Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Nie potrzebujemy wzmocnień

» 7 sierpnia 2010, 10:24 - Autor: JoJo - źródło: tribalfootball.com
Sir Alex Ferguson po raz kolejny podkreślił, iż skład jakim obecnie dysponuje jest wystarczająco silny, aby walczyć w przyszłym sezonie o najwyższe laury dodając, że nie potrzeba w United nowych twarzy.
Ferguson: Nie potrzebujemy wzmocnień
» Sir Alex Ferguson po raz kolejny podkreślił, iż skład jakim obecnie dysponuje jest wystarczająco silny, aby walczyć w przyszłym sezonie o najwyższe laury dodając, że nie potrzeba w United nowych twarzy.
Czy Ferguson dokona w tym oknie transferowym jeszcze jakiegoś transferu?
W ostatnich tygodniach z United łączono takich piłkarzy jak Mesut Ozil, czy norweski bramkarz Anders Lindegaard. Wydaje się, że wszystkie te doniesienia to tylko wymysły prasy chyba, że Szkot planuje kolejny, 'cichy' transfer.

- Nie widzę obecnie żadnych wartościowych piłkarzy, którzy mogliby wzmocnić nasz skład. Jestem zadowolony z kadry jaką posiadam. Nie widzę powodów, aby kogoś kupić tylko dlatego, że ktoś ode mnie tego oczekuje - rozpoczął sir Alex.

- Kibice rok rocznie chcą nowych twarzy. Każdego lata chcieliby wielki transfer. W tych kwestiach trzeba działać rozsądnie. Patrzymy na nasz skład i zadajemy sobie pytanie - czy potrzeba wzmocnień?

- Patrzę na zawodników, którzy są dostępni na rynku transferowym, jednak nie są oni dla mnie ekscytujący i potrzebni w zespole.

Szkot dodał również, że jest bardzo zadowolony z napastników, jakich obecnie posiada w zespole: - Jesteśmy dumni z młodych napastników jakich mamy. Wlebeck i Diouf pójdą na wypożyczenie. Pozostaje nam Berbatow, Rooney,Owen oraz Macheda i Hernandez. To nam wystarcza - zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Kontuzje Rio to przeszłość
Następny news »
Capello wściekły na Rooneya

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (73)


Hefasto: Dodam tylko,że to co mówi SAF pismakom,a to co chce na prawdę zrobić to dwie różne rzeczy.Jeżeli SAF ma kogoś na oku to nie wyjdzie to poza zarząd czy włodarzy United.A jeżeli kogoś pozyskamy,to dowiemy się o tym w dniu podpisania umowy przez tego piłkarza.
» 8 sierpnia 2010, 14:37 #55
Hefasto: Pamiętam jeszcze jak po ostatniej kolejce zeszłego sezonu wszyscy grzmieli:"transfery,transfery" itd.Każdy chciał przynajmniej 2-3 zawodników.Kupiliśmy Hernandeza,który zaliczył dobre MŚ i pokazał się z dobrej strony w okresie przygotowawczym.Po kilku wypowiedziach Fergusona pt.Nie potrzebujemy wzmocnień ,które powtarzane były jak mantra nagle wszyscy się z tym pokornie zgadzają i nikt już nie woła o kolejna transfery.A co jeśli Hernandez zawiedzie w tym sezonie i okaże się że PL jak narazie jest dla niego za trudna??Smaling to samo?? A kontuzjom Ferdinanda,Hargreavesa czy Owena nie widać końca,a Berbatov znowu zawiedzie -co wtedy??
» 8 sierpnia 2010, 14:10 #54
Hefasto: Chodzi Ci chyba o Guti Hernandeza,a jeżeli już to on przeszedł do Besiktasu.
» 8 sierpnia 2010, 14:34 #53
Kingus661: "Sir Alex Ferguson po raz kolejny podkreślił, iż skład jakim obecnie dysponuje jest wystarczająco silny, aby walczyć w przyszłym sezonie o najwyższe laury " -dokładnie tak czekałam na to aż wreszcie powie to Fergi...
» 8 sierpnia 2010, 13:02 #52
UKShetman: ''Nie potrzebujemy transerów'' no, z tym składem nie spadniemy z ligi. Ferg'iemuwystarczy...
» 7 sierpnia 2010, 19:05 #51
MrKubinho: co ty piszesz wogóle żę SAF wystarczy że nie spadniemy z ligi ?? On po prostu wieży w nasz skład bo jest dobry i powiem szczerze że wole nie mieć prawie w cale transferów niż kupować piłkarzy i potem ich sprzedawać bo się okaże że nie dadzą rady w tej lidze
» 8 sierpnia 2010, 00:53 #50
XoVi: Ehh znaFFcy : > połowa z Was nie wie co pisze inna połowa sie nie zna tylko nie liczni coś mądrego potrafią napisać i widać że się znają na piłce nożnej : > Baj de łej wróćmy do tematu : > moim zdaniem Manchester nigdy nie był taki słaby jak jest teraz : > i powiem tak : > prawa obrona do wymiany , bramka do wymiany ponieważ VDS nie jest już jakimś młodym zawodnikiem który może grać co mecz : > ma już swoje lata i obciążenie całym go sezonem to za dużo jak na jego wiek : > oczywiście może grać często ale nie tak często jak kiedyś ; > a co sie równa starości to słabszy refleks i nie ta dynamika : > fakt doświadczenie doświadczeniem :> ale wiek wiekiem : > następnie jak juz wspomniałem prawa obrona :> Rafael bądź Smailling młodzi zawodnicy : > nie są aż tak doświadczeni ani ograni :> popełniają sporo błędów i nie wytrzymują z presją (np MU Bayern i kartka Rafaela) następnie przydałby sie pomocnik prawy/lewy którego oddech na swoich plecach mogli by poczuć Nani i Valencia żeby w końcu sie wzieli pożądnie za siebie : > fakt jest Ji Sung Park ale jakoś mi sie nie widzi żeby im zagrażał :> klasowy środkowy pomocnik :> w tej roli widziałbym idealnie Marka Hamsika z Napoli :> młody i zdolny a co za tym idzie nie jest wcale taki drogi :> I oczywiście jakiś klasowy drugi napastnik :> bo to co prezentuja Berbatov czy Owen to żadna rewelacja ... Jermain Dafoe :> warto zwrócić uwagę na tego piłkarza :>

Jeszcze Ferguson bedzie płakał jak ManU z ledwościa załąpie sie do pierwszej 4 a MC będzie przed nami : >
» 7 sierpnia 2010, 16:25 #49
Hefasto: Poniekąd zgadzam się .Co jeżeli np.po tym sezonie odejdzie Van der Sar,Scholes i Giggs.zostaniemy z jednym bramkarzem-Kuszczakiem z dziurawym środkiem-Fletcher,Carrick bez formy i młody,niedoświadczony Cleverley.Prawa obrona to samo-odejdzie Neville i zostanie tylko przebojowy aczkolwiek także niedoświadczony Rafael.Środek obrony akurat wygląda dobrze:Vidic,Ferdinand,Brown,Evans ,Smalling,Na skrzydłach też jest w porządku Nani,Valencia,na zmianę Park,Gibson,Obertan.w napadzie znowu nędza jest Rooney,Owena non stop kontuzje chwytają,Berbatov bez formy,Hernandez,Macheda-mają potencjał ale także niedoświadczeni.
» 8 sierpnia 2010, 14:27 #48
whoracle: cały sAF.

pozwolicie, że przytoczę :]

[link usunięty]

"Alot of you are harping on about what Fergie said this morning and that the Ozil bid was gone. Here is the news story four days before we Berba."

Wielu z Was rzuca się z powodu tego co dzisiejszego ranka powiedział Fergie, że jego słowa ostatecznie przekreślają szanse na pozyskanie Oezila. (Dla przypomnienia) Oto newsy, które ukazywały się na 4 dni przed zakontraktowaniem Berby.


odnośnie przeprowadzki Berby:

"Dimitar Berbatov’s hopes of a move to Manchester United look to be fading after Sir Alex Ferguson said he was "less optimistic" about new signings."

Szansa przeprowadzki Dimitara Berbatova do Manchesteru United wydaję się niknąć po słowach sAF, który stwierdził, że jest nastawiony nieco "mniej optymistycznie" co do nowych transferów.

"The United boss, who had a ÂŁ20.5m bid for the striker rejected, was uncertain whether he would boost his squad before the transfer window shuts on Monday."

Boss United, którego oferta za napastnika (Berbatova) w wysokości 20,5 miliona funtów została odrzucona, był niepewny co do tego, czy wzmocni swój skład przed poniedziałkiem, kiedy to zamyka się okno transferowe.

"I'm less optimistic so we’ll carry on" Ferguson said. "I've no idea what's going on. It's very hard to get communication with some people in life."

Jestem nastawiony nieco mniej optymistycznie, ale będziemy kontynuować" powiedział Ferguson. "Nie mam pojęcia co jest grane. Z niektórymi ciężko jest dojść do porozumienia"

...Berbatov ostatecznie trafia do United.


odnośnie przeprowadzki CR7:

"There's no chance of us selling him, no way, whatever the bid," he said.

Nie ma mowy o sprzedaży, za nic, niezależnie od kwoty - powiedział.

"Cristiano signed a new contract last season to 2012 and we are not a selling club."

W zeszłym sezonie Cristiano podpisał nowy kontrakt do 2012, a nasz klub nie zajmuję się handlem zawodnikami.

...CR7 już nie jest Diabłem :]


Także Panowie...

"Ferguson: Nie potrzebujemy wzmocnień"

...ja bym się wstrzymał z komentarzami w tej sprawie.
» 7 sierpnia 2010, 15:52 #47
czerwonydevil: Dokładnie ;)
Jak dla mnie nie musi już być wzmocnień, ale to nie przekreśla nowego zawodnika ;)
» 7 sierpnia 2010, 16:24 #46
whoracle: [link usunięty] - Fergie na meczu Werder - Fulham :]
» 7 sierpnia 2010, 18:53 #45
WigdorDevil: Jeśli mu nie ufacie to wasz problem. Jak nie będzie kontuzji to mozemy bardzo duzo zdziałać. Jezeli będa grać tak jak z Bayernem na OT i nie będą ''spać'' w obronie to człowieku nie wiesz co moze sie stać z Chelsea , Arsenalem, Liverpoolem no i Man City i w Lidze Mistrzów. Możemy bardzo ładnie rozgromić dobrego przeciwnika , ale czasami brakuje tej kropki nad i.
» 7 sierpnia 2010, 15:08 #44
m64: Może i mamy bardzo silny skład, ale zawsze można mieć jeszcze lepszy. W tamtym sezonie też SAF mówił, że mamy silny skład, ale liczne kontuzje zrobiły swoje. W tym sezonie mam nadzieję, że nie będzie już tyle kontuzji, ale pewności nie ma. I na pewno nie zgadzam się z SAF, że nie ma żadnych wartościowych piłkarzy na rynku, po prostu prawda jest taka, że United na nich nie stać.
» 7 sierpnia 2010, 14:37 #43
zapermu: Ja tylko mam niedosyt czasami do braku dobrego playmaker'a :D
» 7 sierpnia 2010, 14:20 #42
ForeverMU: Mamy wielu playmmakerów jak np. nani lub valencia za pare lat będziemy mieli kolejnego świetnego- gabriela obertana
» 7 sierpnia 2010, 14:22 #41
Romcio17: Nani , Valencia i Obertan to skrzydłowi :)
Playmaker to taki ofensywny pomocnik czyt.rozgrywający
» 7 sierpnia 2010, 14:26 #40
ForeverMU: zgadzam się z SAFem że mamy bardzo mocny skład jednak ten skład nie wygrał ani ligi ani FA cup i źle spisał się w lidze mistrzów. Nie oczekuję że powinniśmy dokonać jakis duzych transferów ale powinniśmy się mpozbyć nie potrzebnych i zawodzacych graczy. Gdy sprzedamy berbatova zrobi się miejsce dla hernandeza i owena którzy są o niebo lepsi od bługara. Tak samo chciałbym się pozbyć carricka bo tacy gracze jak gibson czy też hargo anderson lub cleverley dostali by więcej szans do pokazania się a oni są w stanie zrobić więcej niż ten wolny anglik który tylko spowalnia kontry.
» 7 sierpnia 2010, 14:19 #39
koli09: Czekałem na tę wypowiedź Fergiego. Ma trochę racji, ale moim zdaniem potrzebujemy kogoś na środek pomocy, wtedy będzie można mówić że nie potrzebujemy wzmocnień. Fletcher nasz najlepszy środkowy, on będzie grał cały sezon, Scholes dla mnie drugi podstawowy zawodnik, ale nie jest gotowy żeby co 7 dni grać 90 min. Carrick dla mnie najgorszy środkowy umie rozegrać z tyłu piłkę, ale już do przodu mu nie wychodzi. Gibson, może następca Scholesa, ale musi nauczyć się rozgrywać tak jak on, bo strzał to on ma. Hargreavasa w to nie wliczam, bo nie wiem czy on kiedyś zagra, no i Andi wielka niewiadoma przeplata dobre mecze ze złymi, do tego jeszcze teraz ta kotuzja, no nie wiem co o nim myśleć, chociaż chciałbym go widzieć w środku z Fletcherem.
A więc wg mnie potrzebny jest nam środkowy pomocnik :)
» 7 sierpnia 2010, 13:26 #38
Darkos: Czułem, że nikogo nie kupimy po za Hernandezem i Smallingiem, a upewniło mnie pozostanie Tom'a Cleverlaey'a na ten sezon.
» 7 sierpnia 2010, 13:03 #37
buttonman: "Nie widzę obecnie żadnych wartościowych piłkarzy, którzy mogliby wzmocnić nasz skład" ---> troche dziwna wypowiedź, bo na rynku napewno są tacy piłkarze. Tu nie chodzi o to, że Fergie nie chce kupować. Poprostu zawodnicy obecnie kosztują nawet 3 razy wiecej niż są tak naprawde warci. Przykład Man City, który przepłaca za zawodników po to by tylko ich mieć
» 7 sierpnia 2010, 12:58 #36
Klimaa: Koniec końców na zakończenie sezonu Szkot będzie rozliczany że wyników zespołu, mam tylko nadzieję że w tym sezonie Ferguson zmobilizuje wystarczająco zawodników do walki o najwyższe cele.
» 7 sierpnia 2010, 12:17 #35
mario8: musimy kogoś kupić! (znaki)ss
» 7 sierpnia 2010, 12:09 #34
marekw91: ja Fergiemu zupełnie ufam.. on jest trenerem i on wie najlepiej co dla klubu najlepsze
» 7 sierpnia 2010, 12:06 #33
FrankieW: no to mamy swoje transfery. chocby nie wiem co mowil alex to potrzebujemy prawego obroncy i rozgrywajacego z prawdziwego zdarzenia- on pewnie tez to wie ale nie wiem czemu upiera sie przy swoim. sezon zweryfikuje
» 7 sierpnia 2010, 12:04 #32
WigdorDevil: Po co ci prawy obrońca ?! Mamy O'Shea , Nevilla i Rafaela!
» 7 sierpnia 2010, 12:30 #31
FrankieW: tak na szybko: neville za stary, rafael za mlody, o'shea moze byc ale potrzeba kogos lepszego :] a smalling- no nie wiem- na razie mu nie ufam
» 7 sierpnia 2010, 14:21 #30
WigdorDevil: O'Shea moim zdaniem wystarczy , bo to solidny obrońca , Neville moze jest stary , ale nie raz sie przyda tak samo jak Rafael który zapowiada sie na znakomitego obronce.
» 7 sierpnia 2010, 15:02 #29
juras1211: Jasne , ze możemy wygrać tym składem ligę haha transfer 1 piłkarza i tak by nic nie zmienił , ale pieniądze by były przynajmniej dobrze zainwestowane w jakiegoś dobrego zawodnika .
» 7 sierpnia 2010, 12:00 #28
juras1211: w młodego zawodnika o to mi chodziło
» 7 sierpnia 2010, 12:26 #27
MegDevil: moim zdaniem przydałby się Ozil. i tylko on. bramka ? świetna ! VdS może ma swoje lata, ale broni nadal świetnie, a Kuszczak będzie go godnie zastępował. obrona ? genialna. nie sądzę, żebyśmy znowu zostali aż tak zdziesiątkowani przez kontuzje, zakupiliśmy też dobrze zapowiadającego się Smallinga, Evans jest w formie.. skrzydła ? perfect ! Nani i Valencia będą rządzić. atak ? jest ok ! Rooney + Chicharito = duet jak marzenie ! wszyscy martwiliśmy się najbardziej właśnie o atak, ale takie rozwiązanie jest idealne. poza tym Berba nieźle radzi sobie jako cofnięty napastnik, więc zawsze można dać Wazzę na szpicy, a za nim Berbe. no i jeszcze Owen może coś zdziała, może Macheda się pokaże. jest super ! środek pomocy ? Fletcher ? GENIALNY ! Scholes ? jest ok, ale to już nie te lata. wierzę w niego, ale potrzebuje solidnego zmiennika, którego ewidentnie nie ma. Carrick ? niestety za słaby. gra przeciętnie, a to niestety za mało na Manchester United. Anderson ? na razie kontuzja, a zobaczymy jak będzie się sprawował po tak długiej nieobecności. więc chcę Ozila. to byłby idealny partner dla Fletchera, z nim można by zrobić dużo różnych kombinacji w środku polu. poza tym jest tani, żaden klub nie jest aż tak nim zainteresowany... na co my czekamy ?! bardzo chciałabym go w United, ale jeśli go nie kupimy to i tak jestem pewna, że sobie poradzimy. :)
» 7 sierpnia 2010, 11:44 #26
Klimaa: Jeden dobry turniej nie czyni z Ozila zawodnika który mógłby od razu grać w 1 składzie ManUtd i co więcej brać na swoje barki ciężar gry. Moim zdaniem Milner byłby lepszym rozwiązaniem. Ale jak wiemy Ferguson raczej nikogo już nie kupi..
» 7 sierpnia 2010, 12:19 #25
mateuszr20471: Ja nie jestem jakims wielkim zwolennikiem transferu Ozila, wole od niego Defoura, jesli chodzi o Milnera to dla mnie jest to pilkarz pokroju Carricka, czyli niby dobry grajek, jednak niczym niesamowitym sie nie wyroznia, zero zaskoczenia, zero nieprzewidywalnosci, zero kreatywnosci, a te cechy sa potrzebne pilkarzowi, ktory ma zastapic Scholesa, dla mnie Defour jest pilkarzem posiadajacym te cechy, jednak jak dobrze wiemy odniosl powazna kontuzje i nie wiadomo czy dalej bedzie sie tak dobrze prezentowal jak wczesniej, moglibysmy poczekac do stycznia i wtedy go pozyskac, a najpierw poobserwowac go, no i mysle, ze ten sezon to ostatnia szansa dla Owena Hargreavesa, jesli zagra przyzwoicie w minimum 25 meczach bez kontuzji to moze zostac, jednak jesli znowu nie zagra w zadnym meczu to powinnismy sie go pozbyc i pozyskac jego nastepcy, dla mnie idealny nastepca to Jack Rodwell, za rok pewnie odejdzie Scholes, Giggs i Neville, za Scholesa -Defour, Giigs juz zastapiony tak samo Neville.
» 7 sierpnia 2010, 12:42 #24
Wojtas78: To zobaczcie to [link usunięty] Jeśli o mnie chodzi to brałbym go i to bez gadania!!
» 7 sierpnia 2010, 13:08 #23
tobiasz89r: mi się wydaje że tym składem możemy wygrać lige, w zeszłym sezonie berbatow zle grał i do tego obrona co chwile miała jakies kontuzje, teraz moze nie bedzie tylu kontuzji, a do tego jeszcze hernandez przyszedł, mamy młody skład wszyscy sie rozwijaja, a zreszta jak wszystkim jest wiadome nie mamy kasy na nowych zawodników, musimy sprzedawac
» 7 sierpnia 2010, 11:42 #22
20lskjear: wiadomo, ze suarez jest dobry wybor ale nie mamy gwarancji, ze pordzi sobie w PL, a za niego trzeba duzo placic. poza tym uwazam, ze mamy wystarczajacych dobrych w napastnikow teraz. modle sie tylko zeby kontuzja nam nie przeszkadza tak czesto jak rok temu, wtedy wszystko bedzie ok.
a w pomocy mamy cleverley to niesamowity talent a nie dlugo wroci Anderson i zeby Hargo wroci jeszcze wtedy bede spokojny o naszym sukcesie w tym roku. pozd
» 7 sierpnia 2010, 11:41 #21
czerwonydevil: nie potrzebujemy wzmocnien bo i tak nic nie wygramy. ten skąpiec nie wyłoży za żadnego dobrego piłkarza odpowiedniej sumy!
» 7 sierpnia 2010, 11:33 #20
czerwonydevil: Ej ej chłopaki !! To nie ja pisałem ;/ sorry. Mój brat antyfan MU wszedł na mój profil gdy mnie nie było !! ; /

Admini proszę o usunięcie powyższego posta.
» 7 sierpnia 2010, 11:40 #19
juras1211: tak tak tak haha brat antyfan i co się stanie jak nie usuną , nikt ci przecież nic nie zrobi za wyrażanie własnej opinii
» 7 sierpnia 2010, 11:57 #18
gwiazda2010: 06-07-1996 to ciekawe ile twoj brat ma ... 10 ?
» 7 sierpnia 2010, 11:58 #17
czerwonydevil: Gwiazda2010
Zaznaczasz mój rocznik, a co to ma do rzeczy? i tak moja inteligencja jest o 200% większa od Twojej ; ). Mój brat ma 27 lat i jest fanem Barcy, a MU nie cierpi.

Juras1211

Rozumiem, że 2 ostatnie literki w nicku adekwatne do wieku (lub do wyniku IQ) ;)
Weź człowieku przeczytaj mój poprzedni post, lub jakieś inne i sobie to porównaj.

Normalnie żałosne... ehh...
» 7 sierpnia 2010, 15:10 #16
czerwonydevil: Sory za błąd *cyferki w nicku .
» 7 sierpnia 2010, 15:12 #15
sclorrer: Tak, cichybogdanie, Anderson jest wielce doświadczonym i dorosłym psychicznie graczem.
» 7 sierpnia 2010, 11:16 #14
juras1211: Do walki o tytuł włączy się tez pewnie Liverpool w następnym sezonie , przecież już teraz uzupełniają skład a Chińczycy po przejęciu tego klubu zamierzają jeszcze wyłożyć na wzmocnienia 150 mln funtów czyli więcej niż City do tej pory. Martwi mnie to , ponieważ kadry Liverpoolu nie trzeba budować od zera tak jak w przypadku City . Oby wydali te pieniądze w najgorszy możliwy sposób , a SAF utarł nosa dla Hodgsona
» 7 sierpnia 2010, 11:15 #13
Agusssia: Jeden mecz nie pokaże nam jeszcze wszystkiego, muszą rozegrać przynajmniej 5 meczy żeby można było coś mówić na ten temat
» 7 sierpnia 2010, 12:54 #12
czerwonydevil: Mówcie co chcecie, ale ja uważam tak jak SAF. Przedtem chciałem VdV lub jakiegoś gwiazdorka, lecz zmieniłem zdanie. Nie potrzebujemy już nikogo. Cleverley zapewne będzie występować dość często, więc w środku pola mamy już więcej kombinacji.
Przyszedł Javier, a jego zdolności są fenomenalne, idealny partner dla Roo.

Kwestia formy Rooneya... Sądzę, że to tylko kwestia czasu.
Skrzydła tak, czy tak mamy najlepsze w PL. Młody Obertan zapowiada się na nowego CR, ale twardszego i nie płaczka ;)

Jedyna wada naszego składu to bramka - VdS ma już swoje lata :( ale ten sezon powinien spokojnie pociągnąć.

Trzeba wprowadzać wychowanków do składu i tyle.
» 7 sierpnia 2010, 11:05 #11
H2O1994: Narazie przyszli Hernandez i Smalling, w przyszłym sezonie Ferguson mógłby pomyśleć o takich zawodnikach jak Casillas, Mathijsen, Schweisteiger czy Suarez.
» 7 sierpnia 2010, 11:04 #10
GGMU: Casillas ? Nigdy nie przejdzie. Mathijsen ? Skąd Go wziąłeś? Przecież mamy Vide, Rio , Smalling'a i Evans'a.

NAM NIE POTRZEBNE TRANSFERY . Mamy extra skład .
» 7 sierpnia 2010, 11:22 #9
gorzky: ty tak na serio? ;p
Jaki Casillas? Nawet Perez nie jest tak głupi żeby sprzedać filar swojego zespołu, zresztą jeszcze by go kibice na wozie z gnojem za to wywieźli ;d
Bastian jest nie do ruszenia, a Bayern nie podejdzie do negocjacji, bo z kasą to akurat oni dobrze stają, a Mathijsen to wg mnie zwykły średniak, który u nas mało co murawy by powąchał. Suarez nie potrzebny, gdyż i tak mamy tłok w ataku, a młodzi muszą dostać jakąś szansę bo inaczej nic z nich nie będzie.
» 7 sierpnia 2010, 11:23 #8
MrKubinho: Ufam Ci SAF mam nadzieje że pokażecie klase w tym sezonie
» 7 sierpnia 2010, 10:55 #7
wrobel1992: Jeśli Roo nie odnajdzie formy to nam z pewnością nie wystarczy:/
» 7 sierpnia 2010, 10:43 #6
mateuszr20471: Chcialbym aby Ferguson sprowadzil ofensywnego pomocnika, jednak jesli tego nie zrobi to nie bede zly, poniewaz mysle, ze nasz sklad jest wystarczajaca silny, mozliwe, ze Fergie czeka na odswiezenie druzyny poprzez przejscie na emeryture Giggsa, Scholesa, Nevilla czy VDS, mozliwe, ze dopiero wtedy bedzie chcial pozyskac ich nastepcow.
» 7 sierpnia 2010, 10:41 #5
szajba7: W zeszłym sezonie mówił to samo i z ważniejszych trofeów mieliśmy tylko puchar ligi
» 7 sierpnia 2010, 10:36 #4
Agusssia: Ale jakbyś nie zauważył kupiliśmy Javiera Hernandeza i Chrisa Smallinga, te dwa transfery nam w zupełności wystarczą
» 7 sierpnia 2010, 10:39 #3
kckMU: Ale teraz mamy Naniego i Valencie w formie oraz hernandeza
» 7 sierpnia 2010, 10:40 #2
cichybogdan: no tak ale w tym mamny naniego valencie hernandeza i w tym sezonie bd młodzi wchodzic do składu wiec pownie nic znowu nie wygramy ;( ale mam nadzieje ze bd grali anderson i Hargreavsa przydalo by sie ich cenne doswiadczenie!!
» 7 sierpnia 2010, 10:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.