za tyle można mieć 2 równie dobrych jak nie lepszych :).
Chcesz mieć co sezon takie transfery, kibicuj CFC, oni tyle dali za Torresa, i co? Strzelił przez prawie 4 lata mniej niż Welbeck tylko w tym sezonie, lub Chicharito.
Po co wydawać tyle kasy, jak można mieć Eriksena lub Witsela za niemal połowę mniej.
» 20 lipca 2012, 12:59 #33
PotrzebujeInfo: 4 lata ? on tam gra dopiero 1,5 roku ^^
» 20 lipca 2012, 13:21 #32
swistek: Chodzi, że Danny strzelił 4x więcej niż Fernando.
» 20 lipca 2012, 22:24 #31
scorpion55: podziękujmy panu ;] za taką kasę to sprowadzilibyśmy Sneijdera i RVP może ;]
» 20 lipca 2012, 12:55 #30
SapphirUnited: SAF wie, ze sprzeda go za 2 czy 3 lata za 200 mln. Kupia go za 42.
» 20 lipca 2012, 12:50 #29
sensi: Jeszcze kilka lat temu taki Moura był by wart 15-20 milionow euro, teraz go wyceniaja na 50... haha
» 20 lipca 2012, 12:46 #28
Wade: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 12:52

a jeszcze kilkadziesiąt lat temu to byś za tą sumę miał cały skład mistrzów świat i jeszcze by ci zostało.
W piłce są coraz większe pieniądze i normalnym jest,że ceny idą w górę.Trzeba więcej wydawać,ale przy tym jest też więcej kasy do zarobienia.
Nie ma co porównywać aktualnych cen zawodników z tymi z przed paru lat.
» 20 lipca 2012, 12:51 #27
sisinho: @Wade

Tylko że zyski klubów są nieproporcjonalne do tych cen. Gdyby proporcje były zachowane to co innego, natomiast klub generuje dużą kasę ale nie na tyle aby pozwolić sobie na takie transfery.
» 20 lipca 2012, 18:42 #26
1878: Podobno Manchester United szykuje ofertę za N. Sahina. Ale to tylko plotki podobno. Co jak co ale wg mnie Sahin przydałby się nam. ;)
» 20 lipca 2012, 12:45 #25
przemekk28: Zrezygnują, bo SAF nie wyłoży 50 mln, a nawet i dobrze, bo to jest przegięcie.
» 20 lipca 2012, 12:39 #24
Draciel: Co Wy macie z tym Eriksenem? Ile razy go w akcji widzieliście? 3? 4? Wielcy znawcy holenderskiej piłki...
» 20 lipca 2012, 12:26 #23
Danny19: No nie wiem, mnie naprzykład w Eriksenie podoba się jego statystyka 17goli i 20asyst :).
Do tego jeszcze świetne podania prostopadłe, umiejętnoś gry na pozycji ofensywnego pomocnika oraz typowego ŚP, dobry przegląd pola, niezły drybling, wiek, który pozwoli mu się jeszcze sporo rozwinąć, czego nie można powiedzieć o waszym wymarzonym Modriciu, który już w tym wieku nie będzie grać lepiej, z czasem, z upływem lat może się pogorszyć jego szybkość, zwinność, siła.
» 20 lipca 2012, 12:47 #22
lydto: mnie tam cieszy że chcemy wydać 35 mln:) jak nie w brazyli to wydamy mam nadzieje gdzie indziej
» 20 lipca 2012, 12:23 #21
mat9: buahahahahhahahhahahahahhahahahahahaahahahaha
już lepiej zostawić go w spokoju i brać się za Moutinha i Eriksena ;)
» 20 lipca 2012, 12:21 #20
Danny19: Czyli Ferguson chce jeszcze wzmocnić środek pole, i jeżeli uda się kogoś sprowadzić to pewnie będzie grał 3 ŚP.

Jak nie Lucas, który już napewno odpadł, moje marzenie może się wreszcie spełnić i zobaczę Eriksena w koszulce United :).

Jeśli nie Duńczyk, to bardzo chętnie zobaczyłbym także Axela Witsela, dobrymi rozwiązaniami są również Ganso oraz Joao Moutinho.
Myślę, że jednak Portugalczyk do nas nie dołączy, Ferguson chce chyba sprowadzić kogoś bardziej ofensywnego, a Moutinho to taki typowy ŚP, dobry w ataku, ale grający dużo w środku. Dlatego pozostała 3 ma duże szanse na dołączenie do nas.
» 20 lipca 2012, 12:12 #19
Damashi: Ganso jest przede wszystkim dobrym materiałem na klasowego ŚP/OŚP, nie potrzebuje szybkości na tej pozycji. Byłoby świetnie go ściągnąć, ale negocjacje z Santosem odnośnie Ganso skończyłyby się podobnie jak z Lucasem. Modrić nadal jest najlepszą opcją, bo ma kilka dobrych lat grania na swojej pozycji, zaraz po nim jest Moutinho, dopiero po nim są młodzicy z Brazylii którzy nigdy nie grali w Europie.
» 20 lipca 2012, 13:18 #18
sisinho: Wypowiedź prezesa dotycząca Ganso byłaby taka "Jedynie Neymar i Lucas są więcej warci niż Ganso, dlatego Paulo warty jest 40 mln" ...

Szkoda negocjować z łosiami z Brazylii, niech araby się nabiorą na te pseudo gwiazdy a nie my.
» 20 lipca 2012, 18:39 #17
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 12:13

Chca wycisnac ile sie da, ciekawe czy ktos sie nabierze...

A ktos w ogole wie czy sam Moura mowi cos o tym ze chcialby transfer do Europy? Nigdzie nie ma wypowiedzi tego zawodnika...
» 20 lipca 2012, 12:10 #16
DarkTwistedRoni: City, Chelsea?
Real nawet tyle nie da :)
» 20 lipca 2012, 12:12 #15
Draciel: Bez kitu, 50 baniek za grajka co pokopał trochę w lidze brazylijskiej... Hazard kosztował Chelsea mniej!! Niech zajrzą sobie na transfermarkt naciągacze i sprawdzą realną cenę tego piłkarza.
» 20 lipca 2012, 12:07 #14
michal94klb: Jaja sobie z tym wchodzeniem na transfermarkt robisz czy co?
» 20 lipca 2012, 12:19 #13
Draciel: Jezus Maria czy wszystko trzeba tutaj pisać dosłownie? Chodziło mi o to, żeby włodarze Sao Paulo zeszli na ziemię i zorientowali się, że zawodnik ten wart jest tyle i tyle, a nie chore 50mln.
» 20 lipca 2012, 12:23 #12
michal94klb: Ich zawodnik-ich cena,mogą sobie nawet 500mln zaśpiewać
» 20 lipca 2012, 15:28 #11
MANUGLORy: już lepiej to dać na eriksena ze 30 mln i sprzedać berbe za 1o mln i za kolejne 30mln kupić RvP
» 20 lipca 2012, 12:05 #10
kean16: po prostu nie chcą go sprzedać i wystawiają zaporową cenę! zgadzam się że za tą kasę można mieć co najmniej 2 lub za dopłatą 3 dobrych ogranych graczy!
» 20 lipca 2012, 11:59 #9
United45: HAhahahahahaha za 50 mln to my możemy spokojnie kupić dwóch solidnych graczy którzy są ograni w europie a nie majkiegoś młodziaka któryu jeszcze nic nie pokazał
» 20 lipca 2012, 11:54 #8
Vamper: za 50mln kupimy Jamesa Rodrigueza za rok + Eriksena i ewentualnie jakiegos mlodego, zdolnego.
» 20 lipca 2012, 12:00 #7
Rooni126: Nie wiem co wy widzicie w tym Rodriguezie,ogladalem kilka razy w tamtym sezonie Porto i dla mnie jest to przecietny pilkarz tyle ze mlody bardzo przypominajcy Valencie tyle poki co slabszy
» 20 lipca 2012, 12:15 #6
riv8: Roni126 - masz rację, Rodriguez przypomina Valencię tyle, że w wersji 2.0. Chłopak jest obunożny i bardziej uniwersalny od Anotonio - może grać na obu skrzydłach, za napastnikiem a i w napadzie sobie poradzi gdy zajdzie potrzeba. Jest w stanie posłać idealną prostopadłą piłkę, z czym Valencia nigdy sobie nie poradzi. Jak się zastanowić to Valencia umie tylko jedno - gonić po skrzydle i dośrodkować...gdyby jeszcze nie był tak niesamowicie dobry w tym co robi ;)
» 20 lipca 2012, 13:23 #5
frejlicz: Jeśli to prawda, to oni są nienormalni. Za tyle kasy (50 mln) wolałbym w 100 % Baines'a i Moutinho/Modrica. Dołożyć jeszcze troche $ ze sprzedaży Berbatova (jeśli taka sytuacja nastąpi) i kupić RvP.
» 20 lipca 2012, 11:54 #4
10wazzar10: I piszcie dalej, że kasy na transfery nie mamy... hah!
» 20 lipca 2012, 11:54 #3
MasterZiom: ciekawe...
» 20 lipca 2012, 11:53 #2
brylaant: 50 mln? to już lepiej tego Neymara
» 20 lipca 2012, 11:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.