Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Piłkarze Barcelony zarabiają najwięcej

» 12 maja 2011, 17:12 - Autor: Tomasson - źródło: dailymail.co.uk
Niebawem dowiemy się, kto z dwójki Barcelona – Manchester United jest najlepszą drużyną w Europie. Odsuwając jednak na bok sprawy czysto piłkarskie, ESPN Magazine opublikowało zestawienie średnich tygodniowych płac zawodników w największych sportowych potęgach świata.
Piłkarze Barcelony zarabiają najwięcej
» Manchester United znalazł się dopiero w drugiej dziesiątce najlepiej płacących klubów świata
Z owego raportu wynika, że najlepiej opłacającym swoich graczy klubem piłkarskim jest właśnie Duma Katalonii, podczas gdy zespół z Old Trafford nie znalazł się nawet w pierwszej dziesiątce. Średnia wysokość tygodniówki w Barcelonie wynosi 93 000 funtów.

Manchester United znalazł się dopiero na 16. lokacie. Podopieczni Sir Alexa Fergusona mogą pochwalić się wypłatami rzędu 60 000 funtów.

Jedynymi przedstawicielami Premier League w pierwszej dziesiątce zestawienia ESPN Magazine są Chelsea oraz Manchester City (odpowiednio 70 700 i 69 000 funtów tygodniowo).

Na drugiej pozycji znalazł się natomiast Real Madryt. Statystyczny piłkarz Królewskich otrzymuje aż 86 000 funtów tygodniowo.

Biorąc pod uwagę płace zawodników hiszpańskie kluby biją angielskie na głowę. Czy La Liga udowodni swoją wyższość nad Premier League także na boisku? Przekonamy się o tym już 28 maja.

Pierwsza 10 rankingu ESPN Magazine:

1. Barcelona (football) £93,000
2. Real Madrid (football) £86,000
3. NY Yankees (baseball) £79,000
4. LA Lakers (basketball) £76,800
5. Orlando Magic (basketball) £75,000
6. Chelsea (football) £70,700
7.Inter Milan (football) £70,500
8. Boston Red Sox (baseball) £70,350
9. Denver Nuggets (basketball) £70,300
10. Manchester City (football) £69,000
...
16. Manchester United (football) £60,000


TAGI


« Poprzedni news
Evans odchodzi z Manchesteru United
Następny news »
Evra: Nigdy w nas nie zwątpiłem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


matusProUnited: Jedno trzeba przyznać, barcelona gra ładnie dla oka. Ale według mnie my wcale nie jesteśmy pod tym względem gorsi, denerwuje mnie za to nie sam klub, nie ludzie, trener, piłkarze.. Chodzi o to, że kreowana jest wokół Bacelony taka medialna szopka.. Wychwalanie pod niebiosa i ogólnie ukazywanie jej doskonałości, a prawda jest taka jak tutaj widać.. Nie chcę mówić o sprawie sędziowskiej, bo według mnie to nie jest wina klubu, ale właśnie tej szopki, UEFA dało się w to wplątać i teraz jeżeli ktoś to widzi, jest mieszany z błotem.. A swoją drogą.. Jeżeli tam zarabia się najwięcej, to rzeczywiście to jeszcze jest 'więcej niż klub' jak to mówią katalończycy?
» 14 maja 2011, 11:44 #61
dave17: Nic dodać nic ująć ! Zgadzam się w 100 % ;)
» 14 maja 2011, 18:47 #60
szymon656: okarze się 28 maja kto jest lepszy :p ale i tak wiem że MU!!
» 15 maja 2011, 14:56 #59
szymon656: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2011 14:57

trzeba przyznać grają dobrze
» 15 maja 2011, 14:56 #58
sajmoon00: Barcelona to brudasy z katalonii!! Wszyscy mówią, że jest najlepsza, a oni z 1 ligowcem albo 2 ligowcem przegrywają. Fakt można odpuścić 1 albo 2 mecze, ale nie zasługują na miano najlepszego zespołu na świecie!! Manchester Utd potrafi strzelić 2 bramki w jednej minucie jak się przekonaliśmy w meczu z Chelsea w Lidze Mistrzów.
» 13 maja 2011, 19:58 #57
PropanButan: krzych418 - daj se spokój , jak czytam twoje komentarze to mi odb*t miażdży .
» 14 maja 2011, 10:29 #56
AgEnT: Pieniądze nie grają, mam nadzieję że pokażemy to 28 maja !
» 13 maja 2011, 18:34 #55
Marasisonlyone1: barcelonska szkolka jest ostro przereklamowana na tle realu ze wzgledu na 3 pilkarzy ktorzy maja swietne ostanie lata inieste xawiego i puyola ... a ilu wychowankow barcy tez sie nie moze przebic to nie jest porownanie w ogole ... jak nawet taki pilkarz jak fabregas nie mogl sie przebic ... ja nie mowie ze real prowadzi lepsza polityke od barcy ale nie jest miedzy nimi taka wielka roznica jaka to media wprowadzaja barca tez wydaje grube miliony na pilkarzy ktorzy sie nie sprawdzaja np villa czy ibra... narazie ta wielka barcelona messiego wygrala 1 raz CL i jest wychwalana pod niebiosa najlepszy klub na swiecie a real 0 i ostro krytykowany
» 13 maja 2011, 13:49 #54
jacoparada: wszystko się zgadza poza tym ze Villa się nie sprawdza....
» 13 maja 2011, 16:14 #53
baginho: Po prostu w Manchesterze graja piłkarze którzy nie myślą tylko o kasie.. Grają dla MU bo kochają ten klub nie to co City czy taki Real można by dorzucić Chelsea i Barce.. Tam wszystko kręci się w okół kasy..
» 13 maja 2011, 09:53 #52
master24: Ale w Anglii nie ma takiej przepaści dzielącej dwa najlepsze zespoły od reszty stawki. I ta przepaść się stale powiększa. jedyny temat w Hiszpanii to kto będzie lepszy real czy barca na koniec i tyle. w Anglii może i trzy zespoły w ostatnich dziesięciu latach miały mistrza ale często do ostatniej kolejki nie wiadomo co się stanie.
» 13 maja 2011, 09:24 #51
ETA: Z ta konkurencyjnoscia to bym nie przesadzal w ostatnich 10 latach w premierleague zwyciezaly 3 kluby chelsea,arsenal i manchester w lidze hiszpanskiej rowniez valencia,real i barcelona,a jak cofniemy sie o rok to mozna dodac jeszcze deportivo.
» 13 maja 2011, 08:53 #50
master24: W Hiszpanii jest nierówny podział dochodów pochodzących z praw telewizyjnych. W La liga bardzo wyraźnie faworyzuje się Barcelonę i Real. Dlatego te drużyny maja tyle kasy, no i co roku tylko one liczą się w walce o tytuł. A w Anglii podział jest równy czego wynikiem jest ciekawa liga.
» 13 maja 2011, 08:32 #49
ETA: do cesarz bo do realu ida dla pieniedzy,zapomniales ze w kadrze barcelony jest kilkunastu wychowankow.
» 13 maja 2011, 08:06 #48
kanaryjski: bo sie zrzygam tyle hajsu
» 13 maja 2011, 00:51 #47
cesarz: a podobno to do Realu piłkarze idą dla pieniędzy...
» 13 maja 2011, 00:48 #46
18Lukasz78: To że zarabiają najwięcej nie znaczy że grają najlepiej ;]
» 12 maja 2011, 22:47 #45
ucho17: Twój nick określa dość precyzyjnie brednie, które piszesz Oo
» 12 maja 2011, 22:44 #44
18Lukasz78: ahahaha,jaki nick :D
» 12 maja 2011, 22:48 #43
grucha151289: ucho 17 gdyby twój komentarz był na onecie, albo innej stronce którą wszyscy czytają jutro byś był na mistrzach :P Po za tym bardzo trafny komentarz :)
Powinniśmy być dumni, że nasi zawodnicy nie zarabiają najwięcej, a prezentują taki poziom. To pokazuje klasę zespołu.
» 12 maja 2011, 22:50 #42
PropanButan: Spokojnie panowie , nie ma co się obrzucać nie potrzebnie g*****em . A płacona kasa zawodnikom nie zawsze odzwierciedla poziom prezentowany przez klub czego ManUtd jest najlepszym przykladem
» 12 maja 2011, 22:52 #41
ucho17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2011 23:00

Nie chodzi mi o nick tylko o to co piszesz.

PS. Dzięki za uznanie =D
» 12 maja 2011, 22:56 #40
jacaKONA: taa, widzi pan tam gdzieś s na końcu? no rzeczywiście. nie ma s. czyli - psikutas bez s.
napisałeś jednak właśnie takie go wno. to oni nigdy nam nie dorównają. obniżenie ich pensji oznaczałoby rozejście się składu. do realu. pieniądze nie grają, to sobie zapamiętaj janie.
» 13 maja 2011, 07:23 #39
inoroz: Ile razy ktoś tu jeszcze musi napisać, że w Hiszpanii formalnie zarabiają więcej, niż w Anglii, bo są miażdżąco różne podatki ? Ogarnijcie się.
» 12 maja 2011, 22:05 #38
PropanButan: o lol
» 12 maja 2011, 21:58 #37
pilsudczyk: A wszystko dzięki Sir Alexowi, który oszczędnie prowadzi swój zespół jak na dzisiejsze czasy. Jeśli chodzi o płace w zestawieniu z sukcesami to MU powinien być na drugim miejscu a jest dopiero na 16. I to właśnie mi się podoba, MU nie szasta pieniędzmi a co sezon zdobywa jakieś trofeum.
Ave Marszałek!
» 12 maja 2011, 21:21 #36
Zywo08: Premiership lepsza ;D każdy może wygrać z każdym a nie to co w Hiszpanii 2 drużyny a reszta do lania po za tą dwójką to jakieś 2-3 jeszcze biją się o LM ;]
» 12 maja 2011, 21:17 #35
Zywo08: Premiership lepsza ;D każdy może wygrać z każdym a nie to co w Hiszpanii 2 drużyny a reszta do lania po za tą dwójką to jakieś 2-3 jeszcze biją się o LM ;]
» 12 maja 2011, 21:17 #34
DEPE: w polsce tez kazdy z kazdym moze wygrac i to znaczy ze polska ma silną ligę?
» 12 maja 2011, 22:01 #33
Veon: Na pewno ciekawszą ;] Ciekawe co by było mówione o polskiej lidze gdyby Lech był na miejscu Bragi w finale LE.
» 13 maja 2011, 11:48 #32
ReMo8: pieniądze nie grają...
» 12 maja 2011, 21:02 #31
OnlyRedDevils: Piłkarze City również dużo zarabiają, a jednak z Lechem Poznań przegrali :) Nie zawsze kasa przekłada się na grę.
» 12 maja 2011, 21:00 #30
daavcio: boskie porównanie... Tylko jakby Lech grał w Premier League to zająłby ostatnie miejsce. Pojedyncze mecze nic nie znaczą. Fakt faktem, że kasa nie przekłada się na grę. A dlaczego gracze Manchesteru nie mają aż tak dużych zarobków? Bo mają wielu młodych piłkarzy, którzy zapewne w przyszłości zdobędą lepsze kontrakty (o ile zostaną w UTD), np. Hernandez, bracia da Silva; poza tym sama gra w tak wielkim klubem już jest wielką satysfakcją dla każdego gracza, więc raczej pieniądze powinny zejść na drugi plan.
» 12 maja 2011, 21:21 #29
przemekol12: Podopieczni Sir Alexa Fergusona mogą pochwalić się wypłatami rzędu 60 000 funtów. Ale bez sensu zdanie. Czym tu jest się chwalić. Chwalić można się dochodami klubu, a nie wydatkami na pensję.
» 12 maja 2011, 20:36 #28
Roo10ney: Na szczęście pieniądze na boisku nie grają. Zresztą, widać że pieniądze niektórym klubom szkodzą... Domyślcie się sami :) Bardzo dobrze, że nie zarabiają tak dużo (choć i tak jak na standardy zwykłych ludzi to jakby nie patrzeć - powiedzmy, roczna pensja, a oni to mają co tydzień). Za to kocham ten klub, nie kupujemy wielkich gwiazd za 90 milionów, tylko sami kreujemy gwiazdy...
One Love, One United
» 12 maja 2011, 20:23 #27
soarq: Chciałbym poznać dokładną metodologię tej analizy, wyniki wydają się niespodziewane. I tak: wchodzę na kadrę MU i widzę 32 piłkarzy z kontraktami, sprawdzam kadrę Barcelony i tam jest zaledwie 23(!) piłkarzy z kontraktami. Barca Guardioli jest znana z tego, że ma zawsze krótką kadrę, ale możliwie wysokiej jakości - co naturalnie zawyża średnią pensję na łebka. W kadrze MU widzę sporo młodzików, którzy z pewnością grają za "grosze" i tym samym wyliczona pensja jest zaniżona. Poza tym widziałem swego czasu porównanie do Realu Madryt i zdecydowanie wyglądało na to, że to Królewscy wydają znacznie więcej pieniędzy. Nie byłoby to niespodzianką, mają CR i Kakę na gwiazdorskich kontraktach. Do tego biali mają szeroką kadrę bardzo klasowych piłkarzy, zdrowy rozsądek podpowiada, że to oni powinni prowadzić w tej klasyfikacji. I to zdecydowanie.
» 12 maja 2011, 20:22 #26
damikol02: Ale i tak jesteśmy najdroższym klubem na świecie!!
» 12 maja 2011, 20:19 #25
Taurus: Było już taki news o ile pamiętam.
» 12 maja 2011, 19:56 #24
ironia: Jakoś wcale mnie to nie dziwi ;d
» 12 maja 2011, 19:54 #23
jab0l: Barca taka biedna, ale pensje placi dosc duze
» 12 maja 2011, 19:35 #22
ytr654ytr: I co z tego, że zarabiają więcej?? I tak ich zniszczymy xD
» 12 maja 2011, 18:54 #21
eKB: Nie ma czym się chwalić nie znaczy że przez największe zarobk są najlepsi więc przeciwnie
» 12 maja 2011, 18:11 #20
SzczepanUtd: Duuużo. Ale teraz widać politykę Barcelony. Najpierw wytykają wszystkim, od rozrzutnych, a tu klops, wydają najwięcej. Kolejny przykład to zmarnowane pieniądze na Ibrahimovic'a. Po co im to było?
» 12 maja 2011, 17:57 #19
iwan92: Nie wydają najwięcej, bo to jest średnia na 1 zawodnika. Barcelona ma w kadrze 19 piłkarzy, taki Real jakichś 26, czyli Barca wydaje 1 767 000 funtów tygodniowo na pensje, a Królewscy 2 236 000.
» 12 maja 2011, 18:04 #18
szajba7: Możecie powiedzieć:

"Są zawodowcami, najlepszymi w swoim fachu, więc powinni tyle zarabiać"

Nieprawda. Kiedyś futbol nie opierał się na pieniądzach, a jaki był piękny. Jeszcze 15 lat temu kwoty transferów nie przekraczały 10mln. Przypomnę, że taki geniusz jak Cantona przybył do Manchesteru za 1,2mln, a już wówczas był piłkarzem powszechnie znanym. O zarobkach nawet nie wspomnę.
» 12 maja 2011, 17:55 #17
JuliaMUFC: Nie tylko futbol, ogolnie caly sport. Np. Kusocinski ktory biegl w za malych butach, czy ona walczyl o kase czy o to zeby kazdy na Swiecie slyszal o Polsce??
» 12 maja 2011, 18:18 #16
UnitedForEver: Tylko, że 15 lat temu nie rządzili panowie POlitycy.
» 12 maja 2011, 19:20 #15
szajba7: To nie zależy od polityki. Piłkarze zrobili się wygodni, działacze klubowi rozrzutni, a związki piłkarskie schodzą na psy.
» 13 maja 2011, 19:43 #14
przemekk28: No i dobrze, że aż tyle nie zarabiają, bo niektórym pewnie z młodziaków by się trochę w głowie przekręciło od szmalcu :) Choć i tak tyle kasy to można sobie pomarzyć..
» 12 maja 2011, 17:50 #13
Tennant: Przecież wszyscy wiemy że w BarSy graj przereklamowanie i przepłacone gwiazdeczki ;)
Glory Glory MU
» 12 maja 2011, 17:36 #12
Merguson: Co z tego, że nasi zarabiają najmniej? U nas grają, bo robią to co lubią, grają dla zdobywania trofeum, a nie dla zielonych papierków, które się skończą, a sława po tamtych piłkarzach mija szybko.
» 12 maja 2011, 17:17 #11
Marasisonlyone1: no tak to barcelona najweicej wydaje ale i tak media tylko gadaja o tym ze real kupuje i placi kosmiczne stawki a barcelona ma taka super szkole zeby potem najwiecej placic
» 12 maja 2011, 17:17 #10
DEPE: tyle ze najwiecej w barcelonie zarabiaja WYCHOWANKOWIE! messi 11mln, xavi, puyol, inietsta, valdes po 9mln. jedynie villa z "obcych" jest w drabince z nimi.
» 12 maja 2011, 17:31 #9
Marasisonlyone1: no wlasnie o to chodzi im wiecej zarabiaja wychowankowie tym jest to bardziej nienormalne :) po co media trabia ze real wydaje tyle i tyle siana na pilkarzy bo nie maja tak dobrej szkolki jak barcelona skoro to barca i tak wydaje na pilkarzy weicej niz oni?
» 12 maja 2011, 17:42 #8
Kamo: Różnica pensji wynosi 7 tysięcy. Dodaj do tego okrągłe 0 w przypadku barcy i kilkadziesiąt milionów w przypadku Realu. Zastanów się kto na tym wychodzi lepiej.
» 12 maja 2011, 17:54 #7
DEPE: Marasisonlyone1 ale to jest najlepsze przeslanie dla mlodych graczy: staraj sie, ciezko pracuj, a zarobisz wielkie pieniadze. w takim realu wychowanek nie ma zadnych szans na przebicie sie do skladu, bo oni wola kupic gotowca z innego klubu (chocby z manchesteru).
» 12 maja 2011, 18:26 #6
danielos97: Kamo a Ville barcelona kupiła za 0?
» 12 maja 2011, 19:55 #5
koles: Graja najlepiej to muszą zarabiac najlepiej.
» 12 maja 2011, 17:16 #4
Tomasson10: Tak więc na podstawie twojej wypowiedzi można stwierdzić, że Man City jest lepszy od MU..
» 12 maja 2011, 17:53 #3
Wales: Tommasson10 - nie zajazyles ;)
» 12 maja 2011, 18:10 #2
Tomasson10: o, dzięki za podpowiedź, dopiero się zoorientowałem o co chodzi :D
» 12 maja 2011, 18:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.