Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson obserwuje De Rossiego

» 17 lutego 2011, 12:55 - Autor: matheo - źródło: Mirror Football
Daniele de Rossi może latem zastąpić Paula Scholesa w Manchesterze United. Sir Alex Ferguson uważnie obserwuje włoskiego pomocnika od dłuższego czasu.
Ferguson obserwuje De Rossiego
» Daniele De Rossi jest jedną z gwiazd Serie A
Scholes wciąż nie podjął jeszcze decyzji, czy przedłuży swój kontrakt z „Czerwonymi Diabłami” o kolejny rok. Obecna umowa Anglika wygasa po zakończeniu obecnego sezonu.

Sir Alex Ferguson powoli przygotowuje się na odejście Scholesa na emeryturę. Sukcesorem rudowłosego zawodnika na Old Trafford ma być 27-letni De Rossi.

Według doniesień włoskich mediów sir Alex Ferguson wysłał do Italii skautów, aby ci dobrze przyjrzeli się De Rossiemu w meczu AS Roma – Napoli (0:2).


TAGI


« Poprzedni news
Neville będzie trenował młodzież
Następny news »
Ferguson rozpracowywał Crawley

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (65)


bartekbudzek: Nuri Sahin on był by idealny !!
» 18 lutego 2011, 16:49 #60
WR8: nie za pozno panie fergusonie ? bylo go kupic 2 sezony temu ... de rossi jest jedna z ikon Romy wiec nie ma co sie ludzic ze odejdzie, mielismy wiele okazji, Sneijdera Van der Vaarta i co ? i pan ferguson je sobie przej**al...

powinnismy kupic silnego sneijdera, lub kogos rownie dobrego fizycznie i technicznie np, milnera, na niego tez byla okazja, ale zamiast tego saf wolal kupic bebe ktory nic nie pokazuje i nie pokaze, czyli okolo 5 baniek wyrzuconych w bloto, wystarczylo dolozyc 5 i mielibysmy swietnego vdv, jesli ktos sie ze mna nie zgadza prosze obejrzec sobie mecze tottenhamu
» 18 lutego 2011, 14:01 #59
Marcindst13: powinismy zainwestowac w de rosiego i hazarda
» 18 lutego 2011, 13:56 #58
Kris91: Szczerze mówiąc wolałbym Miguela Veloso, ooo albo Nuri Sahina z Borussi. To byłyby wzmocnienia na dłuższy czas. De Rosi w tym roku skończy 28 lat więc nie wiem czy jest sens kupowania go
» 18 lutego 2011, 09:40 #57
adek333: Scholes ma zostać!!
» 18 lutego 2011, 09:39 #56
klikas: ja mam takie pytanie! dlaczego wiekszosc z was pisze ze w zastepstwie za owen4, ludzi obudzcie sie on nie gral dosyc dlugi okres czasu nie liczac jakies wejscia na mecz i potem znowu kontuzje ten zawodnik nie istnieje juz pare lat :/ i dajcie se z nim juz spokoj, tak ogolnie "owen" to jakies kontuzjogenne imie :D
» 18 lutego 2011, 08:02 #55
IceBox: tak ale ale za jakie pieniądze ? ;D
» 18 lutego 2011, 03:02 #54
mmichal1988: Jeśli Roma nie przejdzie ukraińskiego Szachtara w LM, z posadą najprawdopodobniej pożegna się trener włochów. Myślę, że nie pora na takie spekulacje. W Romie równie dobrze możemy być świadkami prawdziwej rewolucji, jak i kompletnego braku zmian w składzie. Na razie to zwykłe gdybanie, tyle w temacie.
» 18 lutego 2011, 01:57 #53
sssexton90: za 15 MLN można by go wziąć...scholes niedługo nas opuści i przyda się ktoś na jego miejsce tymbardziej, żę Carrick nadal bez formy
» 18 lutego 2011, 01:01 #52
Klimaa: I tym bardziej że Carrick po sezonie najprawdopodobniej nas opuści więc parę mln zarobimy ;-)
» 18 lutego 2011, 11:35 #51
Klimaa: A czy czasami nie jest to bardziej typ Fletchera - gra w destrukcji? Jednak Roma nie puści go za małe pieniądze..
» 17 lutego 2011, 23:38 #50
plinert: De Rossi jest OK, ale jak na ligę włoską. Obawiam się, że może być za słaby na Anglię. Może poszukać kogoś po sąsiedzku... Chociażby zastanowić się nam Modriciem...


Na ligamistrzow . com MANCHESTER UNITED zaczął walkę w Bitwach Kibiców. Pomóżcie wygrywać jak dawniej, bo łatwo nie jest!
» 17 lutego 2011, 22:23 #49
szraaamek: Już nie takie gwiazdy były łączone z United a co z tego wyszło sami wiecie... na 99% z tego transferu nic nie wyjdzie.
» 17 lutego 2011, 21:37 #48
1993MU: 27 lat to jeszcze nie starość... Wiek jest w sam raz, umiejętności nie małe więc widziałbym go w koszulce Diabłów.
» 17 lutego 2011, 21:11 #47
Taurus: Mimo że lepiej byłoby mieć młodszego zawodnika to ten nadaje się świetnie na rozgrywającego - ja do niego mam neutralne nastawienie tak więc nie przeszkodzi mi nawet jego obecnośc w MU :)
» 17 lutego 2011, 20:21 #46
Piorun: nieeee !! ;/
to ja już wole Scholsa :P
» 17 lutego 2011, 19:56 #45
Macinho: Lepiej żeby się oglądał za kimś młodszym...
» 17 lutego 2011, 19:28 #44
buttonman: jak dla mnie jeden z tych pomocników, który na ligę angielską nadaje się w sam raz :)
» 17 lutego 2011, 19:26 #43
Bovver: 27lat bez jaj! Stać nas na młodszego pomocnika
» 17 lutego 2011, 19:13 #42
ziomboy777: po co nam De Rossi skoro to jest defensywny pomocnik?;/......
» 17 lutego 2011, 18:32 #41
trikos: Zamiast obserwować De Rossiego powinien zawiesić oko na innym zawodniku AS Romy a mianowicie na Jeremim Menezie który od zawsze widac ze mial potencjal lecz teraz w pelni go wykorzystuje.Warto tez byloby sprowadzic Douglasa Coste z shahtara jak wiemy SAF juz interesowal sie tym zawodnikiem gdy gral w brazylii mysle ze po takich 2 transferach zupelnie zapomnielibysmy o jakichkolwiek problemach w ofensyfie majac do dyspozycji obecnych napastnikow. GLORY !
» 17 lutego 2011, 18:22 #40
trikos: watch?v=1DhgjNC_vJU&feature=related widać swobode w operowaniu pilki przypomina mi tylko jednego goscia...R10 :]
» 17 lutego 2011, 18:28 #39
kawkader: Nie chce żadnego makarona w United ;/
» 17 lutego 2011, 18:12 #38
Martin: Normalka. Najpierw narzekacie, że nie ma transferów a jak United kogoś "rzekomo" obserwuje to albo Wam nie pasuje Makaroniarz albo Niemiec. Dalibyście spokój z takimi komentarzami, co? Akurat De Rossi byłby bardzo dobrym wzmocnieniem.
» 17 lutego 2011, 18:24 #37
RedDevill: Zgadzam się. Dla was transfery to tylko Messi, Ronaldo?
» 17 lutego 2011, 19:14 #36
UNITEDFUN: Zdaje mi się że gościu chciał być śmieszny lecz to mu zbytnio nie wyszło.
» 17 lutego 2011, 19:50 #35
kowal1793: De Rossi bardzo dobry kreatywny pomocnik sadze ze moglby sie przydac ;)
» 17 lutego 2011, 18:08 #34
Roo10ney: Akurat Włocha nie chciałbym widzieć w naszej drużynie... Wyjątkiem jest Macheda. Mam nadzieje że to tylko plotka
» 17 lutego 2011, 17:35 #33
Tennant: Ber rewelacji,wolałbym np Hamsika
Glory Glory MU
» 17 lutego 2011, 17:02 #32
Adam11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2011 17:01

Super zawodnik! Od kilku sezonów trzyma mocno poziom. Sądzę, że poradziłby sobie u nas. Nie mam jednak złudzeń, że Ferguson go nie kupi bo niestety jest za stary - biorąc pod uwagę kryteria naszego SAF-a
» 17 lutego 2011, 17:00 #31
Roo10ney: Jakiego OH4?
» 17 lutego 2011, 17:36 #30
Agusssia: Roo10ney--> a wiesz może kto to jest Owen Hargreaves który gra z 4 na koszulce ??
» 17 lutego 2011, 18:01 #29
Melquiaves: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2011 16:37

Nie, nie i jeszcze raz nie. De Rossi, nigdy nie gral poza wloska liga a od 11 lat gra w Romie. Wloska liga nalezy do najwolniejszych na swiecie, kompletne przeciwienstwo angielskiej. Veronowi (w tamtym czasie najlepszemu pomocnikowi wloskiej ligii) zajelo ponad rok, zanim potrafil dostosowac sie do warunkow panujacych w premiership. De Rossi ma 27 lat, pogra moze 3-4 lata (z tego na poziomie 2-3), a potem za pewne bedzie chcial wrocic do ojczyzny i tam skonczyc kariere. Niczego nie ujmujac jego niewatpliwym umiejetnoscia, po prostu nie warto placic ~35 mln (bo najprawdopodobniej takiej oferty beda oczekiwac dzialacze Romy), za zawodnika, ktory pogra u nas 3 sezony. O wiele lepiej wylozyc 20-25 mln za Rodwella, ktory bez problemu bedzie mogl grac w United przez 15 lat.
» 17 lutego 2011, 16:36 #28
elzubr: bla bla bla, De Rossi tak, ale na pewno nie jako sukcesor Scholesa, bardziej zastępstwo dla Hargo jeśli ten nie wróci do pełnej sprawności a raczej jest to wątpliwe, albo zastępstwo dla Carricka, który jest daleki od najwyższej dyspozycji, gdyż jest to defensywny zawodnik, zdecydowanie bardziej od destrukcji niż od kreatywnych rozwiązań
» 17 lutego 2011, 16:28 #27
BarenS: Ja zawsze w MU chciałem widzieć Sergio AgĂźero :) szkoda ze mamy dobrych napastników i luki nie trzeba łatać :)
» 17 lutego 2011, 16:13 #26
BossUnited1996: De rossi jest naprawdę dobrym pomocnikiem. Świetnie dyryguje grą Romy i reprezentacji Włoch. Wg mnie w Romie się marnuje. Roma to dobry klub, ale nie może równać się z nami. tylko podejrzewam że będzie podobnie jak z VDV...niestety...
» 17 lutego 2011, 15:41 #25
Ryan07: Niech go kupują napewno dobrze sie wkomponuje w United. Można by jeszcze (trzeba) powalczyc o Hamsika Sneijdera lub van Der Warta kturys z nich swiatnie pasowal by w united koło De Rossiego bo brakuje nam ofensywnego i defensywnego pomocnika.
» 17 lutego 2011, 15:31 #24
Koksu: Defensywego chyba nam jednak nie trzeba ;>?!
» 17 lutego 2011, 15:54 #23
PrzemoManUtd15: Moje zdanie w tej sprawie brzmi tak:
De Rossi jak najbardziej TAK + Adler(przez wielu z was niedoceniany) + Sneijder lub Kaka(Nie będzie już tak bardzo w cenie, a wraca do wielkiej formy). Kiedy już te transfery dojdą do skutku to Chłopcy się zgrają i pokażą piłkę o jakiej nawet Barca nie śniła. Tylko jest jeden olbrzymi problem a nazywa się Malcolm Glazer i jego rodzinka, wiem że większość z was nie chce szejków na właścicieli ale przykro mi jeśli United nie chce być drugim Leeds to musi być nowy właściciel ,który wykupi klub. I udostępni przynajmniej 100 mln euro na transfery. Nie musicie się ze mną zgadzać ale to jest jedyne wyjście..!
» 17 lutego 2011, 15:22 #22
Koksu: Nie żebym się czepiał.Adlera lubie i zgadzam się że jest niedoceniany,ale po pierwsze po co nam nawet dobry ale jednak defensywny pomocnik(de rossi)?! i po drugie chyba nie wierzysz że Fergie wyda tyle kasy albo inaczej,że kupi trzech drogich zawodników?!.
» 17 lutego 2011, 15:38 #21
Melquiaves: Kaka? I co jeszcze. Kaka ma 29 lat, Real, jesli w ogole chcialby go sprzedac nie odda go za mniej niz 50 mln. Uwazasz, ze warto? Za te 50 mln moglibysmy miec Sahina, Rodwella/Hendersona i Chamberlaina.
» 17 lutego 2011, 16:41 #20
PrzemoManUtd15: Tych czterech zawodników na razie Kace do pięt nie dorasta może za pięć lat będą grać tak jak Brazylijczyk. Kaka jeszcze spokojnie przez 5 lat może spokojnie pograć na wysokim światowym poziomie, a potem można zainwestować w Rodwella czy Hendersona ale na razie niech się ogrywają w swoich klubach.
» 17 lutego 2011, 22:08 #19
PrzemoManUtd15: Sorry za dwa x(spokojnie)
» 17 lutego 2011, 22:09 #18
MUforever9: A ja bym chciał Pastore z Palermo ;]
» 17 lutego 2011, 15:19 #17
przemekol12: Mam prośbę, zanim coś napiszesz , pomyśl - podobno nie boli -,-
» 17 lutego 2011, 15:59 #16
Koksu: A United zbudowało swoją legendę nie na pieniądzach a świetnych zawodnikach , inteligentym trenerze i nie potrzebowali do tego takich kwot jak farsa Rela czy City.A Berbatov to przykład obalający twoją teze.Jak trzeba to się kupuje i to normalne ale niestety albo na szczęscie Ferguson nie kupi hurtowo 5 zawodników po 40 mln.
» 17 lutego 2011, 16:18 #15
przemekol12: Czy naprawdę wg. Ciebie potrzeba "wspaniałego" piłkarza za grube miliony, żeby potwierdzać nadal swoje panowanie w światowym futbolu i żebyś Ty mógł szczerzyć się do monitora? Dla twojej wiadomości za 40 mln dostaliśmy Ronaldo i Naniego.
» 17 lutego 2011, 16:57 #14
DevilManuKuba: Szczerze lubię go dobrze gra ale nie chciałbym go man utd ! :)
» 17 lutego 2011, 14:33 #13
Rarian: De Rossi to DM, my potrzebujemy rozgrywającego, no, ale nie powiem, chętnie zobaczyłbym Daniele w United, bardzo lubię tego piłkarza, a walecznością i charakterem pasowałby do naszej drużyny :).
» 17 lutego 2011, 14:26 #12
grzeho16: gość jest dobry ale on chyba nie gra jako defensywny pomocnik
» 17 lutego 2011, 14:20 #11
Marcindst13: hm... ja chce Hazarda i de rosiega fajnie by bylo ich 2 miec :D
» 17 lutego 2011, 14:15 #10
sensi: De Rossi jest alternatywą Carrica który gra bardzo słabo i nie widze go w następnym sezonie w United, Rossi mógłby z powodzeniem go zastąpić.
» 17 lutego 2011, 14:03 #9
kuba7887: De Rossi by sie przydał, ale nie za Scholes'a, bo to bardziej defensor
» 17 lutego 2011, 14:02 #8
mcis: o tych skautach to moze byc prawda, ale oni pojechali raczej zeby ogladac Hamsika.
» 17 lutego 2011, 13:57 #7
Koksu: Nie wiem czy jest sens zastępować rozgrywającego defensywnym pomocnikiem.
» 17 lutego 2011, 13:57 #6
matprz52: oby przeszedl latem :)
» 17 lutego 2011, 13:28 #5
cheero: okaże się w letnim okienku transferowym, bo przecież my kibice nie mamy możliwości zweryfikować takiej informacji. Przede wszystkim do takich news'ow trzeba podchodzić z dużym dystansem - to co piszą w gazetach to jedno a to co zrobi klub to drugie, oni po prostu o czymś pisać muszą.
» 17 lutego 2011, 13:07 #4
rooney882: Czytałem dzisiaj w gazecie że podobno United złożyło oferte 10mln funtów za Goetze z Borussii. Czy to prawda czy znowu jakiś wymysł pismaków??
» 17 lutego 2011, 12:58 #3
Rooney1o: Ja nic o tym nie słyszałem i jakoś nie jestem przekonany, żeby to była prawda..
De Rossi? No nie wiem czy to dobry pomysł..
» 17 lutego 2011, 13:16 #2
mcis: hi. MU nie złożyło oferty, to tylko plota. poza tym Borussia chce za niego 20mln.
» 17 lutego 2011, 13:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.