Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Transfer Younga zagrożeniem dla Naniego

» 5 czerwca 2011, 13:21 - Autor: matheo - źródło: Mirror Football
Jeśli Manchester United dogada się z Aston Villą w sprawie transferu Ashleya Younga, to pod znakiem zapytania stanie przyszłość Naniego w drużynie sir Aleksa Fergusona. Portugalczyk próbował ostatnio wynegocjować podwyżkę, ale rozmowy z Czerwonymi Diabłami zakończyły się fiaskiem.
Transfer Younga zagrożeniem dla Naniego
» Jeśli Manchester United dogada się z Aston Villą w sprawie transferu Ashleya Younga, to pod znakiem zapytania stanie przyszłość Naniego. Fiaskiem zakończyły się rozmowy Portugalczyka z klubem w sprawie podwyżki.
Czy Manchester United powinien sprzedać Naniego za 40 milionów funtów?
Nani nowy, czteroletni kontrakt z mistrzami Anglii podpisał w marcu 2010 roku. Umowa gwarantuje piłkarzowi zarobki w wysokości 70 tysięcy funtów tygodniowo. Włodarze United na razie nie zamierzają podnosić poborów piłkarza.

Według angielskiej prasy Manchester United w najbliższych dniach powinien sfinalizować opiewający na 15 mln funtów transfer Ashleya Younga. Wówczas Nani mógłby zostać sprzedany do Realu Madryt, który wyraża nim zainteresowanie.

Na Old Trafford nikt oczywiście nie będzie się pozbywał Naniego na siłę. Portugalczyk przez Manchester United jest wyceniany na 40 milionów funtów i tylko taka oferta może skłonić mistrzów Anglii do sprzedaży 24-latka.

Nani przez swoich kolegów z drużyny został niedawno wybrany najlepszym piłkarzem minionego sezonu. Portugalczyk od momentu powrotu do gry Antonio Valencii coraz częściej jest jednak sadzany na ławce rezerwowych. Tak było w finale Ligi Mistrzów na Wembley, kiedy rolę skrzydłowych pełnili Park Ji-sung i właśnie Valencia.


TAGI


« Poprzedni news
Sneijder jednak zdecydowany na transfer?
Następny news »
Ferguson walczy z Barceloną o Sancheza

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (233)


chicharito97: kocham manchester więc jesli nani odejdzie to dalej będe za diablami glory glory manutd
» 9 czerwca 2011, 21:52 #219
Eddie: Zdrowa, silna konkurencja jeszcze nikomu nie wyszła na złe, SAF to mądry coach i da im obu wiele szans by się wykazać nic nie będzie podstawiane na siłę pod Younga, ani pod Naniego. Myślę, że ten transfer przynajmniej jednemu z nich wyjdzie na dobre, a z pewnością zyska na tym Manchester.
» 8 czerwca 2011, 22:12 #218
Caspa: jeśli Young da rade a wydaje mi się że potrafi.Zimowe okienko. Nani do mierdy za 40.to dobry układ.
» 8 czerwca 2011, 12:06 #217
Mefistofeles: Nani nie może odejść . Uwielbiam patrzeć jak grają z Evrą a co do Younga to myślę , że się przyda .
Giggs zakończy karierę za rok góra dwa i wtedy mamy 4 świetnych skrzydłowych , których SAF może rotować ile tylko chce . Nie wiem czemu ale wolę Modrica niż Sneijdera gdyż wydaje mi się ,że bardziej pasuje do stylu United. Pożyjemy zobaczymy co Boss wymyśli
» 6 czerwca 2011, 22:43 #216
Marcel1106: Ja bym go nawet za 70 mln nie sprzedał bo dla mnie on jest wielki i jest lepszy niż Ashley Young. A jeżeli wykazał by taką chęć odejścia to niech idzie wszędzie byle by nie do realu.
» 6 czerwca 2011, 18:36 #215
camil: Giggs pewnie niedługo kończy karierę i będzie grał Nani.
Nie możemy go sprzedać
» 6 czerwca 2011, 18:26 #214
DoReK: Bez takich jaj !! Nani , Valencia muszą zostać ... Young do tego i mamy na kilka lat spokoj ze skrzydłami !!
» 6 czerwca 2011, 17:19 #213
ManUtd95: kur..wa no coraz glosniej o tym transferze i gdzie? oczywiscie do realu -.-
» 6 czerwca 2011, 16:22 #212
axel52: jak można mówić , że Young to zagrożenie dla Naniego ? większego idiotyzmu nie słyszałem.Najpierw niech Young osiągnie poziom Naniego lub go przewyższy bo na teraz to mu sporo brakuje do klasy portugalczyka a szczerze mówiąc to lepszy Young już nie będzie niż teraz.Kolejny bezsensowny ruch sir Alexa jezeli dojdzie do tego.A poza tytm to Nani zasługuje na więcej niż ma do tej pory skoro inni mają ponad 100 tys. na tydzień.To chyba jasne jak słońce
» 6 czerwca 2011, 11:05 #211
roman1983a: UWAGA CHICHARITO NADAL W WIELKIEJ FORMIE...WCZORAJ 3_Y BRAMY STRZELIL:)
» 6 czerwca 2011, 10:04 #210
Kamil12345: OD kiedy oficjalnie zaczyna się okienko transferowe 1 czerwca czy 1 lipca ?
» 6 czerwca 2011, 09:29 #209
rejbar: Od 1 lipca.

PS. Dodajcie newsa o hat-tricku Groszka.
» 6 czerwca 2011, 09:53 #208
pablomu: Bez jaj w końcu Nani sie wk... i bedzie sobie grał w innym klubie.
» 6 czerwca 2011, 08:27 #207
zbyszek7: Nie mom pytan, Hat-trick Chicarito z El Salvadorem :)
» 6 czerwca 2011, 06:26 #206
kckMU: niech wiedzą skąd przybył ;>
» 6 czerwca 2011, 06:32 #205
brazylianwisnia: tyle ze nani ma jeden problem.swietnie gra ze slabymi druzynami ktorych moze wkrecac w murawe a z najlepszymi zawodzi.Valencia w kazdym meczu(poza finalem gdzie byl 1 z 2 atakujacych pilkarzy i krylo go non stop 3 pilkarzy Barcy) gra wysoki poziom.nie cenicie Antonio bo ma slaby drybling ale ma swietne podania i to bardzo wazne.
» 6 czerwca 2011, 00:45 #204
Olo: @brazylianwisnia

Masz u mnie piwo! Wreszcie pierwszy naprawdę sensowny, obiektywny komentarz! Gratuluję! :)
» 6 czerwca 2011, 16:35 #203
feddie: jeszcze jedno proszę uważnie czytać. i ja nie mówiłem nigdy o zastąpieniu Naniego Youngiem. Tak jak już kolega mówił w składzie potrzebne są rotacje i każdy może grać jeden trochę więcej drugi trochę mniej niech forma przede wszystkim decyduje. Nani musi zostać bo ostatnio zrobił ogromny progres...
» 6 czerwca 2011, 00:08 #202
feddie: ja nie mówię o spekulacjach. dałem tylko swój typ graczy, których uważam za tych którzy mogą dać nowa jakość gry, którzy są na poziomie united... mógłby z tej listy trafić jeden a byłbym już bardzo zadowolony... a jeśli chodzi o system gry to zawsze można go zmienić przecież :) ustawić tak graczy żeby w pełni wykorzystywali swoje możliwości... :P System zależy od graczy jakich mamy do dyspozycji i danej taktyki... Pamiętam tamten rok i nie rozumie części ludzi którzy wtedy pisali o Ozilu że go nie chcą ze wzgledu na to że jest Niemcem. Mi to nie przeszkadza bo patrze na poziom gry a nie na kolor skóry czy narodowość. Wiec nie miejmy kompleksów i otwórzmy się na świat. tak samo tylko Real może robić transfery jak to określacie "z fify" ?... Przecież tak samo jesteśmy w tym elitarnym gronie tak samo mamy olbrzymią historie jakieś tam pieniądze. Jesteśmy czołówka europy wiec chyba mamy prawo do kupna dobrych graczy którzy maja jakieś znane nazwiska... Nieprawdaż ?
» 5 czerwca 2011, 23:56 #201
brazylianwisnia: ja tam poza bramkarzem widze Younga,Modricia i Sneijdera za 70mln mielibysmy ekstra pomoc Valencia,Nani,Park,Young - wymarzone skrzydla
Modric,Sneijder,Fletcher,Giggs i Anderson - swietny srodek
powiecie ze nierealne?
Wraca Macheda i Welbeck,zostaje Owen wiec sprzedajemy Berbatova,Gibsona,Carricka,Kuszczaka,Browna,Bebe,Obertana i za w-kich kasujemy 50mln
wiec dorzucajac 20mln+bramkarz i mamy super sklad.kupujemy 2 mlodych za 20mln.Do tego uzupelniamy sklad 3 juniorami ktorzy w tym sezonie nie mieli jeszcze numeru i jest super.

Takze za 55mln mamy:
De Gea,Young,Modric,Sneijder + 2 mlodych

a przeciez Hargo i Scholes zejda z listy plac.
» 5 czerwca 2011, 23:53 #200
brazylianwisnia: nie nawidze fify sorry.
ja to widze tak:
Berba 14mln(krol strzelcow wkoncu)
Carrick 12mln
Kuszczak 3mln
Brown 6mln
Bebe 4mln
Obertan 6mln
Gibson 6mln
razem daje 50mln

De Gea 16mln
Modric 24mln
Sneijder 30mln
Young 15mln
+2 mlodych za 20mln
A bramkarz to juz jest Lindegard i 3 bedzie Amos tak jak ostatnio.
razem 105mln

co daje nam -55mln to realna kwota dla jednego z najbogatszych klubow swiata ktory w ostatnich latach oszczedzal do tego.
Przeciez odeszloby nam 10 pilkarzy wiec na pensje 4 nowych(z czego tylko Sneijder dostalby duza gaze) by spoko starczylo.Zreszta MU to jeden z klubow z najlepszym budzetem.rok rocznie notujemy potezne zyski a to ze nasz wlasciciel Red Football ma dlugi to juz nie nasza sprawa a inwestrow i Glazera.
» 6 czerwca 2011, 00:40 #199
MpawulonU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2011 14:32

transfermarkt.de/de/manchester-united/startseite/verein_985.html


tu macie ile kazdy kosztuje !
» 6 czerwca 2011, 14:32 #198
Olo: Ludzie, nie po to SAF sciągał Bebe za 7 milionów żeby go po sezone sprzedać za 1!! To samo Obertan. To jest przyszłość tej drużyny i zostaną tu (niestety stety).
» 6 czerwca 2011, 16:40 #197
Klimaa: Wszystkich dałoby radę ustawić na boisku (mowa o Nanim, Valenci i Youngu). Ferguson stosuje rotację i Nani o tym wie. Na pewno zobaczymy go w przyszłym sezonie ;-)
» 5 czerwca 2011, 23:53 #196
Petrozza52: Czy ktoś wie, gdzie znajdę skład meczu Boliwia - Paragwaj z 5 czerwca?
» 5 czerwca 2011, 23:51 #195
gitkolo: Nie po to Nani harował 1,5 roku żeby teraz opuszczac Old Trafford
» 5 czerwca 2011, 23:47 #194
RamirezMUFC: Mnie szczerze mówiąc (i pewnie nie tylko mnie) strasznie irytują wszelkie spekulacje transferowe. Mówią o Sneijderach, Sanchezach, Youngach, a przecież nic nie jest wiadome. Przecież United nic nie potwierdzało, żadnego zainteresowania. I tak się może skończyć, że nas wszystkich Ferguson wydyma w dupę i kupi kogoś z innej planety. Czas pokaże, na razie to media tylko robią nam kebab z mózgu tymi informacjami, nie mają nic lepszego do roboty. Od tego są - piszą pierdoły.
» 5 czerwca 2011, 23:45 #193
feddie: nie mówię tak samo o szaleństwie transferowym dlatego zrobiłem listę.
Moglibyśmy np. starać się o takiego Ashleya Younga klub nie chciałby nam go oddać bo po co robić sobie konkurencje w lidze kwota byłaby olbrzymia to wtedy możemy popatrzeć za takim np. Javierem Pastore może akurat tańsza opcja transfer łatwiejszy w realizacji a poziom umiejętności zostaje zachowany... Zdolnych zawodników jest bardzo dużo umiejętne postępowanie i poruszanie się po rynku transferowym za nie duże pieniądze dałoby fajne wzmocnienia i jakość gry. Mówimy o Manchesterze United klubie który jest światową czołówka który jest w elicie grał w finale lm wiec hasła typu wyłącz fife są poprostu śmieszne... nie mówimy o wiśle kraków czy legi zawsze były wielkie transfery wielcy gracze... przejście takiego Edena Hazarda do United nikogo by chyba nie zdziwiło no ludzie... I nie jestem dzieckiem mam 22lata znam czasy Cantony Beckhama Solskiera cała historie United i kibicowania United od dziecka wiec proszę mnie nie obrażać.
» 5 czerwca 2011, 23:43 #192
abcd89: Ozil miał 28 asyst w tym sezonie, nie wiem jak SAF mógł go przepuścić. Tylko że on gra bardziej za napastnikiem, nie wiem czy w 4-4-2 by sobie tak dobrze radził.
» 5 czerwca 2011, 23:34 #191
RamirezMUFC: 28 asyst Ozila i 40 goli Ronaldo w lidze ogórkowej
» 5 czerwca 2011, 23:51 #190
feddie: jeśli chodzi o moją wypowiedz to przecież nie chce ich wszystkich ... zrobiłem listę na której są nazwiska moim zdaniem zdolnych piłkarzy którzy byliby naszym wzmocnieniem. Ostatnio United idzie w przeciętność i to jest błąd wiec potrzebujemy kogoś zdolnego kogoś kto jest w stanie wzmocnić skład na dzień dzisiejszy a nie czekać na jego rozwój przez 5 lat. Jedyna formacja w której możemy sobie pozwolić na taki manewr jest obrona przychodzący młody obrońca jest w stanie dużo się uczyć od rio, vidicia evry czy choćby oshea a przy tym nasz poziom gry nie straci na jakości...
co innego jest z resztą. Kupując takiego Hugo Lloris wiemy że mamy mocnego bramkarza na długie lata jest numerem jeden w reprezentacji i te około 15mln to nie duża kwota, wiec z tej listy wybrać takiego który chciałby przejść do united kto będzie najtańszy i transfer będzie łatwy do realizacji a spokój w bramce mamy na te długie lata... najłatwiej chyba sprowadzić martina stekelenburga gdyż kończy mu się kontrakt a on sam mówi że już nie chce grać w ajaxie... Jeśli ktoś uważa że wzmocnienia nie są potrzebne w pomocy czy napadzie to chyba jest ślepy... z roku na rok tracimy jakość i to się nie odpije za rok czy 2 tylko za powiedzmy te 5 lat... kupilismy bebe za te 9 mln gość nie gra nic Real kupił ozila za 15mln euro jest kluczowym grajkiem jego asysty są boskie ciągle się rozwija i będzie grał długie lata. Mówię tu dlatego o tym bo on podkreślał że chciał grać dla United a Ferguson mógł dodać te 6 mln na taki klub to nie dużo i byłby nasz, albo przynajmniej powalczyć a myśmy w tym kierunku nic nie zrobili taka sama sytuacja jeśli chodzi o di marie. W prawdzie droższy ale daliśmy za takiego walencje 16 a on 25 różnica poziomu jest znacznie wyższa. Wiec nie idźmy w przeciętność i chcąc dotrzymać kroku realowi czy barcelonie musimy się wzmacniać.
» 5 czerwca 2011, 23:27 #189
leito276: Brawo! Prawda jest taka, że Young to właśnie taki kolejny przeciętniak. Jeżeli Manchester pozbędzie się Naniego i Berbatova to po raz pierwszy powiem, że za takie akcje to Sir Alex powinien zakończyć karierę... No przepraszam, ale to niedorzeczne... :<
» 5 czerwca 2011, 23:46 #188
leito276: oczywiście mam nadzieję, że to tylko plotka...
» 5 czerwca 2011, 23:49 #187
RamirezMUFC: Ja już widzę Ozila w Premier League. Jak koleś idzie od razu do La Liga to on nie wie co to futbol jest. :)
» 5 czerwca 2011, 23:50 #186
Taeniasaginata: A ja już kiedyś w newsie o Nanim pisałem, że on mógł poczuć się rozczarowany tym, że nie wystąpił w finale LM od pierwszych minut oraz tym, że pod koniec sezonu EPL spotkania zaczynał z ławki, na co raczej nie zasłużył. Teraz nie chcą mu dać podwyżki i nie bądźmy zdziwieni jeśli stracimy motor napędowy Manchesteru United.
» 5 czerwca 2011, 23:25 #185
DAMINOS: to oznacza, ze Young jest lepszy od Naniego ;d Nani musi zostać :D jet to jeden z moich ulubionych zawodników MU
» 5 czerwca 2011, 23:10 #184
mrowaacmg: Nani i Young na skrzydłach w środku jak da radę to Nasri i Modrić/Snajder . jest 100 mln to dawać na OT Younga De Gea( choć wolałbym Adlera lub LLorisa) Nasriego i Snajdera/ Modricia.
Z moich wyliczen De Gea podobno 18 mln Nasri 30 mln Snajder 35 mln Young 15-20 mln!

i na podbój Europy DIABŁY!
» 5 czerwca 2011, 23:06 #183
Redo: Nani zostaje nie ma innej opcji.
» 5 czerwca 2011, 22:46 #182
Krystian23: Jak dla mnie to valencia powinien sie czuć zagrożony, bo nani jest lepszym zawodnikiem i gdyby doszedl young to by byly skrzydla nie do zatrzymania.
Mam nadzieje również na transfer sneijdera i sancheza wtedy bysmy sie zrewanżowali barcelonie, a w lidze nikt by nam nie zagroźił.
Ale alex i tak najlepiej wie co zrobić
» 5 czerwca 2011, 22:16 #181
roki2008: Taaa jednocześnie Sneijder i Sanchez, to jest niemożliwe. Poza tym Sanchez to nie jest zawodnik pokroju Valencii czy Naniego
» 5 czerwca 2011, 22:27 #180
RamirezMUFC: Z całym szacunkiem, ale w niektórych aspektach gry Sanchez spokojnie przewyższa Valencię.
» 5 czerwca 2011, 22:52 #179
abcd89: z calym szacunkiem ale Sanchez jest lepszy od Valencii i w bliskiej przyszlosci jest w stanie przeskoczyc Naniego.
» 5 czerwca 2011, 23:08 #178
roki2008: Ale to nie jest piłkarz na Premiership. Zdecydowanie zbyt wątły i niepotrzebnie dryblujący, tak samo jak Nani. Dlatego wolę Giggsa i Valencię, którzy zawsze szukają lepiej ustawionych partnerów. Uprzedzam odpowiedź, że Nani ma najwięcej asyst, ale gdyby był bardziej nastawiony dla dobra ogółu to spokojnie mógłby mieć ich więcej. Takie jest moje skromne zdanie :)
» 6 czerwca 2011, 18:25 #177
Joint: Wedlug mnie sprzedanie Naniego bylo by najwieksza glupota jaka zrobic moze zrobic Manchester United, zgadzam sie ze wszystkimi ze lepiej juz zostawic naniego i nie kupowac Young'a, lecz jak juz SAF chce kupic Younga to pozbyc sie park'a '] Taka moja opinia
» 5 czerwca 2011, 21:54 #176
slawek1214: pozbyć się parka?? chyba sobie jaja robisz...
to jest jeden z najlepszych zawodników united.
nie wiem czy oglądasz mecze ale on zawsze najwiecej walczy o piłke
» 5 czerwca 2011, 22:31 #175
matemufc: joint chyba za bardzo juz jestes przećpany skoro chcesz parka sie pozbywac
» 5 czerwca 2011, 22:40 #174
Damian1180: ja zgadzam się z jointem, owszem park dużo biega walczy o piłke, jednak nie wnosi do gry united czegoś nadzwyczajnego, jako skrzydłowy powinien błysnąć jakąś indywidualną akcją, oraz z powodzeniem kiwać obrońców, mi tego w jego grze brakuje, a co do transferu younga to uważam że valencia jest bardziej zagrozony.
» 5 czerwca 2011, 22:43 #173
matemufc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2011 22:47

Dobra mistrzu a pomyślałeś ile dostalibyśmy za parka ? 2-3 mln ? myśle ,że park nie raz jeszcze sie przyda zespołowi, nie wspomne o tym ze park rozegrał całkiem solidny sezon i jest fighterem ,ja osobiscie ubóstwiam parka .
» 5 czerwca 2011, 22:47 #172
Damian1180: ale ja nie mówiłem nic o sprzedaży, ja także uważam że jeszcze się przyda, pozdr ;)
» 5 czerwca 2011, 22:53 #171
RamirezMUFC: Damian1180 - Gdy Park zapier...la po boisku to sobie myślę jak ja bym srał w gacie będąc jego przeciwnikiem. Zupełnie bym nie wiedział jak rozegrać piłką. A poza tym indywidualna akcja Parka? Proszę bardzo - United vs. Wolves (w tym sezonie), bramka w 92 min na 2:1.
» 5 czerwca 2011, 22:55 #170
DevilFan: Nie wnosi nic do gry < facepalm > chyba meczy nie oglądasz i czytasz tylko rapost z serwisu.
Pieer***nij baranka se w ściane.
» 5 czerwca 2011, 22:59 #169
Damian1180: a to przepraszam, nie widziałem tej akcji:( no ale ja nie przepadam za nim, sorry mam inny gust, ale może zamkniemy ten temat, czas pokaże jak to będzie ;)
» 5 czerwca 2011, 23:00 #168
Grzelka: Największą głupotą było sprzedanie Teveza. Drugą głupotą było sprzedanie Ronaldo. Jak sprzedadzą Naniego to będzie pozamiatane. Po co kupować ofensywnego pomocnika skoro jest wyśmiety Nani. Nie rozumiem...
» 5 czerwca 2011, 21:51 #167
RedDragon: Widać, że mało wiesz o piłce... Po pierwsze to Teveza nie sprzedaliśmy... My go nie kupiliśmy. Ja się ciesze, że odszedł Ronaldo, przynajmniej teraz nie opieramy gry na jednym gwiazdorze...
» 5 czerwca 2011, 21:59 #166
matemufc: ja sie tutaj podpisze pod grzelką , co do teveza jednak faktycznie mało wiesz bo byś takiej gafy nie strzelił jednak ronaldo był świetny i rownież go żałuje ,co do naniego to nie ma mowy wogole o jakimkolwiek transferze ,nani sie rozwija i widac kapitalny progres od przyjscia na old trafford
» 5 czerwca 2011, 22:27 #165
grandes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2011 22:53

Tevez nie został sprzedany do City przez Manchester United bo United nigdy go nie kupiło !
» 5 czerwca 2011, 22:53 #164
Olo: Tevez był skończonym idiotą, który żądał kosmicznych pensji, zaś po tym jak ich nie dostał sklął Fergusona.
Na boisku też nie błyszczał, jednak jeszcze nie odkrył że piłkę czasem trzeba PODAĆ. Więc odpuśćcie go sobie.
Ronaldo? Był świetny. Ale dostaliśmy za niego 90 (około?) milionów, czyli pewnie transfer stulecia ;)
Nani faktycznie mógłby zostać, ale na mecze ze słabszymi drużynami. Te mocniejsze jakoś mu nie leżą :(
» 6 czerwca 2011, 16:47 #163
Grzelka: Zapędziłem się, ale wina jest po Fergusonie bo zamiast zaproponować kontrakt mu od razu to czekał do ostatniej chwili, bo przyszedł "Wielki Pan Bułgar" i to jego Ferguson wolał widzieć u siebie. Niemniej jednak Berba nic praktycznie nie pokazuje, a Tevez jestem pewny strzelał by więcej od Berby na pewno. Po co było czekać ? Dobrze, że Tevez pod koniec już nie chciał od nich żadnego kontraktu, bo został zrobiony przez SAF'a i zarząd w ch... I bardzo dobrze, że przeszedł do city ;) Szkoda, że naszemu United aż tak bardzo kopary nie opadły po jego grze w city, ale mają czego żałować. Tyle na temat.
» 8 czerwca 2011, 11:15 #162
Hernandez1225: Niech Nani nie odchodzi gdyby SAF postawił by go w pierwszym składzie na mecz z barceloną to spotkanie potoczyło by się inaczej tyle chciałem k... powiedzieć.
» 5 czerwca 2011, 21:48 #161
Grzelka: Szczerze? Też tak myślę.
» 5 czerwca 2011, 21:57 #160
RedDragon: To nie był mecz Valenci, to nie był mecz United i mysle, że Nani by wiele nie zmienił, szczególnie, że zaraz po wejsciu zawalił bramke
» 5 czerwca 2011, 22:00 #159
matemufc: a tutaj natomiast podpisze sie pod RedDragonem
» 5 czerwca 2011, 22:29 #158
MpawulonU: no to rewelacja ! Nani odejdzie będzie cudnie ;| on musi zostac jeżeli nie to jade do Fergusona i mu powiem co on zrobił :D
» 5 czerwca 2011, 21:20 #157
JuliaMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2011 22:32

Ty sie z SAF'em nie dogadasz. Jego szkocki akcent z doków w Glasgow jest nie do przejechania xD
» 5 czerwca 2011, 22:31 #156
Fexo: Afera z Giggsem w roli glownej sie rozpedza.
Ciekawe ile jest prawdy w tym wszystkim. Musze przyznac, ze sporo stracil w moich oczach. Byl dla mnie wzorem gentelmena na boisku i poza a tu takie kwiatki. Szkoda bo naprawde postac wybitna.
» 5 czerwca 2011, 21:15 #155
DevilFan: w Moich nie nadal jest dla Mnie wzorowym pomocnikiem ze względu na karierę a jego życie osobiste to osobista sprawa a ta jego niby "laseczka od seksu" żona brata hmm wątpie żeby takie świństwo swojej rodzinie zrobiła bo straci na tym Ona i Ryan
» 5 czerwca 2011, 21:31 #154
matemufc: a tam .. nic sie nie stało , każdy piłakrz tak robi tylko czasami poprostu wychodza brudy do mediów ,bardzo czesto to gracze united ale to jasne czemu ,mamy najwiecej fanow na swiecie ale rowniez mamy najwiecej antyfanow
» 5 czerwca 2011, 22:44 #153
Kubamanutd1997: Nani pierwszy skład i podwyżka
» 5 czerwca 2011, 21:14 #152
H2O1994: Jak kupią Younga to będzie grzał ławę, więc pewnie odejdzie.
» 5 czerwca 2011, 21:08 #151
Sapphir: Zaden real ani jakies pajace.. Jak mozna mowic, ze ktos stanowi zagrozenie dla Naniego? miazge robil w tym sezonie wypracowujac miliardy sytuacji. Dla mnie 1 sklad jak **uj dla niego.

Snejder
Young
De Gea
Sanchez
» 5 czerwca 2011, 20:59 #150
DevilUnited: Young zagrożeniem ? Chyba dla Valenci/Parka.Park to w ogóle nie wiem co robi w pierwszym składzie na tak ważny mecz jak Finał Ligii Mistrzów.

->De Gea
->Sneijder
->Young
» 5 czerwca 2011, 20:42 #149
lukasz00090: Gdybyś nie zauważył to Park był jednym z lepszych zawodników u nas w tym finale. On jest świetnym zawodnikiem, który potrafi pracować na zespół przez cały mecz na całym boisku.
» 5 czerwca 2011, 21:12 #148
Rooni126: lukasz lepszym ? trudno gral takie g**** jak reszta dobrze zagral tylko rooney a przyzwoicie vidic ferdinand i fabio
» 5 czerwca 2011, 21:33 #147
gradinio: Nani jak i Valencia to bardzo dobrzy skrzydłowi i oni naprawde sie lubia. Nie wiem dlaczego od poczatku wyszedl na boisko Giggs jak ma problemy rodzinne a nie Nani.
» 5 czerwca 2011, 20:37 #146
Forfiter: Ja tu czegoś nie rozumiem, tak wielki klub jak Manchester United miałby pozbyć się swojego najlepszego zawodnika sezonu? Po raz kolejny? Coś tu jest nie tak... Nie wierzę.
» 5 czerwca 2011, 20:33 #145
jutrenka: Jeszcze czego!Nani jest bezcenny dla United.To on daje energię na boisku.
Gdy nie gra to wydaje mi się, że Manchester nie tworzy sytuacji.Może i ostatnio nie prezentuje wysokiej formy ale bez niego nic nie zdziałamy.
Nani nie odchodź!
» 5 czerwca 2011, 20:06 #144
AgEnT: Nani nie może odejść z klubu. Cały sezon grał świetnie nie licząc końcówki, ale to on był motorem napędowym kiedy Rooneyowi nie szło. Jeśli Manchester go sprzeda w co nie wierze, no ale jeśli to byłby to wielki błąd. I nikt mi nie powie że jakiś Young jest lepszy od Naniego.
» 5 czerwca 2011, 20:04 #143
camil: Ludzie odbiło wam chcecie sprzedać Naniego.
I poco nam Young mamy znakomitych skrzydłowych.
» 5 czerwca 2011, 19:45 #142
Belmondo1878: HAHAHHAHAHHAHAHA Dobre!


Jak Dzięki Nani-emu wygraliśmy ligę napędzał MU cały czas
gdby ferguson pomyślał i go dal od 1 min a nie valencie na mecz z BARCA
mielibyśmy LM !


No mogę tego czytac bo pękam z śmiechu
» 5 czerwca 2011, 19:40 #141
grobla95: Zero sensu.. Mam nadzieje ,że to kolejna plota. Bardzo lubie i Naniego i Valencie dlatego nie moge powiedzieć kto według mnie powinien grać w pierwszym składzie. Chociaż w mojej opini Nani jest lepszy technicznie, świetnie dogrywa i strzela. Na szczeście nie musze decydować. Ale uważam ,że transfer Younga jest bez sensu lepiej wzmocnić środek i może jakiegoś napastnika jeżeli Berba ma odejść...
» 5 czerwca 2011, 19:37 #140
darek11751: Nie ma co sie martwic na zapas. Nie ma tutaj zadnych wypowiedzi, ani Naniego, ani Fergusona, ani kogo kolwiek. Prasa cos musi pisac i pisza glupoty. Nie zdziwie sie jak zaraz Nani zdementuje tez poltki, tak jak zrobil ostatnio to chociazby Chicharito. Zreszta po co by mial isc do Realu. Tam by mial tymbardziej lawke, bo Ronaldo jest nie tykalny a na drugim skrzydle jest Di Maria i zreszta maja oni juz zmiennikow. Pozyskali teraz Altintopa i Calleriona. Tam Nani to dopiero by sie wpakowal na lawe. W nastepnym sezonie w MU bedzie gral na zmiane z Valencia.
» 5 czerwca 2011, 19:36 #139
KING: kupić A. Young'a jestem za. ale pod żadnym pozorem nie sprzedawać Nani'ego
» 5 czerwca 2011, 19:31 #138
NaniRedMU17: jaki to jest bezsens..zarAZ Mi sie przypomina Tevez,tak samo bedzie z Nanim ze gra kapitalnie a bedzie siedzial na ławie...i jak ma siedziec to niech idzie do Realu i z Krystyną cyka w jednym teamie...Valencia przeciez jest lepszy od Nanigo...hahahahah
zegnam pajacow !
» 5 czerwca 2011, 19:20 #137
Halas1234: ja bym sprzedał Valencie jest chłopak bez formy.;/ ale nie Naniego jest za dobry
» 5 czerwca 2011, 19:18 #136
grobla95: Valencia bez formy !? Bierzesz pod uwage tylko finał LM ?! A wcześniejsze 10 meczy nie ?!
» 5 czerwca 2011, 19:25 #135
Taurus: Moim zdaniem można byloby zrobić skrzydła Young i Nani....
Young na lewej spisuje się znakomicie a Nani za to z lewej na prawą gdzie grał większą część sezonu(jak pamiętamy znakomicie) - wrócił Valencia i Nani znowu na lewej (Kiepsko)
» 5 czerwca 2011, 19:04 #134
MUnr1: Bez Naniego nie ma Manchesteru a nie mozna by było zostawić tego Younga w Aston Villa niech Nani zostanie!!
» 5 czerwca 2011, 19:02 #133
DahDah: ahahah

Bez Naniego nie ma Manchesteru
» 5 czerwca 2011, 19:16 #132
grobla95: DahDah, każdy zawodnik jest częścią drużyny a szczególnie ten który został wyróżniony przez kolegów jako najlepszy zawodnik sezonu, wiec sie zastanów zanim kogoś wyśmiejesz...
» 5 czerwca 2011, 19:28 #131
DahDah: Kolego , o tym bez kogo nie ma Manchesteru można powiedzieć tylko i wyłącznie o sir Alexie.
» 6 czerwca 2011, 19:26 #130
Rooney345: Jeżeli sprzedadzą Naniego to będzie największy błąd świata i nie wybaczę tego Forgusonowi . Poza tym Manchester bez Naniego jest bez duszy . Lepiej aby United opuścił Park, albo wogle nie kupowali Younga.
» 5 czerwca 2011, 18:47 #129
Tennant: Nani jest dobry, jeśli już to Valencja out
Glory Glory MU
» 5 czerwca 2011, 18:46 #128
feddie: to moja lista piłkarzy z której kilku widziałbym w man utd:
bramkarze:
Hugo Lloris
Manuel Neuer (to już praktycznie niemożliwe0
Maarten Stekelenburg
David DeGea
Igor Akinfeev
z tych propozycji wybrać najtańszego i takiego którego można najłatwiej sprowadzić i pewniak na kilka dobrych lat...
obrońcy:
Neven Subotić
FĂĄbio CoentrĂŁo
Maicon
wiecej nie ma co myśleć bo obronę mamy bardzo dobra perspektywiczni są przede wszystkim bracia da silva
pomocnicy:
Eden Hazard
Alexis Sanchez
Javier Pastore
Samir Nasri
Gareth Bale
Ashley Young
Aaron Lennon
Yoann Gourcuff
Luka Modrić
Wesley Sneijder
Ricardo Kaka (za małe pieniądze można go spróbować odbudować a jak nie to na marketingu zarobić i cześć)
jeśli chodzi o pomocników wybór jest ogromny można za fajne pieniądze kogoś znaleźć jednocześnie uporać się z kłopotami w tej formacji. Typu wieczna kontuzja Owena Hargreavesa koniec kariery Poula Scholesa kiepska forma Obertana itd. dodam że ubolewam nad tym że u nas nie gra Mesut Ozil i Di Maria
Napastnicy:
Alexandre Pato
Romelu Lukaku
Sergio Kun AgĂźero
Fernando Llorent
Karim Benzema
Gonzalo HiguaĂ­n
Luis Suarez (ubolewam ze do nas nie trafił)
Diego Forlan (za małe pieniądze jestem za)
Samuel Etoo (za małe pieniądze jestem za)
Bojan Krkić
Myślę że duet Rooney Chicharito to za mało a reszta wiadomo jaka jest nie wiadomo co z Berbatowem i Owenem trzeba większego pewniaka.
» 5 czerwca 2011, 18:39 #127
inekk10: Wyłącz Fife i zejdź na ziemie!
» 5 czerwca 2011, 18:44 #126
Taurus: Co to ma w ogóle być... może Messiego i Ronaldo, potem Ronaldinho i Zlatana I.
» 5 czerwca 2011, 19:02 #125
grobla95: Zgubiłeś jeszcze połowe reprezentacji Hiszpani ! ;p
» 5 czerwca 2011, 19:35 #124
Frantic: Czytac nie potraficie ze zrozumieniem ?? Napisal przeciez, ze tylko kilku widzialby w United... Czytac !!
» 5 czerwca 2011, 20:14 #123
DevilFan: TO niech napisze grono kliku widzianych a nie zrobił listę piłkarzy
» 5 czerwca 2011, 21:32 #122
hater1993: Z pomocnikami sie nie zgodze. Poza Hazarde i Modriciem zaden inny by sie nie przebil! Potrzebny na defensywny, mysle ze De Rossiego by bylo wzglednie latwo sciagnac. Inych perspektyw nie widze, aczkolwiek mam nadzieje ze SAF widzi jakiegos naprawde dobrego. Od odejscia Keana nie ma takie typowego defensywnego pomocnika. Moze Hargo, ale na jego powrot nie ma co liczyc. Carick? fakt czysci ale to nie jest to Michael za bardzo z przodu gra i jest zdecydowanie za wolny i za malo wytrzymaly.
» 5 czerwca 2011, 21:51 #121
RedDragon: Nie wiem... Ale ja odebrałem to jako sarkazm i chyba tym właśnie była wypowiedz feddie'go... Zestawienie komentarzy dzieci i spekulacji transferowych... choć moge się mylić
» 5 czerwca 2011, 22:03 #120
Martin: Tak, jeszcze tylko tego brakuje, żeby Nani odszedł...
» 5 czerwca 2011, 18:25 #119
grobla95: i ty wierzysz w te wszystkie plotki ??
» 5 czerwca 2011, 19:34 #118
grobla95: Ściągniemy ,ale pewnie jednego i to nie będzie ani Snejder ani Nasri....
» 5 czerwca 2011, 19:40 #117
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2011 18:18

dla mnie to Valencia może Naniemu buty czyścić jeżeli chodzi o umiejętności piłkarskie.Nie wnikam w inne sfery.Zresztą Young również.Co do poborów to też chyba zasługuje na więcej skoro inni mają dużoooooo więcej
» 5 czerwca 2011, 18:17 #116
SzYnA: trzeba kupic napewno Younga, czytaliście o Giggsie że spał podobno z żoną swojego brata;/ moim zdaniem jak to prawda a raczej tak bo ona udzielała wywiadu to Giggs sie już nie podniesie po tym jak to ujrzało światło dzienne i bedzie grał kiłe. ehhh ja mu Sir zawsze dawałem przed imieniem a on takie coś ... ehhh :( trzeba wzmocnic pomoc: young, sneijder sanchez modric nasri - trzeba wywalczyc chociaz dwóch jeden na srodek jeden an skrzydło...
» 5 czerwca 2011, 18:12 #115
abcd89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2011 18:11

gdzie Parkowi czy Valencii do Naniego, ludzie.. 10 goli i 20 asyst mówi samo za siebie, nie wiem który skrzydłowy ma takie statystyki.. świetny drybling, gra obiema nogami, młody i nie robi problemów że (nie słusznie) siedzi na ławce. trzeba byłoby być idiotą żeby go sprzedać za jakąkolwiek kasę i grać Youngiem czy Valencia na skrzydłach.

Ja bym Valencie na Younga zamienił bo jest trochę lepszy i przy okazji Anglik. Rodaków u nas strasznie mało, szkoda.
» 5 czerwca 2011, 18:10 #114
vip14: Jeżeli Manchester United sprzeda Naniego to będzie jeden z największych błędów MU
» 5 czerwca 2011, 18:06 #113
sssexton90: Oczywiście, że nie ma co sprzedawać Naniego za mniej niż 40 MLN. Poza tym to nie jest rezerwowy, po prostu ostatnio nie miał formy ale i tak uważam, że on jest naszym podstawowym skrzydłowym nawet jeżeli Young przyjdzie.
» 5 czerwca 2011, 17:36 #112
pilsudczyk: 40 mln?? To mam rozumieć, że bardzo często 40 milionów siedzi na ławce rezerwowych? Co my Real jesteśmy? Albo cena jest wygórowana albo Sir Alex nie wie co robi.
Ave Marszałek!
» 5 czerwca 2011, 17:25 #111
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2011 18:32

sir Alex coraz częściej nie wie co robić i popełnia poważne błędy.Oczywiście nikt tego głośno nie powie bo nie wypada i takie tam, ale to fakt niepodważalny.Niedobrze się stało już 2 lata temu kiedy trzeba było wzmocnić środek pola , ale sir Alex powtarzał jak mantrę że mamy mocny skład.Tak samo rok temu w lecie.Teraz kiedy były baty i absolutna niemoc z Farsą może przejrzał na oczy.Niewystawienie Naniego na Szybką Farsę to też klops jakich mało.Zresztą nie tylko z Farsą były kłopoty , zespół zagrał za dużo meczów na bardzo marnym poziomie jak na United
» 5 czerwca 2011, 18:25 #110
Cleverley: jak SAF sprzeda Naniego to się okaże idiotą .. i będzie przypał jakby Young nie wypalił .
» 5 czerwca 2011, 17:15 #109
Ave: Matko boska ... a dlaczego jeden z dwójki tych piłkarzy nie mógłby przesunąć się na prawe skrzydło? Wiele razy po wejściu giggsa skrzydłowi zmieniali pozycje ...
» 5 czerwca 2011, 17:14 #108
DevilxDevil: Żeby osiągnąć coś w LM to trzeba wygrać z Barcą, a żeby wygrać z Barcą, to trzeba mieć uniwersalnych zawodników. Young na pewno by nas nie osłabił, a rywalizacja w drużynie się przyda.
» 5 czerwca 2011, 17:09 #107
czerwonydevil: Tak się zastanawiam teraz, czy ten Young jest nam faktyczni potrzebny i wywnioskowałem tyle, że jeżeli Cleverley nie zostanie wypożyczony to może być idealnym wypełnieniem luki na skrzydłach. No i mógłby występować w środku. Z drugiej strony za rok zapewne odejdzie Giggs. A wtedy może być ciężej sprowadzić taniego, dobrego zawodnika.
» 5 czerwca 2011, 16:57 #106
nyczu7: ja na miejscu SAFa juz bym wolal tego Valencie sprzedac nani jest dla mnie lepszym zawodnikiem niz Valencia i na dodatek pojawilo sie ostatnio ze negocjacje z Valencia stanely w miejscu i nie wiadomo co bedzie ;/ wiec jak dla mnie Nani musi zostac;/ nie ma innego wyboru ;/ a tak nawiasem przeciez jeszcze podobno SAF juz prawie ma Sancheza wiec Chicharito wydaje mi sie ze ława jesli ten transfer dojdzie do skutku!! ale coz nasz Groszek nawet jakby siedzial to i tak jest jedna z najlepszych postaci w naszej ukochanej druzynie !!;D aha i jeszcze Nasri i Sneijder ;D! Sneijder pod koniec tygodnia ma wybrac czy City czy United a Nasri po meczu z Polska podejmie decyzje ;D!! skład na nastepny sezon mógłby być taki : De Gea,Rafael,Vidic,Ferdinand,Evra,Nani,Nasri,Sneijder,Young,Rooney,Sanchez ;D!! i dla mnie miodzio;D!! Bracelona wtedy zostanie zniszczona;d!!
» 5 czerwca 2011, 16:51 #105
MarcinDevil161: mysle ze zamiast valenci to parka. Valencia jest bardzo dobrym zawodnikiem , po kontuzji nikt sie nie spodziewal ze tak bedzie gral a tu prosze :) pamietam te jego rajdy z Chelsea w 2 polowie sezonu cos pieknego.Wiec chcialbym zeby Valencia zostal.A i mam takie wrazenie ze polowa kibicow MU zaczelo krytykowac Valnecie po meczu z Barca. Dobra nie wyszedl mu ten mecz ale po 1 byl bardzo dobrze kryty. a po 2 to nie tylko on gral tak jakby byl sparalizowany.
» 5 czerwca 2011, 16:59 #104
Koksu: Nyczu w słkadzie sami ofensywnie usposoieni pomocncy..trochę by chyba nie pykło.
» 5 czerwca 2011, 22:36 #103
Megadeth: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2011 16:51

dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1394474/Ryan-Giggs-accused-8-year-affair-BROTHERS-wife.html - afery z Giggsem ciąg dalszy. Dlaczego w tym temacie redakcja milczy ?
» 5 czerwca 2011, 16:51 #102
Wik: Bardzo dobrze że milczy, to serwis o piłce nożnej, a nie o prywatnym życiu zawodników. Szczerze to nie obchodzi mnie co poza boiskiem robi Giggs czy Rooney, ważne żeby dobrze grali w piłkę i wygrywali trofea.
» 5 czerwca 2011, 17:04 #101
axel52: czyli koniec mitu o świętym Rayanie
» 5 czerwca 2011, 18:29 #100
MarcinDevil161: W mojej skromnej ocenie powinno byc Park za Yonga. Giggs za rok odejdzie a park jak to park jest dobrym pilkarzem ale mysle ze nani jest lepszy i wiecej zrobil w tym sezonie. Gdy by bylo park za yonga w tym roku to skrzydlowi wygladali by tak : Valencia, Nani Young, Giggs i wiecej wzmoznien na bokach pomocy mysle ze nie jest potrzebna. Najpilniejsze jest teraz srodek pomocy i kupno takich pilkarzy jak np: Nasri, Sneider ,nawet Adam :)
» 5 czerwca 2011, 16:50 #99
pitru1996: Nani jest świetny i jest jednym z moich ulubionych piłkarz w Man Utd . Jak United go sprzeda to będzie olbrzymi błąd.
» 5 czerwca 2011, 16:32 #98
Leon: Jeżeli Young trafi na Old Trafford to ja nie wiem już kto na tych skrzydłach będzie grał..
Mamy skrzydłowych bardzo dobrych , więc po co jeszcze Ashley ? Trzeba coś do środka kupic , a nie tam gdzie mamy ludzi.
» 5 czerwca 2011, 16:31 #97
prot: Mamy skrzydłowych bardzo dobrych ale na PL. Na LM trzeba kogoś więcej - nic nie zmieniając na skrzydłach za rok miałbyś powtórkę z rozrywki w finale LM - ten finał pokazał, że na barce trzeba czegoś więcej.

Wczorajszy mecz z Portugalią np - gdyby druga linia zamieniła się z defensywą to podejrzewam, że nie wielką różnicę by to zrobiło - równie często jak Naniego widziałem w ofensywie Coentrao. To są piłkarze uniwersalni, mogą biegać na każdej pozycji z każdej strony i nie są przytwierdzeni gwoździami do żadnego sektora boiska. Takich graczy dziś trzeba na najwyższym poziomie rozgrywek.
» 5 czerwca 2011, 16:41 #96
Leon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2011 17:18

ale ja widzę braki w środku pomocy , a nie na skrzydłach. Lepiej chyba załatac dziury niż powielac graczy na tych samych pozycjach..
a co do Portugalii - Coentrao to się nie zgodzę z Tobą , ogladałem wczoraj mecz i może biegał dużo , ale tylko na lewej flance , myśle że Evra od niego nie odstaje..
» 5 czerwca 2011, 17:17 #95
wrooney: To jest wogole jakies gówno!
Przeciez Nani to nasz najlepszy skrzydlowy, ma talent na miare Ronaldo czy Messiego. Nie rozumiem czemu nie gral w finale. Jesli MU go sprzeda bedzie to powazny błąd
» 5 czerwca 2011, 16:16 #94
prot: thesun.co.uk/sol/homepage/video/sport/football/3607052/Nani-Theres-more-to-come.html

To jest wywiad z Nanim po finale LM - a bit disappointed to trochę mało powiedziane o jego absencji w pierwszym składzie. Numer z pominięciem go w składzie po tym jak sami gracze uznali go najlepszym playerem United nie może się powtórzyć. Dla Portugalczyka to kosmiczny zawód i na pewno będzie to rzutowało mocno na jego dalsze poczynania - to było nie fair - a gra skrzydeł w tym meczu tylko to potwierdziły.

Nani nie jest od siedzenia na ławce, a jeśli w kolejnym sezonie nie wiele się zmieni to pożegnamy się z Portugalczykiem pewnie już w styczniu. Nani na ławce to jak trzymać milion dolarów w większej skarpecie oprocentowanej na 0.
» 5 czerwca 2011, 16:35 #93
bobsley: Smieszne to jest na maksa!

Roo dostal dwa razy tyle, Berbatow chcial 20 tys wiecej nie dali, teraz Nani... to juz chyba wiem czemu w drugiej czesci sezonu obaj byli rezerwowymi ... tylko pytanie czy United na nie stracilo :/
» 5 czerwca 2011, 16:05 #92
jasiu500: Young lepszy od Naniego ? Nie wydaję mi się.To raczej plotka...
» 5 czerwca 2011, 16:01 #91
patrykbor: Slyszeliscie ze Nasri nie chce przedluzac kontraktu z Arsenalem i chce przejsc do Manchesteru?? :)
» 5 czerwca 2011, 15:46 #90
przemekk28: Taa już dawno, ale Wenger mówi, że go nie puści, więc mu raczej dobre zarobki zaoferują.
» 5 czerwca 2011, 15:50 #89
LukO: A co ma Wenger to gadania. Jeśli sam Nasri będzie chciał odejść- odejdzie.
» 5 czerwca 2011, 16:04 #88
Mikez: Trochę jednak ma, bo to Arsenal go będzie sprzedawał, więc jak nie zechce go sprzedać do United to po prostu nie sprzeda. Oczywiście Nasri może się wtedy zbuntować, nie zgodzić się na transfer do innego klubu, odfajkować kolejny rok w Arsenalu i odejść za darmo w lecie 2012, ale w takim wypadku byłby to rrok stracony i dla Arsenalu i dla Francuza. Więc bardziej prawdopodobne jest, że odejdzie po prostu do innej drużyny.
» 5 czerwca 2011, 16:09 #87
grobla95: Serio !??!! Łaaaaaaał... Niektórzy czytają inne strony oraz gazety...
» 5 czerwca 2011, 19:33 #86
kujawa: zobaczycie jak beda w jednym zespole Young bedzie lepiej grac od Naniego.
» 5 czerwca 2011, 15:45 #85
JuliaMUFC: Mirror Football, powiem wam, ze wcale nie jest lepszy od The Sun. Ostatnio czytalam kilka wydan MF i rozpisana bzdura nad bzdura. Takze nie bierzmy tego wszystkiego do siebie. SAF nie jest taki glupi, zeby sprzedawac Naniego.
» 5 czerwca 2011, 15:44 #84
AGa18: dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1394474/Ryan-Giggs-accused-8-year-affair-BROTHERS-wife.html nie wierzę..
» 5 czerwca 2011, 15:42 #83
Mikez: Nawet tu takich pierdół nie wklejaj. Przez 20 lat nie dawał brukowcom powodów do pisania o nim, to teraz muszą sobie poużywać. Jutro się dowiemy, że miał romans z kozą, a pojutrze, że sprzedawał broń Pakistańczykom. Tylko jak to się ma do jego osiągnięć jako piłkarza?
» 5 czerwca 2011, 15:57 #82
alanmr: Możecie sobie kupic Nasriego z Arsenalu nie chce podpisac kontraktu przez Evre,nie potrzebny nam taki niewierny zawodnik,swoją drogą nie myślałem że Evra to taki .......(bez komentarza)
» 5 czerwca 2011, 15:41 #81
sakjaszfili: niezły płacz widzę
» 5 czerwca 2011, 15:43 #80
ironia: wszyscy kanonierzy trzęsą portami. kogo to wina, że piłkarze chca odejść? nasza?
» 5 czerwca 2011, 16:29 #79
DevilFan: co za ironia losu że Arsenal spalił całą II część sezonu, więcej francuzów niech Wenger pościąga.
» 5 czerwca 2011, 22:57 #78
DevilFan: nie nie nie nie ! Tak traktują najlepszego pomocnika PL i ManUtd ? bez jaj kontrakt nowy mu wyłóżcie a Young niech spada do City.
» 5 czerwca 2011, 15:38 #77
OnlyRedDevils: Nani na tym zdjęciu z głównej strony do tego artykułu mówi wszystko: spoko, spoko nie ma żadnego zagrożenia.
» 5 czerwca 2011, 15:36 #76
felix43: Haha Dobre
» 5 czerwca 2011, 15:52 #75
rockybalboa: Ja nie chce żeby nani odchodził,on jest za dobry
» 5 czerwca 2011, 15:30 #74
SEBEKMU11: sory ze poza tematem ale ma ktos nowe koszulki do sprzedania ?
» 5 czerwca 2011, 15:18 #73
golbus: na Allegro widziałem:P
» 5 czerwca 2011, 15:25 #72
SEBEKMU11: no ale na allegro są tylko z napisami a ja chce taką bez napisów bo z namisami to mam z tamtego roku a one sie tylko kołnierzykiem różnią ;P
» 5 czerwca 2011, 15:33 #71
grobla95: nie wydziwiaj... bez napisów też jest pełno.
» 5 czerwca 2011, 19:30 #70
PrzemoGGMU: Jak narazie w fajny sposób idzie nam ulepszanie drużyny. Jeśli będzie to polegało na tym, że jednego z najlepszych piłkarzy zamienimy na drugiego, który niby dobrze gra i to w premier lidze ale nie wiadomo jak będzie dogadywał się z kolegami z drużyny, a lepszy od Naniego wcale być nie musi to ja dziękuję bardzo.
» 5 czerwca 2011, 15:12 #69
Gwyn: W tym sezonie gra Naniego mnie bardzo irytowała. Rajdy, strzały z dystansu zamiast podań do lepiej ustawionych piłkarzy. Co prawda, zaliczył wiele asyst, ale druga połowa sezonu średnio mu wyszła, a za 40 milionów można zrobić wiele dobrego (4x Chicarito). Jeżeli przyszedłby Young i grał tak świetnie jak wszyscy piszą i Nani miałby siedzieć na ławce to nie rozpaczałbym gdyby odszedł, tak to już jest w tym sporcie.
» 5 czerwca 2011, 15:06 #68
sakjaszfili: poprawi grę w defensywie, to będzie najlepszy w całej galaktyce;p i zlikwiduje płacz
» 5 czerwca 2011, 15:01 #67
adisman17: Nani ma zostać !
Poczekajcie jak złapie formę jak dawniej Ronaldo !
Wtedy każdy zrozumie jaki skarb mamy w drużynie !
Nani jest BEZCENNY - tyle w temacie
» 5 czerwca 2011, 14:58 #66
slawekmatera: czego panikujecie? przecież to wymysł prasy, pierwsze słysze że real chce Naniego! poza tym mamy tak naprawdę mało skrzydłowych bo jest Nani , Valencia,Park, Giggs i to tyle Obertan i Bebe to narazie rezerwa rezerw. Osobiście uważam że w przkroju całego sezonu Young by sie przydał do rotacji, pod koniec sezonu było widać że Nani nie miał pary, poza tym Giggs coraz starszy a z forma też nie wiadomo jak bedzie bo w jego wieku moze spaść po sezonie drastycznie, Cleverley młody i nie wiadomo jak bedzie sobie radził. 4 skrzydłowych musimy mieć bo jak bedą kontuzje, słabsza forma to bedzie kogo wstawić a nie jak w tym sezonie znów Fletcher musiał grać.
» 5 czerwca 2011, 14:58 #65
chicharito97: nani jest zaje...ty a ja tego kolesia z aston villi nie widzie w naszym składzie a wy??
» 5 czerwca 2011, 14:57 #64
Przemo07: Haha. Dobry joke... Fergie nie popełni takiego błędu.
» 5 czerwca 2011, 14:57 #63
adisman17: Nie ma mowy o sprzedaży :)
Nani nie pozbierał się jeszcze po kontuzji jakiej doznał w meczu z Liverpoolem.
Poczekajcie na nowy sezon !
Puki jest Ferguson nie panikujmy :) On nie jest taki głupi - Nani to nie Ronaldo - nie chce odchodzić czuje się dobrze u nas - Ronaldo sam chciał odejść bo to było jego marzenie.
» 5 czerwca 2011, 15:03 #62
grobla95: Nie ma to jak wierność drużynie i ternerowi...
» 5 czerwca 2011, 19:31 #61
Insane89: /ryan_giggs_przez_8_lat_sypial_z_zona_swojego_brata/ ahhahahahhahahahahha
» 5 czerwca 2011, 14:49 #60
Insane89: [link usunięty]
» 5 czerwca 2011, 14:48 #59
ReMo8: Nani lepsze od Valencji
Park Lepszy od Younga.

i kolejna gwiazda miała by się zmarnowac w Realu?? oj chyba nie !
niech ten Young zostaje w swoim klubie a nie.
» 5 czerwca 2011, 14:46 #58
wrobel1992: Na prawdę sądzicie że SAF sprowadzi Younga?? Wg mnie to zbyteczny transfer...każdy wie że United ma dziurę w środku pomocy!
» 5 czerwca 2011, 14:45 #57
Kajdan: Nani to najlepszy skrzydlowy w lidze angielskiej i w tym sezonie byl wg mnie najlepszym graczem Premier League wiec o czym tu w ogole dyskutowac. Portgualczyk jest pilkarsko po prostu lepszy od Valenci, Parka i od Younga jakby doszedl tez jest lepszy wiec beznadziejny jest ten news. Szkoda, ze Nani nie zagral w finale od poczatku bo to gracz z niesamowitymi umiejetnosciami, duza szybkoscia, ambitny i zawsze walczy jak Rooney czyli zapiernicza na 100% a takich pilkarzy mamy naprawde malo. Nawet nie chce myslec o sprzedazy Naniego bo to byla chyba najgorsza decyzja SAFa. Luis to wielki gracz, jeden z najlepszych skrzydlowych na swiecie i biorac pod uwage pensje innych graczy chociazby Rooneya to Nani zasluguje na troche wiecej niz 70 tysiecy bo to wlasnie on byl motorem napedowym United przez ten sezon. Denerwuje mnie to, ze wciaz duzo osob niedocenia Portugalczyka bo to fenomenalny pilkarz. Pozdrawiam
» 5 czerwca 2011, 14:37 #56
wrobel1992: Zgadzam się z Tobą w 100% i dodam że nawet kiedy w meczu mu nie szło to i tak starał się brać ciężar gry na siebie, a nie bezczynnie przyglądał się poczynaniom przeciwników!
» 5 czerwca 2011, 14:43 #55
wiruch: wiadomo ze to duzo ale jak porownasz do innych pilkarzy grajacych w klubach z najwyzszego topu to sa to slabe zarobki i tylko czekac az podkupi go Real dajac tygodniowke 110tysiecy. Niestety taka jest dzisiejsza pilka, chcesz zatrzymywac najlepszych graczy to musisz im placic. Rooney zarabia 250tysiecy tygodniowo. Gdy w tym sezonie Roo siedzial na trybunach to wlasnie Nani zapewnial nam 3 punkty, a zarobki ma jakby gral w FSV Mainz. kolejka po niego jest dluga...
» 5 czerwca 2011, 14:36 #54
Roo10ney: To na pewno plotka, czy Ferguson jest tak durny aby sprzedać najlepszego zawodnika tego sezonu? Tutaj Nani się rozwinął i będzie się rozwijał dalej. Jeżeli już sprzedać jakiegoś skrzydłowego to Obertana...
» 5 czerwca 2011, 14:35 #53
woj92: Zrozumcie w tej chwili szukamy skrzydłowego, który nie będzie walczył z Nanim o miejsce w składzie ale będzie jego partnerem. Nani najlepiej czuje się z prawej strony więc potrzebujemy klasycznego lewo skrzydłowego. Young to tak jak Park może grać jako lewy, prawy i środkowy ofensywny pomocnik, ale jak dla mnie jest nam nie potrzebny, my potrzebujemy Bale'a. Idealne skrzydła Nani i Bale, do tego dobry rozgrywający i strzeż się Barco.
» 5 czerwca 2011, 14:31 #52
oSolskjaer2o: Naniego sprzedac ? wtf?


co do podwyżki .. biedak .. 70 tysięcy tygodniowo zarabia .. z czego on żyje ?
» 5 czerwca 2011, 14:29 #51
wiruch: Nani byl jednym z najlepszych ( o ile nie najlepszym ) naszym pilkarzem w tym sezonie. Dziwi mnie ze ma taka mala tygodniowke jak na lige angielska. powinien bez laski dostac podwyzke i w zadnym wypadku nie powinnismy pozwolic mu odejsc. Jezeli juz Young mialby byc dla kogos zagrozeniem to bardziej dla Valencii ktory jest duzo mniej wszechstronnym graczem od Naniego. Dla mnie on powinien wyjsc w podstawowym skladzie w finale LM. Jest obunozny co daje mu znacznie wieksze mozliwosci w przeciwienstwie do Valencii ktory ma tylko prawa noge. Final LM pokazal to dobitnie - na dobrze grajacych obiema nogami pilkarzy Barcelony, Valencia w pierwszym skladzie to byl kiepski pomysl. Nie mial ani jednej akcji ofensywnej bo kazdy wiedzial ze moze pojsc tylko prawa strona...Kupujmy wiec Younga bez wachania ale nikogo nie sprzedawajmy.
» 5 czerwca 2011, 14:18 #50
RamirezMUFC: Ludzie, no przecież to plota....
» 5 czerwca 2011, 14:16 #49
Fenek: Nie róbmy tych samych błędów co wcześniej. Pozbywamy się ciągle naszych najlepszych piłkarzy i trenujemy nowych, jesteśmy trochę jak fabryka gwiazd. Ale nam jest potrzebny stały mocny i dość liczebny skład. Żeby było w kim przebierać.
» 5 czerwca 2011, 14:11 #48
Rarian: Bzduuuura, Young to następca Giggsa. Pozycja Naniego w zespole i tak jest niezachwiana. W takim zespole trzeba mieć szeroką kadrę, grając na tylu frontach, więc 4 skrzydłowych (Nani, Young, Park, Valencia) + grający częściej w środku weteran Giggsy to po prostu "w sam raz".
» 5 czerwca 2011, 14:10 #47
Brwka: Mam nadzieję, że to żart. Nie wyobrażam sobie United bez Naniego...
» 5 czerwca 2011, 14:09 #46
designer: zagrozenie dla Naniego? Przeciez Young bylby nastepca Giggsa, ktory nie podola w kazdym meczu od poczatku. Wiec co ma do tego Nani? A tak ogolnie mowiac to Young musi do nas przyjsc, bo bedzie to naprawde strzal w "10" podobnie jak z Chicharito. Warto wiec wydac troche forsy, by uzupelnic sklad takim wartosciowym graczem. Tylko takich pokr0ju Younga chce widziec na OT w przyszlym sezonie jesli mamy wogole rywalizowac o miejsce najlepszej ekipy na swiecie z Barcelona, ktora w koncu trzeba p0konac bo ile mozna znosic upokorzen ze strony tych katalonskich bufonow.
» 5 czerwca 2011, 14:06 #45
Rezz: hazard przedłużył kontrakt z lille ... więc zapomnijcie o nim
» 5 czerwca 2011, 14:02 #44
brazylianwisnia: Young musi przyjsc bo trzeba nam 3 klasowego skrzydlowego aby ich oszczedzac i nie martwic sie o kontuzje.Nani do Realu?chyba za dudka.gdzie by go mieli tam wcisnac skoro maja takie gwiazdy.mialby problem ze zdobyciem miejsca na lawce.nie sprawdzilby sie zreszta tam.spokojnie zostanie u nas.ale za 40 mln to bym go sprzedal i kupil 2 swietnych pilkarzy.
» 5 czerwca 2011, 13:58 #43
Nefrit: Bzdury... Nie wiem kto wymyslił takie brednie... To tak jakbysmy mieli teraz sprzedać Rooneya albo Chicharito...
» 5 czerwca 2011, 13:58 #42
f4nMU: Gdzie Nani.. Go nie mozna sprzedac ! Young sie przyda ,ale Nani jest nie na sprzedaz !
» 5 czerwca 2011, 13:56 #41
ess: Nani to najlepszy gracz MUFC do meczu z Liverpoolem
» 5 czerwca 2011, 13:55 #40
designer: to ironia o que? to co zrobil z Liverpoolem Nani to wola o pomsce do nieba. Lepiej niech juz Young przyjdzie i on zacznie mieszac zawodnikow The Reds. Jestem pewien ze duzo lepiej mu to wyjdzie niz temu Naniemu z chwiejna forma.
» 5 czerwca 2011, 14:08 #39
ess: Napisałem do meczu z..., a nie w meczu z...
» 5 czerwca 2011, 20:18 #38
abcd89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2011 13:53

jak Nani teraz odszedlby do Realu przestalbym sie interesowac pilka, serio. SAF nie rob tego!
» 5 czerwca 2011, 13:53 #37
SEBEKMU11: po realu to sie można spodziewac nawet oferty 80 mln funtów ;(
» 5 czerwca 2011, 13:53 #36
SEBEKMU11: Bez jaj no Young jest dobry ale jesli Nani miałby odejsc jego kosztem to by były niezłe jaja .Narazie skrzydła mamy obsadzone , na prawym Nani z Valencią na zmiane a na prawym lewonożni czyli Giggs no i ewentualnie Young . A tak w ogóle to czemu ostatno takie pierdoły są ustawiane na newsie dnia ?
» 5 czerwca 2011, 13:52 #35
ess: Bo ciekawszych newsów nie ma
» 5 czerwca 2011, 13:54 #34
SEBEKMU11: ja juz bym wolał poczytac o nowych własoch Rooneya niz o tym ;)
» 5 czerwca 2011, 14:04 #33
grobla95: Meczy nie ma... spekulacje trwają. Wiec co innego mogą dawać ?
» 5 czerwca 2011, 19:38 #32
Javierfan: Nie chciałbym by w zamian za dobrych zawodników, inni dobrzy też odchodzili...

Mam nadzieję, że zrobimy duże transfery zachowując przy tym nasze obecne gwiazdy
» 5 czerwca 2011, 13:52 #31
Bovver: Nie sprzedawać Naniego! Fakt jak Valencia wrócił to Nani klapnął sobie trochę ale to nie powód zeby wysnuwać tak daleko idące newsy
» 5 czerwca 2011, 13:52 #30
MDuch7: Haha Young za Nani'ego ? Nigdy w życiu. Ale te 40 mln może by mnie przekonały za taką kasę można mieć dużo dobrych np. Cavani, Sanchez , Jesus Navas, Bale, Nasri. Ale ja tam wole i tak Nani'ego !!
» 5 czerwca 2011, 13:47 #29
18Lukasz78: Nani nie może odejść,co z tego że koniec sezonu mu nie wyszedł jak przez całą reszte grał świetnie.
» 5 czerwca 2011, 13:47 #28
Robal: Nani nie może odejść i koniec jest bardzo dobrym pomocnikiem jego piłki wrzucane w pole karne są cudowne.
» 5 czerwca 2011, 13:44 #27
matteo08: Nani musi pozostać.. dał tyle United.. nie ma mowy o sprzedaży go.
» 5 czerwca 2011, 13:44 #26
nysa94: Za żadne skarby! Niech się ogarną! Jeśli mają ściągać Younga po to by utrudnić grę Naniemu co juz z Nami jest dobry kawałek czasu i bardziej zgrany z drużyną niż Young do niczego nam nie potrzebny! No bo po co ściągać kogoś kto nie wiadomo jak u nas sie sprawdzi, nie jest zgrany. Po co ma na tym cierpieć ktoś kto już nie raz udowodnił swoją wartość, jest zgrany z zespołem i potrafi zaskoczyć. -Nie wiem jak Wy, ale ja wierze że Nani nie odejdzie-
Całe United na tym ucierpi jeśli odejdzie.
» 5 czerwca 2011, 13:43 #25
df7: Nie powiem ze bym sie bardzo przejal odejsciem Naniego. Fakt ze w tym sezonie mial duzo asyst i strzelil sporo waznych bramek. Ale jego postawa mnie irytuje. Za duzo nurkuje i czesto jest strasznie samolubny. Nie zlicze ile razy mogl podac pilke do lepiej ustawionego partnera ale zamiast tego bawil sie w dryblingi, probowal strzelac i konczylo sie to zawaleniem calej akcji. Wiec jak dla mnie moze odejsc za te 40 mln o ile zastapi go jakis naprawde wartosciowy pilkarz ktory bedzie rozniez asystowac,strzelac bramki ale i podawac kiedy trzeba. No i oczywiscie zeby byl mniejszym nurkiem ;p
» 5 czerwca 2011, 13:43 #24
emil123: lepiej, żeby nie wykonywał wolnych jak cr7..miliony uderzeń w mur... ale mam nadzieję, że zostanie - na chwilę obecną mamy mocną kadrę, potrzeba nam tylko (oczywiście) bramkarza oraz może kogoś na środek za paula(choć duet ando - flech zapowiadałby się ciekawie).
» 5 czerwca 2011, 13:42 #23
ManUtd95: Nie wybacze tego SAF'owi.
przeciez to jest nasza ikona.
» 5 czerwca 2011, 13:41 #22
Olo: Ikona...? :D
» 5 czerwca 2011, 13:42 #21
nysa94: Tak @Olo

Van Der Sar, Ferdinand, Nani, Rooney itp. to są nasze ikony!
» 5 czerwca 2011, 13:45 #20
ironia: Ikona MU? hahah.

Ikona Diabłów to może być SAF, Giggsy, Scholesy, Neville, Cantona, Best, VDS, ale póki co nie Nani.
» 5 czerwca 2011, 13:46 #19
Rooni126: ironia ikona to nie znaczy legenda... zgadzam sie z wyzej tacy pilkarze jak rooney,ferdinand czy nani to sa ikony klubu
» 5 czerwca 2011, 14:18 #18
mario8: za 40mln to można go sprzedać będzie Young (zawodnik tej samej klasy) za 15+powiedzmy Snejider za 30 i tak na prawdę nie stracimy kasy
» 5 czerwca 2011, 13:38 #17
tomciocr7: Jeżeli kupno Younga spowoduje odejście z klibu Naniego to będzie katastrofa. Jak tak ma być to jestem absolutnie przeciwny temu transferowi Younga...
» 5 czerwca 2011, 13:36 #16
WOJTEK1234: Czemu niby wszyscy utalentowani piłkarze którzy zostali odkryci przez angielskie Kluby muszą potem odchodzić np. do Realu Madryt (CR7)
» 5 czerwca 2011, 13:35 #15
dzaru: Young jest bardziej wszechstronnym zawodnikiem moze równiez grac za napastnikiem i potrafi strzelac z wolnych na pewno taki ktos by się przydał ale nie kosztem Naniego tylko jako dodatek dfo drużyny.
» 5 czerwca 2011, 13:34 #14
tara1982: Podsumowując grę Naniego w tym sezonie, można powiedzieć, że miała ona dwa oblicza: piękne bramki i asysty (nikt mu tego nie kwestionuje), ale i mecze bezbarwne, pozbawione błysku jaki powinien posiadać piłkarz o takich możliwościach. Jeśli wzoruje się on na Cristiano, to powinien poprawić strzał z dystansu, oraz rzuty wolne i wyzbyć się nadmiernego "nurkowania" przez które drużyna bardzo wiele traci, bo brak wtedy pomocnika do wsparcia obrońcy, a na jego aktorstwo co raz mniej się arbitrów nabiera. Cena 40 milionów jest godną rozważenia, ale tylko wtedy gdy będziemy mieli godnego następcę- np. Sancheza, bo Young powinien być jako wartościowy zmiennik, na obydwu skrzydłach.
» 5 czerwca 2011, 13:33 #13
WOJTEK1234: Żeby nie było to samo co z Cr7 .Nani to zarąbisty drybler, technik, jest bramkostrzelny i świetnie asystuje, więc nie widzę powodu żeby Young musiał zastąpic Naniego . Oczywiście taki piłkarz jak Young był by mile widziany na OTD.
» 5 czerwca 2011, 13:33 #12
malikchicharito: Nani to ważny punkt naszej druzyny. Nie chciałbym, żeby odchodził. Mam nadzieję, że zostanie:)
» 5 czerwca 2011, 13:32 #11
LiberaPL: transfery mają na celu podnieść jakość zespołu poprzez zwiększoną rywalizację na danej pozycji

w tamtym sezonie (bodajże 2 mecz z Bayernem) sytuacja była podobna tylko, że wtedy Nani wygryzł ze składu Valencie..
» 5 czerwca 2011, 13:30 #10
ManUtd95: dobra ale jezeli mial bym wybierac Young w ManUtd czy Nani w ManUtd to wybieram Naniego w 100%
» 5 czerwca 2011, 13:42 #9
mati62537: widziałem kilka meczów Younga i moim zdaniem on gra o wiele gorzej niż nani a o valenci już nie wspomnę. może to dobry zawodnik ale nie wiem jak on może grać na prawej stronie skoro nani tam robił taką robote że głowa mała
» 5 czerwca 2011, 13:30 #8
DahDah: Nani to prawdziwy diabeł, niejednokrotnie to podkreślał i udowadniał.
Na 100% nie odejdzie ;)
» 5 czerwca 2011, 13:30 #7
Cielii: Najlepiej dalej wysprzedawajmy najleprzych graczy... to powoli zaczyna byc tradycja ze najleprzych wysprzedajemy i jak tu skopac barcelone?? tera sprzedajmy naniego i berbe za rok chicharito i rooneya i walczym o 15 miejse w lidze...
» 5 czerwca 2011, 13:29 #6
inekk10: Bardzo trafny komentarz, sam chciałem to napisać :D
» 5 czerwca 2011, 13:43 #5
JRI: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2011 13:31

Kogoś tutaj ostro powaliło. Nani niech gra na lewym skrzydle, Park gra tylko w ważnych meczach.

No i jeszcze Nani jest dużo lepszy od Younga. Young jest spoko, ale czy nam jest potrzebny? My potrzebujemy Sneijdera i Modricia. 2 środkowych no i bramkarz, którego już teorytycznie mamy i starcza!
» 5 czerwca 2011, 13:29 #4
Elventar: jeżeli nani odejdzie na rzecz yonga to przecież się porycze ze smiechu predzej
sanchez,hazard dobra ewentualnie w ostatecznosci z naciskiem na ewentalnie moge sie zastanowic ale young ..
» 5 czerwca 2011, 13:29 #3
eKB: Jeżeli Nani odejdzie nie wybaczę tego SAF'owi przecież to jeden z naszych najlpeszych graczy przecież jeżeli przyjdzie Young nikt nie musi odchodzić po prostu będzie większa rotacja w składzie tym lepiej.
» 5 czerwca 2011, 13:24 #2
OnlyRedDevils: Nani jest bezcenny.
» 5 czerwca 2011, 13:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.