Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Real Madryt oferuje miliony za Chicharito

» 11 października 2011, 10:08 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Javier Hernandez znalazł się na szczycie listy życzeń Realu Madryt. Jose Mourinho za napastnika Manchesteru United jest gotowy wyłożyć 30 milionów funtów – czytamy we wtorkowym The Sun.
Real Madryt oferuje miliony za Chicharito
» Javiera Hernandeza w swoim składzie chciałoby mieć wiele klubów
Sir Alex Ferguson nie ma najmniejszego zamiaru pozbywać się Chicharito. Meksykanin wkrótce dostanie propozycję nowego, pięcioletniego kontraktu. Umowa oznaczać będzie również sporą podwyżkę dla Javiera – jego zarobki wzrosną z 25 do 75 tysięcy funtów tygodniowo.

Real Madryt, według informacji dziennika The Sun, jest jednak gotowy podwoić wysokość nowej pensji Hernandeza. Hiszpanie są również skłonni zapłacić pięciokrotność sumy, za którą Chicharito trafił na Old Trafford.

Plotki mówiące o przejściu Hernadneza do Realu Madryt nie po raz pierwszy pojawiają się w angielskiej prasie. O transferze Meksykanina mówiono również w letnim oknie transferowym, ale Chicharito oświadczył, że nie zamierza odchodzić z Manchesteru.


TAGI


« Poprzedni news
Ryan Giggs nagrodzony Złotą Stopą!
Następny news »
Nowe umowy dla Chicharito i Welbecka

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (107)


wacuchplacuch: nie dałby tam rady bo paznokci nie maluje i gdy przeżywa spieprzoną sytuację to nie bucha ekspresją szukając się na telebimie
» 14 października 2011, 00:03 #104
Amarylis: Kiedy Ty ostatnio widziałeś mecz Realu?
» 22 października 2011, 23:56 #103
kozak10: no i ma rację że się nie zgodził...!!
» 13 października 2011, 14:45 #102
minikjocke: teraz dobre ;| by się tam przydał zeby ograł Barce ale nie nie xd
zostanie w ManUtd ;) Forever Manchester United ;>
» 12 października 2011, 20:50 #101
Kluczyk: tak funkcjonuje pilka.. transfery klubowe to normalka i groszek jak nie teraz to to za kilka lat przejdzie.. nie skonczy u nas kariery ;/ kazdy pilkarz poleci za kasa ;p a przynajmniej duza wiekszosc ;p
» 12 października 2011, 19:19 #100
krzych419: Chyba pierwszy normalny komentarz jaki w tym wątku widzę...
» 12 października 2011, 22:31 #99
tomek999: zgadzam się wazza89
to są frajerzy i tyle a tak po zatym to ilu już zawodników od nas kupili:
-Beckham, Ronaldo, van Nistelrooy i Hainze
» 12 października 2011, 16:25 #98
xandir94: Tylko ze niektorzy z nich mieli na pieńku z Fergusonem i to raczej oni sami chcieli odejsc, a Real wiedzac to zglosil sie po nich. Ronaldo zawsze marzył o grze w Realu, wiec jesli Ferguson by go nie puscil to portugalczyk poczekalby do konca kontraktu i za darmo by przeszedł.
» 12 października 2011, 21:17 #97
wazza89: ahh cały Real... nie potrafią sami szukać talentów to poźniej muszą wykładać grube miliony na zawodników wczesniej odkrytych i sprawdzonych;)

pod względem odkrywania talentów Ferguson to mistrz: Chicha Jones Fabio rafael Smalling Nani Anderson itd

Przyznaje sie bez bicia że przed przejściem do United z w/w znałem tylko Jones'a Smalling'a oraz naniego ;)

btw Real ładny sklep sobie w manchesterze próbuje zrobić ;)
» 12 października 2011, 15:19 #96
JabolMU: Ronaldo, Beckham, Giggs... taki maly dodatek
» 12 października 2011, 16:17 #95
xandir94: jones nie zostal odkryty przez ferguson'a
» 12 października 2011, 21:14 #94
bunio3219: Po co miałby przechodzić do Realu , jak nie dawno przeszedł do nas . Więc takie obracanie się w klubach nie ma sensu .
» 12 października 2011, 14:42 #93
krzych419: Dzieciaki to by chciały za tak słabego zawodnika jak Groch od razu złote góry... 200 mln + Kaka, Benzema i Ronaldo :-)

Aż żal mi młodych ludzi postrzegających świat w ten sposób...
Groch miał jeden "dobry" sezon w którym to strzelił kilka fartownych bramek a zobaczcie co się teraz dzieje - chłopaczyna gra taką padakę że aż głowa boli...

Przyszedł do nas za 10 mln, trochę się rozwinął, ma 23 lat, więc jego obecna wartość to jakieś 15 - 20 mln, dla porównania Benzema to 30 - 40 mln, więc nie łudźcie się że Perez zrobi nam takiego 'gifta' w zamian za wykupowanie, a często branie za pół darmo, naszych najlepszych piłkarzy przez ostatnią dekadę...
» 12 października 2011, 14:40 #92
Grucha1993: Nienawidzę tego typu plotek. Chicharito sam powiedział, że nie ma najmniejszego zamiaru odchodzić z Man Utd, tak samo jak Sir Alex powiedział, że go nie puści, więc po jaką cholerę robić drakę w prasie i denerwować kibiców?
» 12 października 2011, 11:27 #91
Lil: 30 mln funtów + Benzema to tak :>
btw, Mogli by dać jeszcze Kake za Berbatov'a :D
» 12 października 2011, 01:46 #90
Amarylis: I może jeszcze frytki do tego? ;-)
» 12 października 2011, 02:35 #89
Zwolciu: Co ty wygadujesz?! Kaka i benzema za berbe i chicharito? Zupełnie nieopłacalna wymiana
» 12 października 2011, 07:37 #88
misiek98: co wy chcecie kaka W FORMIE za berbe sie może i opłaca a benzema za grochówke nie ma szans( no chyba że to będą jakieś super hiper frytki:P)
» 12 października 2011, 13:09 #87
wazza89: kaka? wole Berbe;) aha i zejdz na ziemie ;)
» 12 października 2011, 15:21 #86
puchatek07: na pewno nie odejdzie ! :)
» 12 października 2011, 00:02 #85
Klimaa: Mogą sobie darować.. Chicharito nie raz wspominał o przywiązaniu do barw klubu więc z pewnością nie odejdzie, od niego bije prawdomównością..
» 11 października 2011, 23:47 #84
hitman90: Mysle, ze to wcale nie musi byc plotka. Real teraz dysponuje tylko Higuainem i Benzema, ktory chyba nie jest faworytem Mourinho. Jakos nie widze Hernandeza za kilka lat w MU. Wydaje mi sie, ze predzej czy pozniej bedzie chcial pojsc w slady Hugo Sancheza, dlatego pewnie kiedys MU go opchnie za jakies grube pieniadze.
» 11 października 2011, 22:37 #83
philipp77: The Sun = polski Fakt. Plota i tyle. Nie warto nawet jakichś dyskusji na ten temat prowadzić. Poza tym sam Groszek powiedział, że jest w najlepszym klubie świata i nie ma zamiaru opuszczać go, bo to byłby krok wstecz w karierze.
» 11 października 2011, 22:14 #82
JWRJWR: Spokojnie. Jako kibic Realu mogę te pogłoski zdementować.
» 11 października 2011, 21:16 #81
Synus: a co Perez rano dzwonił i mówił że nie kupuje ?
» 12 października 2011, 01:38 #80
mxonic: Po co ta złośliwość?
» 12 października 2011, 13:51 #79
DonLitek: Jest za dobry na Real, i tyle w temacie ;D
» 11 października 2011, 20:25 #78
mik3: won od niego, niech sobie sami znajdują talenty, a nie podkradają innym. Groszek jest nasz i tyle.
» 11 października 2011, 19:53 #77
driffter128: W y pier.... ać po co miał by iść do gorszego klubu i wgl głupota nie realne jak na real :D
» 11 października 2011, 19:41 #76
Janczar: Groch zostaje z nami.
» 11 października 2011, 19:38 #75
dr96chicharito: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2011 19:15

Nie wierzcie w to!! Nawet gdyby real był bardzo zainteresowany Chicha i dał nie wiadomo ile kasy to Groszek i tak by nie odszedł. on ma wielki dług u SAF - o czym już wielokrotnie mówił, więc nie odszedłby po jednym sezonie. A zresztą słyszałem, że jak nie Hernandez to real planuje sprowadzić Teveza.
» 11 października 2011, 19:12 #74
Vervvis: hue hue the sun :***
» 11 października 2011, 19:00 #73
xandir94: W sumie godziwa cena
» 11 października 2011, 18:07 #72
bad15: plotka a do tego za słaby;) Nie no joke ale nie spinajcie się tak na dole, bo Real nie poszukuje gracze jedynie z wykończeniem.
» 11 października 2011, 17:57 #71
krzych419: Słyszałem że Mou poszukuje napastnika który byłby jak czołg, jak drugi Drogba... W świetle tego jakiekolwiek zainteresowanie Meksykiem, który nota bene gra ostatnio katastrofalnie jest na prawdę nie do uwierzenia... Tym bardziej że temat już wielokrotnie ponawiany...
» 11 października 2011, 18:18 #70
bad15: Zgadzam się w 100%;) Chicharito to inny typ snajpera, lisa. On polega na technicznym wykończeniu i sprycie. Już prędzej uwierzę w transfer Ibrahimovica niż Javiera:D zapewniam, że to KOLEJNA plota "The Sun", a że wy w to wierzycie skoro macie tyle doświadczeń z angielską prasą to jest dla mnie nie do uwierzenia...
» 11 października 2011, 22:12 #69
Amarylis: bad15
Już zdementowali transfer Zlatana do nas. Powtórzę się, Chicharito do nas nie trafi.
» 11 października 2011, 23:01 #68
adi957: jabolmu masz rację,bo można by kupić tego neymara,bo jest młodszy i bardziej kratywny,bo hernandez czke na piłkę w polu karnym ,a nie rozegra i moim zdaniem ferguson by mógł kupić neymara i jakiegoś jednego piłkarza pokroju hernendeza za berbatova,ale to tylko moje zdanie i jestem gotowy na krytyke
» 11 października 2011, 17:56 #67
JabolMU: dokladnie neymar sam sobie potrafi stworzyc akcje a chica nie bardzo czeka tylko na pilke od kolegow...
» 12 października 2011, 16:16 #66
JabolMU: moim zdaniem choc moze sie myle sprzedaz go za 50mln funtow to nie jest zly pomysl... Wiecie ze potem mozna kupic 5 hernadezow badz jednego wysmienitego neymara a poza tym jet welbeck wysminiety grajek...
» 11 października 2011, 17:45 #65
patrykbor2: Nie ma mowy, Chicharito nie odejdzie za zadne pieniadze. On ma prawdziwego Diabla w sercu :>
» 11 października 2011, 16:49 #64
vip14: Nigdy!! Nie. :D
» 11 października 2011, 16:49 #63
wrobel1992: Nie wiem po co niektórzy niżej się spinają, to jakiś wymysł The Sun żeby troszkę uwagę przykuć czytelników i nic więcej.
» 11 października 2011, 16:33 #62
Devra: dokladnie ;P
» 11 października 2011, 16:49 #61
erni93: Po pierwsze :The sun i wszystko jasne
po drugie: ich oferta jest godan wyśmiania. Jak taki Ganso niesprawdzony w europie kosztuje 40 mln to Chicharito jest wart 60.
po trzecie: Meksykanin jest prawdziwym diabłem. Często całuje herb MU.I widać że jest tu szczęśliwy.Wydaje mi się że to tylko plotki.
» 11 października 2011, 16:31 #60
gitkolo: Tak jak inni pisali to wcześniej tak i ja napiszę to teraz. "THE SUN i wszystko jasne"
» 11 października 2011, 15:27 #59
rooney99: Z tego co zauważyłem, to Chicha nie jest sprzedawczykiem. Wątpię, czy miałby przejść do Realu. Teraz to on nie ma formy(proszę mnie nie krytykować, ale to prawda), ale warto na niego stawiać. Z 2 miesiące i powinniśmy zobaczyć dawnego Javiera.
» 11 października 2011, 15:15 #58
OnlyRedDevils: Niech zarząd działa standardami Santosu i niech sobie zażyczą za Javiera 100 mln.
» 11 października 2011, 15:08 #57
united007: jezeli dzisiaj neymar jest wart 60 mln a messi ma klauzule w wysokosci 300 mln to chiharito jest wart ok 50 mln wiec real nie ma co probowac
» 11 października 2011, 15:02 #56
N17: Messi i Ronaldo mają wpisane po 1 000 000 000(miliard) ojro. Ale to tylko klauzula, wiec nie ma się co sugerować.
» 11 października 2011, 16:56 #55
tom90: To nie jest piłkarz dla Real'u, ceni inne wartości niż gotówka... Poza tym bardzo często mówi o długu jaki ma wobec klubu i SAF'a.
» 11 października 2011, 15:01 #54
krzych419: Moi drodzy milusińscy. Pragnę powiadomić was o kilku faktach w tej sprawie :

1. Real Madryt absolutnie nie jest zainteresowany transferem Meksykanina - cała sprawa jest wymysłem gazety The Sun.

2. Gdyby faktycznie padła oferta tak dobra jak 30 mln, to wasz ulubieniec z prędkością światła przeprowadziłby się do Hiszpanii - miejsca gdzie każdy Latynos marzy grać...

Nie ośmieszajcie się pisząc :
"Chicharito nie poleci na kasę"
"Real nie ma szans na puchary"
» 11 października 2011, 14:35 #53
Amarylis: Po raz pierwszy się z Tobą zgodzę. Ani w hiszpańskiej, ani w madryckiej prasie nie ma słowa o tym, że Real jest nim zainteresowany. Mamy Benzeme, Pipitę, jest Cris, prawdopodobnie przyjdzie Neymar, a sam Mou stwierdził, że nie potrzebuje trzeciego napastnika. Bardziej prawdopodobny jest transfer Gotze i Hazarda niż Chicharito.
Poza tym "The Sun" i wszystko jasne.
Ktoś tu mówił o Berbatovie? Nie pasuje do koncepcji Mou, tam każdy zawodnik musi pracować w defensywie, nawet Ronaldo to robi, także odpada.
"Real nie ma szans na puchary" - nie wiem jak się do tego ustosunkować. Powiem tak - nie jest łatwo, jak na drodze stoi Barcelona. Ale to sami wiecie najlepiej.
» 11 października 2011, 14:49 #52
ZuczekUnited: Kojarze sie krzych419 z roznych dziwacznych komentarzy, ale tutaj w 100% popieram
» 11 października 2011, 15:28 #51
krzych419: Amyrylis Ty kibicujesz Realowi ? Może mi wyjaśnisz po co Królewscy zaczęli robić z siebie drugi Arsenal i wciąż kupują samych młodych i niedoświadczonych zawodników ?
- Ozil, Khedira, Higuain, Di Maria, Altintop, Sahin.
Teraz mowa jest o Neymarze, Gotze i Hazardzie, po co im oni ? Przecież mają swoją równie zdolną młodzież... Nie rozumiem tych transferów, w ten sposób nigdy nie zbudujecie potęgi na miarę "Galacticos"....
» 11 października 2011, 18:15 #50
Amarylis: Ale Galacticos, oprócz Raula, też składali się z kupionych graczy, a nie wychowanków.
Nie nazwę Altintopa młodym i niedoświadczonym, bo facet ma 29 lat i zaliczył już finał LM. I Real go nie kupił, przyszedł do nas na zasadzie wolnego transferu.
Higuain gra już u nas kilka sezonów, Ozil i Khedira są młodzi, ale nie powiem, że niedoświadczeni kilka medali już zdobyli. Di Maria też już swoje powygrywał z reprezentacją. Sahin też ma złoto na swoim koncie.
Pytasz czemu nie młodzież? O to samo mogę zapytać Ciebie. Czemu Chicharito, Young, de Gea a nie któryś z Waszych wychowanków? Też macie nie najgorszych. Taka jest polityka klubów, nie tylko Realu, jeżeli pojawia się zdolna, młoda osoba to kluby chcą ją dla siebie pozyskać.
Obecnie w składzie mamy pięciu wychowanków, a i Mou często daje szansę zawodnikom z Castilli.
» 11 października 2011, 23:31 #49
krzych419: Young ma 26 lat, Chicharito 23... Jedynie de Gea jest na prawdę młody, ale prezentuje możliwie najwyższy poziom ze wszystkich dostępnych nam zawodników... Nie jestem w pełni usatysfakcjonowany naszymi transferami.

Wasza młodzież jest zdolna, szczególnie ta na prawdę wasza, wychowana w Madrycie, ale nie wróżę wam sukcesów w tak młodym składzie - szczególnie Sahin i tamci, którzy dopiero mają przyjść na czele z Neymarem mi się nie podobają - takim składam z Barcą nie wygracie... Real powinien kupować możliwie największe gwiazdy - jak to było z C. Ronaldo, Benzemą i Kaką :)
» 12 października 2011, 00:18 #48
Amarylis: No widzisz, ale to tak prosto nie jest. Kaka dopiero wraca po kontuzji, Ronaldo za mocno się spina na mecze z Barcą i nie zawsze mu wychodzi, Benzema zaczął grać dopiero pod okiem Mou. Jak to się mówi; papier nie gra i wielkie nazwiska nigdy nie dają Ci pewności wygranej. Właśnie Real jest tego najlepszym przykładem.
Sahin jeszcze nie miał okazji zagrać, ale w lidze niemieckiej został wybrany najlepszym zawodnikiem, w BVB się sprawdzał. Bardzo na niego liczymy.
Popatrz też na reprezentację Niemiec - grają tam bardzo młodzi zawodnicy, a wymiatają niesamowicie. Tylko Barcelona ma czas posiadania piłki przy nodze krótszy (mniej niż 1 s.), niż ona.
Neymar, lat 19, wielka niewiadoma i sprawa dyskusyjna, osobiście nie jestem za jego przyjściem. Hazard; poleca go sam Zizou, więc coś jest na rzeczy, wolę Belga niż Brazylijczyka. Gotze; niesamowity talent, chociaż ostatnio ma spadek formy. Nie wiadomo który z nich zawita na Santiago.
Najmłodszym zawodnikiem jest sprowadzony przez Zizou Varane lat 18, zagrał już nawet w LM, a w lidze zdobył bramkę "skorpionem" chociaż gra na pozycji stopera. Ozil, Khedira, Sahin, Di Maria - wszyscy oni mają po 22, 23 lata i wszyscy mają niezwykłe umiejętności. Być może zostali sprowadzeni, bo aktualnie w szkółce nie ma takich talentów aby można z nich skorzystać i włączyć do pierwszego składu. Taka jest polityka Realu, no nic na to nie poradzimy. Pewnie, że każdy by wolał widzieć jak najwięcej wychowanków, ale nie ma co narzekać.
Nie wiem, czy takim składem pokonamy Barcelonę, było już blisko podczas Superpucharu, czy się to uda - odpowiem Ci w grudniu po El Clasico. W każdym razie Real jest bardzo odmłodzony, ma ogromny potencjał i trenera, który to wszystko potrafi ogarnąć, a przeprowadzone transfery pozwalają sądzić, że buduje on drużynę na lata. Bo kto, jak nie on? :-)
» 12 października 2011, 02:20 #47
krzych419: Drużyna na lata i Jose Mourinho ? To raczej nie idzie w parze... :)
Real ma bardzo silny skład, który ustępuje tylko Barcelonie. Udało się im bezapelacyjnie wyjść z kryzysu, podczas którego byli wyśmiewani przez wszystkich:
2:6 z Barceloną i te sławetne 5 albo nawet 6 porażek w 1/8 finału LM :-)

Zamiast Hazarda, Neymara i Gotze kupiłbym trzech doświadczonych zawodników takich jak Gerrard czy De Rossi, bo tej ekipie właśnie doświadczenia i rutyny na pewno będzie brakować...

Poza tym Mourinho ma związane ręce w kwestii transferów, o wszystkim decyduje Perez - to na pewno złe dla drużyny...
» 12 października 2011, 14:33 #46
Amarylis: Nie, nie. Mou miał związane ręce jak przychodził do Madrytu, ale odkąd Perez zwolnił Valdano to trener decyduje kogo kupić. Coś na zasadzie; Mou twierdzi, że ten zawodnik jest potrzebny to go dostaje, a nawet więcej, bo nie sądzę, żeby chciał Neymara, ale Perez musi mieć jakąś gwiazdę, bo by nie spał po nocach chyba.
To prawda, podnosimy się z kryzysu, powoli, ale pewnie. Już nikt się z nas nie śmieje, już się powoli zaczynają nas obawiać, to dobrze, świadczy to tylko o drużynie i trenerze.
Nie wiadomo jak długo Mou zostanie, łącznie z tym sezonem ma kontrakt na jeszcze 3. Jeżeli by go wypełnił i wtedy odszedł to pozostawi zgraną, młodą drużynę o ogromnym potencjale. Brzmi optymistycznie. A kto na jego miejsce; może Zidane, Karanka, może wróci Raul. Zobaczymy, na razie cieszymy się tym co jest.
Mówisz de Rossi, a tu się pojawia informacja, że Real już się nim zainteresował...
» 12 października 2011, 15:27 #45
typens95: czytam czytam a tu sam bełkot jestem za Realem i tak :
1. Real by go chciał to juz by był na SB
2. Jak ktoś idzie do Realu nie znaczy że idzie na kase tak można powiedzieć o Andży Machaczkała, City, PSG no sory ale Real jest w pierwszej 3 najbardziej utytułowanych klubów patrząc na samo Champions League 9 pucharów
3. Real na uwadze aktualnie ma Goetze i Hazarda a w transfer Neymara nie wieże
» 11 października 2011, 16:34 #44
N17: Wieżę, kolego, to ty masz w Pizie. WieRZyc, bo WiaRa.
» 11 października 2011, 16:59 #43
krzych419: N17 wszystko byłoby pięknie gdybyś nie zapomniał o polskich znakach ! Teraz Twój rozmówca może nie zrozumieć...
» 11 października 2011, 19:57 #42
BeNyUnited: real zrobił sobie z MU sklep po prostu ;/
» 11 października 2011, 13:55 #41
N17: Dokładnie, jak AFC z Ligue 1 :)
» 11 października 2011, 17:00 #40
zjebiarz: no tak, samemu ciężko jest udźwignąć ten cięzar i zdominować środek pola. Współpraca Andresona i Toma wygląda wyśmienicie, myślisz że para Tom - Fletch też byłaby taka efektywna a przy tym tak efektowna? No chyba nie. Co z tego wynika? Fletch póki co nie daje rady na środku i nie daje tyle wsparcia Andersonowi co Cleverley. Pod nieobecnośc Cleverleya dużo lepszym pomysłem byłoby wystawienie z Ando na środku Giggsa niż Darrena... :)
» 11 października 2011, 13:45 #39
R1995: Jak by zaoferowali wymiane Hernandez za Neymara to bym sie zgodził :)
» 11 października 2011, 13:19 #38
N17: Śmieszny jesteś, żart roku. Po co nam ta gwiazdka? Ja wolę cichego i skromnego Grocha.
» 11 października 2011, 17:02 #37
xCleverley: interesujący dowcip ;)
» 11 października 2011, 13:07 #36
RobvanKlu5i: Bierzcie Berbatova za 7 mln funtów i będą wszyscy zadowoleni :)
» 11 października 2011, 12:53 #35
XoVi: i w pakiecie 2 w 1 jeszcze Park Ji Sung!! za jedyne 10 mln dwóch piłkarzy światowej klasy !!
» 11 października 2011, 13:05 #34
dancyk07: Weź się ogarnij
» 11 października 2011, 13:14 #33
MDuch7: Nom bez kitu odczep się od Parka i w obronie może zagrać i w pomocy (skrzydło , środek) i to na wysokim poziomie ale z Berbą też przesada 12 mln i niech idzie :D
» 11 października 2011, 14:34 #32
tom90: Od Berby też się odczepcie. To symbol piłkarza który mając do wyboru miliony i grę dla wielkiego klubu wybrał to drugie.
» 11 października 2011, 15:03 #31
xCleverley: tom90 - Berba nie ma wyboru gry za miliony w jakimś City czy Realu, więc nic dziwnego,że wybiera trofea
» 11 października 2011, 20:11 #30
MDuch7: Dokładnie o CR7 można to powiedzieć o Roo jak złoża za niego ofertę np. Real to tak ale nie o Berbie i tak przeszedł na lepsze warunki do MU z Spurs
» 11 października 2011, 22:30 #29
tom90: Miał wybór - City < United. Zadecydował i gra dla nas, przecież kibice śpiewają o nim " He told City to fuck off ! " .
» 11 października 2011, 23:13 #28
Grucha1993: XoVi, nie zapominaj o zestawie kolorowych długopisów do tego :D
» 12 października 2011, 11:28 #27
slowak: to jest ten kure** real juz ktos zabysnal to juz kupuja ;/ tak samo jak barcelona,chelse imanchester city 4 druzyny ktorcy hnienawidze ,football juz nie dlugo nie bedzie tak ogldany jezeli jakis miliarder z rosji mahaczkala wykupuje wszytkich najelszpych jak manchester city to co to za pilka nozna trzeba szkolic zawodnikow a nietylko caly czas kupywac za grube miliony
» 11 października 2011, 12:49 #26
bzowy21: Niech sobie pajace dobrych skautów zatrudnią, a nie same gwiazdy kupują.
» 11 października 2011, 12:47 #25
xCleverley: jeszcze był Heinze. ale Chicharito konfliktu nie ma z Fergim
» 11 października 2011, 13:07 #24
xandir94: Moim i byc moze tylko moim zdaniem wydanie 30mln na przyszłego króla strzelców nie jest wyrzuceniem pieniedzy w błoto. W przeciwienstwie do ciebie nie znam przyszłości i licze, ze Bulgar nadal bedzie sie splacal dobra gra.
» 12 października 2011, 21:28 #23
1878MU: Jest paru mlodych i doswiadczonych zawodnikow ktorzy skoncza swa kariere w United, mam tu na mysli Chicharito, Rooneya, Cleverleya,Jones'a czy De Gea, ale reszcie wrozy sie po 3-4 lata i odejda dalej plus ci juz coraz starsi ale dalej mlodzi zawodnicy... ;D GGMU !
» 11 października 2011, 12:34 #22
djek1992: oby to bvyly ploty;// Javier musi zostac;]
» 11 października 2011, 11:21 #21
DonKedzior: po 1wsze the Sun po 2gie sam mowil ze nei ma zamiaru odchodzic
» 11 października 2011, 11:14 #20
NanoUnited: za 100mln funtów :D będzie wasz ;]
» 11 października 2011, 10:58 #19
Petrozza52: Ty widzę na wszystko znajdziesz cenę ;)
» 11 października 2011, 11:37 #18
designer: wyceniasz go wiec nie witaj w klubie. Chicha jest bezcenny. A jesli go chca, to niech zaplaca 500 mln funtow albo lepiej okragly miliard. To tylko gadka by odepchnac tego pazernego Realowca, w ktorym Chicha jedynie by zgnil jak stare jablko. Real poza tym dostanie za to ze odebral nam Ronaldo, kusil go pewnie za plecami United kosmicznymi udogodnieniami, w tym podsuwajac mu pewnie z mnostwo prostytutek do lozka, jakie sa slaboscia Cristiano. Dlatego tez odszedl. z Chicha nie bedzie podobnie i niech Real sie udlawi swa pseudo-wladza. Wkrotce zostanie ona stlamszona w Champions League wiadomo przez kogo i nie mowie o tu o tej Farcelonie.
» 11 października 2011, 12:50 #17
NanoUnited: Petrozza52 a tak sobie strzeliłem ceną ;] oczywista oczywistość że Ferguson go nie sprzeda, chodź zdecydowanie Hernandez za mało gra!
» 11 października 2011, 14:24 #16
NanoUnited: designer nie czas odrabiać zdanie domowe??
» 11 października 2011, 14:26 #15
LukasDudek7: Chcicha to nie Ronaldo,nie sprzeda się tak łatwo, jemu tutaj dobrze,bo docenia gdzie jest. A the sun to polski Fakt, nie można mu zbytnio wierzyć:P
» 11 października 2011, 10:57 #14
Cielii: Nie sprzeda sie... prosze na temt Ronaldo zamilcz bo kupe wiesz
» 11 października 2011, 11:57 #13
luk1920: Ty również kupę wiesz. Gdyby Ronaldo nie poszedł do Srealu dla pieniędzy to by się nie kłócił o kilka % praw do reklam itd. A co do Chicharito to według mnie pozostanie w klubie na długie lata, gdyż sam w jakimś wywiadzie mówił, że ma dług u Fergusona. Odejść może gdy Ferguson odejdzie na zasłużoną emeryturę.
» 11 października 2011, 12:33 #12
lolroflneo: wszyscy dobrze wiemy, że Ronaldo od samego początku mówił, że jego marzeniem jest gra w Realu. widzicie coś w tym złego? bo ja nie. bardzo pomógł klubowi przez te 6 (?) lat.
» 11 października 2011, 13:06 #11
ZuczekUnited: Co za kretyni, ile razy mozna walkowac temat Ronaldo ? Ronaldo zachowal sie z najwyzsza klasa, nie ukrywal ze jego marzeniem byla gra dla Realu
» 11 października 2011, 15:23 #10
luk1920: Kretyn to sobie do kolegi mów, a sorry kolega w łeb od razu da, więc przez kompa musisz tak pisać. Swoje zdanie mam o Ronaldo i go nie zmienię, a że Wy macie jakiś problem to już Wasza sprawa.
» 11 października 2011, 17:07 #9
bober89: The Sun i koniec dyskusji.
poza tym Havier przed tym sezonem, albo nawet pod koniec poprzedniego dostał milion funtów nagrody i podwyżkę co najmniej do 40 000 tygodniowo.
» 11 października 2011, 10:50 #8
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2011 10:19

Nie ma takiej opcji !!
Javier " Chicharito " Hernandez jest obecnie piłkarzem Manchester'u United FC i tak pozostanie jeszcze przez długie lata !!
Po za tym sir Alex za żadne skarby świata i pieniądze Perez'a nie sprzedałby ( pozbył się ) Javier'a.
Moim zdaniem SAF już raz taki błąd popełnił i czasem Go żałuje chodź publicznie i otwarcie NIGDY się do tego nie przyzna ,bo Mu męska duma na to nie pozwoli ( mam tu na myśli sprawę transfer Bekcham'a do Real'u ) i nie na pewno nie będzie chciał już tego błędu NIGDY popełnić !!
Z resztą o czym My tu w ogóle mówimy Javier pewnie sam nie chciał by opuścić Old Trafford ,chociaż tak do końca nikt z Nas nie wie i nie może być pewny co się w głowie młodego meksykanina ,jak i innych zawodników Manchester'u United FC
» 11 października 2011, 10:18 #7
Altair: Jezu.. piszesz jakbyś miał 14 lat
Hernandez pogra u nas jeszcze góra ze 3-4 lata i odejdzie. Nani czy Anderson, też nie zakończą u nas kariery i ich w przyszłości pożegnamy - tego drugiego mam nadzieję, że już niedługo, bo słabsza wersja Fletcha nie jest potrzebna.

Poza tym, jakbyś nie wiedział, to po DB7 odeszło jeszcze kilku piłkarzy do Realu i nie rozumiem co złego widzisz w tym zespole. Ich pieniądze są tak samo dobre jak innych, a kariery byłych zawodników mnie za przeproszeniem góvvno obchodzą. Jedynym, którego występy później śledziłem był wspominany wcześniej David, ale on miał United w sercu.
» 11 października 2011, 10:46 #6
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2011 11:00

dlatego pod koniec napisałem:
"... chociaż tak do końca nikt z Nas nie wie i nie może być pewny co się w głowie młodego meksykanina ,jak i innych zawodników Manchester'u United FC" - czytanie ze zrozumieniem się kłania ,chyba że główka boli
Pozdrawiam;)
» 11 października 2011, 10:59 #5
zjebiarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2011 11:06

Anderson słabsza wersja Fletcha... Toś poleciał...
Z Fletchera powoli robi sie drugi Carrick, taka prawda. Odkąd odzyskał miejsce w składzie wskutek kontuzji Toma, nasz środek nie istnieje. Dopóki grał Tom z gorszą wersją Fletcha szło nam całkiem nieźle.
» 11 października 2011, 11:04 #4
Altair: @Fabio
"czytanie ze zrozumieniem się kłania ,chyba że główka boli"

jak na 24 lata nie grzeszysz inteligencją


@zjebiarz
"Anderson słabsza wersja Fletcha... Toś poleciał..."
"Dopóki grał Tom z gorszą wersją Fletcha szło nam całkiem nieźle."

Trzeba dodawać coś więcej? To nie Anderson ciągną grę, ale Tom. Brazylijczyk miał o wiele więcej słabszych meczy, niż tych dobrych i wg mnie, jego czas na pokazanie, że był wart tych kilkunastu mln się skończył.
Carrick też powinien jak najszybciej odejść, to może chociaż dostaniemy za niego kilka mln albo dorzucić go w pakiecie z Kuszczakiem, ew. dopłacić aby ktoś go wziął. Zagra kilka dobrych meczy w LM na koniec sezonu i od razu wychwalany jest pod niebiosa i wszyscy zapominają jak to przez wcześniejsze 6 miesięcy grał piach, i traciliśmy przez niego bramki/punkty.
» 11 października 2011, 12:20 #3
zjebiarz: To że Ando sam nie potrafi sprostać trudom zdominowania środka, a to że Fletch w ogóle mu w tym nie pomaga to inna sprawa. Myślisz że Cleverley z Darrenem też byliby tak efektywni a przy tym efektowni w swoim działaniu jak para Tom - Ando? No chyba nie. Teza, że Ando jest gorszą wersją Fletcha jest grubo przesadzona, niepoparta żadnymi konkretnymi argumentami. Jak można napisać że w tym sezonie Ando więcej razy zagrał kiepsko? Obecnie rozgrywa najlepszy sezon na OT :) Póki co strzelił 2 bramki i zaliczył asyste. To że zdarzył mu się jeden gorszy mecz nie jest powodem do jego wielkiej krytyki - heurystyka działa.
» 11 października 2011, 13:56 #2
Cielii: pFff po co isc do realu? tylko poto by kupic bulki. a tak rly to co oni mu oferuja tylko kase bo na puchary niema szans ;p
» 11 października 2011, 10:16 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.