Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Boss: Transfery są zupełnie niepotrzebne

» 24 grudnia 2011, 20:24 - Autor: gosc - źródło: ManUtd.com
Sir Alex Ferguson po raz kolejny potwierdził swoje przekonanie, iż jego obecny skład jest wystarczająco silny, aby zwyciężyć w lidze i nie planuje zakupów podczas zimowego okienka transferowego.
Boss: Transfery są zupełnie niepotrzebne
» Ferguson nie ma zamiaru kupować nowych piłkarzy
Szkocki menedżer na chwilę obecną jest zadowolony z liczebności szerokiej kadry United, ale przyznaje, że posiada odpowiednie środku finansowe, które wyda na nowych piłkarzy jeżeli tylko zmieni swoje zdanie podczas przerwy świątecznej.

Od dłuższego czasu media informują jednak o ewentualnych wzmocnieniach ekipy Czerwonych Diabłów, która na przełomie obecnego sezonu zaprezentowała się bardzo przeciętnie i odpadła z rozgrywek Ligi Mistrzów oraz Carling Cup.

- Mamy wielu wspaniałych piłkarzy i nadal jestem zadowolony ze swojego składu pod względem ilości, jakości i wieku. Nie mam zamiaru przejmować się wszystkimi wpisami na blogach i portalach internetowych, które wymuszają na mnie transfery - powiedział Szkot.

- Jeżeli chodzi o mnie, to zawsze jestem wierny swoim poglądom i zasadom. Wiem, że dysponuje wystarczająco silnym składem, aby walczyć o największe trofea. Jeżeli inne czynniki - jak chociażby kontuzje - przestaną nas dręczyć, to zapewne obronimy tytuł.

- 'Nigdy nie mów nigdy' jest jednak zasadą blisko towarzyszącą futbolowi, ponieważ nie możemy przewidzieć wszystkiego. Jeżeli zawodnik z najwyższej półki będzie dostępny do kupna, to najprawdopodobniej sięgniemy po niego.

- Podobnie jest z kontuzjami. Jeżeli będziemy w najbliższej przyszłości narzekać na braki kadrowe spowodowane urazami, to myślę, że wówczas wzmocnienie składu będzie nieuniknione. Jeżeli tak też się stanie, to pieniądze nie będą wówczas największym problemem - zakończył Boss United.


TAGI


« Poprzedni news
Huntelaar pragnie pozostać w Schalke
Następny news »
Ajose wraca do Peterborough

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (121)


ziomboy777: nazwiska nie grają....
» 26 grudnia 2011, 18:22 #50
fan11: W lidze angielskiej mozna jeszcze powalczyc, a co z LM? Sklad Man Utd nie jest taki zly, ale niekiedy bardzo zawodzi.
» 26 grudnia 2011, 12:57 #49
UrbannLegend: Hmm, powinien co najmniej kogoś wypożyczyć, bo przy takim szczęściu do kontuzji trudno będzie dociągnąć do maja. Ale z Bossem zgodzę się w tym, że nasz skład stać na wiele, wystarczy omijać te dziwne dołki psychologiczne.
» 26 grudnia 2011, 05:22 #48
SEBEKMU11: Jak zwykle pierniczy a potem i tak kogoś kupi , mówie wam ;D
» 25 grudnia 2011, 21:03 #47
N17: Powiem tak:
Mam przeczucie, że niedługo będzie wielka bomba i SAF odwali niezły transfer. A jak ja mam przeczucie, to 3/4 się spełnia. I nie piszę tego tak sobie dla jajec.
» 25 grudnia 2011, 20:01 #46
sisinho: Latem będą na pewno , tylko pytanie czy przez brak pucharów czy odejście któregoś z zawodników.
» 25 grudnia 2011, 13:38 #45
ziomboy777: manik199---> z calym szacunkiem ale moim zdaniem w niektórych momentach swojego postu gadasz jak potłuczony! o jakiej Ty ustabilizowanej pomocy z zeszlego sezonu mowisz??... przeciez w zeszlym sezonie pomoc grala jeszcze wieksza padaczke niz obecnie! mecze byly tak toporne i nudne , ze ledwo co dalo sie to ogladac! wiec Scholes akurat w zeszlym sezonie zadna wielka ostoja naszej druzyny nie byl.
Z VDS sie zgodze ale nie gadaj , że Lindegaard gra przecietnie! bo na chwile obecna jest lepszym bramkarzem niż De Gea! zarówno w statystykach jak i wizualnie....
Nie zmienia to jednak faktu , że drużynę by się przydało wzmocnić...
» 25 grudnia 2011, 11:57 #44
McG: ,,Carrick nie może brać odpowiedzialności za całą pomoc"

On nie potrafi rozegrać piłki, a ty go zarzucasz odpowiedzialnością za całą pomoc
» 25 grudnia 2011, 12:39 #43
sisinho: McG

Rooney nie umie bronić , czyli jest słaby? Makalele czy Keane też nie byli wirtuozami a robili to co do nich należało. Środek pomocy jest dobry jeśli jest w nim ktoś od destrukcji (Carrick/Fletcher) i ktoś kto potrafi rozegrać piłkę(??) . Na dzień dzisiejszy DP mamy , natomiast nie ma kto rozgrywać.
» 25 grudnia 2011, 13:41 #42
McG: kocio10 - kolejny który myśli że brak umiejętności prostego podania piłki charakteryzuje najlepszych defensywnych pomocników
» 26 grudnia 2011, 14:57 #41
ziomboy777: nyczu.... mowisz o Silvie , Robbenie , Sneijderze ktorzy mogli przyjsc za grosze... to prawda... za grosze mogli przyjsc. Ale nie chceli już grać za grosze! To była głowna przyczyna dlaczego SAF ostatecznie z nich zrezygnował... Taka jest polityka transferowa naszego klubu i nic na to nie poradzimy. Z jednej strony szkoda a z drugiej może i dobrze! bo SAF chyba jako jedyny nie daje się zwariować warunkom jakie zapanowały w dzisiejszej piłce i holendarnym cenom jakie trzeba płacić piłkarzom za reprezentowanie barw klubowych...
» 25 grudnia 2011, 12:01 #40
ziomboy777: Robben zarabia w Bayernie 180 tys..... jedynie VDV nie zarabia dużo i tu fakt---> powinnien grac u nas. SAF przespał ten transfer.
» 25 grudnia 2011, 13:14 #39
sisinho: Dodam od Siebie że tacy zawodnicy jak VDV czy Silva zmniejszyliby swoje kontrakty gdyby dostali sygnał że jest propozycja ze strony United. Sam David stwierdził w wywiadzie że City to nie był jego priorytet jednak klub (Valencia) potrzebował kasy , więc pewnie gdyby miał wybierać między Mistrzem United a 3 miejscem City to przy porównywalnych zarobkach wybrałby United. Niestety żadnego odzewu ze strony United nie było , ani w sprawie Silvy , ani VDV czy w sprawie Nasriego.
» 25 grudnia 2011, 17:13 #38
ziomboy777: nie wiem czy zauważacie ale wasze pisanie to tylko i wyłącznie zwykłe gdybanie!... Sisinho--->skad ty mozesz wiedziec ze VDV czy Silva zmniejszyli by swoje wymagania gdyby dostali sygnal ze jest propozycja ze strony United?:) jestes agentem tych pilkarzy? a moze to twoi kumple z ulicy co?... śmiech i tyle:)
» 26 grudnia 2011, 18:20 #37
ess: Zespół musi mieć mocny "mózg"
» 25 grudnia 2011, 11:27 #36
Veon: Drużyna jest tak silna jak jej najsłabsze ogniwo a od lat najsłabsze ogniwo mamy w środku pomocy.
» 25 grudnia 2011, 20:42 #35
ess: @Kamixxx o co chodzi?
» 27 grudnia 2011, 13:39 #34
Adamczik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 10:23

Nie można czegoś wiedzieć lepiej lub gorzej. Można wiedzieć lub nie wiedzieć, ewentualnie wiedzieć mniej lub więcej. To pierwsza sprawa. "...to może być trochę ciężkie..."- ciężki jest worek cementu, to może być co najwyżej trudne. To druga sprawa. Tak akonto tego naciąganego dwa z polskiego. Bo ewidentnie widać, że ja miałem znacznie wyższą ocenę od Ciebie, idąc Twoim tokiem rozumowania- doskonale rozumiem zatem newsy z wypowiedziami SAFa, ale i tak uważam, że potrzebujemy transferów. Teraz.
» 25 grudnia 2011, 10:22 #33
Adamczik: To, że na siłę będziesz używał błędnej gramatycznie składni, nie znaczy, że stanie się ona poprawną. A jeśli używasz jej tylko po to, aby... no właśnie, nie jestem pewien po co, to znaczy, że nie tylko intelektem się różnimy. Wracając do tematu. MU transferów potrzebuje, czy nam się to podoba czy nie. Potrzebujemy na gwałt rozgrywającego, defensywnego pomocnika, pilnie prawego obrońcy i opcjonalnie napastnika. Nigdy nie byłem zwolennikiem pisania kogo kupimy na jaką pozycję i za ile, i że będzie super, i w ogóle. Moim jedynym marzeniem byłby Goetze, bo chyba każdy by się zgodził, że byłby to znakomity transfer, nawet za 40 mln funtów. Twoje gadanie o tym, że SAF coś lepiej i czy piłkarz jest do kupienia. Do Twojej informacji, każdy piłkarz jest do kupienia. Kwestią jest wyłącznie cena. Co do kupowania co okienko, to zgadzam się, że to bez sensu. Ale sprawa rozbija się tutaj o jedno okienko.

Zależność między dobrymi ocenami a czytaniem ze zrozumieniem jest taka, że ten kto nie potrafi czytać ze zrozumieniem nie będzie miał dobrych ocen. Bo o ile do wfu nie potrzeba umieć czytać i pisać to do polskiego i masy innych przedmiotów już tak. Pomijając studia, gdzie człowiek musi non stop coś czytać i potem to referować. Na przyszłość jeśli podajesz jakieś założenia dodawaj źródła do badań, które je potwierdzają.
» 25 grudnia 2011, 11:02 #32
ziomboy777: Adamczik ---> myślę , że masz połowiczną rację. Transferow potrzebujemy - tego nie da się zaprzeczyć. Ale musisz też zrozumieć , że SAF nie kupi nikogo za grube pieniądze i nie zapłaci mu 200 tys. na tydzień bo to nie w jego stylu:-) proste jak drut. To jest szkot. On swoich zasad nie zmieni dopóki dopóty jest za sterami MU. Ja sie nie zgodzę , że Goetze byłby dobrym transferem... nie gra jakoś wybitnie w Borusii a cena za niego jest o wiele zawyżona! SAF to wie... dlatego wyklucza transfer.
» 25 grudnia 2011, 12:22 #31
sisinho: @ziomboy777

Nie ma znaczenia czy to jest zagrywka w jego czy nie jego stylu. Na chwilę obecną na środek zostali nam Carrick i Jones (który ma wrócić niedługo). Można tam wsadzić Giggsa , Rooneya czy Parka , ale czy Real wstawia Ronaldo gdy ma kontuzjowanego Xabi Alonso? No chyba nie bardzo , dlatego powinniśmy kupić kogoś na tą pozycję.

Cały czas klepiecie tezę "xxx przejdzie tylko za 30 mln + 200 tys tygodniówki" ale są także inni , młodsi i za mniejsze pieniądze. Choćby taki Eriksen czy Rodwell , do wyciągnięcia za max 20 mln a tygodniówka do 60 tys (jak na te czasy to nie dużo zwłaszcza że są tacy co nie grają a dostają więcej).

Ps. Taki Modrić nie zarabia wiecej niż 110 tys , bowiem Tottenham nie daje dużych kontraktów.
» 25 grudnia 2011, 13:21 #30
ziomboy777: sisinho---> jak to nie ma znaczenia czy to w stylu SAFa czy nie??... a kto zarzadza klubem?? SAF! wiec zarówno ja jak i Ty mamy g...o do gadania! dlatego to ma najwieksze znaczenie co do ruchów transferowych! smieszy mnie argument dotyczacy Realu... nie wiem od kiedy interesujesz sie futballem ale jak byś nie zauważył w Realu kupuje kogo się da na potegę! MU ma zupelnie inna politykę transferową i to sie nie zmieni! dlatego jezeli nie możesz się z tym pogodzić zmien klub któremu kibicujesz! SAF nie podda sie presji nikomu a tym bardziej takim pionkom jak ja i Ty:) poza tym rynek transferowy to nie gra w managera gdzie myslisz sobie...a Rodwell jest do wyciagniecia to daje 20 mln i jest u nas! zejdz na ziemie i przestan klepac o rzeczach o ktorych nie masz najmniejszego pojecia.... pozdro
» 26 grudnia 2011, 18:13 #29
komor58: Wypowiedzi co niektórych są żałosne ;/ Ferguson wie o co chodzi i wie, że jego piłkarze nie będą grać wiecznie. Dlatego wprowadza młodych. To jest tylko okres przejściowy. Ci młodzi zawodnicy grają ze sobą od kilku miesięcy. Spójrz ile barca grała w tym składzie by osiągnąć to co osiągnęła. pierwszy skład się nie zmienia od paru lat.
» 25 grudnia 2011, 03:30 #28
ziomboy777: myśle , że komor58 mówił tutaj o fundamencie dryżyny... Barca zbudowała swój fundament na Xavim , Inieście i Messim...dopiero później dokupywał takich piłkarzy jak Villa , Fabregas czy Sanchez. Nasza drużyna jest na takim etapie na w którym trzeba właśnie taki fundament założyć. Bo odszedł Scholes , odejdzie Giggs i co dalej?.... jest przebudowa drużyny. I trzeba cierpliwie czekać i ufać SAFowi.
» 25 grudnia 2011, 12:26 #27
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 13:33

ziomboy777

Jak zauważyłeś Barca zaczęła od środka , a my? Kupujemy obrońcę , bramkarza i pomocnika , co prawda na lata , ale środek kuleje coraz bardziej po tym jak zawodnicy łapią kontuzje a SAF nie zamierza nikogo ściągnąć na tą pozycję.
» 25 grudnia 2011, 13:33 #26
ziomboy777: sisinho---> twoje gadanie mnie troche smieszy... slyszales kiedykolwiek o powiedzeniu , że drużyne buduje się od tylu?... czyli od bramkarza i obrony?... Barca zaczęła od środka?... to co tam robi Puyol(prawie najstarszy w zespole) , Pique , Valdes?... pomysl troche zanim cos napiszesz.
» 26 grudnia 2011, 18:17 #25
inekk10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 09:25

A porównaj innych wychowanków, Tom Danny czy Ryan Giggs :)
A od Carricka i Fletchera wara, obaj są to zawodnicy o wysokich umiejętnościach !
» 25 grudnia 2011, 09:24 #24
bulka1986: Xavi, Iniesta, Thiago, Fabregas też są zawodnikami o wysokich umiejętnościach, a jednak, każda dwójka z wyżej wymienionych z obojętnie jaką dwójka pomocników United wypada słabo, zresztą wiadomym jest, że Barca ma o wiele lepszych wychowanków niż każda drużyna co dopiero United, więc o co kaman? Coś mi się wydaje, że przy dobrych wiatrach to drużyna wychowanków Barcy rozklepałaby Diabły
» 25 grudnia 2011, 10:16 #23
sisinho: Nie wydaje Ci się - Valdes - Fontas,Busquets,Pique,Puyol-Xavi,Fabregas,Thiago,-Messi,Pedro,Iniesta . Taka przykładowa 11 samych wychowanków , z czego 8 grało w finale LM (oprócz Thiago,Fabregasa,Fontasa) a 9(Cesc) pewnie by grał gdyby finał był obecnie.
» 25 grudnia 2011, 13:25 #22
karol90098: Rok w rok to samo jestem zawiedziony bo jak kazdy chcialbym wielkie transfery . Jednak okazuje sie ze nie mam racji bo sezon w sezon cos wygrywamy. Nie ma takiego drugiego jak saf
» 25 grudnia 2011, 01:21 #21
sisinho: Ave nie przesadzaj , Rok temu(w przerwie) też były gadania że nikogo nie ściągnie i nie ściągnął. W przerwie przed obecnym sezonem mówił że ściągnie gwiazdę światowego formatu a tego nie zrobił , w sierpniu (po transferach Davida,Ashleya i Phila) zapowiedział że nie zrobi z Rooneya pomocnika i nie kupi już nikogo . Jak widać przy transferach zawsze wychodzi na "nie".
» 25 grudnia 2011, 13:28 #20
McG: Mistrz [*]
» 25 grudnia 2011, 00:16 #19
Klimaa: Jedno jest natomiast pewne - na pewno nie kupimy kogoś przepłacając, więc nie ma co liczyć na 30mln transfery.
» 24 grudnia 2011, 23:54 #18
Zyvold: To co się działo w ostatnich miesiącach było spowodowane kontuzjami - kompletny szpital. Poza tym, pieniądze w futbolu nie liczą sie od roku, liczą sie już długo, Ferguson rozumie to, i popatrz, że wcale nie jest tak źle.
» 24 grudnia 2011, 23:58 #17
Zyvold: No tak tak obsession, w innych drużynach też sie zdarzają kontuzje, też jest kompletny szpital, ~10 zawodników kontuzjowanych.
» 25 grudnia 2011, 11:36 #16
gaham1: Ludzie przestańcie narzekać na SAFa zrozumcie że po prostu glazerowie nie sypneli kasą. On napewno sam chciałby kupić jakiegoś zawodnika. No ale co ma powiedzieć żę na gwałt potrzebujemy 4 dobrych zawodników ale właściciele nie dają kasy więc drodzy kibice możecie zapomnieć o pucharach. Zrozumcie że gdyby nie było z nami Bosa to byśmy o Lige europy walczyli. Popatrzcie na światową czolówkę piłkarską. Są tam same bajecznie bogate kluby, oraz Manchester United i Arsenal Londyn.
» 24 grudnia 2011, 23:37 #15
cris342: Nie no powiedzmy że mamy silny skład co pokazujemy co chwila ale dzięki jakiemuś dobremu transferowi moglibyśmy być trochę lepsi , co Fergusonowi szkodzi ściągnięcie jednego dobrego zawodnika ?
» 24 grudnia 2011, 23:16 #14
sisinho: Rozsądne to ile? Skoro za Bebe daliśmy 7 mln , to rozsądnie za Modricia,Rodwella czy Eriksena to z 40 mln patrząc realnie na umiejętności tych zawodników w stosunku do 7 mln wydanych na Bebe.
» 25 grudnia 2011, 13:37 #13
sisinho: @Barnaba

A Bebe był warty 7 mln? A De Gea - 21 letni bramkarz był warty ponad 20 mln? Zastanówmy się ile United wydaje kasy na zawodników , to dowiemy się dlaczego ceny poszły w górę. Tak , City , Real czy Barcelona robią swoje ale my też nie pozostajemy bierni - za Younga z 1 rocznym kontraktem dajemy prawie 20 mln euro (17 mln funtów) a taki ozil z pół rokiem przechodzi za marne 8 czy 10 mln. PSG kupuje pastore - wielki talent no ale 50 mln to gruba przesada , natomiast zarówno Rodwell jak i Eriksen pokazują że są warci tych "marnych" 20 mln.
» 25 grudnia 2011, 17:09 #12
RedArmy: Nie no po co nam transfery mamy bardzo dobrych środkowych pomocników którzy wywalczyli nam lige europejską , ośmieszyli United przed całym światem , skompromitowali się w meczu z city , dużo tak wymieniać ! powiem więcej w lutym SAF będzie żałował tego ze nikogo nie kupił. Szanuje Fergusona ale może pora odejść na emeryturę ?
» 24 grudnia 2011, 22:59 #11
Vervvis: ehh przegralismy 3:1 Real przegral 3:1 a podobno ma same gwiazdy o srodku nie wspominajac wiec.. ? Dodam iz w wakacje wygralismy z nimi 2:1 cale United :) Ale nie zawsze jest sie na szczycie i jak nie podoba ci sie to to zmien klub... Ale nie zmienisz bo United ma majstra i w ostatnich 4 latach mial 3 finally CL..
» 24 grudnia 2011, 23:11 #10
Zyvold: MU - Arsenal 8:2, MU - Bolton 5:0, MU - Wolves 4:1, MU - Fulham 5:0.
Każdy czasem przeżywa kryzys bez względu na to, czy ma zaje... skład (Barcelona, która już w tym sezonie negatywnie zaskoczyła kilka razy) czy słaby.
» 25 grudnia 2011, 00:02 #9
nosiema: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 11:26

zapomniałeś dodać kilka transferów po 30+ milionów
» 25 grudnia 2011, 11:26 #8
Steckov: Bardzo mylący tytuł artykułu...
» 24 grudnia 2011, 22:23 #7
zbyszek7: Pal licho pomocnika. Mamy 4 obroncow albo 3 bo nie licze w nich Ferdinanda i braci da Silva ktorzy sa wiecznie kontuzjowani! SAF powinien kupic obronce w styczniu jezeli nie chce miec problemu.

...i trzeba jeszcze dodac ze Gary Cahil przechodzi do Chelsea...
» 24 grudnia 2011, 21:58 #6
devious: @Gwyn

Young jest obunożny i to jeden z jego największych atutów :)
» 24 grudnia 2011, 22:33 #5
Olo: A Giggs jakie bramy pakował z prawej nogi!
» 25 grudnia 2011, 10:46 #4
wrobel1992: Wiedziałem, że jak wyniki się popra0wią to transfery z mało prawdopodobnych przyjmą status nierealnych:/ Oby Ferguson nas zaskoczył!
» 24 grudnia 2011, 20:45 #3
Olo: Na razie są niepotrzebne :)
A w czerwcu poprosimy o jakiś 19-letni diamencik do oszlifowania panie Fergie :)
GGMU!
» 24 grudnia 2011, 20:43 #2
designer: ja tam od niego nigdy bym nic nie chcial, co najwyzej zwrotu kasy za przegrane zaklady w absurdalnie kiepskich meczach, ktore mam nadzieje ze RD maja juz za soba. Pozostaje jedna mysl. Kiedy do cholery City wpadnie w takie "bagno kryzysowe", jakie przechodzil przez grube 2 miesiace United.
» 24 grudnia 2011, 21:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.