Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho następnym trenerem United?

» 15 kwietnia 2011, 11:25 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Jose Mourinho jest przekonany, że zajmie miejsce sir Aleksa Fergusona w Manchesterze United, kiedy Szkot zdecyduje się przejść na menadżerską emeryturę. Portugalczyk na ławce trenerskiej Czerwonych Diabłów miałby zasiąść już w 2012 roku.
Mourinho następnym trenerem United?
» Jose Mourinho chce zastąpić sir Aleksa Fergusona w Manchesterze United
Czy Jose Mourinho byłby dobrym następcą sir Aleksa Fergusona?
Mourinho taką informacje przekazał podobno osobom ze swojego otoczenia. Problem pojawiłby się, gdyby Ferguson zdecydował się odejść po zakończeniu tego sezonu. Taki scenariusz jest możliwy, ale Manchester United musiałby wywalczyć drugą w historii klubu Potrójną Koronę.

– Jose jest moim wielkim przyjacielem. Wielokrotnie rozmawialiśmy na temat jego przyszłości i z tego co wiem, to chciałby wrócić do Anglii – mówi sir Alex Ferguson.

– Trudno jest mi jednak powiedzieć, kiedy ustąpię miejsca. Wszystko zależeć będzie od mojego zdrowia – dodaje Szkot.

Oprócz Jose Mourinho w gronie kandydatów do przejęcia obowiązków po sir Aleksie Fergusonie wymienia się Davida Moyesa z Evertonu. Portugalczyk Moyesa bije jednak zdecydowanie, jeśli chodzi o zdobyte puchary.


TAGI


« Poprzedni news
Scholes zdecyduje na koniec sezonu
Następny news »
Giggs chwali postawę kolegów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (78)


Grey: Zobacz jeśli Murinho zdobędzie mistrzostwo Hiszpanii w tym roku z Realem, to można powiedzieć, że będzie spełniony już jako trener. Bo podbił wszystkie znaczące ligi europejskie. Więc później gdzie może pójść zmienić klub? Na ligę polską? arabską czy co tam jeszcze jest?
Myślę że wróci już do Anglii aby się ustatkować i spokojnie prowadzić MU :)
» 16 kwietnia 2011, 11:01 #70
ess: fajnie by było
» 16 kwietnia 2011, 17:25 #69
Leon: Jestem jak najbardziej ZA tylko , że rok 2012 to jest za wczesnie ..
Mam nadzieję , że SAF zostanie na Old Trafford jeszcze 2-3 lata ..
» 16 kwietnia 2011, 09:59 #68
kris9: To, że Mourinho będzie menadżerem United to jest tylko kwestia czasu i...
Wiele zależy od tego, czy zdobędziemy The Treble w tym sezonie, to może być impuls dla Fergiego by odejść w sławie, chociaż Potrójna Korona może też być impulsem do kontynuacji dobrej passy przez Szkota (przecież znamy go od lat). Jedno jest pewne, kiedyś w końcu NIESTETY nadejdzie ten moment, że będzie chciał lub musiał przekazać schedę, a tą przejmie butny lecz genialny Portugalczyk. Moyes? Nie jest tłumaczeniem to, że nie zdobył tylu pucharów co Jose, ponieważ kolejny świetny szkocki trener zasiedział w klubie, który (mimo bogatej i wielkiej historii) nie ma tylu możliwości, by osiągać wybitne sukcesy. Jednak jak spojrzymy na prowadzenie klubu przez Moyesa, zauważymy, że ten gość ma wielkie umiejętności i charyzmę. Dla mnie byłby dobrym kandydatem do przejęcia MU, jednak myślę, że Mourinho ma większe na to szanse.
» 15 kwietnia 2011, 23:07 #67
wrobel1992: MANCHESTER UNITED bez SIR ALEXA FERGUSONA!!?? Kto z Was sobie to wyobraża w ogóle!!?? Ja nie...
» 15 kwietnia 2011, 23:06 #66
Klimaa: Nie chce słyszeć o innym trenerze, nie ważne kto to będzie i tak nie zastąpi w Fergusona.. Alex niech trenuje póki zdrowie mu pozwala! Chociaż to zapewne Szkot będzie decydować odnośnie swojego następcy, a skoro są przyjaciółmi..
» 15 kwietnia 2011, 22:11 #65
Taurus: Na razie mamy Fergusona więc nie martwię się o przyszłość - carpe diem
» 15 kwietnia 2011, 20:29 #64
testosteron: Mourinho albo obecny trener reprezentacji Rosji Hiddink. A reszta łapy precz od MU
» 15 kwietnia 2011, 18:51 #63
DevilFan: Tyle że On prowadzi Turcję odśwież bazę danych :)
» 15 kwietnia 2011, 18:55 #62
Durandir: Hiddinka chce podobno z powrotem Romek.
» 15 kwietnia 2011, 22:33 #61
Luelle: Hiddink powiedział że nie wróci do Chelsea chyba że go jakoś Roman przekona. A tak to wszystko możliwe.
» 16 kwietnia 2011, 00:07 #60
patrykbor: Ja uwazam ze Murinho nie bedize dobrym menadzerem, to musi byc ktos zwiazany z United.
» 15 kwietnia 2011, 18:30 #59
Grey: Dlaczego tak uważasz? Dlatego, że Murinho zmienia kluby jak rękawiczki? Tak fakt mogą być co do tego obawy, ale tak jak już sam Murinho wielokrotnie podkreślał chciałbym w przyszłości trenować MU z Rooneyem na czele. Więc wątpię w to, że miałby się przenieść tu tylko na sezon czy dwa. Murinho ma szacunek dla Ferusona i chce w pewnym sensie kontynuować jego dzieło lub inaczej być choć w części podobnym do niego. Jeśli Murinho w tym sezonie osiągnie sukces z Realem (oby tylko nie w LM hehe :D bo tu licze na MU :) ale w lidze hiszpańskiej itd to osiągnie już raczej wszytko jako trener:
wygrał mistrzostwa we wszystkich 'uznawanych' za największe ligi europejskie.
LM też wygrywał wielokrotnie z różnymi klubami.
Więc gdzie później może iść? Tylko prowadzić już spokojnie i do przodu MU :P
Ja osobiście bardzo bym tego chciał. Jedyna osoba podobna choć w części charyzmą do SAF'a
» 15 kwietnia 2011, 19:35 #58
Arturek15: według mnie to SAF może prowadzić MU do końca świata, a nawet dłużej :)
później zgadzam się na Mou :)
» 15 kwietnia 2011, 18:16 #57
dawidlp92: Chciałbym ale żeby miał za sobą Alexa przez pierwszy rok...
» 15 kwietnia 2011, 18:12 #56
pawel2809: Nie przepadam za Mourinho, choć pewnie dobrze by się dogadywał z Nanim, Andersonem, bliźniakami Da Silva.
» 15 kwietnia 2011, 17:52 #55
emil123: bardzo chciałbym mourinho,ale mimo wszystko wolałbym,aby SAF prowadził nas,póki starczy mu sił i zdrowia
» 15 kwietnia 2011, 17:41 #54
AFCAMUFC: moyes ... nie wydaje mi sie. nie ma jaj do takiego klubu
» 15 kwietnia 2011, 17:21 #53
Bovver: Spekulowano ostatnio też o Guardioli... Szkoda ze SAF nie bedzie zył wiecznie...
» 15 kwietnia 2011, 17:21 #52
ProTass: Guardiole kuszą katarscy inwestorzy, którzy są gotowi płacić mu milionami za sezon z reprezentacją tegoż państwa. Miej więcej dlatego podpisuje on kontrakt z Barceloną zawsze na rok. Katar będzie gospodarzem mistrzostw świata 2022 i chcę do tego czasu zdobyć coś na arenie międzynarodowej i "wylansować" kraj. Guardiola także w ostatnim wywiadzie, wspomniał, że jego czas w Barcelonie dobiega końca. Zaprzeczył tym plotkom co prawda, ale po to by zachować twarz przed Rosellem. Warto wspomnieć, że Guardiola grał w katarskiej lidze. Szczerze wątpię by zastąpił Sir Alexa Fergusona, bliżej mi do Mourinho, który marzy o powrocie na wyspy.
» 15 kwietnia 2011, 18:35 #51
Bovver: mi się zas nie podoba polityka transferowa obecnego trenera Realu Madryt i nie sadzę aby zmienił jej wygląd
» 15 kwietnia 2011, 21:03 #50
darek11751: O to czy odejdzie po 3-4 latach wedlug mnie nia ma co sie martwic.
Po 1. Murinho mowil, ze jego marzeniem jest prowadzenie MU, teraz tak zmienia kluby, ale on czega na odejscie SAFa na emeryture i wtedy zagosci u nas na dluzej.
Po 2. Murinho chce powrocic do Angli bo tutaj bylo mu najlepiej.
Wiec jak przyjdzie do MU to nie bedzie mial powodow, zeby gdzies odchodzic. Jestem pewny, ze jak juz u nas sie znajdzie to na dluzej. Potem tylko pod koniec kariery bedzie chcial tak jak mowil poprowadzic jeszcze reprezentacje Portugali, ale zanim to nastopi to minie kilka dobrych lat.
Tak jak pisalem, to jak dlugo u nas bedzie to nie jest problem, problemem wedlug mnie wiekszym bedzie brak rotacji skladem. Mogli byscie mi przypomniec czy w Chelsea robil jakies wieksze rotacje skladu? Wiem, ze w Interze gral gdzies tak 15 zawodnikami i w Realu jest to samo. Nie wiem tylko jak to bylo w Chelsea i to mnie wlasnie interesuje.
» 15 kwietnia 2011, 16:57 #49
azi1: jakby został na dłużej to byłoby fajnie... ale nie wiem czy go chcę, zaburzyłby pokój i tradycje United. Potrzebny jakiś zdolny brytyjski trener.
» 15 kwietnia 2011, 16:56 #48
marcus333: Fergi zostaje i nigdzie sie nie wybiera :D Nie wiem kto był by w stanie godnie go zastąpić
» 15 kwietnia 2011, 16:14 #47
DevilFan: To jest jedyny facet który jest w stanie zastąpić Pana Fergusona
» 15 kwietnia 2011, 16:13 #46
Redo: Niech Sir Alex Ferguson trenuje jak długo tylko może i tego mu życzę! Jak na chwilę obecną nie wyobrażam sobie nikogo innego niż SAF ' a na miejscu trenera United..
» 15 kwietnia 2011, 16:03 #45
Durandir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2011 15:55

Widać od dawna, że Mourinho marzy się scheda po sir Alex'ie Fergusonie, i można odnieść wrażenie, że wszystko co robił do tej pory, miało mu umożliwić ten przeskok. Sir Alex jest bez wątpienia największą trenerską legendą piłki nożnej, a Mourinho chce przebić tę legendę i chyba tak na prawdę tylko on na chwilę obecną mógłby tego dokonać. On wie, że aby na serio zmierzyć się z tą legendą, musi 'wejść w buty' sir Alexa. Dlatego jeśli już tam trafi to na pewno nie odejdzie po 2-3 sezonach, no chyba żeby mu nie szło, choć osobiście nie wyobrażam sobie Mourinho trenującego United przez ćwierć wieku.
Do jego ewentualnej sukcesji mam stosunek nieco ambiwalentny, bo z jednej strony Portugalczyk wydaje się być najlepszym możliwym kandydatem ze względu na charyzmę, talent, markę, osiągnięcia i doświadczenie, ale z drugiej to tak zupełnie osobiście, po ludzku nie trawię tego gościa. Jego charakter mnie mierzi, choć niezaprzeczalnie daje sporo piłkarzom, bo jako urodzony celebryta, Mourinho umiejętnie ściąga uwagę mediów na siebie, ściągając też przy okazji część presji ze swoich podopiecznych. No ale to najmniej istotne. Może z resztą z czasem bym się do niego przekonał.
» 15 kwietnia 2011, 15:54 #44
braku: Powiem krotko, ja go nie chce !
» 15 kwietnia 2011, 15:52 #43
DevilKuba123: Bardzo bym chciał aby on był naszym trenerem ale Nie wiem kiedy SAF Odejdzie oby szybko :)! Ale tak naprawdę nie wiem czy to jest możliwe znając SAFA Wszystko jest możliwe :)!!

Takie jest moje zdanie :)

Pozdro>... !:)!
» 15 kwietnia 2011, 15:49 #42
gitkolo: I zastąpi ich młodymii,zdolnymi piłkarzami.Nie mam nic do Ryana i Paula ale oni swoje już zrobili i mogliby zawiesić buty na kołku.Nikt nie miał by do nich ani do Jose pretensji a po za tym zanim Jose obejmie Man Utd to oni wcześniej przejdą na emeryture bo to nastąpi za 4 lata aż SAF odejdzie.
» 15 kwietnia 2011, 16:40 #41
czerwonydevil: gitkolo

Ogarnij się ok? Bo teraz to Giggs jest jednym z naszych czołowych zawodników, a Ty piszessz, aby zakończyli kariere?! Ogar!
» 15 kwietnia 2011, 17:58 #40
gitkolo: czerwonydevil
Nie chodzi mi oto aby Giggs teraz szedłna emeryture.Tak jak napisałem pogra jeszcze 2-3 lata a przez ten czas SAF nadal będzie trenował United.
» 15 kwietnia 2011, 19:02 #39
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2011 15:40

Boję się, że Mourinho totalnie zmieniłby nasz styl gry. Nam by się przydał ktoś wierny klubowi, jego ideom i który rozumie charakter diabłów. Chciałbym jakiegoś brytyjczyka by kontynuował nasz twardy ofensywny styl gry i pewność siebie.
» 15 kwietnia 2011, 15:40 #38
Bartaman: Geniusz! Jednak nie wiem czy pasuje do United. On lubi doświadczonych (Lucio, Carvalho, Milito), a w United nasza taktyka polega na młodych. Moim zdaniem nie wiem czy on by w ogóle coś nam pomógł. Mourinho po sprowadzałby tych swoich "doświadczonych", a potem są dwa wyjścia. Albo zaprzestałby erę młodych w United, albo tylko by zepsuł, bo następny trener chciałby kontynuować naszą teraźniejszą politykę. Jednak nie ukrywam, że uwielbia Mourinho i chciałbym, żeby był w Manchester United. Ale pod warunkiem, że nie będzie po dwóch latach znowu odchodził!
» 15 kwietnia 2011, 15:39 #37
szajba7: Po dwóch sezonach odejdzie, bo zachce mu się nowych przygód. Zdecydowane nie.
» 15 kwietnia 2011, 15:15 #36
Przemas96: dokładnie ja też nie chce aby był trenerem co prawda jest dobrym menadżerem ale po 2-3 sezonach "zapragnie" nowych wyzwań trofeów.
» 15 kwietnia 2011, 15:30 #35
ChelseaNooby: Też tak myślę a może Benitez?
» 15 kwietnia 2011, 15:38 #34
Durandir: A może budyń? Dobry żart z tym Benitezem...
» 15 kwietnia 2011, 16:22 #33
DamiaN2702: i dobrze lubie murinho :P
» 15 kwietnia 2011, 14:58 #32
Deluxe: Ja nie mam nic przeciwko temu. Uważam Mourinho za naprawdę świetnego trenera i choć zapewne nie zabawiłby długo u nas, bo taka stała posadka w jednym miejscu byłaby raczej nie w jego stylu, to i tak wydaje mi się, że jego wkład zaowocowałby jakąś rewolucją w naszej drużynie. Kiedy Sir Alex zdecyduje już zakończyć przygodę z Diabłami, właśnie Mourinho chciałabym widzieć na jego obecnym miejscu ;D
» 15 kwietnia 2011, 14:50 #31
PaToManU: Jose uwielbia presje i jestem pewien że poradził by sobie w naszym klubie !
Inni trenerzy mogą nie wytrzymać presji czy czegoś innego ,ale dla Jose to coś co on kocha ,chciałbym go widzieć na OLD TRAFFORD po odejściu Alexa .
» 15 kwietnia 2011, 14:12 #30
18Lukasz78: Trzy razy tak ! Zaraz obok SAF'a najlepszy trener na globie.W mojej opinie w Teatrze marzeń czułby się jak ryba w wodzie,a my cieszylibyśmy się z sukcesów.Moyes to zły wybór,radzi sobie jako tako z tym Evertonem ale co będzie jak poprawadzi giganta ? No właśnie.
» 15 kwietnia 2011, 14:09 #29
gitkolo: Jeśli uważacie ze następca Fergusona bedzie trenował Man Utd przez minimum 5 lat to sie grubo mylicie.Jeden błąd i zarząd powie mu "Pa pa".Mourinho to najlepsza dla nas opcja.Efektowność,Efetkywność, Niezniszczalna taktyka, znajomość Premier League i samego Manchesteru Utd.Czego chcieć więcej
» 15 kwietnia 2011, 13:57 #28
AgEnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2011 13:57

aj tam aj tam SAF jeszcze ładnych pare lat nas poprowadzi, wieże w to !
» 15 kwietnia 2011, 13:57 #27
Adamczik: Według mnie idealnym następcą dla SAFa byłby Gus Hiddink. To, co zrobił z Chelsea w sezonie 2008/2009, jak genialnie rozpracował szalejącą Barcelonę w półfinale, i tylko niewiarygodny pech odebrał im finał LM i być może nawet puchar, w moim przekonaniu stawia go na pierwszym miejscu w gronie kandydatów do zastapienia Sir Alexa. Fabio Capello na pewno sprawidziłby się w Manchesterze. Obawiam się tylko jego stylu 1:0;p Gralibyśmy jeszcze mniej efektownie, jak w tym sezonie. Co do Mourinho, to nie mówię mu nie. Portugalczyk ma dla mnie jednak kilka minusów. Największym jest to, że nigdzie nie potrafi zagrzał dłużej miejsca. Dwa sezony i czmycha do kolejnej drużyny. Z Diabłami trzeba związać się na wiele, wiele lat.
» 15 kwietnia 2011, 13:49 #26
michalk86: Nie wiem, ja jakos nie potrafie wyobrazic sobie innego trenera MU niz SAF... Jak On odejdzie, to juz nigdy nie bedzie ten sam klub...
» 15 kwietnia 2011, 13:48 #25
ChelseaNooby: A ja chce Capello...
» 15 kwietnia 2011, 13:33 #24
blejd7: Nie można podważać wielkości Mourinho ale jeżeli mamy być kolejnym klubem w jego kolekcji to jestem przeciwny. W żadnym klubie nie potrafi posiedzieć kilka lat. Nie chcę żeby przyszedł na 3-4 sezony wygrał parę trofeów i odszedł. Jeżeli ma zostać na stałe to ok. Jeżeli nie to wolałbym kogoś innego. Jest wielu zdolnych menedżerów, którzy byliby bardziej lojalni wobec MU niż Mou
» 15 kwietnia 2011, 13:28 #23
kulin21: wole trenera barcelony
» 15 kwietnia 2011, 13:08 #22
kk8191: ale trener barcelony jak obejmowal posade mial kompletny sklad, ktory wiedzial jak grac ze soba, od tamtego czasu moze i Guardiola wygral trofea z farca ale nie jest dobrym strategiem, nie skompletowalby sam dobrej druzyny.
» 15 kwietnia 2011, 13:18 #21
Adamczik: Guardiola, to człowiek, który osiąga sukcesy tylko z Barceloną. Z żadnym innym klubem nigdy nic nie wygra. Sam Mourinho tak o nim zresztą mówi;p
» 15 kwietnia 2011, 13:50 #20
karas2011: SAF niech posiedzi jeszcze dobre 5 lat, zdobędziemy 2 potrójną koronę to można już myśleć, no ale naprawde problem jest w tym że, Mourinho kupował by gwiazdy a Młodych Piłkarzy by olewał.
» 15 kwietnia 2011, 13:05 #19
darek11751: Nie wiem czy chcial bym Murinho tutaj z dwoch powodow:
1. Brak rotacji skladem, w Realu strasznie mnie to irytuje, ze mimo tego, ze na lawce ma zawodnikow ktorzy w wielu wielkich klubach by grali w pierwszym skladzie, tam nie dostaja kompletnie szans do gry. A wiadomo, ze MU jest tak dobry miedzy innymi z powodu szerokiej wyrownanej kadry,a Mou moze tego nie wykorzystywac.
2. Skocznczy sie sprowadzaenie mlodych zawodnikow i wprowadzanie do pierwszego skladu wychowankow.
» 15 kwietnia 2011, 12:37 #18
PauloKuhan: moze byc ale niech zostanie dlugo a nie sezon tak z 10 lat:P jesli ma odejsc po wygraniu czegos to wole fergiego
» 15 kwietnia 2011, 12:29 #17
JasnaLiryka: Jose nadawałby się do United. Na pewno zaczełaby się nowa era w tym klubie pod względem taktycznym. Jednak Wieeeelkim minusem Pana Mourinho jest "sezonowość" a ja nie chcę w United kogoś kto przychodzi na sezon i odchodzi , co gorsza być może do rywala ( w domyśle Chelsea).

@sssexton90

Nie podołałby ... :x
» 15 kwietnia 2011, 12:26 #16
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2011 12:18

Phelan może obejmie drużynę po Fergusonie...
» 15 kwietnia 2011, 12:18 #15
pakasiedlce: uważam że Mourinho jest nam nie potrzebny. pasożyt drogi w utrzymaniu, będzie robił megastansfery zamiast ściagac uzdolnionych piłkarzy i ich rozwiajc
» 15 kwietnia 2011, 12:13 #14
atb: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2011 12:29

Musisz wiedzieć, że United to nie jest po prostu klub, jak Real czy Barcelona. Jestem pewny, że każdy marzy o pracy managera na Old Trafford, ale w sytuacji gdy taka propozycja ma miejsce, wszyscy uciekną. Nawet sobie sprawy nie zdajemy, jaka to jest presja, zastąpić osobę, która w Manchesterze United jest najważniejsza od tak wielu lat i osiągnęła wszystko, włącznie z kreacją tak wielu talentów. Tu potrzebny jest ktoś nieugięty. Bo każdy inny przyjdzie i będzie próbował naśladować SAF, albo robić inne szopki. A to oczywiście dobrze się nie skończy.

Moim zdaniem Mourinho się nadaje na zastępcę. Ale tak jak ktoś niżej napisał, chciałbym, by pozostał na Old Trafford bardzo długie lata - może nawet do końca. Nie chcę kibicowania w stylu całej masy większości, a więc co sezonowa zmiana trenera, transparenty, że ktoś musi odejść itp itd :/

U nas jest niewiarygodna atmosfera, marzy mi się, by następca Sir Alexa był w stanie to pociągnąć.
» 15 kwietnia 2011, 12:27 #13
DrunkenBear: Jakoś w Porto zdobył praktycznie wszystko bez mega transferów. Jeśli nie będzie ciśnienia na transfery myślę, że Murinho ich nie będzie robił na siłę. Siłą United od zawsze byli młodzi piłkarze i nie sądzę żeby po odejściu SAF miało się zmienić.

A większego wyzwania w obecnej piłce Murinho nie będzie miał. Bo kto jak nie on może spróbować sięgnąć po więcej trofeów niż SAF ;D
» 15 kwietnia 2011, 14:20 #12
Klimaa: Najgorsze jest to że Mourinho nie potrafi usiedzieć za długo na ławce trenerskiej, jest świetnym fachowcem, ale to musi być trener na wiele, wiele lat.
» 15 kwietnia 2011, 22:15 #11
jack1066: The Sun- i wszystko jasne:)
» 15 kwietnia 2011, 12:07 #10
oldtrafford: Na razie Sir Alex Ferguson ma się dobrze mam nadzieję , że zostanie w Manchesterze na ładnych kilka lat , a potem zobaczymy osobiście chciałbym aby to Mourinho był następcą Fergusona .
» 15 kwietnia 2011, 12:04 #9
Cleverley: Ferguson odejdzie jak wygramy PL, LM, FA, Carling Cup , MŚ , i Superpuchar Europy ;)
» 15 kwietnia 2011, 11:55 #8
Adamczik: Jeśli w tym roku wygramy LM i za rok ją obronimy, to wydaje mi się, że wtedy już będzie mógł udać się na spokojną emeryturę. Cztery zwycięstwa w Pucharze Mistrzów i jako pierwszy dwa razy z rzędu.
» 15 kwietnia 2011, 13:56 #7
Czarder: Zdecydowanie najlepszym następcą Fergusona byłby Murinho, ale nie chciałbym żeby nasza drużyna byłaby dla niego tylko kolejnym przystankiem, jeśli już ma trenować nasz zespół to niech to robi najdłużej jak się da.
» 15 kwietnia 2011, 11:54 #6
mcis: hi. nie zgadzam sie, ze M to najlepsza opcja, to z pewnoscia swietny i charyzmatyczny trener, lecz denerwuje mnie w nim jedna rzecz: brak rotacji skladu. spojrzcie na jego druzyty teraz i wczesniej. zawsze pcha do gry swoja pierwsza jedenastk i decyduje sie na zmiane tylko wtegy, gdy pilkarze maja kontuzje lub padaja z wyczerpania...
» 15 kwietnia 2011, 12:00 #5
atb: @mcis: a jak jest według Ciebie ta najlepsza opcja zastępstwa dla Sir Alexa? Z chęcią wysłucham.
» 15 kwietnia 2011, 12:22 #4
mcis: moze sie zdziwisz, ale uwazam, ze najlepszy bylby Phelan. nie da sie pracowac z takim trenerem jak SAF i niczego sie nie nauczyc. poza tym Phelan ma jeszcze 2-3 lata na nauke. jesli Phelan ci nie odpowiada, bo nie ma dos na stanowisku menagera to moze byc Moes (nie wiem jak to nazwisko sie dobrze pisze, ale chyba wszyscy wiedza o kogo chodzi), albo ktos inny kto moze sie utozszamiac z tradycja MU.
» 15 kwietnia 2011, 18:19 #3
piokrop: Nie wyobrażam sobie Manchesteru United bez Fergiego. Ale kiedyś to nastąpi i uważam, że Mourinho to znakomity trener i mógłby zastąpić Sir Alexa, ale tylko pod takim warunkiem, że nie będzie on jak teraz skakał z kwiatka na kwiatek, tylko obejmie klub na dłuuuugie lata i zapewni mu stabilność.
» 15 kwietnia 2011, 11:34 #2
Lukixp: Najpierw chcemy zeby SAF porzadzil na OT jeszcze kilka dobrych lat :)
» 15 kwietnia 2011, 11:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.