Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ozil oficjalnie w Realu

» 17 sierpnia 2010, 16:03 - Autor: Kucza - źródło: realmadrid.com
Koniec spekulacji o Mesucie Özilu. Niemiec podpisze pięcioletni kontrakt z Realem Madryt.
Ozil oficjalnie w Realu
» Mesut Ozil oficjalnie w Realu Madryt!
Özil to szósty transfer "Królewskich" w tym okienku transferowym.

Były gracz Werderu był na celowniku wielu drużyn, ale ostatecznie trafił do Realu Madryt, który w poprzednim sezonie zajął 2. miejsce w Primiera Division.

- Mesut chciał dokonać kroku w przód w swojej karierze, tak więc postanowił odejść do lepszej drużyny - dodaje Klaus Allofs, który jest dyrektorem Werderu Brema.

Warto dodać, że Mesut Özil przeszedł do "Królewskich" za 15 milionów euro.


TAGI


« Poprzedni news
Oceny pomeczowe: United - Newcastle
Następny news »
Ferguson: Hernandez podobny do Besta

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (132)


jakubinio: Ozil to ofensywny pomocnik którego nam brakuje. Mógłby być jeszcze Sneider, ale on też chyba raczej nie przejdzie. Zamiast kupować Bebe sAF mógłby pomyśleć o jakimś zastępstwie za Sholesa.
» 22 sierpnia 2010, 14:34 #115
kubaas: Może to i dobrze, że real kupił oezila. Po co on nam. Mamy tylu utalentowanych piłkarzy. Moim zdaniem byłaby to tylko strata pieniędzy.
» 19 sierpnia 2010, 15:16 #114
kapipopi1997: Co wy macie do Bebe to że grał w reprezentacji dla bezdomnych to nie oznacza że jest słaby. Może się okazać że będzie lepszy niż Oezil (mimo iż grają na innych pozycjach)
» 19 sierpnia 2010, 14:33 #113
oberton23: real tylko kupuje a do kilku lat nie mogą dotrzeć do 1/4 ligi mistrzów
» 19 sierpnia 2010, 10:58 #112
bad15: Lil- Co do ostatniego zdania się nie zgodzę. To właśnie w Hiszpanii gra się najpiękniejszą piłkę i chyba mi nie powiesz że Iniesta, Xavi, Messi, Villa nie kochają grać tylko lecą na kaskę;) To są już brednie.
» 18 sierpnia 2010, 20:54 #111
Lil: Może oni zawsze marzyli o grze w Hiszpanii? Co nie zmienia faktu, że nie jest to najlepsza liga.
» 19 sierpnia 2010, 00:38 #110
Lil: Nie ma co się dziwić.

1. Dobry trener.
2. Ładna kasa.
3. Gra w silnym zespole.
4. Możliwość gry o najwyższe trofea.

Ja tam mu się nie dziwie. Osobiście wiadomo, że jak by po mnie zgłosiło się United i dawało z 40 tyś i Real i dawał z 60 to bym wybrał United. Ale skoro ma zarabiać 6 mln rocznie... no panowie, bez przesady, to jego życiowa szansa. Zanim u nas by taką kasę dostał.... a z drugiej strony czy tak na prawdę chodzi o kasę?
Liga Hiszpańska jest łatwiejsza... Tam są 2 silne zespoły a reszta (Atletico Madryt, Sevilla, Valencia) są na poziomie Evertonu czy Fulham...
W Anglii jest najwięcej zespołów, które mogą zagrozić tym ''Wielkim' co czyni PL najlepszą ligą świata, ale i najtrudniejsza.

Podsumowując, tutaj można grać jak się to kocha, a jak chce się pokopać piłkę i dostać kaskę, to polecam Hiszpanię.
» 18 sierpnia 2010, 18:40 #109
bad15: Dobra a teraz powiedzcie mi jedno. Nie lubicie widzę Realu, więc to będzie dobre. Zakładając że macie talent do gry w piłkę i teraz gracie sobie na turnieju amatorskim nagle podchodzi scout i mówi do Was że przydałbyś się w Realu. Proponują wam zarobki 2 mln na sezon i mówią na wstępie że o miejsce w składzie musicie walczyć. Co robicie? a) Odmawiacie i przegrywacie życie w luksusie, b) Zgadzacie się a na konferencji mówicie że i tak nie lubisz Realu, c) Zgadzasz się zapominasz o nienawiści i dajesz z siebie 100%. ?
» 18 sierpnia 2010, 14:29 #108
Sajmonito: Daj spokój, i tak nie zrozumieją, każdy się marnował i marnuje w Białej koszulce :) Tego nie zmienisz, wszyscy lecą na kasę, śmiech na sali, taki Di Maria 1,8 mil za sezon, ale cóż, pewnie się zmarnuje i poleciał na kasę :)
» 18 sierpnia 2010, 14:37 #107
Klimaa: Turas poleciał na kasę..sam się wypowiadał że chce pozostać w Werderze jednak widać że sodówka mu odbiła.
» 18 sierpnia 2010, 14:25 #106
bad15: GZY- Ogólnie to od dwóch więc nie tak dużo. A teraz powiedz mi ile lat minęło od zdobycia jednego tytułu LM przez MU do drugiego? Policz. Bo Real zdobył w 1998, potem 2000, ostatni w 2002r. To oznacza 8 lat wstecz. Real po prostu jako najbardziej utytułowany zespoł przyzwyczaił do sukcesów wielkich. Nikt nie wie że Real 2-3 lata temu miał 2x z rzędu mistrza. Wszyscy pamiętają tylko 1/8 LM (ironia, najbardziej utytułowany w LM zespół śmieją się z jego występów tam). Nie zawsze wszystko musi iść cacy. Dla mnie nie ważne czy zespół odpada w 1/2 czy w 1/8. Ważne jest tylko zwycięstwo. Przegranych historia nie pamięta.
» 18 sierpnia 2010, 14:16 #105
bad15: 2Fast4You pisze- Poleciał na kasę? Skoro Inter dawał o 18 mln więcej za niego a on błagał Werder o transfer do Realu i ma 4 mln rocznie (w Interze dostawałby 3) to chyba nie chodzi tu o kasę. On po prostu pasuje do La Liga nie do Serie A gdzie trzeba 90 min bronić...
» 18 sierpnia 2010, 14:12 #104
bad15: Sajmonito- Ogólnie to 9x a nie 8 Real wygrał LM. Ogólnie to jest wciąż wielki klub ludzie tego nie rozumieją. Powiedzcie mi kto ma tam status "gwiazdy"?
-Ronaldo, Kaka, Alonso (30 mln), Karim musi walczyć o skład wiec bym go nie zaliczał poza tym ma 21 lat. Casillas i Ramos oddają serce dla zespołu. Nikt więcej nie ma tam takiego statusu. Każdy musi o swoje walczyć.

U was można wymienić Rooneya, Evre (najlepszy według mnie LO świata), Berbatova (30 mln).

Marnowanie talentów? Pepe, Gago, Higuain, Casillas, Arbeloa (wychowanek), to zawodnicy wychowani/wykreowani przez Real. Nawet Ramos przybył tam w wieku 19 lat.

Zmarnowani? Jakby ktoś chciał wiedzieć Karim wciaż o swoje walczy i dostaje dużo szans. Hunter? On grał pół roku, strzelał bramki, grał OK, wątpie aby to mu zaszkodziło. Zmarnował go Milan który kupił go za 12 mln na ławkę. Jedyny taki zawodnik który przychodzi mi teraz do głowy to może trochę VdV.
» 18 sierpnia 2010, 14:10 #103
Sajmonito: Ah pewnie że 9 nie wiem czemu mi wyszło 8 ;)
» 18 sierpnia 2010, 14:25 #102
razba: Widzę ze są jeszcze normalni na tym świecie.Pozdrawiam.
» 18 sierpnia 2010, 19:27 #101
kris9: Z Bogiem!
» 18 sierpnia 2010, 14:06 #100
Sajmonito: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2010 13:28

Zastanawia mnie po kiego grzyba admini Devilpage umieszczają newsy o transferach Realu, czyżby zazdrość ?? Nikt na stronach Realu nie pisze o tym że MU kupiło Bebe czy tam Hernandeza, bo po co. Chyba że chcecie się dowartościować pisząc kolejne bajki o marnowanych piłkarzach i czemu znów do Realu. Otóż ten to wasz znienawidzony Real triumfował w LM 8 raz a nie 3 , zdobył mistrza Hiszpani 31 razy a nie 18 i można by tak pisać i pisać , a do tego nie pada im deszcze na głowe tym co to idą się tam zmarnować :)
» 18 sierpnia 2010, 13:26 #99
2Fast4You: Poleciał na kasę bo była też oferta z Interu ( A Inter dawał trochę więcej kasy za transfer bo chyba 30 mln. Tyle że mniejsze zarobki ) Więc powiedz że nei poleciał na kasę
» 18 sierpnia 2010, 11:32 #98
matemufc: Mówiac szczerze to miałem cichą nadzieje na ozila ze dołączy w nasze szereg ,niestety mourinho to swietny taktyk pod kazdym względem mowa o transferach ,jestem przekonany że ozil bedzie kluczowa postacia w realu wiec nie mówcie że koniec kariery ozila , on ma 21 lat przed nim sporo sezonów w realu więc pierwszy etap nie musi być dobry .
» 18 sierpnia 2010, 10:53 #97
GZY: Kolejny zawodnik poszedł do Realu co ich tam tak ciągnie? Pytam się co? Klub od kilku sezonów nic nie zdobył żadnego pucharu a mimo to idą do niego... Legenda Realu czy kasa? Najlepsze będzie jak nic nie wygrają mając nawet takiego trenera. Może wtedy się obudzą że kiedyś wyszkolili np. Raula a teraz go sprzedali i że ich transfery to tylko gwiazdy które nie muszą przynieść sukcesów bo jest ich za dużo.
» 18 sierpnia 2010, 10:33 #96
Giggsy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 20:54

I koniec spekulacji o nim.
Moim zdaniem teraz Ferg powinien powalczyć o Defoura.
Nieźle się spisuje po kontuzji. W 3 meczach strzelił 2 gole!
» 17 sierpnia 2010, 20:52 #95
majkelSJZ: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 20:37

Cholernie szkoda, że poszedł do Realu, tak dobry zawodnik za tak małą kwotę odstępnego, mógł być następcą Scholes'a i zapisać się złotymi zgłoskami w historii futbolu i naszego klubu. Nie wiem czemu wszyscy piłkarze tak bardzo chcą tam pójść. Przecież ten klub od 8 lat głównie marnuje kariery zawodników i odsprzedaje ich za bezcen niszcząc to co wypracowali wspaniali zawodnicy jak Zidane, Di Stefano czy Raul przez lata. Przecież teraz jest tam około 12-13 klasowych pomocników, to oczywiste, że nie zagrzeje tam długo i za chwilkę odsprzedadzą go za 7-8 milionów do jakiegoś średniaka. Znów zajdą do 1/8 finału LM i przegrają ligę z Barceloną. Chora wizja budowy klubu wymyślona przez kretyna Pereza. yhhh szkoda gadać.. Ale wierze w to co robi Fergie i ufam mu w stu procentach, modle się o Real w 1/16 albo 1/8 LM, pokażemy Ronaldo i reszcie piłkarskiego świata, że wygrywa się dzięki oddanym zawodnikom, zgranej drużynie, doskonałej mieszance młodości z doświadczeniem, genialnym kibicom oraz zaangażowaniu całego sztabu szkoleniowego na czele z SAF'em! UNITED!
» 17 sierpnia 2010, 20:32 #94
Antol: Pomyślcie co teraz zrobi Mourinho ahaha. 2 albo 3 defensywnych pomocników, Ronaldo sam na napadzie ;D
» 17 sierpnia 2010, 20:20 #93
Jasmin: Oezill to ofensywny pomocnik... Którego Man Utd brakuje (tylko Scholes). Szkoda...
» 17 sierpnia 2010, 20:57 #92
poiuyt: Antol troche nie rozumiem twojego komentarza -.-
» 17 sierpnia 2010, 22:37 #91
mateusz98: Jasmin,a Anderson i Bebe?To też ofensywni pomocnicy.
» 19 sierpnia 2010, 19:53 #90
Roo10ney: I kiedy myślałem że o Realu w tym okienku już nie usłyszę, pojawił się ten news... Nie będę się nawet wypowiadał na temat tego transferu. Żenada.
» 17 sierpnia 2010, 20:08 #89
dagoberto: Do kiedy bedziemy miec w srodku Scholesa nie ma co sie bac.Niestety to bedzie raczej jego jeden z ostatnich sezonow,moze nawet ostatni,wiec mysle ze jakiegos ofensywnego pomocnika w nastepnym oknie transferowym przydalo by sie kupic
» 17 sierpnia 2010, 19:55 #88
aveiro123: Ej właczyłem sobie mecz realu hahah połowa piłkarzy się buntuje haha ale cyrk ,haha błagam zobaczcie sobie drethe ,granero,,van der vart,nie grają w ogóle ..van der vart sie nie rusza tak samo jak i reszta hahah ojj zle z realem niech kupują wiecej
» 17 sierpnia 2010, 19:41 #87
HuiSton: Jego wybór...
» 17 sierpnia 2010, 19:14 #86
Kam69: dokladnie. tajemnicą poliszynela i chyba calej ludzkosci jest to czemu pilkarze przy przeprowadzkach (prawie) zawsze wybieraja Real i to co ich do tego sklania. czy jest ktos na sali kto jest mi w stanie odpowiedziec? nie moge tego ogarnac. czyzby wszyscy byli sprzedajni? (znaczy sie czy kazdy leci na kase?)
» 17 sierpnia 2010, 19:06 #85
Ueba: wydaje mi się, że chodzi o wyrobienie sobie marki, pokazanie się w dobrym światowym klubie, a może również o nowe doświadczenie w takim klubie...
Grałeś w lepszym klubie, jesteś "lepszy", lepiej opłacany i bardziej "wartościowy".
Coś w tym stylu, trochę się w tym zamieszałem ;/
» 17 sierpnia 2010, 20:17 #84
nalajcie: Drenthe już nie ma, tak mi sie wydaje przynajmniej.
» 17 sierpnia 2010, 20:26 #83
DaniooO: Cóż Krzychu418 ma racje... skoro nie Ozil to juz lepsza nasza mlodziez niz Bebe za 7 mln;/
» 17 sierpnia 2010, 18:28 #82
Kam69: utop sie i dopiero coś pisz na tej stronie.

a tak btw.
WHORACLE szkoda, że Twoja przepowiednia sie nie sprawdziła. mowie tu oczywscie o Ozilu. na drugi raz prorokuj w druga strone. :)
» 17 sierpnia 2010, 19:01 #81
PanDuzeA: Pokaż swoją facjatę, chętnie ocenimy.
» 17 sierpnia 2010, 18:45 #80
Rarian: Skoro Ozil wybrał Real to już teraz można bezkarnie z niego szydzić :P. I dobrze :).
» 17 sierpnia 2010, 19:25 #79
Adam11: Odetchnąłem z ulgą.
» 17 sierpnia 2010, 18:08 #78
Romcio17: Ale teraz z Realu będą drwić jeśli w tym sezonie nic nie wygrają.Królewscy mają kilku bardzo wartościowych pomocników których nie docenili.(patrz.Snejider i Robben).Nie uczą się na błędach.Ale to nie nasza sprawa.
Manchester ze swoją kadrą na pewno osiągnie znacznie więcej niż "gwiazdorski" Real Madryt
» 17 sierpnia 2010, 18:02 #77
Rydlu7: W tamtym roku też mieli "dream team" i co? też zawiedli ;d śmiać mi się chce z tego co robi Real (z ludźmi ;)

Chociaż jak dla mnie Mesut mógłby z powodzeniem zawitać na Old Trafford, ale cóż, płakał nie będę.
» 17 sierpnia 2010, 18:19 #76
Krzychu418: No tak lepiej kupić Bebe za 7.5 mln funtów niż starszego o rok Ozila za 15 mln euro ! Znowu ten przebrzydły Real ! "Chciał odejść do lepszej drużyny" - wiadomo ! Kto by nie chciał... Na prawdę frustrujące te newsy transferowe !!
Mieli być Bale, Sneider, Ozil, Benzema, Balotelli, Yaya Toure i DiMaria a jest reprezentant bezdomnych - Bebe ;) Który pewnie nie zagra ani jednego meczu i zostanie sprzedany za 0'5 mln funtów... Nie rozumiem czemu SAF nie da szans swojej zdolnej, angielskiej młodzieży tylko kupuje za ciężką kasę nie wiadomo kogo !? Co się stało z Manucho !? Chłopak walił bramy na Pucharze Narodów Afryki, był i jest liderem swojej reprezentacji, pozatym ma świetne warunki fizyczne a u nas nie zagrał ani jednego spotkania !! Idiotyzm pozbywać się takiego zawodnika !! No ale jest Bebe, więc nie ma się co martwić !
» 17 sierpnia 2010, 17:53 #75
Rafi21: Ozil jest dobry,a tak mowił,że chce do ManU.
» 17 sierpnia 2010, 17:53 #74
truecrime: NIE PISZE SIĘ MANU !! Bleee !! Obrażasz nasz wielki klub człowieku !!
» 17 sierpnia 2010, 18:07 #73
jakubinio: Nigdy tak nie mówił człowieku :]
» 22 sierpnia 2010, 14:33 #72
HarryHH: I po zawodniku! Echhhh! [*]
» 17 sierpnia 2010, 17:37 #71
Devil11: Owszem, dołączył do lepszej drużyny, ale czy to jest taki krok naprzód to bym się poważnie zastanowiła. Real to wielki klub, nie można temu zaprzeczyć, ale jeśli zależy mu na rozwinięciu swoich umiejętności to mógł wybrać lepiej. Może i on się tam rozwinie, kto wie, ale w innych klubach miałby nieco pewniejszy start. Nie mówię już nawet o United (choć to oczywiste, że u nas należycie by się nim zajęto), ale chociażby o Barcelonie (jeśli już tak bardzo chciał grać w Hiszpanii). Ale trudno, to była jego decyzja, tak postanowił i już się tego nie zmieni.
» 17 sierpnia 2010, 17:32 #70
Lil: Było do przewidzenia po tym jak oficjalnie Kaka został odsunięty od składu (przez kontuzję) do przyszłego okienka transferowego.
15 mln... na Real to nie dużo, a ryzyko żadne, jak się uda zyskają jak nie sprzedadzą do Włoch lub Niemiec za 5 mln.
» 17 sierpnia 2010, 17:30 #69
b90: Tak jak pisałem, Real kupił Ozila, będzie sprzedawał też swoich piłkarzy, można skorzystać ;]
» 17 sierpnia 2010, 17:26 #68
gaham1: Nam jest potrzebny ktoś ktoo gra podobnie jak Scholes. Szkoda bo liczyłem właśnie na Ozila ale SAF kogoś znajdzie.
» 17 sierpnia 2010, 17:24 #67
Hormon666: Dla mnie ten piłkarz jest jedynie średniakiem i nie sądzę, aby stał się wielką gwiazdą.
» 17 sierpnia 2010, 17:20 #66
Werker999: Jego pech, popsuje się tam, ciągle będzie siedzieć na ławie.
» 17 sierpnia 2010, 17:19 #65
Fenek: Jeszcze tylko kilka dni i w końcu zamkną okno transferowe. Żenujące jest ciągłe pisanie o rzekomych transferach MU. Później przynajmniej będzie spokój, a Ozila mi nie szkoda żadna z niego gwiazda. Zagrał kilka średnich meczy na MŚ i wszyscy go Hitem okrzyknęli. Teraz pogra od czasu do czasu w meczach pucharowych albo w meczach o "pietruszkę" a gdy Mourihno odejdzie to go sprzedadzą. I taka czeka przyszłość tą waszą "Gwiazdę"
» 17 sierpnia 2010, 17:17 #64
cesarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 17:11

Z góry przepraszam za mały off-topic ale komentarze takich osób jak lipinho89 mnie doprowadzają do szewskiej pasji. Ten chłopaczek napisał, ze Ronaldo sie zmarnował w Realu...

Może najpierw troche statystyk. Małe porównanie ŚWIETNEGO sezonu Rooneya z "ZMARNOWANYM" sezonem Ronaldo.

więc:

Spotkanie ligowe:
Rooney 29 meczy - 26 goli
Ronaldo 29 meczy - 26 goli - zdziwienie?

Liga Mistrzów:

Rooney 5 meczy - 4 gole
Ronaldo 6 meczów - 7 goli

Puchary krajowe + inne:

Rooney 5 meczy - 3 gole
Ronadlo 0 meczy - o goli

Podsumowując wszystkie występy:

Rooney - 39 meczy - 33 gole
Ronaldo - 35 meczy -33 gole

No więc chyba w miare dobrze jak na "zmarnowany" sezon Ronaldo. Okazuje się, że ma lepsze statystyki niż Wayne. Obaj panowie rozegrali identyczną ilość spotkań ligowych i strzelili w nich identyczną ilość goli. A Ronaldo strzelil 3 bramki wiecej w Lidze Mistrzów, choć rozegrał tylko 1 spotkanie więcej.

P.S. Chce tylko dodać, iż nie przytoczyłem tego dlatego, iż jestem jakimś psudofanem Ronaldo i antyfanem Rooneya. Wręcz przeciwnie Rooneya uwielbiam, a Ronaldo... cenie za to co zrobił dla ManUtd. Bardziej boli mnie gadanie dzieciaków, którzy po takim sezonie piszą o zmarnowaniu się. Wiem także, iż zadne statystki w 100% nie odzwierciadlają gry, ale napewno kreślą jakiś obraz. Tymbardziej gdy patrzymy na dwóch napastników, którzy to własnie ze strzelonych bramek są przewaznie rozliczani.

Dziekuję i pozdrawiam "zdrowych" fanów!
» 17 sierpnia 2010, 17:10 #63
gitkolo: Zgadzam się z Tobą ale niektórym chodzi o sukcesy bo te są najważniejsze:Carling Cup vs nothing i tu wygrywa Wayne.Podsumowując Wayne został w United i wygrał mały Carling Cup (i teraz Tarcze Wspólnoty, ale to sie nie wlicza do tamtego sezonu) natomiast CR7 za czasów Pellegriniego nie wygrał nic, a to ze teraz oni mają Mou to sie nie liczy bo rozliczamy go za sezon 2009/2010.
» 17 sierpnia 2010, 17:18 #62
lukasz1143: Wreszcie ktoś mądry zauważył coś co mnie denerwowało. Każdy mówił że Messi przyćmił Ronaldo całkiem ale przecież ile on był kontuzjowany a dodatkowo mało kto zauważył że gdy nie było ronaldo w składzie madrytu to właśnie wtedy ten klub wtapiał mecze remisami itp. Właśnie Ronaldo nie zmarnował się w Madrycie choć wielu piłkarzy tak jak np Snejder, czy Roben którzy gdyby nie przenosiny do innych klubów znikli by z ust świata.
» 17 sierpnia 2010, 17:22 #61
Antol: @Endo
A finału Manchester - barca nie pamiętasz? :P
Ale Messi i tak jest słaby :D
» 17 sierpnia 2010, 20:25 #60
poki134: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 21:58

rinaldo może i statystyki ma lepsze i szanuję go za to co zrobił dla Czerwonych diabłów(NIE MANU jak piszą Ci którzy są tzw.sezonowcami lub tak jak wcześniej Christianowcami) ale Wayne został najlepszym piłkarzem roku w premier league Ronaldo nie został najlepszy w lidze hiszpańskiej
Rooney jest nominowany do nagrody najlepszego napastnika LM zeszłego sezonu a Ronaldo nie jest w ogóle nominowany do niczego (może będzie do złotej piłki france football ale to będzie później więc nie wiadomo)
tak jak napisał gitkolo Rooney wygrał Curling Cup a Ronaldo nic
I tu cesarz jest różnica między Rooneyem a Ronaldo
» 17 sierpnia 2010, 21:53 #59
MegDevil: no to pozdro, będzie pewnie ciągle grzał ławe. jego sprawa, łyso mu będzie (i całej reszcie, która wolała Real od United) jak to my zdobędziemy LM. a jak nie my, to na 100% nie Real.
» 17 sierpnia 2010, 17:06 #58
rysiekroga: Czemu ma grzać ławe??

Na tej pozycji co on gra Kaka, Canales i VdV
ten pierwszy ma kontuzje drugi jest młody, a trzeci prawdopodobnie odejdzie, wiec Ozil jesli bedzie dobrze gral masz szanse grac w pierwszym skladzie...
» 17 sierpnia 2010, 17:12 #57
Hoser1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 17:06

Ja powiem tak, chciałem żeby przeszedł do nas po przydałby się u nas ktoś taki, (ale sumie mamy Scholes'a który gra jak za najlepszych lat i fletchera). Nie powiedziałbym że się marnuje ale pewnie za kilka sezonów przejdzie gdzieś indziej jak Robben czy Sneijder. Jednak życzę mu powodzenia.
» 17 sierpnia 2010, 17:04 #56
Koryt: Teraz byśmy mogli z realu wyciągnąć VDV :)
» 17 sierpnia 2010, 16:59 #55
leito276: dokładnie! o tym samym pomyślałem :)
» 17 sierpnia 2010, 17:04 #54
HarryHH: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 17:30

Z tym sie calkowicie zgodze, a jak przeczytalem na stronce Realu, to chca go puscic do Bayernu za jakies 15-20 mln euro, wiec... Trzeba zacierac rece i go brac!
» 17 sierpnia 2010, 17:30 #53
20lskjear: Widzialem, ze tak bedzie i tylko na to czekalem, bo juz meczyly mnie tymi falszywmi spektakulacjami. To nie jest w tylu SAFa taki glosny transfer on lubi zalatwic sprawe po cichu i szybko. osobiscie nie oczekuje wiecej transferu w tym okienku lecz modle sie zeby jak najszybciej wrocili na dobre Hargo i Anderson. bo mamy wystarczajacy dobry, szeroki i niewazniejsze zgrany zespol. pozdrawiam
» 17 sierpnia 2010, 16:54 #52
przemekol12: Rozbawiłeś mnie :) pozytywnie jednak !
» 17 sierpnia 2010, 16:57 #51
cesarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 16:48

Smieszą mnie te wszystkie komentarze dzieciaków, którzy na kazdy transfer Realu reagują: "zmarnuje się tam".

Bechkam, Ronadlo, Ruud, to tylko niektore wasze wymysły.

A pewnie niewielu z was "mądre" dzieci, wie, iż Ruud w swoim pierwszym sezonie w Realu został KRÓLEM STRZELCOW LIGI HISZPANSKIEJ i zdobyłMISTRZOSTWO KRAJU.
W drugim sezonie mimo kontuzji zdobył 16 bramek i został vice-strzelcem w Realu (za Raulem) ale zdobył takze mistrzostwo hiszpanii. Trzeci sezon to operacja kolana i po tej kontuzji nie ogladalismy już starego Ruuda, choć pewnie gdyby został w ManUtd to dwa dni po operacji strzeliłby hat-tricka Liverpoolowi:)

a Beckham? w 2007r. to głownie dzieki jego swietnej postawie w końcowce sezonu Real zdobył mistrza. Nie zapomnijamy takze, ze miał najwiecej asyst w zespole.

Ronaldo natomiast w jednym sezonie w Realu licząc LIGE HISZPAŃSKA i LIGE MISTRZÓW zdobył w 35 meczach 33 bramki:) To chyba tyle ile w swoim ŚWIETNYM sezonie Rooney...
» 17 sierpnia 2010, 16:47 #50
kempek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 16:46

Jescze miesiac temu Ozil mowil ze jego marzeniem od dziecinstwa jest gra dla Barsy... nic dodac nic ujac :)
» 17 sierpnia 2010, 16:45 #49
v93: Czemu piszcie, że poszedł za kasą? Przecież nie było ofert z innych klubów to gdzie miał niby iść? Szkoda. Liczyłem, że trafi do nas, ale cóż. Berbatow teraz pewnie będzie grał jako ofensywny pomocnik. Swoją drogą dziwi mnie, że ktokolwiek chce tam grać, w ogólne nie wiem skąd oni mają fanów, rozumiem dzieci FM'a czy Fify, ale reszta? Oni tylko niszczą inne kluby i zawodników a sami nawet 1/8 ligi mistrzów nie potrafią przejść, ehh.. szkoda gadać.
» 17 sierpnia 2010, 16:45 #48
2Fast4You: " Pieniądz rządzi liczy się kasa kasa z nią jesteś atrakcyjny ona dobrze ci da żyć " Tak to można podsumować :) Ozil poleciał na kase i jak każdy kocha real bo ją dają tam... 21 lat a już kończy karierę. Co się dzieje z tymi piłkarzami
» 17 sierpnia 2010, 16:36 #47
parasite: właśnie zastanawiam się, który z tych dwóch klubów jest głupszy w swojej polityce transferowej ??
wychodzi mi, że remis :D
» 17 sierpnia 2010, 16:34 #46
kocio10: Głupszym sie byc juz nie da ;d
» 17 sierpnia 2010, 16:35 #45
kocio10: Jak byscie mieli sie zmarnowac to gdzie w MC czy w RM??

Ja w MC blizej na OT xd
» 17 sierpnia 2010, 16:31 #44
ercraft: i w porządku, skoro trafił tam to znaczy że dla nas był za cienki.
» 17 sierpnia 2010, 16:30 #43
kocio10: Mial krotka kariere chlopak. [*] Zegnaj kariero [*]
» 17 sierpnia 2010, 16:29 #42
parasite: a słyszeliście, że milner prawdopodobnie w man city ?! - tym, też się w głowie nieźle poprzewracało ... piłka nożna schodzi na psy - tylko kasa się liczy ;]
» 17 sierpnia 2010, 16:28 #41
WigdorDevil: Szczególnie w tym oknie transferowym sie wszystko popier****** , Niang-przyzwoity napastnik a trafił do Fenerbahce , Silva w u naszego rywala zza miedzy i wiele innych dziwnych transferów. FIFA czy tam UEFA powinna ograniczyć kase na transfery w oknie transferowym i tyle ;D
» 17 sierpnia 2010, 16:34 #40
krajminho: I dobrze w przyszłym sezonie miejmy nadzieje uda nam się sprowadzić Wesleya Sneijdera. Niestety Giggs i Scholes nie będą grali w nieskończoność więc czas pomyśleć o pomocy zamiast sprowadzać kolejnych napastników.
7 mln za Bebe ?? Dla mnie to jakaś abstrakcja.
» 17 sierpnia 2010, 16:27 #39
WR10G11VDS1: dziękujemy za dobrą grę....R.I.P.
» 17 sierpnia 2010, 16:24 #38
parasite: jak można po dosłownie 1/2 meczach ( bo we wszystkich na mundailu oezil dobrze nie zagrał, a wątpię też, żeby skauci realu przyglądali mu się wcześniej ... ) kupić kolesia i spodziewać się, że coś z niego będzie ??!! I to w dodatku wcale nie tak tanio - 15 baniek. Szefowie realu są meeeeega śmieszni, masakra ! :)
» 17 sierpnia 2010, 16:24 #37
wrooney: Pytasz jak można dać 15 mln auro za gościa który mało co pokazał na mundialu. A jak można dać 10 mln za Chicharito, nikomu nie znanego piłkarza, lub za 7 mln Bebe ...
» 17 sierpnia 2010, 16:38 #36
gwiazda2010: kolejny idiota który idzie za kasą ... no szkoda że $real marnuje tak piłkarzy ... przy 9 pomocnikach gdzie on chce znalezc dla siebie miejsce ? ok kaka kontuzja wróci i ? perez znów dowiódł jakim jest idiotą ... marnują się kolejni piłkarze i kolejny raz piłkarze są naiwni .
» 17 sierpnia 2010, 16:23 #35
kocio10: Zgadzam sie i znajac zycie beda sie marnowali dalej.
» 17 sierpnia 2010, 16:25 #34
Sorata: Może zagrają 3-5-2 albo 3-6-1 ?xD
» 17 sierpnia 2010, 18:25 #33
CRfan: Mourinho stwierdził, że nie będzie Real nie będzie grał jak Inter, czyli bardzo defensywnie. The Special One zamierza sprzedać wszystkich obrońców i bramkarzy(oprócz Dudka, bo podobno polepsza atmosferę w szatni) i grać 0-7-4.
» 17 sierpnia 2010, 21:13 #32
wrooney: -> mateusz198a
Wcale tak nie jest, przecież ściągnęliśmy bardzo utalentowanego napastnika jakim z pewnością jest Chicharito. Tak naprawdę to może powinniśmy ściągnąć jakiegoś środkowego pomocnika, no ale mamy przecież jeszcze Scholesa, Fletchera, Carricka no i Gibsona także możemy w tym sezonie dużo zdziałać. Atak mamy kompletny tak samo jak obronę.
» 17 sierpnia 2010, 16:19 #31
juras1211: Zdecydowanie wole transfer Meirelesa , on ma dużo cech Scholesa .Jest kreatywny, agresywny , doświadczony, idealny na pl . Bardzo bym chciał , aby SAF go sprowadził na Old Trafford .
» 17 sierpnia 2010, 16:18 #30
AFCAMUFC: no więc. welcome to the end of your career.
» 17 sierpnia 2010, 16:18 #29
aveiro123: no i teraz van der vart do nas
» 17 sierpnia 2010, 16:18 #28
BloodDeviL: Czego wy chcecie. Gdyby Ferguson był napalony na niego, dawno by u nas był. Nie złożył żadnej oferty. Real zaś tak. Jest wielu innych utalentowanych zawodników jak Defour.
» 17 sierpnia 2010, 16:16 #27
spOntan: jak obstawiacie w którym sezonie real go zniszczy :D ? ja obstawiam że wytrzyma 1 sezon i bez formy sprzedadzą go za 5 mil
» 17 sierpnia 2010, 16:16 #26
HarryHH: Ej no... Nie badz, az taki pesymistyczny! :P Ja obstawiam 2 sezony i 5 mln :P
» 17 sierpnia 2010, 17:32 #25
90ac: Ronaldo stracił formę? Dobre sobie, 26 bramek w 29 meczach to słabo?
To, że w kadrze mu nie idzie to inna bajka.
Kolejny talent? Wymień wcześniejsze zmarnowane?

Ozil w realu, to brać VdV . Jeden głośniejszy transfer nie zaszkodzi nam, a mielibyśmy rozgrywającego za Scholes`a, który jak wszyscy wiemy swoje lata ma, co i tak nie przeszkadza mu w rozegraniu świetnego meczu przeciw Srokom.
» 17 sierpnia 2010, 16:16 #24
kocio10: "Kolejny talent? Wymień wcześniejsze zmarnowane?"

Jan Klaas Hunteelar moze powiesz ze on sie tam rozwina??
Karim Benzema to samo.
» 17 sierpnia 2010, 16:20 #23
kubik14: "Jan Klaas Hunteelar" ?!?!?!?!
» 17 sierpnia 2010, 16:50 #22
kocio10: No a kto ??
» 17 sierpnia 2010, 21:19 #21
Altair: Klaas-Jan Huntelaar, a poza nim to można wymienić jeszcze kilku innych, których Real ściągał, a po sezonie ich sprzedawał, bo nie byli tacy medialni jak reszta
» 17 sierpnia 2010, 22:47 #20
Cleverley: kaska i tyle, a ja zanim płakać nie będę, tylko szkoda,że kolejny zawodnik idzie się zepsuć ..
» 17 sierpnia 2010, 16:14 #19
czerwonydevil: I niech mi ktoś wytłumaczy taktyke Realu ?

Maja wielu pomocników.. Podobno VdV ma dostać szansę pokazania się... A reszta? Co oni kombinują z tym Ozilem teraz? Eh. brak słów...
» 17 sierpnia 2010, 16:13 #18
kocio10: Lepiej dla nas VDV na wylocie na to wychodzi. Dostajemy szanse na jego scagniecie na OT.
» 17 sierpnia 2010, 16:15 #17
spOntan: nie zpomnij jeszcze, że tam khedira przeszedł :)
» 17 sierpnia 2010, 16:17 #16
juras1211: Tak spakuj tornister i do szkoły
» 17 sierpnia 2010, 16:20 #15
juras1211: czerwonydevil to było do mateusz198a
» 17 sierpnia 2010, 16:24 #14
mateusz198a: Powiem tak, przez fergusona nie dokonujemy zadnych wzmoznień, jeżeli ten sezon bedzie taki jak poprzedni to już sie nie obroni tym że ma zarąbisty skład tylko będzie musiał dokonac 2 czy 3 transferów zawodników klasy światowej
» 17 sierpnia 2010, 16:12 #13
juras1211: Tak spakuj tornister i do szkoły
» 17 sierpnia 2010, 16:22 #12
Cleverley: Hernandez to nie wzmocnienie, Smalling i Bebe kto wie ? ława

a jak teraz nie wygramy nic to co, skończysz kibicować United?
» 17 sierpnia 2010, 16:56 #11
Fenek: mateusz to idź już kibicować i wylewać swoje żale do Srealu.
» 17 sierpnia 2010, 17:13 #10
HarryHH: to zes Panie Cleverley zapier.dolil tekst dnia z Hernandezem...
» 17 sierpnia 2010, 17:34 #9
Orsino: A czy tekst pana Cleverley'a nie był aby ironią? ;>
» 17 sierpnia 2010, 18:56 #8
kocio10: "Mesut chciał dokonać kroku w przód w swojej karierze, tak więc postanowił odejść do lepszej drużyny"

Chcial ale tego nie zrobił rezerwaalbo nawet rezerwy jak nic koniec kariery dla niego.
» 17 sierpnia 2010, 16:11 #7
lipinho89: kolejny talent, który się zmarnuje w $realu, Ronaldo już stracił formę a jest tam dopiero jeden sezon :(
» 17 sierpnia 2010, 16:08 #6
Solar: stracił forme ? LOL
» 17 sierpnia 2010, 16:15 #5
kocio10: Moze nie stracil ale gra o wiele slabiej niz w ostatnim sezonie na OT.
» 17 sierpnia 2010, 16:17 #4
Alpinek: słaby sezon, gdyby nie kontuje, bardzo prawdopodobne ze został by królem strzelców i to w pierwszym sezonie w innej lidze, ośmieszasz się chłopie
» 17 sierpnia 2010, 17:02 #3
CRfan: Stracił formę?! On jako jedyny(może poza Raulem) szukał gry i pomimo kontuzji strzelił 33 gole we wszystkich rozgrywkach...
» 17 sierpnia 2010, 21:05 #2
kafal139: Szkoda
» 17 sierpnia 2010, 16:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.