Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Blackburn vs Man Utd: Oceny pomeczowe

» 14 maja 2011, 19:52 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United po remisie z Blackburn Rovers (1:1) został mistrzem Anglii w sezonie 2010/2011. Noty za występ na Ewood Park nie były jednak najlepsze. Dziennikarze Manchester Evening News piłkarzem meczu wybrali Wayne’a Rooneya.
Blackburn vs Man Utd: Oceny pomeczowe
» Wayne Rooney na Ewood Park zdobył jedyną bramkę dla Manchesteru United
Tomasz Kuszczak. Nie wyglądał na pewnego siebie. Popełniał błędy, a jego nerwowość udzielała się całej drużynie. Ocena: 4

Rio Ferdinand. Nie miał problemów z Robertsem. Kontrolował sytuację. Ocena: 6

Fabio. W defensywie było dobrze, ale w ofensywie nie potrafił zagrozić rywalowi. Ocena: 5

Nemanja Vidić. Wdał się w przepychankę z Robertsem i, co jest dość rzadkie, przegrał. Ocena: 5

Jonny Evans. Nie zagrał na swojej pozycji, ale nie zawiódł jako lewy obrońca. Ocena: 5

Michael Carrick. Nie potrafił zainspirować United do lepszej gry, lecz w swoich zagraniach wykazywał się dużym spokojem. Ocena: 6

Antonio Valencia. Tym razem nie przysporzył piłkarzom Blackburn Rovers zbyt wielu problemów. Ocena: 6

Ryan Giggs. Tylko jego podania sprawiały, że Rovers byli w niebezpieczeństwie. Ocena: 6

Nani. Trafił w poprzeczkę i to wszystko. Nie niepokoił Blackburn. Ocena: 5

Javier Hernandez. Zdołał sprowokować Robinsona do faulu i wywalczył rzut karny. Ocena: 5

Wayne Rooney. Rozpoczął niczym lokomotywa, rozrzucał piłkę do kolegów. Występ zakończył spokojnym karnym, który przypieczętował tytuł. Ocena: 6

Zmiennicy
Paul Scholes (za Fabio 61’). Typowa zmiana. Ocena: 6

Dymitar Berbatow (za Nani 80’). Prawie nie miał kontaktów z piłką. Ocena: 6


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Podejmiemy każde wyzwanie
Następny news »
Chicharito: Rooney kocha takie sytuacje

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (57)


jab0l: Slabe oceny
» 15 maja 2011, 14:25 #55
Bovver: jaki mecz takie oceny
» 15 maja 2011, 18:22 #54
JeloDDZ: moim zdaniem nie ma co mieć pretensji do kuszczaka ok popełnił błedy był nerwowy ale bramka padła nie po jego winie każdemu sie zdarza a jeszcze do tego dochodzi fakt że nie grał za wiele moim zdaniem aby go dokładnie ocenić potrzeba wiecej spotkań z jego udziałem... a tak poza tematem mam nadzieje ze zostanie w MAN UTD
» 15 maja 2011, 13:28 #53
kikson: No niech zostanie. Będzie numerem 3. Też fajnie.
» 15 maja 2011, 13:46 #52
rafal017: Już bym wołał Lindeaagarda niż Kuszczaka ;/
Ale wygraliśmy ładnie, ładnie :)
» 15 maja 2011, 11:38 #51
FredTheRed: pomyłka przy Kuszczaku - zamiast 4 powinno być -7..
» 15 maja 2011, 10:00 #50
Cleverley: czemu najeżdżacie na Kuszczaka ? jeden słaby mecz i co ? VDS zawalił podczas pierwszego meczu z WBA i ? nikt nic nie mówił . przecież każdemu się zdarza . powiecie ,że VDS to pewny punkt i świetnie broni . Tomek w zeszłym sezonie jak grał regularnie też był pewny , ciężko jest grac co 2 miesiące
» 15 maja 2011, 09:35 #49
otmar: Oglądałem w tym sezonie chyba wszystkie mecze United - ten mecz był typowym meczem na wyjeździe, bez zdominowania środka pola, a jeszcze dochodzą zmarnowane sytuacje.
Obyśmy z Barcą zagrali dobrą piłkę, jesteśmy od nich lepsi w obronie, na skrzydłach i mamy harującego Rooneya - oni demolują w środku pola i mają Messiego. Ja wystawiłbym skład:

VDS - Rafael/Fabio, Rio, Vidic, Evra - Nani, Giggs, Park, Valencia - Rooney, Hernandez.

Ewentualnie Berbatov za Chicharito i Carrick/Flatcher za Parka.

Absolutnie nie można wystawiać: O'Shea, Evansa, Gibsona - to są drewniaki, z Barceloną będą wkręcani w murawę co chwilę.
» 15 maja 2011, 01:58 #48
sisinho: Absolutnie się z Tobą zgadzam co do nie wystawiania Evansa , Gibsona i O'shea. Berba też musi usiąść na ławce bowiem z Barcą będziemy grali tylko kontrami (nie możliwe jest żeby pozycyjnie , bowiem przy 60% posiadania piłki przez Barcelonę nie da się grać pozycyjnie) a jak wiadomo Berba szybkością nie imponuje.
» 15 maja 2011, 09:30 #47
Taurus: Mecz fatalny ale dobrze się to zakończyło teraz dajmy szanse Blackpool i wyjdźmy rezerwami
» 15 maja 2011, 01:28 #46
wojtek654321: tacy są Polacy.... zobaczą jeden mecz w słabym wykonaniu jakiegoś zawodnika to od razu najlepiej niech idzie do ligi na Madagaskarze

Tym razem padło na Kuszczaka i wszyscy od razu go skreślili. Tomek często bardzo dobrze wywiązywał się ze swojego zadania, ale tym razem było jakoś inaczej, jakby zjarany był albo coś ;p
» 14 maja 2011, 23:50 #45
sl4v: w tamtym sezonie, kiedy Edwin miał złamany palec był bardzo pewnym punktem drużyny.
» 14 maja 2011, 23:58 #44
sisinho: W tamtym sezonie ok , grał dobrze ale każdy wie że ma duże problemy z grą nogami , wykopy , dośrodkowania . To są b.ważne cechy dla bramkarza , zwłaszcza w lidze Angielskiej gdzie przy rożnych często bramkarz jest spychany.

Nie można Tomkowi zarzucić braku umiejętności , jednak to za mało na bycie numer 1 w takim klubie jak Manchester United. Tutaj oprócz bronienia dobrze trzeba też niekiedy (a ostatnio nawet często) ratować klub przed stratą bramki w sytuacjach niemożliwych do obrony dla wielu bramkarz .

Dlatego gdyby Tomek bronił w meczach z Chelsea w LM czy Arsenalem w Pucharze , to dawno byśmy już tam nie grali , bowiem Edwin wyciągał takie piłki że głowa boli :)
» 15 maja 2011, 09:34 #43
kosciak: dośrodkowania hahah ;) czytam już jakiś 5 twój komentarz :p, niezła parodia :D

pozdro
» 15 maja 2011, 12:09 #42
OnlyManUtd5: Dla mnie to niestety Kuszczak marne 2 i to max poprostu wrak bramkarza jakiego pamietam!!:/ evans tez slabo na lewej obronie i hernandez bezproduktywny troche sie dziwie ze na 2 polowe nie wyszedl berba lub owen.. GLORY GLORY Manchester United!!
» 14 maja 2011, 23:27 #41
Luelle: przecież Berba zmienił Naniego w 80 min.
» 15 maja 2011, 00:19 #40
KingCantona: kuszczak mature zaliczył 20%:D
» 14 maja 2011, 22:45 #39
RamirezMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2011 22:17

Mecz był słaby w wykonaniu naszych ulubieńców, tak samo jak oceny, chociaż o tym występie jutro nikt już nie będzie pamiętał, tylko o tym, że wywalczyliśmy mistrzostwo.
» 14 maja 2011, 22:16 #38
karol70: Ok.wiadomo bylo ze bedzie ciezko z koncentracja-ale job done i to najwaniejsze!!,4'Kuszczaka - zgoda...ale z ocena dla Jona Evansa sie nie moge zgodzic...maksymalnie ,3'!Przy straconej bramce to on ponosi wine...nie pierwszy raz zreszta...O ile Tomek powinien odejsc dla ratowania swojej kariery o tyle Evans nie nadaje sie do tej druzyny...To oczywiscie moje zdanie i moge sie mylic tylko dlaczego kiedy J.E.jest na boisku to zaczynam sie bac ..?C'MON UNITED!!:)
» 14 maja 2011, 22:03 #37
plecho94: Słaby występ Kuszczaka moim zdaniem był spowodowany brakiem regularnych i ostatnich występów w MU. Zdarzały mu się błędy ale myślę, że po jeszcze dwóch meczach wyglądał by dobrze.
» 14 maja 2011, 21:50 #36
andrzejcz: No coz. Kuszczak dzis udowodnil ze nie nadaje sie na bramkarza nr 1 klasowej druzyny. Przykre ale prawdziwe. A van der Sara bedzie bardzo trudno zastapic komukolwiek.
» 14 maja 2011, 21:37 #35
axel52: ogólnie siąść i płakać w jakim to stylu zapewniliśmy sobie tytuł.Mecz jak wiele innych wyjazdowych w tym sezonie.Po prostu dramat, a to był tylko słaby Blackburn
» 14 maja 2011, 21:24 #34
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2011 21:32

Jak tak czytam niektóre twoje wypowiedzi to czasami się zastanawiam czy ty wogóle jesteś kibicem ManUtd? Blackburn walczył z nami na równym, a to dlatego że są w strefie spadkowej ! Widziałeś ich defensywę? Można rzec autobus pod bramką..
Fakt nie mieliśmy zbytnio pomysłów na grę, ale to nie znaczy że nie zasłużyliśmy na ten tytuł, bo dla twojej wiadomości nie pojedyncze mecze o tym decydują...

P.S A jeśli jesteś taki mądry to usiądź i płacz zamiast się cieszyć..
» 14 maja 2011, 21:31 #33
kris9: nie będę krytykował axel52 za komentarz, bo też oczekiwałem, że zdobędziemy 19 tytuł w świetnym stylu, pokonując pewnie Blackbnurn. Dziś tego zabrakło, ale to już się nie liczy. Liczy się tylko Mistrzostwo Anglii 2011!
» 14 maja 2011, 21:40 #32
ziomboy777: Aga18----> bez kitu tez juz wielokrotnie pisalem to samo naszemu szanownemu nijakiemu Axcelowi52.... kolo zatrzymał sie na roku 1999 i nie łapie chyba jeszcze tego , że żyjemy w 2011 :-) Premiership jest tak trudną liga do wygrania jaka jeszcze nigdy nie byla... to samo LM... my wygralismy BPL i pretendujemy do LM... bez gwiazd , bez wyróżniających się ogniw... mamy KOLEKTYW i CHARAKTER! własnie to co charakteryzowało nasze diabły w 99! dlatego nic tylko się cieszyć! a ci co chca narzekać niech..."siedza i płacza":-) ich problem!:P GLOR MU!!
» 15 maja 2011, 01:21 #31
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2011 12:43

człowieku no i co z tego , że jest kolektyw ? kiedy tacy ludzie jak ty czy @aga18 zrozumiecie , że ten klub się nazywa Manchester United, a nie Wigan lub inny Blackburn.Całkiem spora ilość meczów w tym sezonie była grana w załosnym stylu , szczególnie wyjazdy.Mamy mistrza i cieszmy się , ale trzeba poprawić grę i tyle.Jesteście zwykłymi minimalistami dla których liczy się tylko to aby wygrać za wszelką cenę nieważne w jakim stylu aby tylko uciułać punkty.Żal mi takich jak wy którzy się podniecają remisem w słabym stylu z Blackburn czy innym słabymi zespołami.Jeszcze raz powtórze jakbyście zapomnieli komu kibicujecie.To jest Manchester United.Widać co z was za kibice pewnie zresztą od niedawna
» 15 maja 2011, 12:33 #30
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2011 12:56

Serio? A ja już myślałam że kibicuje Chelsea.. Wymieniasz Wigan, Blackburn a jeśli oglądasz czasami mecze to może zauważyłeś że często z zespołami z góry tabeli grają mocno i na równi? Mecz meczowi nie równy..

No dobra zgodzę się z tym że stylem w tym sezonie nie grzeszyliśmy, a to dlatego że nie zawsze wszystko wychodzi tak jak byśmy tego chcieli.. Piłkarze też ludzie zmęczenie, wszelkiego rodzaju problemy też mają.. Fakt że oczekuje się od nich perfekcji na boisku.. Ale nie zawsze możemy to ujrzeć..

W tym sezonie nasze mecze na wyjazdach były niezbyt udane można rzec straszne,nie wiem czym jest to spowodowane presja? Mam tylko nadzieję że w następnym będzie znacznie lepiej.. U siebie na Old Trafford niszczyliśmy po kolei wszystkich.. Poza tym jeśli patrząc na naszych rywali to kto bardziej zasłużył na ten tytuł Chelsea?? Która zaczęła grać w połowie sezonu jak na ten klub przystało? Arsenal? Który jak zawsze nie wytrzymał presji i któremu brak doświadczenia? A może Stoke City? No czemu nie..

Moim zdaniem to właśnie my byliśmy głównym pretendentem to tego mistrzostwa i to się udało.. ! I nie zamierzam teraz zawracać sobie głowy jakimiś twoimi bzdetami..
» 15 maja 2011, 12:55 #29
axel52: dobrze napisałaś ""udało się''.Tak właśnie tylko się udało dzięki zadyszce Chelsea kilka miesięcy temu no i dzięki Arsenalowi,który jak to on nie wytrzymał.Ja jako kibic bym chciał żeby tytuł był zdobyty w przyzwoitym stylu a nie dzięki katastrofalnej grze innych wielkich.Ale cóż ty widać tego nie rozumiesz.
» 15 maja 2011, 14:24 #28
ziomboy777: axel52 powiem ci szczerze , że dla mnie jesteś zalosny.... masz mentalnosc typowego polskiego sredniaczka ktoremu nic sie w zyciu nie udaje i na wszystko narzeka! kibicuje MU od 96.... mowisz o slabych meczach MU w tym sezonie... tak wiec moze pomoze ci przejrzec na oczy rok 99 w ktorym na poczatku sezonu gralismy totalna padake! z głupim LKS'em meczylismy sie w eliminacjach do LM! w Polsce padł wynik 0:0! w lidze ledwo co zdobyliśmy mistrza! dopiero w ostatniej kolejce po strasznie ciezkim meczu z Tottenhamem! graliśmy mocno w kratkę w tamtym sezonie... bardzo słaby mecz w półfinale LM z Juve na OT! a przecież tamta drużyna jest dla ciebie "the best from the best"! zatem wnioski nasuwają się same.... albo nie wiesz o czym piszesz...albo masz rozdwojenie jaźni... albo narzekasz zgodnie ze swoją naturą.... poza tym jeżeli mówisz o wymęczonym mistrzostwie to powiedz mi dlaczego na 5 meczów z Chelsea wygraliśmy 4 ?! dlaczego na 3 mecze z Arsenalem,Liverpoolem wygraliśmy 2??.... jakim prawem zatem mielibyśmy tego mistrzostwa nie zdobyc?... ogarnij sie kolego. Pozdro@ll!
» 15 maja 2011, 15:13 #27
AGa18: Dokładnie--> ziomboy777 jak widać dla tego super extra znawcy axela52 i tak gramy padakę i nie zasłużyliśmy na mistrzostwo..
» 15 maja 2011, 15:38 #26
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2011 17:14

@ziomboy czy jak ci tam,czytaj co napisałem i się udzielaj dopiero.Czy ja napisałem , że tytuł nam się nie należy ?? należał się w przekroju sezonu to oczywiste , ja tylko napisałem , że styl w jakim został osiągnięty nie powala na kolana.Gdzie ja napisałem również zakompleksiony polaczku , że drużyna z 99' roku jest the best ?? nie przypominam sobie takiego zdania.więc wyluzuj sobie z takimi tekstami do mnie.Dla ciebie styl w jakim gramy niech sobie będzie super minimalisto , a dla mnie jest wiele do poprawy.Prezentujesz typowy poziom minimalisty i daj sobie spokój już z tymi tekstami do mnie proszę
» 15 maja 2011, 17:09 #25
ziomboy777: axel52----->"Czy ja napisałem , że tytuł nam się nie należy ??"..... dwa posty wcześniej: "Tak właśnie tylko się udało dzięki zadyszce Chelsea kilka miesięcy temu no i dzięki Arsenalowi,który jak to on nie wytrzymał"... wniosek nasuwa się sam. To po pierwsze. Po drugie:"Gdzie ja napisałem również zakompleksiony polaczku , że drużyna z 99' roku jest the best ". Tak się składa , ze na twoje komentarze zwracam szczególna uwagę odkąd zacząłeś ostro jeździć po Berbatovie co de-facto miało miejsce na początku sezonu... do dzisiaj nie raz pisałeś jakim to ty wielkim kibicem nie jestes bo tak dlugo kibicujesz diabłom i nie raz przytaczałeś obraz drużyny z 99 jaka to ona była wspaniała szczególnie w porównaniu do obecnej ekipy SAF'a... tak wiec sorry ale trochę źle trafiłeś bo pamięć mam akurat dobra;-) po trzecie:"Dla ciebie styl w jakim gramy niech sobie będzie super minimalisto , a dla mnie jest wiele do poprawy"... dla mnie także zawsze jest coś do poprawy ale z toba problem jest taki , że jakkolwiek byśmy nie zagrali.... cokolwiek byśmy nie wygrali to ty zawsze smęcisz swoimi komentami i marudzisz....zero pozytywów i tylko psujesz innym humor! dlatego spotkał cie taki pocisk. Po czwarte: jeżeli nie potrafisz docenić tego co prezentuje nasz kochany klub...zapraszam na stronę kanonierów czy ewentualnie stronę katalonczyków. To by bylo na tyle;-) pozdro
» 15 maja 2011, 19:04 #24
Tomasson10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2011 21:25

Kuszczak - 3
Fabio - 6.5
Rio - 6.5
Vida - 7
Evans - 5.5
Nani - 6.5
Carrick - 7
Giggs - 7
Antoś - 6.5
Chicha - 6.5
Rooney - 6.5
» 14 maja 2011, 21:24 #23
karas2011: Bez przesady, Berbatov dotknął chyba 1 raz piłkę i dostał 6, Rooney podawał, wrzucał, strzelał + zdobył tą 1 bramkę i dostał 6!? Ludzie! Kto to ocenia...
» 14 maja 2011, 21:11 #22
AGa18: Okej ocena za wysoka, ale zauważ że Berbatov wszedł w 80' i nie miał ANI JEDNEJ sytuacji do strzelenia bramki, a to dlatego że wtedy praktycznie nie wychodziliśmy z defensywy.. Ale co tam najlepiej jechać po Bułgarze bo bramki nie strzelił..
» 14 maja 2011, 21:20 #21
szajba7: 6 to ocena wyjściowa.
» 14 maja 2011, 21:21 #20
plecho94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2011 21:52

Skoro był raz przy piłce to znaczy że skuteczność 100%.
Nie zmarnował żadnej okazji, nie oddał niecelnego strzału...
» 14 maja 2011, 21:52 #19
karas2011: Nie chodzi o to że nie strzelił bramki, po prostu wszedł po to aby podawać piłke a dostała taką wysoką note? Śmieszne...
» 17 maja 2011, 14:30 #18
karas2011: Kurde a Rooney to co? Miał piłkę bardzo często, nie marnował sytuacji i jak już strzelał to celnie. No to chyba Rooney note 10 powinien dostać.
» 17 maja 2011, 14:31 #17
AGa18: Każdy oczekuje od braci Da Silva gry ofensywnej zupełnie bez podstawnie moim zdaniem, fakt że często pną się ku przodu ale nie możemy ciągle to właśnie od nich oczekiwać asyst, bramek czy jakichś super extra rajdów po flankach..

Ich główne zadanie pozostaje w defensywie i to właśnie tam trzeba od nich najwięcej wymagać, oczywiście nie jestem przeciwna ich aktywności w pomocy czy ataku.. Tylko po prostu nie zawsze możemy winić właśnie ich za błędy i niemoc w ofensywie..

A co do reszty to, Kuszczak 'no comment' pozdrawiam tych którzy widzieli w nim nr 1 w bramce United.. W obronie w miarę solidnie, poza tym głupim błędzie Evansa.. Środek Carrick Giggs dzisiaj nie zachwycał.. Trzeba dziękować Hernandezowi za ten trzeźwy umysł przy wywalczeniu karnego, no i oczywiście Rooneyowi za pięknie wykonanego karnego..

A teraz koniec narzekań ! 19 tytuł Mistrza Anglii jest nasz, więc teraz pora na świętowanie : D
» 14 maja 2011, 21:10 #16
Durandir: Tyle, że we współczesnym footballu od bocznych obrońców właśnie wymaga się zaangażowania w ofensywie, tak grają najlepsi, a ci chłopcy mają pełen potencjał aby takim wymaganiom sprostać. Ale fakt faktem, połączenie defensywy z ofensywą to bardzo trudne zadanie wymagające od zawodnika nie tylko wszechstronności, ale także żelaznej kondycji. Da Silva są jeszcze młodzi i dużo pracy przed nimi, ale jak już wspomniałem mają ogromny potencjał, więc muszą się liczyć z dużymi wymaganiami.
» 14 maja 2011, 21:40 #15
kris9: Kuszczak - totalna dekoncentracja, w drugiej połowie było lepiej, ale tylko trochę... Polak jest już na wylocie - 3
Fabio - nie zabłysnął - 4
Vidic - grał jak należy - 6
Rio - filar defensywy - 7
Evans - przeplatanka, raz lepiej raz gorzej, nie nadaje się na lewe skrzydło, zawinił przy bramce dla Blackburn - 4.5
Valencia - nie miał tak słabego występu w tym sezonie, dekoncentracja? - 5
Carrick - nie zawiódł w drugiej linii - 7
Giggs - nie wszystkie jego zagrania były perfekcyjne, ale był dziś liderem środka pola i liderem całej drużyny - 7.5
Nani - był groźny, ale nieskuteczny, w drugiej połowie zniknął - 6
Rooney - popełniał błędy tak jak w meczu z Chelsea, ale od wykorzystanego karnego stał się prawdziwym sobą, bramka na wagę mistrzostwa - 6
Chicharito - to nie był jego dzień, jednak walczył i wywalczył złotą jedenastkę - 6
Scholes - porządek musi być - 6
Berbatov - wszedł tylko po to, by dostosować się do taktyki, która mówiła "trzymamy piłkę, bo mamy mistrzostwo" - 5
» 14 maja 2011, 21:04 #14
sindziq: i kuszczak chce być numerem jeden? riiiight.... :)
» 14 maja 2011, 20:59 #13
DevilFan: Niezłe oceny nie wiem czy oglądany był mecz
"Prawie nie miał kontaktów z piłką. Ocena: 6" Berba
"Rozpoczął niczym lokomotywa, rozrzucał piłkę do kolegów. Występ zakończył spokojnym karnym, który przypieczętował tytuł. Ocena: 6" Rooney

To macie fajny system oceniania. Pozdro
» 14 maja 2011, 20:45 #12
AGa18: Dokładnie, zapomniałam odnieść się do oceny piłkarzy.. Jak dla mnie uzasadnienia przy ocenie są po prostu beznadziejne, ale to tylko takie moje skromne zdanie..
» 14 maja 2011, 21:16 #11
OnlyRedDevils: Scholes wniósł duży spokój, a zawodnikiem meczu nie wiem.
» 14 maja 2011, 20:41 #10
eKB: Ten mecz nie należał do najlepszych ale ważne że przypieczętował tytuł.
» 14 maja 2011, 20:33 #9
AgEnT: Nie oglądałem, ale po ocenach widze że za dobry to ten mecz nie był, no ale liczy się TYTUŁ !
» 14 maja 2011, 20:33 #8
Fexo: Dymitar Berbatow (za Hernandeza 80’). Prawie nie miał kontaktów z piłką. Ocena: 6

Blad jesli chodzi o zmiane. Bo Berba wszedl za Naniego (bynajmniej tak mi sie wydaje) Prosze o sprawdzenie.

Co do ocen to sprawiedliwe.
» 14 maja 2011, 20:21 #7
cycuu89: Roo na 7 zasłużył :)
A berba wszedł za naniego o ile dobrze pamiętam nie za hernandeza.
» 14 maja 2011, 20:05 #6
madd: Toć już bardziej ostry goal.com wystawił lepsze oceny.
» 14 maja 2011, 20:01 #5
kckMU: Evansowi dałbym szóstkę. A najlepszy w meczu jak dla mnie Antoś.
» 14 maja 2011, 19:57 #4
Cielii: Tak zwlaszcza ze avansnie upilnowal obroncy po ktorym wpadl gol ://
» 14 maja 2011, 19:59 #3
Jedkar: Coś słabe te ocenki. Powinny być lepsze, było dużo ładnych akcji
» 14 maja 2011, 19:57 #2
Wojciecha: Zgadzam się z cysiuu123.Kolega o nicku Jedkar chyba sobie mecze pomylił :)
» 14 maja 2011, 20:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.