Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rooney: Chicharito transferem stulecia

» 24 kwietnia 2011, 21:45 - Autor: matheo - źródło: talkSPORT.co.uk
Wayne Rooney określił przyjście Javiera Hernandeza do Manchesteru United mianem transferu stulecia. Anglik ciepłe słowa w stronę młodszego kolegi skierował po meczu z Evertonem.
Rooney: Chicharito transferem stulecia
» Wayne Rooney lubi grać z Javierem Hernandezem
Hernandez w spotkaniu z The Toffees dał Czerwonym Diabłom komplet punktów. Trafienie Chicharito było już jego dziewiętnastym golem w tym sezonie we wszystkich rozgrywkach.

– Wspaniały rezultat. Uwielbiam grać z Hernandezem. Transfer stulecia. To również wspaniały chłopak – napisał Rooney w portalu społecznościowym Twitter.


TAGI


« Poprzedni news
Farfan: Pokonamy United
Następny news »
Ferguson chciałby zagrać w finale z Realem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


power: Prawdziwy strzał w dziesiątkę . Gdyby nie Hernandez być może nie doszlibyśmy tak daleko w Lidze Mistrzów
» 26 kwietnia 2011, 21:02 #58
slowak: tylko 11 milionów a taki piłkarz :D
» 26 kwietnia 2011, 20:02 #57
mrowaacmg: rooney kłanmie ;D c.ronaldo zapewne transfer tysiąc lecia hehe
takiego zysku dlugo nie bedziemy miec jakim był cris. duza iosc bramek niezapomnianych momentow i wielka kasa ze sprzedazy go do realu ;D chicarito bedzie tez wydaje mi sie korzystny ale krystyny nie przebije ;)
» 25 kwietnia 2011, 16:38 #56
wrobel1992: Jeśli Hernandez będzie grał w Man Utd przez wiele lat a nie się sprzeda jak CR7 to będzie lepszym transferem!
» 25 kwietnia 2011, 17:53 #55
Wuj3k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2011 12:31

A ja jestem ciekawy od kiedy kibicujesz United. Pamiętasz pierwszy sezon Ronaldo? Myślisz, że od początku strzelał tyle bramek co Groszek? Podpowiem, że Chico już przebił ilością goli pierwszy sezon Krystyny, a i niezapomnianych chwil dostarczył nie wiem czy nie więcej przez ten pierwszy sezon, niż Ronoaldo przez wszystkie. Bądź co bądź to on ratuje nasze pkt nieraz w pojedynkę i to pod koniec meczu.
» 26 kwietnia 2011, 12:27 #54
Taurus: Oj tam Chicharito to bardzo dobry transfer :) - jak pamiętam to dużooo.... osób pisało w newsie o kupnie Chicharito że po co nam kolejny napastnik , pewnie jakiś nie wypał ... a tu proszę okazał się transfer... hm sezonu ?
» 25 kwietnia 2011, 13:10 #53
DevilUnited: Stulecia to troche przesadził...Było wielu piłkarzy zasłużonych.W tej dekadzie najlepsze transfery to Vidić,Ferdinand,Rooney. Na pewno Hernandez jest w tej czołówce,jedynie 6 mln funtów i mamy super snajpera.

Hernandez ile meczow dla MU zagrał ? Może 30 ...z tego strzelił chyba 19 bramek.

Torres zagrał chyba 15 meczów dla CFC z czego strzelił...jedną bramke ;)

50 mln->10 mln
» 25 kwietnia 2011, 13:02 #52
Marcindst13: hehe nie zdziwie sie jak berna odejdzie sam ... :D hehe :D groszek w tym sezoni wymiata D: mam nadzieje ze w nastepnym sezonie z naszym Rooneyem benda najlepsi :D
» 25 kwietnia 2011, 12:49 #51
jakubinio: Zdecydowanie tak... to jeden z najlepszych transferów tego sezonu. Gdyby nie on, nie było by nas teraz na 1 miejscu w lidze.

Ale mamy także jeden z najbardziej nieudanych transferów czytaj Bebe, może i jeszcze coś z niego będzie chociaż, ciężko mi jest w to uwierzyć.
» 25 kwietnia 2011, 10:12 #50
AgEnT: Jak będzie trenował dużo to może się rozwinie jeszcze, nie mówię że będzie z niego super strzelco-drybler, no ale przyzwoity zawodnik z niego może być.
» 26 kwietnia 2011, 19:05 #49
Tennant: Może transferem stulecia to Groszek nie jest,ale to naprawdę trafiony zakup :). To samo Smiling
Glory Glory MU
» 25 kwietnia 2011, 09:59 #48
SzYnA: hymmm czyżby Berba miałby być odstawiony do boksu na następny sezon ? bo Roo ma zapewnioną podstawę a jeszcze taka wypowiedź... ?!?!
» 25 kwietnia 2011, 09:49 #47
Bartoosh21: biorąc pod uwagę za jakie pieniadze został kupiony, nikomu nieznany i juz w pierwszym sezonie gra jak gra wygryzając ze składu Berbe no to śmiało można mówić że najlepszy transfer świata (Ronaldo kosztował 3 razy tyle i potrzebował czasu)
» 25 kwietnia 2011, 09:36 #46
Dymek07: Trzeba wziąć też pod uwagę, że Ronaldo był młodszy od Javiera ;)
» 25 kwietnia 2011, 11:17 #45
ytr654ytr: Nie no trzeba przyznać to był genialny transfer, ale bez przesady... nie stulecia! Rozumiem, że Hernandez rozwinął skrzydła i jest niesamowity, ale za to spójrzmy na innych...
» 25 kwietnia 2011, 08:35 #44
oldtrafford: Zgadzam się z Rooneyem kupno Chicharito było strzałem w dziesiątkę !!.
» 25 kwietnia 2011, 08:21 #43
Mag79: ja powiem tak że chłopców Wengera się nie boje Wierze w Nasze Diabły a z Chelsea no cóż oni mają jeszcze gorzej bo graja na Old czyli w piekle wiec liczę na komplet punktów. Mierze w dwie korony w tym sezonie może zbyt wysoko ale jestem kibicem Manchester United i wierze w umiejętności naszych piłkarzy pozdrawiam niedowiarków
» 25 kwietnia 2011, 02:07 #42
belman: kur... nie wiem jak taki wyga jak saf dal sie wziac na transfer bebe? kto mi odpowie?
» 25 kwietnia 2011, 00:57 #41
Rarian: Skauci mu go polecili, pewnie nadmiernie im zaufał (może to ci sami co od Ronaldo i Naniego?) i tyle ;). A z Bebe może jeszcze będą ludzie (choć sam w to nie wierzę).
» 25 kwietnia 2011, 01:05 #40
Klimaa: Powinien być uznany najlepszym zawodnikiem sezonu, gdyby nie jego bramki nie byłoby nas na 1 miejscu..
» 24 kwietnia 2011, 23:44 #39
jab0l: Nie no nie porownujmy do tranfseru stulecia, ale taki Ronaldo gdy przeszedl ze Sportingu do Manchesteru na to mozna bylo mowic transfer sytluecia
» 24 kwietnia 2011, 22:44 #38
lukep: tyle, że Ronaldo potrzebował czasu na to by w pełni pokazać swoje umiejętności i osiągnął szczyt po kilku sezonach, a Chicha powinien dobić do 20 bramek we wszystkich rozgrywkach a to jego pierwszy sezon ;) on dopiero się rozkręca pomyślcie co będzie jak zacznie częściej grać od początku ;)
» 24 kwietnia 2011, 22:59 #37
Wik: Mamy też na koncie niestety niewypał stulecia czytaj Bebe.
» 24 kwietnia 2011, 22:26 #36
kookazoo: Odnośnie Bebego słów kilka...
Kiedy w przedsezonowym okienku transferowym pojawiła się wzmianka o tym, że Sir Alex sprowadził go na Old Trafford byłem tylko trochę zdumiony. Chociaż podejrzewam, że większość wie, że Alex potrafi nawet z gówna zrobić piłkarza tutaj coś nie zatrybiło. No i jeszcze byłą na ten temat dyskusja i byl bodajże news o tym, że Alex sprowadził go bo w pełni zaufał opinii swoich scoutów na temat Bebego WCZEŚNIEJ NIE OGLĄDAJĄC GO W AKCJI. No i bach! Mamy taki kapeć :)
» 24 kwietnia 2011, 22:34 #35
emil1702: Może jeszcze się wyrobić, umie grać co pokazuje w rezerwach :)
» 24 kwietnia 2011, 23:06 #34
Wik: emil, rezerwy a pierwszy skład topowej światowej drużyny to jednak co innego. Do tego w tych rezerwach też jakoś bardzo nie błyszczy a w końcu kosztował 7mln więc czegoś się od niego powinno wymagać. Myślę że przeciętny 16-18-letni chłopak ze szkółki United w niedalekiej przyszłości może go zdecydowanie przewyższyć umiejętnościami.
» 25 kwietnia 2011, 19:29 #33
Przemo07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 22:19

Trzeba przyznać rację Roo

Tak z innej beki... arsenal przegrał, więc bój o majstra będziemy toczyć z Cheslea. 6 pkt to duża przewaga, ale mamy 2 super ważne mecze właśnie z AFC i CFC. Wystarczy chwila nieuwagi albo gapiostwa a oni na pewno to wykorzystają...

Jestem zdania że z CFC wygramy, a z Arsenalem zremisujemy + 3 pkt z B'pool i B'burn czyli 10 pkt.
» 24 kwietnia 2011, 22:18 #32
Gozdal: A ja bym powiedział że z Arsenalem wygramy a z Smerfami przegramy, niestety.
» 24 kwietnia 2011, 22:26 #31
kookazoo: Też mam takie wrażenie. Przy obecnej skuteczności na wyjazdach z Arsenalem możemy zremisować bo powiedzmy sobie szczerze, że na cudzym terenie nie gramy w tym sezonie dobrze. Z Chelshit mamy tą dogodną sytuację, że gramy u siebie, a wsparcie naszych kibiców na Old Trafford oraz gra naszych piłkarzy pokażą kibicom i piłkarzom Cwelsi gdzie ich miejsce ;]
» 24 kwietnia 2011, 22:44 #30
Powell: Gozdal: Dwa ważne mecze w LM wygrane, a Ty wyskakujesz, że na pewno przegramy. Litości. Co wy tu robicie? Co z Was za kibicie co nie wierzycie w zwycięstwo, umiejętności piłkarzy? Ja uważam, że rozwalimy ich i tyle. Właśnie z Arsenalem może być ciężej.
» 24 kwietnia 2011, 23:00 #29
Gozdal: Jestem realistą, tamte mecze to inna bajka, liga to nie LM...
O tamtej pory Smerfy poszły w górę z formą, a my nie koniecznie, do tego gramy co 3 dni ;] Trzeba patrzeć realistycznie, a nie pisać że sie rozniesie każdego. Uważam że mamy większe szanse na 3ptk z Arsenalem niż z Smerfami i tyle...
» 24 kwietnia 2011, 23:26 #28
klikas: Gozdal - no ostatnio arsenal jakies dziwne porazki lapie i tez mysle ze z nimi sobie jakos poradzimy i minimum 1 pkt bedzie a co do niebieskich to gramy przeciez w domu a tu pkt musi byc bo jestesmy nie pokonani u siebie :)
» 25 kwietnia 2011, 07:22 #27
Iwan711: Obstawiłem 1:2 dla MU z Arsenalem więc proszę o maciupeńke wyrozumiałości :-]
» 25 kwietnia 2011, 13:48 #26
GGMU: 1 sezon, okej. zobaczymy jak sobie poradzi w 2-gim sezonie :)
» 24 kwietnia 2011, 22:15 #25
Dulbi7: Zgadzam się z Wazzą:)
» 24 kwietnia 2011, 22:06 #24
levybike: Tak dla ciekawości podam info, iż obecnie wartość Chicharito wycenia na co najmniej 50 mln funtów :)
» 24 kwietnia 2011, 22:05 #23
Gozdal: wyceniać to se można, i tak nawet Real by za niego tyle nie dał.
Jesli mówisz o wycenach to taki Kaka bez formy wyceniany jest na 60mln, a Torres na 50, a Nani który ma fantastyczny kolejny sezon tylko na 28...
» 24 kwietnia 2011, 22:25 #22
Iwan711: Gozdal - mylisz się. Przecież już w połowie sezonu Mourinho wyciągał rękę po grosza i mówił, że jest w stanie dać za niego 50 mln . :)
» 25 kwietnia 2011, 13:49 #21
Deluxe: Chicharito to niezwykły nabytek United ;) Ale czy nie za wcześnie jeszcze na tak mocne słowa, jak transfer stulecia? Myślę, że ten chłopak może pokazać o wiele więcej w kolejnych sezonach, czego nie mogę się doczekać ;) Za parę lat prawdopodobnie będzie jeszcze lepszy i moje życzenie jest tylko jedno - by nie skusiła go kasa i by został w United i stał się legendą tego klubu. Uwielbiam ;D
» 24 kwietnia 2011, 22:01 #20
devilmaster: transferem stulecia to był zakup za 17 mln a później sprzedaż Ronaldo za 96 melonów :D
» 24 kwietnia 2011, 21:53 #19
UNITEDFUN: Tu się trzeba zgodzić.
» 24 kwietnia 2011, 22:00 #18
Rooni: Dokładnie :>
» 24 kwietnia 2011, 22:02 #17
se7en: albo zakup Schmeichela lub VDS za grosze ;)
» 24 kwietnia 2011, 22:05 #16
Przemo07: No zwróciło się sporo ;D
Ronaldo odkąd przeszedł do Realu nie gra już tak efektownie/efektywnie.
Szkoda, bo w United grał po prostu zajebi**ie.
» 24 kwietnia 2011, 22:13 #15
Gozdal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 22:23

zapomniałeś ze strzelił bramkę na wagę pucharu z Barca i strzelił juz 43 bramki w tym sezonie, a to nie koniec...
a w poprzednim strzelił 33 bramki, wiec nie sądze że nie gra tak efektywnie i efektownie, zauważ że w hszpani gra się troche inaczej....
» 24 kwietnia 2011, 22:22 #14
mateusz2839: Trochę inaczej tzn? Łatwiej strzela bramki? Oglądając ostatnie spotkanie Valencja vs Real to miałem takie wrażenie że tam taka pozycja jak obrona w ogóle nie istnieje - ani po stronie Realu ani po stronie Valencji . Real w 1 połowie strzelał gole po 4 identycznie zagranych piłkach- gdzie w lidze angielskiej jest nie do pomyślenia ,bo tam zawsze znajdzie się 3-4 piłkarzy broniących do ostatniej chwili, nie ważne czy faulują rywala, wykopią na aut, rożny czy rozpoczną kontratak. W tamtym meczu widziałem jak obrońca odpuszcza już po wyjściu Higuain'a na wolną pozycję(podobnie w rodzimej polskiej "Ekstraklasie"). W Anglii broni się do końca i nie pozwala się by drużyna przeciwna miała jakąkolwiek okazję do strzelenia bramki. W PL nie ma możliwości żeby zawodnik kręcił obroną jak chciał bo albo wybije mu się piłkę albo ten zawodnik nim zrobi dwa kółka nogą nad piłką będzie leżał na murawie i zwijał się z grymasem niezadowolenia na twarzy.
Może styl gry jaki panuje na wyspach jest brutalny i nie jest tak finezyjny jak w Hiszpanii ale na pewno obrońcy grający tam nie są kijkami lub pachołkami, między którymi się trenuje i swobodnie rozgrywa piłkę. Taki football mnie kręci i takiemu kibicuje.
Glory, Glory Manchester United !!
» 24 kwietnia 2011, 22:48 #13
Gozdal: jeśli chodzi o efektowną gre czyli rajdy przez całe boisko i wkręcanie piłkarzy w ziemie to jest trudniej, widać to po CR7, nie ma takiej swobody, musi grać bardziej zespołowo. W MU gra była pod niego, w Madrycie jest trochę inaczej.
» 24 kwietnia 2011, 23:28 #12
Piskli: Zakup Ronaldo za 17mln i sprzedaż za 96 to był biznes stulecia, nie transfer.
» 25 kwietnia 2011, 01:45 #11
klikas: a czy ktos z was ogladal jakis mecz Realu jak nie graja przeciwko FCB? przeciez on tam podaje plecami albo barkami Trick w wykonaniu Krysi jest praktycznie co chwile, przeciez on przechodzi pol boiska co raz, strzalow na bramke tez oddaje duzo, 43 bramki przeciez ma a nikt w swiecie pilki noznej sie tym nie cieszy tak jak to robili za czasow w MU
» 25 kwietnia 2011, 07:18 #10
ManUtdFun: Nie pamiętam zawodnika, który przeszedł ze słabej ligi do najleszej ligi świata i od razu strzelił tyle bramek. Bramek i to jakich ważnych. Gdyby nie Chicharito ile mielibyśmy pkt? Przynajmniej 15 pkt mniej :) no i nie wiadomo jak byłoby w Lidze Mistrzów.
Hernandez to naprawdę świetny zawodnik i bardzo się cieszę, że jest w naszym zespole. Najważniejsze, aby się rozijał oraz , aby mu woda sodowa nie strzeliła do głowy, bo jak pójdzie w tą złą stronę i nagle zachce mu się przejśc do Realu itd. to będzie lipa, kolejny zmarnuje swoją karierę.
A tak jeszcze nawiązująć do napastników United: Welbeck, Hernandez, Cleverley, Diouf .... może być ciekawie w przyszłym sezonie :D
GLORY GLORY MAN UNITED!
» 24 kwietnia 2011, 21:52 #9
KingCantona: Cleverley - to akurat jest środkowy pomocnik/skrzydłowy
» 24 kwietnia 2011, 22:10 #8
Przemo07: King...
To samo chciałem napisać ;P
» 24 kwietnia 2011, 22:11 #7
madd: Owszem to fantastyczny talent lecz nie jest doceniany przez sezonowców z Chelsea oraz Liverpoolu.
» 24 kwietnia 2011, 21:48 #6
Merguson: Oni zazdroszczą, że ich "Super" Trenerzy nie znajdują dla nich takich talentów jak u nas, dlatego go nie doceniają ;]. Gdyby Chicharito grałby w innych klubach, to by go tam wielbili, ale nie wiem, czy by się tam nie zmarnował.
» 24 kwietnia 2011, 21:50 #5
ironia: madd

Oni(CFC) nie patrzą na Chicharito, bo mają zarabistego snajpera 'el drevniatow'.
» 24 kwietnia 2011, 21:53 #4
Tomasson: Wręcz przeciwnie, aż byłem zdziwiony, jak pełni podziwu są fani CFC dla tego zakupu.
» 24 kwietnia 2011, 21:57 #3
Przemo07: A ja właśnie widziałem, że ci normalni kibice CFC są pod wrażeniem tego transferu...
» 24 kwietnia 2011, 22:10 #2
AgEnT: Bo nie można porównywać prawdziwych kibiców z jednosezonowcami, którzy tylko umieją krytykować
» 26 kwietnia 2011, 19:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.