Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Paris Saint-Germain chce Berbatowa

» 4 czerwca 2011, 10:51 - Autor: Czarny171 - źródło: Daily Mail
Ostatnimi czasy w prasie pojawia się wiele spekulacji na temat odejścia Dymitara Berbatowa z Manchesteru United. Kolejnym klubem, który zainteresowany byłby usługami Bułgara jest francuskie Paris Saint-Germain.
Paris Saint-Germain chce Berbatowa
» PSG jest kolejnym klubem zainteresowanym usługami Berbatowa
Wszystko zaczęło się od finałowego starca w Lidze Mistrzów pomiędzy Barceloną, a Manchesterem United, gdzie Ferguson dla doświadczonego napastnika nie znalazł nawet miejsca na ławce rezerwowych.

Kontrakt Bułgara z Czerwonymi Diabłami wygasa w czerwcu przyszłego lata i spekuluje się, że to ostatnia szansa żeby klub z Old Trafford mógł zarobić jakieś pieniądze na Berbatowie. PSG jest skłonne wyłożyć 12 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Terry: Nie kłócę się z Ferdinandem
Następny news »
Sunderland znowu chce Welbecka

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (62)


AgEnT: Berbatov musi zostać i nie rozumiem niektóruch, którzy go chcą sprzedać, owszem Chicharito też jest znakomitym napastnikiem, w 2 części sezonu był lepszy od Berbatova, ale to nie znaczy że Bułgara trzeba od razu sprzedać.
» 6 czerwca 2011, 23:16 #60
wrobel1992: SAF nie powinien sprzedawać Berby!! Nie wiadomo czy Chicharito utrzyma wysoką formę, a na Owena w ogóle bym nie stawiał!
» 5 czerwca 2011, 09:17 #59
Taurus: Jasne... Berbatov zostaje z nami :)
» 4 czerwca 2011, 19:27 #58
pietras: Nie ma mowy o sprzedaży Berbatowa bo grając tyle meczy w sezonie musimy mieć konkurencję.

Nawet taki tottenham ma 4 bardzo dobrych napastników w składzie a my gramy więcej ważnych meczy od nich.

Ferguson nie będzie stawiał w ciemno na Chicharito tylko dla tego że to duży talent - będzie grał ten który będzie w lepszej formie.

Poza w tym sezonie nie mieliśmy kontuzji napastników ale kto wie co będzie w następnym. A w razie kontuzji Roo musimy mieć doświadczonego i dobrego technicznie napastnika.

Dodatkowo Roo był kilkakrotnie ustawiany w meczach z ciężkimi rywalami za napastnikami żeby wzmocnić środek pola i kto wie czy ten manewr nie będzie stosowany coraz częściej
» 4 czerwca 2011, 17:23 #57
Ekscelencja: Panowie i Panie... pamiętajcie, że aby mieć silną drużynę trzeba mieć swego rodzaju "wybuchową mieszankę" zawodników. Każdy przeciwnik jest inny. Każdy zespół gra nieco inaczej. To trener decyduje kto kiedy zagra i jaką rolę ma spełnić w danym meczu. Dlatego uważam, że Berbatov powinien zostać. Może i jest wolny, leniwy ale po kiego grzyba ma być? Skoro mamy Chcharito, który jest szybki jak speedy gonzales a i Rooney jest zawsze i wszędzie na boisku. Czytałem jakiś czas temu, że podczas przygotowań do minionego sezonu Dimitar bardzo ciężko pracował nad poprawą dynamiki (dziennie przebiegał kilka km poza treningami). Na zakończenie dodam jeszcze, że trzeba być nie lada zdyscyplinowanym żeby z takim spokojem siadać na ławce i nie marudzić a Berbatov przyjmował to ze spokojem nie raz nie dwa. Po finale LM trochę chyba puściły mu nerwy ale pytam się komu by nie puściły na jego miejscu? Taki Tevez, Balotelli to by zwyzywali cały klub i nie zostawili na Fergusonie suchej nitki. Także wielki plus dla Berbatova, że chce zostać i walczyć o pierwsze miejsce w składzie. Jeśli jednak zdarzyłoby się tak, że jednak odejdzie to no cóż... szkoda. Każdy jest kowalem własnego losu.
» 4 czerwca 2011, 16:37 #56
MG13: Dokładnie. Wolny, leniwy ale ma za to znakomitą technikę. Trzeba mieć różnorodnych zawodników, a Dymityr jest jednym z wiernych naszemu klubowi. Chicharito jak chart afgański, wszędobylski Rooney, doświadczony Owen... I do tego technika Berbatova. Linia ataku jest kompletna, kogo Fergie kupiłby w jego miejsce? Nie puści Berby bo może woli kupić kogoś na środek pola i bramkarza.
» 5 czerwca 2011, 14:43 #55
PawelDevil: Sprzedać puki jest możliwość.W następnym sezonie sie nie sprawdzi,nie dostanie tylu szans gry.. jest groszek.A tak poza tym to człapakowi nawet ze spalonego nie chce sie wychodzić...
Sprzedać
» 4 czerwca 2011, 15:12 #54
iamarctic: Ty za to zainteresuj się kupnem słownika ortograficznego.
» 4 czerwca 2011, 16:51 #53
Bovver: "Ostatnimi czasy w prasie pojawia się wiele spekulacji na temat odejścia Dymitara Berbatowa z Manchesteru United."

Co to za praso skoro zapomniała o oficjalnym zdementowaniu tych pogłosek przez Berbatowa który powiedział ze nie wybiera się nigdzie z United
» 4 czerwca 2011, 15:10 #52
Matikus12: Wkurza mnie to najpierw najazdy na Carricka a teraz na Berbatowa.
Nie wiem czemu gadzie że jest słaby i wo gule jest bardzo dobrym napastnikiem co udowodnił to w tym sezonie, nie jego to jest wina że nie gra w tak ważnych meczach, trochę nie rozumiem SAF w finale powinien postawić na doświadczenia, Berba z Roo powinni być na napadzie i wtedy 70/45 Chicha zmiana.
» 4 czerwca 2011, 14:25 #51
piaskun223: 'wo gule'- Haha, tego jeszcze nie widziałem ;D !! Poza tym, masz w tym wszystkim trochę racji. Berba to dobry grajek i nawet gdy mu nie wyjdzie mecz to i tak będę go wspierał.
» 4 czerwca 2011, 14:56 #50
monnie: łapy precz od mojego Dimko!
» 4 czerwca 2011, 13:54 #49
Ketiopczyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2011 13:25

Ja nie wiem, ten Berbatov jest bardziej nieprzewidywalny niż koniec świata.. Ma mecz, w którym ghra tak, ze sam nie zjadłbym, żeby tylko te pieniądze, które wydam na jedzenie opłacic mu w odrobinie jego tygodniówkę, a sa takie, które z chęcią nie jadłbym przez tydzień, żeby nazbierać na bilet do Manchesteru i osobiście zasadzić mu kopa w dupę..
» 4 czerwca 2011, 13:25 #48
NaniRedDevil: Czekałeś na obiad jak to pisałeś ?
» 4 czerwca 2011, 13:56 #47
filo1996: Wszyscy opisujecie berbatova po dobrym wystepie z liverpoolem , lecz zeby byc zawodnikiem pierwszego skladu trzeba blyskac forma caly czas a nie w jednym meczu strzelil bramki a w kolejnych nic. Pozatym jest wolny , a 12 ml za ktore by go sprzedali , dolozyli by z 3 mln i kupili A.younga z Aston Villi
» 4 czerwca 2011, 13:19 #46
kroOolik: a bramek z Blackpool na wyjeździe i z Boltonem u siebie zapewniających zwycięstwo nie pamiętasz?

Po za tym sporo goli otwierających wynik spotkania, czy tego swoistego stylu poruszania się po boisku.. a zresztą - ślepemu nie wytłumaczysz, że coś wygląda tak, a nie inaczej...
» 4 czerwca 2011, 13:25 #45
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2011 23:27

3:2 Liverpool - Berbatov x3
1:0 Bolton - Berbatov x1
3:0 Newcastle - Berbatov x1
1:1 Birmingham - Berbatov x1
3:0 West Ham - Berbatov x1
3:2 Blackpool - Berbatov x2
7:1 Blackburn - Berbatov x5
2:0 Sunderland - Berbatov x2
2:0 Fulham - Berbatov x1
5:0 Birmingham - x3

Z pewnością sezon, po którym warto go sprzedać. A to, że nie trafia w LM to nie jego wina. Bezmózgi naliczają mu tylko minuty bez gola, a czy on dostaje szanse w Champions League? No nie, ba, mało tego - Ferguson dość często używa argumentu który go martwi, a mianowicie, że Berba nie strzelił od iluś tam minut. No parodia! Jak ma z tej ławki strzelić? To wyglądało równie śmiesznie, jakbym głośno sugerował, iż Rooney nie powinien grać w PL bo nie strzela -.-
Doczekał się w końcu swoich meczy i znowu jest nasz dobry, ale już nie łysy Wayne.
» 6 czerwca 2011, 23:24 #44
JohnPieklo: Hattrick strzelony Liverpoolowi.
» 4 czerwca 2011, 13:07 #43
Kam8043: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2011 12:59

Moim zdaniem Manchester United powinien sprzedać Berbatova. Jest zbyt wolny. Man potrzebuje szybkich snajperów. Poza tym ma te swoje lata. Man Utd powinien mieć Robinho. Jest szybki i zwinny. Ale i tak wystarcza mi Chicharito. W podstawowym składzie United powinno być 3 napastników. Chicharito bardzo wysunięty, a za nim Rooney i gdyby kupili Robinho to powinien być w parze z Rooneyem.
» 4 czerwca 2011, 12:58 #42
iamarctic: Szczególnie że Robinho grał dla City...
» 4 czerwca 2011, 13:07 #41
Kam8043: A cóż za problem. Figo grał i dla Barcy i dla Realu :D
» 5 czerwca 2011, 20:08 #40
AgEnT: Ronaldo tak samo

Oczywiście ten z Brazylii
» 6 czerwca 2011, 23:14 #39
sajla77777: niech go sprzedaja bo on jest za wolny strzela tylko ze slabymi rywalami my potrzebujemy szybkich zawodnikow, kiedy zdobyl jakas wazna bramke z bardzo dobra druzyna?? owen gdyby gral tyle co berba to by trafil wiecej bramek
» 4 czerwca 2011, 12:42 #38
dabrosMUFC: haha !
a Ty strzelisz chociaż jakąś bramkę i czy w ogóle kopnąłeś kiedyś piłkę ?
Doceń trochę to co ten człowiek osiągnął, Ty nigdy nie wybiegniesz na takie boiska co on. Trochę szacunku dla Pana Berbatova
» 4 czerwca 2011, 12:57 #37
mat3usz: słabą drużyną może być live oraz gol Berby z przewrotki, nie? :)
» 4 czerwca 2011, 13:06 #36
FiFlaK: Hat Trick w meczu z Liverpoolem to faktycznie słabiak.
Zauważ, że Berby nie wystawiali na mocnego rywala, więc to ty sajla7777chrzanisz...
» 4 czerwca 2011, 13:13 #35
NaniRedDevil: Tyle że co w tedy grał Liverpool .?!
A dabros nikt nie osiągnie z nas tego co on, ale my patrzymy obiektywnie że nie jest Dla Manchesteru .
A po za tym o czym ty w ogóle mówisz z tym że sajla nie kopnął piłki ? Co to ma wspólnego ?
Berbatov ma talent ale ma braki.
» 4 czerwca 2011, 13:54 #34
Nani1236: Zgadzam się tutaj z wami Berba jest warty z 19 mln funtów.Faktem jest że został mu roczny kontrakt i jego wartość spada ale on był królem strzelców najlepszej ligi świata.
» 4 czerwca 2011, 12:04 #33
lukas0970: każdy by go chciał , ale Berbatov nigdzie się nie rusza tym bardziej że za 12 mln pff..
» 4 czerwca 2011, 11:47 #32
Sapphir: Poszaleli.
Bez tego czlowieka United by mialo wielkie nic to po 1, po 2 to byl wkoncu jego pierwszy sezon, w ktorym pokazal sie ze swietnej strony. Jak on odejdzie to bede w szoku :| napewno jest lepszy niz Owen i dla mnie powinien grac z Roo a mlody niech powchodzi na koncowki ^^ nie dziwie mu sie, ze czuje sie skrzywdzony po finale LM gdzie powinien zagrac razem z Nanim w 1wszej jedenastce.
» 4 czerwca 2011, 11:46 #31
mattistevens: Powinni zaproponować mu przedłużenie kontraktu, jesli nie przedłuży no to sprawa jest jasna. Osobiście wolałbym zeby jeszcze został. Rooney, Chicharito i Berba to dobry napad. Welbeck i Macheda mogą sie u nas sprawdzić jako zmiennicy na puchary i mecze z łatwiejszymi rywalami, żeby dać odpocząć tym najlepszym a Djouf dla mnie jest na sprzedaż, ciut za słaby jak na ManUtd. No i zostaje Owen . . . eh :/ a pomysł blejd7 żeby w ewentualną transakcję Berby wmieszać Sakho jest naprawdę dobry :) Sakho już teraz jest dobry i za kilka sezonów może być naprawdę bardzo pożyteczny jak nadejdzie kolejna zmiana pokoleniowa w ManUtd :)
» 4 czerwca 2011, 11:43 #30
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2011 11:36

Minimum 15 MLN funtów gdyby dali to możnaby się zastanowić. Ferguson chce odmładzać skład, budować nową jakość. Berbatov jest dobrym napastnikim, ale kiedy gra reguralnie. Kiedy Javier go wygryzł ze składu to zaczął grać coraz gorzej. Moim zdaniem jednak to był błąd. Dużo lepiej Hernandez spisywał się jako zmiennik Berbatova i wchodził w drugiej połowie. Wtedy i Bułgar i Meksykanin mogli się popisać i obaj byli w formie.


Atuty Bułgara:

- przyjęcie
- skuteczność
- w każdym momencie może czymś zaskoczyć
- mocny strzał
- gra głową
- technika
- spokój

Atuty Meksykanina:

Szybkość
Ustawienie się w polu karnym
skuteczność


najbardziej bym chciał gdyby nasz atak na sezon 2011/12 był taki:

rooney (35) , berbatov (25), hernandez (25), wellback (15) i owen (15).

w nawiasach jak często powinni grać.
» 4 czerwca 2011, 11:35 #29
Zywo08: lekko przesadzone ale coś w tym jest
» 4 czerwca 2011, 11:41 #28
Drenus: moze tylko mi sie zdaje, ale gra glowa i skutecznosc to zdecydowanie atuty Groszka
» 4 czerwca 2011, 11:54 #27
Tennant: Jeśli za Berbę przyszedłby Benzema/Higuain to jestem za. Jeśli nie-to niech zostaje u nas
Glory Glory MU
» 4 czerwca 2011, 11:31 #26
eKB: Real ma charpkę na Kuna dlatego nie chcą blokować rozwoju dobrych piłkarzy chociaż Mou według mnie zdecydowanie ceni możliwości Gonzalo niż Karima.
» 4 czerwca 2011, 11:39 #25
Klimaa: Trzeba mieć jednak na uwadze że Bułgarowi może "odbić" i po sezonie odejdzie za darmo. Kontrakt powinien być podpisany w te wakacje, jak nie - powinniśmy szukać dla niego nowego klubu. Mam nadzieję że prezesi zaoferują mu jak najszybciej nowy kontrakt.
» 4 czerwca 2011, 11:27 #24
wrobel1992: Odbić!? Skoro strzela 20 goli, a później nie gra to wg mnie byłaby normalna decyzja...
» 5 czerwca 2011, 09:16 #23
skoda037: Nie wierze w te odejście Berbatova.
Sytuacja, gdy nie był w składzie na Barcelonę to tylko woda na młyn dla tych dziennikarzy i teraz średnio 3 razy na dobę będzie pojawiała się plota, że kolejny klub chce Bułgara.
Jutro rano news : Berbatov celem transferowym Maaskanta :>
» 4 czerwca 2011, 11:24 #22
Veon: Najpierw 7,5 teraz 12. Jak jeszcze trochę poczekamy to będziemy mieli za niego 100 mln :D A na serio to może ktoś da za niego z 20 mln.
» 4 czerwca 2011, 11:23 #21
blejd7: max możemy dostać za niego 15 mln. SAF mógłby rozważyć wymianę za Sakho. Chłopak świetnie spisuje się zarówno na środku jak i na lewej obronie a za 2-3 sezony odejdzie Evra, Rio i może O'Shea więc obrońcy będą potrzebni. Jasne, że Fabio może zastąpić Evrę ale nie zagra sam 50 meczów w sezonie bo nawet Evra pod koniec sezonu był zmeczony juz. Jeżeli odejdzie Berba to Wellbeck i Macheda powinni zostać bądź jeden mógłby być wypożyczony
» 4 czerwca 2011, 11:18 #20
czerwony5diabel: Według transfermarkt jest wart 28mln =]
» 4 czerwca 2011, 11:17 #19
Koksu: Wszystko zależy od wiziji Fergiego na przyszły sezon.Wiaomo may Roo,Chicarito,Owen.W Welbecka wierzę i to bardzo bo sprawdził się w Sunderlandzie czemuż nie miałby się sprawdzić u nas,gdzie wkońcu będzie miałe lepszych kolegów ;p.Dochodzi jeszcze Macheda i Diouf,tutaj także trzeba by wiedzieć co Ferguson zrobi z nimi,jeśłi obaj mieli by zostać u nas w drużynie to Berbatov mógłby by odejśc.Ja jednak w to nie wierzę,natomiast nie mam w tej kwestii konkretnego zdania i zdaję sięna naszego trenera ;p...Mam przeczucie że Welbeck w przyszłym sezonie nastrzela z Hernandezem po 20 bramek ;)
» 4 czerwca 2011, 11:09 #18
Cleverley: 20 mln jest Berba wart..
» 4 czerwca 2011, 11:08 #17
mateuszr20471: Villa rok temu kosztowal 40 mln euro, czyli mozna sie spodziewac, ze cena spadla o te 5-10mln euro. Obecnie Villa jest wart ok.30-35 mln euro. To ja sie pytam z jakiej przyczyny krol strzelcow ligi angielskiej, pilkarz z tego samego roku co Villa ma byc od niego tyle tanszy. Oczywiscie jest z Bulgarii i na tym troche traci. Jednak jesli ktos chce go pozyskac to niech daje 25 mln euro i Dymiatar jest ich.
» 4 czerwca 2011, 11:07 #16
eKB: Jeżeli już Berba odejdzie 18 mln. to minimum ja osobiście i myślę że wielu kibiców United nie wyobraża sobie za rok naszej linii ataku bez bułgara przecież to świetny zawodnik SAF nie może popełnić takiego błedu.
» 4 czerwca 2011, 11:07 #15
NaniRedDevil: Ja sobie wy obrażam ale myślę że lepszym posunięciem było by sprzedanie Owena a zostawienie Bułgara bo on przynajmniej strzela .
» 4 czerwca 2011, 11:24 #14
eKB: Zdecydowanie popieram jeżeli już kogoś się pozbywać z napadu to tylko Owena
» 4 czerwca 2011, 11:37 #13
iamarctic: niestety, Owen dostał nowy kontrakt... Nie wiem jak to SAF pogodzi, chyba będzie Welbecka i Dioufa na skrzydłach wystawiał.
» 4 czerwca 2011, 13:05 #12
NaniRedDevil: Albo ich wypożyczy iamarctic
» 4 czerwca 2011, 13:50 #11
Rooni126: no wiesz owen nie strzela z dosc smiesznego powodu ale moze jednak... dlatego ze nie dostaje szans
» 4 czerwca 2011, 15:06 #10
iamarctic: @NaniRedDevil Boss powiedział, że ta dwójka + Cleverly mają wrócić na OT w następnym sezonie. To bardzo dobra wiadomość, cieszę się, że młodzi w końcu będą grać w swoim domu. No i mam nadzieję, że rzeczywiście będą grać, a nie grzać ławę...
» 4 czerwca 2011, 15:26 #9
mervel: gdzieś pod jakimś newsem wyczytałem eksperta że Berba jest wart 25 mln funtów....
do 10 baniek fakt że jest to śmieszna kwota...ale z kolei więcej niż 13-15 mln funtów nie ma szans by dostać.
może to faktycznie dobry moment na jego sprzedaż ?
» 4 czerwca 2011, 11:04 #8
xandir94: A PSG bedzie gralo w lidze mistrzow?
» 4 czerwca 2011, 11:04 #7
Czarny171: Raczej nie, bo chyba 4 miejsce w francuskiej Ligue 1 nie upoważnia do gry w LM
» 4 czerwca 2011, 11:08 #6
wladek22: Wchodząc w temat pomyślałem o tej sumie i proszę ;)
» 4 czerwca 2011, 11:03 #5
DahDah: Już więcej niż te 7.5 ;)
» 4 czerwca 2011, 10:56 #4
iamarctic: to i tak za mało, Berba, nawet mimo swojego wieku, wart jest koło 17-19 mln.
» 4 czerwca 2011, 11:02 #3
DahDah: hah , chyba w Fifie .
na chłopski rozum , o ile nim jesteś kto ci da za niego 17- 19 mln ?
Wymien prosze kluby.
» 4 czerwca 2011, 11:42 #2
iamarctic: nie wiem czy ktokolwiek dałby tyle, co nie zmienia faktu, że Berba to wyjątkowy piłkarz i jest wart takich pieniędzy.
Jego bramki w tym sezonie są warte co najmniej te 15 mln.
» 4 czerwca 2011, 13:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.