Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Wkrótce w United zobaczymy nowe twarze"

» 19 marca 2012, 06:55 - Autor: Biafra - źródło: lifesapitch.co.uk
Były angielski piłkarz, a obecnie dziennikarz sportowy, Adrian Clarke jest przekonany, iż w letnim okienku transferowym sir Alex Ferguson ściągnie na Old Trafford kilku utalentowanych młodych graczy.
» Christian Eriksen jest jednym z piłkarzy, mających wkrótce dołączyć do Manchesteru United
Transfery Chrisa Smallinga i Phil Jonesa do Manchesteru United w ostatnim czasie najlepiej zobrazowały politykę klubu, który obecnie stara się ściągać do siebie piłkarzy w przedziale wiekowym 18-20 lat.

W związku z wciąż nieustającymi spekulacjami prasy odnośnie wielkiego zainteresowania Fergusona młodym duetem Ajaxu Amsterdam, 20-letnim Christianem Eriksenem oraz 17-letnim Viktorem Fischerem, Clarke jest przekonany, iż podczas zbliżającego się okienka transferowego szkocki menadżer na pewno sprowadzi do Manchesteru wielkie talenty.

- Manchester United jest obecnie liderem, jeśli chodzi o sprowadzanie do siebie najlepszych młodych piłkarzy z całego świata, a w Holandii na chwilę obecną jest wielu niezwykle utalentowanych zawodników - wyznał dziennikarz.

- Jeśli chodzi o Eriksena to nie ma wątpliwości, iż podczas letniego okienka transferowego będzie bohaterem głośnego transferu. Prawdopodobnie pasowałby do United. Jest graczem, którego poszukuje obecnie mistrz Anglii. Potrafi wziąć na siebie ciężar gry, doskonale radzi sobie w linii pomocy i ataku, a w dodatku zdobywa ważne bramki. Oczywiście, nie wolno zapominać o Fischerze, który również jest niesamowitym talentem.

- United od wielu lat postępuje w ten sposób. Przykłady Jonesa i Smallinga idealnie pokazują, że nie trzeba sięgać do swojej akademii, można też za odpowiednią sumę pieniędzy sprowadzić 18-letniego lub 19-letniego gracza. Następnie powoli wprowadzać go do pierwszego składu, rozwijając jego talent.

- Nie mam wątpliwości, że podczas najbliższego okienka transferowego zrobią to samo, a na Old Trafford zawita kilka nowych twarzy - zakończył Clarke.


TAGI


« Poprzedni news
Aktualizacja: Spokojna noc Muamby
Następny news »
Evans: Teraz trzeba nadrobić bramki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (90)


hobot: Eriksen i Hazard :D
» 21 marca 2012, 19:37 #89
wacuchplacuch: obstawiam Sheringhama i Beckhama
» 21 marca 2012, 19:30 #88
kucharz: Po tym co w tym sezonie dzieje się w MU stawiam na VdS, Nevilla, Cantonę, a najlepiej Beckhama.
» 21 marca 2012, 16:42 #87
vip14: To jest pewne, bo Manchesterowi United jest potrzebne kilka kluczowych pomocników takich jak Giggs. Ja bym chciał kogoś z Barcy na miarę Xaviego lub Iniesty, ale to już od Sir Alexa Fergusona zależy kogo "ściągnie". On zna się na piłkarzach. :D
» 20 marca 2012, 19:43 #86
Fabio: Ktoś do pomocy i 5 do ataku zamiast Berbatowa ,bo jak Bułgar odejdzie to zostanie tylko: Rooney ,Hernandez ,Welbeck i Owen ,który i tak za często nie gra ,więc 5 napastnik na miejsce Dymitara będzie niezbędny.
» 20 marca 2012, 12:34 #85
Dubi: Wzmocnienie środka pomocy będzie niezbędne ,nie mogę słuchać wypowiedzi typu ,że transfery są nie potrzebne i ,że zmiana pokoleniowa była w tym sezonie. Jeżeli chcemy w następnym roku powalczyć o LM i Puchary ,a także walczyć o tytuł na krajowym podwórku to wzmocnienia będą konieczne. Mam nadzieję ,że transfer Eriksena dojdzie do skutku.
» 20 marca 2012, 10:18 #84
Dado: NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE!! z góry przepraszam za obszerny tekst ale w końcu muszę zareagować na wszystkie komentarze dotyczące nowych transferów latem.

Jak sami wiemy w letnim okienku transferowym United pozyskało 3 bardzo młodych i utalentowanych graczy. Do tego wszystkiego doszli gracze będący na wypożyczeniach, czyli tak naprawdę 5 kluczowych dla zespołu piłkarzy. Jak zapewne podejrzewacie zgranie z zespołem 5 nowych piłkarzy wymaga wiele wysiłku i uciążliwej pracy, czego efektem są(przynajmniej moim zdaniem) niektóre wpadki w tym
sezonie)


Ale do rzeczy. kupowanie kolejnych zawodników będzie nijako powtórką z rozrywki. Taki klub jak Manchester musi mieć poniekąd zmianę pokoleniową, która moim zdaniem nastąpiła już w tym sezonie. Decydując się na kupno kluczowego gracza, jakim bez wątpienia jest środkowy pomocnik, nijako powtarzamy schemat z tego sezony, który jak dla mnie jest przejściowy. Problem w tym że taki klub jak Manchester nie może pozwolić sobie na dwa kolejne sezony blamażu( za taki uważam ten sezon), gdyż reputacja tak wielkiej korporacji jak United mogłaby zostać nadszarpnięta.

Moim zdaniem Ferguson powinien dać szanse młodym. Tacy gracze jak Anderson, Jones czy Welbeck będą przyszłością klubu z Old Trafford i należy dać im szansę na pokazanie się z jak najlepszej strony. Nie ma co szaleć z transferami jeżeli w zasięgu ręki ma się tak zdolną młodzież. Dla tych którzy nie wierzą w niedoświadczonych grajków pragnę przypomnieć lata 90 ubiegłego wieku kiedy to dzieciaki Fergusona wygrywały wszystko co było do wygrania właśnei dlatego, że ktoś dał im szanse
» 19 marca 2012, 21:20 #83
7iverson7: W latach 90 szkółka United była naprawdę dobra i dlatego te dzieciaki wygrywały wszystko,a teraz mamy z niej pseudo-połamano-nadmuchany talent Cleverleya.Trzeba w końcu kupić kogoś DOBREGO,a nie się pałować tymi pseudotalentami Andersonami,Cleverleyami czy Youngami.
» 19 marca 2012, 22:07 #82
badbull: Zmiana pokoleniowa, zgoda. Ale co do Andersona, mocno bym się zastanowił. Siedzi na Old Trafford już parę dobrych lat i raczej nie rokuje już wielkich nadziei.
» 20 marca 2012, 01:14 #81
Pomarancz: Taka jest różnica że teraz musimy kupić bo po prostu nie mamy tyle utalentowanej młodzieży. W tym momencie widzę tylko Dannego, Toma, Paula na tym kończą się nasze piłkarskie talenty że szkółki dla tego by poprawnie przeprowadzić zmianę pokoleniową jest właśnie potrzebne kupno utalentowanej młodzieży od konkurencji. :)
» 20 marca 2012, 12:57 #80
ziomboy777: zmiana pokoleniowa w budowie zepołu nie trwa jeden sezon. Poza tym jeżeli uważasz sezon za blamaż to idz troche ochlon bo troche Ci sie w dupie poprzewracało od ciągłych sukcesów United.
» 21 marca 2012, 15:24 #79
woj92: Nie oglądam ligi holenderskiej przyznaje, nie jestem w tej dziedzinie ekspertem. Jednak wydaje mi się że Eriksen to zawodnik na wskroś ofensywny, a nam bardziej potrzebny ktoś kto powalczy o panowanie w środku, który będzie mógł zarówno odbierać jak i rozprowadzać akcje, partner i aleternatywa dla Carricka i Cleverleya. Wolałbym widzieć Hazarda w koszulce United on też może grać za napastnikiem, ale równie dobrze jak nie lepiej radzi sobie na skrzydle.
» 19 marca 2012, 19:20 #78
4uKrychu: Jezusa najpierw witano palmami, potem krzyczano by go ukrzyżować. Dokładnie Ci sami ludzie.
Wy jesteście tacy sami. Jak ktoś gra dobrze, to go kochacie, jak ma gorsze chwile to zamiast go wspierać, trzymać kciuki - najchętniej byście go ukrzyżowali. Tacy z was kibice. Polska mentalność to coś okropnego.
» 19 marca 2012, 16:23 #77
NaughtyEvilOne: Przykład z Jezusem mi się spodobał x)
» 19 marca 2012, 20:47 #76
ironia: Eriksen i Martinez :)
» 19 marca 2012, 16:14 #75
daw7: Zdecydowanie popieram ! ;) Ewentualnie Hazard ;p
» 19 marca 2012, 17:20 #74
DevilFan: i frytki.
» 19 marca 2012, 17:29 #73
Panel1996: i Muniain
» 19 marca 2012, 18:47 #72
erni93: Tylko sprawdzony Modric a nie jakieś Holenderskie lub hiszpańskie gwiazdeczki które bedą niewypałami!!
» 19 marca 2012, 20:12 #71
czerwonydevil: Silva miał być niewypałem, Aguero miał być niewypałem, Hernandez miał być niewypałem, powrót Scholesa również miał być niewypałem. W piłce nożnej nic nie jest pewne. Jakby miał się nam trafić taki Muniain a'la Silva, to ja poproszę.
» 19 marca 2012, 21:58 #70
rooney99: Tak, niech SAF sprzeda all skład, kupi pare gwiazdeczek i będziemy 2 City...
Manchester United nie potrzebuje zawodników, oczywiście jeśli nikt nie ma kontuzji, ale w związku, że zawsze ktoś ją ma, to warto by kupić:
Obrońcę, albo już teraz wprowadzać do składu jakiegoś młodziaka. Powód-niech no Vidić znów złapie uraz, Ferdinand będzie co 2 mecz, a Evans ze Smallingiem nie mogą ciągle cisnąć. O boki nie mamy co się martwić- Jones, Evra, bracia da, Fryers i może też Smalling, ewentualnie Fletch(niech on wyzdrowieje!), bądź Antoś, ale oni są potrzebni na swoich nominalnych pozycjach.

Pomoc- środkowy pomocnik. Najlepiej Bastiana, choć wątpię w jego zakup, ogarniałby przód i tył. Jak nie on, to Hazard, bądź ktoś inny. Zakup kogoś z nich wiązałby się ze sprzedażą jakiegoś grajka. Na pierwszy ogień Park(tylko, że on dba o marketing, więc nie), to Anderson. Miał swój czas, nie wykorzystał go, Paul zrobił przerwę, miał uzupełnić lukę, tak jak Nani po Valencii.

Atak- sprzedaż Berby i Machedy/Owena, kupno ... i tu nie wiem. Zależy od SAFa, albo stawia na atak Rooney+ Chicha, bądz Roo+Wellbeck, albo nie i kupuje kogoś z wyższej półki. Ja chętnie bym widział Pipitę(Higuan)/Gomeza/Remyego. Jak SAF nie chce kogoś lepszego, to jakiś dobry rezerwowy. Nie chcę mi się szukać i podawać przykładów.
To tyle.
» 19 marca 2012, 16:11 #69
wrobel1992: Cazorla w ataku jest spoko:) Real z resztą się wczoraj o tym przekonał:D
» 19 marca 2012, 18:56 #68
Marcel1106: Ja bym chciał Gaitana z Benfiki robi ma mnie duże wrażenie ;)
Widziałem też grę w ostatnich spotkaniach Rasmusa Elma w podobynm stylu wykonuje wolne jak CR 7 kiedyś spekulowano że ten piłkarz ma zawitać na OT ;)
» 19 marca 2012, 15:54 #67
shapply: nie mogę czytać jak większość tutaj sprzedaje Naniego tylko dlatego, że ten sezon ma słabiutki. przypomnę wam, że jeszcze parę miesięcy temu 99% z was sprzedałoby Valencię bo niby jest słaby, że nie nadaje się do MU, że nie ma lewej nogi i w ogóle nie jest to poziom na United.

a teraz co? Nani stracił formę, ma drugą kontuzję w ciągu chyba miesiąca, a wy już go sprzedajecie? już zapomnieliście ile to jemu zawdzięczacie? zapomnieliście ile bramek strzelił, że został najlepszym asystentem w PL w zeszłym sezonie oraz wybrany najlepszym piłkarzem United całego sezonu? zapomnieliście, że to on jest właśnie reżyserem 19 tytułu mistrzowskiego? kto robi różnicę na boisku, kto może wziąć na swoje ramiona ciężar meczu i wygrać sam ten mecz?

sytuacja jest identyczna jak wtedy, gdy to Nani grał tak jak Valencia, a Ekwadorczyk tak jak teraz Portugalczyk.

kochaliście Naniego, gdy nie szło prosiliście właśnie jego, żeby coś zrobił ... STAĆ GO NA TO. teraz z Valencii robicie jakiegoś Boga, ale gdyby spojrzeć na statystyki to Nani zjada Valencię. tak tak, statystyki nie grają, ale w takim razie czemu Valencia nie był sprzedany skoro łapały go kontuzje albo Nani go zjadał? SAF wiedział, że Ekwadorczyk w końcu zacznie coś grać.

Nani zgubił formę w okolicach nowego roku, jak na razie jej nie odbudował. ale na pewno każdy z was na to czeka. powiedzcie mi: co ten Young zrobił, że nawet nie wspomnicie o nim? jedyny dobry mecz to zagrał z Arsenalem i Tottenhamem. reszta to takie pierdu pierdu.

Nani, mimo że aktualnie bez formy, jest wciąż naszym najlepszym skrzydłowym i mam nadzieję, że wkrótce pokaże podczas jakiegoś meczu wszystko co umie, a wszyscy Ci, którzy go teraz sprzedają, zakochają się znów z nim i będziecie pisać jaki to on jest cudowny. ;)

w sumie taka kolej rzeczy: Nani w formie - wszyscy wielkie LOVE.
Nani bez formy - "sprzedany".
» 19 marca 2012, 15:30 #66
ZuczekUnited: Nani walnie sie przyczynil do mistrzostwa ale glownym "rezyserem" tytulu to byl Vidic jak juz. Po za tym w 100% sie zgadzam.
» 19 marca 2012, 16:14 #65
daw7: Popieram. Poza tym SAF sam pokazywał niejednokrotnie, że Nani jest dla niego ważną postacią wystawiając go nawet jak nie zachwycał.
» 19 marca 2012, 17:24 #64
Bartolek05: Tylko SAF wie kogo sprzedać. Nie nam to oceniać. Pewnie zrobi tak, że zaskoczy nas wszystkich :)
» 23 marca 2012, 16:51 #63
symok2: Eriksen jak dla mnie tez byłby swietnym wzmocnieniem, choć nie poweim ze i tak na pozycje rozgrywającego wolałbym sprowadzić Modrica. Ale SAF wie co robi. Może nawet nikogo nie kupić, ale ja uwazam, że 3 letnie transfery i moglibysmy ponownie bic sie o LM i spokojnie wygrac PL. Mianowice jeden z wyżej wymienionych rozgrywających(Eriksen/Modric) i skrzydłowy ze swietną techniką. Takim skrzydłowym mógłby być Munain, a jeszcze lepszym Hazard. Jest też Gaitan ale on mnie nie przekonał. Ostatnim wzmocnieniem byłby prawy obrońca. Tutaj nie mam pomysłu kto mógłby przyjsc w to miejsce ale jest na pewno wiele młodych i utalentowanych zawodników. Rywalizowałby on o miejsce z Rafaelem, a Jones i Smalling graliby na swojej nominalnej pozycji. To co napisałem to trochę moje marzenia, ale myśle, że są bardziej realne niż inne moje wymysły :). Pozdrawiam
» 19 marca 2012, 15:25 #62
Dado: Prawy obrońca- Gregory Van Der Wiel. Moim zdaniem potencjał tego grajka jest niesamowity.
» 19 marca 2012, 21:25 #61
djgodzilla: wydaje mi się, że może się sporo dziać po tym sezonie, ten sezon wydaje mi się być dla co niektórych zawodników sezonem ostatniej szansy, nie mówię tu o Parku bo Parkowi ewidentnie w tym sezonie nie idzie, ale taki Anderson może wylecieć, chociaż szkoda bo ten zawodnik ma potencjał tylko trapią go ciągłe kontuzje
» 19 marca 2012, 14:40 #60
erni93: Trzeba sprzedać Andersona i Parka a kupić Modricia. Tyle wystarczy.
» 19 marca 2012, 14:01 #59
mrowaacmg: Po ostatnich spotkaniach Muniain , Martinez mnie przekonali do siebie . Muniain to może być coś takiego ala' Silva z City :D
» 19 marca 2012, 13:29 #58
trikos: Kto wraz ze mna ma przeczucie o takiej zamianie Michel Owen konczy kontrakt z United odchodzi zwalnia nr 7 a w jego miejsce przychodzi gwiazdor z odpowiednimi umiejetnosciami na wlasnie ten magiczny numer ? Eden Hazard??:) Mnie tu pachnie takim transferem tylko Fergi malo mowi zeby nie zwiekszyc jeszcze juz wielkiej ceny tego zawodnika :)
» 19 marca 2012, 13:21 #57
erni93: Nikt. Owen jeszcze się przyda.
» 19 marca 2012, 14:00 #56
mateuszr20471: Owen sie przyda chyba do grzania noszy. Ten transfer to wedlug mnie bylo nieporozumienie, nie zmienil tego nawet gol w derbach.
» 19 marca 2012, 14:21 #55
Olo: Za darmo przyszedł - bezcenne doświadczenie :) Nie można tego uznawać za porażkę.
» 19 marca 2012, 14:37 #54
wladek22: według mnie ten numer czeka na kogoś ze szkółki
» 19 marca 2012, 14:58 #53
Pomarancz: Też jestem zdania że 7 powinien nosić gracz młody, utalentowany i robiący różnice. :)
» 19 marca 2012, 15:00 #52
erni93: Nie zmienił tego nawet gol w derbach?? Lol co z cb za kibic?? To bezcenne zwycięstwo nad City!!
» 19 marca 2012, 16:53 #51
levybike: Na początku okienka transferowego najważniejsze jest zrobienie porządków we własnej kieszeni. Niestety kilku zawodników musi odejść z naszego zespołu, ponieważ są nieprzydatni lub okazali się niewypałami:

Anderson - osobiście nigdy nie przepadałem za tym zawodnikiem. Ofensywny pomocnik, który nie posiada dobrego strzału, nie potrafi kreować gry. Bardzo podatny na kontuzje. Jak dla mnie ten zawodnik jest skończony w United, przez wszystkie lata dosłownie nic nie pokazał, przy tym strzelając 4 bramki od 2007 roku. Wspaniały wynik jak na ofensywnego pomocnika.

Berbatov - chciałbym, żeby ten zawodnik został i grał, bo zasługuje na to. Nie mamy rozgrywającego (nie liczę PS), może spróbować cofnąć Berbatova? Jak dla mnie ciekawy pomysł, jednak SAF chyba nigdy nawet o tym nie pomyślał, zawsze lepiej Rafaela wrzucić do środka pola.

Michael Owen - zawodnik legenda, nadal jest lisem pola karnego, ale 70-80 % sezonu leczy kontuzje, więc potrzebny nam nie jest. Jest Groszek na jego miejsce.

Kuszczak - Wiadomo, że odejdzie, nie ma sensu rozpisywać się.

Park - Tutaj się waham. Tamten sezon miał całkiem ciekawy, ten jest katastrofą. Zawodnik ma już swoje lata. W tym sezonie, każdy mecz z nim wyglądał tragicznie. Może jakieś fatum? Nie mniej jednak, wydaje mi się, że nie odzyska już formy sprzed kilku lat.

Jakie potrzebne są transfery? Nie wymienię nazwisk, bo tylko SAF zna wizję zespołu, jednak przydałby się klasowy napastnik dla Rooney'a, a przede wszystkim świetny ofensywny i defensywny pomocnik. Razem 3 zawodników.
» 19 marca 2012, 13:20 #50
Lukixp: Podzielam zdanie Clarke'a. Sporo pilkarzy opuscilo Man United ostatnio i wydaje sie ze to nie koniec przesiewu, a trzeba jakos uzupelnic te luki. Jestem niemal pewny ze Eriksen do nas przejdzie, co bedzie swietnym ruchem. Do tego moze jakis skrzydlowy zeby tych skrzydlowych obudzic, bo jak Valencia nie gra to jest bida. I do tego moze jakis Prawy obronca, no chyba ze Rafael sie ogarnie, ale niestety chlopak ma czeste problemy z kontuzjami i dyscyplina (kartki), Fabio gra podobnie (moze nie az tak agresywnie), no ale nie chcialbym ogladac Smallinga czy Jonesa na PO. To nie ich miejsce.
Ale pamietajmy tez o swojej mlodziezy, mamy kilku ciekawych zawodnikow w rezerwach (no i w akademii, ale to jeszcze troche minie zanim beda wprowadzani do pierwszego skladu).
» 19 marca 2012, 13:07 #49
spOntan: na prawa strone kupic Clyne'a z Palace a na lewa dac szanse Fryer'sowi i obroncow mamy zalatwionych
» 19 marca 2012, 14:06 #48
spOntan: Ja bym się raczej nie nastawiał na transfery głośnych nazwisk na OT. Znając rozrzutność Fergusona, i kasą jaką dysponuje United, w sezonie z taką posuchą(trofea=kasa) pewnie ogłosi podpisanie nowego kontraktu z Pogbą :o i to będzie ten wielki transfer
Chyba, ze zrobi letnią wyprzedaż i kasę zarobioną spożytkuje na transfery. Oczywiście chciałbym zobaczyć u nas np. Eriksena, ale tak jak pisałem, na razie podchodzę do tego na chłodno. Lepiej być mile zaskoczonym niż niemile rozczarowanym :)
» 19 marca 2012, 12:14 #47
sssexton90: sprzedajemy berbatova i andersona a kupujemy eriksena, hazarda i rodwella. Wtedy skład byłby genialny :) w bronie wróci jeszcze Vidić i będzie suuuper :)
» 19 marca 2012, 12:07 #46
mateyko44: I jak tu was nie kochać:D
» 19 marca 2012, 11:55 #45
wiruch: obawiam się że nie będzie pieniędzy na te wszystkie transfery i kupimy może Rodwella i SAF powie że skład jest silny i da szansę młodym.Hazard czy Eriksen to conajmniej 20mln funtów których pewnie nie mamy...wczoraj oglądałem mecz Lille i na trybunach siedział Mancini także już wiadomo gdzie może pójść Eden, a szkoda bo naprawdę to świetny zawodnik
» 19 marca 2012, 11:19 #44
nosiema: hazard ma w kontrakcie zapisana klauzule na 40 mln euro, raczej za mniej niz tyle sie go stamtad nie wyciagnie
» 19 marca 2012, 13:06 #43
hobot: Ja bym chciał Erkisena i Hazarda.
» 19 marca 2012, 11:19 #42
7iverson7: Po sezonie powinni odejść na pewno Berbatov(chociaż jego mi szkoda),Owen i park,może jeszcze Anderson(bo jest beznadziejny niestety).

Powinno przyjść przynajmniej 3 piłkarzy,myślę,że gdyby ta trójak była wybrana z tej grupy to byłoby świetnie:
Hazard,Eriksen,Munianin,Javi Martinez,Llorente,Gotze,Kagawa(zdecydowanie lepszy od parka,a dalej byśmy żółtą kase kosili),Sneijder(mimo słabszego okresu to wciąż ścisła światowa czołówka wśród rozgrywających),Joao Motinho,Jordi Alba(i już jest konkurencja/następca dla Evry+całkeim niezły skrzydłowy w jednym),Jesus Navas,Higuan(gdyby pogłoski o tym,że Real chce go sprzedac okazaly sie prawdziwe).

Wiem,że mało realne jest sprowadzenie przez Fergiego któregokolwiek z tych graczy,ale wypisałem tych którzy według mnie z miejsca mogą dodać bardzo wiele do naszej gry.Niestety pewnie jak zawsze skończy się na jakichś łepkach na środek obrony.
» 19 marca 2012, 10:53 #41
macias85: U chłopie pół Bilbao byś wykupił.
Berba - nikt, bo mamy napastników
Anderson - Eriksen
Nani - Hazard
Park - dałbym szanse któremuś z młodych, na bank nie będzie gorszy a jeśli nie to Welbeck może grać
» 19 marca 2012, 11:11 #40
Amsterdammmm: Jordi Alba na 100% przejdzie do Barcelony
» 19 marca 2012, 11:33 #39
bober89: a mi się wydaje, że SAF będzie ostrożny na rynku. Ajax zaśpiewa taką kwotę za Eriksena, że Aleź zrezygnuje. i podejrzewam, że tak będzie z wieloma młodymi talentami.
» 19 marca 2012, 10:33 #38
macias85: nie zaśpiewa bo jest biedny jak mysz kościelna
» 19 marca 2012, 11:14 #37
bober89: ale nie zapominaj że po Eriksena mogą się zgłosić kluby mające pełniejsze kasy/bardziej rozrzutnych trenerów. Jeśli nie United kto inny go kupi, np PSG które nie szczypie się z kasą.
» 19 marca 2012, 13:03 #36
Fenek: Ta kolejne mlode twarze które zanim osiągna pełny rozwój i zaczną być postaciami tak kluczowymi jak chociażby Roo minie kilka sezonów. A później tradycyjnie Real go od nas odkupi a my znów bedziemy rozwijac kolejnych. Ja by chciał usłyszeć/przeczytać potwierdzone inf o tym że SAF i zarząd w końcu sprowadzi kogoś kto pod dźwignie naszą mocno nadszarpniętą dumę. Już mi czasami głupio gdy MU gra jak jakiś 3ligowiec, ani skladnie ani ciekawie a o skuteczności można pomarzyć.
» 19 marca 2012, 10:14 #35
Gosia87: Faktycznie! Tragiczna jest ta skuteczność, jak przez cały sezon nie strzeliliśmy gola tylko w jednym spotkaniu..

Najlepiej dać młodym z akademii się wykazać, a nie ściągać 20-latków zza granicy za duże pieniądze
» 19 marca 2012, 11:31 #34
nosiema: united ma najwyzsza skutecznosc w silniejszych ligach w europie. na c+ ciagle to powtarzaja, ze strzelaja ok. 20% swoich sytuacji podbramkowych. wiec to raczej nie jest najgorzej :o
» 19 marca 2012, 13:04 #33
designer: Gdybys opierala sklad na tych mlodziakach z akademii, ten klub zszedlby na samo dno. Oni moga co jedynie sluzyc za pomoc gdyby ktos z rezerwowych byl kontuzjowany i to wszystko. Rzadko kiedy z akademii laduje w pierwszym skladzie a po tegorocznym blamazu nie zycze sobie ani ja ani moi ludzie tego typu ruchow ze strony Fergusona.
» 19 marca 2012, 13:33 #32
StretfordEnd: Stara-nowa twarz...Ronaldo...i po co nam inne transfery!?
» 19 marca 2012, 10:10 #31
Fenek: Nie odejdze z Realu, bije tam kolejne rekordy i z tego co mówił jest tam szczęśliwy. A o tym że "może" jeszcze zagra w MU to można napisać pieśni i między bajki włożyć.
» 19 marca 2012, 10:16 #30
nosiema: macheda gra w rezerwach qpr, naprawde nie mam pojecia co on mialby robic na old trafford
» 19 marca 2012, 13:02 #29
rafalec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2012 10:11

Miło byłoby zobaczyć Modrica na Old Trafford w nowym sezonie. Odnośnie Hiszpanów z Bilbao, to marne szanse na pozyskanie kogokolwiek od nich, z tego klubu ciężko kogoś wyrwać, chociaż pamiętam Asiera Del Horno w Chelsea.
» 19 marca 2012, 10:06 #28
Metal: Eriksen + Hazrd/Muniain to by było prawdziwe wzmocnienie.
» 19 marca 2012, 10:02 #27
macias85: 100000000000% poparcia.
» 19 marca 2012, 10:07 #26
piotrek8553: jest takze za i moze kogs na obrone ale nie koniecznie
najwazniejsze tte dwa nazwiska byloby super
» 19 marca 2012, 17:08 #25
szonpol: Christian Eriksen i no Jack Rodwell kogos na srodek pomocy to sa konieczne wzmocnienia skrzydlowy nie koniecznie w tym sezonie troche kontuzji sie przyplatalo ale jak w formie jest nani valencia young to co jeszcze moze hazard to juz 2 bedzie siedziec no chyba ze Bale on idealnie pasuje do United naturalny nastepca Giggsa
» 19 marca 2012, 10:02 #24
7iverson7: Young w formie?On dobry mecz rozegrał tylko z Arsenalem(8-2).
Bo w meczu z Tottenhamem dał nam zwycięstwo(i chwała mu za to),ale poza 2 strzałami i jednym dośrodkowaniem to szału nie było.
» 19 marca 2012, 10:56 #23
MUnr1: Miło by było zobaczyć nowe twarze ;)
» 19 marca 2012, 09:37 #22
sadraku1: Valencia zwłaszcza w meczu z barcą pokazał jak to jest mocniejszy i jak to nie zjada Naniego... Przez cały finał żadnej wrzutki. Rozumiem że teraz jest w formie ale wtedy też regularnie dogrywał świetne piłki aż do meczu z Barceloną. W meczach kiedy wystarcza szybkość Valencia wypada może i lepiej od Naniego ale kiedy na przeciw staje obrońca z zimną głową który ma świadomość że Valencia wcale nie dotyka piłki lewą nogą to jednak postawiłbym na Naniego. Obaj są dobrymi skrzydłowymi o jakże innych umiejetnościach. Dlatego zostawiłbym ich obu. Bo kiedy nie idzie w meczu jednemu z nich to wręcz pewne jest że jeśli wejdzie drugi to będzie sobie świetnie radził.
» 19 marca 2012, 09:36 #21
macias85: Masz rację co do różnic między nimi. Tylko kiedy Naniemu idzie?? Z Barcelona wszedł i choć zagrał wtedy lepiej niż Valencia to obrazu gry nie zmienił. Na Barce swoją drogą to nie ma mocnych i finał wtedy to był szczyt możliwości. Może kiedy Guardiola odejdzie a i Xavi będzie coraz starszy to nie będzie tej gry tak regulował jak do tej pory. Nie ma porównania miedzy naszym Manchesterem a Barcą niestety. gdzie jesteśmy my a gdzie oni pokazuje sytuacja w europejskich pucharach. Tam gra system a nie ludzie. Źle gra Pedro wchodzi Cuenca, potem Tello, Alexis Sanchez itd. 4 Ludzi niezastąpionych. Reszta rotacyjnie. Każdy wie co ma robić, bo się tego od 8 roku życia uczył. Jak nie wychowują to kupują ludzi pasujących do ogólnego modelu gry. Nie porównuj więc Manchesteru United do ich sposobu gry czy tez formy bo na 10 meczów z nimi może jeden byśmy zremisowali. U nas nie ma jakiegoś stylu określonej taktyki, którą mamy, każdy mecz wygląda inaczej, nie ma tu spójności, nie wiadomo czy klepiemy czy się bronimy. Mecze z Bilbao pokazały niedostatki w wyszkoleniu technicznym naszych graczy. No por favor. Sam Roo nie da rady. Chyba czas na zmianę Fergusona na jakiegoś młodego Managera. Nie mam pojęcia ale nie powinien to być wyspiarz bo ta formuła gry jest już przestarzała i zgrana. AVB albo Guardiola by sie nam przydał i paru graczy porządnie wyszkolonych technicznie jak Hazard, Eriksen obaj maja tez chłodne głowy nie to co Nani wywracający się o własna piszczel.
» 19 marca 2012, 10:07 #20
Alpinek: Nani wszedł i za chwilę padła bramka po jego błędzie bramka, nic nie pokazał w tym meczu. Nani to przeciętniak w PD grają takich dziesiątki, w Sevilli by grzał ławę. Valencia to dużo lepszy piłkarz, efektywny a nie efektowny jak Nani.

SAF to widzi i od dawna mam nadzieję że go sprzeda.
» 19 marca 2012, 11:01 #19
Pomarancz: To byłby świetny transfer, młody, utalentowany taka była zawsze polityka tego klubu żeby ściągać młodych chłopców którzy u nas stają się gwiazdami światowego formatu. Kolejną rzeczą jest tak jak piszę Clarke że to na jednym piłkarzu się nie skończy, co jest dobrą informacją.
» 19 marca 2012, 08:29 #18
mateomufc: hazard i gaitan to priorytety
» 19 marca 2012, 08:26 #17
macias85: Po co 2 skrzydłowych?? Hazard super gość ale z tym Gaitanem to gruba przesada. Nie przekonuje mnie zupełnie.
» 19 marca 2012, 08:44 #16
mcis: hazard moze grac jako rozgrywajacy, a i kolejny skrzydlowy jest nam potrzebny. tam mamy tylko Antonio, naniego i younga. jesli jeden z nich ma kontuzje to robi sie problem z rotacja....
» 19 marca 2012, 08:51 #15
lecho: Tyle, że żaden gracz o odpowiedniej klasie nie zgodzi się na rolę "rotacyjnego". Ja tylko czekam, kiedy Nani stwierdzi, że chce odejść.
» 19 marca 2012, 09:10 #14
macias85: No i dobrze, gdyby zgłosił. Niech idzie w cholerę. Nie mam już cierpliwości patrzeć na te nierówności formy. Falowanie i spadanie... Hazard ok tylko że on już podobno z Tottenhamem dograny jest. Naniego sprzedać i kupić np. tego Muniaina z Athletic Bilbao / Jesusa Navasa z Sevilli / Lavezziego z Napoli. Wszystko to lepsze od tej chimery. Nigdy nie wiadomo jak zagra nasz genialny Portugalczyk, nie może ustabilizować pewnego poziomu. Raz gra jak Messi a za 3 dni potyka się o własne nogi.
» 19 marca 2012, 09:21 #13
Metal: Ta chyba chory jestes jak chcesz, żeby SAF sprzedał Naniego. Może ma nie równe występy, ale jest to zawodnik, który potrafi wygrywać dla nas mecze. ;)
» 19 marca 2012, 10:04 #12
Lethar: Chyba kpisz macias85
Nani jest nie do ruszenia w Utd. Moze teraz ma spadek formy może jakieś kłopoty zdrowotne albo prywatne problemy ale ten gość nie raz nam mecz wygrał w pojedynkę... Włacz jego najlepsze bramki i dryblingi zanim napiszesz takie głupoty...... To moj ulugiony piłkarz a ty go bez podstawnie obrazasz na co nie moge pozwolic.
» 19 marca 2012, 11:10 #11
macias85: Ooo najlepiej jest popatrzeć na dryblingi i strzały na YT. Facet jest dryblerem grającym pod siebie i tyle. Ile on ma w meczu strat?? Ile razy się gubi w dryblingach? Nie dziwne że nie gra bo to przeciętny piłkarz z wybujałym ego. Nie rozumiem co niektórzy w nim widzą.
» 19 marca 2012, 11:31 #10
macias85: do @kujawa - Eriksen jest gotowy bardziej niż Ci się wydaje.
» 19 marca 2012, 07:33 #9
kujawa: a czy ja napisalem ze nie jest gotowy? dla mnie jest ale to nie ja jestem trenerem.
» 19 marca 2012, 08:47 #8
macias85: Dobrze, trzeba penetrować rynek w poszukiwaniu rozgrywających. Eriksenowi niecały rok temu przyglądała się Barcelona (co świadczy o nim jak najlepiej, jeśli pasuje do ich systemu). Młody, ma umiejętność gry kombinacyjnej, ogranie w LM i w Holandii, gdzie już jakieś 3 sezony sobie pogrywa w ciekawy sposób. Zdobył mistrzostwo, więc nie jest żółtodziobem. Poza tym Duńczyk, a my mamy tradycje skandynawskie:) ( Berg, Schmeichel, Johnsen, Blomqvist,Solskjaer byli w składzie Man UTD w sezonie zdobycia potrójnej korony). Wychowanek szkółki Ajaxu, więc o renomę nie trzeba się martwić, bo to druga szkółka po Barcelonie w tym momencie - Davids, Seedorf, Sneijder, Van der Vaart - sami rozgrywający/ofensywni pomocnicy, którzy stamtąd wyszli gwarantują najlepszą jakość rozegrania. Duńczyk wraz z Siemem De Jongiem są kontynuacją tej polityki szkolenia. Ogólnie transfer byłby bardzo trafiony i myślę, że tańszy od opcji Sneijder/Hamsik/ Goetze, bo holenderskie kluby mają teraz problemy finansowe i sprzedają stosunkowo taniej. Tak więc oby się udało, bo środek kuleje i to bardzo. Jesli chodzi o równowagę budżetu to pozbyłbym się Berbatova( wczoraj podano info, że odchodzi w lecie), Andersona - jak nie kontuzja, to jakaś balanga, facet nie potrafi grać z lepszymi drużynami, Naniego - choć bez wątpienia jeden z lepszych technicznie skrzydłowych na świecie, zbyt chimeryczny i nieregularny. Valencia go zjada na śniadanie.
» 19 marca 2012, 07:31 #7
ziomboy777: wiekszych glupot juz dawno nie czytałem...
» 19 marca 2012, 10:18 #6
macias85: To zaproponuj coś konkretnego a nie krytykujesz.
» 19 marca 2012, 10:28 #5
ziomboy777: Po pierwsze... Erikssen nic wielkiego nie pokazał w meczu z nami... zatem ten zawodnik nie daje żadnej gwarancji co do polepszenia się sytuacji w środku pola

Po drugie... sprzedac Naniego.... :) nawet nie wiem jak to skomentować:) wez sobie zobacz ile zdobył bramek oraz asyst w poprzednim sezonie oraz w tym sezonie to jest raz... porównaj z liczbą strzelonych bramek oraz asyst Valencii to jest dwa... i wtedy powiedz kto kogo zjada na śniadanie...
» 19 marca 2012, 13:26 #4
kujawa: wszystko pieknie i swietnie tylko Manchester by potrzebowal pilkarza, ktory moglby od razu grac w pierwszej druzynie i bylby znaczacym wzmocnieniem. Eriksen jest swietnym zawodnikiem ale znajac Fergusona watpie zeby od razu odgrywal wazna postac, oczywiscie ten pilkarz na TAK, ale jak kupi kilku mlodych to nie zdazy ich wprowadzic a odejdzie na emeryture. Chcialbym zobaczyc kogos juz gotowego do gry ;)
» 19 marca 2012, 07:12 #3
ziomboy777: drużyny nie buduje się w ciągu roku czy dwóch... tylko kilku lat. i zanim zobaczymy naprawde niesamowicie mocne United to minie troche czasu... trzeba uzbroić się w cierpliwość.
» 19 marca 2012, 10:13 #2
Mike91: Dokładnie potrzeba czasu na dobrą drużynę.Tak samo było po odejściu Becks'a ,Keano,Blanca.SAF dokupywał do drużyny młode perełki jak Ronaldo czy Rooney.Oczywiście przyszło też kilku zawodników ok 25 lat.Vidić,Carrick,Evra.MOże i był rok bez sukcesów ,ale następnie razem z Barceloną rozdawaliśmy karty w Europie.Według mnie z w przeciągu 2 sezonów ponownie wygramy Ligę mistrzów.Młodzi Jones,Smalling, De Gea,Wellbeck okrzepną w składzie do tego dojdą doświadczeni Roo,Valencia,Young/Nani Jakieś wzmocnienie Goetze/Eriksen i lewy obrońca.Wtedy ponownie przez ok 5 lat możemy być na szczycie w Europie
» 19 marca 2012, 10:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.