Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Giggs: Piłkarze są w stanie grać do 40-stki

» 25 stycznia 2012, 14:25 - Autor: Biafra - źródło: Manchester Evening News
Wiecznie młody Ryan Giggs jest przekonany, że dzięki szybkiemu postępowi w medycynie sportowej liczba piłkarzy grających zawodowo w futbol po 30. roku życia w Premier League będzie się zwiększać.
Giggs: Piłkarze są w stanie grać do 40-stki
» Ryan zamierza przedłużyć kontrakt z United na kolejny rok
Znany ze swojego zamiłowania do jogi Walijczyk zbliża się szybko do 900. występu w barwach Manchesteru United i pomimo faktu, iż niebawem obchodził swoje 38. urodziny to coraz częściej mówi się o tym, że przedłuży kontrakt z mistrzem Anglii na kolejny sezon.

Obecnie rekord dla najstarszego zawodnika, który wystąpił w meczu Premier League należy do byłego kolegi Ryana z United, Teddy'ego Sheringhama. Angielski napastnik swój ostatni występ w barwach West Ham United zaliczył w grudniu 2006 roku, na 96 dni przed swoimi 41. urodzinami.

Jak przekonuje skrzydłowy Czerwonych Diabłów, dzięki poświęceniu większej uwagi na zdrowe odżywianie, a także ze względu na coraz sprawniejszą medycynę sportową istnieje spora szansa, że piłkarze będą mogli uprawiać zawodowo futbol przez znacznie dłuższy okres, niż miało to miejsce jeszcze kilkanaście lat temu.

- Nie sądzę, aby możliwe było granie w piłkę, gdy ma się 50 lat, ale z pewnością w dzisiejszym futbolu znajdziesz dużo osób, które bez problemu walczą z najlepszymi, mimo, iż zbliżają się do swoich 40. urodzin - wyznał Walijczyk w wywiadzie dla MUTV.

- Nawet jeśli wszyscy twierdzą, że futbol staje się coraz szybszą grą, to wciąż potrzeba piłkarzy, którzy potrafią myśleć na boisku. Oczywiście są gracze, którzy mimo swoich lat wciąż są niesamowicie szybcy, ale zdolność szybkiego myślenia i analizowania sytuacji na boisku daje ci ogromną przewagę nad rywalem - zakończył Giggs.


TAGI


« Poprzedni news
Rok 93: Pokonanie L'poolu w drodze po tytuł
Następny news »
Legendy United chwalą młodego Welbecka

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2012 00:01

Najważniejsze jest dbanie o swoje zdrowie. Tak jak Giggs robi to odpowiednią dietą i jogą. Gdy dojdzie do tego jeszcze medycyna będzie można rzeczywiście długo grać. Liga angielska jest bardzo fizyczna dlatego trudniej tu grać do 40-stki w polu niż chociażby jak Maldini czy Costacurta w Seria A. Ale to może właśnie Walijczyk zapoczątkuje taki trend.. ;-)
» 26 stycznia 2012, 23:59 #26
krzych411: Rozwój medycyny sportowej, to niezaprzeczalny fakt ! Wielu z was pewnie wie, że nie jestem zwolennikiem 40 - letnich zawodników w składzie United, zwyczajnie jako kibic, chciałbym by w naszym składzie byli tylko i wyłącznie najlepsi zawodnicy na absolutnym topie !

Jednak patrząc całościowo, na formę Giggsa z tego sezonu, jak i z 2010/11 muszę przyznać że robi on bardzo dobrą robotę ! Klubu nie stać na zakupy, które robi Real, Barca czy sąsiad zza miedzy, więc trzeba doceniać co się ma - Giggs jest rewelacyjny.

Co do Scholesa, to uważam że na razie zawodzi, ale na pewno poprawi swoją grę, w końcu pół roku był emerytem.

Giggs i Ferdinand są naszą ogromną podporą, niedługo weteranami będą też Evra, Carrick, Park i Vidić - absolutnie żadna ekipa nie będzie mogła się z nami równać doświadczeniem... Milan mając 40 - letnich weteranów w składzie wygrywał Ligę Mistrzów...
» 25 stycznia 2012, 18:15 #25
karaseek: Pierwszy raz absolutnie zgadzam się z Twoją wypowiedzią krzych =D
Tylko trochę przesadziłeś z Parkiem nazywając go przyszłym weteranem. Ma 30 lat a na boisku nie zanosi się na "weterańskie" rozprowadzenie piłki bo biega za nią jak 20 latek w dziada =D
» 25 stycznia 2012, 18:24 #24
Polson: Patrzcie kto wrócił!

Od zawsze wiedziałem że trolle się odradzają.
» 25 stycznia 2012, 18:25 #23
Lukixp: nie rozumiem jakim cudem napisales cos w miare normalnego :P
» 25 stycznia 2012, 18:40 #22
dagoberto: Daje reke uciac ze to nie jest ten Krzych, ktorego konto chyba usuneli, czytalem prawie wszystkie jego komenty i jestem pewny ze on by czegos takiego nie napisal.
» 25 stycznia 2012, 19:48 #21
krzych412: Dzięki za pozytywne odpowiedzi, miłe to :)

@dagoberto a któż by inny, 'stworzył' tego typu avatar i po co ?
» 25 stycznia 2012, 19:55 #20
dagoberto: Krzych412. Nie wiem kto, i nie wiem po co, po prostu nie wierze ze z dnia na dzien tak zlagodniales, zbyt duzo negatywnych komentow ze strony Krzycha przeczytalem na temat Giggsa, zeby teraz tak latwo uwierzyc ze to ty jestes tym Krzychem. Ale jestem przeciesz zwyklym ludkiem i moge sie mylic, jak tak jest to z gory sorry.
» 25 stycznia 2012, 20:37 #19
ROO10MU: krzych a powiedz dlaczego nie masz tego samego avatara co kiedys ? skoro to ty...
» 25 stycznia 2012, 20:41 #18
Maciek000000: Czemu napisałeśna stronie Man City
"City pokona Liverpool, nie ma innej opcji ! Kolejny puchar trafi do gabloty !"
» 25 stycznia 2012, 20:48 #17
Maciek000000: Sorry za błąd
» 25 stycznia 2012, 20:58 #16
Zyvold: Eh, ludzie, to jest typowy troll, zmiena swoje poglądy co jakiś czas. Przecież on kuźwa miesiąc temu pisał że Giggs to "dreptający" dziadek, a teraz co? Prosze was...

A poza tym to jest on, bo ma ten sam styl pisania, te same błędy.
» 25 stycznia 2012, 21:03 #15
ROO10MU: powrot Scholesa tez uważał za głupi, a teraz...
» 26 stycznia 2012, 01:10 #14
Lukixp: Szkoda tylko że zepsuł swoją reputację w bardzo żałosny sposób. Co nie zmienia faktu, że Giggsy jest genialnym piłkarzem.
» 25 stycznia 2012, 15:07 #13
Akwinata: Na dobrą sprawę jego prywatne życie to jego sprawa. Nie pochwalam tego, co zrobił, ale osobiście nie lubię jak media wywlekają prywatne brudy na światło dzienne.
» 25 stycznia 2012, 17:25 #12
FiFlaK: Dokładnie.
Lukixp, powiedz za co cenisz Giggsa ? Za to, że kupuje codziennie mleko, czy za to że świetnie gra w piłkę ?
Wolisz go za to, że dobrze jeździ samochodem, czy za to jak świetnym jest piłkarzem ?
Uwielbiasz to w jakiej pościeli śpi, czy uwielbiasz jego umiejętności ?

Nieważne jest jego życie prywatne, gra w piłkę, tym się zajmijmy.
Dla mnie jego reputacja nie ucierpiała, bo mnie nie obchodzi co robi w wolnym czasie. Dla mnie jest piłkarską, biegającą, sprawną legendą. Tyle.
» 25 stycznia 2012, 17:31 #11
AJEP: No wlasnie o to chodzi ze np Roo jest moim ulubionym zawodniku wrecz na boisku jestem jego a raczej probuje byc jego nasladowca. Nie popieram tego co zrobil on od Zdrady do Checi odejscia z UNITED ale ja nie musze oceniac go po tym jaki jest w zyciu prywatnym.. I nikt nie powinien jesli jest fanem pilki noznej..
» 25 stycznia 2012, 18:02 #10
Lukixp: Ja mimo wszystko również zwracam uwagę na charakter piłkarzy. Troszke hipokryzja zaleciało, bo wszyscy smieja sie z Balotellego z powodu glupot jakie robi poza boiskiem (i niekiedy rowniez na nim), a gdy wspominam głupotę Ryana to nagle życie prywatne kompletnie sie dla was nie liczy.
Wciąz kocham Ryana (no homo :P), ale gdy dowiedzialem sie ze zdradzal brata to naprawde zawiodlem sie na nim. Bardzo sie zawiodlem, gdyz przez lata uwazany byl za nieskazitelnego czlowieka i nagle w jeden dzien rujnuje caly swoj "image". Ryan jest wielki, niestety poza boiskiem juz taki nie jest, ten incydent odjal troche mu legendarnosci. Ale mimo wszystko wciaz dla mnie jest legenda.

P.S. Widze niewielka roznice pomiedzy kupowaniem mleka, jezdzeniem samochodem a zdradzaniem brata. Nietrafione porownanie.
» 25 stycznia 2012, 18:11 #9
karaseek: Ale akurat u tego piłkarza ( Giggsa ) oczekiwałem i oczekuję pewnej klasy. Rooney i np Balotelli - to zupełnie inne przypadki. Giggs'a zawsze podziwiałem także! dlatego że nigdy woda sodowa nie uderzyła mu do głowy ; nigdy nie został playboyem. Gdyby nie to dostał by pewnie tytuł szlachecki a wszyscy by brali go za piłkarza kompletnego także z powodów poza boiskowych. Dla mnie to tak wygląda!

Glory Glory Man United
» 25 stycznia 2012, 18:21 #8
krzych411: Te romanse to absolutna plama na honorze, nie ma co do tego dwóch zdań ! Jednak trzeba patrzeć na całość. Ryan miał dwie opcje :
1. Wpaść w depresję / alkoholizm, zakończyć karierę i odejść w niesławie.
2. Spróbować przejść nad całą sprawą do porządku dziennego i robić swoje.

Cieszę się że wybrał drugą alternatywę.

@AJEP Co do Rooneya, widzę okoliczności łagodzące. Chłopak jest młody, ma swoje potrzeby, którym akurat jego żona nie mogła sprostać, stało się ! Trudno. Gdy dorośniesz, zrozumiesz jak trudno jest mężczyźnie oprzeć się pokusom, stwarzanym przez piękne kobiety. Nie próbuj naśladować Rooneya na boisku, to musi być frustrujące...
» 25 stycznia 2012, 18:22 #7
cvx: Hm, nie wiem jak Wy, ale mi też często nie podoba się zachowanie Giggsa na boisku. Często brzydko fauluje, wymusza i udaje że nic nie było. Cóż, może taki jest football, ale czasami jest to dla mnie nazbyt ewidentne. Dlatego też legenda Giggsa przygasa w moich oczach nie tylko za sprawą jego poza piłkarskich ekscesów, ale także boiskowego cwaniactwa.
» 25 stycznia 2012, 19:00 #6
ROO10MU: Oby grał jak najdłużej, nie mam żadnych sprzeciwów :D
» 25 stycznia 2012, 14:56 #5
masakraotr: Jestem za.
» 25 stycznia 2012, 17:08 #4
FiFlaK: Do tego nie tylko potrzebne jest zdrowie, ale miłość do futbolu.
Piłkarze, którzy grają dla pieniędzy, kończą karierę po 30 roku życia, bo starczy im do śmierci. Gdy kochasz futbol, grasz dopóki pozwala Ci na to zdrowie. Świetnym przykładem jest na to Giggs, czy też nasz Ferdinand. Gość ma chory kręgosłup, ale gdy tylko może gra. To jest piękno piłki.
» 25 stycznia 2012, 14:28 #3
Taurus: Dla przykładu można podać również piłkarzy takich jak Scholes, Neville czy Van der Sar, wiadomo że brakarzem dłużej mogą grać, ale na pewno już dawno byli ustatkowani z pieniędzmi, a mimo to grali (Neville czy Van der Sar) lub Scholes który nawet wrócił do gry..
» 25 stycznia 2012, 15:31 #2
Smiglo96: Scholes miał wszystko... mógł sobie spokojnie żyć daleko stąd ale zauważył problem Utd to wrócił i pomógł. On poprostu kocha ten klub. jestem pewien, że 3/4 kadry Manchesteru nie wróciłoby.
» 26 stycznia 2012, 20:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.