Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wielkiego kupowania w United ciąg dalszy nastąpi...?

» 30 czerwca 2011, 16:05 - Autor: Biafra - źródło: MEN, własne
Po zakontraktowaniu Phila Jonesa, Ashleya Younga i Davida de Gei menadżer Manchesteru United zamierza zakończyć letnie wzmocnienie składu ściągając na Old Trafford piłkarza Arsenalu Londyn - Samira Nasriego.
Wielkiego kupowania w United ciąg dalszy nastąpi...?
» Po zakontraktowaniu Phila Jonesa, Ashleya Younga i Davida de Gei menadżer Manchesteru United zamierza zakończyć letnie wzmocnienie składu ściągając na Old Trafford piłkarza Arsenalu Londyn - Samira Nasriego.
Do tej pory sir Alex Ferguson na transfery wydał ponad 50 milionów funtów, co dla sympatyków Czerwonych Diabłów jest sporym zaskoczeniem, bowiem Szkot jak wiadomo nie słynie z rozrzutności. Najnowszym nabytkiem angielskiego klubu jest hiszpański bramkarz David de Gea, który trafił do Teatru Marzeń za kwotę około 18 milionów funtów.

Ostatnim, najważniejszym transferem mistrzów Anglii ma być zastępca Paula Scholesa dla którego finałowe spotkanie Ligi Mistrzów z Barceloną było ostatnim w barwach United.

Na liście życzeń szkockiego menadżera od dłuższego czasu znajdują się trzej piłkarze: Wesley Sneijder z Interu Mediolan, Luka Modrić z Tottenhamu Londyn oraz Samir Nasri z Arsenalu Londyn.

Oczywiście to Holender byłby najlepszym rozwiązaniem dla Manchesteru United, jednak opcją znacznie tańszą, a wcale niepowiedziane, iż gorszą byłby francuski pomocnik Kanonierów.

Inter swojego gwiazdora wycenił na 35 milionów funtów, co wydaje się być ceną zaporową dla klubu, który jeszcze przed otwarciem okienka transferowego wydał na wzmocnienia przeszło 50 milionów funtów. Do tego dochodzi kwestia wynagrodzenie Sneijdera, a Holender swoje usługi ceni bardzo wysoko - mówi się o żądaniach tygodniówki wartej 200 tysięcy funtów.

24-letni gracz Arsenalu jest nie tylko tańszy o 15 milionów funtów, młodszy o trzy lata od piłkarza włoskiego klubu, ale co bardzo istotne - ograny w trudnej lidze jaką jest Premier League.

Angielska prasa aż huczy od informacji, iż władze drużyny z Old Trafford złożyły już wartą 20 milionów funtów ofertę za Nasriego. Warto wspomnieć, że Samir wciąż nie zdecydował się na podpisanie nowej umowy z Arsenalem, bowiem nie może dojść do porozumienia z Arsenem Wengerem.

Co najważniejsze oferta Czerwonych Diabłów nie została odrzucona przez Kanonierów, a sir Alex Ferguson jest w stanie w razie konieczności podnieść swoją ofertę do 25 milionów funtów, co powinno definitywnie załatwić sprawę sprawdzanie Francuza na Old Trafford.

Sytuacja Nasriego ma się wyjaśnić do końca tego tygodnia, więc odpowiedź na pytanie: czy Samir Nasri trafi do Teatru Marzeń poznamy lada dzień.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson uhonorowany za swoje zasługi
Następny news »
Gill oskarża FA o niesprawiedliwe decyzje

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (260)


theo121: theodor121.blogspot.com/ JUZ JUTRO W NIEDZIELE KOLEJNE SPOTKANIE HT/FT KURS MIEDZY 20-30 ZAPRASZAM!
» 2 lipca 2011, 22:33 #250
Ignac: Slyszeliscie Chelsea dołącza do wyscigu po Nasriego..
» 2 lipca 2011, 18:22 #249
Dragorwyin: Mam pytanie : jaki numer na koszulce będzie miał A. Young ?
» 2 lipca 2011, 15:25 #248
Fiskus10: możliwe że 18
» 3 lipca 2011, 00:35 #247
Sawicz25: swietnia będzie leśli samir nasri dojdzie do nas
» 2 lipca 2011, 15:23 #246
kerpin09: ja jestem zwolennikiem transferu zinedin'a zidane'a i adama malysza
» 2 lipca 2011, 13:45 #245
javier10: NASRI DO NAS I MAMY NA BANK LM I PREMIEL LEAGUE!
» 2 lipca 2011, 12:31 #244
leito276: youtube.com/watch?v=eVMKk9AlIls

Ja chcę takiego Torresa w MU :<
» 2 lipca 2011, 00:20 #243
aveiro123: The Guardian podał, że z piłkarzy Arsenalu Man City interesuje wyłącznie osoba Gaela Clichy'ego natomiast przyszłość Nasriego wyjaśni się w ciągu najbliższych kilku dni.

Sądzę, że czeka nas kolejna saga "ala" Alexis Sanchez. Jeśli Nasri odejdzie z AFC to tylko do United ale myślę, że bardzo prawdopodobne jest to iż przedłuży kontrakt z Arsenalem. Wszystko powinno wyjaśnić się w przyszłym tygodniu i to nie tylko w kwestii Nasriego ale jeśli jest choć źdźbło szansy na pozyskanie Francuza to Ferguson nie powinien się wachać.

Aha, a Gill jedzie na wakacje w poniedziałek?
» 1 lipca 2011, 20:21 #242
LukO: Tak jedzie. Będzie mieszkał apartament dalej ode mnie , a więc pogadam sobie trochę z nim.
» 2 lipca 2011, 16:47 #241
mati1878: Ciekawie by było, gdyby Fergie ściągnął mniej znanego rozgrywającego, i stałby się naszą gwiazdą jak Groszek. Fergie coś wykombinuje ciekawego;)
» 1 lipca 2011, 18:19 #240
possebon: Uważam że jeżeli Nasri pójdzie do Man Utd to możliwe, że to zablokuje transfer Fabregasa do Barcelony. Wątpie żeby Wenger pozbył się w jednym okienku transferowym dwóch wybitnych rozgrywających. Wprawdzie mają młodego i utalentowanego Wilshera, Ramsey powoli wraca do formy sprzed kontuzji ale ciężko byłoby zatąpć Nasriego i Fabregasa.

Dla mnie Nasri to lepszy wariant niż Sneider. Miał kapitalny ostatni sezon w Arsenalu - 10 goli (i pewnie sporo asyst - nie wiem ile dokładnie) Ma od Sneidera lepszy dribling jest bardziej bramkostrzelny i ma ciąg do przodu.

Sneider wprawdzie świetnie bije stałe fragmenty gry ale od tego ludzi w Man Utd nie brakuje. Po za tym wydaje mi się, że Sneider powoli bardziej już myśli o pieniądzach niż o dobrej grze. Nie jestem przekonany czy dawał by z siebie 100%.

Samir jest młodszy, bez żadnych trofeów - ma jeszcze sporo do udowodnienia. W Arsenalu było widać że ma ochote do gry i chce się pokazać. Młodszy zawodnik, moim zdaniem wielkimi umiejętnościami i potencjalem, za mniejsze pieniądze, niższym wynagrodzeniem. Dla mnie wybór jest oczywisty.

Sneider ostatni sezon miał bardzo przeciętny - pewnie dlatego że odszedł Murinho i chłopaki w Interze trochę stracili motywacje i morale. Nigdy się do niego nie mogłem przekonać.

A tak w ogóle to najlepszym rozwiązaniem była by przynajmniej próba ściągnięcia (wierze że takie były, ale może za mało zabiegano o tych zawodników) w zeszłym sezonie Ozila albo VDV. Obaj byli do wzięcia za mniej niż 10 mln funtów.
» 1 lipca 2011, 16:33 #239
czerwonydevil: Zgadzam się ze wszystkim oprócz tego, że u nas "ma kto bić stałe fragmenty" No właśnie ine ma kto ich bić, niestety. Teraz przyszedł Young i to on będzie od tego, ale przydał by się taki 2 zawodnik. Nani coś próbuje, ale mu nie wychodzi .
» 1 lipca 2011, 17:05 #238
CSI: Roo tez ładnie bije wolne
» 1 lipca 2011, 17:15 #237
spOntan: 'Dla mnie Nasri to lepszy wariant niż Sneider. Miał kapitalny ostatni sezon w Arsenalu - 10 goli'- tylko zauważ, że Nasri grał jako ofensywny pomocnik, a Snejider grał jako kreator gry :)
» 1 lipca 2011, 17:20 #236
eKB: spOntan-Właśnie też obawiam się tego że Nasri będzie grał u nas bardzo ofensywnie a nie będzie dbał o rozgrywanie a tego nam właśnie potrzeba z drugiej strony za Samirem przemawiam doskonała cena i wiek a także ogranie w PL więc SAF musi się dobrze zastanowić ja byłbym za Sneijderem ale bardziej prawdopodobne jest przybycie Samira.
» 1 lipca 2011, 17:23 #235
sisinho: @Spontan

No to niezły z niego kreator jak w ostatnim sezonie w Serie A na 25 bodajże meczy miał aż 5 asyst i 4 bramki. To jak na kreatora bardzo dużo , już więcej asyst miał Nani,Roo czy nawet Giggs i Fletcher (po 6 asyst). A bramek to Vidic miał nawet więcej ;)

Dlatego właśnie Sneijder nie jest wart takiej kasy po tym sezonie , w którym grał słabo jak cały Inter (no może oprócz Eto'o i Pazziniego)
» 1 lipca 2011, 17:29 #234
eKB: fakt statystyki są złe ale to nie chodzi już nawet o asysty czy bramki tutaj chodzi o umiejętność przetrzymania piłki czy 50-metrowego przerzutu poza tym przy Leonardo wszyscy piłkarze stali się w Interze gorsi i cały klub upadł ciekaw jestem co zaprezentują pod wodzą Gaspariniego.
» 1 lipca 2011, 17:33 #233
MUsek: Ale nie zapominajmy o tym, że Roo często wracał się po piłkę i próbował rozgrywać ;)
» 1 lipca 2011, 17:36 #232
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2011 18:45

sisinho - a komu on miał asystować? w Drużynie jest 11 zawodników, a nie 1. 'Dopasował' się po prostu do stylu gry jego drużyny. W rep. Holandii w RPA grał jak z nut, bo i miał z kim grać :) a poza tym tak jak eKB napisał, tu chodzi o coś więcej niż o cyferki.
» 1 lipca 2011, 18:43 #231
sisinho: @Spontan

Za kadencji Mou grali identycznym składem i Sneijder się odnajdywał. Teraz oglądałem kilka meczy z jego wykonaniem i widać że nie ma tej formy z tamtego(z Mou) sezonu czy z MŚ. Po MŚ byłby wart takiej kasy , ale po tym sezonie absolutnie nie.
» 1 lipca 2011, 18:54 #230
spOntan: zgadzam się z Tobą, takiej kasy to on wart nie jest. Za kadencji grali może takim samym składem, ale nie takim samym stylem, a co do formy to myślę, że jak by przyszedł do United to ją by odnalazł :)
» 1 lipca 2011, 19:31 #229
Azut20: Chyba nikt nie pamięta transferów Andersona i Naniego jeden z Porto drugi z Sportingu ;) nie mówiło się o nich ani trochę :D a potem wchodzi się na stronę Manchesteru United i widzi się taki nagłówek o Andersonie i Nanim :D więc nie zdziwił bym się gdyby do składu przyszedł taki Moutinho który jak dla mnie jest podobny w stylu gry do Hargo ;) ale jeśli Nasri to Nasrii jesli Snejder to on jesli Modric to Modric ;) :D poczekamy zobaczymy :D
» 1 lipca 2011, 16:09 #228
mateuszr20471: Wtedy o Nanim mowilo sie od mniej wiecej lutego, zas o Andersonie pierwsze news byl na oficjalnej stronie przy potwierdzeniu transferu. Mysle, ze rozgrywajacego zakontraktujemy przed wyjazdem do USA, czyli poczekajmy jeszcze ten tydzien, poltora, a moze i krocej i bedziemy spokojni. Chyba, ze Fergie zrobi nam niemila niespodzianke i nikogo nie pozyska.
» 1 lipca 2011, 18:01 #227
nani17nr: nasri jest świetny i wolę go od sneijdera.
sezon nasriego:
youtube.com/watch?v=MYPBgZnooao
» 1 lipca 2011, 16:07 #226
Xeravin: Jak zobaczyłem ze zmienilo sie zdjecie tego newsa na stronie głównej to myslalem ze juz go kupilismy :D
» 1 lipca 2011, 16:01 #225
Cyryl: A czemu by np nie dać 45 Milionów za Fabregasa :D ?
» 1 lipca 2011, 15:58 #224
sssexton90: bo jest słaby i zarozumiały ?
» 1 lipca 2011, 16:24 #223
Wallace4: fabregas to cienias.
» 1 lipca 2011, 16:42 #222
eKB: Bo zawsze będzie chciał odejść do Barcelony bo ma ich DNA?
» 1 lipca 2011, 17:24 #221
fan7marcin: G.Dos Santos i S.Nasri i mamy pakę na przyszły sezon .
» 1 lipca 2011, 14:14 #220
CSI: co wy macie z tym Dos Santosem ?
widzieliscie 1 bramke w finale Meksyk - USA i juz polowa kibicow go chce ...
» 1 lipca 2011, 16:19 #219
MUsek: Jakby ten Dos Santos był taki dobry to by Barca go nie oddała ,cała prawda :)
» 1 lipca 2011, 17:38 #218
sssexton90: Przed nami Copa America, może tam Ferguson kogoś wyhaczy. Poza tym ciekawym transferem byłby dos santos z tottenhamu ;)
» 1 lipca 2011, 13:37 #217
nani17nr: A wiadome czy Ferguson się w ogóle nim interesuje??(NASRIM) .. może to takie pier.dolamento.. a fergie tam załatwia sneijdera bądź modricia..
» 1 lipca 2011, 13:28 #216
DAMINOS: interesuje ;d
» 1 lipca 2011, 13:42 #215
Trydmit: wg mnie najlepszy bylby sneijder wiem ze jest drogi ale potrzebujemy tez bardziej doswiadczonych zawodnikow jak nasri sneijder potrafilby wg mnie wziac ciezar gry united na siebie swoim doswiadczeniem i ograniem bylby bardziej przydatny
» 1 lipca 2011, 13:12 #214
sisinho: O ile Nasri już jest ograny w PL o tyle nic nie wiadomo jakby było ze Sneijderem. Dać 30 baniek + 200 tys funtów tygodniowo aby koleś się nie zaaklimatyzował to raczej się nie opłaca.
» 1 lipca 2011, 15:15 #213
wojteks176: Ja się nie zdziwię jak Ferguson kupi kogoś, kto nie jest przez nas tutaj wymieniany, a zainteresowanie tymi graczami to tylko ściema by inne kluby też się nimi zainteresowały, a nie włączyły się w wyścig po prawdziwy cel SAF-a.
» 1 lipca 2011, 13:08 #212
Elventar: do tych co chca modrica na old traford czy wy nierozumiecie ze on chce do chelsea nawet gdyby byla taka mozliwosc pozyskania go to i tak bym go niechcial wole zostac przy nasrim lub sneiderze chociaż wesley za wysoka chce tygodniowke a wiec najlepsza opcja bedzie nasri
» 1 lipca 2011, 12:45 #211
designer: kurde najwazniejsze by wogole ktos do nas przyszedl i zaklepal luke po Paulu. Mam nadzieje ze Ferguson sprowadzi Nasriego i zakoncza sie te nerwy, ktore towarzysza mi odkad Scholes udal sie na emeryture. Nie mamy w skladzie aktualnie nikogo kto moglby go godnie zastapic, tak wiec niech Sir Alex ten ostatni raz wyda grubsza kase i sprowadzi na OT porzadnego, srodkowego pomocnika, bo takiego nam trzeba i licze ze jesli nie Sneijder to Nasri zagra z diablem na piersi.
» 1 lipca 2011, 12:35 #210
Wallace4: ja widze to w takiej kolejnosci.

sneijder, modric, nasri. ten ostatni nawet mnie uszczesliwi :D
» 1 lipca 2011, 12:36 #209
mariush91: To co Ty bys widzial jest mało ważne. Ferguson chce sciagnac Nasriego i tyle ;]
» 1 lipca 2011, 12:44 #208
Wallace4: ale jestes fajny o ja nie moge. mozesz oszczedzic takie mądre komentarze pacanie
» 1 lipca 2011, 12:50 #207
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2011 13:20

Wy tam dzieci wiecie kogo chce Ferguson, gdzie niby mówił, że chce Sneijdera, Modricia czy Nasriego ? Równie dobrze może sprowadzić kogoś zupełnie innego na środek pola...pożyjemy zobaczy
» 1 lipca 2011, 13:14 #206
mariush91: Gdzie niby mówił ?
"Co najważniejsze oferta Czerwonych Diabłów nie została odrzucona przez Kanonierów, a sir Alex Ferguson jest w stanie w razie konieczności podnieść swoją ofertę do 25 milionów funtów, co powinno definitywnie załatwić sprawę sprawdzanie Francuza na Old Trafford."
Problemy z czytaniem ?
» 1 lipca 2011, 13:19 #205
rvn10: Nie bądź śmieszny, to są domysły prasy, żadnych słów Fergusona nie widziałem odnośnie tych transferów, zresztą nikt tak naprawdę nie wie co siedzi w głowie Sir Alexa...
» 1 lipca 2011, 13:22 #204
mariush91: A skąd Ty mozesz wiedziec czy to sa domysły prasy czy co ...
Oby przyszedł do nas Nasri i tyle.
» 1 lipca 2011, 13:25 #203
roki2008: Przestańcie ludzie wrzucać te linki z Daily Mailami, Daily Starami i innymi The Sunami. Plotki, plotki, plotki
» 1 lipca 2011, 13:14 #202
mistrz169: najlepiej będzie jak będzie Nasri bo on ma małe zarobki jest dobry i młody mało kosztuje a wogule snejder zarabia zadużo i jest starszy i jak będzie miał 30lat będzie biegał jak żłow
» 1 lipca 2011, 12:16 #201
mario8: aha my sie tu będziemy bawić w plotki a właśnie City sprowadza Nasriego!!
» 1 lipca 2011, 11:40 #200
CSI: a gdzie o tym przeczytales ??
» 1 lipca 2011, 11:42 #199
Wallace4: oby nie
!!
» 1 lipca 2011, 11:59 #198
michu940: też mam taką nadzieje że przyjdzie do nas a nie do City ...
» 1 lipca 2011, 12:04 #197
bronislaw: na transfer clockwatchu na skysports podali ze guardian napisal ze city wydalo oswiadczenie w ktorym przeczy swojemu zainteresowaniu Nasrim. Tak wiec dopoki nie bedzie oficjalnej wiadmosci, wszytsko sie moze wdarzyc
» 1 lipca 2011, 12:11 #196
Nefrit: Ale troll xD Nie prawda City sprowadziły Clichiego z Arsenalu a nie Nasriego.
» 1 lipca 2011, 13:02 #195
mario8: Przeczytałem na wielu na prawdę wielu portalach, dają 25mln funtów i 160tys. tygodniówki Nasriemu i zostaniemy z Gibsonem na rozegraniu w następnym sezonie
» 1 lipca 2011, 13:59 #194
mariush91: Co wy macie z tym Sneijderem ? nie przyjdzie do nas i koniec kropka ;] sam juz to powiedział.
» 1 lipca 2011, 11:33 #193
Wallace4: slyszales ?
» 1 lipca 2011, 11:58 #192
mariush91: Nie, czytałem . ;}
» 1 lipca 2011, 12:33 #191
Fiskus10: Zgadzam się z tobą w 100%. Nasri jest już lepszy ;)
» 1 lipca 2011, 16:04 #190
CSI: hehe Arsenal chce kupic podobno ( pisze na ich stronce ) O'Shea
» 1 lipca 2011, 11:27 #189
AdrianUTD: Ja wole Sneijdera, ale Nasri gra w naszej lidze i wie co i jak.


Glory MU
» 1 lipca 2011, 11:17 #188
michu940: wy tu możecie pisać kogo byście chcieli ale i tak Ferguson wybierze kogo będzie chciał ;)
» 1 lipca 2011, 11:13 #187
vip14: No dobrze, ale ja bym wolał transfer z Interu Mediolan. Każdy wie o kogo mi chodzi.
» 1 lipca 2011, 11:09 #186
Taurus: Moim zdaniem Nasri nie jest rozgrywającym a typowym ofensywnym pomocnikiem, no ale skoro tylko 20 mln..., w sumie to nie mam nic przeciwko temu transferowi :)
» 1 lipca 2011, 10:55 #185
jakjakub: youtube.com/watch?v=Ccu-dOXbLIA&feature=player_embedded

coś o Davidzie :D
» 1 lipca 2011, 09:46 #184
mrowaacmg: haye dostanie taki w p ie r d ol od kliczki że ach starch pomyśleć
» 1 lipca 2011, 10:20 #183
Wallace4: hehe. trzeba obejrzec. kliczko a punkty.
» 1 lipca 2011, 12:37 #182
kowal1793: Nasri zawsze mnie wkurzal ze dobrze gral w arsenalu ... jak teraz przejdzie do nas i bedzie dobrze cykal to pasujee robota... miejmy nadzieje ze SAF sie postara i go sciagnie :D
» 1 lipca 2011, 09:35 #181
pacino123: Ja tam myślę, że już nikogo (tzn wielkie nazwysko) nie ściągniemy, a na miejsce Scholsa przyszedł właśnie Ashley Young, albo SAF postawi na Andersona
» 1 lipca 2011, 09:31 #180
Szmon: Ty kretynie... Ashley jest skrzydłowym a nie rozgrywającym!
Widać, że znasz się na piłce jak...
» 1 lipca 2011, 10:17 #179
patrykbor: Nie kazdy musi miec o wszystkim pojecie, a Tobie to nie zezwala na wyzywanie. Takie odzywki to mozesz do kolezkow z podworka słać.
» 1 lipca 2011, 10:19 #178
bejbi: dobrze mu pan powiedział !
» 1 lipca 2011, 10:28 #177
mateuszr20471: Wlasnie widac kto tu jest kretynem. Young w zeszlym sezonie polowe meczy zagral na pozycji srodkowego ofensywnego pomocnika.
» 1 lipca 2011, 11:27 #176
Reno: tak, ale wielki fan MU, grał w Fife i tam Young grał na skrzydle jak nic :)
» 1 lipca 2011, 17:22 #175
LordBruce: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2011 08:21

Liczylem na Sneijdera, ale ten transfer chyba trzeba spisac na straty.

Przybycie Nasriego bedzie z pewnoscia wielkim wzmocnieniem, na jego korzysc przemawia przede wszystkim to ze sprawdzil sie w Premiership. Niemniej jednak wydaje mi sie, ze Wenger przekona go do pozostania w klubie, tym bardziej, ze barca po transferze Sancheza pewnie odpusci Czesia.

Wowczas pozostaje sciagniecie jakiegos mlodego talentu: Hamsik, Hazard. Tyle, ze nie ma zadnej gwarancji czy sprawdza sie w PL, a pieniadze trzeba bedzie wydac na nich niemale. Ewentualnie mozna sprobowac postawic na ktoregos z graczy aktualnie grajacych w United, choc szczerze mowiac nie usmiecha mi sie taki plan. Cleverley nie jest jeszcze (o ile kiedykolwiek w ogole bedzie) gotowy na gre w pierwszym skladzie w najtrudniejszych meczach czy Champions League. Natomiast talent Andersona nie rozwinal sie tak jak na to liczylem i chyba juz zawsze ten zawodnik pozostanie solidnym zmiennikiem i nic poza tym.
» 1 lipca 2011, 08:21 #174
bunio3219: Moze byc . ;p
» 1 lipca 2011, 07:27 #173
Kajdan: SAF zrobil juz 3 swietne transfery, jak teraz sciagnie Nasriego to bedzie pieknie. Niech wyklada 20-25 baniek do tego tygodniowka ze 110 tysiecy i Samir trafi na Old Trafford. Nasri w United to byloby cos niesamowitego, sklad marzenie. Fergie przespal ostatnio kilka okienek transferowych ale w tym jest pobudzony jak nigdy i robi swietna robote. Dopiero zaczal sie lipiec a ja juz nie moge doczekac sie kolejnego sezonu widzac jaka ekipe przygotowuje sir Alex ;)
» 1 lipca 2011, 07:10 #172
IceBox: wolałbym już Wesley Sneijdera !
» 1 lipca 2011, 02:11 #171
Janczar: A ja uważam, że lepiej i taniej pozyskać Nasriego. Ograny w lidze. Świetny drybling. trzeba się o niego postarać.
» 1 lipca 2011, 09:02 #170
sssexton90: Możliwe że arsenal po prostu chce zarobić kupe kasy na transferach, kupić jakiś 2-3 razy tańszych zamienników np Gervinho i Cahill i walczyć o puchary.
» 1 lipca 2011, 00:43 #169
Klimaa: Nasri wie jak się gra w Anglii więc zawodnik idealny. Jednak nie chce mi się wierzyć że opuści Arsenal dla United, zrobiłby z siebie wroga w Londynie. Jednak w sporcie nie takie rzeczy się działy więc pozostaje nam czekać..i mieć nadzieję ;p
» 30 czerwca 2011, 23:49 #168
piokrop: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2011 23:18

Od początku byłem zwolennikiem Snejdera, ale jeśli trafiłby do nas Nasri to będę równie zadowolony. Obaj to gracze klasowi i jeśli pozyskalibyśmy któregoś z nich to Manchester United byłby niewiarygodnie silny w nadchodzącym sezonie.
» 30 czerwca 2011, 23:17 #167
monnie: jak nam się uda pozyskać Nasriego... to będzie bardzo dobrze.
» 30 czerwca 2011, 23:05 #166
erni93: Nie przejmujcie się tym dzieckiem kibicuje łewce farsolenie od 28 maja i ma 11 lat więc bedzięnas wkurzał .
» 1 lipca 2011, 11:10 #165
euro8686: biedne dziecko
» 1 lipca 2011, 11:32 #164
miko29: Manchester City jest najbliżej pozyskania Samira Nasriego - podała telewizja Sky Sports News. Według angielskich dziennikarzy, "The Citizens" wkrótce sfinalizują transfer gwiazdy Arsenalu, który ma opiewać na 20 milionów funtów. Sir Alex Ferguson prawdopodobnie przegrał batalię o francuskiego pomocnika, ponieważ jeszcze rano prasa informowała, że to właśnie Manchester United będzie jego nowym pracodawcą
» 30 czerwca 2011, 22:57 #163
prot: Jak przejżysz jeszcze inną prasę internetową to przeczytasz też, że City w ogóle nie złożyło oferty za Nasriego.

Dla Nasriego City w kontekście osiągnieć to jak spaść z deszczu pod rynnę - i tu nic i tam tyle samo.
» 30 czerwca 2011, 23:00 #162
grobla95: Ci z City są psychiczni... kupują żeby kupować.
» 30 czerwca 2011, 23:01 #161
miko29: masz rację ale to są właśnie spekulacje transferowe, ale nam by się przydał taki zawodnik, potrzebujemy kogoś kreatywnego na środek pomocy. Z drugiej strony liczę na dobrą formę Andersona w tym sezonie bo w paru meczach pokazał co potrafi np. z Schalke na OT
» 30 czerwca 2011, 23:06 #160
golbus: jak dla mnie lepszym rozwiązaniem jest Nasri. Nie chodzi mi tu wcale o pieniądze i wynagrodzenie. Snejder dochodzi powoli do trzydziestki, jescze dwa, może trzy lata dobrej gry...nie oszukujmy sie, to nie jest drugi Paul. A potem bedzie trzeba go sprzedac za nędzne 10 mln. Za to Samir jest młody, i tak samo dobry jak Wesley, chociaz mniej doświadczony, mógłby zawładnąc środkiem na długo...:)
» 30 czerwca 2011, 22:48 #159
prot: I o to właśnie chodzi - Sneijder jest dobry ale lepszy już nie będzie a Nasri już jest dobry i ma dopiero 24 lata. Jeszcze tylko Nasri i do kasy z zakupami proszę!
» 30 czerwca 2011, 22:58 #158
jotbeelRSoM: Czegoś tu nie kumam,przecież było gadane że Ferguson dostanie coś ponad 100we na transfery tak??A jeszcze niedawno były newsy że Snejderowi Manchester jest w stanie zapłacic te 200tyś i że wtedy by zarabiał lepiej niż Waza więc??Więc już niech przyjdzie wkońcu któryś z nich i będzie spokój...Ja wiem że też nie ma coo podejmywać decyzji na szybko ale obydwoje są świetnymi graczami i obydwoje mają dwie opcje albo się u Nas sprawdzą albo nie...Snejder jest bardziej ograny jeżeli chodzi o Europe grał kilku ligach Samir tylko w dwóch no i napewno Holender ma więcej występów w meczach o Europejskie puchary,LM przecież nawet wygrał..A Nasri to fakt na Angielskie podwórka lepszy :P Ale przecież i w LM myśle że sobie poradzi..Wię szefuńciu sypnij jeszcze troche kaski na któregoś z nich i IDZIEMY PO SWOJE :)
» 30 czerwca 2011, 22:39 #157
mmati: z innnej beczki : allegro.pl/koszulka-manchester-utd-home-away-sezon-2012-m-i1681464716.html macie tu stroje gości. Jak był już z nimi news to sorry ale go nie widziałem !
» 30 czerwca 2011, 22:29 #156
prot: Ależ się szykuje ekipa na przyszły sezon! Druga linia (moja ulubiona) - miodzio. Atak i obrona nie do ruszenia plus bardzo obiecujący bramkarz. Nasri rozdzielający piłki na skrzydła do Naniego lub Young'a - nie mogę się doczekać.

Miałem wielką ochotę na transfer AS7 ale te kosmiczne sumy pieniężne, porównania do Ronaldo i Messiego; te arty że już prawie, już tylko podpis, najbliżej podpisania jest, już leci do.. - to wszystko obrzydziło chęć zobaczenia AS7 w diabelskiej koszulce. Zrobi się ciekawie w barcie - któryś z 'wielkich' będzie musiał grzać ławę w nagrodę za zdobycie LM - żenada, zespół mają dobry ale pchają kasę i wypychają zasłużonych jak Ronaldinho czy Eto. Teraz pora na Ville ale i na Sancheza czas przyjdzie. nie będzie meczy pożegnalnych jak w United - u nas zawodnika się szanuje a nie pozbywa.
» 30 czerwca 2011, 22:09 #155
prot: Witaj krzysiu, dlaczemu sądzisz, że Sir Alex nie chciałby widzieć Nasriego w United?

Ps. Przyznaje się szczerze, krzych418 to mój ulubiony użytkownik na dp - uwielbiam czytać jego posty. Kiedy jest mi smutno wchodzę na dp i czytam posty krzycha. Doszukuję się w nich 3ciego dna i dwunastego wymiaru ale ta głębia jest i tak niezmierzona.
» 30 czerwca 2011, 22:54 #154
danielox11111: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2011 22:12

będzie ciekawie :)
» 30 czerwca 2011, 22:10 #153
SEBEKMU11: Agent Samira Nasriego stwierdził, że Arsenal jest gotów sprzedać młodego skrzydłowego za kwotę 25 milionów funtów. Taka informacja została podana przez angielskie Daily Mail.'

Ciekawe czy to prawda .25 mln to nie tak dużo jak za Nasriego .
» 30 czerwca 2011, 21:16 #152
sssexton90: wolałbym dać 25 MLN za Nasriego niż za Modricia czy Sneijdera.... Francuz bierze mniej tygodniówki od holendra, jest młodszy i jest ograny w PL.
» 30 czerwca 2011, 22:14 #151
chudy1948: Mam nadzieję że ujrzę go w trykocie United :D
» 30 czerwca 2011, 21:11 #150
karas2011: JasonS - dobry piłkarz, przyda się.
» 30 czerwca 2011, 21:10 #149
fanbarcy7: jestem fanem barcy i muwie wam szczerze że nasri sie do du** nadaje lepszy był by transfer walcota przynajmiej ma chłopak zaangarzowanie a nasri będzie sie kłucił o piłke z nanim każdy będzie chciał strzelic bramke i przez nich dwóch będziecie przegrywac i tyle.... nara szacun dla was:)
CHŁOPAKI;)
» 30 czerwca 2011, 21:03 #148
RedManDevil: Więc mUwisz nam, że zaangaRZowanie Nasriego jest zbyt duże i będzie się kłUcił z Nanim o piłkę. Ciekawe :D
» 30 czerwca 2011, 21:11 #147
chudy1948: a ja Ci MÓWIE weź słownik.
» 30 czerwca 2011, 21:11 #146
kocio10: Widać iloraz inteligencji fanów Barcy :D
» 30 czerwca 2011, 21:24 #145
Lukixp: troll ;)
» 30 czerwca 2011, 22:26 #144
Bartosz5: wiadomość ze strony FC PORTO:


Zdaniem portugalskiego dziennika Diario de Noticias, nowemu szkoleniowcowi Chelsea Londyn – Andre Villas-Boasowi wyrósł nowy konkurent w walce o Joao Moutinho. A jest nim mistrz Anglii – Manchester United.

Oba kluby zaczeły ubiegać się o portugalskiego piłkarza FC Porto, po tym jak okazało się, że Tottenham nie sprzeda Luki Modricia.

Obaj szkoleniowcy dobrze znają tego piłkarza. Obecny trener Chelsea pracował z nim w ubiegłym roku jako coach Smoków, natomiast sir Alex Ferguson regularnie obserwował jego poczynania wtedy, gdy był jeszcze graczem Sportingu Lizbona.

Joao Moutinho zeszły sezon może uznać za bardzo udany, bowiem wystąpił łącznie w 57 spotkaniach i zdobył z zespołem FC Porto po mistrzostwo Portugalii, Puchar Portugalii, Superpuchar Portugalii oraz Ligę Europejską.
» 30 czerwca 2011, 21:02 #143
RedManDevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2011 21:18

Może będzie alternatywą dla trójki: Sneijder, Modrić, Nasri, bo jest graczem o podobnych umiejętnościach.
» 30 czerwca 2011, 21:13 #142
fanbarcy7: naprawdę nie wiedziałem :D
» 1 lipca 2011, 10:21 #141
AFCAMUFC: wydalismy 50mln na kilku nowych graczy a taka cfc na jednego bez użytecznego torresa.
» 30 czerwca 2011, 21:02 #140
Smiksu: to, że Torres miał słaby sezon nie znaczy, że będzie bezużyteczny. Jeżeli się odbuduje i zgra z zespołem będzie stanowić siłę ataku wraz z Drogbą, ale nic nie jest pewne
» 30 czerwca 2011, 23:40 #139
mateuszr20471: Fergie rob co mozesz zeby City nie pozyskalo Nasriego, przebijaj kazda ich oferte, musimy go miec.
» 30 czerwca 2011, 21:01 #138
misiek98: ta dajmy mu 190 tys tygodniówki!
» 1 lipca 2011, 16:29 #137
Cleverley: chciałem Hamsika , ale nie ma żadnego zainteresowania .. więc licze na Nasriego ;)
» 30 czerwca 2011, 20:49 #136
CSI: Hamsik sam powiedzial ze chce dla Milanu grac
» 30 czerwca 2011, 20:55 #135
Cleverley: wiem.
» 30 czerwca 2011, 22:47 #134
sssexton90: Nie robię sobie nadziei bo szanse są znikome na ten transfer, tymbardziej, że do akcji włączyło się city. Młody, utalentowany i dodatkowo doświadczony już w meczach o dużą stawkę Nasri byłby dużym wzmocnieniem na które tak bardzo czego United. Jednak tak jak napisałem na początku nie nastawiam się na to bo to byłby jakiś cud. Nie wierzę, że Wenger po sprzedaży Fabregasa, puści tego młodego francuza do największych rywali bo to byłoby w pewnym sensie samobójstwo dla arsenalu ;)
» 30 czerwca 2011, 20:43 #133
danielox11111: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2011 20:40

Nasri jest troszkę slaby
» 30 czerwca 2011, 20:37 #132
kocio10: No tak a Seedorf to klasa sama w sobie... hahhaha co człowiek :D
» 30 czerwca 2011, 21:26 #131
Tennant: Super,dla mnie to jeden z najlepszych pomocników w EPL :)
Glory Glory MU
» 30 czerwca 2011, 20:37 #130
DAMINOS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2011 20:31

Nasri przyjdzie :D czuje to :P
PS: wiecie coś na temat biletów na mecz o Tarcze?
» 30 czerwca 2011, 20:30 #129
Norbas: Nasri jak dojdzie do City to znaczy ,że chodzi mu o kasę a jak dojdzie do United to znaczy ,że chce wygrywać trofea . Gdzieś było ,że chce odejść z Arsenalu bo nic nie wygrywają więc wątpie żeby doszedł do City bo tak to jeszcze gorzej ...
» 30 czerwca 2011, 20:28 #128
goghetta: Samir błagam, przejdz do United nie do City a masz szanse na trofea i stanie się legendą najlepszego klubu na globie ;) jestem fanem talent Nasriego jeszcze jak grał dla Ol. Marsylii i przypomnę co niektórym że SAF już się niem interesował zanim trafił w ręce Wengera ;P Nasri to zawodnik który ze wszystkich możliwych transferów może wnieść najwiecej i na długo do naszego kochanego Manchesteru United ;)
» 30 czerwca 2011, 20:21 #127
JasonS: Pewnie jesteś w 100% przekonany, że on to czyta? :)
» 30 czerwca 2011, 20:21 #126
roki2008: No właśnie, Daily Mail...
» 1 lipca 2011, 10:16 #125
harris: Nasri jest świetny, a Sneijder jeszcze lepszy, ale go będzie ciężko wyciągnąć z Interu. Jak dojdzie do nas któryż z tych graczy to będzie elegancko :D
» 30 czerwca 2011, 19:46 #124
eKB: Na pewno za 25 mln. jak najbardziej świetna wiadomość obyśmy dopieli tego transferu jeżeli tak się stanie to będę w 7 niebie.
» 30 czerwca 2011, 19:32 #123
arctic: Hmm... Czekam z niecierpliwością, ale proszę was nie powtarzajcie w każdym newsie, że wydaliśmy już niesamowitą kwotę i trzeba oszczędzać, bo z tego co ja słyszałem na transfery (a raczej całkowitą przebudowę składu) ManUtd miał dostać ponad 100 mln, a więc te 50 mln to na razie niespełna połowa tego co jest do wydania... ;)
» 30 czerwca 2011, 19:22 #122
profesor999: zdecydowanie nasri bedzie mógł walczyć o najważniejsze trofea tylko w united... poza tym będzie miał kolegów z reprezentacji w arsenalu też ich miał w sumie..... tak wogóle idealnny środkowy młody perspektywiczny zawodnik na długie lata dynamiczny,sybki,doświadzczony w lidze angielskiej mlllllże kiedy fundusze na to pozwolą powinniśmy go sprowadzić... z tego co widze to pozwolą
» 30 czerwca 2011, 18:38 #121
SCHOLES: Lubię go, alę wolałbym dla przykładu T. Kroosa.
» 30 czerwca 2011, 17:59 #120
Wallace4: COCOCOCOCO ? luka, wesley albo samir. nikogo innego nie widze!
» 30 czerwca 2011, 18:06 #119
H2O1994: Przecież Kroos to średniak.
» 30 czerwca 2011, 18:07 #118
Wallace4: no dokładnie! to bylby najgorszy transfer ever!
» 30 czerwca 2011, 18:20 #117
brasil7: został tylko nasri bo sneijder się nigdzie nie wybiera jak na razie a sancheza kupiła barcelona a tak po za tym to toni kroos by się nie sprawdził w anglii tam jest całkiem inny styl gry niż w niemczech
» 30 czerwca 2011, 18:41 #116
kocio10: Kroos to nie ten poziom...
» 30 czerwca 2011, 21:30 #115
fanbarcy7: nie ten poziom? przecież mu wyższego nie prezentuje :)
» 1 lipca 2011, 10:28 #114
axel52: żeby nie było tak.Kupiliśmy już 3 graczy i koniec . 3 nowych to jest ok tylko , że ciągle nie ma najważniejszego zawodnika , czyli dynamicznie potrafiącego grać środkowego i teraz zabraknie szmalu właśnie na niego.
» 30 czerwca 2011, 17:49 #113
mariush91: a niby skąd wiesz że zabraknie ? skoro zamierzają go pozyskać to raczej mają pieniadze.
» 30 czerwca 2011, 17:52 #112
AgEnT: niby dlaczego miałoby im kasy braknąć ?
» 30 czerwca 2011, 18:09 #111
MarianHAHA: No właśnie dlaczego miało by zabraknąć Fergi dostanie tyle kasy ile będzie chciał. Gleyzerowie nie są źli jeśli o to chodzi konflikt z nimi jest na tle cen biletów.
» 30 czerwca 2011, 18:45 #110
harris: Kasy na pewne nie zabraknie, bo nie zapominajcie, że oprócz kupowania też będziemy sprzedawać :)
» 30 czerwca 2011, 19:44 #109
axel52: boże , czy ja napisałem że wiem o braku kasy ?? od razu głupie komenty.
@MarianHAHA ,gwoli przypomnienia ci to jakoś do tej pory Glazerowie nie byli zbyt rozrzutni a efekt tego jest taki że linia pomocy prawie nie istnieje . Już co najmniej rok temu trzeba ją było wzmocnić a nie teraz.
» 30 czerwca 2011, 20:04 #108
fanbarcy7: mu jest biedny każdy o tym wie :D
» 1 lipca 2011, 10:30 #107
Bovver: zauważyliście ze nagle wszyscy napinacze z Arsenalu zamilkli?
» 30 czerwca 2011, 17:37 #106
SYSTEM: Żałuje że już się zapomniało o Charlie Adamie który obecny sezon miał lepszy od wyżej wymienianej trójki. Ja osobiście jego widziałbym jako następce Scholesa. Modric odpada na samym starcie dla mnie to zawodnik przereklamowany. Sneijder zbyt drogi. A transfer Nasriego jakoś nie wierzę w jego przejście z Arsenalu do United.
» 30 czerwca 2011, 17:34 #105
sisinho: Adam jest już po słowie z LFC , raczej tam przejdzie (na dniach ma być oficjalne info) . Poza tym to nie jest piłkarz młody , ani też nie wiadomo co pokaże w kolejnym sezonie.
» 30 czerwca 2011, 17:59 #104
SYSTEM: Stary? On jest młodszy od Sneijdera i Modrica! I tylko półtora roku starszy niż Nasri. Swoją klasę pokazuje już od lat. W wywiadzie który był na miesiącach powiedział że od dziecka jest kibicem Manchesteru United. Nie dziwie się jemu że przejdzie do poolu jak Ferguson kompletnie się nim nie interesuje ma wyjście albo Championship albo Pool. Wiec nie można mu mieć tego za złe.

Jak by na to nie patrzeć jeśli faktycznie przejdzie do Poolu będzie to dla nich ogromne wzmocnienie. Być może większe niż dla nas Young.

SKY podaje że Nasri raczej przejdzie do City! Chyba nie muszę nikomu mówić jak wiarygodne jest to źródło :(
» 30 czerwca 2011, 19:42 #103
LisuDevilFan: Marzyłem o Sneijderze w Man Utd, ale teraz trzymam kciuki za Nasriego. Bardzo go lubię i oby do nas przyszedł.

De Gea

Rafael-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Nasri-Young-Nani
Roo-Groszek

Mmmm... ;]

Do tego tacy zawodnicy jak Jones, Smalling, Fabio, O'Shea, Fletch, Park, Carrick, Giggs, Berba itd.

W przyszłym roku potrójna korona nasza. Mam nadzieję, że nie zapeszę. ;p
Chciałbym jeszcze zobaczyć na OT Lassa Diarre. Ograny w PL, silny i dobry w pomocy. Ale nie kosztem Nasriego albo innego pomocnika do 1 składu.
» 30 czerwca 2011, 17:30 #102
fjoord: Valencia, Young i Nani razem? Rozumiem ze ktorys z nich zostanie przekwalifikowany na defensywnego pomocnika
» 30 czerwca 2011, 17:31 #101
LisuDevilFan: To tylko taka moja wizja ;] Oczywiście w rzeczywistości inaczej by to wyglądało.
» 30 czerwca 2011, 17:32 #100
mati1878: Lass - popieram w 100%. Chętnie bym go u nas widział, lubię jego styl gry. Kupić go! ::E
» 30 czerwca 2011, 18:11 #99
kocio10: Z Lassem dobry pomysl, ale skład...
Kto ci będzie dwóch ofensywnych srodkowych pomocników dawał ??
» 30 czerwca 2011, 18:15 #98
mati1878: Co racja to racja. Ale byłby zmiennikiem Carricka. Waleczny, silny, kurtla...pasowałby:)
» 30 czerwca 2011, 18:19 #97
Koksu: Lisu w pierwszej jedenastce w pomocy nie może grać 4 ofensywnie usposobionych zawodników na 4 ;p
» 30 czerwca 2011, 18:21 #96
DEPE: "W przyszłym roku potrójna korona nasza." - To zdanie jest najczesciej wypisywane na polskich portalach klubocych. inter kogos kupuje: "W przyszłym roku potrójna korona nasza.", milan kogos kupuje: "W przyszłym roku potrójna korona nasza." arsenal kogos kupuje: "W przyszłym roku potrójna korona nasza." i ta dalej. widze ze ty rowniez nalezysz do tych dziecinnych marzycieli.
» 30 czerwca 2011, 18:32 #95
bojhaaker: Do : Fjoord
Wypowiadali się już menadżerowie , że w tych czasach aby coś ugrać trzeba mieć po 2 zawodników na każdą pozycję. Nani byłby zmiennikiem , a miałby kogo zmieniać bo może grać na prawej i lewej flance. Będzie oczywiście rywalizował z Valencią , chociaż bardziej cenie Naniego to życzę udanej rywalizacji która będzie dobrym krokiem dla klubu ; D.
» 30 czerwca 2011, 19:19 #94
LisuDevilFan: Pisałem już, że to tylko taka wizja. Coś w rodzaju "prezentacji" naszej siły w ataku z Nasrim. Wiadomo, że w rzeczywistości będzie inaczej.

DEPE
Co w tym złego, że kibicuje Man Utd? Co w tym złego, że życzę im i wierze, że są w stanie zdobyć potrójną koronę? Nie rozumiem. Jestem kibicem Czerwonych Diabłow od zawsze i zawsze będę. Wyraziłem tylko swoją nadzieję i wiarę w klub. Trzymam po prostu za to kciuki...
» 1 lipca 2011, 09:45 #93
Nefrit: Coś czuję że będziemy teraz liderami rynku transferowego chociaż kto wie do końca okienka zostało jeszcze dużo czasu i być może inne kluby takie jak Manchester City lub Chelsea będą szalały. Zobaczymy. Jak na razie sprowadziliśmy 3 piłkarzy z czego niezmiernie się cieszę. Nasze okienko transferowe zawsze było nijakie, nie robiliśmy dużo zakupów i raczej byliśmy w cieniu innych klubów (Czego oczywiście nie mam Sir Alexowi za złe ponieważ potrafi on za marne grosze sprowadzić takie talenty jak Chicharito albo Smalling). Natomiast w tym okienku wszystko jest odwrotnie! xD Jestem kibicem MU stosunkowo od niedawna (3 sezony) i czekałem na takie okienko - w końcu stało się! Byłoby fajnie gdyby Nasri do nas przeszedł ale nie miałbym też nic przeciwko gdyby dał szansę jakiemuś młodzikowi np Morrisonowi. Pozdrawiam!!
» 30 czerwca 2011, 17:30 #92
Delus: Ostatnio mieliśmy takie okienko w 2007 kiedy przybyli Hargo, Nani i Anderson za ponad 50mln w sumie, wiec wcale nie tak dawno temu.
» 30 czerwca 2011, 18:05 #91
Nefrit: No tak ale wiesz inne kluby mają tak co roku dlatego dla kibica MU wielkie zakupy są zawsze wyjątkowe :)
» 30 czerwca 2011, 23:20 #90
historia: żeby manchester united wygrał walkę z city
» 30 czerwca 2011, 17:27 #89
Unitedchampions: Mam wielką nadzieje że United ściągna Samira Nasriego,młody i bardzo utalentowany zawodnik,tańszy od starszego Sneidera a Modrić to już nie ten poziom
» 30 czerwca 2011, 17:25 #88
historia: manchester city też ma złożyć ofertę arsenalowi o wysokośći 20 mln funtów a nasri ma zarabiać w city 180 000 funtów tygodniowo .Żeby tę walkę wygrał manchester united
» 30 czerwca 2011, 17:25 #87
fjoord: jakby Nasri chcial grac o pietruszke to dalej siedzialby w Arsenalu.
» 30 czerwca 2011, 17:30 #86
Wallace4: jak zwykle te city sie wpieprza. kurek z kasa im zamknac i bedzie spokoj. nie bedzie marnowania talentow
» 30 czerwca 2011, 18:21 #85
Wallace4: brac go. ! cos czuje ze to bedzie najlepsze okienko ever :) nasri mlody gniewny! musi u nas grac
» 30 czerwca 2011, 17:23 #84
dawidlp92: Nie patrzcie ile mają lat tylko jak grają...
» 30 czerwca 2011, 17:22 #83
N17: Tak mówił Carlo w Milanie gdzie stworzyl kadrę u-35 i w chelsea, gdzie tworzył kadrę u-35, ale mu przeszkodzono. W sumie Giggs świetnie gra, to czemu nie sprzedać go do klubu, w którym trener ma taką filozofię tworzenia zespołu? To co mówisz jest bez sensu. Poczytaj sobie o polityce transferowej Manchesteru, a później pisz takie pierdoły.
» 30 czerwca 2011, 19:16 #82
Faann: Sorry czy ja napisałem że wszyscy? sorrki (może fakt nie ująłem tego że większość ludzi przeżywa.) -Mój błąd.
"widać,że dopiero co wyskoczyłeś z pieluch."-nie tak dopiero bo już spory czas temu.
» 30 czerwca 2011, 17:21 #81
uzi103: Wg mnie bardziej by się Modrić nadał i wpasował... A na Sneijdera szkoda kasy tyle wydawać.
» 30 czerwca 2011, 17:16 #80
wrobel1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2011 17:17

Moim zdaniem największą przeszkodą w transferze będzie Wenger. Na pewno będzie walczył, aby Nasri do United nie trafił! Na str AFC piszą, że agent Nasri'ego kontaktuje się z City!
» 30 czerwca 2011, 17:14 #79
Delus: Wenger predzej Nasriego odda do ManUt niż City. Jak walczyć ma to raczej, aby francuza zatrzymać.
» 30 czerwca 2011, 18:06 #78
Robal: Ja bym, szybo starał się pozyskać Nasriego ponieważ, Fabregas może odejść w szybkim czasie do Barcelony, a wtedy Samir Nasri na bank zostanie w Londynie.
» 30 czerwca 2011, 17:11 #77
sisinho: Tutaj nie byłbym taki pewien. Skoro sam chce aby Wenger ściągał dobrych piłkarzy to odejście Cesca bd tylko kolejnym powodem aby odejść.
» 30 czerwca 2011, 17:27 #76
Wallace4: arsenal zlozyl oferte za matę 18mln i mają juz prawie gervinho. mysle ze pogodzili sie ze strata nasreigo i cesca
» 30 czerwca 2011, 18:07 #75
UnitedForEver: A wiecie panowie/panie co z Mario Gotze ? byliśmy nim niby "zainteresowani" ?
» 30 czerwca 2011, 17:11 #74
Arek95MU: Za młody , za mało doświadczony nie ograny w Anglii , szkoda pieniędzy ;]
» 30 czerwca 2011, 17:14 #73
WOJTEK1234: Jesli tak spekulujemy to ja bym był ciekawy jak by sobie poradził Joao Moutinho
» 30 czerwca 2011, 17:25 #72
kempek: ooo tak, mario gotze to bedzie partia na naszego srodkowego, tylko w rzeczywistosci jest tak ze niemcy nie chca przechodzic do angli..
» 30 czerwca 2011, 18:10 #71
Koksu: Kempek bo się boją...raz chcieli tam wleźć(w sumie wlecieć) i patrz jak sięskończyło ...teraz wolą siedzieć u siebie i żyć w spokoju ;D
» 30 czerwca 2011, 18:23 #70
celeborn23: TAAAKK!! Nasri na Old Trafford. TAK!!
» 30 czerwca 2011, 17:01 #69
woj92: Transfer Nasriego byłby najlepszy naszym transferem tego okienka. Wszystko zależy od Samira jeżeli się nie ugnie wróżę mu wielką przyszłość w United.
» 30 czerwca 2011, 16:59 #68
Arek95MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2011 17:13

De Gea bez względu na wszystko jest najlepszym transferem United w tym okienku :)
» 30 czerwca 2011, 17:13 #67
WOJTEK1234: Okienko się jeszcze nie zamknęło...
» 30 czerwca 2011, 17:27 #66
rejbar: Ba, nawet się nie otworzyło ;)
» 30 czerwca 2011, 18:05 #65
Wallace4: ja mysle ze young to najlepszy transfeer.
» 30 czerwca 2011, 18:22 #64
gadolin: zajebiście
» 30 czerwca 2011, 16:59 #63
prot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2011 16:49

1. Najważniejsze, że Sir Alexowi zależy na szybkim załatwieniu sprawy - jeszcze się okno nie otworzyło a United ma już 3 kontrakty i dużo czasu na aklimatyzację i zgranie nowych zawodników.

2. Mam nadzieję, że z Nasrim pójdzie równie szybko. Uważam Modrica za rozsądnego człowieka, który uciął sagę przejścia zanim ta jeszcze się zaczęła - jest dobrym zawodnikiem i przyszłuży się każdej drużynie, trochę tylko szkoda że nie United.

3. Holendra również cenię, tylko 200tyś tygodniowo to oczywiście nie klimaty United. Tutaj ludzie przychodzą grać a nie zarabiać. Jeśli kwestią sporną były pieniądze to absolutnie mi nie szkoda, że Sneijder nie będzie dogrywał piłek w United.
» 30 czerwca 2011, 16:49 #62
sisinho: Jasno i wyraźnie napisane ;)

Modrić nie chce , Holender za drogi a Nasri nic nie wyklucza ;)

Niech przejdzie jak najszybciej , zagra od razu na zgrupowaniu a nie bd trzeba czekać na transfer na ostatnie dni przed 1 meczem.
» 30 czerwca 2011, 16:51 #61
Arek95MU: Ja uważam podobnie jak przedmówca, tylko niestety jest za pięknie , za dużo transferów pamiętacie słowa SAF'a ? :
` - Będę szukał trzech nowych zawodników, dzięki którym uda nam się wzmocnić drużynę - powiedział Szkot dla telewizji klubowej.

- Mamy kilka pomysłów i liczymy, że uda się nam je zrealizować. Nie planuje także przejścia na emaryturę. Dopóki zdrowie mi dopisuje, chcę dalej pracować.


Myślę, że ten transfer Nasriego jest strasznie nakręcony przez dziennikarzy , także zauważył to Faann . Zrobiliśmy coś niesamowitego na rynku transferowym, wręcz niespotykanego w United i myślę, że osoby które liczą , że Fergie kupi Nasriego strasznie się zawiodą ;/ Czekamy na jakieś oficjalne informacje , ale byłoby ciekawie gdyby przyszedł..
» 30 czerwca 2011, 17:02 #60
sisinho: Tylko powiedział także że 1 zawodnik bd ze znanym nazwiskiem , a skoro ani Phil Jones , ani De Gea nie są znanymi (niby) to i Young także nim nie jest ;)

Wiec pozostaje tylko domyślać się kogo SAF miał na myśli .
» 30 czerwca 2011, 17:29 #59
roki2008: sisinho - Jak Young nie jest znany to Nasri też nie ;) Są w sumie na dość podobnym poziomie piłkarskim
» 1 lipca 2011, 10:27 #58
UnitedForEver: Ciesze się a zarazem martwię.Samir to bardziej sprawdza się na skrzydle niż w środku (nie piszę, że nie umie grać w środku) ale czy on u nas się sprawdzi na środku ? to bardziej taki Frank Lampard środka który umie wykończyć akcję, strzelić z dystansu, dryblować (nawet lepiej od Franka).Nie piszę również, że Frank nie umi asystować, bo umie nawet bardzo dobrze tak jak i Samir, ale na środku pomocy bardziej bym był spokojny jeżeli grałby u nas Luka Modric.
» 30 czerwca 2011, 16:45 #57
fjoord: tu sie nie zgodze. Samir to srodkowy - z koniecznosci zepchniety na skrzydlo. WYstarczy popatrzec na jego statystyki kiedy gral na skrzydle i wyraznie widac ze czesto schodzil do srodka - bo to jego ulubiona pozycja. Na wielu stronach sa dostepne grafiki pokazujace czas przebywania w roznych strefach boiska i kierunki podan i wyraznie widac ze mimo gry na skrzydle - Nasri najbardziej aktywny byl na srodku.
» 30 czerwca 2011, 16:50 #56
sisinho: Sprawdza się na skrzydle bo tam go daje Wenger , a on woli grac w środku i dlatego to jest jednym z powodów chęci odejścia.
» 30 czerwca 2011, 16:50 #55
UnitedForEver: Oby panowie oby to był nasz nowy Scholes :)
» 30 czerwca 2011, 17:04 #54
OneLoveONEUNITE: Niech przychodzi. Bardzo dobry zawodnik, żałuję, że United nie kupili go przed Arsenalem.
» 30 czerwca 2011, 16:38 #53
brazylianwisnia: mysle ze Arsenal sprzeda Fabregasa i Nasriego.Wenger nawet sie pewnie nie zmartwi bo za takie pieniadze moze sciagnac Hazarda,Gervinho i jakis 2 jeszcze mlodych wilkow.pomoc i tak zostanie im calkiem silna Denilosn,Rosicky,Arszawin,Ramsey,Wilshare i sciagna wtedy 2 pilkarzy do tej formacji.nie widze powodu by mieli ich trzymac za wszelka cene.
» 30 czerwca 2011, 16:38 #52
Deluxe: Coś czuję, że dojdzie do zakupu Nasriego ;) A w każdym razie nie mam nic przeciwko, nawet mnie to ucieszy.
» 30 czerwca 2011, 16:35 #51
karolek: jestem bardzo ciekaw tego transfery, bo arsenal razem z nasrim grają inny futbol niż man u. Ale nasri jest bardzo dobrym dryblerem a ktoś taki w środku pomocy by się przydał.
» 30 czerwca 2011, 16:29 #50
fjoord: nie wiemy jaki futbol my bedziemy grali w przyszlym sezonie - gralismy to na co SAFowi pozwalalo ustawienie skladu. Majac innych zawodnikow mozemy grac zupelnie inaczej.
» 30 czerwca 2011, 16:37 #49
mati1878: prosze, nie pisz man u... MU/ManUtd :)
» 30 czerwca 2011, 16:37 #48
fjoord: ktory kolega? ten pierwszy czy trzeci? :D
» 30 czerwca 2011, 16:41 #47
Arturek15: omg był nawet felieton o "manu". jak mówicie, że ten 1 kolega nie czyta to może mu nie przeszkadza pisania tego słowa? Ja sam nic nie mam do tego słowa, bo uważam, że nie godzi ono w dobre imię klubu.
» 30 czerwca 2011, 16:51 #46
Delus: Przede wszystkim trzeci;p
» 30 czerwca 2011, 16:51 #45
patrykbor: Trzeci zdecydowanie ;p
» 30 czerwca 2011, 17:08 #44
fjoord: tak tez mi sie wydawalo :D
» 30 czerwca 2011, 17:11 #43
Koksu: Mati1878 chciałeś dobrze(w swoim mniemaniu) a zostałęś zjedzony ;D

podsumuję to zdaniem dośc znanym ''Jesteś najsłabszym ogniwem,do widzenia xD''
» 30 czerwca 2011, 18:26 #42
9michal6: ManU chyba idzie na ilość, bo Young to skrzydłowy, wiec teraz potrzebujemy playmaykera, a Nasri to również bardziej skrzydłowy więc nie rozumiem tego posunięcia
» 30 czerwca 2011, 16:29 #41
Faann: tak Nasri to skrzydłowy ale dużo grał w tym sezonie w środku jak nie było Fabsa i radził sobie dobrze ;)

Piłkarz bardzo uniwersalny....
» 30 czerwca 2011, 16:34 #40
Dejmen: Nie masz racji, Nasri to typowy ofensywny pomocnik, taki kreator gry. W Arsenalu z konieczności wystawiany najczęsciej na lewym skrzydle bo na jego nominalnej pozycji grał Fabregas. W United potrzeba właśnie kogoś takiego jak Francuz. Do odbierania piłek mamy Carricka, Fletchera, a nawet Andersona, który z zadań defensywnych w środku pola potrafi się wywiązywać, natomiast brakuje kogoś komu możnaby przekazać piłkę po odbiorze, w celu rozegrania akcji, posłania celnego podania. Gdy oglądałem grę Nasriego w reprezentacji Francji przekonałem się, że jest tym brakującym ogniwem United, grał w środku, praktycznie każda akcja Trójkolorowych przechodziła przez niego, a jego piłki naprawde pierwsza klasa. Z niecierpliwością czekam na rozwój wydarzeń i mam nadzieję, że niedługo będzie grał z diabełkiem na piersi :)
» 30 czerwca 2011, 16:38 #39
Faann: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2011 16:29

To co się dzieje teraz w Arsenalu to jakaś paranoja... Prawdę powiedziawszy średnia kibiców wynosi chyba max 12 lat na ich stronie.
Jeszcze nic potwierdzonego z przejściem Fabsa do Barcy a oni już przeżywają.... dla mnie to normalna kaczka dziennikarska, ktoś puścił famę i od razu inni zaczęli to rozpowiadać i wszędzie jest to powtarzane i przeinaczane. To nie zmienia faktu że jeżeli Arsenal sprzeda Fabregasa za niby te 35 mln euro(chyba) to dla mnie to będzie śmieszne.... Jak można tak mało brać za zawodnika jednego z najlepszych na świecie na swojej pozycji.
Zresztą w tamtym sezonie był już artykuł na stronie Barcelony że Fabregas jest u nich i jakoś nie był.
Jestem fanem angielskiej piłki, jednak przede wszystkim Arsenalu co nie zmienia faktu że lubię patrzeć jak grają wasze Diabły;)
Nasri podkreślał przywiązanie do Arsenalu i szczerze to jak Wenger zacznie coś działać na rynku to myślę że Nasri zostanie w Arsenalu....
Możecie zawsze postawić na młodzież, a wiadome że lepiej mieć wychowanka w swoich szeregach(jednak na pewno Nasri to dla was byłoby mega wzmocnienie) ;)

PS: Doceniajcie Naniego bo to jeden z najlepszych pomocników na świecie i chce u was grać a wielu fanów było gotowych go oddać a to on się bacznie przyczynił do zdobycia 19 mistrzostwa.
Czytałem liczne komentarze....
Na miejscu Sir Alexa bym się przyjrzał dos Santosowi bo to on napędza ciągle Meksyk i jest świetnym playmekerem ;D
Pozdrawiam i sorry za monolog taki długi.
» 30 czerwca 2011, 16:27 #38
fjoord: widzisz - sytuacja przedstawia sie nastepujaca. Arsenal wycenil Fabregasa na 50 mln. Barca zaproponowala 27 - Arsenal natychmiastowo odrzucil oferte domagajac sie wyzszej kwoty - Barca majac problemy z finansami poszla w dwie strony - podnoszac oferte do 35mln i... uderzajac do samego zawodnika naklaniajac go do strajku - co dla mnie jest szczytem skur... A jak to sie mawia - z niewolnika nie ma zawodnika - wiec Fabregas moze przejsc za naprawde w tym wypadku smiesznie niska kwote. Chyba ze chlopak jednak nie jest ostatnia szmata i takiego numeru Arsenalowi nie wykreci choc jak wiemy juz chyba milion razy podkreslal ze chcialby grac dla barcy
» 30 czerwca 2011, 16:33 #37
Faann: no masz racje... nie mogę się nie zgodzić ale gość ma jeszcze 4 lata ważny kontrakt i jak Arsenal postawi weto to koniec nie ma gadania... W tym sezonie nie grał dużo ok ale to szczyt bezczelności taka oferta... (tak nisko go cenią);/
» 30 czerwca 2011, 16:36 #36
fjoord: dlatego mam zero szacunku do barcy. Jesli Fabregas wywinie taki numer to do niego rowniez niestety.

Pozostaje pytanie co jesli Cesc zastrajkuje? Bedzie gral kupe? Zostanie odsuniety od skladu? Wystawia go wtedy na liste transferowa? Nie mam pojecia bo od jak dawna kibicuje to sie z takim przypadkiem jeszcze nie spotkalem. Bylby to troche niebezpieczny precedens na zasadzie albo mnie sprzedacie tam gdzie chce isc albo tu zostane i bede gral jak w lidze podworkowej. :/
» 30 czerwca 2011, 16:40 #35
gunnersfan9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2011 17:06

Faann - Koleś jesteś trochę upośledzony umysłowo? po Twojej wypowiedzi najwidoczniej tak. Poczytaj dokładnie wszystkie komentarze , a przekonasz się, że nie wszyscy przeżywają "odejście" Fabregasa. Przypomnieć Ci sagę z Rooneyem? lepszego przykładu chyba nie trzeba podawać, jak większośc z was robiła kupę, gdy tylko w prasie pojawiły się informacje o odejściu Waynea do City. Poza tym przed chwilą na GoonerTalk pojawiła się informacja, że Fabregas zostaje na Emirates. O odróżnieniu od innych Rhe Sunów i Dailly Mirrorów to źródło jest najbardziej wiarygodne ze wszystkich,które piszą jakiekolwiek informacje na temat Kanonierów. Koleś działający na GoonerTalk to nie jest pierwszy lepszy dziennikarzyna,ktory pisze by pisać.

"Jestem fanem angielskiej piłki, jednak przede wszystkim Arsenalu" - to z jakiej racji obrażasz kibiców Arsenalu? widać,że dopiero co wyskoczyłeś z pieluch.
» 30 czerwca 2011, 17:06 #34
Amarylis: A czy podobna sytuacja nie jest teraz z Ebi Smolarkiem? Jakiś konflikt i teraz gra w młodej Ekstraklasie. Wydaję mi się, że jak Cesc zastrajkuje to go przesuną do rezerwy. A swoją drogą, czy to pierwszy raz Barcelona uderza bezpośrednio do zawodnika i go podburza? Z Sanchezem jest to samo.
» 30 czerwca 2011, 17:10 #33
sisinho: Jak dla mnie to on nie jest wart 35 baniek. Co on pokazał w tamtym sezonie ciekawego żeby był wart tyle kasy?

Co miesiąc kontuzja , a jak wraca to gra na pół gwizdka.
» 30 czerwca 2011, 17:30 #32
sssexton90: Gdybym był fanem Arsenalu to bardziej obawiałbym się odejścia Nasriego. Już teraz Fabregas często nie zachwycał i nie łapał się do pierwszej 11.


P.S w sumie cieszę się że barca kupuje nowych zawodników, to może wbrew pozorom obniżyć atmosferę w tym klubie i dużo bałaganu wnieść.
» 30 czerwca 2011, 20:45 #31
SEBEKMU11: Samir dawaj do nas !!
» 30 czerwca 2011, 16:24 #30
blejd7: Nasri trafi na OT a do Arsenalu przejdzie Hazard za podobne pieniądze i się sfrajerzymy bo Belg ma większy potencjał od Francuza. Mam nadzieję, że SAF zdecyduje się sprowadzić jednego i drugiego to wtedy bym nie narzekał bo byłbym pewny, że w ciągu najbliższych lat wygramy nie tylko PL kilka razy ale także LM. Zobaczymy czy SAF postawi na młodego Belga
» 30 czerwca 2011, 16:22 #29
konrad09123: gdyby SAF dal 30 mln nasri na Old Trefford byl by w mgnieniu oka
» 30 czerwca 2011, 16:20 #28
rvn10: Nie zapominaj o tygodniówce dla francuza. Znając życie będzie chciał grubo po 100 tysiaków na tydzień...
» 30 czerwca 2011, 16:29 #27
fjoord: nawet 120k na tydzien w porownaniu do Sneijdera dalej daje nam oszczednosci w wysokosci 4.160.000 rocznie (80k na tydzien mniej x 52 tygodnie). 5 lat tak liczac i Nasri jest splacony
» 30 czerwca 2011, 16:36 #26
mikon70: obyśmy kupili nasriego xd
» 30 czerwca 2011, 16:19 #25
Bro: Nasri ma 24 lata!!
» 30 czerwca 2011, 16:15 #24
czerwonydevil: Po cholercie mówić tu jeszcze o Modriciu? Chce iść do Chelsea to prosze bardzo.

Są już tylko 2 opcje. Nasri i Sneijder. Gdyby nie tygodniówka Wesleya to zapewne byłby już w MU , a Nasri... jakoś mnie te doniesienia nie przekonują.
» 30 czerwca 2011, 16:15 #23
Sir: Byś się zdziwił jakby Modrić przyszedł powiedział że idzie do Chelsea to nie oznacza końca... Bardzo szybko może zmienić zdanie.
» 30 czerwca 2011, 16:18 #22
m7o5: Dopóki nie ma oficjalnych potwierdzeń co do transferów to wszystkie wypowiedzi czy to graczy, czy zarządów klubów mają głównie na celu podbijanie wysokości tygodniówek lub kwoty samego transferu ;)
» 30 czerwca 2011, 16:25 #21
siwenson18: No.... jestem ciekawy;D Wenger chyba się zagotuje:P
» 30 czerwca 2011, 16:15 #20
1993greg: Wyobraźcie sobie co będzie się działo jak go kupimy i będziemy grać z Arsenalem na wyjeździe ;P Gwizdy, gwizdy i jeszcze raz gwizdy!! Ale to już nie nasz problem tylko Arsenalu że nie mogą zaspokoić ambicji swoich piłkarzy.
» 30 czerwca 2011, 16:15 #19
cinek7823: Brać!! wszyscy są za? ;]
» 30 czerwca 2011, 16:14 #18
adrianis: taaak jak najbardziej zaaa . Nasri pasuje do United . brać gooo ! ;)
» 30 czerwca 2011, 16:17 #17
Sir: wrescie jakis newss dzisiaj aby 2 co tak malo ?redakcja oj oj:D Nie moge sie doczekac jakiegos transferu uwielbiam okienko transferowe:P
Ps sorki za bledy ale sie spiesze.
» 30 czerwca 2011, 16:14 #16
ManUtdFan94: Mam nadzieje, że dołączy do nas lecz nie ukrywam, że najbardziej z wymienionej trójki widziałbym Sneijdera.
» 30 czerwca 2011, 16:13 #15
Bro: Zgadzam się z przedmówcami w 100%
» 30 czerwca 2011, 16:13 #14
ManUtd95: NASRI do nas i koniec zakupow!!
» 30 czerwca 2011, 16:12 #13
OleS20: NASRI I CIĘŻKIE TRENINGI Z JAKIMŚ FAJNYM CAMPEM!!
» 30 czerwca 2011, 16:41 #12
1993greg: Ciekawe jak się to skończy... ja nie będę mówił kogo z tej trójki bym chciał w United tylko zaufam Fergusonowi. Bo on najlepiej wie jak MU ma wyglądać w następnym sezonie!
» 30 czerwca 2011, 16:11 #11
mati1878: Mam nadzieje, ze Nasri trafi na OT! Zawsze go podziwialem, jeszcze gdy gral dla OM. Chcesz grac o wielkie trofea? Chodz do ManUtd!! ::E
» 30 czerwca 2011, 16:11 #10
nysa94: Brać go ;) jestem za!
» 30 czerwca 2011, 16:11 #9
insmk: To właśnie on wydaje sie byc najrossadniejsza opcja z tej całej trójki. Mam nadzieje ze do nas przyjdzie.
» 30 czerwca 2011, 16:10 #8
Exigen: Samir dawaj do Nas ! :D

GLORY UNITED !
» 30 czerwca 2011, 16:10 #7
krzychuuu17: Bylo by zaje*ićie :D Dla mnie ta opcja jest nawet lepsza od Sneijdera , bo Nasri jest tanszy , mlodszy i wcale nie gorszy , a z pewnością w przyszłości może być nawet lepszy od Holendra :)
» 30 czerwca 2011, 16:09 #6
bronislaw: krzychu nie cytuj atrykulu. ;p ale fakt faktem ze byloby fajowo. Jednak gdyby sneijder sie tak nie cenil to wolalbym jego.
» 30 czerwca 2011, 16:12 #5
BykuxD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2011 16:14

Sneijder bardziej kreatywny
» 30 czerwca 2011, 16:12 #4
Biafra: BykuxD

Nasri to rocznik 87', więc ma 24, a nie 26 - to zdecydowanie jest różnica.
» 30 czerwca 2011, 16:14 #3
Sir: Byku nasri ma 24 lata a nie 26;p
» 30 czerwca 2011, 16:15 #2
Sir: uprzedziles mnie:p
» 30 czerwca 2011, 16:16 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.