Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nani tęskni za ulicznym futbolem

» 25 marca 2011, 11:46 - Autor: matheo - źródło: The Guardian
Sir Alex Ferguson zabronił Naniemu popisywać się efektownymi sztuczkami piłkarskimi. Głównym zdaniem Portugalczyka jest bowiem przyczynianie się do sukcesów drużyny, a nie zabawianie publiczności.
Nani tęskni za ulicznym futbolem
» Nani musi grać efektywnie, a dopiero później efektownie
24-letni Nani swoje umiejętności techniczne szlifował w dzieciństwie na ulicach Lizbony. Portugalczyk zawsze starał się efektownie ogrywać swoich kolegów z podwórka.

– Staram się bawić grą, ale nie zawsze jest to możliwe, bo mam obowiązki wobec drużyny – mówi Nani w rozmowie z tygodnikiem Don Balón.

– Coś z ulicznego futbolu we mnie jednak zostało. Nie jest mi to łatwo pokazać w Manchesterze United, bo sir Alex Ferguson nie daje mi za dużo swobody. Nie mogę prezentować sztuczek, które wykonywałem wraz z kolegami.

– Kiedy mamy mecz pod kontrolą, to podejmuję ryzyko i jeśli trick się uda, to jestem bardzo szczęśliwy – dodaje Nani.


TAGI


« Poprzedni news
Welbeck strzela, Anglia U-21 wygrywa
Następny news »
Ferguson zakopie topór wojenny z BBC?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


Bovver: to sa uroki bycia gwiazda kontrakt może zabronić prawie wszystko
» 25 marca 2011, 22:45 #52
grobla95: No ok... ale chyba zejsc do środka ze skrzydła swoim słynnym widowiskowym zwodem może !?
» 25 marca 2011, 22:41 #51
matex123: Skąd wiecie jak taki np Rooney, Lennon czy Terry grali by w Hiszpani co??
» 25 marca 2011, 19:58 #50
grobl: Sorry ale nikt tu o tym nie mówił jak kto by grał w Hiszpanii. A po 2 to jak byś był jakimś dziwnym człowiekiem który nie potrafi rozpoznać stylu gry to poproś kogoś to ci porówna ligę Hiszpańską z ligą Angielską ...
» 27 marca 2011, 16:42 #49
matex123: Nie przesadzajcie co do Messiego bo śmieszne jest to, że uważacie go za słabego. Ja Kocham Portugalię a CR7 jest dla mnie najlepszy na świecie, również Nani to w tej chwili jeden z lepszych na świecie, ale nie gadajcie, że Messi jest słaby!! skoro każdy by tak mógł jak on to dlaczego każdy tajk nie robi?? skoro tak łatwo się strzela w hiszpani to dlaczego inni (oprócz CR7 rzecz jasna) tyle nie strzelają?? Skoro Barca tylko w Hiszpani jest mocna to dlaczego już od kilku sezonów rządzi w Europie, również dzięki Messiemu. Można niektórych piłkarzy lubić bardziej innych mniej, ale trochę obiektywizmu Panowie!
» 25 marca 2011, 19:57 #48
MUforever9: W meczach jak wygrywam 3;0 to powinien się pobawić i porobić jakieś tricki
» 25 marca 2011, 16:54 #47
Macinho: I tak zawsze kiwa przeciwników z dziecinną łatwością ;)
» 25 marca 2011, 18:24 #46
paniOla: Ja się zgodzę z wypowiedziami: Koksu, Sadas, FiFlaK. Nie będę tego powtarzać bo i po co. Myślę, że jest tak jak twierdzą ci Panowie.
Jeśli chodzi o grę Naniego to podoba mi się, lubię patrzeć jak się porusza na boisku. To taki zawodnik, który zawsze może czymś zaskoczyć. Jeżeli jest możliwość to należy bawić się sportem, pokazywać jakieś niecodzienne zagrania, to jest piękno piłki nożnej. Zarówno taktyka jak i indywidualne zagrania piłkarzy. Żeby efektownie grać i do tego skutecznie to należy mieć głowę na karku. Uważam, że Nani coraz lepiej sobie z tym radzi.
Gdyby nie jego uporczywa chęć zrobienia czegoś dla drużyny w ostatnim meczu to nie wygralibyśmy.
Bardzo lubię Luisa, i uważam, że drużynie są potrzebni i tacy kolorowi piłkarze jak Nani, jak i walczaki takie jak Flecher.
» 25 marca 2011, 16:31 #45
JKowal: Uwielbiam oglądać jak gra Nani, to jest fantastyczny zawodnik. Teraz jest niezbędny dla drużyny.
» 25 marca 2011, 16:11 #44
DoReK: Nani jest dlamnie idolem !! :D chcial bym miec takie szybkie nogi i potrafic takie zwody :)
» 25 marca 2011, 16:09 #43
zielny: "meczu z Arsenalem " a co to, ta druzyna wcale nie jest taka silna , jakby grali caly sezon z druzynami ang to by pokazalo czy messi jest taki cool !
Nani po za tym JEST PRO
» 25 marca 2011, 16:35 #42
PrzemoGGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2011 16:56

Messi może specjalnie słaby nie jest, ale wystarczy obejrzeć np. powtórki jego goli, żeby zobaczyć, że on tylko biegnie przez pole karne, a obrońcy jak przystało na piłkarzy z tamtej ligi tylko stoją i się patrzą.
» 25 marca 2011, 16:56 #41
leito276: youtube . com/watch?v=inn69W8VH7k

spójrzcie na tą bramkę i zachowanie obrońców...

Flinston, popieram... PrzemoGGMU, jak widzisz, oni ani nie stoją, ani nie patrzą... oni po prostu uciekają ;)
» 25 marca 2011, 22:58 #40
grobla95: No cóż... Hiszpania to Hiszpania, nic nie poradzi.
» 26 marca 2011, 01:22 #39
giz: nani jest spoko ;]
» 25 marca 2011, 15:47 #38
AgEnT: Ja tam lubie jak same siaty zakłada obrońcom :)
» 25 marca 2011, 15:40 #37
patrykmufc: pozdro dla Naniego !
» 25 marca 2011, 14:57 #36
SzYnA: nawet jak nie mamy meczu pod kontrolą to przesadza ze sztuczkami...
» 25 marca 2011, 14:45 #35
chudy1948: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2011 15:49

Nie ze sztuczkami tylko ze zwodami i dryblingiem a to co innego.
» 25 marca 2011, 15:49 #34
SzYnA: bosze przeciez nie mowilem o sztuczkach magicznych;) oboje wiemy ze chodzilo nie o freestyle z pilka tylko o zwody i dryblingi :/
» 25 marca 2011, 19:05 #33
daw7: Ja tam mimo wszystko lubię oglądać niecodzienne zagrania i jeżeli mają Nani'emu wychodzić to niech nie słucha SAF'a ;D
» 25 marca 2011, 14:31 #32
Taurus: A ja lubie jak Nani trikuje... potrzeba czasem widowiska dla pobudzenia publiczności... choć nie zawsze musi się to udać.
» 25 marca 2011, 14:20 #31
Powell: Ale tricki to nie tylko chęć popisania się przed publicznością. Czasami jedno takie zagranie rozbija cała defensywę przeciwnika ;)
» 25 marca 2011, 16:57 #30
Roo10ney: Jeśli chodzi o Messiego, to uważam, że gdyby znalazł się w lidze angielskiej to max. po jednym sezonie musiałby zakończyć karierę albo z płaczem odszedłby do drużyny z innej ligi.. :)
» 25 marca 2011, 13:54 #29
Koksu: Nani to świetny zawodnik,zrobił ogromne postępy odkąd odszedł od nas Ronaldo.Czasem mnie wkur..wkurzał bezsensownymi stratami ale coraz częsciej potrafi te swoją grę pociągnąć i stworzyć dzięki niej wielką przewagę dla Manchesteru.Jeśli jeszcze troszke się rozwinie to będe niezmiernie zadowolony.

btw. do tych co tam na dole się kłucicie..Messi sprawdza sie w Hiszpańskiej finezyjnej i pięknej grze..to fajnie.Jednak Ronaldo oprócz tego,że równierz sprawdza sie w lidze Hiszpańskiej,miał sznase pograć w lidze siłowej i brutalnej..lidze angielskiej...i grał dobrze.Wiec nie rozumiem czego tak wsyzscy podniecają się Miessim...jak on ma piłkę to odnoszę wrażenie że dosłownie wszyscy schodzą mu z drogi...ktoś go tylko tknie to odrazu faul etc..natomiast Ronaldo faulują, wszyscy go cisną za każdym razem...(to takie osobiste wrażenie).Messi istnieje tylko dzięki Inieście i Xaviemu,warto również zauważyć że nawet Villa jak ma piłkę i okazje strzelić,to podaje do Argentyńczyka...wszycy grają pod niego..dlatego tak wiele strzela..Ale moim zdaniem nie posiada większego talentu od Ronaldo.Pozdrawiam
» 25 marca 2011, 13:07 #28
DAMINOS: Mądra i sensowna wypowiedz :)
» 25 marca 2011, 14:11 #27
karas2011: Piłka to zabawa, jeśli wygrywamy 2:0 ja dałbym swobodę i pozwolił wykonywać tricki.. Przecież to tylko gra, liczy się zabawa.. Czasami zrobi jakiś trick ale mało razy, szkoda.. Mam nadzieję że SAF mu pozwoli częściej :D.
» 25 marca 2011, 13:00 #26
triadevil: Tak, to tylko gra, ale tam liczą się pieniądze...
» 25 marca 2011, 14:03 #25
Marcindst13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2011 12:42

Dla mnie on jest lepszy od C.Ronaldo
» 25 marca 2011, 12:41 #24
Alpinek: A dla mnie Mierzejewski jest lepszy od Fabregasa.
» 25 marca 2011, 12:47 #23
Sadas: Miedzy Messim i Ronaldo jest spora roznica, Ronaldo gral w lidze angielskiej wiec musial sie przyzwyczaic do ciezkiej gry, widzeliscie kiedys Messiego schodzacego na prawa noge i strzelajacego z niej z 20 metra? Bo ja nie, a Ronaldo i owszem z lewej nogi potrafi mocno i precyzyjnie uderzyc, podobnie Nani. Messi gra bardzo dobrze na malej przestrzeni, ale w ogole nie ogarnia prawej nogi, chyba tylko na pusta bramke.
» 25 marca 2011, 12:35 #22
hitman90: CR7 pajacuje, MESSI dysponuje tzw 'dryblingiem uzytkowym'. Nie skacze nad pilka, nie macha bez sensu nogami. Zamiast tego juz samym przyjeciem pilki jest w stanie zgubic obronce.
» 25 marca 2011, 12:07 #21
FanaticMU: cała prawda w jednym komentarzu :)
» 25 marca 2011, 12:15 #20
FiFlaK: Znawco futbolu, to się nazywa balans ciałem. Zresztą Messi wciąż robi to samo, w każdej akcji, schodzi na lewą nogę i oddaje strzał, lub podaje. Tyle, że obrońcy Hiszpańscy dają się na to nabrać za każdym razem.
Mecz z Arsenalem pokazał, że Messiemu nie udaje się nabierać zawodników z tej półki, na swoje tricki.

A Ronaldo nie pajacuje. Liga Angielska wymusiła na nim, finezyjną kontrolę piłki, przez co musiał, 'zaczarować' by ograć.


Zresztą i tak nie zrozumiesz więc odpowiem twoim tokiem myślenia, tylko subiektywnie. Messi biega w lewo, a Ronaldo to magik... Wybacz hitman90 ale jesteś beznadziejny.
» 25 marca 2011, 12:19 #19
FanaticMU: Fiflak ale Ronaldo często przesadzał tą swoją magią...czasem było jej więcej niż potrzeba nieprawda? :)
» 25 marca 2011, 12:46 #18
orion: ja tam sie raczej zgadzam z hitman90.
FiFlaK------Twierdzisz ze dobry obronca zatrzyma Messiego ze jego sztuczki dzialaja na slabych zawodnikow to jakas bzdura
Przypominam ze zawsze gdy Ronaldo gra przeciwko powaznym druzyna to jest calkowice wylaczony(tak było w angli i tak jest w Hiszpani teraz).... A Messi to jest zawodnik ktory nie tylko zakreci sredniego czy slabego przeciwnika ale i tych najlepszych i wystarczy dobre wyjscie na pozycje albo odpowiednie przejecie pilki....
» 25 marca 2011, 12:49 #17
karol90098: drybling uzytkowy heheheh
» 25 marca 2011, 13:01 #16
nosveratu: W Hiszpanii tak, w Anglii Messi miałby olbrzymie problemy
» 25 marca 2011, 13:04 #15
FiFlaK: orion - Szczególnie w finale ligi mistrzów z Chelsea nie istniał. Nie istniał również w meczach z Liverpoolem, kiedy wygrywał dla nas mecze. A no, zapomniałem o meczach z Arsenalem, w których również nie istniał, a w tabeli wyników znajdował się przez przypadek. ;)
» 25 marca 2011, 13:23 #14
wodar14: zgadzam sie z FiflaK, nie w 100% ale jest zdecydowanie blizej prawdy niz hitman.
» 25 marca 2011, 14:18 #13
Kele: Messi - gra praktycznie tylko balansem ciała i robi to przezajebiście, ale faktycznie, w lidze hiszpańskiej. W Lidze Mistrzów kiedy gra, kiedy nawet strzela gole, to jest to zasługa rozgrywających, bo już po prostu nie da rady przejść obrońców tym swoim 'pobiegne w lewo, ale lekko zmienie tempo'.

CR7 - często przesadzał, ale jego kontrola nad piłką jest fenomalna.
» 25 marca 2011, 16:06 #12
PrzemoGGMU: Obrońcy po prostu dają sobie wmówić tak jak ci od złotej piłki i inni, że Messi jest nie do zatrzymania i potem się po prostu przyglądają jego bieganiu i myślą, że nie mają co go zatrzymywać bo i tak im się nie uda.
» 25 marca 2011, 17:02 #11
BaRtAs21: Prawda jest taka, że gdyby Barcelona miała grać w Premier League to skończyłaby sezon może na 5 miejscu... Czemu? Bo nie dałaby rady fizycznie... Liga angielska by ją zabiła. I to nie chodzi mi o mecze z Nami, Chelsea czy Arsenalem ale właśnie ze średniakami typu Stoke, Blackpool, Everton czy WBA. Wtedy ten cały Messi zobaczyłby co to znaczy prawdziwa piłka. A w Hiszpanii liczy się właściwie tylko wyszkolenie techniczne co niewątpliwie jest atutem Argentyńczyka ale jak już powiedziałem, w naszej lidze by sobie nie poradził. Taka jest moja opinia w temacie Messiego i Farsy ;)
Pozdro :)
» 25 marca 2011, 17:35 #10
DavidKu: Masz dużo racji, nie lubię ani jednego ani drugiego ale obiektywnie trzeba przyznać ze messi jest lepszy, CR7 nie jest może pajacem ale zdecydowanie jeśli chodzi o dryblingi które przynoszą skutek odstaje od messiego.... A beznadziejny jesteś ty FiFlaK bo nie rozumiesz o czym mówi hitman a twoja teoria jest tak durna ze aż nie mogę o tym mysleć. Wiesz tak naprawdę to wszyscy obrońcy w PD są przekupieni przez kosmitów i na widok messiego zamieniają sie w słupy soli, a Frankowski na miejscu messiego strzelał by tyle co on, bo Barcelona to tylko rozgrywający...
» 25 marca 2011, 19:38 #9
DavidKu: Masz dużo racji, nie lubię ani jednego ani drugiego ale obiektywnie trzeba przyznać ze messi jest lepszy, CR7 nie jest może pajacem ale zdecydowanie jeśli chodzi o dryblingi które przynoszą skutek odstaje od messiego.... A beznadziejny jesteś ty FiFlaK bo nie rozumiesz o czym mówi hitman a twoja teoria jest tak durna ze aż nie mogę o tym mysleć. Wiesz tak naprawdę to wszyscy obrońcy w PD są przekupieni przez kosmitów i na widok messiego zamieniają sie w słupy soli, a Frankowski na miejscu messiego strzelał by tyle co on, bo Barcelona to tylko rozgrywający...
» 25 marca 2011, 19:39 #8
DavidKu: Masz dużo racji, nie lubię ani jednego ani drugiego ale obiektywnie trzeba przyznać ze messi jest lepszy, CR7 nie jest może pajacem ale zdecydowanie jeśli chodzi o dryblingi które przynoszą skutek odstaje od messiego.... A beznadziejny jesteś ty FiFlaK bo nie rozumiesz o czym mówi hitman a twoja teoria jest tak durna ze aż nie mogę o tym mysleć. Wiesz tak naprawdę to wszyscy obrońcy w PD są przekupieni przez kosmitów i na widok messiego zamieniają sie w słupy soli, a Frankowski na miejscu messiego strzelał by tyle co on, bo Barcelona to tylko rozgrywający...
» 25 marca 2011, 19:44 #7
FiFlaK: Gościu, ja słowem nie wspomniałem o przekupstwie w Primera Division ;O
Więc wydaje mi się że to ty nie rozumiesz większości wypowiedzi, a nie ja...
» 26 marca 2011, 11:42 #6
DevilFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2011 12:17

DavidKu - spamer wystarczyło raz napisać, imo Ronaldo jest 100x lepszy od MEssiego, Fiflak ma rację tylko że większość tego nie może sobie przyswoić, mimo to to ROnaldo jest lepszy, hmm grał w Portugalskiej Angielskiej teraz Hiszpańska a Messi ? ano tak Only Barca więc jeżeli chodzi o balans i doświadczenie to Cristiano jest bardziej doświadczonym graczem, a jego szybkość + technika = fenomenalne akcje
» 26 marca 2011, 12:17 #5
DavidKu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2011 00:34

Wiesz ile to jest sto? Pewnie nie... :( Ronaldo nie jest lepszy od Messiego, CR7 charakteryzuje się ,,owczym pędem'' Jeśli już sie rozpędzi to albo strzeli albo dośrodkuje dobiegając do końca boiska, albo straci... Niestety najczęściej traci... Ronaldo jest daleko w tyle za messim jesli chodzi o przegląd pola i krótkie podania, znacznie gorzej gra na 1 kontakt, ma gorszą technikę użytkową i oczywiście gorszy balans... Ronaldo wyraźnie lepszy jest tylko w aspekcie strzału z piłki stojącej i z gry, jest też szybszy i lepiej gra słabszą nogą ale w tych 2 ostatnich aspektach roznica nie jest mocno widoczna.
» 27 marca 2011, 00:32 #4
Tennant: Brawo SAF! Nie potrzeba nam pajacowania na skrzydle :D
Glory Glory MU
» 25 marca 2011, 11:54 #3
mefp: Oprócz mnie :)
» 25 marca 2011, 12:14 #2
FiFlaK: Chyba efektowny styl. ;)
Efektowny - widowiskowy.
Efektywny - skuteczny.
» 25 marca 2011, 12:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.