Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Guardiola: Zobaczcie, zasłużyliśmy na to!

» 29 maja 2011, 00:12 - Autor: rogi - źródło: goal.com
Trener FC Barcelony nie miał wątpliwości, że jego zespół zasłużył na wygraną w Lidze Mistrzów. Po wygranej 3:1 z Manchesterem United w finale, Blaugrana zdobyła czwarty tytuł w historii.
Guardiola: Zobaczcie, zasłużyliśmy na to!
» Barcelona zdominowała United w finale
- Nigdy nie jest łatwo. Musimy pogratulować Manchesterowi United świetnego meczu, jaki z nimi zagraliśmy. Jesteśmy zachwyceni, bo wiemy jak trudno jest wygrać to trofeum - mówił Guardiola dla TVE.

- Bardzo dobrze się przygotowaliśmy do tego meczu i świat widzi teraz, że zasłużyliśmy na wygraną. Znakomicie kontrolowaliśmy grę.

Manager Hiszpanów pochwalił zaangażowanie w przygotowanie do spotkania i uznał to za klucz do sukcesu.

- W tym roku mieliśmy więcej czasu na przygotowanie się do finału, niż dwa lata temu. Mieliśmy takie możliwości i wykorzystaliśmy je, świetnie się bawiąc. Bardzo cieszymy się ze zwycięstwa.

- Historia Manchesteru United mówiła nam, że będzie ciężko. Grali na bardzo wysokim poziomie i dążyli do szybkiego wyrównania, gdy stracili bramkę. Musimy być zadowoleni, bo mieliśmy wielkiego konkurenta.

To druga wygrana Guardioli w Lidze Mistrzów po tym, jak przejął stery w FC Barcelonie po Franku Rijkaardzie w 2008 roku.Pozostałe dwa triumfy to w 1992 i 2006 roku.


TAGI


« Poprzedni news
Van der Sar: O jeden mecz za dużo
Następny news »
Ferguson: To była trudna decyzja

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (69)


bartekgrych2: Po prostu LM wygrali lepsi to było widać , ale Glory Glory Man United
» 31 maja 2011, 14:32 #67
dear17: jak mieliśmy wygrać z barcą bez najlepszego strzelca -berbi i asystenta-naniego
SAF chyba niezbyt dobrze wybrał 11 skoro wystawił valencie który nie jest w formie
Wkurza mnie jeszcze że SAF zawsze mówi aki skład jaki mamy jest dobry to jest bzdura oprócz naniego roo to nie mamy żadnego dobrego ofensywnego zawodnika chicharitojest dobry ale jest za młody i za mało doświadczony na podstawowego zawodnika. Z takim składem jakim mieliśmysukcesem ogromnym można nazwać awans do finału. Jężeli w tym roku nie bd dobrych transferów to bedzie lipa
» 30 maja 2011, 16:03 #66
Najkmanus: ale SAF wystawił najlepszy możliwy skład takich pierdół jak twoje dawno nie słyszalem
» 30 maja 2011, 18:50 #65
gradinio: przykro mi to pisać ale przegrana była przez Fergusona
1) uważam że Giggs nie powinien zagrać przez swoje problemy rodzinne
2) od początku powinien grać Nani
3) nie rozumiem dlaczego Berbatova nie było nawet na ławce rezerwowych
4)zamiast parka powinien zagrać Anderson
to by było na tyle
» 29 maja 2011, 21:53 #64
kubik: Z tym Andersonem mogłeś już sobie odpuścić. Park jest rewelacyjny, w LM sprawdza się dużo lepiej niż np. Nani. Andersona nie lubię i uważam, że na razie jest dość przeciętny. Na pewno nie na finał LM
» 29 maja 2011, 22:53 #63
wujekfester: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2011 15:58

To co z ciebie za kibic jak Ty ANDERSONA "nie lubisz"?? Jakby Anderson był przeciętny to by MU nie grał chłopaczku...
» 30 maja 2011, 15:54 #62
xandir94: Giggs mial problemy rodzinne od kilku miesiecy, tylko media zatrzymaly ta informacje, aby nie wyszla po za obszar Brytanii. W dwumeczu z Chelsea poradzil sobie znakomicie, wiec Ferguson i tym razem na niego postawil, a ta sytuacja nie miala wplywu na jego gre.
» 30 maja 2011, 17:30 #61
masrzisz: szkoda ze przegralismy ale nie ma sie co oszukiwac bylismy gorsi w kazdym elemencie pilkarskiego rzemiosla ;) ale jestesmy 2 najlepsza druzyna w Europie i trzeba sie z tego cieszyc :) jestem dumny z United ! gdy Wayne strzelil bramka to w oku az mi sie lezka zakrecila jak zobaczylem jego zachowanie i wyraz twarzy po strzeleniu gola ;) ten gosc jest niesamowity i oddalby serce za Manchester :) GLORY GLORY MAN UNITED
» 29 maja 2011, 21:43 #60
pilsudczyk: Nauczkę to ma Fergi, że jak gra zespołu nie idzie to się robi szybko zmiany a nie czeka do 70 minuty licząc, że zawodnicy zaczną nagle lepiej grać.
Ave Marszałek!
» 29 maja 2011, 20:31 #59
DevilFan: dokładnie tak myślałem sobie że zdejmie Giggsa walnie Naniego i za Fabio Anderson/Scholes ale nie duma zbyt duża.
» 29 maja 2011, 21:32 #58
Tomasson10: trudno, było, minęło, trzeba grać dalej.
» 29 maja 2011, 18:23 #57
Taurus: A Manchester ładnie grał te 15 minut..., Vidić i inni mówili że wiedzą czego nie robić by ich pokonać, widać nie wywieźli z rzymu żadnej nauczki... teraz mają i to 2.
» 29 maja 2011, 17:21 #56
rogi: Jak to nie wynieśli nauczki? W obronie było dużo lepiej niż w Rzymie, nasi bardzo często skutecznie zatrzymywali ataki Barcy. No ale przy takiej intensywności w końcu coś musiało wpaść. Tak naprawdę w stylu Barcelony (piłka pomiędzy obrońców i Messi albo Villa albo Pedro wchodzą w pole karne sam na sam z bramkarzem) padła tylko pierwsza bramka. Messi i Villa walili sprzed linii obrony. Trzeba przyznać, że sporo groźnych akcji nasi obrońcy przecinali.

Głównie środek pola zawodzi, już któryś miesiąc/sezon. Do Vidica akurat bym o nic pretensji nie miał.
» 29 maja 2011, 17:57 #55
Rohini: Przestańcie pisać bzdury o sędziowaniu...Barcelona jest absolutnie najlepszą drużyną świata i nawet Ferguson to powiedział.
» 29 maja 2011, 16:20 #54
HKS: dokładnie!
i Ci co mają cały czas żal co do sędziowania w meczach Barcy proponuje załóżcie sobie jakiś profil na jakimś portalu społecznościowym... i tam wylewajcie żale bo to Panowie żenujące się robi...
» 29 maja 2011, 16:40 #53
Ketiw: Brawo! Zgadzam się w 100%
» 29 maja 2011, 18:53 #52
Til: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2011 23:44

Na jakiej podstawia stwierdzasz, że nie jestem prawdziwym kibicem ? Pisze obiektywnie co widziałem. Gdyby nie byli lepsi to by nie wygrali i tyle. Mam prawo do własnej opini i nie podoba mi sie droga jaką Barcelona doszła do finału, mogła dojść inną choćby bez pomocy sędziów tak jak wygrała finał. Bo było Ją na to stać. Jest najlepsza i tyle. I gdzie w mojej wypowiedzi widzisz gdybanie ? Nie pisze co by było gdyby :)
Ale ja byś myślał.... to pewnie byś tego nie napisał.
To, że umiem przyjąć porażkę i obiektywnie ją ocenić nie sprawia, iż nie jestem Fanem

Pozdrawiam
» 29 maja 2011, 23:42 #51
Til: Wygrali w finale zasłużenie, bo byli lepsi. Jednak ciągle uważam, że nie nie zasłużyliście na dojscie do finału. Przynajmniej nie w takim stylu w jakim doszliście :)
» 29 maja 2011, 15:14 #50
loveMU: powiem tak Manchesterowi należał się bardziej puchar niż Barcelonie a to dla czego ?

1. Barca by dojść do Finału jak pamiętamy musiała użyć środki w postaci aktorstwa,same statystyki pokazują ze Barcelona jest mniej lubiana w tym roku przez tzw HISZPAŃSKI TEATRZYK

2.Manchester gra prawdziwy Futbol, czyli w meczu faule odgwizdywane były na okrągło dla Barcy

3.Reka w polu karnym Davida Villi, dla mnie była inni mówią ze za blisko był piłki, a jak oglądam powtórki to widzę jak Villa zrobił ruch Palcami by zablokować Piłkę

4.Teraz fani Barcelony piszą szacunek dla ManU a jak by przegrali to by wyzywali Manu od rożnych.



Powiem tak PUCHAR WYGRAŁA TYLKO JEDNA DRUŻYNA I JEST NIĄ MANCHESTER UNITED, NIE HISZPAŃSKI TEATR KTÓRY WYGRYWAŁ INNE MECZE NIE UCZCIWA WALKA.


Święte słowa , zgodzę się z tobą w 1000000000%
» 29 maja 2011, 13:37 #49
Lednick: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2011 15:00

jeśli to nie jest ironia to pier***** głupoty....
» 29 maja 2011, 14:59 #48
glory2: Zgadzam się z Guardiolą w tegorocznej edycji Barca nie miała równych sobie w następnym roku Henandez z Rooneyem zdeklasują Lige Mistrzów.No i jeszcze De Gea przejdzie najprawdopodobniej do Manchesteru.
» 29 maja 2011, 12:21 #47
Wielbicielka: Tak tak Pep zasłużyliście i gratuluje. Ale moje diabelskie i mało obiektywne serce liczy, że za rok dostaniecie w końcu baty...jeśli nie od nas to od kogoś innego!:)
» 29 maja 2011, 12:16 #46
eKB: Z trudem patrzyłem na to spotkanie gratuluję piłkarzom i kibicom ale tylko tym normalnym
» 29 maja 2011, 12:13 #45
Cleverley: Guardiola zdobył 3 razy LM z Barcą ; oo bo w 1992 roku grał; )
» 29 maja 2011, 11:20 #44
Pique: Bacek z Arsenalem sędzia nie uznał Barcelonie prawidłowej bramki, więc nie pisz głupot, ok.

Barca zagrała wczoraj pięknie, cieszę się, że wygraliśmy ten finał czysto i bez aktorzenia. Nikt nie ma wątpliwości, kto był LEPSZY.
» 29 maja 2011, 11:09 #43
wankus: wracaj na swoja stronę fanowska a nie tutaj

jak śmiesz jeszcze dawać sobie nick Pique
» 29 maja 2011, 11:18 #42
Cleverley: bez aktorzenia ? hahahah dobre..
» 29 maja 2011, 11:19 #41
Pique: jak śmiecie pisać takie bzdury? (nie wszyscy)
» 29 maja 2011, 11:22 #40
XoVi: bez aktorzenia ?? ahahahha a panienka Messi co się wywalała ?? A aktorski pokaz Pedro ?? ahahahaha
» 29 maja 2011, 13:12 #39
Lednick: Aktorstwa trochę było, ale bez przesady, wygrali zasłużenie i tyle i skończmy gdybanie.Cieszę się, że odbyło się chociaż wczoraj bez kontrowersji. Trzeba się teraz podnieść i w przyszłej edycjii rewanż. :)
» 29 maja 2011, 15:03 #38
DevilFan: Haha Pikłe nie rozbawiaj Mnie. Śmiałem się z kolegami jak Carrick strzelił futbolówką w twarz Sergio należało Mu się. Oj aktorzyli a ręka Villi i 3;2 to mecz uwierz toczył by się inaczej.
» 29 maja 2011, 17:07 #37
Ketiw: DevilFan,
a ja klaskałem, gdy widziałem pokonanego Rooneya (mimo, iż mam jeszcze w pamięci jego chamski łokieć). No, ale nie wszyscy potrafią się zachować w takiej sytuacji...
» 29 maja 2011, 18:51 #36
DevilFan: no nie wszyscy umieją się zachować fair play szczególnie barcelona w półfinale z Realem; podziękujmy Alves, Pedro, Sergio, w teatrze Elżbietańskim szukają świetnych komików,
» 29 maja 2011, 21:30 #35
golazo: igol. pl/article,35775.html - wywiad z Tomkiem
» 29 maja 2011, 11:04 #34
roki2008: Jeśli już sięgamy w historię to najlepszą drużyną w historii jest Real Madryt kochany... MU nie radzi sobie z Barcą w pojedynczym meczu, ale sądzę, że miałby duże szanse w dwumeczu
» 29 maja 2011, 11:58 #33
Bacek: Najlepszym zespołem w historii jest Real Madryt, Barca błyszczy od 5 lat na dobrą sprawe,.
» 29 maja 2011, 12:18 #32
Bacek: Powiem tak, w tej edycji LM z wielkimi drużynami wygrali raz uczciwie, 3 razy mieszali się sędziowie(2 razy Real, 1 raz Arsenal) a my graliśmy tylko I połowe bo w 2 nie istnieliśmy. Brak Berbatowa to był szok dla mnie...
» 29 maja 2011, 10:26 #31
kara466: No cóż muszę to przyznać po wczorajszym finale - Barca była lepsza od nas. Jednak ja cały czas będę wierzyć w swój ukochany klub niezależnie czy będą wygrywali czy przegrywali. Miałam nadzieję że zagrają trochę lepiej, ale cieszę się ze chociaż jednego gola zdobyli - tak więc myślę, że zagrali lepszy finał niż w Rzymie. Mam nadzieję że w przyszłym sezonie to my będziemy wznosić puchar do góry!
Tak więc: Glory Glory Man United!
PS. Mam nadzieję że następny finał zagramy w czerwonych koszulkach bo te białe jakiegoś pecha przynoszą ;)
» 29 maja 2011, 10:18 #30
Tennant: Barca w finale była lepsza. Tak jest prawda. Ale jakby nie sędziowie to by ich w ogóle w tym finale nie było
Glory Glory MU
» 29 maja 2011, 10:06 #29
Damian1180: Mnie osobiście te mecz przypominał mecz piłki ręcznej, nie mówię tu o graniu rękami lecz o stylu, man utd obstawiał całe pole karne a barca wymieniała tylko podania i próbowała zagrać za obrońców żeby wyjść z bramkarzem sam na sam, uważam, że było za mało pressingu na własnej połowie.
» 29 maja 2011, 09:55 #28
wankus: wankus

Mowie od razu ze jestem fanem Ac Milanu

powiem tak Manchesterowi należał się bardziej puchar niż Barcelonie a to dla czego ?

1. Barca by dojść do Finału jak pamiętamy musiała użyć środki w postaci aktorstwa,same statystyki pokazują ze Barcelona jest mniej lubiana w tym roku przez tzw HISZPAŃSKI TEATRZYK

2.Manchester gra prawdziwy Futbol, czyli w meczu faule odgwizdywane były na okrągło dla Barcy

3.Reka w polu karnym Davida Villi, dla mnie była inni mówią ze za blisko był piłki, a jak oglądam powtórki to widzę jak Villa zrobił ruch Palcami by zablokować Piłkę

4.Teraz fani Barcelony piszą szacunek dla ManU a jak by przegrali to by wyzywali Manu od rożnych.



Powiem tak PUCHAR WYGRAŁA TYLKO JEDNA DRUŻYNA I JEST NIĄ MANCHESTER UNITED, NIE HISZPAŃSKI TEATR KTÓRY WYGRYWAŁ INNE MECZE NIE UCZCIWA WALKA.
» 29 maja 2011, 09:49 #27
kogut7: Ja nigdy nie powiem Farselona jest najlepsza druzyna swiata bo tak nie jest dlatego ze oni nigdy nie doszli do finału w zwyczajny sposob no moze oprocz 2006r a tak
2009- powinno byc 5 karny no ale powiem ze 3 nawet Guardiola wtedy wiedział ze przegra ten mecz
2011- czerwona kartka dla Arsenalu z kapelusza no nie rozumiem decyzji sedzie gdy 80 tys kibicow gwizdze on wyrzuca zawodnika z boiska no to sorry. Polfinał Ligi Mistrzow Real : Farsa po pierwsze teatrzyk barcelony oczywiscie w roli głownej Busqets oraz czerwien dla Pepe za trafienie czysto w pilke i zwijanie sie przez pol godziny alvesa a po minucie biegnie juz z akcja .


Ja poprostu nie moge pojac "porque" my musimy charowac na boisku by dostac sie do finału a Wielka Farselona dlatego ze maja na koszulce "unicef" znajduja sie w finale przez ewidentne błedy sedziowskie "porque" ?

Wiem ze teraz pewnie ogromna fala krytyki spadnie teraz na mnie ale nie moge tego pojac mozecie mowic co chcecie ale ja nigdy nie uznam Farselony za najlepsza druzyne swiata

Dziekuje to tyle w tym temacie
» 29 maja 2011, 09:31 #26
wankus: jesteś Mistrzem kocham cie za to!!

PUTA BARCA za TEATR !!
» 29 maja 2011, 10:07 #25
michaltomala10: Przypatrzcie się gra Barcelony była bezsensowna kopali od jednego do drugiego zawodnika i tak w kółka Ale w ten sposób rozbili obronę diabłów ktoś musi przegrać żeby ktoś mógł wygrać niestety to był United ale mam nadzieję że za rok będzie powtórka tylko że wygra Man-United ;)
» 29 maja 2011, 09:26 #24
roki2008: Jeśli chodzi o sam finał to rzeczywiście zasłużyli, ale teatrzyk i sędziowanie w poprzednich meczach to kpina. Tak samo jak w 2009 nie powinno być w finale Barcelony, bo została tu znowu wepchnięta, a wtedy już to wykorzystują niestety
» 29 maja 2011, 09:10 #23
Roo10ney: No trudno... Chociaż sam nie moge przestać myśleć o tym meczu i wyobrażać sobie Van Der Sara czy Giggsa, Rooneya wznoszącego puchar i płaczących kibiców Barcelony, trzeba się pogodzić z przegraną... United nie dało z siebie 100% (ba, nawet 75%) i to dlatego przegraliśmy. Nie pokazali na co ich stać. Tylko Rooney widać było że chciał być wszędzie dla drużyny. Nani powinien grać od pierwszych minut zamiast Parka, Anderson powinien grać również od początku zamiast Carricka czy Giggsa na środku... Szkoda gadać, niech odpoczną i skupią się na przyszłym sezonie. Tyle ode mnie, pozdrawiam.
» 29 maja 2011, 09:06 #22
DEPE: ludzie. albo jestescie chorzy psychicznie albo wam cos na glowe spadlo. zobaczcie reakcje kibicow united z anglii. i reakcje kibicow z katalonii. kazdy wam gratuluje tego finalu bo united okazal sie druzyna a nie cwaniakami jak real.
» 29 maja 2011, 08:54 #21
RooneyWazza: Fakt jest faktem,Barcelona była lepsza,grała fantastyczną piłke,troche teatru było ale tylko w wykonaniu Busquetsa,którego nie nawidze.Pozatym to czysta gra,i ładny dla oka futbol.GLORY GLORY MANCHESTER UNITED !!
» 29 maja 2011, 08:22 #20
Deluxe: Tak naprawdę, w kółko mówi się o tym, że Barcelona wcale nie zasłużyła na dojście tak daleko, bo mnóstwo we wcześniejszych fazach tych rozgrywek było błędów na korzyść Blaugrany. Z drugiej jednak strony, kto popełniał te błędy? Kto dawał się nabierać na bolączki Busquetsa, Alvesa czy innego tam? Sędziowie. I rozumiem, może oni byli stronniczy i bardzo chcieli pomagać Barcelonie, za którą stali i sercem i rozumem, ale jaka w tym niby wina zawodników Barcy? Oni grają po prostu niezwykłą i efektowną piłkę, która robi wrażenie na wielu ludziach, dlatego też arbitrzy nie pozostawali na to obojętni. Bo teraz mamy taką właśnie erę - erę Barcelony - w której to nie siła, a spryt, wygrywają i są najchętniej oglądane. Ten finał, jeśli chodzi o Barcelonę, był połowicznie grą zawodników, a połowicznie sędziów z poprzednich spotkań. Ich decyzje dały finał zawodnikom Barcelony. Tak, to wielka drużyna, ale nie jestem taka pewna, jak potoczyłoby się spotkanie z Realem, gdyby nie czerwona dla Pepe. I tak dalej. Tak czy siak, trzeba gratulować. Gratuluję zatem. I jest to o tyle trudne, że przegrywa się z kimś, kto niekoniecznie samodzielnie zapracował na ten finał. Co nie zmienia faktu, że sędziowie we wczorajszym finale byli poprawni. Gol ze spalonego, nieuznany karny (chociaż tam była nabita ręka, ale karny mógłby i tak dać nam nadzieję), ale też zawodnicy Barcy nie 'grali', a chodzi mi oczywiście o ich aktorskie zapędy ;) Naprawdę gratuluję, że nie było tego dennego nurkowania, trochę tam Busquets się przymierzał, ale generalnie spotkanie było czyste. Valencia się rozszalał w absolutnie niepozytywnym znaczeniu tego słowa ;( Taka jest piłka, taka jest LM, tacy są sędziowie, mam nadzieję, że przyszła edycja LM będzie inna. Mniej stronnicza. Nie mówię o finale, mówię o tym, co działo się wcześniej.
We ARE United!
» 29 maja 2011, 08:03 #19
antymadridista: wez ty się na ROKSA PL ogłoś bo o piłce nożnej nie masz pojęcia
» 29 maja 2011, 08:24 #18
Deluxe: A konkretnie to o co Ci chodzi?
» 29 maja 2011, 08:37 #17
pajta: Mów o finale a nie o sędziach, bo w meczu z każdym przeciwnikiem Barcelona zasłużyła na zwycięstwo ani razu nie zagrali antyfootballu.
Nie umniejszaj ich sukcesu bo jest wielki i zasłużony!
A ja jestem kibicem Manchesteru. Wiernym.
» 29 maja 2011, 08:43 #16
Deluxe: Gratuluję tego ostatniego zdania, które napisałeś. Podłączam się ;)
» 29 maja 2011, 10:57 #15
bober89: jeśli mowa o karnym, to prędzej Barcelonie należał się za rękę Evry chyba w pierwszych 20 minutach. Villa miał rękę tuż przy biodrze a Evry była kilkanaście cm od ciała, więc jeśli już im się bardziej należało. ale nie było żadnego, co moim zdaniem było słuszne. Busquets dostał nogą po żebrach od rozpędzonego Antosia, wiec nie ma co się dziwić, że go zabolało.
» 29 maja 2011, 15:30 #14
edi74: Nie potrafie zrozumiec jak mozna drugi raz z rzedu dac sie pokonac takiej druzynie jak Barca.Czy ,,ser,, nie jest juz tym zbytnio zmeczony?Wiem ,zrobil bardzo duzo ,ale pewne rzeczy sa nie do przyjecia.Gdzie trafione zmiany?Chociazby jedna(oprocz Naniego ktory mial grac od pocztku).Za druzyne dam sie pociac, ale powoli brakuje mi ,,swiezej,,krwi.Jestem z Wami od 15 lat ibede po grob tylko prosze o jedno....Walczcie!Dajcie cos z siebie ,z gry.Meczu nie mozna wygrac dwoma strzalami.Prosze badzcie soba w nastepnym sezonie.Wiem i tak ser bedzie robil swoje i oszczedzal pieniadze ,,klubowi,,
» 29 maja 2011, 03:44 #13
Daro13: Tez nad tym myślałem. chyba każdy nawet nie doświadczony kibic piłki nożnej wie jedno- Barcelonie nie można się poddać, nie można pozwolić narzucić jej swojego tempa gry, co wcale nie jest trudne. Mieliśmy wiele razy piłkę tylko proszę ja was.... Valencia nie umie podawać (o dryblingu nie wspomnę), Carrick to samo, Giggs już w tym wieku powinien być trenerem a nie piłkarzem (chwała mu, że gra) wiec ja się pytam kto tam ma rozgrywać?! Anderson grał ostatnie świetnie mecze, Nani cały sezon a szanse dostał i tak Antonio... ALE CZEMU?! od momentu powrotu on niczym nie zachwycił:( Czy Ferguson nie dostrzegł tego?! Lusi cały sezon walczył, niszczył, zabijał a na finał, na to co pracował całym sobą, został olany.... Nie rozumiem tego.
» 29 maja 2011, 07:14 #12
chomik8888: Szkoda tej porażki ale taka jest piłka . Jestem i tak z was dumny chłopaki przegrana z barcelona po walce to nie wstyd !!
» 29 maja 2011, 02:34 #11
Kochas1994: Nie wiem czym się tu szczycić jak można wygrać LM po takich błędach sędziowskich na korzyść Barcy żal żal
» 29 maja 2011, 01:22 #10
lukasz00090: Kpisz sobie ? Jak kocham United tak muszę przyznać, że Barca była lepszą drużyną. Sędziowanie naprawdę świetne. Można było odgwizdać rękę u Evry i chyba Villi ale niekoniecznie ! No i bramka dla United padła ze spalonego (osobiście bym to puścił) . To co dziś zagraliśmy to padaka totalna. Grało tylko kilku zawodników (Roo, Evra, Vidic, Rio, Park). To co pokazał Valencia to dno, w skali od 1-10 daję mu słabiutką 1 ! Barca niestety zasłużyła na to trofeum i taka jest prawda . Niestety ale bez wzmocnień w środku pomocy nic nie ugramy (stawiam na Sneijdera czy jak to się pisze :) ).
Liczę, że w przyszłym sezonie uda nam się wygrać :)
» 29 maja 2011, 01:31 #9
BlaDE1878: chodziło mu o to jak Barca doszła do finału. Ja mam jedynie żal o to że właśnie wogóle nie było walki ze strony MU co dostawalismy pilke to odrazu dlugie podanie do przodu najczesciej w aut.
» 29 maja 2011, 07:33 #8
DeviilFan: Witam, chciał bym zaprezentować wam mój przypadek... Mam 14 lat (w grudniu 15), interesuje się pikom od 7 roku życia, od 1 klasy podstawówki kiedy namówił mnie do tego mój kolega... od roku trenuję w professionalnej drużynie w swoim roczniku... Nie stały by się to gdyby nie ManU, od zawsze byłem z nimi, ale tym co dzisiaj zaprezentowali - bardzo mnie zasmucili... Mam na dzieje, że za rok ta "barcelonka" też dojdzie do finału i dostanie wklep od Manchesteru!!


For Ever ManU!
» 29 maja 2011, 01:11 #7
woj92: Dobrze nas rozpracowali wiedzieli że nasz środek obrony jest nie do przejścia i nie próbowli tego zrobić- zawsze ściągali naszych stoperów i podawali do boku (patrz pierwsza bramka)- Guardiola dobrze odrobił zadanie domowe my nie.
Co do Berby to sam jestem zdziwiony, ogólnie pare założeni taktycznych nie zrozumiałem. Ale najlepszy strzelec powinien wystąpić w takim meczu przynajmiej było by do kogo podać.
» 29 maja 2011, 00:36 #6
Laq: Strasznie mi brakowało Berby. Nikt z naszych nie był w stanie przetrzymać piłki i uspokoić gry :(
» 29 maja 2011, 00:35 #5
Accord: Pojawiają się plotki (a może czysta prawda) że gdy dowiedział się o tym że nie załapał się do 18-stki meczowej to opuścił stadion...oby to nie była prawda bo w przyszłym sezonie będzie nam niezbędny...
» 29 maja 2011, 00:31 #4
PanDuzeA: Nie ma ludzi niezbędnych.
» 29 maja 2011, 01:05 #3
18Lukasz78: Powie mi ktoś o co chodzi z Berba ? Szczerze go nie lubie,ale czemu go na ławce nie było ?
» 29 maja 2011, 00:28 #2
eKB: Nikt nie wie chyba SAF tak zdecydował jak dla mnie głupota
» 29 maja 2011, 12:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.