Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson wciąż walczy o następcę Scholesa

» 1 lipca 2011, 13:37 - Autor: Biafra - źródło: goal.com, MEN
Sir Alex Ferguson nie zamierza odpuszczać walki o pomocnika Arsenalu Londyn Samira Nasriego przygotowując ofertę wartą 20 milionów funtów.
Ferguson wciąż walczy o następcę Scholesa
» Samir wciąż nie zdecydował gdzie będzie grać w przyszłym sezonie
Jak informowała wczoraj brytyjska prasa podobną ofertę złożył już lokalny rywal Czerwonych Diabłów - Manchester City, chcąc jak najszybciej zakontraktować Francuza.

Menadżer popularnych Obywateli Roberto Mancini jest również bardzo bliski pozyskania innego piłkarza Kanonierów - Gaela Clichy'ego (za 7 milionów funtów), a transfer Nasriego ma być wyjściem awaryjnym w sytuacji gdy City nie uda się ściągnąć do siebie pomocnika Udinese Alexisa Sancheza.

Jednak Ferguson wciąż liczy się w walce o Francuza, za którego w ciągu najbliższych dni ma złożyć wartą 20 milionów funtów ofertę. Władze Manchesteru United dały podobno Szkotowi zielone światło na ten transfer i pozwoliły przeznaczyć na ściągnięcie Samira do 25 milionów funtów.

Arsenal zaoferował swojemu zawodnikowi nowy pięcioletni kontrakt warty 90 tysięcy funtów tygodniowo, natomiast United jest gotowe płacić Nasriemu około 120 tysięcy tygodniowo. Bezkonkurencyjne na tym polu jest City, które oferuje tygodniówkę rzędu 180 tysięcy funtów.

Tak wypowiada się na temat całego zamieszania sam zainteresowany:

- Czy chciałbym się przenieść do United? Najpierw trzeba sprawdzić czy ich zainteresowanie moją osobą jest prawdziwe i jeśli tak, to w jakim stopniu - przyznał Nasri.


TAGI


« Poprzedni news
Cavani nie dla Manchesteru United
Następny news »
O'Shea coraz bliżej opuszczenia United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


dawidd: Hazard zostaje w Lille.
» 2 lipca 2011, 17:44 #65
Lukasz18mu: Dla mnie Nasri jest lepszy od Sancheza a juz na pewno od Hazarda a do tego sprawdzony w trudnej Lidze Angielskiej.
» 2 lipca 2011, 09:12 #64
oldtrafford: Bardzo dobrze niech Sir Alex walczy o Nasriego taki zawodnik przydałby się Manchesterowi , ale myślę że wszystko zakończy się tym , że Wenger za wszelką cenę będzie chciał go zatrzymać gdyż z drużyny może odejść Fabregas i Gael.
» 2 lipca 2011, 09:03 #63
united77: Nasri o krok od Man City :(( oby tak sie nie stalo
» 1 lipca 2011, 23:05 #62
gohan27: Nasri do United i koniec transferow ale wtedy bedziemy potezni :)
» 1 lipca 2011, 22:59 #61
blejd7: Jeśli SAF go kupi to chciałbym jeszcze tylko Hazarda zobaczyć w MU i to byłoby najlepsze okienko w historii naszego klubu. Hazard mógłby walczyć o lewą pomoc z Youngiem bądź środek z Nasrim.
Choć najbardziej prawdopodobne jest odejście Hazarda do Arsenalu jeśli kupimy Nasriego. Ja wolałbym Belga w MU ale decyzję podejmuje SAf
» 1 lipca 2011, 21:48 #60
AJEP: przestan marzyc :( Hazard 35 mln...
» 1 lipca 2011, 22:19 #59
Biafra: A czy przypadkiem na lewej, o którą miałby ten cały Hazard walczyć z Youngiem nie mamy również Naniego, Parka oraz wciąż jeszcze Giggsa? Czy przypadkiem na środku (jeśli tak się stanie) nie mamy Carricka, Fletchera, Nasriego, Andersona Gibsona oraz masę młodzieży do ogrania?

Opcja może i ciekawa, ale ekhm jaki jest sens wydania minimum 35 milionów na piłkarza, który może, w przypadku kilku kontuzji grzałby ławkę...? Nie mamy aż takich funduszy, by tak szastać pieniędzmi. Tutaj nie działają kody na kasę...
» 1 lipca 2011, 23:04 #58
rejbar: "(...) w sytuacji gdy City nie uda się ściągnąć do siebie pomocnika Udinese Alexisa Sancheza."

Przecież wszędzie podają, że City już odpuścili transfer Sancheza, po tym jak ogłosił, że chciałby grać dla Barcelony, no chyba, że to były plotki.
» 1 lipca 2011, 17:27 #57
eKB: Stary z tymi szejkami to nigdy nic nie wiadomo jednego dnia mówią że rezygnują z Sancheza a drugiego kupują go za 60 baniek.
» 1 lipca 2011, 17:30 #56
eKB: Musimy go mieć lepsza okazja się nie trafi tylko 20 mln. za takiego piłkarza to naprawdę bardzo mała kwota.
» 1 lipca 2011, 17:17 #55
przemo9977: Mamy jonesa de gee i younga jeszcze tylko nasri i LM nasza
» 1 lipca 2011, 17:16 #54
przemo9977: Wierze że nasri jest godnym następca scholsa
» 1 lipca 2011, 17:00 #53
pitersloma: Jak by przeszedł byłoby SUPER,ale on jest bardziej skrzydłowym niż środkowym ale na środku tez umie pograć
» 1 lipca 2011, 15:29 #52
ess: chyba odwrotnie
» 1 lipca 2011, 15:47 #51
Delus: On jest środkowym, który z przymusu gra na skrzydle:P
» 1 lipca 2011, 15:58 #50
misiek98: To jest taki Fletcher. Gra na środku a jak valencia i nani mają kontuzje to na skrzydle:P
» 1 lipca 2011, 16:17 #49
ess: Fletcher gra na skrzydle?
» 2 lipca 2011, 20:59 #48
NanoUnited: rozbraja mnie podejście City do transferów :D pokusiłbym się że CITY ma najbardziej sprzedajny skład na świecie!
» 1 lipca 2011, 15:21 #47
devils18: Czekam już tylko na jeden ostatni transfer wykonaniu United. Czekam na transfer Nasriego lub Modricia. Arsenal ma nam zaproponować ofertę za O 'shea mam nadzieje, że O'shea nie będzie kartą przetargową do transferu Nasriego. Póki co to z United niech odejdzie tylko Tomek.
» 1 lipca 2011, 15:07 #46
mateuszr20471: Kadra na przyszly sezon:
bramkarze: De Gea, Lindegaard, Amos
PO:Rafael,O'Shea
ŚO:Ferdinand, Vidic, Smalling, Evans
LO:Evra,Fabio
PS:Nani,Valencia
DP:Fletcher,Jones,Carrick
OP:Nasri,Anderson,Cleverley
LS:Young,Park,Giggs
N:Rooney,Chicharito,Berbatov,Owen,Welbeck,Macheda + mlodziez m.in. Pogba,Morrison czy Tunnicifle.
Sprzedac Gibsona, Browna i Dioufa. Obertana wypozyczyc albo dac porzadna szanse, bo potencjal ma bardzo duzy.
» 1 lipca 2011, 14:44 #45
Kochas1994: Wszystko fajnie tylko ja bym nie sprzedawał Gibsona i Browna ten 1 dać mu szanse a 2 jakby nie mówić jest legendą tego klubu mimo to że nie zrobił z siebie wielkiej gwiazdy.Kupić Nasriego i jedziemy :D
» 1 lipca 2011, 14:57 #44
kempek: a ja zgadzam sei z tym w 100%
» 1 lipca 2011, 14:58 #43
zubrosy: haha co to znaczy PS i LS, prawy srodkowy i lewy srodkowy ?
» 1 lipca 2011, 15:05 #42
Deluxe: Prawy skrzydłowy i lewy skrzydłowy?
» 1 lipca 2011, 15:07 #41
mateuszr20471: PS-prawy skrzydlowy
LS-lewy skrzydlowy
» 1 lipca 2011, 15:08 #40
devils18: Zgadzam się z Tobą Kochas1994. Póki co to można sprzedać Tomka Kuszczaka.
» 1 lipca 2011, 15:10 #39
szelejson: @ Zubrosy jesteś mistrzem . Co do komentarza to gdzie Jonesa zgubiłeś ?.
» 1 lipca 2011, 15:10 #38
erni93: zubrosy - ośmieszyłeś sie
» 1 lipca 2011, 15:11 #37
sisinho: szelejson , autor posta dodał Jonesa do Defensywnych Pomocników , z racji że może tam grać a ŚO mamy 4 czyli w sumie 2 pary :)
» 1 lipca 2011, 15:14 #36
gunnersfan9: Wyłącz Fife człowieku:D
» 1 lipca 2011, 17:46 #35
misiek98: Oooooo Kibic Kanonierierów nagle sie ubudził i pomyślał zie to cio mu się prziśnilo to plawda :(

Mam już dość komentarzy kibiców Arsenalu! jak tylko widzą że ktoś pisze że chciałby nasriego albo kogokolwiek z Arsenalu to odrazu że on sie już dogadał z Arsenalem Wengerem na 10 lat będzie z nim mieszkał i ożeni się z jego babcią.


Wejdzcie na strone Barcy i zobaczycie jak są newsy Fabregas napewno w Barcelonie to oni tam też wskakują że Fabregas kocha Arsenal tak bardzo że nie może zdjąć koszulki Arsenalu bo mu się serce kraja...


Ogólnie lubię Arsenal i kibiców Arsenalu można z nimi pogadać powymieniać opinię ale jak chodzi o odejście z Arsenalu to od razu że nie ma mowy...
» 1 lipca 2011, 19:31 #34
pipas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2011 21:44

... ;)
» 3 lipca 2011, 21:42 #33
danielos97: "Arsenal rozważa złożenie szokującej oferty za piłkarza Manchesteru United - Johna O'Shea. Kanonierzy, którzy w najbliższych dniach stracą pewnie Gaela Clichy'ego, rozglądają się na rynku transferowym za zawodnikami o defensywnym profilu." Jeśli to prawda to trzeba to wykorzystać :)
» 1 lipca 2011, 14:44 #32
Rarian: I oddać wielkiemu rywalowi wiernego wychowanka, który brak umiejętności nadrabia elastycznością i zaangażowaniem (nawet na bramce grał jak przyszła potrzeba)? Nie możemy nie szanować takich piłkarzy i wykorzystywać ich jako monety przetargowe.
» 1 lipca 2011, 14:54 #31
rvn10: O'Shea zostaje i tyle temacie
» 1 lipca 2011, 14:57 #30
sisinho: Możemy im oddać Gibsona ;)
» 1 lipca 2011, 15:13 #29
Deluxe: Ludzie, też nie lubię City z oczywistych przyczyn, ale spójrzmy prawdzie w oczy - wszyscy trąbią o tym, że jeśli Nasri chce zawalczyć o trofea, to niech przejdzie do nas, bo w City się zmarnuje. A co, City to taka zła drużyna? Ludzie, bez przesady. To nie pieniądze dały City trzecie miejsce w lidze, ale zawodnicy. Plujemy się tak, jakby to była najbardziej kijowa drużyna, a tak naprawdę ona wciąż idzie do przodu.
Fakt, że jest to drużyna przeze mnie znienawidzona kompletnie, nie zmienia faktu, że nie można też ściemniać. Już mnie wkurza takie gadanie.
» 1 lipca 2011, 14:20 #28
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2011 14:29

Zgadzam się w 100 procentach, City to obecnie 3cia siła Premier League (kto wie, jeśli Chelsea nie dokona przebudowy i rewolucji to może nawet druga, zaraz po nas) i trzeba być ignorantem, żeby tego nie dostrzegać. W przyszłym sezonie to z nimi i z Chelsea, a nie rozmieniającym się na drobne Arsenalem, czy FC "35-mln-for-Andy-Carroll" Liverpoolem będziemy walczyć o tytuł. Nienawidzę City, ale widzę siłę i potencjał, który drzemie w ekipie Manciniego.
» 1 lipca 2011, 14:28 #27
bober89: ja bym był ostrożny w nazywaniu ich drużyną. nie ulega wątpliwości, że jest to zbieranina świetnych piłkarzy, tylko pytanie, czy nie za dużo w niej gwiazd. 2 lata temu byli nikim, a teraz zajęli 3 miejsce jedynie bramkami przegrywając z Chelsea - naturalnie takie rzeczy się nie dzieję. gdyby nie ok 200-300 mln euro wpompowanych w nich w 2 lata nadal byli by nikim.
trochę mnie boli, że SAF zamierza najwyraźniej jeszcze kogoś kupić, bo już i tak wydał bardzo dużo kasy przez co zbliżamy się do klubów pokroju City, Chelsea czy Realu choć z drugiej strony 3 bardzo ważnych piłkarzy odeszło na emerytury i braki trzeba załatać.
obawiam się, że w City niedługo będą zdobywać trofea :/
» 1 lipca 2011, 14:34 #26
rvn10: bober89 - Nie przesadzaj, raz na jakiś czas SAF może wydać trochę gotówki. Ostatnio tak zaszalał w 2007 roku, a skład się starzeje...potrzeba zmian, brakuje nam jeszcze rozgrywającego pokroju właśnie Sneidera czy Nasriego.
» 1 lipca 2011, 14:46 #25
qba1323: ej ej co ty za kit wciskasz?! "To nie pieniądze dały City trzecie miejsce w lidze, ale zawodnicy"....to co?za frytki kupili takich (dobrych bo nie mozna im odmowic umiejetnsci) pilkarzy!?? gdyby nie kasa city nie byloby teraz na 3 miejscu a w przyszlym seznie pwaznie beda sie liczyc w walce o najwieksze trofea..ale tak to juz bywa w tym biznesie
» 1 lipca 2011, 14:49 #24
Daro13: hahaha tak nie pieniądze dały City 3 miejsce tylko zawodnicy... tak Adebayor przechodził do City (z Arsenalu) po to aby zdobywać trofea, tak samo zrobił to Robinho (z Realu Madryt :O), Tevez, Silva, Kompany i masa innych zawodników. Oni po prostu tam przeszli bo kochają ten klub i chcą dla niego jak najlepiej. to co napisales pasuje w 100% do Tottenhamu ale nie do City Paaanie! City to klub szejka a szejk jak chce białego murzyna to mu sie robi bialego murzyna, jak szejk chce lot na Marsa to sie na niego leci, wiesz dlaczego? Dlatego bo kurrr... mógłby za ta kasę co ma wykupić 10 największych klubów na świcie i tylko dlatego ze by sobie tego zażyczył... Wiec nie pisz, ze o sile MCity decydują zawodnicy bo oni w zasadzie są najemnikami, którzy polecieli na kasę, bez kasy ten klub był szarakiem.
» 1 lipca 2011, 14:56 #23
Deluxe: Nie czepiaj się słówek wyrwanych z kontekstu. Chodzi głównie o tą całą gadaninę, że jeśli Nasri, albo ktokolwiek inny, chce wygrywać trofea, to niech pod żadnym pozorem nie idzie do City, bo się tam zmarnuje etc, etc. Albo nie widzimy, że ta ekipa zajęła to swoje 3 miejsce w lidze, a to jest znakomitym wynikiem jak dla drużyny takiej jak właśnie nasi rywale zza miedzy, albo nie chcemy tego widzieć. Tylko też nie można przeinaczać faktów - a fakty są takie, że City może być pretendentem do mistrza za rok, dwa, albo i szybciej. Mówię to z bólem serca, bo szczerze tej drużyny nienawidzę, ale jednak. Pieniądze czy nie, ale jednak coś sprawiło, że ta przeciętna drużyna idzie cały czas do przodu. Nie warto jej od razu skreślać, bo te trofea to City będzie mogło wygrywać. Już by zresztą wygrywało, gdyby nie United.
» 1 lipca 2011, 15:11 #22
devilfan88: Deluxe piszesz "To nie pieniądze dały City trzecie miejsce w lidze, ale zawodnicy"

Z przeceny tych zawodników wzięli? Bo jak dla mnie to najgorzej zainwestowane pieniądze w całej PL. Ostatnio czytałem że City oferuje za Bainsa 20 mln + Adebayor i Onuoha :) Za samego togijczyka dali około 30 mln :) Kolejne świetnie wydane pieniądze :]
Nie chcę Cię obrażać czy coś, ale wymień mi zawodników którzy dali City 3 miejsca i puchar Anglii, ale takich nie za pieniądze-bo ja wymienię 2 :)
» 1 lipca 2011, 15:30 #21
united77: Troche widac ze juz chyba Nasriemu nie zalazy na graniu w Arsenalu i jak chce cos osignac to niech przejdzie na OT ;)
» 1 lipca 2011, 14:12 #20
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2011 14:10

jesli Nasri cos takiego powiedzial, to jest szansa ze zagra w United, bo chyba wszyscy wiemy ze United bardzo chce go sciagnac na OT wiec z tej strony jest luzik :)
P.S. Poza tym wszyscy trabia ze Wenger nie chce oddac Nasriego do United bo uwaza nas za glownych rywali. Niech spojrzy facet prawdzie w oczy. Juz dawno minely czasy, gdy Arsenal byl glownym rywalem United. Teraz to Chelsea jest i przynajmniej przez najblizszy sezon bedzie znow naszym glownym rywalem, a Arsenalowi pozostaje walczyc z City, Tottenhamem i Liverpoolem o byt w europejskich pucharach. O mistrzostwie moze on smialo zapomniec jeszcze przed sezonem, bo skonczy Arsenal podobnie jak rok wczesniej, dwa lata wczesniej itd.
» 1 lipca 2011, 14:06 #19
misiu94rio: Ja widze nastepujace opcje :
1- idzie do nas i zdobywa puchar za pucharem i jest dumny z tego ze gra u nas
2-idzie do city w zwiazku z tym leci na kase i psuje sie jako pilkarz
3-zostaje w arsenalu, dostaje nowy kontrakt i walczy o puchary w nastepnym sezonie.
» 1 lipca 2011, 14:04 #18
bober89: w punkcie 3 dodał bym słowo "bezskutecznie" przed "walczy o puchary", choć tak na prawdę Arsenal nie walczy o puchary
» 1 lipca 2011, 14:36 #17
designer: zgadzam sie. Arsenal tylko probuje walczyc o puchary, ale ich nie zdobywa i w przyszlym sezonie powinno byc podobnie. Niech wiec odejdzie z klubu w ktorym nie ma przyszlosci i dolaczy do nas czyli do klubu ktory co roku minimum jedno trofeum zdobywa :)
» 1 lipca 2011, 17:49 #16
gradinio: jak zależy mu na kasie to pójdzie do city a jak chce powalczyć o trofea to do UNITED.
» 1 lipca 2011, 14:01 #15
mariush91: a w City nie powalczył by o trofea ? takie glupie pisanie.
» 1 lipca 2011, 14:11 #14
elegancko904: gradinio sie zle wyrazil. Powinno byc jezeli Nasri chce ZDOBYWAC trofea to do united. Kazda druzyna walczy o trofea a united je ZDOBYWA :P
» 1 lipca 2011, 14:19 #13
MDuch7: Niech on dojdzie i transfery mogą się skończyć. On jest super ograny w PL , młody, świetnie wyszkolony technicznie.

Glory Glory !!
» 1 lipca 2011, 14:00 #12
turek2001: A ja coś czuje że niedługo główny artykuł będzie brzmiał tak: OFICJALNE: NASRI W MANCHESTERZE UNITED !! :)
» 1 lipca 2011, 13:59 #11
MadridistaaaA: Młody, utalentowany, głodny sukcesów.Piłkarz pasujący do stylu gry United. Oby te piepszone Szejki z City go nie przekabaciły ;/

Pozdro z Madrytu :))

HALA MADRID !!
Glory United !! :)
» 1 lipca 2011, 13:54 #10
Czmielu: Co ty masz do szejków z City ? Twój klubik sam każdego na kase bierze...
» 1 lipca 2011, 14:04 #9
mateuszr20471: Czmielu--tak bylo za rzadow Pereza, obecnie rzadzi Mourinho, ktory zmienil troche mentalnosc tego klubu. Nie lubie Realu, ale trzeba im przyznac ze po zatrudnieniu Mourinho, przestaja byc chorym klubem.
» 1 lipca 2011, 14:08 #8
wrobel1992: Niech Nasri przyjdzie i tyle transferów wystarczy:)
» 1 lipca 2011, 13:53 #7
Janczar: Wole jego niż Wesleya i oby do nas trafił.
» 1 lipca 2011, 13:49 #6
masterbm2: no pewnie ze Nasri
młodszy ograny PL i wcale nie gorszy od Holendra a kto wie może bedzie lepszy według mnie to najlepszy gracz Arsenalu
» 1 lipca 2011, 13:58 #5
mcis: swietny pilkarz, zwlaszcza gdy gra jako srodkowy pomocnik. kilka lat temu byl okreslany jako reinkarnacja Zidana....
» 1 lipca 2011, 13:42 #4
gazunited: A ja myślałem, że reinkarnacja następuje wtedy kiedy dana osoba umiera a Zidane żyje :P
» 1 lipca 2011, 13:57 #3
mariush91: Gdyby dołączył do ManU byłoby super ;)
» 1 lipca 2011, 13:41 #2
Czmielu: Ehhh... Były niby wpiski że to nie obraża Man Utd... Jednak prosił bym cię żebyś nie pisał "ManU" bo mnie to wkur**** , z góry sorki , zły humor ...
» 1 lipca 2011, 14:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.