Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ashley Young piłkarzem Manchesteru United!

» 23 czerwca 2011, 15:15 - Autor: misza - źródło: ManUtd.com
Manchester United pragnie poinformować, iż w czwartek doszedł do porozumienia z Aston Villą w sprawie zakupu Ashleya Younga. Zawodnik podpisze pięcioletni kontrakt.
Ashley Young piłkarzem Manchesteru United!
» Manchester United pragnie poinformować, iż w czwartek doszedł do porozumienia z Aston Villą w sprawie zakupu Ashleya Younga. Zawodnik podpisze pięcioletni kontrakt.
Anglik jest już drugim zawodnikiem pozyskanym przecz Czerwone Diabły w tym okienku transferowym. Wcześniej Manchester United ustalił warunki zakupu Phila Jonesa z Blackburn Rovers.

- Manchester United jest zachwycony, iż udało się dojść do porozumienia z Aston Villą w sprawie transferu Ashleya Younga - brzmi oficjalne oświadczenie klubu. - Zawodnik przeszedł, w tym tygodniu, pomyślnie testy medyczne i podpisze pięcioletni kontrakt - czytamy dalej.

Young swoją profesjonalną karierę rozpoczął w Watford. Do klubu z Birmingham, dla którego rozegrał 193 spotkania, trafił w styczniu 2007 roku.

Podczas swojej przygody z klubem z Villa Park Anglik zdobył 30 bramek. Co istotne, w przeciągu ostatnich pięciu sezonów tylko Cesc Fabregas zanotował więcej asyst od Younga.

Zawodnika na twitterze zdążył już powitać Rio Ferdinand. - Witamy Ashyela Younga w Manchesterze United. Kolejnego godnego sukcesów i topowego młodego piłkarza.


TAGI


« Poprzedni news
Berbatow nie myśli o transferze
Następny news »
United największym klubem na świecie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (257)


kara466: Bardzo się cieszę że Ashley wybrał właśnie United. Mam nadzieję że poradzi sobie w naszym zespole i zanotuje na swoim koncie w przyszłym sezonie wiele asyst i goli. Zastanawiam się teraz jak Sir Alex ustawi zespół mając do dyspozycji takich zawodników jak Young, Nani i Valencia pewnie wszystko będzie zależało od aktualnej dyspozycji w każdym razie Sir Alex na pewno sobie z takim "problemem" poradzi.
» 29 czerwca 2011, 17:33 #241
tobiasz10: ja mysle ze sklad powinien byc taki:
de gea-fabio vidic smalling evra-yong carric snaijder valencia- rooney chicharito
» 26 czerwca 2011, 16:38 #240
KipeR10: A ja myślę że skrzydła będą wyglądać tak: Nani, Young. Valencia na ławie, a wszyscy co piszą że Nani usiądzie na ławie a za nie go będzie Young z Valencią na skrzydłach to niech się puknął w główkę. Valencia nawet nie jest w połowie taki dobry jak Nani.
» 26 czerwca 2011, 12:47 #239
marekis033: Jesli ktos chcialby nabyc obecne badz nowe stroje UNITED niech napisze na gg 24359724
» 26 czerwca 2011, 12:18 #238
konrad09123: Nani bedzie siedzial na lawie to pewne
» 25 czerwca 2011, 15:33 #237
kagens03: Nie mogę. Czy ty wierzysz w to, że Sir Alex posadzi na ławkę naszego najlepszego bocznego pomocnika, człowieka który ciągnie grę drużyny do przodu?

Fakt Nani może nie grać, ale w meczach Champions League gdzie najważniejszą rolę odgrywa doświadczenie i dyscyplina - pod tym względem wszyscy inni skrzydłowi biją Portugalczyka na głowę.

Ale tak ogólnie w Premier League, para skrzydłowych na 85,97 % będzie wyglądać Nani - Valencia (Young)

Jeśli ktoś myśli, że będzie inaczej to chyba nie zna Sir Alexa
» 25 czerwca 2011, 18:07 #236
H2O1994: No to Nani ława jak nic.
» 24 czerwca 2011, 17:50 #235
JasonS: poczekajmy jeszcze.
» 24 czerwca 2011, 19:09 #234
AgEnT: Sam idz na ławke, ale co najwyżej do parku
» 25 czerwca 2011, 09:41 #233
Rick: H2O1994 twoim zdaniem naszego najlepszego skrzydłowego oraz nasz motor napędowy trzeba posadzić na ławce.?
» 25 czerwca 2011, 10:28 #232
ess: Nani, Valencia, Young i pewnie Giggs, pomiędzy tymi zawodnikami będzie rotacja
» 25 czerwca 2011, 11:53 #231
RamirezMUFC: Moja wypowiedź może się okazać kontrowersyjna.

Zastanawia mnie fakt, czy przypadkiem transfery De Gei, Younga i Jonesa to nasze całe letnie zakupy. Miało być 3 - sa trzy. Dlatego naprawde coraz bardziej wątpie w transfer rozgrywającego. Nie wiemy co siedzi w Fergusona głowie, jest bardzo nieprzewidywalny. Pozostają dwie możliwości:

1) Albo Ferguson wszystkich zaskoczy i strzeli drugiego Hernandeza na środek pola.
2) Albo transferu do środka nie będzie, bo na dobrą sprawę mamy wielu młodych (na których prawdopodobnie Boss postawi, sam to zapowiadał), a w dodatku przyszedł uniwersalny Young, który nie raz z powodzeniem rozdawał piłki w środku pola.

Wg mnie 2 wariant jak najbardziej w porządku. Co sądzicie?
» 24 czerwca 2011, 16:33 #230
prot: Sądzę, że Sir Alexowi jakiś czas temu zapaliły się czerwone reflektory w oczach i nie zgasną dopóki nie zdetronizuje barcy. Do tego potrzebny mu jest klasowy środkowy - ale nie człowiek zagadka, tylko ktoś bardzo uznany.

Podoba mi się Twoja opcja nr 1 i jestem za. Sądzę jednak, że kasa pójdzie w ruch w okienku, które przecież jeszcze się nie zaczęło. Jeszcze 2 miesiące oficjalnych batalii o zawodników.
» 24 czerwca 2011, 16:50 #229
RamirezMUFC: Z drugiej strony, tak jak napisałem, Ferguson zapowiedział 3 transfery - są trzy. Dotrzyma słowa? Zobaczymy.
» 24 czerwca 2011, 16:54 #228
ironia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2011 17:15

Co do tych 3 transferów. Myślę, że Jones nie był planowanym transferem. Liverpool sypnął kasą, a Fergie od razu poszedł w ruch - myślę, że miał tego zawodnika na oku i chciał go zgarnąć za rok, ale Live dało ofertę to i Fergie też, żeby Liverpoolczycy mu nie zwinęli go i wyszło jak wyszło - Phil jest u nas. :)

Myślę, że SAF nie zostawi tego naszego środka kulejącego co prawda pustego. Na bank kogoś ściągnie tym bardziej, że Hargo raczej już w MU nie pogra, a szkoda bo to jeden z moich ulubionych graczy(przydałaby się taki kontrakt, że jak gra to dostaje kasę, bo teraz wyobraźmy sobie, sprzedajemy Hargo, on odzyskuje formę, zdrowie i co? wychodzimy na frajerów, bo kolana ma zdrowe, tylko ten głupi bark. Gdyby nie kontuzje rozwalałby środek, do tego odejście Scholesa na emeryturę, i prawdopodobna sprzedaż Gibsona, a Cleverley nie zastąpi Scholesa choć ma talent itd. Przydałby się ktoś nam światowej klasy. Taki Sneijder mi się marzy, ale w jego transfer coraz mniej wierzę, Modric poza zasięgiem, a Nasri na bank zostanie w Arsenalu choć widziałabym go też u nas.
» 24 czerwca 2011, 17:12 #227
K2SO4: A oglądaliście nasze mecze poza 1/2 LM i finałem?
najbardziej brakowało wam bardzo dobrego defensywnego pomocnika. Nie "solidnego" Carricka - bo to za mało.
U was nie było takiego Pepe, którego SAF mógłby wystawić w środku- po przesunięciu Vidica w środku obrony zostałby lej po bombie.
Real idealnie zagrał 45 minut finału Copa del Rey- tam cisnęli nas niesamowicie a strzał Pepe trafił w słupek.
Inna sprawa że na drugą połowę zabrakło im baterii a odgwizdany spalony Pedro był mniejszy niż Giggsa przy bramce na 1-1 w finale LM.

Z tymi 2 miesiącami okienka to iluzja- większość zespołów zacznie przygotowania około 5 lipca i do tego czasu trenerzy chcieliby już wiedzieć kto zostaje a kto odchodzi.
» 24 czerwca 2011, 17:41 #226
RamirezMUFC: Z defensywnym pomocnikiem to nie mamy co się martwić, bo jest Fletcher, który ciężko pracuje. Nie jego wina, że znowu nie wystąpił w wymarzonym finale LM. Koleś zrobiłby róznice, tak samo jak w 2009, gdyby nie absencja Szkota, to finał wyglądałby inaczej 2 lata temu. Dawne czasy :)
» 24 czerwca 2011, 18:33 #225
JasonS: Nie wiem czy sam Fletcher zmieniłby wynik meczu finałowego.
» 24 czerwca 2011, 19:12 #224
RamirezMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2011 20:11

Tego nie stwierdziłem, prędzej chodziło mi o to, że Fletcher 2 lata temu miał doskonały sezon. To on miał w finale z Barceloną w jakimś stopniu zatrzymać trójkę Messi - Xavi - Iniesta.
» 24 czerwca 2011, 20:10 #223
jakjakub: K2SO4 ma rację, w finale w środku pola zabrakło nie finezji, ale jaj. Przydałby się taki przecinak, który po wyłuskaniu piłki wie co z nią zrobić. Sądzę, że Fletcher w pełni zdrowy dałby radę (choć jest to bardziej ŚP niż ŚPD), ale to już historia. Co do rozgrywającego to jest on bardzo potrzebny, bo w przekroju całego sezonu środek wyglądał mizernie.

Osobiście czuje, że ten sezon będzie należał do Andersona. Tak jak rok temu rozbłysła gwiazda Naniego, tak w tym roku, dam sobie rękę uciąć, eksploduje talent Brazylijczyka. Ale i tak trzeba kogoś kupić do środka, bo jednym rozgrywającym sezonu nie rozegrasz. Chciałbym Sneijder'a ale to nie zbyt w stylu Fergusona.
» 24 czerwca 2011, 20:13 #222
RamirezMUFC: No wspomniałem o Andersonie. Chłopak zaczął się rozkręcać.
» 24 czerwca 2011, 20:29 #221
blejd7: Fletcher to nie typowy def pomoc. Raczej myślę, że SAF ustawi tak Jonesa bądź sprowadzi M'Vilę czy innego młodego pomocnika aby zrobić z niego następcę Hargreavesa. Potrzebujemy kogoś kto będzie grał typowo przed obrońcami a nie zabezpieczał środek obok rozgrywającego. Pisałem to już przed finałem i to on pokazał, że właśnie kogos takiego Nam brak. Jeden zawodnik, który będzie biegał za np. Messim czy Ronaldo i uprzykrzać mu życie
» 24 czerwca 2011, 23:46 #220
kagens03: Niestety, ale możliwym jest taki scenariusz, że sir Alex widzi Younga na pozycji środkowego pomocnika/rozgrywającego. Nie mógłbym się z tym pogodzić jakby tak było ...
» 25 czerwca 2011, 18:10 #219
Kochas1994: 80.72.40.136:26502
» 24 czerwca 2011, 15:42 #218
Karoless: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2011 15:36

stockacademy. pl/2011/06/24/shock/ jeśli możecie to kliknijcie dobre, bo koszuleczka do wygrania :D
» 24 czerwca 2011, 15:35 #217
wikirts: Grzelczak chciałby w Widzewie grać tak długo, jak Giggs w Manchesterze
» 24 czerwca 2011, 14:01 #216
JasonS: fascynujące..
» 24 czerwca 2011, 19:10 #215
preluki: Ciesze się że udało się sprowadzić tego zawodnika do nas. Mam nadzieję że się sprawdzi.
» 24 czerwca 2011, 13:46 #214
Mielcarek8: Bardzo dobry transfer, mam nadzieje tylko że spełni nasze oczekiwania. Uważam,że może nam więcej dać drużynie niż Sanchez za 45 melonów.
Jeszcze tylko De Gea potwierdzi i mamy świetną drużyne na następny sezon
De Gea-Rafael,Vidic,Ferdinand,Evra-Young,Anderson,Carrick,Nani-Chicharito,Rooney
» 24 czerwca 2011, 12:51 #213
Kajdan: 15 mln za drugiego najlepszego skrzydlowego Premier League w tym sezonie to naprawde malo. Duzo osob wolaloby Bale'a za kosmiczna kase tylko w czym skrzydlowy kogutow jest lepszy? Obaj maja po 7 goli a jesli chodzi o asysty to Gareth ma 1 a Ashley 11 ! Owszem Walijczyk ma ogromny talent ale zapowiada sie na szklanke pokroju Robbena, co chwile lapie kontuzje. Wazne jest takze to, ze Young jest Anglikiem i ostatnio niezle sobie radzi w reprezentacji i gra w niej z innymi graczami United przez co moga lepiej sie zgrac i nabrac cennego doswiadczenia na ME czy MS. Po prostu bardzo dobry transfer juz sie nie moge doczekac nowego sezonu i Naniego na prawym skrzydle i Younga na lewym.
» 24 czerwca 2011, 12:43 #212
brutal4: Sluszna wypowiedz. Mam wrazenie ze Young okaze sie strzałem w 10. mozna powiedziec ze jest tez uniwersalny prawe, lewe skrzydlo oraz taki podwieszony napastnik. Napewno dodaje nam mozliwosci w ofensywie. Warto dodac ze Ashley jest sprawdzony w lidze, i prezentuje solidny poziom. Mam nadzieje ze u nas dostanie jeszcze dodatkowego blysku geniuszu:) jednym slowem jak narazie gorace okienko, jakiego dawno nie bylo;)
» 24 czerwca 2011, 15:56 #211
placek34: ciekawe jakie numery dostaną ?? Phil Jones może 2 albo 4 albo 6 a Ashley Young 18 albo 19
» 24 czerwca 2011, 11:25 #210
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2011 11:31

Sądzę że Jones weźmie 4, a dla skrzydłowego 6 jak nic ;d wtedy Rafael mógłby wziąć 2, miałby numer swojego mentora!
» 24 czerwca 2011, 11:31 #209
vanderToki: Young dostał 18 ponoć.
» 24 czerwca 2011, 11:36 #208
RamirezMUFC: 19 ma Welbeck
» 24 czerwca 2011, 12:23 #207
TillIDie: Gratulacje, dobry zawodnik.
» 24 czerwca 2011, 11:19 #206
zenio17: dobra decyzja:) :D
» 24 czerwca 2011, 11:11 #205
vip14: Jeszcze tylko Sneijder i jest komplet.
» 24 czerwca 2011, 11:07 #204
AGa18: W snach..
» 24 czerwca 2011, 11:13 #203
vip14: I bardzo dobrze. Zobaczymy jak się będzie spisywał
» 24 czerwca 2011, 11:06 #202
peter8: Cieszę się, że przeszedł. Lubię go !!
» 24 czerwca 2011, 10:48 #201
RamirezMUFC: Moge się założyć, że to koniec transferów.
» 24 czerwca 2011, 10:35 #200
kalek: Ty się nie zakładaj bo możesz przegrać zakład. Pamietaj, że SAF lubi zaskakiwać. Z resztą potrzebny jest rozgrywający jeszcze a takiego jeszcze SAF nie kupił a jest potrzebny, bo został nam tylko Anderson jako typowy ofensywny środkowy. Carrick i Fletcher to defensywni pomocnicy
» 24 czerwca 2011, 17:51 #199
RamirezMUFC: Są dwa warianty, popatrz, poszukaj moje komentarze powyżej.
» 24 czerwca 2011, 22:18 #198
cipsik: Bardzo fajnie ze Young bedzie u nas grał. Bardzo fajnie. Ale teraz skoro sprowadziliśmy skrzydłowego a ich troche mamy to jestem ciekaw czy ktoś odejdzie ze skrzydeł a może zmienimy ustawienie. No i nie da się ukryć że jakiś pomocnik środkowy by się przydał ale nic na siłe, ma być to piłkarz wyjatkowy i młody nie łasy na kase a na gre u nas.
» 24 czerwca 2011, 10:11 #197
golbus: co Wy tak się podniecacie tym Youngiem? dobry piłkarz ale to nie jest jakiś geniusz futbolu żeby każdemu...no..jest dobrze i juz, a nie połowa pisze jakies durne kom na pół strony jaki on jest, kto się tym interesusje to wie...
» 24 czerwca 2011, 09:52 #196
darioo22: Dac mu koszulke z numerem 7 niech pracuje na nia!!
» 24 czerwca 2011, 09:31 #195
Janczar: 7 ma przecież Owen. Sądzę, że dostanie numer 18.
» 24 czerwca 2011, 09:32 #194
lukep: on byłby godzien tej 7.... ;) a Owen ma koszulkę z numerem historią, a praktycznie nie gra :p zamienią się ;)
» 24 czerwca 2011, 09:37 #193
paweldorynek: Zastanawia mnie dlaczego wielkie nazwiska piłkarskiego świata nie są specjalnie zainteresowane grą u nas? Czy tylko chodzi o pieniądze, czy ligę angielską czy może my się za bardzo nie staramy by ich kupić?
Chciałbym wiedzieć z czym ma problem taki Sneijder, że woli śmieszny włoski futbol!?
Martwi mnie ponieważ Realowi, Barcelonie nikt nie odmawia a jeśli już to dlatego, że dany klub po prostu nie wyraża zgody na transfer
» 24 czerwca 2011, 09:14 #192
Janczar: Nie wiem czy zauważyłeś, ale SaF bardzo rzadko kupuje wielkie nazwiska. Ma doskonały nos do zakupu młodych i bardzo dobrych piłkarzy. W naszym klubie zawsze liczy się KLUB, a zawodnik nigdy nie jest większy od klubu. U nas na sukces się ciężko pracuje, a nie opierdala się, bo jest się już dobrym. W tym siła United. Tutaj nie ma zawodników bez uporu i walki do końca. Seijder chce do nas przejść tylko na takich warunkach na których Inter bardzo dużo zyska i on sam oczywiście też. Ja nie chce go w United. Są inni bardzo dobrzy środkowi z "czystymi umysłami"
» 24 czerwca 2011, 09:31 #191
mefp: Dobrze powiedziane. Ktoś jeszcze kiedyś rzucił, że United to wielki klub średnich zawodników. Może coś w tym jest. Nie kupujemy gwiazd lecz je kreujemy. Dla SAF'a najlepszym graczem jest ten, który będzie harował w każdej sekundzie spędzonej na boisku, gracz, który ma charakter, który nie spoczywa na laurach i ciągle ciągnie do przodu. To jest właśnie problem Fergusona. Przy obecnych stawkach "gwiazdorów" coraz trudniej o gracza, któremu po prostu zależy na graniu w piłkę, dla którego pieniądze to sprawa drugorzędna. Kogoś takiego tu nie potrzebujemy. To od zawsze był klub ludzi pracy i tylko Ci, którzy będą harować, a nie tylko myśleć o $ będą tu grać.

Poza tym, czyż nie większą satysfakcją jest ściąnięcie takiego Chicharito, którego zazdrości nam teraz cały piłkarski świat? A chłopak cieszy się piłką i darzy wielkim szacunkiem cały klub i SAF'a, który dał mu szansę. Fakt nie zawsze trafi się taki diament, ale kto nie ryzykuje ten wina nie pije.

Każdy kibic United ma swoje powody, za które kocha ten klub. Ja mam ich tyle, że ciężko zliczyć :), ale jednym z nich jest właśnie Sir Alex Ferguson i jego polityka zarządzania klubem. Kiedy o tym myślę, wiem, że jestem bardzo, bardzo małą, ale jednak częścią czegoś wielkiego. Czegoś co się już raczej nie powtórzy. Tu tworzy się historia.
» 24 czerwca 2011, 10:22 #190
oldtrafford: Rewelacja Young to świetny zawodnik myślę , że w Manchesterze United pokarze cały swój potencjał i zaprezentuje się z jak najlepszej strony Witamy w United !!
» 24 czerwca 2011, 08:24 #189
obsession28: a ja myślalem ze po zakonczeniu kariery przez VdS i Scholsa głównymi celami transerowymi będą środkowy pomocnik tudzież playmaker i bramkarz a póki co jest środkowy obrońca i lewo skrzydłowy ! więc o co kaman ? przecież ani Fletcher ani Anderson i Carrick nie są na tyle dobrzy żeby kierować grą pomocy Manchesteru
» 24 czerwca 2011, 08:01 #188
obsession28: a tak w ogole to dalbym sobie juz spokoj z takimi zawodnikam jak O'Shea Gibson Brown i Evans u nas nigdy gwiazdami nie beda a w innym klubie mogliby stac sie podstawowymi zawodnikam
» 24 czerwca 2011, 08:12 #187
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2011 10:37

Oczywiście że gwiazdami nie zostaną, a myślisz że Anderson, Carrick czy powiedźmy Fletcher zostaną gwiazdami? Nie, nie samymi gwiazdami się wygrywa.. Poza tym wyobrażasz sobie klub w którym grają same indywidualności?? Bo ja nie..

Prawie nikt nie docenia gry Johna O'Shea nie mam pojęcia z jakiego powodu, może z takiego że bramek nie strzela?? Większość dostrzega tylko grę napastników i pomocników, a nasi defensorzy kto ich doceni? O'Shea jak dla mnie jest bardzo ważny, jest uniwersalny co pozwala grać mu na kilku pozycjach.. Co do Evansa, wszyscy skreślili go po jednym słabym sezonie, a doskonale pamiętam czasy kiedy to wynosili go w niebiosa i szukali w nim następcy Vidićia..

Więc ja się teraz pytam o co kaman??!
» 24 czerwca 2011, 10:36 #186
Caspa: ja myślę że SAF ustawi go na środku pomocy.Jeszcze bramkarz i to tyle z transferów.więcej nam nie potrzeba
» 24 czerwca 2011, 01:44 #185
ManUtd95: snejidera musimy kupic bo my i $hitty jestesmy praktycznie jedyni ktorzy moga go kupic.
Jak $shitty go kupia to bedzie zle...
» 24 czerwca 2011, 01:49 #184
RamirezMUFC: Dajcie se spokój z tymi Sneijderami. Caspa dobrze rozumuje. Na 99% SAF Younga ustawi na środku. To jest dla niego alternatywa za Scholesa. I możliwe, że transferów już koniec. Nie oczekujcie jakichś niesamowitych zakupów. Jest trzech zawodników - jest.
» 24 czerwca 2011, 10:25 #183
patrykbor: Uwaga Uwaga Ludzie piszacy ze Valencia jest leszczem to sezonowcy, ktorzy obejrzeli tylko final LM i na tym skonczyli. Prosze was zanim napiszecie takie bzdury to obejrzyjcie mecze jakie rozegral Valencia. Baaardzo trudno bedzie znalezc taki mecz w ktorym Antonio zawodzil.
» 24 czerwca 2011, 00:59 #182
devils18: Witamy witamy. Jeszcze transfer bramkarza i środkowego pomocnika i będzie git.
» 24 czerwca 2011, 00:11 #181
Hefasto: Noo widzę,że z dnia na dzień poziom transferów wzrasta.Najpierw Jones teraz Young.Idąc tym tokiem rozumowania czyżby SAF szykował na koniec okna prawdziwą bombę.Może Sneijder?Bo już tylko do środka pola mi kogoś brakuje na przyszły sezon.Atak-multum,skrzydła-multum,obrona-multum,bramkarz-zakupiony.
» 24 czerwca 2011, 00:02 #180
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 23:39

Te twoje komentarze są już tak żenujące i nudzące jak Polsat wchodzący w pupę Barcelony.
A co do transferu Younga jest git :)
» 23 czerwca 2011, 23:38 #179
fifa95: @krzych418

Napisałeś: "Dzieci, ja was na prawdę nie rozumiem, wy myślicie że na boisku może grać 40 piłkarzy ? Dobrze napisał ! Valencia to leszcz, którego trzeba wywalić ze składu i po to właśnie sprowadzony został Young. Niech wreszcie najlepsi grają a najsłabsi odejdą, nie odwrotnie jak to ostatnio bywało..."

Jak mają grać najlepsi, a najsłabsi odejść, to zamknij się z tym Bebe! Jesteś żałosny chłopczyku.
» 23 czerwca 2011, 23:49 #178
DAMINOS: za dużo używasz tej ironii
» 23 czerwca 2011, 23:53 #177
kocio10: krzychu on nie kosztował 10 mln tylko ok. 5 mln. A pozatym też sie dziwie tym transferem Bebe, ale sam Alex powiedzial ze chce mu dac szanse sie wybic.
» 24 czerwca 2011, 12:31 #176
ironia: Ludzie nie panikujcie. To, że Ashley przyszedł to nie znaczy, że od razu jakiś skrzydłowy odejdzie. Mam nadzieję, że w podstawie będzie Young - Nani, a ich zmiennicy to Antek i Park. Przecież nie rozegrają 60+ spotkań czy tam ileś, też będą zmiennicy, do tego nie obejdzie się bez kontuzji(odpukać). SAF nie jest na tyle głupi, żeby sprzedawać najlepszego skrzydłowego Premier League(Nani) i pracusia Parka.. Jakaś rotacja i rywalizacja musi być. A Giggsy zapewne na środku bedzie grał często.
» 23 czerwca 2011, 23:30 #175
devil1948: do golbus: to kogo ty chcesz ?? Messiego ?? daj se siana chopie ;D

do mario93: Valencie nazywasz leszczem ?? Strzelił bramke czy asystował , czy gnał prawą flanką to też był dla Ciebie leszczem ?? Antonio jest dobrym grajkiem ;]
» 23 czerwca 2011, 23:25 #174
majew: Young okey :) Ale co z Nanim, Valencia, Parkiem :) Przeciesz nie będziemy grali czterema skrzydłowymi :) Rozumem Park na już swoje lata ale ktoś z trójki Young, Nani, Valencia bedzie musiał grzać ławę :]
» 23 czerwca 2011, 23:05 #173
ryan22: Im większa rywalizacja tym lepiej.
» 23 czerwca 2011, 23:13 #172
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2011 10:52

I rotacja..
» 24 czerwca 2011, 10:52 #171
kocio10: Przestancie już z tymi Sneijderami i Modriciami.
Sir Alex powie, że o koniec albo zaskoczy nas takiem transferem (np: Chicharito) że nam szczena opadnie. Ferguson wielki transfer robi tylko raz na kilka lat. A wydaje mi się, że to jeszcze nie ten czas.
» 23 czerwca 2011, 22:31 #170
Klimaa: Git! Ahh..nie mogę się doczekać aż wybiegnie na boisko! Świetny piłkarz, dużo asystuje, będzie z niego pożytek. Ciesze się również że zwiększa się grono Wyspiarzy w klubie.
Sanchez to był śmiech na sali, przepłacony piłkarz..Oby nie trafił na OT bo różne newsy krążą po internecie.
Jestem ciekaw co stanie się z Nanim.. 3 dobrych skrzydłowych, mam nadzieję że Ferguson nas zaskoczy ustawieniem, bo każdy z trójki Valencia, Young, Nani powinien grać w pierwszym składzie.
» 23 czerwca 2011, 22:06 #169
golbus: Sanchez juz jest w Barsie..
» 23 czerwca 2011, 22:13 #168
paul1011: Jak Young będzie miał nr 7 to Owen jaki??
» 23 czerwca 2011, 22:06 #167
fifa95: 99! Ludzie czy to ważne kto będzie miał jaki numer, lepiej przez to będzie grał? Co do transferu Younga to bardzo dobrze, wolę go niż Sancheza, który byłby 2 razy droższy i niepewny.
» 23 czerwca 2011, 23:21 #166
Dominik999: Nani zosanie, przecież to najlepszy skrzydłowy UNITED będzie grał z Young'iem na skrzydłach:)
» 23 czerwca 2011, 22:03 #165
MUnr1: Witamy na OT :)tylko teraz co Będzie z Nanim??
» 23 czerwca 2011, 21:53 #164
AGa18: A co ma być, zostanie przecież Young nie wyklucza Naniego..
» 23 czerwca 2011, 22:05 #163
hitman90: Super info. Pewnie nie kazdy na to zwrocil uwage, ale jest to kolejny Anglik po Jones'ie, ktory bedzie w naszym skladzie. W MU musza grac Anglicy (obywatele UK), a nie jak w Arsenalu, wszyscy oprocz Anglikow ^^
» 23 czerwca 2011, 21:47 #162
misiu94rio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 21:18

Serdecznie witamy w Teatrze Marzen !
» 23 czerwca 2011, 21:17 #161
devil1948: bardzo ładnie ;) teraz jeszcze Sneider badz Nasri choc coraz bardziej trace nadzieje ze ktorys z w/w do nas zawita ... Nani oby został a Berbatov wg mnie to może isć gdzieś , byle poza Anglie ;P
» 23 czerwca 2011, 21:04 #160
hetmanek: Prawdopodobny skład na nadchodzacy sezon :

Bramkarze :
Anders Lindegaard (Dania) , Ben Amos (Anglia) , David de Gea (Hiszpania)


Obrońcy :
Patrice Evra , (Francja) , Rio Ferdinand (Anglia) , Chris Smalling (Anglia) , Nemanja Vidić (Serbia) , Fabio Da Silva (Brazylia) , Rafael Da Silva (Brazylia) , John O'Shea (Irlandia) , Jonny Evans (Irlandia.Płn.) , Phil Jones (Anglia) , Gregory van der Wiel (Holandia) ?


Pomocnicy :
Anderson (Brazylia) , Ji-sung Park (Korea.Płn) , Michael Carrick (Anglia) , Nani (Portugalia) , Darren Fletcher (Szkocja) , Antonio Valencia (Ekwador) ,Gabriel Obertan (Francja) , Darron Gibson (Irlandia) , Tom Cleverley (Anglia) , Ryan Giggs (Walia) , Paul Pogba (Francja) , Ashley Young (Anglia) ,Wesley Sneijder (Holandia) ?


Napastnicy :
Dimitar Berbatov (Bułgaria) , Wayne Rooney (Anglia) , Javier Hernandez (Meksyk) , Danny Welbeck (Anglia) , Federico Macheda (Włochy) , Michael Owen (Anglia)
» 23 czerwca 2011, 20:35 #159
WOJTEK1234: Z Gregorym troche przesadziłes...
» 23 czerwca 2011, 20:46 #158
blejd7: Przecież O'Shea i Gibson odejdą a nie trafi do nas ani van der Wiel ani Sneijder. Prędzej SAF kupi Nasriego bądź Modrica niż Holendra, choć ja osobiście wolałbym Hazarda oraz jakiego obustronnego obrońcę młodego np. Corchia, Digne czy Appiah bo mamy trójkę świetnych bocznych obrońców do tego Valencia i Evans tez dobrze sobie radzą na boku obrony.
» 23 czerwca 2011, 21:29 #157
Jack1987: a ja zaskoczę wszystkich, chciałbym Valbuene z Marsylii. Dynamiczny dobrze techniczny. Ma nosa do bramek. Może nie grał z diabłami bo miał kontuzję czy wracała akurat po ale przez cały sezon w lidze francuskiej klasa sama dla siebie. Nawet podobne warunki fizyczne co Scholes.
» 23 czerwca 2011, 21:41 #156
kocio10: Jack1987

Masz racje Valbuena dobry grajek ale nie wiadomo jak sprawdziłby sie w takiej lidze jak Premier League. Lepiej kupić kogoś kto jest juz ograny w lidze angielskiej.

Mi do głowy przychodzi tylko Adam i Modrić
» 23 czerwca 2011, 22:04 #155
czqu: I z JS Parkiem przesadziłeś.. Czy nikt się nie zorientował?
» 23 czerwca 2011, 22:06 #154
blejd7: Valbuena jest dobry ale najlepiej gra na skrzydle. Pamiętam sezon gdy walczył o skład z Ben Arfą. Był dużo lepszy od Ben Arfy i gdy wchodził na ostatnie kilka minut meczu zawsze dawał z siebie 200% ale trener go nie lubiał i nie mógł się na stałe wbić do składu. Jednak on woli grać na skrzydle a na skrzydłach mamy obecnie wystarczająco dużo zawodników chyba, że odejdzie Giggs i Park to wtedy można rozważyć jego transfer choć wolałbym zakup Hazarda, bo mógłby grać w środku a czasami również na skrzydle. Poza tym SAF musi dać w tym sezonie szansę Cleverleyowi żeby nie odszedł bo ma chłopak potencjał na United. Może nie będzie tak dobry jak Young czy Nani ale jest dużo lepszy od Gibsona więc powinien grać około 20 meczy w sezonie
» 23 czerwca 2011, 22:58 #153
hetmanek: Ja nie mam marzeń z fify jak wy przy nazwiskach sneijdera i van der wiela postawiłem znaki zapytania bo sie mówi o ich transferach ale nie widomo czy cos z tego wyjdzie sądze ze taki skład moze być .
» 23 czerwca 2011, 22:59 #152
Sancho: Park Korea Północna ? ;]
» 24 czerwca 2011, 09:37 #151
brazylianwisnia: gorzej jak sie okaze ze mamy juz swoje 3 transfery...no ale mysle osobiscie ze przyjscie Younga = 1 wzmocnienie w srodku( a przydaloby sie 2 pilkarzy) i stawiam ze ostatnim graczem do pierwszego skladu z pola bedzie Diarra z Realu Madryt.mysle ze SAF postawi bardziej na wzmocnienie defensywnego pomocnika niz na wprowadzenie rozgrywajacego do naszego systemu gry.Zreszta trzeba liczyc na Andersona i naszych mlodzianow.

Lass Diarra zdecydowanie to taki transfer najbardziej mozliwy patrzac na polityke klubu i upodobania SAFa.
» 23 czerwca 2011, 20:32 #150
blejd7: Lass byłby dobrym rozwiązaniem ale wolałbym M'Vilę na def pomoc. Rozgrywający jest potrzebny ale również młody np. Hazard albo ograny w PL czyt. Nasri lub Modric. Adam jest zawodnikiem na ławkę w United a potrzebujemy dobrego rozgrywającego. Jeśli SAF kupi Sneijdera to się zdziwię bo ostatnio rzadko zdażały mu się głupie transfery a Holender nie byłby mądrym zakupem. Jest świetny ale łączny koszt transferu to 80 mln funtów a tego warty nie jest. Może pograć jakieś 5 lat więc 16 mln za rok gry to przesada. To już transfer Ronaldo wyszedł taniej.
» 23 czerwca 2011, 23:03 #149
gabka: Nareszcie oficjalna wiadomość długo na nią czekałem. Young to bardzo dobry zawodnik. Na pewno nam się przyda ;)
Jeśli ktoś byłby zainteresowany ORYGINALNYMI koszulkami to piszcie na gg 6998382 (niewidoczny)
» 23 czerwca 2011, 20:28 #148
jakjakub: Uwielbiam oficjalne potwierdzenia! Teraz tylko czekam na OFICJALNY news o transferze De Gei, o przedłużeniu kontraktu z Berbatovem i o przyjściu jakiegoś świetnego rozgrywającego. I na wakacje!
» 23 czerwca 2011, 20:22 #147
rag7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 20:16

Ciekawe jeszcze czy Owen wciąż będzie grał z 7. Moim zdaniem nie zasługuje na TEN numer.
Jeszcze bramkarz, prawy obrońca i rozgrywający i byłby komplet ;)
» 23 czerwca 2011, 20:15 #146
brazylianwisnia: przeciez mamy swietnych mlodych bocznych obroncow.Rafael gra swietnie i ciezko byloby go kims zastapic.zreszta w takim wypadku mysle ze by sie wnerwil i szukal powoli nowego klubu.na rozgrywajacego nie licze.myslac trzezwo to przyjdzie DMF.to bardziej pasuje do taktyki,SAFa i klubu.
» 23 czerwca 2011, 20:35 #145
blejd7: Jeżeli odejdzie Brown i O'Shea to myślę, że SAF zabezpieczy się młodym bocznym obrońcą :) bo zostałaby by tylko 3 typowych bocznych obrońców a to mało jak na PL
» 23 czerwca 2011, 21:36 #144
Mike91: Troche z innej beczki.W miniony weekend w moim rodzinnym mieście był Tomek Kuszczak.Dla mnie jako wieloletniego fana MU była to wielka sprawa aby spotkać się z nim(tymbardziej ,że również jestem bramkarzem) zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie i wziąć autograf.Naprawde miły i sympatyczny człowiek.
Nadażyła też się okazja na chwile rozmowy.Z tego co się dowiedziałem to Boss już ma przygotowane od lutego.Troche się sprawa skomplikowała kiedy Paul ogłosił zakończenie kariery.Co do bramkarza To nie chciał nic oficjalnie powiedzieć ale kiedy powiedziałem nazwisko de Gea to się uśmiechnął i powiedział "kontraktu jeszcze nie podpisał" ,ale było po nim widać ,że jeśli zostanie to z nim bedzie rywalizował o numer 1.
» 23 czerwca 2011, 20:04 #143
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 20:12

W takim razie gratulacje, co jak co ale w końcu człowiek z Manchesteru : D
Trzeba było go tam wypytać jeszcze dokładniej hehe : P A co do konkurencji z De Gea to co najwyżej z Lindegaardem, a nie Tomkiem..
» 23 czerwca 2011, 20:12 #142
Mike91: Gdyby była możliwość dłuższej wymiany zdań to na pewno bym to wykorzystał.Niestety była to tylko chwila bo był gościem honorowym na turnieju piłkarskim.A wiadomo jak ktoś zaprasza znaną osobe do miasta to wszystkie"grube ryby"wchodzą w tyłek i naprawde nie ma czasu n zbyt wiele
» 23 czerwca 2011, 20:16 #141
AGa18: No tak racja rozumiem i tak miałeś spore szczęście że mogłeś z nim twarzą w twarz porozmawiać chociaż przez sekundę : )
» 23 czerwca 2011, 20:21 #140
ironia: Tomek to nasz Diabeł :)
» 23 czerwca 2011, 20:21 #139
inekk10: @Mike91 niech zgadnę, mówisz o Oleśnicy :P ?
ja jestem z okolic, dokładnie ze Smardzowa, lecz nie miałem okazji spotkać się z Tomkiem Kuszczakiem, bo o Jego pobycie w ocy dowiedziałem się dopiero w środę z gazety :P
» 23 czerwca 2011, 23:14 #138
Mike91: Tak inekk10 mówie o Oleśnicy.
» 23 czerwca 2011, 23:27 #137
inekk10: To ja Ciebie chyba nawet kojarzę :)
Chodziłeś do LpZi w tym roku, tzn już zakończyłeś szkołę śtrednią ?
» 24 czerwca 2011, 10:59 #136
Mike91: Do szkoły to ja już od roku nie chodze :P.A chodziłem do LO2
» 24 czerwca 2011, 12:36 #135
MDuch7: Hmmm to ktoś musi teraz odejść: Park , Valencia , Nani bo 4 pomocników skrzydłowych to za dużo a to nie Fifa że raz zagra Park z Young'iem a drugi raz Valencia z Nani'm, jeszcze Giggs w razie konieczności może zagrać na skrzydle wiec np. Park + 20 mln i Sneijder do nas :)

P.S ale cieszę się że trafił na OT wolę go od tego Sancheza. Young przynajmniej związany z Premier League jest a Sanchez to mógłbyć kompletny niewypał.

Glory Glory !!
» 23 czerwca 2011, 19:53 #134
AGa18: 4 skrzydłowych to za dużo? Ty chyba zwariowałeś.. Myślisz że przez cały sezon będziemy tępić jednych i tych samych, a zmęczenie?? Young z Nanim, zmiennicy Park i Valencia.. Pomyślałeś o kontuzjach? Nie.. No właśnie, moim zdaniem jest prawidłowa ilość skrzydłowych..
» 23 czerwca 2011, 20:03 #133
ironia: popieram koleżankę. jakaś rotacja musi być, 3 skrzydłowych na taką ilość spotkań to za mało, kontuzje, zmęczenia, do tego Giggsy będzie też grał może w środku.
» 23 czerwca 2011, 20:24 #132
brazylianwisnia: manchester united gra w sezonie 60+ spotkan wiec mysle ze po 30 startow w podstawie to i tak duzo a do tego wejscia z lawiki oraz fakt ze Young i Park moga grac w srodku pomocy wiec zapewne kazdy te swoje 36 meczy w sezonie zagra a i jeszcze mlodzi beda mieli kilka okazji do gry.
» 23 czerwca 2011, 20:28 #131
MDuch7: Kontuzje? Ja na takie coś nie licze :/ Nie wiem jak ty
» 23 czerwca 2011, 22:08 #130
AGa18: Słuchaj to nie chodzi o to czy ktoś liczy czy nie, wiadomo że nie chciałabym kontuzji, ale przecież to jest piłka nożna a tu wszystko jest możliwe.. Także wszystko trzeba brać pod uwagę.
» 24 czerwca 2011, 10:24 #129
AgEnT: Super ~!~

Witamy na Old Traford !
» 23 czerwca 2011, 19:45 #128
Deluxe: Uu, bardzo ciekawy transfer, podoba mi się ;) Myślę, że ten chłopak może nam się przydać, ale przekonamy się dopiero, jak się rozpocznie sezon i Ashley będzie mógł się wykazać. Jednak pamiętam go jeszcze z meczów Aston Villi i był rewelacyjny. Naprawdę cieszy mnie to ;D
» 23 czerwca 2011, 19:44 #127
tomek22manu: Rewelacja !
» 23 czerwca 2011, 19:39 #126
SEBEKMU11: Super transfer , który mnie cieszy ! Wreszcie bedzie miał kto wolniaki strzelac !
» 23 czerwca 2011, 19:35 #125
elpajaco93: Welcome to Old Trafford Ashley!!
Aby jak najlepiej gral!!
» 23 czerwca 2011, 19:30 #124
Leon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 19:27

Witamy w United ! ;d
Ciekawy jestem teraz z którym ze skrzydłowych się pożegnamy..
» 23 czerwca 2011, 19:26 #123
ironia: z żadnym, rotacja musi być.
» 23 czerwca 2011, 19:31 #122
DominFan: Witamy w United!!:D
» 23 czerwca 2011, 19:09 #121
Shogun91: Brawo.... Troche zazdroszcze bo chcialem zeby sie znalazl w Chelsea gdzie taki skrzydlowy jest bardzo potrzebny. Swietny zawodnik ale manchester ma przeciez Naniego i Valencie na skrzydlach. W takim wypadku Antonio chyba pojdzie na lawe a to przeciez bardzo dobry pilkarz.
» 23 czerwca 2011, 19:08 #120
eKB: Kolejny nasz znakomity ruch bardzo cieszę się z tej wiadomości teraz tylko playmaker i okienko mamy z głowy.
» 23 czerwca 2011, 19:02 #119
Bovver: Cieszę się ze Young dołączył do United
» 23 czerwca 2011, 18:53 #118
szraaamek: może z Ferdinanda zrobimy napastnika ? "szwedzki piłkarz występujący na pozycji prawoskrzydłowego"...
» 23 czerwca 2011, 19:26 #117
AGa18: Na dodatek ma już 32 lata !
» 23 czerwca 2011, 19:36 #116
kocio10: jaka bzduraaa...
» 24 czerwca 2011, 12:35 #115
patrykbor: Witamy w Piekle :D heheh dobra wiadomosc. Zyczymy cudownej i dlugiej kariery i oczekujemy wiernosci wobec klubu :> Bo to jest najwazniejsze ;p
» 23 czerwca 2011, 18:17 #114
ManUtd95: super!! jeszcze tylko snejider i de gea :)
» 23 czerwca 2011, 18:15 #113
blejd7: Sneijder jest za stary aby płacić za niego takie pieniądze i nie jest ograny w PL więc SAF powinien kupić kogoś ogranego PL bądź młodego i super utalentowanego bo Holender pogra 3-4 sezony i się wypali a wtedy co? znowu 40 mln? tylko, że będzie już nowy przepis Platiniego i nie będzie już można kupować tyle ile się chce a będą inne pozycje, które będzie trzeba wzmocnić np. boki obrony bo zostanie tylko Fabio i Rafael
» 23 czerwca 2011, 18:20 #112
Javierfan: W końcu się doczekaliśmy na wybuchowy transfer, o którym będzie głośno w mediach.

Ale ja liczę na jeszcze jeden, coś czuje, że to bomba zegarowa, którą SAF odpali w najmniej spodziewanym momencie :D

Witamy Ashley i życzymy zakończenia kariery w naszych pięknych barwach!
» 23 czerwca 2011, 18:14 #111
sisinho: Ta bomba może być ale w odwrotną stronę (mam na myśli pogłoski o odejściu Naniego)
» 23 czerwca 2011, 19:31 #110
pietro7shesha: Czekam na pierwszą fotke w trykocie Man Utd! Ciekawe z jaką liczbą na plecach będzie ganiał na skrzydle :D
» 23 czerwca 2011, 18:14 #109
trajan79: SAF powinien jeszcze zainwestować w Modrica i Rodwella i Liga Mistrzów jest nasza....marzy mi sie jeszcze Hazard ale wątpię że SAF jest nim zainteresowny. MU musi inwestowć w graczy ogranych w Premier League bo nie stać nas na eksperymenty ala Veron. Może jeszcze Sneijder ale Zidan to nie jest i wątpie że bedzie miał kolejny znakomity sezon. Jeżeli odejdzie Berba to SAf powinien siegnąć po Benzemę...Real go puści jeśli kupi Neymara
» 23 czerwca 2011, 18:06 #108
Martin: Od dawien dawna czekałem na ten transfer. Witamy w Manchesterze United, Ashley :)
» 23 czerwca 2011, 17:53 #107
mufc17: Young będzie grał z nr 18 :) przynajmniej tak podaje wikipedia ^^
» 23 czerwca 2011, 17:45 #106
masrzisz: juz sie nie moge doczekac az zobacze go w akcji ;) GLORY GLORY MAN UNITED
» 23 czerwca 2011, 17:43 #105
aron8manutd: Skład na DŁUGIE LATA
De Gea
Rafael-Smalling-Jones-Fabio
Nani-Nasri-Anderson-Young
Rooney-Chicharito

+ławka:
De Gea(Lindegaard/Amos)
Rafael(DeLaet)-Smalling(O.Gill/R.Brown)-Jones(Evans/S.Wooton)-Fabio(McGinty)
Nani(Valencia/Bebe)-Nasri(Fletcher/Pogba)-Anderson(Cleverley/Norwood)-Young(Morrison/Obertan)
Rooney(King/Macheda)-Chicharito(Welbeck/W.Keane)

(Nie uwzględniam 30latków tj. Evra,Rio,Brown,Vidic,Owen,Berba,Carrick,Park,Giggs,Oshea)
(a Kuszczak i Gibson pewnie odejdą)

Z tego wszystkiego wychodzi, że potrzebujemy śr.pomocnika (proponuje Nasriego) i bocznego obrońce bo brown,oshea i neville juz nie pograja a evra 30latek juz...

I nie hejtujcie, że nie ma tu evry itp. Patrzmy w przyszłość, evra już mięknie, rio też ITD
» 23 czerwca 2011, 17:38 #104
lukaszzasko: hahaha środek pomocy nasri-anderson, obaj ofensywni pomocnicy, w żadnym klubie na świecie się tak nie gra, jeżeli są skrzydłowi ustawieni typowo ofensywnie to w środku 2x def pomocnik ewentualnie defensywny+rozgrywający. Apropo reszty: obertan, bebe, delaet,mcginty nigdy nie będą podstawowymi piłkarzami, nawet mocnymi rezerowymi nie będą
» 23 czerwca 2011, 17:46 #103
fredx: "nasri-anderson" - buehehe, jasne,a moze
berba
rooney-chicharito-welbeck-owen
macheda-valencia-nani-king
vidic-ferdinand
to nie fifa moj drogi...
» 23 czerwca 2011, 17:51 #102
blejd7: Człowieku Evra jest nadal jednym z najlepszych obrońców na świecie. Jeden nieudany mecz i już go nie widzisz w składzie? Może Roo i Hernandeza też wywalimy bo mieli kilka słabszych meczy?
A jako, że Evra mięknie to oddamy go za darmo do Wisły czy Legii. Nie ważne, że rok temu Barca czy Real chciały dać 20 mln za niego. Zagrał słabo w finale więc go wywalamy. Stajemy się drugim City i kupujemy każdego kto zagra dobry mecz przeciwko Nam.
Jasne, że potrzebujemy rozgrywającego. Nasri to dobre wyjście choć osobiście wolę Hazarda. Jeśli wyszlibyśmy taką obroną jaką napisałeś w składzie na Arsenal czy City to lekko byłoby 3 bramki w plecy. Smalling jeszcze nie rozumie się doskonale z Jones'em i brak im doświadczenia. Taki skład możemy zobaczyć za 3-4 lata ale obecnie nie widzę naszej obrony bez Rio, Vidy i Evry. Skoro uważasz, że starzy piłkarze miękną to nie powinniśmy ściągać VDS z Fulham bo skoro był słabszy od Buffona i tez miękł już to po co w United? A jednak przez wiele lat pokazał, że wiek nie odgrywa roli. Tak samo Giggs. Jeden z lepszych skrzydłowych w PL w tym sezonie. Świetnie się spisywał w środku. Nie wyszło mu w 3-4 meczach to SAF mógł od razu kontrakt rozwiązać z nim przecież bo tez już miękł. Sarkazm.
» 23 czerwca 2011, 17:54 #101
18redshady78: fenomenalna wiadomość będzie wilekągwiazdą !! MANU xD
» 23 czerwca 2011, 17:25 #100
Dominik999: Jeśli chodzi o numer to ma 18.
Wpiszcie sobie w google Ashley Young i na angielskiej wiki jest:)
» 23 czerwca 2011, 17:24 #99
matemufc: szczerze mowiac liczylem na 4 po hargo ,zakupil bym ta koszulke
» 23 czerwca 2011, 17:55 #98
blejd7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 17:22

Co się tak jaracie Sneijderem?
Jeżeli mamy waydać łacznie na jego transfer 80 mln funtów (kwota odstępnego + pensja) to wolę aby SAF sprowadził kogoś młodszego. Sneijder mógłby u nas pograć max 5 lat na wysokim poziomie. Lepiej wydać kasę na Hazarda, który może grać jeszcze jakieś 12-13 lat i nie będzie żądał takiej pensji jak Holender.
Nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawę ale większość zawodników po przejściu do nowego klubu potrzebuje czasu aby się zaklimatyzować i przyzwyczaić do innego stylu gry. Myślę, że SAF planuje wzmocnienia zawodnikami młodymi, którzy tego czasu będą mieli dużo np. Hazard, De Gea, Goetze czy inni którzy mogą grać przez wiele lat bądź zawodnikami dosyć doświadczonymi ale ogranymi w PL czyt. Lass Diarra, Modric, Nasri czy Young. Jeżeli mamy wydawać 40 mln na Sneijdera i czekać kilka miesięcy aż się przyzwyczai to lepiej kupić kogoś młodego, kto będzie mógł u nas grać dłużej.
Chcecie się ustawiać wszyscy pod Barcelonę ale oni nie sprowadzali 3 wielkich gwiazd aby stać się świetnym zespołem. Przez wiele lat się zgrywali i co sezon 1 badź 2 zawodników było wprowadzanych. Trzon drużyny wciąż jest ten sam. Duet Iniesta i Xavi. Jeżeli ustawimy Teraz np. Modricia z Sneijderem obok siebie w środku to będą potrzebować 3-4 lat aby się rozumieć tak świetnie jak ta dwójka z Barcy. Więc jeżeli chcemy osiągnąć taki sukces jak katalończycy to musimy przebudować drużynę na nowo młodymi zawodnikami. Uważam, że Jones na def pomocy będzie dobrym rozwiązaniem. Na środku Hazard i Fletcher, lewa Young i prawa Nani. W ataku sam Roo a w łatwych meczach Hernandez w ustawieniu 4-4-2.
Do tego powolne wprowadzanie do składu Wellbecka, Cleverleya za Younga, Pogby czy Morrisona za Naniego i z czasem stalibyśmy się najlepsi na świecie.
Nie chce aby SAF popełnił błąd City czy Realu z poprzednich lat w budowaniu nowego zespołu na zawodnikach po 27 roku życia. Jasne nie mogą grać sami po 20 lat ale musi być zachowana odpowiednia proporcja. Real pod koniec sezonu pokazał, że wraca na swój tor. Mou zaczął budować świetny zespół, który zaczyna się coraz lepiej rozumieć. Myślę, że sprowadzenie Sahina to kolejny krok do strącenia Barcy z mistrza i od sierpnia to Real będzie rządził w Hiszpanii.
» 23 czerwca 2011, 17:17 #97
Conrad9311: a gdzie miejsce dla valencia?? young na środku też grać może i umie nawet ^^ uniwersalny jest dosyć
» 23 czerwca 2011, 17:36 #96
blejd7: Valencia by się zmieniał z Nanim i Youngiem. Do tego Hazard też może grać na skrzydle. Myślę, że odejdzie Park a Giggs zakończy karierę więc miejsca będzie sporo. Jeżeli odejdzie Berba to możnaby kupić Snacheza. Ale tylko wtedy gdy odejdzie wymieniona trójka
» 23 czerwca 2011, 17:45 #95
AGa18: blejd7--> Racja rotacja w składzie musi być, tym bardziej że jak narazie na skrzydłach mamy sporo możliwości, co do Parka nie odejdzie na pewno.. Giggs zakończy karierę za rok, więc już jest miejsce dla Ji.. Poza tym Young na jednej flance Nani na drugiej, zmiennicy Valencia i Park w razie kontuzji któregoś z wymienionych Giggs, czy powiedźmy w meczach o pietruszkę Obertan..

Hazard by się przydał, właśnie dlatego też że jest jeszcze bardzo młody a więc progres na pewno by u niego nastąpił.. A co do Sancheza to raczej wybierze Barcelonę także możesz zapomnieć o nim.. Modrić wspominał kilkakrotnie o Chelsea, więc pewnie tam się wybierze zresztą po co nam koleś który chce grać dla The Blues..?

Masz też rację z Sneijderem nikt nie wie jak by przebiegała jego aklimatyzacja, jednak liga włoska a angielska różni się trochę.. A taki Young czy Nasri znają PL wyśmienicie, cieszę się z naszego obecnego transferu i mam nadzieję że odpłaci się nam podwójnie za taką tygodniówkę !
» 23 czerwca 2011, 19:29 #94
blejd7: Ja również uważam, że Young to dobry transfer choć trochę dużo jak za zawodnika z rocznym kontraktem. Myslę, że 5 skrzydłowych na poziomie PL oraz młodzi na wypadek kontuzji to odpowiednia ilość. Nani, Young, Valencia, Giggs i Park wystarczą. Do tego Cleverley by dostawał szanse na skrzydle i środku i byłoby ok :)
Tylko niech SAF kupi Hazarda bo kolejny tak utalentowany zawodnik nie może nam przejść koło nosa. Wystarczy, że Neymar i Coutinho przeszli nam koło nosa więc musimy go kupić i wytrenować na najlepszego piłkarza świata. Neymar jest już jedną nogą w Realu więc w przyszłym sezonie a max za 2 sezony Barca zostanie strącona z piedestału. Do tego Varane i Sahin i Królewscy naprawdę mogą miażdzyć
» 23 czerwca 2011, 20:04 #93
AGa18: Yhym Real wzmacnia skład ponownie, tym razem inwestują w bardzo młodych co mi się podoba, co do Varane to teraz jak SAF zdecydował się na Jonesa, to i tak nie miałby miejsca u nas w składzie tym bardziej że jest jeszcze Smalling..

Neymara szkoda bo talent niesamowity, a co z Goetze interesuje się nim jakiś klub już na poważnie?
» 23 czerwca 2011, 20:20 #92
blejd7: Chyba na razie nikt bo mówił, że chce nadal grać w BVB. Ale napewno też byłby dla nas ciekawą opcją :)
Varane mógłby przyjść jeżeli SAF ustawi Jonesa jako typową 6 przed obrońcami, a według mnie właśnie takiego zawodnika nam brakuje bo i Carrick i Fletcher wolą grać bardziej z przodu a na trudne mecze potrzebny jest nam zawodnik, którego będzie można przypisać do krycia np. Messiego czy CR7 bo oni potrafią sobie świetnie radzić z kryciem strefowym.
Tak czy inaczej mam nadzieję, że SAF kupi jeszcze minimum De Geę i Hazarda a jeżeli Jones będzie grać normalnie w obronie to M'Vila by się przydał
» 23 czerwca 2011, 21:34 #91
Kubus93: Witamy w ManU !!
» 23 czerwca 2011, 17:15 #90
muni: OMG Tragedia. Najgorsza wiadomość jaką dzisiaj mogłem otrzymać. Kompletnie beznadziejny pilkarz i zupełnie niepotrzebne wydane na kolejnego skrzydłowego, którego nam kompletnie nie potrzeba. ZAL
» 23 czerwca 2011, 17:14 #89
maciek1908: jestem ciekawy ile Ty masz lat :)
» 23 czerwca 2011, 17:24 #88
fredx: potrzeba, giggs powoli robi bye, park czesciej gra na srodku-co moze byc dobrym prognostykiem poniewaz pluca i zdrowie ma wiec wyczysci wszystko, nani-poczul sie za pewnie,ze nikt mu nie dorownuje, a jak wiadomo na laurach nie spoczywamy, valencia-moze nauczy sie grac lewa noga i do swojego bogatego wachlarza trickow wniesie np. przekladanke jedna noga-juz nie mowie zeby nad pilka ale np nad zdzblem trawy. Wszystko zmierza ku lepszej grze:)
» 23 czerwca 2011, 17:57 #87
muni: ...21
» 23 czerwca 2011, 17:58 #86
patrykbor: To pozdro dla Ciebie, jeszcze masz czas zeby dojrzec psychicznie :)
» 23 czerwca 2011, 18:18 #85
Olo: co co co co kur*a?! Jaka zmiana kosmetyczna?! Na jakim środku?! Cooooo?! Chłopcze, pójdź się przejść zanim coś bo aż mi język w gardle staje jak czytam takie pierdoły!
» 24 czerwca 2011, 01:45 #84
ironia: Mamy najlepsze skrzydła PL :D.

teraz tylko środek i bramka - ale De Gea na 99% jest naszym Diabłem.
» 23 czerwca 2011, 17:11 #83
Sebek99: Dla mnie był jest i zawsze będzie nr 1 Mario Gotze. Szkoda że nie ma szans żeby doszedł..
» 23 czerwca 2011, 17:10 #82
grobla95: Ciekawe na jakiej pozycji będziemy go widywali !?
» 23 czerwca 2011, 17:10 #81
JackDaniels: Cieszę się z tego powodu ;) Nie mogę sie doczekać jego debiutu w czerwonym trykocie United ;D... Teraz tylko czekamy na środkowego... moze Sneijder, moze Nasri, moze ktoś zupełnie inny, mniej znany...
» 23 czerwca 2011, 17:02 #80
mateuszr20471: Niby potrzeba nam klasowego srodkowego, ale kupujac za duze pieniadze playmakera zablokujemy rozwoj Andersona i Cleverleya. Dlatego nie wiem czy lepszym wyjsciem nie byloby kupno jakiegos mlodego playmakera np.Martina, i wtedy mielibysmy 3 mlodych rozgrywajacych, ktorzy rywalizowaliby ze soba.
» 23 czerwca 2011, 17:09 #79
kocio10: mateusz

Niby masz racje ale przyjdzie zagrać z Barceloną czy Chelsea i nasz srodek nie istnieje. Jeden klasowy i dojrzały playmaker musi byc.
» 24 czerwca 2011, 12:42 #78
Miki37: Krzych418 kupujemy go po to bo Bale nie kupimy za 16 czy nawet 30 mln funtów , pomyśl 2 razy zanim napiszesz ;] Lepiej te pieniądze której zostały by wydane na Bale odłożyć i kupić Sneijdera ;]
» 23 czerwca 2011, 17:01 #77
seju: Świetna wiadomość!
» 23 czerwca 2011, 17:00 #76
pawlik09: cieszy mnie ten transfer
» 23 czerwca 2011, 16:58 #75
Cleverley: ciekawe jaki nr , pewnie 18; )

fajnie,że może grac na skrzydle i w ataku ;)
» 23 czerwca 2011, 16:52 #74
Szaman0: a moze po scholsie
» 23 czerwca 2011, 17:05 #73
grobla95: Szamano, dla twojej wiadomości, właśnie Scholes miał 18...
» 23 czerwca 2011, 17:08 #72
Szaman0: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 17:11

mialo byc nie po scholse . sorry .
» 23 czerwca 2011, 17:10 #71
Tennant: Miejmy nadzieję że się sprawdzi i nie wgryzie ze składu Naniego
Glory Glory MU
» 23 czerwca 2011, 16:52 #70
czerwonydevil: Pięknie :) Jeszcze Sneijder i potrójna korona :)
» 23 czerwca 2011, 16:51 #69
OstryGKS: Dać mu na koszulce numer 7 i godnie bedzie prezentować ten numer napewno lepiej od starego weterana Owena
» 23 czerwca 2011, 16:42 #68
PaToManU: Ja chce Sneijdera ! ewentualnie VDV lub Modricia !
» 23 czerwca 2011, 16:38 #67
kkkamil: Wiadomość z jednej strony świetna, lecz obawiam się że to ostatni piłkarz pozyskany w tym oknie ;// a nadal nam potrzebny środkowy pomocnik !! kto zastąpić ma Scholesa ??
» 23 czerwca 2011, 16:34 #66
AGa18: krzych418--> Jak tak czytam niektóre twoje komentarzy, to zastanawiam się komu ty tak naprawdę kibicujesz? City, Chelsea, Arsenal??
» 23 czerwca 2011, 19:17 #65
kkkamil: Byniol nie no oczywiscie to już licze z transferem De Gei ;d
» 23 czerwca 2011, 19:22 #64
Elventar: ja tam wolałbym żeby zamiast younga przyszedł hazard ale on też może być ;]
czekamy na środek pomocy ;]
» 23 czerwca 2011, 16:23 #63
cinek7823: Świetnie!! witamy na pokładzie
» 23 czerwca 2011, 16:23 #62
kamil08111992: Bardzo dobra informacja. Świetny zawodnik. więcej takich dobrych transferów :D
» 23 czerwca 2011, 16:23 #61
Kjebab: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 16:19

Skład na przyszły sezon powinnien wyglądać tak :
De Gea
Rafael(z numerem 2 :D), Ferdinand, Vidić, Evra
Young, Fletcher, Anderson, Nani
Rooney , Chicharito

ławka rezerwowych:
Fabio, Smaling/Jones, Cleverley,Valencia,Giggs/Park, , Welbeck, Owen/Carrick
Środkowy pomocnik nie jest w ogóle nam potrzebny mamy aż nadto :P
» 23 czerwca 2011, 16:19 #60
freestyler7: zgadzam się z tym składem.
Tylko że Young jest lewo skrzydłowym nie prawym :)

De Gea
Rafael, Ferdinand, Vidić, Evra
Nani, Fletcher, Anderson, Young
Rooney , Chicharito

Skład bardzo dobry, pod warunkiem że Ando będzie w formie :)
Lecz mimo wszystko moim zdaniem przydałby się taki typowy rozgrywający, ale też liczę na świetne występy cleverley-a :)
» 23 czerwca 2011, 16:24 #59
Antoniusz: Wszystko pięknie tylko na ławce przydał by się rezerwowy bramkarz :-)
» 23 czerwca 2011, 16:24 #58
Taurus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 16:31

Ja bym zamienił tylko skrzydła... Young na lewą a Nani na prawdą :)
Jak Valencia miał kontuzje to Nani grał na prawej stronie... szło mu znakomicie, jak Valencia wrócił musiał się przenieść na lewą, wtedy zaczął grać gorzej...

A tak w ogóle to jeszcze potrzebny jest rozgrywający - a jak ktoś pisał... ja to na Cleverleya bym nie stawiał, teraz to bym go brał jako zmiennika i na puchary
» 23 czerwca 2011, 16:28 #57
rvn10: Sorry ,ale środek pomocy jest za słaby, Anderson no proszę cię, United potrzebny jest rozgrywający światowej klasy...
» 23 czerwca 2011, 16:31 #56
ManUtdFan94: Środkowy pomocnik jest nam potrzebny niestety.Wiem, że mamy aż nadto, ale brakuje nam takiego kreatywnego, takiego Scholesa sprzed 6 laty ;)
» 23 czerwca 2011, 16:56 #55
kocio10: krzychu co wracaj do fify. On ma przynajmniej realny skład a nie Bale,Aguero,De Rossi...

Zanim cos napiszesz to pomyśl...
» 23 czerwca 2011, 22:26 #54
Taurus: No to git :D ! - Welcome to Old Trafford Ashley !
» 23 czerwca 2011, 16:17 #53
mateuszr20471: Czyli na 100% Jones i Young sa z nami, teraz tylko podpisanie kontraktu z De Gea i mozna zajac sie srodkiem pola. Jeden srodkowy to minimum, ale uwazam ze potrzeba dwoch, jeden playmaker i DM. W razie odejscia Berby bedzie trzeba kupic takze napastnika, ale narazie sa to spekulacje.
» 23 czerwca 2011, 16:17 #52
KingCantona: wydaje mi się że kupimy tylko DM, zresztą mam nadzieje że tak będzie. Fergi ma jaja i już nie raz to pokazywał postawi na Toma i zobaczycie że to się uda!!
» 23 czerwca 2011, 16:36 #51
mama11: super
» 23 czerwca 2011, 16:08 #50
jarekbrylu: Zajebiście...


A co do innego tematu

Zobaczcie sobie na tej stronce
steamkeyshop*ugu*pl
Bardzo dużo ciekawostek ze sceny CS.
» 23 czerwca 2011, 16:05 #49
bastiancfc: Nic tylko pogratulować zakupu.Zawodnik b.dobry a cena wręcz śmieszna patrząc na to co dzieje się na rynku.
» 23 czerwca 2011, 16:04 #48
AJEP: Od razu z wejscia dzieki i zycze rownej walki o mistrzostwo :)..
» 23 czerwca 2011, 16:16 #47
Milten240: Niewielu jest kibiców Chelsea takich jak ty:P Dzięki za za gratulacje:D A ja gratuluję wam nowego trenera:P
» 23 czerwca 2011, 16:22 #46
Nefrit: Dzięki! I też życzę dobrego sezonu.
» 23 czerwca 2011, 16:32 #45
AFCAMUFC: i tak wiadomo ze my wygramy :)
» 23 czerwca 2011, 23:22 #44
18Lukasz78: No i pięknie ;)
» 23 czerwca 2011, 16:02 #43
Dominik999: To skrzydła mamy kompletne:)
Nani/Valencia Young/Park
» 23 czerwca 2011, 16:00 #42
bunio3219: Jhuhuhu . ! Mamy nastepnego klasowego pomocnika .!
» 23 czerwca 2011, 15:59 #41
dzaru: ja bym chciał jeszcze Nasriego bo sprawdzony w PL i za jedyne 10 baniek do wzięcia, mógłby jeszcze być ewentualnie Charlie Adam
» 23 czerwca 2011, 15:56 #40
UnitedForEver: Wierzysz w to, że Nasri przeszedł do MU za marne jak na tej klasy piłkarza 10 mln ?
» 23 czerwca 2011, 16:04 #39
Wik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 16:14

UnitedForEver
Do ceny piłkarza duże znaczenie ma jego kontrakt. Nasriemu kończy się w czerwcu 2012 także już w styczniu będzie mógł odejść za darmo, o ile nie przedłuży kontraktu z Arsenalem. Także jeśli Arsenal chce na nim coś zarobić to musi go sprzedać teraz za 'grosze' lub przedłużyć kontrakt.
» 23 czerwca 2011, 16:12 #38
Dymek07: Young też miał rok do końca kontraktu z tego co się orientuje ;)
» 23 czerwca 2011, 16:35 #37
blejd7: Myślisz, że Young by odszedł za taką kasę gdyby miał 3-4 letni kontrakt?
kosztowałby min. 25-30 mln funtów
16 mln to też przesada ale jeśli SAF tak zdecydował to widocznie nie dały się zbić ceny
» 23 czerwca 2011, 17:20 #36
JuliaMUFC: Chyba nikogo nie ździwiło, że Rio już napisał na Twiterze Ashley'a xDD
» 23 czerwca 2011, 15:56 #35
Rick: Hmm.. Bardzo dobrze, że jest u nas. Nani oraz Valencia/Young tak powinny wyglądać skrzydła. Co do numeru to raczej 18, ponieważ Owen nie odejdzie raczej w tym oknie transferowym i 7 wciąż będzie zajęta.
» 23 czerwca 2011, 15:55 #34
UnitedForEver: Bardzo fajnie :) ciekawe kto od nas odejdzie Brown i Gibson na 80% do tego grona dorzuciłbym Berbatov'a.
» 23 czerwca 2011, 15:52 #33
jakubinio: Transfery to rzecz którą kocham i wreszcie doczekałem się aktywnego okienka w wykonaniu Fergusona i zarządu Manchesteru United!

DP.pl mam ustawione jako stronę startową i zawsze kiedy odpalam przeglądarkę modle się żeby było jakieś potwierdzenie transferu. Doczekałem się i bardzo się cieszę z faktu iż dogadaliśmy się z klubem z Birmingham.
» 23 czerwca 2011, 15:52 #32
przemekk28: No i super. Teraz tylko czekać na potwierdzenie transferu Davida i na kupno ROZGRYWAJĄCEGO !!
» 23 czerwca 2011, 15:50 #31
jankes9031: co do numeru nie bal bym mu sie przekazac legendarnej 7 Owen i tak nei gra wiec mu nei potrzebna;p
» 23 czerwca 2011, 15:40 #30
Rarian: Ja bym zostawił 7kę Owenowi i dał ją Youngowi za rok, kiedy Owenowi skończy się kontrakt (oczywiście jeśli Ashley się sprawdzi, ale w to akurat nie wątpię).
» 23 czerwca 2011, 15:42 #29
Rarian: Transfer można by rzec idealny. Jeden z najlepszych skrzydłowych ligi, pewny, bo ograny, w dodatku dobrze wykonujący rzuty wolne (a brakowało nam takiego piłkarza!). W dodatku Anglik. Jeśli te 16 mln jest prawdą to jest to cena wielce promocyjna, żeby nie powiedzieć "złodziejska" :P. Świetny ruch.
» 23 czerwca 2011, 15:40 #28
Krzysiek198920: Jeszcze Wesley Sneijder i git...Ferguson wyłóż te miliony raz na kilka lat.:)
» 23 czerwca 2011, 15:37 #27
Bartosz5: ciekawe jaki numer pan dostanie...
i to dobra wiadomość...
witamy.
» 23 czerwca 2011, 15:32 #26
Rarian: 18/4, innej opcji nie widzę.
» 23 czerwca 2011, 15:40 #25
nani17nr: oczywiście dostanie nr "7" gdy odejdzie od nas owen.
» 23 czerwca 2011, 15:43 #24
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 15:52

Według mnie też dostanie 18 ;)
» 23 czerwca 2011, 15:51 #23
ironia: ja obstawiam 4
» 23 czerwca 2011, 15:55 #22
DahDah: albo 2 hehe
» 23 czerwca 2011, 16:02 #21
ironia: 2 dostanie jakiś obrońca - albo Jones, albo Rafael.
» 23 czerwca 2011, 16:26 #20
poki134: ja obstawiam 20 pod warunkiem,że Rafael weźmie 2 a Fabio 4
» 23 czerwca 2011, 16:49 #19
ManUtdFan94: Ale w sumie wolałbym żeby 18 dostał jakiś super pomocnik środkowy bo ten numer zobowiązuje ;P
» 23 czerwca 2011, 16:55 #18
charlie102: Jeszcze tylko De Gea, Sneijder, dogadać się z Nanim i Berbatovem i więcej nam do szczęścia nie trzeba :D
» 23 czerwca 2011, 15:30 #17
mava3345: i Sancheza i bd gitara.
» 23 czerwca 2011, 15:34 #16
Rick: Bo Sanchez to jeden z największych talentów w Seri A.
» 23 czerwca 2011, 15:48 #15
JazzyDevil007: No i co z tego? Dużo bardziej wolę zawodnika, który jest związany z Premier League od początku, aniżeli Sancheza, chociaż z Chicharito na pewno świetnie by się dogadywali. Sanchez niech sobie idzie tam do Barcelony (swoją drogą..oni w ogóle go nie potrzebują...) i niech sobie gra w "bajeczny" czy "galaktyczny" futbol hiszpański.

Angielska piłka rządzi bezsprzecznie!
» 23 czerwca 2011, 16:16 #14
united77: Swietna wiadmosc jeszcze tylko jakis dobry rozgrywajacy i bedzie super :) pozdrawiam .
» 23 czerwca 2011, 15:30 #13
Roy999: Git jeszcze tylko można wesleya albo nasriego i bedziemy w niebie
» 23 czerwca 2011, 15:28 #12
KOMUCR7MP: Nareszcie. Nie mogłem się już doczekać :)
» 23 czerwca 2011, 15:28 #11
ManUtdFan94: Znakomita wiadomość na początek wakacji. Jeszcze tylko De Gea i Sneijder i jedziemy z nowym sezonem :)
» 23 czerwca 2011, 15:26 #10
mefiu85: W końcu okienko transferowe, w którym coś się dzieje w MU. Tylko, że jeszcze nie mamy obstawionego środka pola i tu jest nam najbardziej potrzebny transfer. A Younga oczywiście witamy i mam nadzieje, że będzie spędzi tu najlepsze lata swej kariery piłkarskiej :D
» 23 czerwca 2011, 15:25 #9
brazylianwisnia: a moze to wlasnie Ashley ma byc naszym srodkowym?mnie cieszy ze wreszcie ktos kto potrafi skutecznie egzekwowac stale fragmenty gry.
» 23 czerwca 2011, 20:33 #8
javier10: NARESZCZIE YONG U NAS!!
» 23 czerwca 2011, 15:23 #7
Chris0392: Nareszcie ;D Marzenia się spełniają...
» 23 czerwca 2011, 15:19 #6
WRB: Świetnie, marzy mi się aby został Diabłem na lata !
» 23 czerwca 2011, 15:18 #5
czerwony1: wkońcu :D Ashley Witamy w Man UTd :D
» 23 czerwca 2011, 15:17 #4
RamirezMUFC: Jeszcze De Gea i zobaczymy co dalej. Możliwe, że to koniec transferów :)
» 23 czerwca 2011, 15:16 #3
Taurus: Jeszcze rozgrywający kolego :) - Sneijder?
» 23 czerwca 2011, 16:19 #2
RamirezMUFC: Dajcie sobie spokój z Sneijderami, Modricami i innymi - oni nie przyjdą. Albo będzie wielkie zaskoczenie, albo koniec transferów - o walkę w środku będą rywalizować Cleverley i Anderson.
» 23 czerwca 2011, 18:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.