Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Zielone światło od Glazerów ws. Bainesa

» 10 maja 2012, 15:00 - Autor: Biafra - źródło: mirrorfootball.co.uk
Manchester United nie ustaje w walce o obrońcę Evertonu Leightona Bainesa i w najbliższym czasie ma złożyć nową, wartą 10 milionów funtów, ofertę.
Zielone światło od Glazerów ws. Bainesa
» Leighton Baines ma być następcą Evry
Jak donosi angielska prasa sir Alex Ferguson otrzymał zielone światło od właścicieli klubu z Old Trafford na zintensyfikowanie swoich starań o pozyskanie lewego obrońcy reprezentacji Anglii.

Menadżer Czerwonych Diabłów widzi w Bainesie idealnego następcę Patrice'a Evry, który w przyszły poniedziałek skończy 31 lat, a obecny sezon z pewnością nie należy do jego najlepszych w karierze.

Początkowo władze United, ze względu na niepewną sytuację finansową Evertonu, miały nadzieję, iż uda im się ściągnąć obrońcę na Old Trafford za jedyne sześć milionów funtów, jednak zapytanie z taką sumą zostało odrzucone.

Media spekulują, że związane jest to z ogromnym zainteresowaniem osobą Bainesa przez inne kluby oraz faktem, iż ma on jeszcze ważny, trzyletni kontrakt z ekipą z Liverpoolu.

Zdaniem Mirror Football Ferguson ma na początku przyszłego tygodnia złożyć nową, wartą 10 milionów, ofertę, która najprawdopodobniej zostanie przyjęta, bowiem władze Evertonu mają ostatnio spore problemy finansowe.

W przyszłym sezonie na wypożyczenie ma udać się Fabio da Silva, co oznaczałoby, iż Evra pozostanie jedynym lewym obrońcą w klubie, a patrząc na liczbę spotkań, które rozgrywa Manchester United co sezon, posiadanie tylko jednego piłkarza na tej pozycji może okazać się sporym problemem, dlatego też szkocki menadżer jeszcze przed przedsezonowym tournee chce ściągnąć do swojego składu gracza Evertonu.


TAGI


« Poprzedni news
"Kagawa nie podpisywał żadnej umowy"
Następny news »
Fabio bliski wypożyczenia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (69)


borys88: Prawde mówiąc wydaje mi się to nieco bez sensu, lewa obrona to od kilku lat nasza najbardziej pewna pozycja, Evra gra chyba najczęściej z pośród wszystkich innych piłkarzy Man Utd, bo poza tym, że rzadko jest kontuzjowany, to prezentuje równą formę. Owszem w tym sezonie grał przeciętnie, ale wydaje mi się, że nie ma potrzeby kupować kogoś za 10 baniek, który też ma aspiracje do gry cały sezon, a po prostu zastępować Evre na pozycji co jakiś czas kimś młodszym (a Baines ma 28 lat!), kto nie będzie mieć pretensji, że jest rezerwowym. Więc albo nie wypożyczać Fabio i dawać mu więcej szans, albo kupić kogoś takiego.
» 16 maja 2012, 14:24 #65
sajmoon00: Ja bym jeszcze się z tym transferem wstrzymał i poszukał kogoś na środek pomocy... Kto wie? Fabio "może" trafi z formą i nie trzeba będzie go kupować... Baines gra na prawdę dobrą piłkę, ale najważniejszy dla nas jest na razie środek.
» 12 maja 2012, 11:09 #64
vip14: No bardzo fajnie by było jakby zawitał na Old Trafford. W sam raz nadaje się do teamu United :)
» 11 maja 2012, 16:46 #63
Fenek: Taa Kagawa Baines i jeszcze jakiś średni grajek i okno transferowe na ten sezon dla nas zostanie zakończone, Czyli wszystko po staremu. Żegnajcie kolejne puchary
» 11 maja 2012, 13:55 #62
lzk01: to dobry wybór Baines to super zawodnik chociaż jeśli to by zależało ode mnie kupił bym Davida Alabe z Bayernu to dopiero kosmos małolat wart każdych pieniędzy
» 11 maja 2012, 12:59 #61
xidel11: dla wszystkich ktorzy teraz zastanawiaja sie po co wypozyczamy fabio a chcemy kupic bainesa...
otoz sprawa jest pewnie taka,trzeba troche zaczac odciazac evre i duzo osob sie zacznie zastanawiac dlaczego do tego kupujemy bainesa a nie wprowadzamy fabio, otoz dlatego iz baines caly sezon gral regularnie a fabio za wiele minut nie zagral, pojdzie na wypozyczenie na rok max 2 do klubu w ktorym pogra regularnie zalpie regularny tok sezonu i wtedy bedzie grajkiem nie dosc ze z talentem na miare naszych ulubiencow to jeszcze z ustabilizowana forma a baines to pewnie taka inwestycja tymczasowa dlatego sie zastanawiam czy nie za droga jak na united skoro nie lubimy wydawac kasy na marne i niepotrzebnie
» 11 maja 2012, 00:23 #60
Olo: Na marne? Niepotrzebnie?! Człowieku, Baines pogra jeszcze z 5 lat na swoim (bardzo wysokim) poziomie więc nie ściemniaj tekstami o "tymczasowym rozwiązaniu"!
Fabio jest jeszcze młody, jak się ogra będzie następcą tych dwóch. W klubie z najwyższej klasy światowej, do której Manchester United bez wątpienia należy, trzeba mieć dwóch równorzędnych graczy na każdą pozycję, co Fergie właśnie wprowadza w życie.
» 11 maja 2012, 09:46 #59
spOntan: Dobrze, że Fergie zadbał również o inne pozycje, w szczególności środek pola :) Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić żeby któryś z piłkarzy, czy to Baines czy Evra siedzieli większą część sezonu na ławce, chyba że Szkot będzie co mecz wystawiał raz tego raz tego, żeby sobie pograli.
» 11 maja 2012, 11:08 #58
7iverson7: Co z tego,że ma 28 lat skoro byłby zastępcą Evry,a nie następcą?
Zresztą spokojnie do 33-34 lat mógłby pewnie pograć,a w tyle czasu na pewno da się kogoś młodszego wynaleźć.I tak za dużo gówniarzy kupujemy którzy mają coś grać w przyszłości.W końcu przyszedłby ktoś kto grałby już teraz.
» 10 maja 2012, 23:52 #57
Lukixp: pierwszy raz widze "szczodży" XD
» 10 maja 2012, 22:34 #56
bartekMCU: Jestem na tak.
» 10 maja 2012, 20:17 #55
nice1bruva: Weźcie już przestańcie wciskać tych Polaczków - Polacy są bez mentalności zwycięzców więc do ManUtd nie pasują i już, do Arsenalu niech sobie idą, tam razem ze szczęsnym bedą bić się o top4 przez następne 10 lat.
» 10 maja 2012, 20:14 #54
DevilFan: Deyna grający w CIty też był bez mentalności pewnie, ogarnij się ziomek bo piszesz głupoty.
» 10 maja 2012, 20:33 #53
Rooni126: Ta zwlaszcza ze te "Polaczki" juz drugi sezon z rzedu zdobywaja tytul...
» 10 maja 2012, 21:10 #52
grandes: Deyne po 2 latach przesunięto do rezerw M City więc kiepski przykład
» 10 maja 2012, 21:14 #51
DevilFan: Deyne brałem jako przykład polaka który osiągnął wile wspaniałych chwil w swojej karierze i nie mów mi że był przeciętny bo wyśmieję :)
» 10 maja 2012, 21:30 #50
Lukixp: w takim razie watpie ze interesujesz sie ME U-17, polacy swietnie sobie radza.
» 10 maja 2012, 22:35 #49
grandes: DevilFan Ja nie mówię, że był słaby bo był chyba najlepszym piłkarzem w historii polskiej piłki nożnej ale w Anglii sobie nie poradził (Legia niestety za długo go trzymała ale takie były realia).
» 11 maja 2012, 00:40 #48
Exigo: !0 baniek za Baines'a to niezła cena - Arsenal w tamtym sezonie oferował koło 20 i nie chcieli go puścić. To solidny obrońca, który potrafi bardzo dobrze radzić sobie w ataku, także nie stracilibyśmy na tym transferze. Obecny sezon miał słabszy, ale poprzedni w jego wykonaniu pokazał, że facet zna się na rzeczy, dlatego wydaje mi się, że u nas trzymałby odpowiedni poziom, a już na pewno lepszy, niż eksperymenty SAF'a z obecnymi piłkarzami na bokach obrony.
Tak czy inaczej priorytetem powinna być pomoc. Obrona daje radę jako tako, tym bardziej, że wraca Vidić, który jak nas do tego przyzwyczaił łata praktycznie każdą dziurę w obronie.
» 10 maja 2012, 19:55 #47
devious: dokładnie, to świetny piłkarz, jeden z najlepszych obrońców w lidze...

obecny sezon faktycznie słabszy ale głównie przez problemy Evertonu z ofensywą ogólnie - jak sie rozkręcili w ostatnich kolejkach i zaczeli strzelać po 4 gole w meczu to Leighton leczył kontuzję... wcześniej jego dobra gra ofensywna nic nie dawała bo koledzy seryjnie marnowali sytuacje...

a chłopak potrafi grać w ofensywie - w 3 poprzednich sezonach zaliczył 27 asyst! czyli 9 asyst na sezon :]

to jeden a najlepszych podających w całej lidze a gra jako lewy obrońca! :)

Baines jest dużo lepszy od Evry na dzień dzisiejszy (2-3 sezony temu Evra nie miał sobie równych, obecnie jest bardzo słaby w defensywie i bezproduktywny w ofensywie) i widzę go w 1-szym składzie United!
» 11 maja 2012, 22:08 #46
spOntan: Obrona to ostatnia formacja o której powinniśmy myśleć, aby wzmocnić. Dla Evry zmiennikiem powinien być jakiś młokos, który jednakowoż będzie się ogrywał i będzie alternatywą na przyszłość, a nie jakiś stary pryk. A Patowi przy dobrych wiatrach zostało z 3-4 sezony gry.
» 10 maja 2012, 19:54 #45
przemekk28: Skoro prawdopodobnie wypożyczymy Fabio to dawać go! Z pewnością będzie grał lepiej niż bezbarwny Evra..
» 10 maja 2012, 19:51 #44
Olo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 19:49

Spoko, jak Fergie kogoś chce to go dostaje ;)

Problem tylko w tym że rzadko chce tego kogo chcą kibice :D

Baines, witamy na Old Trafford! (Obyś się sprawdził tak jak Rooney, w końcu z tej samej drużyny :)
» 10 maja 2012, 19:48 #43
Alpinek: Fabio moim zdaniem nigdy nie będzie podstawowym obrońcą podobnie jak Rafael.

Baines jest o klasę lepszy od Fabio, w ofensywie miażdży Evre , w obronie gra na podobnym poziomie.

Evra z przodu zawsze grał piach, natomiast w defensywie to już inna bajka, moim zdaniem najlepszy lewy obrońca w w historii PL, teraz obniżył loty.
» 10 maja 2012, 19:06 #42
kreciorjelesnia: Mylisz się i to bardzo.
» 10 maja 2012, 21:40 #41
mateuszr20471: Nie jestem zwolennikiem tego transferu. Narazie mamy solidnego Evre oraz bardzo zdolnego Fabio, ktory wedlug mnie od przyszlego sezonu powinien grac w postawowym skladzie. Po prawej stronie defensywy mamy Rafaela i tylko jego. Clyne jest do wziecia za darmo, dlatego nie wiem nad czym sie zastanawiamy, tym bardziej, ze naszym priorytetem powinna byc pomoc, a te 10 mln moga sie bardzo przydac.
» 10 maja 2012, 18:44 #40
19barnaba87: W jednym sie musze z toba zgodzic, to dziesiec baniek naprawde moze sie przydac do transferu jakiegos pomocnika lub napastnika.

Poza tym wydaje mi sie ze to raczej Everton rozpuszcza plotki by podbic cene swojego zawodnika.
» 12 maja 2012, 10:37 #39
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 18:32

Brac z Borussi Piszczka,Lewandowskiego oraz KubeiKagawe i okienko transferowe mozna uznac za udane :D
» 10 maja 2012, 18:31 #38
18Lukasz78: On ma 28lat,i tak na prawde tylko w poprzednim sezonie grał świetnie. Potrzeba prawego obrońce van Der Viel z Ajaxu, i niech w koncu przyjdzie ten Kagawa i Hazard i okno transferowe będzie mozna uznać za udane.
» 10 maja 2012, 18:15 #37
badbull: 10 mln za niego to jak promocja.
» 10 maja 2012, 18:12 #36
kKkKkK: jesli mamy kupywac LO to w takim razie dlaczego nie zatrzymac Fabio w klubie dawac mu szanse i kreowac go na nastepce Evry?

lepiej by bylo przyoszczedzic te pieniadze i zainwestowac w pomoc ktora kuleje strasznie

gdy Fabio wroci z wypozyczenia bedziemy miec 3 pilkarzy na ta pozycje bo nie wydaje mi sie zeby SAF sprzedal Evre po nastepnym sezonie biorac pod uwage ze jest obecnie cpt

no i kolejne pyt czy ten pilkarz bedzie w stanie wygryzc Evre ze skladu?
» 10 maja 2012, 17:07 #35
kubik14: Lewa i prawa obrona, środek pomocy, lewy skrzydłowy, może napastnik...
Do tego spory kopniak w dupę dla obecnych zawodników, i może mała zmiana taktyki, wtedy moglibyśmy wrócić na europejski top.

Proponowałbym tak:
LO-Tutaj na rynku jest prawdziwy nieurodzaj, na dobrą sprawę nie ma jakiegoś młodego, świetnie zapowiadającego się obrońcy. Może Alba z Valencii, ale zainteresowane nim są podobno hiszpańskie giganty.

PO-Marzę o Walkerze z Tottenham'u, świetny zawodnik, jedna chyba niedostępny. Podobno Van Der Viel jest teraz dostępny za małe pieniądze.

SP-Dostępnych pomocników jest mnóstwo. Ja nie bd szukał nam rozgrywającego, jestem za przejściem w styl 4-2-3-1 z takim typowym snajperem na szpicy i Rooneyem tuż za jego plecami. Upatrywałbym kogoś w stylu Xabi Alonso, taki defensywny rozgrywający. Nie wiem, może Snaijder by pasował, może Modric. A może Real chciałby się pozbyć Sahima ?

LS-Potrzebny nam czwarty skrzydłowy, nie chce oglądać tam kolejny sezon Parka. Hazard byłby pewnie spełnieniem marzeń na tej pozycji, ale może też nie głupim pomysłem byłoby danie tam Kagawy. Były takim naszym Oezilem.

N-Tutaj w sumie się nie pali, mamy Rooneya, 3 młodych wilków (Welbeck, Macheda, Chicharito) i starego wygę Owena. Ale taki klasowy, wysoki i techniczny egzekutor mógłby się przydać. Coś w stylu Lewandowski, Gomez. Nie wiem kto dokładnie jest teraz dostępny.

Ale...Plany planami, albo mamy "bardzo dobry zespół, gotowy do następnej kampanii", albo kupimy jakiegoś no-name w stylu Bebe, albo rzeczywiście trafimy jakiś brylant w stylu Chicharito. Jeden głośny transfer, niczego więcej się po Fergusonie nie spodziewam.
» 10 maja 2012, 16:36 #34
zico32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 16:59

absolutnie się zgadzam co transferów potrzebny jest lewy i prawy obrońca bo ciężko się patrzy na grę Jonesa czy Smallinga na prawej obronie, środkowy pomocnik może Moutinho może ktoś inny i oczywiście jakiś skrzydłowy najlepiej Hazard lub Hulk jeśli byśmy grali ustawieniem 4-2-3-1 lub badziej defensywnie 4-1-2-2-1. Obawiam się że jeden głośny transfer niewiele zmieni, bo potrzeba conajmniej 3 a może nawet 4 zawodników na wysokim poziomie, wiecznych talentów mamy już wystarczająco.
» 10 maja 2012, 16:59 #33
kubik14: Masz racje, 1 głośny transfer może nam nie wystarczyć. Jednak Ferguson ma chyba jakiś fetysz do wiecznych talentów (i do "rzemieślników" rzecz jasna).

Także spodziewajmy się prędzej jakiegoś obiecującego i uniwersalnego Gabona Kałmanawardze z Zielonego Przylądka, niż Wesleya Snaijdera z Holandii.
» 10 maja 2012, 21:21 #32
10wazzar10: Sytuacja w obronie wygląda przedziwnie - 5 środkowych obrońców i zaledwie dwóch bocznych, jeśli odejdzie Fabio...jeśli Ferguson miał na myśli trzy transfery, to trochę kasy wyda na dwóch skrajnych obrońców i pomocnika, jeśli dalej będzie stawiał Jonesa albo Smallinga na prawej, można spodziewać się defensora, pomocnika i skrzydłowego/ofensywnego pomocnika - tak to ja przynajmniej widzę ;)
» 10 maja 2012, 16:10 #31
SYSTEM: Dawać Piszczka jeszcze na prawą!
» 10 maja 2012, 15:59 #30
TheWhitePele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 16:07

przydałby sie :)
» 10 maja 2012, 16:07 #29
wazza89: Najlepszy lewy obrońca w PL za taką małą kwotę? Brac brać brać!
Evra poczuje presje no i wreszcie jakiś następca dla Beckhama i Ronaldo przy wolnych ;)
» 10 maja 2012, 15:53 #28
Rooni126: A mi sie ostatnio podobal Santon z Newcastle mimo ze raz go widzialem ;p i do tego bardzo mlody...
» 10 maja 2012, 15:40 #27
kubik14: On nie jest czasem wypożyczony z Interu ?
» 10 maja 2012, 16:15 #26
Rooni126: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 16:30

Byly pilkarz Interu chyba a Newcastle go wykupiło,i potrafi grac na prawej i na lewej a my wlasnie takiego potrzebujemy
» 10 maja 2012, 16:29 #25
kubik14: Może to głupie, ale w FIFIE 10 i 11 świetnie się zapowiada :D
» 10 maja 2012, 16:36 #24
n17ban: Ja go w 11 kupiłem do United. Zrobiłem sobie skład średnia 21l. Gra zamiast Evry :]
» 10 maja 2012, 17:08 #23
L3XT3R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 15:27

Baaardzo perspektywiczny gracz... 28 lat w dupie a Evra o 3 lata starszy. 10mln? Prosze przestańcie. Tak dla porównania, wcześniej grzał ławe w evertonie ze względu na świetnego niestety obecnego gracza city Lescotta. Już nam wystarczy takich eksperymentów. Szukać młodszych, ja się zastanawiam co robią nasi skauci?
» 10 maja 2012, 15:21 #22
10wazzar10: młodszego to my mamy i niebawem wyląduje na wypożyczeniu w Benfice...
» 10 maja 2012, 15:42 #21
nyczu7: Jestem ZA!!;)
» 10 maja 2012, 15:13 #20
Krzyyyk: a prawa obrona jak leżała, tak leży
» 10 maja 2012, 15:11 #19
10wazzar10: jest Rafael i tyle...Smalling i Jones na prawą się nie nadają w ogóle..
» 10 maja 2012, 15:12 #18
Krzyyyk: to mam na myśli
» 10 maja 2012, 15:13 #17
nyczu7: e tam Jonesa wole narazie na tej prawej niz na środku obrony ;) dobrze jest chłopaki :D
» 10 maja 2012, 15:14 #16
Crisyne1: Jones ... nie mogę na niego patrzeć na PO , ma piłkę na połowie i już chce wrzutkę w pole karne, i jego skuteczność dośrodkowań 0/20 w każdym meczu
» 10 maja 2012, 15:47 #15
n17ban: Dośrodkowań, jak dośrodkowań. On ma problem normalnie dograć.
» 10 maja 2012, 17:09 #14
wrobel1992: Taaaaa, nie ma to jak wzmacniać najlepszą formację:D Ciekawe co dalej...
» 10 maja 2012, 15:10 #13
Krzyyyk: Evra jest cieniem samego siebie, więc nie wiem czy taka najlepsza
» 10 maja 2012, 15:12 #12
Castway: Może wówczas on czy nawet evra mógłby spróbować sił jako środkowy defensywnie usposobiony pomocnik?
» 10 maja 2012, 15:09 #11
piokrop: Myślałem, że jest trochę młodszy, a on ma już 28 lat.
No zobaczymy co boss wymyśli. Ale błagam cię Fergi, kup jakiegoś dobrego ŚP.
» 10 maja 2012, 15:08 #10
10wazzar10: 28 lat to wcale nie dużo jak na obrońcę :) wiek wręcz idealny
» 10 maja 2012, 15:11 #9
n17ban: Żartujesz? 28l. na bocznego obrońcę to może nie dużo, ale wiekiem idealnym bym tego nie nazwał. A co do samego zawodnika- bardzo solidny gracz. Z chęcią bym go zobaczył na OT.
» 10 maja 2012, 17:07 #8
remass666: to bedzie nasz pierwszy transfer
» 10 maja 2012, 15:08 #7
Bartoosh21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 15:07

jeżeli to prawda.. to jestem na tak!! świetny zawodnik.. genialne rzuty wolne, najlepszy lewy obrońca na dzień dzisiejszy.. sorry ale jeżeli będzie w formie.. to Evre może czekać podobny los jaki spotkał Gabriela Heize.. Pat przyszedł jako zmiennik dla starszego Argentyńczyka.. wszyscy wiemy jak to się skończyło.. Evra od 4 lat nie ma konkurenta i nie działa to na niego dobrze..

dodam jeszcze jedno.. Pat po mału będzie tracił swój największy atut.. szybkość!
» 10 maja 2012, 15:04 #6
Elventar: facepalm no i po co on ?
» 10 maja 2012, 15:02 #5
10wazzar10: po co? żeby Evra nie odpierniczał maniany :) Baines to ostatnimi czasy jeden z najlepszych lewych obrońców w Premier League, tuż za Colem aktualnie się plasuje moim zdaniem...w dodatku dobrze wolne bije, a u nas z tym cienko ;)
» 10 maja 2012, 15:03 #4
mateuszr20471: No to po co wypozyczac mlodego Fabio? Wtedy na LO bedziemy mieli Evre i Bainesa, po prawej Rafaela i od biedy Jonesa. Fabio zasluguje na danie mu szansy, a jak juz sie kims wzmacniac to lepiej za darmo sprowadzic Clyne'a, no bo raczej mamy inne priorytety niz boczny obronca (czyt.pomoc).
» 10 maja 2012, 15:17 #3
spenser85: Przecież Baines spokojnie wygryzie Francuza z pierwszej jedenastki.. kwestia tylko czasu w jakim to zrobi
» 10 maja 2012, 16:04 #2
badbull: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 18:17

Tak się tym Clyne'm wszyscy jarają, a widział go ktoś w ogóle w akcji?
» 10 maja 2012, 18:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.