Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pierwszy skład celem Gibsona

» 22 marca 2011, 12:15 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Darron Gibson przekonuje, że nie ma żadnego konfliktu pomiędzy nim a Giovannim Trapattonim, selekcjonerem reprezentacji Irlandii.
Pierwszy skład celem Gibsona
» Darron Gibson chce regularnie grać w Manchesterze United
Czy Darron Gibson powinien odejść z Manchesteru United?
Włoski trener za pośrednictwem mediów doradzał niedawno Gibsonowi odejście z Manchesteru United. Transfer do innego klubu miałby pomóc 23-letniemu pomocnikowi rozwinąć w pełni drzemiący w nim potencjał.

– Rozumiem skąd się to bierze. Trapattoni chciałby, abym grał co tydzień, bo wówczas mógłbym dać z siebie więcej podczas meczów reprezentacji Irlandii. Na chwilę obecną nie myślę jednak o transferze – mówi Gibson cytowany przez Sky Sports.

– Nie było między nami żadnej kłótni, ani nieprzyjemnej wymiany zdań. Nasze relacje nadal układają się tak samo.

– Jeśli będę regularnie grał w Manchesterze United, to będę też grał dla Irlandii. Tak ja to widzę. Moim głównym celem jest więc przebicie się do podstawowego składu United – dodaje Gibson.

Irlandczyk dostał powołanie od Trapattoniego na najbliższy mecz eliminacji do EURO 2012 z Macedonią i towarzyskie spotkanie z Urugwajem.


TAGI


« Poprzedni news
Bayern szykuje ofertę za Berbatowa?
Następny news »
Smalling musi zacząć krzyczeć

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (40)


culagier: uważam że miejsce jego jest w polskiej młodej ekstraklasie ! tam by się ograł i wrócił do Anglii z potrzebnym bagażem doświadczenia! uważam że tylko Bobo Kaczmarek potrafił by optymalnie wykorzystać jego zdolności!
» 23 marca 2011, 09:41 #38
grobla95: Niech idze do jakiegoś Blackpool, Volwes, West Ham itp. to jest jego poziom... tam mógłby liczyć na regularne występy !
» 23 marca 2011, 00:08 #37
Klimaa: Pierwszy skład Diabłów nigdy nie będzie dla niego..ale gdyby się podszkolił mógłby liczyć na częstsze występy.
» 22 marca 2011, 23:56 #36
AGa18: Mnie niestety nadal do siebie nie przekonał, być może zmieni się to w czasie ale jak narazie o I składzie może pomarzyć..
Po za strzałem nie wyróżnia się niczym innym..

Wydaje mi się że na jego miejsce o wiele lepszym rozwiązaniem byłby Cleverley niech wraca z wypożyczenia..
» 22 marca 2011, 22:20 #35
blejd7: Jego celem gra w 1 składzie a celem SAFa powinna być jego sprzedaż. Jest typowym średniakiem a jeżeli mamy walczyć nadal o mistrzostwo Anglii i LM po odejściu SAFa to sam nasz wielki menedżer powinien zacząć przygotowywać świetną drużynę. Gibson może się odnaleźć w Villi lub Sunderlandzie lecz u nas nie powinno być dla niego miejsca. Jesteśmy najlepszym klubem na świecie więc powinniśmy mieć przynajmniej 4 świetnych środkowych pomocników. Po odejściu Scholesa zostanie bardzo dobry Fletcher, oraz solidni Carrick, OH i Anderson. Będziemy potrzebować przynajmniej jednego bardzo dobrego pomocnika bo nie wiadomo czy OH wróci jeszcze kiedyś do swojej dobrej gry z przed kontuzji
» 22 marca 2011, 21:27 #34
Tennant: Gibson to solidny piłkarz,przyda się kadrze Irlandii
Glory Glory MU
» 22 marca 2011, 20:59 #33
SkoraMU: Zgadzam się z tobą, mam nadzieje, że z wiekiem zyska doświadczenia i umiejętności oraz pokaże co potrafi.
» 22 marca 2011, 21:06 #32
lewy123: Lubie go ale nich go lepiej sprzedają nie nadaje sie do takiego klubu jak Man Utd. A za te kase z transferu kupi sie jakiegos dobrego playmakera.
» 22 marca 2011, 19:49 #31
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2011 18:59

Widzę że każdy ocenia go jak ofensywnego piłkarza lub rozgrywającego , a ludzie on jest DEFENSYWNYM POMOCNIKIEM. Robicie to samo co Real z Makalele , niby nic nie potrafi a jak odszedł to się okazało jakim ważnym ogniwem był w zespole. Na dzień dzisiejszy na jego pozycji w Manchesterze mamy:
-Carrick'a
-Fletcher'a
-No i Gibson'a
+ Owen , który od 2 lat leczy kontuzję.

Spoko , Gibson nie zachwyca , ale nie jest aż taki beznadziejny , jeśli zobaczymy że Ani Carrick ani Fletcher nie błyszczą , a grają solidnie (nie schodzą poniżej wyznaczonego poziomu , chociaż Carrick potrafi coś zawalić). Bowiem on nie ma za zadania kreować gry , a jedynie blokować dostęp do naszej obrony + odbiory i strzały z daleka.

Do Rozgrywania piłek to mamy Scholesa czy Andersona, którzy są bardziej ofensywnie nastawieni niż pozostała 3.
» 22 marca 2011, 18:58 #30
michalrewers: popieram w 100% Z ust mi to wyjąłeś ;) On nie bd przecież strzelał w każdym meczu ;p
» 22 marca 2011, 19:32 #29
blejd7: ja go oceniam jako pomocnika najlepszego klubu na świecie. i według mnie się nie nadaje. w tym sezonie wyszedł mu tylko mecz z Arsenalem. a to chyba za mało. Ma bardzo dobry strzał ale to za mało na United. W Anglii w większości klubów są lepsi def pomocnicy więc po co on u Nas?
» 22 marca 2011, 21:31 #28
shatanski: to jakie sa kryteria bycia pomocnkiem Czerwonych Diabłow? Przypominam, że gdy wygrywalismy The Treble naszym podstawowym pomocnikiem był Jesper Blomqvist... Nie potrzeba u nas wirtuozów tylko zawodnikow, ktorzy identyfikuaj sie z klubem. Gibsonowi nigdy nie zachce sie jakiegos hiszpanskiego klubu i da sie pokroic za nasz zespol. Myslisz, ze Pastore czy inny latino chudzina miałby taki sam stosunek?
» 22 marca 2011, 23:48 #27
blejd7: myślę, że potrzebujemy kogoś kto może wnieść coś do naszego rozegrania. bo póki co to jeżeli w składzie nie ma Scholesa bądź Andersona to piłke rozgrywa Rooney a nie taka jego rola :) kryteria są. musi to być zawodnik bardzo dobry. a Gibson według mnie takim zawodnikiem nie jest. jeśli chodzi o lojalność to znalazłoby się wielu piłkarzy lepszych od niego którzy chcieliby grać w United do końca kariery. ale niestety będziemy dawać szanse średniakowi, który nie ma nic poza uderzeniem z dystansu. on nawet w def jest słabszy od Carricka i Fletchera. a nie jest to zawodnik, który może sie jeszcze bardzo rozwinąć
» 23 marca 2011, 14:56 #26
ytr654ytr: ma zanse
» 22 marca 2011, 18:27 #25
grobla95: hahaha, widze ,że masz ten sam typ poczucia humoru co Gibson.
» 23 marca 2011, 00:07 #24
dagoberto: Ja z calym szacunkiem dla niego jednak nie widze dla niego miejsca w pierwszej 11 moim zdaniem jest po prostu slaby
» 22 marca 2011, 18:17 #23
Bracer: Normalnie z krzesła spadłem, dowcipny kolega jak nic:D
» 22 marca 2011, 17:53 #22
Leonardo: Według mnie on się wyrobi;) Patrząc na kontuzje i środek pomocy myślę, że będziemy mieli z niego jeszcze pożytek:)
» 22 marca 2011, 17:52 #21
adrimag: daj se chłopie spokój ... za slaby jestes.
» 22 marca 2011, 17:41 #20
ErooMUFC: Żarty się go trzymają, nie ma co :)
» 22 marca 2011, 16:50 #19
AgEnT: Jak narazie to nie, bo jeszcze nie dojrzał do gry w 1 składzie. ale w przyszłości gdy poprawi swoje umiejętności to kto wie co z niego będzie.

Narazie na pozytyw u niego zasługują strzały z dystansu
» 22 marca 2011, 16:08 #18
blejd7: tu nie wystarczy poprawa. to by musiał być olbrzymi skok talentu a jego przypadku nie licze na to
» 22 marca 2011, 21:32 #17
przemekol12: hss.pl/materialy/rozne/saddam_kpn/20.jpg jedzie mi tu ?!
» 22 marca 2011, 15:59 #16
Kocisz: Mysle, ze z Gibsona gwiazdy nie bedzie, ale moze wyrosnie na zawodnika pokroju O'Shea ;)
» 22 marca 2011, 15:20 #15
MUforever9: "Pierwszy skład celem Gibsona" chyba rezerw ;]
» 22 marca 2011, 15:11 #14
iamarctic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2011 14:58

Gibson to Gibson, zawalił kilka szans danych mu przez Bossa, z drugiej strony może jeszcze będą z Niego ludzie? Skoro SAF mimo wszystko daje mu kolejne szanse to najwyraźniej liczy na to, że chłopak w końcu zacznie coś grać.
Ciężko coś powiedzieć oprócz tego, że Darron powinien wziąć się do roboty do spółki z Evansem i innymi Obertanami i zacząć ciężej trenować, bo to wstyd, gdy nie widać specjalnej różnicy pomiędzy zawodnikiem United a piłkarzem z 5. ligi.
» 22 marca 2011, 14:57 #13
Taurus: Jedyne co brakuje mu do pierwszego składu to celnych dalekich podań... siłę w nodze ma to nie wiem czemu nie próbuje dalekich zagrań...
» 22 marca 2011, 14:42 #12
blejd7: brakuje mu jeszcze kreatywności, zdolności do celnych podań prostopadłych, dobrego przeglądu pola i w ogóle dokładności podań bo jego podania są mniej celne niż Rio czy Vidica a środkowy pomocnik powinien potrafić zagrać piłkę na 20 czy 30 metrów idealną do nogi nawet jak nie jest wirtuozem futbolu
» 22 marca 2011, 21:35 #11
michalk86: Dawno sie tak nie usmialem czytajac naglowek :)

Kto jak kto ale Gibson mial juz multum szans ktorych nie potrafil wykorzystac.
Obok Evansa to osoba ktora jest nam kompletnie nie przydatna, jako zapchaj dziura nawet nie potrafi grac bo wyglada jakbysmy grali w 10 jak ktorys z nich gra na boisku...
» 22 marca 2011, 13:59 #10
blejd7: Tylko że Evans w poprzednim sezonie grał bardzo dobrze więc można to zrzucić na winę słabego sezonu. Ale gibson? zagrał może 3 dobre spotkania odkąd dostał szanse na OT i nic więcej nie pokazał
» 22 marca 2011, 21:39 #9
Martin: michalk86 zapomniałeś wspomnieć o wspaniałym Obertańcu ^^
» 23 marca 2011, 15:09 #8
FanaticMU: Ja mam nadzieję że chłopak jeszcze cos sobą zaprezentuje. a uderzenie...owszem to nie wszystko ale nie zapomnę nigdy jak się darłem po jego bramce w tamtym sezonie Ligi Mistrzów jaką strzelił Bayernowi na Old Trafford :) Ja w niego wierzę :)
» 22 marca 2011, 13:42 #7
KRONX: Ja także wierzę, że Gibson się jeszcze nam przyda.
» 22 marca 2011, 15:14 #6
blejd7: możemy kupić Roberto Carlosa jeśli mamy się kierować strzałami z dystansu. Nam potrzebny pomocnik, który będzie miał podania tak doskonałe jak Scholes. A gibson wyraźnie woli strzelać niz podawać bo to drugie mu nie wychodzi
» 22 marca 2011, 21:38 #5
daw7: Lepiej by było dla niego jakby odszedł... nie widzę dla niego miejsca w United...
» 22 marca 2011, 13:33 #4
SkoraMU: Gibson'owi brakuje jakiegoś błysku, niby ma super uderzenie z daleka, ale to nie wystarcza na gre w pierwszej 11 MU. Nie skreślam go, mam nadzieje, że jeszcze w tym sezonie pokaże co tak naprawde potrafi.
» 22 marca 2011, 13:00 #3
sirEric: Z całym szacunkiem dla Darrona ale szansa ma małe, a walczyć może co najwyżej o 2 zmiennika w pomocy...

P.S. Bitwa kibiców:
Manchester United - Juventus 88-72

ligamistrzow.com/beka.html

Rejestrujcie się i bierzcie udział w "grze" :)

Dzięki dla redaktorów DP.
» 22 marca 2011, 12:43 #2
ziomboy777: heh... nie chce go skreslac ale jakos malo mnie przekonuja jego slowa :-)
» 22 marca 2011, 12:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.