Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Premier League: Chicharito ratuje zwycięstwo Diabłów!

» 23 kwietnia 2011, 15:42 - Autor: Bart - źródło: własne
Pierwsza groźniejsza akcja miała miejsce w 8. minucie spotkania. Po szybkiej kontrze Evertonu przed polem karnym znalazł się Leon Osman. Pomocnik The Toffees oddał strzał po ziemi. Uderzenie okazało się dosyć słabe i van der Sar spokojnie przejął futbolówkę.
Premier League: Chicharito ratuje zwycięstwo Diabłów!
» Czerwone Diabły po długiej i wyczerpującej walce z Evertonem odnoszą kolejne ważne zwycięstwo w Premier League. Bramkę na wagę trzech punktów w 84. minucie strzelił JAvier Hernandez po dośrodkowaniu Valencii.
Najlepszy zawodnik meczu z Evertonem to:
W 13. minucie Valencia rozpoczął świetny atak Manchesteru United. Zagrał do wybiegającego Rooneya. Wazza miał miejsce na oddanie strzału, jednak zdecydował się na podanie do NAniego. Portugalczyk zwolnił akcje, nie miał pomysłu na oddanie strzału i oddał jedynie niegroźny strzał na bramkę Howarda.

Po 25 minutach gry Anderson popisał się bardzo dobrym, prostopadłym podaniem do Hernandeza. Meksykanin uciekł ostatniemu bramkę defensorowi i oddał mocny strzał na bramkę Howarda. Chicharito był jednak w trudnej pozycji, blisko linii końcowej toteż szanse na pokonanie Amerykańskiego bramkarza były nieduże.

Niedługo potem Czerwone Diabły ruszyły z kolejnym atakiem. Tym razem Rooney świetnie wypatrzył Hernandeza w środku pola karnego i zagrała w jego stronę po ziemi. Javier bez zastanowienie uderzył na bramkę ile sił w nogach. Niestety trafił prosto w Howarda.

38. minuta to popis waleczności Valencii, który stanowczo odebrał piłkę Bainesowi. Poczekał chwilę na kolegów i zagrał do wbiegającego Naniego. Portugalczyk przymierzy i technicznie uderzył w stronę długiego słupka. Niestety na drodze piłki stanął Javier Hernandez i po rykoszecie piłka wyleciała poza boisko.

Minutę później Wayne Rooney rozpędził się prawym skrzydłem i mógł od razu odegrać do Hernandeza. Wazza zawahał się z podaniem i gdy zdecydował się odegrać piłkę było już wyraźnie za późno.

Po przerwie gracze sir Alexa rozpoczęli grę nieco niemrawo. Jednak już po kilku minutach widać było poprawę. W 54. minucie Anderson wypuścił Hernandeza na prawej flance. Ten szybko wypatrzył wbiegającego Rooneya i podał w jego stronę. Piłka niestety została zablokowana przez Jagielke.

Pomimo przewagi Manchesteru United w posiadaniu piłki oraz wysokiemu tempu gry, gracze sir Alexa nie potrafili bezpośrednio i skutecznie zagrozić bramce Howarda w ciągu kolejnych minut. W 69. minucie natomiast byliśmy bliscy oglądania pierwszego trafienia w tym meczu, ale do bramki van der Sara. Jack Rodwell znalazł sobie miejsce na oddanie strzału i puścił piłkę między nogami Evansa w stronę długiego słupka. Holenderski bramkarz efektownie wybił futbolówkę na rzut rożny.

Na kwadrans przed końcem regulaminowego czasu gry z prawego skrzydła mocno dośrodkowywał Antonio Valencia. Piłka zmierzała w stronę Michaela Owena, Anglik nie trafił jednak w piłkę i Distin niefortunnie wybił futbolówkę. Ta odbiła się od słupka bramki Tima Howarda.

W 79. minucie przed polem karnym sfaulowany został Javier Hernandez. Piłkę do strzału ustawił sobie Wayne Rooney. Wazza dobrze przymierzył w okienko bramki Evertonu. Niestety Tim Howard był równie dobrze ustawiony i spokojnie wygarnął lecącą piłkę.

Minutę później wydawało się, że piłka w końcu wpadnie do siatki. Najpierw strzał Valencii został zablokowany, a chwilę potem Ekwadorczyk dograł na głowę Hernandeza a Meksykanin uderzył celnie pod poprzeczkę. Tim Howard był dzisiaj jednak w wyjątkowej formie i instynktownie wybronił uderzenie napastnika United.

Takie oblężenie bramki Evertonu musiało prędzej czy później przynieść oczekiwany rezultat. 84. minuta, Valencia po odbiorze Andersona atakował prawym skrzydłem i dośrodkowuje n 5. metr bramki gości. Tam świetnie odnalazł się Javier Hernandez, który wyskoczył wysoko, mocno uderzył głową, pokonał Howarda i wprawił w euforie całe Old Trafford.

Do końca spotkania Manchester United kontrolował piłkę i nie dawał okazji rywalom do zagrożenie nie licząc jednej szansy Tima Cahilla w doliczonym czasie gry. Na szczęście dobrą interwencją popisał się Edwin van der Sar.

Manchester United 1:0 (0:0) Everton

Bramka: Hernandez 84'
Żółte: Anderson 54' - Tim Cahill 55', Tim Howard 82'

Man Utd: Van der Sar - Ferdinand, Fabio, O'Shea (58' Evra), Evans - Anderson, Nani (63' Owen), Valencia, Gibson (74' Giggs) - Rooney, Hernandez

Everton: Howard - Hibbert, Baines, Jagielka, Distin - Neville, Coleman, Bilyaletdinov (46' Cahill), Osman - Rodwell, Beckford (46' Anichebe)


TAGI


« Poprzedni news
Namiastka domu dla Parka na OT
Następny news »
Ferguson: Wiedziałem, że wygramy ten mecz

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (401)


96kutno: sory to jest tak : smok z pokemonów z wibraatorem w ręku xD + 2 kwiatki i 2 piłki do siatkówki
» 27 kwietnia 2011, 14:46 #360
96kutno: Podoba mi się logo chelsea jakiś smoczek z pokemonów i 4 kwiatki :D
» 27 kwietnia 2011, 14:44 #359
slowak: jak ywzkle chcarito ratuje 3 punktz
» 26 kwietnia 2011, 20:18 #358
Marasisonlyone1: youtube.com/watch?v=CJ8y88Oagac


polecam:)
» 24 kwietnia 2011, 22:32 #357
jack1066: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 22:06

cały to urok ligi angielskiej ta końcówka sezonu.za tydzień chelsea ma derby z tottenhamem, czyli też ciężki mecz.mimo to uważam że 6 punktów przy 4 meczach do końca to sporo i na 85% zdobędziemy tytuł. ale trzeba poprawić przede wszystkim skuteczność-ostatnie 3 mecze to w naszym wykonaniu 1 bramka. licze na to już we wtorek:D

edit: a tak apropo liverpoolu to zobaczcie co oni grają w ostatnich meczach.śmiem twierdzić,że jak Dalglish zostanie na przyszły sezon i wzmocnią 2-3 pozycje to spokojnie mogą wrócić do wielkiej czwórki ,a nawet powalczyć o mistrza.ale to tak na marginesie:D
» 24 kwietnia 2011, 22:01 #356
UnitedForEver: Hm.. Liverpool i Dalglish ? nie nie ... mimo, że to klasa sama w sobie to już nie to co 85/90 gdzie potrafił utrzymać formę przez cały sezon teraz może wygrać z City, United rozgromić Birmingham, ale i przegrać z 'WHU' 3:0.Oczywiście to nie zmienia faktu, że Liverpool to wciąż uznana marka i nie wolno ją lekceważyć.
» 24 kwietnia 2011, 22:25 #355
paweldorynek: Martwi mnie trochę rozpędzająca się Chelsea..Dodatkowo bramkami już nas prawie do gonili a one mogą się liczyć na koniec sezonu..W najgorszym wypadku satysfakcjonowały by mnie nawet dwa remisy, z Arsenalem i Chelsea.
» 24 kwietnia 2011, 20:49 #354
tomczak888CFC: wasz mecz z arsenalem zadecyduje, a Niebieska Lokomotywa sie rozpedza, to fakt.. :D
» 24 kwietnia 2011, 20:59 #353
tomczak888CFC: za to kocham PL, zadna La Liga, w UK walczy sie do konca:D kanonierzy mogliby sie sprawdzic w Hiszpanii XD
» 24 kwietnia 2011, 21:56 #352
mat23: brawo arsenal :D
» 24 kwietnia 2011, 20:33 #351
atb: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 21:16

@krzych418 : Twoje z wczorajszego dnia wcale nie były lepsze.
» 24 kwietnia 2011, 21:16 #350
Arothq: dokładnie
» 24 kwietnia 2011, 21:43 #349
jakjakub: A moderatorzy jak zwykle mają na wszystko wyj*bane i zamiast skasować trolla ze Shrekiem w avatarze, usuwają nieszkodliwe komentarze bogu ducha winnych użytkowników. Ta wypowiedź pewnie też zaraz zostanie usunięta, bo ktoś miał czelność zwrócić uwagę sami-wiecie-komu i ośmielił się użyć wygwiazdkowanego przekleństwa. Brawo!
» 24 kwietnia 2011, 20:11 #348
Synus: może admin tez uważa ze manu wygrywa fartem ....
» 24 kwietnia 2011, 20:13 #347
Tomasson: Użytkownik został przeze mnie wyrzucony, a moderatorzy wcale nie mają na to wyje. Wyobraź sobie, że są święta i nie każdy z redakcji ma czas wejść na stronę.

A Was, drodzy użytkownicy, proszę o nieodpowiadanie w przyszłości na tego typu zaczepki. Robi się bałagan na stronie i wszyscy przystępują do jakiejś chorej dyskusji. Jeżeli nikt nie będzie się odzywał, to w końcu "troll" da sobie spokój.

pozdrawiam i życzę wesołych świąt
» 24 kwietnia 2011, 20:21 #346
jakjakub: I o to chodziło. Dziękuję
» 24 kwietnia 2011, 20:25 #345
OnlyRedDevils: Dodaj newsa o tym żeby nie odpisywać takim prowokatorom, może coś zadziała :)
» 24 kwietnia 2011, 20:45 #344
zbyszek7: Fartem ??!! To ty chyba meczu nie ogldales! United mieli ogramna przewage przez caly mecz. Posiadanie pilki wynosilo momentami 75%-25% strzowylismi kilka klarownych sytuacji a do tego Everton bronil sie cala druzyna przed swoim polem karnym. A kazdy wie jak sie ciezko gra z druzyna ktora muruje wlasna bramke. Ja uwazam ze bylo to dobry mecz w naszym wykonaniu a Chicarito zapewnil nam 3pkt a nie uratowal jak to jest w naglowku
» 24 kwietnia 2011, 20:07 #343
TomashCFC: Jako kibic Chelsea serdecznie przepraszam za tego pseudofana WEJNARUNEJA. Naprawdę, sam nie chcę takich beznadziejnych ludzi stojących za moim klubem, przepraszam za niego w imieniu kibiców Chelsea. Idiota skończony, robi tylko nam złą wizytówkę...
» 24 kwietnia 2011, 20:06 #342
DAMINOS: ty fartem wygrywasz w fife :P
» 24 kwietnia 2011, 20:06 #341
ironia: Ty się fartem urodziłeś.
» 24 kwietnia 2011, 20:22 #340
DAMINOS: eeeeeee nee ;p
» 24 kwietnia 2011, 20:53 #339
Sadas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 19:58

Tu są tacy kibice, gdy coś nie idzie mówią jak to jest zle a jak idzie to mówią, że ten i ten piłkarz jest wspaniały. Ale imho pogrążasz się mówiąc o "żydkach" czy innych tego typu rzeczach. Chyba każdy normalny boi się bardziej Chelsea od Arsenalu i znów Arsenal odpada pod koniec sezonu a Chelsea walczy ale czy jest to powodem do tego żeby przychodzić na stronę rywala i obrażać jego kibiców/prezesów itp? Z góry przepraszam prawdziwych kibiców ale naprawdę chyba widzicie co tutaj się dzieje po wygranym/przegranym meczu.
» 24 kwietnia 2011, 19:56 #338
OnlyRedDevils: Już to widzę jak chelsea wszystko wygra ;d
» 24 kwietnia 2011, 20:03 #337
SEBEKMU11: ja mówiłem ze chelsea jest grozniejsza od arsenalu i ze ich wyprzedzi i sprawdziło sie !
» 24 kwietnia 2011, 20:15 #336
AGa18: WEJNIRUNEJ--> pytam dlaczego ten troll nie został jeszcze zbanowany??
Za byle głupstwa potraficie w przeciągu minuty kogoś zablokować a tutaj co??!
» 24 kwietnia 2011, 19:45 #335
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 19:50

Nie wiem do czego dążysz wypisując takie bzdury przy czym obrażając nasz klub.. Masz nadzieję że dzięki temu będziesz bardziej poważany czy co??
Nudzi Ci się to mykaj na swoją niebieską stronę i tam debatuj sobie, a nie spamujesz tutaj..
» 24 kwietnia 2011, 19:48 #334
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 19:54

Zmień IP a dostaniesz bana na maskę podsieci/bramkę sieci i w tym momencie ewentualnie możesz się przeprowadzić w celu komciania. Spec od neta się znalazł :D
» 24 kwietnia 2011, 19:52 #333
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 19:59

Słuchaj nikt tu nie jest głupi i każdy wie z jakimi intencjami tutaj przybyłeś..
Myślisz że twoje 'uświadamianie' komuś tutaj pomoże?
W każdym klubie nawet w twoim nieskazitelnym można łatwo spotkać tzw sezonowców, więc nie wiem czym się rajcujesz..

Powiem tak wkrótce mecz przed nami, który powinien rozstrzygnąć kwestię mistrzostwa, a to że twoja Chelsea obudziła się w końcówce sezonu nie znaczy że zasługuje na mistrza..

P.S Widzę że tobie bardziej zależy na uprzykrzaniu życia nam wszystkim aniżeli na kibicowaniu Chelsea..
» 24 kwietnia 2011, 19:58 #332
Powell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 20:08

Nie zapominaj jednak, że to ty tu wbiłeś zakładając, że wszyscy są "źli" i obrażają twój klub... Rywalizacja zawsze będzie i ostre słowa nie raz. Czasami jak się wejdzie na waszą stronkę to wieś śpiewa wiesz tańczy. Jest nie tylko cięte słownictwo, ale wulgaryzmy i pisanie "Jakiego to United nie ma farta" - od kilkunastu lat fart, ciekawa teoria. Farta to można mieć przez jeden sezon, w ekstraklasie ;) Cześć i czołem ;] A kto będzie mistrzem ? Okaże się na koniec sezonu ;) Kiedyś po jakimś meczu nie dało się czytać - jak rozmowa żuli pod spożywczakiem...
» 24 kwietnia 2011, 20:07 #331
welllone: @RamirezMUFC
Tak jestem z Opola. Lech Pub we wtorek prawdopodobnie i ognień z Schalke.
» 24 kwietnia 2011, 19:34 #330
RamirezMUFC: Dużo przychodzi kibiców United do Lech Pubu?
» 24 kwietnia 2011, 21:25 #329
tomczak888CFC: mowiac cwesli znizasz sie do poziomu napinacza, troche szacunku, dla klubu ktory jako jedyny stwarza wam zagrozenie
» 24 kwietnia 2011, 20:10 #328
RamirezMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 19:21

WEJNIRUNEJ specjalnie się zalogował chyba, żeby robić z siebie idiotę. :)
» 24 kwietnia 2011, 19:20 #327
lewy123: A Arsenal znowu traci punkty co wy na to ?? :)
» 24 kwietnia 2011, 19:17 #326
Klimaa: Świetna wiadomość, choć już od jakiegoś czasu było wiadome że to raczej Chelsea będzie naszym głównym konkurentem ;-) wygramy z Chelsea = jesteśmy właściwie mistrzami ;d
» 24 kwietnia 2011, 19:36 #325
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 19:18

Ignorujcie takich typktów jak Wejnirunej. Koleś nie rozumie na czym polega futbol, brak mu kultury i na dodatek nie umie przyznać, że są słabsi. Naszym rywalom przede wszystkim brakuje pokory. Zazdroszczą nam takiej drużyny i tyle.


naszego talentu po prostu nie da się kupić za pieniądze jak takich nędznych torresików i spółki...
» 24 kwietnia 2011, 19:17 #324
sssexton90: zdobyliście tytuł tylko i wyłącznie przypadkiem... lfc wam sie podłożyli a drogba strzelił nam gola z metrowego spalonego...

poza tym to co było a nie jest nie pisze się w rejestr. Jeśli chodzi o historie i osiągnięcia to w ogóle nie powinieneś nic mówić bo nie dorastacie nam do pięt ;)
» 24 kwietnia 2011, 19:20 #323
lewy123: Dobra dobra WEJNIRUNEJ tylko ciekawe co powiesz za rok o tej samej porze .
» 24 kwietnia 2011, 19:21 #322
sssexton90: 30 MLN albo nawet ponad 50 MLN na transfery w lecie może wydamy ale to będzie z zysku za wypożyczenia, wygrane trofea, za christiano ronaldo i może kogoś sprzedamy. A nie tak jak chelsea za brudne pieniądze tego ruska...
» 24 kwietnia 2011, 19:35 #321
tomczak888CFC: drogba ze spalonego, a macheda reka takze skoncz.. w tamtym sezonie bylismy nie do zatrzymania. wszystkie mecze z top4 wygrane 12 goli strzelonych, jeden stracony, mowi Ci to cos??
» 24 kwietnia 2011, 19:40 #320
tomczak888CFC: jaki Judaszu?? haha ziomek zmien dilera bo cos z Toba nie tak;] a najlepiej wylacz PC i idz zaczerpnij swiezego powietrza bo przynosisz wstyd mi i innym kibicom Chelsea... to sa wlasnie negatywne skutki transferu Fernando;/
» 24 kwietnia 2011, 19:49 #319
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 19:53

Amerykanie są tylko właścicielami. pieniądze z marketingu, z koszulek, z meczy itd nie idą na transfery. Na kupno zawodników mamy kase z zysków z innych transferów, i zdobytych trofeów.

a Wy wydaliście ile w ostatnich latach na transfery? MLD ? Pół ?? i nadal nie możecie nas przeskoczyć. To jest ta różnica. W poprzednim sezonie spoko, może i byliście lepsi ale ogólnie rzecz biorąc jeszcze dużo Wam do nas brakuje. A w tym sezonie będziecie mogli tylko podziwiać nasze wyciągnięte dłonie z pucharem w ręku ;) Naprawde doceniam waszą walke z nami w LM w tym sezonie, graliscie świetnie ale przegraliście. Nie możecie z pokorom nam pogratulować i czekać na okazje do rewanżu ??
» 24 kwietnia 2011, 19:50 #318
tomczak888CFC: ale Drogba byl na spalonym (kazdy kibic Chelsea Ci to powie), badzmy obiektywni.. mimo to CFC zasluzenie wygralo na OT po bramce joeya;] MU ma ogroomne szanse na PL w tym sezonie glownie dzieki strzelaniu w doliczonym czasie, co nie do konca odzwierciedlalo ich "przewage", ale taki jest futbol.. sam sie sobie dziwie ale cos jest w tych zadluzeniach o ktorych wspominasz;] Chelsea walczy do konca, chociaz powiem ze Arsenal musi nam pomoc;]
» 24 kwietnia 2011, 20:07 #317
Lukixp: 1 Maja - koronacja United na the Emirates :P
» 24 kwietnia 2011, 19:16 #316
RamirezMUFC: WEJNIRUNEJ: proszę Cię skończ z tymi komentarzami, bo ani to śmieszne ani tragiczne. Robisz sobie tylko wielki wstyd. Co z Ciebie w ogóle za człowiek. Uspokoisz się w końcu, czy mamy Ci coś wytłumaczyć...
» 24 kwietnia 2011, 19:12 #315
welllone: A mogło być 3-1 dla Boltonu. Ich piłkarzom dziękujemy. Arsenal właśnie sam się skreślił. Teraz tylko wgrać z Chelsea i tytuł NASZ. Z Kanonierami starcza nam nawet remisik. Mam nadzieję, że Arsenal zajmie drugie miejsce, bo jakoś znacznie bardziej ich lubię niż pieniądze Romka.
UNITED wraca na tron!
» 24 kwietnia 2011, 19:10 #314
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 19:06

No pozbyliśmy się jednego rywala. Arsenal jak to fajnie powiedzieli komentatorzy : "to taki smaczny tatar ale niestety troche nie świeży i z czerstwą bułką " co nie zmienia faktu, że nadal musimy walczyć o każdy punkt.

W arsenalu mają niezły atak ale słabiutką obronę i przypuszczam, że to wykorzystamy.


jeszcze Persie co odwalał w ogóle, tosz to zwykły cham boiskowy. Psychol i tyle.
» 24 kwietnia 2011, 19:05 #313
tomczak888CFC: jako kibic MU nie powinienes wspominac o boiskowym chamstwie bo zajezdza hipokryzja;)
» 24 kwietnia 2011, 19:09 #312
cabrio77: youtube.com/watch?v=ppxIsei7yBk co Ty na to?
» 24 kwietnia 2011, 20:48 #311
alter: Prawdziwych mężczyzn poznaje się po tym, jak kończą. Arsenal kolejny raz zakończył sezon beznadziejnie, choć lepiej by to oni nas gonili, niż Chesea. Cieszy za to obrona karnego przez Szczęsnego :)
» 24 kwietnia 2011, 19:05 #310
ziomboy777: ale beka z tego Arsenalu.... strasznie slaba psychicznie jest to druzyna... ja jak bym byl na miejscu Wengera to bym sie załamal :P
» 24 kwietnia 2011, 19:02 #309
paweldorynek: Mimo wszystko wolałbym na drugim miejscu Arsenal..
Chelsea to cwaniaki i taki kupiony na siłę sukces.

Mimo wszystko cieszy mnie strata punktów przez Kanonierów :)
» 24 kwietnia 2011, 18:58 #308
sisinho: I pomyśleć że masz 26 lat. Chyba jedynie przez przypadek wpisałeś zamiast 2005....
» 24 kwietnia 2011, 19:02 #307
oscarinho: Nie boli ale żale wylewasz? W głowę się puknij!
» 24 kwietnia 2011, 19:06 #306
metju95: Gdyby Mou był w Chelsea i by was jeszcze defensywniej ustawił na mecz z np. Barcą to byście piali jaki geniusz taktyczny, albo gadali, że najważniejszy jest wynik. Z resztą nie wiem czego się spodziewali kibice Chelsea w meczu na SB w CL. Mieliśmy korzystny wynik to go broniliśmy. ;)
» 24 kwietnia 2011, 19:08 #305
Hoser1992: hahahhahaaha
tyle w temacie i skończ i idź gdzie indziej płakać :P
» 24 kwietnia 2011, 19:08 #304
RamirezMUFC: Nie mam pojęcia dlaczego WEJNIRUNEJ jeszcze nie został zablokowany.
» 24 kwietnia 2011, 19:09 #303
Hoser1992: "zjechane" jak to mówisz ale za to z ponad 100 letnią piękną historią pełną wzlotów i upadków, a nie klub zrobiony w kilka lat i oparty na kasie ruska
» 24 kwietnia 2011, 19:10 #302
Hoser1992: Ja się wybieram na Politechnikę ale Krakowską także sorry. :P
» 24 kwietnia 2011, 19:11 #301
oscarinho: A możesz to robić w innym miejscu?
» 24 kwietnia 2011, 19:11 #300
ironia: Co za gościu, zobaczymy kto będzie się śmiał na koniec sezonu. Ta nas rozwali, my już Was rozwaliliśmy. A w avatarze to Twoja podobizna mam rozumieć?
» 24 kwietnia 2011, 19:11 #299
Hoser1992: Ile ty kibicujesz swojej ukochanej, odkąd ma was rusek?
» 24 kwietnia 2011, 19:13 #298
fjoord: a wasz sped kiedy sie zaczal? Jak was abramowicz kupil i wpompowal 200 baniek. I ty masz czelnosc nazywac innych sezonowcami? Stoicie pod tym wzgledem na rowni z MC - kasa przyszla -> wiosna ludow :D
» 24 kwietnia 2011, 19:15 #297
Hoser1992: 3 piłkarzy to nie klub, to 3 pozycje dobrze obstawione na boisku które nie są w stanie wygrać meczu.
Wszystkie twoje argumenty jesteśmy w stanie podważyć, więc twoje pograzanie się nie ma sensu
Pozdrawiam
» 24 kwietnia 2011, 19:18 #296
fjoord: i Zola i Vialli i gow.o ugralli :D Kosztowna byla ta wasza kropka - ile setek milionow wylozyl ruski zeby was postawic na nogi? A ile jeszcze bedzie musial wpompowac zebyscie LM wygrali? Chyba go jednak na to nie stac. Mentalnosci frajerow i przegranych zadna kasa nie zmieni
» 24 kwietnia 2011, 19:19 #295
Hoser1992: Zacytuje : "Odpadliście z City w pucharze anglii , w lidze mistrzów rozwali was shalke/real/barca,a premier league wygra Chelsea. I wtedy wszyscy zaśpiewamy : GLOOOOOOOOOOORY GLORRY MAN UNITEEEEEEEEEEEED! "
Nawet jeśli by jakimś cudem chelsea wygrała lige (ahahahhahaaahahahah) to i tak zaśpiewamy bo każdy z nas jest wierny klubowi
» 24 kwietnia 2011, 19:20 #294
welllone: Co Ty niebieski człeku możesz wiedzieć o zwycięstwie, co Ty możesz wiedzieć o historii, co Ty możesz wiedzieć o tragedii, co Ty możesz wiedzieć o naszym klubie? Ty od 2005 Ty od Romka jesteś. Przed Romkiem Was nie było, Was kibiców Chelsea w Polsce. United nawet w 99 na TVP można było oglądać. My mamy historię która mój wiek przebija 10 krotnie, sam Ferguson trenuje United więcej niż ja mam lat, a pamiętam Cantonę, rajdy Giggsa i błysk Davida. Co Ty mi tu z sezonowcami wyjeżdżasz marniaku góra od 2005 roku. Wypad SZREKU!
» 24 kwietnia 2011, 19:20 #293
RamirezMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 19:25

welllone, powiedz mi, że jesteś z Opola?!
» 24 kwietnia 2011, 19:24 #292
Hoser1992: welllone 100 % racji
» 24 kwietnia 2011, 19:24 #291
rybka87: Politechnika Lubelska ... i wszystko jasne. twoje komentarze doskonale świadczą o twoim poziomie intelektualnym.
» 24 kwietnia 2011, 19:25 #290
RamirezMUFC: Ty WEJNIRUNEJ jesteś jakiś nienormalny. Człowieku weź się opanuj, bo ponoć jesteś dorosły. Dorośli ludzie tak się raczej nie zachowują.
» 24 kwietnia 2011, 19:27 #289
Hoser1992: Oj przeczytał na wikipedii że to Żyd amerykański. Widać do czego twoja wiedza się ogranicza :)
Wujek google i ciocia Wikipedia
» 24 kwietnia 2011, 19:28 #288
fjoord: pokazujesz poziom wiedzy i inteligencji w komentarzach :) Nie rob z siebie idioty i nie osmieszaj siebie i klubu ktoremu kibicujesz od 2005. Na wiki jest wiecej pilkarzy chelsea - moze ich tez dopisz
» 24 kwietnia 2011, 19:30 #287
Hoser1992: Już zmieniasz ton wypowiedzi, jeszcze trochę i przestanie się kłócić a po pewnym czasie przekona się o słuszności naszych komentarzy i bedzie kibicował MU, tylko że takich kibiców nie chcemy
» 24 kwietnia 2011, 19:34 #286
rybka87: jedzonko ze sport pubu chyba Ci zaszkodzilo.
» 24 kwietnia 2011, 19:45 #285
Cleverley: jak wygramy z Arsenalem , a City wygra z Blackburn + mecz zaległy + mecz w 35 kolecje to mogą być na 3 miejscu ; oo
» 24 kwietnia 2011, 18:57 #284
matdevil: Arsenal jest juz poza walką o tytul, zostala tylko chelsea, z ktorą mecz mamy na OT. 19 tytul jest juz bardzo blisko
» 24 kwietnia 2011, 18:57 #283
ironia: To teraz czas pozbyć się Chelsea.
» 24 kwietnia 2011, 18:57 #282
UNITEDFUN: Może bez przesady ale mistrzostwo jest blisko.
» 24 kwietnia 2011, 19:00 #281
rooney12: właśnie nie chwal dnia przed zachodem słońca !!
» 24 kwietnia 2011, 19:01 #280
Adam11: Walczymy już tylko z Chelsea:-)
» 24 kwietnia 2011, 18:55 #279
UNITEDFUN: Może Arsenal nie pokazał się z dobrej strony w tym sezonie ale wyzywaniem ich od ciot pokazujesz swój poziom. Ogólnie też się bardzo cieszę że odpadli z wyścigu po mistrza.
» 24 kwietnia 2011, 18:58 #278
zbyszek7: No i niestety Arsenal musi poczekac do nastepnego sezonu :D w tym pucharu nie bedzie :D
» 24 kwietnia 2011, 18:53 #277
zgf1: No to na placu boju zostaje Chelsea i my, a jak jakis czas temu pisalem aby Chelsea nie lekcewazyc to tu sie wszyscy smiali, a jak widac jednak to klasowa druzyna, ale mam nadzieje, ze MU wygra z nimi jak niedawno dwumecz :)
» 24 kwietnia 2011, 18:51 #276
Melquiaves: Haha, Bolton gol na 2:1 :) Brawo!
» 24 kwietnia 2011, 18:50 #275
Cleverley: Bolton 2:1 Arsenal .! ;)
» 24 kwietnia 2011, 18:49 #274
Hoser1992: 1;1. Co jak co wolę Arsenal na 2 miejscu niż Chelsea :)
» 24 kwietnia 2011, 18:23 #273
zbyszek7: A ja tam wole zeby Arsenal wygral i nie stracil dystansu. Jezeli Man United chce byc mistrzem to musi wygrywac z najlepszymi (czyli 2 mecze ktore nas czekaja) jezeli jez przegramy to mistrzem powinien byc ktos inny. Tak samo jak w tamtym sezonie. Manchester 2 razy przegral z Chelsea i to oni zostali mistrzami. Dlatego wygrywamy 2 najblizsze mecze i 8 maja Man United wygrywa Premier League :)
» 24 kwietnia 2011, 18:17 #272
tomczak888CFC: to jezeli The Blues wygraja na OT ale nie zdobeda BPL to zgodzisz sie ze mna za MU nie zasluzylo na mistrzostwo Anglii??:P
» 24 kwietnia 2011, 19:08 #271
metju95: Nie zgodzimy się bo będziemy mieli więcej punktów, a te są najważniejsze. Dziękuję, do widzenia...
» 24 kwietnia 2011, 19:10 #270
piterolek: o to o tej swietnej formie mowil ostatnio szczesny:):):):)no coz:)pewno znow bedzie ewentualnie remisik:):):)
» 24 kwietnia 2011, 17:46 #269
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 18:10

Obronił karnego i zaraz zrobiło się 1:1 niestety ;|
» 24 kwietnia 2011, 18:10 #268
sssexton90: W ogóle czemu Ci komentatorzy się jarają barceloną. Przy każdej okazji mówią, że oni są najlepsi a ostatnie mecze z realem pokazują, że powoli przewaga przechodzi na stronę królewskich...
» 24 kwietnia 2011, 17:45 #267
UNITEDFUN: Mam nadzieję że jak Murinho odejdzie z Realu to Królewscy znowu nie zaczną przegrywać. Po zwycięstwie Realu nad Barceloną w finale pucharu króla
( RM 1 - 0 FCB ) cieszyłem się jak dziecko mimo że jestem fanem MU.
» 24 kwietnia 2011, 17:53 #266
prot: Miałem tak samo - dziecięca radość po wygranej zespołu, którego w zasadzie nie jestem wielkim fanem. Murinho podyktował taktykę na Barcelonę - bronimy Częstochowy, atakujemy z kontry a jak dochodzi do karnych to wygrywamy bo mamy Casillas'a - tak to mniej więcej wyglądało w tym meczu. Nie kibicuję Barcie i w środę będę trzymać kciuki za Real dwa razy ciaśniej niż w ostatnim meczu.
» 24 kwietnia 2011, 18:08 #265
sisinho: Ja tam wolę bardziej Barcelonę , jeśli mam wybierać między tymi klubami (chociaż obu nie lubie). Wolę klub , który jest stworzony od podstaw , i który bazuje na wychowankach niż Gwiazdorski klub , który tylko wykupuje gwiazdy innym drużynom. To może motywować takie kluby jak City , że za kasę można wszystko. Chociaż taki zimny prysznic w postaci wygrania Pucharu sprawi że półfinał będzie dużo ciekawszy :)
» 24 kwietnia 2011, 18:16 #264
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 17:41

no ! arsenal dostaje już od boltonu. Ładnie ich przycisneli. Z taką obroną to niech oni się modlą o 2 miejsce bo na mistrzostwo nie mają szans ;) Swoją drogą już 2:0 mogło być.
» 24 kwietnia 2011, 17:40 #263
fjoord: i bolton prowadzi :D oby tak dalej :D
» 24 kwietnia 2011, 17:39 #262
piterolek: wojtus niedawno co glupoty wygadywal o formie diabelkow...a dzisiaj nawet pilki sam zlapac nie umie:):):):)hehehe
» 24 kwietnia 2011, 17:30 #261
prot: Wojtuś po Macieju odziedziczył cięty komentarz, powinien energię poświęconą na te słabe teksty poświęcić na pracę w bramce. Niestety vodka sodowa uderza w głowę i trwale ją uszkadza :/ - Łukasz wracaj szybko, broń dobrze i zachowuj klasę.
» 24 kwietnia 2011, 17:47 #260
ChichaHernandez: Biafra
Kiedy wyniki konkursu ??
» 24 kwietnia 2011, 15:21 #259
szelejson: Nie sądzisz ,że większe szanse na odpowiedz masz jak wyslesz mu wiadomość ?. :)
» 24 kwietnia 2011, 16:41 #258
sssexton90: tam byłby dobry nawet bramkowy remis... oni za pewno się na nas rzucą od początku i będą okazje do kontry.
» 24 kwietnia 2011, 15:12 #257
Marcindst13: Hehe panowie Schalek 04 0-1 Kasisrelauten :D czy jakos tak sie to pisze ...
» 24 kwietnia 2011, 13:49 #256
Romcio17: nie wiem czy widziałeś jakim składem grali , widać było że szykują się na starcie z United, bo szans na europejskie puchary już nie mają.
» 24 kwietnia 2011, 14:56 #255
ChichaHernandez: Romcio
o ilesaie nie myle graja w finale Pucharu Niemiec
» 24 kwietnia 2011, 15:17 #254
Romcio17: nie wiem nie śledzę Bundesligi i Pucharu Niemiec , w każdym bądź razie odpuścili już rozgrywki ligowe.
» 24 kwietnia 2011, 15:28 #253
rege: Romcio17- Ale napisałeś, że nie mają szans na europejskie puchary a wiadomo, że jak wygrają finał pucharu Niemiec to zagraj w europejskich.
» 24 kwietnia 2011, 17:06 #252
Romcio17: gdy to pisałem nie wiedziałem że graja w finale Pucharu Niemiec
» 24 kwietnia 2011, 17:13 #251
owen92: Dobre zmiany Fergusona spowodowały tą determinacje zespołu i dobrą gre, brawo!
» 24 kwietnia 2011, 13:27 #250
prot: 1. Rio aka 'Podnośnik' po akcji z Torresem tym razem przywrócił efektownie do pionu Cahill'a - Australijczyk nawet nie protestował, widać kto ma największy szacun na dzielni.

2. Darren G. - można było wysłać za nim list gończy bo skutecznie ukrywał się na boisku w tym meczu.

3. Ten zarzut, że Groszek strzela tylko z dostawiania nogi itp - zal.pl - takich ludzi nic nie jest w stanie w życiu zadowolić. Ich błędne koło polega na satysfakcji z wynajdywania dziury w całym a potem pisania z tego doktoratu, którego nikt nie chce zrecenzować co kończy się zazwyczaj ciężką depresją autora. Żeby poprawić kondycję powraca się do procesu wynajdywania dziury i tak działa ta pętla. Groch to nasz skarb a jeśli jedyną metodą na uciszenie echa własnych kompleksów jest cenzura to jestem za jej wprowadzeniem.

4. Anderson jak dla mnie bez większych zarzutów - super w tym meczu. Nie oglądałem meczu live, dopiero teraz zassałem powtórkę - szczerze przyznam, chciałem zobaczyć jak się brazylijczyk spisał i jestem na TAK. Mecz z Newcastle to był wypadek przy pracy - w tym meczu to był zupełnie inny zawodnik i takiego minimum chciałbym oglądać.
» 24 kwietnia 2011, 13:01 #249
gorgonzola: A nie Darron G ?
» 24 kwietnia 2011, 13:14 #248
prot: A tak - masz rację.
Darron G. i Darren F. - coś mi się wydaje, że to typowa freudowska pomyłka, ciekawe czy i dlaczego miałem na myśli tych dwóch zawodników :/
» 24 kwietnia 2011, 14:29 #247
gorgonzola: Ale zgodzę się z wszystkimi punktami. Gibson już przyzwyczaił swoją "nicdomeczuniewnoszostością" , no prócz piłek do tyłu, jak to przystało na rozgrywającego o.O

Anderson typowy ofensywny pomocnik ciągnie do przody, prostopadłe do napadziorów,

Chicha wie gdzie i kiedy się znaleźść

A Rio chudą ciot* nie jest, nie żebym nawiązywał do pana z piegami, przez niektórych nazywanego Judaszem :)
» 24 kwietnia 2011, 16:12 #246
prot: 1. Na jakiej podstawie wyliczyłeś owe 13 lat? 2010/11 - 1987 to wd Ciebie 13? Hmm, czy tylko ja zauważyłem to, że masz problemy z arytmetyką?

2. 'antyfan Berbatova' - hmm, wkleje Ci moją wypowiedz z dnia Środa, 05 stycznia 2011, 17:01 --> "Cierpimy na kompleks Berbatova - jego najlepszy mecz uznaje się za jedynie dobry. Jego trochę słabszy mecz uznaje się za dramatyczny spadek formy. Gdzieś tam ktoś wspomina, że WR10 to nawet lepszy technicznie piłkarz od Berbatova - co on nam właściwie zrobił? Problem w tym, że zupełnie nic."

Czy wd Ciebie daje się tutaj zauważyć jako antyfan Berbatova? Wpisz sobie sam w google - site:devilpage dot peel prot, znajdź mi chociaż jeden mój komentarz, w którym jadę po Berbatovie.

3. Uściślasz, że Groch zmarnował dwie setki i stracił mnóstwo piłek? Przypomnij mi, czy aby to nie Berbatov miał dwie setki w meczu z Newcastle? Bułgar jest dla mnie bardzo dobrym playerem i nie mam zamiaru zmienić tego zdania w najbliższym czasie.

4. Czy jesteś dla mnie 'frajerem' ? Oczywiście że nie, bo czemu? Masz swoje zdanie - fajnie, oparłeś opinie w zasadzie nie wiem o co (??), więc bardzo łatwo było mi wszystkie Twoje zarzuty obalić. No chyba że należysz do tych, których nic nie przekona, że białe jest białe a czarne jest czarne - wtedy mi przykro.

5. Zastanawiają mnie inne rzeczy - kibicujesz mocno Berbatovovi i słuchasz polskiego 'hip-hopu' - empatia wobec nieuwielbianego i niedocenianego Bułgara wyrażana w tak emocjonalny sposób świadczyć musi o tym, że bardzo się z nim utożsamiasz więc wyluzuj trochę, na pewno nie jest aż tak źle, żeby nie mogło być gorzej. Ale żeby na 2nd miejscu wstawiać peje a dopiero na 8th Kaliber 44? - to mnie dopiero martwi :/
» 24 kwietnia 2011, 17:43 #245
michalk86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 17:44

krzych418, daj juz spokoj i nie osmieszaj sie wiecej. Tak czytam twoje posty i to takie brednie ze szok.
Mylisz sie na kazdym razem i probujesz wszystkim wpoic ze masz racje, przyklad z twoim twierdzeniem, ze linie spalonego wyznaczaja nogi, a nie jakakolwiek inna czesc ciala. Haha doucz sie troche, a dopiero pozniej poprawiaj innych i mow jaki to jestes super fajny bo koledzy na trzepaku pozwolili ci podawac pilki.
Zenua
» 24 kwietnia 2011, 17:43 #244
Arothq: krzych - błagam daj spokój groszkowi - przyznaje technicznie gra słabo, gorzej niż słabo, ale napewno pod tym kątem go trenują, więc technike powinien poprawić w przyszłości. Zauważ, że to dostawianie nogi potrafi robić tylko on w naważniejszych meczach i to on ma najbardziej stałą formę strzelecką. Owszem bez kolegów nic by nie zrobił ale gra cała drużyna a on wie jakimś cudem gdzie być w odpowiednim czasie - inni podejrzewam połowy takich sytuacji nie mieli (może mieli by inne w swoim stylu np Roo, ale Chicharito potrafi przy ciulowej grze załatwić przeciwnika). I proszę nie wyzywaj innych, że się nie znają bo po twoim zdaniu nt. spalonego z Real vs Barca można stwierdzić, że to ty się nie znasz -.-
» 24 kwietnia 2011, 17:50 #243
Wielbicielka: prot...świetny komentarz..zgadzam się w 100%
» 25 kwietnia 2011, 11:09 #242
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2011 12:40

Groszek jest świetnym lisem pola karnego. Ustawia się genialnie, choć musi jeszcze dużo pracować szczególnie nad przyjęciem, zastawianiem się i zwodami.

Wczoraj zagrał w sumie średnio...miał dużo strat, ale wystarczy mu tylko moment by zabłysnąć i zdecydować o wyniku.

Myślę, że zostanie u nas na długie lata.
» 24 kwietnia 2011, 12:40 #241
danielos97: Racja musi jeszcze kilka rzeczy poprawić, ale pamiętaj kosztował 6 mln funtów i ma 22 lata, więc jeszcze ma trochę czasu
» 24 kwietnia 2011, 13:32 #240
FanRooney: ^ mln funtów to cena według dzienikarzy.Prawdziwa cena nie została ujawnipna
» 24 kwietnia 2011, 14:04 #239
DevilKuba123: Chicaritto Jest Super On jest przykładem dla młodych zawodników! Myślę że w następnym sezonie powalczy o Koronę Króla Strzelców !
» 24 kwietnia 2011, 11:47 #238
mrowaacmg: kiedy wyniki konkursu videodevilpage ??
» 24 kwietnia 2011, 10:53 #237
Manutdforever7: Hernandez dobrze nie zagrał ale mimo to strzelił bramkę , zwycięską i jedyną - A to się ceni
» 24 kwietnia 2011, 10:09 #236
rejbar: 1:0 po bramce Hernandeza - standard :P
» 24 kwietnia 2011, 08:58 #235
PrzemoRoony: dziekujemy Groszek :d
» 24 kwietnia 2011, 08:29 #234
vip14: I o to chodzi. Na Manchester United nie ma klubu który by go pokonał. Glory, Glory Manchester United
» 24 kwietnia 2011, 08:29 #233
Kenzo: Nie przesadzaj ;) potyczki zdarzają się najlepszym.
» 24 kwietnia 2011, 10:59 #232
oscarinho: chyba potknięcia :D potyczki to mamy co tydzień :)
» 24 kwietnia 2011, 12:14 #231
xandir94: Hernandez nie zagral dobrego meczu, mimo to udalo mu sie trafic do siatki rywali. Mial kilka dogodnych sytuacji: w pierwszej polowie po podaniu Rooneya uderzyl prosto w bramkarza. W drugiej blizniacza sytuacja do tej bramkowej, tylko ze Hernandez z metra trafil w Howarda. Bramki strzelane przez meksykanina ukazuja, ze potrafi on znalezc sie w odpowiednim miejscu i czasie, ale nie gra porywajaco. Wiekoszosc jego goli wypracowana przez kolegow z druzyny.
» 24 kwietnia 2011, 04:20 #230
Szmon: Jak ty pier****sz ;/
» 24 kwietnia 2011, 09:54 #229
7iverson7: @Szmon-dobrze napisał Hernandez zagral wczoraj slaby mecz,a jego bramki to wlasnie glownie wyprzedzenie obroncow i dostawienie nogi/glowy i w tym jest swietny,ale sam nie jest sobie w stanie wypracowac sytuacji bramkowej.
» 24 kwietnia 2011, 10:02 #228
Taurus: No a od czego są koledzy z drużyny chyba żeby mu wypracować tą okazje...
» 24 kwietnia 2011, 13:09 #227
danielos97: 7iverson7 ale wyprzedzić obrońców i dostawić nogę/głowę nie każdy tak jak on potrafi i nie zapominaj jego świetnych bramek z akcji 1 na 1
» 24 kwietnia 2011, 13:35 #226
devil10: Ważne że 3 pkt są po dobrej grze brakowało szczęścia i wykonczenia... jednak od czego mamy Chicharito?! Przerwana passa ponad 270 minut bez strzelonej bramki... Oby poszło dalej z Schalke! liczę na 0:2 i na OT spokojna gra dla publiczności na 3:0!;] GLORY Man UNITED! Lubliniec pozdrawia fanów UTD!;]
» 24 kwietnia 2011, 01:07 #225
zubrosy: powiem krótko, oshea, gibson, evans wyp...ad z drużyny, dlaczego mamy w składzie takich cieniasów. To jest obraza dla piłki nożnej jeśli jakikolwiek klub będzie zdobywał trofea z takim środkowym pomocnikiem jakim jest gibson.
» 24 kwietnia 2011, 00:21 #224
7iverson7: lepiej juz nic nie pisz,bo chyba cos ci na mozg siadlo.Evans i O'Shea zagrali wczoraj calkiem dobrze,Gibson troche slabiej,ale za to wczesniejsze mecze mial przyzwoite.Tak w ogole to na co ty liczysz?Gibson to nasz 5 srodkowy pomocnik(po Fletcherze,Carricku,Andersonie i Scholesie),nigdy nie narzeka,ze za malo gra,nie przypominam sobie zeby byl kontuzjowany,zawsze jest do dyspozycji SAFa i kiedy sa klopoty z zestawieniem srodka pola to zawsze mozna go wystawic,a jezeli liczysz,ze sprzedamy Gibsona i kupimy jakas gwiazde na jego miejsce to automatycznie srodkowym pomocnikiem nr 5 w zespole stanie sie np.Anderson i wtedy zaczna sie placze,ze za malo gra,chce odejsc z druzyny itd.
Tacy zawodnicy jak Gibson czy Evans tez sa bardzo potrzebni w takich klubach jak Manchester,a jezeli ci cos nie pasuje to nie oni powinni wyp.....ac z druzyny tylko ty z tej strony....
» 24 kwietnia 2011, 10:13 #223
ironia: Dla mnie z MU to wywalić Gibsona i Obertana koniecznie.
» 24 kwietnia 2011, 10:42 #222
Arothq: gibsona dobra, ale obertana? 22 lata ma, a w tym sezonie grał niewiele - nie wiesz jak gra naprawdę a potencjał ma spory natomiast gibson troche już 24/25 lat ma więc raczej wiele z niego nie będzie
» 24 kwietnia 2011, 10:49 #221
zubrosy: nawet gdyby przyszla gwiazda to anderson nie spadnie do pozycji numer 5, bo pierwsze scholes juz rewelki nie gra, a po drugie to jest teraz nasz jedyny ofensywny pomocnik (scholesa po prostu nie licze). Zdaje sobie sprawe ze to sa wlasnie tacy zmiennicy sa potrzebni no i dobrze ze takich klub ma bo jedna 11 sie nie wygra, tylko ze my ich mamy po prostu slabych i nie wiem czym sie tutaj frustrujesz piszac ze "cos mi na mozg padlo". Gibson jest cienki i tyle, poza strzalem (a wczoraj pokazal ze nawet tego nie ma) nie ma nic, podania do tylu, do najblizszego, szczerze to lepiej smailing wprowadza pilke do gry niz on.
» 24 kwietnia 2011, 12:24 #220
ironia: Ta, ale Obertan jest u nas już kawałek i cały czas daje plamy.
» 24 kwietnia 2011, 14:31 #219
Klimaa: Hernandez..który to raz ratuje nam skórę..to jemu będziemy dziękować przede wszystkim za zdobyte mistrzostwo ;-)
» 23 kwietnia 2011, 23:53 #218
Przemo07: Uaaa ale emocje były ;)
A jaka radość po golu Chicha... :>

Zaskoczyła mnie dobra gra O'Shea.
Jak zwykle perfekcyjni Chicharito i Valencia.
Nani widać że chciał, ale mu dzisiaj nie wychodziło :/ Zbyt samolubnie grał... ale gdyby nie Chichu to prawdopodobnie strzelił by bramkę ;D A potem to kombinował, kombinował... i przekombinował to go SAF zdjął.

Brawo dla całej drużyny, choć szczególne uznanie dla duetu Valencia-Hernandez.

Czekamy na Schalke!
» 23 kwietnia 2011, 23:34 #217
inekk10: Jak dla mnie Hernandez bez fajerwerków dużo lepiej zagrał Anderson jak dla mnie to właśnie Ando był motm .
» 23 kwietnia 2011, 23:41 #216
Przemo07: Każdy ma swoje zdanie ;P
Innym może zaimponował Gibson ^^ hehe... :]
» 23 kwietnia 2011, 23:48 #215
Rarian: Swoją drogą byłem absolutnie przekonany, że SAF na Everton jest jeszcze zawieszony, więc nieźle zaskoczyła mnie jego obecność na ławce :D. Ale widocznie coś źle sobie policzyłem i te 5 meczów już minęło (no ale przecież chciał przesunąć karę, żeby jej nie było podczas spotkania z Arsenalem, więc teraz pytanie - po co chciał przesuwać, skoro i tak go nie obejmowała).
» 23 kwietnia 2011, 23:30 #214
grobla95: hahahah... Torres strzelił !
» 23 kwietnia 2011, 23:27 #213
Rarian: Racja, koniec, bo co nas obchodzi Barcelona... Będzie nas obchodzić jak będziemy z nią grać. A skoro jest taka wielka, a Real taki wstrętny i okropny to czemu nie była w stanie strzelić drugiej, mniej kontrowersyjnej bramki :|. Nie jest na tyle dobra? Real jej na to nie pozwolił bo grał dobrze i zdyscyplinowanie? Czy może po prostu drużyna z playstation jak im narzucić odpowiedni pressing, grać cały mecz ostro, na granicy faulu i umiejętnie się bronić jest spokojnie do ogrania?
» 23 kwietnia 2011, 23:14 #212
Przemo07: Eee... nie zapomnieliście się? "devilpage" to raczej nie strona do pogaduszek o barcelonce i realu
» 23 kwietnia 2011, 23:51 #211
ironia: Ludzie, przestańcie się jarać tym zwycięstwem, tym, że walczyliśmy do końca przez my i tak mamy farta i pomagają nam sędziowie :)
» 23 kwietnia 2011, 22:49 #210
PatrykSNK: Groszek to ma niesamowity instynkt strzelecki, jak widziałem na mundialu jak on gra to juz wiedziałem ze bedzioe z niego pozytek i miałem racje. Co do meczu to ni ebył specialnie porywajacy Evertonowi chodziło o zdobycie jednego punktu wszelkimi sposobami , zdarzały suie jakies sporadyczne kontrataki ale mamy VDS, naszczescie nadeszła ta 83minuta i J.H postawił kropke nad i czyli to co nie udało sie Manchesterowi w poprzednuim meczu z Newcastle na St James Park.
» 23 kwietnia 2011, 22:40 #209
WigdorDevil: 21 do 5 w strzalach na brame , to mowi samo za siebie , przeważaliśmy w tym meczu i powinno byc spokojnie 3:0 , tak jak w tamtym sezonie na OT .
Gralismy w 10 mozna powiedziec , bo Gibson niby ze byl w protokole meczowym , a mozna bylo zobaczyc jak kilka razy gosciu przypominajacy Gibsona strzelal w trybuny :( Jesli SAF kupi kogos do srodka pola , no moze dwoch graczy o niezłej renomie to wtedy bedzie juz o wiele lepiej , bo mamy jeszcze Andersona który gra w kratke , musi ustabilizowac forme . Mam nadzieje , ze gra Diabłów poprawi sie w kolejnym meczu i bedziemy pewnie maszerowali ku 19 mistrzostwu Anglii oraz ku 4 zwyciestwie w Lidze Mistrzów. Glory Glory Man United !! :D
» 23 kwietnia 2011, 22:33 #208
MANUTDD: haha mistrzem angli jest United !!
» 23 kwietnia 2011, 22:33 #207
Tomasson10: WHU 0 - 3 Smerfy ;|

Torres strzelił bramkę :/ No jak takie drewno może strzelać gole :|
» 23 kwietnia 2011, 21:59 #206
7iverson7: nic nie dajaca bramka(bo na 2-0 w meczu zakonczonym "do zera") ze slabiakiem ligowym,w sam raz za 50 mln :).Nie to co nasz niewypał transferowy-Chicharito.Marne 19 bramek w (pierwszym) sezonie i tak na oko tylko z 90% tych goli bylo szalenie waznych dla zespolu i to za 10 mln funtow...Co za cieniasa kupilismy :).
» 23 kwietnia 2011, 22:07 #205
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2011 22:19

7iverson7--> wiesz że też się zastanawiam ciągle po co kupowaliśmy Chicharito... I to za tak grubą kasę ehh nie wypał transferowy... Nie to co Torres nie boję się nawet stwierdzić że ma on spore szanse na króla strzelców no cóż pozostaje tylko życzyć powodzenia : )
» 23 kwietnia 2011, 22:18 #204
Chelseaopek: No normalnie, na Old Trafford za niedługo też pokona waszego dziadka który powinien już dawno wypie*dolic na emeryture.
» 23 kwietnia 2011, 22:51 #203
AGa18: Widać jaki jesteś obeznany na nasz temat, kurcze skąd masz takie informacje?? Jesteś spokrewniony z Nostradamusem??

Szkoda tylko że ten wasz super, extra Cech jest młodszy od Edwina 12 lat a nie dorasta mu ' nawet ' do pięt zresztą nie ma co porównywać tych dwóch bramkarzy bo to jak niebo a ziemia ^^

I proszę skończ już z tym twoim użalaniem się bo to zaczyna robić się żałosne, ośmieszasz nie tylko siebie ale również swój klub i resztę kibiców ( spośród których mam nadzieję że można znaleźć tych normalnych )
» 23 kwietnia 2011, 23:09 #202
inekk10: Ale On nie jest kibicem, to jest zwykły sezonowiec który jest za jakimś klubem żeby się z niego ( o ile ich ma ) nie śmiali koledzy w gimnazjum.
» 23 kwietnia 2011, 23:44 #201
AGa18: Liczy się wygrana szczególnie na tym etapie sezonu, ostatnio mamy niestety załamanie formy także modlę się by na Schalke zdeterminowali się bardziej niż na Everton czy Newcastle, poza tym wydaje mi się że trochę lekceważymy kluby z niższej półki..

A ja nie widzę innej opcji jak zwycięstwo w środę ! Pozostały dwa ważne trofea do zdobycia, fajnie byłoby je mieć więc do boju Diabły !
» 23 kwietnia 2011, 21:55 #200
Luelle: poprawka - we wtorek ;)
» 23 kwietnia 2011, 22:20 #199
AGa18: Oj no tak pomyłka.. : )
» 23 kwietnia 2011, 22:26 #198
Tomasson10: Ech, ja nie mogę zrozumieć, po co SAF tak robi rotacje w składzie. Zrozumiem to, że gramy z Schalke, zrozumiem to, że ktoś może złapać uraz, no ale bez przesady ! Sir Alex myśli, że grę MU będą ciągnęli tacy zawodnicy jak Evans, albo Gibson? Nie! Czas zmiejszyć rotację, panie Ferguson. No ale sam pan zdecyduje. Zwycięstwo trochę wymęczone, no ale liczą się te 3 pkt.
» 23 kwietnia 2011, 21:52 #197
patrykbor: Czlowieku co Ty wogole mowisz.... Ferguson trenowal Manchester United zanim Ty sie na tym swiecie pojawiles. Sir Alex wie co robi i takie gadanie pokazuje jak malo wiesz i znasz sie na Footballu.
» 23 kwietnia 2011, 22:46 #196
Arothq: patryk bez przesady, przedostatni mecz przez takie rotacje został zremisowany - patrząc na newsy typu " Nareszcie wszyscy zdrowi" można pomyśleć, że już będzie z górki, niestety skład wychodzi dalej lekko rezerwowy i niepotrzebnie w tej fazie sezonu traci się punkty
» 24 kwietnia 2011, 10:52 #195
Krzysiek198920: dobrze jest, pokonać Arsenal i mamy mistrza:)
» 23 kwietnia 2011, 21:29 #194
FredTheRed: drugi raz w życiu byłem na meczu i tym razem przyznam, że było warto! atmosfera kozak, hałas nie do opisania chwilami a po meczu..:) brak słów. raz jeszcze:
glory glory ManUtd!
» 23 kwietnia 2011, 21:29 #193
mikifiki: Właśnie - hałas czy doping?
Oglądając mecze United doping kibiców zgromadzonych na trybunach jest mizerny albo mam jakieś problemy ze słuchem. Chociażby dzisiejszy mecz z Evertonem. Kiedy przy piłce był Rooney było słychać gwizdy kibiców z Liverpoolu! Na Old Trafford! Inny przykład - niedawny półfinał FA Cup z City - mimo, że fanów w czerwonych koszulkach było całkiem sporo (o ile nie więcej niż kibiców City) w ogóle nie było ich słychać. Czy kibice MU przychodzą wspierać swoją drużynę czy tylko obejrzeć mecz?
» 23 kwietnia 2011, 21:47 #192
triadevil: Czasami jestem zawiedziony tym dopingiem, ale..mikifiki. Będąc tam w środku jest zupełnie inaczej, sam byłem już nie raz, hałas jest naprawdę wielki, szczególnie gdy mamy zwycięstwo.
» 23 kwietnia 2011, 21:54 #191
Luelle: ja tam dzisiaj słyszałam porządny doping. nie było jak na innych meczach że cieszą się tylko po bramce, lecz wspierali klub prawie cały czas.
» 23 kwietnia 2011, 23:07 #190
Bovver: Boże dziękuje ci za Javiera...

Z poczatku myślałem ze ten mecz w jego wykonaniu bedzie katastrofą bo smiało mozna powiedzieć ze to on zablokował piłce dwa razy droge do bramki ale uratował 3 pkt
» 23 kwietnia 2011, 21:24 #189
jarekbrylu: Oglądałem cały mecz, i jak zwykle całe 90min. dominacja naszej drużyny i co kilka akcji odgryzienia nieskuteczne Evertonu.Od 75min. docisnęliśmy rywala i wiedziałem że któreś akcji padnie ten gol na 1:0.
Moje Oceny:
VDS:8
O'shea:6
Ferdinand:7,5
Evans:7
Fabio:7,5
Evra:7
Nani:6,5
Anderson:6,5
Gibson:6
Giggs:5,5
Valencia:8
Hernandez:8
Rooney:8
Owen:6,5

Liczą się 3 punkty i Ładna GRA!!
» 23 kwietnia 2011, 21:20 #188
DevilxDevil: Dziwi mnie, że niektórzy rozkładają to zwycięstwo na czynniki i inne bzdety. Po raz kolejny Hernandez znalazł się w odpowiednim miejscu i zrobił to co umie najlepiej, czyli wykończył akcję.

Radość Fergusona była wymowna. Tylko wynik się liczy na tym etapie sezonu, gra jest mało ważna, gdy są zwycięstwa.

Pozdro.
» 23 kwietnia 2011, 21:04 #187
Tennant: Po raz enty ratuje nas Groszek :)
Glory Glory MU
» 23 kwietnia 2011, 20:58 #186
sssexton90: To, że chelsea wygra to było niemalże pewne. Nie ma co się oglądać na rywali, grajmy swoje wygrajmy wszystko do końca lub ewentualnie coś zremisujmy i nara ;) tytuł powinien być bezpieczny. nawet remis z arsenalem nas urządza.

ciekawy jestem czy arsenal jutro z boltonem wytrzyma presje ;) szczerze to w to wątpie :P
» 23 kwietnia 2011, 20:32 #185
luki198: cieszył sie jakby załatwił komus mistrzoswo, heh
» 23 kwietnia 2011, 20:22 #184
Ericsson17xp: 2:0 Torres niech ma na święta..!

Ja już lecę Wesołych Świąt..! Glory Glory
» 23 kwietnia 2011, 20:16 #183
manutdfan92: Najważniejsze że są trzy punkty, ale wiele aspektów znowu mi się nie podobało.
Przede wszystkim zdziwił mnie ten przemeblowany skład. Rozumiem, że czeka nas mecz ze świetnym fizycznie Schalke, ale chyba liga powinna być dla nas priorytetem. Fergie chyba nadal łudzi się, że gracze pokroju Evansa czy Gibsona mogą stanowić o sile naszego zespołu. Co do Fabio to trzeba powiedzieć, że w nim możemy pokładać nadzieję na przyszłość.
Druga rzecz to gra Chicharito. Bardzo lubię tego chłopaka za jego skromność, ale muszę powiedzieć, że jego gra zaczyna mnie trochę irytować. O ile w obrębie szesnastki to prawdziwy geniusz, to poza polem karnym jest kompletnie bezużyteczny. Każde jego prowadzenie piłki przy nodze kończy się stratą. Myślę że Javier doskonale zdaje sobie sprawę ze swoich mankamentów i popracuje nad tym na treningach.
Kolejną rzeczą wartą opisania są nasi skrzydłowi. Mam wrażenie że Nani po tej kontuzji odniesionej z Liverpoolem nie jest już sobą. Zdecydowanie rzadziej idzie na przebój. Może to wynika ze zmęczenia sezonem, a może (odpukać) coś się zmieniło w jego psychice. Co do Valencii trzeba zaznaczyć że płynnie wrócił do drużyny po kontuzji i gra jedną z głównych ról w naszym zespole, jednak coraz częściej zauważam jak Antonio jest zatrzymywany przez obrońców, a wynika to chyba z jego bardzo schematycznej gry - jego gama zwodów ogranicza się do wypuszczenia piłki na prawą nogę. Niedługo może okazać się że to za mało.
Następna sprawa to Anderson. Chłopak ma zadatki na gwiazdę światowego formatu, a wciąż gra w kratkę. Nie mogę zrozumieć z czego to wynika. Na szczęście dzisiaj zagrał bardzo dobrze. Do tego wszystkiego nurtuje mnie pytanie kto zastąpi VDS, Giggsa i Scholesa? Mam nadzieję że Ferguson tym razem nie poskąpi pieniędzy i nie będziemy musieli oglądać takiego Gibsona w I składzie.
Wiem, że się czepiam bo przecież mamy lidera ale zależy mi na dobru tego klubu.
» 23 kwietnia 2011, 20:12 #182
SzYnA: piona !! idealnie moim zdaniem opisałes to co się działo w meczu i dzieje i będzie działo w United!! Valencie juz wszyscy wyczuli, stojątroszke dalej od niego po jego prawej stronie czyli tam gdzie będzie biegł na swój słynny jeden zwód. to samo z rooneyem, dostawał piłke w prawym rogu pola karnego patrząc od bramkarza szedł w środek pola karnego na prawą nogę i uderzał, teraz kazdy szykuje się na to jego zagranie i stoi bardziej po prawej niż po lewej. Nie mają za za bardzo nic do zaoferowania niestety. O ile Evans coś może nam dać co udowodnił w poprzednim sezonie, o tyle Gibson nie przez duże N!! A chicharito może i nie ma co robić w połowie boiska więc niech robi to do czego jest stworzony tylko niech mu urwa ktoś na boga zagra prostopadłą piłke za obrońców jak to dziś zrobił 2 raz(TYLKO 2) Anderson !!
» 23 kwietnia 2011, 21:19 #181
oldtrafford: Mecz był rewelacyjny. Dużo okazji ze strony United i ciekawe kontry Evertonu brawo dla Hernandeza oby tak dalej !!
GLORY GLORY MANCHESTER UNITED!!
» 23 kwietnia 2011, 20:07 #180
DAMINOS: krzych: ja na siebie nie zwracam uwagi, jak juz to ty swoimi głupimi komentarzami.
PS: wbijcie mu do głowy ze spalony w meczu z barca był ;d bo ten ciagle swoje xd
» 23 kwietnia 2011, 20:02 #179
atb: Mylisz się :)
Spalony jest, jeżeli jakakolwiek część ciała zawodnika, którą prawidłowo można zdobyć gola(!), jest bliżej bramki niż ostatni zawodnik drużyny przeciwnej.
Także może to być głowa, noga, brzuch, tyłek - wszystko poza rękami.
» 23 kwietnia 2011, 21:41 #178
Rarian: Krzychu - nie kłóć się jak nie masz racji ;). Linię spalonego wyznacza dowolna część ciała, którą można zdobyć bramkę :P.
» 23 kwietnia 2011, 22:52 #177
Arothq: potwierdzam - spalonego wyznacza każda wystająca część ciała, którą można zdobyć bramkę (można czyli np ręka się nie liczy)
» 24 kwietnia 2011, 10:53 #176
jab0l: CHICHARITO !!
» 23 kwietnia 2011, 19:58 #175
Daro13: Ciekawi mnie jak grali "nasi" pilkarze podczas tego meczu. Zwysiestwo 1:0 z nieco rezerwowa obrona, oraz z podstawowym atakiem i pomoca (nie liczac Gibsona). Z tego co ja widze to czekaja nas wielkie zmiany. Sadze ze tymi pechowcami bedzie Brown, Gibson, Kuszczak, Hargo a moze nawet Berbatov. W sumie na przez 3 sezony Berbatov niczym mi nie zaimponowal, wolal bym aby na jego miejsce wskoczyl Kiko badz Welbeck. Bulgar jest bardziej panienkowaty niz ongis CR7... Pff w wieku 28 lat powiedzial ze jest za stary na gre w reprezentacji!! wolne zarty, ale mniejsza z tym jego sprawa, dla mnie nie wklada calego serca w gre dla MUFC i czesto zawodzi. Fergi musi mocno sie napocic aby przywrocic dawny blask czerwonym diablom, taki jaki byl chociazby 2 sezony temu. Zbyt malo mamy wariantow w ataku oraz w pomocy. Hernandez musi jeszcze wiele sie nauczyc, bo co prawda ma instynkt strzelecki, ale slabo podaje oraz drybluje;/ chociaz za to co pokazal w 1 sezonie chwala mu!! Tak wiec licze na wzmocnienia a tymczasem Glory Glory MUFC!!
» 23 kwietnia 2011, 19:50 #174
damiosa: Czyli strzelenie bramki to nic? Hernandez nie zasługuje na miano bohatera, mimo to że strzelił zwycięską bramkę, brawo!! Przecież on się dobrze ustawił i wyskoczył, piłka sama do bramki nie wpadła.
» 23 kwietnia 2011, 19:32 #173
atb: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2011 19:35

Mijasz się z prawdą i próbujesz być zauważony na siłę :/
Co ma do tego wszystkiego reszta drużyny oraz to, że Chicha był najsłabszy na boisku. Gra cały team, oceny pomeczowe stosownie się rozkładają, ale tytuł jest jak najbardziej w porządku. 84 minuta, 0:0, Javier strzela bramkę i ratuje nam 3 punkty.
Dziwne masz podejście, ale jak już wspomniałem, minięte z prawdą.
Odnośnie opisanej przez Ciebie sytuacji. W takiej, gdy piłkarz strzela wszystkie bramki i daje zwycięstwo, śmiało wali się tytuły nie w stylu, "uratował zwycięstwo", "bohater" itp. Bardziej w stylu - "sam wygrał mecz".
» 23 kwietnia 2011, 19:34 #172
atb: a jakie były wówczas tytuły?
» 23 kwietnia 2011, 19:38 #171
DAMINOS: weź człowieku ogarnij ;d gdzie Chicha do bustej bramy walił lol! nie psuj mi humoru na swieta ;d
» 23 kwietnia 2011, 19:39 #170
Arothq: ginekologa chyba - będzie jak krzych szukał dziury w całym
» 23 kwietnia 2011, 19:47 #169
DAMINOS: http:// img26. imageshack. us/f/beztytuufzj.png/
» 23 kwietnia 2011, 22:06 #168
paweldorynek: Nie ma co liczyć na stratę punktów Chelsea z WHU..Musimy ich ograć na Old Traford, a z Arsenalem wystarczy remis.
» 23 kwietnia 2011, 19:20 #167
Ericsson17xp: Teraz tak sobie pomyślałem co by było jakbyśmy dziś nie wygrali..!(brryy)
» 23 kwietnia 2011, 19:18 #166
matdevil: Kurcze ale lipa, WHU mialo kilka dobrych sytuacji a Chelsea strzelilo, no nic.
» 23 kwietnia 2011, 19:17 #165
Ericsson17xp: Myślę że do finału wejdziemy ale na kogo tam trafimy to już nie wiem czy wolałbym super grająca Barce czy Real głodny sukcesu..?jedno wiem na pewno w finale każdy piłkarz United który będzie grał będzie musiał zagrać mecz życia..!
» 23 kwietnia 2011, 19:15 #164
fjoord: a tak na marginesie to ponoc nasi skauci byli na ostatnim meczu Porto i ogladali Ronaldo i Hulka... ciekawe, ciekawe
» 23 kwietnia 2011, 19:14 #163
Lukixp: chyba Rolando:D
» 23 kwietnia 2011, 19:51 #162
fjoord: tak to w sumie mialo byc, ale jak sie szybko pisze to potem takie byki wychodza :D
» 23 kwietnia 2011, 20:21 #161
lukas0970: Bravo Chicha za brameczke jedziemy po mistrzostwo angli , Szkoda tylko ze w lidze mistrzow praktycznie nie mamy szans z Barca czy Realem . Real wlasnie gromi Valencie rezerwami a nasi rezerwowi sa slabi (nie wszyscy) mowie tu o Gibsonie ktory juz nawet strzelic nie potrafi niewiem na co SAF go trzyma w tak wielkim klubie , sa zdecydowanie lepsi od niego w tym okiemku powinnismy sprzedac Gibsona i Evansa i kupic sr pomocnika oraz bramkarza swiatowego formatu wiem ze duzo mowie o transferach ale jezeli chcemy walczyc o lige mistrzow z takimi klubami jak Real czy Barca toniemoze byc sredniakow w naszym ukochanym klubie z Manchesteru tyle co chcialem napisac .

Glory Glory ManUtd !
» 23 kwietnia 2011, 19:08 #160
SEBEKMU11: czemu niby nie mamy szans z barcą lub realem ?? a ja mysle ze gramy lepiej od nich i możemy z nimi wygrać ale najpierw schalke !
» 23 kwietnia 2011, 20:44 #159
Ericsson17xp: Jeszcze 10min wytrzymać do przerwy WHU
» 23 kwietnia 2011, 19:07 #158
fjoord: o ja je... ale WHU mialo teraz szanse na bramke :)
» 23 kwietnia 2011, 18:57 #157
Ericsson17xp: Oby jak najszybciej Drogba zszedł bo on jest najgroźniejszy..!
» 23 kwietnia 2011, 18:56 #156
Marcindst13: mecz srdeni czsami bylo strasznie ale dalismy rade na ostanie minuty trafilismy bramke i liczy se 3ptk
» 23 kwietnia 2011, 18:54 #155
michalk86: Real gwalci Valencie 4;0 w 1 polowie ;)
» 23 kwietnia 2011, 18:53 #154
jakjakub: Lepiej żeby się za bardzo nie rozkręcili bo ciężko byłoby zatrzymać tak dobrze grający Real w ewentualnym finale LM
» 23 kwietnia 2011, 19:03 #153
Ericsson17xp: 20min i WHU ładnie gra w obronie myślę że jak wejdzie torres w drugiej połowie to jest szansa na remis..!
» 23 kwietnia 2011, 18:51 #152
fjoord: tez ogladam i musze przyznac ze WHU daje rade, a torres spoglada z lawki :D
» 23 kwietnia 2011, 18:53 #151
damiosa: Odpowiecie mi na jedno pytanie? Czytam komentarze kibiców Chelsea, co drugi Manchester fart.

A moje pytanie to : Co oni mają w główkach że nie rozróżniają walki do końca od szczęścia. Wg mnie nie istnieje coś takiego jak szczęście. Są albo błędy przeciwnika albo gra do końca, w przypadku MU to drugie.
» 23 kwietnia 2011, 18:46 #150
fjoord: to samo mozesz przeczytac na kanonierach. Wszystkie nasz zwyciestwa to fart, pomoc sedziego, przekupstwo, karne ktorych nie ma i nie odgwizdane spalone.

Ich porazki natomiast to odgwizdywane spalone ktorych nie bylo, tajna koalicja sedziowska przeciwko arsenalowi, karne ktorych byc nie powinno, faule ktorych byc nie powinno, kartki ktorych byc nie powinno itd itp
» 23 kwietnia 2011, 18:52 #149
FanRooney: Zastanawiam się czy opłaca się kupić kogoś na środek,bo Anderson dzisiaj miodzio.Jeśli Ando by grał nie z Gibsonem , który jest bez formy(bez formy?? - albo jest słaby), a z Carrick'iem.W sumie na Schalke będzie chyba taki środek
» 23 kwietnia 2011, 18:36 #148
michalk86: Ando jest strasznie nierowny, potrafi zagrac genialny mecz, zeby w nastepnym nic nie grac. Potrzeba kogos bardziej trzymajacego poziom :P
» 23 kwietnia 2011, 18:52 #147
fjoord: czy ktos tutaj oglada mecz chelsea? Mozecie zarzucic jakis dobry link ?
» 23 kwietnia 2011, 18:34 #146
fjoord: dzieki, sprawdzalem vipcanals wczesniej i pisalo ze kanal jest offline ale teraz dziala :)
» 23 kwietnia 2011, 18:39 #145
FanRooney: Kilka komentarzy podemną jest mowa o tym , że Javier "Chicharito"Hernandez strzelił ze spalonego.Jeśli oglądał ktoś mecz w LM z Chelsea'ą(chyba tak się odmienia)strzelił gola ze spalonego chociaż jego nogi były przed obrońcą ale głowa już za nim.Moim zdaniem tamta bramka powinna być zaliczona bo...
Tutaj mamy mniej więcej tą samą sytuację
» 23 kwietnia 2011, 18:32 #144
michalk86: Gibson poraz kolejny pokaze ze jego zadanie w druzynie to zapychanie dziury zeby po prostu ktokowiel gral. W koncu trzeba wystawic jakas 11, a reszta musi odpoczywac przed wazniejszymi meczami.

Nie wiem o co chodzi, ale SAF ewidentnie ma sentyment do Gibsona, moze to jakis dalszy krewny :P Przeciez lepiej wystawic do gry juz jakiegos grajka z rezerwy zeby sie ogrywal. Gibson nie robi nic, wiec gorzej na pewno nie bedzie.
» 23 kwietnia 2011, 18:32 #143
piterolek: na szczescie sa trzy punkty:)ale jak tak beda grac z arsenalem i chelsea to napewno 6 punktow starcimy:/ strzaly strzaly i jeszcze raz strzaly z daleka!!tego nam brakuje:/bo tylko do bramki chca wejsc a i tak nic z tego nie wychodzi:/
» 23 kwietnia 2011, 18:27 #142
przemekk28: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2011 18:23

Ahh Chicharito jest świetny, nigdy nie zawodzi no i nasza passa bez porażek z Evertonem trwa. No i świetnie grał Anderson, co cieszy, bo środkowi pomocnicy ostatnio słabiej.
» 23 kwietnia 2011, 18:22 #141
ironia: Dla mnie MOTM Ando !
» 23 kwietnia 2011, 18:13 #140
fred1878: Cenne 3pkt,ale gra niektórych zawodników to tragedia z GIBSONEM na czele.Przecież to wyglądało jakby MU grało do momentu zejścia tego grajka jakby grali w 10.Jego ocena za ten mecz to 0-podania do najbliższego zawodnika,zero agresji,jak ktoś mi powie że jego znak rozpoznawczy to silne strzały z dystansu to padne śmiechem na glebę,przez cały czas niewidoczny,a najlepsze jest to,że reszta zawodników widzi że on odstaje od innych i praktycznie mu niepodają,nie wiem co Ferguson widzi w tym grajku bo piłkarzem to go nie można nazwać
» 23 kwietnia 2011, 18:10 #139
mementofinis: Popatrzcie na pewien fakt:D Torres kosztował Niebieskich 50 mln i NIC nie gra (jak narazie pieniądze w błoto), a Groszek został kupiony za 6 mln(chyba nie pomyliłem)...a ile MU ma z niego pożytku i radości:D Pomijam jego świetny image, wydaję się fajnym kolesiem. Oby jak najdłużej sprawiał nam kibicom MU radość:) GG MU!!
» 23 kwietnia 2011, 18:03 #138
kris9: Kolejny bardzo fajny mecz. Cisnęliśmy, cisnęliśmy i wcisnęliśmy. I to się chwali. Nie będę się rozpisywał kto dziś mnie zawiódł, a kto pozytywnie zaskoczył.

Przed nami bardzo ważna seria spotkań, ale w PL chciałbym, żeby to się ułożyło tak: zwycięstwo na Emirates, a potem 3 punkty przeciwko aktualnym mistrzom Anglii i symboliczne odebranie tytułu.

United!
» 23 kwietnia 2011, 17:57 #137
Pomarancz: Horror który się szczęśliwie skończył, Javier z Valencią uratowali nam tyłek, bardzo podobała mi się gra Andersona, uważam że motm należy się właśnie jemu.
» 23 kwietnia 2011, 17:37 #136
Matikus12: No dziękuje ci Chicharito !!
Ale jak by tak odjąć i dodać bramkę wychodzi na zero hehe :).
Ale wiecie co fajny morał z tego że nie można siedzieć na boisku :).
» 23 kwietnia 2011, 17:37 #135
egon745: Oj ! Bardzo się boję że Hernandez'a podkupi nam zaraz jakiś Real albo coś w tym stylu??
» 23 kwietnia 2011, 17:35 #134
Matikus12: Jeżeli jest pazerny na pieniądze (mam nadzieje że nie) to bój się bój ja też..
» 23 kwietnia 2011, 17:38 #133
Matikus12: No dziękuje ci Chicharito !!
Ale jak by tak odjąć i dodać bramkę wychodzi na zero hehe :).
Ale wiecie co fajny morał z tego że nie można siedzieć na boisku :).
» 23 kwietnia 2011, 17:33 #132
DAMINOS: najważniejsze,ze mamy 3 pkt :P emocje były :P piłka w 2 polowie caly czas w pole karne wchodzila :p
» 23 kwietnia 2011, 17:26 #131
Cleverley: kurde, niestety gola niezobaczyłem bo w 60 minucie poszłem na boisko .. ; ( ale na powtórce widac, że Chicharito strzelił ze spalonego, no ale cóż, gol jest, 3 pkt są, i coraz bliżej 19 tytułu ;)
» 23 kwietnia 2011, 17:26 #130
DAMINOS: spalony, moze byl ;p ale jeśli juz to naprawde malutki :D sedzia mial prawo nie widziec :P
» 23 kwietnia 2011, 17:29 #129
Cleverley: to nie ważne, ważne 3 pkt . ;)
» 23 kwietnia 2011, 17:32 #128
gambit: poszłeś powiadasz? ale fakt 3 pkt najważniejsze :)
» 23 kwietnia 2011, 17:34 #127
fan11: Wiesz, zalezy tez co jest brane pod uwage. Nachylenie, czy miejsce, gdzie naprawde stoi.
» 23 kwietnia 2011, 17:36 #126
oscarinho: Liczy się część ciała którą mógłby zdobyć bramkę.
» 23 kwietnia 2011, 17:54 #125
Arothq: nachylenie też - żadna część ciała, którą można strzelić nie może "wystawać" więc np ręce się już nie liczą
» 23 kwietnia 2011, 18:01 #124
DAMINOS: mniejsza o większe :P mamy 3 pkt i jest git :P
» 23 kwietnia 2011, 19:41 #123
Deluxe: Żałuję, że nie mogłam obejrzeć tego meczu, ach, no ale najważniejsze jest zwycięstwo ;) Kolejne 3 punkty do przodu i kolejny dowód na to, że Hernandez to specjalista od ratowania Diabłom tyłków ;D
» 23 kwietnia 2011, 17:20 #122
emil123: jest dobrze, 3 pkt, oby do przodu. teraz czekamy na schalke, z nimi też sobie poradzimy :D
» 23 kwietnia 2011, 17:16 #121
paweldorynek: Wynik lepszy od gry !
Mamy w tym sezonie masę szczęścia ale i instynkt wygrywania mimo słabszej gry..Obawiam się jednak, że na Ligę Mistrzów a przynajmniej na zwycięstwo to będzie za mało. Po prostu na tą chwilę jesteśmy za słabi na Real lub Barcelonę.
W klubie takim jak Manchester United nie może grać zawodnik taki jak Gibson..To ewidentnie pokazuje braki na dwóch trzech pozycjach.
Myślę jednak, że przy 2/3 trafionych transferach w przyszłym roku możemy powalczyć od Ligę Mistrzów
» 23 kwietnia 2011, 17:13 #120
mat23: Dużo nerwów, ale skończyło się świetnie :)
» 23 kwietnia 2011, 16:49 #119
monnie: nie zgodzę się, że Chicharito jest najlepszym zawodnikiem meczu. Fajnie, że strzelił bramkę, ale zaraz MOTM?! no chyba nie.
» 23 kwietnia 2011, 16:39 #118
Hoser1992: Dla mnie Anderson lub Valencia :)
Pozdrawiam
» 23 kwietnia 2011, 17:05 #117
Reeg: Są cenne 3 pkt, teraz czekamy na półfinał z schalke!
» 23 kwietnia 2011, 16:36 #116
welllone: Liverpool 2 - 0 Birmingham C.
Widać ten ich Kenny Daglish ze strefy spadkowej walczy o europejskie puchary. Kto wie co może czekać nas w przyszłym sezonie ;)
» 23 kwietnia 2011, 16:34 #115
UNITEDFUN: Może być ciekawie
» 23 kwietnia 2011, 16:39 #114
Hoser1992: Miałem o tym pisać ze w nastepnym sezoni bede sie obawial najbardziej The Reds. Pod wodzą Daglisha grają dobrą piłkę :/
» 23 kwietnia 2011, 17:06 #113
LolekPRO: I w młodzież powoli inwestuje. Ale przecież za rok my też będziemy silni ;)
» 23 kwietnia 2011, 17:09 #112
Marcel1106: Moje Oceny to :
Van Der Sar - 8
Fabio - 7
Evans - 6
Ferdinand - 7
Evra - 8
Nani - 7
Gibson - 7
Anderson - 9
Valencia - 10
Rooney - 9
Hernandez - 9

A tak ogólnie to dobry mecz i cieszę się ze zwycięstwa .
» 23 kwietnia 2011, 16:32 #111
UNITEDFUN: Widocznie dobry humor po zwycięstwie masz bo 9 dla Roo, Ando i Javiera oraz 10 dla Valenci to lekka przesada. Kolejny który zapomniał że O'Shea był na boisku, gdzie ocena dla niego?
» 23 kwietnia 2011, 16:43 #110
Leon: ehehe :d wszyscy o nim zapominają bo był niewidoczny i bezużyteczny ..
» 23 kwietnia 2011, 16:45 #109
PaToManU: Gibson ochodzi i Schouls n emeryture i sprowadzamy VDV i Sneijdera :)
» 23 kwietnia 2011, 16:28 #108
UNITEDFUN: Niech gra w Fifę lubię jak ktoś lubi sobie pomarzyć.
» 23 kwietnia 2011, 16:44 #107
Arothq: jakby grał w fife wiedziałby jak sie pisze "Schouls"
» 23 kwietnia 2011, 18:01 #106
ManUtdSince1995: Piękny gol Groszka. Ogólnie mecz był dość trudny, wyglądało to tak jak z Newcastle ale udało im się. ^^

GGMU!
» 23 kwietnia 2011, 16:26 #105
welllone: No Everton sporą część meczu bronił się 10 zawodnikami. Trudno jest coś wpakować do bramki jak autobus stoi w polu karnym.
» 23 kwietnia 2011, 16:36 #104
axel52: ten k...a Gibson nawet ze średniakami się nie nadaje.Co za tępy grajek
» 23 kwietnia 2011, 16:25 #103
harris: Jest pięknie bardzo ważne 3 pkt ! jeszcze tylko 2 zwycięstwa i 1 remis i mamy majstra :D
» 23 kwietnia 2011, 16:25 #102
d3ilo: Moim zdaniem najlepszymi zawodnikami na boisku byli Fabio, Anderson i Valencia. Przez cały mecz harowali zarówno w defensywie jak i ofensywie.
» 23 kwietnia 2011, 16:14 #101
sisinho: Potwierdzam Twoje typy;)

Ps.
Schalke dostaje z Kaiserslautern po 1 połowie. Na ile to jest przykrywka przed meczem we Wtorek to nie wiem , jednak ich miejsce i skład nie pokazują że grają na 50% (prawie najlepsza 11 + muszą walczyć o puchary)
» 23 kwietnia 2011, 16:20 #100
Kochas1994: Evra w 1 połowie niewidoczny !! hahahaha co za ludzie tu piszą komentarze nie wiem chłopie co oglądałeś ale napewno nie mecz z Evertonem.
» 23 kwietnia 2011, 16:13 #99
karol70: Tez nie widzialem Evry w pierwszej polowie... ;)
» 23 kwietnia 2011, 16:20 #98
szelejson: Do 58 minuty Evra nie miał piłki przy nodze . Skandal :)
» 23 kwietnia 2011, 16:25 #97
szelejson: Zgadłeś .
» 23 kwietnia 2011, 16:35 #96
klikas: w sumie to Owena i Giggsa tez nie bylo widac w 1 polowie :D
» 23 kwietnia 2011, 16:51 #95
Hoser1992: Gibsona kurde też mimo że był :)
» 23 kwietnia 2011, 17:26 #94
wojtek654321: Schalke teraz gra z Kaiserslautern
» 23 kwietnia 2011, 16:08 #93
michalk86: Mam pytanie, SAF dostal zawieszenie na 5 spotkan, powinien jeszcze pauzowac to dzisiejsze, a wrocic dopiero na Arsenal. Dobrze mowie ?:P
» 23 kwietnia 2011, 16:02 #92
Kjebab: Właśnie kara jaką nałożyła FA miała obowiązywać po meczu z Boltonem ale SAF już tamto spotkanie spędził na trybunach i dlatego w tym meczu mógł wreszcie zasiąść na ławce.
» 23 kwietnia 2011, 16:06 #91
AgEnT: Są 3 pkt !

Brawo Chicharito, brawo Valencia i brawo Van Der Sar
» 23 kwietnia 2011, 16:01 #90
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2011 16:01

ciężki mecz, everton nieźe się bronił do tego my graliśmy bardzo niedokładnie. Szczególnie Rooney, Nani, Gibson i Fabio mnie zawiedli.

po przerwie od 70 minuty dopiero naszą grę można było nazwać niezłą. Dobra zmiana Owena i Giggsa. Przez cały mecz klasę pokazał valencia, cisnął ich ładnie z prawej strony
Evra w 1 połowie niewidoczny, w drugiej troche powrzucał z lewej strony. Evans o dziwo poprawne spotkanie zaliczył. Myslałem, ze chłopak już się zmarnował a tu proszę. Moje oceny za to spotkanie:

VDS: 7

Evra:6

Evans: 6
Rio: 6,5
Fabio: 5,5

valencia 8
gibson: 4
Anderson: 6
Nani: 6

Roo: 6
Groszek: 7

owen: 6, Giggs: 6


możemy teraz spokojnie czekać na shalke :)
» 23 kwietnia 2011, 16:01 #89
Mossi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2011 16:03

Evra w 1 połowie niewidoczny? xD on wszedł w 58 minucie !! :D
» 23 kwietnia 2011, 16:02 #88
patrykbor: Haha to widze ze niezle ogladales mecz :D
» 23 kwietnia 2011, 16:05 #87
sssexton90: a widzisz :p to pewnie dlatego xD w drugiej połowie na chwile musiałem wyjść i przeoczyłem tą zmianę
» 23 kwietnia 2011, 16:06 #86
ToMuS22: Fabio rozczarował? chyba odwrotnie , przynajmniej mi się jego występ bardzo podobał. Pewne odbiory i częste włanczanie się do akcji ofensywnych. Jeden z jaśniejszych punktów w United.
» 23 kwietnia 2011, 16:06 #85
wojtek654321: Fabio 5,5 ?!

Ty oglądałeś inny mecz.
I nie shalke tylko Schalke.
» 23 kwietnia 2011, 16:07 #84
Biafra: sssexton90, ale to że musiałeś wyjść na chwilę w drugiej połowie nic nie tłumaczy - przecież to O'Shea grał od początku spotkania - widać uważnie spoglądałeś :D
» 23 kwietnia 2011, 16:08 #83
d3ilo: Że tak napisze: śmieszne są te twoje oceny... Fabio 5,5? gdzie on harował przez cały mecz, tak samo Anderson.
» 23 kwietnia 2011, 16:10 #82
MpawulonU: a ja nie lubie ciebie ;) Evans zagrał dzis chyba najlepiej w swojej karierze ;)
» 23 kwietnia 2011, 16:10 #81
sssexton90: tosz wiem, że John grał od 1.minuty po prostu z tych emocji zapomniałem o nim przy pisaniu komentarza. A Ty Rychu bez takich tekstów bo w kibicowaniu United nie dorastasz mi do pięt.

a Fabio i Anderson dostali takie przeciętne oceny bo strasznie dużo tracili dzisiaj. Fabio jak zwykle grał bez głowy i w w ogóle nie rozumiał się z kolegami.
» 23 kwietnia 2011, 16:15 #80
klikas: niezly koles jestes! najpierw chciales nam wmowic ze mamy 2 Giggsow,a teraz 2 x Evra?
» 23 kwietnia 2011, 16:20 #79
Taurus: Dajcie mu spokój, może nie zauważył...
» 23 kwietnia 2011, 16:21 #78
sssexton90: tak jesteś beszczelny i tyle, nie potrafisz nawet normalnej dyskusji prowadzić
» 23 kwietnia 2011, 16:22 #77
sssexton90: klikas o czym Ty w ogole mowisz teraz, przeciez to był zwykły pośpiech bo oglądałem mecz i przez przypadek wpisałem giggsa 2 x, jakbyś nie zauwazył to szybko to poprawiłem
» 23 kwietnia 2011, 16:24 #76
SzYnA: nie ma takiego bicia , mimo ocen i oglądania meczu na najniższym poziomie
» 23 kwietnia 2011, 16:43 #75
Arothq: może w radiu "oglądał" mecz - też sposób bo można poćwiczyć wyobraźnie :)
» 23 kwietnia 2011, 18:05 #74
tomeklbn: Na szczescie udało sie wygrać, chociaż zasłuzenie,poniewaz everton cały czas sie bronił!!
GLORY GLORY MANCHESTER UNITED!!
» 23 kwietnia 2011, 15:59 #73
patrykbor: Cieszy rowniez fakt ze Ferguson pozwolil odpoczac wielu zawodnikom, calej formacjii obronnej przynajmiej beda mieli sily na dalsza walke :>
» 23 kwietnia 2011, 15:58 #72
Kjebab: Bardzo dobry mecz Manchesteru. Walka Valencii o każdą piłkę była imponująca i jego akcje, zagrania = magia ... . Ale wszystko zaczęło się od wspaniałej zmiany jaką dał Evra super mecz w jego wykonaniu a i jeszcze ten Chica... nie mi go oceniać ale on już za rok może być najlepszym piłkarzem świata !
» 23 kwietnia 2011, 15:58 #71
jakjakub: Żeby marzyć o złotej piłce Javier musiałby ostro popracować nad przyjęciem, dryblingiem, podaniami i musiałby zacząć trochę rozgrywać. Jeszcze daleka droga przed nim
» 23 kwietnia 2011, 16:20 #70
el9nin0: Ja po meczu z Newcastle myslalem, że znow sie zaczyna to co na poczatku sezonuu- glupie remisy, to zwyciestwo jest bardzo, bardzo wazne, nie ma co gdybać cieszmy sie zwyciestwem, niech LOndyn sie dzis i juttro potknie i bedize git;D We Wtorek zagrajmy dobry mecz w LM i bedize gitarka ;D
» 23 kwietnia 2011, 15:57 #69
ziomboy777: dobrze , że SAF zastosował rotacje w składzie i jeszcze lepiej , że przetasowanym składem zdobyliśmy tak bardzo ważne 3 punkty! przed nami najtrudniejsze(i najważniejsze)dwa tygodnie w sezonie! czuje coś , że we wtorek zobaczymy najmocniejszy skład żeby zapewnić sobie awans w pierwszym meczu....
» 23 kwietnia 2011, 15:56 #68
DjTED: O'shea bardzo dobrze aż jestem pod wrażeniem, dobry był również Anderson. Niech chłopaki odpoczywają zasłużenie bo mają ciężkie mecze
» 23 kwietnia 2011, 15:55 #67
YezYezYo1993: Uff... mimo nacisku ze strony United do końca nie było wiadomo jakim wynikiem zakończy się spotkanie. Na szczęście udało się zdobyć 3 pkt, co przybliża nas do zdobycia tytułu. Na uznanie zasługuje Anderson, który wykorzystał swoją szansę w przeciwieństwie do Gibsona, który zawodzi. Brawa dla Fabio i Valenci, którzy stanowili siłę napędową United. Glory Glory MU !
» 23 kwietnia 2011, 15:55 #66
atb: Nie ma to jak odrobina nerwów przy świątecznej sobocie :P Brawo Javier! Dzięki Bogu mamy te 3pkt, bardzo ważne 3pkt.
» 23 kwietnia 2011, 15:55 #65
Jackylee: Wygrana cieszy :D Ale widać było że nie mieli dobrego pomysłu na grę ;/

A fani Arsenalu jak zwykle płaczą, że "MU na farcie" i jak zwykle ich przegrane a nasze zwycięstwa to tylko efekt stronniczego sędziowania. :)
» 23 kwietnia 2011, 15:54 #64
mila2406: hehe ja czekam na wypowiedź eksperta wszech czasów - Wojtka Szczęsnego. Ciekawe co nam powie tym razem! GGMU!
» 23 kwietnia 2011, 15:58 #63
RutekUNITED: Tutaj wszyscy zachwycacie sie nad Hernandez`em, fakt chlopak jest niesamowity i strasznie go uwielbiam, ale dzisiaj niestety nie mozna go nazwac bohaterem, predzej tego miana uzylbym przy nazwisku VALENCIA.

Wiem, ze wiekszosc zawodnikow dostaje miano bohatera po strzeleniu zwycieskiej bramki, a czesto zapomina sie o tych, ktorzy wykladaja pilki jak na tacy, dzis cos takiego przy bramce zrobil Valencia (chociaz przy lekkiej pomocy bodajze Distina). Takze Hernandez super chlopak, jednak gracz meczu Valencia (nie tylko za asyste).
» 23 kwietnia 2011, 15:54 #62
Wielbicielka: Ja oczywiście jestem zachwycona Chicharito...zresztą już od dawna. Ale zgadzam się...Antoś odwalił kawał dobrej roboty:)
» 23 kwietnia 2011, 16:06 #61
baku: Valencia Groszek i Anderson najlepsi no i oczywiście cała linia defensywna.

Wyróżniał się troszkę Rooney bo biegał podawał kombinował ale ..
Gibson najsłabszy.

VDS - 6
Fabio - 6,5
Ferdinand - 7
Evans - 7
O'shea - 6
Nani - 6
Anderson - 7
Gibson - 4
Valencia - 7,5
Hernandez - 7
Rooney - 6,5

Owen - 6
Evra - 6
Giggs - 6

Moje oceny ;)
» 23 kwietnia 2011, 15:52 #60
patrykbor: Powiem tak Mecz w naszym wykonaniu byl bardzo dobry, brakowalo nam skutecznosci, ale zdobimowalismy przeciwnika az milo wedlug mnie ten mecz byl bardzo udany i wiele nauczyl naszych ulubiencow. Bardzo cieszy fakt ze Manchester walczyl do samego konca cos pieknego :> Brawa dla Javiera :>
» 23 kwietnia 2011, 15:52 #59
LolekPRO: Evra wszedł z ławki ;)
» 23 kwietnia 2011, 15:52 #58
el9nin0: bo Evra wszedł w 2 polowie spotkania(58') i od wtedy lewa strona zaczęła istnieć potem jeszcze wszedl Giggs i bylo bosko ;)
» 23 kwietnia 2011, 15:53 #57
evragiggs: @Byniol
rozwaliłeś mnie swoim komentarzem:)) Evra 58 minuta
» 23 kwietnia 2011, 15:56 #56
matemufc: rooney nic nie pokazał ? moim zdaniem zagrał przyzwoity mecz , był praktycznie podwajany cały czas ,według mnie poradził sobie dobrze , everton to nie wygodny przeciwnik . brawo Hernandez
» 23 kwietnia 2011, 16:16 #55
PaToManU: Heh no to fakt :) Evra był niewidoczny na pewno do 60 minuty :P O'shea zagrał słabo ,trzeba ściągnąć tego bocznego .
» 23 kwietnia 2011, 16:30 #54
el9nin0: Bardzo ważne zwyciestwo ;) to teraz wystarczy dobrze zagrac pierw z ASNL na wyjeździe i nastepnie z Chelsea u siebie oraz zdobyc "łatwe" 6ptk z Blackburn(A) i Blackbool (H) i mamy mistrza ;))! No i oczywiscie ograc dobrze grajace Schalke :D!
» 23 kwietnia 2011, 15:51 #53
Ryotaro: heh ale mi ulżyło jak padła ta bramka. Brawo Diabełki :D Ale widać już zmęczenie po naszych zawodnikach, brak skuteczności, pomysłu na rozegranie. Połowa piłkarzy the tofis spędziła nie mniej czasu na własnym polu karnym co Howard. Dobra nie czepiajmy się już liczy sie tylko ZWYCIĘSTWO. MISTRZOSTWO JEST NASZE:) Teraz dwumecz z schalke i arsenal i chelsea. Ciężkie 2 tygodnie przed nami :)
» 23 kwietnia 2011, 15:50 #52
FanRooney: Widząc zaledwie(zaledwie bo nie mogłem oglądać pierwszej)2 połowę to był pojedynek autobusu(Everton)z czołgiem(MU).Wszyscy grali dobrze oprócz...Roo , który po rozegraniu piłki zamiast wchodzić w tzw.młyn , to stał na 16,17 metrze i czekał.Bardzo ważne zwycięstwo , które daje nam nie po raz pierwszy(Everton,Stoke City,WBA)i chyba coś jeszcze , chociaż nie dam głowy sobie urwać.
» 23 kwietnia 2011, 15:49 #51
mufc73: @zgf1 chelsea - whu sb. 18:30 bolton - arsenal nd 17
» 23 kwietnia 2011, 15:48 #50
7iverson7: Brawo,brawo!Wazne 3 pkt i to po golu Hernandeza ktory w tym meczu,co tu ukrywac,gral bardzo słabo :).
» 23 kwietnia 2011, 15:48 #49
manutdmichal: Ciężko było ale 3 punkty są a to się teraz najbardziej liczy.......kamień z serca po końcowym gwizdku...:) mistrzostwo jest nasze!!
» 23 kwietnia 2011, 15:48 #48
Miczko15: Hernandez musiał strzelić bo w pierwszej połowie zablokował strzał Naniego z którego była 100% bramka. Zrehabilitował się, słaby mecz w wykonaniu diabłów, nie widzę United niestety jako zwycięzcy Ligi Mistrzów.
» 23 kwietnia 2011, 15:48 #47
Martin: Jak nie widzisz to przejrzyj na oczy. Polecam dobrego optyka.
» 23 kwietnia 2011, 15:50 #46
ronald: pamiętaj kolego - po pierwsze wiara ,nawet jeśli realia są troszkę inne, a po drugie mecz meczowi nierówny ( i to w sensie pozytywnym mam nadzieję). Do tych realiów - Barca na papierze jest zwyciężcą, ale pamiętajcie - odpowiednia taktyka. Zresztą najpierw dwumecz z Schalke, które będzie piekielnie groźne bo graja na luzie - nie mają preskji, nie są faworytami. Może coś dla nich wpadnie, może nie.
» 23 kwietnia 2011, 15:54 #45
Miczko15: Jedyny sposób na Barcelonę jeśli United dojdzie do finału to granie tak jak Real w Copa del Rey, agresywnie i totalnie defensywnie z wysokim pressingiem, innego sposobu raczej na Barcę United nie ma. Wiadomo że nie będzie to wyglądać jakoś widowiskowo, ale najważniejsze jest wygrać, zdaje mi się nawet że trudniejszy mecz byłby z Realem aniżeli Barceloną.



btw. oglądaliście video z wszystkimi faulami z finału CdR? Nie wiem, na prawdę nie wiem jak Real ukończył ten mecz w pełnym składzie, co chwilę jakieś głupie faule Ramosa czy Pepe, jeśli trafimy na sędziego nie lubiącego takiej gry to Real na pewno dostanie 1-2 czerwone kartki.
» 23 kwietnia 2011, 19:33 #44
mila2406: Mam nadzieje, że we wtorek nasza skuteczność będzie lepsza ;) Trochę brakowało tego Roo dzisiaj. Jeszcze tylko 4 kolejki. Czekam na wypowiedź Wojtka Szczęsnego... ciekawe co nam powie ekspert tym razem. Bolton i WHU do boju! GGMU!
» 23 kwietnia 2011, 15:47 #43
wander11: jak grał Anderson
» 23 kwietnia 2011, 15:46 #42
Hoser1992: bardzo dobrze, wyróżniał się z Valencia
» 23 kwietnia 2011, 15:48 #41
mufc73: dla mnie GRACZ MECZU
» 23 kwietnia 2011, 15:52 #40
adisman17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2011 15:48

Nie da się opisać słowami wdzięczności do Javiera !
Debiutancki sezon i od razu wie gdzie ma być jakby grał z chłopakami pare lat, młodzi powinni brac przykład z takich ludzi ! Przyszłość United !
Brawa też dla Valencii, bez niego pomoc dużo traci !
Szkoda troche Gibsona za słaby jest na Manchester nie radzi sobie chłopak szkoda, obym się mylił i zaczął grać jak następca Scholesa :/
» 23 kwietnia 2011, 15:46 #39
zgf1: kiedy arsenal i chelsea graja dokladnie?
» 23 kwietnia 2011, 15:46 #38
bondar: Chelsea dzisiaj o 18.30. a Arsenal jutro o 17:)
» 23 kwietnia 2011, 15:49 #37
szymkov: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2011 15:50

Chelsea dzisiaj o 18:30 z WHU, a Arsenal jutro o 17.00 z Boltonem.

edit: troszkę się spóźniłem;)
» 23 kwietnia 2011, 15:49 #36
7iverson7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2011 15:50

chelsea dzisiaj o 18.15 a arsenal jutro bodaj o 17
» 23 kwietnia 2011, 15:49 #35
Martin: Javier "Chicharito" Hernandez !! Bez tego faceta nie bylibyśmy dzisiaj na pierwszym miejscu w tabeli. Transferowy hit !! I brawa dla tych, którzy pisali "Hernandez Out" po pierwszej połowie :)

@krzychu418, dla Ciebie, jak to podkreślasz, w wielu swoich komentarzach gole Hernandeza to tylko "dobitki z metra do pustej bramki", ale powiedz mi, dlaczego Owen tego nie potrafi?..
» 23 kwietnia 2011, 15:46 #34
szelejson: Berbatov w meczu z MC też pokazał ,że dobitki z metra to nie lada wyczyn ^^
» 23 kwietnia 2011, 15:47 #33
Martin: No masz rację, Hernandez po prostu ma to coś, ten instynkt strzelecki i co najważniejsze, Meksykanin zawsze strzela w bardzo ważnych momentach ;)
» 23 kwietnia 2011, 15:55 #32
Rooni126: Dobra nie jaraj sie tak caly mecz gral piach pelno strat tyle ze uratowal nas w odpowiednim momencie i brawa tylko za to
» 23 kwietnia 2011, 16:02 #31
Martin: Ciekawe, że nie pierwszy raz ;) I będę się jarał, bo mój ukochany klub zdobył bardzo cenne 3 pkt, a bramkę na wagę zwycięstwa zdobył mój ulubiony zawodnik (każdy ma swojego idola), a patrzeć jak strzela zwycięskiego gola na tak ważnym etapie sezonu to dla mnie coś więcej niż tylko 3pkt. Love United!
» 23 kwietnia 2011, 16:13 #30
jakjakub: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2011 16:28

"gole Hernandeza to tylko "dobitki z metra do pustej bramki", ale powiedz mi, dlaczego Owen tego nie potrafi?.."

Chyba sobie kpisz. Michael Owen w wieku Hernandeza zdobywał złotą piłkę i bramkę za bramką właśnie w taki sam sposób jak Javier, więc pisanie, że Saint Michael nie potrafi tak strzelać goli jest totalną ignorancją
» 23 kwietnia 2011, 16:27 #29
monnie: Ciekawe, że nie pierwszy raz ;) I będę się jarał, bo mój ukochany klub zdobył bardzo cenne 3 pkt, a bramkę na wagę zwycięstwa zdobył mój ulubiony zawodnik (każdy ma swojego idola), a patrzeć jak strzela zwycięskiego gola na tak ważnym etapie sezonu to dla mnie coś więcej niż tylko 3pkt. Love United!


czasem czytając wypowiedzi fanów Groszka mam wrażenie, że jakby Berbie się udało strzelić zwycięskiego gola, to by płakali z rozpaczy.
» 23 kwietnia 2011, 16:37 #28
Martin: @jakjakub
Nie interesują mnie bramki Owena z przed 10 lat dla Liverpoolu czy reprezentacji Anglii. Dla mnie liczy się tylko i wyłącznie to, co teraz prezentuje w Man United, a jak widziałem w temacie "zapowiedź..." teksty w stylu "wpuścić Owena za Chico" to śmiać mi się chciało ;)

@monnie
Cytuj sobie szelejsona, nie mnie. Nie mam nic do Bułgara, choć nie powiem, że Chico strzela ważniejsze bramki.
» 23 kwietnia 2011, 16:46 #27
Martin: Bym zapomniał..
"czasem czytając wypowiedzi fanów Groszka mam wrażenie, że jakby Berbie się udało strzelić zwycięskiego gola, to by płakali z rozpaczy. "

monnie, jeżeli o mnie chodzi to zwycięskie bramki może strzelać nawet Edwin. Najważniejsze jest zwycięstwo, a bramka Hernandeza dla mnie jest tylko wisienką na torcie.
» 23 kwietnia 2011, 16:59 #26
naniLuis: I o to chodziło.
9 pkt przewagi nad Arsenalem i Chelsea choćby do jutra,jeśli chodzi o Arsenal !
...We're gonna to win the leauge! AGAIN!
» 23 kwietnia 2011, 15:46 #25
Arothq: gonna to? leauge? :D wybacz ale musiałem
» 23 kwietnia 2011, 18:11 #24
zubrosy: w sumie gonna jest jak najbardziej okej, chyba ze chodzi Ci o to że bez "to"
» 24 kwietnia 2011, 00:24 #23
bondar: cisneli ich praktycznie caly mecz:).remis bylby niesprawiedliwym wynikiem:).Glory glory Man United:)!
» 23 kwietnia 2011, 15:46 #22
Baku95: Hernandez ! ! ! Jedziemy po mistrza ! ! !
» 23 kwietnia 2011, 15:45 #21
Mossi: Do samego końca wierzyłem że wygramy! :) Brawo dla Chicharito, wielki szacunek dla niego... Glory Glory.. :)
» 23 kwietnia 2011, 15:45 #20
lewy123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2011 15:45

Hernandez powinien dostać złoto za bramkę na 1-0 i złoto za obrone strzału Naniego z kontry w 1 połowie. Cytuje "strzela Nani broni Hernandez". :>))
Glory Glory Man Utd !!
» 23 kwietnia 2011, 15:45 #19
szelejson: Specjalnie obronił strzał Naniego ,żeby nie być od niego gorszym ;) Sleep it over .
» 23 kwietnia 2011, 15:47 #18
SzYnA: to nani strzelił jak torba mając do dyspozycji prawie całą bramkę, i idealnie powoli wyłożoną piłkę !! jak taki zawodnik moze tak uderzyć to jest nie do pomyślenia
» 23 kwietnia 2011, 16:40 #17
RamirezMUFC: Teraz zobaczymy jak srają w gacie Chelsea i Arsenal.
» 23 kwietnia 2011, 15:45 #16
Taurus: Mecz hmm pod koniec bardzo dobry i w przyzwoitym tempie, no i jakoś udało mi się na SB przewidzieć minute strzelenia gola ;)
» 23 kwietnia 2011, 15:44 #15
sqrwsn7: Groszek wymiata ;]
Zawsze znajdzie się tam gdzie powinien ;]
A Roo tylko pretnsje do wszystkich a sam dzisiaj kupe grał.
Wszystkie 3 zmiany bardzo dobre.
Evra, Giggs i Owen dużo pomogli z przodu :)
» 23 kwietnia 2011, 15:44 #14
klikas: wszystko ok tylko co do Owena to sie nie zgadzam :)
» 23 kwietnia 2011, 15:48 #13
welllone: Masz rację, że zmiany zmieniły obraz gry. SAF chciał oszczędzić jak najwięcej piłkarzy na wtorkowy mecz LM. Chyba miał nadzieję, że na OT Everton przyjedzie i tanio sprzeda skórę. O mały włos i by się bardzo przeliczył.
Zobaczymy jak dziś Chelsea zagra.
» 23 kwietnia 2011, 15:48 #12
giero: Owen pomógł? Ja niczego takiego nie widziałem. Jeden strzał, który uderzył w obrońcę i raz drybling w polu karnym, z którego nic nie wyszło. Berba może nie wykorzystuje niektórych sytuacji, ale przynajmniej deo nich dochodzi. Już 2 mecz, w którym jestem zdziwiony wejściem Owena zamiast Berby. Wiem, że jest 3 napastnikiem, ale 3 nie 4! Gdyby nie szczęśliwe dośrodkowanie i jak zwykle genialny instykt Groszka byłby remis.

Fakt Evra z Giggsem wnieśli dużo ruchu na lewej stronie, ale Owen to zła zmiana. Gościa w pewnym momencie nie było widać na boisku.
» 23 kwietnia 2011, 15:49 #11
welllone: Berbatov ma jakiś uraz więc wchodzi Owen który potrzebuje jeszcze jednego spotkania aby otrzymać medal jeśli United wygra PL w tym roku. Owen wszedł i miał sporo sił. Bramki nie strzelił ale przeszkadzał i nie tracił głupio piłki.
» 23 kwietnia 2011, 15:56 #10
Taurus: Ale Owen był bliski zdobycia gola ;) słupek tylko uratował Everton
» 23 kwietnia 2011, 16:27 #9
SzYnA: Taurus to obronca sobie strzelił, Owen sie minął z piłką !
» 23 kwietnia 2011, 16:39 #8
Taurus: Cóż powtórki nie widziałem ale na żywo jak leciało wyglądało to jakby Owen ją musnął :D
» 23 kwietnia 2011, 17:07 #7
Michal20011999: Genialny Chicharito ;D
Potrzebna Były nam te 3 punkty ;]
» 23 kwietnia 2011, 15:44 #6
Arturek15: są upragnione 3 pkt :)
i tytuł coraz bliżej !
Do boju United !
» 23 kwietnia 2011, 15:44 #5
majew: ufff odetchnąłem z ulgą po końcowym gwizdku:D 3 pkt zostają na OT.!
» 23 kwietnia 2011, 15:43 #4
SzYnA: god bless Chicharito ! tyle bo na więcej szkoda
» 23 kwietnia 2011, 15:43 #3
radinho: Glory Glory Ważne 3 punkty i bliżej mistrzostwo!
» 23 kwietnia 2011, 15:43 #2
DahDah: Profesor Valencia i jego doskonałe dośrodkowania , bardzo ważne 3 punkty. Brawo Diabły!
» 23 kwietnia 2011, 15:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.