Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Modrić bliski transferu do Realu

» 23 czerwca 2012, 16:19 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Luka Modrić tego lata odejdzie z Tottenhamu Hotspur. Zdaniem Daily Mail chorwacki rozgrywający nie trafi do Manchesteru United, a do Realu Madryt.
Modrić bliski transferu do Realu
» Luka Modrić tego lata prawdopodobnie odejdzie z Tottenhamu
Plotki na temat transferu Modricia do Manchesteru United krążą już od dawna. Jak informuje jednak angielska bulwarówka, zawodnik zdecydował, że w przyszłym sezonie będzie reprezentował barwy Realu.

Pomiędzy działaczami Realu Madryt a Tottenhamu Hotspur prowadzone są negocjacje w sprawie kwoty odstępnego za Modricia. Według informacji dziennikarzy ta ma oscylować w okolicach 32 milionów funtów. Pensja Modricia wyniesie natomiast 5 milionów funtów za sezon.

Daily Mail pisze, że prawdopodobieństwo transferu Modricia do Realu Madryt wynosi 100 procent.


TAGI


« Poprzedni news
Nani: W finale EURO 2012 z Anglią
Następny news »
Ferdinand: Ronaldo na to zasługuje

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (103)


AroFlex: To jest zawodnik, który gra podobnie do Ozila, a Niemca nie da się wygryźć z pierwszej 11-stki Realu, bo gra wyśmienicie, więc nie rozumiem tego po co Modric'owi pchać się tam gdzie może nie grać tyle ile by chciał lub ile by mógł w MU ... ;/
» 24 czerwca 2012, 13:37 #101
kubik14: Do Oezila ? Ja bym go bardziej do takiego Pirlo przyrównał.
» 25 czerwca 2012, 14:02 #100
WOJTEK1234: Obejrzyjcie ten film warto wpiszcie w YT United (2011) Lektor PL.
» 24 czerwca 2012, 13:12 #99
dziku: nie mamy co na niego liczyć na pewno wybierze pieniądze czyli real zamiast rozwój kariery
» 24 czerwca 2012, 13:04 #98
oldtrafford: To było do przewidzenia.Nie po raz pierwszy Real chce tego samego piłkarza co United.Nie wiem czy Manchester da radę wygrać walkę z Realem o Modricia.Szczerze mówiąc najrozsądniejszym rozwiązaniem dla Chorwata byłoby przeniesienie do Diabłów , bo tu może osiągnąć szczyt, grając regularnie w podstawowej jedenastce , być wielkim i lubianym , a nie kolejnym znanym nazwiskiem czekającym na szansę gry pod koniec meczu.Wszystko nie jest jeszcze potwierdzone,więc walka trwa.Jeżeli nie Modrić to zdecydowanie MVIlla lub Moutinho.
» 24 czerwca 2012, 12:31 #97
vip14: Do Realu? Nie ma tam szans na grę w podstawowej jedenastce. W Realu jest tyle gwiazd, że nie Modrić nie ma szans na regularną grę.
» 24 czerwca 2012, 11:24 #96
Marti24: Zaczyna kiepsko to wyglądać - od blisko miesiąca jest cisza. Jeżeli nie Modric to Moutinho. Tylko nie Snijder, bo gra kiepsko i zaczyna się robić stary. Eriksen albo Gaitan też mogą być. Potrzebny jest także Baines, bo Evra robi się stary, wolny i za dużo błędów popełnia.
» 24 czerwca 2012, 11:08 #95
PanDuzeA: Sneijder gra słabo? Ten Sneijder? Ten, który był zdecydowanie wyróżniającym się i najlepszym spośród Holendrów na Euro?
» 24 czerwca 2012, 15:23 #94
spOntan: akurat wyróżniać się wśród Holendrów na Euro to nie zaszczyt :)
» 24 czerwca 2012, 17:23 #93
Malcolm: Gaitan to skrzydłowy a nie mediapunta.
» 25 czerwca 2012, 06:31 #92
SapphirUnited: Sneijdera dawac.
» 24 czerwca 2012, 10:09 #91
zico32: Jeśli nie Modrić to Sneijder albo młody francuz MVilla...
» 24 czerwca 2012, 09:50 #90
Marti24: Przecież M'Villa to defensywny pomocnik.
» 24 czerwca 2012, 11:06 #89
zico32: ale kreatywny, grający do przodu...
» 24 czerwca 2012, 14:56 #88
Malcolm: to chyba nie oglądasz za często ligi francuskiej, on skupia sie przede wszystkim na defensywie, w czym jest świetny, MUSI mieć przed sobą ofensywnego gracza, który będzie rozgrywał
» 25 czerwca 2012, 06:38 #87
krzysiek8: Jak informuje Daily Mirror, reprezentanci Luki Modricia spotkają się w przyszłym tygodniu z prezesem Tottenhamu, Danielem Levym, aby poinformować go o chęci odejścia Chorwata z londyńskiego klubu. Pomocnik ma wiele ofert, między innymi z Realu Madryt, Manchesteru United czy Paris Saint Germain. Rok temu prezes zdołał namówić piłkarza do pozostania w Tottenhamie, jednak tym razem to zadanie będzie o wiele trudniejsze. Chorwat dla Królewskich jest opcją rezerwową w razie niepowodzenia przy transferze Silvy. Cała operacja może również zależeć od odejścia Kaki.
» 24 czerwca 2012, 09:46 #86
krzysiek8: więc nic nie jest przesądzone są bardziej zainteresowani Silvą i niech tak zostanie.A Kaka nie odejdzie bo nikt nie piszę że jakiś klub jest zainteresowany Kaką także spokojnie wierze że Modrić się zastanowi i wybierze tą czerwoną drogę do United :)
» 24 czerwca 2012, 09:48 #85
pucek1257: co do tych transferów Realu to ja czytałem ostatnio że Real chce Bainesa choć mają tam 2 lewych obrońców Marcelo i Fabio Coentrao,a co do transferu Modricia to jestem 50/50
» 24 czerwca 2012, 08:24 #84
rege: Modric w Realu, nawet będąc zmiennikiem pogra bardzo dużo meczów, bo może występować na 4 pozycjach tak naprawdę- ŚPO (po odejściu Kaki, zostanie jedynie Ozil, który nie pociągnie sam całego sezonu), ŚP (tutaj są dwie pozycje- Alonso jako typowy ŚP i tu Modric z Sahinem byłby zmiennikiem, a druga to ta gdzie gra Khedira, czyli jako partner Xabiego. Tu również- zwłaszcza w Lidze- by występował nie raz) oraz jako boczny pomocnik, czyli w formacje 4-3-3, którą Real gra z 10 razy w roku.

Kalkulacja jest prosta- Żaden zespół nie może zostać z jednym ŚPO. Po odejściu Kaki zostanie jedynie Ozil, więc zwalnia się wolne miejsce.
» 24 czerwca 2012, 02:01 #83
obserwator: Do tego dochodzą dłuższe, bądź krótsze zawieszenia i kontuzje. Cyborg Alonso również łapie zadyszkę. W minionym i poprzednim sezonie nie odpoczywał nawet przez moment. Jeśli proces aklimatyzacji Luki przebiegałby prawidłowo, nie łapał by urazów, zrozumiał to czego oczekuje od niego Mourinho to mógłby Hiszpana odciążyć. Pozwoliłby mu złapać oddech, świeżość przed ciężkimi meczami. Co do szans na grę przy ewentualnym transferze, to jestem niemal pewny że nie mógł by narzekać.
» 24 czerwca 2012, 18:59 #82
poziom9999: pomoc w MU będzie pewnie wyglądała Scholes/Cleverley/Carrick,Kagawa/Powell/Anderson,Valencja/Nani,
Young/Giggs
» 24 czerwca 2012, 00:01 #81
Exigo: Przydałby się ktoś jeszcze szczerze mówiąc - część naszych chłopaków ma problemy z kontuzjami, a więc trzeba się liczyć z tym, że Ando, Tom będą wypadać ze składu, więc pożytku z nich może być tyle co nic.
Powell to wielka niewiadoma i raczej pójdzie na wypożyczenie ew. pogra trochę w pucharach, Rudy i Giggs są świetni ale lata robią swoje i nie zawsze mogą grać pełne 90 minut.

Dalej uważam, że United potrzebna jest gwiazda do utrzymania statusu drużyny mistrza, która gra o wszystkie możliwe puchary i jest zawsze groźnym przeciwnikiem.
Niektórzy niestety są zaślepieni strategią drużyny,która ma się opierać na młodych i niedoświadczonych graczach bez potrzeby sprowadzania mocnych, znanych nazwisk, a prawda jest taka, że nie mamy kasy na to.
Gdybyśmy mieli grube transfery by przyszły same i nikt nie stękałby, że City wydaje miliony, bo sami byśmy to robili.
Może kondycja finansowa się poprawi i uda się ściągnąć kogoś o znanej marce, który wprowadzi konkretną jakość do zespołu, bo na tle innych wielkich drużyn wypadamy obecnie trochę blado.
Chyba nie przeżyłbym kolejnego odpadnięcia z fazy grupowej LM/oddania mistrza na własne życzenie , albo obicia mordy przez City jak w zeszłym sezonie.
No ale taka jest piłka, jak na razie kończy się wszystko na spekulacjach. Za bardzo przyzwyczailiśmy się do monopolu na wygrywanie i nie zauważyliśmy jak co niektóre zespołu nam odskoczyły, a inne dobiły do naszego poziomu i chyba to jest najsmutniejsze właśnie, że zaplataliśmy się w świecie fantazji, a rzeczywistość jest bardzo brutalna.
» 24 czerwca 2012, 01:05 #80
75th: Piwo dla Exigo. Przechodzimy ciężki czas bo ewidentnie coś w klubie dzieje się złego u góry, co niestety ma przekład na sytuację boiskową. Może po takiej porażce jak w zeszłym sezonie właściciele zauważą, że niema kolosalnych przychodów (jak choćby w LM) z drużyny, która niema kim grać. Zobaczymy.
» 24 czerwca 2012, 01:24 #79
poziom9999: Modrić w Realu nic nie pogra wątpię aby Murinho wyrzucił ze składu Alonso,Ozila albo Di Marie a w MU może i by sie przydał ale poco jak mamy: Scholesa Craicka Cleverleya Andersona Powela, co do Toma mam nadzieje ze bedzie miał forme z początku sezonu a Anderson ze sezonu 10/11 a Powell okaże się super młodzikiem
GGMU!!
M.U.F.C 4ever
» 23 czerwca 2012, 23:57 #78
VanDerSar111: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2012 22:57

Zwłaszcza Brazylijczycy ... :[
Np. Thiago Silva ledwo co był by już w PSG
albo Kaka a milanu do realu .....
» 23 czerwca 2012, 22:52 #77
Roo543212: No i krzyż na drogę. Jak pisał kolega nieco niżej nie potrafimy od 2 lub 3 sezonów przyciągać do siebie zawodników..wolą grac tam gdzie mają większą kasę, szanse na trofea i nie oszukujmy się, z kim grac, czyli rozgrywających. Nie wszyscy panowie są kibicami United...lecą na kasę jak psy na kości.
» 23 czerwca 2012, 22:27 #76
loczek1986: Modrić by sie przydał, ale rywalizując z realem wobec kwoty transferu jestesmy na straconej pozycji, poza tym sam piłkarz nie mówił nic o United . Szkoda ze tylu dobrych grajków przechodzi koło nosa, troszke to smutne.
» 23 czerwca 2012, 21:45 #75
Merguson: Ludzie ogarnijcie się. Dopóki sam Modrić, albo klub nie powie, że przechodzi to nie powinniście się emocjonować takimi plotkami... Raz piszą, że United, kiedy indziej Chelsea, a teraz Real.. Sam piłkarz na pewno zdecydował gdzie będzie grał później, tylko media sobie same wymyślają.
» 23 czerwca 2012, 20:22 #74
VanDerSar111: dokładnie często tak bywa przecierz mówiło się że niby gomez miał prejć do man utd
» 23 czerwca 2012, 22:50 #73
spOntan: Tottenham już od zeszłego sezonu bacznie obserwuje sytuację z Diarrą, i może być tak że Real do kasy dorzuci jeszcze Lass'a. To wydaje się być większa karta przetargowa w walce o Chorwata.

Ja myślę że jak nie wyjdzie z Chorwatem to Ferguson sięgnie po Dembele+ przyszedł Kagawa i może coś z tego będzie.
» 23 czerwca 2012, 20:00 #72
1878MU: ehh...
» 23 czerwca 2012, 19:31 #71
badbull: Genialnie. Prawdopodobnie kolejny przegrany cel transferowy. Już drugi wielki w tym okienku. Dobrze, że chociaż z Kagawą się udało.
» 23 czerwca 2012, 19:29 #70
wazzaggmu: Jaki Modric? Jaki Hamsik? Pogięło Was ,przecież kupiliśmy Kagawe mega piłkarza gwiazdę i wzmocnienie poza tym wydaliśmy już coś koło 20mln na transfery to jest koniec budżetu United ile byście jeszcze chcieli wydawać? Koniec wzmocnień mamy wspaniały skład wraca Tom może Fletcher a Scholes z Giggsem podpiszą nowe 5letnie kontrakty. W obronie jest Evans młodziutki Rio itd. Jeszcze jeden bezdomny albo z dwóch i Barcelona z tymi swoimi grajkami jak Iniesta Xavi Messi Sanchez oraz Real ze swoimi Ronaldo Ozilem Khedirą Benzemą i Alonso będą Nam buty czyścić aaaaa nie zapomniałem ,że jeszcze to słabe City gdzie grają Silva Aguero Kompany Dzeko Nasri i reszta nie będą wstanie dać rady Naszej ekipie. Chociaż jest jeszcze plan na zrobienie kasy i niektórzy znaFcy nawet go popierają. Sprzedajmy tego cieniasa Naniego zarobimy mnóstwo pieniędzy przecież i tak nic nie wnosi gra słabo w ogóle po co On gra w United??!! Co tam ,że ciągnie Portugalie przez całe mistrzostwa oddajmy go do Juve. W jego miejsce Pan Ferguson na bank znajdzie kogoś ciekawego. Może Krivets z Lecha? Damy grosze za niego resztę zgarnie Pan Glazer następnie będziemy czytać kit o tym ,że pieniądze z Naniego są tylko niema nikogo ciekawego na rynku albo wszyscy za drodzy. Przecież w futbolu piłkarze z roku na rok będą coraz mniej kosztować prawda? Na to czeka Pan Ferguson On w to głęboko wierzy.

ps. Tak cały ten post to kiepski żart i wylałem swoje żale co od tego co się dzieje w United. Ktoś niżej dobrze napisał. Kiedyś potrafiliśmy przyciągnąć piłkarzy a dzisiaj? Nikt z tych prawdziwych talentów (Hazard,Benzema,Ozil,Sanchez) nie chcę u Nas grać wybierają większe kluby z lepszymi piłkarzami i szansami na trofea. Napiszecie teraz BO WYBIERAJĄ KASE. No nie kur*** przyjdą grać do Manchesteru United za czapkę śliwek. To ,że my na tej stronie kochamy Manchester i gralibyśmy w Nim nawet za darmo to nie patrzcie na wszystkich ze swojej perspektywy. Młody piłkarz ,który nie kibicuje Manchesterowi nie przyjdzie grać z Carrickiem Fletcherem i Parkiem za 50tys na tydzień jak może iść pokopać z Ronaldo Ozilem Kaka Benzema za 150tys.


edit: Chciałbym Modrica w United jest genialny ma świetny przegląd boiska ale nie wierzę ,że wygramy z Realem walkę o tego piłkarza.

Dziękuje pozdrawiam.

STRASZNE TO JEST ALE PRAWDZIWE I ZMAKNAC MORDY JESTEM KIBICEM IKOCHAM MU OD17 lat!! ROKU WIEC NIE JESTEM NAPEWNO SEZONOWCEM!! PARE SEZONOW ZAMNA WIEC TROCHE WIDZIALEM W TYM CZASIE I MOWIE JEST ZILE!
» 23 czerwca 2012, 19:08 #69
Roo543212: zgadzam się ze wszystkim...najbardziej z tym że nie możemy przyciągnąć do siebie zawodników..święta prawda.
» 23 czerwca 2012, 22:24 #68
Gosia87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2012 23:11

"STRASZNE TO JEST ALE PRAWDZIWE I ZMAKNAC MORDY JESTEM KIBICEM IKOCHAM MU OD17 lat!! ROKU WIEC NIE JESTEM NAPEWNO SEZONOWCEM!! PARE SEZONOW ZAMNA WIEC TROCHE WIDZIALEM W TYM CZASIE I MOWIE JEST ZILE!"

W bodajże 96' gdy Becks i spółka zajęli 2 miejsce, to też byś ich wszystkich wymienił? Teraz też mamy młodych zaowdników, niektórzy z nich są wychowankami i trzeba im dać grać, bo potencjał mają.
» 23 czerwca 2012, 23:09 #67
bartekMCU: SAF tak łatwo go nie odda realowi on bedzie walczył o niego....mam taką nadzieje ;)
» 23 czerwca 2012, 18:32 #66
ax1d: WHO THE FUCK CARES?!
» 23 czerwca 2012, 18:27 #65
twarek: pewnie przepuscmy wszystkie okazje to nam teraz pokaza rywale w lidze
» 23 czerwca 2012, 18:24 #64
przemekk28: Jak się nim Real rzeczywiście zainteresował, to mamy po transferze.
» 23 czerwca 2012, 18:07 #63
Lencio350: ermac to troche rozbawiłeś ludzi ale zawsze jakaś odmiana :D

Kiedyś to nie było że Real czy ktoś nam z przed nosem sprzątał zawodników było tak np
Ronaldo przechodził do Realu
Heinze przechodził do Realu
czy Beckham bo osiągnęli już wszystko a teraz taki Modric nam pokazuje środkowy palec i narazie
» 23 czerwca 2012, 18:06 #62
xxxcichy465xxx: Tak to jest w dzisiejszych czasach , nie masz kasy nie masz graczy .

Ale wieżę ,że z tym składem SAF coś ugra .
» 23 czerwca 2012, 18:06 #61
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2012 17:57

Bardzo mi go szkoda, mam wrażenie że w Realu się zmarnuje i po dwóch latach odejdzie, a nie będzie to już ten sam błyskotliwy piłkarz. Więksi od niego stracili formę w Madrycie.
» 23 czerwca 2012, 17:56 #60
arti197: ermac obrazileś teraz całe United .Nani jest REWELACYJNYM PIŁKARZEM!!a nie cieniasem jest znakomity.Nani nie odejdzie .Mamy jeszcze ok 67 mln euro na transfery o modrića możemy wygrać i kupić jeszcze jednego dobrego grajka .Manchester Jest wspaniałym klubem ale ja bym wolał grać z Nanim ,Youngiem,Valencią,Kagawą i Carickiem.Manchester jest bardzo dobrym i lubianym klubem ma ok.310 mln kibiców.Jeżeli Modrić przejdzie do Realu to na ławeczke bo Kaka się nigdzie nie wybiera ,Ozil jest troche lepszy ,Alonso równiesz .Więc nie opłaca Modrićowi się przechodzić jeśli przejdzie to na kase .By zarabiał około 160 tysięcy tygodniowo w realu a unas 130 a by był w United szczęśliwy grał by regularnie i strzelał by mnustwo bramek.Przeciesz nie ma się czym załamywać jak coś jest jeszcze Kevin Prince Boateng i Thiago który prawdopodobnie do nas przejdzie.
» 23 czerwca 2012, 17:54 #59
Diabelred: Ozil jest jak dla mnie duzo lepszy niz Modric,szkoda ze SAF nie sprowadzil Niemca kiedy byla kiu temu okazja :(
» 23 czerwca 2012, 18:24 #58
triadevil: Ermac o Nanim napisał ironicznie. ;] I stosuj przecinki, lepiej by się czytało.
» 23 czerwca 2012, 18:59 #57
Swinkapeppa: Ermac, myślisz zupełnie tak jak ja. Idealne sformułowanie co się dzieje z Unied w krótkim liściku. Ale co do Modrića to plota i wydaje mi się że Ferguson go kupi chyba że chce się stać drugim Liverpoolem .
» 23 czerwca 2012, 17:43 #56
wlodekzlc: Popieram...
» 23 czerwca 2012, 17:50 #55
ermac: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2012 17:33

Jaki Modric? Jaki Hamsik? Pogięło Was ,przecież kupiliśmy Kagawe mega piłkarza gwiazdę i wzmocnienie poza tym wydaliśmy już coś koło 20mln na transfery to jest koniec budżetu United ile byście jeszcze chcieli wydawać? Koniec wzmocnień mamy wspaniały skład wraca Tom może Fletcher a Scholes z Giggsem podpiszą nowe 5letnie kontrakty. W obronie jest Evans młodziutki Rio itd. Jeszcze jeden bezdomny albo z dwóch i Barcelona z tymi swoimi grajkami jak Iniesta Xavi Messi Sanchez oraz Real ze swoimi Ronaldo Ozilem Khedirą Benzemą i Alonso będą Nam buty czyścić aaaaa nie zapomniałem ,że jeszcze to słabe City gdzie grają Silva Aguero Kompany Dzeko Nasri i reszta nie będą wstanie dać rady Naszej ekipie. Chociaż jest jeszcze plan na zrobienie kasy i niektórzy znaFcy nawet go popierają. Sprzedajmy tego cieniasa Naniego zarobimy mnóstwo pieniędzy przecież i tak nic nie wnosi gra słabo w ogóle po co On gra w United??!! Co tam ,że ciągnie Portugalie przez całe mistrzostwa oddajmy go do Juve. W jego miejsce Pan Ferguson na bank znajdzie kogoś ciekawego. Może Krivets z Lecha? Damy grosze za niego resztę zgarnie Pan Glazer następnie będziemy czytać kit o tym ,że pieniądze z Naniego są tylko niema nikogo ciekawego na rynku albo wszyscy za drodzy. Przecież w futbolu piłkarze z roku na rok będą coraz mniej kosztować prawda? Na to czeka Pan Ferguson On w to głęboko wierzy.

ps. Tak cały ten post to kiepski żart i wylałem swoje żale co od tego co się dzieje w United. Ktoś niżej dobrze napisał. Kiedyś potrafiliśmy przyciągnąć piłkarzy a dzisiaj? Nikt z tych prawdziwych talentów (Hazard,Benzema,Ozil,Sanchez) nie chcę u Nas grać wybierają większe kluby z lepszymi piłkarzami i szansami na trofea. Napiszecie teraz BO WYBIERAJĄ KASE. No nie kur*** przyjdą grać do Manchesteru United za czapkę śliwek. To ,że my na tej stronie kochamy Manchester i gralibyśmy w Nim nawet za darmo to nie patrzcie na wszystkich ze swojej perspektywy. Młody piłkarz ,który nie kibicuje Manchesterowi nie przyjdzie grać z Carrickiem Fletcherem i Parkiem za 50tys na tydzień jak może iść pokopać z Ronaldo Ozilem Kaka Benzema za 150tys.


edit: Chciałbym Modrica w United jest genialny ma świetny przegląd boiska ale nie wierzę ,że wygramy z Realem walkę o tego piłkarza.

Dziękuje pozdrawiam.
» 23 czerwca 2012, 17:30 #54
Diabelred: po 1 to ogar ;d ,po 2 skoro nie pasuje Ci takie zarzadzanie klubem to droga wolna idz kibicowac znacznie bogatatszym City czy Realowi,nikt po tb plakac nie bedzie...,po 3 Modric ok jest b.dobry ale genialny to bez przesady ,bo skoro on jest genialny to co dopiero Sneijder,ktory jest od niego o wiele lepszy :P po 4 a co Kagawa to sztuczny,nieprawdziwy talent ;d
» 23 czerwca 2012, 18:20 #53
DevilFan: po 5 @Diabelred weź duży rozpęd i pierdo**ij sobie baranka w ścianę, nikomu nie pasuje takie prosperowanie takim wielkim klubem ja MU ba zamiast zysku mamy długi i przeciętnych piłkarzy w zespole.
» 23 czerwca 2012, 18:35 #52
mrk: koronny argument na jakąkolwiek krytykę MU: "jak ci się nie podoba to idź kibicuj City albo Realowi".
żal
» 23 czerwca 2012, 18:41 #51
Diabelred: po 6 DevilFan widac u cb kompletny brak kultury...
mi tez to nie pasi,ale co my mozemy dopoki nie zmienia sie wlasciciele,zarzad dopoty tak bedzie i musimy sie z tym niestety pogodzic.I to nawet nie jest pewnie wina SAFA ze co rusz przegrywa walke o jakiegos swietnego zawodnika ,poprostu nie jestesmy konkurencyjni pod wzgledem finansowym i tyle.
Co innego krytyka a co innego plakanie ze u nas graja tacy pilkarze a inni,a City i Real podalem jako przyklad poniewaz tam gwiazd nie brakuje :P
» 23 czerwca 2012, 20:44 #50
ermac: koronny argument na jakąkolwiek krytykę MU: "jak ci się nie podoba to idź kibicuj City albo Realowi".
żal


POPIERAM.

Diabelred po Tobie chyba też nikt by nie płakał, nie masz nic sensownego do napisania to nie pisz w ogóle.
» 23 czerwca 2012, 22:59 #49
szajba7: Dobrze prawisz. To smutne, ale niestety dobrze... Fergie próbuje przebudować zespół na wzór Barcelony (sprowadzanie młodych talentów z Anglii, bramkarz znakomicie grający nogami, wysoki pressing, szybcy napastnicy, gra oparta na rozgrywającym). Ale bez pieniędzy Barceloną się nie staniemy. Same wychowywanie młodych grajków nie przyniesie nam trofeów na chwilę obecną. Jeśli Modric przepadnie, to co na rynku nam zostanie? Nic.
» 24 czerwca 2012, 11:15 #48
arti197: Plotki,Plotki i jeszcze raz plotki czytalem że Modrić wybierze transfer do Anglii a to znaczy że do Manchesteru United bo żaden inny klub nie chce Modrića
» 23 czerwca 2012, 17:22 #47
Diabelred: kto wie moze Ars nim jest zainteresowany ;)
» 23 czerwca 2012, 17:24 #46
sordylek1911: Trochę mi smutno bo przegraliśmy chyba :( rywalizację o kolejnego fajnego piłkarza, Na początku zawsze piszę np. Sanchez w MU ale Sanchez wybrał Barce. Co jest z Tiote,Bainesem,Albą oni mieli być w United a staruch (Ferguson) nawet nie wysłał im oferty!! i najprawdopodobniej przegramy rywalizację o nich :( Ta sama historia z Modriciem pisało ,,Modric jedną nogą w United' a okazało się że SAF nie wysłał za niego oferty!! I teraz włączył się Real po Modricia i na 99% on przejdzie do Realu.
» 23 czerwca 2012, 16:53 #45
dr96chicharito: Wystarczy po prostu nie wierzyć w to co pisze onet i czekać na oficjalną informację.
» 23 czerwca 2012, 17:21 #44
cannabis38: Jak zwykle przy transferze dają du*y!
» 23 czerwca 2012, 16:51 #43
Hireck: Niedawno któraś z angielskich gazet twierdziła że po EURO na 100% dołączy do Manchesteru, tak więc nie widzę powodu do nadmiernego emocjonowania się tą wypowiedzią. Dopóki nie będzie oficjalnych komunikatów, tak naprawdę nic nie wiadomo.
» 23 czerwca 2012, 16:51 #42
joker20: no i kolejny swetny pilkarz idzie sie je.... a my zostajemy z jakims marnym kagawa i zero trofeow w nastepnym sezonie;/
» 23 czerwca 2012, 16:45 #41
Diabelred: jakims marnym O_o wyjdz i nie wracaj !!
» 23 czerwca 2012, 17:26 #40
sssexton90: Nie jestem fanem Chorwata. Zdecydowanie bardziej wolę Erikssena, Boatenga lub Gaitana :)
» 23 czerwca 2012, 16:44 #39
IJ09: Boatenga ale Kevina oczywiście tak ? :) jeżeli o niego to chodzi to też bym wolał :)
» 23 czerwca 2012, 16:47 #38
sisinho: Są w podobnej cenie co Modrić czyli nie do kupienia jak dla SAF'a.
» 23 czerwca 2012, 17:26 #37
Lencio350: Ostatnim czasy wszyscy są za drodzy to co on chce Bebe drugiego kupić bo nie rozumiem tego
» 23 czerwca 2012, 16:40 #36
daniel97: Było to do przewidzenia jak Ferguson w jakimś wywiadzie powiedział że jest za drogi.
» 23 czerwca 2012, 16:37 #35
dr96chicharito: Pfff...HAHAHAHA! Mówiłem, mówiłem, mówiłem jak tylko pojawiła się pierwsza nie całkiem oficjalna informacja na ten temat. :D A wszyscy ,, może to tylko plotki... '' , ,, i tak przyjdzie do nas ''. A tu LIPA.

Niestety niektórzy z Was za bardzo się napalają na piłkarzy którymi się interesujemy ( Tak samo było z Hazardem). :)
Pozdrawiam wszystkich i życzę trochę większego dystansu do naszych prawdopodobnych transferów i zimnej krwi, bo potem tylko płaczecie, albo mówicie, że i tak go nie chcieliście. :P
» 23 czerwca 2012, 16:35 #34
crash: jestem ciekawy jakby się odnalazł w RM, albo raczej kosztem kogo... jeśli chodzi o nas to obawiam się, że transfery dwóch pomocników zamykają kwestię zmian w tej formacji...
» 23 czerwca 2012, 16:35 #33
obserwator: Aby Luka zawitał do Madrytu, ze stolicą pożegnać musi się Kaka.
» 23 czerwca 2012, 16:39 #32
DevilFan: Kaka w MU bardzo chętnie :)
» 23 czerwca 2012, 20:32 #31
kujawa: trzeba bylo przed Euro zapewnic sobie jego uslugi a nie targowac sie o 5 mln. Taki swietny pilkarz .......
» 23 czerwca 2012, 16:33 #30
Ksero: No i trudno, niestety kolejny świetny grajek przechodzi nam koło nosa. O transferze Modricia do Realu mówi się już od dobrych paru tygodni, także nie zdziwił mnie ten news. Nasz środek pola dalej potrzebuje wzmocnienia, Modrić byłby świetnym lekarstwem, ale wybrał Real, a i nie wiadomo, czy SAF był skłonny wydać za niego aż tyle. Czekam na wzmocnienia, chociaż opcji już niestety coraz mniej.
» 23 czerwca 2012, 16:30 #29
Lencio350: O Sahin nawet by sie przydał i pewnie ze 20 mln funtów by starczyło żeby wyciagnąć go z Realu
» 23 czerwca 2012, 16:30 #28
sisinho: Rok temu kosztował 10 mln , zagrał ledwo 4-5 spotkań i cena wzrosła o 10 mln i to funtów?
» 23 czerwca 2012, 17:24 #27
mkoti6: kiedyś potrafiliśmy przyciągnąć zawodników światowej klasy obecnie mam wrażenie że wszyscy nas olewają
» 23 czerwca 2012, 16:30 #26
dr96chicharito: Zgadzam się. Niestety tak to wygląda. :/
» 23 czerwca 2012, 16:37 #25
Lencio350: No i znowu te kutasy sie wpieprzyły, ale dobra niech go sobie biorą trochę posiedzi na ławeczce to może zmądrzeje, bo jakoś nie chce mi sie wierzyć że Ozil, Khedira czy Alonso będzie miał ławke .....
» 23 czerwca 2012, 16:29 #24
Maciek000000: Khedirę bez problemu posadzi na ławkę.
» 23 czerwca 2012, 16:38 #23
NorekDoktorek: hue hue
» 23 czerwca 2012, 16:44 #22
obserwator: Jeśli rzeczywiście trafiłby do Madrytu, to grałby wyżej. Partnerem Alonso byłby w meczach przeciwko klubom, o mniejszym potencjale ofensywnym. Rolę tą,w minionym sezonie spełniał Granero. Poza tym, po sprzedaży Kaki, Ozil nie miałby zmiennika. Niemiec tureckiego pochodzenia, mimo ogromnej poprawy w przygotowaniu fizycznym, ciągle nie jest w tej dziedzinie gigantem. Nie może nim być bo straciłby na dynamice potrzebnej madiapunta. Dodatkowo, Mourinho nie miał problemu z wystawianiem, i Kaki i Mesuta, kiedy kontuzjowany był Angel lub kiedy uważał, że model z dwiema dziesiątkami przyniesie większe korzyści. Z grą nie miałby problemu.
» 23 czerwca 2012, 16:48 #21
DelPiero: w sumie dobrze, że go biorą, bo nie jest wart tej kasy
wolałbym żebyśmy wydali nieco mniej na kogoś młodszego dajmy na to 22-23 lata
może ten transfer pozwoliłby wyciągnąć z Realu Sahina, którego osobiście bardziej cenię ;p
» 23 czerwca 2012, 16:28 #20
piotrz23: istnieje możliwość, że Real da Sahina w pakiecie
» 23 czerwca 2012, 16:30 #19
Ta3k: widzisz problem w tym, że 22-23 latek nie ma doświadczenia, potrzebnego na tą pozycję :/
» 23 czerwca 2012, 16:31 #18
Fabio: Spróbować wyciągnąć z Madrytu Sahin'a to nie głupia i całkiem sensowna opcja ,jeśli byłaby taka możliwość byłbym za.
» 23 czerwca 2012, 16:31 #17
obserwator: Agent Turka stwierdził przed kilkoma dniami, że jego klient nigdzie się nie rusza i ciągle jest w planach Mourinho.
» 23 czerwca 2012, 16:50 #16
Oskar190: obserwator, a o co Realowi aż 6 środkowych pomocniów?? W dodatku bardzo dobrych, a w Madrycie się niestety marnują...
» 23 czerwca 2012, 17:10 #15
azir7: to niech sie dalej tam marnuje
» 23 czerwca 2012, 17:14 #14
sisinho: Turek prędzej czy później będzie musiał odejść , oczywiście jeżeli nie odejdą jego rywale (Xabi,Khedira,Diarra,Ozil czy Kaka i Granero) . Jeśli dojdzie Modrić to miałby kolejny problem , więc to ze jego agent coś powiedział to dużo nie znaczy.
» 23 czerwca 2012, 17:23 #13
obserwator: Dwóch z wymienionych przez Ciebie pomocników jest podobno na liście wykluczonych (defensywny - Lass i ofensywny - Ricardo). Problemem jest możliwość zablokowania transferów przez samych piłkarzy, którzy nieprędko znajdą klub, który zagwarantuje im płace choćby zbliżone do obecnych. Ale mimo wszystko liczba graczy operujących w środku może zmniejszyć się do czterech, a nawet do trzech, w przypadku odejścia Granero.
» 23 czerwca 2012, 18:58 #12
sisinho: Tylko jak każdy z nich stwierdza - jest szczęśliwy w Madrycie (może poza Lassem) i nie zamierza odejść , a dwa że nie ma potencjalnych kupców na tych piłkarzy (Granero czy Kaka) po takiej cenie jaką chciałby Real.
» 24 czerwca 2012, 11:32 #11
obserwator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2012 18:52

Paris Saint Germain na dwieście procent byłoby chętne wyłożyć kasę za Ricardo. Agent Lassa przyznał, że na stole leży poważna oferta ze Spartaka Moskwa (ponoć dostawałby 5 milionów za rok - kasa o której grając w Madrycie może tylko pomarzyć). Mylisz się również co do Granero. Nie wiem jak z plotkami dotyczącymi jego przejścia do Arsenalu Wengera, ale w styczniu Pep Mel, szkoleniowiec Betisu potwierdził że Betis był bliski dopięcia transferu Estebana, lecz sytuację skomplikowała kontuzja Khediry. Absencja Niemca okazała się szansą dla wychowanka. Wówczas zdecydował się zostać. Jak będzie podczas tego okienka, nie wiadomo.
» 24 czerwca 2012, 18:49 #10
sisinho: To że Lass jest chętny do odejścia to wiem , ja mówię o tym że nikt nie wyłoży 30 baniek + 10 co sezon za Kakę , a i on sam nie będzie chciał mniejszych zarobków w innym klubie. Co do Granero to także może rozejść się o pieniądze.
» 25 czerwca 2012, 10:28 #9
obserwator: Dla paryskiego klubu nie będzie większym problemem sprostać oczekiwaniom finansowym Ricardo. Sam też wie, że na choćby minimalne ustępstwa pójść musi. Granero chce grać. Myślę, że pieniądze nie grają tutaj kluczowej roli.
» 25 czerwca 2012, 17:09 #8
mkoti6: na transfery nie ma co liczyć
» 23 czerwca 2012, 16:28 #7
Akwinata: Jeśli to prawda, to jestem ciekaw czy SAF będzie chciał kogoś innego za Lukę.
» 23 czerwca 2012, 16:24 #6
mcis: moze kupi Hamsika i zmienimy taktyke na 4-2-3-1 na srodku hamsik i carrick przed nimi w lini young-kagwa-valencia i na szpicy roo....
» 23 czerwca 2012, 16:32 #5
Damian333: i moze mcis zostaniesz trenerem Man Utd i zostaniesz trenerską legendą . Stary pisz sobie co chcesz tylko zastanów się czy to nie piłkarz powinien sie dostosowac do taktyki ?! bo mi sie wydaje ze kupuje sie pilkarza pod taktyke a nie taktyke dostosować pod piłkarza . Jako kibic Realu nie widzi mi się Modric ale jak go kupią to nic nie poradze. Nie macie co narzekac bo wydac ponad 30 baniek na przereklamowana gwiazke niczym kaka to nie sztuka. A Sahina nie oddamy ;d
» 23 czerwca 2012, 16:36 #4
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2012 17:21

Damian333

Bez zmiany taktyki to United dużo nie pogra z Kagawą , bo on w innym ustawieniu grać nie umie , albo inaczej - aby wykorzystać jego potencjał w 100% to Japończyk powinien grać jako ofensywny pomocnik + nie powinien mieć dużo zadań defensywnych. Tak gra w reprezentacji i tak grał w Borussii gdzie dzięki braku zadań defensywnych strzelał wiele bramek.
» 23 czerwca 2012, 17:20 #3
Damian333: sisinho
Tylko że Ferguson to nie jest Ja bądź Ty , tylko fenomen trenerski i on tak ustawi Kagawe takie mu da polecenia tak go wytrenuje ze bedzie gral w pilke na najwyzszym poziomie .
» 23 czerwca 2012, 17:29 #2
sisinho: Ale co to ma do tego wytrenowanie? Po przykładzie Rooneya widać że jak się kogoś cofnie do pomocy i da zadania defensywne (jak w wielu meczach Roo musiał wracać do obrony po piłkę) to traci na skuteczności. Każdy może zagrać na każdej pozycji (jak to SAF nam udowodnił z Rafaelem w pomocy czy Berbą w obronie) tylko z jakim skutkiem? Jeśli miałby na tym utracić potencjał Kagawy to lepiej żeby zmienić system niż próbować z niego robić Scholsiego bo on nim nie będzie , po prostu nie jest fizycznie do tego przystosowany a tego już zmienić się nie da.
» 24 czerwca 2012, 11:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.