Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fergie: Nasz skład ma się dobrze

» 13 maja 2012, 11:31 - Autor: 10wazzar10 - źródło: manutd.com
Sir Alex wyjaśnił, dlaczego zamierza dokonać jedynie małych poprawek w składzie Manchesteru United podczas najbliższego okienka transferowego.
Fergie: Nasz skład ma się dobrze
» Sir Alex Ferguson stwierdził, iż jego drużyna nie wymaga radykalnej przebudowy
Boss planuje kilka wzmocnień, by walczyć o najważniejsze trofea w następnym sezonie, jednak oczekuje również rozwoju młodych graczy. Również niektórzy gracze rezerw powinni dostać swoje szanse, po tym jak bracia Keane i Ryan Tunnicliffe zaimponował menedżerowi podczas ostatniego spotkania z Aston Villą, wygranego przez drużynę MU po serii rzutów karnych.

- Mamy jedną, czy dwie rzeczy do poprawy - oznajmił sir Alex, zapytany o okienko transferowe. - Wiemy, co powinniśmy zrobić. Tak, mamy konkretne cele. O to właśnie chodzi - kupujesz potrzebnych piłkarzy, oczywiście jeśli się tylko uda.

- Nie uważam, by skład wymagał odświeżenia. Musimy się upewnić, że mamy naprawdę silny skład.

Boss jest również pełen optymizmu jeśli chodzi o młodych piłkarzy United, którzy według niego ciągle dojrzewają i stają się coraz lepsi.

- Mamy dobrą bazę - oznajmił. - Z pewnością każdy młody gracz zyska doświadczenie i pewność w swojej grze. Widzieliśmy to u Ronaldo i Rooneya.

- Myślę, że podobnie będzie z Jonesem, Smallingiem, Welbeckiem i Cleverleyem. Mają duży potencjał.

- Są również bracia Da Silva i De Gea. W klubie nie brakuje utalentowanych piłkarzy. Kolejne pokolenie to Nani, Rooney i Evans - są na tyle młodymi graczami, by pozostać w klubie przez długi czas i wokół nich chcemy zbudować zespół.

- W rezerwach jest też jeden, czy dwóch dobrze zapowiadających się graczy. Will Keane spisuje się w obecnych rozgrywkach i w przyszłym sezonie z pewnością będzie graczem pierwszej drużyny. Jego brat również spisuje się bardzo dobrze. Podobnie jak Ryan Tunnicliffe.


TAGI


« Poprzedni news
"Fergie może trenować w wieku 98 lat!"
Następny news »
"Do końca sezonu zostało jeszcze 90 minut"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (47)


Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2012 12:28

Nasz skład nie jest najgorszy, mistrza przegraliśmy przez kontuzję i niedoświadczenie młodzieży ,a LM przez same niedoświadczenie.
Jednak wzmocnienia są potrzebne:
zmiennik dla Evry i ktoś za Rafael'a ( w ataku jest bardzo dobry ,ale w obronie to kaszana ,a to przecież GŁÓWNIE OBROŃCA !! )
ktoś na środek za rudego ( City ma Silvę ,FCB Xavi'ego ,Real Ozila ) ,a United ?!
Musiało się ratować powrotem emerytowanego wychowanka Red Devils ,bo inaczej dystans na koniec sezonu pomiędzy Manchesterami byłby na pewno większy !!
i ktoś 4 ,lub 5 do ataku ( bo zapewne Owen i być może Bebra odejdą )
SAF musi też w końcu zrozumieć ,że w dzisiejszych czasach samą młodzieżą nie da się już odnosić sukcesów ,to już nie te czasy ,zwłaszcza mając takiego rywala jak City ,który ma nieograniczony budżet i pewnie mogliby nawet płacić tygodniówki po 500tys. każdemu zawodnikowi.
United potrzebuje ,jakiegoś naprawdę wybitnego piłkarza do środka pola ,i partnera na poziomie do linii ataku ,dla Roo ( a Welbeck i Chicha ,niech się jeszcze uczą i szkolą ).
Jak tego szkot nie poprawi ,to w LM znów United będą jechać ,jakieś " ogórki " jak Basel ( ten dwumecz był ŻENUJĄCY !! ) ,a to bardzo uwłaczające dla takiego klubu jak Manchester United FC !!
SAF obudź się ,i zacznij coś zmieniać ,bo znów będzie klapa ,a City jeszcze bardziej odskoczy Red Devils ,a dystans zacznie się niebezpiecznie powiększać !!
» 14 maja 2012, 12:24 #47
kucharz: Mi przeszkadza to kretyńskie podejście do LE w tym sezonie...
Ale też wydaje mi się, że górnym celem Safa na przyszłe lata będzie angielskie podwórko a LM odejdzie na dalszy plan...
» 14 maja 2012, 11:42 #46
ForeverMU: A ja zgadzam się z Fergusonem. Ten sezon okazał się klapą ze względu na brak doświadczenia ze strony młodych oraz kontuzje. Nie mówię o tym że gracze mogą nabyć doświadczenie z sezonu na sezon ale przyszły sezon napewno będzie dużo lepszym wykonaniem dla graczy poniżej 24 roku życia. Przydałyby się tylko 2 lub trzy uzupełnienia w składzie. W lini obrony np, clyne lub baines, W lini pomocy np, rodwell oraz ktos bardziej ofensywny aby odciążyć rooneya np, kagawa lub hazard. No i oczywiście wprowadziłbym paru rezerwowiczów do pierwszego składu.
» 13 maja 2012, 21:09 #45
n17ban: Brawo SAF. Kibice będą SAD. Tyle.
» 13 maja 2012, 16:00 #44
messengerUTD: Nie wierze w to co czytam. Znowu mamy dobry skład, ale oglądamy plecy city, nie wyszliśmy z grupy LE, nie wygralismy nawet CC czy Fa Cup, skład jest zarąbisty, brawo Fergie. Jedynym wzmocnieniem będzie kagawa i na tym się skończy, tragedia. Jakie trzeba miec klapki żeby tego nie widzieć.
» 13 maja 2012, 15:07 #43
Pomarancz: Liczę że Staruszek w końcu zacznie pełną parą odświeżać skład.
» 13 maja 2012, 14:02 #42
glanden: Przepraszam bardzo. Jak przeczytałem wasze komentarze [chodzi mi o te krytykujące SAFa] to pierwsze co mną zawładnęło to wielkie wkur...... na wypowiadających się "geniuszy". Teraz już mi przeszło piszę na chłodno.

Zobaczmy SAF - ponad 30 lat trenerki
Zobaczmy komentujący - ponad 30 lat ... życia to mają chyba razem

Wniosek:
Czy ktoś ma prawo? przywilej? możność krytykowania Naszego trenera? Jeśli spojrzymy na to od strony praw człowieka to tak [ale nie jest to strona praw człowieka a FANÓW RD]. Jeśli spojrzymy na to od strony szerokopojętego zarządzania MU to NIKT [dosłownie nikt - no chyba tylko Mat Busby, Bóg]. Teraz zobaczmy komentarze "znawców piłki nożnej" - tak w dużyk skrócie:
Kupić Hazarda, Gaitana, kogoś za Evrę [a raczej do pomocy]itp. itd.
Widzę Panowie i Panie że jesteście lepiej poinformowani od CAŁEGO sztabu szkoleniowego MU.
Pewnie maci argumentu że ten sezon jest cieńki itp, ale spójrzmy obiektywnie na cały sezon.
Kontuzjowani: w pewnym momęcie ok 12 ludzi !! - drużyna piłkarska
Poważnie kontuzjowani: Vidic - filar naszej defensywy Fletcher - można by powiedzieć że płuca
drużyny
Przed kontuzjami: Chyba każdy pamięta - szliśmy przez PL jak przez masło.
Wpadki: tutaj powiem że zdarzają się każdemu, więc wypadki przy pracy z jednym małym ale KONTUZJE.

Nie piszcie mi że mamy długi skład bo chyba nie można porównać Parka do np: Valencji czy Naniego.

Teraz na spokojnie przemyślcie co napisałem, zastanówcie się co piszecie i proszę was nie piszcie głupot [staram się nie łamać netykiety] jeśli nie wiecie co napisać nie piszcie nic.
Słowa Abrachama Lincolna:
"Lepiej milczeć w towarzystkie i być uznawanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości"

P.S. przepraszam jeśli gdzieś są błędy w tekści.
» 13 maja 2012, 13:53 #41
TykiMikk: Podpisuję się pod tym.
» 13 maja 2012, 14:26 #40
Maciek000000: Ja też.
» 13 maja 2012, 15:50 #39
designer: Ja tez, ja tez, ja tez. bla bla bla. Ciagle ta sama spiewka, jaki to Ferguson jest doswiadczony i takie tam sprawy. Powiem wam jedno. Ferguson w tych czasach juz nie powinien trenowac RD. Taka prawda. A dlaczego? Powiem wam dlaczego. Wisi mi ze tyle osiagnal i tak dalej. Bylo minelo. Tylko glupcy zyja historia... Prawda jest taka ze Ferguson ma jedna wielka wade w swojej trenerce. Uparcie dazy do czegos co jest bledne i nie potrafi sie z tym pogodzic, bo uwaza sie za najwiekszego madrale swiata. Poza tym nie umie wyciagac wnioskow tylko brnie w bagno dalej (przyklad? Liga Mistrzow i jego eksperymenty) Dajcie wiec juz spokoj z tym zachwalaniem Fergusona bo mozna pomyslec ze kochacie go homo-miloscia... Innego wytlumaczenia nie ma. Ja szanuje go tylko za przeszlosc lecz za terazniejszosc nalezy mu sie surowa krytyka. I niech sie Ferguson z tym pogodzi, bo nie ma mowy o pochwalach, ktore co najwyzej bylyby z litosci... Dla mnie najlepszym trenerem jest Klopp, ktory umial stworzyc mistrza Niemiec ze "sredniakow" tworzacych silna elite, ktora zniszczyla Bayern 5:2. Manchester nigdy nie osiagnalby takiego rezultatu z Bawarczykami. Na szacunek trzeba sobie zapracowac a nie okazywac go bo kiedys tam cos osiagal sezon po sezonie. Tym bardziej ze widac iz aktualny sklad RD to czysta okregowka i jesli on mowi ze jest on silnym skladem to czas by odszedl z klubu albo wymienil sobie okulary, bo jesli mam ogladac takie badziewie jak w dwumeczu derbowym, to wole juz nigdy nie ogladac tej ekipy. Wczoraj byl na meczu prawdziwych mistrzow i widzial jak nalezy grac pressingiem, kryciem itp. RD tego nie posiada, wiec albo zmieni calkowicie mentalnosc gry, albo niech zrobi transfery i to porzadne. Jesli obie te opcje zawioda to nadszedl czas by zmienic trenera, bo nie ma nic gorszego niz rutyna, w ktora Senor Ferguson juz dawno wpadl...
» 13 maja 2012, 20:21 #38
glanden: Co Ty za pierdoły gadasz? Klop? A kto to? Pogadamy za rok o WIELKOŚCI Fergusona i Twojej małości
» 13 maja 2012, 22:11 #37
boger: "Will Keane spisuje się w obecnych rozgrywkach" - nie jestem pewien ale chyba zjadłeś słowo 'dobrze' .
» 13 maja 2012, 13:53 #36
czerwonydevil: Mam jedynie nadzieje, że przyjdzie następca Scholesa. Porządny nastepca, a nie jakiś no-name. Ferguson kiedyś po prostu musi to dostrzec, że spośród wszystkich formacji, naszą pięta Achillesa jest ŚP. Jeden zawodnik mógłby zmienić w naszej grze wszystko...
» 13 maja 2012, 13:50 #35
nyczu7: Ja powiem tak SAF chyba chce z nas robić powoli drugi Arsenal odmłodzić całkiem skład i juz... z Jednej strony to dobrze bo promujemy młodych piłkarzy tworzymy ich na Gwiazdy ale z drugiej strony to złe bo my potrzebujemy na teraz kogoś kto by nam dał właśnie świeżość...SAF juz chyba sam nie wie co mowi i robi bo najpierw mowil ze sa nam transfery potrzebne po przegranej z City w dwoch meczach i odpadnieciu z pucharow ateraz nagle zmienia zdanie ze jednak wystarczy mu taki sklad... zobaczymy co to bedzie ale jak dla mnie w nastepnym sezonie moze sie powtrzoc co w tym lub znow wpadniemy na Barcelone czy teraz Real i po prostu nas zjedza bo my nie mamy środka a bo nei mamy jesczze jednego Napadziora a bo my mamy za duzo kontuzji ok al jak np Evra dostanie kontuzje a Fabio pojdzie na wypożyczenie to co SAF bd dawał grać nie ogranemu Fryersowi... no coz zobaczymy co to bedzie...
» 13 maja 2012, 13:33 #34
rychu7777: "mamy mega sklad" wyniki to odzwierciedlaja:) "piekny styl" i "doskonala gra"
» 13 maja 2012, 13:26 #33
Lukixp: Nie mam pojecia co ludzie widza w R. Tunnicliffe'u. Jak dla mnie to chlopak jedynie duzo biega, robi sporo wslizgow, i ogolnie taki waleczny jest, no ale to tyle co mozna o nim powiedziec. Zadnym wirtuozem nie jest, i to wam mowie juz teraz, pewnie zostanie wypozyczony na przyszly sezon a po nim sprzedany. No chyba ze w jakis niewyobrazalny dla mnie sposob wystrzeli jego talent, ale na prawde nie wierze w to. Chlopak jest jednym ze slabszych w rezerwach.
Mam nadzieje, ze bracia Keane dostana swoje szanse w pierwszym skladzie, chlopaki maja talent.
» 13 maja 2012, 13:03 #32
SAF: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 12:56

Ludzie SAF też nie jest nieomylny ale to nie jest powód by go zwalniać jeden czy dwa słabsze sezony i już zwalniać człowieka który tyle dla tego klubu zrobił. Jestem pewien że jeszcze nie jeden puchar SAF zdobędzie a jak wam się nie podoba polityka transferowa to idźcie kibicować City. Ja w niego wierze i mam nadzieje że wie co robi. I zgadzam się z TykiMikk oraz xxxkalikxxx, żal ludzi którzy ciągle na coś narzekają, wstyd za takich kibiców bo z drużyną jest się na dobre i na złe .
» 13 maja 2012, 12:53 #31
TykiMikk: W zeszłym sezonie graliśmy w finale ligi mistrzów. Była wielka zajawka na Manchester United, na pewno przybyło wielu kibiców.
Ten sezon jest nieudany, to fakt. I teraz wszyscy piszą, że SaF musi odejść.
A ja mam wielką prośbę, do Was wszystkich którzy tak piszecie. Wy odejdźcie. Chelsea/Bayern graja teraz w finali ligi mistrzów, zapraszam Was serdecznie.
Pomyślcie o ludziach, którzy są z United na dobre i na złe. Chcą być częścią tego portalu, a co rusz muszą czytać tak beznadziejne komentarze. Serce boli, że jesteście już w większości.

Polityka klubu z Old Trafford od dawna jest podobna. Gdy wygrywamy, wszystko jest ok. Problem pojawia się przy nieudanym sezonie. Nagle "wielomilionowe transfery są niezbędne do osiągania sukcesów". Historia uczyła nas coś innego. Manchester City dokonywał wielkich transferów i ledwo ledwo ma 1 miejsce w lidze, a przypominam że mieliśmy 8 pkt przewagi. Co byscie teraz pisali o City, co o United, gdyby nie potknięcie z Evertonem? Gdybysmy mieli teraz 1 miejsce w tabeli? Przyczepilibyscie się europejskich pucharów? A City na tym polu zaprezentowało się lepiej?
A gdzie jest teraz Chelsea, która swego czasu również słynęła z wielomilionowych transferów?

Mój post nie ma być w zamierzeniu złośliwy. To prośba. Odpuśćcie już.
» 13 maja 2012, 12:31 #30
xxkalikxx: Dokładnie się z Tobą zgadzam. Większość z tu obecnych jest tylko po to żeby móc pochwalić się kolegom w szkole, że United jest mistrzem Anglii bądź wygrał LM. A teraz jest im głupio, że United może nic nie wygrać i płaczą... Mnie też szlak trafia jak widzę ciągle te wpisy typu: ''zwolnić tego starego dziada'', ''kupić Hazarda, Kagawe, Sneijdera, Gaitana i najlepiej jeszcze Ronaldo i Messiego'' ;] Przecież to jest niedorzeczne. Fakt przytrafił nam się gorszy sezon ale czy skończymy go na 4-5 miejscu? NIE. Jesteśmy ciągle na szczycie pomimo iż nie wydajemy astronomicznych kwot na transfery jak nasi sąsiedzi zza miedzy...
Sorki, że się tak rozpisałem ale nie mogę już tak samo jak kolega wyżej patrzeć na to co się wyprawia na tej stronie i nie tylko.
» 13 maja 2012, 12:43 #29
TykiMikk: A co śmieszniejsze, nawet Mourinho czy Guardiola, czy ktokolwiek inny, mają czasem zły sezon. I właśnie daltego, że nikt ich nie zwalnia - odnoszą sukcesy. Mourinho pierwszy sezon z Realem został rozbity przez Barce 5:0. Teraz to on triumfował w Gran Derby i ma mistrza kraju. Ferguson prowadzi klub 25 lat, gdyby po każdym gorszym sezonie byl zwalniany, to nasz wspaniały klub miałby przez te 25 lat 25 róznych trenerów i bylibyśmy teraz na dnie Premier League. To wlaśnie zaufanie do Fergusona sprawiło, że jesteśmy tu gdzie jesteśmy. Że zdobyliśmy co zdobyliśmy.
» 13 maja 2012, 12:48 #28
sisinho: Puchary Pucharami a brak jakości w grze to 2 sprawa. Można przegrać ale w dobrym stylu. Gdyby nie Rudy to nawet nie walczylibyśmy o Mistrza ,a przecież Tom i Ando mieli w tym sezonie pokazać że są godni zastąpienia Rudego , jak widać na pustych słowach się skończyło. Pora znaleźć godnego następce , który pokaże to czynami a nie słowami.
» 13 maja 2012, 12:53 #27
nadzio454: musze sie zgodzic, nie mam wyjscia :)
» 13 maja 2012, 13:01 #26
Exigo: TykiMikk - sporo w tym racji ale chyba trochę świeżości potrzeba.
Bazę naszej drużyny stanowią gracze, którzy zdobyli w 2008 roku LM i na ich barkach jest złożona cała gra United - oni czasem sami nie wyrabiają, a młodzi nie są jeszcze tak silni, aby pomóc im utrzymać to wszystko. Dlatego należałoby tworzyć nową generację mistrzów - założoną z młodych, którzy wkręcają się dopiero do składu i tych już wyrobionych piłkarzy - część z nich jest u nas w ekipie, kilku należałoby sprowadzić.

Piszesz o Chelsea - fakt mają kiepski sezon, ale to chyba wina Romka, że tak eksperymentuje z trenerami. Tak czy inaczej - udało im się dość do finału LM i bronią angielskiej piłki, która w tym roku została sponiewierana.

Barcelona? Tutaj jest ciekawa sytuacja - jeden słabszy sezon - nie udało sie wygrać ligi, odpadnięcie z PÓŁFINAŁU LM uznano za totalną porażkę. A u nas próbuje się zbagatelizować odpadnięcie z grup i demolkę w LE. To też nie jest dobre działanie. Tam nie wyszło i już planują zmiany - nowy trener, zmiany w składzie. Pisze się o 7 nietykalnych, a jak inni to nie wiadomo. Widać, że nie odpowiada im taki stan rzeczy i chcą szybko to zmienić.

Nam też nie odpowiada, bo przegrać to jedno - nic strasznego, ale przegrywać w jakimś stylu, a my? No cóż - w Europie odstawialiśmy konkretnie i to od średnich zespołów w porównaniu z nami, a SAF rok temu mówił o gonieniu Barcelony, w lidze - City nam pokazało, że nie mamy tego doświadczenia, o którym każdy mówi - byli lepsi, grali lepiej od nas i od innych, a derby pokazały różnicę klas obu zespołów dobitnie.

Zmiany są potrzebne - ale z głową i na spokojnie. Bez sprowadzania dziwnych graczy i wydawania niepotrzebnie pieniędzy - tego już było za dużo. W ostatnich latach za te wszystkie nieudane transfery można byłoby ściągnąć 2 naprawdę klasowych graczy i może w tym kierunku powinno to pójść.
Zobaczymy.
» 13 maja 2012, 13:26 #25
pito99: zgadzam się
» 14 maja 2012, 07:15 #24
pito99: ja nie opuszcze UNITED ale SAF się wypalil i tyle
» 14 maja 2012, 07:19 #23
riv8: NA GWAŁT potrzebny jest rozgrywający najwyższej klasy! Potem def pom - mówi się o zainteresowaniu Martinezem czy Kwadwo Asamoahem (bo Carrick to Carrick i nawet ten 'sezon konia' nie przekona mnie, że jest zawodnikiem na miarę United a niewiadomo w jakiej formie będzie Fletch w następnym sezonie) i na końcu napastnik na szpicę - strzelający gole a nie tylko dochodzący sytuacji jak Welbeck.
» 13 maja 2012, 12:26 #22
paweldorynek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 12:27

Ferguson rzeczywiście popełnia coraz więcej błedów i w taktyce i przede wszystkim w doborze składu na konkretny mecz oraz w transferach.. Transfery jednak to coś na co on do końca nie ma wpływu..United po prostu nie mają funduszy na zakupy piłkarzy typu Hazard czy Modric. Oficjalna wersja to " inwestujemy w młodzież ale wszyscy wiemy, że nie o to chodzi.
Przykre to ponieważ nie sądziłem, że jako wieloletni kibic tej drużyny doczekam chwil iż wszyscy rzucają milionami na rynku a United ( najbardziej wartościowy klub świata) oszczędza przez długi Glazerów
» 13 maja 2012, 12:22 #21
Gihu: nie moge jak to widze . zwolnili byscie SAF bo nie wyszedl mu sezon . tyle mistrzostw tyle wygranych . ale wiecie co mi sie przypomina 99 rok jak byli tez mlodzi zawodnicy i wszyscy sie z niego smiali ze mu sie nie uda. A potem wszyscy musieli mu zwrocic honor mam nadzieje ze w przyszlym roku wszyscy bedziecie honor zwracac . bo jezeli w tym roku poszlo nam tak ze mamy tyle samo punktow co City ktore wjebalo tyle pieniedzy w gwiazdy . a z naszymi przyszlymi gwiazdami walcza o mistrzostwo to co bedzie jak wszyscy beda starsi o 2, 3 lata ;)
» 13 maja 2012, 12:21 #20
sisinho: Te punkty można przyznać Rooneyowi,Valencii,De Gei , Rudemu czy Carrickowi a nie młodym , bo ta 5 przyczyniła się do tego że mamy tyle pkt (a głównie Rooney i Rudy).
» 13 maja 2012, 12:51 #19
Exigo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 12:20

Pewnie i ma się dobrze, tylko czy to będzie skład walczący o mistrza i finał LM? Może w końcu, co niektórzy faktycznie wystrzelą talentem w górę, ale to wielka nie wiadoma.

Mnie się wydaje, ze SAF powinien przestać okłamywać kibiców odnośnie transferów. Kluby takie jak United od czasu do czasu dokonują poważnych zakupów, u nas od dłuższego czasu nie da się takich dostrzec.

Nie mamy kasy i tyle. Gdyby to zostało powiedziane - każdy by zrozumiał, dlaczego nie staramy się rywalizować z innymi potęgami jeśli chodzi o najlepszych graczy. Ale zamiast tego jest ciągła gadka o świetnej drużynie, która jest samowystarczalna .

Szkoda, że kibice zjadają przez to sporo nerwów próbując znaleźć takie, a nie inne wytłumaczenie naszych działań, a prawda jest jeszcze smutniejsza - brak floty w kieszeniach. Wydanie 100 milionów na transfery to powiększenie długu o kolejne 70/80 milionów.

Także trzeba się przyzwyczaić, że co sezon będzie maks 30 baniek na kilku graczy, bo tyle jesteśmy w stanie odrobić bez zwiększania naszego długu.
» 13 maja 2012, 12:19 #18
Akwinata: Zapominasz, że zarobki i odrabianie długu wiążą się z sukcesami. Jeśli nie będziemy mieli klasowych zawodników, to nie będziemy mieli sukcesów. Jeśli nie będziemy mieli sukcesów, to będzie co raz mniej kasy i długi będą rosły. Koło się zamyka. Trzeba albo wprowadzić młode talenty z rezerw (a tych talentów raczej nie mamy), albo zrobić transfer, który zapewni w miarę dobre wyniki.
» 13 maja 2012, 12:23 #17
Exigo: Pewnie masz rację przy czym z tymi sukcesami też jest zabawnie - bo zdobycie danego trofeum wiąże się często z ogromnymi premiami i chyba wyliczyli w 2008 jak wygraliśmy LM, że prawie 80% zarobku poszło na premie i tak dalej.
LE nie przynosi zysku praktycznie w ogóle - chyba tylko taki, aby pokryć koszty podróży;), więc zostanie PL gdzie trwa walka o mistrza i prawa telewizyjne.
Ale może nie jest to, aż tak opłacalny biznes skoro odpuszczamy w ostatnim czasie.
Jedynym wyjściem na spłatę takiego długu jest zmiana właściciela - gościa, który nie zaciągnie na nas kolejnego kredytu, tylko wykupi klub "gotówka" - wtedy się "wyzerujemy", no ale na to ciężko liczyć. United musiałoby trochę "spaść" na cenie.
» 13 maja 2012, 12:34 #16
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 12:49

Pewnie jakiś Arab by wykupił United, gdyby Glazerowie chcieli go sprzedać , ale na tą chwilę zarabiają na klubie - ich pożyczka maleje , wyjdą po pewnym czasie na 0 czyli zarobią jakieś 0,5-1 mld.
» 13 maja 2012, 12:49 #15
Exigo: To, ze zarabiają to inna kwestia, właściciele mnie nie obchodzą, tylko klub, bo oni będą zarabiać i wychodzić na zero, a my przez ten czas będziemy zadowalać się 2-3 piłkarzami co sezon, których łączna suma wyniesie też 30 milionów, a w tym czasie inne kluby (nawet też zadłużone) będą się cieszyć 2-3 gwiazdami po 30 milionów każda.
Nie mówię, że trzeba od razu takich sprowadzać i jak nie wyda się 100 milionów to okno transferowe należy uznać za porażkę ale chyba nawet SAF chciałbym machnąć od czasu do czasu poważniejszą sumą, żeby podbudować morale drużyny.
Ja mam ciągle przed oczami bunt Wazzy, dotyczący zmiany jakości składu. Oby się to nie powtórzyło.
» 13 maja 2012, 13:16 #14
Akwinata: No tak. Będzie teraz męczenie młodzieży, która potrzebuje czasu na dotarcie i oszlifowanie. Efekt? Taki jak u Welbecka - masa zmarnowanych setek pod bramką rywala. Owszem, jestem za młodymi zawodnikami, ale potrzebne jest nam konkretne wzmocnienie drugiej linii, a nie próby, które dadzą efekty za 4-5 lat.
» 13 maja 2012, 12:13 #13
klosik99: Z całym szacunkiem ale Ferguson powinien odejść bo powoli stacza manchester coraz niżej, jak dalej tak pójdzie to zamiast walczyć o mistrzostwo kraju będziemy walczyć o eliminajce do ligi mistrzów.
» 13 maja 2012, 12:11 #12
serducho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 12:06

Znowu się zaczyna: "Mamy mocny skład, nie potrzebujemy wzmocnień".
Takie gadanie równa się kolejny sezon bez pucharu... SAF jest ślepy i nie widzi potężnej dziury na środku pomocy! Kagawa nie jest pomocnikiem na środek pola, to gracz zawieszony za napastnikiem.
Jak odejdzie Owen i Berba to potrzeba też napastnika kolejnego.
Niech chociaż Eriksen przejdzie do nas. Wszyscy liczący się w walce o trofea wzmacniają się, a my zostajemy w tyle...
» 13 maja 2012, 12:03 #11
Marti24: Ci co mówią, iż nasz trener pogubił się mają rację. Spójrzmy na kadrę zespołu - liczy ona teraz niecałych 30 zawodników z młodzieniaszkami. Jeszcze 3-4 lata temu podstawa liczyła ok. 32. To już o czymś świadczy.
Naprawdę potrzebujemy wzmocnień. Napastnika można nie kupować, ale wtedy ktoś z dwójki Owen i Berbatov musi zostać, bo 3 obecnych to za mało - kontuzje i mamy problem. Jak ma już kupić 3 zawodników, to niech to będzie Kagawa, Hazard i Baines. No może jeszcze Gaitan.
» 13 maja 2012, 11:55 #10
sssexton90: Też uważam, że Baines powinien do nas dołączyć. Jest to idealny zmiennik dla Evry a do tego ma świetny strzał z dystansu a tego argumentu w naszej drużynie brakuje. Poza tym Kagawa to idealne wzmocnienie bo może grać jako ofensywny pomocnik, dobrze sprawuje sie także w ustawieniach 4-5-1 czy 4-3-3. Hazard wydaje mi się mało realny, ale za to postarałbym się o Eriksena. Jeśli chodzi o sprzedaz to pozbyłbym się Parka, Andersona i Berbatova. Bułgar co prawda to świetny zawodnik i widziałbym go w składzie ale Ferguson jest uparty i nie będzie mu dawał szans skoro ma Wazze, Hernandeza i Welbecka do dyspozycji. Już wtedy zamiast Bułgara by się chociaż ogrywał młody Keane.
» 13 maja 2012, 12:06 #9
sisinho: Owen i Berba odejdą - w ich miejsce wróci Macheda i z rezerw Keane , zapewne tak to widzi SAF.
» 13 maja 2012, 12:46 #8
woj92: Jak udowodnią, że są lepszym rozwiązaniem niż starsi gracze to OK. Na siłe gwiazdy z nikogo nie zrobimy. Smieszą mnie ci którzy tak płaczą za Pogbą i Morrisonem, szczególnie ten drugi jakby był taki wibitny to w swojej nowej drużynie już powinien być flirarem, a puki co poza większą tygodniówką niczym innym się nie wyróżnił.
» 13 maja 2012, 11:45 #7
Lynryx: No właśnie... Morrison, już zdążyłem zapomnieć jak ten nasz brylant się nazywa..
» 13 maja 2012, 12:16 #6
TykiMikk: A Pogba to ten co jest znany z tego, że jest znany.
» 13 maja 2012, 12:21 #5
Castway: Niepierwszy zaczynam wierzyć w to, że tą 'małą' poprawką powinno być zatrudnienie nowego trenera. Klub wiele mu zawdzięcza, ale to nie znaczy, że mamy teraz patrzeć jak gwiazda zaczyna przygasać - z pustego i salomon nie naleje.
» 13 maja 2012, 11:38 #4
bober89: tak samo jak Pogba i Morrison mieli dostać swoje szanse, Keanowie i Tunnicliffe pewnie wejdą na 2-3 minuty meczu 5 razy w sezonie i tyle się nagrają.
» 13 maja 2012, 11:35 #3
sssexton90: szkoda mi Pogby, zasługiwał na szanse i podwyżkę bo ma cholernie duży talent. To taki młodszy i lepszy Diarra a nawet Vieira z wczesnych lat.
» 13 maja 2012, 12:07 #2
Pauleta77: podwyżkę? Ale sorry za co?
» 13 maja 2012, 15:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.