Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Genialny Valencia. Manchester United ucieka City

» 2 kwietnia 2012, 22:53 - Autor: michalg - źródło: DevilPage.pl
Piękne bramki Antonio Valencii i Ashleya Younga dały Manchesterowi United wygraną na Ewood Park. Podopieczni sir Alexa Fergusona pokonali Blackburn 2:0 i ich przewaga nad Manchesterem City wzrosła do pięciu punktów.
Genialny Valencia. Manchester United ucieka City
» Piękne bramki Antonio Valencii i Ashleya Younga dały Manchesterowi United wygraną na Ewood Park. Podopieczni Fergusona pokonali Blackburn 2:0 i ich przewaga nad Manchesterem City wzrosła do pięciu punktów.
Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu z Blackburn Rovers?
Spotkanie na Ewood Park lepiej rozpoczęli goście. Manchester grał spokojnie, rozważnie, długo utrzymywał się przy piłce wymieniając podania głównie na połowie Blackburn. W szóstej minucie Javier Hernandez po kapitalnym 40-metrowym podaniu Wayne'a Rooneya przyjął piłkę pod presją dwóch i obrońców i strzelił... niestety obok bramki. Pięć minut później powinno być 1:0 dla Manchesteru United. Antonio Valencia płasko dośrodkował z prawego skrzydła w pole karne, tam był Chicharito, ale jego strzał szczęśliwie znalazł się w rękach Paula Robinsona.

Pierwszy kwadrans zdecydowanie należał do ekipy sir Alexa Fergusona. Później do głosu doszli piłkarze Blackburn Rovers. W 18. minucie David Hoilett oddał świetny strzał,ale kapitalną interwencją popisał się David De Gea.

Przez kolejne minuty gra toczyła się głównie w środku pola. W 31. minucie dobrą okazję miał Jonny Evans. Po rzucie rożnym Irlandczyk dostał podanie od Patrice'a Evry i uderzył po ziemi w kierunku bramki Robinsona. Strzał był jednak zbyt lekki, by zaskoczyć doświadczonego golkipera Blackburn Rovers. Chwilę później świetną okazję miał Phil Jones, który główkował po centrze Antonio Valencii. Minutę później dośrodkowanie Rafaela da Silvy zamieniło się w strzał, z którym jednak najmniejszych problemów nie miał Paul Robinson.

W 41. minucie piłkarze Manchesteru United domagali się rzutu karnego, po tym jak strzał Michaela Carricka trafił w rękę Scotta Danna. Jak pokazały powtórki sędzia Howard Webb podjął słuszną decyzję nie wskazując na wapno. Końcówka pierwszej połowy zadowoliłaby największych malkontentów. W 45. minucie Martin Olsson kapitalnie przymierzył z około 17 metrów, a fenomenalną robinsonadą popisał się David De Gea, który przeniósł piłkę nad poprzeczkę. Chwilę potem po rzucie rożnym głową strzelał Hanley, ale znowu świetnie spisał się hiszpański bramkarz Manchesteru United. Do przerwy było zatem 0:0, choć emocji na pewno nie brakowało.

Druga połowa rozpoczęła się podobnie jak pierwsza. Czerwone Diabły utrzymywały się długo przy piłce. W 51. minucie, gdyby nie ofiarna interwencja obrońcy Blackburn Rovers to Chicharito wpakowałby piłkę do pustej bramki. W następnej akcji groźnie uderzył Wayne Rooney, ale jego strzał poszybował nad poprzeczką. W 55. minucie technicznie z rzutu wolnego przymierzył Rooney, ale piłkę bez problemów wybronił Paul Robinson. Chwilę później groźnie z dystansu uderzył Rafael da Silva, ale strzał na rzut rożny sparował bramkarz Blackburn Rovers.

Po godzinie gry dobrą sytuację miało Blackburn. W dobrej sytuacji znalazł się Yakubu, ale jego uderzenie z lewej nogi w znacznej odległości minęło bramkę De Gei. W 62. minucie spotkania gdyby nie doświadczenie Ferdinanda byłoby 1:0 dla gospodarzy. Po rzucie wolnym Pedersena, de Gea wypluł piłkę przed siebie i gdyby nie interwencja Rio Ferdinanda to do piłki doszedłby Yakubu. Minutę później piłka zatrzepotała w siatce Hiszpana po strzale Mortena Gamsta Pedersena. Gol nie został jednak uznany, ponieważ piłka po centrze Nzonziego opuściła boisko.

Wejście Giggsa w 63. minucie ożywiło poczynania Manchesteru United. Cztery minuty później po centrze Walijczyka dobrą okazję miał Evans, ale zamiast strzału głową, próbował podawać i uczynił to niecelnie. Później Manchester atakował głównie skrzydłami, gdzie centrami obronę Blackburn nękali Ryan Giggs i Antonio Valencia. W 77. minucie blisko zdobycia gola byli gospodarze. Piłkę dostał Martin Olsson i podał wzdłuż pola karnego a tam Yakubu został uprzedzony wślizgiem przez Ferdinanda. Od tego momentu przewagę osiągnęli podopieczni Steve'a Keana.

W 81. minucie kunsztem piłkarskim wykazał się Valencia. Ekwadorczyk zamiast dośrodkowywać z narożnika pola karnego zdecydował się na uderzenie zewnętrzną częścią stopy. Kapitalny strzał zatrzymał się dopiero w siatce i United objęli upragnione prowadzenie.

Chwilę później było 2:0 dla podopiecznych sir Alexa Fergusona. Świetnym, mierzonym strzałem przy słupku popisał się rezerwowy w tym spotkaniu Ashley Young. Bezradny w tej sytuacji był Paul Robinson.

Do końca meczu Manchester United kontrolował już spotkanie i spokojnie dowiózł wynik do końca.

Blackburn Rovers 0:2 (o:0) Manchester United


Bramki: Antonio Valencia 81' , Young 86'

Manchester United: De Gea - Rafael, Ferdinand, Evans, Evra - Jones (Giggs 63'), Carrick, Scholes (Young 79'), Valencia - Rooney, Chicharito (Welbeck 61')

Blackburn Rovers: Robinson - Lowe, Dann, Hanley, Martin Olsson - Orr, Pedersen, Nzonzi, Marcus Olsson, Hoilett - Yakubu


TAGI


« Poprzedni news
Evans piłkarzem miesiąca!
Następny news »
Young: Ogromnie ważna wygrana

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (205)


Krystian20: za 8 kolejek chyba powiemy Sio nara CItszy
» 5 kwietnia 2012, 22:10 #192
kucharz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2012 23:44

Tak czy inaczej oglądając mecze lm cieszę się że nie gramy tam...
A chelsea pokazała że da się.
» 4 kwietnia 2012, 23:41 #191
MruwaManU: Brawo chłopaki ! Piękna hegemonia na boisku, Antonio zagrał świetny mecz. Z miłą chęcią oglądałem ten mecz ;)
» 4 kwietnia 2012, 15:11 #190
Jackylee: Javier na 3 miejscu w głosowaniu to chyba jakieś kpiny...
» 4 kwietnia 2012, 12:54 #189
glorymu: Witam, kibiców i fanów Czerwonych Diabłów... Kolejne ważne zwycięstwo w drodze po tytuł :)
A tak na marginesie piszę też ws. biletów na euro. Jeśli byłby ktoś zainteresowany mam do odstąpienia 4 bilety na mecz Anglii ze Szwecją oraz 4 bilety na ćwierćfinał (ID-IIC). 1 klasa- Kijów, zapraszam i pozdrawiam :)
» 3 kwietnia 2012, 22:01 #188
krzysiek8: Może gra tak bardzo nie cieszy,lecz 3 pkt napewno:)
» 3 kwietnia 2012, 20:01 #187
wiktorg104: Valencia znów piłkarzem meczu to poprostu niesamowite
» 3 kwietnia 2012, 19:12 #186
oldtrafford: Brawo Manchester United tytuł coraz bliżej tak trzymać!
» 3 kwietnia 2012, 19:02 #185
RooneyMU: Moje oceny pomeczowe (skala 10)
David de Gea - 8
Rafael da Silva - 7
Rio Ferdinand - 7
Jonny Evans - 7
Patrice Evra - 7
Antonio Valencia - 9
Michael Carrick - 6
Paul Scholes - 7
Phil Jones - 6
Wayne Rooney - 7
Javier HernĂĄndez - 6

Rezerwowi:
Danny Welbeck - 5
Ryan Giggs - 6
Ashley Young - 7
» 3 kwietnia 2012, 18:36 #184
Bartolek05: Swój mecz sezonu grali kibice. Pierwszy raz od dawna ich było słychać nie tylko po bramkach ale i przed. Tak to parówkami mieli zatkane buzie :(
» 3 kwietnia 2012, 17:53 #183
vip14: Brawo chłopaki. City mówimy Bajo xD
» 3 kwietnia 2012, 17:48 #182
buttonman: mówiąc żartem, to złamanie kostki Valencii nastawiło nogę na właściwe obroty :) gość jest moim bohaterem ! cieszę się z formy De Gei. Nie możemy przegrać tego tytułu, byłby wstyd. Glory United!
» 3 kwietnia 2012, 16:07 #181
wariat68: Dobry mecz ,ale głównie dzięki dobrej postawie Antka i Junga , aby tak dalej a 20 mistrzostwo będzie nasze ,GLORY GLORY MU:) !!
» 3 kwietnia 2012, 15:39 #180
pietro7shesha: chętni co chcą mecz i/lub bramki pisać PW ;)
» 3 kwietnia 2012, 15:00 #179
TillIDie: Tak w sumie to Manchester nie miał 100% okazji, te 2 bramki padły dzięki geniuszowi Valencii i Younga :D
Blackburn miało więcej sytuacji ale jednak niewykorzystane się zemściły, gratulacje.
» 3 kwietnia 2012, 14:09 #178
dr96chicharito: Hahaha! ,,Blackburn miało więcej sytuacji"... Ty chyba nie ten mecz oglądałeś albo nie oglądałeś wcale. Przez cały mecz to my znajdowaliśmy się na połowie rywala i spychaliśmy ich do obrony (im pozostało tylko kilka kontr z czego tylko niektóre były groźne.)
» 3 kwietnia 2012, 15:48 #177
wiciors: Blackburn oddało tylko 3 groźne strzały(końcówka 1 połowy). MU zdominowało mecz, trochę okazji, potem brak ostatniej piłki aż tu nagle Antoś brama.
» 3 kwietnia 2012, 16:17 #176
7iverson7: co z tego,że ich spychaliśmy do obrony jak jedyne zagrożenie było po wrzutkach/wstrzeleniach piłki "na pałę" przez Valencie?
To 4-3-3 jest beznadziejne,bo przy 4-4-2 te wrzuty "na pałę" idą z dwóch stron.
Inna sprawa,że współpraca Valenci i Rafaela jest ostatnio świetna.
» 3 kwietnia 2012, 16:40 #175
michalg: WESZŁO...nigdy wszedło
» 3 kwietnia 2012, 15:19 #174
Lukixp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2012 13:35

Panowie, w zeszłym sezonie mieliśmy po 31 kolejkach aż 66pkt! :P czyli 10mniej niż nasz dotychczasowy wynik. 2 lata temu mieliśmy (również po 31 kolejkach) 69pkt a 3 lata wstecz mieliśmy 71! Co jak co, ale w lidze idzie nam po prostu wyśmienicie
» 3 kwietnia 2012, 13:35 #173
wazza89: Fergie poświęcił wszystkie inne puchary tylko po to aby zapobiec mistrzostwa City. Widział, że drużyna Manciniego jest strasznie rozpędzona. United z takim szpitalem w składzie po prostu musiało skupić się tylko na PL.
» 4 kwietnia 2012, 08:12 #172
wwwwww333: Moje oceny za mecz z Blackburn.
Skala 1-6.
De Gea 4,5
Rafael 4
Ferdinand 4,5
Evans 4,5
Evra 3,5
Valencia 4,5
Scholes 4
Carrick 4
Jones 3,5
Rooney 4
Hernandez 3,5
Ciekawe,czy ktoś z was choćby w małym stopniu zgodzi się z moimi ocenami.Tylko proszę o kulturalne komentarze - o ile takie w ogóle będą - szanujmy się.
» 3 kwietnia 2012, 13:14 #171
Olo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2012 13:39

Kulturalne komentarze czyli "nie obrażamy Naniego" - już dwa ostrzeżenia dostałem za (kulturalną!) sugestię sprzedania go :P

Btw, Chicharito - 2 (nie wywiązał się DOSTATECZNIE Z PLUSEM), a de Gei dałbym piątkę, a niech ma chłopak.
» 3 kwietnia 2012, 13:38 #170
michalg: Evra nie był słabszy od Carricka czy Scholesa. Co do reszty, od biedy można się zgodzić :)
» 3 kwietnia 2012, 13:39 #169
Crisyne1: wszystko ok . tylko czemu Rooney tak wysoko ? a no i De Gea 5
» 3 kwietnia 2012, 14:46 #168
7iverson7: Jones i Hernandez za wysoko,a Rafael za nisko,z reszta mniejwięcej się zgadzam.
» 3 kwietnia 2012, 16:42 #167
Olo: Rooney spoko zagrał - wracał się, rozdawał piłki. Tyle że skrzydła go przyćmiły :)
» 3 kwietnia 2012, 16:45 #166
wazza89: Wazza zagrał bardzo przeciętnie. Jednak zawsze kiedy ustawiony jest na skrzydle gra słabiej;)
» 4 kwietnia 2012, 08:06 #165
adamek: valencia piękna bramka!!
» 3 kwietnia 2012, 12:57 #164
mat1878b: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2012 12:18

Nie chce się chwalić ale od dawna jestem fanem talentu Davida de Gei i byłem gorącym zwolennikiem jego transferu :) Z pewnością popełni jeszcze nie jeden błąd, ale z jego umiejętnościami (m.in. zwinność, gibkość, refleks) i chyba odpowiednim, spokojnym charakterem ma predyspozycje, żeby zostać jednym z najlepszych bramkarzy na świecie.
Zawodnikiem meczu chyba jednak mimo wszystko wybrałbym Valencie.
» 3 kwietnia 2012, 12:16 #163
michalg: Nic dodać nic ująć :)
» 3 kwietnia 2012, 13:39 #162
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2012 11:33

Połowa z was to dwulicowi sezonowcy którzy kilka tygodni temu zwalniali 1/4 składu oraz samego Sir Alexa Fergusona!! A teraz? Wielka euforia;) hehe zabawne
» 3 kwietnia 2012, 11:33 #161
RobvanKlu5i: Weź zbastuj ok?? Kibicowanie MU według Ciebie polega tylko i wyłącznie na zachwalaniu i rozpływaniu się nad grą drużyny?? Trochę krytyki jest potrzebne, kiedy widać że jest źle więc ochłoń bo jeszcze chyba mało wiesz o futbolu, jedynie chyba z telewizji.
» 3 kwietnia 2012, 11:47 #160
wazza89: o futbolu wiem tylko z telewizji, gazet, internetu. Oglądam również regularnie spotkania na żywo. Gram amatorsko na trawie. "Pół zawodowo" na hali.
A TY jesteś profesjonalnym zawodnikiem? A może robisz kurs na trenera?
Sam krytykowałem ale nie zwalniałem trenera - nie obrażałem nikogo personalnie. I pod każdym komentarzem o kontekście negatywnym dodaje "believe".
Od dobrych 3 lat przegapiłem może tylko góra 5 spotkań United. Czy to CC czy PL.
Krytykować można zaangazowanie, błędy taktyczne. Ale nie wolno obrażać klubu lub zwalniać legendy a później popadać w taką euforię jaką widać poniżej. Rozpoznaje kilka nicków i bardzo mi się to nie podoba. A jako wierny kibic staram się w każdy możliwy sposób wytykać i tępić takie zachowania.
Oglądałeś film"300" ? NIe liczy się ilość a jakość. Także kibic który zwalnia Fergusona oraz wypisuje zdania typu "tylko transfery mogą pomoc", "boze nie moge patrzeć już na ten piach" itp itd a teraz krzyczy "UNITEEEEEEEEED" głośno i wyraźnie jest dla mnie dwulicowym sezonowcem.
Tyle. Ciao
» 3 kwietnia 2012, 12:13 #159
mariusz1990: @wazza89 zgadzam się całkowicie z twoimi słowami . Nienawidze komentarzy typu zwolnić tego tego i tamtego według mnie żeby coś takiego pisać United musiałoby spaść do niższej ligi ale i tak bym kochał ten klub ... On always Manchester United in my heart
» 3 kwietnia 2012, 12:46 #158
RobvanKlu5i: Co do zwalniania trenera to masz rację, pisanie o zwalnianiu SAF'a jest przegięciem i kpiną. Ale jeśli ktoś pisze o zmianach personalnych w składzie United to może mieć rację bo kilku zawodników śmiało można odstrzelić z drużyny, ponieważ są średniakami w Wielkim Klubie, nie będę wymieniał którzy to są ale możesz się domyślić. A jeżeli drużyna gra piach to właśnie jest to spowodowane wystawianiem "tych średniaków" w składzie a są wystawiani bo nie ma lepszych od nich albo lepsi są kontuzjowani. A nie powiesz mi chyba że 2 transfery by się nie przydały z czego jeden do środka pola?? Bo Scholes całej sprawy nie załatwi a kiedy Fletcher wróci to tylko Bóg wie.
» 3 kwietnia 2012, 13:18 #157
wazza89: pewnie że masz racje!! transfery są konieczne i to 2 co najmniej. Mi bardziej chodzi o opinie na temat De Gei Younga Evansa czy Carricka.
W przypadku tych zawodników wiele osób wyraża opinie "from zero to hero" i bardzo mnie to wkurza;) a jak cos mnie wkurza to wyrażam to głośno i stąd mój koment;) może i jestem fanboyem ale dobrze mi z tym;) ONE LOVE ONE UNITED
» 3 kwietnia 2012, 13:41 #156
Olo: wazza89, wrzuć na luz. Sezonowcy zdarzają się w każdej klasowej drużynie, ale na pewno nie co drugi z nas takim jest. Bardzo się cieszę że jesteś takim fanem futbolu. Ja to rozumiem, ja to szanuję, ale g... mnie to obchodzi. Czy jeżeli nie gram pół zawodowo na hali nie mogę kibicować? Oczywiście że mogę. Dziękuję, dobranoc.
» 3 kwietnia 2012, 13:42 #155
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2012 15:27

olo nikogo to nie obchodzi ale Robvan poruszył ten temat to mu odpowiedziałem. Zasugerował że nie znam się na futbolu to mu napisałem jak jest ale to że nic Cie to nie obchodzi to zrozumiałe. Napisałem to tylko do Robvana i tyle;) "dziekuje dobranoc" nie potrzebne bo odbieram to jako złośliwe a po co wprowadzć taką atmosferę?
» 3 kwietnia 2012, 15:26 #154
RobvanKlu5i: Fakt przesadziłem trochę z kwestionowaniem twojej wiedzy piłkarskiej wazza89 ;)to może wynika z mojego charakteru, bo zazwyczaj jak coś mi się nie podoba to mówię o tym otwarcie bez owijania w bawełnę, a czasem za dużo powiem bezzasadnie. Ale co do gry United to niestety za dużo tych słabych meczy w sezonie było a wiele z nich było wygranych w kiepskim stylu. Nie podobają mi się roszady w składzie, należałoby ustabilizować formację obronną, i środek pola ale w okresie wielu kontuzji jest to prawie niemożliwe i to też mocno przyczyniło się do tych meczy wygranych i przegranych w kiepskim i żenującym stylu.
» 3 kwietnia 2012, 16:31 #153
Olo: Ok dobra, teraz ja przeholowałem, ale wkurzył mnie ten pierwszy komentarz. Sorrki :)

Nie ma co się napinać, w końcu kibicujemy tej samej drużynie :)
» 3 kwietnia 2012, 16:47 #152
Sorata: Panowie, ukłon ode mnie za fajną konwersację ;). Aż się chce powiedzieć "miłość rośnie wokół nas" :P. Bez ironii, z małą dawką humoru, ale to tak celem wstępu. Jeżeli chodzi o to, czy trzeba grać w piłkę aby mieć o niej pojęcie - to wg mnie nie trzeba... sam nie gram, czasami z znajomymi coś się kiedyś pykało, ale teraz niestety - powód zdrowotny, studia, życie... powodują, że nie da rady grać, ale czy to oznacza, że moja wiedza o piłce jest mała? Nie sądzę, może nie jestem jakimś wielkim ekspertem czy trenerem, ale uważam, że wiedzę nt. futbolu mam dość sporą. Kibicowanie... nie ogranicza się tylko do chwalenia, krytyka także się przydaje, ale... no właśnie, ale - musi być konstruktywna, bo teksty ogólne w stylu "wywalić Fergiego! Jest za stary!" to jest kpina. Sir Alex to jeden z najlepszych trenerów, ba... najlepszy trener, jaki istnieje. Oczywiście, popełnia błędy, ale jest tylko człowiekiem, prawda? Transfery także są potrzebne, ale muszą być rozsądne, i nie 10, a 2... maksimum 3.
» 3 kwietnia 2012, 18:17 #151
RobvanKlu5i: Sorata @

Dokładnie tak jak pisałem : teksty w stylu "wywalić Fergusona" to kpina i żenada. I tak jak też mówiłem - potrzebne 2, no może 3 dobre transfery i wszystko będzie zmierzało w dobrym kierunku :)
» 3 kwietnia 2012, 19:49 #150
mariusz1990: Według mnie przydał by się jeden a porządny transfer na środek i jakiegoś młodego żeby mieć kolejnego zawodnika na parę lat
» 3 kwietnia 2012, 21:17 #149
wazza89: nie chciałem aby moj koment przyczynił się do rozpatrywania "czy trzeba grać w piłkę aby się na tym znać" oraz czy potrzebne są transfery. Po prostu rozpoznałem kilka nicków osób które wcześniej wypisywały straszne bzdury na tematy poszczególnych zawodników, trenera i klubu a teraz są pierwsi w kolejce aby wyrażać uwielbienie. Ja sam wiele krytykowalem w tym sezonie. NP po meczu z blackburn za ustawienie dryżyny czy po meczu z Norwich za zbyt dużą pewność siebie. Jednak nie wyobrażam sobie wejść na DP - napisać UNITED to dno FErgie dziadku odpuść a teraz wejść i pisać LOVE UNITED CITY JUŻ PLACZE itp itd. NIe podoba mi sie to bardzo. Mam nadzieje, że ta rozmowa wygoniła chociaż 1 sezonowca. Pozdrawiam Was
» 4 kwietnia 2012, 08:04 #148
MANUTDD: Ładne dwie bramki i wspanialy doping brawo United United United ! tytul musi byc nasz
» 3 kwietnia 2012, 11:28 #147
Szakal: Ale emocje w walce o tytuł gracza meczu. Moim zdaniem na I miejsce zasługują tak samo De Gea jak Valencia. Gdyby nie ten pierwszy, to nie byłoby tak łatwo w drugiej połowie. Proponuję zrównać głosami obu panów i zakończyć głosowanie :D
» 3 kwietnia 2012, 11:07 #146
cocobooo: Skrzydło zabójcze :) Wygraliśmy te spotkanie małym nakładem sił . Lewe skrzydło trochę odpoczęło tylko niestety przy takim Autobusie Blackburn nie było jak przejść środkiem .
Wiosną Hazard do tego jakiś młody skrzydłowy ;)
» 3 kwietnia 2012, 10:54 #145
tomManUnited: Bardzo teudny mecz. Wkurzałem się w pierwszej połowie kiedy to United miało miażdżącą przewagę a Blackburn miało podajże 5 strzałów i wszystkie w światło bramki!! ;/ Gdyby nie De Gea było by co najmniej 3:0 do szatni. Ale takie właśnie jest Rovers broni autobusem bramki a kontrę i każdą akcje z wolnego wykonują bd. Muszę skrytykować Evre w środkowej części sezonu nie można by było powiedzieć złego słowa na niego teraz widać że w akcjach ofensywnych mu nie wychodzi. Antonio Valencia kolejny mecz atom super bramka, Young poprawił i było po meczu trzecie zwycięstwo na Ewood Park staje się faktem i mistrzostwo pomału także.
» 3 kwietnia 2012, 10:24 #144
rm900502: Po tym meczu muszę stwierdzić, że potrzebny jest nam obok Rooneya drugi klasowy napastnik! Niestety ani Hernandez, ani Welbeck nic ciekawego ostatnimi czasy nie pokazują. Dużo strat, mało celnych podań, nie potrafią utrzymać się dłużej przy piłce. Chłopaki mają umiejętności ale jeszcze nie potrafią ich wykorzystać...
» 3 kwietnia 2012, 10:02 #143
TomekUNW: Brawo Valencia, brawo United ! W drugiej połowie nasza gra wyglądała dużo lepiej niż w pierwszej, Young mimo wejścia na 10+ minut pokazał, że jest w świetnej formie. Wniosek na najbliższe mecze : Young= lewa, Valencia = prawa !! GGMU :D
» 3 kwietnia 2012, 09:58 #142
rysiupeja90: Alex częściej musi stawiać na Younga i Giggsa w składacie a nie stawiać Hernandeza który dobry jest jak wchodzi z ławki i Scholsa który tez z ławki wchodząc więcej daje.
» 3 kwietnia 2012, 09:15 #141
pajta: Valencia przez 3/4 meczu holował piłkę po skrzydle i tylko jedno jego dośrodkowanie doszło do celu. Moim zdaniem gdyby nie bramka byłby do przeciętny występ Ekwadorczyka. Nie oddawał piłki do Rafaela w odpowiednich momentach. Powinien szybciej dośrodkować tak jak szybciej strzelił, powinien to robić zanim mijał przeciwnika a nie w nieudolny sposób próbował go kiwnąć do prawej nogi, do lewej nie zrobił ani razu. Dobrze, że huknął jak z armaty i to mu wyszło, wielkie brawa!
Dla mnie Carrick za mało się angażuje w grę przed piłką, był fajny obrazek jak cofnął się za linię piłkie mimo że był tylko 3 może 4 metry bliżej bramki przeciwnika niż piłka. To trochę smutne. Bo akcje kreował tylko Scholes. Jones i Carrick tylko podawali. Tak jak w siatkówce niektórzy rozgrywający rozgrywają a niektórzy wystawiają piłki. Brak było dynamiki. Trochę szkoda, że nie zagrali trzema napastnikami to mogłoby dać efekt na początku spotkania.
» 3 kwietnia 2012, 08:48 #140
grzesiek86: mr fifty-fifty cz pan jeden zwod zamknal buzie ujadacza:)
» 3 kwietnia 2012, 08:43 #139
Dubi: No w końcu w głosowaniu ,nie ma fanklubu groszka ;)
United dobierał się do Blackburn powoli ,to ,że strzelimy bramkę było pewne ,pytanie brzmiało tylko kiedy. Odezwie się masę ludzi którzy powie ,że United miało fuksa ,że indywidualności strzeliły itp, nie obchodzi mnie to. Przez cały mecz przyciskaliśmy coraz mocniej. BRAMKA BLACKBURN to była pomarańcz ,a my w miarę upływu czasu ściągaliśmy z niej skórkę ,dopóki Valencia jej nie zjadł i nie podzielił się z Youngiem asystą i kawałkiem xD
» 3 kwietnia 2012, 08:21 #138
wazza89: odnoszę wrażenie, że do 70 minuty zbyt mało zawodników było za linią piłki i przez to United nie mogło strzelić bramki wcześniej;) a co tam
» 3 kwietnia 2012, 07:59 #137
chicharito14: Valencia to jest mistrz! Tylko szkoda że Go w Finale LM z Farsą nie było :( ale to było dawno Glory Glory Antonio Valencia!
» 3 kwietnia 2012, 07:59 #136
Harry123: Ależ był.

Jednak Valencia nie był wtedy moim zdaniem nawet w połowie takiej formy, w jakiej jest teraz, być może jeszcze po kontuzji, tym samym niestety nie zasługiwał wtedy na podstawę w finale. Wił się przy lini bocznej i nie wiedział co z sobą zrobić.

Uważam, że teraz być może było by inaczej, gdyż jest w kapitalnej formie.
» 3 kwietnia 2012, 08:34 #135
xeorox: Mecz bardzo dobry w wykonaniu obu stron bo trzeba przyznać że nasi rywale przez 90% meczu dobrze się bronili i mieli kilka dobrych ataków.Uważam że wynik był by wyższy gdyby United wyszło normalnym ustawieniem tzn Young na skrzydło Rooney na atak wtedy może i byłoby więcej pożytku z dośrodkowań Valencii.Ogólnie bardzo ciekawy mecz oby tak dalej UNIED!
» 3 kwietnia 2012, 07:57 #134
NanoUnited: No i pięknie, dobra przewaga nad $zity i w sumie mistrzostwo zależy już tylko od nas
» 3 kwietnia 2012, 07:53 #133
Panel1996: Tak, rzeczywiście był to dobry mecz, szczególnie ostatnie minuty, lecz zastanawia mnie jedno...
Dlaczego Rooney wraca sie przez większość czasu do obrony, a Young lub Giggs w końcówce w ogóle?
Dlaczego skoro wygrywaliśmy 0-2 to przez te ostatnie 5 minut nie atakowaliśmy, żeby strzelić więcej bramek tylko podania do bramkarza i do obrońców ( w tym Rooney)??
No i po raz kolejny widać, że coś jest nie tak z Chicharito i Welbeckiem... skoro SAF widzi, że im nie " idzie" to czemu nie da Berby?
» 3 kwietnia 2012, 07:53 #132
keane21: W porównaniu z LE ten mecz był bardzo dobry w Naszym wykonaniu.Uważam ze u Rooney'a znów widzieliśmy wszechstronność.Udzielał się w obronie i ataku.Mnie dziwi że United po strzeleniu gola zaatakowali i zdobyli 2 bramke bo przez 80 min piłka do siatki nie chciała wpaść.Co do formy Hernandeza i Welbecka się zgodzę.Jezeli grają tak słabo to dlaczego SAF nie wpuści Berbatova(nie chodzi tylko o mecz z Blackburn)
» 3 kwietnia 2012, 10:13 #131
diablo10: to bylo cos piekne bramki piekna gra bylo super
» 3 kwietnia 2012, 07:36 #130
Yankarad: widok cieszącego się Fergusona...bezcenne ;)
» 3 kwietnia 2012, 07:15 #129
Panel1996: " stary" człowiek, ale widać, że jak MU wygrywa to wstępuje w niego ,, dziecko ";)
» 3 kwietnia 2012, 07:49 #128
naniLuis: Piękny mecz , świetne parady De Gei i oczywiście niespotykany uśmiech Valencii . Coś pięknego :)
» 3 kwietnia 2012, 07:07 #127
FanUtd2: Vieira może powierz nam co ci sie debsie nie podobało??
» 3 kwietnia 2012, 06:36 #126
FanUtd2: Powiem tylko tak Valencia I love you
» 3 kwietnia 2012, 06:25 #125
asquel: Podobało mi się rozwiązanie na wykonanie rzutu wolnego Rooney'a z Giggs'em :D a Hernandezowi nie zabrakło szczęścia tylko poprostu jest bez formy
» 3 kwietnia 2012, 06:24 #124
PLDan11: Ileż czasu można być bez formy... Od początku sezonu nie gra najlepiej, a w 2012 to już w ogóle jest własnym cieniem. Szkoda, że akurat teraz mamy problem z napastnikami, bo Rooney też szału nie robi. A zmiennik Chicharito, Welbeck jest najgorszy z całej trójki obecnie.
» 3 kwietnia 2012, 08:08 #123
kolczan: Welbeck najgorszy?? On przynajmniej piłkę potrafi skleić czy sklepać a skuteczność przyjdzie z wiekiem chłopak ma dopiero 21 lat. Hernandez to inny zawodnik ja akurat napadziorów tego typu nie lubię...
» 3 kwietnia 2012, 11:33 #122
PLDan11: Jak przyjdzie skuteczność, to pogadamy, ale na chwilę obecną nie za bardzo mu idzie. Choć początek sezonu wyśmienity...
» 3 kwietnia 2012, 16:35 #121
badbull: Nie zamierzam umniejszać zasług Valencii, bo bardzo cenię to, jak ciągnie grę zespołu, ale dla mnie bohaterem chyba jednak De Gea. Gdyby nie jego trzy kapitalne interwencje w pierwszej połowie, ten mecz mógłby się skończyć tragicznie.
» 3 kwietnia 2012, 03:09 #120
Olo: Popieram, ja też głosowałem na Hiszpana.
Druga sprawa, że cały zespół, poza atakiem zagrał wczoraj bardzo dobrze - Evra, Evans, Rooney, Carrick, żeby wymienić tylko tych którzy wpadli do głowy od razu. Valencia jest świetny i w takiej formie musi grać jak najwięcej, ale myślę że Young swoim golem przekonał Fergiego, żeby z QPR wyjść jednak standardowym 4-4-2 z Roo i Welbeckiem z przodu, Youngiem i Valencią na skrzydłach, Giggsem/Scholesem i Carrickiem w środku :)
» 3 kwietnia 2012, 07:54 #119
wazza89: no akurat Carrick zagrał wczoraj bardzo słabo. Porównując jego wczorajszy występ do kilkunastu poprzednich.
Kilka mało znaczących strat plus jedna bardzo groźna. Do tego mało rozrywających defensywę rywala podań. Naliczyłem może ze 3 dobre rozciągnięcia na lewo do evry oraz jedno super podanie do chicharito ale ten nie zdążył do piłki.
» 3 kwietnia 2012, 13:37 #118
Martin: Doprawdy interesująca relacja. Czapki z głów. A tak na poważnie, Valencia po raz kolejny pokazał wczoraj klasę. Bez dwóch zdań to jest nasz najlepszy skrzydłowy i gdyby nie ilość bramek Wazzy śmiało bym stwierdził, że jest też naszym najlepszym zawodnikiem i to nie tylko w tym sezonie, bo poprzednie mimo niejednej kontuzji też miał bardzo udane. Zdecydowanie najlepsza prawa noga w Barclays Premier League.
» 3 kwietnia 2012, 02:18 #117
kolan: ja się pytam co się stało z brodą De Gei? Miał się ogolić po zdobyciu tytułu a tu nagle wychodzi gładki jak nastolatek!
» 3 kwietnia 2012, 00:25 #116
Joninho7: Bo on już wie :)
» 3 kwietnia 2012, 02:32 #115
antydrewniak: Chyba przesadzacie.
Owszem doceniam Antka za bramkę i walkę , ale zauważcie , że przez cały mecz bez sensu dośrodkowywał mimo iż już do przerwy powinien zauważyć , że to zupełnie poroniony pomysł.
Dzięki bogu opamiętał się i raz huknął przepięknie.
Javier to nie wiem sam co jest z nim.
Na dziś to za słaby nawet na ławę.

A cały mecz taki sobie , bicie głową w mur , aż prosiło się o przyspieszenie a tu pykanina bez polotu.
Roo też nic specjalnego , za to skubany hiszpan jest coraz lepszy , a wieszałem psy na nim.
» 3 kwietnia 2012, 00:22 #114
Kuiczysty17: Co ty kolego gadasz,odwal się od Chicharito,Welbeck wszedł i wgl nie istniał wiec może lepiej zamilcz,owszem nie jest w formie,ale bez jaj takie komentarze,ja w niego wierzę!,chyba zapomniałeś już o tych waznych bramkach jego z 1 sezonu,każdy ma słabsze dni,!
» 3 kwietnia 2012, 00:27 #113
Joninho7: Hernandez jest typowym jokerem:P Welbeck powinien zaczynać spotkanie a Javier go zmieniać:)
antydtewniak Valencia robił to co mu nakazał Fergie więc krytykuj taktykę a nie zawodnika:)
» 3 kwietnia 2012, 02:35 #112
IronCrimson: skoro tak pochopnie wieszasz psy to wstrzymaj się z komentarzami, bo masz słabego nosa do piłkarzy, w przeciwieństwie do SAFa, który na pewno wie c o robi wypuszczając piłkarza w pierwszej 11
» 3 kwietnia 2012, 05:25 #111
Olo: I tak trzeba kupić napastnika, bo Berba + Owen raczej odejdą. I wtedy grać zależnie od formy Rooney+jeden z tych trzech. Bo np. nie wiem jakim atakiem zagramy z City. Wystawiając Hernandeza w takiej formie to jak grać w 10 na 11, niestety.
» 3 kwietnia 2012, 07:57 #110
SoSa9: Musimy utrzymac te forme i wygrac reszte tych meczy ;) musimy skupic sie na kazdym z nich z osobna i nie zlekcewazyc QPR bo to trudny rywal o czym przekonali sie gracze Arsenalu :) Apropo ... W niedziele wszyscy trzymiemy kciuki za Kanonierow ! Niech zleja $hity i wybija im ten tytul z glowy ;d Mecz byl super choc przyznam sie ze do 80 minuty siedzialem jak na szpilkach ale najwazniejsze to to ze sie udalo ! Glory Glory Man United !!
» 3 kwietnia 2012, 00:19 #109
PatrykSNK: Jest wygrana! bardzo sie ciesze bo cos mi sie wydaje ze city nie ma papierów na zajecie tytułu mistrzowskiego nie dosc ze traca juz 5pkt do nas to jeszcze w kolejnym spotkaniu graja z arsenalem no chyba ze bezposrednie starcie derbowe mialoby cos zmienic ale wierze ze United jest na tyle doswiadczona ekipa ze zdobedzie 20tytuł mistrza kraju czego sobie i wam drodzy kibice Manu życzę! Glory Man United!
» 3 kwietnia 2012, 00:04 #108
andzik89: Mimo świetnej postawy Valencii przez cały mecz i pięknej bramki, największe brawa dla DeGei, po raz kolejny udowodnił że jest świetnym bramkarzem i uratował nas przed stratą nie tylko goli, ale i punktów. BRAWO!
» 2 kwietnia 2012, 23:43 #107
Jerome: Słuszne oceny widze. David doceniony. Nie ma co obronił ok. 4 setek. Antek dal 1 gola i cale spotkanie walczyl i robil co mogl. Rafael do momentu goli najlepszy na boisku moim zdaniem. Robil troche mniej niz Antek ale strzelal i probowal bo to co Roo, Paul i Carrick robili to jakieś żarty. No i Ash za gola z ławki.

Hernandez psuje kazda pilke jaka ma przy nodze, czy to podanie czy odegranie czy strzal, czy wrzutka itd, Evra ciągle biega pod karne i wycofuje piłe zamiast uderzać, Evans i Rio świetne interwencje i spokój z tyłu. Jones był zagubiony coś dziś i nie na swoim miejscu.
» 2 kwietnia 2012, 23:38 #106
nadzio454: to nie byly setki...
» 2 kwietnia 2012, 23:58 #105
koniu21: Moc ze skrzydła !!
» 2 kwietnia 2012, 23:35 #104
freestyler7: Genialny Valencia , Latający Hiszpan i nasza nowa osiemnastka.
Dziękuję , dobranoc
» 2 kwietnia 2012, 23:31 #103
Olo: Tylko mi się wydaje że Valencia próbował podawać do Welbecka tylko mu zeszła? :D

Ale mecz rewelacja, takie United chcę oglądać! :)
» 2 kwietnia 2012, 23:27 #102
Mac88: Jeśli Valencia zagrywał do Welbecka, to jak nic powinni go skuć po spotkaniu, bo była by to próba zabójstwa :D
» 2 kwietnia 2012, 23:33 #101
Sopel: a ja jestem pewien że to było dośrodkowanie, po prostu nawet nie spojrzał gdzie bramkarz gdzie koledzy z drużyny, i kopnął z całej siły, taką piłę na aferę albo się odbije i swojak albo ktoś tylko dołoży stopę/głowę czy nawet tyłek :)

takie dośrodkowania właśnie się gra jak jest tłum w polu karnym, nie da rady by "normalna" piłka przeszła przez kilku przeciwników ...
» 2 kwietnia 2012, 23:39 #100
xxkalikxx: Dokładnie Sopel @ Też odniosłem takie wrażenie, że Antek po prostu kopnął piłę na tzw aferę :) A że przy tym wyszła całkiem przyzwoita brameczka to chwała mu za to ! :)
» 3 kwietnia 2012, 00:09 #99
Bro: To zdecydowanie był strzał!
» 3 kwietnia 2012, 01:05 #98
Joninho7: Dokładnie, wcześniej też uderzał zewnętrzną częścią stopy! Tyle że wtedy strzał zatrzymał Pedersen i chwile trwało zanim doszedł do siebie:)
» 3 kwietnia 2012, 02:37 #97
FanUtd2: to był strzał zdecydowanie.
» 3 kwietnia 2012, 07:08 #96
juba: Nic dodac nic ujac! Dokladnie takie same odczucia i refleksje........... ale faktycznie C+ pojechalo po shity co oczywiscie tez cieszy! GG MAN UTD!
» 2 kwietnia 2012, 23:37 #95
charlie102: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2012 23:28

Pięknie rozpoczyna się ten tydzień! :D Mecz nie był jakimś porywającym widowiskiem ale trzymającym w napięciu, słowa uznania także dla Davida De Gei który wyciągnął nam parę piłek w końcówce 1 połowy. Brawa za walkę do końca która się opłaciła, świetne zmiany Fergusona, Giggs i Young ożywili trochę tą grę, słaby występ (kolejny) Chicharito i przeciętny Jonesa i Rooneya, szkoda że Berba już może nie dostać szansy w tym sezonie.

Mamy 5 punktów przewagi! A jeszcze kilka miesięcy temu tyle traciliśmy, już chyba nie możemy stracić tego majstra, w city kłótnie, mancini nie wie co robić, Czerwona strona Manchesteru szaleje a w niedzielę za sprawą kanonierów może być już 8 pkt :D GG ManUTD!!
» 2 kwietnia 2012, 23:25 #94
Pauleta77: Genialny Valencia to fakt, ale nie zapominajmy o De Gei, gdyby nie jego boskie interwencje bylibyśmy w czarnej d.
» 2 kwietnia 2012, 23:23 #93
western: Brawo !! Za charakter i walke do końca !! To za co kocham Manchester United i chce w każdym meczu oglądać ten ciąg na bramkę, aż do wbicia piłki do siatki przeciwnika i osiągnięcia jedynego celu jaki wyznaczać sobie może United w każdym meczu - zwycięstwa!
» 2 kwietnia 2012, 23:21 #92
Dexter19: Śniło mi się ze bedzie 0:2 .Brawa za walke do końca!
» 2 kwietnia 2012, 23:20 #91
iamarctic: odbiegając trochę sedna sprawy, czy de Gea nie ogolił się czasem? :D z tego co pamiętam to miał się ogolić jeśli United zdobędzie mistrza, no chyba że jest już taki pewien swego ^^
» 2 kwietnia 2012, 23:20 #90
przemekol12: Też to zauważyłem :)
» 2 kwietnia 2012, 23:26 #89
Olo: Świetnie chłopaki :)

i kupić napastnika trzeba w lecie!
» 2 kwietnia 2012, 23:20 #88
7iverson7: No i co w tych ostatnich meczach Welbecka zobaczysz?
Kupę zmarnowanych szans,z nietrafieniem do pustej bramki z 5 metrów na czele.
» 2 kwietnia 2012, 23:36 #87
cocobooo: jest jeszcze Owen których może wszystkich zaskoczyć ;)
» 3 kwietnia 2012, 00:03 #86
lukiton0589: Genialny Valencia i Rafael. Young na ławce to jakieś nieporozumienie. To już lepiej można było z Rooneyem na szpicy od początku, w środku Carrick-Jones-Scholes, a na bokach Young i Valencia. Brawo 5 pkt przewagi, a w nd popołudniu będzie 8 :)
» 2 kwietnia 2012, 23:17 #85
zygman: De Gea - on obok Valencii i Younga dał nam te 3 punkty!!
» 2 kwietnia 2012, 23:17 #84
Javierfan: Idziemy na mistrza!

Piękny mecz, piękna wygrana.

ONE UNITED!
» 2 kwietnia 2012, 23:12 #83
kebab: I tak cza grać do końca spotkania!De Gea,Valencia,Young!!:D
» 2 kwietnia 2012, 23:12 #82
ryan22: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2012 23:12

Brawo United!! Świetny mecz Antka. Brak turbanów na trybunach i doping jak za najlepszych czasów. Glory Man United!!
» 2 kwietnia 2012, 23:11 #81
kukus1704: Chicha nie jest drewnem, nie ma formy i tyle.
» 2 kwietnia 2012, 23:12 #80
m7o5: Co jak co ale obiektywnie patrząc Chicharito był dziś bardziej widoczny niż Welbeck :)
» 2 kwietnia 2012, 23:15 #79
m7o5: Niby tak ale szczerze mówiąc to zbytnio ich nie miał :D
» 2 kwietnia 2012, 23:21 #78
Hachcik: Bardzo dobre zmiany. Głównie Giggs i Young. Ładne gole. Trudny mecz, ale dali radę. W końcu wspaniały doping. Dobra forma De Gei i gra w defensywie.
» 2 kwietnia 2012, 23:10 #77
manutdfan92: Arcytrudny i arcyważny mecz. Trzeba powiedzieć, że graliśmy dość schematycznie w ataku, zwłaszcza w wyjściowym ustawieniu, które było co najmniej dziwne. Ale widać, że chłopaki byli dobrze zmotywowani i skupieni na ten mecz co zaprocentowało. Liczą się trzy punkty, a na poprawianie stylu przyjdzie czas w następnym sezonie. Teraz nie można zepsuć tego co zbudowaliśmy i trzeba ciułać punkty do końca.
Dzisiaj najlepsze wrażenie zrobili oczywiście De Gea, Valencia i ... Ferguson, który był tak naładowany, że swoją energią mógłby obdzielić chyba małe miasteczko. Naprawdę widać po nim, że to jego żywioł i mam wrażenie, ze już nie wypuści tego co ma prawie w ręku. Oby.
» 2 kwietnia 2012, 23:09 #76
775330: Zdjęcie dobrane idealnie, 5 punktów tak jest! Ale męczyli mnie chłopaki do 80 minuty..
» 2 kwietnia 2012, 23:09 #75
ManUtdFun: Brawo dla obu zespołów. Świetny meczyk, sporo okazji podbramkowych i ogólnie cud miód :D Zdziwiłem się i lekko oburzyłem, że gramy 4-5-1 z Rooneyem na skrzydle i Youngiem na ławie. Dobrze, że SAF wprowadził Giggsa i Younga, bo chłopaki spisali się. Kolejny świetny mecz Evansa, De Gei no i naszego cudownego Antosia! Brawo! Mam nadzieje, że Blackburn nie spadnie, bo jak się ogląda ich gre, to aż się chce, aby nadal grali w PL. Dobrze, że w końcu odczarowaliśmy ten stadionik. Są 3 pkt, przewaga nad $hity 5 pkt i ... mistrz bardzo blisko. Mancini nie będzie wróżbitą!:D Byl pewny remisu i co?:D Teraz tylko wygrać z QPR, załamane i skłucone City traci na Emirates i "20 times it`s a fact"! ;] Brawo jeszcze raz dla Diabłów za mecz! Glory Glory Man United!
» 2 kwietnia 2012, 23:08 #74
Sorata: Oj nie bądź taki pewny, Robert na pewno zmotywuje swój zespół... zauważ, oni z tymi najlepszymi grają świetnie, problem mają z tymi słabszymi, ze względu na zbyt dużą pewność siebie, wtedy, jeżeli przeciwnik umiejętnie się broni i strzeli gola jako pierwszy to City się traci, norma. Ale z drugiej strony zauważ, że jeżeli City strzeli pierwsze, to wynik kończy się wysokim zwycięstwem, często 4-5 bramkowym. Dlatego uważam, że należy wierzyć w naszych Diabełków, ale nie popadać w takie teorie, że koniecznie ten mecz przesądzi i że koniecznie Obywatele przegrają. :)
» 3 kwietnia 2012, 00:27 #73
ferdek: Ciekawe co powie viera ?
Prawie mistrza tylko teraz $ity mogło by stracić punkty z arsenalem i 20 mistrzostwo stanie się faktem .
GG MU !
» 2 kwietnia 2012, 23:08 #72
m7o5: Vieira czy jak to tam się pisze zapewne powie, że piłka nie wyszła poza linię końcową i gol był słuszny a sędzia znów na naszą korzyść gwizdnął :P
» 2 kwietnia 2012, 23:16 #71
Halas1234: brawo dla Blackburn
na początku myślałem, że bramka Valencii to błąd bramkarza ale jak była powtórka to widziałem jak pięknie się wkręciła a Ashley piekny obrót i strzał przy słupku no i o to chodziło są 3 pkt
» 2 kwietnia 2012, 23:07 #70
7iverson7: No pięknie jest wygrana.Wspaniała bramka Valenci,ale jeszcze lepsza jego szalona radość po golu :).
Dobrze,że Ferguson zmienił to tragiczne 4-3-3 na 4-4-2 kiedy jeszcze nie było za późno.Bo,ogólnie ten mecz to była porażka,walenie głową w mur i to tylko z jednej strony,bo graliśmy bez lewego skrzydła.Jones jest beznadziejny jako pomocnik,a z Rooneya to żaden skrzydłowy.W dodatku nasze meksykańskie "żądło" powinno posiedzieć na ławie dopóki nie nauczy się czegokolwiek innego od dostawiania nogi do piłki przy pustej bramce.
» 2 kwietnia 2012, 23:07 #69
Sorata: Geez, ludzie, raz narzekacie, że Ferguson gra 4-4-2, że powinien to przestarzałe ustawienie zmienić, a jak już zagra 'nowoczesnym' 4-3-3 to narzekacie jeszcze bardziej... jak dla mnie elastyczność ustawienia i zmiana ustawienia zmianami pokazuje klasę zespołu, i jak dla mnie Fergie powinien grać tym 4-3-3... tyle, że z 2 skrzydłowymi, najlepiej skrzydło-napastnikami, takim 4-2-3-1, tzn. Carrick i np. Jones (mimo, że uważam, że jego miejsce to środek obrony, ale niech już będzie skoro grał w tym meczu), a z przodu Young - Rooney - Valencia, i szpica Hernandez, ewentualnie Welbeck, chociaż był w tym meczu b. słaby, nie wiem, czy chociaż raz był przy piłce... a był, przepraszam, kiedy wywalczył rzut wolny, przy którym Giggsy z Roo się zderzyli (chyba) :). Tak więc podsumowując, uważam, że nasze optymalne ustawienie to:
De Gea
Rafael-Evans-Ferdinand-Evra
Carrick-Scholes
Valencia-Rooney-Young
Hernandez
Ewentualne zmiany, to Jones za Ferdka, i Welbeck za Younga w przypadku słabej formy.
» 3 kwietnia 2012, 00:18 #68
jeff: Glory Glory Man United. Najlepszy Valencia i De Gea
» 2 kwietnia 2012, 23:06 #67
chicha14: w rocznice śmierci Jana Pawła II United nie mogli przegrać :), a tak nawiasem mówiąc jestem ciekaw co by zrobił Chicharito gdyby strzelił gola, w Meksyku kochają JP II jak Polacy :). teraz tylko grać swoje bez zbędnej presji i gitara
» 2 kwietnia 2012, 23:06 #66
henio152: a co ma JP II do united?
» 2 kwietnia 2012, 23:08 #65
chicha14: czuwał żeby United wygrał, bo wie, że $hity nie mogą zdobyć tytułu
» 2 kwietnia 2012, 23:16 #64
swiatlonh: Wszyscy mówią jak to Valencia ma tylko jedną nogę, ale ma w niej takie pier***nięcie, że lewa faktycznie tylko do podpierania może mu służyć ;p wyborny występ.
» 2 kwietnia 2012, 23:05 #63
DR47: zgadzam się o mocy jego uderzenia przekonał się pedersen haaha i nie bedzie kolacji ;D
» 2 kwietnia 2012, 23:10 #62
kreciorjelesnia: HAHAHAH xD
» 2 kwietnia 2012, 23:17 #61
spokoziomek91: piękne mecz. takichc chce więcej:). zdjęcie do opisu meczu świetne:D
» 2 kwietnia 2012, 23:05 #60
PITI: Aż mam ochotę zacytować pewne słowa niebieskiej części Manchesteru, otóż: "żadnych marzeń panowie, żadnych marzeń" :)
» 2 kwietnia 2012, 23:05 #59
GooSeUNITED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2012 23:09

Jakiej niebieskiej kolego, MANCHESTER ALWAYS IS RED
:)
» 2 kwietnia 2012, 23:09 #58
PITI: Wybacz to nie tak miało zabrzmieć :P To niech będzie, że do kibiców Manchesteru City są kierowane te słowa :P
» 2 kwietnia 2012, 23:13 #57
AgEnT: Manchester jest zawsze czerwony tylko czasami jakieś niebieskie zabrudzenia się znajdą ;)
» 2 kwietnia 2012, 23:14 #56
Szewc: Świetny mecz w wykonaniu United, a i Blackburn zawiesiło wysoko poprzeczkę. Jednak piękne w tym meczu było to jak zachowali się zawodnicy Man Utd po strzeleniu gola na 0:1 - żadnej paniki, spokojne utrzymywanie się przy piłce, dokładne podania. Tego brakowało w wielu meczach w tym sezonie jak choćby w tym z Fulham. Nie wiem czy pomogła ta wycieczka do Szkocji na pola golfowe, ale jeśli tak to niech SAF ich tam zabiera jak najczęściej :D
» 2 kwietnia 2012, 23:05 #55
czerwonydevil: Tabela wygląda pięknie ^^
» 2 kwietnia 2012, 23:05 #54
TheGiggsy11Boy: Haha. 5 punktów a przypominam panowie że jeszcze $hity gra w kolejnej kolejce na Emirates Stadium z Arsenalem. :D A my natomiast z QPR. Nie możemy ich lekceważyć bo w poprzedniej kolejce ograli Kanonierów. :D

A co do meczu-
Zawodnik meczu- David De Gea :D

Piękna bramka Valencii i nie dużo gorszy gol Younga. :D

Ładną bramkę też Balckburn strzeliło ale okazało się że piłka wcześniej poszła za boisko. :D
» 2 kwietnia 2012, 23:04 #53
Lektyn: Wysoki poziom spotkania, dużo emocji, mimo dominacji United ładna walka Blackburn no i ładne gole, miły wieczór:) Glory, Glory ManU !!
» 2 kwietnia 2012, 23:04 #52
Crisyne1: Mieliśmy latającego Duńczyka, mieliśmy latającego Holendra, mamy i latającego Hiszpana
» 2 kwietnia 2012, 23:04 #51
Mac88: Jak dla mnie to najlepszymi zawodnikami United byli De Gea i Rafael. Valencia - piękny gol, ale hmm te dziesiątki nieudanych podań (dośrodkowań) jak dla mnie obniżają mu notę... A Rafael - jak dla mnie to najlepszy prawy obrońca na świecie ! Z każdym meczem jest coraz lepszy - to mój ulubiony piłkarz United :D
» 2 kwietnia 2012, 23:04 #50
durrrr: Trzeba bylo od 1 polowy grac 4 4 2 z youngiem na skrzydle .....a nie z roo a amf jones pff nie bylo by tej nerwowki a wygralibysmy z 4;0 spokojnie ale wazne 3 ptk
» 2 kwietnia 2012, 23:04 #49
Crisyne1: haha fotka De Gei
» 2 kwietnia 2012, 23:03 #48
4uKrychu: przybij piątkę !! :D
» 2 kwietnia 2012, 23:04 #47
GooSeUNITED: Brawo United !! Liczyłem na 3 pkt i są ! szkoda ze Boss tak późno wprowadził Younga i Gigga, ale najważniejsze zwycięstwo. Chcę pochwalić jeszcze kibiców za wspaniały i głośny doping. LICZĘ, ŻE TAKI SAM BĘDZIE NA EITHAD STADIUM. Jeszcze raz brawo United !!
GGMU
» 2 kwietnia 2012, 23:03 #46
Sopel: ładnie 3 pkt najważniejsze ale ....

jak na 90 min oddaje się 6 celnych strzałów na bramkę to ciężko wygrac mecz, nie mówiąc że do 80 min oddaliśmy 4 !! strzały celne na bramkę ... ale cóż ważne 3 pkt, za jakiś czas nikt nie będzie pamiętał w jakim stylu zdobyło się majstra ale będzie się pamiętało 20 tytuł !!

a co do strzału Valencii coś mi się wydaje że to nie było celem jego ... raczej ostro bite dośrodkowanie w pole karne "a nóż od kogoś się odbije" ale troszkę mu "zejszło" hehe ale szczęście sprzyja lepszym !!

GLORY GLORY MAN UNITED !!
» 2 kwietnia 2012, 23:02 #45
FiFlaK: To najtrudniejszy przeciwnik United w ostatnich sześciu latach.
Na 12 potyczek obu zespołów, Manchester wygrał zaledwie cztery.
Więc daj sobie spokój, to nie jest pierwszy lepszy przeciwnik.
Ciesz się ze zwycięstwa.
» 2 kwietnia 2012, 23:04 #44
Lethar: Ja to widze inaczej to byl ewidentnie bite wsciekle uderzenie ktore malo siatki nie urwalo :D
» 2 kwietnia 2012, 23:09 #43
Sopel: Lethar oczywiście :) pier*** znaczy walnięcie było nie tęgie ale fakt faktem że to miało byc nabicie (taka jest moja opinia) ale nic ważna bramka :) i 3 pkt

a co do rywala trudny nie trudny, nie zapominajmy gdzie są w tabeli i to nie tylko z nimi gra się ciężko diabłom ale jak już wspomniałem za rok, dwa nikt nie będzie pamiętał o wpadkach ale o tym kto zdobył kolejny tytuł :)
» 2 kwietnia 2012, 23:14 #42
patrykbor2: Dzisiejszy mecz to było istne widowisko. Było wszystko emocje, ladna gra, piekne interwencje "Latajacego Hiszpana", i niesamowite atomowe uderzenia Antosia i Ashleya. Gest Fergusona w strone naszych kibicow był piekny. To jest prawdziwa drużyna. Manchester United to ogromna rodzina a nie jak City klub najemnikow ktorzy nie trawia siebie nazwajem. Dziekuje Diabelki to było cos pieknego. :)
» 2 kwietnia 2012, 23:02 #41
Andrzej456: Dobrze piszesz miod. Brawo Blackburn mam nadzieje, że się utrzymają
» 2 kwietnia 2012, 23:02 #40
4uKrychu: hahah piękne zdjęcie de Gei
City - przybijcie pijątke :D


Niesamowity Valencia !! Niesamowite United!!
Jak ja kocham ten klub, nikt tak nie potrafi mi poprawić humoru jak United!
» 2 kwietnia 2012, 23:02 #39
chicharito14: o tak United
» 3 kwietnia 2012, 08:00 #38
CRX2: "zdecydował się na uderzenie zewnętrzną częścią CIAŁA" - gdybym nie oglądał meczu to naprawdę zacząłbym się zastanawiać czym on tą bramkę zdobył; )
» 2 kwietnia 2012, 23:02 #37
MateuszMU: ŁADNIE !!
» 2 kwietnia 2012, 23:01 #36
karpiu87: Mistrzostwo coraz bliżej :) Trzeba już wygrać wszystko do końca...!
» 2 kwietnia 2012, 23:01 #35
N17: Hmm, jak zespół nie gra perfekcyjnie, to LAV dupe uratuje :] Brawo Ash i brawo dla chłopaków z Blackburn.
» 2 kwietnia 2012, 23:01 #34
SebaMU7: Geniusz Fergusona! Przewidział to, że będzie trudny mecz i zaatakował Youngiem pod koniec... Opłaciło się bo postawił kropkę nad i! Brawa dla Valencii!
» 2 kwietnia 2012, 23:01 #33
whiteNani: a tak sie z nas smiali kibice realow barcelon chelsea city i tak dalej ze takie ci*y jestesmy w tym sezonie i co? w europejskich pucharach fakt faktem dalismy ciala ale na naszym podworku bez zmian jak zawsze niepokonani, GLORY GLORY 5 punktow przed the citizens teraz mozemy sobie nawet pozwolic na remis na eithad wiec smialo mozna stwierdzic ze 20 majstra mamy w kieszeni ONE LOVE ONE UNITED !
» 2 kwietnia 2012, 23:00 #32
Mikez: Jeszcze śmiało nic nie można stwierdzić, do końca pozostało jeszcze siedem meczów, a więc sporo. Najważniejsze jednak, że teraz wszystko w rękach (a raczej w nogach) piłkarzy United, na nikogo się oglądać nie muszą.
» 2 kwietnia 2012, 23:03 #31
Andrzej456: Cudownie w końcu odczarowali Ewood Park. Świetny Valencia bez niego stracilibyśmy szanse na odskoczenie city. GLORY GLORY MU :D
» 2 kwietnia 2012, 23:00 #30
babis: Dla mnie po ostatnim gwizdku wyglądało to tak: Chłopaki idźcie pod sektor kibiców, polepcie się po plecach:D pokażcie pod publikę, że w naszej szatni jest dobrze :D Ogromny plus dla Davida oraz Antonio. Fajnie zagrał moim zdaniem też Evans. Oby tak dalej do 20!!
» 2 kwietnia 2012, 22:59 #29
CheziChez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2012 23:01

I co mancini, gdzie ten twój wywróżony remis?? :) Mecz nie był łatwy ale Valencia jak zwykle niezawodny piękna bramka. Young też strzelił ładnego gola, ciekawi mnie tylko co Youngy krzyczał do kamery po strzelonym golu, pewnie jakieś "pozdrowienia" dla $ity :D
» 2 kwietnia 2012, 22:59 #28
grandes: Ciekawe ile miał dośrodkowań Valencia dzisiaj (czekam na statystyki), graliśmy jednym skrzydłowym tak naprawdę większą część meczu i przyznam ,że to ciągłe granie do Antka około 70 minuty już mnie irytowało, jednak spróbował strzału i się udało :)
» 2 kwietnia 2012, 22:58 #27
dracko21: ile tych dośrodkowań miał Valencia ?;d
» 2 kwietnia 2012, 22:58 #26
Klimaa: Zaczęliśmy grac dobrze dopiero po zmianach w ustawieniu. Nie mam nic do Jonesa, ale chłopak powinien grać w defensywie tam gdzie radzi sobie najlepiej. Giggs a później Young zrobili różnicę, do tego umiejętności Valencii przyczyniły się do zwycięstwa. Mecz z emocjami, dobrze że pozytywnymi! Oraz De Gea - brawo!
» 2 kwietnia 2012, 22:58 #25
boger: W końcu kibice pokazali na co ich stać , od razu przyjemniej się patrzyło na mecz słysząc doping . Ta atmosfera w drużynie pokazanie City przewagi że my mamy "drużynę" a oni tylko grające pieniądze coś pięknego !! Dziękujemy za piękny poniedziałkowy wieczór :)
» 2 kwietnia 2012, 22:58 #24
Klimaa: Podobała mi się reakcja SAF, który podziękował za doping! ;d
» 2 kwietnia 2012, 22:59 #23
nomati666: True. Wracają piękne czasy przełomu lat 90/00. Ostatnio kibice wyglądali jak piknikowcy. Teraz pokazali sie z tak dobrej strony, że aż sam Ferguson kazał zawodnikom podejść do trybuny i podziękować. Piękny widok :)
» 2 kwietnia 2012, 23:01 #22
boger: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2012 23:04

Dokładnie , właśnie tego nam trochę brakowało w tym sezonie , to też część gry psychologicznej , jak ja bym chciał teraz widzieć minę Manciniego ;d . Takie coś cieszy także dlatego iż okienko transferowe w tym sezonie będzie naprawdę interesujące , może dzięki takim chwilom piłkarze zobaczą że nie warto kierować się pieniędzmi . Szkoda tylko że Pogba nie wszedł no ale cóż trzeba było wygrać ten mecz !
» 2 kwietnia 2012, 23:04 #21
Dubi: Nic dodać nic ująć GGMU ,wspaniały doping ,wspaniały wieczór i 5 punktów przewagi ,dzisiaj nie zasnę :)
» 2 kwietnia 2012, 22:58 #20
1993greg: No pewnie idziemy po dwudziesty tytuł!! Aż miło oglądało się reakcje zawodników po meczu, w United jest naprawdę wspaniała atmosfera

GLORY GLORY MAN UNITED!!
» 2 kwietnia 2012, 22:57 #19
przemekk28: No Valencia geniusz, teraz wygrana z QPR i przegrana City z Arsenalem! Ale De Gea też był świetny, bo gdyby nam wtedy strzelili to nie wiadomo co by było.
» 2 kwietnia 2012, 22:57 #18
redmati: - piękne obrazki po gwizdku
- piękne bramki
- ciekawe ujęcia z Fergusonem w roli głównej w trakcie meczu, zwłaszcza w ciągu ostatnich 15 minut

5 punktów, dziękuję, dobranoc.
» 2 kwietnia 2012, 22:57 #17
marcelbwin: Doskonały mecz,walczyli do końca,czego efektem jest 2:0! GGMU!!
» 2 kwietnia 2012, 22:57 #16
Kuiczysty17: Kocham ten Klub do końca życia tak pozstanie!! Glory Glory Man United!
» 2 kwietnia 2012, 22:56 #15
gala185: Glory Glory Man United!!
» 2 kwietnia 2012, 22:56 #14
beckham1999: idealnie, teraz kibicować Arsenalowi aby urwał pkt $ity, Glory Glory Man United
» 2 kwietnia 2012, 22:56 #13
MadNes: Piękna bramka Valencii i świetne interwencje Davida :)

Mistrza mamy w kieszeni!!

GG Manchester United !!
» 2 kwietnia 2012, 22:56 #12
brylaant: GGMU
» 2 kwietnia 2012, 22:56 #11
cloud110: caly mecz bez pomyslu, Valencia pieknie znalazl tam miejsce na strzal ;d Young postawil kropki nad i. ;d
» 2 kwietnia 2012, 22:56 #10
Szakal: - Mancini!!
- Co??
- 5 punktów!!
» 2 kwietnia 2012, 22:56 #9
igor0026: Man utd zawsze gra do konca glory glory .. mega Valencia
» 2 kwietnia 2012, 22:55 #8
f4nMU: Dwie fantastyczne bramki i zwyciestwo jakze wazne. Trzeba jednak przyznac ze ciezko gra sie na Ewood Park co bylo dzisiaj widac. Teraz QPR i liczymy na Arsenal :)
» 2 kwietnia 2012, 22:55 #7
Diabeloo: dobry mecz, ale to nie był spacerek, bramki przednie
GGMU!!
» 2 kwietnia 2012, 22:55 #6
xxxcichy465xxx: A City to chyba coraz zimniej xD
» 2 kwietnia 2012, 22:55 #5
bartekMCU: no i teraz 8 brameczek wcisnać QPR i bedzie git....
» 2 kwietnia 2012, 22:55 #4
Crisyne1: nie mów hop bo bd jak z Fulham ^^
» 2 kwietnia 2012, 23:01 #3
Samuraj231: Ostatnie minuty były po prostu... PIĘKNE ! ^^
GG MU
» 2 kwietnia 2012, 22:55 #2
leesiuu: piękniee :)
» 2 kwietnia 2012, 22:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.