Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Boss: Transfery są zupełnie niepotrzebne

» 24 grudnia 2011, 20:24 - Autor: gosc - źródło: ManUtd.com
Sir Alex Ferguson po raz kolejny potwierdził swoje przekonanie, iż jego obecny skład jest wystarczająco silny, aby zwyciężyć w lidze i nie planuje zakupów podczas zimowego okienka transferowego.
Boss: Transfery są zupełnie niepotrzebne
» Ferguson nie ma zamiaru kupować nowych piłkarzy
Szkocki menedżer na chwilę obecną jest zadowolony z liczebności szerokiej kadry United, ale przyznaje, że posiada odpowiednie środku finansowe, które wyda na nowych piłkarzy jeżeli tylko zmieni swoje zdanie podczas przerwy świątecznej.

Od dłuższego czasu media informują jednak o ewentualnych wzmocnieniach ekipy Czerwonych Diabłów, która na przełomie obecnego sezonu zaprezentowała się bardzo przeciętnie i odpadła z rozgrywek Ligi Mistrzów oraz Carling Cup.

- Mamy wielu wspaniałych piłkarzy i nadal jestem zadowolony ze swojego składu pod względem ilości, jakości i wieku. Nie mam zamiaru przejmować się wszystkimi wpisami na blogach i portalach internetowych, które wymuszają na mnie transfery - powiedział Szkot.

- Jeżeli chodzi o mnie, to zawsze jestem wierny swoim poglądom i zasadom. Wiem, że dysponuje wystarczająco silnym składem, aby walczyć o największe trofea. Jeżeli inne czynniki - jak chociażby kontuzje - przestaną nas dręczyć, to zapewne obronimy tytuł.

- 'Nigdy nie mów nigdy' jest jednak zasadą blisko towarzyszącą futbolowi, ponieważ nie możemy przewidzieć wszystkiego. Jeżeli zawodnik z najwyższej półki będzie dostępny do kupna, to najprawdopodobniej sięgniemy po niego.

- Podobnie jest z kontuzjami. Jeżeli będziemy w najbliższej przyszłości narzekać na braki kadrowe spowodowane urazami, to myślę, że wówczas wzmocnienie składu będzie nieuniknione. Jeżeli tak też się stanie, to pieniądze nie będą wówczas największym problemem - zakończył Boss United.


TAGI


« Poprzedni news
Huntelaar pragnie pozostać w Schalke
Następny news »
Ajose wraca do Peterborough

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (121)


krzych419: Skład nie jest zły jeśli popatrzymy na ligowych średniaków to mamy skład lepszy od nich, jeśli jednak popatrzymy na Barcę, Real czy choćby czołówkę angielską (City, CFC, Live) to już to tak różowo nie wygląda... Powiedziałbym że skład mamy względnie silny, względnie w zależności od tego, do jakich teamów chcemy równać...
» 26 grudnia 2011, 15:32 #120
ziomboy777: nazwiska nie grają....
» 26 grudnia 2011, 18:22 #119
Amarylis: No, tylko zawodnicy te nazwiska noszące co i tak na jedno wychodzi.
» 26 grudnia 2011, 22:24 #118
devilnero17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2011 10:05

CFC 11 pkt za Nami , Live 14 pkt za Nami i co im dają te nazwiska znawco ?
» 27 grudnia 2011, 10:04 #117
kocio10: Dają im to, że CFC jest za nami 11 pkt a Live 14 pkt :D
» 27 grudnia 2011, 15:33 #116
fan11: W lidze angielskiej mozna jeszcze powalczyc, a co z LM? Sklad Man Utd nie jest taki zly, ale niekiedy bardzo zawodzi.
» 26 grudnia 2011, 12:57 #115
vip14: Ma rację. Manchester United ma na tyle dobry skład, aby pokonać City i inne kluby. Skład ManUtd jest tak silny, że możemy rywalizować z wielką FC Barceloną. Glory, Glory Manchester United. :D
» 26 grudnia 2011, 12:02 #114
UrbannLegend: Hmm, powinien co najmniej kogoś wypożyczyć, bo przy takim szczęściu do kontuzji trudno będzie dociągnąć do maja. Ale z Bossem zgodzę się w tym, że nasz skład stać na wiele, wystarczy omijać te dziwne dołki psychologiczne.
» 26 grudnia 2011, 05:22 #113
vibovit: @kocio10: Nie spinam sie i nie chcialem Cie urazic :) Po prostu dobitnie podkreslam swoje zdanie, ze my, prosci kibice, nie jestesmy w stanie nawet okreslic dokladnych ram cenowych zawodnika, a co dopiero realnej ceny w danej chwili. Na to sklada sie wiele czynnikow, takich jak: dlugosc obowiazywania kontraktu, chec dalszej gry w klubie zawodnika, ilosc zainteresowanych pozyskaniem zawodnika klubow czy tez innych finansowych sytuacji klubu.
@Tran: Nie mamy co sie oszukiwac, ze kluby w sprzedazy/kupnie kieruja sie sercem. Myslisz, ze gdybysmy wylozyli tyle samo co Chelsea, to Koguty by zaakceptowali nasza oferte a Chelsea skreslili? Nie, kierowala by nadrzednie prosta zasada "kto da wiecej", a w przypadku gdy roznica bylaby niewielka i bylaby opcja sprzedania zawodnika do innej ligi za stosunkowo niewiele nizsza kwote, to pewnie tak wlasnie by sie stalo.
Do wszystkich co pisza "niech ten stary dziad wreszcie zauwazy xxx zawodnika": naprawde myslicie, ze to SAF tych wszystkich zawodnikow obserwuje? Kluby takie jak nasz maja potezna siatke scoutow, ktorzy monitoruja zarowno forme/wystepy jak i dostepnosc transferowa zawodnika w danym momencie. Te najwazniejsze informacje trafiaja dopiero do SAFa i ludzi z jego najblizszego otoczenia (np. Meulensteen, Phelan). SAF prawie nigdy (za wyjatkami takimi jak Bebe, do czego sie przyznal ze zadzialal pod wplywem impulsu, jak nie on) nie dziala pochopnie, a juz na pewno nie dziala na zasadzie takiej jak City czy Real, czyli 'cena nie gra roli, chcemy grajka to go sciagamy za tyle, za ile sie w koncu klub zgodzi'. To sie moze wielu z Was nie podobac ale miedzy innymi dlatego jest najlepszym trenerem. Ja osobiscie uwielbiam transfery typu Jones czy Chicharito i w zyciu bym nie chcial zobaczyc transferu Sneijdera czy Modrica za 50mln. Tak sie bawi City/Chelsea/Real, nie my.
» 25 grudnia 2011, 23:32 #112
kocio10: Masz racje, ale to nie zmienia faktu, że taki szmat czasu nie możemy znaleść dobrego rozgrywającego, który ciągnął by cały zespół.
» 26 grudnia 2011, 15:06 #111
SEBEKMU11: Jak zwykle pierniczy a potem i tak kogoś kupi , mówie wam ;D
» 25 grudnia 2011, 21:03 #110
Desti: "Nigdy nie mów nigdy" . Nie zakładajmy z góry, że nie będzie żadnego transferu Panowie ! To się wszystko okaże, ale jeśli dojdzie do tego, że niestety nie będzie nowego piłkarza to nic wielkiego. Manchester jest w coraz lepszej formie, więc nie ma co się przejmować. A w okienku letnim na pewno dojdzie do jakiegoś transferu. :D
» 25 grudnia 2011, 20:46 #109
N17: Powiem tak:
Mam przeczucie, że niedługo będzie wielka bomba i SAF odwali niezły transfer. A jak ja mam przeczucie, to 3/4 się spełnia. I nie piszę tego tak sobie dla jajec.
» 25 grudnia 2011, 20:01 #108
jack1066: "Jeżeli zawodnik z najwyższej półki będzie dostępny do kupna, to najprawdopodobniej sięgniemy po niego"-.Fergie często używa właśnie takich sformułowań.Jak myślicie, kim jest ów zawodnik-chodzi o Sneijder'a? Bo nikt inny nie przychodzi mi do głowy...
» 25 grudnia 2011, 18:13 #107
raflo879: mam nadzieje że jednak kogoś dobrego kupi
» 25 grudnia 2011, 16:20 #106
lager: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 15:01

Porzucajac juz caly, do niczego nie prowadzacy offtop - wiadomo, ze kazdy jest do kupienia. Nawet Messi. Jakies 500 mln funtow i Barca sie zlamie. Tylko chyba nie o to chodzi. Skoro Chelsea oferowala prawie 40mln + Bosingwe za Modrica a Levy go nie puscil, to jaka jest jego cena? Dlatego pisze, ze SAF ma lepsze od nas rozeznanie w temacie, czy takiego pilkarza da sie kupic. Ale widze, ze tego nie zrozumiales, wiec dodam, ze SAF wie czy takiego pilkarza da sie REALNIE kupic (w teorii mozna kupic kazdego, w praktyce my nie wiemy ile klub chce za pilkarza 'x', ile pilkarz 'x' chce zarabiac i ile MU moze przeznaczyc na transfery i pensje).
Ty chcesz Goetze, ja bym go w zyciu nie widzial w MU. Ogladam Borussie, w porownaniu do poprzedniego roku Mario nie wykonal zadnego postepu, nie radzil sobie w LM, lepiej gra na skrzydle niz w srodku, gra samolubnie. Nie neguje, ze potrzebujemy wzmocnien, glownie na prawa pomoc i playmakera, tylko drazni mnie pouczanie SAFa jak ma prowadzic klub przez ludzi, ktorzy nie prowadzili nawet b-klasowej druzyny juniorow. To po pierwsze. A po drugie, w tej notce SAF nie powiedzial, ze wzmocnien nie bedzie, wymienil dwa warunki, ktore moga wplynac na kupno pilkarza, ale 90% komentujacych tutaj czyta tylko tytul niusa i pozniej go komentuje. Dlatego odnosilem sie do kiepskich ocen z polskiego (a moje bledy skladniowe, ktore swoja droga i tak weszly do uzusu ["ciezko powiedziec", "wiem lepiej od ciebie"] niewiele maja wspolnego z tym, ze ludzie tutaj nie rozumieja tego co czytaja).

PS. To miala byc odpowiedz, do watku nizej, ale cos system zaszwankowal.
» 25 grudnia 2011, 15:00 #105
kocio10: To jest dla mnie żenada. W takim klubie nie mieć porządnego rozgrywającego, defensywni pomocnicy - Carrick,Fletcher są ok. Ale rozgrywającego jak nie było tak nie ma. Fergie musi przejrzeć na oczy, jeżeli nie wzmocni tej formacji to Real i Barca uciekną nam na wiele kilometrów.
Kilka przykładów dobrych playmakerów:

Eriksen - dobry, młody, potrafiący myśleć na boisku i rozrzucać takie gały że kopara opada, ale czy poradził by sobie w United? - max 18 mln.

Moutunho - W moich oczach daje klubowi bardzo dużo. W lidze europejskiej robił bardzo dużą różnice na boisku, jego piłki przypominały mi zagrania Paula :D - wyceniany na 20 mln

Hamisk - dla jednych dobry, dla drugich nie. Dla mnie jest bardzo dobry, ale od czasu do czasu ma przestoje i nie potrafi dograć dobrej piłki do swojego kolegi, który stoi obok niego. Po za tym trudno go wyciągnąć z Neapolu. - drogi bo wyceniany na 24 mln.

Holtby - Młody bo 21 lat. Szybki,zwinny dobrzy prowadzący grę, ale nie wiem czy ufać takim młodym talentom. Albo się udo albo nie udo :D
Raz będzie Anderson a raz będzie Scholes więc nad tym piłkarzem bym sie zastanawiał - max 15 mln.

No i został ten szczęsny albo i nieszczęsny Modrić - każdy go chce, każdy sie o niego bije, ale raz zawodzi a raz jest bogiem.

+:
Szybki,zwinny, mózg każdej drużyny, dobrze gra obiema nogami, ograny w PL
-:
dość drogi, podatny na kontuzje, trudny do wycągnięcia

...wyceniany na 33 mln

Mi się wydaje, że Fergie jeżeli chce kupić środkowego pomocnika to nie ma za dużego wyboru, po prostu spoznił się. Był Silva, był Nasri to czekał, czekał aż się przeczekał :D
» 25 grudnia 2011, 14:14 #104
vibovit: Twoje ceny za ww. pilkarzy sa jedynie orientacyjne i zanizone do granic mozliwosci. Modric nie poszedl do Chelsea w letnim okienku za ok 38-41 mln wiec Twoje 33 mln za niego to tak 50mln lekka reka w rzeczywistosci, co jest absurdalna cena. Hamsik za 24mln? Skad Ty bierzesz te ceny? z transfermarkt.de? z FMa? Kluby za swoich kluczowych zawodnikow, ktorych nie maja zamiaru sprzedawac i maja jeszcze dlugo obowiazujace kontrakty zarzadaja duzo, duzo wiecej. Podpisuje sie pod wypowiedzia lagera, tylko Ferguson i zarzad wiedza REALNIE na ile kluby wyceniaja danego pilkarza wiec wypisywanie cen jest pomyslem kompletnie nietrafionym.
» 25 grudnia 2011, 16:10 #103
kocio10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 16:24

Ja wiem. Tylko mówie na ile jest wyceniany przez portal transfermarkt.de. Nie spinaj się tak :D Ja tylko orientacyjnie mówie, przecież wiadomo, że jeżeli do gry włączy sie kilka klubów to odrazu kwota skoczy w góre.
» 25 grudnia 2011, 16:22 #102
TraN: @vibovit
Nie ma co się dziwić, że Tottenham nie przyjął oferty Chelsea, skoro jest "The Blues" są ich lokalnym rywalem. Coś jak my i City.
» 25 grudnia 2011, 17:16 #101
nadzio45: tylko ze my odalismy rywalowi zza miedzy Hargreavesa i Teveza... ;/ tak sie nie robi.
» 25 grudnia 2011, 20:51 #100
Kamixxx: i jeszcze Nasri byl do wyciągniecia z arsenalu to tez go oddalismy ;/
» 25 grudnia 2011, 23:23 #99
vibovit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 23:33

Edit: wrzucilo mi 2x, odpowiedz do Was jest ciut wyzej :)
» 25 grudnia 2011, 23:30 #98
scorpion55: Fergi tylko tak mówi ;)
myślę, że będzie jakiś transfer , jak nie zimą to latem .
» 25 grudnia 2011, 13:15 #97
sisinho: Latem będą na pewno , tylko pytanie czy przez brak pucharów czy odejście któregoś z zawodników.
» 25 grudnia 2011, 13:38 #96
NanoUnited: Po sezonie się okaże kto miał racje ;)
» 25 grudnia 2011, 11:39 #95
manik199: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 11:17

wiecie co panowie... zobaczymy jak zareagują władze klubu jak w tym sezonie zadnego pucharu nie zdobędziemy. dopiero wtedy SAF będzie kupował z otwartymi rękoma ;/
Bez Scholes i bez Van Der Sar'a to nie to samo United. Wtedy mieliśmy dobrego bramkarza, i ustabilizowaną Pomoc.
A tera mamy dwóch bramkarzy co jeden ma prawie 30 lat i gra przeciętnie, i drugiego za 20 mln FUNTÓW O_o co gra w miarę dobrze.
SAF za bardzo wiezył w swoich młodych piłkarzy ze w ciagu kilku minut będą filarami zespołu, i co z tego mamy Cleverley na kontuzji... i ZERO środkowej pomocy, bo sam Carrick nie może brać odpowiedzialności za całą pomoc, w tym miał pomagać też trochę Young, ale nawet on ma kontuzje X_X.
Według mnie transfer Jones do United był chyba najlepszym transferem według mnie tego sezonu.
a co do środka to przydałby się Snajder, Modric itp.
przecież chcieliśmy widzieć Nasriego, nawet pamiętam jak mówił ze wolałby United, ale SAF powiedział ze nie potrzebny jest i poszedł do Obywateli... ;/
» 25 grudnia 2011, 11:08 #94
mateuszr20471: No wlasnie, mozliwe, ze Glazerowie majac wielkie dlugi, do tego nie osiagajac takich zyskow z trofeow moga SAFowi wreszcie dac bardzo duzo kasy na wzmocnienia. Wiadomo, ze on nawet majac z 500mln na transfery nie wydal by nawet 1/5 ale moze interwencja Glazerow przynioslaby efekty. Czy tylko ja mam wrazenie, ze Fergie robi wszystko aby miec trudniej w wygrywaniu trofeow?
» 25 grudnia 2011, 11:15 #93
ziomboy777: manik199---> z calym szacunkiem ale moim zdaniem w niektórych momentach swojego postu gadasz jak potłuczony! o jakiej Ty ustabilizowanej pomocy z zeszlego sezonu mowisz??... przeciez w zeszlym sezonie pomoc grala jeszcze wieksza padaczke niz obecnie! mecze byly tak toporne i nudne , ze ledwo co dalo sie to ogladac! wiec Scholes akurat w zeszlym sezonie zadna wielka ostoja naszej druzyny nie byl.
Z VDS sie zgodze ale nie gadaj , że Lindegaard gra przecietnie! bo na chwile obecna jest lepszym bramkarzem niż De Gea! zarówno w statystykach jak i wizualnie....
Nie zmienia to jednak faktu , że drużynę by się przydało wzmocnić...
» 25 grudnia 2011, 11:57 #92
McG: ,,Carrick nie może brać odpowiedzialności za całą pomoc"

On nie potrafi rozegrać piłki, a ty go zarzucasz odpowiedzialnością za całą pomoc
» 25 grudnia 2011, 12:39 #91
kocio10: McG = kolejny który nie wie na czym polega gra jednego z najlepszych defensywnych pomocników europy.
» 25 grudnia 2011, 13:35 #90
sisinho: McG

Rooney nie umie bronić , czyli jest słaby? Makalele czy Keane też nie byli wirtuozami a robili to co do nich należało. Środek pomocy jest dobry jeśli jest w nim ktoś od destrukcji (Carrick/Fletcher) i ktoś kto potrafi rozegrać piłkę(??) . Na dzień dzisiejszy DP mamy , natomiast nie ma kto rozgrywać.
» 25 grudnia 2011, 13:41 #89
McG: kocio10 - kolejny który myśli że brak umiejętności prostego podania piłki charakteryzuje najlepszych defensywnych pomocników
» 26 grudnia 2011, 14:57 #88
kocio10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2011 15:04

On umie prosto podać. Pokazał to w ostatnich meczach, a dlaczego mówie, że jest jednym z najlepszych na swojej pozycji ? Jego odbiory w 90% są czyste i tych odbiorów notuje bardzo dużo , więc nie gadaj głupot jaki to on drewniany.
» 26 grudnia 2011, 15:03 #87
nyczu7: ta gadacie ze SAF wie co robi?? a moze on juz sam nie wie co on robi... trzeba nam transferow nie mowie tu o Sneijderze czy tez Modricu ale o np Boatengu z Milanu... świetny gracz i nie tak drogi jak np Modric... SAF mowi ze nie trzeba transferow... ale jak to nie trzeba... łomot dostaliśmy od City potem te dwie żenujące porażki z C.Palace i FC Basel i odpadniecie z Pucharów...;/ do tego kontuzje jest ich mnóstwo... cały sezon bez Vidica nie wiadomo kiedy wróci Jones... to jest tragedia;/ do tego nie ma Fletchera i Cleverleya..;/ trzeba kupić chociaż jednego zawodnika no max 2 i takie jest moje zdanie... SAF moze i myśli ale no nie wiem czy tak do konca dobrze... mogl kupic Silve za 20 milionow gdy ten jeszcze gral w Valenci,Robbena z Realu ktory odszedl do Bayernu za grosze jak i Sneijdera gdy ten gral jeszcze w Realu... lub tez Van Der Vaart ktory przeszedl za grosze do Tottenhamu....;/ ale nie SAF ich nie kupił bo on woli wydać 9 milionów na jakiegos Bebe;/ lub Dioufa ktorzy i tak nic nie dają United i o czym my mówimy... Transfery są potrzebne i nie ma innej opcji...
» 25 grudnia 2011, 11:01 #86
ziomboy777: nyczu.... mowisz o Silvie , Robbenie , Sneijderze ktorzy mogli przyjsc za grosze... to prawda... za grosze mogli przyjsc. Ale nie chceli już grać za grosze! To była głowna przyczyna dlaczego SAF ostatecznie z nich zrezygnował... Taka jest polityka transferowa naszego klubu i nic na to nie poradzimy. Z jednej strony szkoda a z drugiej może i dobrze! bo SAF chyba jako jedyny nie daje się zwariować warunkom jakie zapanowały w dzisiejszej piłce i holendarnym cenom jakie trzeba płacić piłkarzom za reprezentowanie barw klubowych...
» 25 grudnia 2011, 12:01 #85
nyczu7: no nie powiedziałbym że wszyscy z tych co wymieniłem to tylko Sneijder i Silva zarabiają bardzo dużo...nie sądze by Van Der Vaart w takim Tottenhamie albo Robben w Bayernie zarabiali takie astronomiczne pieniądze i taka jest prawda ze sadze ze mam racje ze wolalbym zobaczyc u nas Van Der Vaarta za 12 milionow czy tam 15 milionow(gdy jeszcze grał w Realu) niz Dioufa i Bebe za 9 milionow;/ bo te transfery sa nie trafne wogole...
» 25 grudnia 2011, 12:59 #84
ziomboy777: Robben zarabia w Bayernie 180 tys..... jedynie VDV nie zarabia dużo i tu fakt---> powinnien grac u nas. SAF przespał ten transfer.
» 25 grudnia 2011, 13:14 #83
nyczu7: dobra ok duzo zarabiaja ale... wolalbys Silve za 20 milionow ktory zarabia tam z 160 mln czy Dioufa z Bebe?? ja bym raczej wolal Silve ktory jest obecnie najlepszym srodkowym pomocnikiem w PL... i taka jest prawda a SAF z Transferami robi mnóstwo błędów... jest świetnym menagerem i nie które transfery były super jka EVRA,ROONEY,RONALDO,FERDINAND czy VIDIC. ale było też mnóstwo transferów nie potrzebnych i nie trafnych wogóle mówie tu np o Carricku,Dioufie czy Obertanie.... te transfery nic nie wniosły do gry naszego zespołu... i taka jest prawda... i SAF powinien coś zrobić...
» 25 grudnia 2011, 16:31 #82
sisinho: Dodam od Siebie że tacy zawodnicy jak VDV czy Silva zmniejszyliby swoje kontrakty gdyby dostali sygnał że jest propozycja ze strony United. Sam David stwierdził w wywiadzie że City to nie był jego priorytet jednak klub (Valencia) potrzebował kasy , więc pewnie gdyby miał wybierać między Mistrzem United a 3 miejscem City to przy porównywalnych zarobkach wybrałby United. Niestety żadnego odzewu ze strony United nie było , ani w sprawie Silvy , ani VDV czy w sprawie Nasriego.
» 25 grudnia 2011, 17:13 #81
nyczu7: dokładnie bo gdy przeszedł do City po prostu az taka sume zaczął zarabiać bo nie sądze by zarabial nie weim z 170 tysiecy w Valenci... wiec SAF po prostu dał d*** z tymi transferami...
» 25 grudnia 2011, 18:15 #80
ziomboy777: nie wiem czy zauważacie ale wasze pisanie to tylko i wyłącznie zwykłe gdybanie!... Sisinho--->skad ty mozesz wiedziec ze VDV czy Silva zmniejszyli by swoje wymagania gdyby dostali sygnal ze jest propozycja ze strony United?:) jestes agentem tych pilkarzy? a moze to twoi kumple z ulicy co?... śmiech i tyle:)
» 26 grudnia 2011, 18:20 #79
TraN: No na bank jeden Goetze albo Sneijder odwróci grę zespołu, śmieszni jesteście. Grać musi cały zespół, a SAF w ten zespół wierzy i nie skreśla zawodników tylko dlatego, że mają kontuzję lub słabszą formę. I za to go szanuję. A jeśli chodzi o kontuzje to waszych wypowiedzi nie skomentuję tylko odsyłam do ponownego przeczytanie newsa.
» 25 grudnia 2011, 10:53 #78
ess: Zespół musi mieć mocny "mózg"
» 25 grudnia 2011, 11:27 #77
Veon: Drużyna jest tak silna jak jej najsłabsze ogniwo a od lat najsłabsze ogniwo mamy w środku pomocy.
» 25 grudnia 2011, 20:42 #76
Kamixxx: jeszcze w tamtym sezonie bylo niezle....
Scholes,Giggs,Nani,Valencia,Gibbson,Fletcher,Carrick i bylo niezle ;d
a teraz zostalo ich tylko trzech ;d
» 25 grudnia 2011, 23:19 #75
ess: @Kamixxx o co chodzi?
» 27 grudnia 2011, 13:39 #74
lager: Z was to tacy mistrzowie futbol menadzera sa, ktorzy mysla ze Sneijdera to mozna kupic w 5 minut. Przeciez SAF powiedzial, ze jak ktorys z graczy ktorego obserwuja bedzie dostepny to go kupia. Jak bedzie ciezka sytuacja kadrowa to tez. Ale jak z polskiego ma sie naciagane 2 w szkole, to potem ciezko zrozumiec prostego newsa. SAF troche lepiej niz wy wie, czy kogos zima da sie kupic czy nie da. Jak sie nie da, bo np. pilkarz nie chce przejsc, czy klub nie chce sprzedac, to troche moze byc to ciezkie, nie sadzicie? Ludzie pisza, ze SAF powinien przejsc na emeryture, bo nie kupi np. Modrica. Fajnie tylko, ze Modrica da sie kupic. Wezcie pomyslcie kto jest lepszym menadzerem, on czy wy i wyciagnijcie jakies wnioski, bo czytanie, ze jak kupimy pilkarza x y i z to wygramy wszystko jest zalosne. Jednak wole zeby Ferguson decydowal kto nadaje sie do naszego skladu i stylu gry, nie jacys nastoletni frustraci.
» 25 grudnia 2011, 10:11 #73
Adamczik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 10:23

Nie można czegoś wiedzieć lepiej lub gorzej. Można wiedzieć lub nie wiedzieć, ewentualnie wiedzieć mniej lub więcej. To pierwsza sprawa. "...to może być trochę ciężkie..."- ciężki jest worek cementu, to może być co najwyżej trudne. To druga sprawa. Tak akonto tego naciąganego dwa z polskiego. Bo ewidentnie widać, że ja miałem znacznie wyższą ocenę od Ciebie, idąc Twoim tokiem rozumowania- doskonale rozumiem zatem newsy z wypowiedziami SAFa, ale i tak uważam, że potrzebujemy transferów. Teraz.
» 25 grudnia 2011, 10:22 #72
lager: Bardzo mozliwe, ze miales lepsza ocene z polskiego, co pokazuje, ze sie mylilem. Nie ma zaleznosci miedzy dobrymi ocenami, a czytaniem ze zrozumieniem. Ja nie napisalem, ze transfery nie sa potrzebne, tylko ze po pierwsze SAF ich nie wykluczyl, a po drugie on LEPIEJ (Chryste, znow popelnilem ten blad) od nas wie, czy jakiegos pilkarza da sie kupic i czy sprawdzi on sie w skladzie MU. Mozna pisac, ze chcemy Sneijdera czy Modrica, ale to przedstawiciele MU kontaktuja sie z przedstawicielami innych klubow, i wiedza czy dany pilkarz jest do kupienia. No chyba, ze niektorzy zyja w przekonaniu, ze jak chcemy kogos, to wylozymy 60 mln funtow i pilkarz jest nasz. Niestety tak nie jest i nie bedzie, nasz najdrozszy transfer to Berbatov kilka lat temu, jak ktos liczy na mega zakupy co okienko to nie wiem, po co kibicuje MU. Moze to draznic, ale takie sa fakty, i nie jest to do konca zalezne od SAFa, a rowniez od Glazerow (biorac pod uwage Twoj avatar powinienes to rozumiec). Niemniej, moj pierwszy komentarz nie byl skierowany do Ciebie, tylko do ludzi, ktorzy mowia, ze SAF powinien odejsc na emeryture, bo nie kupuje wielkich nazwisk. On troche LEPIEJ wie, czy da sie kogos dobrego kupic, czy nie, skoro mowi, ze nie, to ja mu ufam, od kilkunastu lat mnie nie zawiodl.
» 25 grudnia 2011, 10:50 #71
Adamczik: To, że na siłę będziesz używał błędnej gramatycznie składni, nie znaczy, że stanie się ona poprawną. A jeśli używasz jej tylko po to, aby... no właśnie, nie jestem pewien po co, to znaczy, że nie tylko intelektem się różnimy. Wracając do tematu. MU transferów potrzebuje, czy nam się to podoba czy nie. Potrzebujemy na gwałt rozgrywającego, defensywnego pomocnika, pilnie prawego obrońcy i opcjonalnie napastnika. Nigdy nie byłem zwolennikiem pisania kogo kupimy na jaką pozycję i za ile, i że będzie super, i w ogóle. Moim jedynym marzeniem byłby Goetze, bo chyba każdy by się zgodził, że byłby to znakomity transfer, nawet za 40 mln funtów. Twoje gadanie o tym, że SAF coś lepiej i czy piłkarz jest do kupienia. Do Twojej informacji, każdy piłkarz jest do kupienia. Kwestią jest wyłącznie cena. Co do kupowania co okienko, to zgadzam się, że to bez sensu. Ale sprawa rozbija się tutaj o jedno okienko.

Zależność między dobrymi ocenami a czytaniem ze zrozumieniem jest taka, że ten kto nie potrafi czytać ze zrozumieniem nie będzie miał dobrych ocen. Bo o ile do wfu nie potrzeba umieć czytać i pisać to do polskiego i masy innych przedmiotów już tak. Pomijając studia, gdzie człowiek musi non stop coś czytać i potem to referować. Na przyszłość jeśli podajesz jakieś założenia dodawaj źródła do badań, które je potwierdzają.
» 25 grudnia 2011, 11:02 #70
ziomboy777: Adamczik ---> myślę , że masz połowiczną rację. Transferow potrzebujemy - tego nie da się zaprzeczyć. Ale musisz też zrozumieć , że SAF nie kupi nikogo za grube pieniądze i nie zapłaci mu 200 tys. na tydzień bo to nie w jego stylu:-) proste jak drut. To jest szkot. On swoich zasad nie zmieni dopóki dopóty jest za sterami MU. Ja sie nie zgodzę , że Goetze byłby dobrym transferem... nie gra jakoś wybitnie w Borusii a cena za niego jest o wiele zawyżona! SAF to wie... dlatego wyklucza transfer.
» 25 grudnia 2011, 12:22 #69
kkkamil: Też uważam że Goetze nie byłby dobrym transferem, oglądam mecze Borussii dosyć często, gra w miarę dobrze, może i najlepiej z zespołu nie mowie że nie, lecz popatrz na LM gdy musiał sie zmierzyć z lepszymi drużynami, co za tym idzie z lepszymi obrońcami. Z Arsenalem nie grał nic kompletnie, nie mówię że nie sprawdziłby się u nas, może by grał bardzo dobrze, sugeruje tylko, że niema pewnych transferów do Anglii.
» 25 grudnia 2011, 13:17 #68
sisinho: @ziomboy777

Nie ma znaczenia czy to jest zagrywka w jego czy nie jego stylu. Na chwilę obecną na środek zostali nam Carrick i Jones (który ma wrócić niedługo). Można tam wsadzić Giggsa , Rooneya czy Parka , ale czy Real wstawia Ronaldo gdy ma kontuzjowanego Xabi Alonso? No chyba nie bardzo , dlatego powinniśmy kupić kogoś na tą pozycję.

Cały czas klepiecie tezę "xxx przejdzie tylko za 30 mln + 200 tys tygodniówki" ale są także inni , młodsi i za mniejsze pieniądze. Choćby taki Eriksen czy Rodwell , do wyciągnięcia za max 20 mln a tygodniówka do 60 tys (jak na te czasy to nie dużo zwłaszcza że są tacy co nie grają a dostają więcej).

Ps. Taki Modrić nie zarabia wiecej niż 110 tys , bowiem Tottenham nie daje dużych kontraktów.
» 25 grudnia 2011, 13:21 #67
ziomboy777: sisinho---> jak to nie ma znaczenia czy to w stylu SAFa czy nie??... a kto zarzadza klubem?? SAF! wiec zarówno ja jak i Ty mamy g...o do gadania! dlatego to ma najwieksze znaczenie co do ruchów transferowych! smieszy mnie argument dotyczacy Realu... nie wiem od kiedy interesujesz sie futballem ale jak byś nie zauważył w Realu kupuje kogo się da na potegę! MU ma zupelnie inna politykę transferową i to sie nie zmieni! dlatego jezeli nie możesz się z tym pogodzić zmien klub któremu kibicujesz! SAF nie podda sie presji nikomu a tym bardziej takim pionkom jak ja i Ty:) poza tym rynek transferowy to nie gra w managera gdzie myslisz sobie...a Rodwell jest do wyciagniecia to daje 20 mln i jest u nas! zejdz na ziemie i przestan klepac o rzeczach o ktorych nie masz najmniejszego pojecia.... pozdro
» 26 grudnia 2011, 18:13 #66
komor58: Wypowiedzi co niektórych są żałosne ;/ Ferguson wie o co chodzi i wie, że jego piłkarze nie będą grać wiecznie. Dlatego wprowadza młodych. To jest tylko okres przejściowy. Ci młodzi zawodnicy grają ze sobą od kilku miesięcy. Spójrz ile barca grała w tym składzie by osiągnąć to co osiągnęła. pierwszy skład się nie zmienia od paru lat.
» 25 grudnia 2011, 03:30 #65
obsession28: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 08:30

ok spójrz na transfery Barcy : Fabregas , Sanchez, Villa, a teraz pokaz mi kogos takiej klasy w United ktorego zakupil Ferguson ? na tym polega fenomen Guardioli ze on mysli nowoczesnie bo wcale tych transferów Barcelona nie potrzebowała żeby prezentować futbol na określonym poziomie i zdobywać trofea
» 25 grudnia 2011, 08:28 #64
obsession28: a mimo to ci zawodnicy ktorych kupil wystarczyli na to zeby pokonac Real na Santiago Także nie mow mi tu o zgraniu od kilku miesiecy....
» 25 grudnia 2011, 08:36 #63
ziomboy777: myśle , że komor58 mówił tutaj o fundamencie dryżyny... Barca zbudowała swój fundament na Xavim , Inieście i Messim...dopiero później dokupywał takich piłkarzy jak Villa , Fabregas czy Sanchez. Nasza drużyna jest na takim etapie na w którym trzeba właśnie taki fundament założyć. Bo odszedł Scholes , odejdzie Giggs i co dalej?.... jest przebudowa drużyny. I trzeba cierpliwie czekać i ufać SAFowi.
» 25 grudnia 2011, 12:26 #62
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 13:33

ziomboy777

Jak zauważyłeś Barca zaczęła od środka , a my? Kupujemy obrońcę , bramkarza i pomocnika , co prawda na lata , ale środek kuleje coraz bardziej po tym jak zawodnicy łapią kontuzje a SAF nie zamierza nikogo ściągnąć na tą pozycję.
» 25 grudnia 2011, 13:33 #61
ziomboy777: sisinho---> twoje gadanie mnie troche smieszy... slyszales kiedykolwiek o powiedzeniu , że drużyne buduje się od tylu?... czyli od bramkarza i obrony?... Barca zaczęła od środka?... to co tam robi Puyol(prawie najstarszy w zespole) , Pique , Valdes?... pomysl troche zanim cos napiszesz.
» 26 grudnia 2011, 18:17 #60
Lil: Kupilismy:

- dobrego bramkrza, ale z nastawieniem na przyszłościowy niż "gotowy od zaraz",
- dobrego skrzydłowego bez ogrania w europejskich pucharach,
- młodego, rozwojowego obrońcę, mogącego z braku laku grać w pomocy

Barcelona kupiła:

- dobrego pomocnika, który i tak nie jest w stanie przebić się do składu na dłużej niż 25 minut,
- światowej klasy napastnika o którego bili się prawie wszyscy

Dodatkowo porównamy wychowanków:
United: Gibson
Barcelona: Pedro

Omg... no cóż - jesteśmy daaaalego w tyleeee, za tą znienawidzoną Barcą.

Real chce ją gonić to chociaż kasy nie szczędzi.

City chciało dogonić United to kupiło klasowych graczy, poukładało ich i już jest na poziomie United... a my nadal bez transferów.

No spoko, ale w ciemno obstawiam, że City wywali ze 30 baniek na samo zimowe okienka (na max 2 graczy, ale bardziej na 1, bo oni ostatnio nie kupują "plebsów" za 15 mln funtów).

Ehh... Alex kup Sneijdera i Krasnicia bo z Carrickiem, Gibsonem i nieobcenym Fletcherem to my nic nie wygramy... NIC!
» 25 grudnia 2011, 03:02 #59
inekk10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 09:25

A porównaj innych wychowanków, Tom Danny czy Ryan Giggs :)
A od Carricka i Fletchera wara, obaj są to zawodnicy o wysokich umiejętnościach !
» 25 grudnia 2011, 09:24 #58
bulka1986: Xavi, Iniesta, Thiago, Fabregas też są zawodnikami o wysokich umiejętnościach, a jednak, każda dwójka z wyżej wymienionych z obojętnie jaką dwójka pomocników United wypada słabo, zresztą wiadomym jest, że Barca ma o wiele lepszych wychowanków niż każda drużyna co dopiero United, więc o co kaman? Coś mi się wydaje, że przy dobrych wiatrach to drużyna wychowanków Barcy rozklepałaby Diabły
» 25 grudnia 2011, 10:16 #57
sisinho: Nie wydaje Ci się - Valdes - Fontas,Busquets,Pique,Puyol-Xavi,Fabregas,Thiago,-Messi,Pedro,Iniesta . Taka przykładowa 11 samych wychowanków , z czego 8 grało w finale LM (oprócz Thiago,Fabregasa,Fontasa) a 9(Cesc) pewnie by grał gdyby finał był obecnie.
» 25 grudnia 2011, 13:25 #56
Kamixxx: przypomina mi sie rewanz w lato na tournee :P
wtedy wygralismy 2:1 ale....(chyba)z rezerwami barcy ;p
i sie wtedy męczylismy.....
» 25 grudnia 2011, 23:13 #55
Bartez95: I to jest ta jedyna rzecz, ktora SAF powinien zmienic, jest zbt oszczedny badzmy szczerzy.Potrzeba nam choc 1 kluczowego transferu aby nie powturzyla sie sytuacja sprzed miesiaca...
» 25 grudnia 2011, 02:31 #54
karol90098: Rok w rok to samo jestem zawiedziony bo jak kazdy chcialbym wielkie transfery . Jednak okazuje sie ze nie mam racji bo sezon w sezon cos wygrywamy. Nie ma takiego drugiego jak saf
» 25 grudnia 2011, 01:21 #53
Ave: Specjalnie tak mówi. Manchester dokona jakiegoś transferu. Ferguson tak mówi aby się zabezpieczyć przed nieudanymi zakupami lub też zwyczajnie aby usprawiedliwić się nieco. Wiadomo, że nie przyzna się do błędu - tego rodzaju wypowiedzi się spodziewałem.

'Mamy dobry skład, ale może kogoś ściągniemy'.

To może to raczej na pewno :)
» 25 grudnia 2011, 00:45 #52
sisinho: Ave nie przesadzaj , Rok temu(w przerwie) też były gadania że nikogo nie ściągnie i nie ściągnął. W przerwie przed obecnym sezonem mówił że ściągnie gwiazdę światowego formatu a tego nie zrobił , w sierpniu (po transferach Davida,Ashleya i Phila) zapowiedział że nie zrobi z Rooneya pomocnika i nie kupi już nikogo . Jak widać przy transferach zawsze wychodzi na "nie".
» 25 grudnia 2011, 13:28 #51
McG: Mistrz [*]
» 25 grudnia 2011, 00:16 #50
RedDragon: Krótko, zwięźle i na temat. Lepiej bym nie ujął tego.
» 25 grudnia 2011, 00:34 #49
FiFlaK: W sumie, Pan Ferguson nic nie powiedział w stylu "Nie zrobię transferów".
Więc nie ma się co burzyć.
Poza tym, pokłada w obecnym składzie wielkie nadzieje i wiarę.
To dodatkowo motywuje piłkarzy.
Nie twierdzę, jestem za transferem Eriksena, bądź Gotze, ale nie oszukujmy się są na to małe szanse.
O wiele bardziej pragnę powrotu do zdrowia Toma Cleverley'a i jego bardzo dobrej gry.
Wesołych Świąt.
» 25 grudnia 2011, 00:16 #48
Mirro: Na początku poprzedniego sezonu zwątpiłem w SAFa. Nigdy więcej - to cudotwórca. Owszem, może się mylić, ale jeżeli nawet on pomyli się co do tego, czy potrzebny nam nowy piłkarz, czy nie, to inni zrobiliby z pewnością to samo.

In Fergie We Trust!
» 24 grudnia 2011, 23:59 #47
Klimaa: Jedno jest natomiast pewne - na pewno nie kupimy kogoś przepłacając, więc nie ma co liczyć na 30mln transfery.
» 24 grudnia 2011, 23:54 #46
obsession28: chyba jednak potrzeba tych transferów i do tego jakiś transfer nowego managera by się przydał bo Pan Alex ciągle myśli że futbol się nie zmienia od lat a prawda jest taka że teraz bez pieniędzy nie ma wyników. więc niech lepiej powie nie potrzebujemy transferów żeby przez kolejne lata być w czołowce premer league i nic poza tym . a swoja droga ciekawe co powie jak w tym roku nie zdobędą żadnego trofeum i do tego zajmą miejsce nie zapewniające kwalifikacji do chamions league . wesołych świąt wszystkim
» 24 grudnia 2011, 23:52 #45
Zyvold: To co się działo w ostatnich miesiącach było spowodowane kontuzjami - kompletny szpital. Poza tym, pieniądze w futbolu nie liczą sie od roku, liczą sie już długo, Ferguson rozumie to, i popatrz, że wcale nie jest tak źle.
» 24 grudnia 2011, 23:58 #44
obsession28: zobaczymy jak będzie na koniec sezonu i zobaczymy co będzie mówił wtedy ale prawda jest taka że kontuzje nie tylko graczom united sie przytrafiają i dla mnie to nie jest wymówka ale cóz pozostaje nadal trzymac kciuki za United i chlopakow ;)
» 25 grudnia 2011, 00:06 #43
19barnaba87: Zobaczymy co ty powiesz jak United zdobedzie mistrza, pewnie zamkniesz sie na jakis czas i po pierwszej lepszej przegranej znowu zaczniesz krytykowac.
» 25 grudnia 2011, 00:14 #42
netherquake: "bez pieniędzy nie ma wyników" jakoś $ity mimo grubych szejkowskich milionów też wyleciało z LM btw to chyba nie przypadek że bez tych wielkich 50 milionowych transferów United było przez ostatnie 4 lata 3 razy w finale LM prawda?
» 25 grudnia 2011, 00:37 #41
obsession28: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 08:25

proponuje poczekac do konca sezonu bo uwazam ze wygrana z united na ich terenie w takim rozmiarze to nie przypadek a swoja drogą jak juz o transferach mowa to sprobuj okreslic wplyw na gre zespolu takich zawodnikow jak Valencia i Young i Silva i Aguero. co oni wnisli do gry swoich zespolow w pierwszym sezonie gry ? jedynym problemem City jest to ze ich najslabszym ogniwem jest...
Mancini. a jak juz o lidze mistrzów mowa to nawet nie próbuj porównywac grup jaką miało City a jaką United ....
» 25 grudnia 2011, 08:23 #40
obsession28: z całym szacunkiem ale nie mówimy tu o pierwszej lepszej przegranej tylko o odpadnieciu z rozgrywek o dwa trofea i nie oszukujmy sie grupa United w lidze mistrzów nie byla grupa śmierci a Crystał Palace to nie jest Tottenham w rezerwowym składzie
» 25 grudnia 2011, 08:34 #39
spOntan: netherquake, i co z tego że United było przez ostatnie 4 lata 3 razy w finale? To już przeszłość, liczy się tu i teraz, a prawda jest taka że mistrz Anglii nie wyszedł z grupy w której grali mistrz Szwajcarii, Rumunii i drużyna Portugalska, odpadł z CC z 2ligową drużyną. Teraz po kilku z rzędu meczach Fergusona ogarnął jakiś hurraoptymizm, mam nadzieję, że Ajax sprowadzi go z powrotem na ziemię, i pokaże nasze braki kadrowe, może wtedy odpuści i się przełamie :)
» 25 grudnia 2011, 08:49 #38
Zyvold: No tak tak obsession, w innych drużynach też sie zdarzają kontuzje, też jest kompletny szpital, ~10 zawodników kontuzjowanych.
» 25 grudnia 2011, 11:36 #37
gaham1: Ludzie przestańcie narzekać na SAFa zrozumcie że po prostu glazerowie nie sypneli kasą. On napewno sam chciałby kupić jakiegoś zawodnika. No ale co ma powiedzieć żę na gwałt potrzebujemy 4 dobrych zawodników ale właściciele nie dają kasy więc drodzy kibice możecie zapomnieć o pucharach. Zrozumcie że gdyby nie było z nami Bosa to byśmy o Lige europy walczyli. Popatrzcie na światową czolówkę piłkarską. Są tam same bajecznie bogate kluby, oraz Manchester United i Arsenal Londyn.
» 24 grudnia 2011, 23:37 #36
manik199: pomyśl trochę ze praktycznie najlepsi zawodnicy zespołu wylecieli z składu z powodu kontuzji.. a pomyśl ze NP: może coś się stać Rooneyowi albo De Gea'i i znów nie bedziemy mieli zawodników -.-
» 24 grudnia 2011, 23:39 #35
manik199: HAHAHAHA wiedziałem ze SAF to powie... mimo ze mamy w H@$ kontuzji :P nie ma to jak PRAWDOPODOBNY brak jakiego kolwiek pucharu (bo z obecnym składem z kontuzjami ... to nie wiem jakim fartem jesteśmy na 2 miejscu -.-
» 24 grudnia 2011, 23:23 #34
cris342: Nie no powiedzmy że mamy silny skład co pokazujemy co chwila ale dzięki jakiemuś dobremu transferowi moglibyśmy być trochę lepsi , co Fergusonowi szkodzi ściągnięcie jednego dobrego zawodnika ?
» 24 grudnia 2011, 23:16 #33
19barnaba87: To tez gada ze jak bedzie do wziecia bardzo dobry gracz za rozsadne pieniadze to go kupi :)
» 25 grudnia 2011, 00:09 #32
sisinho: Rozsądne to ile? Skoro za Bebe daliśmy 7 mln , to rozsądnie za Modricia,Rodwella czy Eriksena to z 40 mln patrząc realnie na umiejętności tych zawodników w stosunku do 7 mln wydanych na Bebe.
» 25 grudnia 2011, 13:37 #31
19barnaba87: sisinho- badz powazny. 40 mln za kazdego z wymienionych przez ciebie graczy to gruba przesada. I o ile za Modricia mozna by przebolec z 30 gora 35 mln to taki Eriksen czy Rodwell nie sa warci 20 baniek.
» 25 grudnia 2011, 14:31 #30
sisinho: @Barnaba

A Bebe był warty 7 mln? A De Gea - 21 letni bramkarz był warty ponad 20 mln? Zastanówmy się ile United wydaje kasy na zawodników , to dowiemy się dlaczego ceny poszły w górę. Tak , City , Real czy Barcelona robią swoje ale my też nie pozostajemy bierni - za Younga z 1 rocznym kontraktem dajemy prawie 20 mln euro (17 mln funtów) a taki ozil z pół rokiem przechodzi za marne 8 czy 10 mln. PSG kupuje pastore - wielki talent no ale 50 mln to gruba przesada , natomiast zarówno Rodwell jak i Eriksen pokazują że są warci tych "marnych" 20 mln.
» 25 grudnia 2011, 17:09 #29
Berbatov11: No tak przecież jak wygraliśmy dwa mecze dość wysoko i to po rząd to jest już świetnie z naszym środkiem pola. Przecież Carrik to bardzo kreatywny piłkarz i wypracuje nam w h... akcji. Ferguson już sie wypala jako manager i tylko zaszkodzi drużynie jeżeli nie sprowadzi kreatywnego pomocnika bo bez niego nie obronimy tytułu i pewnie nie wygramy nawet Ligi Europy. licze na sprowadzenie klasowego pomocnika w tym okienku tranferowym. Wesołych Świąt
» 24 grudnia 2011, 23:12 #28
RedArmy: Nie no po co nam transfery mamy bardzo dobrych środkowych pomocników którzy wywalczyli nam lige europejską , ośmieszyli United przed całym światem , skompromitowali się w meczu z city , dużo tak wymieniać ! powiem więcej w lutym SAF będzie żałował tego ze nikogo nie kupił. Szanuje Fergusona ale może pora odejść na emeryturę ?
» 24 grudnia 2011, 22:59 #27
Vervvis: ehh przegralismy 3:1 Real przegral 3:1 a podobno ma same gwiazdy o srodku nie wspominajac wiec.. ? Dodam iz w wakacje wygralismy z nimi 2:1 cale United :) Ale nie zawsze jest sie na szczycie i jak nie podoba ci sie to to zmien klub... Ale nie zmienisz bo United ma majstra i w ostatnich 4 latach mial 3 finally CL..
» 24 grudnia 2011, 23:11 #26
rei: Ogarnijcie się SAF dłużej prowadzi United z sukcesami niż wy żyjecie na tym świecie, on wie co robi i absurdem jest mówienie że powinien odejść na emeryturę bo zrujnuje ten klub, PRZECIEŻ ON SAM GO ZBUDOWAŁ(chodzi o jego potęgę)
@Vervvis w 100% zgadzam się z twoim komentarzem. Pozdrawiam
» 24 grudnia 2011, 23:20 #25
manik199: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2011 23:27

@Vervvis ale ty masz tok myślenia -.- Real grał z Barcą... z naszym pięknym skłądem
Real 5-0 Basel
Man U 0-5 Barca...
» 24 grudnia 2011, 23:26 #24
Zyvold: MU - Arsenal 8:2, MU - Bolton 5:0, MU - Wolves 4:1, MU - Fulham 5:0.
Każdy czasem przeżywa kryzys bez względu na to, czy ma zaje... skład (Barcelona, która już w tym sezonie negatywnie zaskoczyła kilka razy) czy słaby.
» 25 grudnia 2011, 00:02 #23
Kamixxx: ale z drugiej strony chyba kazdy to przyzna ze to rok Barcelony....5 trofeow w ciągu roku mowi samo za siebie..:)
a jaka jest ich polityka transferowa ?
wymieszanie mlodziakow z rezerw z doswiadczeniem Pique,Puyola,Messiego i wielu innych = ciągle zwyciestwa
» 25 grudnia 2011, 01:49 #22
nosiema: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2011 11:26

zapomniałeś dodać kilka transferów po 30+ milionów
» 25 grudnia 2011, 11:26 #21
Kamixxx: tam nie trzeba transferow by sukcesy byly :)
Messi,Cesc itd. to klasa sama w sobie :P
» 25 grudnia 2011, 23:51 #20
SzmuLik: Bo rzeczywiście nie są potrzebne, jeśli Boss zacznie wprowadzać młodych do składu. Dać szansę Pogbie z Carrickiem w środku, niech się dalej dzieje co chce.
» 24 grudnia 2011, 22:43 #19
Steckov: Bardzo mylący tytuł artykułu...
» 24 grudnia 2011, 22:23 #18
Zywo08: Z jednej strony idzie w zaparte i wielu się to nie podoba ale pokazuje też tym zaufanie do zawodników znajdujących się obecnie w zespole co też dosyć ważną rolę odgrywa. Myślę też że chce pokazać niektórym że bez wydawania wielkiej kasy da się coś wygrać.
» 24 grudnia 2011, 22:17 #17
linox: Brzmi to troche jak asekuracja ze strony Bossa. Nikt nie lubi przyznawac sie do bledow a ta wypowiedzia asekuruje sie. Niby jest wierny swoim pogladom a jednak bedzie mial albi jesli jednak zdecyduje sie na transfer tejze zimy.
» 24 grudnia 2011, 22:00 #16
zbyszek7: Pal licho pomocnika. Mamy 4 obroncow albo 3 bo nie licze w nich Ferdinanda i braci da Silva ktorzy sa wiecznie kontuzjowani! SAF powinien kupic obronce w styczniu jezeli nie chce miec problemu.

...i trzeba jeszcze dodac ze Gary Cahil przechodzi do Chelsea...
» 24 grudnia 2011, 21:58 #15
gitkolo: Jszcze raz Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku Fergie.
P.S Już nikt z nas nie łudzi się, że kupisz kreatywnego pomocnika :(
» 24 grudnia 2011, 21:50 #14
konto512: Valenci ofiarowalbym lepsza lewa noge wtedy szalal by na prawej stronie niczym kiedys messi
» 24 grudnia 2011, 21:32 #13
Gwyn: Ferguson zawsze miał słabość do piłkarzy, którzy mają jedną nogę wyraźnie lepszą... Giggs, Beckham, Owen, Valencia, Evra, Young itd. itd.

Każdy z nich raczej unika gry wyraźnie słabszą nogą, ale tylko o Valencii pewien świetny ekspert powiedział, że nie ma lewej nogi i tylko dlatego teraz jestem zmuszony czytać o tym tutaj codziennie...
» 24 grudnia 2011, 22:04 #12
cocobooo: 03-04-1996

Kiedyś Messi ? Dziecko kiedy są te dawne czasy ?
» 24 grudnia 2011, 22:11 #11
devious: @Gwyn

Young jest obunożny i to jeden z jego największych atutów :)
» 24 grudnia 2011, 22:33 #10
Olo: A Giggs jakie bramy pakował z prawej nogi!
» 25 grudnia 2011, 10:46 #9
wrobel1992: Wiedziałem, że jak wyniki się popra0wią to transfery z mało prawdopodobnych przyjmą status nierealnych:/ Oby Ferguson nas zaskoczył!
» 24 grudnia 2011, 20:45 #8
Olo: Na razie są niepotrzebne :)
A w czerwcu poprosimy o jakiś 19-letni diamencik do oszlifowania panie Fergie :)
GGMU!
» 24 grudnia 2011, 20:43 #7
cocobooo: Widać twardy charakter widzi potencjał w obecnym składzie i tak zapewne jest zobaczymy w maju czy tak będzie .
» 24 grudnia 2011, 20:38 #6
slavkomir: Dobrze, że facet ma swoje zdanie. Od lat jesteśmy w czołówce, niech parę wpadek nie wpływa na opinię publiczną. Rozliczenia po sezonie dopiero !
» 24 grudnia 2011, 20:32 #5
duszek170: Jesli SAF tak mowi, to tak jest. Obronimy majstra! Wesolych Panowie.
» 24 grudnia 2011, 20:30 #4
piokrop: Byliście niektórzy niegrzeczni i od Fergiego pod choinkę dostaniecie tylko rózgę, a nie nowego piłkarza :P
» 24 grudnia 2011, 20:26 #3
designer: ja tam od niego nigdy bym nic nie chcial, co najwyzej zwrotu kasy za przegrane zaklady w absurdalnie kiepskich meczach, ktore mam nadzieje ze RD maja juz za soba. Pozostaje jedna mysl. Kiedy do cholery City wpadnie w takie "bagno kryzysowe", jakie przechodzil przez grube 2 miesiace United.
» 24 grudnia 2011, 21:17 #2
linox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2011 22:06

piokrop

dobre ;D
» 24 grudnia 2011, 22:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.