Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rio: Straciłem cały szacunek do Suareza

» 11 lutego 2012, 17:31 - Autor: Biafra - źródło: therepublikofmancunia.com
Rio Ferdinand w pomeczowym wywiadzie wytłumaczył dlaczego nie uścisnął dłoni Luisowi Suarezowi przed rozpoczęciem spotkania Manchesteru United z Liverpoolem.
Rio: Straciłem cały szacunek do Suareza
» Anglik zdecydował się nie podawać dłoni napastnikowi The Reds
Chwilę wcześniej Urugwajczyk ominął wyciągniętą w swoim kierunku rękę Patrice'a Evry, pomimo, iż przed pojedynkiem menadżerowie obu drużyn zaapelowali do piłkarzy o zaniechanie konfliktu.

- Ten chłopak podjął złą decyzję - wyznał Rio na temat zachowania Suareza. - Na chwilę obecną to bardzo drażliwy temat.

- Tak naprawdę, to gdyby Patrice i Luis uścisnęli sobie dłonie, cała sprawa mogłaby zostać zamknięta, jednak gdy zobaczyłem, co się stało, postanowiłem nie podawać mu ręki.

- Jeżeli nie akceptujesz takich zachowań to nie możesz zgodzić się na podanie dłoni. Gdyby chciał zachować się fair, powinien przyznać się do błędu i przeprosić. Po takim zachowaniu straciłem cały szacunek do tego faceta.

- Wszystko mogło zostać dziś zakończone, a tak zrobiło się bardzo niesympatycznie. To rozczarowujące, spodziewałem się więcej po Luisie - zakończył Anglik.


TAGI


« Poprzedni news
Dalglish nie podjął się oceny sytuacji z Rio
Następny news »
Roo: Kibice Evertonu będą świętować z nami

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


Eveline666: Faktycznie, dokładnie obejrzałam ten filmik z incydentem, oraz serię fotek z niego i to było tak - Suarez szedł z wyciągniętą dłonią, natomiast Evra rękę opuścił (czego nie było widać) Suarez widząc to podał rękę od razu De Gei, ale gdy to zrobił, Evra nie wytrzymał i złapał go za rękę, no i potem oczywiście Rio :) Więc w sumie nie wiem kto tak naprawdę tutaj zawinił...
» 12 lutego 2012, 14:44 #59
maja12: BRAWO DLA RIO ZACHOWAŁ SIE JAK CZERWONY DIABEŁ
» 12 lutego 2012, 11:49 #58
SzYnA: brawo dla Rio za szybka i słuszną reakcje. dał do myślenia temu pajacowi...
» 12 lutego 2012, 09:24 #57
mariobalotelli: Wina zazwyczaj leży po obu stronach. Zachowanie Suareza to inna sprawa, która nie podlega dyskusji Nikogo nie mam zamiaru bronić. Nie mam w tym żadnego interesu. Nie rozumiem zaś dzisiejszych komentarzy nt. podawania sobie rąk. Na zdjęciach i video z innej kamery widać wyraźnie jak było. Powtórzę raz jeszcze - chodzi mi tylko o te podanie ręki.
» 12 lutego 2012, 01:05 #56
Amycus: Zgadzam się w 100% z Dubi. Nie powinno się bronić takiego zachowania, i założę się że jeśli by Wam się takie coś zdarzyło jak Evrze to postąpiliście by tak samo jak on.
» 12 lutego 2012, 00:50 #55
Dubi: Rio Ferdinand po raz kolejny pokazał klasę , nie rozumiem wypowiedzi kibiców United którzy piszą ,że wina leży po obu stronach itp.Takie zachowania jakie prezentuje Suarez są chamskie i nie dopuszczalne w każdej lidze piłki nożnej na świecie zarówno tych wyższych i niższych. Evra pokazał klasę dobrą grą i miał prawo do okazania radości po meczu ,nie rozumiem dlaczego taki gentleman jak Dalglish bronił Suarez ,rozumiem ,że to jego podopieczny ,ale są pewne granice.
» 12 lutego 2012, 00:42 #54
konto512: mariobalotelli wytlumacz mi jak mamy nie krytykowac kolesia ktory wyzywa rasiztowsko, pozniej nie podaje reki, jakby to byla wina evr,y wali mocna pilke w kibicow/sedziego/lawki rezerwowyc,h bije z szpica mocna pilke w evre i to bylo widac ze specjalnie no powiedz jak? jak? jak do kur.. nedzy?!
» 12 lutego 2012, 00:38 #53
michalt9: bardzo łatwo to można wytłumaczyć. koleś nie czuł się winny, a nie mógł grać w piłkę przez 6 tygodni
» 12 lutego 2012, 11:02 #52
xCleverley: tak samo bym się zachował
» 12 lutego 2012, 00:34 #51
Klimaa: Rio zachował się tak jak powinien. Szkoda że pozostali uścisnęli mu dłoń.
Urugwajczyk sprowokował tą sytuację, a wystarczyło tylko przywitać się z Evrą..
» 11 lutego 2012, 23:53 #50
spOntan: znowu się zaczyna haha, polacy to lubią sensację, doszukiwanie się prawdy w filmikach, kalkulację na podstawie zdjęć, własne dochodzenia, w 60 sekundzie słychać strzały!
» 12 lutego 2012, 09:18 #49
gitkolo: EEE tam za duzo szumu z tym jest.Lepiej, że mu nie podał eki niż miałby go ugryźćw szyję niczym wampir.
» 11 lutego 2012, 23:15 #48
lukasz1143: Szczerze zawsze chciałem żeby to właśnie do nas przyszedł ten zawodnik. Kiedy dowiedziałem się że to liverpool go kupił troche sie zawiodłem. Na mistrzostwach swiata 2010, w lidze holenderskiej i w ogole bardzo podobala mi sie jego gra. Nawet gdy przyszedł do liverpoolu to chciałem zeby to własnie on strzelal tam bramki. Nie wiem czemu ale jakoś lubialem jego styl gry. Opinia o nim zmienila sie po tej calej aferze z Evra, no bo przeciez jak mozna na tym poziomie uciekac sie do je... rasizmu. Tym bardziej nie moglem tego zrozumiec bo przeciez on pochodzi z ameryki poludniowej a tam panuje wielokulturowosc. Ale pomyslalem dobra nerwy w meczu ponioslo chlopaka, wielu z naszych pilkarzy rowniez popelnialo bledy, pogodza sie. Ale to co zobaczylem dzisiaj juz calkiem skreslilo tego czlowieka z listy osob ktore w footbalu szanuje, bo przeciez to poszkodowany wyciagnal do niego reke. To niby glupie podanie reki ale to byl naprawde gest konczoncy te sprawe ze strony evry a tak naprawde to teraz wszystko dookola tej sprawy sie zacznie. I jeszcze do tego te komentarze na LFC.pl mam nadzieję że gdyby to my kibice Manchesteru bylibyśmy bo przeciwnej stronie to potrafilibyśmy skarcić naszego zawodnika i przyznać rację rywalowi kiedy ta jest ewidentna
» 11 lutego 2012, 22:28 #47
wrobel1992: Brawo Rio i Danny team musi stać za sobą murem!!
» 11 lutego 2012, 22:14 #46
xCleverley: jaki Danny?:)
» 12 lutego 2012, 00:20 #45
AgEnT: Welbeck ?
» 12 lutego 2012, 11:12 #44
Szakal: Szacun dla Rio za to, że nie podał mu ręki. Podejrzewam, że reszta drużyny nawet nie widziała tego co się działo na początku wymiany uścisków, w innym przypadku żaden nie podałby mu ręki :)
» 11 lutego 2012, 21:14 #43
bartekMCU: Myśle że widzieli a pozatym David mu podał a był za Evra a poźniej ferdek
» 11 lutego 2012, 22:06 #42
trochos: Nie ma co wyzywać Suareza bo na dobrą sprawę to nic nie da,lecz nie wyzywając go możemy pokazać,że my szanujemy ludzi mimo błędów które popełniają.
» 11 lutego 2012, 20:57 #41
PrzemoGGMU: Ach...gdyby tak nikt z drużyny nie podał Suarezowi ręki. To dopiero byłoby coś. A Suarez swoim zachowaniem zapracował sobie na coś takiego i taka sytuacja to dopiero by mogła przejść do historii. Brawo Rio!
» 11 lutego 2012, 20:48 #40
SEBEKMU11: Rio jak kiedyś Neville :D , prawdziwy Diabeł , swój chłop !
» 11 lutego 2012, 20:23 #39
Mucha1470: Rio zachował się jak kapitan - stanął za swoim kolegą z drużyny. Na szczęście moje nastawienie do Suareza się zbytnio nie zmieniło, bo nigdy nie miałem do niego choćby krztyny szacunku. Patrice wyciągnął rękę i chciał zapomnieć o przykrej sprawie, a zachowanie pajaca S. było zwyczajnie chamskie.
» 11 lutego 2012, 20:14 #38
banan19946: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2012 20:09

Szkoda słów do tego pajacyka. Za to brawo dla Rio!!
» 11 lutego 2012, 20:08 #37
pablo754: i dobże Rio zrobił popieram go
» 11 lutego 2012, 20:06 #36
Extreme10: Rio - swój chłop od lat.
Także straciłem szacunek do Suareza, i w ogóle jest stracony. Evra, Rio to dobre chłopaki! :) GGMU!
» 11 lutego 2012, 19:39 #35
ManUtdOki: Ferdinand to kwal dobrego chlopa
:)
» 11 lutego 2012, 19:34 #34
GGManUtd: Brawo Rio, postąpił słusznie, pokazał co sądzi o sułarezie ...
» 11 lutego 2012, 19:32 #33
dakaczmarczyk: I dobrze zrobił ;P
» 11 lutego 2012, 19:30 #32
Sanitarium: Rio to jest gość z charakterem - nie ma co :)
Zawsze mówi/pisze co myśli i to taki boiskowy twardziel ale z klasą.
» 11 lutego 2012, 19:27 #31
spOntan: Suarez się popisał nie ma co. Dla mnie po tym meczu ten zawodnik jest skończony. Suarez=chamidło takie skojarzenie będę z nim miał :)
» 11 lutego 2012, 19:02 #30
lukasz00090: Najlepsze jest to, że fani liverpoolu twierdzą, że to Evra nie podał ręki Suarezowi . . . Sypią takimi tekstami, że zastanawiam się czy skończyli 5 czy może już 6 lat :/
» 11 lutego 2012, 18:54 #29
RedDevilFan79: No i dobrze Rio,chamstwo trzeba tepic...
» 11 lutego 2012, 18:44 #28
KibolManUtd: Nie podanie ręki, tak bardzo ubodło Rio Ferdinanda, że aż postanowił samemu zrobić to samo - piękne i bardzo etyczne zachowanie...

Ktoś tu ma ogromne ego i uzurpuje sobie prawo do wyższości nad drugim człowiekiem - trochę wstyd i wiocha.

Suarez nie podał ręki Evrze, nie pochwalam tego, ale on miał powód, Rio zachował się równie chamsko, bez powodu, poza tym Evra pokazał klasę i kulturę osobistą łapiąc Suareza za przedramię... Jak dzieci w piaskownicy !
» 11 lutego 2012, 18:32 #27
ziomboy777: ciekawe co byś powiedział jak sam byś był przedmiotem rasistowskich zachowań! nie bądź taki madry bo sam nigdy sie w takiej sytuacji nie znalazłeś! poza tym mówisz , że ferdinand nie miał powodu... a jego brat ostatnio zotał po rasistowsku nawyzywany przez JT! więc powód na to żeby takiemu zachowaniu powiedzieć: NIE , jak najbardziej miał! rasizm trzeba tępic i nie ma to nic wspólnego z klasą i kulturą... przypomnij sobie ilu ludzi zginęło z tego powodu
» 11 lutego 2012, 18:38 #26
nosiema: rio po prostu pokazal solidarnosc z evra. suarez zwyzywał przyjaciela z druzyny rio, w dodatku nie podal mu reki. na miejscu ferdinanda zachowalbym sie podobnie, nawet jestem nieco zdzwiony, ze reszta druzyny bez oporow podala mu reke
» 11 lutego 2012, 19:00 #25
spOntan: Kibol, napisz że żartujesz? LOL
» 11 lutego 2012, 19:09 #24
Hudson123: Mam nadzieję, że to tylko średnio udany trolling.

Brawo, Rio. Zawsze go lubiłem, a ten przy każdej możliwej okazji chce mi wytłumaczyć dlaczego.
» 11 lutego 2012, 19:35 #23
KibolManUtd: Co za ludzie. Nic nie można napisać bo zaraz trolling, hejting itp. Nie bronię Suareza, ale idiotyczne jest myślenie "Suarez to taki obrzydliwy cham, pajac i świnia, bo nie podał ręki, natomiast Ferdinand, który zrobił to samo jest bohaterem" - trochę obiektywizmu i zdrowego rozsądku. Każdy komentarz inny niż "Suarez to ścierwo" lub "Glory Man United" to dla was trolling, zero kumatych osób. Żal.
» 11 lutego 2012, 23:11 #22
PanTadeusz: Spójrz na to od tej strony; Evra chce podać rękę do Suareza i ma nadzieję, że wszystko między nimi jest zapomniane, Suarez nie podając Mu ręki zachował się jak prostak a Rio stwierdził, że nie będzie podawał swojej jakże cennej ręki typowi, który nie ma na tyle w sobie pokory, aby podać rękę rywalowi przed spotkaniem, ja popieram Rio i uważam, że reszta drużyny także nie powinna podać mu ręki bo nie zachował się jak sportowiec. Pozdrawiam.
» 12 lutego 2012, 00:21 #21
lukasz00090: pantadeusz, dokładnie ! Suarez zachował się jak prostak a Ferdinand, którego brat miał ostatnio problemy z rasizmem zachował się wg mnie bardzo dobrze. Ktoś kto nie ma szacunku dla rywala sam na niego nie zasługuje. Sądzę, że reszta drużyny podała rękę Suarezowi tylko dlatego, że nie widziała całego zajścia. Szkoda, że za takie zachowanie jak to dzisiejsze FA nie może karać, szkoda że klub z takimi tradycjami jak Liverpool ma w swoim składzie takiego prostaka jak Suarez, ten chłopak popsuł dziś widowisko. Teraz zamiast o naprawdę dobrej grze United i o fajnym meczu rozmawiamy o jego zachowaniu. Zamiast wspominać gole Roo wspominamy nie podanie ręki obrażonego chłopca. Smutne to i niezrozumiałe, że w najlepszej lidze na świecie, w starciu dwóch najbardziej utytułowanych drużyn miał miejsce taki wybryk. Według mnie Daglish powinien odbyć z nim męską rozmowę a jak to nie poskutkuje to zastosować metodę Fergusona - ja tu rządzę a jak się nie podoba to droga wolna, do widzenia.
» 12 lutego 2012, 01:12 #20
spOntan: jeśli porównujesz nie podanie ręki przez Suareza do nie podania ręki przez Rio, to my nie mamy o czym dyskutować bo masz jeszcze mleko pod nosem. Żal.
» 12 lutego 2012, 09:23 #19
18kamil78: Ciekaw jestem czy Rio podałby ręke gdyby Suarez podał ja Evrze ... ? Pewnie Tak... A tak to sie ciesze ze ktos od razu zareagowal i nie podal tez mu reki
» 11 lutego 2012, 18:21 #18
gigsiu1991: Ciekawe jak by wyglądało jak by nikt mu nie podał ręki
» 11 lutego 2012, 17:55 #17
Petrozza52: To samo sobie wyobraziłem, bardzo solidarny gest by był
» 11 lutego 2012, 18:23 #16
ziomboy777: była by mega burza i mogło by dojść do zamieszek na ulicach...
» 11 lutego 2012, 18:25 #15
mrowaacmg: spłonąłby cały Manchester :D
» 11 lutego 2012, 18:55 #14
CrisManUtd7: Chyba chciałeś powiedzieć loserpool
» 11 lutego 2012, 19:18 #13
Wuj3k: Niestety, mecz ogladalem dopiero od 5 minuty... Czy tylko Evra i Rio nie podali reki Suarezowi? Czy tez ktos inny postanowil tego typa olac?
» 11 lutego 2012, 17:55 #12
NNAANNII17: Evra wyciagnął ręke a suarez go ominął
» 11 lutego 2012, 18:13 #11
Wuj3k: No to w sumie dobrze, ze to Suarez go ominal... Evra zachowal sie jak na dojrzałego pilkarza przystało.
» 11 lutego 2012, 19:22 #10
erni93: Nie mów tak Rio!! Bo Suarez może przyjść w nocy i Cię ugryźć...
» 11 lutego 2012, 17:55 #9
Macinho: Suarez jest po prostu żałosny... Brak mi słów na niego... A co do Ferdinanda to dobrze zrobił nie podając mu ręki ;)
» 11 lutego 2012, 17:52 #8
vip14: No naprawdę ! Zachował się skandalicznie i chamsko. Ja też straciłem do niego cały szacunek :/
» 11 lutego 2012, 17:49 #7
patrykbor2: Suarez to takie "duze Dziecko" nie dosc ze sam zawinil to ma jeszcze pretensje do calego swiata. Niech sie cieszy ze nie ma kolejnego zawieszenia za dzisiejszy mecz i za chamskei zachowanie wobec Parkera
» 11 lutego 2012, 17:47 #6
Flaszi91: Suarez ty zło dziewczyno!
» 11 lutego 2012, 17:44 #5
misiek98: Ja czegoś nie rozumiem to suarez obraził Evre więc to Evra mógłby mu nie podawać ręki a jemu powwinno zależeć na zaniechaniu sporu. A tym czasem to suarez się obraził na Evre a to Evra mu podał rękę czyli przebaczył mu. Nie rozumiem czemu kiedyś chciałem go a ManUtd...
» 11 lutego 2012, 17:42 #4
Lordscorpio4: Z suarezem jak z kobitą, nie zrozumiesz xD
» 11 lutego 2012, 22:06 #3
Piotrekmmz: No, szczególnie Evra pokazał tą swoją kulturę zaraz po meczu ;)
» 11 lutego 2012, 17:54 #2
ManUtd1993: Piotrek nie wiem czy wiesz , ale jeśli walczysz o coś i jeśli to zdobędziesz to się cieszysz? Podbiegł do kibiców i się cieszył , bo to było dla niego szczególne. Lojalnosc wobec hamstwa wygrało.
» 11 lutego 2012, 18:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.