Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Valencia: Oceny pomeczowe

» 8 grudnia 2010, 12:32 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Anderson był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w spotkaniu przeciwko Valencii – uznali dziennikarze Manchester Evening News. Na wysoką notę zasłużył również Wayne Rooney.
Man Utd - Valencia: Oceny pomeczowe
» Anderson w meczu z Valencią zaprezentował wysoką formę
Ben Amos. Nie można go winić za bramkę Pablo Hernandeza. Odnotował kilka bardzo ważnych interwencji. Solidny występ w całym spotkaniu. Ocena: 7.

Nemanja Vidić. Solidny i jak zawsze można było na nim polegać. Dobrze dowodził resztą defensywy, kiedy nie było Rio Ferdinanda. Ocena: 6.

Rio Ferdinand. Kapitan reprezentacji Anglii w pierwszej połowie miał mało pracy. Później został zmieniony z powodu kontuzji. Ocena: 6.

Fabio. Pełen energii, ale jego nadgorliwość i złe podania mogły momentami drogo kosztować Manchester United. Ocena: 6.

Rafael. Zagrałem lepiej niż brat, ale czasami bezmyślnie faulował. Musi również popracować nad podaniami. Ocena: 6.

Anderson. W takiej formie sir Alex Ferguson nie może odstawić go na ławkę rezerwowych. Kreatywny w ofensywie, w defensywie rozbijał ataki rywali. Zasłużył na gola. Ocena: 9.

Michael Carrick. Stracił piłkę przy golu dla Valencii. Później próbował się rehabilitować, ale nie był to jego dzień. Ocena: 6.

Park Ji-sung. Ciężko pracował od pierwszego do ostatniego gwizdka. Ocena: 6.

Nani. Jeden z tych frustrujących wieczorów dla Portugalczyka. Litry wylanego potu nie przełożyły się na bramkowy efekt. Ocena: 6.

Dymitar Berbatow. W swoim ostatnim występie na Old Trafford zdobył pięć bramek. W tym meczu wyglądał, jakby nie mógł trafić do pustej siatki. Kiedy już to zrobił, to był na pozycji spalonej! Ocena: 6.

Wayne Rooney. Dostarczył kolejnych dowodów na to, że stary Rooney wraca. Ocena: 8.

Zmiennicy

Chris Smaling (za Ferdinanda 49’). Miał nerwowe momenty. Ocena: 5.

Ryan Giggs (za Naniego 81’). Wprowadził nieco spokoju w szeregi United, kiedy zegar zaczął końcowe odliczanie.

Darren Fletcher (za Andersona 90’). Zbyt mało czasu, aby coś pokazać. Ocena: 6.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney zadowolony po meczu z Valencią
Następny news »
Ferguson chwali Andersona

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (74)


Martin: Według mnie:

Ben Amos - 7
Nemanja Vidić - 6
Rio Ferdinand - 6
Fabio - 6
Rafael - 7
Anderson - 8,5
Michael Carrick - 4
Park Ji-sung - 7
Nani - 6
Berbatov - 6
Rooney - 8

Smalling - 5
Giggs - 6
Darren Fletcher - brak
» 10 grudnia 2010, 15:49 #69
m4ci3k: Najgorsi zawodnikami w szeregach United byli Carrick i Nani.
» 9 grudnia 2010, 18:59 #68
Majek: Skończcie już najeżdżać na tego biednego Carricka ;) 3 tyg temu z Glasgow sam tyrał na środku i być może gdyby nie on wynik tamtego meczu by był wręcz odwrotny ^^
» 9 grudnia 2010, 13:08 #67
Wuj3k: Nie rozumiem. Jednego w uzasadnieniu oceny zachwalają, drugiego besztają a ocena u obu 6? No litosci...
» 8 grudnia 2010, 22:05 #66
piter097: ale o 100 % sytuacji Andersona nikt juz nie pamieta ;d
» 8 grudnia 2010, 21:54 #65
Obronca05: Jasne tylko że był jechany jak dodali news że myśli o powrocie do Porto a tu grał sam na środku i podołał bo Carrick to żenada jakaś z 4 razy wymieniono jego nazwisko może i to tylko dla tego że albo grał słabo i go tyrali albo tyrali go za te nie udane podanie. Myślę że Anderson się dopiero rozkręca fakt spaprał ale Berbatov co nie lepszy grał jak pacek nie potrafił strzelić gola a miał tyle sytuacji Hernandez myślę że powinien od 60' grać za niego nie wiem co SAF sobie myślał a Amos ocena 7 a wszystkie wykopy albo pod nogi rywala albo gdzieś w aut albo za lekko musi chłopak trenować Kuszczaka zamiast wpuścić to on stawia na tego typa moja ocena dla Amosa to 5
» 8 grudnia 2010, 22:31 #64
m4ci3k: Carrick 6?Najwyżej dałbym mu 4...
» 8 grudnia 2010, 21:39 #63
Bovver: NIe moge na te oceny sie patrzeć. Fletcher 6 a grał raptem 3 minuty Vidić filar obrony pokazał siez dobrej strony kilka dobrych interwencji i też 6 ? Co to za dzieci sa w tym MEN... Już bym wolał zeby admini i redaktorzy DP pokusili się o ocenę niż ci amatorzy z MEN
» 8 grudnia 2010, 20:36 #62
Obronca05: Nie zapomnę jak pisaliście przy newsie o tym że Anderson odchodzi niech idzie i tp słaby po co ona nam...... HAHAH A teraz AN-DER-SON-SON-SON najgroźniejszy Diabeł na boisku :D
» 8 grudnia 2010, 20:14 #61
radekdzem: ogólnie to co pokazali w tym meczu to jedne wielkie dziadostwo. Tyle nie wykozystanych100% sytuacji woła o pomste do nieba - to nawet w polskiej lidze takie rzeczy sie nie zdazają. Berbatov co najwyzej nadaje sie na lige włoską bo strzelanie bramek raz na 2 miesiące to niestety nie wystarczająco. Według mnie mieli wczoraj dużego fuksa że im drugiej bramki nie strzelili - pewnie jakby grali 5 min dłużej to druga bramka Valencji gwarantowana. Oglądanie wczorajszego meczu to była ogólna nuda, męczarnia i frustracja z niedołęstwa tych kopaczy którzy grają teraz w Manchester United - wstyd
» 8 grudnia 2010, 19:31 #60
paproch: To skup się wyłącznie na ekstraklasie i daj spokój z oglądaniem United i pisaniem bzdur. Mecz może nie porywający, a w naprawdę dobrym tempie.
» 8 grudnia 2010, 20:57 #59
luki198: oj ten Carrick ...
» 8 grudnia 2010, 19:01 #58
Sorata: WTF?! Smalling gorzej od Carricka? Czy tych redaktorów oczy bolały jak oglądali czy co? TV im śnieżyło? Przecież to co Carrick grał wczoraj to była ogromna tragedia, a Smalling nie najgorzej. To samo Park o notę wyżej przynajmniej bo ładnie szarpał i chyba nawet po jego strzale dobijał Anderson. Bracia Da Silva też mogliby dostać te 0.5-1 wyżej, bo chociaż trochę za mocno się podłączali, i często ślizgali, to jednak dawali sobie radę z skrzydłowymi VCF... IMO noty nienajlepsze
» 8 grudnia 2010, 18:29 #57
mufaneeek: Smalling chyba z 3 pilki stracil pod naszym polem karnym i dawal sie ogrywac jak dzieciak, wiec to nie dziwne,ze taka slaba nota.
» 8 grudnia 2010, 19:22 #56
DevilUnited: lolzi - Zgodze się z toba , lecz uwazam że bracia da Silva zagrali na równym poziomie ;)
» 8 grudnia 2010, 18:20 #55
lolzi: Amos - 6
Rafael - 6
Vidic - 7
Rio - 6
Fabio - 5
Nani - 5
Carrick - 5
Anderson - 9
Park - 8
Rooney - 9
Berbatov - 5

Nie musicie się ze mną zgadzać to jest moje zdanie i tyle ..!
» 8 grudnia 2010, 17:13 #54
karol90098: Mi sie bardzo podobali bracia. Troche jeszcze pograja i bedzie fajny duecik. Fabio 6.5 rafael 7.5 Biorac pod uwage oczywiscie ze za czesto w pierszym skladzie nie graja
» 8 grudnia 2010, 18:06 #53
Kmmanutd: Dla mnie oceny powinny wyglądać następująco:
Ben Amos - nie miał za dużo pracy. Ocena: 6

Nemanja Vidić - w pierwszej połowie był cały czas aktywny, natomiast w drugiej kompletnie niewidoczny. Ocena 7

Rio Ferdinand - dosyć przyzwoity mecz, prócz jednej sytuacji, w której dał się ograć jak małe dziecko. Ocena 6

Fabio - Grał za bardzo nerwowo i popełnił kilka błędów, które mogły nas kosztować utratą bramki. Ocena 4

Rafael - w obronie spisywał się jak na niego przystało, ale w ataku niczym się nie wyróżnił, prócz złymi podaniami. Ocena 5

Anderson - gra w jego wykonaniu była znakomita. Takiego Andersona z pewnością wszyscy chcą oglądać. Dobrze rozgrywał oraz rozbijał ataki przeciwników. Na dodatek strzelił bramkę. Pamiętamy, że mógł mieć dwa gole, ale nie wykorzystał sytuacji 100%. Ocena 8

Michael Carrick - w tym meczu niczym swoją grą nie przypominał Carricka choćby z poprzednich dwóch spotkaniach. Jego błąd kosztował nas utratę bramki i w konsekwencji nie zapisaliśmy się do historii, a mieliśmy taką szanse. Takiemu doświadczonemu zawodnikowi nie mogą przytrafiać się takie błędy. Ocena 3

Park Ji-sung - jak zawsze, ciężko pracował na boisku. Wszędzie było go pełno. Włożył bardzo dużo wysiłku w ten mecz. Oddał jeden bardzo ładny strzał, mógł również strzelić bramkę. Ocena 7

Nani - mecz kompletnie mu nie wyszedł. Niemal nie wygrał ani jednego pojedynku 1-1. Ocena 5

Dymitar Berbatow - zmarnował dobre 3 sytuacje 100%. Gdyby wykorzystał chociaż jedną, to wygralibyśmy pewnie ten mecz. Ocena 4

Rooney - powoli zaczyna nam przypominać piłkarza z zeszłego sezonu. Szkoda, że po jego strzale piłka trafiła w poprzeczkę, a mógłby mieć piękną bramkę. Ocena 7

Zmiennicy:

Giggs oraz Fletcher za krótko grali, więc im nie wystawiłbym oceny.

Chris Smaling - grał nerwowo i chyba nie wyciągnął wniosków po meczu z WHU, przez niego mogliśmy stracić bramkę. ocena 4
» 8 grudnia 2010, 17:04 #52
przemekol12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2010 17:50

Zamknij się i nie pisz "beżowy" ! Trochę szacunku ! To że inni obrażaja Berbe to nie znaczy, że ty musisz w ten sposób pisać tak o Nanim ! Zastanóqw się jak coś napiszesz !

Jedna osoba napisała o 4 100% więc nie pisz "Skad wy WZIELISCIE..."
» 8 grudnia 2010, 17:49 #51
przemekol12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2010 17:54

edit ..
» 8 grudnia 2010, 17:53 #50
bober89: Nani zagrał tragicznie i co do tego nie ma wątpliwości, ale przy pierwszym jego strzale pomiędzy nim a bramką było 4 zawodników (w tym Park) a drugi strzał był z ostrego kąta. obie powinien był strzelić ale nie ma co porównywać tego z co najmniej 2 wyjściami sam na sam z bramkarzem i chyba 3 główkami z 4 metrów - jeśli przed dobre pilnowanie rozumiesz obecność 1 obrońcy, który przy jednym strzale był sporo spóźniony, przy drugim został przeskoczony a przy trzecim nie wiem co robił.

spójrz sobie na oceny MENu z wczorajszego meczu, to jest wiarygodne źródło?
» 8 grudnia 2010, 18:43 #49
MegDevil: Park za niska ocena, powinien dostać co najmniej 7, naprawdę dobry mecz w jego wykonaniu, poza tym oceny sprawiedliwe :).
» 8 grudnia 2010, 17:02 #48
iamarctic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2010 16:44

Oceny naprawdę są mało adekwatne, dziennikarze z MEN chyba rzeczywiście stawiają 6 za samo załapanie się piłkarza do podstawowej 11... Ja oceniam wczorajszy występ United w ten sposób:
Amos - 5
Rafael - 6.5
Vidic - 7
Rio - 6
Fabio - 5.5
Nani - 5.5
Carrick - 4.5
Anderson - 8.5
Park - 7.5
Rooney - 8
Berbatov - 4.5

Smalling - 4
» 8 grudnia 2010, 16:43 #47
karol90098: oceny zdecydowanie lepsze niz te z MEN. Masz plusa hehe . Pozdrawiam
» 8 grudnia 2010, 16:48 #46
bober89: na pewno bardziej sensowne oceny niż MENu:P
» 8 grudnia 2010, 16:54 #45
paproch: Bardzo podobają mi się te noty. Ja bym tylko Amosowi jeszcze obniżył, bo wg mnie zagrał słabiutko. Beznadziejne wprowadzenie piłki do gry, dobra obrona po strzale Domingeesa (?) wg mnie spowodowana tylko jego złym ustawieniem i stąd szansa na taki strzał.
Nani zupełny piach, niestety tak jak i Berba. Berba na plus oczywiście pokazanie się na pozycji,bo robił to doskonale.
Na wielki plus też Anderson-szkoda tylko tego 1vs1.
Carrick ewidentne 2 błedy na szczęście tylko 1 brama.
» 8 grudnia 2010, 20:56 #44
iamarctic: fakt, Amos się nie popisał, wznowienia, wykopy, ustawianie się itd. straszne, mimo wszystko rozgrzeszyłem go odrobinę, bo jest totalnie zielony na razie.
Berba starał się, ale jak napastnik nie wykorzystuje sytuacji sam na sam to zasługuje na taką ocenę, jaką dostał... Mam nadzieję, że to tylko chwilowy spadek formy i w poniedziałek trafi do siatki Arsenalu.
Nani pokazał się z tej gorszej strony - jeździec bez głowy, też starał się, ale wolałbym widzieć Naniego sprzed paru spotkań.
Anderson gdyby wykorzystał 1 na 1, to miałby szansę na 9-10, ale i tak bramka i niesamowity przegląd pola, dokładność podań, maestria w rozegraniu, pracowity i solidny z tyłu. Takiego Andiego chciałem zobaczyć już dłuuugi czas temu, dobrze że w końcu gra na miarę swoich możliwości, zamknie buzie tym wszystkim, którzy już go skreślili.
Na plus także Roo, który ma jeszcze trochę pecha, musi jeszcze trochę popracować nad skutecznością, ale ogólnie dynamika, kreatywność, przebłyski geniuszu już widać - czekamy na bramki. Swoją drogą, ciekawe było jego ustawianie się przy organizacji obrony - lewe skrzydło, miejscami grał nawet za Carrickiem i Andersonem (!?).
Wyróżnienie również dla Parka, jak zwykle pracowity, jednocześnie siejący spustoszenie na skrzydle, daje po sobie znać także zgranie z innymi zawodnikami, szczególnie klepka z Rooney'em robiła miejscami wrażenie
» 8 grudnia 2010, 21:32 #43
karol90098: Ja nie rozumiem tyh ocen. Rafael podobno zagral lepiej niz brat a obaj maja po 6. Carrick zawalil gola i ogolnie gral slabo a dostal tą sama note co park ?? Vidic -6 Dlaczego? W uzasadnieniu pisze ze solidny i zawsze mozna bylo na nim polegac wiec dlaczego tylko 6? Co on mial wiecej zrobic? Za to ferdinand mial malo pracy i tez dostal 6. Ja osobiscie tego nie ogarniam. PZDR
» 8 grudnia 2010, 16:35 #42
bLinQ: Ja też ;)
» 8 grudnia 2010, 16:53 #41
Elninio: CARRICK 6 POMYLKA 4 TO MAX BERBA 6 SMIECH 4 SYTUACJE 100% NIE STRZELONE 2 PUNKTY DLA NIEGO ANDERSON 10 BYL BOJOWY I JEST CORAZ LEPSZY GLORY GLORY
» 8 grudnia 2010, 16:20 #40
pitru1996: Anderson zasłużył na 9. Dla mnie był najlepszy w tym meczu.
» 8 grudnia 2010, 16:12 #39
zapermu: A Berbatov wg. mnie.
» 8 grudnia 2010, 16:01 #38
zapermu: Wg. mnie Park powinien dostać wyższą ocenę :) Andi zawodnikiem meczu :D
» 8 grudnia 2010, 16:00 #37
Sheep: Mocno zawyzona ocena Berbatowowi moim zdaniem napastnik ktory nie strzela bramki przy 3 sam na sam nie jest napastnikiem:) i zasługuje na ocene 0-1!
» 8 grudnia 2010, 15:50 #36
queky: anderson to swietny zawodnik. zawsze mowilem ze beda z niego ludzie :]
» 8 grudnia 2010, 15:38 #35
Robsio3: Co za inteligent robi te zestawienie, chyba nie oglądał meczu - Anderson 9? No to są chyba jakieś żarty co on takiego niby zrobił, strzelił gola którego sam nie wywalczył. Park, świetny mecz pod koniec trochę słabszy moment. Vidic 6?! Toć graj bardzo dobrze i zasługuje na mocną 8.
» 8 grudnia 2010, 15:16 #34
bejbi: anderson zawodnikiem meczu , te jego prostopadłe podania to klasa światowa !
» 8 grudnia 2010, 15:29 #33
rooneyfan: Jak widać to ty nie oglądałeś meczu...
» 8 grudnia 2010, 15:39 #32
goghetta: wreszcie można powiedzieć że Anderson zasługuje na bycie podstawowym diabłem ;p juz drugi raz z kolei zawodnik meczu ;p zaczyna udowadniac ze byl wart tej kasy...
» 8 grudnia 2010, 14:58 #31
kocio10: Piłka 98 km/h leciala. i mial bardzo malo czasu na reakcje
» 8 grudnia 2010, 14:35 #30
wojtas9515: Amos powinien dostać 5 bo nic szczegulnego nie pokazał. Kilka razy źle wprowadzał piłke do gry, raz prawie trafił zawodnika Valenci przebiegającego przez pole karne. Z resztą ocen się zgadzam może poza Carrikiem dla niego też 5.
» 8 grudnia 2010, 15:20 #29
karol90098: a ja akurat dalbym amosowi 6. Gol to nie jego wina tylko caricka. Pozatym bronil pewnie . Tylko te wybicia mial tragiczne...
» 8 grudnia 2010, 18:04 #28
otmar: Moim zdaniem skład na Arsenal powinien wyglądać tak:
========Edwin van der Sar=========
==Rafael==Vidic==Ferdinand==Evra==
=Nani===Anderson==Flacher===Park=
=====Rooney=====Hernandez =====

Jakby nie szło,to Berbatow, Giggs, Obertan za Flechera, Parka i któregoś z napastników.
» 8 grudnia 2010, 14:09 #27
swiatlonh: Obertan? Proszę Cię... po co Ci zawodnik, który nie potrafi wykorzystać sytuacji sam-na-sam z bramkarzem, no chyba, że lubisz sobie przekładankę pooglądać, ale to to nawet Vidić potrafi zrobić, tylko po co? Jego pasowałoby utemperować trochę bo jak patrzę na niego jak rozkłada ręce po nieudanej akcji i ma pretensję do partnerów to mam zamiar wejść do telewizora i mu nakopać.
» 8 grudnia 2010, 14:21 #26
PauloKuhan: carric jak park dobre:) kots tu chyba jest rasista i nie lubi azjatow bo park ma zawsze slaba ocene nawet jak gra dobrze
» 8 grudnia 2010, 13:36 #25
mario8: Carrick za wysoko oceniony!! i do dużo za wysoko powinien dostać max 4
» 8 grudnia 2010, 13:29 #24
mila2406: No i Park dostal taka sama ocene... Carrick max 4 zgadzam sie
» 8 grudnia 2010, 14:45 #23
kris9: Amos - dał radę, bez błędów - 7
Rafael - bardzo dobrze w obronie, dobra współpraca na prawej flance - 7.5
Rio - bez problemów do czasu urazu... - 7
Vidic - spokojny występ - 7
Fabio - narobił trochę wiatru na lewej stronie, nie nadążył za akcją przy bramce Valencii - 6
Nani - duża inicjatywa na prawej stronie - 7
Anderson - wreszcie trafił do siatki, odważny w środku pola, coraz lepsza forma - 8
Carrick - wydawało się, że panuje nad sytuacją, ale popełnił koszmarny błąd - 5
Park - duża aktywność w ofensywie, udzielał się także w grze obronnej - 7
Berbatov - wystrzelał się z Blackburn, teraz zabrakło amunicji, ale solidny występ, kilka groźnych akcji na granicy spalonego - 7
Rooney - miał mniej okazji strzeleckich od partnera, a i tak zaliczył poprzeczkę, wspomagał ofensywę w rozgrywaniu, widać zwyżkę formy - 7
Smalling - bez oceny
Giggs - bez oceny
Fletcher - bez oceny
» 8 grudnia 2010, 13:20 #22
swiatlonh: Smalling bez oceny? Widziałeś mecz? On grał prawie całą 2 połowę...
» 8 grudnia 2010, 13:22 #21
piter097: co Berbatov grał to jest masakra !
» 8 grudnia 2010, 13:18 #20
Taurus: Grał dobrze... starał się tylko kurna szkoda tego sam na sam poza tym nie było tak tragicznie...
» 8 grudnia 2010, 14:13 #19
OrzeH: Moim zdaniem:
Amos - 6
Ferdinand - 6
Vidić - 7
Rafael 6
Fabio - 6
Anderson - 8
Carrick - 5
Park - 6
Nani - 5
Berbatov - 4
Rooney - 7

Smalling - 3
Giggs - 5
» 8 grudnia 2010, 13:10 #18
szewc5: ciebie to chyba poniosło zupełnie... czy aby ten sam mecz oglądaliśmy ??
» 8 grudnia 2010, 13:26 #17
OrzeH: Z którymi ocenami się nie zgadzasz?
» 8 grudnia 2010, 14:34 #16
kocio10: Berbatov, Smalling, Nani. Amos

co to wogole za oceny.
» 8 grudnia 2010, 14:38 #15
karol90098: nie wiem dlaczego kolega dostal az 17 minusow. wedlug mnie oceny nie takie zle. Naniemu bym dal 1 wiecej i berbatovovi tez 1 wiecej. No dobra smailingowi tez 1 albo 2 wiecej. Pozatym okej
» 8 grudnia 2010, 17:58 #14
bLinQ: Jak tu jest skala ocen? Bo wydaje mi się, że 6-9.
» 8 grudnia 2010, 13:08 #13
swiatlonh: Co to w ogóle za oceny są? Każdy zawodnik 6 za wyjątkiem Amosa, Andersona i Rooneya. Nie wiem jak można dać taką samą notę Carrickowi, któremu zupełnie we wczorajszym meczu nie szło (nie dość, że przez jego błąd straciliśmy gola to jeszcze zaliczył kilka strat, które mogły się źle skończyć), a taką samą notą obdarować Parka, który zagrał bardzo dobre spotkanie i jego akcję naprawdę siały spustoszenie w szeregach obronnych Valencii. Idąc dalej... jak można ocenić występ Vidicia na solidny i dobry, skoro nagradza się go taką samą oceną jaką dostał Carrick. Moim zdaniem:
Amos - 7
Ferdinand - 6
Vidić - 7
Rafael 7
Fabio - 6
Anderson - 9
Carrick - 5
Park - 7
Nani - 6
Berbatov - 5
Rooney - 8
-
Smalling - 5
» 8 grudnia 2010, 13:03 #12
szewc5: Carrick na zasłużył na 5 i to w maxie , ja osobiście bym go na 4-4,5 ocenił , nie dość że Valencia zawdzięcza mu bramkę to w pierwszej połowie wszystkie jego podania szły do tyłu... w drugiej troche lepiej ale przy takim pressingu ciężko by było nie podac do przodu... chodź carrick mimo to potrafił zaskoczyć...

Rafael trochę lepiej od Fabio , mimo to występ braci da Silva zaliczyć można do udanych , trochę nerwów i głupich błędów ale do wybaczenia ;D , pocieszający jest fakt że za kilka lat będą bardzo stanowi mocny trzon zarówno MU jak i reprezentacji Brazylii , stylem gry przypominają Alvesa i Maincona ;D

Rooney'owi można by dać 9 , bo był wszędzie , bronił , podawał , strzelał . Szkoda że piłka trafiła w poprzeczkę bo mógł być bajeczny gol !!

Park również +1 za całokształt

z resztą mogę się zgodzić
» 8 grudnia 2010, 13:02 #11
bober89: te oceny są śmieszne: postawić na równi bardzo słabych Carricka, Naniego i Berbę z Parkiem Vidą i Rio?
» 8 grudnia 2010, 12:58 #10
masrzisz: Anderson zdecydowanie najlepszy w United :) powoli wyrasta nam lider srodka :) jego niektore podania sa znakomite i fajnie sklepac tez potrafi :) szkoda ze po klepce z Runym nie zawinal bardziej rogala po dlugim bo by bylo 1;0 dla nas ;) ale i tak bramke strzelil co cieszy :) szkoda tych sytuacji Berby ale widac ze nie ma on az takiej dynamiki zeby wyhrac z latwoscia pojedynek jeden na jeden on jest lisem pola karnego i egzekutorem
» 8 grudnia 2010, 12:51 #9
DjBosiL: Berbatov - 4.5 grał słabo sam na sam zamrnował
Rooney - 9 grał fenomenalnie walczył o każdą piłkę szkoda tej poprzeczki
» 8 grudnia 2010, 12:46 #8
ManUtd91: To są tylko oceny, zawsze będą subiektywne..
» 8 grudnia 2010, 12:44 #7
Pomarancz: Oceny wystawione w niezbyt przemyślany sposób.
» 8 grudnia 2010, 12:44 #6
golobek30: Carrick to powinien w porywach dostać 5 za ten występ wogóle nie widoczny i zawalił bramke, Park 6 ?? no śmiech na sali o mało flaków nie wypruł sobie przynajmniej 7-8 ocena, Ferdinand i Vidić 6 to za mało dla nich. Ale najważniejsze Wayne powraca świetny występ. pozdro dla fanów United
» 8 grudnia 2010, 12:41 #5
bober89: Carrick gra na defensywnego pomocnika - akurat on nie musi być widoczny, ważne żeby był skuteczny. co do reszty się zgadzam
» 8 grudnia 2010, 12:59 #4
JakubT: To prawda, ocena Parka i Naniego jest taka sama, podczas gdy ręce składały mi się do oklasków wczoraj nad Koreańczykiem, nad Nanim niekoniecznie. Carrick miałby dobry występ, gdyby nie ten kiks. No ale jeden błąd i strata bramki, to duży minus na jego konto, a szkoda, bo grał dobrze. Anderson bezbłędnie, widać że chce u nas zostać. Najwięcej nerwów przysporzył mi Smalling, nawet taki żenujący żart prowadzącego na szybko wymyśliłem-

Co mają wspólnego kawa i Smalling?

Kolor, i podnoszenie ciśnienia.
» 8 grudnia 2010, 14:58 #3
Lavryn: Kompletnie nie zgadzam się z ocenami:
Parka- zagrał dobrze, często jego zejścia do środka były groźne i dzięki niemu padła bramka, conajmniej 7.
Berba- jak dla mnie zasługuje na 4, gdyby zmarnował te sytuacje tak jak Anderson swoje 1vs1 z bramkarzem- rozumiem, to pomocnik. Ale Berba do cholery to napastnik i on MUSI takie okazje wykorzystywać... Oby nad tym popracował.
Carrick- zawalił bramkę, odgrywał tylko do tyłu, a i w odbiorze nie był jakoś bardzo widoczny, słaby mecz, nawet na 3.
» 8 grudnia 2010, 12:39 #2
Mniemn: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2010 12:39

Nie no, te oceny to jakaś paranoja jest. Carrick co najmniej o jedną notę za wysoko, Park o tyle samo za nisko. Poza tym Rafael zagrał lepiej od swojego brata (szczególnie w defensywie), więc skąd równa ocena? U reszty mogę się jako - tako zgodzić...
» 8 grudnia 2010, 12:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.