Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Klub namawia Scholesa do powrotu

» 17 grudnia 2011, 11:00 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Piłkarze Manchesteru United proszą Paula Scholesa, aby ten wrócił z piłkarskiej emerytury i pomógł drużynie z Old Trafford w trudnym okresie – takie sensacyjne doniesienia możemy przeczytać w sobotnim wydaniu The Sun.
Klub namawia Scholesa do powrotu
» Paul Scholes po zakończeniu piłkarskiej kariery szkoli młodzież Manchesteru United
Czy wierzysz w powrót Paula Scholesa na boisko?
Scholes zawodniczą karierę zakończył po ubiegłym sezonie i od tego czasu zajmuje się w klubie szkoleniem młodzieży. W ostatnich tygodniach Manchester United boryka się z prawdziwą plagą kontuzji, co sprawiło, że doświadczeni piłkarze mistrzów Anglii zaczęli namawiać swojego dobrego kolegę do powrotu.

Sir Alex Ferguson mimo trudnej sytuacji kadrowej nie zamierza panikować. Szkot nie rozmawiał też ze Scholesem na temat powrotu, choć w chwili obecnej kontuzjowanych jest aż ośmiu zawodników Manchesteru United.

The Sun przypomina, że sir Alex Ferguson próbował nakłonić Scholesa do przedłużenia kontraktu z Czerwonymi Diabłami po zakończeniu ostatniego sezonu. Argumenty Szkota nie przemówiły jednak do Paula.

Gazeta konkluduje, że Scholes pozostaje alternatywą dla sir Aleksa Fergusona, jeśli kryzys kadrowy Manchesteru United pogłębi się na przełomie Nowego Roku.


TAGI


« Poprzedni news
Young: Bez zawahania wybrałem United
Następny news »
Brak decyzji w sprawie Suarez – Evra

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


Artixo: Scholes by nam nic nie dał to juz trzeba przyznac jest niestety emeryt oczywiście w kategori piłki nożnej d*** by nam dał skoro my potrzebujemy młodego utalentowanego i dobrego np. Goetze.Nie krytukuje Scholesa bo to geniusz w Futbolu lecz on juz by nam nic nie dał to tak smo jakby Zidane wrócił do Realu!
» 17 grudnia 2011, 22:19 #35
vip14: Bardzo bym się cieszył, gdyby weteran MU powrócił i to jeszcze w jakim stylu... :D. Grałby w idealnym duecie z Giggsem i siatki w bramce przeciwników by świstały. Bardzo dobry pomysł z tym powróceniem Scholesa na Old Trafford. Glory, Glory Manchester United :-)
» 17 grudnia 2011, 22:05 #34
kagens03: The Sun
» 17 grudnia 2011, 20:53 #33
DevilFan: Nierealne. Dajcie mu zająć się rodziną.
» 17 grudnia 2011, 18:10 #32
Kamixxx: " The Sun" - i nie mam wiecej pytan :D
a nawet jesli to prawda,to zamiast prosic Paula o powrot gdzie zagralby kilka meczy pewnie max. to zainteresowac sie Goetze albo pilkarzem jego pokroju ;)
» 17 grudnia 2011, 14:39 #31
gorzky: To może poprośmy jeszcze Cantone niech wróci i odmieni naszą grę w ofensywie. Lubię Paula, ale jego powrót nie wyszedł by nam na dobre. Gościu nie trenował pół roku i miałby nagle wrócić, to by nie wypaliło. Zresztą nie sądzę by i sam Paul się na to zgodził. On już raz podjął decyzję o zakończeniu kariery.
» 17 grudnia 2011, 14:02 #30
dawid27154: Jak może taki klub jak Manchester wyrabiac takie rzeczy to jest śmiech na sali. Chelsea ma Lamparda, Liverpool ma Gerrarda, Totenham Modricia i Van Der Varta, Arsenal miał Fabregasa ale od razu po jego stracie kupił Artete choć i tak miał niezłego Wilshera, City ma Silve i Nasriego. Można tak wymieniac w nieskonczoność korzdy dobry klub walczący o najwyższe cele w swojej lidze i nie tylko ma dobrego rozgrywającego który jest odpowiedziałny za kreowanie gry. A my kogo mamy? Fletchera świetny zawodnik ale nie rozgrywający, Carricka dobry piłkarz ale nie rozgrywającym, Gibson bez komentarza, Anderson dobry piłkarz i rozgrywający ma ciąg na bramkę ale prezez 3 sezony nic wielkiego nie pokazał. Nie oczekuję wielkiego transferu ale dobrego solidnego rozgrywającego typu Modrić czy choćby Np Silva.
» 17 grudnia 2011, 13:59 #29
Quint: Dać szansę Morrisonowi ! ;)
» 17 grudnia 2011, 13:13 #28
axel52: Jeżeli to prawda to jest to absolutna degrengolada United.
Nie żebym mia,l coś do Paula , wręcz przeciwnie , ale zrobiłby sobie wielką krzywdę gdyby nie poszło tak jak wszyscy fantaści oczekują.
A oczekują czego od tak zaawansowanego wiekowo gracza , który na dodatek jak mniemam wypadł z reżimu treningowego ?
Oczekują , że odmieni grę klubu , owszem może odmieni przez parę minut , ale nie wytrzyma nawet pół meczu w dobrym tempie.
Nie dawał rady jak regularnie trenował a co dopiero teraz.
» 17 grudnia 2011, 12:51 #27
jack1066: Masz racje.Ale to tylko The Sun, ile oni już plotek wymyślili to głowa boli.
» 17 grudnia 2011, 13:35 #26
DonKedzior: the sun !
» 17 grudnia 2011, 12:42 #25
Booyaka: Powrót Scholesa mógłby być katastrofalny dla jego osoby. Gdyby wrócił do zespołu i NIE ZROBIŁBY RÓŻNICY, to mielibyśmy w świecie sportu kolejnego Schumachera albo Lehmanna. A to nie wpłynęłoby dobrze na niego jako na legendę, którą wszyscy pamiętają ze względu na magiczne podania, a nie na to, że wrócił i był średni.
» 17 grudnia 2011, 12:15 #24
wrobel1992: Bzdury wypisywane w TS to dosłownie szok:D Na świąteczny maraton będą nam potrzebni skrzydłowi w takiej dyspozycji jak podczas meczu z Wolves. Wiadomo- nie ma co liczyć na środek więc skrzydła muszą ciągnąć grę!
» 17 grudnia 2011, 12:09 #23
Rooney2010: Niech Alex się ogarnie i kupi w przerwie zimowej pomocników bo innego wyjścia nie ma! Pomoc leż i kwiczy, a to że odpadliśmy z LM pokazało co wart jest nasza druga linia! Niech kupuje teraz to na przyszły sezon będzie miał zawodnika który się zgra z zespołem a nie w lato wymyśli dwóch chłopców po 15 lat którzy będą grali dla United w Akademii a po 2-3 latach odejdą. Potrzebni są piłkarze do grania a nie do szkolenia i to natychmiast :)
» 17 grudnia 2011, 12:00 #22
MichaelAngelo: Jak dla mnie poziom najlepszego klubu na świecie prezentują tylko Vidic, Rooney, Nani jak jest w formie, może Evra, choć z wiekiem to nie to samo, podobnie jak Ferdinand.

De Gea to wciąż uczący się chłopak, "może kiedyś".

Smalling i Evans to średniaki, to nawet dużo powiedziane. Jones to obiecujący chłopak, ale teraz sam nie wie czy chciałby być bramkarzem czy napastnikiem. Bracia da Silva wciąż się rozwijają, ale pokazują się tylko w meczach z przeciętnymi zespołami, gdy gramy z mocniejszym rywalem rzadko mogą się pochwalić jakimś rajdem czy dośrodkowaniem (ich umiejętności wyglądają śmiesznie kiedy porówna się ich np. do Dani Alvesa czy Maicona).

Środek pomocy tak naprawdę nie istnieje. Pomocnicy, nie licząc Fletchera, który miał swoje przebłyski: Carrick - lepiej sprawdzałby się jako środkowy obrońca, dobry w defensywie, fatalny w ataku. Cleverly - zagrał mało meczy więc ciężko cokolwiek stwierdzić, na razie to widać, że jest z porcelany. Wg mnie do pierwszego zespołu powinien być wprowadzany Paul Pogba. Giggs to klasa światowa, ale przydałoby się odmłodzić go jakieś 15 lat, niestety długo nie możemy na niego liczyć. Park ma żelazne płuca, ale co z tego. Kiedy jest na boisku odnoszę wrażenie, że United gra w dziesiątkę. Young jest niezły, ale brak mu lewej nogi i ma wahania formy.

Napastnicy: Berbatov w ogóle nie dostaje szans w lidze, a mam wrażenie, że poprawił formę od początku sezonu, jednak kto wie, czy już całkiem się nie wypalił. Owena, Machedę i Dioufa pozwólcie, że pominę. Welbeck to typ, który mi się podoba, ale brak mu ogrania. Chicharito - można wypisać jego milion wad (technika, przyjęcie, opanowanie, pewność siebie, drybling, przetrzymanie piłki, strzały z 16 metrów, i tak jeszcze długo), które rekompensuje jedna zaleta - kapitalne ustawianie się. Kiedy poprawi to i owo będzie zawodnikiem kompletnym.

Aż dziw bierze jak dobre wyniki osiągaliśmy na przestrzeni ostatnich lat z takim składem, tak samo z resztą ten sezon. Cieszy taka wygrana 4-1, ale co zrobić, żeby Nani tak spisywał się w każdym meczu, jak niegdyś Cristiano Ronaldo? Wiele wniosłoby to do drużyny. Ok, a co z resztą składu?

Załamała mnie kontuzja Vidica. Nie wiem co teraz możemy począć. Nie wspomnę już o naszej ławce rezerwowych. Spójrzmy jak szeroki skład ma Barcelona, Real. Choćby Messi czy Ronaldo doznali kontuzji, znajdzie się ktoś na ich miejsce (Sanchez, Kaka). Nie mówię, że o tych samych umiejętnościach, ale prezentujący przyzwoity poziom. A u nas? Evans? Zostawię to bez komentarza.

Wg mnie ogromnym błędem jest tak późne wprowadzenie do składu Welbecka i Cleverlaya. W tym wieku to już powinni być ograni, gotowi pociągnąć grę zespołu zawodnicy, a nie dopiero oswajający się. Mamy teraz kliku utalentowanych zawodników, wystarczy obejrzeć kilka filmików na youtubie żeby stwierdzić, że taki Pogba czy Morrison zrobiłby dużo większą różnicę niż Anderson. Poza tą oczywistą korzyścią, jaką jest lepsza gra klubu, zdobywaliby oni bezcenne doświadczenie i w obecnym wieku Toma grać już na najwyższym światowym poziomie.
» 17 grudnia 2011, 11:51 #21
hitman90: Nie zgadzam sie z Toba co do Smallinga i Jonesa. Smalling bedzie jednym z najlepszych obroncow w lidze. Wieczne kontuzje sprawiaja, ze jest zmuszony grac na prawej stonie, co mu o wiele lepiej wychodzilo na poczatku sezonu. Jones ma 19 lat i juz teraz prezentuje wysoki poziom. To, ze grywa w pomocy to nic dziwnego, gral juz tak w poprzednim klubie. Jednak tak na prawde to tez wina kontuzji, bo inaczej pewnie bylby na srodku caly czas.
» 17 grudnia 2011, 12:04 #20
lager: "Wg mnie ogromnym błędem jest tak późne wprowadzenie do składu Welbecka i Cleverlaya. W tym wieku to już powinni być ograni, gotowi pociągnąć grę zespołu zawodnicy, a nie dopiero oswajający się."

Przeciez oni sie ogrywali od kilku lat na wypozyczeniach. Cleverley najlepszym graczem Watfordu byl, potem bardzo dobrze w Wigan sobie radzil. Welbeck niezle pogrywal w Sunderlandzie. Dla niektorych zawsze cos bedzie niepasowalo. Jakby SAF ich ogrywal w MU, a ci by nie dawali rady, to byloby narzekanie, ze gra dziecmi niesprawdzonymi. Jak ich wypozyczal zeby sie ogrywali u kogo innego, to tez zle, mimo ze sami ci pilkarze podkreslaja, jak wiele wypozyczenia im daly.

W innych kwestiach masz tez duzo racji, zapominasz tylko ze pilka to sport zespolowy a nie zbior indywidualnosci. Gdyby to bylo takie proste, ze masz wielkie nazwiska i wygrywasz wszystko to Real czy City byliby bez przerwy mistrzami.
» 17 grudnia 2011, 12:52 #19
majkeloo: Człowieku co Ty za głupoty wygadujesz?!! Nie zgadzam się z Tobą praktycznie we wszystkim.
Pozwól że odniosę się do każdego akapitu, który wypociłeś, z osobna a więc;

1. Smalling, Evans-średniaki? to są b. dobrzy defensorzy-waleczni, świetnie walczą w powietrzu, mają kapitalny odbiór i do tego świetnie czytają grę(a to jest jedna z cech bezcenna aby stać się obrońcą na światowym poziomie). Jedynym minusem jaki mają to...i tu uwaga-MŁODOŚĆ, są jeszcze niedoświadczeni, i tak samo jak wspomniałeś krótko o naszym bramkarzu młokosie, któremu zdarzają się błędy, tak samo jest z naszymi obrońcami. Co do Jonesa w ogóle nie będę rozwijał tematu, powiem tylko że ten gość ma papiery na stopera nr 1 na świecie. To nie jego wina że łata dziury w pomocy-co akurat mu świetnie wychodzi. Widocznie to przeoczyłeś oglądając mecze United.
"bracia da silva pokazują się tylko ze średniakami"- wejdź sobie w statystyki ostatnich sezonów i zobacz jak wyglądały nasze boki obrony w ważnych meczach. Fabio i Rafael mają niestety w tym sezonie strasznego pecha jeżeli chodzi o kontuzje(jak zresztą cała nasza kadra).I tu znów można zacząć temat naszego sztabu medycznego-czyżby Hargo miał racje?. Wracając do braci z Brazylii-są świetnym uzupełnieniem ofensywy a także grają poprawnie w obronie. Jeszcze ich czas nadejdzie a Ty raczysz ich porównywać do Daniego Alvesa. Ogarnij się człowieku. Może tak czas zmienić trykot ulubionego klubu hmm?

Tą część poświęcę w całości Twojej wiedzy na temat naszej pomocy. Zgadzam się z Tobą ( i tu chyba niestety pierwszy i ostatni raz) że nasza pomoc wygląda słabo na tle innych drużyn. Ale już oceniając poszczególnych zawodników poniosła Cię lekko fantazja; "Carrick - lepiej sprawdzałby się jako środkowy obrońca, dobry w defensywie, fatalny w ataku" - Carra miał słabsze swoje momenty w swojej grze, ale moim skromnym zdaniem gdyby był z nami w Szwajcarii nie odpadlibyśmy z LM. Na dzień dzisiejszy jest to nasz najlepszy środkowy pomocnik. W ostatnich meczach wywiązuje się kapitalnie ze swoich obowiązków defensywnych i co bardziej cieszy znów posyła bardzo dobre piłki do przodu-w tej kwestii nie można mu nic zarzucić patrząc na ostatnie jego występy.
Cleverley- i tu znów wkleję złoty cytat; "zagrał mało meczy więc ciężko cokolwiek stwierdzić, na razie to widać, że jest z porcelany".
- skoro zagrał mało meczy to jak możesz powiedzieć o Tomie że jest z porcelany? poczytaj trochę o młodych zawodnikach (przypomne Tom to rocznik 89') i o tym jak przeciążenia meczowe wpływają na organizm. I tutaj mam na uwadze piłkarza, który rozpoczął sezon w pierwszym składzie, czego wcześniej nie doświadczył. Dla mnie jest on brakującym ogniwem w pomocy.

Uwzględnię tutaj jeszczego Naniego- gra w kratkę, można by rzec że przed meczem z Wolves grał żenująco wręcz. Ostatni mecz-klasa światowa.

O resztę nie mam siły już pisać bo są to po prostu totalne głupoty.

Odnosząc się do reszty zawodników przytoczę tylko Twoje dwa TOP cytaty. Właściwie to musiałbym skopiować cały Twój ostatni akapit, który jest (przynajmniej dla mnie) obrazem tego jak oceniasz nasz klub. Ale po kolei.
Wg Ciebie błędem jest tak późne wprowadzenie do składu Welbecka i Cleverleya. A czy możesz przyjąć taka wiadomość że wcześniej nie byli po prostu do tego przygotowani? przecież i Danny i Tom dostawali wcześniej szanse w pierwszej drużynie tyle że grali bardzo marnie...dopiero obudzili się po wypożyczeniach. Dlatego nie zgadzam się z tą tezą. Zostali wprowadzeni w idealny sposób do zespołu i w odpowiednim momencie.
Idźmy dalej... "Mamy teraz kliku utalentowanych zawodników, wystarczy obejrzeć kilka filmików na youtubie żeby stwierdzić, że taki Pogba czy Morrison zrobiłby dużo większą różnicę niż Anderson" yyy... że co? YouTube? Ty to na prawdę napisałeś? nie mam nic przeciwko dobrze zmontowanym filmom na YT ale błagam Cię. Do tego stwierdzenie że Pogba czy też Morrison daliby więcej naszej pomocy niż Anderson jest dosyć mocno przesadzone(mówiąc bardzo delikatnie). Przecież to są jeszcze młokosy. Do tego Ferguson daje im szanse kiedy tylko może. Oczywiście że mają ogromny potencjał, ale zrozum, ich czas jeszcze nadejdzie. Ja także jestem za tym aby młodzi zawodnicy grali jak najwięcej. Ale co innego jest dać im szanse wykazania się w poszczególnych meczach, a co innego wrzucić do pierwszego składu i myśleć że przeskoczą od razu na dwa lub trzy poziomy wyżej.
» 17 grudnia 2011, 14:46 #18
majkeloo: Podsumowując; wydaje mi się że trochę poniosła Cię fantazja, nie można wszystkiego zmienić jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Tutaj potrzeba czasu i wiele pracy. Do tego powinieneś docenić bardziej zawodników, których posiadamy ponieważ jeszcze nie raz taki Park, Carrick a może nawet i Macheda uratują wynik a wtedy będziesz ich całował po d...e i wychwalał pod niebiosa. Postaraj się poczytać trochę więcej na temat wprowadzania młodych zawodników do składu, szkolenia młodzieży itp. Może wtedy trochę przemyślisz wszystko za nim napiszesz Swoją wypowiedź.
» 17 grudnia 2011, 14:46 #17
MichaelAngelo: @hitman90 Co do Jonesa, ok widzę w nim niezły potencjał, ale Smalling na pewno nie sprawdza się jako boczny obrońca. Myślę, że na środku obrony będzie lepiej.

@lager
@majkeloo
Więc dlaczego w Barcelonie przeciwko BATE może sobie zagrać 17(chyba) latek? Dlaczego nie wypożyczają swoich największych talentów? Jesteście pewni, że nie ma to żadnego związku z wynikami przez nich osiąganymi?

Tak, Evans to średniak. Przynajmniej to nie jego sezon, no ale ile można czekać?

Co do bliźniaków, nie chodzi mi o to, że w ważnych meczach nie występują, tylko że się w nich nie pokazują, czyt. nie robią różnicy w ataku a zostawiają dziurę w obronie.

Co do Carricka to masz rację, problem w tym że to nie tyle zasługa jego gry, co poziomu zawodników na tej pozycji.

Czy oprócz tego, że brak im doświadczenia, wiek w czymś przeszkadza? Czy wiek przeszkadzał nastoletniemu Rooneyowi, Messiemu, Ronaldo wyróżniać się w swoim zespole i czasem go ratować? Nie sądzę, żeby Ci piłkarze tak samo dobrze się rozwinęli, gdyby wypożyczono ich do średniaków ligowych czy nawet niższej ligi. Zamiast szukać takich perełek lepiej rodzić kolejnych Gibsonów.

Poza tym co mają mówić tacy młodzi piłkarze: "Menedżer z 25-letnim stażem w tym klubie się pomylił, nie powinien mnie wypożyczać, wiem to.". Proszę Cię.
» 18 grudnia 2011, 00:59 #16
18Lukasz78: To już jest desperacja i ułomność naszego klubu ;)
» 17 grudnia 2011, 11:40 #15
Devra: The Sun i wszytko jasne . Fajnie jakby gral , brakuje mi jego asyst i pieknych bramek ;) najbardziej utkwila mi w pamieci co strzelił barcelonie w 08 r ;)
» 17 grudnia 2011, 11:34 #14
piotro91: Ja bym dał szanse Andersonowi.
» 17 grudnia 2011, 11:32 #13
lukep: do lutego kontuzjowany jest przecież, a przed nami MARATON świąteczny i teraz nam potrzeba zawodników do środka pola a nie w lutym ;p
» 17 grudnia 2011, 11:33 #12
wojt: tak.. zwłaszcza,że on sam jest kontuzjowany...
» 17 grudnia 2011, 11:33 #11
HedokarII: Tylko, że on ma kontuzję. Powrót gdzieś w lutym.
» 17 grudnia 2011, 11:34 #10
unitra7: Anderson też ma kontuzje...
» 17 grudnia 2011, 23:56 #9
96kutno: zaraz napiszą messi w manu za 20 mln ;D
» 17 grudnia 2011, 11:29 #8
nani94: Prędzej Torres;d
» 17 grudnia 2011, 14:50 #7
Kajdano: Scholes to geniusz srodka pola ale juz zakonczyl kariere i trzeba szukac jego nastepcy. Ja bym proponowal dac szanse mlodzieży czyli Pogbie i Morrisonowi bo stawianie na Gibsona czy Andersona to nieporozumienie.
» 17 grudnia 2011, 11:27 #6
EmigrantPL: Czego to the Sun nie wymyśli ;)
» 17 grudnia 2011, 11:25 #5
rafal017: Ta, ta, ta The Sun... ;]
» 17 grudnia 2011, 11:19 #4
TraN: The Sun... Nie trzeba tu nic chyb komentować.
» 17 grudnia 2011, 11:13 #3
96kutno: troszke nie realne ale ok zobaczymy :)
» 17 grudnia 2011, 11:07 #2
Vendersar: Świetny pomysł ale THE SUN i wszystko jasne.
» 17 grudnia 2011, 11:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.