Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Eriksen liczy na transfer do United

» 16 lipca 2012, 14:35 - Autor: Szejp - źródło: caughtoffside.com
Christian Eriksen gotów jest opuścić Ajax Amsterdam. Według raportów, piłkarz zamierza w tym tygodniu spotkać się z działaczami stołecznego klubu, aby poprosić o zgodę na negocjacje z Manchesterem United.
Eriksen liczy na transfer do United
» Młody piłkarz z chęcią zamieniłby Amsterdam ArenA na Old Trafford
Zgodnie z wczorajszymi doniesieniami Sunday Mirror poważnie zainteresowany 20-latkiem Zenit St Petersburg niedługo złoży Ajaxowi wartą 25 milionów euro ofertę za piłkarza. Sam główny zainteresowany preferuje jednak transfer do Manchesteru United i aby zrealizować swój cel, Eriksen niebawem spotka się z władzami holenderskiego klubu i porozmawia o swojej przyszłości.

Jak przekonuje brytyjski dziennik, sir Alex Ferguson, który miał możliwość obserwować zawodnika z bliska, kiedy to w minionym sezonie Manchester United mierzył się z Ajaxem w rozgrywkach Ligi Europejskiej, nie ma zamiaru zaprzepaścić takiej szansy i gdy tylko dyrektor wykonawczy David Gill wróci z urlopu, Czerwone Diabły włączą się do walki o duński supertalent.

Od momentu dołączenia do ekipy z Amsterdam ArenA Eriksen zanotował trzy świetne sezony, podczas których piłkarz był motorem napędowym swojej drużyny. Po fiasku w negocjacjach z Tottenhamem i próbie sprowadzenia Luki Modrica Ferguson właśnie w młodym pomocniku upatruje następcy Paula Scholesa.


TAGI


« Poprzedni news
Archiwalny wywiad: sir Bobby Charlton
Następny news »
Giggs: Fletcher zagrałby na igrzyskach

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (105)


jelonq1: Zawodnicy grający w Anglii liczą na wyższą pensje bo są wysokie podatki więc ciężko Manchesterowi United jest pozyskiwane nowych graczy. Będę szczęśliwy jak Eriksen dojdzie do MU :D
» 17 lipca 2012, 15:56 #101
krwawyedward: Tutaj możecie obejrzeć jego najlepsze zagrania w Ajaxie
[link usunięty]
» 17 lipca 2012, 13:47 #100
Dubek: A dlaczego niby nie jest nam potrzebny ? W ataku mamy duży wybór, a środek pomocy wyraźnie kuleje wiec jestem jak najbardziej za tym transferem.
» 17 lipca 2012, 12:23 #99
vip14: Dużo jest komentarzy, że Robin van Persie nie jest Nam potrzebny w składzie. Co jak co, ale Eriksen dopiero nie przydałby się w United.
» 17 lipca 2012, 11:11 #98
Klimaa: Nie ma co się nastawiać, poczekajmy ze spokojem na dalszy rozwój zdarzeń. To jest sezon ogórkowy więc za chwile taka informacja może być zestawiona z innym klubem;p
» 16 lipca 2012, 23:55 #97
satan23: Zacnie by było :D
» 16 lipca 2012, 23:33 #96
GacekMU: Ja także jestem za transferem Eriksena do Manchesteru United ;)
» 16 lipca 2012, 23:21 #95
misiu: liczę od roku że United kupi Eriksena. Mam nadzieję że uda się go kupić. Bardzo utalentowany pomocnik
» 16 lipca 2012, 22:39 #94
Maciek000000: Też na to licze.
» 17 lipca 2012, 16:47 #93
Vampire: Ajax nie jest stołecznym klubem ponieważ Haga jest stolicą Holandii. No chyba, że czegoś nie wiem i Eriksen gra w Ado:)
» 16 lipca 2012, 22:38 #92
RedDragon: Tam jest podział funkcji między Haga i Amsterdamem :)
» 16 lipca 2012, 22:40 #91
rytlax: Amsterdam (stolica konstytucyjna) Haga (stolica administracyjna) więc jest dobrze napisane
» 17 lipca 2012, 11:32 #90
JacexMU: Eriksen to świetny zawodnik, sam przyglądam się mu od dwóch sezonów i oglądam prawie każdy mecz Ajaxu i przyznam, że ten zawodnik często ratuje dupę swojemu klubowi, takiego zawodnika nam POTRZEBA! Boję się, że SAF będzie znowu się bał wydać kasy, albo da za słabą ofertę i Eriksen ucieknie nam sprzed nosa. SAF musi w końcu zrozumieć, że w tych czasach liczy się kasa i powinien zacząć trochę kasy wydawać, SAF to wiekowy trener który i tak idzie dość szybko z czasem, ale musi w końcu dojść do tego, że PIENIĄDZE DZISIAJ TO PODSTAWA i raz na dwa albo trzy lata powinno się przepłacić za zawodnika który jest świetny ale klub i tak za dużo go wycenia. ( nie mówię teraz o Lucasie, ale jeżeli zdaży się taka sytuacja SAF powinien trochę zaszaleć) takie jest moje skromne zdanie i nie wszystkim musi się podobać ;)
» 16 lipca 2012, 22:26 #89
brylaant: a Neymar ma przejść do Barcy za 60 mln - , - za taką kasę mógłby być nasz - , -
» 16 lipca 2012, 22:26 #88
NaniN17: W pos..... Barcvelonie by się rozwinął
» 17 lipca 2012, 08:02 #87
mikrofalowka: Neymar nie jest wart nawet połowy tej kwoty. Niech idzie do Barcy i niech gnije na ławce
» 17 lipca 2012, 15:56 #86
brylaant: jest wart ;)
» 18 lipca 2012, 14:35 #85
maciek300626: Narazie to tylko gadanie, ale jeśli to prawda i transfer tego pilkarza stanie się faktem ...

TO BĘDE PRZESZCZĘŚLIWY ! :)
» 16 lipca 2012, 21:58 #84
simix: eriksen jest genialny , jak będziemy takich piłkarzy ściągać to liga mistrzów stoi otworem przed nami
» 16 lipca 2012, 21:51 #83
paweldorynek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 21:40

Według mnie Ferguson jak zawsze prześpi ten transfer lub powiem, że nie da 20 mln..

Eriksen po prostu jest nam potrzebny !!
» 16 lipca 2012, 21:39 #82
VoytecTheDon: Eriksen ma ogromny potencjal. Cleverego zje na sniadanie. Mam ogromna nadzieje ze przejdzie do MU
» 16 lipca 2012, 20:43 #81
MANUGLORy: tańszy niż Lucas noi jest ograny w europie ( to może mieć znaczenie bo np. brazylijczycy słabo grają w europie no może śą pewne wyjątki) czekam na niego byle by przeszedł
» 16 lipca 2012, 20:40 #80
HubsS1: licze na transfer Eriksena! Oby nie było tak jak z Lucasem.
» 16 lipca 2012, 20:18 #79
DevilFan: a jak jest z Lucasem ?
» 16 lipca 2012, 20:39 #78
bartekMCU: Pewnie mu chodziło o to że daliśmy 33 mln za lucasa i pupa.
» 16 lipca 2012, 21:41 #77
Skorek90: No przydałby się ten transfer :)
Wpisujcie w youtube "Dzieciaki Busby'ego" macie tam moj kawałek o United
» 16 lipca 2012, 20:17 #76
maciek300626: SUPER KAWAŁEK !
naprawde kawał dobrej roboty ,
kto ni slyszał niech zaluje !
» 16 lipca 2012, 21:55 #75
satan23: Hehe dobra nuta ziomek :)
» 16 lipca 2012, 22:31 #74
Nani1900: Super ;)
Dzięki, że chciało ci się to stworzyć, bo na prawde świetnie ci to wyszło :)
» 17 lipca 2012, 11:07 #73
MUFAN94: No naprawde dobra nuta. Masz talent z tego co widzę :)
» 17 lipca 2012, 11:57 #72
satan23: Naprawdę spoko, posłałem dalej w śród znajomych bo warto posłuchać :) pzdr
» 17 lipca 2012, 13:10 #71
Martin: Faktycznie. Spodziewałem się totalnego amatorstwa, a to jest coś, dziękuje za nutę, już wędruje do zakładek :)
» 17 lipca 2012, 14:49 #70
haribo99: kozackie :) oby wiecej takich utworow :) "Bo to Manchester United" :)
» 17 lipca 2012, 19:40 #69
iceblast007: Ja następcy Scholes'a w nim nie widzę... jak dla mnie to bardziej ofensywna postać a nie tak typowo "środkowa" jak Scholes... taki Sahin to mógłby być jego następcą, Moutinho czy Modrić to są piłkarze którzy grają to co Scholes... Eriksen to typowy środkowy pomocnik ofensywny który z defensywą ma mniej wspólnego.
Co nie zmienia faktu że takiego mamy tylko Kagawe. Z Powell'em to jeszcze nie wiadomo nic. Ale w przypadku ustawienia 4-2-3-1 to na miejsce 2 mamy Scholes'a, Carrick'a, Andersona, Cleverley'a i Fletcher'a To aż świat i zawsze można z jednego zrezygnować na rzecz wzmocnienia ofensywy. Ale w przypadku 3 gdzie grać bedą skrzydłowi Antek, Nani, Young i Giggs to w środek mamy tylko Kagawe chyba że dalej będziemy grali bez na rzecz dwóch napastników. I tutaj przypadłby się Eriksen który z Kagawą by mógł się zmieniać (i na odwrót oczywiście)
» 16 lipca 2012, 17:30 #68
nomati666: Nie zmienia to jednak faktu, że Eriksen świetnie sobie radzi z rozgrywaniem piłek. Fakt, częściej włącza się w akcje ofensywne. Po prostu akcje byśmy rozgrywali bliżej pola karnego przeciwnika (że tak powiem). Jak to wpłynie na gre United, i czy wogóle wpłynie - okaże się, jeśli do nas przyjdzie.
» 16 lipca 2012, 18:53 #67
Damianos500: Eriksen? O tak zawsze go chciałem,a teraz staje się to realne. Trzeba czekać. Za Lucasa Moure też bym nie był zły :)
» 16 lipca 2012, 17:18 #66
Mariiusz: Wg mnie nie jest piłkarzem na miarę United, Moutinho deklasuje go bez zdań...
» 16 lipca 2012, 17:11 #65
noxu955: [link usunięty]

aż się łezka w oku kręci :) a co do transferu to jak najbardziej na tak :) to chyba jeden z niewielu, który może zastąpić Scholesa :)
» 16 lipca 2012, 17:09 #64
bluedemon: Jak coś, to też liczę na swój transfer do United
» 16 lipca 2012, 16:44 #63
swiatlonh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 16:30

Ludzie, to co Wy wypisujecie woła o pomstę do nieba. Piszecie, że po co nam taki Eriksen, skoro mamy Scholesa, Gigga, Andersona, Cleverleya, Kagawę i Powella. Otóż po to, że Jeśli chodzi o Scholesa i Gigga, to wiadomo, że nie mogą już grać w każdym spotkaniu i zapewne po najbliższym sezonie odejdą na emeryturę (co do Giggsa nie ma pewności ;p), natomiast jeśli chodzi o całą resztę to Eriksen bije ich na łeb, na szyję. Prawdziwy diament, jeśli chodzi o środek pola, gość od 2 lat prowadzi grę Ajaxu, więc jest już ograny, również w lidzę mistrzów. On już posiada wszystkie cechy, by zostać następcą Scholesa, a przecież ma dopiero 20 lat i wciąż się rozwija. Lepiej, żeby doszedł do nas teraz, by mógł od Rudego jeszcze się czegoś nauczyć. Generalnie - NIE MA NA CO CZEKAĆ! :)
» 16 lipca 2012, 16:30 #62
nomati666: I bardzo dobrze napisałeś. Kagawa, Powell, Cleverley - to nieoszlifowane diamenty. Nieoszlifowane. Nam potrzeba kogoś kto od razu poprowadzi grę United w środku pola.
» 16 lipca 2012, 16:53 #61
Biafra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 17:32

a taki np. Kagawa to nie jest ograny? Poza tym, Shinji będzie grał na zupełnie innej pozycji niż Eriksen, więc to trochę inna bajka.
» 16 lipca 2012, 17:32 #60
Martin: Właśnie. Jak w ogóle można stwierdzić, że Kagawa to nieoszlifowany diament? To kto wg Ciebie już jest oszlifowany? Ronaldo i Messi?
» 16 lipca 2012, 17:36 #59
daCunha17: Mesi pewnie nie bo morze nie umi trikuw i jest tesz slaby
» 16 lipca 2012, 18:47 #58
nomati666: Wybaczcie, że wyraziłem się nieprecyzyjnie. Chodzi mi o to, że Eriksen grając a Ajaxie gra dokładnie na tej samej pozycji na której grałby w United. Ferguson wyraźnie dał do zrozumienia, że szuka następcy Scholesa w Eriksenie (który w Ajaxie gra na tej samej pozycji). Poza tym jest na tej pozycji bardziej doświadczony, niż nasze tegoroczne nabytki. Poza tym, śledząc informacje z Old Trafford wynika, że Fergie będzie próbował ustawić Kagawę i Powella na nieco innych pozycjach, niż na tych na których dotychczas grali. Przyzwyczajenie się do nowego zadania także wymaga czasu. To miałem na myśli mówiąc "nieoszlifowany".
» 16 lipca 2012, 19:01 #57
AdrianLOP: Ciesze się ze Eriksen i RvP chcą grać dla United. Mam nadzieję, że ''Boss'' zakontraktuje choć 1 z tych 2 zawodników.

GGMU!!
» 16 lipca 2012, 16:15 #56
tata91: BBC radio reporting that Manchester United are finalising a deal for Lucas Moura! /
» 16 lipca 2012, 16:07 #55
Cris89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 16:35

According to Sky Sports Leo Messi will have his medical today in Carrington.
Jak już rzucasz takimi informacjami to podawaj źródło. Każdy może sobie napisac takie zdanie.
» 16 lipca 2012, 16:35 #54
Lcris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 16:53

08.55 BST: Modern-type communicator Dimitar Berbatov has used Facebook to reiterate his desire to lave Manchester United, where he is well adrift of the first-team picture.

The Sun reports that Berbatov, who cost ÂŁ30.75million from Tottenham four years ago, is now available for just ÂŁ5m. He wrote on Facebook: “The truth is I love this club, but I am not going to be useful to anyone if I am not playing, And I want to play, I want to help.

“But for unknown reasons it’s not going to happen or my chances will be limited, so it’s better for everyone if we say goodbye. If not, I am professional and I will keep doing everything I can to help my team whenever I have the opportunity to do so.

“Because I am tired of speculation, I am telling you this. I read the papers and I see they say ÂŁ10m is my price. I talk with Sir Alex and he says ÂŁ5m. So who is telling the truth, what do you think?”

Meanwhile, the paper says Sao Paulo will rebuff any effort by United to land Lucas Moura for ÂŁ26m.


blogs.soccernet.com/onthemove/

inne info:
inagist.com/all/224871676217790465/
» 16 lipca 2012, 16:51 #53
Lcris: według wikipedii też go mamy :)


Years Team Apps† (Gls)†
2010- SĂŁo Paulo 59 (14)
2012- Manchester United FC 0 (0)
» 16 lipca 2012, 16:56 #52
daCunha17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 18:53

czyli jest u nas. kontrwywiad wikipedii zawsze ma rację. Nie wiem czy to dobrze, czy zle.
» 16 lipca 2012, 18:49 #51
DevilFan: tak tak ufaj wiki będziesz mądrzejszy. Jakis kibic MU wpisał sobie że będzie u nas ot co.
» 16 lipca 2012, 20:41 #50
10wazzar10: za wcześnie na jego transfer...tyle w temacie... potrzebny nam ktoś na "już", mamy perspektywicznego Powella już...
» 16 lipca 2012, 15:38 #49
Martin: Tylko nie porównuj Powella, który poza występami w czwartej lidze jeszcze nic nie pokazał, do Eriksena, który już teraz jest gwiazdą Ajaxu Amsterdam, w którym zaliczył występy i w LM i w LE.
» 16 lipca 2012, 16:01 #48
daCunha17: Ale on nie jest perspektywiczny. Znaczy jest, ale nie w tym sensie. Oglądam większość spotkań Ajaksu i Eriksen do spółki z Anitą nakręcali zespół pięknie. Już kiedyś pisałem że chcę tą dwójkę.
» 16 lipca 2012, 16:02 #47
Martin: Inaczej można powiedzieć, że to już jest piłkarz wyrobiony. Jak słusznie wspomniałeś, to on do spółki z Anitą nakręcają Ajax Amsterdam. Jak już pisałem wyżej, grał w Europejskich Pucharach, przeciwko takim zespołom jak Real Madryt czy nasze United. Do tego zagrał na Euro, gdzie jego Dania jak dla mnie zaprezentowała najlepszy futbol z tych 'słabszych' zespołów. Nie można więc porównywać tego chłopaka, do Nicka, który dopiero stawia pierwsze kroki w europejskim futbolu, a w zasadzie, to jeszcze ich nie postawił.
» 16 lipca 2012, 16:13 #46
McG: Akurat na euro to Eriksen nie pokazał nic nadzwyczajnego, co nie zmienia faktu że jest świetnym zawodnikiem i przydałby się nam w zespole.
» 16 lipca 2012, 17:15 #45
DevilFan: na Euro Piszczek i Lewandowski tez nic nie pokazali szczególnego mimo to są dobrzy więc ocenianie zawodnika na podstawie jego występów w kadrze na polskich i ukraińskich boiskach jest bardzo mgliste.
» 16 lipca 2012, 20:43 #44
Bartoosh21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 15:37

Ja bym się mocno zastanowił nad systemem 4-2-3-1 w United..
4 obrońców, przed nimi 2 środkowi pomocnicy - jeden o walorach mocno defensywnych (Carrick lub zdrowy Fletcher), drugi cofnięty rozgrywający (Scholes, Cleverley Eriksen w przypadku transferu) dwóch skrzydłowych i piłkarz grający za napastnikiem oraz przed linią pomocy(Kagawa, Anderson, ewentualnie Rooney, a w przyszłości Powell czy też Petrucci) oraz napastnik - Hernandez, Welbeck i mimo wszystko Macheda - oczywiście Roo jako pierwszy wybór w przypadku gry Kagawy jako AMF

przy systemie 4-2-3-1 potrzebna jest spora liczba różniących się od siebie pomocników.. uważam że dając grać Andersonowi na pozycji ofensywnego pomocnika możnaby było w końcy wykrzesać z niego to co pokazywał w Porto - byłby dobrym zmiennikiem Kagawy którego widzę z miejsca w 1 składzie..

jak dalej będziemy grać 4-4-2 a w sumie 4-2-2-2 (2 środkowych i 2 skrzydłowych za 2 napastnikami) to będę zdziwiony... to przestarzała taktyka..

trzeba dać więcej luzu w ofensywie skrzydłowym wtedy będą groźniejsi.. ale co ja tam wiem..
» 16 lipca 2012, 15:36 #43
Altair: Welbeck ma pewne miejsce w pierwszej 11 niezależnie od formacji. Prędzej Rooney będzie grał na skrzydle, niż SAF posadzi swojego ulubieńca i zarazem nowego pupila (pod nieobecność Fletcha) Stretford na ławce rezerwowych. Danny ma wszytko aby wciągu kilku lat stać się jednym z najlepszych napastników na świecie i marnowanie go na ławce nic dobrego nie przyniesie.

Nani nareszcie zostanie sprzedany i Wazza przesunięty na skrzydło, jeżeli mielibyśmy już grać 4-2-3-1. Jeżeli Danny nie będzie mógł grać, to pewnie SAF przejdzie na grę 2 napastnikami, chociaż na Hernandeza nie mogę patrzeć.

Anderson to powinien zostać sprzedany już dobre 2 lata temu, a teraz jego wartość jest pewnie mniejsza od 10mln jak Lass jest wyceniany na 8baniek. Z nim to było w tym sezonie identycznie jak z Groszkiem, gdy z nimi na boisku graliśmy w osłabieniu. Różnica pomiędzy jednym i drugim jest taka, że Meksykanin jest w zespole potrzebny. Brazylijczyka można by zastąpić pierwszym lepszym grajkiem z rezerw i nikt nie zauważyłby różnicy.
» 16 lipca 2012, 16:01 #42
MUniek1878: Welbeck zostanie przesunięty na skrzydło, już tak pod koniec sezonu grał czasami.
» 16 lipca 2012, 17:32 #41
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 15:24

Ludzie zastanówcie się trochę - co z tego, że jest kagawa, cleverley, anderson, powell, scholes ... wy oczywiście wszystko wiecie i na pewno nowi zawodnicy i ci potencjalni kandydaci na pewno nie mogą grac na innej pozycji niż grali w poprzednim klubie? są młodzi, ambitni i ciągłe si rozwijają więc nie widzę problemu czemu nie mogliby się okazać jeszcze lepsi na innej pozycji niż grali dotychczas. Mamy genialnych szkoleniowców, wydobędą z nich to co najlepsze :x
» 16 lipca 2012, 15:24 #40
1996kutno: Mam nadzieję, młody ma talent !
» 16 lipca 2012, 15:23 #39
Fabio: Lepiej mieć " kłopot " bogactwa ,niż później znów wystawiać Jones'a w pomocy ,jak będą kontuzję ( bo na bank będą ) ,i z tym poziomem sztabu medycznego jaki jest w United.
» 16 lipca 2012, 15:14 #38
daCunha17: To wina sztabu medycznego, że podczas meczu zawodnicy łapią kontuzję?

No wyobraź sobie, że nie! To wina trenera od przygotowania fizycznego, słabej rozgrzewki oraz niedostatecznego napakowania.
» 16 lipca 2012, 16:14 #37
blejd7: Yaankes nie przesadzaj z tą kostką. Ja po skręceniu kostki po 2-3 tygodniach potrafię normalnie biegać mimo, że nie opiekują się mną specjaliści z Old Trafford. Skręcenie kostki to max miesiąc przerwy jeżeli było poważne. Fakt nasi piłkarze są zbyt łamliwi ale o raczej nie kwestia zbyt szybkiego powrotu do gry. Naciągnięcie mięśni czy skręcenia to głównie wina złego przygotowania zawodników do meczu. W innych klubach zawodnicy też grają po 40 meczy w sezonie i czasami muszą grać z delikatnym urazem ale odpowiednie przygotowanie zawodnika do meczu pozwala ograniczyć ryzyko pogorszenia tego urazu.

A co do Eriksena to fajnie byłoby go zobaczyć na OT. Transfer Duńczyka według mnie nie wyklucza transferu Moury, bo Brazylijczyk według mnie powinien grać na skrzydle
» 16 lipca 2012, 20:04 #36
seju: Czy ktoś ogląda mecze Ajaxu i faktycznie wie jak Eriksen gra? Jestem bardzo ciekaw, bo sam widziałem może z 3 mecze z nim i cudów nie pokazywał..
» 16 lipca 2012, 15:10 #35
szymas552: Ja oglądam regularnie mecze Ajaxu Amsterdam i mogę Ci go mniej więcej opisać. ;) Chłopak ma wielki talent i na prawdę dyryguje grą ekipy z Amsterdamu. Potrafi fenomenalnie kiwać, podać prostopadle lub dośrodkować. Świetny wykonawca rzutów wolnych oraz rożnych. Wysokie umiejętności pozwalają mu na szybką wymianę piłki w środku pola, a więc dopasowałby się z Cleverleyem. Ja jestem jak najbardziej na tak jeśli chodzi o ten transfer, 20 latek a już takie możliwości, niedługo rozwinie się jeszcze bardziej i będą go chciały wszystkie czołowe kluby. Przypomina Sneijdera za czasów gry w Ajaxie, a widzisz jak Holender skończył, odwala kawał dobrej roboty. ;]
» 16 lipca 2012, 15:28 #34
seju: Dzięki wielkie za fachowy komentarz:) Mam nadzieję, że przejdzie do Diabłów, bo dawno nie potrzebowaliśmy środkowego pomocnika tak bardzo jak teraz...
» 16 lipca 2012, 15:43 #33
daCunha17: Ja oglądam, bo lubię Ajax. Chłopak nakręca całą drużynę, ma super technikę, przegląd pola też dobry, czasem zrobi jakiegoś fajnego tricka i umie strzelić. Wad nie widzę, może trochę mało agresywny.
» 16 lipca 2012, 16:05 #32
lukaszek9000: Lepsze to niż kolejny napastik: RVP czy lewy
» 16 lipca 2012, 15:01 #31
Fabio: Napastnik i tak jest potrzebny o 4 atakujących na 4 fronty ( BPL ,CC ,LM i The FA CUP ) ,to troszkę mało ,nie sądzisz ?
» 16 lipca 2012, 15:10 #30
nosiema: real ma 2 napastnikow
» 16 lipca 2012, 15:13 #29
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 15:20

@nosiema
Tylko Real gra ZAWSZE ofensywnie ( no może poza ważnymi meczami ) i tam niemalże każdy pomocnik może strzelić gola i jakoś w Real'u nie ma aż takiego " szpitalu "',przez większość sezonu !!
A United w zeszłym sezonie nawet z drużynami z dołu tabeli ,grało defensywnie. A " szpital " przez 3/4 sezonu ,jest na OT niezmiennie od 2-3 lat.
Dalej nie widzisz potrzeby posiadania najmniej 4 napastników ( nawet gdy gra się 1 ) ?!
» 16 lipca 2012, 15:19 #28
mixerMU: no to mamy 4 napastnikopw !! jest rooney chicharito welbeck i macheda
» 16 lipca 2012, 15:35 #27
swistek: i Berba, który jeszcze nie odszedł nigdzie.
» 16 lipca 2012, 15:41 #26
daCunha17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 16:16

Kiko pewnie wypożyczenie, a Real gra w lekkiej panienkowatej lidze, w dodatku w formacji na 1 napastnika. A Berba nie będzie i grał tak czy siak.
» 16 lipca 2012, 16:16 #25
Fabio: @daCunha17
SAF nie dawno sam się wypowiadał ,że Kiko w sezonie 12/13 zostaje na OT by walczyć o 1 skład ,jak Welbeck w ubiegłym roku.
Przychylam się także do Tw zdania ,że Bułgar raczej większość meczy będzie oglądał z ławki ,lub trybun i będzie OSTATECZNOŚCIĄ dla SAF'A ,jako napastnik. Więc zostaje faktycznie 5 napastników: Roo ,Chicha ,Welbeck ,Macheda ( i na farta Berba ) ,zapomniałem o Hernandezie:P Mój błąd
» 17 lipca 2012, 00:27 #24
LoveMUFC: Myśle że 20 mln. za Eriksena by starczyło. Na pewno jest nie gorszy niż Moutinho. Mniej doświadczony ale jeszcze nauczy się. Jeszcze minimum rok będzie grał przy boku Scholesa więc ma czas :) Chciałbym go.
» 16 lipca 2012, 14:59 #23
Vamper: Scholes, Anderson, Cleverley, Eriksen, Kagawa, Powell. Ciekawe jak to Ferguson zrobi zeby kazdy zagral satysfakcjonujaca liczbe spotkac.
» 16 lipca 2012, 14:50 #22
Martin: Scholes jest wiekowym zawodnikiem, nie może grać każdego meczu. Andersonowi pewnie na początku sezonu pęknie kolano, a Cleverleyowi ktoś złamie nogę. Z zawodników, których wymieniłeś zostają Kagawa, Powell i potencjalnie Eriksen, aż tak dużo na cały sezon?
» 16 lipca 2012, 14:57 #21
7SwierQ7: Wg mnie to SAF będzie wystawiał od początku 3 w srodku i Roo w napadzie, a kończąc mecz 2 napadziorami :)
» 16 lipca 2012, 14:57 #20
Harry123: Nic nie musi robić.
Kontuzje przyjdą same.
» 16 lipca 2012, 14:57 #19
Bartolek05: Zgadzam się z Tobą Vamper. A czemu Wy wszyscy tak już się upewniliście, że w środku pomocy znów będzie szpital? Może Anderson z Cleverley'em mają te czasy za sobą i co wtedy? Eriksen jest świetny i mógł by do nas przyjść, ale jakoś nie widzę sobie aż tylu pomocników.
» 16 lipca 2012, 15:09 #18
nosiema: tylko ze powell i kagawa to gracze ofensywni, a nie jak sie niektorym zdaje srodkowi pomocnicy
» 16 lipca 2012, 15:14 #17
mcis: powell to nominalny srodkowy pomocnik, tylko ostatnio gral bardziej ofensywnie. byl taki post kilka dni temu, w ktorym SAF wypowiadal sie na ten temat....
» 16 lipca 2012, 15:24 #16
Martin: @mcis, dokładnie tak, masz rację. Sam sir Alex wspominał, że chce, by Powell u niego był nominalnym środkowym. Ludzie, od dwóch sezonów narzekacie na brak środka pola, krytykujecie Carricka czy powrót Emeryta, a jak mówi się o potencjalnych wzmocnieniach na tą pozycję, to co chwile sprzeciw. Kagawa to ofensywny pomocnik i pewnie sir Alex poszpera trochę z formacją, Powell to młodziak i dam głowę, że będzie bardzo powoli wprowadzany do zespołu więc nie liczyłbym na więcej z jego strony jak 15-20 występów ligowych. Oczywiście na co nam Eriksen, skoro można ściągnąć starego RvP i tym samym posadzić na ławkę Welbecka, a z Chicharito zrobić drugiego Berbatowa i wpuszczać go tylko na CC i Puchar Anglii.
» 16 lipca 2012, 16:06 #15
daCunha17: Scholes- starszy pan, nie da rady (chyba) ciągnąć cały sezon w każdym meczu.
Anderson- jego nie ma co liczyć,
Clev- jego tym bardziej. Tej gwiazdeczki nie powinno tu być.
Powell- zagra max 10 ogonów + CC(teraz to jakoś inaczej się nazywa)

Zapomniałeś o Carricku, Fletcherze i kilku młodziakach.
» 16 lipca 2012, 16:19 #14
wlodekzlc: No to niech Gill składa leżak i wraca !
» 16 lipca 2012, 14:46 #13
KochamYounga: Zanim Gill wróci .. to Eriksena juz nie bedzie .. Co za ironia
» 16 lipca 2012, 21:39 #12
adi957: Podoba mi się ten piłkarz i statystyki ma bardzo dobre.
» 16 lipca 2012, 14:43 #11
gohan27: Jezeli to jest ten jeszcze jeden transfer SAF'a to ja jestem pelen optymizmu na nastepny sezon !!
Oby do nas dolaczyl !!
» 16 lipca 2012, 14:42 #10
adasko6969: Genialny zawodnik, dużo widzi na boisku, operuje obiema nogami, jest młody i myślę że poradziłby sobie w środku pomocy. Jeżeli faktycznie jest zdecydowany na transfer do United to Ferguson nie powinien zaprzepaścić takiej okazji.

Pozdro
» 16 lipca 2012, 14:42 #9
Olo: To by było coś :)
Ale zobaczymy, czekam na oficjalne info
» 16 lipca 2012, 14:41 #8
piokrop: Za rozsądną cenę ( do 20 mln funtów) jak najbardzej jestem za tym transferem.
» 16 lipca 2012, 14:41 #7
MlodyRWLK: Bardzo liczę na ten transfer :) gra Eriksena może sie podobać :) jest młody , ograny :P i w MU jeszcze wiele sie nauczy i bedzie kiedyś ostoją :) oby sie to spełniło !!
» 16 lipca 2012, 14:41 #6
daCunha17: Więcej emotikon. Więcej! Toż to aż ciężko przeczytać.
» 16 lipca 2012, 16:20 #5
Crisyne1: :P c:Do :]mówi:))sz:> Da :}:} Cu:Pnha?:D:D:D
» 16 lipca 2012, 16:52 #4
daCunha17: N1( 74|
» 16 lipca 2012, 18:46 #3
Swinkapeppa: hmmm ciekawe ... fajnie by bylo. Ale to by rowniez bylo bez sensu bo w takim przypadku musialby przyjsc rowniez Moutinho w co watpie.
» 16 lipca 2012, 14:41 #2
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 15:08

a co ma 1 do 2 ?
A po za tym Moutinho pewnie pójdzie do Sw starego trenera ,czy do Tottenham'u. Przez co ten transfer na chwilę obecną staje coraz mniej realny. Jednocześnie jak ktoś tak utalentowany i prezentujący porządny poziom już w tym wieku ,zabiega o transfer do ManUnited. To jest to także znak dla Szkota ,że takiej okazji nie można przepuścić.
» 16 lipca 2012, 14:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.